Waveform view
84-13B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
takže
ježíš
kristus
se
všechno
vysvětlil
svým
životem
ale
vono
se
k
tomu
těžko
rozumíte
že
to
symbolické
totiž
vono
se
to
nedá
jinak
vyjádřit
než
symbolicky
protože
je
to
všeobecný
předpis
který
musí
umět
člověk
aplikovat
na
svůj
individuální
život
a
své
individuální
pojetí
života
bych
tak
řekl
a
teď
jestliže
tedy
člověk
má
možnost
se
dovědět
o
věčném
smyslu
svého
života
tak
to
nejhorší
co
mu
přitom
ani
když
se
o
tom
doví
je
že
není
tím
poután
že
ho
to
tolik
nepoutá
se
tomu
plně
mohl
věnovat
v
té
ta
největší
bída
takže
on
se
přitom
věnuje
stejnou
měrou
tomu.
Všemu
co
na
tom
světě
pomine
čím
na
věčnost
nevejde
a
on
když
se
ho
ptám
proč
nedělá
proč
nemá
střed
svýho
života
v
tom
hledání
věčného
života
on
říká
já
na
to
za
tím
nemám
čas
až
třebas
budu
na
penze
nebo
až
se
poměry
upraví
nějakým
způsobem
jiným
abych
já
na
to
měl
čas
tak
bude
tomu
jinak
něco
mám
k
tomu
řeknu
člověk
tak
to
mluvící
nikdy
mít
čas
nebude
může
mu
to
dát
písemně
když
toto
říká
každému
bez
rozdílu
protože
ježíš
kristus
ukázal
žel-že
kdo
nechtěl
za
ním
jít
hned
všeho
tak
ten
vůbec
neměl
už
právo
za
ním
vůbec
jít
a
taky
za
ním
nikdy
nešel.
Si
že
to
ukazoval
několika
místech
a
nejkrásněji
je
to
řečeno
v
tom
podobenství
o
těch
pannách
moudrých
a
nemoudrých
ty
moudré
měly
olej
vám
pach
pro
případ
že
by
jim
tam
ten
jeden
došel
ten
olej
byl
určený
pro
jeden
účel
aby
si
po
svítili
při
svatbě
se
se
nich
a
jestliže
olej
našeho
života
máme
jenom
k
tomu
abychom
si
po
svítili
na
cestu
k
bohu
a
k
ničemu
jinému
tak
ten
olej
můžeme
střádat
můžeme
na
dva
tím
že
žijeme
tak
ho
nakupujeme
střádáme
že
žijeme
pro
tento
svět
tak
tak
ho
střádáme
nakupujeme
ale
měli
pro
život
věčný
a
to
je
důležité
si.
Uvědomit
že
kdo
toto
střádá
do
nemyslí
pořád
na
to
že
tuto
pomíjející
je
jenom
součástí
něčeho
věčného
a
že
je
třeba
to
podřizovat
k
tomu
ústřední
úkolu
hledání
království
boží
tak
ten
až
přijde
rozhodující
okamžik
setkání
promešká
tuto
chvíli
protože
ženich
řekne
nejste
li
připraveni
neznám
vás
marie
budete
ženat
někoho
aby
vám
předal
ku
svých
zkušeností
u
svého
oleje
nemůže
vám
to
předat
to
co
vám
tady
říká
není
předávání
oleje
nýbrž
to
jenom
podněcování
v
tom
abyste
si
sami
přáli
a
teď
se
pustím
do
velice
o
žravé
věci.
O
různých
úrovních
vědomí
proč
máme
tuto
úroveň
vědomí
kterou
jsem
kde
si
nazval
úseku
a
nekonečné
nekonečné
přímce
vědomí
mu
stezkou
ab
a
začínající
já
jenom
bodě
smyslovým
vjemem
a
b
končí
mentální
zpracování
tak
kromě
toho
existují
nějaké
úsečka
be
až
c
c
a
jde
a
tak
dále
až
do
nekonečna
a
pod
tím
na
se
a
a
zase
něco
pod
tím
od
tím
a
a
upozorňuju
vás
že
když
se
třebas
nějaká
hypotéza
snaží
o
to
dovědět
se
o
přes
hranicích
vtěleních
svých
pacientů
a
pomáhá
jim
velice
dobře
o
těch
těžkosti
které
z
těchto
dojmů.
Minulých
pocházejí
tak
ta
se
nic
ne
dovídá
o
jejich
minulých
těch
minulých
vtěleních
v
převtělování
existuje
ale
z
toho
to
je
tam
napsáno
v
té
fiore
a
co
s
house
vymluvit
se
nezjistil
vůbec
nic
od
dotyčném
člověku
a
jeho
minulosti
přestože
on
se
s
tím
ztotožňuje
on
to
považuje
za
svou
minulost
jeho
minulost
to
není
nebo
není
to
zjistitelné,
do
jaké
míry
je
to
jeho
minulost
jenom
je
zjisti
tele
z
toho
že
se
s
tím
ztotožnil
že
to
během
života
přizval
k
tomu
svému
začli
to
do
svého
udělat
to
zasto
něco
svého
a
to
je
něco
co
na
jedné
straně
mu
umožňuje
vytvořit
si
celistvou
nějakou
individualitu
pomíjející
ale
shazuje
straně
mu
znemožňuje
vstoupit
do
království
božího
protože.
A
jsou
balíky
časoprostorové
které
zabraňuji
na
časovém
pohledu
proto
až
budete
číst
tu
fiore
tak
se
dovíte
že
ta
duše
funguje
po
smrti
jenom
určitý
čas
a
potom
to
zhasne
protože
tam
se
těmi
prostředky
té
hypnóza
nedá
dále
jít
ale
my
potřebujeme
se
dostat
dál
my
tady
už
víme
že
o
své
minulém
vtělení
nevíme
vůbec
nic
prosim
vás
berte
to
na
vědomí
že
je
když
se
třebas
jako
mně
mám
stane
a
to
jsem
vám
asi
nestane
buďte
rádi
že
to
nestane
že
se
dovíte
detaily
o
se
minulém
vtělení
nikdy
na
to
nepřipadá
že
je
to
vaše
minulé
vtělení
nýbrž
že
je
to
dojem
který
vás
toho
času
posedá
ano
který
nějakým
způsobem
doplňuje
vaší.
