Waveform view
85-14A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Než
jsem
nepotřeboval
v
tom
všem
se
musel
násilím
předtím
přerozoval
se
dále
namáhat
nýbrž
to
co
tam
co
šlo
tak
namáhavé
kupředu
případ
případu
teď
bylo
soustavné
naopak
bylo
namáhavé
své
odříkat
do
namáhavé
se
nevzdal
vocasem
sebe
ne
zapírat
do
sem
ten
sebezápor
byl
bez
hlavy
nerozumný
já
se
nedivím
že
jsem
dostal
rodinou
radu
kterou
jsem
v
životě
přišel
slovně
nezapomeň
že
máš
rozum
taky
od
pána
boha
vždycky
na
všech
kolik
rozumět
solný
rozumné
že
mám
jiné
světlo
než
se
rozum
pomocí
rozumně
jednat
rozumně
se
zařídit
a
tak
a
když
mě
jde
o
věc
a
při
tom
kterou
mě
zařizuji
tak
je
to
se
při
pořádku
a
stoupá
potom
to
zaujat
přeroste
potom.
Přes
zaujaté
vůči
sobě
na
to
větu
věčnou
pro
věc
a
dotaz
o
karmě
že
to
jako
to
třebas
kopl
že
ta
karma
neexistovala
v
tom
smyslu
když
tam
ten
od
narození
slepý
třebas
ne
byl
opravdu
se
narodil
jenom
kvůli
tomu
aby
a
to
se
ukázal
zastává
boží
tak
ne
sekala
aby
se
tady
udělal
škrt
přes
karmu
přes
se
to
povídáním
karmu
představu
o
karmě
aby
se
umožnilo
ježíši
aby
pomazal
lásku
která
stojí
proti
karmě
že
ano
buďte
nebo
karma
si
to
musím
odsloužit
anebo
a
to
potom
tam
nehraje
roli
žádnou
a
žádná
láska
anebo
je
ta
láska
která
opouští
a
tedy
dělá
veliký
škrt
přes
karmu
tak
jak
to
je
nebyl
to
výjimečný
případ
tohleto
tak
to
byla
první
část
terezky
jo
je
produktem
dobře.
Tak
já
vám
jenom
říct
že
to
nebyla
výjimečná
situace
protože
kristus
tím
tam
dokazoval
a
to
jsem
při
tom
také
uváděl
tady
že
když
přišel
do
domu
jednoho
člověka
který
byl
chromý
tak
mu
odpustil
hříchy
to
znamená
karmu
odpustit
jo
byste
mohl
říct
ze
svých
mo
opustil
ten
na
něm
musíme
byste
a
on
přesto
zůstal
chromý
čili
ta
karma
nesouvisí
jeho
chromosti
živo
zatížení
to
prosím
si
odbourat
toho
jasně
tam
dokázal
že
to
s
tím
nesouvisí
ty
farizeové
tam
přítomným
říkali
hned
no
tak
to
by
se
to
říká
odpouštějí
říci
ale
my
kteří
věří
ne
na
karmu
víme
že
ta
jeho
kromě
zaviněna
karmické
to
ka
michael
z
minulých
vtěleních.
A
to
nechává
chromý
tak
že
si
karmu
odboural
a
voni
svým
jednáním
řekl
to
není
totiž
karma
že
oni
chromý
já
mám
právě
si
vykládat
že
to
že
kam
neexistuje
jak
si
to
představujete
máte
chybnou
představu
o
karmě
karma
nespočívá
v
tom
že
je
ten
člověk
chromý
nebo
že
má
nějaké
zatížení
nebo
něco
takového
karma
je
v
něčem
jiném
což
se
vůbec
ta
karmu
nepovažuje
bohužel
tak
existuje
a
to
se
zakázáno
nepovažuje
to
jak
se
nevede
jako
karma
ale
abyste
věděli
že
to
nesouvisí
spolu
tak
to
by
pravým
vezmi
to
svoje
loži
a
ty
svoje
berličky
a
jdi
si
zdráv
čili
závazně
na
tom
co
jsem
myslelo
karmě
vůbec
na
to
nedbal.
Nepřekročil
hranici
karmy
a
teď
u
té
mou
odpustil
bez
ohledu
na
to
že
už
mu
neměl
co
odpouštět
protože
hříchu
byl
odpouštění
žádná
karma
ně
už
nepil
ale
vůbec
pořád
chromý
při
té
něco
jiného
než
karma
prosím
vás
není
něco
jiného
takže
teď
bych
to
vzal
na
ji
za
jiný
konec
kdy
třebas
někdo
se
narodí
jako
imbecilové
takhle
v
tom
stavu
až
do
smrti
tak
není
to
karma
jak
on
k
tomu
přijde
nebo
jiný
člověk
nemůže
na
duchovní
cestě
udělai
krůček
přestože
se
třeba
snaží
nějak
mu
to
nejde
není
to
zaviněno
tím
že
nemá
průpravu
karmickou
minulých
vtěleních
tak
dokonalou
že
by
jako
to
zvládl
ani
to
ani
to
není
pravda
totiž
je
tady
něco
jiného
indové
bohužel.
Kterou
člověka
jako
jedince
to
je
nesprávné
žádný
člověk
neexistuje
bez
svého
prostředí
toto
jedině
z
ovládají
na
ní
oni
říkají
malá
která
je
provedena
tak
že
se
zapomíná
že
přes
ně
malovaný
je
součástí
prostředí
ve
kterém
existuje
je
špatná
mála
mapa
musí
být
pojatá
jako
součást
prostředí
když
já
mario
třebas
květinu
tak
je
v
součástí
prostředí
ve
kterém
takový
jiná
se
při
voni
kupodivu
květinu
nabalují
a
je
za
tím
dílo
žádné
prostředí
tam
není
to
to
je
řeč
to
je
moudrost
to
znamená
to
není
žádná
karma
za
tím
za
tou
květinu
že
se
narodil
někdo
jako
jako
květina
nýbrž
všechno
z
ničeho
pochází
z
přijdu.
