EN | ES |

86-40A

86-40A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


následuje znamená podívej se na můj život jak vypadal a dělej to taky tak to je následování dneska říkáme jo on mezi námi nežije to se to tehdy snadno následovat než dneska na nebylo to snadné že voni taky tohleto ne chápali co je to následovat byli vo to na tom hůř než my si myslím že na tom jsme daleko líp než on protože než oni protože máme k dispozici mnoho zkušeností těch který šli mezi námi a ježíšem kristem po že cestě. Tak to bych se byl zhostil asi toho základu že odejít od historičností nebo historičností nepokračoval ale použití za legenda k tomu vnitřnímu stavu ze kterého to přechod plyne když někdo zažíval něco vnitřně tak to nějakým způsobem musel popsat k těm kteří to nezažívali a to vypadá nám zázračný prosím vás prostě tisíc dvě stě vysokoškoláka v tom brně když viděli chodit přes strojní puškou na na nataženou a vono to nevystřelila to považoval za zázrak a je zajímavý že pět set těch tisíc dvě stě z těch student se toho tehdy chopila když to viděli a teď když jste se s nimi zkrátit nebo patnáct ho listopadu tohoto roku a je jim sedmdesát nebo některým přestanu deset větší napřed sedmdesát tak do petříku říkají ty to taky napsal dej nám to předčítat celý leta si na to nevzpomněl a teď najednou by to chtěli mít napsaný. To si stojím teď se dobu měl si to nevedu vysvětlit sem říkal že se nestydíte tak si když jste mi řekli po koncentráku roku šedesát osm víš tam to bylo pro nás velikým pozvi povzbuzením ale v životě se to prakticky nemohli použít noe to nepochopili správně nemožnost to použít to odložil a teď najednou ten život je za nimi a to zase chtějí použít no nevadí tam na této cestě platí někdo přijde ráno na tu vinici nedopřeje v poledne někdo večer ale si dostanu stejný peníz si nemyslí něco zmeškali nikdo z vás nikdo z nás nic ne meškat jenom to ti na tento pravý konec kdykoliv třebas hodinu před smrtí to je jedno. Tak nevím jestli se to možná vysvětlil nebo nevysvětlil to posloucháte chybě v tom že posloucháte jako se všechno ostatní poslouchá je to hezké to po druzí a to nestačí tyto věci se nedají poslouchat ty se tady jedině praktikovat a okamžitě praktikovat a ne poslouchat kdybych byl okamžitě nenastoupil nový smysl života ale sem to nastoupil do konce fanatickou nesprávně v těch sedmnácti letech že jsem přestal jíst že ta zem pít se to studoval jsem se prostě všechno co lidský život vyžaduje jsem ten život nechápal jako nesmírně důležitý. Bez kterého to nejde ale matka zachránila který to víte a jestliže to člověk ale bere méně chybně když to bere jako něco co on nemělo jenom informovat nýbrž co mu mělo dát nový smysl života bezstarostný ale o to pečlivější tak potom je schopen napřed leda království boží především a to tedy u vás nikoho není protože vaše bytost je roztříštěn do malinkých statek a starosti ek a starostí a patříte chvilinku tomu chvilinku tamtomu a myslí si že kdyby tomu nepatřili plně starostlivě tak že by to bylo chybné ne. Všechna moc k tomu aby něco učinil vychází z boha a to jsem se přesvědčil v tom koncentráku to vy nemáte tu zkušenost vím co vás omlouvám ale jsem věděl tehdy že on to všechno činí a se jenom připojuju ale byla kdy se nepřipoutali vůbec nic nestane tak on je rozdíl starat se anebo se připojovat ježíš kristus ste si ukazoval u svých učedníků aby se připojili oni najednou dělali zázraky to se připojili k jeho mocí jenom se připojili k jeho moci ty ten rybář musel vidět že není schopen dělat nějaký zázrak a my taky e jsme schopni pokud se nepřipoutali chceme sami