EN | ES |

87-31B

87-31B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A my si pro ručičku s těmi ateisty ničím se nejvyšší závislosti v tom vlastnění a v tom všem ale jsem říkal že budu říkat jen neza tak prosím vás to jste k tomu nenechte takhle brouzdal se daleko vokolo toho chci říct že jsem se dostal teprve k malá dělat ka a my to a útěku egypta takhle nebudu pokračovat pomalu to bychom se odtud nedostali ale řeknu jenom tohleto potom ukazuje ježíš kristus že jednoho dne by se v lidském životě mělo stát. Že ty jsi plánovaná poslušnost vůči projevování vůči této společnosti do stoupá takového stupně že ten člověk je disciplinovaný a poslušným automaticky spontánně že mu nedá ne žádnou potíž s tím aby se vyrovnával třebas s tou společnosti abyste s pral nýbrž on si vybírá a řek bych moudře vybírá to co se pro něho hodí a ostatní se pro něho nehodí jim nebere. A to je ta první fáze do třiceti let takže vám to ukážu například do dvanácti let ježíšových kdy rodina ho volá z toho chrámu kde se ztratil a jak je to ranní ježíš vůči těm že ří ještě žijou pro sebe nebo rodina a dál nejdou za tím že sice říká copak nevíte že musím být v tom co je mého otce ale přesto se vrací ke své rodině to a jejím poddán do třiceti let. Ale v tom co dále ukazuje toto by nám bylo ještě srozumitelné jsem asi ne všechno ale většina ale potom dál je to velice těžké pochopení protože tam aby se pochopilo to co následuje je zapotřebí řek bych takového odstupu od sebe k jakému se člověk hned tak neodhodlal kdyby se odhodlal byla by ta cesta jak ji ukazuje ježíš velice hlad i když to člověk věřící. Přestože víry musí se nakonec zdát i tak by byla hlad ka ale je tady nebezpečí že on se jednak nebude chtít vzdát něčeho vším tak se rostl neboť to bylo třicet let symbolicky řečeno ty roky tady ne roli říkal symbolicky je to sice let čili velká velký úsek života prostším nebudete nebude ochoten toho vzdát nebe ochoten od toho odejít a na druhý a to je stejně důležité byl i ta chyba nebo závažná chyba že on se zdá tím že odtrhuje a to je chyba kterou dělal de který asketi a dělají to i do dneška že totiž když uteče tak nepochopil že to. Nebo to období ve kterém byl s tím spoután a považoval to za své být za ním jenom způsobem vnitřního odpoutání tedy ježíš se říkal že nemá matku jako neměl od doby jordánu že nemá bratry že nemá kam by hlavy sklonil to znamená zde že nemá domov nebo nám ukazuje že my se do tohoto stádia máme do stav tele ženo on to věděl od těch svatých tří králů že ano ale na musel postupně ukazovat jak to u nás probíhá on se musel potřít on se musel obětovat celýho život je obětí ne někde na kříži začíná vod vstupu do tohoto světa tak oběť a ukazuje se tam jejich stupňovitosti že když bychom podle něho šli příklad svůj dal jsem vám že bychom nemohli hned postoupil nějakou běda kříži když museli bychom postupně tu oběť vděčna jak na to stačíme jak se nám chce jak to dokážeme poslouchat potože to je věc zjistili ry. A takže tady v tom případě dalším tam je třeba abychom měli k ruce k dispozici moc která je v těch třech letech po jordánu a po přemůže satana znázorněna tím jsem vynechal úplně toho satana jsem jindy tady vykládal detailněji tak se tam přečtete že potom je nutné aby člověk měl po ruce tak obrovskou moc že by dělal zázraky ne léčil nebo tak to jsou větší zázraky než někoho léčit nebo z kří i z mrtvých si ježíš a ty větší zázraky máme my dělat. A jak o když tam totiž kdysi se stalo tohleto že ježíš přišlo do jedné rodiny kde byl ochrnutí od narození ležel nemohl se hnout a byli tam farizeové přítomní a on úmyslně ježíš říkal tomu