Waveform view
84-16B-K
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
By
to
trpěli
ví
a
nakonec
se
dostaví
řešení
které
vás
nebudete
litovat
které
bude
samovolné
tímto
způsobem
se
dostanete
do
oblasti
samovolnosti
té
vaše
pravlast
ten
pravý
klid
je
používání
samovolnosti
kde
všechno
a
který
já
propaguju
kde
všechno
jde
samo
jako
mně
jde
vo
zuby
všechno
samo
je
na
to
nemusím
přemýšlet
to
chápete
že
na
tom
nepřemýšlím
tak
taky
o
tom
budu
vím
to
není
otázka
přemýšlení
úvahy
u
mě
to
je
jenom
otázka
možná
úvahy
pokud
tam
jaká
uva
v
tom
že
musím
přemýšlet
na
výraz
český
ale
obsahově
mi
to
jasné
co
mám
odpovědět
ne
tak
takovýto
klid
by
chtěl
aby
jste
si
získali
aby
se
takle
samovolně
seděl
jako
samovo.
Mně
byl
někdo
tesařem
před
námi
a
to
byl
ježíš
kristus
samovolně
byl
učitelem
samo
mu
to
šlu
zázraky
musi
sami
do
léčil
tam
jde
lékaři
by
si
s
tím
nevěděl
rady
ne
samovolně
to
dělal
a
prosím
to
je
to
co
ho
nemohlo
zneklidňovat
a
to
co
ho
neodrazovalo
od
vrcholné
činnosti
tento
kryt
vedlo
z
dalším
pokud
že
se
dostal
na
kříž
to
je
ten
velký
pokrok
že
mohl
stav
spasitelem
ano
a
nakonec
osvětlil
helence
je
ještě
víc
než
spasitelem
je
obyčejně
považujeme
za
největšího
přínos
pro
nás
se
stal
vaším
spasitelem
věčná
přínosy
že
starším
osvětitelem
a
to
je
tam
přitom
seslání
ducha
svatého
a
k
tomu
bylo
kromě
říši
ještě
zapotřebí
pokoj
svůj
dávám
vám
a
rozvažuje
vás
všecko
co
potřebuje
být
evropa
ano
to
já
vím
co
vás
potřebují
dána
má
by
vás
to
nepoutalo.
A
spoutává
ve
vás
všechny
překážky
které
vám
stáli
v
cestě
a
protože
se
ve
vás
všechno
rozpoutal
co
bylo
třeba
rozpoutat
a
všechno
spoután
co
bylo
třeba
poutat
tak
vy
od
této
chvíle
máte
moc
rozvazovat
a
svazovat
a
pravým
vám
cokoliv
svážete
na
zemi
bude
svážený
na
bude
vázáno
na
věčnost
je
říká
na
nebi
a
cokoliv
rozvážete
na
zemi
bude
rozvázáno
na
nebi
a
takovým
takovou
tou
vybavuje
teprve
učedníci
páně
mohli
se
dostavit
před
seslání
ducha
svatého
a
to
vybavuje
staň
duch
toho
se
potom
moji
stát
učed
učiteli
v
znamená
zástupce
ježíšovy
ze
na
zemi
my
tady
slyšíme
mnoho
věcí.
Čili
které
se
nám
zajít
samozřejmé
a
přijímáme
za
správné
ale
jejich
tolik
že
až
přijdeme
domu
tak
jedno
po
druhé
zapomeneme
a
nevzpomene
se
je
na
to
co
prá
bychom
právě
v
té
daly
chvíli
potřebovali
za
potřeba
nezrodí
protože
si
to
a
nestaneme
na
to
která
kde
by
se
ta
a
ta
která
ve
do
tam
zrovna
hodila
toužit
o
to
říkám
jinak
než
jak
si
to
měl
říct
tak
to
říkám
já
neříkal
a
jak
to
máme
udělat
nebyl
je
toho
moc
najednou
měl
bych
moh
taky
vážit
takovou
kvete
smazat
domů
a
je
toho
dost
ne
tak
ne
ne
toho
strašně
málo
to
jste
na
mil
že
toho
moc
to
je
jde
vo
to
vám
toho
říct
méně
než
tady
jde
o
to
pořád
v
tomtéž
duchu
na
vás
působit
mně
nejde
o
to
aby
si
to
nebo
ono
zapamatovali
když
si
nic
z
to
nezapomenout
že
to
je
nic
se
nestane
důležitější
je
aby.
Abyste
pochopili
tuhletu
věc
že
pravá
vnitřní
modlitba
se
tehdy
stane
správnou
když
zapomenete
na
ty
stačíte
paměť
zapomene
na
všechno
i
na
to
co
vám
říkám
když
ty
učedníci
ztratili
naději
že
ježíš
je
spasí
tak
se
snažili
si
na
to
zapomenout
pro
jaká
taková
iluze
si
mysleli
dojem
že
náš
spasitel
ukazuje
se
že
to
není
pravda
ale
takhle
vytřela
takhle
těžkopádně
na
to
jít
protože
to
nebyly
propadat
těchto
správný
věcí
a
a
to
si
partyzánsky
se
všemi
chybami
abychom
se
jistě
taky
mohli
naučit
nelamte
těle
tak
by
věřte
že
pravá
vnitřní
modlitba
není
rozm.
A
tam
to
může
jede
zůstal
začínat
ale
pravá
vnitřní
modlitba
vedoucí
ke
spojení
s
vědomím
spojení
s
bohu
je
modlitba
kde
se
nemyslí
že
jsem
neuvažuje
kde
se
nechce
kde
se
člověk
odevzdává
ano
odevzdává
se
pokud
ono
to
procentní
by
dbáte
jenom
na
to
abyste
se
odevzdali
důkladně
odevzdali
aby
ani
smál
vaší
osobnosti
nebyla
setra
někam
jinam
než
tam
kam
chcete
jestliže
toto
dosáhnete
esi
ztratíte
paměť
to
je
provinění
koncentraci
například
v
té
první
záruka
správné
spojovací
modlitby
tam
člověk
musí
ztratit
paměť
musí
zapomenout
na
všem
a
je
já
tady
říkal
ji
na
všechno.
