EN | ES |

Text view

84-11A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Upozorňuju vás že upozorňuju váže nejste křesťani pokud věříte na osud ježíš kristus na ni nevěřil a osud považoval za satana za ďábla který člověka pronásleduje protože je na něj věří kdyby byl ježíš kristus věřil na ďábla i v tom okamžiku to přešel přes v jordánu to měl za sebou vědomé synovství boží taky byl podlehl tomu osudu k tomu pokušení satana na poušti on říkal co ty máš poroučet mně poroučí jediný můj otec pamatujte si žádný osud vám neporoučí jenom bůh vám poroučí tady se prosím vás trošku jako zdánlivě vymkl z vazby a promluvím o posledním otázce mého nejmladší ho strašnýho vnoučata toho petra který velice zvídavý otázky a říkal jak je to dědečku možné že nám ve škole říkají že pán bůh není a ty nám říká že pán bůh je stvořil si je za šest a sedmý den odpočíval jsem říkal jestliže ve škole říkají že pán bůh není taky říkají zrovna takovou pohádku jako ti říkám když říkám za šest dní to stvořil sedmý den odpočíval takovou pohádku musí ta se musí vyprávět lidem aby vůbec věděli a by to byl představit rozumově jak to vůbec je a jaký to řeknu jak ty tomu máš rozumět podívej se žiješ v praze teče tam nějaká řeka ano vltava. Kdybys přišel k jejímu pramení jsem u něho byl tak tam je taková malinká studánka a do betonového základu je vypuštěn takový vývod trubkou jsem mohl na tuto pokud dát ruku a ono se to zastavilo ne zase se to pustil pochopitelně takhle vypadá vltava při svém zdroji při svém zrodu a takových pravému moc to je takový veliký to který vidíš tady ze ty žiješ tady v praze ne u toho pramene vltavy a proto máš dojem že ten život je tím životem okolo této vltavy teď v tomto širokém rámci řeky ne ten život odněkud příští jako ta vltava to jsou drobné prameny které ustavičně prýští odněkud někdo někdo tomu říká bůh. Ale kdy jestli by někdo říkal že to vůbec vodnikud nepíší to by byl to omyl to řek do neříkej ani u vás ve škole oni myslí že to odněkud jde a neříkají od ko kon vodu to to neřekne to to nezáleží ale když ti řeknu že to za šest dní všechno vzniklo a sedmý den si pán bůh odpočíval tak je to jenom pohádkové vyjádření skutečnosti která pořád existuje ta vltava pořád teče ne šest dní tekla sedmý vodpočívala nýbrž z toho zdroje to pořád teče. to znamená také vypadá stvoření kterému říkáme stvoření boží ne a jsou tam řeka jako dětským dei děti způsobem takhle nebudu říkat to bude moc zdlouhavé se tomu věnoval třebas v je hodiny tomu výkladu ne k tomu úplně porozuměl a říkal ano žiju nikoliv upraven života nýbrž žiju u široké řeky života a ta teče a tomu říkáme čas kdežto tam ten pramen se neposlušen je pořád nejenom vleku to je bezčasová bez prostorová záležitost toho smyslu našem žádnou to znamená je zdroj. Kterému říkám bůh z toho si nedělej oni lidi o tom nemají představu že si myslí že je to nějaká bytost nějaký člověk že ta oni všechno stráží na úroveň lidskou a to je nesprávné a ty to nikdy nedělej protože udělat pána boha dokonalou bytost to znamená politik ho to je nesprávné protože dělat opak sebe pozdvihnout bohu a ne bohatství z sobě to je správný způsob jednání čili srovnej si to všechno v hlavě. školení za zlý protože říká to pohádkově jako to říkají v tom náboženství a jako vám a on ta včela pohádky tak on to chápe že pohádka pro něho oprávnění v životě ano on poženu něco tou strašně z bojuje a než začneme číst taky pohladit a po líbí že a když ji si končíme zase pohlaví zase po líbí protože to bože a někdo celá bezvadně napsala prože nechal je svatí se starou češtinou ale to překládám když mu to čtu do moderní češtiny a vynechávám co je pro srozumitelné takže on tu božím ku rád jako pro děti píši ženu ne ale se to že se to bože kani svá plus karma na tom nezáleží tomu nepozná protože číst neumí ne ale požene něco tu zná nazpaměť toho to je opravdu to to je jedinečný takže on po pohádku smysl a říká. Dědečku musí lidsky říct co je pohádka abych se nesplete ne a co je realita je realita ne a tu pohádku potřebuju ta je herka ale teď bych potřeboval-to tam nedáme- život běžného člověka v pravý....