Waveform view
prevzate-kotouc-74-02
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Podivuje
jsme
tady
říkali
určitý
druh
soudu
ten
soud
samosebou
ježíš
kristus
to
nazval
soudem
je
to
velice
případě
nazván
ale
my
si
to
vysvětlíme
detailněji
a
dejme
tomu
takový
jeden
sou
probíhal
když
panna
maria
nebo
svatýho
se
se
chystal
sloužit
jenom
ježíše
nebo
žít
jenom
pro
něj.
To
odsoudil
svůj
předcházející
život
ne
jako
ničem
ale
jako
nepatřičný
už
k
tomu
stupni
ve
kterém
sloužil
ježíši
kdyby
si
byli
chtěli
ponechat
to
ten
minulý
způsob
života
nebyli
by
mohli
sloužit
ježíši
nebyli
by
mohli
ho
dostat
až
k
jordánu
nebyli
mohli
přispět
svým
podílet
který
byl
absolutně
nutný
k
tomu
aby
se
do
toho
jeden
dostal
který
jich
podíl
byl
nutný
protože
on
jim
byl
poddán
to
on
potřebuje
ten
člověk
čím
dál
jde
tím
víc
potřebuje
víc
a
víc
lidí
nakonec
potřebuje
veškerenstvo
ze
začátku
si
může
jít
celkem
sám
že
se
to
ale
čím
dál
tím
potřebuje
víc
společenství
lidi
společenství
duší
a
nakonec
opravdu
si
se
do
ní
představit
že
by
to
vůbec
jinak
šlo.
Takže
toto
rozhodnutí
udělat
tečku
za
tím
minulým
životem
to
jsme
to
to
to
se
dá
vyjádřit
s
ním
slovem
sou
já
jsem
usoudil
že
ten
minulý
život
přestane
rozum
životem
novým
a
jak
vám
známo
bible
když
člověk
dělá
takovýto
soud
dělá
to
posvěcení
božího
většinou
když
si
to
sám
neuvědomuje
tak
při
tom
to
posvěcení
boží
přichází
na
pomoc
jestliže
kdyby
nebylo
tamto
zvěstování
panny
marie
ne
a
to
všechno
ostatní
tak
ona
by
tomu
bylo
vůbec
nedošlo
taky
u
nás
jestliže
děláme
taková
rozhodnutí
třebas
celý
život
žít
tak
a
ne
tak
jako
předtím
a
kvůli
takovému
a
takovému
cíli
já
to
řeknu
takhle
obecně
tak
k
tomu
vždycky
potřebuje
nějaké
posvěcení
že
to
tak
v
tom
smyslu
chápal
a
proto
jsem
si
šel
na
to
generální
zpovědí
a
prostě
sem
chtěl
mít
posvěcení.
A
myslím
že
je
správné
nemusí
to
být
za
nadějí
pohledu
toho
ostatní
nebo
my
to
proti
cestě
ale
protože
je
dejme
tomu
určitý
způs
sobotu
postění
o
to
se
se
najednou
dověděl
něco
jsem
předtím
nevěděl
to
co
co
v
tom
je
bylo
velice
pokladny
ale
to
se
dělo
na
vnitřní
úrovni
kdežto
tohleto
se
doplnil
z
vnějška
a
že
ta
jednání
spojeni
to
jsem
někomu
říkal
ne
a
někdo
mně
byl
tady
prostředníkem
při
tom
podává
toho
těla
páně
a
tak
dále
a
já
vám
řeknu
to
je.
Toto
prostřednictvím
třebas
byl
to
nějaký
prostředek
nikoliv
lidský
třebas
to
byla
modlitba
to
je
velice
důležitá
záležitost
protože
byl
co
se
neobejde
žádný
krok
potom
když
se
obejde
tak
musí
se
to
dodatečně
doplnit
a
musí
se
pětkrát
že
k
tomu
bodu
kde
se
to
vynechalo
a
musí
to
znovu
nahradit
dejme
tomu
kdyby
si
sedl
k
nohám
osvícen
a
ona
mě
přenesl
nějakou
duchovní
sílu
tak
mě
to
nic
nepomůže
k
tomu
vlastnímu
mému
vývojovém
stupni
já
za
často
promrhá
že
to
transponoval
kdo
organismu
který
nebyl
téhož
ražení.
