ps2017-087-05-001-491.u16.p3.s5
| Protože pak, až nastane situace, kdy bude vhodná, tak řekne: Jé, my nemáme testy. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p3.s6
| Že by zase něco Hamáček koupil narychlo v Číně? |
ps2017-087-05-001-491.u16.p3.s7
| Nebo já nevím, jak si to představují. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s1
| Takže ta debata je legitimní, a pokud chcete udržet elementární důstojnost Sněmovny, odmítněte to odložení na někdy, až přijde pan ministr, až se uráčí dorazit do Poslanecké sněmovny, nebo na čtvrtek, protože ve čtvrtek máme debatovat o maturitách. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s2
| Máme na to jenom dvě hodiny. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s3
| Nebudeme za dvě minuty hotoví s tématem maturity, otevření škol, pokud tu debatu nechceme úplně odfláknout, pokud skutečně máme věcně debatovat o podmínkách zabezpečení bezpečnosti učitelů, žáků, aby rodiče věděli, s čím mají počítat a s čím nemohou počítat. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s4
| To se nedá odbýt za deset minut. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s5
| Takže já navrhuji vstřícně do nebo do , ať má pan ministr Plaga 30 minut. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s6
| Myslím, že ze Senátu je sem ochoten dojít. |
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s7
| A sám si musí zvážit, co je pro něho důležitější, zda plénum Sněmovny, nebo výbor Senátu. |
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s1
| Musíme teď hlasovat o návrzích, jak zazněly. |
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s2
| Nejprve budeme hlasovat o protinávrzích, pak budeme hlasovat o návrhu. |
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s3
| Ano, prosím. |
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s4
| Protinávrh můžete. |
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s5
| Ano, prosím. |
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s1
| Děkuji za slovo, pane předsedající. |
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s2
| Já bych měl protinávrh. |
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s3
| Byť tady souhlasím s některými argumenty pana předsedy Stanjury, tak si myslím, že pokud budeme jednat racionálně a věcně, tak bych doporučil sloučit ty dva body, to znamená bod týkající se maturit a bod otevření škol, protože svým způsobem to skutečně spolu souvisí. |
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s4
| A také si myslím, že se tak otevře racionální prostor pro debatu o tom podstatném, a nikoliv o tom, jestli tady budeme napadat ministra vnitra za nějaké jeho kroky, protože si myslím, že to je politikaření, nikoliv racionální řešení problému českého školství. |
ps2017-087-05-001-491.u19.p1.s1
| K tomu pan předseda Stanjura. |
ps2017-087-05-001-491.u19.p1.s2
| Budeme muset hlasovat, můžeme jenom protinávrhy. |
ps2017-087-05-001-491.u19.p1.s3
| Prosím. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s1
| Já tomu rozumím. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s2
| Pan poslanec Staněk nepřednesl žádný protinávrh, zneužil svého vystoupení, nepřednesl. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s3
| Návrh na sloučení dvou bodů není procedurální, to prostě navíc není možné, když ten druhý jsem zařadili napevno na 11, takže toho jenom zneužil. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s4
| Já jsem nenapadal, pane poslanče, prostřednictvím pana místopředsedy, pana ministra vnitra, já jsem citoval premiéra, já jsem citoval slova pana premiéra o konání pana vicepremiéra. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s5
| Tak si udělejte pořádek ve vládní koalici. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s6
| Ty body spolu opravdu nesouvisí, ten bod dostal 55 hlasů před 15 minutami, tak já doufám, že všichni věděli, o čem hlasují. |
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s7
| My jsme věděli, o čem hlasujeme, a víme, o čem chceme debatovat. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s1
| Já shrnu, v jaké jsme zhruba situaci. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s2
| Zazněl protinávrh, abychom ten bod přerušili dnes do . |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s3
| Další protinávrh je, abychom ten bod přerušili do projednání bodu, který je zařazen na čtvrtek, a je to informace vlády o maturitách. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s4
| Jenom upozorňuji, že tento bod už po tom hlasování, které proběhlo o programu, je bodem, který následuje po bodu číslo 319, sněmovní tisk 973, Ženeva. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s5
| Takže bychom to zařadili vlastně jakoby za druhý bod čtvrtečního jednání. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s6
| A původní návrh pana předsedy Faltýnka byl do příchodu ministra školství. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s7
| Ano, takže to jsou dva návrhy - a . |
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s8
| Ano, budeme hlasovat o návrhu na přerušení tohoto bodu dnes do . |
ps2017-087-05-001-491.u21.p2.s1
| Je tu žádost o odhlášení. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p2.s2
| Všechny jsem vás odhlásil. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p2.s3
| Přihlaste se prosím znovu svými kartami. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p3.s1
| Zahajuji hlasování. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p3.s2
| Kdo je pro? |
ps2017-087-05-001-491.u21.p3.s3
| Kdo je proti? |
ps2017-087-05-001-491.u21.p4.s1
| V [hlasování číslo 178 ](https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=75654)přihlášeno 85 poslanců, pro 33, proti 6. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p4.s2
| Návrh nebyl přijat. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p5.s1
| Nyní budeme hlasovat o přerušení do hodin. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p6.s1
| Zahajuji hlasování. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p6.s2
| Kdo je pro? |
ps2017-087-05-001-491.u21.p6.s3
| Kdo je proti? |
ps2017-087-05-001-491.u21.p7.s1
| V [hlasování číslo 179 ](https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=75655)přihlášeno 87 poslanců, pro 35, proti 3. Návrh nebyl přijat. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p8.s1
| Budeme hlasovat o návrhu na přerušení do čtvrtka po projednání informace k maturitám. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p9.s1
| Zahajuji hlasování. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p9.s2
| Kdo je pro? |
ps2017-087-05-001-491.u21.p9.s3
| Kdo je proti? |
ps2017-087-05-001-491.u21.p10.s1
| V [hlasování číslo 180 ](https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=75656)přihlášeno 86 poslanců, pro 62, proti 14. Návrh byl přijat. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p11.s1
| Takže jsme tím i upravili čtvrteční jednání: po bodu 319 tedy následuje informace o maturitách a poté bude zařazen bod informace vlády k otevření škol. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p11.s2
| V tuto chvíli v souladu s rozhodnutím Poslanecké sněmovny přerušuji projednávání tohoto bodu. |
ps2017-087-05-001-491.u21.p12.s1
| Nyní se budeme zabývat bodem číslo |