Waveform view
87-31B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
my
si
pro
ručičku
s
těmi
ateisty
ničím
se
nejvyšší
té
závislosti
v
tom
vlastnění
a
v
tom
všem
ale
já
jsem
říkal
že
budu
říkat
jen
neza
tak
prosím
vás
to
jste
mě
k
tomu
nenechte
mě
takhle
brouzdal
se
daleko
vokolo
toho
já
chci
říct
že
jsem
se
dostal
teprve
k
malá
dělat
ka
a
my
to
a
útěku
egypta
já
takhle
nebudu
pokračovat
pomalu
to
bychom
se
odtud
nedostali
ale
řeknu
jenom
tohleto
potom
ukazuje
ježíš
kristus
že
jednoho
dne
by
se
v
lidském
životě
mělo
stát.
Že
ty
jsi
plánovaná
poslušnost
vůči
projevování
vůči
této
společnosti
do
stoupá
takového
stupně
že
ten
člověk
je
disciplinovaný
a
poslušným
automaticky
spontánně
že
už
mu
nedá
ne
žádnou
potíž
s
tím
aby
se
vyrovnával
třebas
s
tou
společnosti
abyste
s
ní
pral
nýbrž
on
si
vybírá
a
už
řek
bych
moudře
vybírá
to
co
se
pro
něho
hodí
a
ostatní
se
pro
něho
nehodí
jim
nebere.
A
to
je
ta
první
fáze
do
třiceti
let
takže
já
vám
to
ukážu
například
do
dvanácti
let
ježíšových
kdy
rodina
ho
volá
z
toho
chrámu
kde
se
ztratil
a
jak
je
to
ranní
ježíš
vůči
těm
že
ří
ještě
žijou
pro
sebe
nebo
rodina
a
dál
nejdou
za
tím
že
sice
říká
copak
nevíte
že
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce
ale
přesto
se
vrací
ke
své
rodině
to
a
jejím
poddán
až
do
třiceti
let.
Ale
v
tom
co
dále
ukazuje
toto
by
nám
bylo
ještě
srozumitelné
až
jsem
asi
ne
všechno
ale
většina
ale
potom
dál
je
to
velice
těžké
pochopení
protože
tam
aby
se
pochopilo
to
co
následuje
je
zapotřebí
řek
bych
takového
odstupu
od
sebe
k
jakému
se
člověk
hned
tak
neodhodlal
kdyby
se
odhodlal
byla
by
ta
cesta
jak
ji
ukazuje
ježíš
velice
hlad
ká
i
když
to
člověk
věřící.
Přestože
víry
musí
se
nakonec
zdát
i
tak
by
byla
hlad
ka
ale
je
tady
nebezpečí
že
on
se
jednak
nebude
chtít
vzdát
něčeho
vším
tak
se
rostl
neboť
to
bylo
třicet
let
symbolicky
řečeno
ty
roky
tady
ne
roli
říkal
symbolicky
je
to
sice
let
čili
velká
velký
úsek
života
prostším
nebudete
nebude
ochoten
toho
vzdát
nebe
ochoten
od
toho
odejít
a
na
druhý
a
to
je
stejně
důležité
byl
i
ta
chyba
nebo
závažná
chyba
že
on
se
zdá
tím
že
odtrhuje
a
to
je
chyba
kterou
dělal
de
který
asketi
a
dělají
to
i
do
dneška
že
totiž
když
uteče
tak
nepochopil
že
to.
Nebo
to
období
ve
kterém
byl
s
tím
spoután
a
považoval
to
za
své
má
být
za
ním
jenom
způsobem
vnitřního
odpoutání
tedy
ježíš
se
říkal
že
nemá
matku
už
jako
neměl
od
té
doby
jordánu
že
nemá
bratry
že
nemá
kam
by
hlavy
sklonil
to
znamená
zde
ví
že
už
nemá
domov
nebo
nám
ukazuje
že
my
se
do
tohoto
stádia
máme
do
stav
té
tele
ženo
on
to
už
věděl
od
těch
svatých
tří
králů
že
ano
ale
na
musel
postupně
ukazovat
jak
to
u
nás
probíhá
on
se
musel
potřít
on
se
musel
obětovat
celýho
život
je
obětí
ne
až
někde
na
kříži
začíná
vod
vstupu
do
tohoto
světa
tak
oběť
a
ukazuje
se
tam
jejich
stupňovitosti
že
když
bychom
podle
něho
šli
příklad
svůj
dal
jsem
vám
že
bychom
nemohli
hned
postoupil
nějakou
běda
kříži
když
museli
bychom
postupně
tu
oběť
vděčna
jak
na
to
stačíme
jak
se
nám
chce
jak
to
dokážeme
poslouchat
potože
to
je
věc
zjistili
ry.