Asi
jako
když
se
trans
panuje
jsem
se
o
to
obyčejně
dlouho
nevydrží
za
tím
že
ano
protože
to
to
transponoval
do
jiné
káně
a
ta
třebas
nepřijme
úplně
nutkání
novou
do
sebe
za
roste
to
tak
dál
ne
nespojí
se
toho
takže
ono
se
to
nikdy
nespojí
tak
aby
člověk
nemusel
znovu
buď
si
sednout
tomu
mistrovi
a
znovu
přejmout
tu
sílu
má
nebo
aby
nemusel
si
to
sám
na
sobě
dosáhnout
co
ho
ten
mistr
naučil.
Pro
jsem
se
přesvědčil
sám
na
sobě
roku
třicet
sedm
jsem
takový
co
zažil
od
toho
mistra
a
pak
třicet
devět
let
to
by
se
řídit
přec
koncentráku
sám
na
svém
vlastním
těle
a
řek
bych
takzvanými
vlastními
kdo
kolektív
řekl
jsem
mluvil
s
naším
osobu
který
je
na
hranicích
mezi
normálním
takzvaným
životem
a
mezi
cestou
to
narození
nebo
před
těsně
před
narození
to
je
celá
fáze
to
nějak
budu
jmenovat
narození
to
je
to
ti
ote
svého
se
stavení
panny
marie
to
všechno
jeden
jedna
oblast
ne
co
je
na
rozhraní
tak
tam
čím
dokonaleji
provedeme
soud
tím
je
..a
za
asistence
řek
bych
boží
tím
je
větší
naděje
že
ta
druhá
fáze
bude
probíhat
čistším
způsobem
dokonalejším
způsobem
rychlejším
a
nebudou
tam
takové
škraloupy
které
by
nám
vadily
bychom
o
tom
těžce
o
to
měli
vyšší
fázi
protože
bychom
měli
určité
skrupule
hory
bychom
se
těžko
vyvaroval
pasovali
samozřejmě
proč
je
na
rozhraní
mezi
křtem
v
jordánu
a
tím
předcházejícím
obdobím
kdy
ježíš
musel
být
v
tom
co
jeho
otce
a
být
poddán
svému
okolí
tam
je
sou
daleko
už
vyššího
rázu
tam
totiž
co
on
musel
udělat
zřejmě.
On
musel
svým
způsobem
odsoudit
ježíš
z
vlastní
iniciativy
celý
ten
způsob
že
musím
být
v
tom
a
mám
být
poddán
a
musí
zatím
udělat
tečku
protože
pak
už
to
existovalo
jenom
dobře
známo
kdo
je
má
matka
kdo
jsou
mí
bratři
a
taky
neexistoval
to
že
musím
být
v
tom
protože
pak
byl
spojen
s
vůlí
otcovou
že
kdyby
neudělal
tečku
za
tím
musim
v
tom
když
sám
svou
vůlí
pořád
v
těle
dál
tak
to
vlastní
vůlí
přes
tuhletu
hranici
dál
nejde
on
by
se
pořád
plácali
na
té
úrovni
to
nám
velice
dobře
tímhletím
způsobem
vysvětlil
a
nemohl
by
ale
ani
krok
dál
na
to
vás
upozorňuju
a
já
znám
mocí
hlavně
podle
weinfurter
si
myslí
že
mohu
chtít
jít
dál
a
ať
se
snaží
jakkoliv
e
když
jim
to
nemohu
mít
za
zlý
ne
tak
oni
nemohou
dát.
A
ale
jestli
mi
to
že
mají
velikou
milost
řecky
dostanou
do
nějak
poradit
někým
kdo
tomu
rozumí
že
je
třeba
udělat
sou
dobrovolně
podstoupit
soud
tím
způsobem
který
je
mi
řek
bych
svatý
že
chci
být
přeci
v
tom
co
je
mého
otce
tak
se
na
tom
špatného
když
se
všemi
prostředky
snažím
že
ta
něco
jeden
tedy
ten
sobec
těžký
protože
proti
to
ti
bude
sedět
chtít
být
ti
ani
boží
a
to
si
už
sedí
nestát
se
budeš
muset
tohoto
způsobu
myšlení
a
tohoto
způsobu
jednání
znaky.
