Waveform view
Český parlamentní korpus, Poslanecká sněmovna, 2021-01-27 ps2017-079-05-002-352 [ParCzech.ana]
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
play_arrow play from start of transcription
Místopředseda PSP Tomio Okamura352. Vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů /sněmovní tisk [503](https://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?T=503&O=8)/ - třetí čtení Projednávání tohoto bodu jsme zahájili v pátek 22. ledna a rozprava ve třetím čtení byla ukončena. S návrhem na zamítnutí nebyl vysloven souhlas a projednávání jsme přerušili v průběhu hlasování o pozměňovacích návrzích. Prosím, aby místo u stolku zpravodajů zaujal za navrhovatele ministr školství, mládeže a tělovýchovy Robert Plaga - ano, už se hlásíte, jste tam - a zpravodaj garančního výboru, což je výbor pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu, pan poslanec Lukáš Bartoň. Připomínám, že návrh na zamítnutí a pozměňovací návrhy jsou uvedeny ve sněmovním tisku 503/3, který byl doručen 16. prosince 2020, a usnesení garančního výboru bylo doručeno jako sněmovní tisk 503/4. Prosím tedy zpravodaje garančního výboru poslance Lukáše Bartoně, aby zrekapituloval, kam jsme hlasování o pozměňovacích návrzích v pátek 22. ledna dospěli. Tak prosím. Poslanec Lukáš BartoňDěkuji za slovo. Procedura, která je uvedena ve sněmovním tisku 503/4, tak jsme naposledy, když jsme hlasovali, tak jsme hlasovali v bodě číslo 15 této procedury, a budeme pokračovat bodem číslo 16. Místopředseda PSP Tomio OkamuraAno, tak to mám také poznamenáno. Prosím, máte tedy slovo a budeme pokračovat v hlasování o pozměňovacích návrzích. Prosím zpravodaje garančního výboru, aby přednášel další pozměňovací návrhy a před hlasováním k nim sdělil stanovisko. Prosím. Poslanec Lukáš BartoňBod číslo 16 procedury. Dal bych hlasovat o pozměňovacím návrhu Mihola G 5202, který ruší ve vládním návrhu § 9a. Stanovisko výboru je nedoporučující.
Text view •
Help