Waveform view
75-01B-Kaly
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
celý
člověk
zaručeně
dojít
do
stavu
spojovací
činnosti
měl
by
začít
tam
kde
věci
lidsky
co
nejdokonaleji
ovládá
to
říkám
dokonale
okolo
se
nedá
nic
skládali
když
může
skrytý
svědomím
říci
že
udělal
všechno
aby
věc
zvládl
třebas
jeli
to
studium
lékařství
tak
to
poctivě
na
studoval
ano
i
provedl
nějakou
tu
praxi
která
si
souvisí
ale
dostane
se
do
situace
ve
které
tyto
všechny
vědomosti
u
nejsou
nic
platné
pro
proto
co
se
tam
právě
děje
třebas
pro
kombinaci
chorob
nebo
tak
nějak
že
neví
jestli
by
neuhodil
víc
pacientu
kdyby
léčil
to
nebo
které
strany
na
to
má
jít
a
podobně
a
v
tomto
případě
tedy
bude
mít
zaručeně
úspěch
a
bude
zaručeně
to
spojovací
činnost
kterou
bude
jako
lékař
provádět
jestliže
na
to
pude.
S
klidným
svědomím
že
věc
sice
zvládl
ale
že
konkrétní
situaci
žádnou
nemůže
že
to
není
v
jeho
lidských
silách
a
pak
má
oprávnění
chtít
od
boha
pomoci
upozorňuju
vás
že
ale
jsem
se
vyjádřil
velice
nepřes
ale
záměrně
chtít
od
boha
pomoc
muži
bych
chtěl
od
boha
pomoc
tak
už
to
také
špatně
on
to
musí
jenom
složit
do
rukou
božích
ne
nechtít
od
něho
pomoci
on
sebe
i
s
tím
problémem
složi
to
rukou
boží
a
co
z
toho
vyjde
to
z
toho
víte
může
z
toho
taky
ví
že
z
toho
že
tomu
pacientu
nepomůže
a
že
mu
řekne
není
vám
pomoci
po
nějakou
tak
děláte
tě.
Že
to
nebude
moct
třebas
léčit
ale
může
le
ve
věčně
případě
se
stane
to
že
i
tam
kde
by
byl
jako
lékař
už
neuspěl
bude
moci
uspět
z
toho
důvodu
že
jeho
síla
se
násobí
silou
boží
tou
obecnou
silou
ve
které
je
všechno
obsaženo
veškerá
schopnost
mysli
poznání
si
vy
lásky
a
všechno
co
k
tomu
člověk
potřebuje
k
tomu
řemeslu
čili
já
bych
byl
nerad
abyste
se
dopustili
té
chyby
že
byste
chtěli
situaci.
Eště
že
byste
chtěl
aby
za
vás
vládl
situaci
pán
bůh
to
tam
možná
nebylo
jasně
vysvětleno
nebo
křivě
vysvětlit
nevrhne
no
ne
jasně
protože
tak
já
to
nedělám
ale
bych
to
takhle
dělal
tak
se
nedostanu
do
spojovací
činnosti
jak
jsem
vám
tam
líčil
ten
moment
větě
logaritmy
tak
já
jsem
neříkal
tak
pane
bože
teď
to
udělá
za
mě
ty
nýbrž
já
se
obětuju
s
veškerou
řešením
úkolem
tobě
a
budeli
to
tvoje
vůle
tak
to
provedu
jak
se
to
má
nebude
li
to
tvoje
vůle
neprovedl
to
to
se
muset
vrátit
ke
své
lidské
činnosti
a
s
touto
nějak
zakončím.
To
už
jsem
nějak
učím
no
a
jestli
on
uzná
za
vhodné
jsem
také
splnit
je
ty
podmínky
správně
tak
za
hodné
samozřejmě
zná
je
pomocí
tak
nějakým
způsobem
pomůže
je
jakým
není
co
do
ji
nikdy
nemusím
rozumět
tomu
jakým
způsobem
je
nepomáhá
to
není
třeba
panna
maria
si
také
nedovedl
představit
jak
může
porodit
syna
božího
když
nemůžeme
poznávat
to
a
to
nerušilo
ten
akt
spojovací
spojila
se
s
tím
duchem
svatým
duchem
svatým
oplodnil
a
narodit
se
jen
božím
tak
je
to
prosím
ze
všech
těch
případech
ne
jinak
a
na
to
kladu
veliký
vůle
zpět
se
začátkem
se
zkazí
všecko
když
se
na
to
nejde
v
tomto
pravém
duchu
v
jakém
na
to
šlapáno
maria.