čili
já
myslím
že
při
takovémdle
soudu
člověk
sám
se
sebou
vůbec
stačil
a
není
divu
že
si
tedy
ježíš
vzal
na
pomoc
jana
křtitele
který
byl
obecně
znám
jako
muž
svatý
a
jemu
se
svěřil
při
té
přestavbě
svého
způsobu
hodnocení.
je
zase
výměna
světel
výměna
hodnocení
výměna
no
vůbec
všeho
co
se
před
tím
celý
od
toho
arzenál
prostředku.
Protože
aby
mohlo
svítit
světlo
z
jiné
strany
to
znamená
přímo
z
vůle
boží
tak
v
tom
něco
a
výměna
prostředků
taky
to
je
jasné
a
já
se
tě
k
tomuto
soudu
vrátím
rozhraní
do
tohoto
stupně
ale
už
ma
se
u
toho
soudu
tak
už
to
vůli
o
tom
stačím
soudu
kterému
bychom
mohli
právem
říkat
posledním
to
je
soud
který
prodělával
ježíš
kristus
na
kříži
bylo
jasně
vidět
že
se
u
oddaluje
dobré
od
zlého
lotr.
Který
se
obrátil
a
ta
který
se
neobrátil
ne
jeden
na
levici
jeden
po
pravici
to
tam
takhle
symbolicky
znázorněn
s
o
pochopili
že
ten
obraz
který
tam
dal
jako
do
se
všechno
soudí
platí
o
každém
z
nás
zvášť
individuálně
že
tedy
je
také
o
individuální
sou
i
když
přitom
už
je
strašně
moc
lidí
tam
při
tom
nebo
strašně
moc
podmínek
které
se
musí
splnit
nebo
prvků
které
při
tom
přihrávají
prostředků
kterých
je
při
tom
nutno
použít
si
představte
při
tom
druhém
soudu
existoval
svatý
jan
křtitel
a
co
tam
teď
figuruje
lidí
při
tom
posledním
soudu
ježíšově
na
kříži
vite
vy
jste
mi
to
kdyby
někdo
z
nich
chyběla
tak
se
tak
to
nemohlo
proběhnout
netáhl
tos
pilát
nebo
nějaký
ten
kalpa
nebo
kdyby
tam
chyběl
ty
co
tam
přikládal
na
kříž
nebo
co
po
něm
plivali.
Nebo
ti
co
mu
to
mohli
dnes
kříž
to
je
všechno
bezvadně
rozepsán
poslední
soud
protože
on
to
ježíš
kristus
jedním
jednou
větou
řekl
třebas
jednou
ne
ale
pak
nám
to
zpracoval
detailně
protože
ono
to
nejde
skokem
ono
je
to
spěla
lovit
A
i
když
ta
fáze
toho
utrpení
nemá
trvat
dlouho
se
k
ní
čele
dopracovával
ne.
Tak
za
se
o
tom
nebudu
mluvit
detailně
tak
jak
potom
jsem
to
o
tom
mluvil
už
je
on
du
svatého
jana
a
na
mnohých
jiných
místech
ačkoliv
ne
tímto
způsobem
tak
ve
spojitosti
s
tím
ostatním
to
mluvím
po
prvně
s
vámi
oklamán
to
sem
si
rezervováno
to
na
tu
cestu
vědomí
že
tady
fakticky
jde
o
ces
cestu
vědomí
já
musím
své
vědomí
svým
vědomím
patřit
něčemu
jinému
do
jordánu
já
musim
patřit
své
vůli
eště
vlastní
potom
vůli
otcově
pak
se
musím
vzdát
tomuto
vedení
vůle
boží
to
je
velice
prana
trpná
záležitost
mě
tak
dokonale
vedle
víte
jak
se
neradi
apoštolové
nebo
učedníci
páně
loučil
s
ježíšem
kristem
proč
nás
chceš
opustit
když
přeci
vole
jim
bylo
tak
dobře
a
já
si
myslím
že
tomu
ježíši
tak
nic
scházelo
pokud
ho
otec
vedl
jenže
ježíš
kristus
dobře
věděl
že
musí
opustit
tuto
vůli
otcovu
samosebou
opustit
vůli
otcovu
vzdát
se
jí
se
vzdal
třebas
to
přechází
do
života
do
toho
jordánu
to
obdobné
viďte
jako
ta
pramen
a
před
tím
zdroje
jsou
stupňuje
jenom
jí
to
je
to
velice
snadno
všemu
dorozumět
všechno
analogické
viďte
to
jednoduchý
co
tak
že
tohleto
vzdání
musí
být
absolutně
dobrovolné
se
to
nemůže
být
vynucené
že
tady
se
opravdu
chce
aby
člověk
poslední
tah
udělal
svou
vlastní
vůlí.