ochrnutému odpouštějí se ti hříchy víte jak to nemá s karmou společného on pořád byl ochranu a moh ježíš mu odpustil hříchy farizeové řekli no to že je to říká odpouštějí a on pořád chromý to tam říkal oni říkali my věříme na karmu a my víme že kdyby byl by se mu odpouštěl a jeho karma minulá což považoval za hříšnost tak by teďka vstal a chodil ne a on ježíš říkal no někoho uzdravit to je menší zázrak než mu odpustit hříchy. A vám řeknu sedmnácti letech byly odpuštěny všechny hříchy a nestál sem po odpuštěny takovým způsobem že když jsem potom přišel ke knězy který tu generální pomíjivou se mnou provedl při tom přechodu tak se mu velice divil tím že to říkal důstojný pane mně to nejde řešit jak sám u spojit obstát byla to musíš vysvětlit protože možné jsem takový to čeká nepořádku nebral moje schopnost a přechodně sem měl by neschopný přechodně neschopný řešit abych se mi ukázal pře to odpuštění hříchů že to je moc která není člověka. Že to je moc boží a kdybych si byl přál odpuštění hříchů možná že by bylo nastala ale asi tak jako v zpovědi si a věřím že se odpouštějí ale na chvilinku ten člověk zase děláte hřích proč se nebyl tehdy schopen ten hřích i byl absolutně neschopen vám to vysvětlím událostí zralého dětství že totiž když jsem odešel od těch lékařů kteří dostali do stavu čistého vědomí tak v tom stavu čistém vědomí jsem nebyl schopen hřešit tehdy ale ale za jakou cenu že jsem nevnímal matku jako matku že se není ma lékaře jako své katany a tento svět jako něco odděleného ode by to byl pro v duchu do takových okolností by byl musel zemřít takhle odpustit hříchy byly odpuštěny prosím byl odpuštěn ten ch že sem tento svět do toho jednoho a půl roku do třech a půl dycky operace končily považoval za svůj to je hřích to není můj svět. sem měl svou matku se svůj domov to je hřích není to někde v nějakém za ta do zpovědním ale je to hřích toho zvláštního druhu že poutá že sem zamiluje rozumíte a po stránce to pořád odpověd tu otázku jak se zabili a jak se to strašnou práci abych se dostal k tomu momentu že hříchy všechny který máte do talon nejsou vyčerpávájícím způsobem jmenovány a že jsou daleko důležitější ještě hříchy a které když se dopouštíme nás nepustí z místa. A pro není sice něco co by nás přivedlo do pekla ale dosti na tom že se tam držíme na tom mostě a nemůžeme přejít například dneska třebas přesluhuju tím svým věkem je domě a je to také také z toho důvodu že mně to nejde tam v tom předchozí věku mně to šlo nevnímá tento svět jako svůj čtrnáctého opakoval že jsem nabyl ten stereotyp které jsem tady mluvil ne dlel dneska je to jinak si myslím že třeba v tom světě nějaký úkol a pokud tohleto budu myslet tak tady musím rdvou ale pokud si budu zcela zřetelně vědom toho že to úkol který se podobá svěřené hřivny. Když se ta hřivna není moje že to není můj úkol tak ani vteřinu st de nebudu zahálet na tomto světě odejdu a budu platí pochopitelně ten to tělo nebudu mít ale zatím se musím spokojit s tím malým protože ještě nedošlo že bych to neměl udělat vono je to můj se kde se ne člověk musí totiž když následuje ježíše krista musí sebe zapřít no to možná by jak s tak šlo ale vzít svůj kříž svůj kříž to taky musí k tomu tak jak tak šlo ale následovat krista to jak tak nejde. Takže na tento proces se tím neomlouvám ale proces vývoje duchovního je proces nekonečný se dostaneme jednou do příbytku božího tak tam nebudeme spát nýbrž bude se podílet na úkolech božích ale ta budeme jasně vědět že to není hřivna naše nýbrž hospodářova boží a podle toho se budeme chovat kdybychom to tak nechovali tak odtamtud spadne. Nebudeme v