Ostatní
jo
já
jsem
se
dneska
přesvědčil
na
opačném
případě
jak
rychle
ztrácíte
paměť
bez
líní
modlitby
s
se
tam
říkali
tak
jako
by
toho
nebylo
podle
tady
o
nějakém
týrání
a
jeden
z
nich
tomu
zavřel
příčinu
a
druhý
na
to
musel
povídat
a
říkal
to
ne
já
to
tamten
za
dal
ty
činu
ale
že
tenhleten
se
neodcházel
různou
že
musel
odpovídat
tak
je
stejně
vy
takhle
já
si
nepředstavuju
to
zapomenutí
já
si
představuju
tak
že
když
se
ty
věci
slyším
tak
se
nad
tím
pozastavím
jako
že
k
tomu
nemám
co
říct
že
mám
v
tom
duchu
chvilinku
podívat
aspoň
vleku
aspoň
dvanáct
vteřin
přá.
Ale
kdyby
v
tom
duchu
dovedli
aspoň
dvanáct
cením
podívat
tak
se
vědomí
začne
zapojovat
a
jiný
svět
mi
na
to
království
který
není
z
tohoto
světa
to
je
dharana
hrnou
to
začíná
a
neděláte
ani
je
dvanáctého
a
proto
přijete
sice
bez
paměti
domů
ale
také
bez
velkého
užitku
a
bude
ve
toho
mnoho
co
jsem
tady
řekl
na
vás
jedno
pro
druhé
beton
a
už
tady
zapomněli
zapomenout
a
to
je
to
špatný
mysíte
že
je
kdo
se
naučil
vnitřnímu
mlčení
tak
já
jsem
tady
svědkem
očitým
svědkem
toho
že
já
jsem
se
k
tomu
nikdy
nenaučil
a
mám
dispozici
to
to
vnitřní
ticho
to.
Mlčení
kdykoliv
potřebuju
ale
by
vám
řekl
nám
to
vtělil
jaký
je
to
je
je
to
vypadat
to
to
nebudu
říkat
a
nechci
vás
oživovat
ale
chci
vám
říci
že
nikdy
jsem
se
tomu
neučil
vlastní
silou
nýbrž
platí
to
co
ježíš
kristus
řekl
si
učedníkům
pokoj
svůj
dávám
vám
já
tomu
du
dávám
nikdo
jiný
není
schopen
než
spasitel
neber
toho
osobně
než
spasitel
nám
dodat
toto
ticho
po
kterém
se
v
nás
něco
rozvažuje
a
něco
sveze
to
znamená
my
se
rozvažuje
od
všech
těch
malichernosti
kterými
normálně
žijeme.
A
zrozujeme
se
s
touhou
po
věčném
životě
a
nevíme
které
se
to
mohlo
vůbec
stát
že
sme
jiný
to
je
asi
tak
jako
když
někdo
prošel
tím
žlutém
světem
najednou
byl
jiným
člověkem
než
ten
který
v
něm
ještě
neprošel
že
tak
já
bych
vás
prosil
ty
si
iluze
že
by
se
mohli
tady
naučit
nebo
sami
naučit
od
někoho
naučit
nějakému
vnitřnímu
tichu
naučíte
se
to
by
ty
joginy
a
tam
byli
strašně
dobře
který
dali
ty
jogický
cvičení
oni
tam
učí
je
relaxaci
utiším
ale
když
jsem
mluvil
byl
si
přitom
tý
to
no
víme
tam
se
může
o
tom
že
to
není
pravý
ticho
vnitřní
tak
vona
s
tím
plně
souhlasili
čím
si
z
toho
o
nás
je
bohudík
toho
dobře
vědomá
jak
že
to
je
věc
naučená
pak
je
to
špatný
to
mě
nikoliv
o
to
je.
I
ti
vstříc
vinciho
neděláte
že
vycházíte
vstříc
tomu
který
nese
ten
dar
toho
vnitřního
ticha
vy
musíte
umět
mu
ví
tří
snažte
se
být
klidný
že
se
v
dobří
a
dělali
co
všecko
dělat
teď
tomu
nic
nemůžu
mít
ale
není
to
že
by
se
z
toho
nespočívá
v
tom
že
by
se
to
naučili
to
tím
se
tomu
nenaučíte
tím
jenom
vycházíte
s
tří
když
se
disponujete
jenom
a
ještě
jenom
v
tom
případě
že
vám
to
nespočine
do
hlavy
že
jsem
se
dobře
disponovat
to
by
bylo
taky
špatný
to
by
se
dobře
to
se
dobře
vzpomenete
jako
ten
jenom
tehdy
jednat
jako
ten
svět
které
mu
vyléčil
pán
ježíš
toho
na
smrt
nemocného
služebníka
ten
pohan
setník
řík
přišel
k
jezeru
kde
von
kázal
ježíš
a
říkal
mu
mám
na
své.
Nemocného
služebníka
kterého
miluju
buď
tak
dobrý
a
u
zdravého
od
toho
tak
dobře
a
to
tady
nechám
a
pudu
za
ním
choval
po
to
nejsem
přeci
ho
nobel
abys
vešel
do
mýho
domu
přeci
ty
si
daleko
mocnější
než
já
jako
se
k
ní
když
svým
podřízení
nařídím
těm
stole
nařídím
aby
něco
udělali
on
to
udělají
jenom
řekni
slovem
a
můj
služebník
bude
zdráv
a
ježíš
kristus
říkal
pravím
vám
že
bys
radil
se
našel
tak
velkou
víru
jako
v
tom
to
ponoř
ji
služebníky
je
zdráv
tak
teď
ten
radí
duch
von
vyšel
vstříc
svou
ochotno
to
je
taky
jedno
přivolení.
