EN | ES |

81-06B

81-06B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Takže jestliže než kristu řekl když mu tam přivedli jednoho mysli že slepého no rozumí nebo nevím koho to bylo a řekl ty to ze prosím co je to za paní na tomto člověku i tam do tam od narození je slepý nemá je svý předcházejících vtěleních a nebylo sou ti ti viděli vyč nějak se pro měli vím neprovinili on říkal není během ani on ani jenom rodiče nýbrž tady se ukázat velikost moc boží sláva boží že to znamená on ve své funkci na úrovni na které byl že že v něm bůh byl činitelem jediným mohl tohleto říci on mohu. Kohokoliv provést operaci toho druhu jako provede na tom slepými že ho mohl nechat začít vidět že překonat tak zvanou karmu čili pro něho to nebyla karma to ho to byla příležitost aby ukázal moc boží na to vás upozorňuju všechny zákonitosti které zažíváte sou příležitostí pro vás aby se ukázala moc boží a ne abyste si to tam od topili smířit můžete přejít ze své úrovně na jinou vy se zařídíte podle tohoto receptu že totiž pokud se člověk být nepatrný malý z kří pnutí ušlápnut postižen osudem tak je vyřízen. My ze svého stavu víc nemůže protože svou myšlenkou úrovni se tam udržuje on musí se stát ničím ne něčím malým třebas v čem listem všechno eště moc on musí být ničím a teprve z pozice ničeho nikoho že kamkoliv tři nahoru to znamená dejme tomu zda maří magdalena která nebyla slušně vychovaný dívka že ano byl ničím když se vrhá k jeho nohám že a je to protože udělal krebs vadí počet stalo máš de můj život ježíši tak oni ji dohořelo nahoru upozorňuju vás na jest někdo jiný přišel než ona a chtěl uzdravení tak nemohla nemoh ho ježíš tasit o člověka v mohl poctivou jenom uzdravení víte co ten lidský prvek. Dělá člo člověk přeje toho je ruce jestliže si nedopřeje závi k uzdravení a zároveň spásu tak získá lidská čin ani jedno ani druhé on musí chtít buď to nebo ono když se unavený bude uzdraven ale do spásy daleko s tímto otcova ano když někdo naopak si přeje spásu tak je mu všechno ostatní přidáno že ovšem přát si spásu problém který bychom měli sedl vysvětlit že to je nad úrovni slepých zákonu karmický co tam s nimi nesou nesouvisí ne nebo o karmě z doby než se na vymýšlí i v a chtěl se most pomatený postavit za takovou roven aby to bylo zrovna ten s křesťanstvím protože. Tak jak se zatím to bere s tého překladu besantové tradice které ona jsem donesla a to se které nemoci walt tento zákon karmický tak jak fakticky jeden nikým vedoucí je brány a jak se brát tedy i u nás kdy existuje totiž bych stvořitel který ustavičně tvoří který nikoli že by byl jeho stvořil ale ustavičně tvoří a v rámci toho stvoření vytvořil různé úrovně vědomí nebo dává možnost aby třebas člověk se ocitl na různých úrovních vědomí a na každé úrovně vědomí existuje jiná zákonitost třebas dejme tomu když. Víte tak ten možnost třebas léta ale běda když se ano probudí a se to je taky lékař spadnete postele viďte po ta zákonitost tady nepůsobí a tam působí totiž svaté strana oproti muladhaře tady u nás na této úrovni probíhá pro vesmírové síly přestat horu do našeho vědomí a tím ho modli cituju tím dává úvodem poskytuju úroveň na kterém vnímáme tenhleten svět ano a s tím se dostane do takové takových zákonitostí kterým říkáme karma ovšem je to je ještě velice hrubé pojetí že v rámci tohoto života který si tady žijeme ještě jsou další úrovně nejenom spánek a dělá. A ale záleží na tom jak se člověk tom bdělém stavu chová jestliže se koná jako přírodní člověk znamená jenom vyslyší svoje pudy svoje ideologická potřeby a tak dále pak to nahá podobným zákonitostem jako zvířata která se podobně chovají není to úplně stejné říkám podobným způsobem se u něho karma vyskytuje to znamená když šel si žije přijetí že vo tom takle život boží je a je konec