Waveform view
78-Kaly-CD10-tr03
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
proto
se
já
jsem
to
už
několikrát
tady
říkal
ale
znovu
bych
chtěl
podotknout
že
člověk
by
neměl
si
myslet
aspoň
už
i
když
nemám
o
tom
zkušenost
neměl
by
se
vmýšlet
do
situace
že
je
dobrý
v
žádném
případě
by
to
neměl
u
sebe
trpět
todleto
my
se
si
že
jsem
takový
že
něco
sám
ze
sebe
zmohu
to
veliká
troufalost
je
mi
to
s
odpouštěno
protože
cítím
oddělenou
bytostí
od
boha
od
četných
ale
způsobuje
sobě
i
svému
okolí
a
to
je
to
nejhorší
veliké
utrpení
protože
toto
poznání.
Že
já
něco
mohu
je
poznání
nesprávné
já
bez
vůle
boží
bez
jeho
pomoci
nic
nemohu
čili
to
je
jako
kdyby
si
žárovka
řekla
já
mohu
svítit
nemůže
když
se
králi
nepřeje
pro
nesvítí
a
já
si
nemohu
hrát
na
elektrárně
nikdy
ji
nebudu
já
budu
dycky
závislí
na
tom
zdroji
od
boha
a
když
se
o
tom
přesvědčím
že
tomu
tak
je
tak
to
je
okamžik
kdy
připadá
lidem
okolo
mě
že
jsem
třebas
pokorný
to
není
pravda
to
sem
si
jenom
přesvědčil
že
já
za
to
nemohu
ale
všimněte
si
že
kristus.
Odpouštěl
chyby
svým
učedníkům
veliké
ale
neopustil
třebas
chali
se
že
se
považovali
za
dobré
protože
s
a
ti
pro
děje
za
to
stíhala
protože
s
tím
nemohl
hnout
s
těma
se
nedalo
hnout
z
toho
důvodu
že
oni
stáli
svou
dobrotou
proti
dobrotě
boží
jestli
si
ježíš
kristus
o
sobě
řekl
když
mu
je
do
o
řekl
pane
dobrý
nebo
mistře
dobrý
a
říkal
do
job
jenom
otec
v
nebesích
o
sobě
sám
řekl
že
on
sám
není
dobrý
jenom
otec
v
nebesích
a
že
je
to
vlastně
menší
co
si
můžeme
srovnat
s
jinými
jeho
výroky
že
o
to
menší
než
odešel
říkal
že
vlastně
není
dobrý
on
nýbrž
že
je
dobrý
otec
že
to
co
vidí
že
on
dělá
to
co
lidi
vidí
že
on
dělá
ježíš
to
je
lá
vlastně
otec.
Který
je
dobrý
to
si
byli
ježíš
kristus
dobře
vědom
a
ono
je
mu
zbývá
než
ho
poslouchat
tak
jestli
nějaká
dobrota
v
člověku
je
tak
je
to
jenom
poslušnost
žádná
jiná
dobrota
neexistuje
a
to
stačí
manipulace
s
vůlí
to
je
to
nejdůležitější
co
musíme
v
životě
dokázat
my
musíme
souhlasit
s
tím
co
bůh
chce
a
zdát
se
dokonale
své
vlastní
vůle
prosím
vás
nesmíte
si
myslet
že
je
to
nějaká
trpnost
jako
taková
ježíš
kristus
se
se
vzdával
dokonale
své
vůle
a
kutnu
jenom
vůli
boží
otcovu
tedy
v
tom
říkal
ten
dělal
daleko
více
než
my
ten
neseděl
někde
a
nečekala
až
mě
spadl
nějaká
pomoc
boží
š
on
do
se
šel
a
moh
si
to
dovolit
protože
to
nedělal
on.
Dělal
to
otec
čili
do
takové
míry
jak
poznáváme
vůli
otcovu
vůli
boží
do
takové
míry
do
větší
míře
musíme
být
činí
a
ne
nečinní
jestliže
například
člověk
pouhým
rozumem
poznává
co
je
správné
a
co
je
nesprávné
a
není
činný
v
tom
smyslu
co
je
správné
nedělá
co
je
správné
tak
se
proviňuje
ale
protože
dělá
co
je
správné
není
ještě
dobrý
nýbrž
je
jenom
poslušný
poslušní
není
celá
dobrota
dobro
ta
je
například
milovat
já
říkám
jenom
příklad
ale
dokud
se
člověk
nepřesvědčí
o
tom
kdo
vlastně
miluje
čím
mocí
je
schopen
člověk
milovat
a
dokud
se
přešli
dál.
On
miluje
tak
jeho
láska
je
polovičaté
a
nevíme
kdy
v
něm
plane
a
když
v
něm
zhasne
protože
je
to
závislé
na
jeho
náležitě
a
na
mnoho
jiných
okolnostech
že
třeba
se
mi
nezdá
být
ten
nebo
onen
hoden
mé
lásky
a
proto
mu
tu
lásku
upřu
před
ne
jako
tady
někteří
lidé
třebas
vůči
říkám
jak
jste
mě
říkala
jednají
ne
že
se
říkání
nedovedli
té
lásky
tak
potom
po
lásku
nevěnuju
takhle
hodnotit
my
nemůžeme
pochopitelně
protože
máme
jiná
hlediska
jsme
všichni
dětmi
jednoho
a
téhož
boha
a
jestliže
můžeme
s
klidným
svědomím
říct
že
neodporuje
to
co
děláme
mravností.