Vrcholnou
ochot
a
vrcholnou
vírou
v
tu
obrovskou
moc
očí
víte
že
vás
bůh
je
schopen
přemoci
že
bůh
je
vás
schopen
odít
touto
milostí
když
ví
nepovede
jako
prasata
jako
svině
který
slabou
po
té
ch
ale
protože
on
je
vševědoucí
tak
taky
se
svině
vystavit
se
to
by
a
proto
vám
tyhlety
věci
nedává
tak
takhle
to
řešte
klidně
a
ne
že
jste
neschopný
bože
pán
bůh
není
milosrdný
musíte
přestat
být
svými
a
přestat
být
prasaty
tak
to
všechno
samo
přijde
a
to
není
nic
víc
než
víst
říc
já
nejsem
zvíře
a
nejsem
toto
tělo
to
je
nástroj
v
rukou
božích
ne
v
rukou
mých
rukou
božích
já
s
ním
vládnu
je
mi
to
svěřeno
protože.
Třebas
ten
hospodář
a
nějakou
hřivnu
ze
svých
rukou
tomu
služebník
který
s
měl
hospodařit
to
pořád
zůstával
hřivna
toho
hospodáře
to
nebyla
to
vodpíchl
hřivna
těch
služebníků
voni
si
taky
jako
ze
svým
nepodařil
voni
když
přišlo
už
to
mání
nenechali
si
ani
užitek
tí
hřivny
a
to
byl
takový
neko
v
také
veliký
a
on
si
oni
si
neuštípnout
zle
býval
že
by
si
byli
usnu
pojem
tento
je
nenarozen
do
temno
vnějších
jenom
by
tak
jenom
zahrával
nic
víc
neděláte
než
hřivnu
kterou
máte
k
dispozici
od
něho
říkám
že
není
vaše
matek
k
dispozici
od
něho
tu
za
hrabete
soustavně
nově
za
radujete
jako
třeba
dejme
tomu
tady
sem
vám
předložil
nějakou
hřivnu
a
vy
jste
jim
okatě
nepřijali.
Že
jste
se
bavili
o
nějakým
na
týráním
to
je
pro
mě
důkaz
za
stejný
nepřijali
když
takhle
jednáte
pořád
a
já
jsem
já
mám
velkou
naději
že
když
při
tom
nejsem
že
jednáte
ještě
hůř
tak
pak
se
ztrácíte
ve
starostech
bez
zbytečnost
tech
komplikovat
takové
složitosti
života
že
máme
te
říkat
jako
lidi
kteří
jsou
do
zaměstnání
a
říkají
jo
to
je
učení
krásné
na
to
nemám
čas
pravím
vám
nikdy
nebudete
mít
čas
říkám
jim
nikdy
jestliže
někdo
toto
řekl
ježíši
kristu
a
poznejte
si
o
té
dovol
a
když
se
solí
a
svýho
otce
nech
to
těm
kdo
jsou
mrtví
ať
mrtvý
pohybuje
mrtví
ty
poli
a
mnou
nikomu
nedopřál
ani
chvíli
od
bych
to
si
vás
takhle
musíte
být
na
sebe
přísný
to
je
ta
disciplina
to
je
ta
pravá
poslušnost
ihned
nepotká
to
na
tře
mě
nikdy
při
koncentraci
já
jsem
byl
tak
hloupě
si
myslel
že
jenom
koncem.
To
se
vede
ke
spojení
s
bohem
nikdy
se
s
se
nepomyslel
že
za
týden
to
někam
do
táhnu
nýbrž
se
teď
duch
bohu
teď
jdu
bohu
ale
ne
že
to
tam
dost
na
dojdu
jsem
ve
se
čtyři
díla
při
leda
muž
a
žena
vacovi
je
myšlenka
že
ze
politicky
chápat
osmi
a
že
my
tak
pomocí
křesťanskou
židovské
a
ta
se
děláme
a
vždy
jak
jsme
viděli
pokání
vesmír
je
takový
to
znamená
kde
vládce
nějaký
panuje
a
ty
ostatní
jsou
hluboko
pod
ním
on
tvoří
a
rozhoduje
ovšem
němž
oddělené
věci
fakta
a
události
jsou
vězení
silou
zákona
jakoby
mnoho
náhle
na
zákony.
To
by
se
změnilo
není
pochyb
o
tom
že
myšlenka
přírodního
zákona
se
zrodila
z
předpokladu
že
svět
u
poslechl
příkazů
vládce
chápáno
podobě
pozemského
krále
to
je
ta
politik
této
osmi
ale
já
bych
k
tomu
řekl
že
když
pomocí
toho
této
kosmonuti
že
do
sto
křesťanské
já
vykládám
třeba
jiné
úrovně
vědomí
tak
si
počínám
podobně
říkám
že
tam
vládne
nějaká
zákonitost
která
se
jenom
podobá
této
zákonitosti
a
že
jak
já
se
dostanu
úrovní
svého
myšlení
a
jednání
hlavně
myšlení
tak
ovšem
dechu
a
podobně
na
taky
fyzický
nějak
na
jinou
úroveň
vědomí
tak
hned
podléhat
tam
té
zákonitosti
a
nepodléhal
této
zákon
s
vymaní.
