Waveform view
84-11A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Upozorňuju
vás
že
upozorňuju
váže
nejste
křesťani
pokud
věříte
na
osud
ježíš
kristus
na
ni
nevěřil
a
osud
považoval
za
satana
za
ďábla
který
člověka
pronásleduje
protože
je
na
něj
věří
kdyby
byl
ježíš
kristus
věřil
na
ďábla
i
v
tom
okamžiku
to
už
přešel
přes
v
jordánu
to
už
měl
za
sebou
vědomé
synovství
boží
taky
byl
podlehl
tomu
osudu
k
tomu
pokušení
satana
na
poušti
on
říkal
co
ty
mě
máš
poroučet
mně
poroučí
jediný
můj
otec
pamatujte
si
žádný
osud
vám
neporoučí
jenom
bůh
vám
poroučí
tady
se
prosím
vás
trošku
jako
zdánlivě
vymkl
z
vazby
a
promluvím
o
posledním
otázce
mého
nejmladší
ho
strašnýho
vnoučata
toho
petra
který
má
velice
zvídavý
otázky
a
říkal
jak
je
to
dědečku
možné
že
nám
ve
škole
říkají
že
pán
bůh
není
a
ty
nám
říká
že
pán
bůh
je
stvořil
si
je
za
šest
a
sedmý
den
odpočíval
já
jsem
říkal
jestliže
tě
ve
škole
říkají
že
pán
bůh
není
taky
říkají
zrovna
takovou
pohádku
jako
já
ti
říkám
když
říkám
za
šest
dní
to
stvořil
až
sedmý
den
odpočíval
takovou
pohádku
musí
ta
se
musí
vyprávět
lidem
aby
vůbec
věděli
a
by
to
byl
představit
rozumově
jak
to
vůbec
je
a
jaký
to
řeknu
jak
ty
tomu
máš
rozumět
podívej
se
žiješ
v
praze
teče
tam
nějaká
řeka
ano
vltava.
Kdybys
přišel
k
jejímu
pramení
já
jsem
u
něho
byl
tak
tam
je
taková
malinká
studánka
a
do
betonového
základu
je
vypuštěn
takový
vývod
trubkou
jsem
mohl
na
tuto
pokud
dát
ruku
a
ono
se
to
zastavilo
ne
zase
se
to
pustil
pochopitelně
takhle
vypadá
vltava
při
svém
zdroji
při
svém
zrodu
a
takových
pravému
má
moc
až
to
je
takový
veliký
to
který
vidíš
tady
ze
ty
žiješ
tady
v
praze
ne
u
toho
pramene
té
vltavy
a
proto
máš
dojem
že
ten
život
je
tím
životem
okolo
této
vltavy
teď
v
tomto
širokém
rámci
té
řeky
ne
ten
život
odněkud
příští
jako
ta
vltava
to
jsou
drobné
prameny
které
ustavičně
prýští
odněkud
někdo
někdo
tomu
říká
bůh.
Ale
kdy
jestli
by
někdo
říkal
že
to
vůbec
vodnikud
nepíší
to
by
byl
to
omyl
to
řek
do
neříkej
ani
u
vás
ve
škole
oni
myslí
že
to
odněkud
jde
a
neříkají
od
ko
kon
vodu
to
to
neřekne
to
to
nezáleží
ale
když
já
ti
řeknu
že
to
za
šest
dní
všechno
vzniklo
a
sedmý
den
si
pán
bůh
odpočíval
tak
je
to
jenom
pohádkové
vyjádření
skutečnosti
která
pořád
existuje
ta
vltava
pořád
teče
ne
šest
dní
tekla
až
sedmý
vodpočívala
nýbrž
z
toho
zdroje
to
pořád
teče.
to
znamená
také
vypadá
stvoření
kterému
říkáme
stvoření
boží
ne
a
jsou
tam
řeka
jako
dětským
dei
děti
způsobem
takhle
nebudu
říkat
to
bude
moc
zdlouhavé
se
tomu
věnoval
třebas
v
je
hodiny
tomu
výkladu
ne
až
k
tomu
úplně
porozuměl
a
říkal
ano
já
žiju
nikoliv
upraven
života
nýbrž
já
žiju
už
u
široké
řeky
života
a
ta
teče
a
tomu
říkáme
čas
kdežto
tam
ten
pramen
se
neposlušen
je
pořád
nejenom
vleku
to
je
bezčasová
bez
prostorová
záležitost
toho
smyslu
našem
žádnou
to
znamená
je
zdroj.
Kterému
já
říkám
bůh
z
toho
si
nedělej
oni
lidi
o
tom
nemají
představu
že
si
myslí
že
je
to
nějaká
bytost
nějaký
člověk
že
ta
oni
všechno
stráží
na
úroveň
lidskou
a
to
je
nesprávné
a
ty
to
nikdy
nedělej
protože
udělat
pána
boha
dokonalou
bytost
to
znamená
politik
ho
to
je
nesprávné
protože
má
dělat
opak
sebe
pozdvihnout
bohu
a
ne
bohatství
z
sobě
to
je
správný
způsob
jednání
čili
srovnej
si
to
všechno
v
hlavě.
školení
za
zlý
protože
říká
to
pohádkově
jako
to
říkají
v
tom
náboženství
a
jako
vám
a
on
má
ta
včela
pohádky
tak
on
to
chápe
že
pohádka
pro
něho
má
oprávnění
v
životě
ano
on
poženu
něco
tou
strašně
z
bojuje
a
než
začneme
číst
taky
pohladit
a
po
líbí
že
a
když
ji
si
končíme
zase
pohlaví
zase
po
líbí
protože
to
bože
a
někdo
celá
bezvadně
napsala
prože
nechal
je
svatí
se
starou
češtinou
ale
já
to
překládám
když
mu
to
čtu
do
moderní
češtiny
a
vynechávám
co
je
pro
ně
srozumitelné
takže
on
tu
božím
ku
má
rád
jako
pro
děti
píši
ženu
ne
ale
už
se
to
že
se
to
bože
kani
svá
plus
karma
na
tom
nezáleží
tomu
nepozná
protože
číst
neumí
ne
ale
požene
něco
vá
tu
zná
nazpaměť
toho
to
je
opravdu
to
to
je
jedinečný
takže
on
po
pohádku
má
smysl
a
říká.
