ps2013-025-04-017-032.u12.p1.s2
Já bych prostřednictvím paní předsedající chtěl poučit paní poslankyni , že nebylo špatně ani kočičce ani pejskovi , ale špatně bylo tomu ošklivému psu , co jim to snědl . ps2013-025-04-017-032.u13.p1.s1
Děkuji a nyní s faktickou pan poslanec Okamura . ps2013-025-04-017-032.u13.p1.s2
Prosím , máte slovo . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s1
Vážené dámy , vážení pánové , já bych chtěl také jenom krátce sdělit , že i já osobně jsem podepsán pod tímto návrhem jako spolupředkladatel , protože jak jsem říkal již při minulém projednávání , stávající zákon o dětských skupinách , který prošel Poslaneckou sněmovnou , reálně ohrožuje a ohrozil 600 dětských center v České republice , kde se sdružuje 30 tisíc dětí . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s2
A například i Česká rada dětí a mládeže odhaduje negativní dopad toho zákona , který tady prošel Sněmovnou , ještě na dalších 10 tisíc dětí sdružených třeba v YMCA , ve skautu atd . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s3
Proto hnutí Úsvit také bude hlasovat ano a podpoříme tento návrh , jelikož jsme zároveň také mnozí z nás předkladatelé . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s4
A samozřejmě , že já jsem navštívil i lesní školku a o problematiku jsem se zajímal . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s5
Tak to už bych nosil dříví do lesa . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s6
A také tyto alternativy samozřejmě podporujeme . ps2013-025-04-017-032.u14.p1.s7
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u15.p1.s1
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u15.p1.s2
A s další faktickou pan poslanec Kořenek . ps2013-025-04-017-032.u15.p1.s3
Prosím , pane poslanče , vaše dvě minuty . ps2013-025-04-017-032.u16.p1.s1
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u16.p1.s2
Já budu velmi stručný . ps2013-025-04-017-032.u16.p1.s3
Já si dovolím jenom upozornit , že přesně takto to vypadá , když do systému cpeme nesystémové věci . ps2013-025-04-017-032.u16.p1.s4
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u17.p1.s1
Děkuji a táži se , zda se ještě někdo hlásí do rozpravy . ps2013-025-04-017-032.u17.p1.s2
Je tomu tak . ps2013-025-04-017-032.u17.p1.s3
Paní zpravodajka paní Aulická Jírovcová . ps2013-025-04-017-032.u17.p1.s4
S řádnou , nebo s faktickou ? ps2013-025-04-017-032.u17.p1.s5
Faktickou . ps2013-025-04-017-032.u17.p1.s6
Prosím . ps2013-025-04-017-032.u18.p1.s1
Já jenom děkuji za připomenutí a upozornění na mou chybu ve vyjádření . ps2013-025-04-017-032.u18.p1.s2
Opravdu to měl být ten zlý velký pes , kterému bylo špatně a kočičce a pejskovi ten dort spapal . ps2013-025-04-017-032.u18.p1.s3
Tady šlo spíš o to , aby nám nebylo špatně potom , až ten zákon se ujme praxe . ps2013-025-04-017-032.u19.p1.s1
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u19.p1.s2
Pan poslanec Mihola s faktickou , nebo řádnou ? ps2013-025-04-017-032.u20.p1.s1
Ještě opravdu poslední krátká reakce po té pohádce tady s kočičkem (smích v sále) , s kočičkou a pejskem . ps2013-025-04-017-032.u20.p1.s2
Ne , tu nebudu komentovat , nebojte se , i když si ji pamatuji z dětských let . ps2013-025-04-017-032.u20.p2.s1
Ale já bych moc prosil - a je úplně jedno , který kolega to říká . ps2013-025-04-017-032.u20.p2.s2
Tu a tam zazní takové klišé typu , jako že co je státní , to je výborné , to je to nejlepší , a co je alternativní nebo soukromé , bylo rovnou odsouzeno k tomu , že to je to horší , slabé , podivné , jinotajné a já nevím jaké . ps2013-025-04-017-032.u20.p2.s3
Opravdu zkuste vyjít někdy do praxe - říkám to jako učitel s dvacetiletou praxí , který si opravdu dává za úkol srovnávat to podle praktického poznání , nikoliv jenom od zeleného stolu nebo odjinud . ps2013-025-04-017-032.u20.p2.s4
Ale opravdu , nebuďme nespravedliví . ps2013-025-04-017-032.u20.p2.s5
Protože určitě i vy sami ze svých školních nebo předškolních let víte , že ne všechny školky , školy a další zařízení fungovaly tak ideálně , abychom mohli takovéto klišé používat . ps2013-025-04-017-032.u20.p2.s6
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u21.p1.s1
Děkuji a táži se , zda se ještě někdo hlásí do rozprav . ps2013-025-04-017-032.u21.p1.s2
Není tomu tak , tudíž končím obecnou rozpravu a táži se pana navrhovatele , zda má zájem o závěrečné slovo . ps2013-025-04-017-032.u21.p1.s3