Cestou
tak
jsem
to
odůvodňoval
třebas
tím
že
jsem
byl
svědkem
čte
s
kým
koncentráku
že
jakmile
jsem
byl
zabit
jako
vnitřně
proto
jsem
se
vzdal
sám
sebe
to
bylo
to
vnitřní
zabití
které
stačí
se
nemusí
zabíjet
budou
si
myslíte
jak
jsem
jsem
byl
vnitřně
zabit
tím
esesmanem
já
jsem
se
zabít
tak
v
tom
ohledu
v
tom
té
chvíli
jsem
vyrostl
z
toho
nebezpečí
nebo
odrostl
od
rodila
jsem
se
sebou
přerostl
sem
všem
těm
těžkostem
kteří
ty
který
ty
ostatní
a
já
před
tím
taky
zažívali
v
tom
koncentráku
nebyl
se
mě
sebe
měl
jsem
jí
zemí
nebyl
sem
ohrožován
neměl
jsem
báli
a
tak
dále
a
to
ho
pět
my
listu
že
to
není
náhodná
věc
že
je
že
tomu
takhle
je
tak
jsem
z
toho
vyvodil
že
když
se
člověk
ocitne
v
jiném
způsobu
myšlení
jiném
způsobu
hodnocení
v
jiném
přijímání
skutečnosti
já
jsem
to
přímo
od
boha
totiž
toto
přímo.
Tam
jako
důsledek
toho
přírodních
jevů
to
tady
že
se
narodil
se
podivit
manželky
ženy
nějaký
tak
takhle
ne
já
jsem
to
tehdy
bral
z
rukou
božích
ten
svůj
život
a
tak
se
mi
tato
zákonitost
tohoto
světa
vůbec
netýkal
to
to
je
mi
jasný
aby
to
musíte
ovšem
jenom
věřit
ale
já
jsem
z
toho
vyvodil
důsledky
že
tak
to
dopadá
na
kterékoliv
úrovni
vědomí
jakmile
splním
podmínky
za
kterých
se
tam
žije
vědomě
tak
přestávám
být
ovlivňování
touto
úrovní
zákonitostí
a
když
nám
i
ovlivňovat
tamto
úrovní
zákonitostí
jo
a
z
toho
jsem
tedy
usoudil
že
každá
úroveň
vědomí
a
indové
k
znají
sedm
ne
jsme
se
jmenovali
to
odpovídá
těm.
Sedmi
čakramy
v
té
páteři
že
každá
ta
úrovni
má
svou
zákonitost
a
že
se
a
oni
věděli
jak
se
té
zákonitosti
zprávy
a
v
tý
plnit
a
podle
ní
se
řídit
tak
pak
nepodléhal
člověk
těm
zákonitostem
nízká
i
takhle
politicky
by
tomu
řekl
chápu
zákonitosti
na
různých
úrovních
vědomí
tak
to
je
asi
tak
jak
si
to
uvědomuju
důsledek
toho
do
že
toho
obraz
se
toho
mýho
nebo
té
mé
znalosti
tohoto
politické
hodnocení
vesmíru
je
to
osmi
o
směli
židovské
křesťanské
takže
tomu
obrazu
nechci
aby
se
nevěřili
ale
berte
o
zze
ro
ono
tak
nějak
je
nebo
mně
se
to
tak
nějak
jeví
z
mé
pozice
ale
já.
To
si
dobře
při
tom
vědom
že
je
to
relativní
pravda
neboť
jestli
já
mohu
přelézt
hadičku
z
jedné
zahrady
které
říkáme
tato
úroveň
časoprostorová
zde
se
na
mě
víc
do
jiné
zahrady
a
do
toho
rybičku
je
jiná
úroveň
pro
třeba
časoprostorová
zase
ale
jinak
probíhající
do
času
říká
se
že
anděl
má
jeden
den
fit
andělé
celý
náš
život
že
o
ně
ho
to
jenom
jeden
den
tak
tím
je
tam
lí
že
na
tom
to
proc
je
něco
pravdy
tak
ono
je
těžko
se
dovolat
vůbec
anděla
protože
je
mu
to
tam
probíhá
v
jiné
dimenzi
časové
já
se
musím
dostat
na
jeho
dimenzi
pasou
vnitřně
abych
se
s
ním
mohl
stýkat
s
tím
andělem
a
když
se
s
ty
stýkat
s
bohem
to
mi
toto
tady
přece
něčemu
pomáhá
není
sice.
Abych
ji
na
úplně
ale
přeci
kam
s
bohem
tak
musím
překonat
veškerý
čas
a
prostor
já
se
musím
dostat
i
na
tem
pomalý
běh
času
jak
existuje
u
andělů
já
jsem
vám
říkal
při
nějaké
kinetický
několikrát
že
on
moje
manželka
když
třikrát
pomaleji
přibil
tu
ti
sledováno
hodinách
když
říkal
pomalý
dýchal
než
dýchám
já
ale
přirozeným
způsobem
ne
že
by
se
byla
toho
vnutil
nějakým
jogický
zem
tak
zažívala
bez
mezer
jiný
svět
než
tenhleten
otci
to
se
jiné
zákonitosti
přestala
se
vás
smrti
a
tak
dále
mělo
to
kladné
důsledky
jakmile
se
ten
bez
začal
u
nich
veliko
se
stala
to
vědomí
tohoto
světa
a
my
tomu
říkáme
u
takového
pacienta
agónie
to
je
on
přebýval
viny
světě
a
může
to
třebas
ani
nepamatuju
že
tam
přebýval
v
tom
a
tam
byla
vědomě
uvedena
tak
si
to
taky
v
vědomi
na
všechno
stoupat
laika
výhoda
myslím
že
bychom
tolik
jsem.
Té
výraz
správně
provedená
uskutečněná
skutky
neboť
ti
učedníci
páně
museli
pomáhat
bližnímu
bez
ohledu
na
sebe
viď
ne
od
prvního
okamžiku
přestože
mi
to
žili
po
té
spáse
o
k
tomu
aby
pomáhali
bližnímu
v
jestliže
tyto
okolnosti
jsou
splněny
tak
se
dostanou
touto
cestou
těmito
prostředky
až
pod
kříž
a
tam
se
jim
ukáže
že
je
ten
ve
kterém
tu
naději
skládali
naděje
taky
opustí
že
klamal
a
že
tedy
víra
v
tu
spásu
kterou
je
sliboval
je
marná
čili
oni
ztratí
víru
ztratí
na
něj
stačí
víru
a
jedině
se
nestačí
láska
to
příkladem
náš
ten
jan
poušti
jsem
všechno
vykládal
to
nebudu
tady
vycházet
platí
o
té
cestě
kterou
si
životem
ukazuje
ježíš
kristus
ho
ukazuje
cestu
víry
kdežto
indičtí
jogin.