Dědečku
musí
mě
lidsky
říct
co
je
pohádka
abych
já
se
nesplete
ne
a
co
je
realita
je
realita
ne
a
já
tu
pohádku
potřebuju
ta
je
herka
ale
teď
bych
potřeboval-to
už
tam
nedáme-
život
běžného
člověka
v
pravý....život
běžného
člověka
není
život
v
astrálu
život
duše
třebaže
smrtelné
a
jestliže
tam
žije
v
nějakém
těle
jeví
se
sobě
jako
člověk
v
těle
žít
tak
to
jsou
dovětky
ne
eminence
vzpomínky.
Nebo
dožívání
tohoto
života
to
musí
končit
on
se
musí
tohoto
těla
které
měl
už
i
tady
ve
snu
musí
se
ho
umět
vzdát
aby
mohla
vstoupit
pravý
život
tamní
posmrtný
pravý
život
život
duše
které
proč
je
to
pravý
život
protože
ta
duše
není
vázána
na
tělo
může
kdekoliv
bez
ztráty
času
a
prostorově
vzdálenosti
se
objevit
a
tam
fungovat
a
asistovat
například
na
může
být
teďka
tady
u
mě
že
když
to
bude
považovat
za
vhodné
a
nepotřebuje
k
tomu
vůbec
žádnou
ztrátu
času
nebo
nějaký
popírání
někam
to
je
stav
v
to
je
stav
duše
který
není
vázán
na
čas
a
prostor
jako
náš-jako
tohleto
naše
bytí
tady
jo
jsem
tam
kde
je
moje
tělo
kde
to
v
té
duši
sem
tam
kde
potřebuju
být.
Nejsem
vázán
na
těch
rozumíte
a
ta
duše
má
všechny
schopnosti
všechny
smysly
začil
z
ma
všech
pět
smyslů
a
ještě
něco
navíc
a
najednou
všechno
těmito
smysly
vnímá
takže
se
stalo
třebas
jak
jsem
vám
to
líčil
už
několikrát
že
moji
příbuzný
dva
když
na
jednat
toho
na
ten
vlak
ne
který
je
vláčen
vzpomněli
si
na
toho
bratra
který
několik
let
předtím
byl
zabit
také
při
atomová
nehodí.
A
jak
se
na
nich
vzpomněli
tak
touto
představou
silnou
ho
přivolali
takže
on
než
ještě
ten
zákon
a
ne
na
jel
on
už
byl
při
tom
takže
mé
matce
která
byla
vzdálená
asi
stokilometrů
od
toho
místa
řekl
v
noci
ve
spaní
tatínku
já
jsem
byl
při
tom
neměj
strach
za
něj
vypadá
tak
a
tak
a
přesně
ho
popsal
vona
potom
dělal
ty
nemocnici
ale
za
ní
se
shodovat
čili
ty
mrtvý
když
žijou
už
v
duši
mohou
být
ani
jsou
vázán
na
chtělo
mohu
být
tam
kde
chtějí
té
veliká
vymoženost
takže
já
se
jim
nedivím
že
si
myslí
že
odtamtud
se
člověk
vtěluje
za
sem
to
je
omyl
to
nebudu
tady
vykládat
takových
omylů
se
tam
traduje
moc
mezi
životem
život
na
světě
a -
nebi
to
nemůžeme
všechno
viděli
to
nejde
ale
důležitější
je.
Abyste
věděli
že
vy
tuto
duši
taky
teď
máte
že
ta
začla
vznikat
v
okamžiku
vašeho
narození
bral
sílu
nesmrtelné
duše
že
je
to
její
družice
její
to
jí
je
vyslaným
bych
tak
řekl
a
pomocí
tohoto
takzvaného
duševního
života
my
vnímá
te
tento
svět
kdyby
přitom
vaše
duše
nebyla
tak
vám
nejsou
nic
platný
smysly
duše
si
to
musí
přetransformovanou
obraz
z
tohoto
světa
musí
to
složit
dohromady
to
už
tato
z
toto
strádání
záležitostí
to
to
dítěti
ne
nejde
ta
si
teď
pozoruju
pro
ty
děti
tak
soustavně
než
se
to
naučí
ta
duše
to
jí
to
trvá
nakonec
se
to
naučí
a
skládá
si
obrázek
tohoto
světa
za
to
pole
dohromady
že
si
to
považuje
za
jedinou
skutečnost.
A
tahleta
duše
tedy
může
dokonce
lidem
pomáhat
že
může
se
za
ně
stavět
ovšem
nemá
tu
možnost
přímo
působit
protože
není
něčím
vševědoucím
co
smrtelná
součást
ale
může
nakonec
se
dostat
do
toho
světla
ze
které
může
čerpat
velikou
blaženost
život
podobně
tím
by
to
dnešním
věda
největší
chybu
v
tom
že
dokument
která
se
k
němu
k
ní
dostává
z
nitra
člověka
považuje
za
méněcenný
oproti
té
dokument
která
se
dostává
té
vědě
k
dispozici
z
vnějšku
z
přírody.
To
to
nedopatření
tomu
to
nedopatření
došlo
tím
že
člověk
se
oddělil
od
přírody
a
že
se
nepovažuje
své
nitro
nepovažuje
za
nedělitelná
součást
jedné
jediné
přírody
když
něco
mluví
z
jeho
nitra
je
to
ten
jako
že
mluví
zevní
nějaká
příroda
ta
to
oni
uznávají
věci
přírodu
je
zkoumat
že
a
po
ní
se
nařizujou
zále
tím
přírodní
zákon
všechny
ovládám
můžeme
zařadit
tou
technickou
utr
a
tak
dále
ale
kdybysme
kdybychom
ovládali
vnitřní
zákonitosti
věcí
tak
bych
vládli
sama
sebe
a
protože
na
to
to
se
nedá
že
se
neví
že
je
to
součást
jedné
a
téže
přírody
a
po
ten
se
to
už
po
tisíciletí
v
evropě
tak
to
takhle
člověkem
dopadá
se
sobě
nevyzná
mnoho
duševní
choroba
mnoho
takových
pojetí
života
jako
že
jsem
takový
hada
na
hory
se
kterým
se
každý
mává
to
by
nemělo
být
tak
se
to
nemá
stát
ale
to
by
znamenalo
že
by
člověk
musel
chápat
sebe
jako
jednotu
v
přírodu
tomu
se
dávno
vodnaučil
no
a
já
jsem
měl
to
štěstí
tedy
že
mě
ta
zvířata
v
předškolním
věku
učila
této
jednotě
takže
já
jsem
nepovažoval
to
zvíře
za
někoho
jiného
než
své
vlastní
nitro
to
bylo
všechno
jedno
jediné
moje
vlastní
mit.
