EN | ES |

84-16B-K

84-16B-K


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


By to trpěli a nakonec se dostaví řešení které vás nebudete litovat které bude samovolné tímto způsobem se dostanete do oblasti samovolnosti vaše pravlast ten pravý klid je používání samovolnosti kde všechno a který propaguju kde všechno jde samo jako mně jde vo zuby všechno samo je na to nemusím přemýšlet to chápete že na tom nepřemýšlím tak taky o tom budu vím to není otázka přemýšlení úvahy u to je jenom otázka možná úvahy pokud tam jaká uva v tom že musím přemýšlet na výraz český ale obsahově mi to jasné co mám odpovědět ne tak takovýto klid by chtěl aby jste si získali aby se takle samovolně seděl jako samovo. Mně byl někdo tesařem před námi a to byl ježíš kristus samovolně byl učitelem samo mu to šlu zázraky musi sami do léčil tam jde lékaři by si s tím nevěděl rady ne samovolně to dělal a prosím to je to co ho nemohlo zneklidňovat a to co ho neodrazovalo od vrcholné činnosti tento kryt vedlo z dalším pokud že se dostal na kříž to je ten velký pokrok že mohl stav spasitelem ano a nakonec osvětlil helence je ještě víc než spasitelem je obyčejně považujeme za největšího přínos pro nás se stal vaším spasitelem věčná přínosy že starším osvětitelem a to je tam přitom seslání ducha svatého a k tomu bylo kromě říši ještě zapotřebí pokoj svůj dávám vám a rozvažuje vás všecko co potřebuje být evropa ano to vím co vás potřebují dána by vás to nepoutalo. A spoutává ve vás všechny překážky které vám stáli v cestě a protože se ve vás všechno rozpoutal co bylo třeba rozpoutat a všechno spoután co bylo třeba poutat tak vy od této chvíle máte moc rozvazovat a svazovat a pravým vám cokoliv svážete na zemi bude svážený na bude vázáno na věčnost je říká na nebi a cokoliv rozvážete na zemi bude rozvázáno na nebi a takovým takovou tou vybavuje teprve učedníci páně mohli se dostavit před seslání ducha svatého a to vybavuje staň duch toho se potom moji stát učed učiteli v znamená zástupce ježíšovy ze na zemi my tady slyšíme mnoho věcí. Čili které se nám zajít samozřejmé a přijímáme za správné ale jejich tolik že přijdeme domu tak jedno po druhé zapomeneme a nevzpomene se je na to co prá bychom právě v daly chvíli potřebovali za potřeba nezrodí protože si to a nestaneme na to která kde by se ta a ta která ve do tam zrovna hodila toužit o to říkám jinak než jak si to měl říct tak to říkám neříkal a jak to máme udělat nebyl je toho moc najednou měl bych moh taky vážit takovou kvete smazat domů a je toho dost ne tak ne ne toho strašně málo to jste na mil že toho moc to je jde vo to vám toho říct méně než tady jde o to pořád v tomtéž duchu na vás působit mně nejde o to aby si to nebo ono zapamatovali když si nic z to nezapomenout že to je nic se nestane důležitější je aby. Abyste pochopili tuhletu věc že pravá vnitřní modlitba se tehdy stane správnou když zapomenete na ty stačíte paměť zapomene na všechno i na to co vám říkám když ty učedníci ztratili naději že ježíš je spasí tak se snažili si na to zapomenout pro jaká taková iluze si mysleli dojem že náš spasitel ukazuje se že to není pravda ale takhle vytřela takhle těžkopádně na to jít protože to nebyly propadat těchto správný věcí a a to si partyzánsky se všemi chybami abychom se jistě taky mohli naučit nelamte těle tak by věřte že pravá vnitřní modlitba není rozm. A tam to může jede zůstal začínat ale pravá vnitřní modlitba vedoucí ke spojení s vědomím spojení s bohu je modlitba kde se nemyslí že jsem neuvažuje kde se nechce kde se člověk odevzdává ano odevzdává se pokud ono to procentní by dbáte jenom na to abyste se odevzdali důkladně odevzdali aby ani