Víru
v
boha
kterou
on
ne
odbourává
ježíš
kris
o
nikomu
nebere
víru
v
boha
víru
v
představu
kterou
mají
o
bohu
starozákonní
stavu
oni
nebere
to
je
rozdíl
si
kdežto
radžajogín
mistr
bohatý
nebo
karma
jogický
ti
všichni
berou
napřed
víru
v
boha
když
v
věta
víra
nevedla
k
nějakému
vědomému
spojení
s
bohem
říkali
taková
je
ničemu
ty
se
musí
vzdát
ale
nahražuje
ji
okamžitě
vírou
v
toho
mistra
a
ten
mistr
jim
to
dokazuje
že
tomu
tak
je
opravdu
zázračným
způsobem
dokazuje
že
vstupuje
do
nich
znovu
jejich
je
jejich
těžkostí
o
když
totiž
vstupuje
svou
vůli
do
toho
žáka
když
se
žáku
k
tomu
dá
svolení
zase
to
otázka
svolení
přivolení
když
mu
dá
to
svolení
tak
ten
žák
přestane.
Bojovat
z
těžkostmi
které
předtím
měl
on
ho
protože
ho
zbaví
to
žáka
jeho
vlastní
vůle
a
předá
mu
svoji
vlastní
toho
tu
mistrovy
totiž
ho
zbaví
těžkostí
který
ten
žák
předtím
jel
a
který
my
marně
třebas
bojoval
ty
se
nedostaví
to
veliký
cos
na
této
cestě
ale
on
ho
nedostane
pod
nějakých
kříž
nikdy
ne
protože
to
zase
víra
tak
pod
kříž
se
ten
člověk
nedostane
z
toho
důvodu
že
tam
je
ten
mistr
který
ho
provádí
když
je
to
rad
živa
já
budu
mluvit
o
začal
ze
abych
to
zjednodušil
že
to
královský
data
vede
až
na
takzvaný
indický
konec
tak
ho
provede
všemi
těmi
aspekt
nebo
řek
bych
úrovněmi
vědomí
rozšíří
jeho
vědomí
tak
daleko
že
ocitne
sám
sane
a
to
považuju
za
vrchol
na
který
už
se
nedá
jít
ano
využili
dokonale
transformační
schopnost.
A
v
této
obsaženo
že
když
se
jí
chápou
této
transformační
schopnosti
tak
vy
krystalu
vždycky
v
africe
já
bych
tak
řekl
tak
je
to
asi
vy
kritizuje
některou
úroveň
celou
jeho
zákonitostí
že
se
jim
projeví
třebas
muladhara
jako
červený
lotos
se
ti
látka
a
a
tak
dále
a
jiné
zase
jinými
počtem
pátek
pak
a
voni
se
nejenom
v
žilo
do
té
představy
a
ta
představa
nějak
obrazu
je
zákonitost
té
úrovně
vědomí
jak
je
to
možné
nebudeme
tady
o
tom
debatovat
když
jsme
radžajógy
ale
oni
dokonale
beze
zbytku
využito
lidskou
podstatu
tělesnosti
to
ovoce
křesťanství
se
nebo
v
ten
se
vůbec
neděje
takhle
dokonale
mi
lidské
v
existenci
nedovedeme
vyu.
Už
a
nebudeme
nikdy
umýt
a
bylo
by
třeba
k
tomu
abychom
měli
mistra
aby
nás
k
tomu
naučil
když
jsem
se
třeba
setkal
v
indii
já
jsem
to
to
nedělal
nikdy
pilně
tak
oni
říkali
jak
je
to
možné
že
ty
neznáš
principy
radžajógy
a
že
ty
otevírá
šlo
to
si
bez
pomocí
mistra
a
to
je
jedna
odpověď
kterou
oni
znali
taky
nej
prozradila
se
neznal
míra
zaujatosti
i
přes
že
to
neznáme
tak
mámeli
roku
míru
za
odpo
a
to
já
jsem
měl
vlivem
milosti
boží
prže
se
s
tou
milostí
cestou
lásky
když
jsem
tu
zaujatost
měl
pro
tu
věc
věčnou
když
jsem
chtěl
patřit
tomu
bohu
tolik
být
než
čemu.
Kolik
jinému
tě
se
mu
jako
se
modlil
devět
let
nevíte
o
to
abych
miloval
boha
víc
než
cokoliv
jiného
než
sebe
upřímně
jsem
se
za
to
modlil
a
oni
jiného
se
se
nemodlil
tak
taky
mě
to
pusť
bylo
umožněno
abych
se
dostával
někam
ne
až
na
konec
jako
indové
dotáh
ale
mě
kam
nějaké
ex
udělat
extazí
ovšem
dneska
vím
že
ty
sou
střední
fázi
vývoje
jak
mi
říkal
a
ta
terezie
a
že
za
ním
něco
co
je
na
extázemi
no
a
tohleto
už
indové
nedokážou
indové
dovedou
daleko
výše
toho
žáka
než
pod
kříž
už
má
poměrně
vznešené
poznání
a
to
neměli
žáci
pod
křížem
ježíšovi
já
si
počet
ty
byly
dostupná
když
si
člověk
uvědomuje
jakým
způsobem
on
je
poučovat
i
vysvětloval
podobenství
například
o
o
asi
vaši
tak
žasneme
nějaké
nízké
úrovni
on
vedle
ten
svůj
výklad
to.
