Waveform view
80-07B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
to
do
tak
by
byl
tyto
věci
dozrávali
a
nebuďte
nepoctivě
tak
doba
se
nedá
do
dobře
o
které
i
dyž
neni
poloze
se
vůbec
nebere
na
ní
nějaký
sobě
protože
záleží
na
intenzitě
počínání
na
každém
tom
stupni
téže
máme
aby
se
nějak
přirovnal
uměle
limě
že
ano
né
brambory
by
to
vane
někde
od
celí
tem
a
zeleninu
tak
dále
a
tam
se
překračuje
a
za
technické
vety
že
a
něco
podobného
na
vás
kte
ježíš
kristus
že
já
nebo
on
zaveden
jedním
život
sebe
že
to
všechny
ty
lhůtu
překročili
tak
aby
to
nemuselo
být
tisíce
vtělení
že
by
to
být
život
jeden.
Ale
jestliže
potom
se
dospěje
tím
počínáním
který
se
vadí
ve
starém
zákoně
se
zase
života
a
který
vysvětluje
ježíš
kristus
ten
styl
neboť
naplňuje
to
co
tam
bylo
řečeno
aby
věděli
jak
se
to
máte
listina
moderně
ji
lépe
aby
v
tom
byl
bych
a
nikoliv
vola
to
chtěl
vot
duch
toho
vyprchal
v
té
době
stadiu
si
do
forma
dostala
to
bylo
málo
tak
to
bylo
to
to
náplň
která
do
toho
kterou
do
toho
vložil
jestliže
ježíš
kristus
přišel
tak
se
napřed
na
té
svě
tedy
to
do
velkého
vědomím
rozumějte
od
nás
sami
tam
byl
vložen
svým
vědomím
a
zase
uvědomili
tak
tomu
je
třeba
aby
napřed
to
začlo
někde
působit
naší
nesmrtelné
v
Ono
musí
být
svědkem
toho
že
věci
dozráli
ona
jediná
celé
to
izraelského
a
zase
ten
toho
že
doba
dozrála
že
se
má
nový
ježíš
kristus
a
že
je
třeba
aby
někdo
se
obětoval
pro
to
narození
a
to
byla
ona
ona
se
bral
obětuje
neboť
ona
jakože
já
duše
je
tak
potom
si
pořád
říkali
že
sponou
mezi
námi
a
bohem
při
ona
tedy
hlouběji
vstoupit
do
toho
stvořeného
když
se
přiblíží
tomu
člověku
z
toho
jeho
mu
jeho
běžnému
vědomí
a
musí
zařizovat
věci
tak
jak
je
to
v
tom
evangeliu
napsáno
uzná
zjevení
a
tak
dále
to
znamená
najednou
se
tady
objevuje
vědomí
něčeho
co
ještě
není
vědomí
boha
nýbrž
co
se
má
do
vědomí
dostat.
Je
se
do
lidského
vědomí
prostě
které
tam
nebyli
o
kterých
můžeme
na
pro
ten
ně
víc
že
toto
není
země
a
jestliže
ve
vašem
životě
se
objevují
prostě
které
nejsou
z
vás
tak
to
je
znakem
připraveného
skoku
který
je
si
brání
nesmrtelné
na
svojí
pochopitelně
tohletou
jakmile
má
k
tomu
příležitost
jakmile
to
je
vydáte
příležitost
by
dáte
patří
klid
přenosu
je
zapotřebí
pro
to
a
ten
ježíš
kristus
se
v
něm
narodí
upozorňuju
vás
znovu
se
narození
je
vám
zprostředkuje
nevy
potí
daří
způsob
poznání
ne
vypovídat
je
to
nemluví
to
znamená
vždyť
po
týden.
Váhu
toho
no
to
života
jenom
váhu
to
znamená
vy
to
budete
hodnotit
jako
něco
cennější
ho
než
co
dosud
té
žili
ale
nebudete
z
toho
mít
konkrétní
kazit
nebo
informace
o
tom
co
máte
na
každém
kroku
své
cestě
a
ukazování
jenom
ty
hlavní
kroky
takových
hrubých
lich
tě
za
den
dítě
a
odnětím
nebo
odved
ho
do
a
dost
tak
dále
si
ve
dělo
nazpátek
podobně
to
jsou
jenom
takové
momentální
zásah
které
se
do
vašeho
vědomí
dostanou
a
to
všechno
mezitím
musíte
vyplnit
popravili
nebo
to
dobrou
vůli
lépe
že
se
no
na
této
cestě
hraje
na
té
této
padli
hraje
podobá
vůle.
Roli
a
je
kriste
o
tom
zmínil
je
svých
v
nás
letech
tak
já
nemusím
být
v
tom
co
je
mého
otce
to
je
ta
dobrá
vůle
která
na
rostla
už
do
toho
trapně
naroste
do
toho
že
už
člověk
musí
tom
rozumíte
musí
se
vypěstovat
soustavně
tam
to
odříkání
je
odříkání
volní
že
já
chci
tak
dlouho
si
až
už
musím
být
jo
a
to
je
nejlepší
přípravou
abych
se
mohl
oprostit
od
prostředí
ve
kterém
tento
to
dokázal
a
mohl
toto
jordánu
samozřejmě
vstoupit
do
jordánu
znamená
považovat
sebe
za
už
ne
za
člověka
fakticky
ho
tomu.