jako u toho zvířete a když překročí tu zákonitost přírodního života třebas často se o píle ne to by zvíře neudělalo nebo hodně kouří nebo něco takového tak to máte nebyla následek kát život nebo se to stane těžkosti který by se zvíře nedostalo ne. Ale jestliže ten člověk a to platí pro každého toho člověka jestliže ten člověk musí se podrobit společnosti konec tak si nemůže žít přírodně on musí žít podle přírodu pole konec které vládnout v společnosti a pak vlastně stylizuje život ne kvůli tomu aby byl spasen nebo aby poznal boha a když se to společnost přeje že ho k tomu nutí takže jesiže my říct že všichni e bychom vůbec nevěděli že tam budu nic tak svůj život musíme přísně stylizovat ovšem nemá to smysl duchovní to smysly jenom vycházet z vezdejším společností ale je to částečné vycházení z vlastní vůle si dělá musím dělat něco co bych osobně třebas nedělal bych si třebas naučit. Zpíval neměli to by odvedli někam že jo že vám to a učit a se musím se potichu a podobně takže ten život musím nelitovat ale je existuje stylizace života která udělat vyšší smysl takové plete života který vyšší smysl veden například abraham a jenom následovníci židovský národ že je řekli když budete poslouchat co vám bůh nařídím se z vás zrodí zrovna náleží se zrodíme si který vám přinese spásu tak si to víceméně nezdržovali tisíc sedm set let a potom vyneslo narození ježíše krista boha syna božího indové nad tím ženou že jsou do pobití co se podařilo že oni jsou toho názoru o. Že například šest vtěleních širokých zaznamenala ve svých za za svých záznamech šest avataru si ho vých jenom a jiných avatarů a to nebyl polích avatar tak prosím oni zažili tolik avatarů a oni říkají ale vždycky ten avatara přišel jenom proto že tady ty poměry byli tak neudržitelné že on to musel napravit a ti židi poprvně provedli něco že nečekali asi poměr se takhle horší nýbrž sami si boty vaší života vynikal existenci boží na světě neměl mi potom zacházet to jiná věc ale dokázali aspoň tohle toto bylo hodně čili židem ží mají plný obdiv indů po této stránce a říkají protože je to avatar který byl za okolností dovedem do tohoto života tak je taky jiné úkoly a něco nového přines. A to nového jste použit by nepochopili ji indové jsme to pochopili oni si moc ale o sobě myslí ne úplně a my teďka si řekneme eště to další čili sou tak jsem řekl když potom bohu žili ne přírodním životem když je abram odvedli to do sebe země nýbrž poslouchali boha stylizoval život za účelem vyšším tak poloha jiné zákonitosti než přírodní člověk než zvíře byli za dobré skutky odměňováni a za špatné skutky byli trestáni to se předtím nedělo ano dokud žije zvíře při jedním životem za sebe tygrem že vraždit a není zato trestán pochopitelně že tady by by byli vraždě tak by byli trestáni proto měli příklad nese silnější nepokradeš ne zabiješ a tak dále to byli nové příkazy pro přírodního života neplatil tyto příkaz při tom přírodní života. Člověka tam se ještě mohou vrátit a všecko se mohlo dělat smělo bez následků karmický dokonce že jo a tady najednou by za trestáni tak ten bůh na této úrovni se vtěluje jako zákonitost kterou bychom mohli nazvat nebo chrakterizovat soudcovství zákon který jsou odsuzuje spravedlivě dobře nebo dobrem nebo špatném podle toho se člověk sluhy ježíš kristus potom nasadil na tuhletu úroveň a říká ne jako tam vy tam na koně oko za to okolo ukazu nýbrž podle nějakých jiných zákonitostí a ukazoval sem jaká zákonitost třebas blázna vy o životě jak to ukazoval když se narodil na tomto světě měl lidské tělo ale vědomé si toho že otec pravý. Tím jeho je bůh kde bez jenom věci celý nedo vědomě tohoto a jednal podle toho že měl tohoto otce jediného a že ten otec my nařídil aby zvládl tuto úroveň takže musel být poslušen z tohoto světa že by poslušen