I
vědomí
té
husy
když
šel
zprávy
až
umění
vody
bylo
jedním
jediným
hlasem
jedné
a
téže
přírody
řízené
tekoucí
jako
ta
řeka
vltava
odněkud
někam
ano
já
jsem
jenom
seděl
na
břehu
této
řeky
a
účastni
jsem
se
tohoto
života
ale
ani
nenapadlo
rozlišovat
něco
vnitřního
od
něco
od
něčeho
vnějšího
to
všechno
bude
jeden
jediný
život
jako
že
to
jeden
jediný
život
je
a
čím
dál
znovu
dále
a
podrobněji
a
detailněji
se
vracím
k
tomuto
předškolním
způsobu
jednání
tomu
přírodnímu
člověku
a
je
to
potom
všechno
strašně
na
duch.
Na
konce
to
všechno
toto
učení
strava
na
to
ježíšovou
na
ten
ježíšův
požadavek
chcešli
do
za
mnou
přijít
a
už
na
tom
na
čase
jim
věku
aby
za
ním
se
sápal
že
jo
zapři
sama
sebe
a
následuj
mě
a
já
vám
řeknu
zvíře
které
jedná
občas
jako
zvíře
bezohledně
zabíjí
a
tak
dále
to
je
tvor
který
mi
vzorem
sebezáporu.
Za
protože
proti
člověku
se
zapíral
daleko
více
na
své
úrovni
než
člověk
zvíře
například
dejme
tomu
nenapadne
se
přejí
dat
přebírat
nebo
žít
nadměrná
pohledem
životem
prostě
jakýchkoliv
rozkoší
užívat
co
mu
ta
příroda
nařizuje
například
okovy
nařizuje
příroda
pohlavní
život
dva
dni
roce
a
von
to
ne
přestoupíte
ty
dva
dni
v
roce
žije
pohlavním
životem
ale
potom
ho
to
ani
nenapadne
prosím
vás
takhle
vypadá
přírodní
život
takhle
poslušný
ten
tvor
v
pravý.
Přírodě
a
takhle
jsem
viděl
poslouchat
třebas
ty
husy
voni
si
nejdou
lehnout
oni
nej
voni
neusnu
bez
toho
aby
se
nepostarali
o
to
aby
přešli
do
stavu
vědomého
spánku
aby
tam
byli
ne
jako
my
jako
dřeva
nýbrž
aby
tam
vědomě
žili
v
tom
spánku
aby
to
bylo
jednota
života
oni
si
ve
spánku
žijou
jako
žijou
tady
oni
žijou
v
ráji
z
husím
ráji
ne
a
já
jsem
tam
šel
s
nimi
on
mě
tam
dostali
voni
nedovedli
si
představit
že
já
když
se
nešťasten
jako
voni
před
tím
spaním
totiž
když
to
ti
taky
tím
tou
akupunkturu
jejich.
Oni
nemohli
pochopit
jak
já
můžu
spát
jako
dřevo
a
neví
z
toho
nic
voni
mě
milosrdně
dopravili
tím
tou
akupunkturu
svou
do
toho
svýho
transu
a
já
jsem
tam
v
tom
žlutém
světle
jich
byl
žádnou
husu
sem
tam
neviděl
voni
tam
nebyli
voni
ta
neměli
husí
těla
oni
tam
byli
duše
těch
husí
že
ano
a
neměli
se
si
byli
absolutním
bratry
a
o
tom
se
vyšel
samo
sebou
daleko
řek
bych
čiperný
nebo
osvěžení
je
normálním
spánkem
který
člověk
žije
spí
jako
dřevo
protože
jsem
se
ocitl
ve
žlutém
světle
a
odtamtud
té
symbol
pomoci
vyšší
pomoci
shora
vyšší
světu
nejenom
v
astrálním
v
té
nad
ním
ty
strava
se
tam
bylo
to
chodí
samo
sebou
ale
nastal
hodil
vlivem
těch
husí
takhle
jo
a.
Jak
jsem
vám
říkal
minule
to
jsem
tam
už
byl
tady
břez
ne
jsem
toho
člověka
s
tím
žlutý
světem
pozna
takové
lidi
pozná
protože
ten
s
tím
žlutém
se
nemusí
do
smrti
já
taky
každý
se
od
si
se
ten
pozná
hned
se
mě
všimně
a
neví
že
tam
má
žluté
světlo
a
že
ho
mám
taky
já
ale
pozná
ve
mně
nějakého
bratra
z
té
úrovně
tak
se
mnou
jedná
na
říkám
mě
jak
je
to
možné
já
se
s
tebou
vidím
plně
v
životě
jsem
ochoten
tě
týkat
a
považujte
za
svého
bratra
vy
jste
například
toho
se
toho
setníka
no
to
byl
setník
toho
celník
na
tom
pohraniční
italskorakouské
že
který
mě
okamžitě
poznal
jako
svého
vlastního
bratra
pro
to
světlo
žluté
které
on
měla
které
já
jsem
měl
ano.
Podívejte
se
života
mají
taky
duši
se
tady
ptáte
a
jak
to
s
nimi
potom
dopadne
totiž
jste
tak
zamilován
jaká
teorie
říká
jsme
se
o
vyvinuli
z
opice
nebo
ze
zvířat
jak
chcete
ty
zase
s
nějakým
ší
tvorů
a
tak
to
šlo
až
blaženo
moře
a
s
mořem
vyšel
ten
se
zvo
sem
po
té
genetické
stránce
mají
pravdu
takhle
ten
život
řikal
zde
na
ten
světě
hmotně
ale
to
byla
jednali
ka
ale
druhá
ink
šla
shora
a
ty
vlnky
se
například
stávají
v
člověku
jiným
způsobem
než
zvířeti
jak
k
tomu
máte
rozumět
jiným
způsobem
život
v
životě
člověka
než
životě
zvířete
že
zvíře
nemá
všechny
transformační
schopnosti
vesmírového
rozsahu
jako
má
člověk
člověk
může.
