Waveform view
85-33B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Nás
drží
v
zajetí
a
teď
záleží
na
tom
ale
že
totiž
třetí
když
to
to
velice
školské
pojednání
se
já
tady
dělám
že
uvažuje
jenom
o
všech
úrovních
třetí
úroveň
je
taková
že
na
základě
mentální
dospělosti
a
to
a
ještě
vysvětlím
můžeme
otevřít
jiné
jiná
centra
v
sobě
která
způsobují
že
se
dostáváme
za
rozum
nad
něj
že
přichází
poznání
které
není
dáno
úvahou
po
smyslovém
vemu
nýbrž
neprochází
smyslovým
vjemem
a
taky
ne
rozumem
potom.
A
vytváří
se
v
člověku
něco
jinak
totiž
to
nejde
co
mu
umožní
aby
vůbec
se
do
té
oblasti
dostal
já
bych
to
řekl
takhle
člověk
má
jenom
omezené
množství
sil
vesmírový
nemá
omezen
není
omezen
co
do
transformační
schopnosti
ale
je
omezen
to
do
kapacitě
těch
sil
ono
mu
to
on
ten
jeho
organismus
tolik
nepřijímá
z
toho
vesmíru
těch
sil
aby
mohl
dělat
funkci
jinou
než
nějakou
stačí
třeba
člověk
a
to
řeknu
jinde
a
čili
on
není
nikdy
pánem
bohem
říkat
to
není
možné
ale
záleží
velice
na
tom
jakou
kvalitou
s
jakou
kvalitou
pracuje
že
například
dejme
tomu
on
pro
toje
jako
zvíře
nebo
má
zájmy
zvířecí
tak
všechna
ta
síla
která
do
něho
vplývá
pořád.
Tak
ta
se
sousto
na
to
zvířecí
život
takže
on
se
potom
tam
bezvadně
vyžívá
a
jestliže
je
rozpolcen
a
částečně
se
vyžívá
tam
a
tak
má
poloviční
sílu
v
tom
zvířecím
životě
a
poloviční
sílu
v
tom
mentální
světě
a
ne
tak
to
dopadá
žena
lidí
většinou
lidí
ale
chceli
se
normálním
způsobem
dostat
přes
tu
rovně
mentální
na
tu
takzvanou
duchovní
ta
duchovní
ne
totiž
přijímá
informace
od
jinou
než
rozumové
úvahy
nepřijímá
tu
moudrost
takovou
čistou
moudrost
tak
musí
dokázat
jednu
věc
sebrat
všechny
svoje
síly
které
z
jeho
a
zvířeti
a
které
věnoval
svému
rozumu
se
úvaze
a
vrhnout
se
s
nimi
do
těch
nelogické.
Která
otevírají
cestu
k
tomu
věčnému
životu
a
to
je
asi
v
podstatě
to
co
jsem
řekl
jenomže
jsem
tam
ještě
dodal
co
je
to
ta
mentální
zralost
dospělost
v
tomto
případě
mentální
dospělosti
nemíním
nějaký
inteligenční
pocit
ho
člověk
dostat
nýbrž
míní
schopnost.
Tí
hnout
celou
svou
lidskosti
někam
jinam
než
do
úvahy
anebo
do
zvířecího
vyžití
umět
tu
dospělost
dovést
tak
daleko
že
vona
mě
samovolně
má
k
tomu
abych
ji
překročil
do
tendenci
tak
kdy
člověk
má
zvíře
nesli
nikým
jiným
než
tím
čím
je
ale
člověk
se
být
něčím
lepším
nebo
větším
nebo
dokonalejším
nebo
jiným
nebo
být
tvoří
a
tak
dále
než
byl
předtím
a
to
je
specificky
člověka
že
totiž
on
opravdu
není
spokojen
normální
člověk
není
spokojen
s
tím
čím
je
chce
sebe
přerůst.
A
to
způsobuje
že
u
něho
vývoj
duchovní
se
vůbec
někam
může
ubírat
u
zvířete
se
nemůže
nikam
dát
to
si
nemůže
duch
duchovně
nebo
nemůže
poznat
boha
nebo
nemůže
překonat
ani
ten
malinký
svůj
rozoumek
to
nejde
kdežto
člověk
si
přeje
přerůst
sám
sebe
to
je
pravá
povaha
nebo
pravé
vzezření
normálního
člověka.
Škoda
že
přišla
alenka
je
i
musím
pomlouvat
při
přem
před
ní
a
ta
je
mi
takovým
vzorem
jak
člověk
dovede
za
tou
jesti
a
řekne
si
tomu
svý
být
to
znamená
ten
člověk
si
přeje
živen
přerůstat
sebe
toho
jak
se
z
těch
sebe
zná
a
který
má
omezené
možnosti
poznání
a
realizaci
toho
poznání
a
on
by
chtěl
buducnosti
poznávat
víc
ovšem
o
tomto
člověku
platí
to
co
platí
o
sportovní
dokud
je
sportovní
činný
tak
je
to
s
tím
dobrem
a
ukazuje
se
ostatním
lidem
nebo
denní
poukazem
říkají
to
ten
sportu
ale
jakmile
vy
řadí
v
tom
svém
sportu.
Tak
na
tom
hůř
než
člověk
který
disponoval
a
tak
to
platí
také
o
alence
v
k
ne
tělo
aby
vodejít
to
to
taková
nešel
nedalo
tam
sem
tak
anděl
esi
napo
neměl
sice
nikdy
brát
vážně
to
nedělej
já
jsem
člověk
radost
a
který
s
rád
dělá
ho
který
ale
a
potom
se
zeptám
co
si
z
toho
zavání
a
co
jako
radost
mou
od
odlit
takže
kdyby
například
alenka
jednoho
dne
si
řekla
no
tak
co
sem
co
já
bych
ještě
v
tom
životě
mohla
udělat
nebo
dokázat
kam
já
tě
ještě
mohla
na
růst
myslím
v
oblasti
čistě
mentální
nikoliv
duchovní
vo
tom
ne
zatím
nemluvím
vůbec
jakmile
by
tohleto
řekla.
