EN | ES |

85-33B

85-33B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Nás drží v zajetí a teď záleží na tom ale že totiž třetí když to to velice školské pojednání se tady dělám že uvažuje jenom o všech úrovních třetí úroveň je taková že na základě mentální dospělosti a to a ještě vysvětlím můžeme otevřít jiné jiná centra v sobě která způsobují že se dostáváme za rozum nad něj že přichází poznání které není dáno úvahou po smyslovém vemu nýbrž neprochází smyslovým vjemem a taky ne rozumem potom. A vytváří se v člověku něco jinak totiž to nejde co mu umožní aby vůbec se do oblasti dostal bych to řekl takhle člověk jenom omezené množství sil vesmírový nemá omezen není omezen co do transformační schopnosti ale je omezen to do kapacitě těch sil ono mu to on ten jeho organismus tolik nepřijímá z toho vesmíru těch sil aby mohl dělat funkci jinou než nějakou stačí třeba člověk a to řeknu jinde a čili on není nikdy pánem bohem říkat to není možné ale záleží velice na tom jakou kvalitou s jakou kvalitou pracuje že například dejme tomu on pro toje jako zvíře nebo zájmy zvířecí tak všechna ta síla která do něho vplývá pořád. Tak ta se sousto na to zvířecí život takže on se potom tam bezvadně vyžívá a jestliže je rozpolcen a částečně se vyžívá tam a tak poloviční sílu v tom zvířecím životě a poloviční sílu v tom mentální světě a ne tak to dopadá žena lidí většinou lidí ale chceli se normálním způsobem dostat přes tu rovně mentální na tu takzvanou duchovní ta duchovní ne totiž přijímá informace od jinou než rozumové úvahy nepřijímá tu moudrost takovou čistou moudrost tak musí dokázat jednu věc sebrat všechny svoje síly které z jeho a zvířeti a které věnoval svému rozumu se úvaze a vrhnout se s nimi do těch nelogické. Která otevírají cestu k tomu věčnému životu a to je asi v podstatě to co jsem řekl jenomže jsem tam ještě dodal co je to ta mentální zralost dospělost v tomto případě mentální dospělosti nemíním nějaký inteligenční pocit ho člověk dostat nýbrž míní schopnost. hnout celou svou lidskosti někam jinam než do úvahy anebo do zvířecího vyžití umět tu dospělost dovést tak daleko že vona samovolně k tomu abych ji překročil do tendenci tak kdy člověk zvíře nesli nikým jiným než tím čím je ale člověk se být něčím lepším nebo větším nebo dokonalejším nebo jiným nebo být tvoří a tak dále než byl předtím a to je specificky člověka že totiž on opravdu není spokojen normální člověk není spokojen s tím čím je chce sebe přerůst. A to způsobuje že u něho vývoj duchovní se vůbec někam může ubírat u zvířete se nemůže nikam dát to si nemůže duch duchovně nebo nemůže poznat boha nebo nemůže překonat ani ten malinký svůj rozoumek to nejde kdežto člověk si přeje přerůst sám sebe to je pravá povaha nebo pravé vzezření normálního člověka. Škoda že přišla alenka je i musím pomlouvat při přem před a ta je mi takovým vzorem jak člověk dovede za tou jesti a řekne si tomu svý být to znamená ten člověk si přeje živen přerůstat sebe toho jak se z těch sebe zná a který omezené možnosti poznání a realizaci toho poznání a on by chtěl buducnosti poznávat víc ovšem o tomto člověku platí to co platí o sportovní dokud je sportovní činný tak je to s tím dobrem a ukazuje se ostatním lidem nebo denní poukazem říkají to ten sportu ale jakmile vy řadí v tom svém sportu. Tak na tom hůř než člověk který disponoval a tak to platí také o alence v k ne tělo aby vodejít to to taková nešel nedalo tam sem tak anděl esi napo neměl sice nikdy brát vážně to nedělej jsem člověk radost a který s rád dělá ho který ale a potom se zeptám co si z toho zavání a co jako