rozvinul život do třiceti let a pak dál po jordánu zase mu otec se mu nejevil jako zákon na úrovni před jordánem nýbrž jako zákon nový jako zákon jediného činitele že ten otec za něho všechno dělal on když léčil tak říkal to se neudělal na vyvá uzdravila a můj otec že nebesích to je moc boží která způsobuje že všechno takhle děje pro. Bůh činitel to je další úroveň karmické a ta není nejvyšší tak končí jak tam ježíš kristus ukázal aby mohl ukázat aby mohl dovést člověka do neosobního vedení tak tam ta úroveň musel dělat musela končit on se museli ježíše zdát jeho učedníci a přišel duch svatý to znamená to je nová funkce tého jednoho boha kde ten duch lepší jako otec jako činitel nýbrž jako osvětitel tam ten člověk pomocí boží poznává zatím to záva rozumem a tam poznává boží mocí rozumíte potom samosebou tam všechny ty zákonitosti působí zcela jinak a zase slepě na každé úrovni ten soud zákonitost. Ti působí slepě takže vy se marně pomáháme boží pomoci nějakých situací potože dokud na úrovni tíme a zůstávám na tam ten zákon slepě působit a vypadá to jako nemocný než o to se nemilosrdný nutí k tobě poneseme ten úrovně víc že všechno pochopitelně jes krize který bůh se vtěluje do stvořeného tak je ti vedeme tam se vysoko takovou také věci duch je tím do čeho se vtěluje je to zákonitostí do toho v těle nežije ale od toho odejít tím že by tu zákonitost zrušil protože my to představa existovat musíte zákonitosti to existuje totiž. No takže dejme tomu když se člověk ocitne na úrovni totiž když se stvoření ocitne na úrovni člověka tak tomu potřebuje vyspělé individuální jinak by se jako člověk nemohl uplatnit to že je třeba jako zvíře které se to nemá tak vyhraněné ne nebo jakou na která taky to nějakým způsobem ale ještě méně by hraně ne ale nemohu se nemohl by prokazovat lidské vlastnosti čili od narození člověka se vlivem složitosti lidského organizmu lidem veletok ho záznamu rozvíjí individualita která způsobuje že ten člověk je schopen jako člověk žít on se toto řek bych. Kořistnicky se pomáhá života který mu byl od boha svěřený malé dítě bez ohledu na rodiče k křičí a přeje si na poli se třebas ne nebo dát se spad nebo nevím co všechno to víme všichni to je kořistí tví na každé úrovni ten vedou tele který tam je se chová jako kořínek tam bude třebas vedoucím prvkem existence boží kterou jsme vyhnali které která kam přistoupila kterou my si uvědomili tak se bude vzdalovat tak protože s nitky chovat jako to malé dítě s tím svým malým jáčkem upozorňuju vás na to když například dejme tomu někdo se mi to stalo v sedmnácti letech pozná že jeho vnitřní podstata je věčná tak pokoutně tohleto všecko považuje. Že za marné zbytečné plané a sloužil bych jenom tomu všechno ostatní byly moc rád opomíjel fakticky je ten bůh které se v něm který se v něm zrodil je takovým magnetem jsem tomu říkal kořistí těm že promiňte mně tak na který k sobě tahne celou lidskou bytost a nedovoluje aby ten člověk se věnoval tomu čemu se nedával předtím jsem předtím měl třebas nějaké vlastnosti třebas ne nitky vot ano trpělivost do těch sedmnácti let a najednou ta netrpělo se vyplněnu život se přemoci na tutéž vlastnost která ale nadávala ve prospěch existenci boží ve mně že sem zavřeli šel a mezi kyne jsem byl v tom smyslu že všechno co co bylo větší jiný než cesta. Tak k němu mně bylo protivné rozumíte tak jsem byl zase stejně nedotkli a to se něco měli ale bylo to v pořádku v tomto smyslu vite i nese si mysleli že se člověk najednou změní základu je litovali ta je mu ponecháván vás budu ani k tomu jordánu víte ale pomalinku tam na to čas totiž máme do pásek no a to totiž potřebuje to eště rozvíjet to ještě nevydrží o všechno z tohoto života kdyby ho říkejte tomu dneska jsem dokonale opustil svoje tu individualitu ta mně