Waveform view
81-06B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Takže
jestliže
než
kristu
řekl
když
mu
tam
přivedli
jednoho
mysli
že
slepého
no
rozumí
nebo
já
nevím
koho
to
bylo
a
řekl
ty
to
ze
prosím
tě
co
je
to
za
paní
na
tomto
člověku
i
tam
do
tam
od
narození
je
slepý
nemá
je
svý
předcházejících
vtěleních
a
nebylo
sou
ti
ti
viděli
vyč
nějak
se
pro
měli
vím
neprovinili
on
říkal
není
během
ani
on
ani
jenom
rodiče
nýbrž
tady
se
má
ukázat
velikost
moc
boží
sláva
boží
že
to
znamená
on
ve
své
funkci
na
úrovni
na
které
byl
že
že
v
něm
bůh
byl
činitelem
jediným
mohl
tohleto
říci
on
mohu.
Kohokoliv
provést
operaci
toho
druhu
jako
provede
na
tom
slepými
že
ho
mohl
nechat
začít
vidět
že
mě
překonat
tak
zvanou
karmu
čili
pro
něho
to
nebyla
karma
to
ho
to
byla
příležitost
aby
ukázal
moc
boží
na
to
vás
upozorňuju
všechny
zákonitosti
které
zažíváte
sou
příležitostí
pro
vás
aby
se
ukázala
moc
boží
a
ne
abyste
si
to
tam
od
topili
smířit
můžete
přejít
ze
své
úrovně
na
jinou
vy
se
zařídíte
podle
tohoto
receptu
že
totiž
pokud
se
člověk
tí
být
nepatrný
malý
z
kří
pnutí
ušlápnut
postižen
osudem
tak
je
vyřízen.
My
už
ze
svého
stavu
víc
nemůže
protože
svou
myšlenkou
úrovni
se
tam
udržuje
on
musí
se
stát
ničím
ne
něčím
malým
třebas
v
čem
listem
té
všechno
eště
moc
on
musí
být
ničím
a
teprve
z
té
pozice
ničeho
nikoho
že
kamkoliv
tři
nahoru
to
znamená
dejme
tomu
zda
maří
magdalena
která
nebyla
slušně
vychovaný
dívka
že
ano
byl
ničím
když
se
vrhá
k
jeho
nohám
že
a
je
to
protože
udělal
krebs
vadí
počet
stalo
máš
de
můj
život
ježíši
tak
oni
ji
dohořelo
nahoru
upozorňuju
vás
na
jest
někdo
jiný
přišel
než
ona
a
chtěl
uzdravení
tak
nemohla
nemoh
ho
ježíš
tasit
o
člověka
v
mohl
poctivou
jenom
uzdravení
víte
co
ten
lidský
prvek.
Dělá
člo
člověk
přeje
toho
je
ruce
jestliže
si
nedopřeje
závi
k
uzdravení
a
zároveň
spásu
tak
získá
lidská
čin
ani
jedno
ani
druhé
on
musí
chtít
buď
to
nebo
ono
když
se
unavený
bude
uzdraven
ale
do
spásy
má
daleko
s
tímto
otcova
ano
když
někdo
naopak
si
přeje
spásu
tak
je
mu
všechno
ostatní
přidáno
že
ovšem
přát
si
spásu
té
problém
který
bychom
měli
sedl
vysvětlit
že
to
je
nad
úrovni
slepých
zákonu
karmický
co
tam
s
nimi
nesou
nesouvisí
ne
nebo
o
karmě
z
té
doby
než
se
na
vymýšlí
i
v
a
chtěl
se
most
pomatený
postavit
za
takovou
roven
aby
to
bylo
zrovna
ten
s
křesťanstvím
protože.
Tak
jak
se
zatím
to
bere
s
tého
překladu
besantové
té
tradice
které
ona
jsem
donesla
a
to
se
které
nemoci
walt
tento
zákon
karmický
tak
jak
fakticky
jeden
nikým
vedoucí
je
brány
a
jak
má
se
brát
tedy
i
u
nás
kdy
existuje
totiž
bych
stvořitel
který
ustavičně
tvoří
který
nikoli
že
by
byl
jeho
stvořil
ale
ustavičně
tvoří
a
v
rámci
toho
stvoření
vytvořil
různé
úrovně
vědomí
nebo
dává
možnost
aby
třebas
člověk
se
ocitl
na
různých
úrovních
vědomí
a
na
každé
té
úrovně
vědomí
existuje
jiná
zákonitost
třebas
dejme
tomu
když.
Víte
tak
má
ten
možnost
třebas
léta
ale
běda
když
se
ano
probudí
té
a
se
to
je
taky
lékař
spadnete
postele
viďte
po
ta
zákonitost
tady
nepůsobí
a
tam
působí
totiž
té
svaté
strana
oproti
muladhaře
tady
u
nás
na
této
úrovni
probíhá
pro
vesmírové
síly
přestat
horu
do
našeho
vědomí
a
tím
ho
modli
cituju
tím
dává
úvodem
poskytuju
úroveň
na
kterém
vnímáme
tenhleten
svět
ano
a
s
tím
se
dostane
do
takové
takových
zákonitostí
kterým
říkáme
karma
ovšem
je
to
je
ještě
velice
hrubé
pojetí
že
v
rámci
tohoto
života
který
si
tady
žijeme
ještě
jsou
další
úrovně
nejenom
spánek
a
dělá.
A
ale
záleží
na
tom
jak
se
člověk
tom
bdělém
stavu
chová
jestliže
se
koná
jako
přírodní
člověk
znamená
jenom
vyslyší
svoje
pudy
svoje
ideologická
potřeby
a
tak
dále
pak
to
nahá
podobným
zákonitostem
jako
zvířata
která
se
podobně
chovají
není
to
úplně
stejné
říkám
podobným
způsobem
se
u
něho
karma
vyskytuje
to
znamená
když
šel
si
žije
přijetí
že
vo
tom
takle
život
boží
je
a
je
konec
jako
u
toho
zvířete
a
když
překročí
tu
zákonitost
přírodního
života
třebas
často
se
o
píle
ne
to
by
zvíře
neudělalo
nebo
hodně
kouří
nebo
něco
takového
tak
to
máte
nebyla
následek
kát
život
nebo
se
to
stane
těžkosti
který
by
se
zvíře
nedostalo
ne.
