|

Dependency Tree

Český parlamentní korpus, Poslanecká sněmovna, 2021-01-27 ps2017-079-05-002-352 [ParCzech.ana]

Agenda Item Title

352. Vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů /sněmovní tisk 503/ - třetí čtení

Date2021-01-27
Meetingps2017/079
Agenda Itemps2017/079/352
Sourcehttps://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/079schuz/s079152.htm

Select a sentence

Showing 1 - 100 of 168 • previousnext

ps2017-079-05-002-352.u1.p1.s1 352.
ps2017-079-05-002-352.u1.p1.s2 Vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů /sněmovní tisk 503/ - třetí čtení
ps2017-079-05-002-352.u1.p2.s1 Projednávání tohoto bodu jsme zahájili v pátek 22. ledna a rozprava ve třetím čtení byla ukončena.
ps2017-079-05-002-352.u1.p2.s2 S návrhem na zamítnutí nebyl vysloven souhlas a projednávání jsme přerušili v průběhu hlasování o pozměňovacích návrzích.
ps2017-079-05-002-352.u1.p2.s3 Prosím, aby místo u stolku zpravodajů zaujal za navrhovatele ministr školství, mládeže a tělovýchovy Robert Plaga - ano, se hlásíte, jste tam - a zpravodaj garančního výboru, což je výbor pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu, pan poslanec Lukáš Bartoň.
ps2017-079-05-002-352.u1.p3.s1 Připomínám, že návrh na zamítnutí a pozměňovací návrhy jsou uvedeny ve sněmovním tisku 503/3, který byl doručen 16. prosince 2020, a usnesení garančního výboru bylo doručeno jako sněmovní tisk 503/4.
ps2017-079-05-002-352.u1.p4.s1 Prosím tedy zpravodaje garančního výboru poslance Lukáše Bartoně, aby zrekapituloval, kam jsme hlasování o pozměňovacích návrzích v pátek 22. ledna dospěli.
ps2017-079-05-002-352.u1.p4.s2 Tak prosím.
ps2017-079-05-002-352.u2.p1.s1 Děkuji za slovo.
ps2017-079-05-002-352.u2.p1.s2 Procedura, která je uvedena ve sněmovním tisku 503/4, tak jsme naposledy, když jsme hlasovali, tak jsme hlasovali v bodě číslo 15 této procedury, a budeme pokračovat bodem číslo 16.
ps2017-079-05-002-352.u3.p1.s1 Ano, tak to mám také poznamenáno.
ps2017-079-05-002-352.u3.p1.s2 Prosím, máte tedy slovo a budeme pokračovat v hlasování o pozměňovacích návrzích.
ps2017-079-05-002-352.u3.p1.s3 Prosím zpravodaje garančního výboru, aby přednášel další pozměňovací návrhy a před hlasováním k nim sdělil stanovisko.
ps2017-079-05-002-352.u3.p1.s4 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u4.p1.s1 Bod číslo 16 procedury.
ps2017-079-05-002-352.u4.p1.s2 Dal bych hlasovat o pozměňovacím návrhu Mihola G 5202, který ruší ve vládním návrhu § 9a.
ps2017-079-05-002-352.u4.p1.s3 Stanovisko výboru je nedoporučující.
ps2017-079-05-002-352.u5.p1.s1 Stanovisko ministra?
ps2017-079-05-002-352.u5.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u5.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u5.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u5.p3.s1 Hlasování číslo 169, přihlášeno 93 poslanců, pro 16, proti 62.
ps2017-079-05-002-352.u5.p3.s2 Návrh byl zamítnut.
ps2017-079-05-002-352.u5.p3.s3 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u6.p1.s1 Přistoupíme k bodu 17, kde platí, že nebyl schválen E 4490, platí, že nebyl G 5202, a pak můžeme hlasovat o pozměňovacím návrhu Bartoň B 5744, který právě do tohoto předmětného § 9a přidává odstavec 6, a to je možnost uznání kvalifikace pro studenty pedagogických fakult, absolventy bakaláře, kteří pokračují v navazujícím magisterském studiu.