A
takže
tady
v
tom
případě
dalším
tam
už
je
třeba
abychom
měli
k
ruce
k
dispozici
moc
která
je
v
těch
třech
letech
po
jordánu
a
po
přemůže
ní
satana
znázorněna
tím
jsem
vynechal
úplně
toho
satana
jsem
jindy
tady
vykládal
detailněji
tak
se
tam
přečtete
že
potom
je
nutné
aby
člověk
měl
po
ruce
tak
obrovskou
moc
že
by
dělal
zázraky
ne
léčil
nebo
tak
to
jsou
větší
zázraky
než
někoho
léčit
nebo
z
kří
i
z
mrtvých
si
ježíš
a
ty
větší
zázraky
máme
my
dělat.
A
jak
o
když
tam
totiž
kdysi
se
stalo
tohleto
že
ježíš
přišlo
do
jedné
rodiny
kde
byl
ochrnutí
od
narození
ležel
nemohl
se
hnout
a
byli
tam
farizeové
přítomní
a
on
úmyslně
ježíš
říkal
tomu
ochrnutému
odpouštějí
se
ti
hříchy
víte
jak
to
nemá
s
karmou
společného
on
pořád
byl
ochranu
a
moh
ježíš
mu
odpustil
hříchy
farizeové
řekli
no
to
že
je
to
říká
odpouštějí
a
on
mě
pořád
chromý
to
tam
říkal
oni
říkali
my
věříme
na
karmu
a
my
víme
že
kdyby
byl
by
se
mu
odpouštěl
a
jeho
karma
minulá
což
považoval
za
hříšnost
tak
by
teďka
vstal
a
chodil
ne
a
on
ježíš
říkal
no
někoho
uzdravit
to
je
menší
zázrak
než
mu
odpustit
hříchy.
A
já
vám
řeknu
sedmnácti
letech
mě
byly
odpuštěny
všechny
hříchy
a
nestál
sem
po
odpuštěny
takovým
způsobem
že
když
jsem
potom
přišel
ke
knězy
který
tu
generální
pomíjivou
se
mnou
provedl
při
tom
přechodu
tak
se
mu
velice
divil
tím
že
to
říkal
důstojný
pane
mně
to
nejde
řešit
jak
sám
už
u
té
spojit
obstát
byla
to
mě
musíš
vysvětlit
protože
tě
možné
já
jsem
takový
to
čeká
nepořádku
nebral
moje
schopnost
a
přechodně
sem
měl
by
neschopný
přechodně
neschopný
řešit
abych
se
mi
ukázal
pře
to
odpuštění
hříchů
že
to
je
moc
která
není
člověka.
Že
to
je
moc
boží
a
kdybych
si
byl
přál
odpuštění
hříchů
možná
že
by
bylo
nastala
ale
asi
tak
jako
v
té
zpovědi
si
a
věřím
že
se
odpouštějí
ale
na
chvilinku
ten
člověk
zase
děláte
hřích
proč
se
nebyl
tehdy
schopen
ten
hřích
i
byl
absolutně
neschopen
já
vám
to
vysvětlím
událostí
zralého
dětství
že
totiž
když
jsem
odešel
od
těch
lékařů
kteří
mě
dostali
do
stavu
čistého
vědomí
tak
v
tom
stavu
čistém
vědomí
jsem
nebyl
schopen
hřešit
už
tehdy
ale
ale
za
jakou
cenu
že
jsem
nevnímal
matku
jako
matku
že
se
není
ma
lékaře
jako
své
katany
a
tento
svět
jako
něco
odděleného
ode
mě
by
to
byl
pro
mě
v
duchu
do
takových
okolností
by
byl
musel
zemřít
takhle
odpustit
hříchy
byly
odpuštěny
prosím
byl
odpuštěn
ten
ch
že
sem
já
tento
svět
do
toho
jednoho
a
půl
roku
až
do
třech
a
půl
dycky
operace
končily
považoval
za
svůj
to
je
hřích
to
není
můj
svět.