My
dneska
dokážeme
i
s
menší
mi
dispozicemi
to
byla
žit
daleko
dokonaleji
než
on
jim
to
vykládal
ale
oni
řekl
nemohou
více
protože
jste
nedostali
ducha
svatého
až
o
sešlu
až
budu
výše
sluha
a
tak
dále
to
znamená
až
se
než
se
ducha
svatého
pak
se
dovíte
všechno
ostatní
pochopíte
co
není
pochopitelné
mu
že
to
tak
je
to
s
tou
cesta
sku
cestou
že
shora
se
pořád
působí
kdežto
ten
ind
se
šplhá
chudinka
pěkný
zdola
těžkopádně
sice
ale
s
takovou
jistotou
když
ten
mistr
i
vybaleno
malinký
počet
žák
tak
se
téměř
nemůže
stal
aby
se
mu
zvrhli
říkám
téměř
nemůže
stát
téměř
oni
opravdu
ho
a
ho
dostanou
až
nakonec
ty
cesty
kdežto
dejme
tomu
byl
v
evropě
nějakými
stroji
l.
Měl
několik
žáků
všichni
samo
zvrhli
všichni
odpadly
toto
se
indickému
mistrovy
nemůže
stát
to
znamená
my
stavem
chyby
se
četli
jeho
spisy
tak
bych
se
že
taky
to
byl
otec
ale
všichni
ho
žáci
se
zvrhli
nikdo
si
to
nedodělal
vona
ho
za
nedrželi
sino
odsoudil
neprávem
pochopit
protože
se
jim
to
hodilo
než
to
sou
ti
sebe
tak
ostatní
radši
toho
mistra
že
on
to
dělal
špatně
že
mě
je
to
zanedbal
ne
a
proto
já
jsem
v
tom
takle
beru
vzal
a
tak
dále
tak
u
toho
mistra
indického
to
nestane
a
on
je
dovede
dál
jenomže
všímáme
si
dobře
že
ta
míra
poznání
není
taková
jako
u
člověka
který
na
to
jde
jenom
zaujatostí
ten
žák
totiž
indický
nemá
míru
zaujatosti
Protože
mistr
mu
za
vůli
není
to
možné
tam
se
stala
nějaká
malinká
chybička
a
za
tu
cenu
tý
malinkých
by
oni
se
nedostanou
dál
než
běžný
nic
dostane
dál
než
dostaví
ono
já
dokonale
vyžije
svoje
tělo
a
on
by
mohl
kdybych
chtěl
se
stát
nesmrtelný
tělesně
například
to
by
se
mohl
stát
ale
to
je
málo
a
on
by
mohl
ovládat
jakoukoliv
úroveň
já
vím
že
když
oni
existují
takže
oni
nemají
těžkosti
setkat
s
kýmkoliv
u
nás
v
evropě
i
čas
prosto
nedělal
vůbec
ani
problém
no
tak
to
by
se
považuje
za
vrcholný
umění
ne
a
dobře
radí
se
všem
se
vyznají
nejste
například
vysvětlili
proč
já
za
jako
s
tím
se
dostal
daleko
rychleji
než.
Že
roku
někam
kupředu
neurčitou
naší
stupeň
pochopitelně
o
ne
ale
že
to
vůbec
vo
jinak
doznat
těch
taktika
se
ukazuje
že
technika
je
méně
jakákoliv
i
ta
duchovní
technika
je
méně
než
pouhá
zaujatost
kdyby
věc
nebyla
zaujatost
tak
by
nic
nevydal
z
ani
byl
přišel
ten
musí
být
zaujat
v
tou
věci
tento
musí
patřit
to
je
musí
od
sebe
odstoupit
tuto
podmínku
jsem
splnil
a
proto
jsem
rychleji
pokračoval
než
kdybych
byl
šel
radžajoga
tak
teď
se
vyskytne
v
indii
někdy
někdo
někdy
někdo
a
všecko
starám
krišna
to
si
mistři
podají
protože
o
něm
vědí
rozeznat
přivolení
mistři
když
ho
nemohl
nikdo
z
nich
vest.
Až
do
konce
toto
je
takového
ražení
že
si
ho
musí
předat
až
dočerpají
svý
možnosti
oni
mu
neberou
nikdy
všechnu
vůli
voni
ho
vedou
jenom
cestu
úroveň
přestavuje
sou
schopni
ho
vést
třeba
dejme
tomu
dovedli
ho
do
úrovně
vy
tahají
síla
plynule
porodila
hlavou
nahoru
to
znamená
otevřela
všechny
lotosy
chudá
krišna
vlezl
do
váhu
a
byl
tam
ponořen
až
po
hlavu
a
ještě
hoře
a
bylo
by
ho
to
úplně
spálilo
zničilo
vystačil
svůj
pozemský
život
kdyby
nepřišel
nějaká
neznáma
že
na
mě
zase
ten
se
na
posvěcená
a
nebyla
by
mu
položila
na
hlavu
v
té
jak
on
stát
té
vodě
nějaký
věc
a
tím
že
mu
považoval
z
nějakých
byli
ne
nějakými
ne
na.
A
tak
jsem
mu
to
horkost
a
vy
vstala
a
on
začal
říct
zase
normálním
životem
a
měl
otevřený
všechny
tyhlety
lotos
takže
on
se
mohl
setkat
s
kristem
on
se
moh
setkat
mohamed
se
všemi
nebudou
taky
se
se
všemi
setkal
se
všemi
se
poradil
všichni
mu
dali
do
pera
jak
to
má
skloubit
člověk
který
je
vzorem
jak
by
to
budu
smělo
vypadat
aby
se
všichni
setkali
v
pobratřili
ty
nábožensky
založeni
nedělaly
se
nepravými
soboty
si
nezáviděl
aby
říkal
já
jsem
menší
si
větší
nebo
tak
to
nesmysl
tak
je
to
oblasti
a
tím
musí
to
když
například
vlivem
nějakých
politický
událostí
se
v
jedné
církvi
v
jednom
náboženským
jako
křesťanství
protože
stanicí
proti
katolíkům
a
zase
třebas
proti
pravo
slavným
a
proti
ortodoxní
má
všechno
do
malý
těch
je
strašně
moc.