Ta
tam
funguje
ještě
to
znamená
dobrovolně
do
toho
vstoupit
žádným
přinucení
se
nedostal
na
kříž
žádným
přinucení
nikoho
se
dostane
a
když
už
přeci
říkal
jasně
těm
svým
žákům
v
té
zahradě
do
tam
to
tam
sebrali
ty
voják
ne
když
je
vzali
v
době
zemí
tak
ho
zaujali
copak
si
myslíte
že
bych
nemohl
zavolat
a
pluk
anděl
mně
přišel
na
pomoc
ne
on
to
dobrovolně
postupoval
upozorňuju
vás
že
vy
ho
musíte
následovat
v
této
fázi
dobrovolně
vět
ovšem
hrozný
soud
který
sami
nad
se-nad
sebou
vykonáváte
kdyby
to
bylo
jenom
on
to
tam
ježíš
kristus
nemohl
takhle
znázornit
to
se
nedá
vůbec
nějakým
dnem
znázornit
aby
byl
řekl
a
vono
s
tím
souvisí
také
spasitelská
úloha
proto
voni
z
toho
jeho
žáci
museli
vy
vět
vydedukovat
z
jeho
několika
málo
poznáme
že
on
třebas
řekl
teď
celkem
málo
dělám
pro
dělat
to
říkám
vlastními
slovy
ale
až
potom
budu
povýšen
to
znamená
dostanu
se
na
kříž
potáhnu
všechny.
To
znamená
on
měl
sice
před
tím
spojení
už
se
všemi
bytostmi
nebylo
tak
dokonale
jako
když
prošel
tímto
posledním
soudem
to
to
spojení
se
potom
zdokonalí
do
té
míry
že
může
kohokoliv
tahnout
dneska
z
jakémkoliv
čase
a
že
on
může
být
osobním
mým
průvodcem
od
té
chvíle
na
každé
mému
kroku
na
to
vás
upozorňuju
kdežto
předtím
byl
původcem
jenom
toho
to
například
křičel
já
chci
být
zbaven
třebas
slepoty
minebo
tak
něco
toho
se
všímal
a
jiných
z
toho
nic
neměl
a
víte
jak
málo
z
toho
měli
poměrně
to
učedníci
protože
většina
z
nich
ko
nevěřila
na
konec
a
ukázala
se
být
velice
chabá
kdežto
potom
už
ne
Ti
co
vydrželi
těch
jedenáct
tak
ani
jeden
z
nich
chabý
nebyl
byli
ještě
až
do
seslání
ducha
svatého
ale
jakmile
ten
ducha
na
ně
sestoupil
tak
všichni
dobrovolně
postupovali
sou
třebas
smrti
toho
prostě
nebylo.
Já
jsem
zatím
provedl
jednu
takovou
škálu
jsou
o
a
já
bych
chtěl
tady
přestat
abych
se
přesvědčil
jestli
tomu
dobře
rozumíte
teď
je
vám
všechny
ostatním
proti
kromě
soudu
který
už
jsem
říkal
teď
vám
všechny
ostatní
prvky
které
hrál
roli
při
tom
vzestupu
z
lidství
do
božství
ježíše
jímž
tedy
nám
znázorňoval
cestu
teď
vám
je
všechny
rozdělí
podle
toho
jak
sou
tám
nazvány
podle
názvů
každý
tam
měl
svoje
méno
panna
maria
svatý
josef
né
jidáš
směli
m
no
ovšem
se
něco
rozlišovat
podle
názvů
a
podle
tohoto
dělení
je
v
podstatě
věc.
