Waveform view
86-40A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
následuje
znamená
podívej
se
na
můj
život
jak
vypadal
a
dělej
to
taky
tak
to
je
následování
dneska
říkáme
jo
on
mezi
námi
nežije
to
se
to
tehdy
snadno
následovat
než
dneska
na
nebylo
to
snadné
že
voni
taky
tohleto
ne
chápali
co
je
to
následovat
byli
vo
to
na
tom
hůř
než
my
já
si
myslím
že
na
tom
jsme
daleko
líp
než
on
protože
než
oni
protože
máme
k
dispozici
mnoho
zkušeností
těch
který
šli
mezi
námi
a
ježíšem
kristem
už
po
té
že
cestě.
Tak
to
bych
se
byl
zhostil
asi
toho
základu
že
odejít
od
historičností
nebo
historičností
nepokračoval
ale
použití
za
legenda
k
tomu
vnitřnímu
stavu
ze
kterého
to
přechod
plyne
když
někdo
zažíval
něco
vnitřně
tak
to
nějakým
způsobem
musel
popsat
k
těm
kteří
to
nezažívali
a
to
vypadá
nám
zázračný
prosím
vás
prostě
tisíc
dvě
stě
vysokoškoláka
v
tom
brně
když
mě
viděli
chodit
přes
strojní
puškou
na
mě
na
nataženou
a
vono
to
nevystřelila
to
považoval
za
zázrak
a
je
zajímavý
že
pět
set
těch
tisíc
dvě
stě
z
těch
student
se
toho
tehdy
chopila
když
to
viděli
a
teď
když
jste
se
s
nimi
zkrátit
nebo
patnáct
ho
listopadu
tohoto
roku
a
už
je
jim
sedmdesát
nebo
některým
přestanu
deset
větší
napřed
sedmdesát
tak
už
do
petříku
říkají
ty
to
taky
napsal
dej
nám
to
předčítat
celý
leta
si
na
to
nevzpomněl
a
teď
najednou
by
to
chtěli
mít
napsaný.
To
si
stojím
teď
se
dobu
měl
si
to
nevedu
vysvětlit
sem
říkal
že
se
nestydíte
tak
si
když
jste
mi
řekli
po
koncentráku
roku
šedesát
osm
víš
tam
to
bylo
pro
nás
velikým
pozvi
povzbuzením
ale
v
životě
se
to
prakticky
nemohli
použít
noe
to
nepochopili
správně
nemožnost
to
použít
to
odložil
a
teď
už
najednou
ten
život
je
za
nimi
a
už
to
zase
chtějí
použít
no
nevadí
tam
na
této
cestě
platí
někdo
přijde
ráno
na
tu
vinici
nedopřeje
v
poledne
někdo
večer
ale
si
dostanu
stejný
peníz
ať
si
nemyslí
něco
zmeškali
nikdo
z
vás
nikdo
z
nás
nic
ne
meškat
jenom
to
ti
na
tento
pravý
konec
kdykoliv
třebas
hodinu
před
smrtí
to
je
jedno.
Tak
já
nevím
jestli
se
to
možná
vysvětlil
nebo
nevysvětlil
to
posloucháte
chybě
v
tom
že
posloucháte
jako
se
všechno
ostatní
poslouchá
je
to
hezké
to
po
druzí
a
to
nestačí
tyto
věci
se
nedají
poslouchat
ty
se
tady
jedině
praktikovat
a
okamžitě
praktikovat
a
ne
poslouchat
kdybych
byl
okamžitě
nenastoupil
nový
smysl
života
ale
já
sem
to
nastoupil
do
konce
fanatickou
nesprávně
v
těch
sedmnácti
letech
že
jsem
přestal
jíst
že
ta
zem
pít
se
to
studoval
jsem
se
prostě
všechno
co
lidský
život
vyžaduje
já
jsem
ten
život
nechápal
jako
nesmírně
důležitý.
Bez
kterého
to
nejde
ale
matka
mě
zachránila
který
to
víte
a
jestliže
to
člověk
ale
bere
méně
chybně
když
to
bere
jako
něco
co
on
nemělo
jenom
informovat
nýbrž
co
mu
mělo
dát
nový
smysl
života
bezstarostný
ale
o
to
pečlivější
tak
potom
je
schopen
napřed
leda
království
boží
především
a
to
tedy
u
vás
už
nikoho
není
protože
vaše
bytost
je
roztříštěn
do
malinkých
statek
a
starosti
ek
a
starostí
a
patříte
chvilinku
tomu
chvilinku
tamtomu
a
myslí
si
že
kdyby
tomu
nepatřili
plně
starostlivě
tak
že
by
to
bylo
chybné
ne.
Všechna
moc
k
tomu
aby
něco
učinil
vychází
z
boha
a
to
jsem
se
přesvědčil
v
tom
koncentráku
to
vy
nemáte
tu
zkušenost
já
vím
co
vás
omlouvám
ale
já
jsem
věděl
tehdy
že
on
to
všechno
činí
a
já
se
jenom
připojuju
ale
byla
kdy
se
nepřipoutali
vůbec
nic
nestane
tak
on
je
rozdíl
starat
se
anebo
se
připojovat
ježíš
kristus
ste
si
ukazoval
u
svých
učedníků
aby
se
připojili
oni
najednou
dělali
zázraky
to
se
připojili
k
jeho
mocí
jenom
se
připojili
k
jeho
moci
ty
ten
rybář
musel
vidět
že
není
schopen
dělat
nějaký
zázrak
a
my
taky
e
jsme
schopni
pokud
se
nepřipoutali
chceme
sami
dělat
oni
si
přeci
musí
být
to
sami
nedělají.