život běžného člověka není život v astrálu život duše třebaže smrtelné a jestliže tam žije v nějakém těle jeví se sobě jako člověk v těle žít tak to jsou dovětky ne eminence vzpomínky. Nebo dožívání tohoto života to musí končit on se musí tohoto těla které měl i tady ve snu musí se ho umět vzdát aby mohla vstoupit pravý život tamní posmrtný pravý život život duše které proč je to pravý život protože ta duše není vázána na tělo může kdekoliv bez ztráty času a prostorově vzdálenosti se objevit a tam fungovat a asistovat například na může být teďka tady u že když to bude považovat za vhodné a nepotřebuje k tomu vůbec žádnou ztrátu času nebo nějaký popírání někam to je stav v to je stav duše který není vázán na čas a prostor jako náš-jako tohleto naše bytí tady jo jsem tam kde je moje tělo kde to v duši sem tam kde potřebuju být. Nejsem vázán na těch rozumíte a ta duše všechny schopnosti všechny smysly začil z ma všech pět smyslů a ještě něco navíc a najednou všechno těmito smysly vnímá takže se stalo třebas jak jsem vám to líčil několikrát že moji příbuzný dva když na jednat toho na ten vlak ne který je vláčen vzpomněli si na toho bratra který několik let předtím byl zabit také při atomová nehodí. A jak se na nich vzpomněli tak touto představou silnou ho přivolali takže on než ještě ten zákon a ne na jel on byl při tom takže matce která byla vzdálená asi stokilometrů od toho místa řekl v noci ve spaní tatínku jsem byl při tom neměj strach za něj vypadá tak a tak a přesně ho popsal vona potom dělal ty nemocnici ale za se shodovat čili ty mrtvý když žijou v duši mohou být ani jsou vázán na chtělo mohu být tam kde chtějí veliká vymoženost takže se jim nedivím že si myslí že odtamtud se člověk vtěluje za sem to je omyl to nebudu tady vykládat takových omylů se tam traduje moc mezi životem život na světě a - nebi to nemůžeme všechno viděli to nejde ale důležitější je. Abyste věděli že vy tuto duši taky teď máte že ta začla vznikat v okamžiku vašeho narození bral sílu nesmrtelné duše že je to její družice její to je vyslaným bych tak řekl a pomocí tohoto takzvaného duševního života my vnímá te tento svět kdyby přitom vaše duše nebyla tak vám nejsou nic platný smysly duše si to musí přetransformovanou obraz z tohoto světa musí to složit dohromady to tato z toto strádání záležitostí to to dítěti ne nejde ta si teď pozoruju pro ty děti tak soustavně než se to naučí ta duše to to trvá nakonec se to naučí a skládá si obrázek tohoto světa za to pole dohromady že si to považuje za jedinou skutečnost. A tahleta duše tedy může dokonce lidem pomáhat že může se za stavět ovšem nemá tu možnost přímo působit protože není něčím vševědoucím co smrtelná součást ale může nakonec se dostat do toho světla ze které může čerpat velikou blaženost život podobně tím by to dnešním věda největší chybu v tom že dokument která se k němu k dostává z nitra člověka považuje za méněcenný oproti dokument která se dostává vědě k dispozici z vnějšku z přírody. To to nedopatření tomu to nedopatření došlo tím že člověk se oddělil od přírody a že se nepovažuje své nitro nepovažuje za nedělitelná součást jedné jediné přírody když něco mluví z jeho nitra je to ten jako že mluví zevní nějaká příroda ta to oni uznávají věci přírodu je zkoumat že a po se nařizujou zále tím přírodní zákon všechny ovládám můžeme zařadit tou technickou utr a tak dále ale kdybysme kdybychom ovládali vnitřní zákonitosti věcí tak bych vládli sama sebe a protože na to to se nedá že se neví že je to součást jedné a téže přírody a po ten se to po tisíciletí v evropě tak to takhle člověkem dopadá se sobě nevyzná mnoho duševní choroba mnoho takových pojetí života jako že jsem takový hada na