tu chvíli přestalo chutnat jíst nebo třeba bych spát nepotřeboval bych pít zabil bych se to musím jít rozumíte jenomže jeho poměr k tomu mému poznání které mám je jiný než dříve. A teď to po teďka půl ale pomalinku jo k tomuto stádiu takže jestliže to způsobí že ten člověk se chová na životě že potápí i ty svoje rodiče křičeli a podobně si vyhnutí to co potřebuje živen že potom dále nezařídil dycky potřebami že neboť se ztotožňuje s on se ztotožní tělem mylně toto se ztotožní s tělem mylně tak je to fyziologický potřebovali a třeba asi mi chtíti a za svou kariéru nebo to nevadí rozumíte na to se nedivte jestliže například dneska vidíme že lidé vůbec na boha nedají nebo tak voni rozvíjejí velice prudce svůj život a tak je to k něčemu dobré indové říkají laocem říkal to řekne my když se ho. Sice devět set se ocitl na hranicích evropy my teďka nebere nedop vůbec působit protože evropa musí projít období materialismu abyste tu svou úroveň životní rozvinuli jak nejvíc můžete a vám ale vyučuju jednu věc řekl a na tehdy že vy toho duchovního unesete daleko víc než my indové podvyživení z méně rozvinutým světským životem jednou budete být dámy vedle nás protože jste prodělali ten matky a ismus tak nebuďte pesimisti ještě před zrozen je nějakýho takovýhle ho oficielně materialismu že von to to dávno věděl a indové to dávno věděli a vědí že to vyšší smysl ano když člověk rozvine a. Kdykoliv rozvine ten svůj život a může a dál mu to nejde tak se dostavuje u něho stav neklidu protože ono mu to dál nejde například on se s tím je neschopen matka nějakým mine nebo nevím co všecko v tomto momentu by neměla dětinnost a na další pokrok na své úrovni nýbrž by měl jak jsem napsal ve zabití či jak jsem to měl opsal by měl okamžitě odstoupit než než to neklidem se ho mocný od toho od své pro pozice a měl by se znovu to pokusit ten neklid přestane a znovu takhle klepat a kdyby to dál nešlo tak se nepokoušejte zákon oboru jít a počkat zase nějakou dobu na věc bude klidný dovíte dycky s klidem protože nejhorší. Na této úrovni rozvinutého života je neklid jestliže to poší neklidem tak není možno přes tuto úroveň se dostat rozumíte musíte si uvědomovat že asi ten ježíš kristus co von vyvedl do těch třiceti let von se asi smutný všeho co tento svět stýkal to znamená dokonale zvládl se neslo i tou a m svou rodinou svým okolím asi rádi šlo mu to samo do ne klidně a to po jeho bylo signálem že rozvinul život jak se o relativně rozvinout na tedy ší úrovni ne za prosíte se uživil a smastačí to co je tam to máme toho plné zuby ještě když je to nepracoval toho spíše se všelicos ale jestli se to nestalo al ani tohleto zpracujeme to ježíše krista a poznáme tu zákonitost kterou on. Na ukázal pak můžeme ještě si třebas udělat svatým ona ho družkou jako tadyhleten evangelista třebas a nebo někdo jiný mi to může udělat ale zatím se toho nepouštějte protože nám to stačí máme toho moc co dělat s tím a nic nemám nechybí za tím v soustavě abychom mohli dokonale pochopit to co nám chtěl říct no a tak dobře a on to za to matku do signálem že toho musí nech po dobrým rozumíte jakmile to samo jde tak je to na úrovni samovolnosti je organismu jenomže samovolnost mého činnosti jeho organizmu že klepe mi samo sochám bez se vlastní vůle a tak dále to je jiná samovolnost než tomuto docílí zdoko. Normálním tohoto života které vyšší úroveň samovolnosti a to bych řek že je strop úrovni na které jsem a se které nohou kousek zase jít dál bez jakýchkoliv skok bez násilností bez těžkostí bez temných rocích smyslů a ducha jak to líčí svatý jan kříže že ty všichni na to do tři samorostle nevěděli jak na to neměli vůbec tušení o tom co vám tady říkám to by nemuselo všechno být všem byl to vydat mimochodem protože nejsme věděli a moc toho dělali ne tak je