To
světu
nýbrž
za
někoho
který
boha
nebo
boha
vychází
pode
bohu
se
vrací
a
tak
dále
si
tady
musíte
simulovat
když
se
vy
dodáno
ne
vstoupili
protože
musíte
napřed
potom
vás
tou
po
napřed
vědět
co
se
v
tom
jordánu
všem
představ
o
věci
to
nevede
se
stal
dal
mít
po
vědomí
o
tom
o
tady
bo
aspoň
tady
se
o
to
abyste
přestali
být
syni
této
země
ne
dřív
zaseli
ty
nudí
rozumíte
zdib
tomuto
kou
nedostal
to
stím
dojít
k
vlastní
zase
vnutit
volně
volně
dorostete
tak
pak
budete
moc
vzít
na
sebe
vůli
boží
předtím
nemůžete
podle
dle
boží
jednat
jednat
podle
vůle
své
a
ta
musí
být
usměrnění
osobně
usměrnit
jak
vám
tady.
Radím
a
bude
vám
pomáhat
jedině
ta
boha
toho
nového
života
kterého
se
vám
masité
to
hodnocení
nové
hodnocení
od
té
doby
těch
se
matce
a
nově
hodnotil
na
jsem
hodnotil
toto
hodnocení
způsobuje
že
já
nemohu
něco
hodnotit
jako
dříve
že
tomu
následkem
bylo
nemohu
tolik
věnovat
dybyste
to
nebude
zastíňována
to
hlavní
to
potřebuje
aby
bylo
to
potřebuje
aby
bylo
vykonáno
že
to
nebude
překrýt
o
nějakou
zbytečné
starostí
a
tady
musí
nastoupit
právě
tady
stupni
to
je
tak
u
té
se
mluvil
o
nesení
věcech
ne
jedna
zbytečně
a
je
na
ohledu
plně
při
tom
by
mohl
celé
zapomenout
na
tu
ohledu
plavala
chyba
jestliže
tuto
disciplinu
ty
svojí.
Na
této
cestě
tak
se
ocitne
před
jordánem
zaručeně
jsem
tady
mluvil
dlouze
volný
zaměřením
než
se
doktore
člověk
jordánu
tak
jsem
chtěl
říci
že
vodítkem
mě
musí
být
na
každém
kroku
hodnota
kterou
se
získal
při
narození
v
betlémě
nový
život
který
nebyl
který
povídavý
ale
který
vážil
ne
mě
nějakou
hodnotu
to
to
dával
přednost
před
čím
ostatním
jestliže
byste
schopni
dávat
soustavě
přednost
něčemu
duchovnímu
přesvědčím
tak
té
zažili
narození
ježíše
v
betlémě
pozoruju
vás
že
tady.
A
dobře
pozor
na
každém
kteří
stejným
způsobem
ježíš
kristus
ale
vy
vědomě
se
ti
a
nebo
ze
do
deseti
nebo
celý
to
se
u
nikoho
nestane
svatý
františek
z
assisi
měl
tu
schopnost
že
vy
dycky
viděl
ve
svém
soudy
přímá
novýho
žáka
výši
kterou
přidával
k
tomu
novému
žáku
on
by
pil
nebo
více
se
na
té
nebo
to
vylil
toho
nepřijal
pochod
i
to
nebo
to
vy
všechno
v
sobě
že
vona
venku
a
do
ne
toto
udělal
potom
k
zástup
k
ten
to
své
smrti
tak
někým
řečeno
že
to
znovuzrození
ty
tom
betlémě
postupuje.
Namnoze
etapovitě
si
že
je
u
vás
ze
jasné
jako
že
u
vás
u
každého
je
a
třebas
nejasné
znamená
že
mu
se
přispívat
další
část
své
bytosti
která
by
tam
také
přešla
do
tohoto
této
úrovně
že
tam
celou
svou
bytostí
znaku
úroveň
nepatří
stejně
co
se
tam
formálně
jenom
část
té
síly
která
tam
přešla
nebo
přechází
a
nepracoval
se
celou
kře
upozorňuju
vás
že
tato
a
celou
třeba
a
té
nepodaří
a
jestliže
jsem
mě
to
vyvo
okolností
ne
mou
hodností
podařilo
v
těch
sedmnácti
letech
kde
těch
podmínka
lesem
splnil
nevěděla
jak
na
to
našeho
říkal
psal
tak
to
mě
nebyla
ha
následek
jak
se
že
jsem
tento
svět
podceňoval
protože
netečnosti
učitel.
To
se
o
to
má
taky
své
výhody
čili
i
z
toho
nedělejte
že
tak
jako
postupuje
te
jenom
částečně
o
poznáváte
a
částečně
tam
vstupujete
že
se
to
kolikrát
třebas
ani
aby
to
nepoznáte
té
nejlepším
pořádku
protože
je
to
toho
času
únosné
pro
ten
organismus
ano
to
často
ukazoval
být
neúnosné
proto
jsem
od
toho
ustupoval
já
jsem
to
chápal
jako
strach
ale
to
byla
zástěn
faktu
že
jsem
při
tom
opravdu
mohl
si
oživit
v
tom
postupu
ale
v
tom
jordánu
se
o
život
přichází
to
měl
ráno
se
opět
a
todleto
touto
volnou
pěstování
se
vo
strastem
určitým
že
jeruzaléme
přejdu.
