|

Dependency Tree

Český parlamentní korpus, Poslanecká sněmovna, 2021-03-09 ps2017-087-05-001-491 [ParCzech.ana]

Agenda Item Title

Informace vlády České republiky o otevření škol

Date2021-03-09
Meetingps2017/087
Agenda Itemps2017/087/491
Sourcehttps://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/087schuz/s087157.htm

Select a sentence

Showing 101 - 200 of 158 • previous

ps2017-087-05-001-491.u16.p3.s5 Protože pak, nastane situace, kdy bude vhodná, tak řekne: , my nemáme testy.
ps2017-087-05-001-491.u16.p3.s6 Že by zase něco Hamáček koupil narychlo v Číně?
ps2017-087-05-001-491.u16.p3.s7 Nebo nevím, jak si to představují.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s1 Takže ta debata je legitimní, a pokud chcete udržet elementární důstojnost Sněmovny, odmítněte to odložení na někdy, přijde pan ministr, se uráčí dorazit do Poslanecké sněmovny, nebo na čtvrtek, protože ve čtvrtek máme debatovat o maturitách.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s2 Máme na to jenom dvě hodiny.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s3 Nebudeme za dvě minuty hotoví s tématem maturity, otevření škol, pokud tu debatu nechceme úplně odfláknout, pokud skutečně máme věcně debatovat o podmínkách zabezpečení bezpečnosti učitelů, žáků, aby rodiče věděli, s čím mají počítat a s čím nemohou počítat.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s4 To se nedá odbýt za deset minut.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s5 Takže navrhuji vstřícně do nebo do , pan ministr Plaga 30 minut.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s6 Myslím, že ze Senátu je sem ochoten dojít.
ps2017-087-05-001-491.u16.p4.s7 A sám si musí zvážit, co je pro něho důležitější, zda plénum Sněmovny, nebo výbor Senátu.
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s1 Musíme teď hlasovat o návrzích, jak zazněly.
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s2 Nejprve budeme hlasovat o protinávrzích, pak budeme hlasovat o návrhu.
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s3 Ano, prosím.
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s4 Protinávrh můžete.
ps2017-087-05-001-491.u17.p1.s5 Ano, prosím.
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s1 Děkuji za slovo, pane předsedající.
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s2 bych měl protinávrh.
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s3 Byť tady souhlasím s některými argumenty pana předsedy Stanjury, tak si myslím, že pokud budeme jednat racionálně a věcně, tak bych doporučil sloučit ty dva body, to znamená bod týkající se maturit a bod otevření škol, protože svým způsobem to skutečně spolu souvisí.
ps2017-087-05-001-491.u18.p1.s4 A také si myslím, že se tak otevře racionální prostor pro debatu o tom podstatném, a nikoliv o tom, jestli tady budeme napadat ministra vnitra za nějaké jeho kroky, protože si myslím, že to je politikaření, nikoliv racionální řešení problému českého školství.
ps2017-087-05-001-491.u19.p1.s1 K tomu pan předseda Stanjura.
ps2017-087-05-001-491.u19.p1.s2 Budeme muset hlasovat, můžeme jenom protinávrhy.
ps2017-087-05-001-491.u19.p1.s3 Prosím.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s1 tomu rozumím.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s2 Pan poslanec Staněk nepřednesl žádný protinávrh, zneužil svého vystoupení, nepřednesl.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s3 Návrh na sloučení dvou bodů není procedurální, to prostě navíc není možné, když ten druhý jsem zařadili napevno na 11, takže toho jenom zneužil.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s4 jsem nenapadal, pane poslanče, prostřednictvím pana místopředsedy, pana ministra vnitra, jsem citoval premiéra, jsem citoval slova pana premiéra o konání pana vicepremiéra.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s5 Tak si udělejte pořádek ve vládní koalici.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s6 Ty body spolu opravdu nesouvisí, ten bod dostal 55 hlasů před 15 minutami, tak doufám, že všichni věděli, o čem hlasují.
ps2017-087-05-001-491.u20.p1.s7 My jsme věděli, o čem hlasujeme, a víme, o čem chceme debatovat.
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s1 shrnu, v jaké jsme zhruba situaci.
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s2 Zazněl protinávrh, abychom ten bod přerušili dnes do .
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s3 Další protinávrh je, abychom ten bod přerušili do projednání bodu, který je zařazen na čtvrtek, a je to informace vlády o maturitách.
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s4 Jenom upozorňuji, že tento bod po tom hlasování, které proběhlo o programu, je bodem, který následuje po bodu číslo 319, sněmovní tisk 973, Ženeva.
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s5 Takže bychom to zařadili vlastně jakoby za druhý bod čtvrtečního jednání.
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s6 A původní návrh pana předsedy Faltýnka byl do příchodu ministra školství.
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s7 Ano, takže to jsou dva návrhy - a .
ps2017-087-05-001-491.u21.p1.s8 Ano, budeme hlasovat o návrhu na přerušení tohoto bodu dnes do .
ps2017-087-05-001-491.u21.p2.s1 Je tu žádost o odhlášení.
ps2017-087-05-001-491.u21.p2.s2 Všechny jsem vás odhlásil.
ps2017-087-05-001-491.u21.p2.s3 Přihlaste se prosím znovu svými kartami.
ps2017-087-05-001-491.u21.p3.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-087-05-001-491.u21.p3.s2 Kdo je pro?
ps2017-087-05-001-491.u21.p3.s3 Kdo je proti?
ps2017-087-05-001-491.u21.p4.s1 V hlasování číslo 178 přihlášeno 85 poslanců, pro 33, proti 6.
ps2017-087-05-001-491.u21.p4.s2 Návrh nebyl přijat.
ps2017-087-05-001-491.u21.p5.s1 Nyní budeme hlasovat o přerušení do hodin.
ps2017-087-05-001-491.u21.p6.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-087-05-001-491.u21.p6.s2 Kdo je pro?
ps2017-087-05-001-491.u21.p6.s3 Kdo je proti?
ps2017-087-05-001-491.u21.p7.s1 V hlasování číslo 179 přihlášeno 87 poslanců, pro 35, proti 3. Návrh nebyl přijat.
ps2017-087-05-001-491.u21.p8.s1 Budeme hlasovat o návrhu na přerušení do čtvrtka po projednání informace k maturitám.
ps2017-087-05-001-491.u21.p9.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-087-05-001-491.u21.p9.s2 Kdo je pro?
ps2017-087-05-001-491.u21.p9.s3 Kdo je proti?
ps2017-087-05-001-491.u21.p10.s1 V hlasování číslo 180 přihlášeno 86 poslanců, pro 62, proti 14. Návrh byl přijat.
ps2017-087-05-001-491.u21.p11.s1 Takže jsme tím i upravili čtvrteční jednání: po bodu 319 tedy následuje informace o maturitách a poté bude zařazen bod informace vlády k otevření škol.
ps2017-087-05-001-491.u21.p11.s2 V tuto chvíli v souladu s rozhodnutím Poslanecké sněmovny přerušuji projednávání tohoto bodu.
ps2017-087-05-001-491.u21.p12.s1 Nyní se budeme zabývat bodem číslo

Text viewDownload CoNNL-U