Tak
by
ani
v
duchovní
oblasti
nemohla
jít
dál
protože
zralý
mentálně
zralý
člověk
je
takový
který
sice
přerostl
toho
původního
člověka
ale
není
spokojen
se
stavem
ve
kterém
se
nachází
tak
vypadá
každý
pravý
umělec
každý
pravý
vědec
o
taky
každý
duchovní
pracovník
tam
je
to
nejhorší
sami
totiž
nej
nejméně
snadno
po
znatelné
že
duchovní
pros
pracovník
nemá
měřítko
co
potom
příde
než
to
pracovní
jakémkoliv
vědeckém
oboru
nebo
uměleckém
oboru
nebo
tvůrčím
oboru
jakémkoliv
třebas
dobyl
řezbářem
to
je
jedno
víc
co
by
mohl
co
by
mohl
ještě
udělat
co
by
potom
co
udělal
někdo
jiný
a
jak
mi
to
šlo
mohl
jít
dál
a
tak
dále
protože
si
to
a
metody
jiných
lidí
a
vidí
že
jsou
třebas
lepší
takže
on
mu
ste
oblasti
může
pořád
růst
řekni
bych
se
dokonce
do
nekonečna.
Ale
kdyby
snad
si
řekl
jako
jsem
viděl
takové
lidi
dost
já
nemohu
jít
já
jsem
třebas
starý
nebo
v
tom
mou
to
dál
nejde
a
já
bych
musel
se
polínka
jinam
tak
nějak
aby
tam
zase
něco
dokázal
tak
to
by
byla
chyba
ono
totiž
když
se
někdo
věnoval
nějakému
oboru
tak
tam
si
vyšlapal
cestu
tak
širokou
a
tak
snadnost
nou
že
kdyby
se
začal
zapsán
v
jiném
oboru
u
to
nebyl
opo
příliš
příbuzný
tam
tak
to
nenastal
vy
nem
oboru
se
úplně
odlišný
oboru
tak
bych
si
musel
znovu
vyšlapal
cesty.
A
tu
je
zajímavá
věc
jedna
kterou
zde
musím
říct
že
totiž
ten
člověk
který
dospěje
do
té
mentální
zlosti
že
totiž
když
to
srovnává
s
ostatními
lidmi
tak
v
tom
sem
oboru
je
kovaný
ale
když
to
srovná
vás
se
smí
chtěním
tak
je
s
tím
nespokojen
to
je
mentální
zralost
te
jedno
z
měřítko
je
těch
věříte
víc
já
jsem
to
pole
mluvil
ještě
o
jiných
ale
my
se
teďka
hodí
když
té
mám
možnost
někoho
pomlouvat
a
von
to
podá
trpí
za
si
se
věnovat
konkrétnímu
případu
protože
já
nevím
byl
strašně
rád
abych
hřivny
které
v
sobě
alenka
tedy
objevila
a
vede
zakopal
tady
totiž
na
této
cestě
vždycky
je
možno
začít
místo
hospodaření
zakopávat.
Todleto
má
tendenci
a
hlavně
každý
tomá
tendenci
nebo
sklony
každý
duchovním
pracovníci
jestliže
někdo
antoníne
ty
že
někdo
bych
měl
ze
své
cesty
udělat
něco
co
mu
jde
samo
zmechanizovat
tak
se
odsuzuje
zániku
v
tom
pokroku
tam
nepůjde
dá
nic
se
nedá
podle
nějakého
receptu
dělat
nic
na
trvalo
na
této
cestě
totiž
už
i
na
mentální
cestě
ale
dovedla
duchovní
platí
že
pokrok.
Při
té
dospělosti
už
nejde
dál
mechanickou
cestou
nýbrž
vždycky
překonání
všech
těch
vyšlapané
ch
cest
když
se
díváme
nebudeme
se
dívat
hodně
nízko
tělo
se
hodně
vysoko
na
vědce
třebas
pater
a
jiní
nežli
vyšlapané
mi
cestami
šli
za
nimi
proti
všem
názorům
okolí
byl
toho
jich
obor
kávy
třebas
u
toho
patra
no
nebyl
ka
ale
byl
to
příliv
jemu
přísně
obor.
A
oni
si
nedali
říct
s
nikým
se
dali
od
radit
a
šli
dál
takovými
netočí
mi
cestami
takže
v
dospělosti
mentální
se
dá
ve
svém
oboru
jí
není
cesta
mi
dál
a
do
se
k
tomuto
odhadla
tak
ten
protože
takovýmto
způsobem
jde
velkým
štreben
sie
bemyt
se
pořád
snaží
přestože
už
nemá
před
sebou
jasný
program
nebo
vytčeno
cestu
kterou
lépe
řečeno
vinou
cestou
ke
kterou
by
kterou
by
se
měl
ubírat
on
přesto
jde
tak
ten
brzo
přeroste
přes
mentální
úroveň
dostane
se
do
úrovně
duchovní
kdežto
do
například
na
kterékoliv
úrovni
se
stane
řemeslníkem
který
kterému
to
jde
samo
ne
má
vyběhnout
cestu
a
řemeslem
to
dělá
tak.
