EN | ES |

80-07B

80-07B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To to do tak by byl tyto věci dozrávali a nebuďte nepoctivě tak doba se nedá do dobře o které i dyž neni poloze se vůbec nebere na nějaký sobě protože záleží na intenzitě počínání na každém tom stupni téže máme aby se nějak přirovnal uměle limě že ano brambory by to vane někde od celí tem a zeleninu tak dále a tam se překračuje a za technické vety že a něco podobného na vás kte ježíš kristus že nebo on zaveden jedním život sebe že to všechny ty lhůtu překročili tak aby to nemuselo být tisíce vtělení že by to být život jeden. Ale jestliže potom se dospěje tím počínáním který se vadí ve starém zákoně se zase života a který vysvětluje ježíš kristus ten styl neboť naplňuje to co tam bylo řečeno aby věděli jak se to máte listina moderně ji lépe aby v tom byl bych a nikoliv vola to chtěl vot duch toho vyprchal v době stadiu si do forma dostala to bylo málo tak to bylo to to náplň která do toho kterou do toho vložil jestliže ježíš kristus přišel tak se napřed na svě tedy to do velkého vědomím rozumějte od nás sami tam byl vložen svým vědomím a zase uvědomili tak tomu je třeba aby napřed to začlo někde působit naší nesmrtelné v Ono musí být svědkem toho že věci dozráli ona jediná celé to izraelského a zase ten toho že doba dozrála že se nový ježíš kristus a že je třeba aby někdo se obětoval pro to narození a to byla ona ona se bral obětuje neboť ona jakože duše je tak potom si pořád říkali že sponou mezi námi a bohem při ona tedy hlouběji vstoupit do toho stvořeného když se přiblíží tomu člověku z toho jeho mu jeho běžnému vědomí a musí zařizovat věci tak jak je to v tom evangeliu napsáno uzná zjevení a tak dále to znamená najednou se tady objevuje vědomí něčeho co ještě není vědomí boha nýbrž co se do vědomí dostat. Je se do lidského vědomí prostě které tam nebyli o kterých můžeme na pro ten víc že toto není země a jestliže ve vašem životě se objevují prostě které nejsou z vás tak to je znakem připraveného skoku který je si brání nesmrtelné na svojí pochopitelně tohletou jakmile k tomu příležitost jakmile to je vydáte příležitost by dáte patří klid přenosu je zapotřebí pro to a ten ježíš kristus se v něm narodí upozorňuju vás znovu se narození je vám zprostředkuje nevy potí daří způsob poznání ne vypovídat je to nemluví to znamená vždyť po týden. Váhu toho no to života jenom váhu to znamená vy to budete hodnotit jako něco cennější ho než co dosud žili ale nebudete z toho mít konkrétní kazit nebo informace o tom co máte na každém kroku své cestě a ukazování jenom ty hlavní kroky takových hrubých lich za den dítě a odnětím nebo odved ho do a dost tak dále si ve dělo nazpátek podobně to jsou jenom takové momentální zásah které se do vašeho vědomí dostanou a to všechno mezitím musíte vyplnit popravili nebo to dobrou vůli lépe že se no na této cestě hraje na této padli hraje podobá vůle. Roli a je kriste o tom zmínil je svých v nás letech tak nemusím být v tom co je mého otce to je ta dobrá vůle která na rostla do toho trapně naroste do toho že člověk musí tom rozumíte musí se vypěstovat soustavně tam to odříkání je odříkání volní že chci tak dlouho si musím být jo a to je nejlepší přípravou abych se mohl oprostit od prostředí ve kterém tento to dokázal a mohl toto jordánu samozřejmě vstoupit do jordánu znamená považovat sebe za ne za člověka fakticky ho tomu. To světu nýbrž za někoho který boha nebo boha vychází pode bohu se vrací a tak dále si tady musíte simulovat když se vy dodáno ne vstoupili protože musíte napřed potom vás tou po napřed vědět co se v tom jordánu všem představ o věci to nevede se