smál vaší osobnosti nebyla setra někam jinam než tam kam chcete jestliže toto dosáhnete esi ztratíte paměť to je provinění koncentraci například v první záruka správné spojovací modlitby tam člověk musí ztratit paměť musí zapomenout na všem a je tady říkal ji na všechno. Ostatní jo jsem se dneska přesvědčil na opačném případě jak rychle ztrácíte paměť bez líní modlitby s se tam říkali tak jako by toho nebylo podle tady o nějakém týrání a jeden z nich tomu zavřel příčinu a druhý na to musel povídat a říkal to ne to tamten za dal ty činu ale že tenhleten se neodcházel různou že musel odpovídat tak je stejně vy takhle si nepředstavuju to zapomenutí si představuju tak že když se ty věci slyším tak se nad tím pozastavím jako že k tomu nemám co říct že mám v tom duchu chvilinku podívat aspoň vleku aspoň dvanáct vteřin přá. Ale kdyby v tom duchu dovedli aspoň dvanáct cením podívat tak se vědomí začne zapojovat a jiný svět mi na to království který není z tohoto světa to je dharana hrnou to začíná a neděláte ani je dvanáctého a proto přijete sice bez paměti domů ale také bez velkého užitku a bude ve toho mnoho co jsem tady řekl na vás jedno pro druhé beton a tady zapomněli zapomenout a to je to špatný mysíte že je kdo se naučil vnitřnímu mlčení tak jsem tady svědkem očitým svědkem toho že jsem se k tomu nikdy nenaučil a mám dispozici to to vnitřní ticho to. Mlčení kdykoliv potřebuju ale by vám řekl nám to vtělil jaký je to je je to vypadat to to nebudu říkat a nechci vás oživovat ale chci vám říci že nikdy jsem se tomu neučil vlastní silou nýbrž platí to co ježíš kristus řekl si učedníkům pokoj svůj dávám vám tomu du dávám nikdo jiný není schopen než spasitel neber toho osobně než spasitel nám dodat toto ticho po kterém se v nás něco rozvažuje a něco sveze to znamená my se rozvažuje od všech těch malichernosti kterými normálně žijeme. A zrozujeme se s touhou po věčném životě a nevíme které se to mohlo vůbec stát že sme jiný to je asi tak jako když někdo prošel tím žlutém světem najednou byl jiným člověkem než ten který v něm ještě neprošel že tak bych vás prosil ty si iluze že by se mohli tady naučit nebo sami naučit od někoho naučit nějakému vnitřnímu tichu naučíte se to by ty joginy a tam byli strašně dobře který dali ty jogický cvičení oni tam učí je relaxaci utiším ale když jsem mluvil byl si přitom to no víme tam se může o tom že to není pravý ticho vnitřní tak vona s tím plně souhlasili čím si z toho o nás je bohudík toho dobře vědomá jak že to je věc naučená pak je to špatný to nikoliv o to je. I ti vstříc vinciho neděláte že vycházíte vstříc tomu který nese ten dar toho vnitřního ticha vy musíte umět mu tří snažte se být klidný že se v dobří a dělali co všecko dělat teď tomu nic nemůžu mít ale není to že by se z toho nespočívá v tom že by se to naučili to tím se tomu nenaučíte tím jenom vycházíte s tří když se disponujete jenom a ještě jenom v tom případě že vám to nespočine do hlavy že jsem se dobře disponovat to by bylo taky špatný to by se dobře to se dobře vzpomenete jako ten jenom tehdy jednat jako ten svět které mu vyléčil pán ježíš toho na smrt nemocného služebníka ten pohan setník řík přišel k jezeru kde von kázal ježíš a říkal mu mám na své. Nemocného služebníka kterého miluju buď tak dobrý a u zdravého od toho tak dobře a to tady nechám a pudu za ním choval po to nejsem přeci ho nobel abys vešel do mýho domu přeci ty si daleko mocnější než jako se k když svým podřízení nařídím těm stole nařídím aby něco udělali on to udělají jenom řekni slovem a můj služebník bude zdráv a ježíš kristus říkal pravím vám že bys radil se našel tak velkou víru jako v tom to ponoř ji služebníky