hory se kterým se každý mává to by nemělo být tak se to nemá stát ale to by znamenalo že by člověk musel chápat sebe jako jednotu v přírodu tomu se dávno vodnaučil no a jsem měl to štěstí tedy že ta zvířata v předškolním věku učila této jednotě takže jsem nepovažoval to zvíře za někoho jiného než své vlastní nitro to bylo všechno jedno jediné moje vlastní mit. I vědomí husy když šel zprávy umění vody bylo jedním jediným hlasem jedné a téže přírody řízené tekoucí jako ta řeka vltava odněkud někam ano jsem jenom seděl na břehu této řeky a účastni jsem se tohoto života ale ani nenapadlo rozlišovat něco vnitřního od něco od něčeho vnějšího to všechno bude jeden jediný život jako že to jeden jediný život je a čím dál znovu dále a podrobněji a detailněji se vracím k tomuto předškolním způsobu jednání tomu přírodnímu člověku a je to potom všechno strašně na duch. Na konce to všechno toto učení strava na to ježíšovou na ten ježíšův požadavek chcešli do za mnou přijít a na tom na čase jim věku aby za ním se sápal že jo zapři sama sebe a následuj a vám řeknu zvíře které jedná občas jako zvíře bezohledně zabíjí a tak dále to je tvor který mi vzorem sebezáporu. Za protože proti člověku se zapíral daleko více na své úrovni než člověk zvíře například dejme tomu nenapadne se přejí dat přebírat nebo žít nadměrná pohledem životem prostě jakýchkoliv rozkoší užívat co mu ta příroda nařizuje například okovy nařizuje příroda pohlavní život dva dni roce a von to ne přestoupíte ty dva dni v roce žije pohlavním životem ale potom ho to ani nenapadne prosím vás takhle vypadá přírodní život takhle poslušný ten tvor v pravý. Přírodě a takhle jsem viděl poslouchat třebas ty husy voni si nejdou lehnout oni nej voni neusnu bez toho aby se nepostarali o to aby přešli do stavu vědomého spánku aby tam byli ne jako my jako dřeva nýbrž aby tam vědomě žili v tom spánku aby to bylo jednota života oni si ve spánku žijou jako žijou tady oni žijou v ráji z husím ráji ne a jsem tam šel s nimi on tam dostali voni nedovedli si představit že když se nešťasten jako voni před tím spaním totiž když to ti taky tím tou akupunkturu jejich. Oni nemohli pochopit jak můžu spát jako dřevo a neví z toho nic voni milosrdně dopravili tím tou akupunkturu svou do toho svýho transu a jsem tam v tom žlutém světle jich byl žádnou husu sem tam neviděl voni tam nebyli voni ta neměli husí těla oni tam byli duše těch husí že ano a neměli se si byli absolutním bratry a o tom se vyšel samo sebou daleko řek bych čiperný nebo osvěžení je normálním spánkem který člověk žije spí jako dřevo protože jsem se ocitl ve žlutém světle a odtamtud symbol pomoci vyšší pomoci shora vyšší světu nejenom v astrálním v nad ním ty strava se tam bylo to chodí samo sebou ale nastal hodil vlivem těch husí takhle jo a. Jak jsem vám říkal minule to jsem tam byl tady břez ne jsem toho člověka s tím žlutý světem pozna takové lidi pozná protože ten s tím žlutém se nemusí do smrti taky každý se od si se ten pozná hned se všimně a neví že tam žluté světlo a že ho mám taky ale pozná ve mně nějakého bratra z úrovně tak se mnou jedná na říkám jak je to možné se s tebou vidím plně v životě jsem ochoten týkat a považujte za svého bratra vy jste například toho se toho setníka no to byl setník toho celník na tom pohraniční italskorakouské že který okamžitě poznal jako svého vlastního bratra pro to světlo žluté které on měla které jsem měl ano. Podívejte se života mají taky duši se tady ptáte a jak to s nimi potom dopadne totiž jste tak zamilován jaká teorie říká jsme se o vyvinuli z opice nebo ze zvířat jak chcete ty zase s nějakým ší tvorů a tak to šlo blaženo moře a s mořem vyšel ten se zvo sem po genetické stránce mají pravdu takhle ten život řikal zde na ten světě hmotně ale to byla jednali ka ale druhá ink šla shora a ty vlnky se například stávají v člověku jiným způsobem než zvířeti jak k tomu máte rozumět jiným