Ale
jestliže
ten
člověk
a
to
platí
pro
každého
toho
člověka
jestliže
ten
člověk
musí
se
podrobit
společnosti
konec
tak
si
nemůže
žít
přírodně
on
musí
žít
podle
přírodu
pole
konec
které
vládnout
v
té
společnosti
a
pak
vlastně
už
stylizuje
život
ne
kvůli
tomu
aby
byl
spasen
nebo
aby
poznal
boha
a
když
se
to
společnost
přeje
že
ho
k
tomu
nutí
takže
jesiže
my
říct
že
všichni
e
bychom
vůbec
nevěděli
že
tam
budu
nic
tak
svůj
život
musíme
přísně
stylizovat
ovšem
nemá
to
smysl
duchovní
má
to
smysly
jenom
vycházet
z
vezdejším
společností
ale
je
to
částečné
vycházení
z
vlastní
vůle
už
já
si
dělá
musím
dělat
něco
co
bych
já
osobně
třebas
nedělal
já
bych
si
třebas
naučit.
Zpíval
neměli
to
by
mě
odvedli
někam
že
jo
že
vám
to
a
učit
a
já
se
musím
se
potichu
a
podobně
takže
já
ten
život
musím
nelitovat
ale
je
existuje
stylizace
života
která
má
udělat
vyšší
smysl
takové
plete
života
který
má
vyšší
smysl
veden
například
abraham
a
jenom
následovníci
židovský
národ
že
je
řekli
když
budete
poslouchat
co
vám
bůh
nařídím
se
z
vás
zrodí
zrovna
náleží
se
zrodíme
si
já
který
vám
přinese
spásu
tak
si
to
víceméně
nezdržovali
tisíc
sedm
set
let
a
potom
vyneslo
narození
ježíše
krista
boha
syna
božího
indové
nad
tím
ženou
že
jsou
do
pobití
co
se
podařilo
že
oni
jsou
toho
názoru
o.
Že
například
šest
vtěleních
širokých
zaznamenala
ve
svých
za
za
svých
záznamech
šest
avataru
si
ho
vých
jenom
a
jiných
avatarů
a
to
nebyl
polích
avatar
tak
prosím
oni
zažili
tolik
avatarů
a
oni
říkají
ale
vždycky
ten
avatara
přišel
jenom
proto
že
tady
ty
poměry
byli
už
tak
neudržitelné
že
on
to
musel
napravit
a
ti
židi
poprvně
provedli
něco
že
nečekali
asi
poměr
se
takhle
horší
nýbrž
sami
si
boty
vaší
života
vynikal
existenci
boží
na
světě
neměl
mi
potom
zacházet
to
jiná
věc
ale
dokázali
aspoň
tohle
toto
bylo
hodně
čili
židem
ží
mají
plný
obdiv
indů
po
této
stránce
a
říkají
protože
je
to
avatar
který
byl
za
jí
okolností
dovedem
do
tohoto
života
tak
je
taky
jiné
úkoly
a
něco
nového
přines.
A
to
nového
jste
použit
by
nepochopili
ji
indové
jsme
to
pochopili
oni
si
moc
ale
o
sobě
myslí
ne
úplně
a
my
teďka
si
řekneme
eště
to
další
čili
sou
tak
jsem
řekl
když
potom
bohu
žili
už
ne
přírodním
životem
když
je
abram
odvedli
to
do
sebe
né
země
nýbrž
poslouchali
boha
stylizoval
život
za
účelem
vyšším
tak
poloha
jiné
zákonitosti
než
přírodní
člověk
než
zvíře
byli
za
dobré
skutky
odměňováni
a
za
špatné
skutky
byli
trestáni
to
se
předtím
nedělo
ano
dokud
žije
zvíře
při
jedním
životem
za
sebe
tygrem
že
vraždit
a
není
zato
trestán
pochopitelně
že
tady
by
by
byli
vraždě
tak
by
byli
trestáni
proto
měli
příklad
nese
silnější
nepokradeš
ne
zabiješ
a
tak
dále
to
byli
nové
příkazy
pro
přírodního
života
neplatil
tyto
příkaz
při
tom
přírodní
života.
Člověka
tam
se
ještě
mohou
vrátit
a
všecko
se
mohlo
dělat
smělo
bez
následků
karmický
dokonce
že
jo
a
tady
najednou
by
za
trestáni
tak
ten
bůh
na
této
úrovni
se
vtěluje
jako
zákonitost
kterou
bychom
mohli
nazvat
nebo
chrakterizovat
soudcovství
zákon
který
jsou
dí
odsuzuje
spravedlivě
dobře
nebo
dobrem
nebo
špatném
podle
toho
se
člověk
sluhy
ježíš
kristus
potom
nasadil
na
tuhletu
úroveň
a
říká
ne
jako
tam
vy
tam
na
koně
oko
za
to
okolo
ukazu
nýbrž
podle
nějakých
jiných
zákonitostí
a
ukazoval
sem
jaká
zákonitost
třebas
blázna
vy
o
životě
jak
to
ukazoval
když
se
narodil
na
tomto
světě
měl
lidské
tělo
ale
vědomé
si
toho
že
otec
pravý.
Tím
jeho
je
bůh
kde
bez
jenom
věci
celý
nedo
vědomě
tohoto
a
jednal
podle
toho
že
měl
tohoto
otce
jediného
a
že
ten
otec
my
nařídil
aby
zvládl
tuto
úroveň
takže
musel
být
poslušen
z
tohoto
světa
že
by
poslušen
rozvinul
život
do
třiceti
let
a
pak
dál
po
jordánu
zase
mu
otec
se
mu
už
nejevil
jako
zákon
na
té
úrovni
před
jordánem
nýbrž
jako
zákon
nový
jako
zákon
jediného
činitele
že
ten
otec
za
něho
všechno
dělal
on
když
léčil
tak
říkal
to
se
neudělal
na
vyvá
tě
uzdravila
a
můj
otec
že
nebesích
to
je
moc
boží
která
způsobuje
že
všechno
takhle
děje
pro.