je zdráv tak teď ten radí duch von vyšel vstříc svou ochotno to je taky jedno přivolení. Vrcholnou ochot a vrcholnou vírou v tu obrovskou moc očí víte že vás bůh je schopen přemoci že bůh je vás schopen odít touto milostí když nepovede jako prasata jako svině který slabou po ch ale protože on je vševědoucí tak taky se svině vystavit se to by a proto vám tyhlety věci nedává tak takhle to řešte klidně a ne že jste neschopný bože pán bůh není milosrdný musíte přestat být svými a přestat být prasaty tak to všechno samo přijde a to není nic víc než víst říc nejsem zvíře a nejsem toto tělo to je nástroj v rukou božích ne v rukou mých rukou božích s ním vládnu je mi to svěřeno protože. Třebas ten hospodář a nějakou hřivnu ze svých rukou tomu služebník který s měl hospodařit to pořád zůstával hřivna toho hospodáře to nebyla to vodpíchl hřivna těch služebníků voni si taky jako ze svým nepodařil voni když přišlo to mání nenechali si ani užitek hřivny a to byl takový neko v také veliký a on si oni si neuštípnout zle býval že by si byli usnu pojem tento je nenarozen do temno vnějších jenom by tak jenom zahrával nic víc neděláte než hřivnu kterou máte k dispozici od něho říkám že není vaše matek k dispozici od něho tu za hrabete soustavně nově za radujete jako třeba dejme tomu tady sem vám předložil nějakou hřivnu a vy jste jim okatě nepřijali. Že jste se bavili o nějakým na týráním to je pro důkaz za stejný nepřijali když takhle jednáte pořád a jsem mám velkou naději že když při tom nejsem že jednáte ještě hůř tak pak se ztrácíte ve starostech bez zbytečnost tech komplikovat takové složitosti života že máme te říkat jako lidi kteří jsou do zaměstnání a říkají jo to je učení krásné na to nemám čas pravím vám nikdy nebudete mít čas říkám jim nikdy jestliže někdo toto řekl ježíši kristu a poznejte si o dovol a když se solí a svýho otce nech to těm kdo jsou mrtví mrtvý pohybuje mrtví ty poli a mnou nikomu nedopřál ani chvíli od bych to si vás takhle musíte být na sebe přísný to je ta disciplina to je ta pravá poslušnost ihned nepotká to na tře nikdy při koncentraci jsem byl tak hloupě si myslel že jenom koncem. To se vede ke spojení s bohem nikdy se s se nepomyslel že za týden to někam do táhnu nýbrž se teď duch bohu teď jdu bohu ale ne že to tam dost na dojdu jsem ve se čtyři díla při leda muž a žena vacovi je myšlenka že ze politicky chápat osmi a že my tak pomocí křesťanskou židovské a ta se děláme a vždy jak jsme viděli pokání vesmír je takový to znamená kde vládce nějaký panuje a ty ostatní jsou hluboko pod ním on tvoří a rozhoduje ovšem němž oddělené věci fakta a události jsou vězení silou zákona jakoby mnoho náhle na zákony. To by se změnilo není pochyb o tom že myšlenka přírodního zákona se zrodila z předpokladu že svět u poslechl příkazů vládce chápáno podobě pozemského krále to je ta politik této osmi ale bych k tomu řekl že když pomocí toho této kosmonuti že do sto křesťanské vykládám třeba jiné úrovně vědomí tak si počínám podobně říkám že tam vládne nějaká zákonitost která se jenom podobá této zákonitosti a že jak se dostanu úrovní svého myšlení a jednání hlavně myšlení tak ovšem dechu a podobně na taky fyzický nějak na jinou úroveň vědomí tak hned podléhat tam zákonitosti a nepodléhal této zákon s vymaní. Cestou tak jsem to odůvodňoval třebas tím že jsem byl svědkem čte s kým koncentráku že jakmile jsem byl zabit jako vnitřně proto jsem se vzdal sám sebe to bylo to vnitřní zabití které stačí se nemusí zabíjet budou si myslíte jak jsem jsem byl vnitřně zabit tím esesmanem jsem se zabít tak v tom ohledu v tom chvíli jsem vyrostl z toho nebezpečí nebo odrostl od rodila jsem se