stal dal mít po vědomí o tom o tady bo aspoň tady se o to abyste přestali být syni této země ne dřív zaseli ty nudí rozumíte zdib tomuto kou nedostal to stím dojít k vlastní zase vnutit volně volně dorostete tak pak budete moc vzít na sebe vůli boží předtím nemůžete podle dle boží jednat jednat podle vůle své a ta musí být usměrnění osobně usměrnit jak vám tady. Radím a bude vám pomáhat jedině ta boha toho nového života kterého se vám masité to hodnocení nové hodnocení od doby těch se matce a nově hodnotil na jsem hodnotil toto hodnocení způsobuje že nemohu něco hodnotit jako dříve že tomu následkem bylo nemohu tolik věnovat dybyste to nebude zastíňována to hlavní to potřebuje aby bylo to potřebuje aby bylo vykonáno že to nebude překrýt o nějakou zbytečné starostí a tady musí nastoupit právě tady stupni to je tak u se mluvil o nesení věcech ne jedna zbytečně a je na ohledu plně při tom by mohl celé zapomenout na tu ohledu plavala chyba jestliže tuto disciplinu ty svojí. Na této cestě tak se ocitne před jordánem zaručeně jsem tady mluvil dlouze volný zaměřením než se doktore člověk jordánu tak jsem chtěl říci že vodítkem musí být na každém kroku hodnota kterou se získal při narození v betlémě nový život který nebyl který povídavý ale který vážil ne nějakou hodnotu to to dával přednost před čím ostatním jestliže byste schopni dávat soustavě přednost něčemu duchovnímu přesvědčím tak zažili narození ježíše v betlémě pozoruju vás že tady. A dobře pozor na každém kteří stejným způsobem ježíš kristus ale vy vědomě se ti a nebo ze do deseti nebo celý to se u nikoho nestane svatý františek z assisi měl tu schopnost že vy dycky viděl ve svém soudy přímá novýho žáka výši kterou přidával k tomu novému žáku on by pil nebo více se na nebo to vylil toho nepřijal pochod i to nebo to vy všechno v sobě že vona venku a do ne toto udělal potom k zástup k ten to své smrti tak někým řečeno že to znovuzrození ty tom betlémě postupuje. Namnoze etapovitě si že je u vás ze jasné jako že u vás u každého je a třebas nejasné znamená že mu se přispívat další část své bytosti která by tam také přešla do tohoto této úrovně že tam celou svou bytostí znaku úroveň nepatří stejně co se tam formálně jenom část síly která tam přešla nebo přechází a nepracoval se celou kře upozorňuju vás že tato a celou třeba a nepodaří a jestliže jsem to vyvo okolností ne mou hodností podařilo v těch sedmnácti letech kde těch podmínka lesem splnil nevěděla jak na to našeho říkal psal tak to nebyla ha následek jak se že jsem tento svět podceňoval protože netečnosti učitel. To se o to taky své výhody čili i z toho nedělejte že tak jako postupuje te jenom částečně o poznáváte a částečně tam vstupujete že se to kolikrát třebas ani aby to nepoznáte nejlepším pořádku protože je to toho času únosné pro ten organismus ano to často ukazoval být neúnosné proto jsem od toho ustupoval jsem to chápal jako strach ale to byla zástěn faktu že jsem při tom opravdu mohl si oživit v tom postupu ale v tom jordánu se o život přichází to měl ráno se opět a todleto touto volnou pěstování se vo strastem určitým že jeruzaléme přejdu. Přestanu existovat pro tento svět a začnu existovat prostě druhý to znamená sice v těle se tady chodím myslím jednám ale nemám matku nemám domov ale fakticky ne jako kristus a ne na tomu je třeba ještě jiné věci překonat satana znamená je třeba se vypořádat se svým si pořád přeje aby mu bylo slouženo i v tom případě že hledáte spát je služba vašemu vás popisovat nejvznešenější služba všemu ale nevybaví a dech sobečtější nemůže vrcholného sobeckých sobectví než přát sebespáse tedy ochot sobecký a z tohoto všeho je