dělat oni si přeci musí být to sami nedělají. musím si být době ve že toto nedělám kdybych si byl vědom jenom zvali ko že jsem se to dělal to jenom ukazu nějakým způsobem to nedovedu tímto organizmem tak předvést aby to bylo pochopitelné ale nedělám to jak si všímáte to de samovolně země to je zkušenost na které se nedá ten se na nic přidal a nic obrat ta tam prostě je a ta je od boha ne takhle se připojovat je třeba když se nepřipoutali kristu ty učedníci tak okamžitě ji zázraky nežli když si říkali vono to to je moc těžký případ okamžitě to nešlo protože zapomněli že nemají moc ze sebe a když se něco zdá být těžké nebo starosti hodné to se nepodaří to nejde. Ale všimněte si ježíš kristus nejlépe komentoval svůj život kterému nech nerozumíte tím podobenstvím o hřivnách ten komentoval co vlastně dělá on tu hřivnu svého života celou záda pro boha pro svýho otce pro otce to dělal ne pro sebe ne pro svou velikost nebo aby se vytáhl před někým nebo tak to ne jenom kvůli němu to dělá takže když ten hospodář ten bůh přišel tak neměl pro sebe vůbec nic nic mu nezbylo na tom chvíli vo neměl ale holá nic. I tu útěchu jednoty s otcem to všechno musel odevzdat takhle ničím musí být člověk když správně dělá věci čili to účastenství člověka na každé úrovni zevně jinou povahu to co ježíš kristus dělal před křížem něco jiného co před na kříži nechápejte se na kříž to byste neumřeli protože s vlastní silou tam nikdo neumřel to výsad á ten avily ale dělejte všechno jako hospodaření s hřivnou která není vaše stane se správci života který je boží a to je celý recept a v tom je ta veliká slib kterou děláte o. A tedy kdybych to obrátil a řek to z jiného konce tak bych řekl to ovšem technicky pojatá odpověď ano špatně manipulujeme se svou vůlí mám jednoho přítele na kterým bych to mohl ukázat tej mu nic jinýho nechybí je to plzeňák než špatná manipulace s vlastní vůlí ten hrne se vůlí tam kam my se vůli neměl hnout my to dokonce těch nenese ale on to nedělá jenom vůči náleželo to dělá do či pánu bohu čiž a to nejde. musím vědět kam lidská vůle smí a kde musí ustat sem jedna dali si ten člověk když při přečte tento komentář teďka po tu stranu tři sta v v četná že si pochopí kde je ta hlavní záva že je tam že svou vůlí se chce prosadit a on se musí prosadit svou vůlí ale tam kde je to nutné do je to vhodné je je to potřebné kdyby na to nešel svou vůlí tak se taky nikam nedostane ono je pravda že bez vůle to nejde a z vůlí to taky nejde to je ta metoda a bez metody jo to je totéž ale jakmile svatá terezie z avily chtěla svou vůlí umřít na kříži tak to nešlo a to je to nejde protože ten kdo nám dal ten život ten mám ten si ho může zase pro sebe vzít my nemáme právo ten život který nám dal mu ho sami z vlastní vůle odevzdat že on nám ho z vlastní vůle dál z vlastní vůle na homer my se můžeme jenom jenom vůli připojit víte to je velice obtížné to. No a vám řeknu u člověka jako třebas je lékař nebo tak tam ten dotyčný finančníkem o by do musel všechno prosazovat ve svém životě on musel pořád jako učitel taky že se pořád svou vůlí působit tak aby to dodělal svou vůlí a neodešel od toho předčasně pro tohle těžko udělat to tak aby odstoupil svou vůlí tam kde vůle vopravdu nemůže nepřekážet. A tohleto se snažím vysvětlit vlastně teďka van tom komentáři k tomu vacovi a doufám že se mi to podaří abyste to pochopili kde tabule končí a jenomže ježíš kristus všechno a to je na tom životě ježíše krista nedostatečné ukazuje jednorázově to o to nemohlo probíhat na pokračování že by byl něčím zkrachl zase znovu začal než to u nás to jde tak že na pokračování