Já
musím
si
být
době
ve
že
toto
nedělám
kdybych
si
byl
vědom
jenom
zvali
ko
že
jsem
se
to
dělal
já
to
jenom
ukazu
nějakým
způsobem
já
to
nedovedu
tímto
organizmem
tak
předvést
aby
to
bylo
pochopitelné
ale
nedělám
to
jak
si
všímáte
to
de
samovolně
země
to
je
zkušenost
na
které
se
nedá
ten
se
na
nic
přidal
a
nic
obrat
ta
tam
prostě
je
a
ta
je
od
boha
ne
takhle
se
připojovat
je
třeba
když
se
nepřipoutali
kristu
ty
učedníci
tak
okamžitě
ji
zázraky
nežli
když
si
říkali
vono
to
to
je
moc
těžký
případ
okamžitě
to
nešlo
protože
zapomněli
že
nemají
moc
ze
sebe
a
když
se
něco
zdá
být
těžké
nebo
starosti
hodné
to
se
nepodaří
to
nejde.
Ale
všimněte
si
ježíš
kristus
nejlépe
komentoval
svůj
život
kterému
nech
nerozumíte
tím
podobenstvím
o
hřivnách
ten
komentoval
co
vlastně
dělá
on
tu
hřivnu
svého
života
celou
záda
pro
boha
pro
svýho
otce
pro
otce
to
dělal
ne
pro
sebe
ne
pro
svou
velikost
nebo
aby
se
vytáhl
před
někým
nebo
tak
to
ne
jenom
kvůli
němu
to
dělá
takže
když
ten
hospodář
ten
bůh
přišel
tak
neměl
pro
sebe
vůbec
nic
nic
mu
nezbylo
na
tom
chvíli
vo
neměl
ale
holá
nic.
I
tu
útěchu
jednoty
s
otcem
to
všechno
musel
odevzdat
takhle
ničím
musí
být
člověk
když
správně
dělá
věci
čili
to
účastenství
člověka
na
každé
úrovni
má
zevně
jinou
povahu
to
co
ježíš
kristus
dělal
před
křížem
něco
jiného
co
já
před
na
kříži
nechápejte
se
na
kříž
to
byste
neumřeli
protože
s
vlastní
silou
tam
nikdo
neumřel
to
výsad
á
ten
avily
ale
dělejte
všechno
jako
hospodaření
s
hřivnou
která
není
vaše
stane
se
správci
života
který
je
boží
a
to
je
celý
recept
a
v
tom
je
ta
veliká
slib
kterou
děláte
o.
A
tedy
kdybych
to
obrátil
a
řek
to
z
jiného
konce
tak
bych
řekl
to
ovšem
technicky
pojatá
odpověď
ano
špatně
manipulujeme
se
svou
vůlí
já
mám
jednoho
přítele
na
kterým
bych
to
mohl
ukázat
tej
mu
nic
jinýho
nechybí
je
to
plzeňák
než
špatná
manipulace
s
vlastní
vůlí
ten
hrne
se
vůlí
tam
kam
my
se
vůli
neměl
hnout
my
to
dokonce
těch
nenese
ale
on
to
nedělá
jenom
vůči
náleželo
to
dělá
do
či
pánu
bohu
čiž
a
to
nejde.
Já
musím
vědět
kam
až
lidská
vůle
smí
a
kde
musí
ustat
já
sem
jedna
dali
si
ten
člověk
když
při
přečte
tento
komentář
až
teďka
po
tu
stranu
tři
sta
v
v
četná
že
si
pochopí
kde
je
ta
hlavní
záva
že
je
tam
že
svou
vůlí
se
chce
prosadit
a
on
se
musí
prosadit
svou
vůlí
ale
tam
kde
je
to
nutné
do
je
to
vhodné
je
je
to
potřebné
kdyby
na
to
nešel
svou
vůlí
tak
se
taky
nikam
nedostane
ono
je
pravda
že
bez
vůle
to
nejde
a
z
vůlí
to
taky
nejde
to
je
ta
metoda
a
bez
metody
jo
to
je
totéž
ale
jakmile
svatá
terezie
z
avily
chtěla
svou
vůlí
umřít
na
kříži
tak
to
nešlo
a
to
je
to
nejde
protože
ten
kdo
nám
dal
ten
život
ten
mám
ten
si
ho
může
zase
pro
sebe
vzít
my
nemáme
právo
ten
život
který
nám
dal
mu
ho
sami
z
vlastní
vůle
odevzdat
že
on
nám
ho
z
vlastní
vůle
dál
z
vlastní
vůle
na
homer
my
se
můžeme
jenom
jenom
vůli
připojit
víte
to
je
velice
obtížné
to.
No
a
já
vám
řeknu
u
člověka
jako
třebas
je
lékař
nebo
tak
tam
ten
dotyčný
finančníkem
o
by
do
musel
všechno
prosazovat
ve
svém
životě
on
musel
pořád
jako
učitel
taky
že
se
pořád
svou
vůlí
působit
tak
aby
to
dodělal
svou
vůlí
a
neodešel
od
toho
předčasně
pro
tohle
těžko
udělat
to
tak
aby
odstoupil
svou
vůlí
tam
kde
vůle
vopravdu
nemůže
nepřekážet.
A
tohleto
se
snažím
vysvětlit
vlastně
teďka
van
tom
komentáři
k
tomu
vacovi
a
já
doufám
že
se
mi
to
podaří
abyste
to
pochopili
kde
tabule
končí
a
jenomže
ježíš
kristus
všechno
a
to
je
na
tom
životě
ježíše
krista
nedostatečné
ukazuje
jednorázově
to
o
to
nemohlo
probíhat
na
pokračování
že
by
byl
něčím
zkrachl
zase
znovu
začal
než
to
u
nás
to
jde
tak
že
na
pokračování
zkrachujeme
a
zase
to
zase
znovu
bereme
my
musíme
klepat
on
nepotřeboval
klepat
pochopitelně
to
je
ukázka
pro
nás
klepejte
a
bude
otevřeno
a
kdežto
ten
dotyčný
o
kterém
se
mluvit
svou
vůli
přehání
ten
si
lehá
na
dveře
neklepe
to
není
nedosáhne.