Samého
duchovního
založení
nebo
ve
bych
nejlepším
případě
školské
ho
podání
ze
kterého
si
musí
ten
žák
potom
umět
víc
do
liší
způsobu
nažrán
a
já
bych
to
řekl
promiňte
mi
zase
máte
matiku
kdybyste
člověk
chtěl
naučit
vyšší
matematice
ne
neovládal
by
celek
elementární
matematiky
tady
mu
tam
vždycky
v
té
vyšší
něco
chyby
o
pokud
by
tomu
chtěl
ovšem
rozumět
já
to
napil
na
zrak
a
o
tom
nechybí
nic
je
to
tak
čili
musí
mít
to
předešlé
bez
mezer
jako
celek
zvládnuto
po
částkách
jenom
aby
to
bylo
nesouvisel
jedno
s
druhým
aby
von
věděl
už
dříve
když
následovali
že
vlastně
sečítám
třebas
po
vědomě
to
už
je
jedno
a
aby
zase
to
násobení
a
sečítání
horší
ta
tam
aplikoval
na
dělení
a
umocňování
a
odmocňování
a
tak
to
šlo
pořádal
až
na
to
my
matku
a
tadyhle
taky
to
zrovna
tak
takže
když
vám
teďka
budu
mluvit
o
jednotlivých
složka
tak
to
za
vás
mi
to
promiňte
já
myslím
že
to
přesto
má
svůj
účel
přestože
to
tak
nedokonale
protože
to
takhle
rozkouskoval
vidíme
před
sebou
tenleten
svět
rozkouskovaný.
ale
upozorňuju
vás
hned
napřed
na
to
že
ježíš
kristus
takhle
svět
od
jordánu
neviděl
jordánu
ho
viděl
rozkouskovaný
ale
o
jordánu
ho
viděl
jako
jednotu
jenom
věděl
že
ta
jednota
není
toho
druhu
že
by
si
byli
všichni
rovni
v
tom
poznání
ale
všichni
jsou
rovni
v
možnostech
vůči
živých
bytostí
lidských
takže
pro
něho
nebylo
vona
lidského
který
by
neměl
stejná
práva
jako
kterýkoliv
jiný
třebas
ctnostný
člověk
mě
stejná
právě
jako
ten
vrcholný
ří
protože
si
všimli.
Tohleto
je
myslím
ve
své
tradiční
křesťanské
dobře
nerozuměl
tomu
dost
sme
tak
řízně
zavrhovali
hříšný
ti
tak
musí
se
upalování
to
by
byl
svěřit
vy
který
netroufal
tohleto
on
měl
pro
ně
ty
nejlaskavější
slova
a
já
myslím
že
plným
právem
protože
takový
hříšník
více
miluje
tomu
dohovoru
odpustil
než
ten
kdo
jako
bylo
puštěn
málo
a
na
to
naděje
tady
vždycky
stává
tak
my
například
dejme
tomu
když
mluvíme
v
ekonomickou
tak
my
se
všímáme
základní
i
takzvaných
po
ten
cizích
pro
ten
silní
základ
znamená
kteří
ještě
dneska
na
znás
nic
nekouká
ale
budoucnosti
možná
budou
na
kupovat
a
nebylo
by
správné
si
jich
nevšímat.
Nebylo
by
správné
tyto
věci
skrývat
před
těmi
kteří
bez
nemají
zatím
dneska
naději
ale
budou
se
ti
budou
mít
to
pochopit
a
podle
toho
se
zařídit
proto
ježíš
kristus
například
kázal
v
této
době
a
tam
chci
začít
i
pro
lidi
kteří
neměli
zatím
naději
se
dostat
na
úroveň
třebas
těch
jeho
žáků
a
voni
to
říkal
v
obrazech
ne
kterým
oni
nerozuměli
ale
dělalo
jim
to
moc
dobře
že
to
poslouchají
moc
to
byli
pro
ně
klepy
nebo
takového
něco
nebo
hezký
povídání
ne.
A
ono
jim
to
dělalo
dobře
z
jiných
důvodů
než
že
to
byli
hezké
klepy
ale
že
se
to
říkal
ježíš
kristus
jinými
slovy
řečeno
že
on
dokázal
při
té
řeči
přestože
nemohl
způsobit
aby
tomu
porozuměli
dokázal
propojil
vůli
otcovu
do
nich
a
ta
začla
na
nich
mocněji
pracovat
neboť
bůh
si
nepřeje
nic
víc
než
abychom
byli
s
ním
spojeni
než
kdyby
byli
zůstali
oddělenými
bytostmi
jako
byli
předtím
on
částečně
je
na
polil
na
tu
vůli
otcovu
říkám
do
určité
míry
jak
byli
únosný
kdyby
byl
napojuje
větší
měrou
tak
by
mu
tam
byli
umírali
nebo
takového
něco.
