EN | ES |

85-14A

85-14A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Než jsem nepotřeboval v tom všem se musel násilím předtím přerozoval se dále namáhat nýbrž to co tam co šlo tak namáhavé kupředu případ případu teď bylo soustavné naopak bylo namáhavé své odříkat do namáhavé se nevzdal vocasem sebe ne zapírat do sem ten sebezápor byl bez hlavy nerozumný se nedivím že jsem dostal rodinou radu kterou jsem v životě přišel slovně nezapomeň že máš rozum taky od pána boha vždycky na všech kolik rozumět solný rozumné že mám jiné světlo než se rozum pomocí rozumně jednat rozumně se zařídit a tak a když jde o věc a při tom kterou zařizuji tak je to se při pořádku a stoupá potom to zaujat přeroste potom. Přes zaujaté vůči sobě na to větu věčnou pro věc a dotaz o karmě že to jako to třebas kopl že ta karma neexistovala v tom smyslu když tam ten od narození slepý třebas ne byl opravdu se narodil jenom kvůli tomu aby a to se ukázal zastává boží tak ne sekala aby se tady udělal škrt přes karmu přes se to povídáním karmu představu o karmě aby se umožnilo ježíši aby pomazal lásku která stojí proti karmě že ano buďte nebo karma si to musím odsloužit anebo a to potom tam nehraje roli žádnou a žádná láska anebo je ta láska která opouští a tedy dělá veliký škrt přes karmu tak jak to je nebyl to výjimečný případ tohleto tak to byla první část terezky jo je produktem dobře. Tak vám jenom říct že to nebyla výjimečná situace protože kristus tím tam dokazoval a to jsem při tom také uváděl tady že když přišel do domu jednoho člověka který byl chromý tak mu odpustil hříchy to znamená karmu odpustit jo byste mohl říct ze svých mo opustil ten na něm musíme byste a on přesto zůstal chromý čili ta karma nesouvisí jeho chromosti živo zatížení to prosím si odbourat toho jasně tam dokázal že to s tím nesouvisí ty farizeové tam přítomným říkali hned no tak to by se to říká odpouštějí říci ale my kteří věří ne na karmu víme že ta jeho kromě zaviněna karmické to ka michael z minulých vtěleních. A to nechává chromý tak že si karmu odboural a voni svým jednáním řekl to není totiž karma že oni chromý mám právě si vykládat že to že kam neexistuje jak si to představujete máte chybnou představu o karmě karma nespočívá v tom že je ten člověk chromý nebo že nějaké zatížení nebo něco takového karma je v něčem jiném což se vůbec ta karmu nepovažuje bohužel tak existuje a to se zakázáno nepovažuje to jak se nevede jako karma ale abyste věděli že to nesouvisí spolu tak to by pravým vezmi to svoje loži a ty svoje berličky a jdi si zdráv čili závazně na tom co jsem myslelo karmě vůbec na to nedbal. Nepřekročil hranici karmy a teď u mou odpustil bez ohledu na to že mu neměl co odpouštět protože hříchu byl odpouštění žádná karma nepil ale vůbec pořád chromý při něco jiného než karma prosím vás není něco jiného takže teď bych to vzal na ji za jiný konec kdy třebas někdo se narodí jako imbecilové takhle v tom stavu do smrti tak není to karma jak on k tomu přijde nebo jiný člověk nemůže na duchovní cestě udělai krůček přestože se třeba snaží nějak mu to nejde není to zaviněno tím že nemá průpravu karmickou minulých vtěleních tak dokonalou že by jako to zvládl ani to ani to není pravda totiž je tady něco jiného indové bohužel. Kterou člověka jako jedince to je nesprávné žádný člověk neexistuje bez svého prostředí toto jedině z ovládají na oni říkají malá která je provedena tak že se zapomíná že přes malovaný je součástí prostředí ve kterém existuje je špatná mála mapa musí být pojatá jako součást prostředí když mario třebas květinu tak je v součástí prostředí ve kterém takový jiná se při voni kupodivu květinu nabalují a je za tím dílo žádné prostředí tam není to to je řeč to je moudrost to znamená