To
není
eště
mentálně
dospělý
člověk
ten
musí
ještě
hodně
udělat
pro
to
aby
je
mentálně
dospěl
mentalista
ti
se
liší
do
čiž
du
duševním
který
ší
od
zvířete
tím
že
zvíře
nechce
sebe
přerušíte
kdežto
du
čověk
zdraví
chce
sebe
přerůst
a
teď
je
zajímavo
že
když
to
potom
narazím
na
kopyto
du
hodní
tak
tam
si
plně
všimni
to
si
nejlíp
ší
na
například
této
době
toho
jednoho
roku
se
nemocná
paní
zaoralová
že
přemůže
z
mentální
úrovni
a
vono
je
tam
dospělou
mentálně
a
proto
je
to
tak
se
rizi
kte
riziko
pracovišti
tam
někde
začít
přešlapovat
no
tam
točení
možno
zůstat
stát
a
o
tom
před
padá
když
se
podle
třebas
jenom
tím
že
se
nakonec
umře
až
se
sedíte
stářím
a
ona
totiž
nepochopila
nebo
nedokázala
postupně
k
té
své
aktivitě
přibírat
úměrně
trpnost.
A
ale
ko
v
každém
oboru
i
mentálně
založeným
má
mentalista
zrozené
znamená
duševní
činnosti
založené
platí
tohleto
pravidlo
jako
nejlepší
metoda
neradím
kterou
je
možno
ji
dá
vždycky
se
na
všechno
vyspat
pustit
se
do
toho
a
vy
spasena
to
a
potu
za
toho
znovu
ne
jako
totiž
káli
ustat
ale
opravdu
se
vyspat
večer
se
tím
zabývat
odložit
to
klidně
odložit
a
ráno
se
do
toho
pustit
třebas
na
chvilinku
a
tak
jít
dál
když
se
díváte
třebas
hotový
vzorové
ale
když
se
díváte
na
tu
fůru
těch
mých
spisů
tak
vím
i
právě
podle
tohoto
principu
neříkám
jsou
výborné
to
ne
ale
nebyl
bych
schopen
v
tom
pokračovat
neodmítá
schopen
vynalezne
co
nového
něco
nechci
nového
vláčen
co
užitečnějšího
než
co
dosud
v
tomto
oboru
bylo
napsáno
a
lékaři
musí
užitečnost
pro
jiné
lidi
ono
mu
musí
o
službu
že
on
službu
tak
to
samo
už
je
něco
co
já
tady
nazývá
této
své
přednášce
otvírání
uzavřené
ho
kruhu
nebo
rozšiřování
kruhu
za
hranice
až
do
otevřeno
kruhu
já
vás
tady
teďka
hlavně
tak
alenku
čím
se
to
otevírat
uzavřený
cyklus.
Celku
vytí
o
to
s
takový
už
začarovaný
koho
uzavřít
vůči
dalším
ob
otevřít
vůči
dalším
obzoru
ano
prosím
vás
tak
já
nevím
jesli
je
to
srozumitelné
on
se
o
tom
těžko
dá
mluvit
ale
prosím
vás
všecky
nebuďte
i
tento
nejzajímavější
nebuďte
a
nejdůležitější
je
buďte
nikdy
poklad
mě
stane
kterém
jste
to
je
v
pořádku
nebuďte
přitom
posedlý
malomyslnosti
že
to
dál
nepůjde
nebo
pocitem
uskutečni
nebo
nedostatečnosti
rozumové
nebo
já
nevím
co
všechno
byste
mohli
vymyslet
na
sobě
to
sou
všechny
ocit
se
tam
nehodí
my
jsme
v
podstatě
silní.
A
nejsme
silně
tím
co
známe
jako
svou
sílu
pozor
to
bychom
byli
zbytečně
pyšní
na
něco
na
co
bychom
trvale
pyšný
být
nemohli
to
si
bych
to
se
stalo
zhroutily
ale
jsme
silní
tím
že
jsme
v
postatě
věčná
bytost
že
z
věčnosti
přicházíme
a
do
věčnosti
způsobíme
a
že
na
rozhraní
té
mentální
dospělosti
nám
jiné
vstup
do
té
oblasti
kde
se
mohu
dotknout
věčnosti
a
který
se
nemohu
dotknout
pouhým
rozumem.
Ten
se
mohu
dostanu
jenom
když
rozum
zastavím
ale
nesmím
zastavit
vědomí
že
si
upadal
čili
do
bez
do
víte
já
to
tak
bezpečně
říkám
jako
jako
by
to
měl
být
pravda
protože
to
to
už
neměl
spočívalo
ním
věku
lékaři
a
von
se
se
o
ně
uspěli
ovšem
museli
to
zkoušel
chudáci
čtrnáctkrát
než
uspěli
ale
po
čtrnácti
už
to
tak
zamontoval
do
soustavy
mého
myšlení
a
mého
jednání
že
já
se
toho
do
smrti
zřejmě
nezbavím
a
co
tam
zamontoval
ty
člověče
kromě
tohoto
poznáváš
smysly
a
sotva
rozumně
máš
schopnost
poznávat
něco
co
ti
smysly
nepřede
to
už
je
dneska
běžná
záležitost
protože
my
už
dneska
nastavujeme
smysly
přístroji.
Ale
nastavovat
smysly
přístroji
je
strašně
těžkopádné
záležitost
například
daleko
hladem
pro
astronoma
nebo
nějakým
jakou
aparátu
ru
pro
nějakého
věci
to
je
taky
popadne
proti
tomu
že
my
v
sobě
máme
celou
tu
aparátu
ru
ne
využito
připraveno
že
je
daleko
lepší
otevřít
v
sobě
nějaká
dvířka
která
za
tím
jsou
zavřená
a
to
je
celé
to
povídání
které
jsem
dneska
dopoledne
řekl
bylo
to
téměř
stejné
že
ano
tady
totiž
se
někdy
v
té
oblasti
pochopení
duchovních
věcí
snažíme
i
nejschopnější
cestou
a
tak
si
pomáháme
obrazy
upozorňován
že
pomáhat
si
obrazy
je
velice.
Odvážné
a
nebezpečné
protože
obraz
nikdy
neznamená
skutečnost
obraz
tě
obrazem
skute
o
skutečnosti
že
například
si
čtete
starý
zákon
jak
pán
bůh
stvořil
svět
za
šest
dní
a
sedm
den
odpočíval
tak
je
to
řada
obrazů
a
které
vyjadřují
skutečnost
naštěstí
je
to
taková
řada
obrazů
že
už
se
je
ruší
nikdo
nevěří
nic
do.