Individualitu
ne
a
proto
já
vám
plně
za
pravdu
ježíši
kristu
že
tento
život
zde
žitý
právě
jedinečný
životem
jako
by
se
člověk
nepřevtělí
budu
opakovat
jeho
dvě
zásadní
myšlenky
o
tomto
kterou
jsem
tam
včerá
už
řikal
budete
si
muset
poslechnout
eště
jednou
ono
to
sem
patří
totiž
přišel
do
doby
kdy
se
obecně
věřil
na
převtělování
a
na
karmu
tam
v
té
palestině
takže
když
někdo
se
od
narození
slepý
narodil
tak
se
věřilo
že
to
zavinil
v
minulých
vtěleních
něčím
a
nebo
na
to
zavinili
jeho
rodiče
ale
zaručeně
že
to
karma
kterou
si
ten
dotyčný
odnáší
i
za
rodit
třebas
na
sobě
a
tak
když
mu
tam
přivedli
takového
slepého
od
narození
tak
moh
říkal
já
to
řeknu
našimi
slovem.
Na
naší
hantýrkou
nějakého
tam
bibli
řečeno
provinil
se
on
v
minulých
vtěleních
tím
že
je
od
narození
slepý
nebo
se
provinil
jeho
rodiče
že
je
od
narození
slepý
a
on
říkal
ani
on
se
neprovinil
v
minulém
vtělení
ani
oni
se
neprovinili
proti
němu
on
je
slepý
jenom
proto
aby
se
ukázala
sláva
boží
neboť
já
ho
nechám
prohlédnout
já
jsem
proti
tomuto
názoru
na
karmu
nemusí
se
nic
vodsloužit
nic
se
nemusí
odsloužit
jenom
jedna
věc
je
neodpustitelný
říc
proti
duchu
svatému
všechno
ostatní
jak
odpustitelné
přátelé
jinak
je
zbytečné
že
by
se
bylo
zbytečně
ježíš
kristus
mezi
nás
přišel
kdyby
nic
nebylo
odpustitelné
tak
je
to
karma
proti
tomu
se
na
dělal
ani
ježíš
nemůže
politickou
udělat
jo
zákonitost.
Kterou
nemůže
přeci
zrušit
zlata
když
v
tom
vtělený
bůh
tak
nebyl
rodit
tam
sebe
královský
podobě
rozdělené
a
proti
jsou
je
bojí
musí
padnout
jak
tam
řeč
říkal
ježíš
kristus
to
neudělal
na
každém
stupni
existuje
nějaká
karma
která
je
ale
jiné
podoby
než
jak
se
to
lidé
představují
předkládají
vtělení
je
dána
zákonitostí
toho
stupně
když
například
dejme
tomu
jsem
mouchou
tak
moje
karma
je
být
mouchou
sežere
mě
třebas
pták.
to
ne
že
sem
já
třeba
se
ženo
před
tím
pták
be
ne
to
není
odplata
nýbrž
to
je
můj
úděl
na
té
úrovni
kde
jako
moucha
žiju
a
takovou
mohu
můžou
na
své
úrovni
jsme
také
my
to
neni
karma
v
tom
smyslu
jaký
chápeme
dosud
té
úpěnlivě
že
neexistuje
existoval
úplný.
Jinak
než
si
to
jak
jak
nám
to
indové
vykládají
respektive
weinfurthr
přes
nějakou
bezantovou
voni
to
indové
takle
nevykládaji
já
tady
mluvím
ze
zkušenosti
jednoho
balíku
který
se
na
mě
nabalil
z
indie
roku
padesátjedna.
A
jsem
jako
domněle
tedy
jsem
to
ještě
věřil
byl
nějakým
ind
který
věděl
jak
to
s
tou
karmou
je
jako
s
tím
převtělováním
je
že
to
tak
jak
to
dneska
říkám
ano
že
ti
indové
hrstka
z
nich
a
dneska
dosud
vědí
že
to
tak
není
jak
to
lpí
učit
to
že
on
by
to
jinak
nepochopil
ne
jako
se
u
nás
učí
třebas
o
dosud
se
učí
že
šesti
dnech
pán
bůh
všechno
stvořil
a
sedmý
den
odpočíval
to
je
pohádka
ale
lidé
to
několik
tisíc
let
takhle
dobře
pochopili
že
to
tak
nějak
je
dneska
už
na
to
nestačí
tato
pohádka
bude
muset
se
přejít
jiný
a
jinou
pohádku.
Ale
a
který
musí
je
taky
taková
pohádka
na
kterou
se
přešlo
a
taky
nebude
časem
stačit
protože
se
musel
přijít
zase
najednou
pohádku
a
ale
pohádku
se
dá
něco
taky
vyjádřit
chtěl
jsem
jenom
říci
dojít
k
tomu
že
ten
ježíš
kristus
tímto
ukázal
že
je
rozdíl
mezi
odplatou
a
mezi
tím
co
se
s
člověkem
děje
to
co
se
člověkem
děje
to
není
odplata
za
jeho
minulost
vůbec
ne
to
je
konglomerátu
zkušeností
v
tom
u
toho
slepého
byla
to
zkušenost
slepce.
Se
kterou
on
se
musí
nějakým
způsobem
vypořádat
protože
je
toho
zapotřebí
nevíme
jak
nebudeme
to
tady
rozebírat
kdy
ste
vy
pořád
tak
ta
slepota
přestane
a
ježíš
kristus
navodil
prostředky
jak
se
ten
slepý.