Rovnosti
nic
jeho
to
je
nejvyšší
přiroz
i
boží
všechno
se
takle
přerozuje
vlivem
jiný
vlivů
než
karmický
že
totiž
se
věz
to
království
boží
dobrovolně
že
trpí
království
boží
které
se
takhle
vězni
a
taky
potom
zase
násilím
je
dobýváno
násilí
trpí
to
je
ta
víla
barvy
jako
které
na
vypadá
jako
žádné
prostředí
u
toho
květu
ského
že
ten
květ
to
jeho
sem
dneska
věc
vychází
z
toho
nic
my
se
dovedete
stavět
a
prosím
vás
nechte
to
stranou
jak
to
že
z
ně
z
ničeho
pochází
něco
nechme
toto
stranou
že
to
by
bylo
dokonale
vysvětlení
karmy
ale
to
musíme
nechat
stanou
před
to
není
v
rámci
rozumu
možné
pochopit
já
jsem
to
předtím
taky
nechápal
dokud
jsem
to
v
koncentráku
zažil
že
z
ničeho
může
vzniknout
třebas.
Mluví
koncentrák
nebo
nedopatření
na
nějakém
jiném
člověku
nějaká
nedopadne
nebo
nějaká
přednost
nějaká
vloh
ale
berete
to
z
prostředka
čím
se
to
nedoví
vedle
toho
takzvaného
karmického
vlivu
jak
na
něm
bazírovat
je
tady
přeci
také
vliv
rodičů
rodiče
narodí
někoho
a
těmi
geny
před
učí
jeho
budoucnost
a
to
není
karma
z
nějakých
příkladech
vtělení
nebo
karma
jako
taková
nýbrž
je
to
vina
těch
konkrétních
vina
těch
rodičů
že
voni
třebas
to
dítě
počala
podnapilí
stavu
ne
a
nebo
koupila
ta
matka
má
a
co
všechno
dělala
a
to
se
mohlo
takhle
stát
tak
prosím
vás
nepřítelem
všechno
nechtějme
všechno
ti
jedním
slovem
karma
tím
se
zdaleka
nedá
všechno
vysvětlit
karma
existuje
jako.
Následek
příčiny
to
existuje
všechno
co
se
konám
má
nějakou
kříži
v
tom
smyslu
karma
existuje
všechno
co
tady
děláte
například
že
já
tady
mluvím
té
nějaká
příčina
toho
že
by
posloucháte
nebo
si
z
toho
něco
vezmete
že
to
karma
takovou
já
uznávám
ale
neuznávám
karmu
že
by
někdo
třeba
si
přinesl
slabost
předcházejícího
vtělení
to
ne
nýbrž
tu
při
čerpal
rodiče
nikdo
jiný
jestliže
vlivem
své
víry
ramakrišna
třebas
pravý
třebas
praví
při
soustředění
na
mrtvola
který
kterou
tu
soustředění
prováděl
se
svým
přítelem
a
ten
příklad
se
zbláznil
zatímco.
Tomu
ramakrišnovi
se
projevila
uka
jedna
z
a
jeden
z
aspektu
bohy
někam
a
ta
se
té
doruky
ramakrišna
jak
to
že
já
jsem
měl
tu
milost
a
ty
se
mě
projevila
a
ten
se
zbláznil
a
říkal
synu
už
se
střeva
třikrát
zbláznil
minulých
vtěleních
než
se
teďka
dokázal
nezbláznil
tak
prosím
vás
tady
promluvil
a
víra
toho
ramakrišny
nesmíme
si
myslet
že
když
ve
starém
zákoně
mluví
pán
bůh
trestám
do
třetího
pokolení
nebo
do
stoho
že
je
to
pán
bůh
který
takhle
mluví
kdyby
na
mě
pán
bůh
takhle
mluvil
na
mě
nikdy
promluvil
neměl
sem
možná
tuto
ale
věřte
mi
to
že
jsem
měl
daleko
větší
štěstí
v
tom
smyslu
že
jsem
bez
toho
promluvím
jediného
slova
božího
neděl
více
kdyby
ke
mně
promluvil
a
totiž.
To
je
strašně
neomalený
způsob
jak
se
člověk
dovídá
něco
že
se
to
že
se
mu
to
řekne
to
je
ze
všech
stran
omezené
ta
řeče
omezena
tou
představu
o
tom
co
se
co
se
vykládá
vy
musíte
mít
představu
o
tom
co
já
tady
vykládám
nějakou
lidskou
rozumovou
se
tou
abyste
to
byli
schopni
přijmout
a
vy
vlastně
navozuje
novou
představu
na
svou
už
bývalo
představu
čili
já
nemohu
nikdy
zaručit
že
to
co
vy
se
tady
vode
mě
dovídáte
že
je
to
co
já
jsem
chtěl
abyste
se
dověděli
protože
vy
musíte
nutně
to
navázat
na
tvůj
systém
představ
a
pak
teprve
se
toho
chopíte
a
když
to
s
ním
nesouvisí
tak
to
vyloučit
potichu
tak
ze
svých
představ
že
to
sám
vůbec
nemá
místo
že
se
od
sebe
te
a
druhý
den
nebudete
o
tom
by
vůbec
nic.
Vyvodit
z
toho
vůbec
žádný
důsledky
že
taková
síla
je
v
té
soustavy
vašich
představ
jestliže
tam
ve
starém
zákoně
ty
židy
jednali
velice
chybně
protože
nebyli
na
výši
tak
v
jejich
představ
je
bylo
že
si
za
sluhou
trest
tak
jestliže
to
bylo
v
jejich
představě
že
za
sluhou
trest
tak
když
dělali
něco
špatnýho
třebas
tam
se
klaněli
tamní
bohů
moje
nevím
co
všecko
dělali
tak
si
říkali
to
už
je
tak
strašné
provinění
že
by
to
potřebovalo
aby
to
bylo
trestán
nejenom
v
tomto
vtělení
nýbrž
pokolení
dál
já
se
bojí
a
tak
taky
se
to
vtělilo
do
toho
přetlumočení
vůle
boží
do
jejich
představ
přetlumočení
vypadá
tak
trestám
jsem
stý
sem
žárlivý
říká
bůh
jo
bez
kte
čos
ti.