zkrachujeme a zase to zase znovu bereme my musíme klepat on nepotřeboval klepat pochopitelně to je ukázka pro nás klepejte a bude otevřeno a kdežto ten dotyčný o kterém se mluvit svou vůli přehání ten si lehá na dveře neklepe to není nedosáhne. Tak myslím že je to končí protože že byste tedy nikdo ne v tom nevyznal nebo že by nikdo nebyl schopen no to že se nikdo se nezdá sám sebe proč se nikdo z nich schopen přejít do se nevzal sám sebe a nikdo okamžitě proto sebevzdání nevzal svůj kříž tak jak jsem vám to líčil a nikdo z nich nepřestal rozdávat příjemného nepříjemného nikdo z nich. Nebo nepříjemné že nevhodné nebo méně hodné nebo to nepříjemné že někdo přítomnosti nebo v marně nemocen tak to je nepříjemné to nesmím jako namaž je to nepříjemné jinak to platí například třebas u paní kamenický jak to v jejich rodině takhle dopadalo tak vona nebyla schopna toho člověka bez bude čit musí brát jako cizího člověka a pak to vyléčí správně pak do toho vznikne svým duchem jinak ne my do ducha události v nikam jenom tehdy když to není naše událost když je to proud vůle boží přicházející k nám kterého se nějakým způsobem chápeme jak nám to dovoluje situace. A to si někdo z ani ani vy nejste tak dokonale aby vydržel to na takovou linii to ne tak se lituju buďte bez starosti ale když se lituju tak říkám si výš že nemáš myslet na nesmysly to je nesmyslné to tím dokáží my se rozčiluju nesmyslné nedělá ji nedělej nesmysly. Takže nedělám nesmysly je nám je to nerozumné a rozumné je se nelitovat na jedné straně na druhé straně je rozumné sebe nepřeceňovat abych pod tím taky nepadli že ano musím jednat jako dobrý hospodář když mám jenom jednu chybu tam hospodaříme jenom jednou hřivnou když mám dvě politice je mám tady to k přeju to je chyba aby něco ven co nejméně abych nemusel moc hospodařit o to nedělíte na sem línej hlava no tak každý máme nějakých ale prosím vás tyto chyby musí člověk umět registrováno a vyvodit důsledky že si tu protože chybující zůstaneme do konce to nikdo z nás není bez chyby nikdo a byl bych taky ne. A to všechno obstojí když to dělám v tom správném duchu se nic a bůh je všecko naštěstí se měl tu možnost se o tom přečte tomu tak je všechno koncentráku bůh za pět měsíců udělal všecko ale všecko absolutně všechno on za i jednu takže sem neměl hlad o za i pil jsem neměl říct že a všichni že vedl žízní a na den ne no o to za všechno dělal. No tak tuto zkušenost nemáte tak o to své záslužnější když děláte víty bych si to nesmím dovolit měl kdybych si například dovolil něco co normální celý člověk si dovolí tak by bylo lépe kdybych okamžitě umřel okamžitě umřel protože věc tahleta tady kam to otázka disciplíny úžasný splynu a ta disciplína není člověka jestli vina je vod boha to je moc jeho jeho moc e projevuje taky moudsti tak zvanou mou disciplínou a ono to nestačí k vím napodobovat jenom ježíše krista. A to není celý recept kdyby byli se snažili dělat ty jeho zázraky který on dělal ani jeden neudělali kdybych ho jeho napodobovali stavu ruku a řekli si zdráv nebo tak tak nebyl dán no to by byla o zevní stránka věcmitak takhle bohužel cit všech takhle daleko to je zevní stránka věci dost hluboko na to jdou třebas kempenský pořád zevní zevní poloha je to nic vnitřního ale a myšlení to taky je to je to nějaký krůček kupředu ale zaručeně to vede k velikým potíží protože není to pravé nezíská se člověk celý on nevydrží pořád jenom se do něčeho vmýšlet tady je život do kterého se nesmí vmýšlet pomocí fakticky dělat čili nevíš nýbrž starou ruku k čím jo vás nepřipoutali ale na rovnováhou dle se mi tady propadla