Tak
pak
když
vykonáme
úkol
lásky
tak
můžeme
o
něm
říct
byli
jsme
poslušni
ale
nikoliv
milovali
jsme
ten
kdo
miloval
dycky
bůh
a
buďme
mu
vděčni
a
to
že
byli
schopni
tak
zvané
lásky
že
ona
ukazoval
jak
miluje
kdybychom
totiž
takhle
na
věci
šli
tak
bych
ta
láska
v
nás
růst
daleko
větší
měrou
než
dosud
proto
se
on
by
směl
milovat
stále
víc
ty
nedovolujeme
milovat
jak
on
byl
rád
miloval
mu
stojíme
v
cestě
svou
vůlí
že
my
si
za
něco
za
něho
přejeme
a
něco
se
z
nevědomosti
o
zdi
nemůžeme
sami
udělat
kdyby
nám
on
k
tomu
nedal
sílu
tak
nemůžeme
ani
vede.
Tou
jednou
ani
tím
méně
můžeme
někoho
milovat
musím
být
vděčný
za
to
že
jsme
schopni
jako
milovat
jak
my
tomu
říkáme
mohu
a
ne
sobě
čili
jakékoliv
uspokojení
z
kokol
které
máme
přináší
jednu
věc
kterou
ho
označit
slo
ježíšovými
už
vzal
odměnu
svou
nevadí
vzal
od
nenu
svou
ale
vadí
to
přece
jenom
vínem
smyslu
že
totiž
nemůže
mít
to
přiblížit
k
bohu
takovéto
jednání
kolena
ní
nenechává
tam
kde
jsem
si
já
a
uspokojení
z
toho
co
dobrého
dělám
a
neobětuju
to
své
uspokojení
bohu
nevím
že
bůh
je
to
který
ve
mně
miluje
dám
a
to
musí
abych
miloval
tak
pak
zůstávám
trčet
na
jednom
místě
a
ta
moje
a.
A
ska
se
nestane
láskou
spojovací
to
znamená
nestane
se
prostředkem
který
je
vědomě
spojuje
s
bohem
jenom
svatí
kteří
toto
dokázali
pomocí
lásky
se
vědom
je
spojovali
s
bohem
to
to
nedokázali
tak
zůstali
trčet
a
nevěděli
proč
tak
je
tady
otázka
jak
si
počínat
při
drobných
sebezápor
ech
které
země
podle
našeho
dobrého
mínění
mají
soužit
k
zlepšení
cesty
přístupu
k
bohu
a
tak
dále
jaký
to
má
smysl
a
jak
zabránit
tomu
aby
se
nehromadili
tyto
malé
chyby
aby
se
nestaly
džungli
ve
kterém
se
topí
asi
tak
jsem
tomu
rozuměl
tak
především
k
tomu
je
třeba
o
to
je
dát.
Je
z
opačného
konce
musím
se
držet
zásady
že
jakýmkoliv
sebelépe
míněním
sebe
zlepšování
nikdy
nedospěju
ke
spojení
s
bohem
to
je
zásada
kterou
dobře
znal
ježíš
kristus
a
měl
za
měl
prostě
touhu
nám
to
vysvětlit
na
mnoha
příkladech
a
taky
to
učinil
já
jsem
se
tady
zmínil
om
o
jednom
z
nich
že
tomu
mladíkovi
který
od
mládí
žil
ctnost
to
znamená
sebe
ze
převádím
se
dostal
velice
daleko
neměl
už
toho
nějakou
džungli
tam
to
dokonce
dopadlo
tak
šťastně
musel
prozradit
že
dokud
se
nevzdáváme
že
se
nemůže
stát.
Jeho
žákem
čili
sebe
zlepšování
má
jenom
jedno
skvělé
jeden
skvělý
smysl
k
sobě
a
to
že
ukazuje
naši
dobrým
dobrou
vůli
a
tu
musíme
ukázat
protože
bez
ukázka
soustavné
ukázka
dobré
vůle
my
vy
necháváme
volní
stránku
necháme
jí
nezaujatou
necháváme
jí
nezaměstnanou
a
vůle
nám
blou
má
vůle
se
toulá
vůle
nás
navádí
čili
neslibujte
si
od
tohoto
sebezapření
víc
než
upoutat
vůli
tak
aby
nás
neodvádělo
od
předmětu
ale
aby
nás
přivedla
indii
mu
spojení
s
bohem
to
je
nesprávné
hodnocení
váhy.
