EN | ES |

prevzate-kotouc-74-02

prevzate-kotouc-74-02


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Podivuje jsme tady říkali určitý druh soudu ten soud samosebou ježíš kristus to nazval soudem je to velice případě nazván ale my si to vysvětlíme detailněji a dejme tomu takový jeden sou probíhal když panna maria nebo svatýho se se chystal sloužit jenom ježíše nebo žít jenom pro něj. To odsoudil svůj předcházející život ne jako ničem ale jako nepatřičný k tomu stupni ve kterém sloužil ježíši kdyby si byli chtěli ponechat to ten minulý způsob života nebyli by mohli sloužit ježíši nebyli by mohli ho dostat k jordánu nebyli mohli přispět svým podílet který byl absolutně nutný k tomu aby se do toho jeden dostal který jich podíl byl nutný protože on jim byl poddán to on potřebuje ten člověk čím dál jde tím víc potřebuje víc a víc lidí nakonec potřebuje veškerenstvo ze začátku si může jít celkem sám že se to ale čím dál tím potřebuje víc společenství lidi společenství duší a nakonec opravdu si se do představit že by to vůbec jinak šlo. Takže toto rozhodnutí udělat tečku za tím minulým životem to jsme to to to se vyjádřit s ním slovem sou jsem usoudil že ten minulý život přestane rozum životem novým a jak vám známo bible když člověk dělá takovýto soud dělá to posvěcení božího většinou když si to sám neuvědomuje tak při tom to posvěcení boží přichází na pomoc jestliže kdyby nebylo tamto zvěstování panny marie ne a to všechno ostatní tak ona by tomu bylo vůbec nedošlo taky u nás jestliže děláme taková rozhodnutí třebas celý život žít tak a ne tak jako předtím a kvůli takovému a takovému cíli to řeknu takhle obecně tak k tomu vždycky potřebuje nějaké posvěcení že to tak v tom smyslu chápal a proto jsem si šel na to generální zpovědí a prostě sem chtěl mít posvěcení. A myslím že je správné nemusí to být za nadějí pohledu toho ostatní nebo my to proti cestě ale protože je dejme tomu určitý způs sobotu postění o to se se najednou dověděl něco jsem předtím nevěděl to co co v tom je bylo velice pokladny ale to se dělo na vnitřní úrovni kdežto tohleto se doplnil z vnějška a že ta jednání spojeni to jsem někomu říkal ne a někdo mně byl tady prostředníkem při tom podává toho těla páně a tak dále a vám řeknu to je. Toto prostřednictvím třebas byl to nějaký prostředek nikoliv lidský třebas to byla modlitba to je velice důležitá záležitost protože byl co se neobejde žádný krok potom když se obejde tak musí se to dodatečně doplnit a musí se pětkrát že k tomu bodu kde se to vynechalo a musí to znovu nahradit dejme tomu kdyby si sedl k nohám osvícen a ona přenesl nějakou duchovní sílu tak to nic nepomůže k tomu vlastnímu mému vývojovém stupni za často promrhá že to transponoval kdo organismu který nebyl téhož ražení. Asi jako když se trans panuje jsem se o to obyčejně dlouho nevydrží za tím že ano protože to to transponoval do jiné káně a ta třebas nepřijme úplně nutkání novou do sebe za roste to tak dál ne nespojí se toho takže ono se to nikdy nespojí tak aby člověk nemusel znovu buď si sednout tomu mistrovi a znovu přejmout tu sílu nebo aby nemusel si to sám na sobě dosáhnout co ho ten mistr naučil. Pro jsem se přesvědčil sám na sobě roku třicet sedm jsem takový co zažil od toho mistra a pak třicet devět let to by se řídit přec koncentráku sám na svém vlastním těle a řek bych takzvanými vlastními kdo kolektív řekl jsem mluvil s naším osobu který je na hranicích mezi normálním takzvaným životem a mezi cestou to narození nebo před těsně před narození to je celá fáze to nějak budu jmenovat narození to je to ti ote svého se stavení panny marie to všechno jeden jedna oblast ne