Bůh
činitel
to
je
další
úroveň
karmické
a
ta
není
nejvyšší
tak
končí
jak
tam
ježíš
kristus
ukázal
aby
mohl
ukázat
aby
mohl
dovést
člověka
do
neosobního
vedení
tak
tam
ta
úroveň
musel
dělat
musela
končit
on
se
museli
ježíše
zdát
jeho
učedníci
a
přišel
duch
svatý
to
znamená
to
je
nová
funkce
tého
jednoho
boha
kde
ten
duch
lepší
jako
otec
jako
činitel
nýbrž
jako
osvětitel
tam
ten
člověk
pomocí
boží
poznává
zatím
to
záva
rozumem
a
tam
poznává
boží
mocí
rozumíte
potom
samosebou
tam
všechny
ty
zákonitosti
působí
zcela
jinak
a
zase
slepě
na
každé
úrovni
ten
soud
zákonitost.
Ti
působí
slepě
takže
vy
se
marně
pomáháme
boží
pomoci
nějakých
situací
potože
dokud
na
té
úrovni
tíme
a
zůstávám
na
ní
tam
ten
zákon
slepě
působit
a
vypadá
to
jako
nemocný
než
o
to
se
nemilosrdný
mě
nutí
k
tobě
poneseme
ten
úrovně
víc
že
všechno
pochopitelně
jes
krize
který
bůh
se
vtěluje
do
stvořeného
tak
je
ti
vedeme
té
tam
se
vysoko
takovou
také
věci
duch
je
tím
do
čeho
se
vtěluje
je
to
zákonitostí
do
toho
v
těle
nežije
ale
od
toho
odejít
tím
že
by
tu
zákonitost
zrušil
protože
my
to
představa
existovat
musíte
zákonitosti
to
existuje
totiž.
No
takže
dejme
tomu
když
se
člověk
ocitne
na
úrovni
totiž
když
se
stvoření
ocitne
na
úrovni
člověka
tak
už
tomu
potřebuje
vyspělé
individuální
já
jinak
by
se
jako
člověk
nemohl
uplatnit
to
že
je
třeba
jako
zvíře
které
se
to
dá
nemá
tak
vyhraněné
ne
nebo
jakou
na
která
taky
to
já
nějakým
způsobem
už
ale
ještě
méně
by
hraně
ne
ale
nemohu
se
nemohl
by
prokazovat
lidské
vlastnosti
čili
od
narození
člověka
se
vlivem
složitosti
lidského
organizmu
lidem
veletok
ho
záznamu
rozvíjí
já
individualita
která
způsobuje
že
ten
člověk
je
schopen
jako
člověk
žít
on
se
toto
já
řek
bych.
Kořistnicky
se
pomáhá
života
který
mu
byl
od
boha
svěřený
malé
dítě
bez
ohledu
na
rodiče
k
křičí
a
přeje
si
na
poli
se
třebas
ne
nebo
dát
se
spad
nebo
já
nevím
co
všechno
to
víme
všichni
to
je
kořistí
tví
na
každé
úrovni
ten
vedou
tele
který
tam
je
se
chová
jako
kořínek
až
tam
bude
třebas
vedoucím
prvkem
existence
boží
kterou
jsme
vyhnali
které
která
kam
přistoupila
kterou
my
si
uvědomili
tak
se
bude
vzdalovat
tak
protože
s
nitky
chovat
jako
to
malé
dítě
s
tím
svým
malým
jáčkem
upozorňuju
vás
na
to
když
například
dejme
tomu
někdo
se
mi
to
stalo
v
sedmnácti
letech
pozná
že
jeho
vnitřní
podstata
je
věčná
tak
pokoutně
tohleto
všecko
považuje.
Že
za
marné
zbytečné
plané
a
sloužil
bych
jenom
tomu
všechno
ostatní
byly
moc
rád
opomíjel
fakticky
je
ten
bůh
které
se
v
něm
který
se
v
něm
zrodil
je
takovým
magnetem
jsem
tomu
říkal
kořistí
těm
že
promiňte
mně
tak
na
ně
který
k
sobě
tahne
celou
lidskou
bytost
a
nedovoluje
aby
ten
člověk
se
věnoval
tomu
čemu
se
nedával
předtím
já
jsem
předtím
měl
třebas
nějaké
vlastnosti
třebas
ne
nitky
vot
ano
trpělivost
do
těch
sedmnácti
let
a
najednou
ta
netrpělo
se
vyplněnu
život
se
přemoci
na
tutéž
vlastnost
která
ale
nadávala
ve
prospěch
té
existenci
boží
ve
mně
že
já
sem
zavřeli
tě
šel
a
mezi
kyne
jsem
byl
v
tom
smyslu
že
všechno
co
co
bylo
větší
jiný
než
cesta.
Tak
k
němu
mně
bylo
protivné
rozumíte
tak
jsem
byl
zase
stejně
nedotkli
ví
a
to
se
něco
měli
ví
ale
bylo
to
v
pořádku
v
tomto
smyslu
vite
mě
i
nese
si
mysleli
že
se
člověk
najednou
změní
základu
je
litovali
ta
je
mu
ponecháván
já
vás
budu
ani
k
tomu
jordánu
víte
ale
pomalinku
tam
na
to
čas
totiž
máme
do
pásek
no
a
to
já
totiž
potřebuje
to
eště
rozvíjet
to
já
ještě
nevydrží
o
všechno
z
tohoto
života
kdyby
ho
říkejte
tomu
dneska
jsem
dokonale
opustil
svoje
já
tu
individualitu
ta
mně
tu
chvíli
přestalo
chutnat
jíst
nebo
třeba
bych
spát
nepotřeboval
bych
pít
zabil
bych
se
já
to
já
musím
jít
rozumíte
jenomže
jeho
poměr
k
tomu
mému
poznání
které
mám
je
jiný
než
dříve.