Může
s
tou
slepotu
pořád
aby
ta
slepota
přestala
jak
je
navodil
věří
že
ve
mně
može
tě
mohu
uzdravit
on
říkal
věřím
třebas
to
tam
není
ale
já
si
to
doplňuju
jo
aby
se
aby
se
vám
to
hodilo
našeho
výkladu
do
té
naší
pohádky
a
když
on
věřil
tak
tu
touhu
po
tom
aby
viděl
po
uzdravení
přenesl
ze
sebe
na
toho
ježíše
krista
on
se
zbavil
vlastní
vůle
a
to
je
začátek
veškerých
zázraků
uzdravení
když
pacient
převede
svou
vůlí
na
lékaře
a
myslí
si
že
je
v
rukou
lékaře
a
důvěřuje
mu
je
na
poloviční
cestě
k
uzdravení
jestli
se
tohleto
nepodaří
tomu
lékařem
a
o
to
by
se
měl
zajímat
aby
se
to
podařilo
aby
ten
pacient
získal
tu
důvěru
v
něj.
třebas
že
ten
lékař
je
sám
přesvědčen
že
toho
není
hoden
to
je
jedno
tom
pacientu
to
musí
léčit
mých
důvodů
která
tou
dycky
důvodů
to
musí
zařídit
tak
aby
mu
věřil
jestli
pacient
neodejde
z
ordinace
už
napolovic
zdráv
přestože
se
na
něm
činí
nestalo
než
než
tuhleto
cíti
tak
je
to
chybná
ordinace
prosím
a
ten
ježíš
kristus
bezvadně
ordinace
té
ordinace
vycházel
ten
jeho
pacient
ještě
slepý
z
dokonalou
vírou
v
uzdravení
a
celé
to
uzdravení
klad
do
rukou
ježíšových
to
znamená
vzdával
se
své
vůle
po
uzdravení
on
už
nepotřeboval
chtít
se
uzdravit
protože
moc
k
tomu
uzdravení
byla
v
rukou
ježíšových
rozumíte
tomu
a
toto
vzdání
se
vlastní
vůle
je
vždycky
příznakem
možnosti
skoku
kvalitativní
kupředu
no
a.
A
on
udělal
ten
skok
a
uzdravil
se
z
té
slepoty
to
je
jedna
věc
kterou
na
to
vás
upozorňuju
to
ježíše
krista
o
převtělování
věc
kterou
jsem
původně
nemínil
tam
zařadit
ale
teď
tě
zařídím
mezi
tou
druhou
a
první
jako
tím
vlastně
bych
měl
třetí
říct
ale
protože
přecházela
ježíše
tak
to
řeknu
hned
když
se
ptali
svatýho
jana
křtitele
protože
tehdy
čekal
že
bude
konec
světa
jestli
je
o
ten
který
má
přijít
podle
starých
písem
na
konci
světa
před
mesiášem
aby
oznámil
konec
světa
a
tak
on
říkal
a
když
se
ho
ptali
chci
ty
ten
eliáš
který
přišel
na
konci
světa
a
on
říká
ala
mouky
nejsem
ale
chceteli
se
chceteli
sem
to
znamená
oním
řekl
pro
toho.
Pro
koho
je
připraven
už
konec
světa
proto
ho
já
jsem
eliášem
který
přichází
před
mesiášem
na
konci
světa
a
ježíš
kristus
o
tom
řekl
svým
učedníkům
a
mentální
vám
jsou
mezi
námi
lidi
kteří
konec
je
ta
zažijí
on
tedy
očekávali
fyzický
konec
světa
ti
kteří
tomu
nerozuměli
a
i
svatý
petr
si
ještě
myslel
dlouhou
dobu
po
osvícení
duchem
svatým
že
bude
konec
světa
faktický
no
ale
potom
z
toho
vyšel
ale
nastal
konec
světa
jiného
druhu,
konec
toho
převtělování.
To
je
ta
individualita
věčná
je
nasycena
dojmy
kterými
se
okrašluje
dokonale
oděna
tímto
světem
a
vrací
se
do
toho
Otcova
domu.
si
ještě
ale
všimnu
té
druhé
věci
kterou
jsem
slíbil
ježíš
kristus
přichází
do
jedné
domácnosti
a
záměrně
to
dělá.
Ve
chvíli
kdy
jsou
tam
také
farizeové
to
znali
zákona
vykladači
zákona
a
je
tam
chromý
od
narození
a
on
mu
říká
před
těmi
vědci
nejdelší
mi
odpouštějí
se
ti
hříchy
no
do
těchto
vtělo
hned
a
říkali
na
cenu
odpusť
hříchy
ale
jak
se
o
tom
můžeme
přesvědčit
když
on
zůstává
chromý
přeci
že
je
chromý
té
karmické
záležitost
to
si
něco
od
sluhu
je
z
minulých
vtělení
a
zůstávali
chromý
nebyli
mu
odpuštěny
ty
hříchy
to
znamená
ty
proviní
provinění
z
minulých
vtělení
ať
nám
to
neříká
jemu
odpuštěny
hříchy
nebyli
ale
protože
opravdu
ježíš
kristus
odpustil
hříchy
a
von
zůstával
chromý
tak
ty
těžkosti
našeho
života
nejsou
karmickou
záležitost
jakých
my
po.
Známe
nýbrž
jsou
něčím
zcela
jiným
jsou
výchovný
prostředkem
ano
a
ne
vždycky
pozitivním
způsobem
protože
člověk
si
musí
taky
negativními
vlivy
vyvolaly
chovat
ale
zaručeně
to
nejsou
tou
karmou
že
já
bych
si
něco
musel
voddělat
za
minulá
vtělení
to
ne
nikdy
ne
protože
kdybych
já
byl
například
nějakým
generální
jako
jsem
v
takovým
jiným
setkal
který
způsobil
smrt
miliónů
lidí
kolikrát
vy
se
chudák
se
vtělit
aby
těch
milion
vtělení
jako
si
vodbyl
ne
to
je
nemožné
jsem
říkal
prosím
vás
pane
rychle
lidi
nech
ste
to
do
hlavy
tohleto
ať
jste
byl
nebo
nebyl
tím
generální
to
řekli
kdekoliv
a
u
byli
šel
jak
zkušený
lidé
kteří
vám
to
řekli
na
to
toho
vám
nic
není
dává
mi
stojí
milost
boží
opřete
se
o
ni.