ps2017-079-05-002-352.u7.p1.s1 Stanovisko ministra?
ps2017-079-05-002-352.u8.p1.s1 Ještě stanovisko výboru.
ps2017-079-05-002-352.u8.p1.s2 Výbor doporučuje.
ps2017-079-05-002-352.u9.p1.s1 Tak, pane ministře?
ps2017-079-05-002-352.u9.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u9.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u9.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u9.p3.s1 Hlasování číslo 170, přihlášeno 95 poslanců, pro 81, proti 11. Návrh byl přijat.
ps2017-079-05-002-352.u9.p3.s2 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u10.p1.s1 Následuje bod 18 procedury, a to je hlasování o pozměňovacím návrhu Bartoň B 6463.
ps2017-079-05-002-352.u10.p1.s2 Pozměňovací návrh se týká zavedení sociálního pedagoga.
ps2017-079-05-002-352.u10.p1.s3 Stanovisko výboru je nedoporučující.
ps2017-079-05-002-352.u11.p1.s1 Pan ministr?
ps2017-079-05-002-352.u11.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u11.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u11.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u11.p3.s1 Hlasování číslo 171, přihlášeno 95 poslanců, pro 52, proti 34.
ps2017-079-05-002-352.u11.p3.s2 Návrh byl přijat.
ps2017-079-05-002-352.u11.p3.s3 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u12.p1.s1 Děkuji.
ps2017-079-05-002-352.u12.p1.s2 Následuje bod 19 procedury, který ale přeskočíme, protože právě byl schválen B 6433 (správně B 6463), takže pokračujeme k bodu 20 procedury, který je, bude-li schválen B 7096 - ano, ten byl schválen - tak následně bude hlasován pozměňovací návrh Výborný F 5516, nicméně pouze bod 1 a v bodě 2 pouze § 133a odst. 1.
ps2017-079-05-002-352.u12.p1.s3 Tento pozměňovací návrh takto zavádí definici třídního učitele a zavedení třídnického příplatku.
ps2017-079-05-002-352.u12.p1.s4 Nehlasuje se o bodu 2 § 133a odst. 2, jelikož ten upravuje také specializační příplatky, které upravuje již jiný schválený pozměňovací návrh.
ps2017-079-05-002-352.u12.p1.s5 Takže pouze o F 55 (správně F 5516), bod 1, v bodě 2 § 133a odst. 1.
ps2017-079-05-002-352.u13.p1.s1 Stanovisko?
ps2017-079-05-002-352.u14.p1.s1 Stanovisko výboru - výbor k tomuto pozměňovacímu návrhu nezaujal stanovisko.
ps2017-079-05-002-352.u15.p1.s1 Stanovisko ministra?
ps2017-079-05-002-352.u15.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u15.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u15.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u15.p3.s1 Hlasování číslo 172, přihlášeno 95 poslanců, pro 37, proti 44. Návrh byl zamítnut.
ps2017-079-05-002-352.u15.p3.s2 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u16.p1.s1 Protože byl tento pozměňovací návrh zamítnut, můžeme hlasovat o bodu 21, který je za podmínky, že bude přijat B 7096 a zamítnut F 5516.
ps2017-079-05-002-352.u16.p1.s2 A jedná se, že můžeme hlasovat o pozměňovacím návrhu Mihola G 5200, a to pouze bod 1 a bod 2 podbod 2, který taktéž zavádí definici třídního učitele v § 23b a v novém § 133a zákoníku práce zavádí třídnický příplatek.
ps2017-079-05-002-352.u16.p1.s3 Nebudeme hlasovat u tohoto pozměňovacího návrhu o bodu 2 podbodu 1, jelikož upravuje specializační příplatky, které již upravuje jiný schválený pozměňovací návrh.