způsobem život v životě člověka než životě zvířete že zvíře nemá všechny transformační schopnosti vesmírového rozsahu jako člověk člověk může. Transformovat čas a prostor beze zbytku a všechny úrovně života v rámci času a prostoru možnost přetvořit na bezčasový život protože ale člověku nechybí žádná z těch transformační schopností všechny toky pohromadě a a zvířeti nebo že ku po smrti chybí některá ta složka tohleto nemůže udělat aby se ocitl mimo čas a prostor víře se nemůže ocitnout my mimo čas a prostor že třebas ty husy veli do toho žlutého světla tak to nebylo mezi čas a prostor nýbrž to bylo nějaké jiné zažívání času a prostoru dokonalejší zimou. No čili jak je to s tím šlo e s tím zvířetem ta duše nemůže se vrátit k bohu které situace ovšem je to řek bych materiál ta duše který pochází ze smrtelná stejně jako cokoliv tao pocházíme ale to duševní materiál který se zase musí do toho pět vracet ovšem upozorňuju vás na jednu věc že když se narodí například husa tak se do nevejde nic než co v těch záznamech o husách je napsáno takže on se tam zrodí zase nějaká husa nikoliv někdo jiný jako člověk máme takového to nic a touto představy husí ho života které jsou starší a přežívat život jedné husy takže husa se nepotřebuje učit husí řečen se o tom přesvědčil umí signalizaci husí dokonale přestože to nenapoví. U nějakého si třeba je zavřená někde ona mluví bezvadně husí řečí a takovou řeší jako husa v evropě jako husa v číně ne přesně totéž to její vrozeno v ven těchto představ o husách které se zrozuje do husy není to převtělování rusi do husy je to převtělování zase představ ano a je tady na jedné straně genetická základna připravená pro tyto představy a na druhé straně je tady ta představa která nepochází jenom z genetické základny brž je živena něčím vyšším ano čili nebudeme dát do povídá co s tou duší bude tak duše nemůže se vrátit k bohu pochopitelně. A nevěřte tomu že na tom nějak hůř protože ona svůj úkol kdybych řekl musel tady proto aby se ocitá na poteče tak to je chyba to není úkol husy koluje připravovat v život vyššího ražení no ona ta husa jako všichni tvorové jako všechny buňky a jako všechny stromy a rostliny připravuje život vyšší živočichům ne a člověk a tak dále bez této symbioza bez tohoto soulad vše celé přírody zná námi by nebylo schopno člověk by nebyl schopen žít vůbec nemusím za sebou mít pomoc celé přírody tak jak husa tak mravence všichni nám pomáhají nevíme jak ale vy ste si provézt byl jednou mravenci jednou husami to je chyba. To jsou představy které tam si žijou tam si vobírat své a tím slouží k tomu celku ani jak to není třeba potřeby všechno automatické když vy nevíte jak to že vám klepe srdce na tom nezáleží o dobudeme matek ko tak ta se bude živa přes to tak jak žije když neví prožije a přem je to a neví že nám pomáhá ne tím že ji máme na káni ale že by byl života zvířat a rostlin nebyl možný život člověka v tomto smyslu pocházíme ze zvířat v tomto smyslu jenom a ne v jiným tak to byla bezpracně primitivně že jsme byli napřed opicemi ne nebyli nikdy ale vopice kdyby nebyla tak není člověk. No ale si je to zaměstnaný ale je to tak i čtvrté moje spisy a tam takové myšlenky jako že by měl odstupovat od sebe dokonale tak v těle to opatrně vono se to snadno píše ale podívejte se na toho kdo to psal jestli takhle jedná nejedná tak kdyby takhle jednal tak by tady například dneska neseděl vám ze sedí no řeknete byl na slámu a potřeboval si vodskočit ka že a ale jsem kromě toho taky potřeboval vědět vás to je to vedlejší vedle toho flámoval citelné ale ale taky jsem potřeboval čili je to člověk připoután ne nebo se o to se vám naopak říká toto budete číst uvědomte si že kdybyste se napřed nenaučili milovat nemáte právo se odpoutat vůbec na to mu nemáte právo na se sem milovat v pravým slova smyslu nitra bez od na sebe a to je to nejlepší ustupování od sebe mít rád a nic za to nechtít ano