to není žádná karma za tím za tou květinu že se narodil někdo jako jako květina nýbrž všechno z ničeho pochází z přijdu. Rovnosti nic jeho to je nejvyšší přiroz i boží všechno se takle přerozuje vlivem jiný vlivů než karmický že totiž se věz to království boží dobrovolně že trpí království boží které se takhle vězni a taky potom zase násilím je dobýváno násilí trpí to je ta víla barvy jako které na vypadá jako žádné prostředí u toho květu ského že ten květ to jeho sem dneska věc vychází z toho nic my se dovedete stavět a prosím vás nechte to stranou jak to že z z ničeho pochází něco nechme toto stranou že to by bylo dokonale vysvětlení karmy ale to musíme nechat stanou před to není v rámci rozumu možné pochopit jsem to předtím taky nechápal dokud jsem to v koncentráku zažil že z ničeho může vzniknout třebas. Mluví koncentrák nebo nedopatření na nějakém jiném člověku nějaká nedopadne nebo nějaká přednost nějaká vloh ale berete to z prostředka čím se to nedoví vedle toho takzvaného karmického vlivu jak na něm bazírovat je tady přeci také vliv rodičů rodiče narodí někoho a těmi geny před učí jeho budoucnost a to není karma z nějakých příkladech vtělení nebo karma jako taková nýbrž je to vina těch konkrétních vina těch rodičů že voni třebas to dítě počala podnapilí stavu ne a nebo koupila ta matka a co všechno dělala a to se mohlo takhle stát tak prosím vás nepřítelem všechno nechtějme všechno ti jedním slovem karma tím se zdaleka nedá všechno vysvětlit karma existuje jako. Následek příčiny to existuje všechno co se konám nějakou kříži v tom smyslu karma existuje všechno co tady děláte například že tady mluvím nějaká příčina toho že by posloucháte nebo si z toho něco vezmete že to karma takovou uznávám ale neuznávám karmu že by někdo třeba si přinesl slabost předcházejícího vtělení to ne nýbrž tu při čerpal rodiče nikdo jiný jestliže vlivem své víry ramakrišna třebas pravý třebas praví při soustředění na mrtvola který kterou tu soustředění prováděl se svým přítelem a ten příklad se zbláznil zatímco. Tomu ramakrišnovi se projevila uka jedna z a jeden z aspektu bohy někam a ta se doruky ramakrišna jak to že jsem měl tu milost a ty se projevila a ten se zbláznil a říkal synu se střeva třikrát zbláznil minulých vtěleních než se teďka dokázal nezbláznil tak prosím vás tady promluvil a víra toho ramakrišny nesmíme si myslet že když ve starém zákoně mluví pán bůh trestám do třetího pokolení nebo do stoho že je to pán bůh který takhle mluví kdyby na pán bůh takhle mluvil na nikdy promluvil neměl sem možná tuto ale věřte mi to že jsem měl daleko větší štěstí v tom smyslu že jsem bez toho promluvím jediného slova božího neděl více kdyby ke mně promluvil a totiž. To je strašně neomalený způsob jak se člověk dovídá něco že se to že se mu to řekne to je ze všech stran omezené ta řeče omezena tou představu o tom co se co se vykládá vy musíte mít představu o tom co tady vykládám nějakou lidskou rozumovou se tou abyste to byli schopni přijmout a vy vlastně navozuje novou představu na svou bývalo představu čili nemohu nikdy zaručit že to co vy se tady vode dovídáte že je to co jsem chtěl abyste se dověděli protože vy musíte nutně to navázat na tvůj systém představ a pak teprve se toho chopíte a když to s ním nesouvisí tak to vyloučit potichu tak ze svých představ že to sám vůbec nemá místo že se od sebe te a druhý den nebudete o tom by vůbec nic. Vyvodit z toho vůbec žádný důsledky že taková síla je v soustavy vašich představ jestliže tam ve starém zákoně ty židy jednali velice chybně protože nebyli na výši tak v jejich představ je bylo že si za sluhou trest tak jestliže to bylo v jejich představě že za sluhou trest tak když dělali něco špatnýho třebas tam se klaněli tamní