sebou přerostl sem všem těm těžkostem kteří ty který ty ostatní a před tím taky zažívali v tom koncentráku nebyl se sebe měl jsem zemí nebyl sem ohrožován neměl jsem báli a tak dále a to ho pět my listu že to není náhodná věc že je že tomu takhle je tak jsem z toho vyvodil že když se člověk ocitne v jiném způsobu myšlení jiném způsobu hodnocení v jiném přijímání skutečnosti jsem to přímo od boha totiž toto přímo. Tam jako důsledek toho přírodních jevů to tady že se narodil se podivit manželky ženy nějaký tak takhle ne jsem to tehdy bral z rukou božích ten svůj život a tak se mi tato zákonitost tohoto světa vůbec netýkal to to je mi jasný aby to musíte ovšem jenom věřit ale jsem z toho vyvodil důsledky že tak to dopadá na kterékoliv úrovni vědomí jakmile splním podmínky za kterých se tam žije vědomě tak přestávám být ovlivňování touto úrovní zákonitostí a když nám i ovlivňovat tamto úrovní zákonitostí jo a z toho jsem tedy usoudil že každá úroveň vědomí a indové k znají sedm ne jsme se jmenovali to odpovídá těm. Sedmi čakramy v páteři že každá ta úrovni svou zákonitost a že se a oni věděli jak se zákonitosti zprávy a v plnit a podle se řídit tak pak nepodléhal člověk těm zákonitostem nízká i takhle politicky by tomu řekl chápu zákonitosti na různých úrovních vědomí tak to je asi tak jak si to uvědomuju důsledek toho do že toho obraz se toho mýho nebo znalosti tohoto politické hodnocení vesmíru je to osmi o směli židovské křesťanské takže tomu obrazu nechci aby se nevěřili ale berte o zze ro ono tak nějak je nebo mně se to tak nějak jeví z pozice ale . To si dobře při tom vědom že je to relativní pravda neboť jestli mohu přelézt hadičku z jedné zahrady které říkáme tato úroveň časoprostorová zde se na víc do jiné zahrady a do toho rybičku je jiná úroveň pro třeba časoprostorová zase ale jinak probíhající do času říká se že anděl jeden den fit andělé celý náš život že o ho to jenom jeden den tak tím je tam že na tom to proc je něco pravdy tak ono je těžko se dovolat vůbec anděla protože je mu to tam probíhá v jiné dimenzi časové se musím dostat na jeho dimenzi pasou vnitřně abych se s ním mohl stýkat s tím andělem a když se s ty stýkat s bohem to mi toto tady přece něčemu pomáhá není sice. Abych ji na úplně ale přeci kam s bohem tak musím překonat veškerý čas a prostor se musím dostat i na tem pomalý běh času jak existuje u andělů jsem vám říkal při nějaké kinetický několikrát že on moje manželka když třikrát pomaleji přibil tu ti sledováno hodinách když říkal pomalý dýchal než dýchám ale přirozeným způsobem ne že by se byla toho vnutil nějakým jogický zem tak zažívala bez mezer jiný svět než tenhleten otci to se jiné zákonitosti přestala se vás smrti a tak dále mělo to kladné důsledky jakmile se ten bez začal u nich veliko se stala to vědomí tohoto světa a my tomu říkáme u takového pacienta agónie to je on přebýval viny světě a může to třebas ani nepamatuju že tam přebýval v tom a tam byla vědomě uvedena tak si to taky v vědomi na všechno stoupat laika výhoda myslím že bychom tolik jsem. výraz správně provedená uskutečněná skutky neboť ti učedníci páně museli pomáhat bližnímu bez ohledu na sebe viď ne od prvního okamžiku přestože mi to žili po spáse o k tomu aby pomáhali bližnímu v jestliže tyto okolnosti jsou splněny tak se dostanou touto cestou těmito prostředky pod kříž a tam se jim ukáže že je ten ve kterém tu naději skládali naděje taky opustí že klamal a že tedy víra v tu spásu kterou je sliboval je marná čili oni ztratí víru ztratí na něj stačí víru a jedině se nestačí láska to příkladem náš ten jan poušti jsem všechno vykládal to nebudu tady vycházet platí o cestě kterou