A
teď
to
po
já
teďka
půl
ale
pomalinku
jo
k
tomuto
stádiu
takže
jestliže
to
já
způsobí
že
ten
člověk
se
chová
na
životě
že
potápí
i
ty
svoje
rodiče
křičeli
a
podobně
si
vyhnutí
to
co
potřebuje
živen
že
potom
dále
nezařídil
dycky
potřebami
že
neboť
se
ztotožňuje
s
on
se
ztotožní
tělem
mylně
toto
se
ztotožní
s
tělem
mylně
tak
je
to
fyziologický
potřebovali
a
třeba
asi
mi
chtíti
a
za
svou
kariéru
nebo
to
nevadí
rozumíte
na
to
se
nedivte
jestliže
například
dneska
vidíme
že
lidé
vůbec
na
boha
nedají
nebo
tak
voni
rozvíjejí
velice
prudce
svůj
život
a
tak
je
to
k
něčemu
dobré
indové
říkají
laocem
říkal
to
řekne
my
když
se
ho.
Sice
devět
set
se
ocitl
na
hranicích
evropy
my
teďka
nebere
nedop
vůbec
působit
protože
evropa
musí
projít
období
materialismu
abyste
tu
svou
úroveň
životní
rozvinuli
jak
nejvíc
můžete
a
já
vám
ale
vyučuju
jednu
věc
řekl
a
na
tehdy
že
vy
toho
duchovního
unesete
daleko
víc
než
my
indové
podvyživení
z
méně
rozvinutým
světským
životem
jednou
budete
být
dámy
vedle
nás
protože
jste
prodělali
ten
matky
a
ismus
tak
nebuďte
pesimisti
ještě
před
zrozen
je
nějakýho
takovýhle
ho
oficielně
materialismu
že
von
to
to
dávno
věděl
a
indové
to
dávno
věděli
a
vědí
že
to
má
vyšší
smysl
ano
když
člověk
rozvine
a.
Kdykoliv
rozvine
ten
svůj
život
a
až
může
a
dál
mu
to
nejde
tak
se
dostavuje
u
něho
stav
neklidu
protože
ono
mu
to
dál
nejde
například
on
se
s
tím
je
neschopen
matka
nějakým
mine
nebo
já
nevím
co
všecko
v
tomto
momentu
by
neměla
dětinnost
a
na
další
pokrok
na
své
úrovni
nýbrž
by
měl
jak
jsem
napsal
ve
zabití
či
jak
jsem
to
měl
opsal
by
měl
okamžitě
odstoupit
než
než
to
neklidem
se
ho
mocný
od
toho
od
té
své
pro
pozice
a
měl
by
se
znovu
to
pokusit
až
ten
neklid
přestane
a
znovu
takhle
klepat
a
kdyby
už
to
dál
nešlo
tak
se
nepokoušejte
zákon
oboru
jít
a
počkat
zase
nějakou
dobu
na
věc
až
bude
klidný
dovíte
dycky
s
klidem
protože
nejhorší.
Na
této
úrovni
rozvinutého
života
je
neklid
jestliže
to
poší
neklidem
tak
není
možno
přes
tuto
úroveň
se
dá
dostat
rozumíte
musíte
si
uvědomovat
že
asi
ten
ježíš
kristus
co
von
vyvedl
do
těch
třiceti
let
von
se
asi
smutný
všeho
co
tento
svět
stýkal
to
znamená
dokonale
zvládl
se
neslo
i
tou
a
m
svou
rodinou
svým
okolím
mě
asi
rádi
šlo
mu
to
samo
do
ne
klidně
ní
a
to
po
jeho
bylo
signálem
že
rozvinul
život
jak
se
o
relativně
rozvinout
na
tedy
ší
úrovni
ne
za
prosíte
se
uživil
a
smastačí
to
co
je
tam
to
máme
toho
plné
zuby
ještě
když
je
to
nepracoval
toho
spíše
se
všelicos
ale
jestli
se
to
nestalo
al
ani
tohleto
až
zpracujeme
to
ježíše
krista
a
poznáme
tu
zákonitost
kterou
on.
Na
ukázal
pak
můžeme
ještě
si
třebas
udělat
svatým
ona
ho
družkou
jako
tadyhleten
evangelista
třebas
a
nebo
někdo
jiný
mi
to
může
udělat
ale
zatím
se
toho
nepouštějte
protože
nám
to
stačí
má
máme
toho
moc
co
dělat
s
tím
a
nic
nemám
nechybí
za
tím
v
té
soustavě
abychom
mohli
dokonale
pochopit
to
co
nám
chtěl
říct
no
a
tak
dobře
a
on
to
za
to
matku
do
signálem
že
toho
musí
nech
po
dobrým
rozumíte
jakmile
to
samo
jde
tak
je
to
na
úrovni
samovolnosti
je
organismu
jenomže
samovolnost
mého
činnosti
jeho
organizmu
že
klepe
mi
samo
sochám
bez
se
vlastní
vůle
a
tak
dále
to
je
jiná
samovolnost
než
tomuto
docílí
ná
zdoko.
Normálním
tohoto
života
které
vyšší
úroveň
samovolnosti
a
to
bych
řek
že
je
strop
té
úrovni
na
které
jsem
a
se
které
já
nohou
kousek
zase
jít
dál
bez
jakýchkoliv
skok
bez
násilností
bez
těžkostí
bez
temných
rocích
smyslů
a
ducha
jak
to
líčí
svatý
jan
kříže
že
ty
všichni
na
to
do
tři
samorostle
nevěděli
jak
na
to
neměli
vůbec
tušení
o
tom
co
já
vám
tady
říkám
to
by
nemuselo
všechno
být
všem
byl
to
vydat
mimochodem
protože
nejsme
věděli
a
moc
toho
dělali
ne
tak
je
ty
ženy
to
zvládne
tak
já
bych
teďka
nějakým
přirovnáním
vám
vysvětlil
tak
celá
ta
cesta
k
bohu
se
podobá
schodišti
chromí
asi
tak
ono
to
nebude
úplně
vystihovat
věc
tak
podle
dokulata
jednou
nová
dva.