co je na rozhraní tak tam čím dokonaleji provedeme soud tím je ..a za asistence řek bych boží tím je větší naděje že ta druhá fáze bude probíhat čistším způsobem dokonalejším způsobem rychlejším a nebudou tam takové škraloupy které by nám vadily bychom o tom těžce o to měli vyšší fázi protože bychom měli určité skrupule hory bychom se těžko vyvaroval pasovali samozřejmě proč je na rozhraní mezi křtem v jordánu a tím předcházejícím obdobím kdy ježíš musel být v tom co jeho otce a být poddán svému okolí tam je sou daleko vyššího rázu tam totiž co on musel udělat zřejmě. On musel svým způsobem odsoudit ježíš z vlastní iniciativy celý ten způsob že musím být v tom a mám být poddán a musí zatím udělat tečku protože pak to existovalo jenom dobře známo kdo je matka kdo jsou bratři a taky neexistoval to že musím být v tom protože pak byl spojen s vůlí otcovou že kdyby neudělal tečku za tím musim v tom když sám svou vůlí pořád v těle dál tak to vlastní vůlí přes tuhletu hranici dál nejde on by se pořád plácali na úrovni to nám velice dobře tímhletím způsobem vysvětlil a nemohl by ale ani krok dál na to vás upozorňuju a znám mocí hlavně podle weinfurter si myslí že mohu chtít jít dál a se snaží jakkoliv e když jim to nemohu mít za zlý ne tak oni nemohou dát. A ale jestli mi to že mají velikou milost řecky dostanou do nějak poradit někým kdo tomu rozumí že je třeba udělat sou dobrovolně podstoupit soud tím způsobem který je mi řek bych svatý že chci být přeci v tom co je mého otce tak se na tom špatného když se všemi prostředky snažím že ta něco jeden tedy ten sobec těžký protože proti to ti bude sedět chtít být ti ani boží a to si sedí nestát se budeš muset tohoto způsobu myšlení a tohoto způsobu jednání znaky. čili myslím že při takovémdle soudu člověk sám se sebou vůbec stačil a není divu že si tedy ježíš vzal na pomoc jana křtitele který byl obecně znám jako muž svatý a jemu se svěřil při přestavbě svého způsobu hodnocení. je zase výměna světel výměna hodnocení výměna no vůbec všeho co se před tím celý od toho arzenál prostředku. Protože aby mohlo svítit světlo z jiné strany to znamená přímo z vůle boží tak v tom něco a výměna prostředků taky to je jasné a se k tomuto soudu vrátím rozhraní do tohoto stupně ale ma se u toho soudu tak to vůli o tom stačím soudu kterému bychom mohli právem říkat posledním to je soud který prodělával ježíš kristus na kříži bylo jasně vidět že se u oddaluje dobré od zlého lotr. Který se obrátil a ta který se neobrátil ne jeden na levici jeden po pravici to tam takhle symbolicky znázorněn s o pochopili že ten obraz který tam dal jako do se všechno soudí platí o každém z nás zvášť individuálně že tedy je také o individuální sou i když přitom je strašně moc lidí tam při tom nebo strašně moc podmínek které se musí splnit nebo prvků které při tom přihrávají prostředků kterých je při tom nutno použít si představte při tom druhém soudu existoval svatý jan křtitel a co tam teď figuruje lidí při tom posledním soudu ježíšově na kříži vite vy jste mi to kdyby někdo z nich chyběla tak se tak to nemohlo proběhnout netáhl tos pilát nebo nějaký ten kalpa nebo kdyby tam chyběl ty co tam přikládal na kříž nebo co po něm plivali. Nebo ti co mu to mohli dnes kříž to je všechno bezvadně rozepsán poslední soud protože on to ježíš kristus jedním jednou větou řekl třebas jednou ne ale pak nám to zpracoval detailně protože ono to nejde skokem ono je to spěla lovit A i když ta fáze toho utrpení nemá trvat dlouho se k čele dopracovával ne. Tak za se o tom nebudu mluvit detailně tak jak potom jsem to o tom mluvil je on du svatého jana a na mnohých jiných místech