|

Dependency Tree

Český parlamentní korpus, Poslanecká sněmovna, 2014-09-18 ps2013-017-03-012-015 [ParCzech.ana]

Agenda Item Title

15. Vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 239/2013 Sb., kterým se mění zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve znění zákona č. 307/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony /sněmovní tisk 258/ - druhé čtení

Date2014-09-18
Meetingps2013/017
Agenda Itemps2013/017/015
Sourcehttps://www.psp.cz/eknih/2013ps/stenprot/017schuz/s017138.htm

Select a sentence

Showing 101 - 200 of 157 • previous

ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s10 Pak je jasné, že ten, kdo nebude platit, to dělá úmyslně.
ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s11 Buď že zapomněl, ale je to jeho zodpovědnost, nebo prostě platit nechce a spoléhá na to, že se na to nepřijde.
ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s12 Podotýkám, že z pojištění se platí škody, které způsobí viník dopravní nehody druhému vozidlu.
ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s13 Ne vlastnímu.
ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s14 To znamená problém, který se tu pokouší skupina poslanců řešit jiným způsobem, je 14 měsíců vyřešen.
ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s15 Nový zákon, který máme projednávat na této schůzi, retroaktivně problémy, které vznikly, nevyřeší a nové případy od 1. ledna 2015 již vyřešeny jsou.
ps2013-017-03-012-015.u10.p3.s16 Ale to je debata k dalšímu zákonu.
ps2013-017-03-012-015.u10.p4.s1 Druhým velkým okruhem byly právě stanice technické kontroly.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s1 Skočím k tomu třetímu, ten byl podle mne opravdu malý, to jsou registrační značky na přání, říkám tomu papalášské značky.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s2 se to legalizovat v tom smyslu, že kdo chce mít 88888 nebo samé sedmičky jako James Bond, tak si za to zaplatí.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s3 Podle mne je to spravedlivé.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s4 Myslím, že normální člověk za to peníze nevyhodí.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s5 Když to někdo chce nebo chce tam mít napsané Bond 007, tak si za to prostě zaplatí.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s6 V tomto případě říkám, není žádný problém s odsunutím účinnosti těchto paragrafů, protože si myslím, že ani příjem by nebyl nijak výrazný, a pokud to milovníkům těchto značek neumožníme, tak se určitě nic nestane.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s7 Naprosté většině občanů je to opravdu jedno, spíš jsou chudáci ti, kteří čirou náhodou dostanou nějakou značku, která je posléze označena jako papalášská.
ps2013-017-03-012-015.u10.p5.s8 Například se zjistí, že někdo je ročník 1973 a poslední čtyři číslice jsou čirou náhodou 1973, a si vykládají sousedé: Podívejte se, ten se na úřadě zřídil značku, která je přesně podle jeho data narození, resp. roku narození, aby si to lépe zapamatoval, protože většina z nás si lépe pamatuje datum svého narození než číslo SPZ, dnes registrační značky.
ps2013-017-03-012-015.u10.p6.s1 Pak jsme se pokusili řešit problém, o kterém mnozí z nás vědí, a to je problém se stanicemi technické kontroly.
ps2013-017-03-012-015.u10.p6.s2 Chci jasně říci, že naprostá většina firem a živnostníků, kteří se tím zabývají, je poctivých.
ps2013-017-03-012-015.u10.p6.s3 Není to tak, že všichni, kteří provádějí...
ps2013-017-03-012-015.u10.p7.s1 Pane místopředsedo, jestli byste mi zjednal trošku klidu.
ps2013-017-03-012-015.u11.p1.s1 Znovu žádám všechny kolegy nalevo i napravo, zejména hloučky před vchodem, aby své diskuse přenesli do předsálí a nechali pana kolegu Stanjuru vysvětlit, jaké výhrady k textu zákona.
ps2013-017-03-012-015.u11.p1.s2 Prosím, pane poslanče.
ps2013-017-03-012-015.u12.p1.s1 Protože kontrolou je pověřeno Ministerstvo dopravy, hledali jsme takové mechanismy, které by byly skutečně účinné.