Já
sem
měl
svou
matku
se
svůj
domov
to
je
hřích
není
to
někde
v
nějakém
za
ta
do
zpovědním
ale
je
to
hřích
toho
zvláštního
druhu
že
mě
poutá
že
já
sem
zamiluje
rozumíte
a
po
té
stránce
to
pořád
odpověd
tu
otázku
jak
se
zabili
a
jak
se
to
dá
strašnou
práci
abych
se
dostal
k
tomu
momentu
že
hříchy
všechny
který
máte
do
talon
nejsou
vyčerpávájícím
způsobem
jmenovány
a
že
jsou
daleko
důležitější
ještě
hříchy
a
které
když
se
jí
dopouštíme
nás
nepustí
z
místa.
A
pro
není
sice
něco
co
by
nás
přivedlo
do
pekla
ale
dosti
na
tom
že
se
tam
držíme
na
tom
mostě
a
nemůžeme
přejít
například
dneska
třebas
přesluhuju
tím
svým
věkem
je
domě
a
je
to
také
také
z
toho
důvodu
že
mně
to
nejde
tam
v
tom
předchozí
věku
mně
to
šlo
nevnímá
tento
svět
jako
svůj
čtrnáctého
opakoval
že
já
jsem
nabyl
ten
stereotyp
které
jsem
tady
mluvil
ne
dlel
dneska
je
to
jinak
já
si
myslím
že
třeba
v
tom
světě
má
nějaký
úkol
a
pokud
tohleto
budu
myslet
tak
tady
musím
rdvou
ale
pokud
si
budu
zcela
zřetelně
vědom
toho
že
to
úkol
který
se
podobá
svěřené
hřivny.
Když
se
ta
hřivna
není
moje
že
to
není
můj
úkol
tak
ani
vteřinu
st
de
nebudu
zahálet
na
tomto
světě
odejdu
a
budu
platí
pochopitelně
až
ten
až
to
tělo
nebudu
mít
ale
zatím
se
musím
spokojit
s
tím
malým
protože
mě
ještě
nedošlo
že
bych
to
neměl
udělat
vono
je
to
můj
se
kde
se
ne
člověk
musí
totiž
když
následuje
ježíše
krista
musí
sebe
zapřít
no
to
možná
by
jak
s
tak
šlo
ale
vzít
svůj
kříž
svůj
kříž
to
taky
musí
k
tomu
tak
jak
tak
šlo
ale
následovat
krista
to
už
mě
jak
tak
nejde.
Takže
na
tento
proces
já
se
tím
neomlouvám
ale
proces
vývoje
duchovního
je
proces
nekonečný
až
se
dostaneme
jednou
do
příbytku
božího
tak
tam
nebudeme
spát
nýbrž
bude
se
podílet
na
úkolech
božích
ale
ta
už
budeme
jasně
vědět
že
to
není
hřivna
naše
nýbrž
hospodářova
boží
a
podle
toho
se
budeme
chovat
kdybychom
to
tak
nechovali
tak
odtamtud
spadne.
Nebudeme
v
nebi
a
vede
z
nebe
nikdo
nespadl
takže
prostředek
tam
má
neděje
to
co
třebas
se
dělo
se
mnou
nebo
děje
se
mnou
protože
pán
bůh
si
přeje
abychom
spadli
z
nebe
vo
to
nejde
poponeseme
teprve
až
se
dostane
člověk
do
takového
stádia
kdy
už
vůbec
nemůže
spadnout
nemůže
tak
se
stane
to
co
unesete
a
to
co
vám
zajistím
trvalý
pobyt
v
příbytku
u
otce.