si životem ukazuje ježíš kristus ho ukazuje cestu víry kdežto indičtí jogin. Víru v boha kterou on ne odbourává ježíš kris o nikomu nebere víru v boha víru v představu kterou mají o bohu starozákonní stavu oni nebere to je rozdíl si kdežto radžajogín mistr bohatý nebo karma jogický ti všichni berou napřed víru v boha když v věta víra nevedla k nějakému vědomému spojení s bohem říkali taková je ničemu ty se musí vzdát ale nahražuje ji okamžitě vírou v toho mistra a ten mistr jim to dokazuje že tomu tak je opravdu zázračným způsobem dokazuje že vstupuje do nich znovu jejich je jejich těžkostí o když totiž vstupuje svou vůli do toho žáka když se žáku k tomu svolení zase to otázka svolení přivolení když mu to svolení tak ten žák přestane. Bojovat z těžkostmi které předtím měl on ho protože ho zbaví to žáka jeho vlastní vůle a předá mu svoji vlastní toho tu mistrovy totiž ho zbaví těžkostí který ten žák předtím jel a který my marně třebas bojoval ty se nedostaví to veliký cos na této cestě ale on ho nedostane pod nějakých kříž nikdy ne protože to zase víra tak pod kříž se ten člověk nedostane z toho důvodu že tam je ten mistr který ho provádí když je to rad živa budu mluvit o začal ze abych to zjednodušil že to královský data vede na takzvaný indický konec tak ho provede všemi těmi aspekt nebo řek bych úrovněmi vědomí rozšíří jeho vědomí tak daleko že ocitne sám sane a to považuju za vrchol na který se nedá jít ano využili dokonale transformační schopnost. A v této obsaženo že když se chápou této transformační schopnosti tak vy krystalu vždycky v africe bych tak řekl tak je to asi vy kritizuje některou úroveň celou jeho zákonitostí že se jim projeví třebas muladhara jako červený lotos se ti látka a a tak dále a jiné zase jinými počtem pátek pak a voni se nejenom v žilo do představy a ta představa nějak obrazu je zákonitost úrovně vědomí jak je to možné nebudeme tady o tom debatovat když jsme radžajógy ale oni dokonale beze zbytku využito lidskou podstatu tělesnosti to ovoce křesťanství se nebo v ten se vůbec neděje takhle dokonale mi lidské v existenci nedovedeme vyu. a nebudeme nikdy umýt a bylo by třeba k tomu abychom měli mistra aby nás k tomu naučil když jsem se třeba setkal v indii jsem to to nedělal nikdy pilně tak oni říkali jak je to možné že ty neznáš principy radžajógy a že ty otevírá šlo to si bez pomocí mistra a to je jedna odpověď kterou oni znali taky nej prozradila se neznal míra zaujatosti i přes že to neznáme tak mámeli roku míru za odpo a to jsem měl vlivem milosti boží prže se s tou milostí cestou lásky když jsem tu zaujatost měl pro tu věc věčnou když jsem chtěl patřit tomu bohu tolik být než čemu. Kolik jinému se mu jako se modlil devět let nevíte o to abych miloval boha víc než cokoliv jiného než sebe upřímně jsem se za to modlil a oni jiného se se nemodlil tak taky to pusť bylo umožněno abych se dostával někam ne na konec jako indové dotáh ale kam nějaké ex udělat extazí ovšem dneska vím že ty sou střední fázi vývoje jak mi říkal a ta terezie a že za ním něco co je na extázemi no a tohleto indové nedokážou indové dovedou daleko výše toho žáka než pod kříž poměrně vznešené poznání a to neměli žáci pod křížem ježíšovi si počet ty byly dostupná když si člověk uvědomuje jakým způsobem on je poučovat i vysvětloval podobenství například o o asi vaši tak žasneme nějaké nízké úrovni on vedle ten svůj výklad to. My dneska dokážeme i s menší mi dispozicemi to byla žit daleko dokonaleji než on jim to vykládal ale oni řekl nemohou více protože jste nedostali ducha svatého o sešlu budu výše sluha a tak dále to znamená se než se ducha svatého pak se dovíte všechno ostatní