Tak
myslím
že
je
to
končí
protože
že
byste
tedy
nikdo
ne
v
tom
nevyznal
nebo
že
by
nikdo
nebyl
schopen
no
to
že
se
nikdo
se
nezdá
sám
sebe
proč
se
nikdo
z
nich
schopen
přejít
do
se
nevzal
sám
sebe
a
nikdo
okamžitě
proto
sebevzdání
nevzal
svůj
kříž
tak
jak
jsem
vám
to
líčil
a
nikdo
z
nich
nepřestal
rozdávat
příjemného
nepříjemného
nikdo
z
nich.
Nebo
nepříjemné
že
nevhodné
nebo
méně
hodné
nebo
to
nepříjemné
že
někdo
mé
přítomnosti
nebo
v
marně
nemocen
tak
to
je
nepříjemné
to
já
nesmím
jako
namaž
je
to
nepříjemné
jinak
to
platí
například
třebas
u
paní
kamenický
jak
to
v
jejich
rodině
takhle
dopadalo
tak
vona
nebyla
schopna
toho
člověka
bez
bude
čit
musí
brát
jako
cizího
člověka
a
pak
to
vyléčí
správně
pak
do
toho
vznikne
svým
duchem
jinak
ne
my
do
ducha
události
v
nikam
jenom
tehdy
když
to
není
naše
událost
když
je
to
proud
vůle
boží
přicházející
k
nám
kterého
se
nějakým
způsobem
chápeme
jak
nám
to
dovoluje
situace.
A
to
si
někdo
z
ani
já
ani
vy
nejste
tak
dokonale
aby
vydržel
to
na
takovou
linii
to
ne
tak
já
se
lituju
buďte
bez
starosti
ale
když
se
lituju
tak
říkám
si
výš
že
nemáš
myslet
na
nesmysly
to
je
nesmyslné
to
tím
dokáží
my
se
rozčiluju
té
nesmyslné
nedělá
ji
nedělej
nesmysly.
Takže
nedělám
nesmysly
je
nám
je
to
nerozumné
a
rozumné
je
se
nelitovat
na
jedné
straně
na
druhé
straně
je
rozumné
sebe
nepřeceňovat
abych
pod
tím
taky
nepadli
že
ano
já
musím
jednat
jako
dobrý
hospodář
když
mám
jenom
jednu
chybu
tam
hospodaříme
jenom
jednou
hřivnou
když
mám
dvě
politice
je
mám
tady
to
k
přeju
to
je
chyba
aby
něco
ven
co
nejméně
abych
nemusel
moc
hospodařit
o
to
nedělíte
na
sem
línej
hlava
no
tak
každý
máme
nějakých
ale
prosím
vás
tyto
chyby
musí
člověk
umět
registrováno
a
vyvodit
důsledky
že
si
tu
protože
chybující
zůstaneme
až
do
konce
to
nikdo
z
nás
není
bez
chyby
nikdo
a
byl
bych
taky
ne.
A
to
všechno
obstojí
když
to
dělám
v
tom
správném
duchu
já
se
nic
a
bůh
je
všecko
naštěstí
se
měl
tu
možnost
se
o
tom
přečte
tomu
tak
je
všechno
koncentráku
bůh
za
mě
pět
měsíců
udělal
všecko
ale
všecko
absolutně
všechno
on
za
mě
i
jednu
takže
já
sem
neměl
hlad
o
za
mě
i
pil
já
jsem
neměl
říct
že
a
všichni
že
vedl
žízní
a
na
den
já
ne
no
o
to
za
mě
všechno
dělal.
No
tak
tuto
zkušenost
nemáte
tak
o
to
své
záslužnější
když
děláte
víty
já
bych
si
to
nesmím
dovolit
měl
kdybych
si
například
dovolil
něco
co
normální
celý
člověk
si
dovolí
tak
by
bylo
lépe
kdybych
okamžitě
umřel
okamžitě
umřel
protože
věc
tahleta
tady
kam
to
otázka
disciplíny
úžasný
splynu
a
ta
disciplína
není
člověka
jestli
vina
je
vod
boha
to
je
moc
jeho
jeho
moc
e
projevuje
taky
moudsti
tak
zvanou
mou
disciplínou
a
ono
to
nestačí
k
já
vím
napodobovat
jenom
ježíše
krista.
A
to
není
celý
recept
kdyby
byli
se
snažili
dělat
ty
jeho
zázraky
který
on
dělal
ani
jeden
neudělali
kdybych
ho
jeho
napodobovali
stavu
ruku
a
řekli
si
zdráv
nebo
tak
tak
nebyl
dán
no
to
by
byla
má
o
té
zevní
stránka
věcmitak
takhle
bohužel
cit
všech
takhle
daleko
to
je
zevní
stránka
věci
dost
hluboko
na
to
jdou
třebas
kempenský
pořád
zevní
zevní
poloha
je
to
nic
vnitřního
ale
a
myšlení
to
taky
je
to
je
to
nějaký
krůček
kupředu
ale
zaručeně
to
vede
k
velikým
potíží
protože
není
to
pravé
nezíská
se
člověk
celý
on
nevydrží
pořád
jenom
se
do
něčeho
vmýšlet
tady
je
život
do
kterého
se
nesmí
vmýšlet
pomocí
fakticky
dělat
čili
nevíš
nýbrž
starou
ruku
k
čím
jo
já
vás
nepřipoutali
ale
na
rovnováhou
dle
se
mi
tady
propadla
o
von
mě
poschodí
ní
a
tady
se
jsou
ten
v
brně
roky
klepy
a
má
a
potom
lovit
jak
vám
to
rovnou
neřeknu
sbalení.