my z toho není. Samo sebou to není můj případ protože tady ne z toho ten chlap ne ale a živobytí a všechno možný spánek a všecko tady beru za daru odešel to to zlo si neberte příkaz vy si budete příkaz z toho co ježíš kristus řekl o těch spasených spasení jsou ti podle slov kteří navštívil někoho nemocného v žaláři napojili někoho do řízní na svítili někoho kdo měl hlad a o on o tom ko na sytil a tak dále řekl že to byl on sám a protože jste dali jíst a pít a desetina ti jenom oci tak za to vám dneska beru ne do věčné blaženosti. A on říkal pane neviděli jsme nedali jsme těch pít nevíme o tobě vidíme poprvně v životě zajímavý že ten takzvaně spasený člověk vidí poprvně svýho boha v okamžiku spasení i to je možné a i to je běžný způsob jak se to děje ano se pomalinku dostává za ty svatební svazky a jenomže neberete tam to co tam je řečeno v tomto podobenství jako když jdou jedno někdo jednou navštívil nemocné tak dostane bez pasek to není pravda on mluvil k jednotlivce. Ke každý tam celé celé spisování evangelii psáno pro jednotlivce aby se jednotlivé mu chopit celé cesty ukázány ježíšem do všech podrobností aby to mohl všechno vzít na sebe aby to bylo jeho jho ježíšovo které by na sebe vzal a stane se jhem sladkým ale musí ho říct celej čili ten člověk musí soustavně takhle bližním pomáhat bez ohledu na sebe tak je to tam myšleno to znamená když potřebuje bližní najíst tak ho necháte na jíst a nemohli sice se potom jestli dostane zaplaceno nebo tak jo a tak podobně jestli to jestli je to to smysl vašeho života. Bližnímu pomáhat jako sobě jako by se to byli vy tak dokonale vycházíte ze sebe prosím byly bližního jako sebe sama to znamená vycházejí z bližnímu jako bys vycházel k sobě jako by se přicházel k sobě to je to správné rozšiřování sama sebe správně odstupovat od sebe no to musí mít konkrétní povahu ježíšovo jednání v tomto smyslu měla konkrétní povahu nikdy ne něco nesrozumitelné to nebylo co by nemohli vidět lidi a chápat z toho co se děje to byl děj a to naše oddáni sama sebe k tomu být děj našeho života musí být vetkáno do ži smyslu našeho života no a ten smysl našeho života je a by byl díval dávno takový měl být kdyby to byla jako za tanec křesťanská dovolila odejít od sama sebe. A jít bohu ovšem voni se představovali jednoduše odejel dokáž která to tím se to dokáže a protože to není odchod od sama sebe to je naopak přístup k sobě jak modlitbou ano nepoznatelné změněným že si člověk myslí že odešel ze světa že odešel od všeho ceho bavilo není to pravda to nebudu vylíčit co situaci jaká je tam v tom chyba ale odstupem fyzickým od čehokoliv se toho nezbavuje te. Vy musíte vnitřně odstupovat pak věcí a nemůžete odstupovat vnitřně jinak než odstoupíte sami od sebe do takový míry jsem platným člověkem pro bližního do jaké míry jsem ochoten nemyslet na sebe nelitovat sebe nemít sebe rád a tak dále ne že bych měl sebe nenávidět ale nemyslete rád tak jako normálně člověk sebe rád že dává sobě přednost před jiným člověkem to je chyba to ještě nezačal vůbec milovat bližního a to ještě je daleko od spásy ježíš kristus totiž tím co je ukázáno sesláním ducha svatého právě těchto liniích ukázal že nesměřuje jeho učení k tomu aby člověk zůstal člověkem. Nýbrž aby člověk byl někým kdo je u boha v jeho příbytku od věky připravené u boha připravené upozorňuju vás na důležitou věc několikrát jsem to udělal že svatý pavel tam prozradil že tento příbytek u boha je od věčnosti pro každého připraven od věčnosti to znamená dříve než jsme byli lidmi. Když tady byl ještě jenom zvířata nebo jenom rostliny vůbec život dycky neexistoval ten příbytek u boha pro nás byl připraven to je ta pravá individualita která je nesmrtelná která není závislá na průběhu času to je ten zdroj života zvolil tahem řekl zdroj života ze kterého všichni pojem aniž jsme si vědomi toho že žijeme z tohoto stroje protože jsme někde u tohoto kolenou toho