bohů moje nevím co všecko dělali tak si říkali to je tak strašné provinění že by to potřebovalo aby to bylo trestán nejenom v tomto vtělení nýbrž pokolení dál se bojí a tak taky se to vtělilo do toho přetlumočení vůle boží do jejich představ přetlumočení vypadá tak trestám jsem stý sem žárlivý říká bůh jo bez kte čos ti. Ty trestáš se člověče proto že lpí na svých představách že že nejedná správně že to nevede tebe tak zříct tak se opakovat aby nepokračoval v špatnostech svých předchůdců takže fakticky to zasluhuje velikýho trestu a to tak čloek dojde přečtli generace to by tak si za slovo jako mně jeden do určitý člověk v četl sem sku říkal když jsem vyvražděna lidí co si zasluhují v tomto životě když jsem byl tím generální a vzali zavraždil ty lidi to když se jenom chromý strašně málo ta karma je velice mír na nás neříkal bohužel to karma není a vůbec jestli se zavraždil těch tisíc miliónů lidí tak když k tomu věříte následně dělat ale dokud to budete takle věřit tak se z tohoto svého za. To stavu nedostanete on říká z toho se nikdy nedostane protože to je to nejmenší samou za to nést se říkal pane listí to je lež to je vaše představa která je tak silná že vás tady připoutává na lůžko a če činí vás chromý a ten lids asi po vůle těch přemlouvání přistoupil na to že je to jeho představa celá ta tazvaného a začal chodit ten by byl nikdy nechodil kdyby byl nepřekonal tuto představu vy tak máme představu chceme nebo nechceme že je to to je jediná skutečnost mysli říkáme že ten na ni pravda ale my to fakticky dodržujete a proto nejsme schopni překročit práh této chybné představy o to nedílná skutečnost to je minimálně nebo maximálně jedna sedminu z skutečnosti a to je málo a to musí hledíme vysvětlit všecko tady ještě lékaře rozumově si vysvětlit třebas karmu tak to je nemožné. vám celou nemůžu vysvětlit protože to záležitost vašich představ a ty nebudu zrušit když vám zrušil vaše představit tak vás vyvolení tak přestanete mít člověkem soudným to je výborná věc že máte představu protože vám to umožňuje soudnosti jednání kontinuální v tomto světě čili nechte si své představy ale pak berte na vědomí že karmě neporozumíme protože je to součást představ ze kterých se něco vydedukovat tak například ty rodiče kteří zplodí dítě ve stavu podnapilí třebas notoricky jsou třebas po požírací a zrodí zrodu nebo prostě degenerované ho člověka ty jsi nejsou vědomi toho že předali svoje představy nebo svoji nescho. Možnost se postavit na normální nohy tomu dítěti myslí že to třebas nějaká karma taky v tom mohou myslet že ten nesmysl to jsou voni vinni a to dítě za to trpí ale to oni si myslí že topí jsem měl tu tři eto mnoha bláznů mluvit stýkat se s nimi protože to tady umožnili v kromě říši a v plzni také několik let se kola toto choroby tam bylo vládnu tak se ve že ty lázní netrpí to trpěl ten partií který si myslel který nebyl blázen kteří si myslel ale že je to předchází vtělení je to karma ten trpěl u toho se mohl zakročit protože si si se byl vědom že je to karma tak se mu odboural pojem jeho karmy a rázem chodil von si myslet že to zabíjel ne jsem jenom prostředníkem toho že on si odboural tuhletu představu. A tak je to s tou karmou tím nebude posouvat si pochopit budu karmu definovat jednou větou s nebudete souhlasit ale je to jediné správná definice karmy jednou větou existuje karma že člověk se musí vrátit k bohu to je karma a neslevím ta existuje když člověk vůbec nemá pán že to udělat a tak všechno se v přírodě vsune pomalinku k tomu bohu pomalinku s tou vidí a za cenu protikladu to je cesta velice pracná že totiž se pobíjí dobro zlem jo anebo negativním a tím se to vsune dopředu že se tam požíral vzájemně a my zase požírá je abychom mohli vyvést vyšší způsob