A
ten
člověk
který
byl
vochrnutý
začal
chodit
jakmile
se
opřel
u
tuhletu
milost
to
jsem
se
přesvědčil
co
je
to
karma
že
to
není
tak
jak
my
to
bereme
to
bylo
ještě
před
válku
před
tím
koncentrákem
dokud
třicet
šest
se
to
stalo
napsal
jsem
o
tom
spis
láska
utrpení
rozumějte
že
musím
takhle
bourat
vaše
krásně
existující
představou
karmě
ale
ježíš
kristus
se
snažil
od
toho
všestranně
aby
lidé
nevěřili
na
karmu
tak
jak
se
tehdy
pralo
nadávala
protože
by
byl
zbytečně
přišel
se
svým
poselství
lásky
budete
nějaká
odplata
strohá
anebo
je
tam
nějaké
místo
pro
lásku
a
on
tam
přišel
s
tou
svou
láskou
a
hledal
tam
místo
pro
ni
tvrdě
ji
hledá
vlito
místo
nedá
ten
dotyčný
jak
pokračuji
v
tom
podobenství
co
se
stalo
tedy
ne.
Chodil
byl
dále
ochrnutí
a
samo
sebou
ti
farizeové
nevěřili
ježíši
že
ho
zbavil
hříchu
protože
karmicky
ta
nevypadalo
pořád
tak
ráma
tady
byla
podle
jejich
pojetí
on
říkal
abyste
viděli
že
to
s
karmou
nemá
nic
společného
to
že
on
tady
trpí
a
že
to
nemá
nic
společného
s
odpuštěním
hříchů
tak
že
takhle
taky
tady
trpí
tak
já
ti
říkám
ale
to
snazší
než
odpouštět
hříchy
vstaň
a
choď
ono
stal
a
chodila
pak
byli
úplně
vyřízeni
protože
si
řekli
tak
von
napřed
mu
odpustil
hříchy
tak
by
tomu
začal
věřit
a
on
přesto
zůstal
chromý
což
nemělo
být
na
odpuštění
hříchu
něco
jiného
než
nějaká
zbavení
karmy
a
na
druhé
straně
ho
zbavil
chromosti.
To
znamená
ho
zbavil
to
to
čemu
my
říkáme
karma
no
ale
to
není
to
co
my
jako
považujeme
za
kam
mu
tak
toho
byli
úplně
vedle
a
on
chtěl
aby
se
to
stalo
protože
on
jim
i
v
jiných
případech
představoval
pojetí
karmy
pojetí
osudovosti
představoval
na
pojetí
lásky
prosím
vás
on
nevyslyšel
nikdy
nikoho
kdo
mu
napovídal
necho
člověka
být
ať
si
tu
vyřvávat
je
člověk
drzí
a
ať
si
tam
letí
máme
jiné
důležité
věci
před
sebou
takže
takový
jeden
slepý
na
rohu
sedí
a
žebrací
křičel
ježíši
s
vy
se
mnou
a
jeho
učedníci
mu
říkali
pane
tady
řve
několik
dní
nedej
na
něj
on
říkal
pryč
nechte
mě
k
němu
přijít.
A
von
samo
sebou
ten
slepý
nepoznal
že
je
to
ježíš
já
říkal
on
říká
já
sem
ježíš
po
kterém
volá
po
pomoci
voláš
přeješ
dobře
věděl
já
si
přeju
vidět
a
mu
říkal
ty
tedy
věří
živější
v
jeho
moc
ježíš
říkal
pane
kdybych
nevěřil
tak
by
tady
už
tři
dni
nekřičel
vím
že
okolo
chodí
tak
se
ho
hledím
dovolat
ale
všichni
mně
zaplaším
ty
bídným
člověk
dej
si
toho
hoden
takový
žebrák
co
se
budeš
v
sobě
užívat
toho
vznešeného
člověka
a
ježíš
říkal
dobře
se
s
nedal
od
strašit
když
věříš
si
zdráv
a
člověk
prohlédl
a
viděl
a
já
bych
se
k
tomu
chtěl
být
dát
možná
že
kdyby
na
něj
přišli
na
toho
člověka.
Tedy
začal
vidět
lékaři
tak
by
zjistil
že
nemůže
vidět
totiž
něco
obdobného
se
stalo
ve
dvacátém
století
u
jedné
dívky
kterou
uzdravil
ze
slepoty
p
jo
v
itálii
se
to
ani
ro
to
do
a
asi
šedesát
letech
to
možná
ne
v
padesátých
letech
tohoto
světě
se
stalo
a
ta
dívka
byla
od
narození
slepá
přišli
rodiče
z
dívku
k
páterovi
piovi
a
on
říkal
po
prosíme
pannu
marii
aby
tu
dívku
uzdravila
poprosil
pannu
marii
a
dívka
začala
vidět
ovšem
byli
při
tom
lékaře
které
něco
jako
ty
farizeové
a
řekli
my
si
to
vyzkouším
tak
řeším
zkoušeli
si
dívku
že
si
vidí
tak
ho
do
přiká.