pramene a na nás aby se abychom se vrátil k tomuto pramení vrátit se k tomuto pravé znamená nežít přitom toku. Tento nepovažovat za pravý zdroj života když on jim není když si piju tento život z řeky života která okolo plyne a přes plyne tak si myslím že to je ubíjen vlastního života že jsem nejsprávnější způsob života není to pravda nepravou život aby byl kdybych pramene pil totiž my si myslíme že podle podobenství o marnotratném synu který jsme dost nedo myslili. Že jsme od boha sice přišli že jsme všechno promarnili a teď se tady potácíme protože my nemáme nic jména holičkách a cestu do domova otcova neznáme tedy to je mylná představa my si nejsme vědomi toho že to podobenství mluví o závěru této cesty že stejným způsobem jako nás vypouští ten pán bůh do tohoto života tak nás k sobě táhne a kdyby menší měrou nás tahl než jak nás pouští od sebe tak bychom se ztratili v tom světě ten marnotratný syn v pravý okamžik našel cestu zpět protože nastal hodný okamžik a v jinak vstoupil je to koloběh všeho dneska panuje názor nejenom vlivem týkala a je zaseto vých v těch astra mých kruzích. Že světce pořád rozpínání velký omyl oni nevidí ten opak toho že všechno se zase nazpátek vztahuje to správně poznávali indové že bohy ni turky tvor která stvořil svět pro ni považoval za matku nakukal považuju stejně za požíral za pojídat že celého vesmíru za ničitelka o vesmíru a že to jsou dvě činnosti současně pokračující toho jsme sice dneska jasně vědomi že celé soustavy vznikají jako taky vznikají že vy bůh jo hvězdy nějaké nedopatřením že ano se zdá není to pravda to všechno je koloběh kterému se nedá vyhnout ale buďte bez starosti jednou jste na úrovni člověka. A z toho není cesta zpět to je náš osud na ten osud věřím nemůže stát nikdy zvířetem nebo rostlinou nebo tak to není možné máte za sebou život rostliny život ne že byste mi jednou byli ale máte ho za sebou von vám slouží život všech roste na světě a všech víra že si vás slouží a proto se schopni být člověkem ano teď je důležité abyste z toho člověka se dostali k bohu a to musíte přestat být člověkem. Ne se vrátí řeči ale přestane člověkem to člověk zažívá v nich nebo měl by zažil nebo co mu ukázal ježíš kristus ode nich o to seslání dokonce to je cesta za člověka upozorňuju jste co za člověka ne k člověku nazpátek normálně jak se známe člověk jde k bohu kvůli sobě to znamená uzavírá okruh který se nedotýká ani zdaleka toho boha on nám se k němu ubírá aby se mohl vrátit k sobě šťastně nebo dokonalejší nebo tak nějak. To není uzavřený celého okruhu myslet nemůžeme vyhnout tomu abychom neprovedl celý okruh my se musíme dostat za hranice vesmíru za hranice všeho času a prostoru se vším co tam je my musíme překonat tento tím že se s ním vrátíme na svém nejde proti němu kloub a ještě s tím vracíme člověče tou pro který ne nevybere boha nebo z toho zdroje života nýbrž se do něho vracíme platí vrací se k němu tak prosím vás to je smysl letnic vrátit se dost zdroje to před tím co pocházelo předtím nebylo možné dokud člověk ne prodělá to co předcházelo před letnice mi přes se sani to svatého nemůže se vrátit z toho lidství do toho božského stavu máte dojem možná že. By to znamenalo že se ztratíte nějak v věčnosti nebo z rozplynete s tím nesouhlasím s indii zase oni umí o spitím s bohem křesťanství správně nemluví o skut s bohem nýbrž mluví o příbytku u boha tak je to člověk se nemůže stát nikdy řek bych bohem nýbrž může být u něho příbytek a to znamená může ustavičně ho nějakým způsobem dosahovat a to je součást tého blaženosti nejvyšší ovšem není to jenom dosaženo dosahování existenční duše taky poznávání stále dokonalejší a láska správné dokonalejší a tak dále přičemž ten dokonalý stav spásy brát tak že jste člověk je vědom že sám nic není a že bůh v něm žije bůh něm pracuje bůh v něm miluje bůh něm poznává to ovšem také své výhody za kterým by by člověk neměl jít. To se dělí