Že
přirovnání
ale
dávám
toto
pochopit
věci
tak
jak
jsou
je
to
schodišti
uzavřené
úzké
schodišti
uzavřené
stěna
neprodyšně
do
do
těsně
mi
návodů
strach
jo
a
vy
si
dete
to
tě
schodech
nahoru
když
dete
na
první
stupeň
a
se
te
seděl
dostat
dál
tak
musíte
ten
stupeň
naplnit
svými
skutky
rozumíte
když
ho
na
plníte
těmi
skutky
které
se
nazval
já
tady
před
chvílí
stylizovaným
životem
tak
se
naplní
vodou
těch
skutků
ten
první
stupeň
a
vy
už
nemusíte
se
na
ten
druhý
stupeň
šplhal
nějakým
skokem
nebo
leze
nýbrž
to
tam
dodržet
klidně
rozumíte
po
tom
svém
stupni
a
byl
se
to
na
sochy
schod
ten
zase
se
naplnit
novou
vodou
kam
skutků
od
toho
dětí
tamní
úrovni
rozumíte.
A
zase
do
vůle
to
na
vyšší
stupeň
a
tak
to
nemusím
dál
líčit
ne
tak
je
minuta
úzká
cesta
ona
je
strmá
ale
opravdu
je
to
neprodyšně
cesta
není
z
ní
úniku
a
kdyby
člověk
jako
přerozoval
tou
stěnou
tak
by
nejenom
vy
tekla
ta
voda
a
byl
by
to
hrozný
pád
jo
on
to
ukazoval
ježíš
kristus
třebas
na
té
úrovni
jidáše
jeho
učedníci
to
je
taky
na
z
úrovní
karmický
měli
se
řídit
k
jeho
vůlí
oni
si
měli
být
vědomi
toho
že
to
co
dělali
předtím
li
obyčejným
nevěřit
že
to
není
z
jejich
moci
když
se
to
z
moci
boží
a
měli
te
i
nejenom
své
moci
všechno
dělat
ale
té
moci
měly
být
poslušni
ne
a
jestliže
třebas
ten
jidáš
velice
dobrý
člověk
byl
počátku
neposlušen
jenom
koni.
Nuže
nechápal
věci
které
chápali
ježíš
kristus
a
proto
to
mu
nezdálo
něco
správným
co
ježíš
kristus
dělal
tak
to
bude
začátek
těch
těžkosti
a
toho
rákosí
my
si
nesmíme
na
žádné
úrovni
myslet
že
jsme
stopy
všechno
moudrost
a
ježíš
kristus
říkal
že
na
té
úrovni
už
já
jsem
pořád
ještě
za
tou
úrovní
po
tom
křtu
v
orgánu
promiňte
mně
aby
se
to
hodí
jako
příklad
já
se
vrátím
a
na
ukázal
že
když
ten
jidáš
třebas
říkal
tady
ta
mater
byla
vlita
na
půl
hlavu
ježíši
to
tak
drá
kdyby
se
rozdal
chudým
tak
se
jim
to
může
a
tady
se
to
promarnilo
on
nechápal
jaký
to
má
vyšší
smysl
že
to
pomazání
a
které
tam
bylo
určitým
symbolem
duchovního
vzestupu
a
které
on
předvídal
touto
události.
Ovládal
události
na
této
úrovni
a
ukázal
tím
co
se
s
ním
stane
že
bude
pomazán
na
krále
který
bude
mu
vládnout
duchem
a
podobně
o
to
takže
nebylo
to
ve
zlém
on
napřed
ve
zlém
nemyslel
on
by
byl
také
ježíše
nezradil
kdyby
byl
mu
ježíš
tomu
nedal
moc
on
on
se
ho
osobně
zmařil
ježíš
kristus
že
ano
ze
své
vlastní
vůle
a
my
dáš
by
se
byl
by
nastane
dneska
rama
aby
ho
byl
zradil
uda
tomu
moc
při
té
poslední
deset
jak
to
že
víte
tak
já
se
ale
vrátím
tak
na
každé
úrovni
je
třeba
být
pokušení
těch
zákonů
které
tam
jsou
jakmile
se
není
poslušen
těch
zákonů
třebas
proto
že
je
nezná
jenom
proto
tak
sice
hříchu
to
nečinil
když
to
nezná
ale
strašně
tím
to.
Takže
lépe
je
je
znát
a
ježíš
kristus
svým
životem
ukázal
všecko
co
nám
dává
poznat
si
zákonitosti
jakých
užívat
a
jakého
druhu
sou
tak
a
to
je
ta
ocitli
vaším
dotazem
u
toho
momentu
kdy
von
ježíš
kristus
se
mohl
toho
satanáše
na
poušti
kdykoliv
člověk
nějakým
způsobem
rozvine
svůj
život
lidský
tak
že
už
nemůže
bez
zneklidňování
to
dále
zlepšovat
a
rozvíjet
tak
má
vstoupit
do
jordánu
to
znamená
česky
řečeno
má
se
té
boží
moci
odevzdat
která
způsobila
svou
zákonitostí
do
plnění
jeho
zákonitosti
že
se
dostal
na
střechu
nebo
navrch
té
své
úrovni
on
nešel
do.
To
jordánu
a
tam
se
dal
pokřtít
to
znamená
dal
si
předvést
své
synovství
předvést
té
tak
dost
a
to
ráně
řečeno
on
totiž
se
odevzdal
do
té
míry
že
kdyby
tam
byl
býval
někdo
jiný
třebas
ne
svatý
jan
křtitel
tak
na
něm
provedl
totéž
jako
on
na
na
tom
prostředník
už
nezáleží
ale
lidský
prostředník
je
zapotřebí
při
tom
to
je
ale
na
jeho
úrovni
tolik
nezáleží
záleží
na
tom
duchu
te
kterým
člověk
se
přibližuje
k
tomu
jordánu
to
znamená
že
už
nechce
jednat
sám
vyložím
to
dá
zlepšovat
nejde.