Transformovat
čas
a
prostor
beze
zbytku
a
všechny
úrovně
života
v
rámci
času
a
prostoru
má
možnost
přetvořit
na
bezčasový
život
protože
ale
člověku
nechybí
žádná
z
těch
transformační
schopností
má
všechny
toky
pohromadě
a
a
zvířeti
nebo
že
ku
po
smrti
chybí
některá
ta
složka
tohleto
nemůže
udělat
aby
se
ocitl
mimo
čas
a
prostor
víře
se
nemůže
ocitnout
my
mimo
čas
a
prostor
že
třebas
ty
husy
veli
do
toho
žlutého
světla
tak
to
nebylo
mezi
čas
a
prostor
nýbrž
to
bylo
nějaké
jiné
zažívání
času
a
prostoru
dokonalejší
zimou.
No
čili
jak
je
to
s
tím
šlo
e
s
tím
zvířetem
ta
duše
nemůže
se
vrátit
k
bohu
které
situace
ovšem
je
to
řek
bych
materiál
ta
duše
který
pochází
ze
smrtelná
stejně
jako
cokoliv
tao
pocházíme
ale
to
duševní
materiál
který
se
zase
musí
do
toho
pět
vracet
ovšem
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
že
když
se
narodí
například
husa
tak
se
do
ní
nevejde
nic
než
co
v
těch
záznamech
o
husách
je
napsáno
takže
on
se
tam
zrodí
zase
nějaká
husa
nikoliv
někdo
jiný
jako
člověk
máme
takového
to
nic
a
touto
představy
husí
ho
života
které
jsou
starší
a
přežívat
život
jedné
husy
takže
husa
se
nepotřebuje
učit
husí
řečen
se
o
tom
přesvědčil
umí
signalizaci
husí
dokonale
přestože
to
nenapoví.
U
nějakého
si
třeba
je
zavřená
někde
ona
mluví
bezvadně
husí
řečí
a
takovou
řeší
jako
husa
v
evropě
jako
husa
v
číně
ne
přesně
totéž
to
její
vrozeno
v
ven
těchto
představ
o
husách
které
se
zrozuje
do
té
husy
není
to
převtělování
rusi
do
husy
je
to
převtělování
zase
představ
ano
a
je
tady
na
jedné
straně
genetická
základna
připravená
pro
tyto
představy
a
na
druhé
straně
je
tady
ta
představa
která
nepochází
jenom
z
genetické
základny
brž
je
živena
něčím
vyšším
ano
čili
nebudeme
dát
do
povídá
co
s
tou
duší
bude
tak
duše
nemůže
se
vrátit
k
bohu
pochopitelně.
A
nevěřte
tomu
že
na
tom
nějak
hůř
protože
ona
má
svůj
úkol
kdybych
řekl
musel
tady
proto
aby
se
ocitá
na
poteče
tak
to
je
chyba
to
není
úkol
husy
koluje
připravovat
v
život
vyššího
ražení
no
ona
ta
husa
jako
všichni
tvorové
jako
všechny
buňky
a
jako
všechny
stromy
a
rostliny
připravuje
život
vyšší
živočichům
ne
a
až
člověk
a
tak
dále
bez
této
symbioza
bez
tohoto
soulad
vše
celé
přírody
zná
námi
by
nebylo
schopno
člověk
by
nebyl
schopen
žít
vůbec
nemusím
za
sebou
mít
pomoc
celé
přírody
tak
jak
husa
tak
mravence
všichni
nám
pomáhají
nevíme
jak
ale
vy
ste
si
provézt
byl
jednou
mravenci
jednou
husami
to
je
chyba.
To
jsou
představy
které
tam
si
žijou
tam
si
vobírat
své
a
tím
slouží
k
tomu
celku
ani
ví
jak
to
není
třeba
potřeby
všechno
automatické
když
vy
nevíte
jak
to
že
vám
klepe
srdce
na
tom
nezáleží
o
dobudeme
matek
ko
tak
ta
už
se
bude
živa
přes
to
tak
jak
žije
když
neví
prožije
a
přem
je
to
a
neví
že
nám
pomáhá
ne
tím
že
ji
máme
na
té
káni
ale
že
by
byl
života
zvířat
a
rostlin
nebyl
možný
život
člověka
v
tomto
smyslu
pocházíme
ze
zvířat
v
tomto
smyslu
jenom
a
ne
v
jiným
tak
to
byla
bezpracně
primitivně
že
jsme
byli
napřed
opicemi
ne
nebyli
nikdy
ale
vopice
kdyby
nebyla
tak
není
člověk.
No
ale
si
je
to
zaměstnaný
ale
je
to
tak
i
čtvrté
moje
spisy
a
tam
takové
myšlenky
jako
že
by
měl
odstupovat
od
sebe
dokonale
tak
v
těle
to
opatrně
vono
se
to
snadno
píše
ale
podívejte
se
na
toho
kdo
to
psal
jestli
takhle
jedná
nejedná
tak
kdyby
takhle
jednal
tak
by
tady
například
dneska
neseděl
vám
ze
sedí
no
řeknete
byl
na
slámu
a
potřeboval
si
vodskočit
ka
že
a
ale
já
jsem
kromě
toho
taky
potřeboval
vědět
vás
to
je
to
vedlejší
vedle
toho
flámoval
citelné
ale
ale
taky
jsem
potřeboval
čili
je
to
člověk
připoután
ne
nebo
se
o
to
se
já
vám
naopak
říká
až
toto
budete
číst
uvědomte
si
že
kdybyste
se
napřed
nenaučili
milovat
nemáte
právo
se
odpoutat
vůbec
na
to
mu
nemáte
právo
na
už
se
sem
milovat
v
pravým
slova
smyslu
nitra
bez
od
na
sebe
a
to
je
to
nejlepší
ustupování
od
sebe
mít
rád
a
nic
za
to
nechtít
ano
my
z
toho
není.