Těch
proti
no
anebo
mohamedáni
ší
ty
proti
svitu
a
tak
dále
to
to
by
byl
uměl
pravila
ma
krišna
říkám
a
v
jeho
duchu
my
ostatní
na
sebe
rozumíte
je
odemě
to
ho
a
von
mně
napovídá
ne
tak
my
se
při
tom
taková
spojka
nejsem
jeden
z
nich
to
ne
ale
není
taky
to
vo
takovou
spojku
potřebuje
to
dá
se
dost
bytě
pohybuju
mezi
úrovněmi
vlivem
té
vlivem
té
absolutní
poutanosti
kterou
já
jsem
zažil
nebo
zažívám
a
tak
já
vám
chci
jenom
závěrem
si
že
křesťanský
mystik
e
on
jim
jsem
jestli
má
správnou
zaujatost
a
jestli
odbourá
lidskou
představu
o
bohu
a
lidské
předpoklady
o
věčném
životě
jako
že
tam
bude
věčná
blaženost
to
je
to.
Těžké
toto
všechno
odbourat
tak
se
dostane
za
extázi
jako
svatá
terezie
z
a
v
jejich
málo
jako
mistr
ekhart
jejich
málo
ale
já
přestože
jsem
neměl
představu
o
bohu
já
jsem
extaze
mi
prosím
vás
prošel
a
řadu
extází
ono
by
se
mohl
pochopit
by
takovou
mírou
extazí
tak
to
plave
prošel
a
se
pořád
prohlubovala
že
s
tím
tím
to
nám
se
strach
protože
to
možné
jak
je
to
možné
že
neměl
jsem
nenabyl
jsem
se
stavu
o
bohu
a
protože
má
mystik
představu
o
bohu
tak
zažívá
jenom
extazi
a
je
zní
vyhozen
a
kdyby
ji
neměl
tak
by
extazi
nemusel
zažívat
mi
soto
za
ní
a
já
jsem
se
do
tý
extaze
se
stal
je
ke
tohleto
možné
toto
nedopatření
jak
si
to
vysvětlim
že
člověk
si
spřádá
vlastní
představu
o
tom
jak
dál
a
vrcholem.
Tohoto
střádání
budoucnosti
je
tady
náš
plánovat
mistr
antonín
to
je
tedy
opravdu
něco
co
způsobuje
veliké
utrpení
a
mě
to
utrpení
by
nazval
celý
extazí
protože
řádné
dokud
se
pokud
chtěl
závěrem
eště
nezažil
extazi
tak
já
vám
musím
napovědět
že
jakmile
se
z
ní
dostanete
nazpátek
tak
jste
hrozně
nešťastný
to
se
cítíte
být
vězněn
tady
v
tom
světě
by
se
nesmíte
kdybyste
cítili
být
vězněm
tady
v
tom
světě
tak
je
polovičním
způsobem
vyhráno
protože
to
víte
z
věření
se
saulem
sebelásky
sebelásku
pro
tou
sebelásku
ale
protože
tady
necítí
vě
mysticích
spí
svobodnými
se
že
vám
tady
nechybí
se
vám
těžko
dostaví
tak.
Má
míra
zaujatosti
pro
království
boží
abyste
především
po
něm
pudil
bylo
plných
mít
ten
abyste
mě
zase
byla
tato
zaujatost
a
utrženo
myslím
i
tím
umělým
způsobem
nechtěném
že
mě
nechutnalo
jíst
a
nechutnalo
pít
a
tak
dále
já
jsem
je
naštěstí
anděly
stráži
podobě
matky
která
mě
zachránila
abych
začal
jíst
a
podobně
já
myslím
že
to
skončí
v
indii
víra
v
mistra
nevede
pod
kříž
protože
tam
na
celé
té
cestě
není
třeba
aby
byl
mistr
překonán
aby
byl
opuštěn
on
totiž
toho
člověka
dovede
daleko
výše
než
ta
víra
dovedla
ty
učedníky
páně
ty
totiž
až
na
to
že
milovali
bližního.
Nebo
byli
vyučování
v
tom
jakým
ano
byli
jinak
pravomoci
oproti
takovým
indickým
novými
a
bylo
třeba
je
obrátit
proto
správně
dali
gradovat
ve
svém
krásné
spise
trojí
obrácení
mluví
o
tom
obrácení
stal
bylo
třeba
toho
člověka
obrátit
než
se
dostal
na
takovou
stezku
tou
obracení
dalšího
proseb
kdežto
indický
jogin
mistr
dovede
nějak
tak
vysoko
že
se
překoná
kříž
takže
oni
vůbec
princip
kříže
neznají
mystickou
smrt
ne
znají
voni
znaje
znovuzrozování
a
to
jde
plynule
kupředu
jenomže
nedojde
až
do
konce
on
ten
člověk
překoná
pocit
času
a
prostoru
on
si
ale
neuvědomuje
že
když.
Už
ani
nedýchá
že
už
nepotřebuje
těla
a
podobně
a
žije
vědomě
ve
věčném
životě
že
to
není
konec
že
totiž
nelze
splynout
s
bohem
on
tam
měla
splývá
nějakým
věčným
životem
to
že
je
nemožné
splynout
že
je
možno
jenom
dosahovat
a
to
je
víc
než
splynout
z
toho
měl
náš
masarik
velikou
starost
co
s
tím
velice
obává
aby
se
nestal
metafyzickou
kaší
kdyby
se
zřejmě
indické
spisy
a
řekl
se
metafyzická
kaše
toto
a
proto
nenáviděl
mystiky
nebo
neměl
měl
v
milosti
to
se
nedivím
že
se
mu
nedivím
protože
nechtěl
on
chtěl
von
byl
svůj
to
byla
individualita
že
ale
my
víme
dobře
ježíše
krista
že
toto
není
konec
nýbrž
návrat
do
v.