Protože
se
tomu
nedá
věřit
věda
to
překonala
takže
tyto
obrazy
nejsou
nebezpečné
ale
zase
je
špatné
že
se
jim
nedá
věřit
tak
jak
jsou
poddán
že
ten
čas
je
ten
pokrok
včas
se
provedený
je
tak
dokonale
přerostl
žena
už
to
nejde
jim
věřit
že
ano
takže
obraz
taky
do
háv
někdy
svou
roli
ale
celá
řada
obrazů
které
jsou
roli
ještě
ne
dohrál
duchovní
oblasti
tak
například
něco
řekne
že
to
co
se
tady
děje
na
něho
dělá
dojem
vyšší
režie.
A
že
tedy
tam
to
někdy
vys
na
vlásku
jestli
to
dobře
tak
nebo
ona
ale
vypadá
to
jako
by
nějaký
režii
režie
někde
dal
nějaký
pokyn
aby
se
zrovna
na
nějaké
křižovat
se
ne
to
tou
nýbrž
onou
cestou
a
ono
to
potom
dopadne
úplná
je
tam
tam
něco
vy
si
to
že
uchu
co
jako
by
znamenalo
třebas
řešení
dvojí
nebo
trojím
ho
druhu
nebo
tak
nějak
a
ono
se
to
vyslyší
cena
nějaký
jedním
způsobem
nějakým
zásahem
stvořeným
za
sem
nějaké
režie
tak
řekl.
Tak
to
je
tady
když
se
mnou
chodit
třebas
stáňa
často
je
to
často
svědkem
jak
se
se
hrajou
události
tak
že
jsme
na
to
neměl
vůbec
žádný
vliv
a
dejme
to
jak
se
to
tam
se
hrálo
tak
to
potom
dopadlo
zcela
jinak
než
kdyby
se
to
nebylo
vedle
mě
odehrál
kdyby
to
bylo
nepřistoupila
z
vnějšku
kdy
nějaký
režie
neza
působil
z
vnějšku.
Tak
dejme
tomu
například
já
musím
politika
de
to
byl
staň
abyste
nějakého
svědka
aspoň
dáno
byl
jsem
několikrát
s
ním
v
cizině
a
to
jsme
se
oba
podivoval
jak
tam
na
vlásek
něco
vyšlo
že
bychom
byli
přišli
třebas
o
vteřinku
později
tak
to
muselo
panu
úplně
jinak
nebo
nedověděl
bychom
se
něco
co
jsme
se
dověděli
se
našli
o
tu
vteřinku
dřív
ano
tak
dejme
tomu
du
po
nádraží.
Stavu
a
je
tam
dejme
tomu
dvacet
celku
vše
nem
odění
co
takové
skoky
jsou
zabarvený
ten
zla
ten
a
já
se
zeptám
jednoho
z
nich
kdybych
se
zeptal
o
chvilinku
později
tak
okolo
mě
den
někdo
jiný
rozumíte
a
já
sem
zrovna
na
prvního
na
kterého
jsem
přišel
byl
ten
který
ve
mně
poznal
bratra.
Já
sem
nevěděl
že
mě
poznává
bratra
pochopitelně
a
proč
já
jsem
nepře
tak
devatenáct
jiných
kteří
by
byli
země
bratra
nepoznali
zaručeně
ne
to
vypadá
jako
režie
že
a
není
tak
na
tom
případu
vysvětli
já
jsem
to
případ
už
je
kolikrát
líčil
a
dvě
se
to
nevysvětlili
že
to
na
něj
režie
nybrž
že
je
to
rakovina
zákonitý
prostřed
tak
ten
dotyčný
abych
to
dopovídat
říkal
vy
vedete
pas
zapomněl
z
toho
benátkách
já
vám
tam
zatelefonuju
my
ten
pas
pomocí
drážní
policie
při
vezeme
na
dráhu
ten
váš
kemp
třináct
let
oddálit
toho
to
auto
to
zmůže
a
se
stát
deptat
té
začla
vůbec
nic
mám
všechno
darmo
a
to
předám
z
udine
do
liší
u
který
je
den
jsem
a
ten
ty
si
tady
bude
pět
minut
po
dvanáct
a
že
teď
máte
asi
osm
hodin
já
tam
bude
telefonovat
ten
rychlík
vodtamtud
víš
v
osobní
třicet
pět
to
já
si
pamatuju
do
toho
do
té
doby
oni
musí
dojet
do
toho
kempu
a
musí
se
vrátit
vlaku
a
musí
to
dát
na
vlak
a
musí
to.
Přes
na
potom
v
udělena
tento
vlak
matka
pod
vás
kterou
tímto
že
tam
je
a
ta
ke
a
a
ne
to
byste
to
na
na
tady
nemožná
nebyla
ale
takhle
to
zařídíme
jednoduše
zatelefonoval
ten
pas
tam
nenašli
až
jsem
přišel
na
to
že
mám
číslo
potvrzenku
sedmdesát
osm
on
nemohli
příliš
to
jméno
tam
zapsaný
na
tom
pasu
tak
lesem
říkal
tolika
ihned
našla
ten
auto
auto
přijelo
vlaku
pět
minut
převod
jeden
místo
třicet
pět
třicet
tak
to
dali
na
vlak
a
už
se
jelo
tu
je
to
zase
předali
ten
celý
to
pořád
sledoval
jestli
to
už
ne
převzali
ti
druzí
trojici
a
tak
dále
ano
opravdu
to
převzali
takže
ten
pas
mně
došel
ano.