ty ženy to zvládne tak bych teďka nějakým přirovnáním vám vysvětlil tak celá ta cesta k bohu se podobá schodišti chromí asi tak ono to nebude úplně vystihovat věc tak podle dokulata jednou nová dva. Že přirovnání ale dávám toto pochopit věci tak jak jsou je to schodišti uzavřené úzké schodišti uzavřené stěna neprodyšně do do těsně mi návodů strach jo a vy si dete to schodech nahoru když dete na první stupeň a se te seděl dostat dál tak musíte ten stupeň naplnit svými skutky rozumíte když ho na plníte těmi skutky které se nazval tady před chvílí stylizovaným životem tak se naplní vodou těch skutků ten první stupeň a vy nemusíte se na ten druhý stupeň šplhal nějakým skokem nebo leze nýbrž to tam dodržet klidně rozumíte po tom svém stupni a byl se to na sochy schod ten zase se naplnit novou vodou kam skutků od toho dětí tamní úrovni rozumíte. A zase do vůle to na vyšší stupeň a tak to nemusím dál líčit ne tak je minuta úzká cesta ona je strmá ale opravdu je to neprodyšně cesta není z úniku a kdyby člověk jako přerozoval tou stěnou tak by nejenom vy tekla ta voda a byl by to hrozný pád jo on to ukazoval ježíš kristus třebas na úrovni jidáše jeho učedníci to je taky na z úrovní karmický měli se řídit k jeho vůlí oni si měli být vědomi toho že to co dělali předtím li obyčejným nevěřit že to není z jejich moci když se to z moci boží a měli te i nejenom své moci všechno dělat ale moci měly být poslušni ne a jestliže třebas ten jidáš velice dobrý člověk byl počátku neposlušen jenom koni. Nuže nechápal věci které chápali ježíš kristus a proto to mu nezdálo něco správným co ježíš kristus dělal tak to bude začátek těch těžkosti a toho rákosí my si nesmíme na žádné úrovni myslet že jsme stopy všechno moudrost a ježíš kristus říkal že na úrovni jsem pořád ještě za tou úrovní po tom křtu v orgánu promiňte mně aby se to hodí jako příklad se vrátím a na ukázal že když ten jidáš třebas říkal tady ta mater byla vlita na půl hlavu ježíši to tak drá kdyby se rozdal chudým tak se jim to může a tady se to promarnilo on nechápal jaký to vyšší smysl že to pomazání a které tam bylo určitým symbolem duchovního vzestupu a které on předvídal touto události. Ovládal události na této úrovni a ukázal tím co se s ním stane že bude pomazán na krále který bude mu vládnout duchem a podobně o to takže nebylo to ve zlém on napřed ve zlém nemyslel on by byl také ježíše nezradil kdyby byl mu ježíš tomu nedal moc on on se ho osobně zmařil ježíš kristus že ano ze své vlastní vůle a my dáš by se byl by nastane dneska rama aby ho byl zradil uda tomu moc při poslední deset jak to že víte tak se ale vrátím tak na každé úrovni je třeba být pokušení těch zákonů které tam jsou jakmile se není poslušen těch zákonů třebas proto že je nezná jenom proto tak sice hříchu to nečinil když to nezná ale strašně tím to. Takže lépe je je znát a ježíš kristus svým životem ukázal všecko co nám dává poznat si zákonitosti jakých užívat a jakého druhu sou tak a to je ta ocitli vaším dotazem u toho momentu kdy von ježíš kristus se mohl toho satanáše na poušti kdykoliv člověk nějakým způsobem rozvine svůj život lidský tak že nemůže bez zneklidňování to dále zlepšovat a rozvíjet tak vstoupit do jordánu to znamená česky řečeno se boží moci odevzdat která způsobila svou zákonitostí do plnění jeho zákonitosti že se dostal na střechu nebo navrch své úrovni on nešel do. To jordánu a tam se dal pokřtít to znamená dal si předvést své synovství předvést tak dost a to ráně řečeno on totiž se odevzdal do míry že kdyby tam byl býval někdo jiný třebas ne svatý jan křtitel tak na něm provedl totéž jako on na na tom prostředník nezáleží ale lidský prostředník je zapotřebí při tom to je ale na jeho úrovni tolik nezáleží záleží na tom duchu te kterým člověk se přibližuje k