radost mou od odlit takže kdyby například alenka jednoho dne si řekla no tak co sem co bych ještě v tom životě mohla udělat nebo dokázat kam ještě mohla na růst myslím v oblasti čistě mentální nikoliv duchovní vo tom ne zatím nemluvím vůbec jakmile by tohleto řekla. Tak by ani v duchovní oblasti nemohla jít dál protože zralý mentálně zralý člověk je takový který sice přerostl toho původního člověka ale není spokojen se stavem ve kterém se nachází tak vypadá každý pravý umělec každý pravý vědec o taky každý duchovní pracovník tam je to nejhorší sami totiž nej nejméně snadno po znatelné že duchovní pros pracovník nemá měřítko co potom příde než to pracovní jakémkoliv vědeckém oboru nebo uměleckém oboru nebo tvůrčím oboru jakémkoliv třebas dobyl řezbářem to je jedno víc co by mohl co by mohl ještě udělat co by potom co udělal někdo jiný a jak mi to šlo mohl jít dál a tak dále protože si to a metody jiných lidí a vidí že jsou třebas lepší takže on mu ste oblasti může pořád růst řekni bych se dokonce do nekonečna. Ale kdyby snad si řekl jako jsem viděl takové lidi dost nemohu jít jsem třebas starý nebo v tom mou to dál nejde a bych musel se polínka jinam tak nějak aby tam zase něco dokázal tak to by byla chyba ono totiž když se někdo věnoval nějakému oboru tak tam si vyšlapal cestu tak širokou a tak snadnost nou že kdyby se začal zapsán v jiném oboru u to nebyl opo příliš příbuzný tam tak to nenastal vy nem oboru se úplně odlišný oboru tak bych si musel znovu vyšlapal cesty. A tu je zajímavá věc jedna kterou zde musím říct že totiž ten člověk který dospěje do mentální zlosti že totiž když to srovnává s ostatními lidmi tak v tom sem oboru je kovaný ale když to srovná vás se smí chtěním tak je s tím nespokojen to je mentální zralost te jedno z měřítko je těch věříte víc jsem to pole mluvil ještě o jiných ale my se teďka hodí když mám možnost někoho pomlouvat a von to podá trpí za si se věnovat konkrétnímu případu protože nevím byl strašně rád abych hřivny které v sobě alenka tedy objevila a vede zakopal tady totiž na této cestě vždycky je možno začít místo hospodaření zakopávat. Todleto tendenci a hlavně každý tomá tendenci nebo sklony každý duchovním pracovníci jestliže někdo antoníne ty že někdo bych měl ze své cesty udělat něco co mu jde samo zmechanizovat tak se odsuzuje zániku v tom pokroku tam nepůjde nic se nedá podle nějakého receptu dělat nic na trvalo na této cestě totiž i na mentální cestě ale dovedla duchovní platí že pokrok. Při dospělosti nejde dál mechanickou cestou nýbrž vždycky překonání všech těch vyšlapané ch cest když se díváme nebudeme se dívat hodně nízko tělo se hodně vysoko na vědce třebas pater a jiní nežli vyšlapané mi cestami šli za nimi proti všem názorům okolí byl toho jich obor kávy třebas u toho patra no nebyl ka ale byl to příliv jemu přísně obor. A oni si nedali říct s nikým se dali od radit a šli dál takovými netočí mi cestami takže v dospělosti mentální se ve svém oboru není cesta mi dál a do se k tomuto odhadla tak ten protože takovýmto způsobem jde velkým štreben sie bemyt se pořád snaží přestože nemá před sebou jasný program nebo vytčeno cestu kterou lépe řečeno vinou cestou ke kterou by kterou by se měl ubírat on přesto jde tak ten brzo přeroste přes mentální úroveň dostane se do úrovně duchovní kdežto do například na kterékoliv úrovni se stane řemeslníkem který kterému to jde samo ne vyběhnout cestu a řemeslem to dělá tak. To není eště mentálně dospělý člověk ten musí ještě hodně udělat pro to aby je mentálně dospěl mentalista ti se liší do čiž du duševním který ší od zvířete