On
nemohl
příliš
mnoho
ale
jinak
by
byl
nekázal
jinak
by
to
bylo
pro
vadné
že
je
co
tam
dělá
protože
apoštolům
řekl
vám
je
dáno
po
rozuměti
a
tam
že
ty
nemají
uši
syčením
a
ty
nemají
oči
k
vidění
ne
tak
to
to
je
neudělal
vůbec
nic
pročs
to
říkal
za
z
těchto
důvodů
který
vám
tady
říkal
věci
důvod
víc
ale
na
tom
nezáleží
já
jsem
jeho
kázání
pro
dav
vám
teďka
před
ve
jak
tomu
rozumět
u
další
prvek
ano
ačkoliv
to
není
všechno
takhle
rozdělil
převest
zázraky
ne
jak
a
prodělal
zázraky
to
je
propojil
rovní
lidské
vůle
už
daleko
dokonalejším
způsobem
řeší
přikázání
to
řeknu
na
jeden
duchem
případu
kdy
přímo
ježíš
kristus
neexis
ale
kdy
přímo
nám
ukázal
podle
toho
jak
se
choval
jak
to
vlastně
dělá
že
třeba.
Když
tam
někdo
křičel
ježíši
mluvy
se
nade
mnou
a
byl
slepý
Tak
on
k
němu
přišel
a
zeptal
se
ho
co
chceš
věděl
to
dobře.
tím
propojil
vůli
svou
nebo
chopil
se
vůle
toho
člověka
která
byla
která
vlastně
představovala
soustředění
všech
životních
schopností
a
všech
možností
toho
člověka
do
toho
volního
projevu
víte
a
když
se
to
podaří
takhle
jedním
výkřikem
nebo
jedním
projevem
jakéhokoliv
propojil
celou
lidskou
bytost
a
chopit
se
jí
a
odnést
jí
do
vůle
otcovy
tak
se
stane
zázrak.
Kdyby
ten
člověk
potom
moc
netoužil
aby
byl
uzdraven
tak
jsem
vzal
za
nemoh
stát
on
potřeboval
k
tomu
propojení
celé
jeho
bytosti.
vůli
otcovu
že
on
to
z
vlastní
vůle
ježíš
nedělal
vacovi
ano
v
té
vůli
otcově
je
obsaženo
je
opravený
jakýkoliv
zázrak
víte
prosim
mohl
dovolit
udělat
jakýkoliv
zázrak
kdekoliv
kde
byla
splněna
stále
ta
podmínka
propojení
to
je
bytosti
k
na
kterou
chtěl
dělat
za
na
staré
vtělit
za
namítnete
mi
a
co
pak
takový
případ
kdy
třeba
žena
matka
lká
nad
svým
synem
ne
zemřel
a
on
toho
z
jejího
syna
křísí
z
mrtvých
jaké
tady
bylo
propojení.
Já
se
stali
bylo
propojení
které
nám
není
na
první
pro
pohled
patrno
že
když
ta
matka
opravdu
kdysi
alá
a
srdce
ou
sekala
tak
do
toho
pláče
vkládal
celou
svoji
bytost
to
propojení
tady
existovalo
ale
protože
nejsme
jeden
od
druhého
fakticky
oddělen
a
proto
dělal
kvůli
tomu
svého
tak
propojení
existovalo
zase
rozumíte
to
velice
jasně
dále
bych
vám
možná
nešlo
porozumět
jinému
druhu
zázraku
s
jiný
zázrak
než
jakých
ces
nemůžeš
nemůže
například
ovšem
my
osobně
bychom
to
dokázali
nebo
jeli
ježíšovi
by
to
nacházeli
že
by
to
dokázal
například
já
si
myslím
že
třeba
to
jste
mě
měli
hned
poklást
tu
otázku
jak
to
bylo
s
odpuštěním
hříchů
ne
To
je
ten
zázrak
největší
když
tam
byl
ten
chromý
já
myslim
že
byl
chromý
tak
byli
při
tom
jiní
lidé
on
mu
říkal
odpouštějí
se
tobě
hříchy
a
oni
řekli
ale
to
se
mu
to
pěkně
řiká
a
kdo
to
pozná
že
se
mu
ty
hříchy
odpustili
vy
to
nepoznáváme
to
si
může
jenom
tak
říkat
a
on
říkal
abyste
si
nemysleli
že
odpuštění
hříchu
něco
menšího
To
je
něco
většího
než
uzdravení
tak
já
ho
taky
mimochodem
uzdravím
a
taky
ho
uzdravil
tak
už
tak
jenom
mimochodem
říkal
tak
to
je
takovýho
mytí
věčem.