Ty
trestáš
se
člověče
proto
že
lpí
na
svých
představách
že
ví
že
nejedná
správně
že
to
nevede
tebe
tak
zříct
tak
se
opakovat
aby
nepokračoval
v
té
špatnostech
svých
předchůdců
takže
fakticky
to
zasluhuje
velikýho
trestu
a
to
tak
čloek
dojde
přečtli
generace
to
by
tak
si
za
slovo
jako
mně
jeden
do
určitý
člověk
v
četl
sem
sku
říkal
když
jsem
vyvražděna
lidí
co
si
zasluhují
v
tomto
životě
když
jsem
byl
tím
generální
a
vzali
zavraždil
ty
lidi
to
já
když
se
jenom
chromý
té
strašně
málo
ta
karma
je
velice
mír
na
nás
neříkal
bohužel
to
karma
není
a
vůbec
jestli
se
zavraždil
těch
tisíc
miliónů
lidí
tak
když
k
tomu
věříte
následně
dělat
ale
dokud
to
budete
takle
věřit
tak
se
z
tohoto
svého
za.
To
stavu
nedostanete
on
říká
z
toho
se
nikdy
nedostane
protože
to
je
to
nejmenší
samou
za
to
nést
se
říkal
pane
listí
to
je
lež
to
je
vaše
představa
která
je
tak
silná
že
vás
tady
připoutává
na
lůžko
a
če
činí
vás
chromý
a
ten
lids
asi
po
vůle
těch
přemlouvání
přistoupil
na
to
že
je
to
jeho
představa
celá
ta
tazvaného
a
začal
chodit
ten
by
byl
nikdy
nechodil
kdyby
byl
nepřekonal
tuto
představu
vy
tak
máme
představu
ať
chceme
nebo
nechceme
že
je
to
to
je
jediná
skutečnost
mysli
říkáme
že
ten
na
ni
pravda
ale
my
to
fakticky
dodržujete
a
proto
nejsme
schopni
překročit
práh
této
chybné
představy
o
to
nedílná
skutečnost
to
je
minimálně
nebo
maximálně
jedna
sedminu
z
skutečnosti
a
to
je
málo
a
to
musí
hledíme
vysvětlit
všecko
tady
ještě
lékaře
rozumově
si
vysvětlit
třebas
karmu
tak
to
je
nemožné.
Já
vám
celou
nemůžu
vysvětlit
protože
to
záležitost
vašich
představ
a
ty
já
nebudu
zrušit
když
vám
zrušil
vaše
představit
tak
vás
vyvolení
tak
přestanete
mít
člověkem
soudným
to
je
výborná
věc
že
máte
představu
protože
vám
to
umožňuje
soudnosti
jednání
kontinuální
v
tomto
světě
čili
nechte
si
své
představy
ale
pak
berte
na
vědomí
že
karmě
neporozumíme
protože
je
to
součást
představ
ze
kterých
se
něco
vydedukovat
tak
například
ty
rodiče
kteří
zplodí
dítě
ve
stavu
podnapilí
třebas
notoricky
jsou
třebas
po
požírací
a
zrodí
zrodu
nebo
prostě
degenerované
ho
člověka
ty
jsi
nejsou
vědomi
toho
že
předali
svoje
představy
nebo
svoji
nescho.
Možnost
se
postavit
na
normální
nohy
tomu
dítěti
myslí
že
to
třebas
nějaká
karma
taky
v
tom
mohou
myslet
že
ten
nesmysl
to
jsou
voni
vinni
a
to
dítě
za
to
trpí
ale
to
oni
si
myslí
že
topí
já
jsem
měl
tu
tři
eto
mnoha
bláznů
mluvit
stýkat
se
s
nimi
protože
mě
to
tady
umožnili
v
kromě
říši
a
v
plzni
také
několik
let
se
kola
toto
choroby
tam
bylo
vládnu
tak
se
ve
že
ty
lázní
netrpí
to
trpěl
ten
partií
který
si
myslel
který
nebyl
blázen
kteří
si
myslel
ale
že
je
to
předchází
vtělení
je
to
karma
ten
trpěl
u
toho
se
mohl
zakročit
protože
si
si
se
byl
vědom
že
je
to
karma
tak
se
mu
odboural
pojem
jeho
karmy
a
rázem
chodil
von
si
myslet
že
to
zabíjel
já
ne
já
jsem
jenom
prostředníkem
toho
že
on
si
odboural
tuhletu
představu.
A
tak
je
to
s
tou
karmou
tím
nebude
posouvat
si
pochopit
já
budu
karmu
definovat
jednou
větou
s
nebudete
souhlasit
ale
je
to
jediné
správná
definice
karmy
jednou
větou
existuje
karma
že
člověk
se
musí
vrátit
k
bohu
to
je
karma
a
neslevím
ta
existuje
když
člověk
vůbec
nemá
pán
že
to
má
udělat
a
tak
všechno
se
v
té
přírodě
vsune
pomalinku
k
tomu
bohu
pomalinku
s
tou
vidí
a
za
cenu
protikladu
to
je
cesta
velice
pracná
že
totiž
se
pobíjí
dobro
zlem
jo
anebo
negativním
a
tím
se
to
vsune
dopředu
že
se
tam
požíral
vzájemně
a
my
zase
požírá
je
abychom
mohli
vyvést
vyšší
způsob
života
na
povrch
ne
tak
to
je
ten
nejnižší
způsob
zvýš.