třeba v jordáně odejít. Neboť to domov který opouštíme ten domov nesmíte příst těmi a potom musíte překonat své které si tuto přeje klaní se sem ten se to to všechno pocitu a tak dále to to si byli do přečti vybrané napsáno že to potom se stane služebníkem božím a ne se nikam toho člověka který jeho nositelem tak je vyhráno ten člověk potom je vystižení kristus plní vědomě vůli boží jenom protože teď je ten místo které zaujímal předtím jeho nijak buddha říkají že se vymaže mívá tedy je to vymazání opatrně tím to vymazání takové povahy. Že bude na vymazal svoje potom začal vrcholně působit ve světě vymazaný člověk se to pro vás jakým způsobem vymazaný přiveďte si to na správnou míru vybavenost jiného druhu tak to chápe i bude to to chápeš špatně nový i tam všichni čili vymazání v tom smyslu že není vedoucím činitelem že je sluhou jeden z prostředků lehko tetu který slouží bohu ano tomu dalším poznání upozorňuju vás že když potom koná ten člověk toto stavu jedině vůli boží bez ohledu na sebe to je k zdůrazňuje že ani to pro sebe nevěřte mi to dělá bez ohledu na sebe tak to není nejvyšší fáze tady se kde do klamal řikal si tady sem. Bohem my ti ten oklamán říkal ten menší než otec upozorňuju že on se nikdy nepropadl tomuto klamu nežili to tam tím že to mnohým křesťanům dodneška vadí tam je to výrok nezapomněli smazat oni ho měli zapomenout na to by bylo velice vyhovovalo oni považoval ježíše za stejně na stejné úrovni jako duch otec nene obe menší než otec do doby dokud nepřekonal tu fázi závislosti na otce ten jako ten na kterém nedivte závislý na stejné úrovni ten je rovný tomu na kterém byl dívejte mi a potom na něm závisí neděl ale mu to je to dát toho na kterém byl závislý a jsou děláš tak je to pravda. Bože pročs opustil a dávám ty dvě vy ho ducha se odevzdává o to řízný pochod na určité úrovni nepo kojen neboť se někam míří ne to cesta je kam nějakému schod jak jsme si řekli že být pokoj tam nemůže být slib které zápas zápas nepokusím to je jenom příprava na vzestup potože to moje za to nezničí do toho prvotní a za ten pravý znak pokroku že zápas na ustoupím a vopravdu zatím du ale vy se mnou dělal ne sem kráčel po určité úrovni kupředu ten jakmile se ale dostanu tam kde nemohu zále kráčet. tím nepokládal postava kupředu tak těmi se sám pokoj to takové úrovni na kterého potřebuju potřebuju pokoj vyšší úrovně abyste ve mně šlo a vyšší úrovně aby zemře na kříži a vyšší úrovně aby se stal ducha svatýho ano nejsem všechny ty dvě čili co to je stupně pokoji vel a je to ale jeden tentýž pokoj jenomže kvalita to sta ano všichni se ty věci jsou otázky kvality všechny stupně jsou stejné to obdobné pardon ale kvalitativně jiné ano takže mohu odpovědět e to jeden a tentýž pokoj jenom že člověk není pro něj. Přichystáno tak aby jenom moh který pojmout to sem přistane takové míry že může jenom část je vplout ale stačí to k tomu aby proběhl nějaký akt chodu nějaký ahoj postupu tokem takže dejme tomu okolí lidem dobré vůle to je že víte jak mi to dít oni je dobrou vůli se živíme tím který to ježíš kristus toho spasitele je ten první se pokazí kterém nastává pokoji za něj za něm příjem se rodí ježíš na světě ne v tom lidském a tak to jde potom dál dále musíme zajít to je jenom tak čekat stačí ne tak tady je otázka co si vleže třebas v jordánu. Ten pokoj kdyby byl za tím janem křtitelem přišel bratranec jeho tak nebo odňat někoho komu nikodem ani za vázat opánky nebo co takový ho tam je řečeno že bohem ano neviděl někoho kdo nebyl jeho bratranec do nebyl ho příbuzný nebo nikoho nebo někoho vlevo pro tu přípravu kterou nutím prodělal tak tady to byl základem pokoje to seto stav to