o von poschodí a tady se jsou ten v brně roky klepy a a potom lovit jak vám to rovnou neřeknu sbalení. Že totiž byli dva říkali jíš kristus to podobenství byly dva jednoho otce a jeden týl tomu otci pomoc ale neprovedl druhý nesliboval a provedl a ta je doby lepší dělejte co je to je správné ale to to lepší a pomáhá se dílu boží no to je duch oklikou na si pomohl obrazem ježíše v jeho tak obraz není skutečnost ale je to tak stačí to. A e tak sebou kterému bych řekne to dělá dobře sem nešel se sebou který nedělá vobčas nic a kdyby to dělal pořád nic kdyby pořád dělal nic tak bych mu říkal ty to děláš správně ale nejsem mezi těmi který by pořád nedělal nic svatá terezie založila padesát šest klášterů a tak dále a mnoho jiných věcí dělá čísle podivoval jak je to možné po tak těžké formě na říkal no jeho protože mýma okam pracuje kristus a mnoha ma chodí kristus nic nedělám tak takový žil jen existuje ale existuje existuje ale sytil sami rozumíte neříkám kam takže dejme tomu když kdokoliv z vás pro někoho něco uděláte bez ohledu na sebe bez od na sebe tak jste tak vím výtečný em který jedná správně to jste vy kdokoliv z vás ovšem no to nevydrží dlouho. Umět to a možná někdy dýl možná někdy méně ten ale sme všichni stejný to mám tu výhodu proti vám že nějakou zkušenost za sebou a že ji nemohu pokřtít že nemohli nemám nemám to nemůžu říct protože by se mohlo stát že bych se podával k tomu bál mou který byl poslán do jericha vite o tom pro vám byl poslán do jejich aby tam pořádně vyčinil on věděl že se ty jeliž na něho nasednou a že mu dělej třebas ani večeři že tak si to rozmyslel a přejdeli em se od mlčel a byl tam na svědci a oni se ho tady co si nám přišel říci a von šel a jeho oslu promluvil místo palác nepromluvil bará prohlídl a jeho osvícen a tak vám řeknu stačím na tuhletu společnost v aby moje osel vila moje o sice tady mluví rozumíte ne tak je to úplně smys tím tady stačím ale balamutí baráky by mluvil to byste jinak skákal jenže to mám oprávnění. sem nebudem se být ona večeři a na ni půjdu ne a jako ten ale se bojí jiné věci že byste řekli tvrdá jeho řeč kdo poslouchat jako to řekli učedníci páně se musím snažit věci řikám předkládat upraven víte někdy nezáleží tolik na tom co člověku podáte jako jak mu to podáte a se dycky snažím podávat mu to tak jak to unese kdyby se bylo takle nepodal tak by byl neunesl ve jednoho a půl roku nic mně se to udával by se to podávalo pomalinku kdy ti lékaři řekli mamince my nemáme způsob neznáme způsob jak bychom mu nahradit krev tedy nebyl jaký nebyli nebyla transfuze. Tak kdybychom mohli celý ten vnitř toho roku vydat najednou tak jedna operace stačí a to dítě je zdravý novo umře ale kdybychom mu to celé vydali tak uteče mu tolik nové se to dítě je to nepřežije my musíme mít asi jenom malinko toho hnisu ale vynoří se další tak to dělali štrnáct abych to vydržel takhle to podle vzoru těch lékařů dělá aby to vydržel malinko hnisu odebírám ale pozdě nevím jsem jaký a nemám ty prostředky na duchovní oblasti kde bych to mohl provést i na ano. Ty lékaři jednali se mnou velice ohledu plně protože voni to dítě nechtěli zabít ne než kdyby byli to udělali jednou za dvakrát třebas dvojnásobný množství toho nic bude brali než měli že si prakticky zjistili kolik mohou tak by byl on dlel taky ale o ním odebral jenom tak málo že sem nebo že jsem zůstal při vědomí teda málo a to byla modrost těch lékařů ne žádná nějaká zvláštní ro moudrost lékaři. No takže sem nepa do do vlivem lékařů a vlivem toho se byl tak malým eště nehotově ten se tak tuhá nedržel sám sebe jako se dospělý člověk