Přeci
způsob
jak
se
dostáváme
kupředu
karmicky
ne
že
my
totiž
šlape
po
bytost
tech
které
jsme
si
pod
many
aniž
třebas
jsme
si
chtěli
pod
manit
ale
bakterie
například
normální
lidský
organismus
má
podmaněna
ty
musí
sloužit
ba
které
já
ní
život
musí
člověk
u
sloužit
kdy
mu
nesloužil
tak
se
to
tam
mě
zvrhla
dostane
buď
nějakou
rakovinou
prostě
nějaká
ta
ano
například
že
chátrání
to
je
zvrhlost
to
který
zatím
o
kterým
se
zatím
nevíme
rady
ale
to
není
žádná
karma
musel
zemřít
třebas
sedmdesáti
cenná
karma
nebo
jak
si
myslí
že
se
to
vydám
indové
si
říct
zmařeno
už
určeno
karmicky
a
ve
tedy
když
si
to
do
dýcháme
tak
musí
vo
tu
pryč
to
je
omyl
tedy
voni
si
moc
po
trpí
na
tu
starobylé
vědy
je
to
jediný.
Až
na
věda
ale
moc
doslova
si
vykládají
to
co
ty
staří
národové
věděli
a
nikoliv
doslova
když
například
tadyhle
voni
praví
že
jsme
museli
projít
osm
miliony
vtěleními
předlidskými
ste
stali
člověkem
tak
to
je
záležitost
nikoliv
předcházejících
vtělení
nýbrž
záležitost
devíti
měsíců
těhotenství
kde
si
člověk
všechny
ty
vtělení
prodělá
my
vypadá
tak
že
když
si
člověk
v
životě
něco
na
trpí
ať
dobrého
nebo
zlého
všecko
prostě
co
dělá
až
tedy
na
něco
co
se
vymyká
karmě
a
to
je
koncentrace
na
boha
tak
všechno
nese
karmu
všechno
ostatní
nese
karmu
to
znamená
ho
připoutává
k
tomuto
světu
takže
von
se
vlivem
toho
musí
znovu
zrodit
a
musí
to
zase
odbýt
jo
je
to
tedy
způsob
pojetí.
Velice
primitivní
karmy
protože
ten
člověk
si
vod
bývá
něco
co
neví
že
provedl
to
je
velice
kruté
a
tak
to
tedy
není
vono
to
je
ale
přece
jenom
relativně
pravdivé
v
tom
smyslu
že
jeho
rodiče
byli
na
úrovni
zvířecí
svým
způsobem
života
a
on
tedy
zase
se
zrodí
na
úrovni
zvířecí
takže
když
von
se
prvně
objeví
na
tomto
světě
tak
převádí
napřed
pudy
u
něho
to
znamená
zvířecí
stránka
života
teprve
potom
nastupuje
rozum
a
teprve
potom
duchovní
vztahy
čili
on
se
musí
pořádat
těmi
základními
vena
pudy
upře
sem
se
a
a
sebezáchovy
a
pud
to
rozumování
rodu
toho
se
musí
s
tím
se
musí.
Žádat
teprve
až
se
s
tím
vypořádám
tak
může
jít
kousek
dál
já
bych
se
teďka
při
té
proto
ti
to
potom
zapomněl
dotkl
jednoho
člověka
který
ho
ty
osobně
znáš
já
znám
například
případ
že
nějaká
matka
která
bral
ženské
hormony
ne
aby
mohla
porodit
ta
měla
zdravou
holčičku
a
protože
to
byla
holčička
ona
vzala
ženské
hormony
tak
to
ho
či
se
nemohlo
vadit
ale
běda
když
se
jí
teďka
pomocí
těch
že
vo
hormonu
ženský
ch
narodil
chlapče
to
s
ním
práskal
vozem
stavem
že
to
hamy
slu
že
on
tam
nemá
rovnováhu
mezi
tím
hormony
mužském
a
ženskými
má
převaha
těch
mužský
ch
těch
řeckých
hormon
a
von
jako
rodičím
se
teprve
rodiči
se
muž
musí
to
překládat
já
jsem
jim
ten
otčím
řekl
no
nejpozději
se
to
zbavit
až.
Bude
mít
ten
přechod
do
toho
pohlavního
života
že
jo
tak
se
toho
zbaví
ale
předtím
to
asi
nepůjde
tak
snadno
ale
kdyby
nebylo
bývalo
těch
hormon
ne
tak
jste
tuhleto
u
toho
chlapce
neobjevilo
tak
je
to
karma
je
to
nevědomé
jednání
těch
rodičů
zase
to
způsobuje
rodiče
kde
je
ta
karma
tedy
není
nikde
tady
ji
nehledejte
tak
karma
by
se
dala
definovat
kdybych
se
to
definoval
po
svém
jako
tažení
boží
k
němu
že
totiž
my
vycházíme
pořád
vycházíme
od
boha
pořád
to
je
věčné
podstaty
vycházíme
teď
ne
jenom
při
narození
ale
teď
pořád
odtamtud
bereme
život
tento
toto
poznání
to
tuto
lásku
všechno
ale
zase
se
do
něho
aniž
to
víme
vracíme
pomoc.
Malinkým
plným
krokem
se
vracíme
ano
a
to
taky
s
toho
si
taky
nejsme
vědomi
ale
to
je
ta
karma
odtamtud
vypadnou
a
tam
se
vracet
proti
tomu
není
vyhnutí
té
karma
na
stoprocentní
to
co
se
byli
tím
děje
to
se
všelijak
vykládá
v
indii
a
porůznu
jinde
jako
zákon
odplatu
ale
to
jsou
všechno
nedokonalé
vysvětlení
to
jsou
velice
dokonalá
vysvětlení
pže
kterými
mohu
slova
si
jenom
z
pokušení
ramen
že
jo
protože
vono
to
tak
může
vít
ale
v
devadesáti
lidí
proseto
tak
není
a
prostě
to
šlo
zamíchán
pravda
s
nepravdou
jak
si
takové
pravdy
neváží
ano
musel
to
potom
dycky
vostuda
se
mně
bylo
nestalo
s
tím
panem
lysý
to
že
on
byl
chromý
že
na
půl
těla
a
on
se
z
toho
dostal
že
překonal
svoji
představu
pane.