Ale
jakmile
bylo
půl
levá
ty
a
ten
pas
byl
na
cestě
tak
ten
celník
neříkal
já
jsem
už
to
znáš
tu
celou
historii
to
já
je
to
budu
muset
říct
že
tam
nebudu
vysvětlit
to
režii
to
bych
nemoh
jak
rozumem
si
do
z
a
zákonitosti
a
on
říkal
to
se
tak
tento
těn
de
takhle
nevysvětloval
ní
tak
to
potřebuje
světit
na
podkladě
tohoto
řeka
dopoledne
říkali.
A
on
říkal
já
jsem
člověk
tak
krutý
vůči
svým
zaměstnancem
i
vůči
své
rodině
že
já
bych
byl
tak
ochotni
nebyl
býval
vůči
vám
kdybych
ne
vás
necítil
svého
bratra
a
protože
jsem
ne
vás
pociťoval
svého
bratra
tak
jsem
to
udělal
vy
mně
musíte
vysvětlit
za
jakých
okolností
se
se
stal
být
braní
bratrem
protože
já
to
nevím
mně
by
to
ale
vrcholně
zajímalo
že
to
zřejmě
nějak
souvisí
s
mou
duchovní
kariéru
se
které
nejsem
spokojen
se
nábožensky
založen
ale
vono
mi
to
neklape
než
drezúrou
já
doma
mám
včas
tou
rodinu
a
na
si
navést
ne
tak
sem
říkal
pane
viděn
te
říkat
že
máte
takovou
drzou
tady
na
nádraží
anebo
doma
dyť
jak
jste
se
mnou
mile
jednal
a
říkal
ne.
Okamžitě
odejděte
na
per
ale
libovolně
čtyři
protože
já
jsem
tady
vedoucí
té
stanice
kdyby
volné
čtyři
pracovník
si
vyberete
a
vybírat
nebudu
až
si
vyberete
tak
já
je
přivolám
jménem
a
kdy
si
je
tady
s
nimi
separuje
já
se
před
vámi
za
za
ru
zaručí
že
se
nebudu
oni
dobývat
si
říkali
a
voni
vám
řeknu
jaký
jsem
tak
jsem
říkal
tenhleten
ten
ten
to
ten
von
je
vyvolal
a
řekl
jim
prosím
vás
to
je
ten
muž
mi
nechce
věřit
že
já
jsem
k
rusi
se
tak
tvářil
divně
né
protože
měli
svědčí
že
je
kráse
před
ním
po
svém
nechtělo
a
ale
já
pudu
klid
vy
se
s
tím
zavřel
toho
tam
ruku
a
řekněte
mu
sty
ně
všecko
co
já
vyvodím
a.
Zavřeli
jsme
se
a
oni
řekli
my
se
s
ním
nějak
spojený
ne
a
jsem
říkal
ne
není
to
nějaká
boha
na
nás
nebo
něco
takového
se
říká
podivte
se
já
jsem
ztratil
pas
a
on
byl
ochoten
mně
ho
přivolat
z
benátek
on
ho
přivolal
ten
pas
ušel
na
cestě
já
považuju
za
nejlepšího
člověka
na
světě
sem
říkal
že
to
nic
stát
nebude
to
ochotně
udělá
pro
mě
že
to
ochotně
udělá
prosím
vás
je
to
možné
aby
to
byl
rady
byl
bezohledný
vůči
vám.
A
tak
je
to
jeli
to
takhle
tam
mám
řeknu
von
je
to
as
to
je
asi
člověk
který
se
vy
nejlepším
těm
celé
itálii
a
tak
je
to
tady
máme
to
du
vyznamenání
to
je
jeho
vlivem
von
se
dostat
asi
nějaké
metru
taky
má
větší
platné
normální
zaměstnanci
a
on
se
asi
do
si
ještě
větší
karlu
nezabít
mistrem
já
nevím
čeho
ale
my
tím
hrozně
trpíme
ne
tak
bez
ohledu
on
se
tak
důsledně
provádět
celí
prohlídce
a
všecko
že
nám
se
lidé
jdoucí
do
rakouska
vyhýbají
toto
celník
a
radši
o
oklikou
někudy
jinudy
než
aby
nemuseli
přestal
vyzvonit
no
tak.
Děkuju
vám
neříkejte
na
nás
nic
ne
von
je
přesvědčen
sem
říkal
že
že
vy
vo
tom
víte
a
o
tom
taky
ví
jaký
je
on
se
zná
no
tak
tak
hleďte
polepšit
ať
je
mírnější
já
sem
říkal
ode
dneška
bude
jako
beránek
že
se
nám
to
podaří
jak
on
říkal
dobře
kdybychom
provádět
tomu
holi
udělat
tak
latemu
hodil
se
dveřim
na
to
neměl
čas
a
se
to
takhle
domluvili
tak
už
bylo
deset
hodin
hnedle
málem
a
on
ten
celník
říkal
teď
se
pěkně
jo
to
nějaké
josef
říkal
ten
josef
teď
se
pěkně
na
vehementně
neříkal
při
hlad
tedy
pusu
s
na
jezte
a
pak
se
do
mluvíme
o
naší
věci
já
potřebuju
vědět
že
bych
se
se
stal
mít
bratrem.
A
potom
jsem
té
na
večeři
a
on
mě
začal
zpovídat
a
já
jsem
mu
říkal
všechno
to
s
tou
tou
a
a
celý
průběh
života
až
se
dostal
do
koncentráku
kde
ten
esesman
mě
měl
zabít
podle
mého
názoru
a
já
jsem
vzdal
svůj
život
a
on
říkal
tady
jsme
se
stali
bratr
tady
jsme
se
starý
vraty
hned
to
poznal
a
sem
říkal
jak
to
a
on
říkal
kdo
se
dokáže
já
to
překládám
italštiny
to
znam
být
eště
dneška
italsky
než
česky
stes
jak
jak
to
je
za
zadní
v
té
mysli
já
jsem
za
to
kdo
italštiny
k
tomu
se
si
znal
taková
to
začátku
já
totiž.