Samo
sebou
to
není
můj
případ
protože
já
tady
ne
z
toho
ten
chlap
ne
ale
a
živobytí
a
všechno
možný
spánek
a
všecko
tady
beru
za
daru
odešel
to
to
zlo
si
neberte
příkaz
vy
si
budete
příkaz
z
toho
co
ježíš
kristus
řekl
o
těch
spasených
spasení
jsou
ti
podle
slov
kteří
navštívil
někoho
nemocného
v
žaláři
napojili
někoho
do
řízní
na
svítili
někoho
kdo
měl
hlad
a
o
on
o
tom
ko
na
sytil
a
tak
dále
řekl
že
to
byl
on
sám
a
protože
jste
mě
dali
jíst
a
pít
a
desetina
ti
jenom
oci
tak
za
to
já
vám
dneska
beru
ne
do
té
věčné
blaženosti.
A
on
říkal
pane
neviděli
jsme
tě
nedali
jsme
těch
pít
nevíme
o
tobě
vidíme
tě
poprvně
v
životě
zajímavý
že
ten
takzvaně
spasený
člověk
vidí
poprvně
svýho
boha
v
okamžiku
spasení
i
to
je
možné
a
i
to
je
běžný
způsob
jak
se
to
děje
ano
se
pomalinku
dostává
za
ty
svatební
svazky
a
jenomže
neberete
tam
to
co
tam
je
řečeno
v
tomto
podobenství
jako
když
mě
jdou
jedno
někdo
jednou
navštívil
nemocné
tak
dostane
bez
pasek
to
není
pravda
on
mluvil
k
jednotlivce.
Ke
každý
tam
celé
celé
spisování
evangelii
psáno
pro
jednotlivce
aby
se
jednotlivé
mu
chopit
celé
té
cesty
ukázány
ježíšem
do
všech
podrobností
aby
to
mohl
všechno
vzít
na
sebe
aby
to
bylo
jeho
jho
ježíšovo
které
by
na
sebe
vzal
a
stane
se
jhem
sladkým
ale
musí
ho
říct
celej
čili
ten
člověk
musí
soustavně
takhle
bližním
pomáhat
bez
ohledu
na
sebe
tak
je
to
tam
myšleno
to
znamená
když
potřebuje
bližní
najíst
tak
ho
necháte
na
jíst
a
nemohli
sice
se
potom
jestli
dostane
zaplaceno
nebo
tak
jo
a
tak
podobně
jestli
to
jestli
je
to
to
smysl
vašeho
života.
Bližnímu
pomáhat
jako
sobě
jako
by
se
to
byli
vy
tak
dokonale
vycházíte
ze
sebe
prosím
byly
bližního
jako
sebe
sama
to
znamená
vycházejí
z
bližnímu
jako
bys
vycházel
k
sobě
jako
by
se
přicházel
k
sobě
to
je
to
správné
rozšiřování
sama
sebe
správně
odstupovat
od
sebe
no
to
musí
mít
konkrétní
povahu
ježíšovo
jednání
v
tomto
smyslu
měla
konkrétní
povahu
nikdy
ne
něco
nesrozumitelné
to
nebylo
co
by
nemohli
vidět
lidi
a
chápat
z
toho
co
se
děje
to
byl
děj
a
to
naše
oddáni
sama
sebe
k
tomu
sí
být
děj
našeho
života
musí
být
vetkáno
do
ži
smyslu
našeho
života
no
a
ten
smysl
našeho
života
je
a
už
by
byl
díval
dávno
takový
měl
být
kdyby
to
byla
jako
za
tanec
křesťanská
dovolila
odejít
od
sama
sebe.
A
jít
bohu
ovšem
voni
se
představovali
jednoduše
odejel
dokáž
která
to
tím
se
to
dokáže
a
protože
to
není
odchod
od
sama
sebe
to
je
naopak
přístup
k
sobě
jak
modlitbou
ano
nepoznatelné
změněným
že
si
člověk
myslí
že
odešel
ze
světa
že
odešel
od
všeho
ceho
bavilo
není
to
pravda
to
já
nebudu
vylíčit
co
situaci
jaká
je
tam
v
tom
chyba
ale
odstupem
fyzickým
od
čehokoliv
se
toho
nezbavuje
te.
Vy
musíte
vnitřně
odstupovat
pak
věcí
a
nemůžete
odstupovat
vnitřně
jinak
než
odstoupíte
sami
od
sebe
do
takový
míry
já
jsem
platným
člověkem
pro
bližního
do
jaké
míry
jsem
ochoten
nemyslet
na
sebe
nelitovat
sebe
nemít
sebe
rád
a
tak
dále
ne
že
bych
měl
sebe
nenávidět
ale
nemyslete
rád
tak
jako
normálně
člověk
má
sebe
rád
že
dává
sobě
přednost
před
jiným
člověkem
to
je
chyba
to
ještě
nezačal
vůbec
milovat
bližního
a
to
ještě
je
má
daleko
od
spásy
ježíš
kristus
totiž
tím
co
je
ukázáno
sesláním
ducha
svatého
právě
těchto
liniích
ukázal
že
nesměřuje
jeho
učení
k
tomu
aby
člověk
zůstal
člověkem.
Nýbrž
aby
člověk
byl
někým
kdo
je
u
boha
v
jeho
příbytku
od
věky
připravené
u
boha
připravené
upozorňuju
vás
na
důležitou
věc
už
několikrát
jsem
to
udělal
že
svatý
pavel
tam
prozradil
že
tento
příbytek
u
boha
je
od
věčnosti
pro
každého
připraven
od
věčnosti
to
znamená
dříve
než
jsme
byli
lidmi.
Když
tady
byl
ještě
jenom
zvířata
nebo
jenom
rostliny
vůbec
život
dycky
neexistoval
už
ten
příbytek
u
boha
pro
nás
byl
připraven
to
je
ta
pravá
individualita
která
je
nesmrtelná
která
není
závislá
na
průběhu
času
to
je
ten
zdroj
života
zvolil
tahem
řekl
zdroj
života
ze
kterého
všichni
pojem
aniž
jsme
si
vědomi
toho
že
žijeme
z
tohoto
stroje
protože
už
jsme
někde
u
tohoto
kolenou
toho
pramene
a
na
nás
aby
se
abychom
se
vrátil
k
tomuto
pramení
vrátit
se
k
tomuto
pravé
znamená
nežít
přitom
toku.