Přestanu
existovat
pro
tento
svět
a
začnu
existovat
prostě
druhý
to
znamená
já
sice
v
těle
se
tady
chodím
myslím
jednám
ale
už
nemám
matku
nemám
domov
ale
fakticky
ne
jako
kristus
a
ne
na
tomu
je
třeba
ještě
jiné
věci
překonat
satana
znamená
je
třeba
se
vypořádat
se
svým
já
já
si
pořád
přeje
aby
mu
bylo
slouženo
i
v
tom
případě
že
hledáte
spát
je
služba
vašemu
já
vás
popisovat
nejvznešenější
služba
všemu
já
ale
nevybaví
a
dech
sobečtější
nemůže
vrcholného
sobeckých
sobectví
než
přát
sebespáse
tedy
ochot
sobecký
a
z
tohoto
všeho
je
třeba
v
jordáně
odejít.
Neboť
to
domov
který
opouštíme
ten
domov
už
nesmíte
příst
těmi
a
potom
musíte
překonat
své
já
které
si
tuto
přeje
klaní
se
mě
já
sem
ten
se
tě
to
to
všechno
pocitu
a
tak
dále
to
to
si
byli
do
přečti
vybrané
napsáno
že
to
já
potom
se
stane
služebníkem
božím
a
ne
se
nikam
toho
člověka
který
jeho
nositelem
tak
je
vyhráno
ten
člověk
potom
je
vystižení
kristus
plní
vědomě
vůli
boží
jenom
mě
protože
teď
už
je
ten
místo
které
zaujímal
předtím
jeho
já
nijak
buddha
říkají
že
se
vymaže
mívá
tedy
je
to
vymazání
opatrně
tím
to
vymazání
mě
takové
povahy.
Že
bude
na
té
vymazal
svoje
já
potom
začal
vrcholně
působit
ve
světě
vymazaný
člověk
já
se
to
pro
vás
jakým
způsobem
vymazaný
přiveďte
si
to
na
správnou
míru
vybavenost
jiného
druhu
tak
to
chápe
i
bude
to
to
chápeš
špatně
nový
i
tam
všichni
čili
vymazání
v
tom
smyslu
že
já
už
není
vedoucím
činitelem
že
už
je
sluhou
jeden
z
prostředků
lehko
tetu
který
slouží
bohu
ano
tomu
dalším
poznání
upozorňuju
vás
že
když
potom
koná
ten
člověk
toto
stavu
jedině
vůli
boží
bez
ohledu
na
sebe
to
je
k
zdůrazňuje
že
ani
to
pro
sebe
nevěřte
mi
to
dělá
bez
ohledu
na
sebe
tak
to
není
nejvyšší
fáze
tady
se
kde
do
klamal
řikal
si
tady
už
sem.
Bohem
my
ti
ten
oklamán
říkal
ten
menší
než
otec
upozorňuju
že
on
se
nikdy
nepropadl
tomuto
klamu
nežili
to
tam
tím
že
to
mnohým
křesťanům
dodneška
vadí
tam
je
to
výrok
nezapomněli
smazat
oni
ho
měli
až
zapomenout
na
to
by
bylo
velice
vyhovovalo
oni
považoval
ježíše
za
stejně
na
stejné
úrovni
jako
duch
otec
nene
obe
menší
než
otec
do
té
doby
dokud
nepřekonal
tu
fázi
závislosti
na
otce
ten
jako
ten
na
kterém
nedivte
závislý
na
stejné
úrovni
ten
už
je
rovný
tomu
na
kterém
byl
dívejte
mi
a
už
potom
na
něm
závisí
neděl
ale
mu
to
je
to
dát
toho
na
kterém
byl
závislý
a
jsou
děláš
tak
je
to
pravda.
Bože
pročs
mě
opustil
a
dávám
ty
dvě
vy
ho
ducha
se
odevzdává
o
to
řízný
pochod
na
určité
úrovni
nepo
kojen
neboť
se
někam
míří
ne
to
cesta
je
kam
nějakému
schod
jak
jsme
si
řekli
že
být
pokoj
tam
nemůže
být
slib
které
zápas
zápas
nepokusím
to
je
jenom
příprava
na
vzestup
já
potože
to
moje
za
to
nezničí
do
toho
prvotní
a
za
ten
pravý
znak
pokroku
že
zápas
na
ustoupím
a
vopravdu
zatím
du
ale
vy
se
mnou
dělal
ne
sem
kráčel
po
určité
úrovni
kupředu
ten
jakmile
se
ale
dostanu
tam
kde
už
nemohu
zále
kráčet.