Vím
jednu
věc
že
kdo
se
vzdal
sama
sebe
ale
dokonale
zase
s
a
to
se
tam
udělal
ten
má
schopnost
kterou
jiný
člověk
schopnost
nemá
já
to
znám
podle
ježíše
krista
se
vzdal
sama
sebe
na
kříži
a
vy
jste
něco
podobnou
udělal
co
se
vzdal
sám
sebe
a
proto
vstupuje
on
do
dneška
do
našich
myslí
a
proto
se
křesťanství
be
udržel
že
von
tohleto
udělal
to
je
ho
spasitel
sví
to
hluboce
chápal
spasitel
spisu
to
jsem
žasl
a
tak
prosím
vás
vy
máte
možnost
když
já
to
pociťuju
to
bratrství
tak
ji
mě
jako
bratrovi
něco
říci
a
já
bych
chtěl
vědět
jak
ten
život
vzdát
pro
boha.
A
jsem
říkal
já
mám
přátele
jsem
si
myslel
na
vás
kterým
to
vykládám
desítky
let
a
voni
to
nepochopí
ale
oběto
na
pochopili
ale
voni
se
podle
toho
nezařizujete
dovolte
du
a
to
už
jsme
se
domlouvat
do
dlouho
už
tak
půl
hodiny
jenom
když
já
jim
to
tykám
dvacet
let
tak
musíte
že
vám
to
vyložím
za
půl
hodiny.
A
ne
proti
té
zapojení
ne
jsem
bere
máme
pět
minut
do
do
příjdu
vlast
já
vám
to
za
těch
pět
mu
nevyložím
tak
to
bylo
a
když
jim
to
vykládám
dvacet
let
třebas
a
on
říkal
no
zel
dlouho
byste
to
mohl
vyložit
nejkratším
stylem
se
říkal
za
půl
hodiny
tak
já
se
do
zeptat
na
pro
nádržky
jak
je
to
s
tím
vlastním
jesi
přijde
v
čas
nebudeme
spojíte
já
jsem
tady
podstatě
dvacet
let
ten
vlak
jednoho
spojení
asi
deset
minut
ale
víckrát
dne
protože
to
je
mezi
národní
vlak
a
tam
se
platí
hrozně
moc
dolů
a
takové
zpožděním
na
na
hranici
museli
být
v
čas
a
to
mu
jsme
se
všichni
vrtat
na
ty
celí
záležitosti
abychom
čas
je
odbavili
a
by
zase
jedl
protože
to
se
nesmí
zdržovat
no.
Teď
slavnostní
tváří
přišel
z
pátek
já
si
ka
a
má
půl
hodiny
zpoždění
ale
nezapomeňte
to
stejně
slíbil
že
napověděli
jste
schopen
to
vysvětlit
já
jsem
říkal
no
tak
jestliže
někdo
schopen
to
vysvětlit
za
plody
tak
já
jsem
ty
to
myslel
na
schopnost
kterou
nemám
za
sebe
nýbrž
kterou
mám
z
toho
co
vy
říkáte
že
kristus
z
nás
působí
z
tohoto
spojení
to
má
protože
ono
to
působení
tady
opravdu
je
to
máte
pravdu
tak
mluvíte
za
krista
tak
jsem
mluvil
na
krista
a
jak
jsem
chtěl
mluvit
za
krista
a
ne
za
sebe
tak
jsem
říkal
obyčejné
podobenství
o
marnotratném
synu.
Ale
jak
já
jsem
o
to
vykládal
já
jsem
to
pral
tak
nebem
že
vono
jenom
poznal
že
je
marnotratným
synem
ztotožňuje
se
s
marnotratným
synem
ale
taky
znal
cestu
nazpátek
do
otcova
domu
z
toho
podobenství
a
řekl
jestli
to
tímto
způsobem
půjde
tak
vám
každé
vánoce
budu
psát
líč
teplo
že
od
vás
se
listy
věci
nesmíte
jak
se
to
mi
řekl
tak
umí
do
dneška
píše
jak
každý
má
noc
lístek
takže
ono
mu
to
do
dneška
jde
a
to
je
postavou
sedmdesát
tři
a
to
už
jsou
nějaký
leta
ne
a
já
jsem
se
teďka
řekl
nejsem
musím
ta
ještě
vás.
Já
jsem
ten
na
sobě
co
pozoroval
co
teďka
neprosadím
jako
jsem
mu
ale
vy
jste
to
jestli
vy
sou
taky
pozoroval
tak
potom
je
to
promění
té
a
co
to
bylo
když
jste
chtěl
ten
pas
a
když
se
mi
žádná
o
tu
pomoc
tak
jste
mluvil
bídou
i
takou
takovou
italštiny
cizince
i
se
špatným
příž
k
těm
a
všechno
ale
jak
jste
mi
vykládat
to
podobenství
o
marnotratném
synu
to
byla
italštiny
za
kterou
by
se
ani
dáte
linie
li
nestyděl.
A
já
sem
mu
říkal
totéž
jsem
pozoroval
já
já
jsem
se
divil
že
například
musím
vám
přiznat
nechte
mě
že
byli
ku
já
se
podívám
do
slovníku
já
jsem
nikdy
nepotřeboval
dosud
slovíčko
marnotratný
a
já
jsem
říkal
probíhá
italsky
je
to
marnotratného
provedou
si
pracuje
pro
ukopali
o
to
neměl
do
češtiny
znovu
říct
já
sem
si
šel
do
slovníku
prolilo
marnotratný
my
se
správným
přístupem
rodině
prolilo
to
znamená
ten
nepravdé
si
zvuk
opět
jsem
správně
řekl.