nebi a vede z nebe nikdo nespadl takže prostředek tam neděje to co třebas se dělo se mnou nebo děje se mnou protože pán bůh si přeje abychom spadli z nebe vo to nejde poponeseme teprve se dostane člověk do takového stádia kdy vůbec nemůže spadnout nemůže tak se stane to co unesete a to co vám zajistím trvalý pobyt v příbytku u otce. No tak myslím že bych mohl s tuhletím příkladem končit protože toho ježíše uvedu celého a kdyby se ti u toho chromého působil třeba ta ři nebo dvě nebo tři nebo čtyři pokolení protže šla a to je příklad špatně uveden než špatně u zorným příklad jak se špatně používá bible z toho není chyba že se tak učíme ale nemůže tomu být tak když si vezmeme který příklad ježíše krista my si musíme poradit ne s nějakou jednou událostí nýbrž celým jeho životem a z celého jeho života vyplývá že on jestli proti něčemu bojoval pořád vědom kuse tak jedině proti karmě. Za druhé proti starostlivost a teprve potom proti všemu ostatnímu proti všemu ostatnímu du ale tohleto zaprvé on považoval karmu za uznávána satana to bych mohl dokázat takže dejme tomu když on zvítězil nad satanem který ho pokoušel. Na to je poušti za čtyřicet dní zvítězil tak nám dokázal jak člověk proti takzvané karmě bojovat tak karma jak vidí znáte to není něco co pochází ze druhého nebo do třetího nestra by ho s kolikáté pokolení nýbrž to je náš lidský život z naše karma že jsme lidmi ale pak karmě musíme rozumět myslím že byste toto se tam měl ne jestliže náš lidský život karmou pak v karmě musíme rozumět tak že lidsky člověkem jsme ne proto abychom nějak trpěli. Abychom nějak museli řešit nebo to ne mu mohli si pomoc nějaký chorob nebo co dalšího nebo od smrti že tady proto aby sem se tímto lidským životem jako jedině vhodným proto vrátili k bohu čili naše karma je příkaz který nemusíme splnit od boha příkazem od boha vracet a vraťte k bohu tu karmu uznávám jediný osud který máme to ostatní když to jinak vykládáme tak. Že se dopouštíme chyby v tom smyslu že jsme nevzdali v patrnost ježíšův život když on bojoval s tím satanem na poušti po čtyřiceti dnech zlačněl tak bojoval se svým dělá jeho lidské které za těch třicet let vyrostlo do toho satanáše proč se něco říkali protože neměl úkol opakovat se na úrovni závislosti se po drží dál tak musel ho přemoci čili my na cestě k bohu musíme přemoci ten druh karmy bys tak nepočítá v tom že cítíme by výhradně závislý na společnosti ve které žijeme. To jáčko malé naše víme odděleným něja odroste ale tebe zase staví vůbec kopat tak měl potom dělo oni nevěříme oddělenou bytostí jako takovou nebo taková ona nesjedná tím potírám více méně ze ho bližního to jak nebeský oděvy po ta se jak se moci. Je to v tak karma na nepůsobila takže karma je něco co je špatný název pro určitě chybný název pro určitou výbornou fázi že tam musí být vychovávat otec zcela zevními okolnostmi přičemž se to děje tak aby vnitřně mohl člověk rychleji růst se to byla své co jiného a nemám nic naučeného když se opakuji tak to není naučené beru to co mně přijde na jazyk. Takže jestliže pravda že z věčnosti pocházíme a do věčnosti se vracíme a že tento život je ničím jiným nenahraditelný prostředkem toho růstu z čistě přirozeného přírodního omezeného stavu živočišných stavu se dostat do božského stavu do vědomého spojení s bohem a nejde to jinak než lidským životem tak pak ovšem to lidské které se rodí od okamžiku narození omezen dobu platnosti. Dokud my na může zprostředkovat spojení s tímto světem a růst v tomto světě do mentální dospělosti tak je to zcela v pořádku jakmile ale dosáhneme mentální zmr duševní dospělosti máme všech pět pohromadě