Už
tím
nepokládal
postava
kupředu
tak
těmi
se
sám
pokoj
to
takové
úrovni
na
kterého
potřebuju
já
potřebuju
pokoj
vyšší
úrovně
abyste
ve
mně
šlo
a
vyšší
úrovně
aby
zemře
na
kříži
a
vyšší
úrovně
aby
se
stal
ducha
svatýho
ano
nejsem
všechny
ty
dvě
čili
co
to
je
stupně
pokoji
vel
a
je
to
ale
jeden
tentýž
pokoj
jenomže
kvalita
to
sta
ano
všichni
se
ty
věci
jsou
otázky
kvality
všechny
stupně
jsou
stejné
to
obdobné
pardon
ale
kvalitativně
jiné
ano
takže
mohu
odpovědět
e
to
jeden
a
tentýž
pokoj
jenom
že
člověk
není
pro
něj.
Přichystáno
tak
aby
jenom
moh
který
pojmout
to
sem
přistane
takové
míry
že
může
jenom
část
je
vplout
ale
stačí
to
k
tomu
aby
proběhl
nějaký
akt
chodu
nějaký
ahoj
postupu
tokem
takže
dejme
tomu
okolí
lidem
dobré
vůle
to
je
že
víte
jak
mi
to
má
dít
oni
je
dobrou
vůli
se
živíme
tím
který
to
ježíš
kristus
toho
spasitele
je
ten
první
se
pokazí
kterém
nastává
pokoji
za
něj
za
něm
příjem
se
rodí
ježíš
na
světě
ne
v
tom
lidském
a
tak
to
jde
potom
dál
já
už
dále
musíme
zajít
to
je
jenom
tak
čekat
stačí
ne
tak
tady
je
otázka
co
si
vleže
třebas
v
jordánu.
Ten
pokoj
kdyby
byl
za
tím
janem
křtitelem
přišel
bratranec
jeho
tak
dě
nebo
odňat
někoho
komu
nikodem
ani
za
vázat
opánky
nebo
co
takový
ho
tam
je
řečeno
že
bohem
ano
neviděl
někoho
kdo
nebyl
jeho
bratranec
do
nebyl
ho
příbuzný
nebo
nikoho
nebo
někoho
vlevo
pro
tu
přípravu
kterou
nutím
prodělal
tak
tady
to
byl
základem
pokoje
to
seto
stav
to
nebyl
ve
stavu
normální
on
nebyl
ve
stavu
normálně
vnímají
ho
člověka
blahé
úrovni
té
chvíli
neřikam
pořád
když
on
potom
tyto
věci
kázal
nathanaelovi.
Bartoloměj
a
janovi
svým
žákům
tak
voni
co
von
viděl
holubice
to
dále
za
které
hlásat
je
svědectví
jana
křtitele
nikoho
jiného
ne
ty
letí
ježíše
krista
a
ten
jan
při
té
té
době
měl
tyto
baráky
kteří
potom
přesvědčit
kristu
a
ty
to
jedni
to
napsal
ne
to
dáno
dělo
ten
jan
neboť
mu
to
ten
jeho
mistr
říkal
a
tím
musíte
pro
tetě
krista
že
ten
musel
pro
tento
starý
zažíval
život
úžasný
pokoje
být
tomu
sobě
znakem
toho
vznešeného
stavu
toho
bodem
člověka
s
bohem
tak
nebo
posvětí
jak
to
se
teda
byla
jestliže
člověk
má
objevit
na
jiné
úrovni
tak
musí
mít
pokoj
od
této
úrovně
která
byla.
Postím
teď
se
musí
zbavit
k
tomu
říká
aby
to
ono
to
bylo
způsobem
my
tažení
bylo
extáze
nebo
jak
ste
ale
po
té
cestě
víc
pochopitelně
to
byl
vtělený
bůh
ale
zaručeně
to
nebyl
ježíš
bratra
ne
který
tam
svolal
protože
v
tom
by
byl
veliký
nepokojná
to
že
mu
bratra
sem
přihází
nýbrž
on
mu
říkal
já
nejsem
hoden
co
to
ke
mně
chodí
to
znamená
o
něm
poznával
kus
nestanoví
a
když
ho
ten
donutil
aby
to
udělal
tak
jsem
pokoj
se
roz
i
do
něho
se
životem
ježíš
kristus
že
on
měl
vidění
ote
podílela
na
tom
positu
ště
ježíše
krista
že
s
tím
viděním
toho
ducha
svatýho
asi
tak
to
vidění
není
možný
při
vnímání
tohoto
světa
on
vnímat
jiný
svět
že
to
tím
modlit
holubicí
to
jestě
náhodná.
Je
to
s
nějakým
obrazem
musel
pocit
ne
duchovní
te
se
mo
nějaká
jistota
nastat
musí
předcházet
nejistota
a
v
tom
je
veliká
moudrost
moudrost
nejistoty
že
to
země
tento
spis
dosah
toto
ruky
přeložen
se
i
předpisuje
ano
tamto
nepředložila
dost
mezi
stopy
se
to
nemě
jiný
spis
podívat
se
přeložen
co
je
to
moudrost
nejistoty
a
kdyby
tohoto
si
byli
křesťanství
věci
v
mystici
vědomě
tak
by
byli
tou
vidění
nejistoty
šli
právě
bohu
podle
za
lovit
povede
ne
za
ten
no
no
nýbrž
a
osvětlené
věci
že
já
sebe
konečně
můžu
podat
za
ni.
