ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s1
Mimochodem , není nic složitějšího , nebo není nic jednoduššího , bych řekl , než požádat nějaký finanční úřad v zahraničí , aby se mě dotázal . ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s2
A ten původní návrh dokonce byl tak , že je to pro běžnou správu daní , že dochází k tomuto prolamování . ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s3
Dochází k prolamování pro každého správce daně . ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s4
Každý správce i obecního poplatku z popelnic má možnost se najednou začít ptát , kdo je vlastníkem takové společnosti , kdo je vlastníkem účtu , jaké pohyby na tom účtu proběhly atd . , jenom proto , že se bude tvářit , že to je pro nějakou spolupráci se zahraničím . ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s5
Já to pokládám za nesmírně nebezpečné . ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s6
Myslím si , že se opravdu musíme zásadním způsobem zamyslet nad tím , jestli tato směrnice je transponovaná tak , jak se od nás chce , nebo jestli je to znovu jeden z pokusů klasických . ps2017-006-05-015-015.u14.p6.s7
A teď to skoro ani nekladu za vinu paní ministryni , to vím , že jsou to mnohdy úředníci z podřízených pater , kteří si rádi píšou takové : my bychom rádi na všechno , a když můžeme použít evropskou směrnici , která nám něco přikazuje , tak ji použijeme , abychom měli co nejjednodušší přístup . ps2017-006-05-015-015.u14.p7.s1
Já tento přístup vidím jako velmi nebezpečný . ps2017-006-05-015-015.u14.p7.s2
Pokládám za nezbytně nutné , abychom udrželi onu hranici , kde na vyšetřování nejzávažnějších trestných činů nebo i činů proti , řekněme , veřejné morálce , jako je právě financování terorismu , jako je praní špinavých peněz , mají být určeny speciální mechanismy . ps2017-006-05-015-015.u14.p7.s3
Ale tyto speciální mechanismy nemůžu používat na to , abych vybíral poplatky ze psů nebo zjišťoval každý správce daně , jestli mi daný subjekt zaplatil správně , nebo nesprávně . ps2017-006-05-015-015.u14.p7.s4
A to dokonce ani v této vazbě , že se tváříme , že to je jenom pro zahraniční spolupráci , protože upřímně řečeno , tato zahraniční spolupráce se bohužel dá také objednávat . ps2017-006-05-015-015.u14.p8.s1
Myslím si , že tento návrh zákona máme přikázat kromě rozpočtového výboru - a nenavrhuji , abychom garančním výborem byli my , protože pokládám hádky o garanční výbor za zbytečné . ps2017-006-05-015-015.u14.p8.s2
Ale navrhuji , abychom přikázali tento návrh zákona kromě toho ještě - ps2017-006-05-015-015.u15.p1.s1
Já si vás dovolím přerušit , pane poslanče . ps2017-006-05-015-015.u15.p1.s2
Je 19 hodin a nebylo žádné rozhodnutí o tom , že bychom pokračovali po 19 . hodině . ps2017-006-05-015-015.u15.p1.s3
Takže to vypadá , že pro dnešek bod přerušíme a budeme pokračovat někdy jindy . ps2017-006-05-015-015.u15.p1.s4
Pravděpodobně zítra . ps2017-006-05-015-015.u15.p2.s1
Dovolím si tedy všem připomenout , že zítra se začíná v 9 hodin . ps2017-006-05-015-015.u15.p2.s2
Na pořadu jsou pevně zařazeny body 19 , 20 a 21 , což jsou mezinárodní smlouvy . ps2017-006-05-015-015.u15.p2.s3
Písemné interpelace v tuhle chvíli nejsou . ps2017-006-05-015-015.u15.p2.s4
Ale pokud chcete podat ústní interpelaci , tak opět to bude možné , předpokládám , že tady bude pracovník až do 11 hodin . ps2017-006-05-015-015.u15.p2.s5
V 11.30 proběhne losování pořadí ústních interpelací za přítomnosti ověřovatelů a s ústními interpelacemi budeme pokračovat ve 14.30 . ps2017-006-05-015-015.u15.p3.s1
Začínáme zítra v 9 hodin , ještě jednou pro jistotu pro všechny . ps2017-006-05-015-015.u15.p3.s2
Já vám děkuji za dnešní den a dobrou noc .