Že
totiž
byli
dva
říkali
jíš
kristus
to
podobenství
byly
dva
tě
jednoho
otce
a
jeden
týl
tomu
otci
pomoc
ale
neprovedl
druhý
nesliboval
a
provedl
a
ta
je
doby
lepší
dělejte
co
je
to
má
je
správné
ale
to
to
lepší
a
pomáhá
se
dílu
boží
no
to
je
duch
oklikou
na
si
pomohl
obrazem
ježíše
v
jeho
tak
obraz
není
skutečnost
ale
je
to
tak
stačí
to.
A
e
tak
sebou
kterému
bych
řekne
to
dělá
dobře
já
sem
nešel
se
sebou
který
nedělá
vobčas
nic
a
kdyby
to
dělal
pořád
nic
kdyby
pořád
dělal
nic
tak
bych
mu
říkal
ty
to
děláš
správně
ale
já
nejsem
mezi
těmi
který
by
pořád
nedělal
nic
svatá
terezie
založila
padesát
šest
klášterů
a
tak
dále
a
mnoho
jiných
věcí
dělá
čísle
podivoval
jak
je
to
možné
po
tak
těžké
formě
na
říkal
no
jeho
protože
mýma
okam
pracuje
kristus
a
mnoha
ma
chodí
kristus
já
nic
nedělám
tak
takový
žil
jen
existuje
ale
existuje
existuje
ale
sytil
sami
rozumíte
neříkám
kam
takže
dejme
tomu
když
kdokoliv
z
vás
pro
někoho
něco
uděláte
bez
ohledu
na
sebe
bez
od
na
sebe
tak
jste
tak
vím
výtečný
em
který
jedná
správně
to
jste
vy
kdokoliv
z
vás
ovšem
no
to
nevydrží
dlouho.
Umět
to
a
možná
někdy
dýl
možná
někdy
méně
ten
ale
sme
všichni
stejný
to
já
mám
tu
výhodu
proti
vám
že
má
nějakou
zkušenost
za
sebou
a
že
ji
nemohu
pokřtít
že
nemohli
nemám
nemám
to
nemůžu
říct
protože
by
se
mohlo
stát
že
bych
se
podával
k
tomu
bál
mou
který
byl
poslán
do
jericha
vite
o
tom
pro
vám
byl
poslán
do
jejich
aby
tam
pořádně
vyčinil
on
věděl
že
se
ty
jeliž
na
něho
nasednou
a
že
mu
dělej
třebas
ani
večeři
že
tak
si
to
rozmyslel
a
přejdeli
em
se
od
mlčel
a
byl
tam
na
svědci
a
oni
se
ho
tady
co
si
nám
přišel
říci
a
von
šel
a
jeho
oslu
promluvil
místo
palác
nepromluvil
bará
prohlídl
a
jeho
osvícen
a
tak
vám
řeknu
já
stačím
na
tuhletu
společnost
v
aby
moje
osel
vila
moje
o
sice
tady
mluví
rozumíte
ne
tak
je
to
úplně
smys
tím
tady
stačím
ale
balamutí
baráky
by
mluvil
to
byste
jinak
skákal
jenže
já
to
mám
oprávnění.
Já
sem
nebudem
se
být
ona
večeři
a
na
ni
půjdu
ne
a
jako
ten
ale
já
se
bojí
jiné
věci
že
byste
řekli
tvrdá
jeho
řeč
kdo
jí
má
poslouchat
jako
to
řekli
učedníci
páně
já
se
musím
snažit
věci
řikám
předkládat
upraven
víte
někdy
nezáleží
tolik
na
tom
co
člověku
podáte
jako
jak
mu
to
podáte
a
já
se
dycky
snažím
podávat
mu
to
tak
jak
to
unese
kdyby
se
bylo
takle
nepodal
tak
by
byl
neunesl
už
ve
mě
jednoho
a
půl
roku
nic
mně
se
to
udával
by
se
to
podávalo
pomalinku
kdy
ti
lékaři
řekli
mamince
my
nemáme
způsob
neznáme
způsob
jak
bychom
mu
nahradit
krev
tedy
nebyl
jaký
nebyli
nebyla
transfuze.
Tak
kdybychom
mohli
celý
ten
vnitř
toho
roku
vydat
najednou
tak
jedna
operace
stačí
a
to
dítě
je
zdravý
novo
umře
ale
kdybychom
mu
to
celé
vydali
tak
uteče
mu
tolik
nové
se
to
dítě
je
to
nepřežije
my
musíme
mít
asi
jenom
malinko
toho
hnisu
ale
vynoří
se
další
tak
to
dělali
štrnáct
abych
to
vydržel
takhle
to
podle
vzoru
těch
lékařů
dělá
aby
to
vydržel
já
malinko
hnisu
odebírám
ale
pozdě
já
nevím
jsem
jaký
a
nemám
ty
prostředky
na
duchovní
oblasti
kde
bych
to
mohl
provést
i
na
ano.
Ty
lékaři
jednali
se
mnou
velice
ohledu
plně
protože
voni
to
dítě
nechtěli
zabít
ne
než
kdyby
byli
to
udělali
jednou
za
dvakrát
třebas
dvojnásobný
množství
toho
nic
bude
brali
než
měli
že
si
prakticky
zjistili
kolik
mohou
tak
by
byl
on
dlel
taky
ale
o
ním
odebral
jenom
tak
málo
že
sem
nebo
že
jsem
zůstal
při
vědomí
teda
málo
a
to
byla
modrost
těch
lékařů
ne
žádná
nějaká
zvláštní
ro
moudrost
lékaři.