pochopíte co není pochopitelné mu že to tak je to s tou cesta sku cestou že shora se pořád působí kdežto ten ind se šplhá chudinka pěkný zdola těžkopádně sice ale s takovou jistotou když ten mistr i vybaleno malinký počet žák tak se téměř nemůže stal aby se mu zvrhli říkám téměř nemůže stát téměř oni opravdu ho a ho dostanou nakonec ty cesty kdežto dejme tomu byl v evropě nějakými stroji l. Měl několik žáků všichni samo zvrhli všichni odpadly toto se indickému mistrovy nemůže stát to znamená my stavem chyby se četli jeho spisy tak bych se že taky to byl otec ale všichni ho žáci se zvrhli nikdo si to nedodělal vona ho za nedrželi sino odsoudil neprávem pochopit protože se jim to hodilo než to sou ti sebe tak ostatní radši toho mistra že on to dělal špatně že je to zanedbal ne a proto jsem v tom takle beru vzal a tak dále tak u toho mistra indického to nestane a on je dovede dál jenomže všímáme si dobře že ta míra poznání není taková jako u člověka který na to jde jenom zaujatostí ten žák totiž indický nemá míru zaujatosti Protože mistr mu za vůli není to možné tam se stala nějaká malinká chybička a za tu cenu malinkých by oni se nedostanou dál než běžný nic dostane dál než dostaví ono dokonale vyžije svoje tělo a on by mohl kdybych chtěl se stát nesmrtelný tělesně například to by se mohl stát ale to je málo a on by mohl ovládat jakoukoliv úroveň vím že když oni existují takže oni nemají těžkosti setkat s kýmkoliv u nás v evropě i čas prosto nedělal vůbec ani problém no tak to by se považuje za vrcholný umění ne a dobře radí se všem se vyznají nejste například vysvětlili proč za jako s tím se dostal daleko rychleji než. Že roku někam kupředu neurčitou naší stupeň pochopitelně o ne ale že to vůbec vo jinak doznat těch taktika se ukazuje že technika je méně jakákoliv i ta duchovní technika je méně než pouhá zaujatost kdyby věc nebyla zaujatost tak by nic nevydal z ani byl přišel ten musí být zaujat v tou věci tento musí patřit to je musí od sebe odstoupit tuto podmínku jsem splnil a proto jsem rychleji pokračoval než kdybych byl šel radžajoga tak teď se vyskytne v indii někdy někdo někdy někdo a všecko starám krišna to si mistři podají protože o něm vědí rozeznat přivolení mistři když ho nemohl nikdo z nich vest. do konce toto je takového ražení že si ho musí předat dočerpají svý možnosti oni mu neberou nikdy všechnu vůli voni ho vedou jenom cestu úroveň přestavuje sou schopni ho vést třeba dejme tomu dovedli ho do úrovně vy tahají síla plynule porodila hlavou nahoru to znamená otevřela všechny lotosy chudá krišna vlezl do váhu a byl tam ponořen po hlavu a ještě hoře a bylo by ho to úplně spálilo zničilo vystačil svůj pozemský život kdyby nepřišel nějaká neznáma že na zase ten se na posvěcená a nebyla by mu položila na hlavu v jak on stát vodě nějaký věc a tím že mu považoval z nějakých byli ne nějakými ne na. A tak jsem mu to horkost a vy vstala a on začal říct zase normálním životem a měl otevřený všechny tyhlety lotos takže on se mohl setkat s kristem on se moh setkat mohamed se všemi nebudou taky se se všemi setkal se všemi se poradil všichni mu dali do pera jak to skloubit člověk který je vzorem jak by to budu smělo vypadat aby se všichni setkali v pobratřili ty nábožensky založeni nedělaly se nepravými soboty si nezáviděl aby říkal jsem menší si větší nebo tak to nesmysl tak je to oblasti a tím musí to když například vlivem nějakých politický událostí se v jedné církvi v jednom náboženským jako křesťanství protože stanicí proti katolíkům a zase třebas proti pravo slavným a proti ortodoxní všechno do malý těch je strašně moc. Těch proti no anebo mohamedáni ší ty proti svitu a