Sebe
zlepšování
větší
váhu
než
takovouhle
než
vám
u
dobré
vůle
které
je
nutně
zapotřebí
na
cestě
sebe
přání
nemá
tých
já
nemohu
proti
sebe
zlepšování
být
ale
varuju
vás
upřímně
předtím
aby
ste
mu
nepokládal
větší
úlohu
než
jakou
má
to
to
jsem
vám
že
každý
prostředek
má
svou
úlohu
v
pravý
čas
na
pravém
místě
a
po
té
tuto
úlohu
ztrácí
ale
dobrá
vůle
úlohu
svou
neztrácí
nikdy
přestože
si
bere
po
ruku
jiné
pomocná
prostředky
například
sebe
zlepšování
jeden
zač
začí
prostředků
se
sty
a
touha
proseb
nepřeji
sebe
na
to
moc
třebas
boj
proti
hříchů.
Chyba
neposednosti
a
takovým
jakým
lenivosti
jan
čem
všem
tak
jestliže
my
všemu
při
soudím
správnou
hodnotu
stává
se
to
neškodí
a
začíná
to
být
opravdu
užitečným
jestliže
tomu
nepřistoupíme
správnou
hodno
vstanou
váhu
tak
se
to
může
stát
i
nebezpečným
a
zaručeně
to
není
užitečné
čili
jak
jsme
jak
správně
tušili
mohu
říci
že
příliš
na
toho
po
sebe
zlepšení
může
vést
dvojím
důsledků
jednak
že
shledávám
čím
dál
tím
vite
jsem
horší
kup
se
chyby
nebo
dostávalo
se
do
takové
fáze
sebe
ze
všanc
dělám
jinýho
než
čistým
cítím.
Peru
mi
dopracuji
že
a
uniká
ně
cíl
mé
duchovní
cesty
úplně
obzoru
ztrácím
boha
protože
jsem
dokonale
čistě
to
je
jeden
z
důvodů
údů
ním
sebezapření
je
že
se
mně
před
se
podaří
věčem
se
zlepšit
a
já
se
budu
považovat
za
zlepšenému
a
budu
milovat
více
svůj
stav
zlepšení
než
boha
a
naučím
se
určitému
druhu
narcisismus
sebelásky
která
je
velice
neprůrazná
a
kdekoho
může
zmýlit
tak
se
ne
neprávem
říká
že
nejhorší
vlastností
svatého
je
že
krišna
svou
svatost.
To
jsou
dvě
ny
den
největší
nebezpečí
toho
sebe
zlepšování
její
eště
více
e
to
by
stačilo
já
jsem
mnohokráte
řekl
že
si
neprávem
myslíme
že
my
milujeme
my
toužíme
a
tak
dále
ano
to
je
zevní
pohled
na
věci
jestliže
netoužíme
tak
je
to
jenom
uka
že
jsme
ne
dovolili
bohu
aby
nám
ukázal
jak
to
už
jí
po
naší
duši
aby
směl
nám
ukázal
jak
po
naší
duši
čili.
Z
věda
podmínky
pro
to
aby
abychom
to
bohu
dovolili
ta
touha
se
objeví
sama
jakmile
jemu
to
dovolím
pět
opačný
postoj
než
jaký
by
to
touze
máte
výsledek
nějak
vyprodukoval
vlastní
energii
co
se
dá
na
poli
citovém
prosím
na
poli
stojím
se
to
dá
ono
se
to
dá
i
nějakým
násilím
na
pole
na
poli
třebas
veškerou
silou
svou
to
když
ho
toho
hrubě
pošlu
počtu
sebe
a
prostě
do
toho
přeložím
všechno
tak
vono
se
taky
možná
něco
vyprovokujete
správný
a
trvalý
způsob
nemohu
si
dycky
poradit
někdy
to
vyjde
někdy
to
nevyjde
když
by
to
prožil
sebe
větší
su
tak
to
nevyjde
protože
to
není
bezpečných
jak
já
začnu
toužit
jenom
říkám
že
to.
Já
je
tady
chybně
uloženo
ale
musím
to
nějak
začít
se
ten
rozhovor
já
opravdu
toužím
jenom
tehdy
když
dovolím
bohu
aby
ukázal
že
mě
miluje
všemu
to
dovolit
a
že
nám
podmínky
pro
to
aby
von
mohl
té
mě
pro
mě
vědomě
působit
a
ty
podmínky
jsem
tady
nečeká
vysvětlil
a
jsem
ochoten
je
eště
čtyřicetkrát
vysvětlit
prosím
to
je
nedělá
potíže
ale
v
každém
případě
prvním
prostředkem
kterým
já
se
mohu
zpřístupnit
tomuto
poznání
lásky
boží
je
že
sebe
zapřel
že
sebe
začne
ná
vidět
jako
to
ježíš
kristus
na
na
říkal
nikdo
nemůže
být
učedníkem
a
nemůže
být
svědkem
jeho
přítomnosti
tak
ani
na
ho
lásky
pochopitelně
to
se
nezačne
nenávidět
to
si
buďte
vědomi
že
to
je
první
pomůcka
pro
to
aby
člověk
začal
toužit
a
jakmile
sebe
a
nenávidět
tak
to
zase
objeví
samočinně
nemusí
mít
jak
vy
produkovat.
Text view •
Help