a můžeme být platným člověkem v této společnosti tak stačí jenom se v naučit tak otáčet aby mně to nedělalo potíže udržela potíže do smrti ale pokud je u ježíše tomu tak nebylo bez ti letech naprosto bravurně byl poddán své rodině a nedělá mu to potíže nebyla tam nebyli tam přenese a tak dále jestliže toto období zastane tak je to avízo říká ježíš s životem abychom tento způsob života opustili jinak opravdu. Jsme karmicky zatížení teprve začínáme být protože ten to naše které nám zatím bylo prospěšné najednou se stane satanem který nás pronásleduje kterých chce ž se nemůže dál abych mu sloužil celým vědomím že a víte jak to ježíš překonal a je to návod jak se ta karma na tomto na této úrovni překonávat není to vidíte jak ta karma nějaká z jediná a jezdit a je je na celým vývojem veškerého života na této planetě ne nějaké pokolení od vzniku první buňky do člověka a jeho vývoje to je karma která musí být a může být překoná jedním životem a ne překonat tím životem jenom dvě nebo tři pokolení to ne víte dobře že my tuto karmu danou genetickými zrozovat mi nebo jak to je zapotřebí neumím. Podmínkami že k to karmu překonáme větší části tak devadesát procent v mateřském těle neboť tam kupodivu nedělené buňky přes nižší živočichy než se člověk jak se o tom vyjadřuje do jedna proděláváme osmi před lidských vtělení panečku to je to za karmicky že jo takže nám tolik za sebou že za jediný život jak říká ježíš svým životem může dospět vědomě do boha o z toho by se měli indové poučit že oni neumíme ani těm osvíceného vtělení oni si myslí že se musí člověk na dělání čím opicí anebo ne vůbec ne. To je takhle to je symbol voni by si měli říct mohameda to jeho krásnou myšlenku že není největším hříšníkem něco zlého dělat třebas bratr krást nebo nesim hříchem je bral slovo boží do slova a voni v tomto smyslu berou ved slova a když to dělá křesťan tak dělá tutéž chybu dyž bude takhle bibli a pak ji nedom nerozumí ale na páchá veliká a například přenést když církev hájil kam to šlo že svět byl za šest dní stvořen a sedí den bůh odpočíval a to nešlo hájit protože věda zatím věděl to tak nemohl být to viděla dávno tak se rozešli pro toto a pro jiné takové nesmysly které hájil církev. Věda se zase náboženství neprávem protože co tam co se tam čeho se tam dopustil a ta církev že kamenovali upalování ty co měly zkušenost podobnou tomu mojžíši že věděli že je to obraz skutečnosti a ne nějaký časový rozvoje ti dnů kdybych byl nezažil tu zkušenost mojžíšova kterou zažil podobě šesti dnů a sedmého dnu odpočinku bych by nesnažil bez nároku na čas. V toho jednadvacátého listopadu třicet devět tak bych nevěděl protože u něho šlo o zkušenost a ne o líčení jak to bylo při stvoření tak by se byla nikdy nerozloučila církev nebo náboženství z vědou by si moc dobře rozuměli ale jenom by ta věda mohla vyčítat tomu náboženství na vás je abyste měli tu metafyzickou zkušenost a ne abyste popravovali ty kteří těch poprav a církev nectně protože měli zkušenost kterou ty vrch neměli do to je hrůza. A nebylo by nastal rozkoší protože toto pociťoval tvrdě například u a proto se od nich odloučil dyť všechny ty konci říkal on neměl úplně pravdu ty byly pro kočku protože ty nám na děkoval něco co není pravda to měl za se pravdu protože voni prostě nebyli tak osvícení jak měly být přitom oni si mysleli že když řvaní ducha svatého při každém konce se to dělá aby je osvítil že ten duch svatý opravdu do nich vstoupí a že je osvítí vůbec ne takhle se duch svatý nevzývá. A to je velice nepříjemné kdyby se dověděli a von to věděli jak se vzývá toto nejhorší voni věděli jak se vzývá