lidé kteří znali svatou terezií z avily že najednou ve svém stáří začla sebrala se s tohle dání boha pro sebe začala zakládat kláštery a začala mocně pracovat pro bližního jak to může dokázat v tom věku a na řekla protože nejednám jedna země kristus mnoha chodí kristus rukama pracuje kristus a tak to být s námi že totiž jsem tento stav spásy z toho se taky skočit dolů když je to ještě ni dokonale jsem zažíval pět měsíců v koncentráku když jsem si byl jasně vědom toho že nežiju že nemyslím že nemám starosti že prostě neexistuju nýbrž existuje on. Myslí on nebo poznává on lépe řečeno miluje on a následkem toho jsem neměl jakékoliv nebezpečí nebo v domě jak je to velice které potkalo před tím dokud se to nepoznával to potkalo všechny kteří v tom koncentráku byl tak vás upoután zkušenosti že von to co říkám odletím tak to člověkem dopadnout tak aby trvale byl na úrovni svým vědomím na úrovni boží aby si trvale uvědomoval boha ne v tom smysle by na musel myslet to není uvědomování si považuje na něm musím myslet na boha ne nemusíte myslet abyste si ho uvědomovali vy nemůžete myslet třebas na tento stav se si ho uvědomovali nemusíte vy ho víte před sebou a taky tak nemusíte myslet na pána boha a budete s ním spojeni fakticky tím že se stanete ničím. A se tam stal ničím protože jsem vzdal ten svůj život pochopitelně protože se stal ničím a proto jsem mohl být u toho boha do dobu do doby dokud jsem zůstal tímhletím ničím jak jsem začal být něčím zase tak jsem tuto schopnost být u boha ztratil a jak sem a to je velice poučen na to znovu pak asi postit jak jsem začal být něčím zase že jsem se dostal z koncentračního táboru a podal jsem do že jsem na svobodě čili jsem se stal zase ničím se stal člověkem který si myslí že je tady svoboden není rázem jsem pobyl tuto schopnost vědomého spojení s bohem postem se znovu pracně se plat potom že bříšku nahoru a kdybych se byl chtěl po něm myst ne škola sem se. Učedníci páně se snažili o sebe spásu nedosáhli pokud se o ni snažili dostali se jenom před kříž z křížem ve své ježíšem kristem a tam zkrachli nebo jistě že ji spasitel umřel potu mu smrtí a bez pomoci na kříži z toho usoudil že sami ztratili možnosti spaseni když jejich spasitel takhle skončil tak tak to skončí s lidskou vírou lidská víra svůj dosah svou platnost je nepostradatelná ale to určité doby jenom může fungovat pak musí být opuštěná že není tak nechává člověka na holičkách tak dlouho dokud se s tím nějak nevyrovná. Tak jenom bych vám říci že středověká kladl špatné zrcadlo na div ukazoval nám tam sama sebe jak vypadám zevně jak se jevíme to je tváři tohoto světa a není divu že to bral potom všechno ho mocen triky že se člověka stavěl jako střed vesmíru to není pravda člověk není středem vesmíru člověk je prostředkem jedním z prostředků jak se z vesmíru z času a prostoru dostat za. Upozorňuju vás také na jednu věc že že se tímto způsobem dostal před koncentrákem za čas a prostor že to ještě nestačilo neboť to bylo ve vnitřní modlitbě se stal do svou eště mimo vnitřní modlitbu i to co se stalo se mnou v potom když světle esesman chtěl zabít jsem se mimo modlitbu poprvně v životě dostal do stavu vědomí o bohu ale bez modlitby jenom tou situací která vláda okolo my se musíme dostat do takového stavu modlitby aby situace která konaná zvládne nás bohu přiváděla opravdu musím říct že člověka který se dostalo těchto fází nepřímé něte k tomu aby sebe považoval za něco za vůbec na něco že to prostředek který dneska potřebuje a prostředek který jednou odložím. A neohlí ne se po něm protože prostředek dožil ano dohrál svou roli to úvod jestliže letící se zjevil ježíš kristus svým učedníkům a vstoupim mezi slovy pokoj vám potom je ukázal svoje rány proto je dal právo moc odpouštět hříchy on to mu řekl rozhodovat na zemi a svazovat na zemi nebo radost na nebi sami znamená cokoliv rozvážete na zemi o záležet se ji na zem a neměl