Věčné
individuality
toto
indové
pokud
to
nejsou
partyzáni
jako
třebas
ramakrišna
šankaračarya
a
jiní
nevědí
ten
běžný
jak
ji
zažívá
věčnost
ale
má
obavu
že
ten
nepravá
spása
že
jenom
překonal
čas
z
této
manvantáry
a
dost
tak
překonání
ale
je
to
málo
to
a
to
trvá
nějaký
miliardy
let
ale
to
pořád
málo
říkám
se
ocitl
na
úrovni
andělů
moc
o
citoval
než
anděl
a
jak
jsem
se
věži
o
té
ta
poli
není
to
pravé
poznání
bez
před
představuji
nebo
boha
bez
tvaru
to
není
to
pravé
to
je
jenom
fikcí
a
když
my
jako
se
díváme
na
to
co
třebas
tady
říká
jesudian
tak
vidíme.
Že
učí
nějaké
fikcí
a
že
ty
lidé
kteří
projdou
rukama
jestli
dne
si
to
výborné
ale
bude
muset
sobě
nakonec
ve
fikcí
překonat
to
bude
jejich
kříž
ten
bude
ale
daleko
vyšší
poloze
než
tady
někdy
ten
ramakrišna
taky
musel
přijít
pod
kříž
a
kdy
matka
kalich
dovedla
až
tak
vysoko
že
on
za
čtyřiadvacet
hodin
překonal
totapuri
ho
překonal
to
do
který
jsem
osel
myslel
ten
nejvyšší
pří
indického
duchovního
poznání
a
on
ho
za
čtyři
se
hodin
překonal
přátelé
to
byl
kumšt
a
já
vím
že
je
přesvědčen
ramakrišna
nebo
ví
proč
ví
že
to
co
vám
dosah
to
žete
své
pravá
skal
a
ne
co
si
myslel
že
dosáhl
totapuri
kterýkoliv
nich
je
te
který
si
myslel
že
jak
to
říká
badat
bita
napřed
pozná
že
ve
tvaru
a
potom
ve
skal
a
to
je
ten
pochod
to
to
není.
To
není
konec
konec
starým
vůbec
neexistuje
na
věčnosti
se
nemusíte
tam
ustavičně
dosahuje
te
ustavičně
dokonaleji
milujete
dokonaleji
poznáváte
dokonaleji
pomáhá
tedy
den
že
ano
a
všemu
tvorstvu
všemu
časo
celému
časoprostoru
a
to
náplň
vašeho
života
na
věčnosti
a
proto
se
nemůžete
nudit
a
proto
to
nemůže
mít
nikdy
konec
a
podle
toho
opravdu
věčné
osvobození
není
to
ovšem
osvobození
od
ky
jenže
to
je
radostná
činnost
bez
těžkostí
bez
mezer
tam
nejsou
jakmi
mezery
ve
který
by
si
nevybírat
nebo
museli
museli
kapat
ten
světec
jenom
poslouchá
vůli
boží
a
přenáší
to
směrem
dolů
že
s
ním
dokonale
spoje
a
nikdy
stopy
nevychází
které.
Rozdíl
od
nás
pozemšťana
který
tady
ještě
poznáme
v
ten
pas
pásek
tím
se
liší
ano
tak
tě
to
vysvětlím
čínsky
tu
koncentraci
protože
oni
v
tomhle
mají
veliké
zkušenosti
a
četls
něco
nebo
znáš
co
je
kupuju
ře
to
že
ano
tak
ví
že
tam
oni
znají
dva
takové
proudy
v
těle
a
to
je
jin
a
jan
ne
přičemž
tím
je
aktivní
jak
trpná
síla
a
je
takové
harmonií
to
je
takový
harmonií
prostředek
mezi
oběma
těmito
silami.
Takže
dejme
si
dohromady
proto
ji
začátek
v
tomto
oboru
cvičení
těchto
tří
písmen
v
těle
tak
aby
si
zharmonizována
sobě
seřazení
buněk
aby
ti
nepřevážel
soustředění
to
tady
z
harmonie
mezi
budu
mezi
buněčný
aby
nepřekáželo
co
není
na
tom
velice
záleží
proto
že
když
má
hlava
hormony
mezi
buňka
mi
tak
je
se
řadím
do
série
ne
a
oni
vytvoří
v
tobě
náboj
který
tě
uchrání
před
těch
a
jím
myšlenkami
tam
jako
nevydrží
to
vlažná
ještě
to
neposloucháš
nepovede
tam.
No
tak
podívej
se
i
je
tedy
aktivní
síla
a
je
trpná
síla
a
když
tedy
třebas
myslíš
někde
i
tak
to
místo
bych
tak
řekl
na
odváž
dostal
zase
do
něj
takže
by
nepotřebuješ
se
například
když
se
soustřeďuješ
do
palce
u
nohou
do
vodou
pasů
do
nohou
nepotřebuje
se
soustřeďovat
nějak
dovnitř
mysli
se
to
jak
se
soustředí
dovnitř
nýbrž
stačí
je
nabodnu
tím
i
asi
uvnitř
těch
pasu
víš
prosím
tě
oboru
nohách
najednou
ty
nohy
nesmí
být
k
sobě
spojeny
nesmí
být
od
své
příliš
oddálení
poloha
těla
vodorovná
a
hlava.
A
ne
sklon
ná
ne
taky
poštou
a
bohu
žádný
ruce
volně
vedle
těla
spali
a
ukazoval
kam
takhle
propojení
sním
karma
k
tomu
ru
ne
a
to
i
zvukově
nemusíš
samo
sebou
to
říkat
si
představí
zvukově
jenom
v
těch
dvou
plačící
to
zvukově
představa
tak
to
je
jednoduché
podívej
se
kdybys
byl
transponoval
v
tom
mě
neviděl
kteří
to
nemusím
dál
vůbec
dost
že
řada
stav
on
já
mu
to
jenom
chci
předesena
já
není
neodbytní....
Text view •
Help