ps2017-079-05-002-352.u16.p2.s1 Stanovisko výboru je nedoporučující.
ps2017-079-05-002-352.u17.p1.s1 Stanovisko ministra?
ps2017-079-05-002-352.u17.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u17.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u17.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u17.p3.s1 Hlasování číslo 173, přihlášeno 95 poslanců, pro 39, proti 34.
ps2017-079-05-002-352.u17.p3.s2 Návrh byl zamítnut.
ps2017-079-05-002-352.u17.p3.s3 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u18.p1.s1 Následuje bod 22 procedury, ale ten přeskočíme, protože byl schválen B 7096.
ps2017-079-05-002-352.u18.p1.s2 Další je bod 23 procedury, který také přeskakujeme, protože byl opět schválen B 7096.
ps2017-079-05-002-352.u18.p1.s3 Bod 24 procedury je za podmínky, že nebude schválen F 5516 poslance Výborného, což nebyl, ani nebyl schválen G 5200 poslance Miholy.
ps2017-079-05-002-352.u18.p1.s4 Pak můžeme hlasovat o pozměňovacím návrhu Hyťhová D 5302, a to pouze bod 2 - definice třídního učitele v § 2 odst. 3.
ps2017-079-05-002-352.u18.p2.s1 Stanovisko výboru je nedoporučující.
ps2017-079-05-002-352.u19.p1.s1 Stanovisko ministra?
ps2017-079-05-002-352.u19.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u19.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u19.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u19.p3.s1 Hlasování číslo 174, přihlášeno 95 poslanců, pro 37, proti 40. Návrh byl zamítnut.
ps2017-079-05-002-352.u19.p3.s2 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u20.p1.s1 Nyní se dostáváme k bodu 25 procedury, který je za předpokladu, že nebude schválen ani pan Výborný, ani pan Mihola, ani paní Hyťhová, což se stalo.
ps2017-079-05-002-352.u20.p1.s2 A nyní tedy můžeme hlasovat o pozměňovacím návrhu Valachová I 7111 bod 1 pouze, který se týká třídních učitelů.
ps2017-079-05-002-352.u20.p2.s1 Stanovisko výboru je doporučující.
ps2017-079-05-002-352.u21.p1.s1 Stanovisko ministra?
ps2017-079-05-002-352.u21.p2.s1 Zahajuji hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u21.p2.s2 Kdo je pro?
ps2017-079-05-002-352.u21.p2.s3 Kdo je proti?
ps2017-079-05-002-352.u21.p3.s1 Hlasování číslo 175, přihlášeno 96 poslanců, pro 48, proti 34.
ps2017-079-05-002-352.u21.p3.s2 Návrh byl zamítnut.
ps2017-079-05-002-352.u21.p3.s3 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u22.p1.s1 Kontrola hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u23.p1.s1 Ano, kontrola hlasování.
ps2017-079-05-002-352.u23.p1.s2 Předseda klubu ODS Zbyněk Stanjura.
ps2017-079-05-002-352.u23.p1.s3 Ano, hlásí se.
ps2017-079-05-002-352.u23.p1.s4 Takže předseda klubu KSČM pan poslanec Kováčik.
ps2017-079-05-002-352.u23.p1.s5 Prosím.
ps2017-079-05-002-352.u24.p1.s1 Pane předsedající, paní a pánové, přeji vám hezký den.
ps2017-079-05-002-352.u24.p1.s2 Omlouvám se za maličké zdržení.
ps2017-079-05-002-352.u24.p1.s3 Zpochybňuji hlasování, v posledním hlasování jsem hlasoval pro a na sjetině mám, že jsem se zdržel.
ps2017-079-05-002-352.u24.p1.s4 Děkuji.
ps2017-079-05-002-352.u25.p1.s1 Máme zpochybnění hlasování, takže budeme hlasovat o námitce pana poslance Pana Kováčika, že zpochybňuje hlasování.

Text viewDownload CoNNL-U