ps2013-017-03-012-015.u12.p1.s2 Našli jsme stávající znění, tzn. že musí být záznam toho, jak se to vozidlo přijalo, jak se pohybovalo.
ps2013-017-03-012-015.u12.p1.s3 Kdo z vás na STK byl se svým osobním vozidlem, , jak to probíhá.
ps2013-017-03-012-015.u12.p1.s4 Musím říct, že u nákladních vozidel či autobusů nemám osobní zkušenost, jak to probíhá, ale předpokládám, že to je mnohem delší a pečlivější.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s1 Chci připomenout, že původně návrh byl, aby to platilo od 1. 7. 2015.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s2 Pak i po debatě s odbornou veřejností a se všemi zainteresovanými jsme řekli, pro jistotu přidáme šest měsíců.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s3 A dali jsme - 1. 7. 2014, omlouvám se.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s4 Pro jistotu jsme přidali šest měsíců a dostali jsme se k datu 1. ledna 2015.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s5 Dneska máme 18. září 2014 - chtěl bych znát statistiku, jaký je současný stav - a navrhuje se vyhovět těm, kteří to nestihli nebo neuměli, a podotýkám, že to klidně může být Ministerstvo dopravy, nemusí to být jenom ti, kteří ty služby poskytují, a se zdůvodněním, že existují nějaké obavy, že by to nemohlo fungovat, to o rok odsunout.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s6 Pokud je opravdu chyba na straně Ministerstva dopravy, tak je to jednoznačně selhání státní správy.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s7 Šestnáct a půl měsíce není žádná krátká doba a samotná státní správa původně a exekutiva navrhovala o šest měsíců kratší doby a my, Poslanecká sněmovna, jsme ten čas o šest měsíců prodloužili.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s8 A teď se dozvídáme, že je to málo.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s9 To znamená ti, kteří, říkám, poctivě investovali, připravili se, zase budou biti za to, že uvěřili tomu, že zákon, který byl schválen - podotýkám, velkou většinou, nebyl to zákon, který nás dělil na koalici a opozici - takže nakonec bude jeho účinnost odsunuta.
ps2013-017-03-012-015.u12.p2.s10 Neslyšel jsem relevantní zdůvodnění, proč k tomu odsunutí dojít.
ps2013-017-03-012-015.u12.p3.s1 Říkám, jedná se o jeden bod, který chci navrhnout k vypuštění, z těch tří, které ministr navrhuje.
ps2013-017-03-012-015.u12.p3.s2 V této chvíli zase na chvilku přeruším své vystoupení.
ps2013-017-03-012-015.u12.p3.s3 Děkuji.
ps2013-017-03-012-015.u13.p1.s1 Děkuji panu kolegovi Stanjurovi.
ps2013-017-03-012-015.u13.p1.s2 Ptám se, kdo se hlásí.
ps2013-017-03-012-015.u13.p1.s3 Pan ministr Richard Brabec bude reagovat.
ps2013-017-03-012-015.u13.p1.s4 Prosím, pane ministře.
ps2013-017-03-012-015.u14.p1.s1 Vážený pane předsedající, vážené dámy, vážení pánové, vzhledem k tomu, že bych nebyl velmi pravděpodobně schopen zodpovědět všechny detailní dotazy, dovoluji si navrhnout přerušení tohoto bodu do úterý příštího týdne.
ps2013-017-03-012-015.u14.p1.s2 Děkuji.
ps2013-017-03-012-015.u15.p1.s1 Děkuji, pane ministře, za váš návrh.
ps2013-017-03-012-015.u15.p1.s2 Protože jde o jiný návrh, není do příchodu pana ministra dopravy, ale je specifikován přesně datem, jde o jiný návrh.
ps2013-017-03-012-015.u15.p1.s3 Nehlasovali jsem ho, budeme o něm hlasovat.
ps2013-017-03-012-015.u15.p1.s4 vás asi nemusím odhlašovat.
ps2013-017-03-012-015.u15.p2.s1 Zahajuji hlasování číslo 51 a ptám se, kdo je pro tento návrh, přerušení tohoto bodu do příštího týdne.
ps2013-017-03-012-015.u15.p2.s2 Kdo je proti?
ps2013-017-03-012-015.u15.p2.s3 Děkuji vám.
ps2013-017-03-012-015.u15.p3.s1 Hlasování pořadové číslo 51, z přítomných 121 poslance pro 100, proti nikdo, návrh byl přijat.
ps2013-017-03-012-015.u15.p4.s1 Přerušujeme bod číslo 15, jednání o tisku 258.
ps2013-017-03-012-015.u15.p4.s2 Děkuji panu ministrovi, děkuji zpravodaji.
ps2013-017-03-012-015.u15.p5.s1 Budeme pokračovat bodem číslo 16.
ps2013-017-03-012-015.u15.p5.s2 Pevně zařazený bod číslo

Text viewDownload CoNNL-U