drží kdybych i po takových malinkých a to dělali se mnou jako zhostil člověkem tak sem to nevydržel upozorní do bezvědomí no nebude patrně to utrpení by bylo přerostlo přes míru míchat na padne dala se to nestalo jsem to byl zhoupne jednali velice inteligentně. To popelem těch věcí příliš jako tím na tom slovu a příliš si od něho slibuju a voni nás sem toho taky a to je veliká chyba kdežto oni si mají vyslovovat to co dělají a to mu je dost páně nevedu totiž jsem jim možná sebral víru jakou měli předtím a nic lepšího se mi nedal lépe řečeno asi tak to jsem si my no jsem asi moje vina nedejte vinu jenom v sobě vím že je to velice obtížné to vykládat protože to není výklad to je návod mysli to není návod který se okamžitě sledovat tak to taky není pravý návod v tomto návodu který podávám je být na prvním místě napsáno okamžitým použití a jak to tam neřeknu a to pořád neříkám tak to nemá v tobě vůbec žádnou moc to co říkám. A protože to zle vás stratí ne ve ale nemá ji stratí aby když přistoupit za minutu nebo za vteřinu v tomu teprve teprve a kteří no tak je to podivíte okamžitě jít a dělat vnitřně ji a vnitřně dělat to je možný chyba že nevstupuje při takovéto špatně kladné otázce bych měl střílel to dělat nebudu třeba špatný zkušenosti tady někoho ale ti řeknu tohleto jestli si myslíš že na cestě víry kterou jdeš v každém případě jestli si byl věřil že to co jiného neska vy se tady je to cesta víry ne cesta metafyzické zkušenosti na této cestě se de krok za krokem jestli si myslí že si žádný krok neudělá. Tak promiň aby se tomu za smál to si udělá a je otázka jestli toto není lepší když není jiného k dispozici než nic to je otázka napřed dovolena je to lepší je to tedy velice důležité že každý z vás nějaký pokrok děláte jestliže na ta tady přede mnou ze a znovu to po x krát ode slyšíte tak je to otázka je je to otázka napřed odpovězen že v tom udělali pokrok jak byste byli schopni to znovu poslouchat kdyby to bylo vás nedovedl sem například znovu s to posednou sto osten jsem si jist že jste pokrok udělali jenže na cestě víry tam se nedělají skoky zásadně se nedají skoky který jste byli svědky líčení jeho života nebo vyčlením života ježíše krista protože to byla cesta poznání on sám se cestou poznání aby moh věřící litovat věřící lidi poučovat jo nepoznává nemůže správně poučovat věřící lidi protože musím napřed poznat aby moh tu víru něčím podpořit svým poznáním že. Ale musí potom dělat nějaký skok udělal první zkoušel se narodil na tomto světě druhých cože odešel od rodiny že šel do jordánu že že nějakýho satana přemohl najednou přemohl ano že sestoupil na kříž že stal mrtvý samý skoky co sem v našem životě neděje že sme cestou víry byli tyhlety skoky v životě chtěl učedníků nebyli životě lidských vlastností nebyli tyto skoky ty se vzdali třebas svýho svých rodin to byl jediný skok který udělali to na za lite jenom svého ale sebe se nevzdali to bylo vidět že ten schopný jsou schopni učinit jak ježíš kristus to učinil že jsem stal sebe na tom kříži to nebyli schopni to nějakým způsobem zapřeli nebo zradili nebo nevím co všechno mohli udělat co se dalo udělat to udělali proti tomu to byla cesta víry cesta víry je cesta nejistoty. A v tom je veliká moudrost méně pochopitelná pochopitelně ale veliká moudrost škole se četli spis moudrost nejistoty tam to bylo odpovězeno ale je to něco se týká cestě víry kdežto cesta poznání není cesta nejistoty ale je to cesta jistoty relativním stopy takže co bylo pro absolutní jistotou jako by absolutní jistotou v sedmnácti letech to to je dneska chápu jako že to bylo nesprávné