Nechtějte
těm
je
sem
rozumět
si
věci
se
dějou
bez
vašeho
porozumění
ta
síla
se
násobí
bez
vaší
síly
my
se
přitom
neunavuje
te
do
při
tom
nic
neděláte
v
jenom
souhlasně
se
odevzdáváte
po
celou
tu
dobu
se
vás
ni
odevzdáte
a
nepřít
se
mohlo
stát
že
narůstá
vaše
rozsévá
říkám
a
teď
se
nesmíte
odevzdávat
ty
musíte
zase
obětovat
hned
zase
necením
vzdávat
to
by
to
mohli
porušit
učit
vlastnit
to
spojovací
a
spojovací
činost
by
se
snížit
na
úroveň
rajské
což.
Tomu
můžete
se
přiblížit
jakékoliv
pozice
ale
jedině
se
nemůžete
přiblížit
pozice
vlastní
síly
neboť
vlastního
nic
nemáte
i
taková
svatá
terezie
která
chtěla
a
byla
to
nějaká
svatá
že
vlastní
silou
dospět
až
bohu
byla
upozorněn
že
jednoho
dne
dočerpat
to
sílu
ona
musela
uznat
já
už
nemám
bože
co
by
ti
dala
co
teď
si
počtu
dál
když
sem
ještě
neumřela
vnitřně
nedokážu
vnitřně
umřít
a
proto
se
nemohu
s
tebou
spojit
to
byla
pozice
úplně
vaše
přátelé
že
ježíš
kristus
i
ten
tom
případě
říká
že
ta
kolikrát
to
musím
opakovat
to
jednoduchý
všechno
věci
který
je
třeba
pořád
opakovat
promiňte
mně.
Je
řekl
já
vím
že
ty
jsi
si
to
co
se
nesmí
něco
co
ta
jeho
ta
a
ale
kdy
ty
nic
svého
nemáš
to
si
dával
jenom
moje
věci
ale
abys
to
konečně
pochopila
že
všechno
co
s
mě
dávala
bylo
moje
tak
já
ti
teďka
dám
moje
utrpení
na
kříži
to
si
přeci
nepřivlastňuje
na
kříž
jak
že
nebyla
naopak
se
tam
nemůže
dostat
říká
e
že
nemůže
vnitřně
umřít
já
to
s
tebou
dílem
já
vím
že
tomu
tak
je
a
ty
nemůžeš
vnitřně
užít
protože
něco
máš
ty
máš
třebas
teďka
svojí
nebo
ctnost
že
nemůžeš
umřít
není
tvoje
nemohou
a
já
ti
teďka
na
něco
co
zaručeně
si
nebudeš
moc
přivlastnit
a
proto
tě
to
přivede
ke
mně
a
dělám
své
utrpení
na
kříž
tady
ho
máš
tam
ho
radí
něco
co
není
tvoje.
Vrať
mi
celý
svůj
život
který
není
tvůj
který
je
můj
který
je
v
mých
rukách
všechno
do
posledního
detailu
je
v
mých
rukách
kdybych
nebylo
mojí
síly
a
toho
zdroje
to
doví
síly
zdroje
toho
poznání
to
znamená
ani
bys
nemiloval
ani
bys
nežil
ani
bys
nemohl
vztahnout
ruku
nic
bych
nemohl
dělat
beze
mě
ani
jak
tam
říkal
z
vůle
boží
ani
když
jste
nespadne
nebo
vlast
a
vy
nespadne
tak
nějak
tak
je
to
míněno
takhle
to
mě
na
než
je
nemáme
vůbec
sobotu
li
to
ne
ale
že
všechno
od
něho
pochází
rozumíte
jestliže
si
ve
stavu
nemohou
ctnosti
což
není
tak
ří
tak.