K
tak
vám
to
to
netvrdil
a
že
jsem
se
s
ním
dva
roky
pral
než
se
do
se
představit
dostal
a
von
si
pomohl
potom
že
tu
představu
překonal
že
jo
tak
pro
mě
prosím
říkám
mnoho
o
podstatě
karmy
je
možno
cvičit
písmenová
cvičení
tak
že
se
netočí
od
místa
k
místu
ne
postupně
nýbrž
na
celou
šlak
najednou
to
záleží
na
vaší
vnitřní
připravenosti
měl
jsem
teďka
v
brně
nějaké
manžela
ne
ty
jsi
při
tom
byl
nebude
tady
jmenovat
a
ta
paní
dlouho
má
praxi
v
joze
a
já
jsem
říkal
no
to
vaše
cvičení
vám
nejde
ale
to
bychom
si
museli
mezi
šesti
očima
všechno
vyříkat
tady
při
té
společnosti
kde
nás
do
těch
očích
víc.
To
říkat
nemohu
a
tak
ten
jí
manžel
říkal
tak
teďka
máme
chvilinku
ještě
čas
dovolit
du
tak
mohl
by
to
mezi
těmi
šesti
očima
proběhnout
a
to
proběhlo
tímto
způsobem
že
já
jsem
tu
paní
ix
před
tím
manželem
samosebou
si
vzal
stranou
do
toho
pokoje
kde
nikdo
nebyl
než
ty
dva
a
řekl
jsem
ji
tak
jak
daleko
dovedete
se
soustředit
na
některou
část
svého
těla
zkoušel
jsem
napřed
na
prst
víte
jenom
ten
pes
a
nectíte
ostatní
tělo
ano
zase
si
to
vyzkoušel
já
jsem
s
ní
vstoupil
do
jeho
jejího
těla
že
jsem
věděl
že
že
mi
nelže
zkusil
mě
celou
ruku
zkusím
je
druhu
ruku
zkuste
a
mě
nohu
na
celý
tělo
to
nešlo
najednou
si
uvědomovat
celé
tělo
to
jim
nešlo
ale
šlo
ji
třebas
uvědomovat
si
nohu
od
prstu
dole
až
pokud.
Nik
celou
uvědomovací
celou
na
obdobu
noha
se
říkal
paní
i
vy
máte
schopnost
si
zlosti
jsem
bez
pohybu
mít
do
těch
nohou
až
do
kutnu
to
je
daleko
lepší
než
chodit
z
místa
na
místo
to
je
pohyb
který
se
musí
beztak
omezit
a
přitom
ještě
mě
řekla
že
to
dělá
i
to
cvičení
takové
potíže
že
i
to
čte
pýcha
to
říkán
těch
písmen
se
říká
to
je
jasný
důkaz
že
máte
brzo
přecházet
z
těch
písmen
do
ticha
jak
na
to
že
pýcha
tak
stane
už
tedy
nechat
to
musím
nechat
ne
a
tak
jsem
nízká
ka
říkal
že
se
musí
soustřeďovat
nejenom
na
šlak
ale
jestli
to
dokáže
s
si
pociťovat
jenom
tu
nohu
ne
takže
se
musí
soustředit
na
celou
tu
nohu
a
tam
vložit
jo
to
jméno
boží.
Ovšem
kdo
to
dokáže
se
daleko
lepší
než
se
pohybovat
ten
pohyb
to
ruší
to
soustředění
no
a
kromě
toho
ona
ta
paní
má
ještě
další
schopnost
no
ale
to
bych
mohl
nechat
že
tu
vynese
tak
to
jste
mi
taky
tu
otázku
tak
nekladl
tak
já
zůstanu
u
tohoto
že
si
nelamte
hlavu
s
tím
že
to
je
předpis
nikoliv
obecně
platný
nýbrž
předpis
na
začátečníka
jestli
dovedete
třebas
se
soustředit
se
tou
část
jeho
těla
takže
tam
cítíte
tep
krve
tak
se
tam
soustřeďujete
jako
třebas
teďka
se
soustřeďuju
na
svou
sedají
část
v
té
proměny
snazší
protože
tam
přes
tam
cítím
ten
tep
okamžitě
teďka
ho
cítím
jenom
té
se
začít
části
svého
těla
a
teď
ho
třebas
tím.
V
tom
palce
tej
ho
cítím
v
noze
takhle
rychle
mně
to
jde
ale
ho
mužích
celém
těle
jo
a
taky
mohu
opustit
pocit
té
tělesnosti
kdykoliv
chci
jo
tomu
udělat
svou
vlastní
vůlí
to
nedokážete
ale
to
nevadí
já
to
nedokážu
taky
vlastní
silou
nýbrž
to
je
trnitou
neprojevovala
ale
to
znamená
že
já
nemusím
říkat
žádný
písmena
nebo
to
co
takovýho
ale
to
pro
vás
neplatí
ten
tato
rada
ano
gotvaldova
šestnáctého
července
set
osmdesát
pět
tak
lidské
tělo
je
transformátorem
vesmírových
sil
tak
dokonalý
že
transformuje
i
síly
které
se
normálně
rozumově
ani
smyslově
nedají
zachytit
takže
dejme
tomu
já
zachytit.
Toto
světa
jenom
to
co
vidím
co
mě
smysly
přednesu
jako
já
vy
tím
ty
katany
tu
krajinu
vás
všecky
ne
tak
to
já
rozumově
pracuju
říkám
si
tam
to
je
strom
které
rozumové
zpracování
tohleto
je
víta
tohleto
a
tak
dále
ale
to
je
v
rámci
té
malinké
úsečka
ve
smyslech
to
je
také
v
rozumu
nebo
dostane
se
to
až
do
rozumu
případně
nebo
tam
nedostanete
jednu
noc
otcem
je
to
na
vysokých
dvěma
a
já
u
toho
zůstanu
na
tom
že
tří
pohybu
se
pořád
v
tom
vězení
mezi
smyslovým
vjemem
a
rozumovým
zpracování
ale
má
každý
v
sobě
schopnost
co
rafael
i
něco
co
nemusí
projít
smysly
a
když
to
neprojde
smysly
tak
nerozvinete
ze
že
to
bude
procházet
rozumem.