No
takže
já
sem
nepa
do
do
mí
vlivem
lékařů
a
vlivem
toho
se
byl
tak
malým
eště
já
nehotově
ten
se
tak
tuhá
nedržel
sám
sebe
jako
se
dospělý
člověk
drží
kdybych
i
po
takových
malinkých
dá
a
to
dělali
se
mnou
jako
zhostil
člověkem
tak
sem
to
nevydržel
upozorní
do
bezvědomí
no
nebude
patrně
to
utrpení
by
bylo
přerostlo
přes
míru
míchat
na
padne
dala
se
to
nestalo
já
jsem
to
byl
zhoupne
jednali
velice
inteligentně.
To
popelem
těch
věcí
příliš
jako
tím
na
tom
slovu
a
příliš
si
od
něho
slibuju
a
voni
nás
sem
toho
taky
a
to
je
veliká
chyba
kdežto
oni
si
mají
vyslovovat
to
co
dělají
a
to
mu
je
dost
páně
nevedu
totiž
já
jsem
jim
možná
sebral
víru
jakou
měli
předtím
a
nic
lepšího
se
mi
nedal
lépe
řečeno
asi
tak
to
jsem
si
my
no
jsem
asi
moje
vina
nedejte
vinu
jenom
v
sobě
vím
že
je
to
velice
obtížné
to
vykládat
protože
to
není
výklad
to
je
návod
mysli
to
není
návod
který
se
dá
okamžitě
sledovat
tak
to
taky
není
pravý
návod
v
tomto
návodu
který
já
podávám
je
má
být
na
prvním
místě
napsáno
okamžitým
použití
a
jak
to
tam
neřeknu
a
to
pořád
neříkám
tak
to
nemá
v
tobě
vůbec
žádnou
moc
to
co
já
říkám.
A
protože
to
zle
vás
jí
stratí
ne
ve
mě
ale
nemá
ji
stratí
aby
když
přistoupit
za
minutu
nebo
za
vteřinu
v
tomu
teprve
teprve
a
kteří
no
tak
je
to
podivíte
okamžitě
jít
a
dělat
vnitřně
ji
a
vnitřně
dělat
to
je
možný
chyba
že
nevstupuje
já
při
takovéto
špatně
kladné
otázce
bych
měl
střílel
já
to
dělat
nebudu
třeba
špatný
zkušenosti
tady
někoho
ale
já
ti
řeknu
tohleto
jestli
si
myslíš
že
na
cestě
víry
kterou
jdeš
v
každém
případě
jestli
si
byl
věřil
že
to
co
jiného
neska
vy
se
tady
je
to
cesta
víry
ne
cesta
metafyzické
zkušenosti
na
této
cestě
se
de
krok
za
krokem
jestli
si
myslí
že
si
žádný
krok
neudělá.
Tak
promiň
aby
se
tomu
za
smál
to
si
udělá
a
je
otázka
jestli
toto
není
lepší
když
není
jiného
k
dispozici
než
nic
to
je
otázka
napřed
dovolena
je
to
lepší
je
to
tedy
velice
důležité
že
každý
z
vás
nějaký
pokrok
děláte
jestliže
na
ta
tady
přede
mnou
ze
a
znovu
to
po
x
krát
už
ode
mě
slyšíte
tak
je
to
otázka
je
je
to
otázka
napřed
odpovězen
že
v
tom
udělali
pokrok
jak
byste
byli
schopni
to
znovu
poslouchat
kdyby
to
bylo
vás
nedovedl
sem
například
znovu
s
to
posednou
sto
osten
já
jsem
si
jist
že
jste
pokrok
udělali
jenže
na
cestě
víry
tam
se
nedělají
skoky
zásadně
se
nedají
skoky
který
jste
byli
svědky
líčení
jeho
života
nebo
vyčlením
života
ježíše
krista
protože
to
byla
cesta
poznání
on
sám
se
cestou
poznání
aby
moh
věřící
litovat
věřící
lidi
poučovat
jo
nepoznává
nemůže
správně
poučovat
věřící
lidi
protože
musím
napřed
poznat
aby
moh
tu
víru
něčím
podpořit
svým
poznáním
že.
Ale
musí
potom
dělat
nějaký
skok
udělal
první
zkoušel
se
narodil
na
tomto
světě
druhých
cože
odešel
od
tý
rodiny
že
šel
do
jordánu
že
že
nějakýho
satana
přemohl
najednou
přemohl
ano
že
sestoupil
na
kříž
že
stal
mrtvý
samý
skoky
co
sem
v
našem
životě
neděje
že
sme
cestou
víry
byli
tyhlety
skoky
v
životě
chtěl
učedníků
nebyli
životě
lidských
vlastností
nebyli
tyto
skoky
ty
se
vzdali
třebas
svýho
svých
rodin
to
byl
jediný
skok
který
udělali
to
na
za
lite
jenom
svého
ale
sebe
se
nevzdali
to
bylo
vidět
že
ten
schopný
jsou
schopni
učinit
jak
ježíš
kristus
to
učinil
že
jsem
stal
sebe
na
tom
kříži
to
nebyli
schopni
to
nějakým
způsobem
zapřeli
nebo
zradili
nebo
já
nevím
co
všechno
mohli
udělat
co
se
dalo
udělat
to
udělali
proti
tomu
to
byla
cesta
víry
cesta
víry
je
cesta
nejistoty.
A
v
tom
je
veliká
moudrost
jí
méně
pochopitelná
pochopitelně
ale
veliká
moudrost
škole
se
četli
spis
moudrost
nejistoty
tam
to
bylo
odpovězeno
ale
je
to
něco
se
týká
cestě
víry
kdežto
cesta
poznání
není
cesta
nejistoty
ale
je
to
cesta
jistoty
relativním
stopy
takže
co
bylo
pro
mě
absolutní
jistotou
jako
by
absolutní
jistotou
v
sedmnácti
letech
to
to
je
dneska
chápu
jako
že
to
bylo
nesprávné
jsem
se
nemělo
zvrátit
takle
od
života
neměl
jsem
přestat
jíst
a
s
ctít
zemřít
nebo
já
se
nechtěl
neměla
nebál
na
to
jestli
zemřu
to
sem
neměl
dělat
to
neměla
zaměstnat
ne
nebo
strýc
člověk
nebo
někdo
to
sednout
takhle
trpěl
ale
stalo
se
kdyby
se
byl
neodvrátil
od
dosavadního
smyslu
života.