tak dále to to by byl uměl pravila ma krišna říkám a v jeho duchu my ostatní na sebe rozumíte je odemě to ho a von mně napovídá ne tak my se při tom taková spojka nejsem jeden z nich to ne ale není taky to vo takovou spojku potřebuje to se dost bytě pohybuju mezi úrovněmi vlivem vlivem absolutní poutanosti kterou jsem zažil nebo zažívám a tak vám chci jenom závěrem si že křesťanský mystik e on jim jsem jestli správnou zaujatost a jestli odbourá lidskou představu o bohu a lidské předpoklady o věčném životě jako že tam bude věčná blaženost to je to. Těžké toto všechno odbourat tak se dostane za extázi jako svatá terezie z a v jejich málo jako mistr ekhart jejich málo ale přestože jsem neměl představu o bohu jsem extaze mi prosím vás prošel a řadu extází ono by se mohl pochopit by takovou mírou extazí tak to plave prošel a se pořád prohlubovala že s tím tím to nám se strach protože to možné jak je to možné že neměl jsem nenabyl jsem se stavu o bohu a protože mystik představu o bohu tak zažívá jenom extazi a je zní vyhozen a kdyby ji neměl tak by extazi nemusel zažívat mi soto za a jsem se do extaze se stal je ke tohleto možné toto nedopatření jak si to vysvětlim že člověk si spřádá vlastní představu o tom jak dál a vrcholem. Tohoto střádání budoucnosti je tady náš plánovat mistr antonín to je tedy opravdu něco co způsobuje veliké utrpení a to utrpení by nazval celý extazí protože řádné dokud se pokud chtěl závěrem eště nezažil extazi tak vám musím napovědět že jakmile se z dostanete nazpátek tak jste hrozně nešťastný to se cítíte být vězněn tady v tom světě by se nesmíte kdybyste cítili být vězněm tady v tom světě tak je polovičním způsobem vyhráno protože to víte z věření se saulem sebelásky sebelásku pro tou sebelásku ale protože tady necítí mysticích spí svobodnými se že vám tady nechybí se vám těžko dostaví tak. míra zaujatosti pro království boží abyste především po něm pudil bylo plných mít ten abyste zase byla tato zaujatost a utrženo myslím i tím umělým způsobem nechtěném že nechutnalo jíst a nechutnalo pít a tak dále jsem je naštěstí anděly stráži podobě matky která zachránila abych začal jíst a podobně myslím že to skončí v indii víra v mistra nevede pod kříž protože tam na celé cestě není třeba aby byl mistr překonán aby byl opuštěn on totiž toho člověka dovede daleko výše než ta víra dovedla ty učedníky páně ty totiž na to že milovali bližního. Nebo byli vyučování v tom jakým ano byli jinak pravomoci oproti takovým indickým novými a bylo třeba je obrátit proto správně dali gradovat ve svém krásné spise trojí obrácení mluví o tom obrácení stal bylo třeba toho člověka obrátit než se dostal na takovou stezku tou obracení dalšího proseb kdežto indický jogin mistr dovede nějak tak vysoko že se překoná kříž takže oni vůbec princip kříže neznají mystickou smrt ne znají voni znaje znovuzrozování a to jde plynule kupředu jenomže nedojde do konce on ten člověk překoná pocit času a prostoru on si ale neuvědomuje že když. ani nedýchá že nepotřebuje těla a podobně a žije vědomě ve věčném životě že to není konec že totiž nelze splynout s bohem on tam měla splývá nějakým věčným životem to že je nemožné splynout že je možno jenom dosahovat a to je víc než splynout z toho měl náš masarik velikou starost co s tím velice obává aby se nestal metafyzickou kaší kdyby se zřejmě indické spisy a řekl se metafyzická kaše toto a proto nenáviděl mystiky nebo neměl měl v milosti to se nedivím že se mu nedivím protože nechtěl on chtěl von byl svůj to byla individualita že ale my víme dobře ježíše krista že toto není konec nýbrž návrat do v. Věčné individuality toto indové pokud to nejsou partyzáni