Tento
nepovažovat
za
pravý
zdroj
života
když
on
jim
není
já
když
si
piju
tento
život
z
té
řeky
života
která
okolo
mě
plyne
a
přes
mě
plyne
tak
si
myslím
že
to
je
ubíjen
vlastního
života
že
jsem
nejsprávnější
způsob
života
není
to
pravda
nepravou
život
aby
byl
kdybych
pramene
pil
totiž
my
si
myslíme
že
podle
podobenství
o
marnotratném
synu
který
jsme
dost
nedo
myslili.
Že
jsme
od
boha
sice
přišli
že
jsme
všechno
promarnili
a
teď
se
tady
potácíme
protože
my
nemáme
nic
jména
holičkách
a
cestu
do
domova
otcova
neznáme
tedy
to
je
mylná
představa
my
si
nejsme
vědomi
toho
že
to
podobenství
mluví
o
závěru
této
cesty
že
stejným
způsobem
jako
nás
vypouští
ten
pán
bůh
do
tohoto
života
tak
nás
k
sobě
táhne
a
kdyby
menší
měrou
nás
tahl
než
jak
nás
pouští
od
sebe
tak
bychom
se
ztratili
v
tom
světě
ten
marnotratný
syn
v
pravý
okamžik
našel
cestu
zpět
protože
nastal
hodný
okamžik
a
v
jinak
vstoupil
je
to
koloběh
všeho
dneska
panuje
názor
nejenom
vlivem
týkala
a
je
zaseto
vých
v
těch
astra
mých
kruzích.
Že
světce
pořád
rozpínání
velký
omyl
oni
nevidí
ten
opak
toho
že
všechno
se
zase
nazpátek
vztahuje
to
správně
poznávali
indové
že
bohy
ni
turky
tvor
která
stvořil
svět
pro
ni
považoval
za
matku
nakukal
považuju
stejně
za
požíral
za
pojídat
že
celého
vesmíru
za
ničitelka
o
vesmíru
a
že
to
jsou
dvě
činnosti
současně
pokračující
toho
jsme
sice
dneska
už
jasně
vědomi
že
celé
soustavy
vznikají
jako
taky
vznikají
že
vy
bůh
jo
hvězdy
nějaké
nedopatřením
že
ano
se
zdá
není
to
pravda
to
všechno
je
koloběh
kterému
se
nedá
vyhnout
ale
buďte
bez
starosti
jednou
jste
na
úrovni
člověka.
A
z
toho
není
cesta
zpět
to
je
náš
osud
na
ten
osud
já
věřím
nemůže
stát
nikdy
zvířetem
nebo
rostlinou
nebo
tak
to
není
možné
máte
za
sebou
život
rostliny
život
ne
že
byste
mi
jednou
byli
ale
máte
ho
za
sebou
von
vám
už
slouží
život
všech
roste
na
světě
a
všech
víra
že
si
vás
slouží
a
proto
se
schopni
být
člověkem
ano
teď
je
důležité
abyste
z
toho
člověka
se
dostali
k
bohu
a
to
musíte
přestat
být
člověkem.
Ne
se
vrátí
řeči
ale
přestane
tý
člověkem
to
člověk
zažívá
v
nich
nebo
má
měl
by
zažil
nebo
co
mu
ukázal
ježíš
kristus
ode
nich
o
to
seslání
dokonce
to
je
cesta
za
člověka
upozorňuju
jste
co
za
člověka
ne
k
člověku
nazpátek
normálně
jak
se
známe
člověk
jde
k
bohu
kvůli
sobě
to
znamená
uzavírá
okruh
který
se
nedotýká
ani
zdaleka
toho
boha
on
mě
nám
se
k
němu
ubírá
aby
se
mohl
vrátit
k
sobě
šťastně
nebo
dokonalejší
nebo
tak
nějak.
To
není
uzavřený
celého
okruhu
myslet
nemůžeme
vyhnout
tomu
abychom
neprovedl
celý
okruh
my
se
musíme
dostat
za
hranice
vesmíru
za
hranice
všeho
času
a
prostoru
se
vším
co
tam
je
my
musíme
překonat
tento
tím
že
se
s
ním
vrátíme
na
svém
nejde
proti
němu
kloub
a
ještě
s
tím
vracíme
člověče
tou
pro
který
už
ne
nevybere
boha
nebo
z
toho
zdroje
života
nýbrž
už
se
do
něho
vracíme
platí
vrací
se
k
němu
tak
prosím
vás
to
je
smysl
letnic
vrátit
se
dost
zdroje
to
před
tím
co
pocházelo
předtím
nebylo
možné
dokud
člověk
ne
prodělá
to
co
předcházelo
před
letnice
mi
přes
se
sani
to
svatého
nemůže
se
vrátit
z
toho
lidství
do
toho
božského
stavu
máte
dojem
možná
že.
By
to
znamenalo
že
se
ztratíte
nějak
v
té
věčnosti
nebo
z
rozplynete
s
tím
nesouhlasím
s
indii
zase
oni
umí
o
spitím
s
bohem
křesťanství
správně
nemluví
o
skut
s
bohem
nýbrž
mluví
o
příbytku
u
boha
tak
je
to
člověk
se
nemůže
stát
nikdy
řek
bych
bohem
nýbrž
může
být
u
něho
příbytek
a
to
znamená
může
ustavičně
ho
nějakým
způsobem
dosahovat
a
to
je
součást
tého
blaženosti
nejvyšší
ovšem
není
to
jenom
dosaženo
dosahování
existenční
duše
taky
poznávání
stále
dokonalejší
a
láska
správné
dokonalejší
a
tak
dále
přičemž
ten
dokonalý
stav
spásy
brát
tak
že
jste
člověk
je
vědom
že
sám
nic
není
a
že
bůh
v
něm
žije
bůh
něm
pracuje
bůh
v
něm
miluje
bůh
něm
poznává
to
má
ovšem
také
své
výhody
za
kterým
by
by
člověk
neměl
jít.