Nechte
si
dál
už
taky
zneklidnit
pochopil
že
je
načase
aby
za
něho
jednal
otec
jestliže
jsem
má
do
se
dál
ne
abych
ho
jako
vykořisťovat
to
ne
že
je
to
taková
uměle
která
musíme
slova
omylem
o
tom
poučen
která
musí
nastat
z
jeden
nenechal
jednat
o
tedy
jednal
pořád
sám
nechali
nad
otce
že
by
nemohl
dál
že
by
nemohla
přijat
na
kříž
by
bylo
stal
nocí
kdyby
nemoh
cesta
ducha
svatého
nic
z
toho
by
nebylo
možného
to
dobře
věděl
a
proto
si
ta
šel
pro
požehnání
od
boha
otce
jakož
činitele
od
té
chvíle
otec
jeho
byl
děním
činitelem
o
přestal
být
činitelem
ovšem
on
se
něco
vypořádat
ještě
s
tím
dosavadním
činitelem
který.
Něm
byla
to
bylo
jako
já
to
to
tou
chvílí
když
to
rozhodnutí
udělal
ne
nepadla
a
proto
bylo
třeba
ho
vyprovokovat
on
by
byl
duchem
na
tu
po
veden
on
tam
sám
za
svým
citový
než
je
o
už
věděl
to
má
totiž
dělat
lépe
řečeno
zlačněl
to
znamená
nechal
to
svoje
já
na
holičkách
se
nemohlo
opírat
o
hmotu
kterou
předtím
vládl
protože
vona
byla
začně
náhoda
byla
nemožná
vona
byla
nabyla
neměla
napil
bych
tak
řekl
a
tak
se
extaze
řek
bych
sám
tyto
silen
ale
hmota
už
silná
nebyla
a
to
pomohu
ježíšovu
duchu
který
se
podvolil
k
tomu
aby
nad
ním
zvítězil
aby
něho
udělal
to
jeho
sluhu
takže
sluhu
svého.
To
je
špatně
řečeno
slibu
božího
za
tím
co
před
tím
sloužil
to
já
k
tomu
člověku
abyste
se
člověk
mělo
rozvinout
a
bez
něho
by
to
byl
neudělal
ve
z
toho
já
a
do
toho
dobyto
já
nebylo
satanem
to
bylo
dobrým
sluhou
bez
kterého
by
se
byl
neobešel
ten
začlo
být
satanem
rozumíte
protože
by
bylo
tam
sloužilo
pořád
sobě
ne
a
musel
být
tak
to
tomu
rozumíte
ne
si
jak
to
bylo
proč
tam
a
on
potom
už
sloužil
k
tomu
člověku
ježíši
v
tom
smyslu
že
on
si
nalezl
dvanáct
apoštolů
kteří
to
jáčko
ještě
měli
ne
a
oni
k
tomu
dal
moc
od
otce
aby
svou
vlastní
moc
nemuseli
věci
už
dělat
nýbrž
pokud
mu
bylo
poslušni
tak
aby
dělali
z
moci
boží
takže
ti.
Učedníci
páně
se
je
nebyl
věci
dělali
sami
z
vlastní
vůle
ještě
ale
k
čemu
za
je
poslal
dělali
z
moci
boží
a
to
voni
to
toto
rozlišení
měli
rozumíte
zaručeně
to
je
velice
dobré
že
je
na
této
úrovni
se
dostavuje
schopnost
rozlišovat
toto
je
moje
moc
to
to
je
moc
boží
to
je
při
těchto
zákonitostech
velice
důležitý
prvek
protože
tím
se
člověk
vyznávat
co
bůh
a
co
já
a
co
já
musím
dotoho
ještě
vložit
a
co
doslova
tomu
to
nechat
na
pánu
bohu
protože
kdyby
se
do
toho
sápal
tak
ty
věci
jenom
pokazí
pouze
to
nepřečetl
že
ti
učedníci
páně
jsou
součástí
jedné
a
téže
osoby
lidské
ano
i
s
tím
ježíšem
a
teče
okolím
takže
v
tom
po
té
takhle
se
musí
rozumět
ano
nadto
úrovní
radit.
Jak
poznat
by
jsem
překročil
určitý
stupeň
a
kdy
se
to
to
nastalo
nízko
nosti
a
jakým
nasadit
na
této
nakolik
úrovní
musíte
si
uvědomovat
že
dojnou
ky
jeho
žádnou
volba
se
že
byste
to
moh
toti
tak
nebo
ona
záhad
rozhodovat
se
je
vždycky
nesprávné
ježíš
kristus
na
nikom
chtěl
aby
se
aby
váhal
aby
se
začal
rozhodovat
prosím
tě
tys
temnou
ví
tak
všeho
nechej
ne
a
ji
nechat
mrtví
pokání
doktorce
miluje
ani
pochod
od
se
vite
to
bylo
velice
strohé
že
on
chtěl
ukázat
že
tady
na
těch
přechodech
je
třeba
rozeznat
hranici
o
to
za
volání
boží
jestliže
jsem
si
jisti.
Že
je
bůh
povolává
k
něčemu
vyššímu
nějakému
vyššímu
výkonu
nějaké
jiné
zákonitosti
nějakému
jinému
mravně
vyššímu
třebas
pochopení
věci
tak
bez
méno
srsti
bez
váhání
to
musím
okamžitě
uskutečnit
kdyby
byl
třebas
svatý
josef
malinko
zaváhal
nedal
nohy
na
ramena
a
neutekl
do
egypta
tak
si
ho
ten
je
hleděl
zaručeně
našel
a
to
je
vše
by
popravil
už
bez
egypt
u
zdi
betelně
už
tam
opravoval
nadávka
že
a
to
bylo
blízko
to
bylo
za
my
že
jo
čekat
a
tak
vám
taky
říkám
velice
rychle
vás
dohoní
váš
rozum
ty
vaše
rozpaky
a
znemožní
vám
rád
ně
si
vykročit
když
neutečete
od
čeho
čemu
nerozumíte
jsem.