nebyl ve stavu normální on nebyl ve stavu normálně vnímají ho člověka blahé úrovni chvíli neřikam pořád když on potom tyto věci kázal nathanaelovi. Bartoloměj a janovi svým žákům tak voni co von viděl holubice to dále za které hlásat je svědectví jana křtitele nikoho jiného ne ty letí ježíše krista a ten jan při době měl tyto baráky kteří potom přesvědčit kristu a ty to jedni to napsal ne to dáno dělo ten jan neboť mu to ten jeho mistr říkal a tím musíte pro tetě krista že ten musel pro tento starý zažíval život úžasný pokoje být tomu sobě znakem toho vznešeného stavu toho bodem člověka s bohem tak nebo posvětí jak to se teda byla jestliže člověk objevit na jiné úrovni tak musí mít pokoj od této úrovně která byla. Postím teď se musí zbavit k tomu říká aby to ono to bylo způsobem my tažení bylo extáze nebo jak ste ale po cestě víc pochopitelně to byl vtělený bůh ale zaručeně to nebyl ježíš bratra ne který tam svolal protože v tom by byl veliký nepokojná to že mu bratra sem přihází nýbrž on mu říkal nejsem hoden co to ke mně chodí to znamená o něm poznával kus nestanoví a když ho ten donutil aby to udělal tak jsem pokoj se roz i do něho se životem ježíš kristus že on měl vidění ote podílela na tom positu ště ježíše krista že s tím viděním toho ducha svatýho asi tak to vidění není možný při vnímání tohoto světa on vnímat jiný svět že to tím modlit holubicí to jestě náhodná. Je to s nějakým obrazem musel pocit ne duchovní te se mo nějaká jistota nastat musí předcházet nejistota a v tom je veliká moudrost moudrost nejistoty že to země tento spis dosah toto ruky přeložen se i předpisuje ano tamto nepředložila dost mezi stopy se to nemě jiný spis podívat se přeložen co je to moudrost nejistoty a kdyby tohoto si byli křesťanství věci v mystici vědomě tak by byli tou vidění nejistoty šli právě bohu podle za lovit povede ne za ten no no nýbrž a osvětlené věci že sebe konečně můžu podat za ni. I to je báječný že konečně jsem se od sebe vyprázdnil i od toho co jsem potřeboval abych někam došel od toho ten se lidi to musím odhodit ježíš kristus potřeboval rodiny své a svého prostředí aby se dostal do jordánu a kdyby to byl neodhodlal při chvíli ne to jednou se tak do něho nevstoupil kdyby se vrátil von nebo ano než šel ne tam šel protože před tím odešel od rodině a měl se k nikdy nevrátí nebo neměníte k nevracelo je důležité že on jde do nejistoty budou ctnosti a za jistotu kterou ale za sebou vymiňuju nějakou nejistotu kterou před sebou. Že on dobře věděl že sám to nedokáže listu sám von vtělení bůh on si nemůže způsobit křest to se nemůže stát vědomě či ne v božím na třeba někoho jiného který se sem sem tam byl přesvědčen že není hoden taky že není hoden ale je to někdo jiný důležité tento jiný to je by vaše duchovní cvičení které v chvíli říká nebo vaše prostředí nebo okolí umět a tím jiným který nebyl hoden že ten gestapák temně tam křtil nositeli o křesťan který náboženství ale někde takovou věci jako třebas jak mi to otázky tady pekař od jak je to například. V oddáni bytostmi kamení patří a jaká je funkce a jak se mohl za poznat života po třetiny tragické a nevím se o to veme na každé neopakuju bylo do ne a tak neví někde v tak von se říct že se z něho tomu sem navíc dycky protože křesťany na to nemají vole protože tyhlety bytosti ředním dobách nebo takových právem ale indové říkají jestliže šlo v je se chce přirozenou cestou velikou dostat k mo a to znamená osobní spát tak musí rovnovážně dostát ve karmě sem se říká karma po tom a. A a kam ma oblast kaly je oblastech ener bytosti nebo již když si překládám tyhlety pojmy to nebo třeba všechny tři oblasti to je jenom máme