života na povrch ne tak to je ten nejnižší způsob zvýš. Přeci způsob jak se dostáváme kupředu karmicky ne že my totiž šlape po bytost tech které jsme si pod many aniž třebas jsme si chtěli pod manit ale bakterie například normální lidský organismus podmaněna ty musí sloužit ba které život musí člověk u sloužit kdy mu nesloužil tak se to tam zvrhla dostane buď nějakou rakovinou prostě nějaká ta ano například že chátrání to je zvrhlost to který zatím o kterým se zatím nevíme rady ale to není žádná karma musel zemřít třebas sedmdesáti cenná karma nebo jak si myslí že se to vydám indové si říct zmařeno určeno karmicky a ve tedy když si to do dýcháme tak musí vo tu pryč to je omyl tedy voni si moc po trpí na tu starobylé vědy je to jediný. na věda ale moc doslova si vykládají to co ty staří národové věděli a nikoliv doslova když například tadyhle voni praví že jsme museli projít osm miliony vtěleními předlidskými ste stali člověkem tak to je záležitost nikoliv předcházejících vtělení nýbrž záležitost devíti měsíců těhotenství kde si člověk všechny ty vtělení prodělá my vypadá tak že když si člověk v životě něco na trpí dobrého nebo zlého všecko prostě co dělá tedy na něco co se vymyká karmě a to je koncentrace na boha tak všechno nese karmu všechno ostatní nese karmu to znamená ho připoutává k tomuto světu takže von se vlivem toho musí znovu zrodit a musí to zase odbýt jo je to tedy způsob pojetí. Velice primitivní karmy protože ten člověk si vod bývá něco co neví že provedl to je velice kruté a tak to tedy není vono to je ale přece jenom relativně pravdivé v tom smyslu že jeho rodiče byli na úrovni zvířecí svým způsobem života a on tedy zase se zrodí na úrovni zvířecí takže když von se prvně objeví na tomto světě tak převádí napřed pudy u něho to znamená zvířecí stránka života teprve potom nastupuje rozum a teprve potom duchovní vztahy čili on se musí pořádat těmi základními vena pudy upře sem se a a sebezáchovy a pud to rozumování rodu toho se musí s tím se musí. Žádat teprve se s tím vypořádám tak může jít kousek dál bych se teďka při proto ti to potom zapomněl dotkl jednoho člověka který ho ty osobně znáš znám například případ že nějaká matka která bral ženské hormony ne aby mohla porodit ta měla zdravou holčičku a protože to byla holčička ona vzala ženské hormony tak to ho či se nemohlo vadit ale běda když se teďka pomocí těch že vo hormonu ženský ch narodil chlapče to s ním práskal vozem stavem že to hamy slu že on tam nemá rovnováhu mezi tím hormony mužském a ženskými převaha těch mužský ch těch řeckých hormon a von jako rodičím se teprve rodiči se muž musí to překládat jsem jim ten otčím řekl no nejpozději se to zbavit . Bude mít ten přechod do toho pohlavního života že jo tak se toho zbaví ale předtím to asi nepůjde tak snadno ale kdyby nebylo bývalo těch hormon ne tak jste tuhleto u toho chlapce neobjevilo tak je to karma je to nevědomé jednání těch rodičů zase to způsobuje rodiče kde je ta karma tedy není nikde tady ji nehledejte tak karma by se dala definovat kdybych se to definoval po svém jako tažení boží k němu že totiž my vycházíme pořád vycházíme od boha pořád to je věčné podstaty vycházíme teď ne jenom při narození ale teď pořád odtamtud bereme život tento toto poznání to tuto lásku všechno ale zase se do něho aniž to víme vracíme pomoc. Malinkým plným krokem se vracíme ano a to taky s toho si taky nejsme vědomi ale to je ta karma odtamtud vypadnou a tam se vracet proti tomu není vyhnutí karma na stoprocentní to co se byli tím děje to se všelijak vykládá v indii a porůznu jinde jako zákon odplatu ale to jsou všechno nedokonalé vysvětlení to jsou velice dokonalá vysvětlení pže kterými mohu slova si jenom z pokušení ramen že jo protože vono