A
ve
skutečnosti
kdybychom
chtěli
tady
navodit
zázrak
poznání
duchovního
tak
musíme
umět
navozovat
zázrak
odpuštění
hříchů
protože
pře
bez
odpuštění
hříchů
bez
toho
soudu
o
které
jsme
tady
říkali
nad
člověkem
není
možno
přejít
do
věčnosti
a
teď
je
otázka
jestli
by
si
člověk
mohl
vůbec
dovolit
něco
pýchy
sám
z
vlastní
inici.
Já
bych
totiž
posvěcení
proto
abych
mohl
odpouštět
hříchy
mohu
mít
dvojího
druhu
jeden
druh
je
dokonalého
posvěcení
jako
měl
ježíš
kristus
byl
spojen
s
vůlí
otcovou
takže
věděl
komu
má
odpustit
hříchy
jako
mu
ne
a
povýšil
potom
do
toho
stavu
i
své
žáky
své
apoštoly
cokoliv
rozvážete
na
zem
uznávat
ne
cokoliv
svážete
na
zemi
bude
svázáno
i
na
nebi
to
znamená
dali
stejného
práva
že
ano
odpoutávat
člověka
třebas
od
hříchů
anebo
je
nechávat
spoután
že
ano
protože
ta
nikdy
tehdy
nestalo
že
by
musel
odkaz
vyložit
jako
nevím
proč
to
neska
jsou
tak
nedělá
to
to
to
je
benevolence
která
se
draze
platí
to
se-to
si
církev
ani
neuvědomuje
jak
draze
platí
tuhletu
benevolenci
to
by
neměla
dělat.
To
ukazuje
zbytečně
hezkou
tvář
to
není
v
že
milosrdenství
boží
je
všeobecné
ten
člověk
musí
prokázat
jasně
že
činí
pravém
předsevzetí
se
polepšit
a
že
to
chce
napravit
jo
třebaže
se
ne
od
něho
nemůže
chtít
nikdy
se
nemůže
dít
aby
vrátil
to
co
po
škodil
protože
nemá
vůbec
prostředky
k
tomu
že
lidské
to
je
správné
ale
co
maximálně
může
udělat
to
se
mu
musí
za
pokání
dát
ne
dvakrát
otčenáš
a
zdrávas
z
té
hrůza
to
se
mnou
úplně
uká.
Já
jsem
nikdy
taky
když
jsem
měl
k
takové
pokání
dostal
tohleto
nedělal
tu
to
musím
prozradit
považoval
za
malicherný
jak
to
o
tom
hadem
vykládal
ovšem
mimo
zpověď
samozřejmě
říkal
ono
mi
máme
určitý
předpisů
se
nebo
m
my
považujeme
taky
z
malicherný
ne
ale
a
tím
z
toho
dělají
něco
co
si
ty
lidi
potom
nevážíme
oni
dělej
pokání
v
podobě
dvakrát
otče
náš
dvakrát
za
tou
tím
vás
řekněte
mi
spravedlivě
co
to
je-že-kdežto
správné
pokání
je
změnit
ne
vrátit
se
napravit
to
je
správné
pokání.
Ale
komu
se
odpustí
hříchu
v
pravém
slova
smyslu
ten
není
schopen
aspoň
dočasně
se
než
se
třebas
na
kazí
dělá
pře
jak
to
říká
lidově
ne
tak
se
den
tedy
není
schopen
dělat
hřích
hned-hned
nemůže
do
toho
vstoupit
on
se
změnil
jeho
život
se
změnil
posvěcení
je
dvojího
druhé
smrti
se
stavěl
že
buď
ten
kdo
odpouštíš
hřích
je
spojen
s
vůlí
otcovou
a
to
byl
ježíš
kristus
anebo
věří
že
má
posvěcení
od
otce
nebo
od
krista
prostě
od
boha
ale
musí
tomu
věřit
a
tito
dva
ovšem
tohleto
je
vždycky
otázka
víry
a
záleží
na
síle
které
víry
otom
všem
ostatním
tak
to
už
je
problematické
ale
ale
existuje
to.
Jsou
ve
snu
jasně
tedy
ne
odstoupit
sám
výhrady
aby
mu
bylo
odpuštěno
ale
jak
dokázáno
dokonale
odpustit
hříchy
a
jak
tady
je
po
asi
mu
nejde
a
jak
potom
může
chtít
aby
byli
zch
odpuštěny
sám
nedokáže
odpustit
upozorňuju
vás
že
na
tohleto
ježíš
kristus
vůbec
nemyslel
že
někomu
odpustil
hříchy
tak
tím
je
řečeno
že
tomu
komu
on
učil
hříchy
že.