Většinu
svý
vítězství
dobyli
tím
že
jsem
od
něčeho
utekl
že
se
hrozně
bázlivý
jsem
utíkal
před
tím
čemu
jsem
nerozuměl
já
jsem
tomu
nerozuměl
já
jsem
nevěděl
co
s
tím
tak
jsem
vo
tom
nepřemýšlel
já
jsem
se
snažil
sice
tomu
porozumět
a
jakmile
mně
to
nešlo
dál
tak
jsem
nestalo
na
úrovni
nejistoty
že
já
jsem
to
odložil
zatím
to
třeba
řeči
třebas
divného
hlediska
a
když
to
nešlo
nedefinoval
se
se
zase
odložil
ty
jsem
myslel
a
všechna
hlediska
která
se
mohl
když
čekat
tak
jsem
to
už
vůbec
ne
řešil
a
eto
o
to
bylo
řečeno
nějakou
jistotou
která
mě
přepadl
rozumíte
jestliže
jsem
byl
hoden
toho
to
tu
je
se
že
se
mýlil
v
tom
a
neměl
jsem
ještě
vykazovat
ze
svého
stupně
tak
žádná
jistota
našla
ne
ten
na
sta
já
sem
se
vrátit
pokorně
na
tu
úrovni
na
které
jsem
de
a
tam
jsem
týmiž
prostředky.
Musel
si
věci
zopakovat
ti
věci
zopakovat
a
opakovat
je
za
trest
tak
do
ho
až
to
sle
samovolně
až
na
stal
takováto
jistota
co
dál
rozumíte
jakmile
tady
to
ta
nastala
tak
už
se
potom
nepotřeboval
váhat
anebo
rozmýšlet
ten
je
se
jestliže
jsme
se
dočetli
třebas
ve
starém
zákoně
že
když
vypadl
první
do
ráje
a
byly
by
se
rádi
vrátil
statek
tak
se
se
dal
splněno
nechodí
na
který
nedovolil
aby
se
vrátili
strážce
prahu
vite
než
to
jim
to
nahoře
by
na
jiné
vyšší
úrovni
než
to
jim
to
nahoru
tak
jestliže
to
platilo
tehdy
tak
to
platí
i
dnes
my
jsme
na
úrovni
hmotné
a
nemůžeme
se
dostat
třebas
dotyku
s
anděli.
Ani
bychom
překonali
tohoto
chorou
vína
s
tím
plamenným
mečem
upozorňuju
vás
ale
na
jednu
věc
že
jestliže
se
jim
jevilo
to
tam
tak
že
tam
stal
anděl
s
tím
plamenným
mečem
to
bylo
zosobnění
které
propojeno
jejich
úrovní
že
oni
na
své
úrovni
hmotné
se
stýkali
bytostmi
lidskými
a
anděla
chápali
tedy
také
jako
lidskou
nějakou
zbožnému
udělali
za
van
lidskou
bytost
ne
jako
takovou
chápali
že
s
tím
setkali
neska
že
jste
se
s
tou
překážkou
samotnou
nýbrž
přestanou
svou
o
té
překážce
duchovně
a
ta
představa
o
té
překážce
to
je
strážce
prahu
to
mu
vlastní
setkání
se
u.
Ta
sem
plavu
rozumíte
přestanou
o
překážce
která
mezi
námi
je
a
mezi
tou
úrovni
vyšší
neboť
jak
jsem
vám
tady
před
chvilinkou
říkal
existuje
mnoho
touto
ucelený
soustava
zákonitostí
třebas
pro
tuto
hmotnou
úroveň
našeho
bdělého
vědomí
existuje
ucelená
zákonitost
ucha
soustava
zákonitostí
takže
kdokoliv
by
na
úrovni
vědecké
nevědět
jaká
existuje
baala
na
této
úrovni
nepotřebuje
tomu
vůbec
že
se
vy
víru
v
boha
nebo
nějak
nějaké
vyšší
moznost
neboť
on
by
si
objevil
u
to
spolu
vono
zákonitostí
a
nepotřeboval
vodit
od
koho
to
je
pokud
by
mu
stačilo
a
tažnou
věci
to
stačí
bohužel
ta.
Že
a
způsobuje
boha
bez
osobuje
cena
vo
se
vrátí
kruhem
zase
a
na
uzavřen
okuh
že
to
vytí
vot
to
mu
neznamenal
a
on
si
von
si
pomůže
ty
jasnému
vědění
jasnému
vědění
o
táto
ste
tohoto
světa
třebas
fyzika
ní
jenom
to
je
jedno
nebo
chemický
a
nepotřebuje
k
tomu
bída
boha
takže
žádného
věcem
nedonutíte
aby
věřil
na
boha
a
vy
směl
se
vám
jako
se
mi
často
stalo
že
proč
k
tomu
potřebuju
pána
boha
ovšem
a
je
se
snadno
toho
dostanu
protože
mu
řeknu
a
tak
si
budeme
tu
svou
soustavu
sledovat
ne
a
přijdeme
na
to
že
se
pohybuje
začarovaném
kruhu
rozumíte
tady
z
nás
se
pohybuje
začarovaném
kruhu
který
nemá
začátek
ani
konce
a
to
čí
to
tak
do
vám
tomu
říkají
indové
zákon
karmy.
Točícího
se
kola
ne
a
až
se
to
utočí
až
se
to
všechno
opotřebuje
ta
etika
přesto
dosaženou
onoho
odejde
ne
no
tak
já
mu
říkám
tak
takhle
to
stebou
dopadne
no
tak
pak
se
dovedeme
po
dobrým
ne
to
těmito
nevadí
on
řekne
no
a
třeba
to
to
se
to
za
pět
ale
ne
se
řekli
si
setká
už
zařadit
kupodivu
ne
no
to
nevadí
ale
to
jenom
tak
mimochodem
tak
strážce
prahu
tady
v
mystice
neexistuje
ten
existuje
okltismu
že
tam
člověk
bez
oprávnění
vstupuje
na
úroveň
na
kterou
nepatří
rozumíte
a
pak
se
tam
stýká
ze
stránce
pravé
jako
v
podobě
svých
představ
o
strážci
pravdu
zrovna
tak
jako
třebas
tím
andělem
setká
někdo
pojetí
představu
a
o
andělů
ne
anděl
má
křídla
že
jo
a
má
je
křídla
kupodivu
až
až
od
doby
mi.