to tak může vít ale v devadesáti lidí proseto tak není a prostě to šlo zamíchán pravda s nepravdou jak si takové pravdy neváží ano musel to potom dycky vostuda se mně bylo nestalo s tím panem lysý to že on byl chromý že na půl těla a on se z toho dostal že překonal svoji představu pane. K tak vám to to netvrdil a že jsem se s ním dva roky pral než se do se představit dostal a von si pomohl potom že tu představu překonal že jo tak pro prosím říkám mnoho o podstatě karmy je možno cvičit písmenová cvičení tak že se netočí od místa k místu ne postupně nýbrž na celou šlak najednou to záleží na vaší vnitřní připravenosti měl jsem teďka v brně nějaké manžela ne ty jsi při tom byl nebude tady jmenovat a ta paní dlouho praxi v joze a jsem říkal no to vaše cvičení vám nejde ale to bychom si museli mezi šesti očima všechno vyříkat tady při společnosti kde nás do těch očích víc. To říkat nemohu a tak ten manžel říkal tak teďka máme chvilinku ještě čas dovolit du tak mohl by to mezi těmi šesti očima proběhnout a to proběhlo tímto způsobem že jsem tu paní ix před tím manželem samosebou si vzal stranou do toho pokoje kde nikdo nebyl než ty dva a řekl jsem ji tak jak daleko dovedete se soustředit na některou část svého těla zkoušel jsem napřed na prst víte jenom ten pes a nectíte ostatní tělo ano zase si to vyzkoušel jsem s vstoupil do jeho jejího těla že jsem věděl že že mi nelže zkusil celou ruku zkusím je druhu ruku zkuste a nohu na celý tělo to nešlo najednou si uvědomovat celé tělo to jim nešlo ale šlo ji třebas uvědomovat si nohu od prstu dole pokud. Nik celou uvědomovací celou na obdobu noha se říkal paní i vy máte schopnost si zlosti jsem bez pohybu mít do těch nohou do kutnu to je daleko lepší než chodit z místa na místo to je pohyb který se musí beztak omezit a přitom ještě řekla že to dělá i to cvičení takové potíže že i to čte pýcha to říkán těch písmen se říká to je jasný důkaz že máte brzo přecházet z těch písmen do ticha jak na to že pýcha tak stane tedy nechat to musím nechat ne a tak jsem nízká ka říkal že se musí soustřeďovat nejenom na šlak ale jestli to dokáže s si pociťovat jenom tu nohu ne takže se musí soustředit na celou tu nohu a tam vložit jo to jméno boží. Ovšem kdo to dokáže se daleko lepší než se pohybovat ten pohyb to ruší to soustředění no a kromě toho ona ta paní ještě další schopnost no ale to bych mohl nechat že tu vynese tak to jste mi taky tu otázku tak nekladl tak zůstanu u tohoto že si nelamte hlavu s tím že to je předpis nikoliv obecně platný nýbrž předpis na začátečníka jestli dovedete třebas se soustředit se tou část jeho těla takže tam cítíte tep krve tak se tam soustřeďujete jako třebas teďka se soustřeďuju na svou sedají část v proměny snazší protože tam přes tam cítím ten tep okamžitě teďka ho cítím jenom se začít části svého těla a teď ho třebas tím. V tom palce tej ho cítím v noze takhle rychle mně to jde ale ho mužích celém těle jo a taky mohu opustit pocit tělesnosti kdykoliv chci jo tomu udělat svou vlastní vůlí to nedokážete ale to nevadí to nedokážu taky vlastní silou nýbrž to je trnitou neprojevovala ale to znamená že nemusím říkat žádný písmena nebo to co takovýho ale to pro vás neplatí ten tato rada ano gotvaldova šestnáctého července set osmdesát pět tak lidské tělo je transformátorem vesmírových sil tak dokonalý že transformuje i síly které se normálně rozumově ani smyslově nedají zachytit takže dejme tomu zachytit. Toto světa jenom to co vidím co smysly přednesu jako vy tím ty katany tu krajinu vás všecky ne tak to rozumově pracuju říkám si tam to je strom které rozumové zpracování tohleto je víta tohleto a tak dále ale to je v rámci malinké úsečka ve smyslech to je také v rozumu nebo dostane se to do rozumu