I
to
je
báječný
že
já
konečně
jsem
se
od
sebe
vyprázdnil
i
od
toho
co
jsem
potřeboval
abych
někam
došel
já
už
od
toho
ten
se
lidi
to
už
musím
odhodit
ježíš
kristus
potřeboval
rodiny
své
a
svého
prostředí
aby
se
dostal
do
jordánu
a
kdyby
to
byl
neodhodlal
při
té
chvíli
ne
to
jednou
se
tak
do
něho
nevstoupil
kdyby
se
vrátil
von
nebo
ano
než
šel
ne
tam
šel
protože
už
před
tím
odešel
od
té
rodině
a
měl
se
k
nikdy
nevrátí
nebo
neměníte
k
nevracelo
je
důležité
že
on
jde
do
nejistoty
budou
ctnosti
a
za
jistotu
kterou
má
už
ale
za
sebou
vymiňuju
nějakou
nejistotu
kterou
má
před
sebou.
Že
on
dobře
věděl
že
sám
to
nedokáže
listu
sám
von
vtělení
bůh
on
si
nemůže
způsobit
křest
to
se
nemůže
stát
vědomě
či
ne
v
božím
na
té
třeba
někoho
jiného
který
se
sem
sem
tam
byl
přesvědčen
že
není
hoden
taky
že
není
hoden
ale
je
to
někdo
jiný
té
důležité
tento
jiný
to
je
by
vaše
duchovní
cvičení
které
v
té
chvíli
říká
nebo
vaše
prostředí
nebo
okolí
umět
a
tím
jiným
který
nebyl
hoden
že
ten
gestapák
temně
tam
křtil
nositeli
o
křesťan
který
náboženství
ale
někde
takovou
věci
jako
třebas
jak
mi
to
otázky
tady
pekař
od
jak
je
to
například.
V
oddáni
bytostmi
kamení
patří
a
jaká
je
funkce
a
jak
se
mohl
za
poznat
života
po
třetiny
tragické
a
já
nevím
se
o
to
tě
veme
na
každé
neopakuju
bylo
do
ne
a
tak
neví
někde
v
tak
von
se
říct
že
se
z
něho
tomu
sem
té
navíc
dycky
protože
křesťany
na
to
nemají
vole
protože
tyhlety
bytosti
ředním
dobách
nebo
takových
právem
ale
indové
říkají
jestliže
šlo
v
je
se
chce
přirozenou
cestou
velikou
dostat
k
mo
a
to
znamená
osobní
spát
tak
musí
rovnovážně
dostát
ve
karmě
sem
se
říká
karma
po
tom
a.
A
a
kam
ma
oblast
kaly
je
oblastech
ener
bytosti
nebo
již
když
si
překládám
tyhlety
pojmy
já
to
nebo
třeba
všechny
tři
oblasti
to
je
jenom
máme
dost
času
má
kdo
pásek
když
přikládáme
tam
jako
chtít
jako
se
dosud
on
se
ta
předkládá
tak
to
moje
správně
přeloženo
protože
že
sám
sito
překáží
je
velice
obtížné
to
převedeno
tíž
tak
je
to
jenom
jedna
část
pochopení
kam
kam
má
je
citový
život
po
indi
ne
chtít
a
chtít
že
součástí
tyto
nešika
voni
jestliže
copak
je
tak
šaty
osobní
spásu
neska
s
četli
se
osten.
Spásu
od
říkají
musíš
správně
si
to
věří
kůži
se
citově
vyžít
víš
tedy
také
žít
pohlavně
samozřejmě
se
tu
svoji
kam
že
se
chtít
či
uplatňovat
ne
aby
se
stal
asketou
tyhlety
věci
nedostali
jinak
my
u
nás
nepovažujeme
kam
za
za
božství
jako
oni
oni
všechno
v
osobním
ne
a
je
u
nich
možno
a
ten
toto
bož
vo
podle
mi
na
štáb
bytostí
který
mu
vládne
a
mělo
nazýváme
mentální
by
bytosti
u
nás
v
evropě
tedy
duchové.
Vody
duchové
ohně
duchové
vzduchu
ve
země
a
všechny
mají
evropskému
to
lodi
to
nás
vy
tak
vyznáte
zaručeně
uchy
ohně
sou
tám
a
že
vyznáte
zaručeně
duch
v
duchu
té
sou
sti
pod
ne
a
vyznáte
zaručeně
duch
vody
a
to
jsou
víry
ne
a
tak
dále
jednotu
za
dál
rozvádět
ti
zle
ty
tyhlety
bytosti
pokud
tedy
existují
to
zdola
také
všechno
osobně
jakou
nic
ta
indi
dělají
tak
ty
nikdy
neprošli
i
vývojem
kterým
prošel
člověk
to
znamená
od
stvoření
v
ráji.