tím že zvíře nechce sebe přerušíte kdežto du čověk zdraví chce sebe přerůst a teď je zajímavo že když to potom narazím na kopyto du hodní tak tam si plně všimni to si nejlíp ší na například této době toho jednoho roku se nemocná paní zaoralová že přemůže z mentální úrovni a vono je tam dospělou mentálně a proto je to tak se rizi kte riziko pracovišti tam někde začít přešlapovat no tam točení možno zůstat stát a o tom před padá když se podle třebas jenom tím že se nakonec umře se sedíte stářím a ona totiž nepochopila nebo nedokázala postupně k své aktivitě přibírat úměrně trpnost. A ale ko v každém oboru i mentálně založeným mentalista zrozené znamená duševní činnosti založené platí tohleto pravidlo jako nejlepší metoda neradím kterou je možno ji vždycky se na všechno vyspat pustit se do toho a vy spasena to a potu za toho znovu ne jako totiž káli ustat ale opravdu se vyspat večer se tím zabývat odložit to klidně odložit a ráno se do toho pustit třebas na chvilinku a tak jít dál když se díváte třebas hotový vzorové ale když se díváte na tu fůru těch mých spisů tak vím i právě podle tohoto principu neříkám jsou výborné to ne ale nebyl bych schopen v tom pokračovat neodmítá schopen vynalezne co nového něco nechci nového vláčen co užitečnějšího než co dosud v tomto oboru bylo napsáno a lékaři musí užitečnost pro jiné lidi ono mu musí o službu že on službu tak to samo je něco co tady nazývá této své přednášce otvírání uzavřené ho kruhu nebo rozšiřování kruhu za hranice do otevřeno kruhu vás tady teďka hlavně tak alenku čím se to otevírat uzavřený cyklus. Celku vytí o to s takový začarovaný koho uzavřít vůči dalším ob otevřít vůči dalším obzoru ano prosím vás tak nevím jesli je to srozumitelné on se o tom těžko mluvit ale prosím vás všecky nebuďte i tento nejzajímavější nebuďte a nejdůležitější je buďte nikdy poklad stane kterém jste to je v pořádku nebuďte přitom posedlý malomyslnosti že to dál nepůjde nebo pocitem uskutečni nebo nedostatečnosti rozumové nebo nevím co všechno byste mohli vymyslet na sobě to sou všechny ocit se tam nehodí my jsme v podstatě silní. A nejsme silně tím co známe jako svou sílu pozor to bychom byli zbytečně pyšní na něco na co bychom trvale pyšný být nemohli to si bych to se stalo zhroutily ale jsme silní tím že jsme v postatě věčná bytost že z věčnosti přicházíme a do věčnosti způsobíme a že na rozhraní mentální dospělosti nám jiné vstup do oblasti kde se mohu dotknout věčnosti a který se nemohu dotknout pouhým rozumem. Ten se mohu dostanu jenom když rozum zastavím ale nesmím zastavit vědomí že si upadal čili do bez do víte to tak bezpečně říkám jako jako by to měl být pravda protože to to neměl spočívalo ním věku lékaři a von se se o uspěli ovšem museli to zkoušel chudáci čtrnáctkrát než uspěli ale po čtrnácti to tak zamontoval do soustavy mého myšlení a mého jednání že se toho do smrti zřejmě nezbavím a co tam zamontoval ty člověče kromě tohoto poznáváš smysly a sotva rozumně máš schopnost poznávat něco co ti smysly nepřede to je dneska běžná záležitost protože my dneska nastavujeme smysly přístroji. Ale nastavovat smysly přístroji je strašně těžkopádné záležitost například daleko hladem pro astronoma nebo nějakým jakou aparátu ru pro nějakého věci to je taky popadne proti tomu že my v sobě máme celou tu aparátu ru ne využito připraveno že je daleko lepší otevřít v sobě nějaká dvířka která za tím jsou zavřená a to je celé to povídání které jsem dneska dopoledne řekl bylo to téměř stejné že ano tady totiž se někdy v oblasti pochopení duchovních věcí snažíme i nejschopnější cestou a tak si