případně nebo tam nedostanete jednu noc otcem je to na vysokých dvěma a u toho zůstanu na tom že tří pohybu se pořád v tom vězení mezi smyslovým vjemem a rozumovým zpracování ale každý v sobě schopnost co rafael i něco co nemusí projít smysly a když to neprojde smysly tak nerozvinete ze že to bude procházet rozumem. Takže tady totiž potom nastává situace že řešení které nám mimo smyslové vnímání napa na zrozuje nebo nastavuje to není rozumové řešení tvoje řešení této tohoto kontaktu není rozumové nepochází z rozumu jakmile dovolí aby se rozumu toho mluvil a ten o tom tito způsobem je to zoufat ta se nebo tak nějak tak tím se to nevyřeší to kola sje ne duševně ale jinak nic kdežto když ty víš že tady řešení není a čím ten klid budeš mít tak ho budeš se na ind a jak se toho nedá nevím teď k tomu tam formou asi rozumíš to ještě tento to předvedu podle radžajógy radžajogíni říkají je schopnost tečka otevírat jeden úsek vědomí za druhým když teďka vnímám tenleten svět. Tak mám otevřenou muladharu to je jeden z čakramu páteři vono to není z páteře a je to v oblasti totiž on se není právě obrazové to tam stav který tam je za zamontován je tam ta von to prvek jo takže nikdo žádný na tom by to páteři našel tam není ale ten prvek je tam zamontován a on se on se projevuje tím nebo on ne že fungovat tím že ty smysly používám že používá se si tak se hned které ten prvek oživuje to jako když zapnu tam nějaký proud totiž vedu pranu do toho jo když tam vedu pranu tu životní sílu tak funguje vidění tohoto světa proto indové někteří říkali že to to je všechno že to zapomenete jinde tak to to pro neexistuje sem se stal dobře znám když například se potřebuju stýkat se svou manželkou tvrdě. Po mrtvi několik let a ta nemůže vstane vnímat najednou musím vnímat i ne ne nespadnu do bez vědomí nebo do nějakého transu ale vopravdu kdybyste mně řekli v chvíli co vidím před sebou tak bych se musel vrátit k tomu vidění sem nekouká na tobě se právě chce abys uměla třebas zapnout aspoň svadhistanu a odtamtud shora dolů působit na muladharu ve které je syn teďka víte je teorie pustá ale je to vědecky podložený let oni říkají za tím je potom manipulací mi anahata a dna vyšly a sahasraře to není zapotřebí na přízemní případ todleto to není nic vznešeného a proto si myslím že by na to stačil i takový nějaký symbol záda dále vyčiněno by asi si. Viděl rady protože ten svadhistanu vláda velice dobře je o dneska osmdesát let ale si že by ještě způsobil mezi lékaři je považoval za nejlepšího v tomto oboru jo on pracuje v tom peru že vy si to je ne v persii laboratoře a tam takový pokud ničitelka funguje někteří lékaři například vypra a tuhleten tím bál a a pepíček je v tom taky všichni musí neska si ti vůbec fungovat jako léčitel tak musí být tam zapojení jakým to jako jak je to neosvícený ale to paty zaskočit která se tady netrpí u nás na pepíčka voni neodhalí správně protože tuhleta laboratoře je schopna registrováno některé vlivy. Který ty přístroje který mají k dispozici umožní registrováno máme dneska přístroje jenom na registruje magnet mu lidského a v tom pepíček není vynikající on on působí dalšími dvěma silami který nejsou tím marod sem když lidským nýbrž něčím jiným vyšším a to mu je zradit jenom vidí ty účinky co on to tak že ho považujou za dobrýho a neví čím je to říkají to mi neumí registrováno přístroje že my nemůžeme rozumně říci kde to von bere ale se vrátím k tomu k radžajóga kde radši jogini prostě vyloučí vědomí tohoto světa a to nemusí dělat a nasadí vědomí jiného úseku třebas svadhistany potom. Vy řadí muladhara svadhistanu a nasadí manipuru a tak to tak jdou dál jedno za druhým je to takzvaná dlouhá cesta podle jejich návod slovy je to opravdu strašně dlouhá cesta radžajoga