jsem se nemělo zvrátit takle od života neměl jsem přestat jíst a s ctít zemřít nebo se nechtěl neměla nebál na to jestli zemřu to sem neměl dělat to neměla zaměstnat ne nebo strýc člověk nebo někdo to sednout takhle trpěl ale stalo se kdyby se byl neodvrátil od dosavadního smyslu života. Za cenu relativní jistoty že je to správný to po stanou tak jsem se rázem nemohl někde jinde sem musel udělat tečku to za to ani životem rozumíte to je to co se mi to se ptát tečku začnu znovu proto vám pořád neříkám ten příklad svatýho antonína poustevníka každý den ráno stával a nevzpomněl si že před tím tou cestou k bohu šel nýbrž dneska du poprvně a proto se to nestalo mechanické a proto stalo tak účinné jenom proto že zemřel ve stopatnácti letech to ne ale že dokonce svého života byl aktivně činný a přitom vnitřně. A řekl bych trpný ne že on se stavěl k sobě který si něco přistál v sobě zády počítal jenom bohu ty tady pane bože držíš takže dneska mohu začít s tou věcí to je tvoje milost takhle na to šel jak se to řekla přesně co ten naší době je a jak že on miluje svatý jan dobře mate nastalo co je to ta hlubokost satanova o které se zmňuje svatý jan ve svém zjevení. Že totiž my to dycky a to je stará věc to co svatý jan řekl o těch hrozných věcech před koncem světa a považujeme za historickou záležitost která se stát nic z toho se nemá stát to je všechno vnitřní stav svatého jana který líčí postup vnitřní postup člověka prosím vás toto nebudu to pořádku podruhý neklaďte protože ta by musel znovu vysvětlit celý evangelium celý sebe svatýho jana řádu od čáku a to se udělal aspoň zhruba. Mystika jedna ve spisu a tu vás tam odkazu na to aby se tam přečetli a více tomu nechci věnovat protože je to velice těžkopádné vyžaduje to znalost kabale a kterou nemáme že a to nemůžu od vás ctít abyste na to získali takové vědomosti to by vás moc zatěžovalo tak ta hluboko spočívá v tom že. To relativní dobro i to relativní zlo na cestě k bohu musí vždycky působit ve určité chvíli absolutně přestože není absolutní relativní to je ta hluboko st tak dejme tomu přes řeku řeknu na svém životě v že to je stav že to není nějaký když ty lékaři brali krev a s tím ni sem zároveň tak sem měl dycky dojem že nechtějí zabít to malý děti marně matka vykládala předtím že nechtějí zabít vyléčit ne jsem vyřvával jako že chtějí zabít ne že ve chtějí vzít sama sebe a nebyla to pravda ale. Bylo v tom pochopení tohleto hluboko toho utrpení toho toho zla to relativního zla kdyby byli nesebrali celé to zevní vědomí které je spoután navazování smysly začíná smysly a končí zpracování rozumový tuhleten úsek byli je mu říkám ab úsek v něho byly nevzdali tak jsem se neocitl ve stavu za tímto cem neměl jsem z toho poznání ten Satan musí jednat také s touto hloubkou, aby to relativní zlo se uplatnilo na cestě poznání a tak taky relativní dobro. Kdyby byl považoval ten svůj život před sedmnáctým rokem žitý předtím před tou extatik sem žil v to muzeu za aspoň v něčem dobrý aspoň v něčem malinko dobrý tak jsem nemohl jít dál sem musel který ten život když jsem poctivě nevěřil na boha a někde se no to eště že bůh je na to se to proto šokem považoval za špatný plytký nesprávně žitý to znamená se s ním neztotožňoval že sem se do něho odstoupil nesprávně pochopitelně tam nebylo všechno špatné a jsem to v chvíli tu relativní pravdu že je to bylo špatné zeme k tomu co sem tykal zažíval na jako absolutní. A takže i to relativna relativní pravda působila absolutně a taky to zlo působí absolutně protože tam viděli v tom koncentráku to zlo působilo absolutně moc se tam modlil a ten