duch svatý ale nedělali to že pro líbilo pohodlnější modlit se než udělat to jak se duch svatý duch svatý se vzývá životem ježíše krista který my napřed provedeme na sobě jestliže někdo je ukřižován s ježíšem vstane z mrtvých ježíšem a dočkáte nanebevzetí a nebo vstoupení páně vině všecko a seslání ducha svatého ten právo zase na konci a říct co je to osvícení duchem svatým. A to voni ani jeden nebyl kdyby tam býval jeden jediný takový byl tak první co udělali by ho vyhodili odtamtud protože by byl jim řekl pánové nemáteli sebou ducha něhož abyste ho měli byste ho museli unést a jak tak vás všechny vidím jeho neunesete svým způsobem života my tady vlastní ten na tom světě a toho ještě neunese. Tak sem se vejde to tam ale prosím vás nemějte mně za za že budu mluvit že co jiného protože kněz dvakrát ne káže te vám znám a taky ne když zdánlivě mluvím pořád totéž není to není totéž vy jste se zase ne do chvíle trošku posunul a s vámi se snažím žít s vámi a ne v sobě a tak by to dopadlo takhle jestliže třeba vám tady něco vykládám na váš dotaz tak ten dotaz mohl být učiněn minimálně dvojím způsobem že vám vědomost nedá a chcete znát odpověď na tu kterou věc a nebo že máte chuť podle odpovědi se zařídit je to totéž ano jestliže vám nutí vás vaše podstata vašem zevní vaše zvědavosti si vás nutí k tomu abyste z jeho úkoly tak vás upozorňuju že tato otázka nebude pro vás požehnáním nýbrž bude prokletím v tom smyslu že sice z vědomost úkol te ale nevyvodí te z toho žádné důsledky pro svůj život nebudete schopni vy ty důsledky z toho vyvodit protože jste tam nežli za bohem nýbrž zdá. to řeknu volno za jediným s vepři a to je věc že si můžete se spolehnout na otcův dům ale dokud si neuvědomíme že to jediný z nepřijal vy ste strašení že by to bylo jediný zpřítomnit si vítovo že by to i při bylo no tak to je beznadějné padnete jak do temnot vnějších jako ten co zakopal tu hřivnu to je zakopané hřivny a von říkal ten ježíš byla se ten ježíš ježíš to říkal v tom podobenství se říká že ty služebníků si jednal špatně měl s tím hospodařit nehospodařil si zakopal si. Nebudeš uveden do temnot vnějších vnějších ne někam do pekla do temnot vnějších kde je pláč a skřípění tady v tomto světě to jsou temnoty vnější my chápeme vnější svět a ne ten vnitřek a tam je trápení co velký trápí a ne nepůjčí smrtí si nepřestane je to jest intenzivnější ne tenten tak k tomu se odhodlávám když tady posloucháte a nejste schopni nebo ochotni z toho vidí důsledky takže to jsem vás proklínáni vás soudím tím ne tím způsobem. Není to tak kruté odsouzení jako tam toho esesmana jak museli zabít ne ale je to odsouzení vy když to dobře dopadne a vy to neděláte pro pouhou zvědavosti bož z touhy a věřím že takový tady jste všichni sodomy se se trošku zlepšili nemoc aby to mohl nebo lo v tom svém životě tak je to taková střední cesta při které sice nějaká utrpení na stranu na víc která by normálně nastala ale budou se vám jevit tato utrpení jako vykoupení nechci ho ještě horšího. Jak je to možné že když tady jsem tak po boku ale pak se na nabalí zase ty vlivy společné žiju protože se jich jim nevím hledím lidem pomáhat a cítím jejich utrpení třebas jako své a tak dále ale jediná chyba vaše proč se to všechno ztrácí nespočívá v tom že by se to jako ztratilo samo o sebe ale že jste nesprávným způsobem katolička vám to teďka vyč jako katoličtí že před vámi byli jiní kteří tohleto pociťovali například ta substance se živila panna maria lurdech to říkáte křestním jménem berle veta tak ta berte byla nesprávným způsobem katolička ona si myslela.

Download XMLDownload textWaveform view