tomu jordánu to znamená že nechce jednat sám vyložím to zlepšovat nejde. Nechte si dál taky zneklidnit pochopil že je načase aby za něho jednal otec jestliže jsem do se dál ne abych ho jako vykořisťovat to ne že je to taková uměle která musíme slova omylem o tom poučen která musí nastat z jeden nenechal jednat o tedy jednal pořád sám nechali nad otce že by nemohl dál že by nemohla přijat na kříž by bylo stal nocí kdyby nemoh cesta ducha svatého nic z toho by nebylo možného to dobře věděl a proto si ta šel pro požehnání od boha otce jakož činitele od chvíle otec jeho byl děním činitelem o přestal být činitelem ovšem on se něco vypořádat ještě s tím dosavadním činitelem který. Něm byla to bylo jako to to tou chvílí když to rozhodnutí udělal ne nepadla a proto bylo třeba ho vyprovokovat on by byl duchem na tu po veden on tam sám za svým citový než je o věděl to totiž dělat lépe řečeno zlačněl to znamená nechal to svoje na holičkách se nemohlo opírat o hmotu kterou předtím vládl protože vona byla začně náhoda byla nemožná vona byla nabyla neměla napil bych tak řekl a tak se extaze řek bych sám tyto silen ale hmota silná nebyla a to pomohu ježíšovu duchu který se podvolil k tomu aby nad ním zvítězil aby něho udělal to jeho sluhu takže sluhu svého. To je špatně řečeno slibu božího za tím co před tím sloužil to k tomu člověku abyste se člověk mělo rozvinout a bez něho by to byl neudělal ve z toho a do toho dobyto nebylo satanem to bylo dobrým sluhou bez kterého by se byl neobešel ten začlo být satanem rozumíte protože by bylo tam sloužilo pořád sobě ne a musel být tak to tomu rozumíte ne si jak to bylo proč tam a on potom sloužil k tomu člověku ježíši v tom smyslu že on si nalezl dvanáct apoštolů kteří to jáčko ještě měli ne a oni k tomu dal moc od otce aby svou vlastní moc nemuseli věci dělat nýbrž pokud mu bylo poslušni tak aby dělali z moci boží takže ti. Učedníci páně se je nebyl věci dělali sami z vlastní vůle ještě ale k čemu za je poslal dělali z moci boží a to voni to toto rozlišení měli rozumíte zaručeně to je velice dobré že je na této úrovni se dostavuje schopnost rozlišovat toto je moje moc to to je moc boží to je při těchto zákonitostech velice důležitý prvek protože tím se člověk vyznávat co bůh a co a co musím dotoho ještě vložit a co doslova tomu to nechat na pánu bohu protože kdyby se do toho sápal tak ty věci jenom pokazí pouze to nepřečetl že ti učedníci páně jsou součástí jedné a téže osoby lidské ano i s tím ježíšem a teče okolím takže v tom po takhle se musí rozumět ano nadto úrovní radit. Jak poznat by jsem překročil určitý stupeň a kdy se to to nastalo nízko nosti a jakým nasadit na této nakolik úrovní musíte si uvědomovat že dojnou ky jeho žádnou volba se že byste to moh toti tak nebo ona záhad rozhodovat se je vždycky nesprávné ježíš kristus na nikom chtěl aby se aby váhal aby se začal rozhodovat prosím tys temnou tak všeho nechej ne a ji nechat mrtví pokání doktorce miluje ani pochod od se vite to bylo velice strohé že on chtěl ukázat že tady na těch přechodech je třeba rozeznat hranici o to za volání boží jestliže jsem si jisti. Že je bůh povolává k něčemu vyššímu nějakému vyššímu výkonu nějaké jiné zákonitosti nějakému jinému mravně vyššímu třebas pochopení věci tak bez méno srsti bez váhání to musím okamžitě uskutečnit kdyby byl třebas svatý josef malinko zaváhal nedal nohy na ramena a neutekl do egypta tak si ho ten je hleděl zaručeně našel a to je vše by popravil bez egypt u zdi betelně tam opravoval nadávka že a to bylo blízko to bylo za my že jo čekat a tak vám taky říkám velice rychle vás dohoní váš rozum ty vaše rozpaky a znemožní vám rád si vykročit když neutečete od čeho čemu nerozumíte jsem. Většinu svý vítězství dobyli tím že jsem od něčeho utekl že se hrozně