dost času kdo pásek když přikládáme tam jako chtít jako se dosud on se ta předkládá tak to moje správně přeloženo protože že sám sito překáží je velice obtížné to převedeno tíž tak je to jenom jedna část pochopení kam kam je citový život po indi ne chtít a chtít že součástí tyto nešika voni jestliže copak je tak šaty osobní spásu neska s četli se osten. Spásu od říkají musíš správně si to věří kůži se citově vyžít víš tedy také žít pohlavně samozřejmě se tu svoji kam že se chtít či uplatňovat ne aby se stal asketou tyhlety věci nedostali jinak my u nás nepovažujeme kam za za božství jako oni oni všechno v osobním ne a je u nich možno a ten toto bož vo podle mi na štáb bytostí který mu vládne a mělo nazýváme mentální by bytosti u nás v evropě tedy duchové. Vody duchové ohně duchové vzduchu ve země a všechny mají evropskému to lodi to nás vy tak vyznáte zaručeně uchy ohně sou tám a že vyznáte zaručeně duch v duchu sou sti pod ne a vyznáte zaručeně duch vody a to jsou víry ne a tak dále jednotu za dál rozvádět ti zle ty tyhlety bytosti pokud tedy existují to zdola také všechno osobně jakou nic ta indi dělají tak ty nikdy neprošli i vývojem kterým prošel člověk to znamená od stvoření v ráji. K pádu z ráje a zase vstup na nebe on nebyli stvoření v ráji nýbrž byli zvoleni v přírodě rozumíte jako mocní v přírody je z ve pán bůh stvořil bych tak řekl by se mu jako o bohu jako stvořiteli a proto když se taková víra zamíchá s člověkem tak zamíchá jiný druh osudu se svým to nemůže dělat dobrotu protože nemůžete n člověk následovat víru a tak vane následovat člověka že odjinud přichází a jinam do umíte dobře bych se ty z když se dovolíš krátce o těch ostatních to žáci které jsou nutné k tomu. U aby člověk se dostal ostatní spáse jak na to jdou indové tedy indové kteří nedoporučuju jogu to znamená je klape pojetí v indii kteří mají duchovního vůdce je vám pronikl do nemá duchovního vůdce svým že to je vyučen se z jako po některé jako proto klepat evropě mystika je tady se sviním kou četli tihleti tedy normální indové kteří mládí se naučí nábožensky myslet potom uplatňuje ten spravedlivý způsob myšlení nebo správné osoby se normálním běžném životě rozumím života dostanete provede snaží oddat se do samoty a uklidit se pokud možno ve spojení s bohem tak to vypadá normální člověkem a k tomu je třeba aby plnili karmu to znamená aby směl. A všechno co mají nadhozeno z minulých životů všechno to dozrál z minulých životů lépe řečeno protože vono všechno ne dozraje jenom to to do zrálo tím to víra že života rozute charakteru ji život my jsme tomu říkali co je zápisu nesmrtelné duše vejde do tohoto života uskutečníte podobě charakteru nadání sklon člověka po jednoho karma sou samarytán došlo věk to znamená vlivy minulých vtělení ten člověka toto musí člověk splnit nevi znát svoji karmu proto si tyto indové dávají vyložit svoji minulost a záleží na předešlých vtělení a záleží také na astrologie aspektu tomu výborně a rozví a za to tak každý dát dělat horoskopy. My mohli jestli mají tu dobrou vůli keni tvoji karma viděli co mají to dělat protože se člověk nevyzná když ale jak je a tak a temu to řekne ne tak se podle toho zařídí a dělá a jedná tak a myslí tak jak to jednat čili správné karmické jednání je jednání takové jaké by měl člověk rozvinout jakém směru bije měl rozvinout aby mu karma nepřekážel rozumíte mi jinak karma tvrdě překáží a podání člověku nohy když to nedělá tím způsobem jak říkají indové posunovat vy sami ano věc je al a a a to je za není materiální podstaty života to znamená ten člověk nejenom dělat co dělat temu určeno vo. Osobním založení ale se po stát o to aby jeho