pomáháme obrazy upozorňován že pomáhat si obrazy je velice. Odvážné a nebezpečné protože obraz nikdy neznamená skutečnost obraz obrazem skute o skutečnosti že například si čtete starý zákon jak pán bůh stvořil svět za šest dní a sedm den odpočíval tak je to řada obrazů a které vyjadřují skutečnost naštěstí je to taková řada obrazů že se je ruší nikdo nevěří nic do. Protože se tomu nedá věřit věda to překonala takže tyto obrazy nejsou nebezpečné ale zase je špatné že se jim nedá věřit tak jak jsou poddán že ten čas je ten pokrok včas se provedený je tak dokonale přerostl žena to nejde jim věřit že ano takže obraz taky do háv někdy svou roli ale celá řada obrazů které jsou roli ještě ne dohrál duchovní oblasti tak například něco řekne že to co se tady děje na něho dělá dojem vyšší režie. A že tedy tam to někdy vys na vlásku jestli to dobře tak nebo ona ale vypadá to jako by nějaký režii režie někde dal nějaký pokyn aby se zrovna na nějaké křižovat se ne to tou nýbrž onou cestou a ono to potom dopadne úplná je tam tam něco vy si to že uchu co jako by znamenalo třebas řešení dvojí nebo trojím ho druhu nebo tak nějak a ono se to vyslyší cena nějaký jedním způsobem nějakým zásahem stvořeným za sem nějaké režie tak řekl. Tak to je tady když se mnou chodit třebas stáňa často je to často svědkem jak se se hrajou události tak že jsme na to neměl vůbec žádný vliv a dejme to jak se to tam se hrálo tak to potom dopadlo zcela jinak než kdyby se to nebylo vedle odehrál kdyby to bylo nepřistoupila z vnějšku kdy nějaký režie neza působil z vnějšku. Tak dejme tomu například musím politika de to byl staň abyste nějakého svědka aspoň dáno byl jsem několikrát s ním v cizině a to jsme se oba podivoval jak tam na vlásek něco vyšlo že bychom byli přišli třebas o vteřinku později tak to muselo panu úplně jinak nebo nedověděl bychom se něco co jsme se dověděli se našli o tu vteřinku dřív ano tak dejme tomu du po nádraží. Stavu a je tam dejme tomu dvacet celku vše nem odění co takové skoky jsou zabarvený ten zla ten a se zeptám jednoho z nich kdybych se zeptal o chvilinku později tak okolo den někdo jiný rozumíte a sem zrovna na prvního na kterého jsem přišel byl ten který ve mně poznal bratra. sem nevěděl že poznává bratra pochopitelně a proč jsem nepře tak devatenáct jiných kteří by byli země bratra nepoznali zaručeně ne to vypadá jako režie že a není tak na tom případu vysvětli jsem to případ je kolikrát líčil a dvě se to nevysvětlili že to na něj režie nybrž že je to rakovina zákonitý prostřed tak ten dotyčný abych to dopovídat říkal vy vedete pas zapomněl z toho benátkách vám tam zatelefonuju my ten pas pomocí drážní policie při vezeme na dráhu ten váš kemp třináct let oddálit toho to auto to zmůže a se stát deptat začla vůbec nic mám všechno darmo a to předám z udine do liší u který je den jsem a ten ty si tady bude pět minut po dvanáct a že teď máte asi osm hodin tam bude telefonovat ten rychlík vodtamtud víš v osobní třicet pět to si pamatuju do toho do doby oni musí dojet do toho kempu a musí se vrátit vlaku a musí to dát na vlak a musí to. Přes na potom v udělena tento vlak matka pod vás kterou tímto že tam je a ta ke a a ne to byste to na na tady nemožná nebyla ale takhle to zařídíme jednoduše zatelefonoval ten pas tam nenašli jsem přišel na to že mám číslo potvrzenku sedmdesát osm on nemohli příliš to jméno tam zapsaný na tom pasu tak lesem říkal tolika ihned našla ten auto auto přijelo vlaku pět minut převod jeden místo třicet pět třicet tak to dali na vlak a se jelo tu je to zase předali ten celý to pořád sledoval jestli to