jako třebas ramakrišna šankaračarya a jiní nevědí ten běžný jak ji zažívá věčnost ale obavu že ten nepravá spása že jenom překonal čas z této manvantáry a dost tak překonání ale je to málo to a to trvá nějaký miliardy let ale to pořád málo říkám se ocitl na úrovni andělů moc o citoval než anděl a jak jsem se věži o ta poli není to pravé poznání bez před představuji nebo boha bez tvaru to není to pravé to je jenom fikcí a když my jako se díváme na to co třebas tady říká jesudian tak vidíme. Že učí nějaké fikcí a že ty lidé kteří projdou rukama jestli dne si to výborné ale bude muset sobě nakonec ve fikcí překonat to bude jejich kříž ten bude ale daleko vyšší poloze než tady někdy ten ramakrišna taky musel přijít pod kříž a kdy matka kalich dovedla tak vysoko že on za čtyřiadvacet hodin překonal totapuri ho překonal to do který jsem osel myslel ten nejvyšší pří indického duchovního poznání a on ho za čtyři se hodin překonal přátelé to byl kumšt a vím že je přesvědčen ramakrišna nebo proč že to co vám dosah to žete své pravá skal a ne co si myslel že dosáhl totapuri kterýkoliv nich je te který si myslel že jak to říká badat bita napřed pozná že ve tvaru a potom ve skal a to je ten pochod to to není. To není konec konec starým vůbec neexistuje na věčnosti se nemusíte tam ustavičně dosahuje te ustavičně dokonaleji milujete dokonaleji poznáváte dokonaleji pomáhá tedy den že ano a všemu tvorstvu všemu časo celému časoprostoru a to náplň vašeho života na věčnosti a proto se nemůžete nudit a proto to nemůže mít nikdy konec a podle toho opravdu věčné osvobození není to ovšem osvobození od ky jenže to je radostná činnost bez těžkostí bez mezer tam nejsou jakmi mezery ve který by si nevybírat nebo museli museli kapat ten světec jenom poslouchá vůli boží a přenáší to směrem dolů že s ním dokonale spoje a nikdy stopy nevychází které. Rozdíl od nás pozemšťana který tady ještě poznáme v ten pas pásek tím se liší ano tak to vysvětlím čínsky tu koncentraci protože oni v tomhle mají veliké zkušenosti a četls něco nebo znáš co je kupuju ře to že ano tak že tam oni znají dva takové proudy v těle a to je jin a jan ne přičemž tím je aktivní jak trpná síla a je takové harmonií to je takový harmonií prostředek mezi oběma těmito silami. Takže dejme si dohromady proto ji začátek v tomto oboru cvičení těchto tří písmen v těle tak aby si zharmonizována sobě seřazení buněk aby ti nepřevážel soustředění to tady z harmonie mezi budu mezi buněčný aby nepřekáželo co není na tom velice záleží proto že když hlava hormony mezi buňka mi tak je se řadím do série ne a oni vytvoří v tobě náboj který uchrání před těch a jím myšlenkami tam jako nevydrží to vlažná ještě to neposloucháš nepovede tam. No tak podívej se i je tedy aktivní síla a je trpná síla a když tedy třebas myslíš někde i tak to místo bych tak řekl na odváž dostal zase do něj takže by nepotřebuješ se například když se soustřeďuješ do palce u nohou do vodou pasů do nohou nepotřebuje se soustřeďovat nějak dovnitř mysli se to jak se soustředí dovnitř nýbrž stačí je nabodnu tím i asi uvnitř těch pasu víš prosím oboru nohách najednou ty nohy nesmí být k sobě spojeny nesmí být od své příliš oddálení poloha těla vodorovná a hlava. A ne sklon ne taky poštou a bohu žádný ruce volně vedle těla spali a ukazoval kam takhle propojení sním karma k tomu ru ne a to i zvukově nemusíš samo sebou to říkat si představí zvukově jenom v těch dvou plačící to zvukově představa tak to je jednoduché podívej se kdybys byl transponoval v tom neviděl kteří to nemusím dál vůbec dost že řada stav on mu to jenom chci předesena není neodbytní....

Download XMLDownload textWaveform view