je jedna z nejprostší ch ces protože on ten člověk musí mít obrovskou disciplinu a ty například nemáš ty se nedovede zbavit toho dojmu který z toho vjemu máš to sedne do hlavy a tím se vězně v tom který se chce ab v tom prvním transformační stupni jako když se tam to blokuje nějaký přepne a nedá se to přelnout dokud tam funguje ten rozum proti tomu normálně nemám ale von je von je totiž v tom smyslu velice těžko vyučen že on se chová to případě celobytostně on strhne na sebe všechny životní síly. Takže člověk je kroky mimo něj a prostě ho si ho se celý do sebere a to znamená ty o toho aniž víš vkládá takovou zbytečné energii do toho aby si si to pěkně vyžil ne že nemáš po nic jiného sílu než prohlédl von to není pra to je jenom se převtělovali do toho do oblasti si to rozumové a tam se to mele a nemá to žádný východisko takže to člověku ubírá člověka v veškeré síly protože on vobrátil pro prany ten člověk v tom dopad víta do této oblasti a místo aby to teklo tady z toho srdce aby to teklo tam by potřeboval by to teklo a to sem si hned řekneme kam to potřebuješ aby to teklo tak ono to tam zůstává ne a tam se to nějak redukuje nebo ne co předtím tak dělal prostě ne to se nazpátek do hlavy ten. Je to takovým způsobem je to že bychom nazvat celku vycho začarovaný kruh ano a z toho se nemůže stát takže ty máš den že to bez výsledné ale to je tvůj stav ve výsledné na ale vono protože nejsi si nejsi nespojíte si spojitá dva to umí na to dítě taky zpětně že jo to se dostali první věci tak by se transformátor o ten ten transformátor dovede přetransformováno sílu kterou neseme pranu na nástroj kterým jsem ovládat z těch sedmi úseku jsem je tady vyjmenoval ne takže ty potřebuješ aby se to dostalo za rozumové zpracování abys to nepracoval to co vidíš rozumově řečeno lidově ji aby si z toho nedělala hlava to je. První věc nutná jak mi to sta začne stoupat do hlavy jakmile si jak jsme ne v situace zoufalá to zvládám tak nemůže se z toho vymanit ty musíš být vyplňovat a říct si tak to nepatří do rozumové oblasti řešení tam není řešení když tam není řešení také někde jinde a teď ti řeknu kde to řešení je a kam s tím proudem prahy že ten pro ta ten proud prany přichází pořád každým řeckem tu životní sílu pobíráme s plýtvám že necháš kolovat ne tady mezi rozumem a mezi tím srdcem tak řekl jsem že prana normálně proudí tady do solárního plexu a že je nutné tu pranu převést do srdce tam ji člověk převádí aniž jak a proč. Například matka která je citově založená většinu prany převádí do srdce tam je cit oblasti tu aniž to je samovolně tak že si to převádím do pastvy za ten s tou potom mává ne tak ty tam nesmíš nechat tu sílu citovou tyto pranickou která se před něj se prostorová na jo to je to transformaci nesmí dojít v takové míře aby to zbavilo schopnosti další rozhodování vono sice je impuls je rozumový ale ten rozum dává jenom impuls to znamená ten rozum teď bude fungovat jenom jako přetlak a nic víc jakmile řekneš tím rozumovým přepne čem tak to přepne na jinou úroveň ti hned řeknu jak se to dělá technicky protože ne se to bude rozumově. Pochopitelné ale to napřed řeknu na nějakém takovém příkladu který ti bude vypadat jako velice vzdálený ale který dobře zrazuju obecně si to potom musíš převést situaci kterou musíš ty taky obdobně řešit když například dejme tomu moje babička hledala klíče a nemohla je najít a zastavila mysl a obrátila na nějakýho svatýho antonína sane svatý antonín nepůsobí abych se dal klíče ale důležité že odstoupila od sebe od pude toho koho točení ního to sem si naučit a rovnou matka do místa kde takle byli a tam je našla říkal vidíš svatý antonín samozřejmě se při tom díval na babičku jsem byl dítě v předškolním věku a říkal jsem. No tak to je