K
pádu
z
ráje
a
zase
vstup
na
nebe
on
nebyli
stvoření
v
ráji
nýbrž
byli
zvoleni
v
přírodě
rozumíte
jako
mocní
v
přírody
je
z
ve
tě
pán
bůh
stvořil
bych
tak
řekl
by
se
mu
jako
o
bohu
jako
stvořiteli
a
proto
když
se
taková
víra
zamíchá
s
člověkem
tak
zamíchá
jiný
druh
osudu
se
svým
to
nemůže
dělat
dobrotu
protože
nemůžete
n
člověk
následovat
víru
a
tak
vane
následovat
člověka
že
odjinud
přichází
a
jinam
do
umíte
mě
dobře
já
bych
se
ty
z
když
se
dovolíš
krátce
o
těch
ostatních
to
žáci
které
jsou
nutné
k
tomu.
U
aby
člověk
se
dostal
ostatní
spáse
jak
na
to
jdou
indové
tedy
indové
kteří
nedoporučuju
jogu
to
znamená
je
klape
pojetí
v
indii
kteří
mají
duchovního
vůdce
je
vám
pronikl
do
nemá
duchovního
vůdce
svým
že
to
je
vyučen
se
z
té
jako
po
některé
jako
proto
klepat
evropě
mystika
je
tady
se
sviním
kou
četli
tihleti
tedy
normální
indové
kteří
mládí
se
naučí
nábožensky
myslet
potom
uplatňuje
ten
spravedlivý
způsob
myšlení
nebo
správné
osoby
se
normálním
běžném
životě
rozumím
té
života
dostanete
provede
snaží
oddat
se
do
samoty
a
uklidit
se
pokud
možno
ve
spojení
s
bohem
tak
to
vypadá
normální
člověkem
a
k
tomu
je
třeba
aby
plnili
karmu
to
znamená
aby
směl.
A
všechno
co
mají
nadhozeno
z
minulých
životů
všechno
to
dozrál
z
minulých
životů
lépe
řečeno
protože
vono
všechno
ne
dozraje
jenom
to
to
do
zrálo
tím
to
víra
že
mě
života
rozute
charakteru
ji
život
my
jsme
tomu
říkali
co
je
zápisu
nesmrtelné
duše
vejde
do
tohoto
života
uskutečníte
podobě
charakteru
nadání
sklon
člověka
po
jednoho
karma
sou
samarytán
došlo
věk
to
znamená
vlivy
minulých
vtělení
ten
člověka
toto
musí
člověk
splnit
nevi
znát
svoji
karmu
proto
si
tyto
indové
dávají
vyložit
svoji
minulost
a
záleží
na
předešlých
vtělení
a
záleží
také
na
astrologie
aspektu
tomu
výborně
a
rozví
a
za
to
má
tak
každý
dát
dělat
horoskopy.
My
mohli
jestli
mají
tu
dobrou
vůli
keni
tvoji
karma
viděli
co
mají
to
dělat
protože
se
člověk
nevyzná
když
ví
ale
jak
je
a
tak
a
temu
to
řekne
ne
tak
se
podle
toho
zařídí
a
dělá
a
jedná
tak
a
myslí
tak
jak
to
jednat
čili
správné
karmické
jednání
je
jednání
takové
jaké
by
měl
člověk
rozvinout
jakém
směru
bije
měl
rozvinout
aby
mu
karma
nepřekážel
rozumíte
mi
jinak
karma
tvrdě
překáží
a
podání
člověku
nohy
když
to
nedělá
tím
způsobem
jak
má
říkají
indové
posunovat
vy
sami
ano
věc
je
al
a
a
a
to
je
za
není
materiální
podstaty
života
to
znamená
ten
člověk
nejenom
má
dělat
co
má
dělat
temu
určeno
vo.
Osobním
založení
ale
má
se
po
stát
o
to
aby
jeho
fyzická
podstata
byla
spokojenost
tomna
aby
se
najedl
napil
a
měl
živo
být
vady
zaměstnán
aby
se
něčemu
naučil
a
podle
týkají
jednotlivé
souvisí
čili
že
to
materiální
stránka
života
je
to
tam
to
je
mentální
karma
je
taková
zařízení
mentální
stránky
ho
tak
jak
na
to
duševně
jo
a
to
je
to
je
jak
to
fyzicky
provést
to
je
adam
totiž
obyčejně
známé
jenom
karmu
a
jednáme
atrejem
hra
poje
zákon
který
taky
boží
že
ano
který
mluví
o
tom
jak
ten
člověk
nese
tam
hru
předtím
asi
neopomněl
se
ve
chyba
na
té
cesta
ke
spáse.
Že
přes
páně
ten
karmy
a
s
ní
a
hamy
těchto
tří
a
to
tedy
dohromady
a
tam
čtyři
se
a
to
vede
k
tomu
muka
nebo
že
by
ty
nebo
ke
spáse
a
to
míra
je
proti
zákon
karmy
jestliže
já
správně
dělám
to
co
karmicky
je
mi
předepsáno
tak
já
ruším
karmu
to
je
velice
důležité
toto
vědět
indové
to
to
dalece
byl
té
protože
jinak
se
karma
na
mě
sice
a
když
já
sem
penízem
hamy
tak
karma
nemáme
de
mnou
moci
neblahé
moci
osudové
pouta
ano.