ačkoliv ne tímto způsobem tak ve spojitosti s tím ostatním to mluvím po prvně s vámi oklamán to sem si rezervováno to na tu cestu vědomí že tady fakticky jde o ces cestu vědomí musím své vědomí svým vědomím patřit něčemu jinému do jordánu musim patřit své vůli eště vlastní potom vůli otcově pak se musím vzdát tomuto vedení vůle boží to je velice prana trpná záležitost tak dokonale vedle víte jak se neradi apoštolové nebo učedníci páně loučil s ježíšem kristem proč nás chceš opustit když přeci vole jim bylo tak dobře a si myslím že tomu ježíši tak nic scházelo pokud ho otec vedl jenže ježíš kristus dobře věděl že musí opustit tuto vůli otcovu samosebou opustit vůli otcovu vzdát se se vzdal třebas to přechází do života do toho jordánu to obdobné viďte jako ta pramen a před tím zdroje jsou stupňuje jenom to je to velice snadno všemu dorozumět všechno analogické viďte to jednoduchý co tak že tohleto vzdání musí být absolutně dobrovolné se to nemůže být vynucené že tady se opravdu chce aby člověk poslední tah udělal svou vlastní vůlí. Ta tam funguje ještě to znamená dobrovolně do toho vstoupit žádným přinucení se nedostal na kříž žádným přinucení nikoho se dostane a když přeci říkal jasně těm svým žákům v zahradě do tam to tam sebrali ty voják ne když je vzali v době zemí tak ho zaujali copak si myslíte že bych nemohl zavolat a pluk anděl mně přišel na pomoc ne on to dobrovolně postupoval upozorňuju vás že vy ho musíte následovat v této fázi dobrovolně vět ovšem hrozný soud který sami nad se-nad sebou vykonáváte kdyby to bylo jenom on to tam ježíš kristus nemohl takhle znázornit to se nedá vůbec nějakým dnem znázornit aby byl řekl a vono s tím souvisí také spasitelská úloha proto voni z toho jeho žáci museli vy vět vydedukovat z jeho několika málo poznáme že on třebas řekl teď celkem málo dělám pro dělat to říkám vlastními slovy ale potom budu povýšen to znamená dostanu se na kříž potáhnu všechny. To znamená on měl sice před tím spojení se všemi bytostmi nebylo tak dokonale jako když prošel tímto posledním soudem to to spojení se potom zdokonalí do míry že může kohokoliv tahnout dneska z jakémkoliv čase a že on může být osobním mým průvodcem od chvíle na každé mému kroku na to vás upozorňuju kdežto předtím byl původcem jenom toho to například křičel chci být zbaven třebas slepoty minebo tak něco toho se všímal a jiných z toho nic neměl a víte jak málo z toho měli poměrně to učedníci protože většina z nich ko nevěřila na konec a ukázala se být velice chabá kdežto potom ne Ti co vydrželi těch jedenáct tak ani jeden z nich chabý nebyl byli ještě do seslání ducha svatého ale jakmile ten ducha na sestoupil tak všichni dobrovolně postupovali sou třebas smrti toho prostě nebylo. jsem zatím provedl jednu takovou škálu jsou o a bych chtěl tady přestat abych se přesvědčil jestli tomu dobře rozumíte teď je vám všechny ostatním proti kromě soudu který jsem říkal teď vám všechny ostatní prvky které hrál roli při tom vzestupu z lidství do božství ježíše jímž tedy nám znázorňoval cestu teď vám je všechny rozdělí podle toho jak sou tám nazvány podle názvů každý tam měl svoje méno panna maria svatý josef jidáš směli m no ovšem se něco rozlišovat podle názvů a podle tohoto dělení je v podstatě věc. Samého duchovního založení nebo ve bych nejlepším případě školské ho podání ze kterého si musí ten žák potom umět víc do liší způsobu nažrán a bych to řekl promiňte mi zase máte matiku kdybyste člověk chtěl naučit vyšší matematice ne neovládal by celek elementární matematiky tady mu tam vždycky v vyšší něco chyby o pokud by tomu chtěl ovšem rozumět to napil na zrak a o tom nechybí nic je to