No
tak
já
myslím
že
bych
mohl
s
tuhletím
příkladem
končit
protože
toho
ježíše
uvedu
celého
a
kdyby
se
ti
u
toho
chromého
působil
třeba
ta
ři
nebo
dvě
nebo
tři
nebo
čtyři
pokolení
protže
šla
a
to
je
příklad
špatně
uveden
než
špatně
u
té
zorným
příklad
jak
se
špatně
používá
bible
z
toho
není
chyba
že
se
tak
učíme
ale
nemůže
tomu
být
tak
když
si
vezmeme
který
příklad
ježíše
krista
my
si
musíme
poradit
ne
s
nějakou
jednou
událostí
nýbrž
celým
jeho
životem
a
z
celého
jeho
života
vyplývá
že
on
jestli
proti
něčemu
bojoval
pořád
vědom
kuse
tak
jedině
proti
karmě.
Za
druhé
proti
starostlivost
a
teprve
potom
proti
všemu
ostatnímu
proti
všemu
ostatnímu
du
ale
tohleto
zaprvé
on
považoval
karmu
za
uznávána
satana
to
bych
mohl
dokázat
takže
dejme
tomu
když
on
zvítězil
nad
satanem
který
ho
pokoušel.
Na
to
je
poušti
za
čtyřicet
dní
zvítězil
tak
nám
dokázal
jak
člověk
má
proti
takzvané
karmě
bojovat
tak
karma
jak
vidí
znáte
to
není
něco
co
pochází
ze
druhého
nebo
do
třetího
nestra
by
ho
s
kolikáté
pokolení
nýbrž
to
je
náš
lidský
život
z
té
naše
karma
že
jsme
lidmi
ale
pak
té
karmě
musíme
rozumět
já
myslím
že
byste
toto
se
tam
měl
zá
ne
jestliže
náš
lidský
život
tě
karmou
pak
v
té
karmě
musíme
rozumět
tak
že
lidsky
člověkem
jsme
ne
proto
abychom
nějak
trpěli.
Abychom
nějak
museli
řešit
nebo
to
ne
mu
mohli
si
pomoc
nějaký
chorob
nebo
co
dalšího
nebo
od
smrti
že
tady
proto
aby
sem
se
tímto
lidským
životem
jako
jedině
vhodným
proto
vrátili
k
bohu
čili
naše
karma
je
příkaz
který
nemusíme
splnit
od
boha
příkazem
od
boha
vracet
a
vraťte
k
bohu
tu
karmu
uznávám
jediný
osud
který
máme
to
ostatní
když
to
jinak
vykládáme
tak.
Že
se
dopouštíme
chyby
v
tom
smyslu
že
jsme
nevzdali
v
patrnost
ježíšův
život
když
on
bojoval
s
tím
satanem
na
poušti
po
čtyřiceti
dnech
až
zlačněl
tak
bojoval
se
svým
dělá
té
jeho
já
lidské
které
za
těch
třicet
let
vyrostlo
do
toho
satanáše
proč
se
něco
říkali
protože
neměl
úkol
opakovat
se
na
té
úrovni
závislosti
se
po
drží
dál
tak
musel
ho
přemoci
čili
my
na
té
cestě
k
bohu
musíme
přemoci
ten
druh
karmy
bys
tak
nepočítá
v
tom
že
cítíme
by
výhradně
závislý
na
společnosti
ve
které
žijeme.
To
jáčko
malé
naše
víme
odděleným
něja
odroste
ale
tebe
zase
už
staví
vůbec
kopat
tak
měl
potom
dělo
oni
nevěříme
oddělenou
bytostí
jako
takovou
nebo
taková
ona
nesjedná
tím
potírám
více
méně
ze
ho
bližního
to
jak
nebeský
oděvy
po
ta
se
jak
se
moci.
Je
to
v
tak
karma
na
mě
nepůsobila
takže
karma
je
něco
co
je
špatný
název
pro
určitě
chybný
název
pro
určitou
výbornou
fázi
že
tam
musí
být
vychovávat
otec
zcela
zevními
okolnostmi
přičemž
se
to
děje
tak
aby
vnitřně
mohl
člověk
rychleji
růst
se
to
byla
své
co
jiného
a
já
nemám
nic
naučeného
když
se
opakuji
tak
to
není
naučené
beru
to
co
mně
přijde
na
jazyk.