Takže
tady
totiž
potom
nastává
situace
že
řešení
které
nám
mimo
smyslové
vnímání
napa
na
zrozuje
nebo
nastavuje
to
není
rozumové
řešení
tvoje
řešení
této
tohoto
kontaktu
není
rozumové
nepochází
z
rozumu
jakmile
dovolí
aby
se
rozumu
toho
mluvil
a
ten
o
tom
ví
tito
způsobem
je
to
zoufat
ta
se
nebo
tak
nějak
tak
tím
se
to
nevyřeší
to
kola
sje
ne
duševně
ale
jinak
nic
kdežto
když
ty
víš
že
tady
řešení
není
a
čím
ví
ten
klid
budeš
mít
tak
ho
budeš
se
na
ind
a
jak
se
toho
nedá
já
nevím
teď
už
k
tomu
tam
formou
asi
rozumíš
já
to
ještě
tento
má
to
předvedu
podle
radžajógy
radžajogíni
říkají
je
schopnost
tečka
otevírat
jeden
úsek
vědomí
za
druhým
když
teďka
vnímám
tenleten
svět.
Tak
mám
otevřenou
muladharu
to
je
jeden
z
čakramu
páteři
vono
to
není
z
páteře
a
je
to
v
té
oblasti
totiž
on
se
není
právě
obrazové
to
tam
stav
který
tam
je
za
zamontován
je
tam
ta
von
to
má
prvek
jo
takže
nikdo
žádný
na
tom
by
to
páteři
našel
tam
není
ale
ten
prvek
je
tam
zamontován
a
on
se
on
se
projevuje
tím
nebo
on
ne
že
fungovat
tím
že
já
ty
smysly
používám
že
já
používá
se
si
tak
se
hned
které
ten
prvek
oživuje
to
jako
když
zapnu
tam
nějaký
proud
já
totiž
vedu
pranu
do
toho
jo
když
tam
vedu
pranu
tu
životní
sílu
tak
funguje
vidění
tohoto
světa
proto
indové
někteří
říkali
že
to
to
je
všechno
má
já
že
já
to
zapomenete
jinde
tak
to
to
pro
mě
neexistuje
já
sem
se
stal
dobře
znám
když
například
se
potřebuju
stýkat
se
svou
manželkou
tvrdě.
Po
mrtvi
několik
let
a
ta
nemůže
vstane
vnímat
najednou
já
musím
vnímat
i
ne
ne
nespadnu
do
bez
vědomí
nebo
do
nějakého
transu
ale
vopravdu
kdybyste
mně
řekli
v
té
chvíli
co
vidím
před
sebou
tak
já
bych
se
musel
vrátit
k
tomu
vidění
já
sem
nekouká
na
tobě
se
právě
chce
abys
uměla
třebas
zapnout
aspoň
svadhistanu
a
odtamtud
shora
dolů
působit
na
muladharu
ve
které
je
syn
teďka
víte
je
teorie
pustá
né
ale
je
to
vědecky
podložený
let
oni
říkají
za
tím
je
potom
manipulací
mi
anahata
a
dna
vyšly
a
sahasraře
to
není
zapotřebí
na
té
přízemní
případ
todleto
to
není
nic
vznešeného
a
proto
si
myslím
že
by
na
to
stačil
i
takový
nějaký
symbol
záda
dále
vyčiněno
by
asi
si.
Viděl
rady
protože
ten
svadhistanu
vláda
velice
dobře
je
o
dneska
osmdesát
let
ale
si
že
by
ještě
způsobil
mezi
lékaři
je
považoval
za
nejlepšího
v
tomto
oboru
jo
on
pracuje
v
tom
peru
že
vy
si
to
je
ne
v
persii
laboratoře
a
tam
takový
pokud
ničitelka
funguje
někteří
lékaři
například
vypra
a
tuhleten
tím
bál
a
a
pepíček
je
v
tom
taky
všichni
musí
neska
si
ti
vůbec
fungovat
jako
léčitel
tak
musí
být
tam
zapojení
jakým
to
jako
jak
je
to
neosvícený
ale
to
paty
zaskočit
která
se
tady
netrpí
u
nás
na
pepíčka
voni
neodhalí
správně
protože
tuhleta
laboratoře
je
schopna
registrováno
některé
vlivy.
Který
ty
přístroje
který
mají
k
dispozici
umožní
registrováno
máme
dneska
přístroje
jenom
na
registruje
magnet
mu
lidského
a
v
tom
pepíček
není
vynikající
on
má
on
působí
dalšími
dvěma
silami
který
nejsou
tím
marod
sem
když
lidským
nýbrž
něčím
jiným
vyšším
a
to
už
mu
je
zradit
jenom
vidí
ty
účinky
co
on
to
má
tak
že
ho
považujou
za
dobrýho
a
neví
čím
je
to
říkají
to
mi
neumí
registrováno
přístroje
že
my
nemůžeme
rozumně
říci
kde
to
von
bere
ale
já
se
vrátím
k
tomu
k
té
radžajóga
kde
radši
jogini
prostě
vyloučí
vědomí
tohoto
světa
a
to
nemusí
dělat
a
nasadí
vědomí
jiného
úseku
třebas
svadhistany
potom.