bázlivý jsem utíkal před tím čemu jsem nerozuměl jsem tomu nerozuměl jsem nevěděl co s tím tak jsem vo tom nepřemýšlel jsem se snažil sice tomu porozumět a jakmile mně to nešlo dál tak jsem nestalo na úrovni nejistoty že jsem to odložil zatím to třeba řeči třebas divného hlediska a když to nešlo nedefinoval se se zase odložil ty jsem myslel a všechna hlediska která se mohl když čekat tak jsem to vůbec ne řešil a eto o to bylo řečeno nějakou jistotou která přepadl rozumíte jestliže jsem byl hoden toho to tu je se že se mýlil v tom a neměl jsem ještě vykazovat ze svého stupně tak žádná jistota našla ne ten na sta sem se vrátit pokorně na tu úrovni na které jsem de a tam jsem týmiž prostředky. Musel si věci zopakovat ti věci zopakovat a opakovat je za trest tak do ho to sle samovolně na stal takováto jistota co dál rozumíte jakmile tady to ta nastala tak se potom nepotřeboval váhat anebo rozmýšlet ten je se jestliže jsme se dočetli třebas ve starém zákoně že když vypadl první do ráje a byly by se rádi vrátil statek tak se se dal splněno nechodí na který nedovolil aby se vrátili strážce prahu vite než to jim to nahoře by na jiné vyšší úrovni než to jim to nahoru tak jestliže to platilo tehdy tak to platí i dnes my jsme na úrovni hmotné a nemůžeme se dostat třebas dotyku s anděli. Ani bychom překonali tohoto chorou vína s tím plamenným mečem upozorňuju vás ale na jednu věc že jestliže se jim jevilo to tam tak že tam stal anděl s tím plamenným mečem to bylo zosobnění které propojeno jejich úrovní že oni na své úrovni hmotné se stýkali bytostmi lidskými a anděla chápali tedy také jako lidskou nějakou zbožnému udělali za van lidskou bytost ne jako takovou chápali že s tím setkali neska že jste se s tou překážkou samotnou nýbrž přestanou svou o překážce duchovně a ta představa o překážce to je strážce prahu to mu vlastní setkání se u. Ta sem plavu rozumíte přestanou o překážce která mezi námi je a mezi tou úrovni vyšší neboť jak jsem vám tady před chvilinkou říkal existuje mnoho touto ucelený soustava zákonitostí třebas pro tuto hmotnou úroveň našeho bdělého vědomí existuje ucelená zákonitost ucha soustava zákonitostí takže kdokoliv by na úrovni vědecké nevědět jaká existuje baala na této úrovni nepotřebuje tomu vůbec že se vy víru v boha nebo nějak nějaké vyšší moznost neboť on by si objevil u to spolu vono zákonitostí a nepotřeboval vodit od koho to je pokud by mu stačilo a tažnou věci to stačí bohužel ta. Že a způsobuje boha bez osobuje cena vo se vrátí kruhem zase a na uzavřen okuh že to vytí vot to mu neznamenal a on si von si pomůže ty jasnému vědění jasnému vědění o táto ste tohoto světa třebas fyzika jenom to je jedno nebo chemický a nepotřebuje k tomu bída boha takže žádného věcem nedonutíte aby věřil na boha a vy směl se vám jako se mi často stalo že proč k tomu potřebuju pána boha ovšem a je se snadno toho dostanu protože mu řeknu a tak si budeme tu svou soustavu sledovat ne a přijdeme na to že se pohybuje začarovaném kruhu rozumíte tady z nás se pohybuje začarovaném kruhu který nemá začátek ani konce a to čí to tak do vám tomu říkají indové zákon karmy. Točícího se kola ne a se to utočí se to všechno opotřebuje ta etika přesto dosaženou onoho odejde ne no tak mu říkám tak takhle to stebou dopadne no tak pak se dovedeme po dobrým ne to těmito nevadí on řekne no a třeba to to se to za pět ale ne se řekli si setká zařadit kupodivu ne no to nevadí ale to jenom tak mimochodem tak strážce prahu tady v mystice neexistuje ten existuje okltismu že tam člověk bez oprávnění vstupuje na úroveň na kterou nepatří rozumíte a pak se tam stýká ze stránce pravé jako v podobě svých představ o strážci pravdu zrovna tak jako třebas tím andělem setká někdo pojetí představu a o andělů ne anděl křídla že jo a je