Čili
správné
vykonávání
s
hamy
to
a
svého
povolání
bych
tak
řekl
je
protiváha
karmické
prosím
vás
televizi
už
mám
napsaný
vod
roku
padesát
asi
a
zase
je
znovu
napíšu
ale
takhle
srozumitelně
jako
přeci
tak
se
tam
ještě
se
k
tomu
a
tak
to
je
všechno
je
to
osobností
tak
by
to
dotaz
jak
já
můžu
vůbec
pomýšlet
na
to
že
bych
to
moh
policie
jich
tu
mohl
spolupracovat
že
když
se
mohl
stát
jeho
učedníkem
když
já
na
tom
světě
mám
velké
boha
svý
přes
které
já
se
k
němu
mohu
Mohu
dostat
že
kdykoli
on
ke
mně
přijde
a
on
přichází
ta
dycky
já
zesmutněl
to
že
se
nedovedu
dát
toho
majetku
je
to
tak
já
chtěl
radím
neumytí
že
máš
majetek
nýbrž
buď
radostní
že
on
přišel
a
on
přichází
různých
dobách
i
teďka
tady
vě
on
nemusí
vždycky
vstoupit
do
svého
domu
nejenom
tu
radost
z
jeho
přítomnost
a
ta
jí
přítomnost
je
způsobeno
také
tím
ji
následek
teď
se
ti
také
ten
že
ty
vůbec
žiješ
že
to
dýchá
že
tady
nejde
námi
že
si
mezi
milující
my
bytostí
tedy
máš
správné
a
rád
to
se
nemusí
stydět
protože
to.
To
vám
ukazuje
ježíš
kristus
tam
já
ti
svých
žácích
ten
měděný
způsob
cesty
který
ukazováno
ukazuje
běžně
jiný
způsob
cesty
který
je
jiného
druhu
než
u
těch
jeho
vona
učedníků
jedno
tam
zase
který
měl
veliké
bohatství
a
půlku
si
směl
nechat
on
musí
jenom
být
vždycky
otcem
když
mu
ten
ten
bůh
ví
ne
všechno
dát
příklad
abraham
a
bohem
aby
obětoval
svého
provedené
prvorozeného
syna
izáka
že
nedával
za
aku
dříví
na
záda
dýku
a
syna
až
se
ho
zaviněno
se
toho
tím.
Víte
v
těle
se
připomenout
toho
člověka
k
tomu
bohu
odevzdat
můj
majetek
a
já
mám
dojem
že
tato
připravenost
u
tebe
je
prosím
tě
není
třeba
aby
je
tam
zkoušel
je
svě
to
fakt
musíš
trošičku
důvěřoval
že
i
slabost
kterou
oplývá
me
všichni
je
součástí
naší
bytosti
a
že
kdybychom
ji
nechali
stranou
a
pomocí
nešli
bohu
že
se
k
němu
nikdy
nedostaneme
nic
jsme
u
takový
jak
já
myslím
že
když
si
von
vybral
třebas
matouše
kterými
potom
to
mastí
tak
si
bral
jiného
a
odvaha
celý
ta
kdyby
se
cení
svítí
na
ožralý.
Se
byl
na
tom
ono
stavěl
nad
tím
výběrem
jako
vy
se
po
zasvě
po
její
krista
to
by
se
byl
nikdy
nestali
jeho
učedníkem
ale
on
v
tom
pasovali
jeho
obrovskou
ku
že
si
jeho
vybral
a
ví
že
se
ho
bratří
příležitosti
je
vytahoval
mocenský
jeho
přítomností
přítomnosti
nevěrce
a
stranou
vírou
přesně
on
mu
ve
jeho
srdci
ty
taky
marta
a
já
si
tě
toto
vybírám
mi
trvale
každý
z
nás
nesčíslné
toho
příležitost
ale
protože
bůh
je
nekonečně
ten
pil
musíme
si
uvědomovat
že
každou
novou
chvíli
máme
novou
příležitost
ne
ne
znát
mít
roku
se
by
zavržen
všechny
říci
jsou
odpust.
Ten
jeho
proti
duchu
jakýmu
ne
a
to
se
dokud
si
nemůže
se
s
ním
nejsi
spojen
čili
nemusíš
mít
obavy
že
se
s
něčím
provinil
nebo
že
si
nějakých
slabou
který
pro
tu
slabost
nemůže
použít
nebo
že
ho
nemiluješ
jak
se
ho
taky
nemiloval
a
von
si
mě
vybral
já
vám
tady
opravdu
upřímně
radím
všechny
podmínky
na
kterých
záleží
aby
vás
milost
boží
přepadl
jeho
koupit
do
svého
srdce
do
své
bytosti
tím
neuzavřel
ani
svou
slabostí
a
opravňuje
se
ty
se
mu
o
pokorně
uzavírá
svou
slabostí
říkáš
to
tyhlety
a
tyhlety
vlastnosti
já
mohu
být
svým
učením
temení
pravda
prosím
tě
do
té
chvíle
než
před
tím
malý
magdalena
padla
bylo
větším
silná
ničem
né
žádné
nosti.