Vy
řadí
muladhara
svadhistanu
a
nasadí
manipuru
a
tak
to
tak
jdou
dál
jedno
za
druhým
je
to
takzvaná
dlouhá
cesta
podle
jejich
návod
slovy
je
to
opravdu
strašně
dlouhá
cesta
radžajoga
je
jedna
z
nejprostší
ch
ces
protože
on
ten
člověk
musí
mít
obrovskou
disciplinu
a
ty
například
nemáš
ty
se
nedovede
zbavit
toho
dojmu
který
z
toho
vjemu
máš
až
to
sedne
do
hlavy
a
tím
se
vězně
v
tom
který
už
se
chce
ab
v
tom
prvním
transformační
stupni
jako
když
se
tam
to
blokuje
nějaký
přepne
a
nedá
se
to
přelnout
dokud
tam
funguje
ten
rozum
já
proti
tomu
normálně
nemám
ale
von
je
von
je
totiž
v
tom
smyslu
velice
těžko
vyučen
že
on
se
chová
to
případě
celobytostně
on
strhne
na
sebe
všechny
životní
síly.
Takže
člověk
je
kroky
mimo
něj
a
prostě
ho
si
ho
se
celý
do
sebere
a
to
znamená
ty
o
toho
aniž
víš
vkládá
takovou
zbytečné
energii
do
toho
aby
si
si
to
pěkně
vyžil
ne
že
už
nemáš
po
nic
jiného
sílu
než
prohlédl
von
to
není
pra
to
je
jenom
se
převtělovali
do
toho
do
té
oblasti
si
to
mě
rozumové
a
tam
se
to
mele
a
nemá
to
žádný
východisko
takže
to
člověku
ubírá
člověka
v
veškeré
síly
protože
on
vobrátil
pro
prany
ten
člověk
v
tom
dopad
víta
do
této
oblasti
a
místo
aby
to
teklo
tady
z
toho
srdce
aby
to
teklo
tam
by
potřeboval
by
to
teklo
a
to
sem
si
hned
řekneme
kam
to
potřebuješ
aby
to
teklo
tak
ono
to
tam
zůstává
ne
a
tam
se
to
nějak
redukuje
nebo
já
ne
co
předtím
tak
dělal
prostě
ne
to
se
nazpátek
do
hlavy
ten.
Je
to
takovým
způsobem
je
to
že
bychom
nazvat
celku
vycho
začarovaný
kruh
ano
a
z
toho
se
nemůže
stát
takže
ty
máš
den
že
to
bez
výsledné
ale
to
je
tvůj
stav
ve
výsledné
na
né
ale
vono
protože
nejsi
si
nejsi
nespojíte
si
spojitá
dva
to
umí
na
to
dítě
taky
zpětně
že
jo
to
se
dostali
první
věci
tak
by
se
transformátor
o
ten
ten
transformátor
dovede
přetransformováno
sílu
kterou
neseme
pranu
na
nástroj
kterým
jsem
dá
ovládat
z
těch
sedmi
úseku
já
jsem
je
tady
vyjmenoval
ne
takže
ty
potřebuješ
aby
se
to
dostalo
za
rozumové
zpracování
abys
to
nepracoval
to
co
vidíš
rozumově
řečeno
lidově
ji
aby
si
z
toho
nedělala
hlava
to
je.
První
věc
nutná
jak
mi
to
sta
začne
stoupat
do
hlavy
jakmile
si
jak
jsme
ne
v
té
situace
zoufalá
já
to
zvládám
tak
nemůže
se
z
toho
vymanit
ty
musíš
být
vyplňovat
a
říct
si
tak
to
nepatří
do
rozumové
oblasti
řešení
tam
není
řešení
když
tam
není
řešení
také
někde
jinde
a
teď
já
ti
řeknu
kde
to
řešení
je
a
kam
s
tím
proudem
prahy
že
ten
pro
ta
ten
proud
prany
přichází
pořád
každým
řeckem
tu
životní
sílu
pobíráme
s
ní
plýtvám
že
jí
necháš
kolovat
ne
tady
mezi
rozumem
a
mezi
tím
srdcem
tak
řekl
jsem
že
prana
normálně
proudí
tady
do
solárního
plexu
a
že
je
nutné
tu
pranu
převést
do
srdce
tam
ji
člověk
převádí
aniž
ví
jak
a
proč.
Například
matka
která
je
citově
založená
většinu
té
prany
převádí
do
srdce
tam
je
cit
oblasti
tu
aniž
ví
to
je
samovolně
tak
že
si
to
převádím
do
pastvy
za
ten
s
tou
potom
mává
ne
tak
ty
tam
nesmíš
nechat
ní
tu
sílu
citovou
tyto
pranickou
která
se
před
něj
se
prostorová
na
jo
to
je
to
transformaci
nesmí
dojít
v
takové
míře
aby
tě
to
zbavilo
schopnosti
další
rozhodování
vono
sice
je
impuls
je
rozumový
ale
ten
rozum
dává
jenom
impuls
to
znamená
ten
rozum
teď
bude
fungovat
jenom
jako
přetlak
a
nic
víc
jakmile
řekneš
tím
rozumovým
přepne
čem
tak
to
přepne
na
jinou
úroveň
já
ti
hned
řeknu
jak
se
to
dělá
technicky
protože
já
ne
se
to
bude
rozumově.
Pochopitelné
ale
já
to
napřed
řeknu
na
nějakém
takovém
příkladu
který
ti
bude
vypadat
jako
velice
vzdálený
ale
který
dobře
zrazuju
obecně
si
to
potom
musíš
převést
situaci
kterou
musíš
ty
taky
obdobně
řešit
když
například
dejme
tomu
moje
babička
hledala
klíče
a
nemohla
je
najít
a
zastavila
mysl
a
obrátila
jí
na
nějakýho
svatýho
antonína
sane
svatý
antonín
nepůsobí
abych
se
dal
klíče
ale
důležité
že
odstoupila
od
sebe
od
pude
toho
koho
točení
ního
to
sem
si
naučit
a
rovnou
matka
do
místa
kde
takle
byli
a
tam
je
našla
říkal
vidíš
svatý
antonín
já
samozřejmě
se
při
tom
díval
na
babičku
jsem
byl
dítě
v
předškolním
věku
a
říkal
jsem.