tak jestliže toto všechno udělal tak ukazoval takovou škálu řek bych nepřekročitelná nebo ničím nezamění temnou postupu bych chtěl k tomu ještě a proto se divil že to co stalo lidí letnic ch protože ono totiž oni ti učedníci páně ztratili víru ježíše krista a plným právem protože viděli jak potupně zemřel voni na svatého jana nebyli přítomni tomu. Při poslední večeři nevšimli si toho že ježíš kristus se zmařil dobrovolně úmyslně na tom kříži že dal první sousto jidášovi a řekl mu co chceš udělej rychle a bych náš odešel a zradil že byl toto neudělali kristus tak se to zalezl a aby se na kříži byl neocitl do voni si nevšimli protože sta jenom svatý jan v jediný to píše ve svém evangeliu ostatní to nepíší si toho všem bylo že by pořád blízko pána ježíše takže zanech i toto šatem mluvené slovo k tomu jidášovi co sešle udělej ulrich první sousto orientální hostině se dává tomu komu se chce požehnat nebo komu se chce něco zvlášť dobrého přát nebo koho chceme vy znamenat. zůstanu u toho koho chceme vy znamenat on vy znamenal jidáše tím že mu dal to sousto jako první jako prvnímu to bylo v v rámci orientální o způsobu myšlení nijak ne nějak vysvětlitelný jinak vysvětlitelný věc to není než takhle že mu dal poskytl čas obrovskou čest čest ho zradit čeho přivézt na kříž. A v první fáze který kterou musíme chápat když jako chceme pochopit ty letnice pak ovšem na svatého jana který z tohoto uvědomil na jidáše na vysoké si byli vědomí je náš páchal sebevraždu jak víte ale svatý jan si byl vědom toho že pán ježíš neumřel smrtí ke které by ho byl někdo přivedl bez vůle ježíšovy nýbrž jsem přes smrti které byl přiveden touhou po sebe zmaření neboť na musel ukazuje jak sebe máte zmařit vnitřně a jak to moh ukázat když všechno ostatní s tím ukázal svým životem k tomu se zase ukazu a s životem no se vymknout ze svého života se zase smím životem musel ukázat ale to mělo za následek že víra učedníků zmizela. Tedy upozorňuju vás že u svatýho jana ne protože on nešel cestou víry on šel cestou lásky ano láska totiž v těch křesťanských nosti jediná tráva máme tři hlavní ctnosti křesťanském víra naděje láska a pravý se v křesťanském nauce a zcela správně že ve stavu nebe naděje a víra končí přestanou mít platnost neexistují dále neboť si sou zbytečné ale láska vydrží na věky a za ten jan vydržel s tou svou láskou a šel po ten kříž jak to všechno znáte to tady nebudu opakovat to to si jenom uvědomte že tam všechno patří aby to pochopení těch letím bylo úplné jsem se chtěl k tomu vírou tak vím že to nepude to tady důsledně lidé kteří někdo jiný co takovýho dělat polovičatě to tak teďka to dál nemyslet si taky že se poprvně zjevil o těch letnic ch těm učit učedníků kdepák vůbec ne to po několikrát se sdělil takže voni zasívá říct sami od sebe nýbrž oni začli věřit zase pomocí důkazů. Toto navozování víry pomocí důkazů se ukázalo být velice neúčinné v minulosti protože kdyby byl ježíš kristus nekonal soustavně zázraky tak ta víra okamžitě přestala existovat u těch učedníků proto svatý jan na začátku svého zažili a říká že při prvním zázraku bylo třeba aby ježíš udělal zázrak kani galilejské o promění vody ve víno aby učedníci znovu znovu věřili a píše a učedníci uvěřili prosím vás vy si za něm tak byli věřící ne ne to je začalo třebas čtrnáct dní a přestali věřit voni potřebuje vidět pořád nějaké nové provedu toto je velice těžkopádné cesta důkazy se hledět za něčím dostat to nejde ježíš kristus to tentokrát dělá jiným způsobem než pouhou důkazu cestou. On totiž se jim zjevu je po v dech nutí pokoje kdo totiž se dostane na úroveň pokoje ten důkazy bere jinak než tak nepokojná jako dění po dalších důkazem to ne on to bere jako fakt který z toho pokoje samovolně vychází jako samovolně teče řeka nějakého zdroje a asi tak po tomhletom mohl potom jim ukázat svoje rány mohli dát moc rozvazovat a svazovat.

Download XMLDownload textWaveform view