Paní zpravodajka ? ps2013-025-04-017-032.u21.p1.s4
Není tomu tak . ps2013-025-04-017-032.u21.p2.s1
Nyní se tedy budeme zabývat návrhem na přikázání výborům k projednání . ps2013-025-04-017-032.u21.p2.s2
Organizační výbor navrhl přikázat předložený návrh k projednání výboru pro sociální politiku . ps2013-025-04-017-032.u21.p2.s3
Táži se , zda má někdo jiný návrh . ps2013-025-04-017-032.u21.p2.s4
Pan poslanec Mihula . ps2013-025-04-017-032.u22.p1.s1
Vážení kolegové , dovolil bych si ještě navrhnout tuto novelu k projednání ve výboru pro vědu , vzdělání , kulturu , mládež a tělovýchovu a zároveň bych chtěl poprosit o zkrácení lhůty k projednání na 30 dní . ps2013-025-04-017-032.u22.p1.s2
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u23.p1.s1
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u23.p1.s2
Dále zde mám přihlášku ještě pana poslance Černocha . ps2013-025-04-017-032.u24.p1.s1
Dobrý den , dámy a pánové . ps2013-025-04-017-032.u24.p1.s2
Ještě bychom navrhli výbor pro školství . ps2013-025-04-017-032.u24.p1.s3
Děkujeme . ps2013-025-04-017-032.u25.p1.s1
Ještě zde mám přihlášku paní poslankyně Maxové . ps2013-025-04-017-032.u26.p1.s1
Navrhuji přikázat tuto novelu stálé komisi pro rodinu . ps2013-025-04-017-032.u27.p1.s1
Já se omlouvám , neslyšela jsem pro hluk . ps2013-025-04-017-032.u27.p1.s2
Ještě jednou . ps2013-025-04-017-032.u28.p1.s1
Navrhuji přikázat tuto novelu k projednání do stálé komise pro rodinu , rovné příležitosti . ps2013-025-04-017-032.u29.p1.s1
Děkuji . ps2013-025-04-017-032.u29.p1.s2
Táži se ještě jednou , jestli má někdo jiný návrh . ps2013-025-04-017-032.u29.p1.s3
Není tomu tak . ps2013-025-04-017-032.u29.p1.s4
Přistoupíme tedy k hlasování . ps2013-025-04-017-032.u29.p1.s5
Dříve než tak učiním , všechny vás odhlásím , prosím , abyste se přihlásili svými kartami . ps2013-025-04-017-032.u29.p1.s6
Nyní tedy přistoupíme k hlasování . ps2013-025-04-017-032.u29.p2.s1
Kdo souhlasí s tím , aby předložený návrh byl přikázán k projednání výboru pro sociální politiku ? ps2013-025-04-017-032.u29.p3.s1
Zahajuji hlasování a táži se , kdo je pro . ps2013-025-04-017-032.u29.p3.s2
Proti ? ps2013-025-04-017-032.u29.p4.s1
Hlasování končím . ps2013-025-04-017-032.u29.p4.s2
Je to hlasování s pořadovým číslem 68 , do kterého je přihlášeno 141 přítomných , pro 138 , proti 2 . ps2013-025-04-017-032.u29.p4.s3
Konstatuji , že návrh byl přijat . ps2013-025-04-017-032.u29.p5.s1
Dále zde máme dva totožné návrhy pana poslance Miholy a pana poslance Černocha o přikázání výboru pro školství , kulturu , mládež a tělovýchovu . ps2013-025-04-017-032.u29.p6.s1
Zahajuji hlasování a táži se , kdo je pro přidělení tomuto výboru . ps2013-025-04-017-032.u29.p6.s2
Proti ? ps2013-025-04-017-032.u29.p7.s1
Hlasováním končím . ps2013-025-04-017-032.u29.p7.s2
Je to hlasování s pořadovým číslem 69 , do kterého je přihlášeno 144 přítomných , pro 141 . ps2013-025-04-017-032.u29.p7.s3
Konstatuji , že tento návrh byl přikázán výboru pro školství , kulturu , mládež a tělovýchovu . ps2013-025-04-017-032.u29.p8.s1
Dále se vypořádáme s dalším návrhem paní poslankyně Maxové a to je přikázání stálé komisi pro rovné příležitosti . ps2013-025-04-017-032.u29.p9.s1
Zahajuji hlasování a táži se , kdo je pro . ps2013-025-04-017-032.u29.p9.s2
Proti ? ps2013-025-04-017-032.u29.p10.s1
Hlasování končím . ps2013-025-04-017-032.u29.p10.s2
Je to hlasování s pořadovým číslem 70 , do kterého je přihlášeno 146 přítomných , pro 101 , proti 10 . ps2013-025-04-017-032.u29.p10.s3
Konstatuji , že i tento návrh byl přijat . ps2013-025-04-017-032.u29.p11.s1
Nyní se budeme zabývat návrhem na zkrácení lhůty pro projednání ve výborech na 30 dní . ps2013-025-04-017-032.u29.p12.s1
Zahajuji hlasování a táži se , kdo je pro . ps2013-025-04-017-032.u29.p12.s2
Proti ? ps2013-025-04-017-032.u29.p13.s1
Hlasování končím . ps2013-025-04-017-032.u29.p13.s2
Je to hlasování s pořadovým číslem 71 , do kterého je přihlášeno 148 přítomných , pro 111 , proti 26 . ps2013-025-04-017-032.u29.p13.s3
Konstatuji , že i tento návrh byl přijat a tento návrh se bude projednávat ve zkrácené lhůtě ve dvou výborech a stálé komisi . ps2013-025-04-017-032.u29.p14.s1
Tímto uzavírám projednávání bodu číslo 32 . ps2013-025-04-017-032.u29.p15.s1
Dalším bodem k projednání je