Za
cenu
relativní
jistoty
že
je
to
správný
to
po
dá
stanou
tak
jsem
se
rázem
nemohl
někde
jinde
já
sem
musel
udělat
tečku
to
za
to
ani
životem
rozumíte
to
je
to
co
se
mi
to
se
ptát
tečku
začnu
znovu
proto
vám
pořád
neříkám
ten
příklad
svatýho
antonína
poustevníka
každý
den
ráno
stával
a
nevzpomněl
si
že
před
tím
tou
cestou
k
bohu
šel
nýbrž
dneska
du
poprvně
a
proto
se
to
nestalo
mechanické
a
proto
stalo
tak
účinné
jenom
proto
že
zemřel
až
ve
stopatnácti
letech
to
ne
ale
že
dokonce
svého
života
byl
aktivně
činný
a
přitom
vnitřně.
A
řekl
bych
trpný
ne
že
on
se
stavěl
k
sobě
který
si
něco
přistál
v
sobě
zády
počítal
jenom
bohu
ty
mě
tady
pane
bože
držíš
takže
já
dneska
mohu
začít
s
tou
věcí
to
je
tvoje
milost
takhle
na
to
šel
jak
se
to
řekla
přesně
co
ten
naší
době
je
a
jak
že
on
miluje
svatý
jan
dobře
mate
už
nastalo
co
je
to
ta
hlubokost
satanova
o
které
se
zmňuje
svatý
jan
ve
svém
zjevení.
Že
totiž
my
to
dycky
a
to
už
je
stará
věc
to
co
svatý
jan
řekl
o
těch
hrozných
věcech
před
koncem
světa
a
považujeme
za
historickou
záležitost
která
se
má
stát
nic
z
toho
se
nemá
stát
to
je
všechno
vnitřní
stav
svatého
jana
který
líčí
postup
vnitřní
postup
člověka
prosím
vás
toto
nebudu
už
to
mě
pořádku
podruhý
neklaďte
protože
ta
by
musel
znovu
vysvětlit
celý
evangelium
celý
sebe
svatýho
jana
řádu
od
čáku
a
to
se
udělal
aspoň
zhruba.
Mystika
jedna
ve
spisu
a
tu
vás
tam
odkazu
na
to
aby
se
tam
přečetli
a
více
tomu
nechci
věnovat
protože
je
to
velice
těžkopádné
vyžaduje
to
znalost
kabale
a
kterou
nemáme
že
a
to
nemůžu
od
vás
ctít
abyste
na
to
získali
takové
vědomosti
to
by
vás
moc
zatěžovalo
tak
ta
hluboko
spočívá
v
tom
že.
To
relativní
dobro
i
to
relativní
zlo
na
cestě
k
bohu
musí
vždycky
působit
ve
určité
chvíli
absolutně
přestože
není
absolutní
relativní
to
je
ta
hluboko
st
tak
dejme
tomu
přes
řeku
řeknu
na
svém
životě
v
že
to
je
stav
že
to
není
nějaký
když
ty
lékaři
mě
brali
krev
a
s
tím
ni
sem
zároveň
tak
sem
měl
dycky
dojem
že
nechtějí
zabít
to
malý
děti
marně
matka
vykládala
předtím
že
mě
nechtějí
zabít
tě
vyléčit
ne
jsem
vyřvával
jako
že
mě
chtějí
zabít
ne
že
ve
chtějí
vzít
sama
sebe
a
nebyla
to
pravda
ale.
Bylo
v
tom
pochopení
tohleto
hluboko
toho
utrpení
toho
toho
zla
to
relativního
zla
kdyby
byli
nesebrali
celé
to
zevní
vědomí
které
je
spoután
navazování
smysly
začíná
smysly
a
končí
zpracování
rozumový
mě
tuhleten
úsek
byli
je
mu
říkám
ab
úsek
v
něho
byly
nevzdali
tak
jsem
se
neocitl
ve
stavu
za
tímto
cem
neměl
jsem
z
toho
poznání
ten
Satan
musí
jednat
také
s
touto
hloubkou,
aby
to
relativní
zlo
se
uplatnilo
na
cestě
poznání
a
tak
taky
relativní
dobro.
Kdyby
já
byl
považoval
ten
svůj
život
před
sedmnáctým
rokem
žitý
předtím
před
tou
extatik
sem
žil
v
té
to
muzeu
za
aspoň
v
něčem
dobrý
aspoň
v
něčem
malinko
dobrý
tak
jsem
nemohl
jít
dál
já
sem
musel
který
ten
život
když
jsem
poctivě
nevěřil
na
boha
a
někde
se
no
to
eště
že
bůh
je
na
to
se
to
proto
šokem
považoval
za
špatný
plytký
nesprávně
žitý
to
znamená
se
s
ním
neztotožňoval
že
sem
se
do
něho
odstoupil
nesprávně
pochopitelně
tam
nebylo
všechno
špatné
a
já
jsem
to
v
té
chvíli
tu
relativní
pravdu
že
je
to
bylo
špatné
zeme
k
tomu
co
sem
tykal
zažíval
na
jako
absolutní.