Takže
to
bylo
to
byl
opravdu
zázrak
který
já
jsem
samo
sebou
neprovedl
ale
protože
jsem
chtěl
tomu
člověku
pomoci
a
přestal
se
a
uměl
jsem
zdát
svůj
vlastní
život
jak
on
dobře
věděl
že
když
tomu
mi
takže
vstoupí
takle
nikoho
jinýho
a
taky
do
toho
krista
tak
jsem
vzdal
svůj
úsek
zase
znovu
jak
bych
to
řekl
na
půlhodiny
jsem
nevěděl
já
sem
to
řekl
tím
podobenstvím
o
bratra
ten
si
neby
vám
to
já
to
podobně
který
říkal
tak
to
nemá
nemá
nejmenší
vliv
a
jemu
to
dalo
program
pro
celý
život
kolik
vám
se
toho
musel
říct
a
proto
vám
to
nedal
a
pak
aspoň
takový
aby
to
bez
mezer
fungovalo
všude
měli
jste
rozpory
a
máte
rozpory
a
když
to
on
zřejmě
rozpory
od
té
doby
nemá
to
tam
jednom
to
mít
zkušenost
vem
životě
šlo
vždycky
násilím
tak
teď
to
daleko
lépe
de
po
dobrým.
Kdybyste
přišli
do
naší
stanici
za
asi
stanice
tak
víc
dílo
nemá
hleďte
se
po
ní
po
rozlou
je
to
samý
květ
a
to
nejsou
květiny
který
se
tam
nemohl
vidět
to
nejsou
nit
to
jsou
ty
ti
naší
rezonovány
nejhlubším
tady
pracovník
em
na
této
stanici
a
kupodivu
jsme
dostali
další
metod
máme
strašně
moc
práce
přes
následek
jich
hrnout
ze
nikde
tak
dobrý
celníky
nejsou.
Tak
teďka
převedu
to
na
to
prosto
všechno
říkám
že
toto
nebyla
žádná
režie
nýbrž
to
byla
zákonitost
tento
člověk
se
svým
pokrokem
duchovním
který
prováděl
násilný
způsobem
ocitl
za
hranicemi
té
střední
fáze
vývojové
které
já
říkám
mentální
dospělost
on
překročil
meze
mentální
dospělosti
takže
nebyl
s
tou
dokonalou
prací
svojí
spokojen
i
s
tím
ani
s
tím
stylem
nebyl
spokojen
v
tom
prozrazoval
přestože
dělal
věci
dokonale
že
je
to
dokonale
tedy
dospělý
mentálně
člověk
a
tím
patřil
do
vyšší
zákonitosti
kde
všechno
jde
samo.
Že
se
člověk
nemusí
násilí
namáhat
když
kristus
najednou
někoho
vyléčil
a
nikdo
neviděl
jakou
námahu
při
tom
prosím
vás
toto
že
pracoval
v
jiné
zákonitosti
ne
v
jiné
režii
jiné
zákonitosti
na
jiné
úrovni
zákonů
zařadil
se
do
něho
zákona
sem
tady
líčil
dopoledne
tím
že
jsem
říkal
já
jsem
stokrát
prošel
třebas
mezi
strojními
pusta
kam
se
nesmělo
vstoupit
protože
na
to
se
střílel
na
každého
do
tam
vstoupila
já
jsem
nikdy
nebyl
viděn
a
vždycky
jsem
prošel
protože
jsem
tyto
věci
kázal
na
jiných
bloc
tam
se
muselo
mez
tím
poštvali
projít
to
nebyla
režie
že
je
kdyby
tě
to
byla
zákonitost
já
jsem
podlehl
jinému
zákonu
než
k
tomu
aby
mě
mohl
on
na
té
své
úrovni
zaslíbil
to
byla
uto
úroveň
jenom
mentální
úrovní
zisk
se
na
té
úrovni
smí
nebyl
a
to
už
mě
neviděl
esesman
který
mě
které
předtím
zabít
přestaneme
vědět
a
proto
s
hrůzou
vode
mě
utekl.
Mimochodem
vám
řeknu
že
ten
je
ten
esesman
který
se
mnou
s
přede
mnou
hrůzou
utekl
mě
chtěl
zabít
ten
zemřel
násilnou
smrtí
tam
v
tom
koncentráku
protože
ono
to
na
něj
zřejmě
mělo
převratný
vliv
a
on
se
stal
nejlepším
esesmanem
asi
na
světě
v
celým
německu
vona
nosil
zásobí
jídla
lepší
boty
jedl
ostatní
a
tak
dále
až
mu
na
to
přišlo
tak
ho
zastřelili.
Já
jsem
ještě
byl
svědkem
to
jako
zastřelili
a
nechci
říkat
že
jsem
já
sem
ho
zastřelil
ale
kdyby
ale
on
zřejmě
tady
to
taky
zákonité
té
asi
podobného
jako
třebas
se
stalo
pěti
film
který
byl
převrácenou
nebo
obrácen
do
vyšší
úrovně
než
mentální
tím
páter
pije
ne
že
to
byl
pisatelé
ponoru
a
vydělal
si
na
tom
miliony
vy
už
vaše
jedna
se
na
pěti
klouže
totiž
zakázal
vydávání
potom
když
ho
obrátil
nějaké
ten
páter
pio
tam
samovolný
o
tom
do
a
když
ten
pití
li
tam
k
němu
přišel.
Tak
ten
páter
pio
už
zdálky
ho
viděl
a
přestože
nebyl
na
na
dítkem
tak
běžel
mu
vstříc
obal
ho
a
říkal
mu
bratře
bratře
jak
jsem
rád
že
se
za
mnou
desítek
já
jsem
celá
ten
sem
vytrpět
a
sem
musel
vytrpět
úlitbu
neboť
toto
je
největší
hříšník
mezi
hříšník
i
jak
je
ho
znám
a
on
se
chce
polepšit
a
z
toho
je
strašná
radost
u
nás
nebi
v
tom
stavu
který
mou
byl
totiž
ne
někde
na
hoře
a
vyzpovídal
on
říkal
no
nemusím
mít
to
ani
říkat
ink
kdo
si
a
von
to
přesto
řekl
a
von
činil
dokonale
pokání
všechno
co
měl
rozdal
chudým
a
sám
se
zařazen
ale
umřel
brzo
takovýho
postím
nemůže
pán
bůh
tak
sice
taky.