To
se
dělí
lidé
kteří
znali
svatou
terezií
z
avily
že
najednou
ve
svém
stáří
začla
sebrala
se
s
tohle
dání
boha
pro
sebe
začala
zakládat
kláštery
a
začala
mocně
pracovat
pro
bližního
jak
to
může
dokázat
v
tom
věku
a
na
řekla
protože
nejednám
já
jedna
země
kristus
mnoha
chodí
kristus
já
rukama
pracuje
kristus
a
tak
to
má
být
s
námi
že
totiž
já
jsem
tento
stav
spásy
z
toho
se
dá
taky
skočit
dolů
když
je
to
ještě
ni
dokonale
jsem
zažíval
pět
měsíců
v
koncentráku
té
když
jsem
si
byl
jasně
vědom
toho
že
já
nežiju
že
já
nemyslím
že
já
nemám
starosti
že
já
prostě
neexistuju
nýbrž
existuje
on.
Myslí
on
nebo
poznává
on
lépe
řečeno
miluje
on
a
následkem
toho
jsem
neměl
jakékoliv
nebezpečí
nebo
v
domě
jak
je
to
velice
které
potkalo
před
tím
mě
dokud
se
to
nepoznával
to
potkalo
všechny
kteří
v
tom
koncentráku
byl
tak
vás
upoután
zkušenosti
že
von
to
co
říkám
odletím
tak
to
má
člověkem
dopadnout
tak
aby
trvale
byl
na
úrovni
svým
vědomím
na
úrovni
boží
aby
si
trvale
uvědomoval
boha
ne
v
tom
smysle
by
na
ní
musel
myslet
to
není
uvědomování
si
považuje
na
něm
musím
myslet
na
boha
ne
nemusíte
myslet
abyste
si
ho
uvědomovali
vy
nemůžete
myslet
třebas
na
tento
stav
se
si
ho
uvědomovali
nemusíte
vy
ho
víte
před
sebou
a
taky
tak
nemusíte
myslet
na
pána
boha
a
budete
s
ním
spojeni
fakticky
tím
že
se
stanete
ničím.
A
já
se
tam
stal
ničím
protože
jsem
vzdal
ten
svůj
život
pochopitelně
protože
se
stal
ničím
a
proto
jsem
mohl
být
u
toho
boha
do
té
dobu
do
té
doby
dokud
jsem
zůstal
tímhletím
ničím
jak
jsem
začal
být
něčím
zase
tak
jsem
tuto
schopnost
být
u
boha
ztratil
a
jak
sem
a
to
je
velice
poučen
na
to
znovu
pak
asi
postit
jak
jsem
začal
být
něčím
zase
že
jsem
se
dostal
z
koncentračního
táboru
a
podal
jsem
do
ní
že
jsem
na
svobodě
čili
jsem
se
stal
zase
ničím
se
stal
člověkem
který
si
myslí
že
je
tady
svoboden
není
rázem
jsem
pobyl
tuto
schopnost
vědomého
spojení
s
bohem
postem
se
znovu
pracně
se
plat
potom
že
bříšku
nahoru
a
kdybych
se
byl
chtěl
po
něm
myst
ne
škola
sem
se.
Učedníci
páně
se
snažili
o
sebe
spásu
nedosáhli
pokud
se
o
ni
snažili
dostali
se
jenom
před
kříž
z
křížem
ve
své
ježíšem
kristem
a
tam
zkrachli
nebo
jistě
že
ji
spasitel
umřel
potu
mu
smrtí
a
bez
pomoci
na
kříži
z
toho
usoudil
že
sami
ztratili
možnosti
spaseni
když
jejich
spasitel
takhle
skončil
tak
tak
to
skončí
s
lidskou
vírou
lidská
víra
má
svůj
dosah
má
svou
platnost
je
nepostradatelná
ale
to
určité
doby
jenom
může
fungovat
pak
už
musí
být
opuštěná
že
není
tak
nechává
člověka
na
holičkách
tak
dlouho
dokud
se
s
tím
nějak
nevyrovná.
Tak
jenom
bych
vám
tě
říci
že
středověká
kladl
špatné
zrcadlo
na
div
ukazoval
nám
tam
sama
sebe
jak
vypadám
zevně
jak
se
jevíme
to
je
tváři
tohoto
světa
a
není
divu
že
to
bral
potom
všechno
ho
mocen
triky
že
se
člověka
stavěl
jako
střed
vesmíru
to
není
pravda
člověk
není
středem
vesmíru
člověk
je
prostředkem
jedním
z
prostředků
jak
se
z
vesmíru
z
času
a
prostoru
dostat
za.
Upozorňuju
vás
také
na
jednu
věc
že
že
se
tímto
způsobem
dostal
před
koncentrákem
za
čas
a
prostor
že
to
ještě
nestačilo
neboť
to
bylo
ve
vnitřní
modlitbě
se
stal
do
svou
eště
mimo
vnitřní
modlitbu
i
to
co
se
stalo
se
mnou
v
potom
když
světle
esesman
chtěl
zabít
jsem
se
mimo
modlitbu
poprvně
v
životě
dostal
do
stavu
vědomí
o
bohu
ale
bez
modlitby
jenom
tou
situací
která
vláda
okolo
mě
my
se
musíme
dostat
do
takového
stavu
modlitby
aby
situace
která
konaná
zvládne
nás
bohu
přiváděla
opravdu
musím
říct
že
člověka
který
se
dostalo
těchto
fází
už
nepřímé
něte
k
tomu
aby
sebe
považoval
za
něco
za
vůbec
na
něco
že
to
prostředek
který
dneska
potřebuje
a
prostředek
který
jednou
odložím.
A
neohlí
ne
se
po
něm
protože
prostředek
dožil
ano
dohrál
svou
roli
to
úvod
jestliže
letící
se
zjevil
ježíš
kristus
svým
učedníkům
a
vstoupim
mezi
ně
slovy
pokoj
vám
potom
je
ukázal
svoje
rány
proto
je
dal
právo
moc
odpouštět
hříchy
on
to
mu
řekl
rozhodovat
na
zemi
a
svazovat
na
zemi
nebo
radost
na
nebi
sami
znamená
cokoliv
rozvážete
na
zemi
o
záležet
se
ji
na
zem
a
neměl
tak
jestliže
toto
všechno
udělal
tak
ukazoval
takovou
škálu
řek
bych
nepřekročitelná
nebo
ničím
nezamění
temnou
postupu
já
bych
chtěl
k
tomu
ještě
a
proto
se
divil
že
to
co
stalo
lidí
letnic
ch
protože
ono
totiž
oni
ti
učedníci
páně
ztratili
víru
ježíše
krista
a
plným
právem
protože
viděli
jak
potupně
zemřel
voni
až
na
svatého
jana
nebyli
přítomni
tomu.