Takže
jestliže
pravda
že
z
věčnosti
pocházíme
a
do
věčnosti
se
vracíme
a
že
tento
život
je
ničím
jiným
nenahraditelný
prostředkem
toho
růstu
z
čistě
přirozeného
přírodního
omezeného
stavu
živočišných
stavu
se
dostat
do
božského
stavu
do
vědomého
spojení
s
bohem
a
nejde
to
jinak
než
lidským
životem
tak
pak
ovšem
to
lidské
já
které
se
rodí
od
okamžiku
narození
má
omezen
dobu
platnosti.
Dokud
my
na
může
zprostředkovat
spojení
s
tímto
světem
a
růst
v
tomto
světě
až
do
mentální
dospělosti
tak
je
to
zcela
v
pořádku
jakmile
ale
dosáhneme
mentální
zmr
duševní
dospělosti
máme
všech
pět
pohromadě
a
můžeme
být
platným
člověkem
v
této
společnosti
tak
už
stačí
jenom
se
v
ní
naučit
tak
otáčet
aby
mně
to
nedělalo
potíže
udržela
potíže
až
do
smrti
ale
pokud
je
u
ježíše
tomu
tak
nebylo
bez
ti
letech
naprosto
bravurně
byl
poddán
té
své
rodině
a
nedělá
mu
to
potíže
nebyla
tam
nebyli
tam
přenese
a
tak
dále
jestliže
toto
období
zastane
tak
je
to
avízo
říká
ježíš
s
životem
abychom
tento
způsob
života
opustili
jinak
opravdu.
Jsme
karmicky
zatížení
teprve
začínáme
být
protože
ten
to
naše
já
které
nám
zatím
bylo
prospěšné
najednou
se
stane
satanem
který
nás
pronásleduje
kterých
chce
ž
už
se
nemůže
dál
abych
já
mu
sloužil
celým
vědomím
že
a
víte
jak
to
ježíš
překonal
a
je
to
návod
jak
se
má
ta
karma
na
tomto
na
této
úrovni
překonávat
není
to
vidíte
jak
ta
karma
nějaká
z
jediná
a
jezdit
a
je
je
na
celým
vývojem
veškerého
života
na
této
planetě
ne
nějaké
pokolení
od
vzniku
první
buňky
až
do
člověka
a
jeho
vývoje
to
je
karma
která
musí
být
a
může
být
překoná
jedním
životem
a
ne
překonat
tím
životem
jenom
dvě
nebo
tři
pokolení
to
ne
víte
dobře
že
my
tuto
karmu
danou
genetickými
zrozovat
mi
nebo
jak
to
je
zapotřebí
neumím.
Podmínkami
že
k
to
karmu
překonáme
větší
části
tak
devadesát
procent
už
v
mateřském
těle
neboť
tam
kupodivu
nedělené
buňky
přes
nižší
živočichy
než
se
člověk
jak
se
o
tom
vyjadřuje
do
jedna
proděláváme
osmi
před
lidských
vtělení
panečku
to
je
to
za
karmicky
že
jo
takže
nám
tolik
za
sebou
že
za
jediný
život
jak
říká
ježíš
svým
životem
může
už
dospět
vědomě
do
boha
o
z
toho
by
se
měli
indové
poučit
že
oni
neumíme
ani
těm
osvíceného
vtělení
oni
si
myslí
že
se
musí
člověk
na
té
dělání
čím
opicí
anebo
ne
vůbec
ne.
To
je
takhle
to
je
symbol
voni
by
si
měli
říct
mohameda
to
jeho
krásnou
myšlenku
že
není
největším
hříšníkem
něco
zlého
dělat
třebas
bratr
krást
nebo
nesim
hříchem
je
bral
slovo
boží
do
slova
a
voni
v
tomto
smyslu
berou
ved
slova
a
když
to
dělá
křesťan
tak
dělá
tutéž
chybu
dyž
bude
takhle
bibli
a
pak
ji
nedom
nerozumí
ale
na
páchá
veliká
a
například
přenést
když
církev
hájil
až
kam
to
šlo
že
svět
byl
za
šest
dní
stvořen
a
sedí
den
bůh
odpočíval
a
už
to
nešlo
hájit
protože
věda
zatím
věděl
to
tak
nemohl
být
to
už
viděla
dávno
tak
se
rozešli
pro
toto
a
pro
jiné
takové
nesmysly
které
hájil
církev.