ne převzali ti druzí trojici a tak dále ano opravdu to převzali takže ten pas mně došel ano. Ale jakmile bylo půl levá ty a ten pas byl na cestě tak ten celník neříkal jsem to znáš tu celou historii to je to budu muset říct že tam nebudu vysvětlit to režii to bych nemoh jak rozumem si do z a zákonitosti a on říkal to se tak tento těn de takhle nevysvětloval tak to potřebuje světit na podkladě tohoto řeka dopoledne říkali. A on říkal jsem člověk tak krutý vůči svým zaměstnancem i vůči své rodině že bych byl tak ochotni nebyl býval vůči vám kdybych ne vás necítil svého bratra a protože jsem ne vás pociťoval svého bratra tak jsem to udělal vy mně musíte vysvětlit za jakých okolností se se stal být braní bratrem protože to nevím mně by to ale vrcholně zajímalo že to zřejmě nějak souvisí s mou duchovní kariéru se které nejsem spokojen se nábožensky založen ale vono mi to neklape než drezúrou doma mám včas tou rodinu a na si navést ne tak sem říkal pane viděn te říkat že máte takovou drzou tady na nádraží anebo doma dyť jak jste se mnou mile jednal a říkal ne. Okamžitě odejděte na per ale libovolně čtyři protože jsem tady vedoucí stanice kdyby volné čtyři pracovník si vyberete a vybírat nebudu si vyberete tak je přivolám jménem a kdy si je tady s nimi separuje se před vámi za za ru zaručí že se nebudu oni dobývat si říkali a voni vám řeknu jaký jsem tak jsem říkal tenhleten ten ten to ten von je vyvolal a řekl jim prosím vás to je ten muž mi nechce věřit že jsem k rusi se tak tvářil divně protože měli svědčí že je kráse před ním po svém nechtělo a ale pudu klid vy se s tím zavřel toho tam ruku a řekněte mu sty všecko co vyvodím a. Zavřeli jsme se a oni řekli my se s ním nějak spojený ne a jsem říkal ne není to nějaká boha na nás nebo něco takového se říká podivte se jsem ztratil pas a on byl ochoten mně ho přivolat z benátek on ho přivolal ten pas ušel na cestě považuju za nejlepšího člověka na světě sem říkal že to nic stát nebude to ochotně udělá pro že to ochotně udělá prosím vás je to možné aby to byl rady byl bezohledný vůči vám. A tak je to jeli to takhle tam mám řeknu von je to as to je asi člověk který se vy nejlepším těm celé itálii a tak je to tady máme to du vyznamenání to je jeho vlivem von se dostat asi nějaké metru taky větší platné normální zaměstnanci a on se asi do si ještě větší karlu nezabít mistrem nevím čeho ale my tím hrozně trpíme ne tak bez ohledu on se tak důsledně provádět celí prohlídce a všecko že nám se lidé jdoucí do rakouska vyhýbají toto celník a radši o oklikou někudy jinudy než aby nemuseli přestal vyzvonit no tak. Děkuju vám neříkejte na nás nic ne von je přesvědčen sem říkal že že vy vo tom víte a o tom taky jaký je on se zná no tak tak hleďte polepšit je mírnější sem říkal ode dneška bude jako beránek že se nám to podaří jak on říkal dobře kdybychom provádět tomu holi udělat tak latemu hodil se dveřim na to neměl čas a se to takhle domluvili tak bylo deset hodin hnedle málem a on ten celník říkal teď se pěkně jo to nějaké josef říkal ten josef teď se pěkně na vehementně neříkal při hlad tedy pusu s na jezte a pak se do mluvíme o naší věci potřebuju vědět že bych se se stal mít bratrem. A potom jsem na večeři a on začal zpovídat a jsem mu říkal všechno to s tou tou a a celý průběh života se dostal do koncentráku kde ten esesman měl zabít podle mého názoru a jsem vzdal svůj život a on říkal tady jsme se stali bratr tady jsme se starý vraty hned to poznal a sem říkal jak to a on říkal kdo se dokáže to překládám italštiny to znam být eště dneška italsky než česky stes jak jak to je za