A
matou
zrovna
tak
ne
to
je
proti
še
kvasí
vedeni
mužského
pohlaví
nebyl
to
ve
jednu
čistou
vlastnost
za
tím
zatím
ježíše
myslím
možná
jenom
ti
čistý
lidé
pobyl
oběti
dva
učedníci
která
kytce
a
platí
petr
pobití
ty
ba
ve
ale
ten
petr
byl
prostý
čit
člověk
země
ale
pro
sebe
hořící
a
ten
svatý
jan
s
tím
napsaná
let
bartoloměj
zřejmě
také
pro
sebe
o
podaří
pokud
si
na
svatým
janem
tělem
a
potom
po
ňák
obrátil
teprve
z
milosti
boží
že
ho
dopuštění
vyhoví
li
jeho
pomoci
prosím
tě
věčně
aspoň
jednu
věc
jak
jsem
si
vnitřní
nezasloužil
nikdy
jsem
netoužil
po
bohu.
Ten
do
jeho
touhou
tak
jak
ho
dodneška
po
padesáti
zase
nedokážu
vy
ma
já
bych
toto
každému
přál
a
proto
vykládám
podmínky
které
tě
nezavinil
ani
víře
ani
ta
se
ani
poznání
nýbrž
určitému
jednání
už
tomu
postoji
všední
který
zaujme
spojeni
si
podmínky
dět
okamžik
který
stává
něco
to
by
se
dalo
o
tu
žitého
mání
boží
nebo
žádné
volání
boží
ne
nevydrží
nejsme
se
to
je
řek
otce
že
nenese
chvíli
otálení
kdykoliv
pocit
že
tě
pán
bůh
volám
musíš
všeho
nechat.
A
za
ním
jít
prostředkem
který
znáš
to
mystickou
koncentraci
tak
jedno
nebo
nějakým
dobrým
způsobem
neučím
kolik
se
se
napadne
nebo
nějakou
celou
modlitbou
okolí
chceš
musí
se
snažit
ty
moci
být
i
čímkoliv
to
ti
právě
napadne
to
máš
pane
on
se
te
klape
tak
také
ale
neprovádíte
okamžik
do
okamžitě
nešel
je
a
pochovat
svého
otce
ru
stavu
v
tom
nota
se
neopakuje
jenom
jedenkrát
vysoká
kouše
tisíckrát
takle
vadit
a
neposlechnout
on
mohu
tupí
limě
se
svou
láskou
přichází
temu
prahu
a
nemoh
udělat
říká
chcešli
budeš
drát
protože
já
jsem
tvůj
bůh
tak
jsem
svým
otec
ten
potom
nehodí
tam
onen
ani
ani
by
to
neudělal
otec
světský
ty
méně
to
dělám
já
se
na
tu
za.
Tak
způsobem
ne
do
poznat
aby
vůle
boží
s
tou
dělal
našeho
života
vode
čtou
můj
prosím
necháváme
v
každém
případě
dopadat
na
svůj
život
ale
to
je
taková
míra
malá
že
my
nemůžeme
pociťovat
jeho
přítomnost
a
jednat
s
jeho
silou
jeho
mocí
jeho
láskou
jeho
poznání
poznám
překáží
tak
obrovská
přemíra
vlastní
vůle
z
něho
ustavičně
vyčleňovat
do
našeho
dá
která
je
něco
zje
tady
vás
začíná
mě
si
vymaže
učit
ta
kosti
protože
se
mi
o
to
řekli
já
jsem
jenom
čekal
na
hodný
okamžik.
Ten
úvod
který
jsem
tady
se
uváděl
to
byl
úvod
trpnosti
ničemu
jinému
především
si
ho
v
duchu
obe
mít
oporu
dobře
udělaná
úvod
této
sil
ovšem
nestojí
to
to
by
byl
zapsán
protože
by
to
vypadalo
jinak
by
to
nebylo
takhle
dožíváme
řečeno
kdyby
to
byl
matka
né
to
prostředí
by
tam
chybělo
k
té
pak
chce
a
proto
by
to
nebylo
ono
takže
teďka
bohů
by
tak
jak
se
o
to
nebude
zdá
být
tak
příhodné
ale
bude
to
mimochodem
pravou
trpnost
můžete
zažít
jenom
tehdy
když
v
té
absolutně
odpoután
od
sebe
že
vám
záleží
jedině
na
vůli
boží
a
to
mám
obyčejně
bude
počasí.
U
zále
že
si
vám
tehdy
když
vám
poteče
do
bot
bohužel
protože
bych
už
nemůže
cítit
dělat
tak
ho
nemá
je
to
opřít
o
vůli
boží
ale
jeho
o
pod
jednání
a
to
to
všechno
aby
se
hotovo
říkal
když
si
to
přál
nemůžete
to
se
to
nedá
realizovat
tak
okamžik
bysme
dloho
žádoucí
aby
se
na
něj
čekali
a
musel
to
tímto
rokem
začít
tože
já
jsem
taky
vždycky
až
k
tomuto
ukutá
jelikož
jsem
nějaké
úrovně
se
opět
ocitl
někde
dole
to
nemě
běžné
ale
kdy
to
nekončilo
nějakým
tak
pustim
oděvem
abych
byl
na
holičkách
jen
si
uvědomil
a
a
teď
si
dole
tak
musí
znovu
začít.
Text view •
Help