Při
té
poslední
večeři
nevšimli
si
toho
že
ježíš
kristus
se
zmařil
dobrovolně
úmyslně
na
tom
kříži
že
dal
první
sousto
jidášovi
a
řekl
mu
co
chceš
udělej
rychle
a
bych
náš
odešel
a
zradil
že
byl
toto
neudělali
kristus
tak
se
to
zalezl
a
aby
se
na
kříži
byl
neocitl
do
voni
si
nevšimli
protože
sta
jenom
svatý
jan
v
jediný
to
píše
ve
svém
evangeliu
ostatní
to
nepíší
si
toho
všem
bylo
že
by
pořád
blízko
pána
ježíše
takže
zanech
i
toto
šatem
mluvené
slovo
k
tomu
jidášovi
co
sešle
udělej
ulrich
první
sousto
orientální
hostině
se
dává
tomu
komu
se
chce
požehnat
nebo
komu
se
chce
něco
zvlášť
dobrého
přát
nebo
koho
chceme
vy
znamenat.
Já
zůstanu
u
toho
koho
chceme
vy
znamenat
on
vy
znamenal
jidáše
tím
že
mu
dal
to
sousto
jako
první
jako
prvnímu
to
bylo
v
té
v
rámci
orientální
o
způsobu
myšlení
nijak
ne
nějak
vysvětlitelný
jinak
vysvětlitelný
věc
to
není
než
takhle
že
mu
dal
poskytl
čas
obrovskou
čest
čest
ho
zradit
čeho
přivézt
na
kříž.
A
v
té
první
fáze
který
kterou
musíme
chápat
když
jako
chceme
pochopit
ty
letnice
pak
ovšem
až
na
svatého
jana
který
z
tohoto
uvědomil
až
na
jidáše
na
vysoké
si
byli
vědomí
je
náš
páchal
sebevraždu
jak
víte
ale
svatý
jan
si
byl
vědom
toho
že
pán
ježíš
neumřel
smrtí
ke
které
by
ho
byl
někdo
přivedl
bez
vůle
ježíšovy
nýbrž
jsem
přes
smrti
které
byl
přiveden
touhou
po
sebe
zmaření
neboť
na
musel
ukazuje
jak
sebe
máte
zmařit
vnitřně
a
jak
to
moh
ukázat
když
všechno
ostatní
s
tím
ukázal
svým
životem
k
tomu
se
zase
ukazu
a
s
životem
no
se
vymknout
ze
svého
života
se
zase
smím
životem
musel
ukázat
ale
to
mělo
za
následek
že
víra
učedníků
zmizela.
Tedy
upozorňuju
vás
že
u
svatýho
jana
ne
protože
on
nešel
cestou
víry
on
šel
cestou
lásky
ano
láska
totiž
v
těch
křesťanských
nosti
jediná
tráva
máme
tři
hlavní
ctnosti
křesťanském
víra
naděje
láska
a
pravý
se
v
křesťanském
nauce
a
zcela
správně
že
ve
stavu
nebe
naděje
a
víra
končí
přestanou
mít
platnost
neexistují
dále
neboť
si
sou
zbytečné
ale
láska
vydrží
na
věky
a
za
ten
jan
vydržel
s
tou
svou
láskou
a
šel
po
ten
kříž
jak
to
všechno
znáte
já
to
tady
nebudu
opakovat
to
to
si
jenom
uvědomte
že
tam
všechno
patří
aby
to
pochopení
těch
letím
bylo
úplné
jsem
se
chtěl
k
tomu
vírou
tak
vím
že
to
nepude
to
tady
důsledně
lidé
kteří
někdo
jiný
co
takovýho
dělat
polovičatě
to
tak
teďka
to
dál
nemyslet
si
taky
že
se
poprvně
zjevil
o
těch
letnic
ch
těm
učit
učedníků
kdepák
vůbec
ne
to
už
po
několikrát
se
sdělil
takže
voni
zasívá
říct
už
sami
od
sebe
nýbrž
oni
začli
věřit
zase
pomocí
důkazů.
Toto
navozování
víry
pomocí
důkazů
se
ukázalo
být
velice
neúčinné
v
minulosti
protože
kdyby
byl
ježíš
kristus
nekonal
soustavně
zázraky
tak
ta
víra
okamžitě
přestala
existovat
u
těch
učedníků
proto
svatý
jan
na
začátku
svého
zažili
a
říká
že
už
při
prvním
zázraku
bylo
třeba
aby
ježíš
udělal
zázrak
kani
galilejské
o
promění
vody
ve
víno
aby
učedníci
znovu
znovu
věřili
a
píše
a
učedníci
uvěřili
prosím
vás
vy
si
za
něm
tak
byli
věřící
ne
ne
to
je
začalo
třebas
čtrnáct
dní
a
přestali
věřit
voni
potřebuje
vidět
pořád
nějaké
nové
provedu
toto
je
velice
těžkopádné
cesta
důkazy
se
hledět
za
něčím
dostat
to
nejde
ježíš
kristus
to
tentokrát
dělá
jiným
způsobem
než
pouhou
důkazu
cestou.
On
totiž
se
jim
zjevu
je
po
v
dech
nutí
pokoje
kdo
totiž
se
dostane
na
úroveň
pokoje
ten
důkazy
bere
jinak
než
tak
nepokojná
jako
dění
po
dalších
důkazem
to
ne
on
to
bere
jako
fakt
který
z
toho
pokoje
samovolně
vychází
jako
samovolně
teče
řeka
nějakého
zdroje
a
asi
tak
po
tomhletom
mohl
potom
jim
ukázat
svoje
rány
mohli
dát
moc
rozvazovat
a
svazovat.
Text view •
Help