zadní v mysli jsem za to kdo italštiny k tomu se si znal taková to začátku totiž. Vím jednu věc že kdo se vzdal sama sebe ale dokonale zase s a to se tam udělal ten schopnost kterou jiný člověk schopnost nemá to znám podle ježíše krista se vzdal sama sebe na kříži a vy jste něco podobnou udělal co se vzdal sám sebe a proto vstupuje on do dneška do našich myslí a proto se křesťanství be udržel že von tohleto udělal to je ho spasitel sví to hluboce chápal spasitel spisu to jsem žasl a tak prosím vás vy máte možnost když to pociťuju to bratrství tak ji jako bratrovi něco říci a bych chtěl vědět jak ten život vzdát pro boha. A jsem říkal mám přátele jsem si myslel na vás kterým to vykládám desítky let a voni to nepochopí ale oběto na pochopili ale voni se podle toho nezařizujete dovolte du a to jsme se domlouvat do dlouho tak půl hodiny jenom když jim to tykám dvacet let tak musíte že vám to vyložím za půl hodiny. A ne proti zapojení ne jsem bere máme pět minut do do příjdu vlast vám to za těch pět mu nevyložím tak to bylo a když jim to vykládám dvacet let třebas a on říkal no zel dlouho byste to mohl vyložit nejkratším stylem se říkal za půl hodiny tak se do zeptat na pro nádržky jak je to s tím vlastním jesi přijde v čas nebudeme spojíte jsem tady podstatě dvacet let ten vlak jednoho spojení asi deset minut ale víckrát dne protože to je mezi národní vlak a tam se platí hrozně moc dolů a takové zpožděním na na hranici museli být v čas a to mu jsme se všichni vrtat na ty celí záležitosti abychom čas je odbavili a by zase jedl protože to se nesmí zdržovat no. Teď slavnostní tváří přišel z pátek si ka a půl hodiny zpoždění ale nezapomeňte to stejně slíbil že napověděli jste schopen to vysvětlit jsem říkal no tak jestliže někdo schopen to vysvětlit za plody tak jsem ty to myslel na schopnost kterou nemám za sebe nýbrž kterou mám z toho co vy říkáte že kristus z nás působí z tohoto spojení to protože ono to působení tady opravdu je to máte pravdu tak mluvíte za krista tak jsem mluvil na krista a jak jsem chtěl mluvit za krista a ne za sebe tak jsem říkal obyčejné podobenství o marnotratném synu. Ale jak jsem o to vykládal jsem to pral tak nebem že vono jenom poznal že je marnotratným synem ztotožňuje se s marnotratným synem ale taky znal cestu nazpátek do otcova domu z toho podobenství a řekl jestli to tímto způsobem půjde tak vám každé vánoce budu psát líč teplo že od vás se listy věci nesmíte jak se to mi řekl tak umí do dneška píše jak každý noc lístek takže ono mu to do dneška jde a to je postavou sedmdesát tři a to jsou nějaký leta ne a jsem se teďka řekl nejsem musím ta ještě vás. jsem ten na sobě co pozoroval co teďka neprosadím jako jsem mu ale vy jste to jestli vy sou taky pozoroval tak potom je to promění a co to bylo když jste chtěl ten pas a když se mi žádná o tu pomoc tak jste mluvil bídou i takou takovou italštiny cizince i se špatným příž k těm a všechno ale jak jste mi vykládat to podobenství o marnotratném synu to byla italštiny za kterou by se ani dáte linie li nestyděl. A sem mu říkal totéž jsem pozoroval jsem se divil že například musím vám přiznat nechte že byli ku se podívám do slovníku jsem nikdy nepotřeboval dosud slovíčko marnotratný a jsem říkal probíhá italsky je to marnotratného provedou si pracuje pro ukopali o to neměl do češtiny znovu říct sem si šel do slovníku prolilo marnotratný my se správným přístupem rodině prolilo to znamená ten nepravdé si zvuk opět jsem správně řekl. Takže to bylo to byl opravdu zázrak který jsem samo sebou neprovedl ale protože jsem chtěl tomu člověku pomoci a