svatý antonín a to vnitřně říkal že to není pravda že to zavinila vona která se od sebe poutalo tak první co od tebe chci jakmile něco takového doma za stane u toho syna hned jít do toho transformační ho střediska srdce tam obraz ten cit a s tím citem se dostat do oblasti ticha a vím že to těžké ale když to chvilinku necháš rozběhl tak to nezvládne a jakmile vidíš začínající takový případ tak hned tadyhle to ticho tak je tam není jenom ty tam je taky ticho tak tam rovnou to ticho nalezneš a když ho potřebuješ tichu tak ho spotřebuje za úrovní ab za úrovni smyslového a rozumového zpracování a tam se samo řečení nemusí vědět. Jak to de slovní přijde a jak si tomu přišla a jasnýho našla rozumíš jsem a maximum zubu že takže jakmile tam místo citových rozpoložení nepatřičné ho kterým jsme vyřeším našla klid tak to dítě by se také uklidnil se všechno se molo vím protože neva za zakročí tyto necháš rozběhnout ty sice u soustředit na probíhající stav toho dítěte a to to nic neřeší protože to je následek. A to rozdrobí prostě to je to je tak nevím tak ten návod by tady byl ne vono je třeba tak dlouho se pokoušet ten svůj vlastní klid ten klid takovou sílu že na kazí to okolí a samozřejmě v případě matky a dítěte na každých v první řadě to dítě protože je mezi mi raport takže aniž bude vědět proč to začne být klidné a začne situaci chápat nebo vnímat nebo řešit jinak než dosud než kinetický dejme tomu nýbrž klid. A ten autor způsob uklidnění je postaven na principu auto se to je velice neomalený prostředek oproti tomu co tady propaguju to není auto sugesci pomocí níž se dostávám to klidu nýbrž to je návrat bych tak řek to vlasti která je a oblasti samovolnosti na již vím že za tímhletím po bouře rozumem kající myslí která se pořád proviňuje podle toho na co myslím když my si na strom tak podobu stromu to řeknu lidově tak je něco co nemění tu podobu co je v klidu a právě když se dostanu z oblasti rozumového pohybu. Do oblasti napřed jenom jednoduššího rozumového pohybu třebas k mantram nějakým že jo a zjednoduším ten pohyb aspoň a pak potom zjednodušený pohybu se dostanu za veškerý pohyb ono si že to dělá tímto správným způsobem k tomu mantram nedokážu pořád říkat ono si to pořád nejde ono to musí ke klidu samovolně to musí klidu nejsem schopen jsem byl na tím původně zoufalí že jsem nebyl schopen to mantram vyslovovat protože vono mi to přecházelo samo ky klidu ne do klidu a to je jiný způsob než jako sugescí to je způsob zjednodušoval toho pohybu myšlenkového a tělo zastavení přičemž se nezastaví vědomí vědomí se stane jasnější protože není zastřeno pohybem myšlenkovým rozumíš že totiž jsem. To o tom se neče e o tom světit lékaři ne se to snadno mluví že ty při vědomí operovali znamená vědomí nechali ale pohyb myšlenkový když zastavili vnímání i bolesti ten dokonale zastavili pohyb myšlenkový no a tím naučili osamostatnit vědomí lékaři že jo předškolním věku teď dost brzo co to mělo za následek že jsem měl schopnost rozlišovací to dítě by taky nabral pro rozlišovací kterou jsem rozeznával co správné a co nesprávné od nesprávného jsem se od klaň al a ke správnému sem se přikládal takže jsem výběrovým způsobem začal žít no a to mělo za následek po třinácti letech že jsem se setkal se svou vnitřní podstatou nesmrtelnou bylo poměrně dost dlouho protože třináct let svět do dlouhá doba ale že si myslí že to. Dělalo dítě které nevědělo co dělá a proč to dělá a tamto povede není z toho nevěřilo přitom na ni ne nebo samovolně to dělala to byla záchrana věci že je dostali to dítě do oblasti samovolnosti a na samý pokraj nám a vono si odtamtud nějakým své rozdělu cestu kupředu a to právě si tady v tom případě řešit tímto způsobem....

Download XMLDownload textWaveform view