A
takže
i
to
relativna
relativní
pravda
působila
absolutně
a
taky
to
zlo
působí
absolutně
protože
tam
viděli
v
tom
koncentráku
to
zlo
působilo
absolutně
moc
se
tam
modlil
a
ten
esesman
se
mu
přestal
do
tváře
a
tak
se
modlit
je
pán
bůh
navštíví
e
ti
osvobodí
a
bylo
a
ten
se
nepřestával
modlit
a
ten
esesman
tento
a
tak
si
dělali
tak
přinesla
boha
ze
všeho
co
se
dalo
v
a
to
je
ukázka
absolutní
vlády
zla
pro
určitý
okamžik
to
je
ta
hloubka
satanova
no
stačí
to.
A
samo
je
byl
spoután
na
tisíc
let
a
ne
tak
roku
tisíc
po
kristu
si
čekají
konec
světa
tento
tam
přijde
a
to
bude
strašný
zle
nestalo
se
to
protože
nepochopili
slovo
tisíc
a
to
se
nás
to
tíží
znamená
nikoliv
nějaký
děj
nýbrž
roli
rozuměno
člověka
tělesnost
člověka
to
jsou
tři
nuly
když
je
před
ním
postavena
jedničky.
Tak
nemůže
tám
bůh
když
vládne
této
rovnosti
tělesné
nemůže
tam
vládnout
satan
a
jakmile
toto
uvolněn
tak
jí
to
a
padne
jakmile
ta
vláda
boží
nad
tím
člověkem
přestane
tak
je
strašný
zle
to
je
vnitřní
stav
to
není
něco
stalo
roku
tisíc
se
máte
prst
nebo
se
dneska
děje
žádný
příznak
nevidím
toho
co
je
tam
řečeno
nic
nic
z
toho
se
nestane
žádný
konec
světa
fyzický
nezastane
nestane
žádný
vyhozen
dopovězeno
naší
se
naší
pane
ti
nějakou
obou
nenastane
nastane
to
je
nesmysl
k
je
všechno
historické
pojetí
které
tam
nepatří
neboť
je
to
vnitřní
stav
svatýho
jana
já
sem
měl
teďka
báje
sou
při
list
setkat
s
člověkem
který
byl
na
místech
kde
žil
svatý
jan
a
musím
se
přiznat
že
jsem
podíl
se
na
tom
v
tom
smyslu
že
se
mu
dal
do
pera
co
tak
se
tam
má
dívat
on
byl
z
efekt
sním
člo
rokem
to
nějaký
živa.
Tam
se
dověděl
že
tam
žila
panna
maria
ono
ovšem
já
na
tom
tohleto
že
nějaká
kateřina
mrcho
vá
a
která
žila
sedmnáct
let
sedmdesát
čtyři
až
osmnáct
let
dvacet
pět
na
pořádní
papeže
na
požádán
papež
že
to
bylo
objednal
měla
zjevení
o
životě
panny
marie
protože
tehdy
se
váhal
jestli
tona
opravdu
tam
žila
a
jestli
se
to
všechno
zakládá
pravdě
na
temnou
ústí
tradice
a
ona
nejenom
že
ten
život
panny
marie
tam
v
evu
prodělal
prožila
vnitřně
ale
namaloval
celý
ten
domem
panny
marie
a
místě
ho
přesně
tam
kde
byl
chrám
té
artemis.
V
poměru
ne
to
je
a
hrob
svatého
lukáše
a
hrob
svatého
jana
a
když
tyto
věci
dala
asi
tak
roku
kolem
roku
tisíc
osm
set
se
to
stalo
tak
samo
sebou
tudleta
nedovolila
aby
se
tam
kopal
aby
se
na
to
přišlo
teprve
za
mnoho
let
po
její
smrti
se
tam
na
to
opa
ale
přesně
se
to
zjistil
že
to
tam
je
ten
půdy
s
byl
zachován
tak
se
tam
ptáky
měla
přesně
z
těch
rozměrech
a
vona
to
dala
a
jenom
jedna
věc
tam
vadila
že
tam
nebyla
ta
studna
do
kterým
panna
maria
chodila
pro
vodu
že
byla
přímo
u
toho
domu.
Ono
tam
nastalo
mysl
učení
a
takže
když
teďka
kopali
asi
před
deseti
lety
dál
pod
tím
domem
tak
na
tu
studně
přišli
na
to
studánka
a
staví
původ
lidí
a
do
toho
kamenech
hodí
se
napájeli
že
je
to
už
zdraví
nebo
léčen
nebo
tak
ten
dotek
samosebou
pronesl
neska
proto
má
veliké
pochopení
protože
to
nese
peníze
dostavila
z
materiálu
který
byl
okolo
rozházel
to
vypadá
jako
když
to
není
dostane
jako
že
to
starověké
a
podle
toho
hlásí
tý
kateřina
americe
to
byla
stigmata
a
etika
kdy
dal
západě
německu.
To
všechno
rekonstruoval
tak
že
dneska
našli
snadno
hrob
ukážu
velice
snadno
a
a
je
zajímavé
že
třebas
z
toho
artemis
on
z
toho
chrámu
a
kterými
která
byla
to
byl
chrám
postaven
tak
výtečně
že
nějaký
člověk
ve
druhém
a
třetím
století
žití
před
naším
letopočtem
ono
zval
jediný
ze
sedmi
di
vůz
vět
a
to
musel
být
pořádný
chrám
když
nenazval
chrám
sal
mou
samou
klamné
a
zvali
ta
ale
tohleto
jo
plameny
nazval
nebo
něco
jiného
sedm
který
jmenoval
věcí.