No
tak
tak
je
to
taky
s
tím
esesmanem
který
už
most
zabil
před
tím
se
ta
se
ho
viděl
a
zabil
přede
mnou
člověka
ne
tak
toho
pán
bůh
nemůže
žít
trvale
na
milost
toho
musí
taky
nechat
popravit
to
je
milosrdné
vite
no
možná
to
je
všechno
to
máte
už
třikrát
máme
zevního
duchovního
vůdce
a
vnitřního
zevní
chodí
se
je
ten
který
má
schopnost
pravý
tomu
sebou
na
nějaký
dosa
na
ze
cem
který
má
schopnost
poznávat
nitro
žáka
poznávat
ho
zvláštním
způsobem
ví
k
čemu
je
ten
člověk
vnitřně
připraven
jaké
má
tendence
vývojové.
Takže
může
odhadnout
k
jakému
úkolu
ho
bude
vychovávat
znáte
z
jeho
předpokládat
správně
jeho
úkol
v
tom
na
tomto
poli
a
takže
když
tuto
schopnost
nemá
poznávat
toho
žáka
tak
méně
duchovním
vůdcem
ta
je
musí
mít
další
schopnost
musím
mít
schopnost
svou
vůli
předat
vůli
toho
žáka
a
ten
se
musí
vzdát
dobrovolně
své
vůle
a
musí
se
podřídit
vůli
toho
svého
mistra
a
že
se
mu
to
podaří
tak
on
potom
ten
mistr
svou
vůlí
překoná
řek
bych
to
plán
se
toho
žáka
někde
na
počátku
tím
že.
Se
brzo
naž
pro
to
bylo
pro
ono
se
rozhoduje
mezi
tím
a
oni
rozumíte
není
ustálení
to
on
překoná
tím
že
přes
dal
jeho
vůli
a
vlastní
rovný
určitým
směrem
on
ti
první
fáze
překoná
pomocí
toho
mistra
velice
snadno
ano
dokonce
kdybychom
mluvili
o
přemetů
radžajogín
vůdci
tak
tam
ten
alenky
vůdce
používá
jógu
jako
pomocnou
kom
chali
a
jiných
karmajógy
používá
jako
pomocnou
taky
jogu
hadí
síly
a
provádí
to
vědomí
toho
žáka
různými
centra
nervovými
vždycky
těle
který
se
nazývají
v
té
hantýrce
ča
klas
čakramy
anebo
to
si
oživuje
tedy
v
tom.
Transformátoru
určitá
střediska
nervová
která
normálně
jsou
zavřená
nefungují
a
tím
ukazuje
jestliže
sám
prošlo
těmi
střediska
jestli
dovede
toho
žáka
tam
uvádět
svou
vůlí
a
svou
schopností
ukazuje
mu
co
na
jiné
úrovni
vědomí
existuje
takže
on
mu
ukáže
jiné
zákonitosti
než
jsou
tyhlety
když
ten
žák
třebas
já
začnu
to
vykládat
prominete
když
ten
žák
třebas
přejde
z
úrovně
muladhary
do
úrovně
svadhistany
jak
to
vypadá
já
řeší
tady
alence
řeknu
co
je
to
moje
muladhara
svatý
stran
muladhara
je
svým
ko
nervové
na
konci
páteře.
To
se
jsko
na
konci
páteře
mámeli
to
sto
ku
otevřený
jako
mi
ho
všichni
otevřené
máme
to
se
otevírá
postupně
hodnocení
tak
vnímáme
tento
svět
za
kojeno
skutečnost
když
usínáme
unavím
se
pozorovat
tohoto
světa
usínáme
a
nesmíme
příliš
tvrdě
tak
máme
sem
ale
jsme
svoje
tak
máme
sem
tak
mi
že
to
to
neopakuje
ale
řekněme
že
to
mírný
spánek
máme
sen
tam
se
ztotožňujeme
s
jiným
tělem
požene
se
za
sebe
ten
kdo
tam
funguje
to
sme
za
se
mi
a
to
je
ale
sem
to
je
sen
na
úrovni
svadhistana
to
je
středisko
nervové
které
existuje
na
páteři.
Ve
výši
poloviční
mezi
tokem
a
koncem
páteře
asi
takhle
někde
jo
a
to
když
se
otevře
tak
já
mám
schopnost
aspoň
v
noci
se
tam
pohybovat
jako
že
tam
patřím
a
že
tam
mám
svoje
tělo
jenomže
to
není
plně
otevřené
sedi
ko
když
se
plně
otevře
to
středisko
tak
já
se
z
tohoto
snu
že
se
ztotožňuju
s
nějakým
tělem
jiným
než
mám
todleto
probouzí
ale
tělo
spí
pořád
já
se
probudím
a
že
tam
říct
obdobným
životem
jako
vypadá
tento
život
zde
na
světě
a
pak
jsem
živ
tam.
V
této
svadhistaně
tak
to
dokáže
mistr
todleto
že
uvede
toho
žáka
do
života
na
jiné
úrovni
že
on
ten
žák
potom
na
té
úrovni
normálního
našeho
spánku
nesmí
nýbrž
tam
žije
rozumíte
podle
toho
je
pro
mě
běžná
záležitost
že
já
tam
žiju
ne
tak
že
to
tak
proto
já
se
stýkám
nesou
manželkou
ale
ona
mě
říká
prosím
tě
ne
ve
spánku
nýbrž
tak
tam
taky
se
mnou
chvilinku
žijí
jak.
Text view •
Help