esesman se mu přestal do tváře a tak se modlit je pán bůh navštíví e ti osvobodí a bylo a ten se nepřestával modlit a ten esesman tento a tak si dělali tak přinesla boha ze všeho co se dalo v a to je ukázka absolutní vlády zla pro určitý okamžik to je ta hloubka satanova no stačí to. A samo je byl spoután na tisíc let a ne tak roku tisíc po kristu si čekají konec světa tento tam přijde a to bude strašný zle nestalo se to protože nepochopili slovo tisíc a to se nás to tíží znamená nikoliv nějaký děj nýbrž roli rozuměno člověka tělesnost člověka to jsou tři nuly když je před ním postavena jedničky. Tak nemůže tám bůh když vládne této rovnosti tělesné nemůže tam vládnout satan a jakmile toto uvolněn tak to a padne jakmile ta vláda boží nad tím člověkem přestane tak je strašný zle to je vnitřní stav to není něco stalo roku tisíc se máte prst nebo se dneska děje žádný příznak nevidím toho co je tam řečeno nic nic z toho se nestane žádný konec světa fyzický nezastane nestane žádný vyhozen dopovězeno naší se naší pane ti nějakou obou nenastane nastane to je nesmysl k je všechno historické pojetí které tam nepatří neboť je to vnitřní stav svatýho jana sem měl teďka báje sou při list setkat s člověkem který byl na místech kde žil svatý jan a musím se přiznat že jsem podíl se na tom v tom smyslu že se mu dal do pera co tak se tam dívat on byl z efekt sním člo rokem to nějaký živa. Tam se dověděl že tam žila panna maria ono ovšem na tom tohleto že nějaká kateřina mrcho a která žila sedmnáct let sedmdesát čtyři osmnáct let dvacet pět na pořádní papeže na požádán papež že to bylo objednal měla zjevení o životě panny marie protože tehdy se váhal jestli tona opravdu tam žila a jestli se to všechno zakládá pravdě na temnou ústí tradice a ona nejenom že ten život panny marie tam v evu prodělal prožila vnitřně ale namaloval celý ten domem panny marie a místě ho přesně tam kde byl chrám artemis. V poměru ne to je a hrob svatého lukáše a hrob svatého jana a když tyto věci dala asi tak roku kolem roku tisíc osm set se to stalo tak samo sebou tudleta nedovolila aby se tam kopal aby se na to přišlo teprve za mnoho let po její smrti se tam na to opa ale přesně se to zjistil že to tam je ten půdy s byl zachován tak se tam ptáky měla přesně z těch rozměrech a vona to dala a jenom jedna věc tam vadila že tam nebyla ta studna do kterým panna maria chodila pro vodu že byla přímo u toho domu. Ono tam nastalo mysl učení a takže když teďka kopali asi před deseti lety dál pod tím domem tak na tu studně přišli na to studánka a staví původ lidí a do toho kamenech hodí se napájeli že je to zdraví nebo léčen nebo tak ten dotek samosebou pronesl neska proto veliké pochopení protože to nese peníze dostavila z materiálu který byl okolo rozházel to vypadá jako když to není dostane jako že to starověké a podle toho hlásí kateřina americe to byla stigmata a etika kdy dal západě německu. To všechno rekonstruoval tak že dneska našli snadno hrob ukážu velice snadno a a je zajímavé že třebas z toho artemis on z toho chrámu a kterými která byla to byl chrám postaven tak výtečně že nějaký člověk ve druhém a třetím století žití před naším letopočtem ono zval jediný ze sedmi di vůz vět a to musel být pořádný chrám když nenazval chrám sal mou samou klamné a zvali ta ale tohleto jo plameny nazval nebo něco jiného sedm který jmenoval věcí. Tak dneska se znají obilí citu a mezi on a víme že z toho byl postaven chrám na počet svatého jana nad jeho hrobem a přesto se na to dneska máme co štrnáct tak že víme že ten chrám ten malinký chrám tam stál nad tím hrobem ve