I
obrazy
vona
ty
obrazy
četla
ona
neuměla
číst
samosebou
tak
četla
obraz
popisoval
ten
obraz
ne
babičky
všechno
viděla
oni
si
zkoušeli
její
zrak
jako
vy
orgán
a
řekli
na
ten
se
nedá
nic
vidět
to
je
jasně
za
krišno
to
na
tom
se
nedá
nic
vidět
ale
ta
nízká
viděla
čím
viděla
to
se
vznešeně
dneska
žije
to
nikdo
neví
a
pořád
být
neskončí
a
psát
samo
sebou
je
to
normální
v
daná
žena
je
ti
jsou
v
a
nejsou
slepé
no
a
páter
pio
takhle
přes
pannu
marii
uzdravil
a
její
oko
nechal
nezdravý
čím
vona
vidí
být
tím
čím
ví
každý
člověk
to
to
jenom
zevní
konec
nástroje
kterému
říkáme
za.
Tento
nástroj
je
daleko
širšího
rozsahu
než
jak
si
lékaři
myslí
zrakem
můžete
vidět
i
co
vidět
není
jo
jak
je
ten
nástroj
široká
všechny
smysly
mají
na
všech
úrovních
svou
paralely
jsou
odezvu
svou
obdobu
takže
ta
dívka
vidí
jinou
úrovní
tento
svět
to
tady
na
úroveň
se
si
vtělila
tím
zázrakem
do
této
úrovně
vona
přes
úroveň
jinou
vidí
tuhletu
rostou
živí
je
představit
protože
třebas
mrtvá
moje
manželka
vidí
nás
ne
a
nemá
přeci
zrakový
nerv
a
vidí
ná
si
jasně
jak
je
tohleto
možné
A
když
tedy
jsme
teďka
nabourali
převtělování,
neřekli
jsme,
že
převtělování
není.
Ale
odkud
se
převtělujeme,
z
čeho
pozůstává
naše
individualita,
o
tom
nemáme
zdání.
Ani
nám
nemůže
žádná
hypnóza
nebo
trans
o
tom
něco
říci.
O
tom
nám
může
říci
jenom
něco,
co
je
na
věčnosti.
A
na
věčnosti
je
ten
celkový
dojem
ze
všeho
toho
průchodu
tímto
světem,
ano?
A
kromě
toho
je
tam
ta
věčná
živá
podstata
a
tahleta
se
neztratí.
Buďte
bez
starosti.
Čili
i
když
na
konci
života
ztratíte
všecko,
ztratíte
celý
tento
svůj
život.
Kdo
hledá
svůj
život,
říkal
Ježíš
Kristus,
ten
ho
ztratí,
z
to-
co
je
jeho
ztratí.
My
totiž
máme
blahou
i
neblahou
zároveň
stránku
povahovou,
že
všechno
si
přivlastňujeme.
Toto
přivlastnění
je
blahé
v
tom
smyslu,
že
jsme
schopni
vytvořit
"já",
individualitu,
pomíjející
individualitu.
A
pomocí
této
individuality
můžeme
se
tady
v
tom
světě
otáčet,
můžeme
žít,
může
něco
podnikat.
Můžeme
se
dokonce
dostat
do
království
Božího.
kladná
stránka
této
individuality
když
správně
jako
tu
vůli
používám
jak
jsem
před
chvilinkou
řekl
ale
na
druhé
straně
je
to
neblahá
stránka
nebo
tím
přivlastněním
si
dočasně
dočasně
pokud
se
nenaučíme
jinak
dobře
vládnout
vlastní
vůlí
zabraňujeme
vstup
do
království
božího
protože
vážíme
vědomí
které
máme
k
dispozici
na
uvědomování
si
tohoto
světa
takže
nakonec.
Přísahám
že
tento
svět
je
jediná
skutečnost
a
to
nám
veme
jaká
tomu
často
říkám
vítr
plat
netoužíme
po
něčím
jiným
protože
tomu
nevěříme
že
to
existuje
proč
bychom
potom
toužili
k
tomu
nevěříme
ne
a
to
je
to
velké
pokušení
které
ne
naposled
ne
proto
že
je
poslední
ale
Ale
protože
nejdůležitější
je
na
konci
Otčenáše:
"neuveď
nás
v
pokušení
ale
zbav
nás
od
zlého.
Amen".
To
je
to
nejhorší
zlo,
že
mám-
že
podléháme
tomuto
velkému
pokušení,
které,
do
kterého
nás
uvádí
Pán
Bůh,
abychom
mohli
odstartovat.
jedné
straně
a
abychom
nemůže
se
zabránit
tomu
aby
zároveň
jsme
neměli
touhu
odtáhne
odstartovat
a
a
nepovažuje
to
to
zajít
skutečnost
který
upozorňuje
ještě
jednou
návratem
do
toho
co
jsem
řekl
že
nekonečné
možnosti
vědou.
Máme
k
dispozici
vlivem
přivlastnění
které
se
čím
dál
dokonale
v
životě
máme
k
dispozici
jenom
vidění
tohoto
světa
toho
co
považujeme
za
své
to
je
náš
svět
tomu
říkám
ano
a
to
je
řek
bych
ve
většině
případů
tragické
po
té
stránce
že
nám
to
nedovoluje
vydržet
ani
tykadýlko
tohoto
světa
z
toho
časoprostoru
to
zná
než
se
ne
ocitáváme
mimo
čas
prostoru
to
má
u
boha
ale
na
druhé
straně
protože
máme
z
tohoto
z
této
individuality
možnost
divy
neutronu
můžeme
pochopit
že
tomu
může
taky
být
jinak
a
proto
já
si
dávám
tolik
záležet
na
tom
bys
to
napřed
pochopili
to
jsem
nezdá
být
zbytečné
abyste
pomocí
tohoto
já
ho
mohli
taky
celé
zapřáhnout.