Ten
dotyčný
patrně
komu
ty
hříchy
by
odpuštěny
že
také
odpustil
a
dokonale
protože
nemůže
se
nikomu
odpustit
vopravdu
nemůže
se
kdo
neodpustí
jim
způsobil
stav
že
on
ten
člověk
sám
odpustil
všechny
hříchy
a
to
byla
součást
toho
odpuštění
o
tom
nepochybujte
jak
se
to
může
dosáhnout
totiž
jsou
druhým
mystických
modliteb
a
to
jsou
činy
je
modlitba
mystice
znamená
trpnější
tím
tento
prvek
o
kterém
budu
mluvit
v
tom
hraje
větší
roli
sou
druhým
modliteb
mystických
kde
se
ztrácí
paměť
a
dokonale
se
ztrácí
paměť
protože
a
kdyby
se
dostal
ti
la
tak
by
ta
modlitba
neproběhlo
tak
jak
má
probíhat
vůbec
by
se
člověk
nedostal
do
těch
výšin
tam
se
dostane
například
dejme
tomu
když
se
chci
vědomě
spojit
s
věčností
s
bohem
jak
to
tak
já
musím
do
ale
ztratit
lidskou
paměť.
Víte
já
vám
řeknu
co
je
tele
tě
to
tu
chvíli
toho
spojení
samozřejmě
těle
spojení
s
bohem
je
možná
jenom
za
těch
okolností
že
člověkem
že
ano
který
má
lidské
vlastnosti
A
začne
být
svým
způsobem
tou
vůlí
boží
je
s
tím
do
té
míry
spojen
teď
že
v
ničem
ji
neodporuje
nic
na
ní
nechce
protože
při
vlastních
chápat
chtít
ji
uchopit
tý
přivlastnit
to
všechno
ruší
toto
spojení
ano
za
těch
okolností
nejsou
vůbec
žádné
překážky
a
my
se
s
ní
spojil
už
tou
vůlí
boží
a
aby
z
ní
měl
všechno
to
co
je
ve
vůli
boží
to
co
on
chce
a
to
co
je
blbí.
Tak
že
odpuštění
třebas
hříšníkům
nebo
všem
domě
křivdil
je
možné
vlastně
jenom
v
mystické
modlitbě
a
ježíš
kristus
odpouštěl
všem
odpustím
pane
neboť
nevědí
co
činí
i
těm
kteří
ho
tam
vrodil
mučili
protože
zažíval
tento
druh
vnitřního
rozpoložení
a
soustavně
třeba
jako
já
že
dycky
do
toho
musím
nějak
přecházet
ne
můj
stav
veliký
stav
nedokonalosti
ale
u
něho
samozřejmě
to
tak
nebylo
ten
v
tom
to
byl
trvale
soustavně
pocit
tři
roky
teprve
v
okamžiku
smrti
z
důvodů
jiných
než
o
který
tady
byla
řeč
to
ztratil
to
spojení.
No
tak
kdyby
nenastalo
to
toto
tato
řek
bych
ztráta
lidství
to
ještě
v
stát
a
paměti
v
okamžiku
kdy
se
člověk
spojuje
s
vůlí
boží
tak
by
nemohl
s
bohem
spolupracovat
samo
sebou
to
souvisí
taky
s
odpuštěním
hříchů
protože
to
v
té
chvíli
kdy
člověk
takhle
obce
s
bohem
jednak
není
pro
tu
chvíli
není
hříšný
a
neví
vo
hříšnících
né
každého
by
byl
ochoten
považovat
za
za
někoho
kdo
schopen
se
přes
všechny
hříchy
dostat
pánu
bohu
ty
hříchy
by
neznamenal
v
počítat
člověka
to
vůbec
nic
když
by
tady
ta
dobrá
vůle
se
polepšit
a
kdyby
ten
člověk
opravdu
byl
ochoten
s
tou
vůlí
se
přenést
do
té
vůle
boží
a
jí
se
dokonale
podrobit
jako
to
dokázala
si
postojem
ta
maří
magdalena
nebo
jak
to
dokázal
ten
lotr
na
kříži.
Text view •
Help