tak čili musí mít to předešlé bez mezer jako celek zvládnuto po částkách jenom aby to bylo nesouvisel jedno s druhým aby von věděl dříve když následovali že vlastně sečítám třebas po vědomě to je jedno a aby zase to násobení a sečítání horší ta tam aplikoval na dělení a umocňování a odmocňování a tak to šlo pořádal na to my matku a tadyhle taky to zrovna tak takže když vám teďka budu mluvit o jednotlivých složka tak to za vás mi to promiňte myslím že to přesto svůj účel přestože to tak nedokonale protože to takhle rozkouskoval vidíme před sebou tenleten svět rozkouskovaný. ale upozorňuju vás hned napřed na to že ježíš kristus takhle svět od jordánu neviděl jordánu ho viděl rozkouskovaný ale o jordánu ho viděl jako jednotu jenom věděl že ta jednota není toho druhu že by si byli všichni rovni v tom poznání ale všichni jsou rovni v možnostech vůči živých bytostí lidských takže pro něho nebylo vona lidského který by neměl stejná práva jako kterýkoliv jiný třebas ctnostný člověk stejná právě jako ten vrcholný ří protože si všimli. Tohleto je myslím ve své tradiční křesťanské dobře nerozuměl tomu dost sme tak řízně zavrhovali hříšný ti tak musí se upalování to by byl svěřit vy který netroufal tohleto on měl pro ty nejlaskavější slova a myslím že plným právem protože takový hříšník více miluje tomu dohovoru odpustil než ten kdo jako bylo puštěn málo a na to naděje tady vždycky stává tak my například dejme tomu když mluvíme v ekonomickou tak my se všímáme základní i takzvaných po ten cizích pro ten silní základ znamená kteří ještě dneska na znás nic nekouká ale budoucnosti možná budou na kupovat a nebylo by správné si jich nevšímat. Nebylo by správné tyto věci skrývat před těmi kteří bez nemají zatím dneska naději ale budou se ti budou mít to pochopit a podle toho se zařídit proto ježíš kristus například kázal v této době a tam chci začít i pro lidi kteří neměli zatím naději se dostat na úroveň třebas těch jeho žáků a voni to říkal v obrazech ne kterým oni nerozuměli ale dělalo jim to moc dobře že to poslouchají moc to byli pro klepy nebo takového něco nebo hezký povídání ne. A ono jim to dělalo dobře z jiných důvodů než že to byli hezké klepy ale že se to říkal ježíš kristus jinými slovy řečeno že on dokázal při řeči přestože nemohl způsobit aby tomu porozuměli dokázal propojil vůli otcovu do nich a ta začla na nich mocněji pracovat neboť bůh si nepřeje nic víc než abychom byli s ním spojeni než kdyby byli zůstali oddělenými bytostmi jako byli předtím on částečně je na polil na tu vůli otcovu říkám do určité míry jak byli únosný kdyby byl napojuje větší měrou tak by mu tam byli umírali nebo takového něco. On nemohl příliš mnoho ale jinak by byl nekázal jinak by to bylo pro vadné že je co tam dělá protože apoštolům řekl vám je dáno po rozuměti a tam že ty nemají uši syčením a ty nemají oči k vidění ne tak to to je neudělal vůbec nic pročs to říkal za z těchto důvodů který vám tady říkal věci důvod víc ale na tom nezáleží jsem jeho kázání pro dav vám teďka před ve jak tomu rozumět u další prvek ano ačkoliv to není všechno takhle rozdělil převest zázraky ne jak a prodělal zázraky to je propojil rovní lidské vůle daleko dokonalejším způsobem řeší přikázání to řeknu na jeden duchem případu kdy přímo ježíš kristus neexis ale kdy přímo nám ukázal podle toho jak se choval jak to vlastně dělá že třeba. Když tam někdo křičel ježíši mluvy se nade mnou a byl slepý Tak on k němu přišel a zeptal se ho co chceš věděl to dobře. tím propojil vůli svou nebo chopil se vůle toho člověka která byla která vlastně představovala soustředění všech životních schopností a všech možností toho