Do
té
káru
která
nastane
do
věčnosti
a
modli
se
do
té
věčnosti
pomocí
svého
já
také
odebrat
protože
bez
pomoci
celého
člověka
tam
nelze
vstoupit
my
jsme
transformátorem
kterému
nesmí
vcházet
ani
jedna
zdravá
získa
ani
jeden
v
transformační
schopnost
proto
po
smrti
do
a
nejde
prosím
teď
bych
promluvil
o
těch
úrovních
tak
existuje
nějaká
zákonitost
my
jsme
svědky
dvou
zákonitostí
přírodní
a
bohužel
té
druhé
říkáme
lidské
tu
lidskou
si
stanovíme
sami
máme
zákony
lidské
kterými
se
kodifikovat
usnadňuje
život
mezi
lidmi.
A
pokud
je
lidé
ctít
tak
je
to
velmi
dobrá
záležitost
a
mohou
mi
sebou
vycházet
na
naráží
na
sebe
a
dělali
si
vzájemně
ústup
je
to
jenom
jde
o
to
aby
člověk
uměl
ustoupit
druhému
aby
se
postavil
do
pozice
která
mu
náleží
nebo
ne
která
mu
vyhraženo
ale
přes
kterou
by
se
neměl
dostávat
dál
aby
ji
na
někomu
jinému
nepřekážel
to
je
aby
naopak
s
ním
spolupracoval
to
je
jedna
dobrá
věc
lidský
zákonitostí
ale
vedle
toho
co
tady
zákonitosti
přírodní
kterých
jsme
všichni
svědky
tyto
zákonitosti
s
nepovažovali
koncem
devatenáctého
století
začátkem
dvacátého
století
za
něco
neměnné
dokonale
poznávanému
tehdy
takže
jsme
z
toho
vyvodili
celou
řadu
přírodních
zkušenost
zkušenosti
z
přírodě
střeva
tých
a
ze
zlostí
tě.
Jak
to
zákonitostí
se
potom
vybudoval
technickou
tur
především
technickou
tu
nic
víc
se
z
toho
vybojovat
nedá
než
technická
která
a
to
je
ta
bída
kdyby
se
z
toho
dalo
vybudoval
umění
žít
sem
to
se
nedá
ono
se
z
toho
dá
vydedukovat
jenom
umění
technicky
se
vyžívat
technicky
dovol
dokonale
techniku
života
nikoliv
zdokonalovat
umění
života
umělecky
s
tou
technikou
zacházet
už
je
jiná
záležitost
ale
život
je
především
umění
a
nejenom
technika
přibyla
technika
tak
jsme
hotový
břídilové
protože
my
na
tu
techniku
života
zdaleka
ještě
dneska
nestačíme
na
techniku
života
o
tolik
stojí
a
takhle
to
jo
a
techniku
přírodní
zákon
to
ano
ale
na
techniku
vlastního
života.
Ta
ne
to
říkal
vlastního
života
je
dána
tím
automatismem
jedna
který
u
nás
my
o
něm
mnoho
víme
o
vnitřní
sekreci
o
tom
všem
ale
co
je
to
platné
my
tím
nevládne
a
dobře
tím
nezvládneme
ono
to
samo
jde
vono
to
jde
samovolně
to
je
výborná
viset
že
samovolně
nepřejeme
si
abych
aby
to
samovolně
nešlo
o
to
musí
bez
naší
to
bychom
měli
plně
se
plnou
hlavu
starostí
nemůže
se
tam
o
srdce
a
levný
on
na
den
já
nevím
otco
všechno
to
není
přeci
možné
teď
mě
rady
že
to
samo
de
čili
do
zvládnutí
této
techniky
máme
strašně
daleko
do
se
nam
neomalené
pokusy
to
bylo
lékařské
v
tomto
oboru
ale
kterou
pravdu
do
sou
neomalené
pokusy
protože
my
nedostaneme
ani
lékař
e
to
každý
byl
je
vědom
my
ani
zdaleka
nestaneme
komplex
těchto
možností
toho
automatismu
tomu
říkám
odpovědnost
jeden
jedna
ale
zrovna
a.
Ta
existuje
automatismus
dvě
já
bych
řekl
automatismus
duševního
života
zjednodušeně
vede
rušeni
přičemž
duševním
životem
nepovažuju
jenom
schopnost
myslet
a
mluvit
nýbrž
dobře
ví
život
považuje
něco
daleko
širšího
duševní
život
ti
zasahuje
do
oblastí
o
kterých
nevíme
niko
s
tím
ne
spojujeme
naše
vědomí
vědomí
se
spojuje
jenom
s
tím
co
jsme
si
během
tohoto
života
přivlastnili
dále
naše
vědomí
nesahá
přivlastníme
si
vědomí
jenom
tento
život
vlitém
smyslů
tento
svět
byl
smyslů
a
tak
to
jako
zvládáme
eště
jak
tak
a
to
si
myslíme
že
jediná
skutečnost
ale
nevíme
že
žijeme
zároveň
na
všech
existující
úrovních
vědomí
kde
vědomě
nejsme.
Ale
kam
by
vědomí
mohlo
vstoupit
vědomí
může
vstoupit
do
všech
úrovní
existence
o
kterých
nemáme
ani
zdání
když
přestaneme
vlastnit
tohleto
co
tady
vidíme
když
to
přestane
považovat
za
jedinou
skutečnost
a
když
se
tedy
osvobodí
me
o
toho
neboť
vlastnictví
nás
poutá
te
nejhorší
pouto
když
přestaneme
vlastnit
tak
se
můžeme
ocitnout
v
područí
jiné
říkám
v
područí
jiné
úrovně
například
ve
snu
se
ocitáme
v
područí
jiné
úrovně
a
vědomí
je
tam
vážné
jiné
tělo
že
to
takhle
vykládám
si
mu
petříkovi
pěti
let
mu
nebo
říkám
podívej
se
nemáš
jenom
toto
tělo.