křídla kupodivu od doby mi. A protože vám protože musíte říkat při dělá předtím jeden měl že prosím když tam přišli třebas jo když tam při třebas k tomu abrahamovi ti andělé na návštěvu na vůbec žádný příde neměli oni nepoznání jinak než jako sty a přijal jako boha říkal ho do domu půdou domu odtamtud je to podobenství ne a buď mu na to požehnat že ano za to že je takle přijal ale nebyli poznamenal neměl je vám říkám teprve vytrženi dělal křídla zařízení papeže byl a druhýho a vod doby máme křídla von ne to hozena to se týká e potom když vidíme anděla třídy představu svou andělů a ne s andělem samým není to tak úplně zlé ono přestu představu také usneme dost nám projde ale velice málo ta představa hodně toho sebe. jsem to štěstí že sem se nikdy žádnou lidskou představu o bohu nebo anděl nesetká nikdy bože jsem nezačal tímto způsob jsem byl někdy stý to máte výhodu nevíte člověka proto strašně trpím nevěřící lidi na sebe tak stěně věcí v těch sedmnácti letech že nikdo z vás nemůže být být nevěřící že jsem byl tedy a tenhleten člověk naprosto nehodný pro nějakou víru nehodný že byl přepadena za tím bohem protože jsem vzdal sama sebe vzdal se své kariéry zase tvýho života tedy to je ten princip který převádí člověka to de úrovni na druhý bez práce prahu bez setkání se strážce ta když překonáte sama sebe ano do správcem prahu tam u toho ježíše na poušti jeho jáčko ten jsou to je byl jako satan protože byl satanem v chvíli předtím byl dobrým pomocníkem. Tehdy satanem a sváděl ho k tomu aby se mu klaněl ten ježíš neudělal to ježíš samo překonat že by se nesmíte si myslet že když vypadat třebas úrovně běžného lidského vědomí do nějakého vyššího rozšířeného vědomí že je to něco co byste říct vítě že to vítězství to je jenom přes světla tento přes světel jak jsem to to psal to upozornil v vědomí druhý díl tam si to laskavě o je to detailně i protože teďka nebudu mít čas to tak detailně rozvést teď to přesune způsobit že člověk nechápe. Věci z pozice dřívější nýbrž pozice nové jestliže třeba dejme tomu starozákonní člověk chápal boha jako soudce tak to bylo chápání boha spojit se člověka trest ano za zlé věci odměňoval ho to věci dobré to byla pozice toho člověka by nebyl tím soudcem to byla pozice toho člověka bůh není přísným soudcem a je pro každého přísně ze se se jednak přísně tou se pro každého na pozici stojí rozumíte jestliže teďka přeskočím všechny možné úrovně a půl že tomu ježíši kristu na kříži to je ten bych to měl opravdu detailně rozebrat všechno dát ale vy jste mi otázku karle úzce tak ji taky úkol ježíš kristus rozvinul život na. Úrovní boha činitele jediného otce boha činitele tvůrce činitele a měl za úkol být spasitelem tak nemohl pět na úrovni sice tvůrčí činnosti boží nemohl pět na úrovni tvůrčí činnosti otcovy on musel přejít ta jinou funkci spasitelské jednoho a to je mož boha takže musel se vzdát k pozice kterou tam zaujal jako poslušný in rozumíte čili musela se taky podívat na tom kříži proč to teletem duch opustil aby nám ukázal že my se taky budeme divit že to bylo všechno může lepší pořádku ses zázraky učedníky nic nechybělo ne a najednou to. To musí opustit protože nejde o to aby dělal někdo zázraky jde o to aby žil životem věčným a teď si dovolím trošičku odejít o vaší otázka abych mu před povede z pole tak musím něco říct po životě věčném život věčný totiž si nedovedeme představit osobně co to je když ho nezažijete že větší není nějaký odpočinutí věčné dej nám pane to tady krásně stá ten facto spisu to je hrozná degradace křesťanství věčnost je to světlo věčně na tím svítit to člověk pokoji to je hrůza bych se tedy zbláznil budou kdybych to takového mi potkalo v takovým nepotká takového takovým nepotká že v předškolním věku jsem..

Download XMLDownload textWaveform view