fyzická podstata byla spokojenost tomna aby se najedl napil a měl živo být vady zaměstnán aby se něčemu naučil a podle týkají jednotlivé souvisí čili že to materiální stránka života je to tam to je mentální karma je taková zařízení mentální stránky ho tak jak na to duševně jo a to je to je jak to fyzicky provést to je adam totiž obyčejně známé jenom karmu a jednáme atrejem hra poje zákon který taky boží že ano který mluví o tom jak ten člověk nese tam hru předtím asi neopomněl se ve chyba na cesta ke spáse. Že přes páně ten karmy a s a hamy těchto tří a to tedy dohromady a tam čtyři se a to vede k tomu muka nebo že by ty nebo ke spáse a to míra je proti zákon karmy jestliže správně dělám to co karmicky je mi předepsáno tak ruším karmu to je velice důležité toto vědět indové to to dalece byl protože jinak se karma na sice a když sem penízem hamy tak karma nemáme de mnou moci neblahé moci osudové pouta ano. Čili správné vykonávání s hamy to a svého povolání bych tak řekl je protiváha karmické prosím vás televizi mám napsaný vod roku padesát asi a zase je znovu napíšu ale takhle srozumitelně jako přeci tak se tam ještě se k tomu a tak to je všechno je to osobností tak by to dotaz jak můžu vůbec pomýšlet na to že bych to moh policie jich tu mohl spolupracovat že když se mohl stát jeho učedníkem když na tom světě mám velké boha svý přes které se k němu mohu Mohu dostat že kdykoli on ke mně přijde a on přichází ta dycky zesmutněl to že se nedovedu dát toho majetku je to tak chtěl radím neumytí že máš majetek nýbrž buď radostní že on přišel a on přichází různých dobách i teďka tady on nemusí vždycky vstoupit do svého domu nejenom tu radost z jeho přítomnost a ta přítomnost je způsobeno také tím ji následek teď se ti také ten že ty vůbec žiješ že to dýchá že tady nejde námi že si mezi milující my bytostí tedy máš správné a rád to se nemusí stydět protože to. To vám ukazuje ježíš kristus tam ti svých žácích ten měděný způsob cesty který ukazováno ukazuje běžně jiný způsob cesty který je jiného druhu než u těch jeho vona učedníků jedno tam zase který měl veliké bohatství a půlku si směl nechat on musí jenom být vždycky otcem když mu ten ten bůh ne všechno dát příklad abraham a bohem aby obětoval svého provedené prvorozeného syna izáka že nedával za aku dříví na záda dýku a syna se ho zaviněno se toho tím. Víte v těle se připomenout toho člověka k tomu bohu odevzdat můj majetek a mám dojem že tato připravenost u tebe je prosím není třeba aby je tam zkoušel je svě to fakt musíš trošičku důvěřoval že i slabost kterou oplývá me všichni je součástí naší bytosti a že kdybychom ji nechali stranou a pomocí nešli bohu že se k němu nikdy nedostaneme nic jsme u takový jak myslím že když si von vybral třebas matouše kterými potom to mastí tak si bral jiného a odvaha celý ta kdyby se cení svítí na ožralý. Se byl na tom ono stavěl nad tím výběrem jako vy se po zasvě po její krista to by se byl nikdy nestali jeho učedníkem ale on v tom pasovali jeho obrovskou ku že si jeho vybral a že se ho bratří příležitosti je vytahoval mocenský jeho přítomností přítomnosti nevěrce a stranou vírou přesně on mu ve jeho srdci ty taky marta a si toto vybírám mi trvale každý z nás nesčíslné toho příležitost ale protože bůh je nekonečně ten pil musíme si uvědomovat že každou novou chvíli máme novou příležitost ne ne znát mít roku se by zavržen všechny říci jsou odpust. Ten jeho proti duchu jakýmu ne a to se dokud si nemůže se s ním nejsi spojen čili nemusíš mít obavy že se s něčím provinil nebo že si nějakých slabou který pro tu slabost nemůže použít nebo že ho nemiluješ jak se ho taky nemiloval a von si vybral