člověka do toho volního projevu víte a když se to podaří takhle jedním výkřikem nebo jedním projevem jakéhokoliv propojil celou lidskou bytost a chopit se a odnést do vůle otcovy tak se stane zázrak. Kdyby ten člověk potom moc netoužil aby byl uzdraven tak jsem vzal za nemoh stát on potřeboval k tomu propojení celé jeho bytosti. vůli otcovu že on to z vlastní vůle ježíš nedělal vacovi ano v vůli otcově je obsaženo je opravený jakýkoliv zázrak víte prosim mohl dovolit udělat jakýkoliv zázrak kdekoliv kde byla splněna stále ta podmínka propojení to je bytosti k na kterou chtěl dělat za na staré vtělit za namítnete mi a co pak takový případ kdy třeba žena matka lká nad svým synem ne zemřel a on toho z jejího syna křísí z mrtvých jaké tady bylo propojení. se stali bylo propojení které nám není na první pro pohled patrno že když ta matka opravdu kdysi alá a srdce ou sekala tak do toho pláče vkládal celou svoji bytost to propojení tady existovalo ale protože nejsme jeden od druhého fakticky oddělen a proto dělal kvůli tomu svého tak propojení existovalo zase rozumíte to velice jasně dále bych vám možná nešlo porozumět jinému druhu zázraku s jiný zázrak než jakých ces nemůžeš nemůže například ovšem my osobně bychom to dokázali nebo jeli ježíšovi by to nacházeli že by to dokázal například si myslím že třeba to jste měli hned poklást tu otázku jak to bylo s odpuštěním hříchů ne To je ten zázrak největší když tam byl ten chromý myslim že byl chromý tak byli při tom jiní lidé on mu říkal odpouštějí se tobě hříchy a oni řekli ale to se mu to pěkně řiká a kdo to pozná že se mu ty hříchy odpustili vy to nepoznáváme to si může jenom tak říkat a on říkal abyste si nemysleli že odpuštění hříchu něco menšího To je něco většího než uzdravení tak ho taky mimochodem uzdravím a taky ho uzdravil tak tak jenom mimochodem říkal tak to je takovýho mytí věčem. A ve skutečnosti kdybychom chtěli tady navodit zázrak poznání duchovního tak musíme umět navozovat zázrak odpuštění hříchů protože pře bez odpuštění hříchů bez toho soudu o které jsme tady říkali nad člověkem není možno přejít do věčnosti a teď je otázka jestli by si člověk mohl vůbec dovolit něco pýchy sám z vlastní inici. bych totiž posvěcení proto abych mohl odpouštět hříchy mohu mít dvojího druhu jeden druh je dokonalého posvěcení jako měl ježíš kristus byl spojen s vůlí otcovou takže věděl komu odpustit hříchy jako mu ne a povýšil potom do toho stavu i své žáky své apoštoly cokoliv rozvážete na zem uznávat ne cokoliv svážete na zemi bude svázáno i na nebi to znamená dali stejného práva že ano odpoutávat člověka třebas od hříchů anebo je nechávat spoután že ano protože ta nikdy tehdy nestalo že by musel odkaz vyložit jako nevím proč to neska jsou tak nedělá to to to je benevolence která se draze platí to se-to si církev ani neuvědomuje jak draze platí tuhletu benevolenci to by neměla dělat. To ukazuje zbytečně hezkou tvář to není v že milosrdenství boží je všeobecné ten člověk musí prokázat jasně že činí pravém předsevzetí se polepšit a že to chce napravit jo třebaže se ne od něho nemůže chtít nikdy se nemůže dít aby vrátil to co po škodil protože nemá vůbec prostředky k tomu že lidské to je správné ale co maximálně může udělat to se mu musí za pokání dát ne dvakrát otčenáš a zdrávas z hrůza to se mnou úplně uká. jsem nikdy taky když jsem měl k takové pokání dostal tohleto nedělal tu to musím prozradit považoval za malicherný jak to o tom hadem vykládal ovšem mimo zpověď samozřejmě říkal ono mi máme určitý předpisů se nebo m my považujeme taky z malicherný ne ale a tím z toho dělají něco co si ty lidi potom nevážíme oni dělej