Tak
dneska
už
se
znají
obilí
citu
a
té
mezi
on
a
víme
že
z
toho
byl
postaven
chrám
na
počet
svatého
jana
nad
jeho
hrobem
a
přesto
se
na
to
dneska
už
máme
co
štrnáct
tak
že
víme
že
ten
chrám
ten
malinký
chrám
tam
stál
nad
tím
hrobem
už
ve
druhém
století
to
už
máme
dneska
přesně
zjistilo
a
on
se
to
tam
všechno
dal
od
toho
pude
průvodce
vyříkat
von
uměl
dobře
anglicky
a
ten
že
dokázat
nemusel
vůbec
přikázáni
při
tom
nebyl
že
on
se
dověděl
jestli
na
který
já
zana
teprve
později
z
toho
artemis
on
po
roku
dvě
stě
padesát
šest
byl
ten
artemis
on
nějakými
jinými
národy
je
vrozená
zničen
postavili
pořádný
chrám
toho
svatýho
jana
pořádnou
bavili
ku
a
tý
bylo
opravdu
víc
než
z
toho
ostatního
já
se
trošku
vystavte
slouží
tak
vím
z
které
době
je
to
že
to
tam
na
kladné
sloup
dok
to
znamená
z
jedenáctého
století
před
naším
letopočtem
no
a
ten
chrám
je
celí
ho
století
ten
v
té
co
ten
ska
zbyl
ten
svatý
jan
a
čili
že
se
to
stavěl
z
toho
artemis
on
ukazuje
to
stavu
postavil
toho
chrámu
svatýho
nátlakově
to
nesetká
čtyřicet
metrů
to
nám
obrovský
chrám.
A
to
tam
jsou
zbytky
pochopitelně
ale
je
na
nemají
že
tam
se
dělo
něco
v
tom
eses
co
nikde
jinde
na
světě
po
kristu
se
nedělo
že
tam
bylo
nějaké
duchovní
středisko
které
bylo
ctěn
jak
těmi
pohanské
řeky
tak
těmi
křesťany
že
totiž
tam
například
dejme
tomu
ta
artemis
končila
svou
pouť
z
ostrovu
kde
jako
se
narodila
a
tam
už
nebyla
loví
nebo
naším
takovým
nýbrž
byla
matkou
vesmíru
prosím
a
čili
to
je
napadá
podoba
panně
marii
jako
matkou
a
pro.
No
to
je
zajímavý
že
já
je
i
káli
durga
jdu
tak
to
je
prostě
že
je
jako
příhodnější
nazvat
tvůrcem
vesmíru
matku
než
otce
ne
a
takže
když
se
to
z
osobní
to
je
obraz
skutečnosti
to
není
skutečnost
sama
tak
samozřejmě
matka
musí
dycky
vyhrát
proti
tomu
otci
ne
a
těmito
máme
už
vidu
podívejte
se
tak
já
vám
to
řeknu
takle
jedno
tak
vám
to
řeknu
to
symbolikou
se
vám
to
bude
stačit
když
ne
tak
to
rozveden
staří
řekové
neznali
prvky
ne
znali
mezera
soustava
nestalo
toho
pro
ně
neexistovalo
oni
znali
jenom
živili
a
živil
vzduchu
živil
vodu
vody.
Ve
mně
a
ohně
že
čtyři
živly
že
nepřisuzovali
živly
dva
zemi
a
vodu
a
mužové
oheň
a
vzduch
všiměte
si
povahu
muže
a
povahu
že
nějak
to
výtečně
názoru
fuska
který
si
takle
že
jo
no
a
činím
hrozí
ale
jsou
všichni
stejný
tak
to
je
zase
stav
to
je
zase
stav
to
je
zase
stav
a
tak
teď
po
po.
Že
to
se
lišit
křesťanství
hlavně
v
tom
že
jejich
bozi
brali
člověka
takového
jaký
je
to
byla
veliká
přednost
starého
řeckého
má
je
slovy
že
když
se
člověk
napřed
má
vylepšit
aby
tam
koloval
bohu
směl
tak
to
už
je
pozdě
on
se
nikdy
na
to
i
ne
vylepším
aby
měl
dojem
že
smí
kdežto
řekové
tuto
ale
na
ostrov
délos
zde
se
narodil
todle
jak
apolona
tak
artemis
tam
šli
takoví
jací
byli
žádný
hřích
je
neshodli
a
čekali
že
je
ten
bůh
předělá
a
stalo
se
že
někoho
z
nich
opravdu
předělat
a
tady
se
opravdu.
Se
dotýkám
jedné
velice
chodili
věci
kterou
bych
nerad
vás
ve
vás
poráží
ale
budu
muset
trošku
je
aspoň
na
lekat
že
jestliže
ta
církev
pořád
vá
na
to
aby
člověk
byl
ctnostný
a
jedině
ctnostný
člověk
může
k
tomu
pánu
se
přiblížit
tak
ne
že
by
jedna
a
nesprávný
tohleto
je
jediné
správné
co
ví
že
ten
člověk
má
dělat
má
složte
správného
ale
ono
je
to
absolutně
nedostačující
a
po
určité
době
dokonce
překáží
jí
když
jsem
já
v
té
ctnosti
vyspěla
na
nějakou
úroveň
že
se
jestli
právem
nebo
neprávem
to
je
jedno
považoval
za
svatého
tak
mě
tento
pocit
svatosti
vá
vadil.
A
kdybych
se
ho
byl
nezbavil
tak
jsem
nemohl
jít
dál
a
tohleto
se
nemohlo
řeckem
náboženství
stát
ten
člověk
přicházel
na
ostrov
délos
a
buď
aby
to
byla
žena
nebo
to
byl
muž
a
v
každém
případě
já
budu
mluvit
za
tím
jenom
o
mužové
abych
to
nedostupno
budu
mluvit
o
ale
mi
s
až
tam
vest
můžeš
tam
přišel
a
byl
jat
nadšením
pro
toho
apolona
tak
se
ocitnu
ve
stavu
entuziasmus
nadšení
a
to
byl
stav
se
slaná
vod
toho
apolona
takže
byl
potom
považován
za
boží.
Text view •
Help