A
protože
vám
protože
musíte
říkat
při
dělá
předtím
jeden
měl
že
prosím
když
tam
přišli
třebas
jo
když
tam
při
třebas
k
tomu
abrahamovi
ti
andělé
na
návštěvu
na
vůbec
žádný
příde
neměli
oni
nepoznání
jinak
než
jako
sty
a
přijal
jako
boha
říkal
ho
do
domu
půdou
domu
odtamtud
je
to
podobenství
ne
a
buď
mu
na
to
požehnat
že
ano
za
to
že
je
takle
přijal
ale
nebyli
poznamenal
neměl
je
vám
říkám
teprve
vytrženi
dělal
křídla
zařízení
papeže
byl
a
druhýho
a
vod
tý
doby
máme
křídla
von
ne
to
hozena
to
se
týká
e
potom
když
vidíme
anděla
třídy
představu
svou
andělů
a
ne
s
andělem
samým
není
to
tak
úplně
zlé
ono
přestu
představu
také
usneme
dost
nám
projde
ale
velice
málo
ta
představa
hodně
toho
sebe.
Já
jsem
to
štěstí
že
sem
se
nikdy
žádnou
lidskou
představu
o
bohu
nebo
anděl
nesetká
nikdy
bože
jsem
nezačal
tímto
způsob
já
jsem
byl
někdy
stý
to
máte
výhodu
nevíte
člověka
proto
já
strašně
trpím
nevěřící
lidi
na
sebe
tak
stěně
věcí
v
těch
sedmnácti
letech
že
nikdo
z
vás
nemůže
být
být
nevěřící
že
jsem
byl
tedy
já
a
tenhleten
člověk
naprosto
nehodný
pro
nějakou
víru
nehodný
že
byl
přepadena
za
tím
bohem
protože
jsem
vzdal
sama
sebe
vzdal
se
své
kariéry
zase
tvýho
života
tedy
to
je
ten
princip
který
převádí
člověka
to
de
úrovni
na
druhý
bez
práce
prahu
bez
setkání
se
strážce
ta
když
překonáte
sama
sebe
ano
do
správcem
prahu
tam
u
toho
ježíše
na
té
poušti
jeho
jáčko
ten
jsou
to
je
byl
jako
satan
protože
byl
satanem
v
té
chvíli
předtím
byl
dobrým
pomocníkem.
Tehdy
satanem
a
sváděl
ho
k
tomu
aby
se
mu
klaněl
ten
ježíš
neudělal
to
ježíš
samo
překonat
že
by
se
nesmíte
si
myslet
že
když
vypadat
třebas
úrovně
běžného
lidského
vědomí
do
nějakého
vyššího
rozšířeného
vědomí
že
je
to
něco
co
byste
mě
říct
vítě
že
to
vítězství
to
je
jenom
přes
světla
tento
přes
světel
jak
jsem
to
to
psal
já
to
upozornil
v
té
tě
vědomí
mě
druhý
díl
tam
si
to
laskavě
o
je
to
detailně
i
protože
teďka
nebudu
mít
čas
to
tak
detailně
rozvést
teď
to
přesune
způsobit
že
člověk
nechápe.
Věci
z
té
pozice
dřívější
nýbrž
pozice
nové
jestliže
třeba
dejme
tomu
starozákonní
člověk
chápal
boha
jako
soudce
tak
to
bylo
chápání
boha
spojit
se
člověka
trest
ano
za
zlé
věci
odměňoval
ho
to
věci
dobré
to
byla
pozice
toho
člověka
by
nebyl
tím
soudcem
to
byla
pozice
toho
člověka
bůh
není
přísným
soudcem
a
je
pro
každého
přísně
ze
se
se
jednak
přísně
tou
se
pro
každého
na
té
pozici
stojí
rozumíte
jestliže
já
teďka
přeskočím
všechny
možné
úrovně
a
půl
že
tomu
ježíši
kristu
na
kříži
to
je
ten
já
bych
to
měl
opravdu
detailně
rozebrat
všechno
dát
ale
vy
jste
mi
otázku
karle
úzce
tak
já
ji
taky
úkol
ježíš
kristus
rozvinul
život
na.
Úrovní
boha
činitele
jediného
otce
boha
činitele
tvůrce
činitele
a
měl
za
úkol
být
spasitelem
tak
nemohl
pět
na
úrovni
sice
tvůrčí
činnosti
boží
nemohl
pět
na
úrovni
tvůrčí
činnosti
otcovy
on
musel
přejít
ta
jinou
funkci
spasitelské
jednoho
a
to
je
mož
boha
takže
musel
se
vzdát
k
té
pozice
kterou
tam
zaujal
jako
poslušný
in
rozumíte
čili
musela
se
taky
podívat
na
tom
kříži
proč
to
teletem
duch
opustil
aby
nám
ukázal
že
my
se
taky
budeme
divit
že
to
bylo
všechno
může
lepší
pořádku
ses
zázraky
já
učedníky
nic
nechybělo
ne
a
najednou
to.
To
musí
opustit
protože
nejde
o
to
aby
dělal
někdo
zázraky
jde
o
to
aby
žil
životem
věčným
a
teď
si
dovolím
trošičku
odejít
o
vaší
otázka
abych
mu
před
povede
z
pole
tak
musím
něco
říct
po
životě
věčném
život
věčný
totiž
si
nedovedeme
představit
osobně
co
to
je
když
ho
nezažijete
že
větší
není
nějaký
odpočinutí
věčné
dej
nám
pane
to
tady
krásně
stá
ten
facto
spisu
to
je
hrozná
degradace
křesťanství
věčnost
je
to
světlo
věčně
na
tím
svítit
to
člověk
pokoji
to
je
hrůza
já
bych
se
tedy
zbláznil
budou
kdybych
to
takového
mě
mi
potkalo
v
té
mě
takovým
nepotká
mě
takového
takovým
nepotká
že
už
v
předškolním
věku
jsem..
Text view •
Help