pokání v podobě dvakrát otče náš dvakrát za tou tím vás řekněte mi spravedlivě co to je-že-kdežto správné pokání je změnit ne vrátit se napravit to je správné pokání. Ale komu se odpustí hříchu v pravém slova smyslu ten není schopen aspoň dočasně se než se třebas na kazí dělá pře jak to říká lidově ne tak se den tedy není schopen dělat hřích hned-hned nemůže do toho vstoupit on se změnil jeho život se změnil posvěcení je dvojího druhé smrti se stavěl že buď ten kdo odpouštíš hřích je spojen s vůlí otcovou a to byl ježíš kristus anebo věří že posvěcení od otce nebo od krista prostě od boha ale musí tomu věřit a tito dva ovšem tohleto je vždycky otázka víry a záleží na síle které víry otom všem ostatním tak to je problematické ale ale existuje to. Jsou ve snu jasně tedy ne odstoupit sám výhrady aby mu bylo odpuštěno ale jak dokázáno dokonale odpustit hříchy a jak tady je po asi mu nejde a jak potom může chtít aby byli zch odpuštěny sám nedokáže odpustit upozorňuju vás že na tohleto ježíš kristus vůbec nemyslel že někomu odpustil hříchy tak tím je řečeno že tomu komu on učil hříchy že. Ten dotyčný patrně komu ty hříchy by odpuštěny že také odpustil a dokonale protože nemůže se nikomu odpustit vopravdu nemůže se kdo neodpustí jim způsobil stav že on ten člověk sám odpustil všechny hříchy a to byla součást toho odpuštění o tom nepochybujte jak se to může dosáhnout totiž jsou druhým mystických modliteb a to jsou činy je modlitba mystice znamená trpnější tím tento prvek o kterém budu mluvit v tom hraje větší roli sou druhým modliteb mystických kde se ztrácí paměť a dokonale se ztrácí paměť protože a kdyby se dostal ti la tak by ta modlitba neproběhlo tak jak probíhat vůbec by se člověk nedostal do těch výšin tam se dostane například dejme tomu když se chci vědomě spojit s věčností s bohem jak to tak musím do ale ztratit lidskou paměť. Víte vám řeknu co je tele to tu chvíli toho spojení samozřejmě těle spojení s bohem je možná jenom za těch okolností že člověkem že ano který lidské vlastnosti A začne být svým způsobem tou vůlí boží je s tím do míry spojen teď že v ničem ji neodporuje nic na nechce protože při vlastních chápat chtít ji uchopit přivlastnit to všechno ruší toto spojení ano za těch okolností nejsou vůbec žádné překážky a my se s spojil tou vůlí boží a aby z měl všechno to co je ve vůli boží to co on chce a to co je blbí. Tak že odpuštění třebas hříšníkům nebo všem domě křivdil je možné vlastně jenom v mystické modlitbě a ježíš kristus odpouštěl všem odpustím pane neboť nevědí co činí i těm kteří ho tam vrodil mučili protože zažíval tento druh vnitřního rozpoložení a soustavně třeba jako že dycky do toho musím nějak přecházet ne můj stav veliký stav nedokonalosti ale u něho samozřejmě to tak nebylo ten v tom to byl trvale soustavně pocit tři roky teprve v okamžiku smrti z důvodů jiných než o který tady byla řeč to ztratil to spojení. No tak kdyby nenastalo to toto tato řek bych ztráta lidství to ještě v stát a paměti v okamžiku kdy se člověk spojuje s vůlí boží tak by nemohl s bohem spolupracovat samo sebou to souvisí taky s odpuštěním hříchů protože to v chvíli kdy člověk takhle obce s bohem jednak není pro tu chvíli není hříšný a neví vo hříšnících každého by byl ochoten považovat za za někoho kdo schopen se přes všechny hříchy dostat pánu bohu ty hříchy by neznamenal v počítat člověka to vůbec nic když by tady ta dobrá vůle se polepšit a kdyby ten člověk opravdu byl ochoten s tou vůlí se přenést do vůle boží a se dokonale podrobit jako to dokázala si postojem ta maří magdalena nebo jak to dokázal ten lotr na kříži.

Download XMLDownload textWaveform view