přestal se a uměl jsem zdát svůj vlastní život jak on dobře věděl že když tomu mi takže vstoupí takle nikoho jinýho a taky do toho krista tak jsem vzdal svůj úsek zase znovu jak bych to řekl na půlhodiny jsem nevěděl sem to řekl tím podobenstvím o bratra ten si neby vám to to podobně který říkal tak to nemá nemá nejmenší vliv a jemu to dalo program pro celý život kolik vám se toho musel říct a proto vám to nedal a pak aspoň takový aby to bez mezer fungovalo všude měli jste rozpory a máte rozpory a když to on zřejmě rozpory od doby nemá to tam jednom to mít zkušenost vem životě šlo vždycky násilím tak teď to daleko lépe de po dobrým. Kdybyste přišli do naší stanici za asi stanice tak víc dílo nemá hleďte se po po rozlou je to samý květ a to nejsou květiny který se tam nemohl vidět to nejsou nit to jsou ty ti naší rezonovány nejhlubším tady pracovník em na této stanici a kupodivu jsme dostali další metod máme strašně moc práce přes následek jich hrnout ze nikde tak dobrý celníky nejsou. Tak teďka převedu to na to prosto všechno říkám že toto nebyla žádná režie nýbrž to byla zákonitost tento člověk se svým pokrokem duchovním který prováděl násilný způsobem ocitl za hranicemi střední fáze vývojové které říkám mentální dospělost on překročil meze mentální dospělosti takže nebyl s tou dokonalou prací svojí spokojen i s tím ani s tím stylem nebyl spokojen v tom prozrazoval přestože dělal věci dokonale že je to dokonale tedy dospělý mentálně člověk a tím patřil do vyšší zákonitosti kde všechno jde samo. Že se člověk nemusí násilí namáhat když kristus najednou někoho vyléčil a nikdo neviděl jakou námahu při tom prosím vás toto že pracoval v jiné zákonitosti ne v jiné režii jiné zákonitosti na jiné úrovni zákonů zařadil se do něho zákona sem tady líčil dopoledne tím že jsem říkal jsem stokrát prošel třebas mezi strojními pusta kam se nesmělo vstoupit protože na to se střílel na každého do tam vstoupila jsem nikdy nebyl viděn a vždycky jsem prošel protože jsem tyto věci kázal na jiných bloc tam se muselo mez tím poštvali projít to nebyla režie že je kdyby to byla zákonitost jsem podlehl jinému zákonu než k tomu aby mohl on na své úrovni zaslíbil to byla uto úroveň jenom mentální úrovní zisk se na úrovni smí nebyl a to neviděl esesman který které předtím zabít přestaneme vědět a proto s hrůzou vode utekl. Mimochodem vám řeknu že ten je ten esesman který se mnou s přede mnou hrůzou utekl chtěl zabít ten zemřel násilnou smrtí tam v tom koncentráku protože ono to na něj zřejmě mělo převratný vliv a on se stal nejlepším esesmanem asi na světě v celým německu vona nosil zásobí jídla lepší boty jedl ostatní a tak dále mu na to přišlo tak ho zastřelili. jsem ještě byl svědkem to jako zastřelili a nechci říkat že jsem sem ho zastřelil ale kdyby ale on zřejmě tady to taky zákonité asi podobného jako třebas se stalo pěti film který byl převrácenou nebo obrácen do vyšší úrovně než mentální tím páter pije ne že to byl pisatelé ponoru a vydělal si na tom miliony vy vaše jedna se na pěti klouže totiž zakázal vydávání potom když ho obrátil nějaké ten páter pio tam samovolný o tom do a když ten pití li tam k němu přišel. Tak ten páter pio zdálky ho viděl a přestože nebyl na na dítkem tak běžel mu vstříc obal ho a říkal mu bratře bratře jak jsem rád že se za mnou desítek jsem celá ten sem vytrpět a sem musel vytrpět úlitbu neboť toto je největší hříšník mezi hříšník i jak je ho znám a on se chce polepšit a z toho je strašná radost u nás nebi v tom stavu který mou byl totiž ne někde na hoře a vyzpovídal on říkal no nemusím mít to ani říkat ink