Věda
se
zase
náboženství
neprávem
protože
co
tam
co
se
tam
čeho
se
tam
dopustil
a
ta
církev
že
kamenovali
upalování
ty
co
měly
zkušenost
podobnou
tomu
mojžíši
že
věděli
že
je
to
obraz
skutečnosti
a
ne
nějaký
časový
rozvoje
ti
dnů
kdybych
já
byl
nezažil
tu
zkušenost
mojžíšova
kterou
zažil
podobě
šesti
dnů
a
sedmého
dnu
odpočinku
bych
já
by
nesnažil
bez
nároku
na
čas.
V
toho
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
tak
bych
nevěděl
protože
u
něho
šlo
o
zkušenost
a
ne
o
líčení
jak
to
bylo
při
stvoření
tak
by
se
byla
nikdy
nerozloučila
církev
nebo
náboženství
z
vědou
by
si
moc
dobře
rozuměli
ale
jenom
by
ta
věda
mohla
vyčítat
tomu
náboženství
na
vás
je
abyste
měli
tu
metafyzickou
zkušenost
a
ne
abyste
popravovali
ty
kteří
těch
poprav
a
církev
nectně
protože
měli
zkušenost
kterou
ty
vrch
ní
neměli
do
to
je
hrůza.
A
nebylo
by
nastal
rozkoší
protože
toto
pociťoval
tvrdě
například
u
té
a
proto
se
od
nich
odloučil
dyť
všechny
ty
konci
říkal
on
neměl
úplně
pravdu
ty
byly
pro
kočku
protože
ty
nám
na
děkoval
něco
co
není
pravda
to
měl
za
se
už
pravdu
protože
voni
prostě
nebyli
tak
osvícení
jak
měly
být
přitom
oni
si
mysleli
že
když
řvaní
ducha
svatého
při
každém
konce
už
se
to
dělá
aby
je
osvítil
že
ten
duch
svatý
opravdu
do
nich
vstoupí
a
že
je
osvítí
vůbec
ne
takhle
se
duch
svatý
nevzývá.
A
to
je
velice
nepříjemné
kdyby
se
dověděli
a
von
to
věděli
jak
se
vzývá
toto
nejhorší
voni
věděli
jak
se
vzývá
duch
svatý
ale
nedělali
to
že
pro
líbilo
pohodlnější
modlit
se
než
udělat
to
jak
se
duch
svatý
pá
duch
svatý
se
vzývá
životem
ježíše
krista
který
my
napřed
provedeme
na
sobě
jestliže
někdo
je
ukřižován
s
ježíšem
vstane
z
mrtvých
ježíšem
a
dočkáte
nanebevzetí
a
nebo
vstoupení
páně
vině
všecko
a
seslání
ducha
svatého
ten
má
právo
zase
na
konci
a
říct
co
je
to
osvícení
duchem
svatým.
A
to
voni
ani
jeden
nebyl
kdyby
tam
býval
jeden
jediný
takový
byl
tak
první
co
udělali
by
ho
vyhodili
odtamtud
protože
by
byl
jim
řekl
pánové
nemáteli
sebou
ducha
něhož
abyste
ho
měli
byste
ho
museli
unést
a
jak
tak
vás
všechny
vidím
jeho
neunesete
svým
způsobem
života
my
tady
vlastní
ten
na
tom
světě
a
toho
ještě
neunese.