vám tady opravdu upřímně radím všechny podmínky na kterých záleží aby vás milost boží přepadl jeho koupit do svého srdce do své bytosti tím neuzavřel ani svou slabostí a opravňuje se ty se mu o pokorně uzavírá svou slabostí říkáš to tyhlety a tyhlety vlastnosti mohu být svým učením temení pravda prosím do chvíle než před tím malý magdalena padla bylo větším silná ničem žádné nosti. A matou zrovna tak ne to je proti še kvasí vedeni mužského pohlaví nebyl to ve jednu čistou vlastnost za tím zatím ježíše myslím možná jenom ti čistý lidé pobyl oběti dva učedníci která kytce a platí petr pobití ty ba ve ale ten petr byl prostý čit člověk země ale pro sebe hořící a ten svatý jan s tím napsaná let bartoloměj zřejmě také pro sebe o podaří pokud si na svatým janem tělem a potom po ňák obrátil teprve z milosti boží že ho dopuštění vyhoví li jeho pomoci prosím věčně aspoň jednu věc jak jsem si vnitřní nezasloužil nikdy jsem netoužil po bohu. Ten do jeho touhou tak jak ho dodneška po padesáti zase nedokážu vy ma bych toto každému přál a proto vykládám podmínky které nezavinil ani víře ani ta se ani poznání nýbrž určitému jednání tomu postoji všední který zaujme spojeni si podmínky dět okamžik který stává něco to by se dalo o tu žitého mání boží nebo žádné volání boží ne nevydrží nejsme se to je řek otce že nenese chvíli otálení kdykoliv pocit že pán bůh volám musíš všeho nechat. A za ním jít prostředkem který znáš to mystickou koncentraci tak jedno nebo nějakým dobrým způsobem neučím kolik se se napadne nebo nějakou celou modlitbou okolí chceš musí se snažit ty moci být i čímkoliv to ti právě napadne to máš pane on se te klape tak také ale neprovádíte okamžik do okamžitě nešel je a pochovat svého otce ru stavu v tom nota se neopakuje jenom jedenkrát vysoká kouše tisíckrát takle vadit a neposlechnout on mohu tupí limě se svou láskou přichází temu prahu a nemoh udělat říká chcešli budeš drát protože jsem tvůj bůh tak jsem svým otec ten potom nehodí tam onen ani ani by to neudělal otec světský ty méně to dělám se na tu za. Tak způsobem ne do poznat aby vůle boží s tou dělal našeho života vode čtou můj prosím necháváme v každém případě dopadat na svůj život ale to je taková míra malá že my nemůžeme pociťovat jeho přítomnost a jednat s jeho silou jeho mocí jeho láskou jeho poznání poznám překáží tak obrovská přemíra vlastní vůle z něho ustavičně vyčleňovat do našeho která je něco zje tady vás začíná si vymaže učit ta kosti protože se mi o to řekli jsem jenom čekal na hodný okamžik. Ten úvod který jsem tady se uváděl to byl úvod trpnosti ničemu jinému především si ho v duchu obe mít oporu dobře udělaná úvod této sil ovšem nestojí to to by byl zapsán protože by to vypadalo jinak by to nebylo takhle dožíváme řečeno kdyby to byl matka to prostředí by tam chybělo k pak chce a proto by to nebylo ono takže teďka bohů by tak jak se o to nebude zdá být tak příhodné ale bude to mimochodem pravou trpnost můžete zažít jenom tehdy když v absolutně odpoután od sebe že vám záleží jedině na vůli boží a to mám obyčejně bude počasí. U zále že si vám tehdy když vám poteče do bot bohužel protože bych nemůže cítit dělat tak ho nemá je to opřít o vůli boží ale jeho o pod jednání a to to všechno aby se hotovo říkal když si to přál nemůžete to se to nedá realizovat tak okamžik bysme dloho žádoucí aby se na něj čekali a musel to tímto rokem začít tože jsem taky vždycky k tomuto ukutá jelikož jsem nějaké úrovně se opět ocitl někde dole to nemě běžné ale kdy to nekončilo nějakým tak pustim oděvem abych byl na holičkách jen si uvědomil a a teď si dole tak musí znovu začít.

Download XMLDownload textWaveform view