kdo si a von to přesto řekl a von činil dokonale pokání všechno co měl rozdal chudým a sám se zařazen ale umřel brzo takovýho postím nemůže pán bůh tak sice taky. No tak tak je to taky s tím esesmanem který most zabil před tím se ta se ho viděl a zabil přede mnou člověka ne tak toho pán bůh nemůže žít trvale na milost toho musí taky nechat popravit to je milosrdné vite no možná to je všechno to máte třikrát máme zevního duchovního vůdce a vnitřního zevní chodí se je ten který schopnost pravý tomu sebou na nějaký dosa na ze cem který schopnost poznávat nitro žáka poznávat ho zvláštním způsobem k čemu je ten člověk vnitřně připraven jaké tendence vývojové. Takže může odhadnout k jakému úkolu ho bude vychovávat znáte z jeho předpokládat správně jeho úkol v tom na tomto poli a takže když tuto schopnost nemá poznávat toho žáka tak méně duchovním vůdcem ta je musí mít další schopnost musím mít schopnost svou vůli předat vůli toho žáka a ten se musí vzdát dobrovolně své vůle a musí se podřídit vůli toho svého mistra a že se mu to podaří tak on potom ten mistr svou vůlí překoná řek bych to plán se toho žáka někde na počátku tím že. Se brzo naž pro to bylo pro ono se rozhoduje mezi tím a oni rozumíte není ustálení to on překoná tím že přes dal jeho vůli a vlastní rovný určitým směrem on ti první fáze překoná pomocí toho mistra velice snadno ano dokonce kdybychom mluvili o přemetů radžajogín vůdci tak tam ten alenky vůdce používá jógu jako pomocnou kom chali a jiných karmajógy používá jako pomocnou taky jogu hadí síly a provádí to vědomí toho žáka různými centra nervovými vždycky těle který se nazývají v hantýrce ča klas čakramy anebo to si oživuje tedy v tom. Transformátoru určitá střediska nervová která normálně jsou zavřená nefungují a tím ukazuje jestliže sám prošlo těmi střediska jestli dovede toho žáka tam uvádět svou vůlí a svou schopností ukazuje mu co na jiné úrovni vědomí existuje takže on mu ukáže jiné zákonitosti než jsou tyhlety když ten žák třebas začnu to vykládat prominete když ten žák třebas přejde z úrovně muladhary do úrovně svadhistany jak to vypadá řeší tady alence řeknu co je to moje muladhara svatý stran muladhara je svým ko nervové na konci páteře. To se jsko na konci páteře mámeli to sto ku otevřený jako mi ho všichni otevřené máme to se otevírá postupně hodnocení tak vnímáme tento svět za kojeno skutečnost když usínáme unavím se pozorovat tohoto světa usínáme a nesmíme příliš tvrdě tak máme sem ale jsme svoje tak máme sem tak mi že to to neopakuje ale řekněme že to mírný spánek máme sen tam se ztotožňujeme s jiným tělem požene se za sebe ten kdo tam funguje to sme za se mi a to je ale sem to je sen na úrovni svadhistana to je středisko nervové které existuje na páteři. Ve výši poloviční mezi tokem a koncem páteře asi takhle někde jo a to když se otevře tak mám schopnost aspoň v noci se tam pohybovat jako že tam patřím a že tam mám svoje tělo jenomže to není plně otevřené sedi ko když se plně otevře to středisko tak se z tohoto snu že se ztotožňuju s nějakým tělem jiným než mám todleto probouzí ale tělo spí pořád se probudím a že tam říct obdobným životem jako vypadá tento život zde na světě a pak jsem živ tam. V této svadhistaně tak to dokáže mistr todleto že uvede toho žáka do života na jiné úrovni že on ten žák potom na úrovni normálního našeho spánku nesmí nýbrž tam žije rozumíte podle toho je pro běžná záležitost že tam žiju ne tak že to tak proto se stýkám nesou manželkou ale ona říká prosím ne ve spánku nýbrž tak tam taky se mnou chvilinku žijí jak.

Download XMLDownload textWaveform view