A
nemáš
jenom
vědomí
které
je
v
tomto
těle
doma
nýbrž
v
noci
máš
jiné
tělo
no
přeci
tam
taky
žiješ
ne
a
tam
si
chodíš
tam
si
hraje
no
prosím
tě
co
si
myslíš
že
tvoje
tělo
k
hmotné
leží
v
posteli
to
leží
v
posteli
kdo
se
to
tam
hraje
jiné
tělo
si
ta
ran
a
takových
v
těle
máme
víc
já
bych
byl
nerad
abyste
se
spokojili
s
tímhletím
výkladem
protože
to
nejde
o
tělesnost
ta
tělesnost
je
výrazem
jenom
existence
na
určité
úrovni
o
let
tak
mně
budete
říkat
nebudeš
mi
tady
vykládat
že
tohleto
co
tady
zažíváme
není
tělesnost
a
že
je
to
nějaký
stav
je
to
také
tělesnost
ale
tělesnost
je
následkem
toho
stavu
podstata
naší
existence
na
zdejšího.
Oni
je
stav
stav
vědomí
a
ten
stav
vědomí
je
možný
jiný
sta
vědomí
je
možný
na
jiné
úrovni
a
jestliže
tedy
člověk
se
ocitne
nad
všemi
těmi
stvořenými
úrovněmi
do
kterých
se
může
dostat
naše
vědomí
tak
se
ocitne
nad
nimi
a
může
do
nich
volně
vstupovat
kde
se
ocitnete
jednou
v
království
božím
nic
vám
nestojí
v
cestě
v
tom
aby
se
neocitl
aby
se
nemohli
vstoupit
do
kterékoliv
jiné
úrovně
proto
ježíš
protože
se
modlili
dříve
ve
věřím
boha
vstoupil
do
pekel
řetěze
stal
z
mrtvých
on
měl
při
tom
osvobození
na
na
kříži
že
opustil
tuto
tělesnost
měl
možnost
se
spojit
jakoukoliv
úrovní
a
tam
si
zařídit
věci
které.
Tam
potřeboval
zařídit
mimochodem
na
jiných
úrovních
čas
to
tíha
jinak
takže
jestli
on
se
ocitl
třebas
v
okamžiku
smrti
nebo
po
své
smrti
v
tom
pekle
takzvaném
tak
oni
mohli
mít
dojem
že
je
tam
třebas
tisíc
let
jo
tak
co
tam
čas
probíhá
jinak
ale
v
každém
případě
že
se
tam
vylívala
té
třeba
vyřídí
protože
i
tam
bylo
třeba
a
tam
je
ustavičně
třeba
někoho
vyvézt
omylu
jako
nás
vyvádět
z
obou
že
to
jediná
skutečnost
naopak
tento
život
musíš
ztratit
aby
se
ale
pravý
život
tam
také
teplo
se
musí
ztratit
aby
ten
člověk
se
mohl
osvobodit
čili
já
myslím
že
je
od
do
pece
peklo
se
neživil
nýbrž
naopak
umírá
na
zrno
se
tam
nedost.
A
v
další
duši
tedy
by
tam
vstupovali
ačkoliv
se
rovně
velice
strašilo
takle
takže
tam
někoho
ještě
dostal
ta
představa
je
schopna
toto
udělat
že
stavu
je
velice
silná
záležitost
jak
se
dovíte
stý
fiore
to
strašně
silná
stálost
ta
vytváří
skutečnost
já
vím
že
moje
manželka
po
smrti
může
buď
se
přidat
ke
své
tělesnosti
nebo
může
od
nich
odstoupit
že
se
přidá
ke
své
tělesté
to
je
představa
ke
které
se
přidá
nebo
může
od
ní
odstoupit
my
nemůžeme
od
představy
kterou
je
tohleto
tělo
odstoupit
to
je
prosím
by
uvozovka
že
nemůžeme
normálně
nemůžeme
nezdržuji
to
možné
co
mu
sebou
ale
normálně
to
nejde
my
to
považujeme
za
skutečnost
a
dobře
nám
dobře
dobře
že
to
nemůžeme
protože
my
musíme
na
této
skutečnosti
něco
budovat
ho
z
toho
mohli
klekl
už
se.
Vybalit
vyjít
tak
bychom
patrně
většina
z
nás
pak
spáchal
sebevraždu
protože
by
se
tam
mimo
to
tělo
cítila
strašně
blažená
a
svobodná
kdykoliv
kdekoliv
a
kdokoliv
se
z
mých
přátel
že
jsi
byl
svědkem
toho
že
v
tom
stavu
mimo
své
tělo
ocitl
například
nelež
nikoli
se
někdo
ocitl
v
tom
stavu
tak
já
jsem
ho
kladem
ano
spánek
a
to
si
nebyl
při
tom
stáňovi
toho
jak
sem
toho
byl
fakticky
aby
se
dostanu
z
pátek
že
oni
byli
tohleto
my
s
tam
neděli
tak
du
albi
uhaslo
jeho
organismus
co
ti
není
správné
nebo
že
si
vodnesl
nějakou
chorobu
odtamtud
ten
milosti
byl
pro
chladná
jsem
ho
musel
zabalit
aby
neklesla
teplo
ta
postavou
úroveň
kde
by
už.
To
začal
od
snášet
nějak
zdravotní
tak
že
mám
nějaký
lékařský
základ
ve
vás
lékařů
který
zase
to
mě
pečovat
o
útlého
mládí
tak
teď
bych
chtěl
říci
protože
my
máme
a
to
řeknu
zase
obrazně
těla
která
existují
na
jiných
úrovních
a
nevíme
oni
protože
nejsme
svým
vědomím
v
těchto
těle
jelikož
jsme
se
nepřivlastnili
se
jenom
tam
kde
se
svými
domě
to
jsme
si
přivlastnili
tento
svět
sme
si
přivlastnili
pro
sme
uvěznění
svým
vědomím
v
tomto
světě
jakmile
se
začnete
přivlastňovat
astrální
svět
z
té
v
něm
a
nikdo
vám
nenutí
představu
že
je
to
něco
myšleno
ve
snu
máte
dojem
že
se
to
opravdu
vy
ne
že
si
tam
žije.