druhém století to máme dneska přesně zjistilo a on se to tam všechno dal od toho pude průvodce vyříkat von uměl dobře anglicky a ten že dokázat nemusel vůbec přikázáni při tom nebyl že on se dověděl jestli na který zana teprve později z toho artemis on po roku dvě stě padesát šest byl ten artemis on nějakými jinými národy je vrozená zničen postavili pořádný chrám toho svatýho jana pořádnou bavili ku a bylo opravdu víc než z toho ostatního se trošku vystavte slouží tak vím z které době je to že to tam na kladné sloup dok to znamená z jedenáctého století před naším letopočtem no a ten chrám je celí ho století ten v co ten ska zbyl ten svatý jan a čili že se to stavěl z toho artemis on ukazuje to stavu postavil toho chrámu svatýho nátlakově to nesetká čtyřicet metrů to nám obrovský chrám. A to tam jsou zbytky pochopitelně ale je na nemají že tam se dělo něco v tom eses co nikde jinde na světě po kristu se nedělo že tam bylo nějaké duchovní středisko které bylo ctěn jak těmi pohanské řeky tak těmi křesťany že totiž tam například dejme tomu ta artemis končila svou pouť z ostrovu kde jako se narodila a tam nebyla loví nebo naším takovým nýbrž byla matkou vesmíru prosím a čili to je napadá podoba panně marii jako matkou a pro. No to je zajímavý že je i káli durga jdu tak to je prostě že je jako příhodnější nazvat tvůrcem vesmíru matku než otce ne a takže když se to z osobní to je obraz skutečnosti to není skutečnost sama tak samozřejmě matka musí dycky vyhrát proti tomu otci ne a těmito máme vidu podívejte se tak vám to řeknu takle jedno tak vám to řeknu to symbolikou se vám to bude stačit když ne tak to rozveden staří řekové neznali prvky ne znali mezera soustava nestalo toho pro neexistovalo oni znali jenom živili a živil vzduchu živil vodu vody. Ve mně a ohně že čtyři živly že nepřisuzovali živly dva zemi a vodu a mužové oheň a vzduch všiměte si povahu muže a povahu že nějak to výtečně názoru fuska který si takle že jo no a činím hrozí ale jsou všichni stejný tak to je zase stav to je zase stav to je zase stav a tak teď po po. Že to se lišit křesťanství hlavně v tom že jejich bozi brali člověka takového jaký je to byla veliká přednost starého řeckého je slovy že když se člověk napřed vylepšit aby tam koloval bohu směl tak to je pozdě on se nikdy na to i ne vylepším aby měl dojem že smí kdežto řekové tuto ale na ostrov délos zde se narodil todle jak apolona tak artemis tam šli takoví jací byli žádný hřích je neshodli a čekali že je ten bůh předělá a stalo se že někoho z nich opravdu předělat a tady se opravdu. Se dotýkám jedné velice chodili věci kterou bych nerad vás ve vás poráží ale budu muset trošku je aspoň na lekat že jestliže ta církev pořád na to aby člověk byl ctnostný a jedině ctnostný člověk může k tomu pánu se přiblížit tak ne že by jedna a nesprávný tohleto je jediné správné co že ten člověk dělat složte správného ale ono je to absolutně nedostačující a po určité době dokonce překáží když jsem v ctnosti vyspěla na nějakou úroveň že se jestli právem nebo neprávem to je jedno považoval za svatého tak tento pocit svatosti vadil. A kdybych se ho byl nezbavil tak jsem nemohl jít dál a tohleto se nemohlo řeckem náboženství stát ten člověk přicházel na ostrov délos a buď aby to byla žena nebo to byl muž a v každém případě budu mluvit za tím jenom o mužové abych to nedostupno budu mluvit o ale mi s tam vest můžeš tam přišel a byl jat nadšením pro toho apolona tak se ocitnu ve stavu entuziasmus nadšení a to byl stav se slaná vod toho apolona takže byl potom považován za boží.

Download XMLDownload textWaveform view