No
tak
to
je
svatý
antonín
a
mě
to
vnitřně
říkal
že
to
není
pravda
že
to
zavinila
vona
která
se
od
sebe
poutalo
tak
já
první
co
od
tebe
chci
jakmile
něco
takového
doma
za
stane
u
toho
syna
hned
jít
do
toho
transformační
ho
střediska
srdce
tam
obraz
ten
cit
a
s
tím
citem
se
dostat
do
oblasti
ticha
a
vím
že
to
těžké
ale
když
to
chvilinku
necháš
rozběhl
tak
už
to
nezvládne
a
jakmile
vidíš
začínající
takový
případ
tak
hned
tadyhle
to
ticho
tak
je
tam
není
jenom
ty
tam
je
taky
ticho
tak
tam
rovnou
to
ticho
nalezneš
a
když
ho
potřebuješ
tichu
tak
ho
spotřebuje
za
úrovní
ab
za
úrovni
smyslového
a
rozumového
zpracování
a
tam
už
se
samo
řečení
nemusí
vědět.
Jak
to
de
slovní
přijde
a
jak
si
tomu
přišla
a
jasnýho
našla
rozumíš
já
jsem
a
maximum
zubu
že
takže
jakmile
tam
místo
citových
rozpoložení
nepatřičné
ho
kterým
jsme
vyřeším
našla
klid
tak
to
dítě
by
se
také
uklidnil
se
všechno
se
molo
já
vím
protože
neva
za
zakročí
tyto
necháš
rozběhnout
ty
sice
u
soustředit
na
probíhající
stav
toho
dítěte
a
to
to
nic
neřeší
protože
to
už
je
následek.
A
to
rozdrobí
prostě
to
je
to
je
tak
já
nevím
tak
ten
návod
by
tady
byl
ne
vono
je
třeba
tak
dlouho
se
pokoušet
ten
svůj
vlastní
klid
až
ten
klid
má
takovou
sílu
že
na
kazí
to
okolí
a
samozřejmě
v
případě
matky
a
dítěte
na
každých
v
první
řadě
to
dítě
protože
je
mezi
mi
raport
takže
aniž
bude
vědět
proč
to
začne
být
klidné
a
začne
situaci
chápat
nebo
vnímat
nebo
řešit
jinak
než
dosud
než
kinetický
dejme
tomu
nýbrž
klid.
A
ten
autor
způsob
uklidnění
je
postaven
na
principu
auto
se
to
je
velice
neomalený
prostředek
oproti
tomu
co
já
tady
propaguju
to
není
auto
sugesci
pomocí
níž
já
se
dostávám
to
klidu
nýbrž
to
je
návrat
bych
tak
řek
to
mé
vlasti
která
je
a
oblasti
samovolnosti
na
již
vím
že
za
tímhletím
po
bouře
rozumem
tě
kající
myslí
která
se
pořád
proviňuje
podle
toho
na
co
já
myslím
když
my
si
na
strom
tak
má
podobu
stromu
to
řeknu
lidově
tak
je
něco
co
nemění
tu
podobu
co
je
v
klidu
a
já
právě
když
se
dostanu
z
oblasti
rozumového
pohybu.
Do
oblasti
napřed
jenom
jednoduššího
rozumového
pohybu
třebas
k
mantram
nějakým
že
jo
a
já
zjednoduším
ten
pohyb
aspoň
a
pak
potom
zjednodušený
pohybu
se
dostanu
za
veškerý
pohyb
ono
si
že
to
dělá
tímto
správným
způsobem
k
tomu
mantram
nedokážu
pořád
říkat
ono
si
to
pořád
nejde
ono
mě
to
musí
ke
klidu
samovolně
mě
to
musí
klidu
já
nejsem
schopen
já
jsem
byl
na
tím
původně
zoufalí
že
jsem
nebyl
schopen
to
mantram
vyslovovat
protože
vono
mi
to
přecházelo
samo
ky
klidu
ne
do
klidu
a
to
je
jiný
způsob
než
jako
sugescí
to
je
způsob
zjednodušoval
toho
pohybu
myšlenkového
a
tělo
zastavení
přičemž
se
nezastaví
vědomí
vědomí
se
stane
jasnější
protože
není
zastřeno
pohybem
myšlenkovým
rozumíš
že
já
totiž
jsem.
To
o
tom
se
neče
e
o
tom
světit
lékaři
ne
se
to
snadno
mluví
že
ty
mě
při
vědomí
operovali
znamená
vědomí
nechali
ale
pohyb
myšlenkový
když
zastavili
vnímání
i
bolesti
ten
dokonale
zastavili
pohyb
myšlenkový
no
a
tím
mě
naučili
osamostatnit
vědomí
lékaři
že
jo
předškolním
věku
teď
dost
brzo
co
to
mělo
za
následek
že
jsem
měl
schopnost
rozlišovací
to
dítě
by
taky
nabral
pro
rozlišovací
kterou
já
jsem
rozeznával
co
správné
a
co
nesprávné
od
nesprávného
jsem
se
od
klaň
al
a
ke
správnému
sem
se
přikládal
takže
jsem
výběrovým
způsobem
začal
žít
no
a
to
mělo
za
následek
po
třinácti
letech
že
jsem
se
setkal
se
svou
vnitřní
podstatou
nesmrtelnou
bylo
poměrně
dost
dlouho
protože
třináct
let
svět
do
dlouhá
doba
ale
že
si
myslí
že
to.
Dělalo
dítě
které
nevědělo
co
dělá
a
proč
to
dělá
a
tamto
povede
není
z
toho
nevěřilo
přitom
na
ni
ne
nebo
samovolně
to
dělala
to
byla
záchrana
věci
že
je
dostali
to
dítě
do
oblasti
samovolnosti
a
na
samý
pokraj
nám
a
vono
si
odtamtud
nějakým
své
rozdělu
cestu
kupředu
a
to
právě
si
tady
v
tom
případě
řešit
tímto
způsobem....
Text view •
Help