Že
že
nejste
nikým
jiným
než
tím
co
čím
tam
jste
tím
tělem
který
tam
jste
já
si
matou
že
v
útlém
mládí
už
jsem
v
tomto
těle
byla
schopnost
lítat
a
ráno
jsem
si
myslel
že
to
moje
tělo
ne
tak
jsem
spad
obyčejně
postoje
protože
jsem
se
snažil
taky
tak
let
no
i
při
me
tehdejší
tělesné
lehkosti
jsem
dost
tvrdě
dopadl
no
to
že
to
je
jiné
tělo
a
tak
teď
si
představte
že
třebas
existují
lidé
kteří
mají
schopnost
bez
přivlastnění
vstoupit
svým
vědomím
do
kterékoliv
úrovně
a
tam
se
přesvědčuji
o
jedné
věci
já
budu
za
ně
mluvit
když
dovolíte
ano
tam
se
přesvědčuje
řeší
jedné
věci
že
tam
se
kuje
něco.
K
čemu
my
říkáme
režije
a
špatně
rozumně
protože
tam
nesmí
se
svým
vědomím
a
to
se
nepůjde
nikde
mimo
nás
jedna
lékařská
prahy
mě
nedalo
nedávno
psala
měla
jsem
před
operací
těžko
operací
na
kterou
jsem
jel
až
někam
do
vím
pera
protože
jsem
tím
svým
pražský
he
nevěří
ona
musí
hrát
až
do
olivera
to
jako
někdo
jeví
tady
to
se
ti
na
že
jo
a
tak
teď
jsem
zjišťoval
už
předtím
jaká
nežije
tady
fungovala
jak
my
všechno
člo
na
ruku
jak
já
jsem
například
věděla
že
mám
jít
ona
tomu
doktorovi
kvasilo
věřím
peru
a
že
to
dopadne
tak
a
tak
a
co
všechno
k
tomu
bylo
eště
zapotřebí
mnoho
jiných
věcí
to
tam
léčil
o
to
je
nebudu
líčit
aby
to
je
štyři
pracoviš
dopis
jedna.
Okolnost
do
druhé
zapadající
tak
dokonale
že
říkala
ať
si
nikdo
neříká
že
neexistuje
nějaká
režie
která
dokonale
nás
zbavuje
vlastní
svobody
a
dělá
z
nás
to
co
chce
znát
udělat
například
ze
mě
člověka
který
má
víc
okraje
smrti
zase
do
tohoto
života
tam
se
o
to
někdo
stará
kdepak
nějaká
režie
to
jste
vy
sami
jenomže
se
to
děje
na
úrovni
na
které
nejste
se
svým
vědomím
ale
tato
lékařka
která
byla
na
okraji
smrti
o
živila
své
vědomí
protože
se
vzdával
tohoto
života
protože
se
vzdával
že
se
uvolnila
z
toho
vlastnění
tak
tím
si
umožnila
vstup
do
jiné
úrovni
kde
se
to
dělo
vona
přivolal
tu
režii
rozumíte
tím
že
o
živila
tam
tu
úroveň
ze
to.
To
je
možné
režírovat
to
je
úroveň
v
člověku
se
nikde
na
nebi
nebo
někde
u
pána
boha
tak
to
všechno
od
pána
boha
sice
jako
všechno
na
světě
ale
je
to
v
nás
čili
není
to
nic
ne
vysvětlitelné
ho
nebo
něco
co
by
člověka
zbavovalo
svobody
nýbrž
správně
využit
toho
mu
to
ke
svobodě
pomáhá
člověk
který
prošel
těmito
úrovněmi
napřed
indický
jogin
vám
řekne
tím
že
jsem
prošel
všemi
úrovněmi
jak
je
jmenuje
muladhara
svadhistana
manipura
a
tak
dále
se
nebude
všecky
menoval
až
po
sahasraru
tak
že
jsem
prošel
tím
se
se
osvobodil
tím
jsem
začal
být
spasený
ne
tím
jsem
byl
dokonale
svobodný
to
má
pravdu
že
se
osvobodil
od
úrovní
ale
jestli
je
to
dokonalá
spása
o
tom
osobně
a
pochybuju
protože
on
se
ocitl
jenom
v
extazi.
Vlivem
tohoto
překonání
těchto
úrovních
když
se
to
úroveň
větší
než
třebas
nějaká
anahata
nebo
vyšší
ještě
až
na
všudy
i
když
tak
vznešené
úrovně
překonal
tak
pořád
to
není
osvobození
ve
vlastním
slova
smyslu
které
nepravá
svoboda
k
tomu
dojmu
by
neměl
podlehnout
no
ale
podléhá
běžnýho
vím
je
chudák
jog
člověkem
nespadne
má
myslí
že
je
spasen
no
to
nevadí
ale
jsou
tam
mezi
mi
partyzáni
kteří
jdou
dál
a
ty
zachraňuje
situaci
a
ty
právě
jeden
z
nich
jednoho
z
nich
jsem
jako
prožil
v
tomto
životě
a
to
že
bych
měl
dojem
že
mohl
být
dojem
že
jsem
byl
veliký
zasvěcenec
mohl
bych
ho
jmenovat
literatury
je
znám
a
nebyl
jsem
ji
nikdy
ale.
Zrovna
jako
mně
byl
dispozici
šrí
aurobindo
ko
když
jsem
překládal
jeho
poslední
čtyři
taky
nebo
kapitoly
tak
ho
i
k
dispozici
tito
indové
se
s
tím
my
zkušenost
je
tam
se
právě
dovídám
že
takhle
voni
karmě
a
převtělování
nevěří
nýbrž
to
byl
poutalo
nýbrž
věří
tomu
tak
jak
vám
to
říkám
tomu
mám
jejich
povolení
prosím
vás
to
není....
Text view •
Help