Tak
sem
se
vejde
to
tam
ale
prosím
vás
nemějte
mně
za
za
že
já
budu
mluvit
že
co
jiného
protože
kněz
dvakrát
ne
káže
te
vám
znám
a
já
taky
ne
když
zdánlivě
mluvím
pořád
totéž
není
to
není
totéž
vy
jste
se
zase
ne
do
tý
chvíle
trošku
posunul
a
já
s
vámi
já
se
snažím
žít
s
vámi
a
ne
v
sobě
a
tak
by
to
dopadlo
takhle
jestliže
já
třeba
vám
tady
něco
vykládám
na
váš
dotaz
tak
ten
dotaz
mohl
být
učiněn
minimálně
dvojím
způsobem
že
vám
vědomost
nedá
a
chcete
znát
odpověď
na
tu
kterou
věc
a
nebo
že
máte
chuť
podle
té
odpovědi
se
zařídit
je
to
totéž
ano
jestliže
vám
nutí
vás
vaše
podstata
vašem
zevní
já
vaše
zvědavosti
si
vás
nutí
k
tomu
abyste
z
jeho
úkoly
tak
vás
upozorňuju
že
tato
otázka
nebude
pro
vás
požehnáním
nýbrž
bude
prokletím
v
tom
smyslu
že
sice
z
vědomost
úkol
te
ale
nevyvodí
te
z
toho
žádné
důsledky
pro
svůj
život
nebudete
schopni
vy
ty
důsledky
z
toho
vyvodit
protože
jste
tam
nežli
za
bohem
nýbrž
zdá.
Já
to
řeknu
volno
za
jediným
s
vepři
a
to
je
věc
že
si
můžete
se
spolehnout
na
otcův
dům
ale
dokud
si
neuvědomíme
že
to
jediný
z
nepřijal
vy
ste
strašení
že
by
to
bylo
jediný
zpřítomnit
si
vítovo
že
by
to
i
při
bylo
no
tak
to
je
beznadějné
padnete
jak
do
temnot
vnějších
jako
ten
co
zakopal
tu
hřivnu
to
je
zakopané
hřivny
a
von
říkal
ten
ježíš
byla
se
ten
ježíš
ježíš
to
říkal
v
tom
podobenství
se
říká
že
ty
služebníků
si
jednal
špatně
měl
s
tím
hospodařit
nehospodařil
si
zakopal
si.
Nebudeš
uveden
do
temnot
vnějších
vnějších
ne
někam
do
pekla
do
temnot
vnějších
kde
je
pláč
a
skřípění
tady
v
tomto
světě
to
jsou
temnoty
vnější
my
chápeme
vnější
svět
a
ne
ten
vnitřek
a
tam
je
trápení
co
velký
trápí
a
ne
nepůjčí
až
smrtí
si
nepřestane
je
to
jest
intenzivnější
ne
mé
tenten
tak
k
tomu
se
odhodlávám
když
mě
tady
posloucháte
a
nejste
schopni
nebo
ochotni
z
toho
vidí
důsledky
takže
to
jsem
já
vás
proklínáni
vás
soudím
tím
ne
tím
způsobem.
Není
to
tak
kruté
odsouzení
jako
tam
toho
esesmana
jak
museli
zabít
ne
ale
je
to
odsouzení
vy
když
to
dobře
dopadne
a
vy
to
neděláte
pro
pouhou
zvědavosti
bož
z
touhy
a
já
věřím
že
takový
tady
jste
všichni
sodomy
se
se
trošku
zlepšili
nemoc
aby
to
mohl
nebo
lo
v
tom
svém
životě
tak
je
to
taková
střední
cesta
při
které
sice
nějaká
utrpení
na
stranu
na
víc
která
by
normálně
nastala
ale
budou
se
vám
jevit
tato
utrpení
jako
vykoupení
nechci
ho
ještě
horšího.
Jak
je
to
možné
že
já
když
tady
jsem
tak
po
boku
ale
pak
se
na
mě
nabalí
zase
ty
vlivy
té
společné
žiju
protože
já
se
jich
jim
nevím
já
hledím
lidem
pomáhat
a
cítím
jejich
utrpení
třebas
jako
své
a
tak
dále
ale
jediná
chyba
vaše
proč
se
to
všechno
ztrácí
nespočívá
v
tom
že
by
se
to
jako
ztratilo
samo
o
sebe
ale
že
jste
nesprávným
způsobem
katolička
já
vám
to
teďka
vyč
jako
katoličtí
že
před
vámi
byli
jiní
kteří
tohleto
pociťovali
například
ta
substance
se
jí
živila
panna
maria
lurdech
to
říkáte
křestním
jménem
berle
veta
tak
ta
berte
byla
nesprávným
způsobem
katolička
ona
si
myslela.
Text view •
Help