Špatný
tak
uši
aspoň
nad
ně
už
aspoň
výš
že
nic
není
tvoje
že
tím
nemůžeš
volně
disponovat
že
tedy
může
jedině
tou
svou
nemohoucností
k
bohu
jít
esi
od
něho
jeho
utrpení
na
kříži
který
za
tebe
bylo
vázán
ctím
tam
žita
ježíš
kristus
ty
se
za
mě
obětoval
na
kříži
já
nevím
jak
se
to
mohlo
stát
za
to
panenství
neovládá
já
nevím
jak
je
to
možné
aby
někdo
se
někoho
moh
obětovat
ale
já
tomu
věřím
že
se
stal
ně
obětoval
já
touto
silou
tvého
oběti
k
tobě
jdu
že
já
nic
jinýho
už
nemám
kdyby
to
bylo
opravdu
upřímné
že
bys
nic
jiného
neměl
v
tu
chvíli
by
si
byl
s
ním
že
by
si
vyspat
tak
se
toho
sat
terezy.
Každý
člověk
se
dovede
litovat
sebe
nejvíc
a
dokonce
nad
sebou
je
ochoten
plakat
a
přitom
by
si
měl
pokud
tě
duchem
založen
říct
že
to
je
jeden
z
nejkrajnější
způsobů
sebelásky
a
proto
by
si
měl
zakázat
plakat
na
sebou
na
svou
špatností
nebo
nad
tou
no
co
špatnosti
na
ne
ale
a
to
mu
nemožností
a
neschopností
ale
neměl
by
si
zakazovat
plakat
radosti
protože
pláč
tohoto
druhu
úžasně
uvolňuje
duchovní
cíl
to
jsem
se
já
přesvědčil
ten
člověka
osvobozuje
to
je
osvobozující
druh
pláče
to
jako
ten
první
je
zotročující
tam
v
tom
prvním
ztrácí
člověk
rozhled
pít
je
která
je
ostatním
světě
a
tady
nabývá
společenství.
Těmi
kterým
jsou
vysoko
nad
námi
s
těmi
světem
vítězným
a
radujícími
se
aniž
si
to
tady
na
začátku
uvědomuje
ale
proto
ježíš
kristus
tolik
kladl
tu
lesa
to
radujte
se
opět
to
jenom
radujte
se
že
si
byl
dobře
vědom
že
ti
kterou
touto
cestou
mají
nejvíc
příčin
aby
se
radovali
nebo
že
je
to
cesta
k
osvobození
když
se
na
ní
vyskytuje
že
jaké
těžkosti
a
právě
s
těžkosti
si
říct
co
tady
proto
že
překonává
nějaký
odpor
odpor
řeším
sama
sebe
a.
Je
to
vidět
že
do
kupředu
a
tak
mně
to
mělo
rozradostněni
tom
případě
že
vidím
třeba
svou
nemožnost
anebo
překážku
zdánlivě
nepřekonatelnou
protože
to
je
jenom
vědět
že
odněkud
někam
jdu
kdybych
někam
nešel
tak
napřekážku
nenarodí
do
se
nepohybuje
narazí
ani
na
stěnu
že
já
vám
chci
promluvit
o
poslední
třetí
který
kapitole
z
toho
toho
to
typu
krátkého
a
kapitola
které
jsem
kterou
jsem
si
politické
nazval
eště
to
znamená
branou
předtím
abyste
člověk
příliš
nevzdálit
od
svého
tomu
otcovského
a
tím
si
usnadnil
celou
cestu
já
jsem
vám
si
netroufal
říci
že.
Pozice
ve
které
jste
a
o
které
jsem
řekl
že
je
nutné
abyste
ji
znali
se
mění
tak
dalece
a
tak
se
vymyká
pochopení
lidskému
že
člověk
namnoze
neví
kde
je
když
jindy
zase
to
třeba
vy
čili
nemůže
správně
určit
pozice
z
pozici
ze
které
má
odejít
a
tohoto
že
ani
já
jsem
toto
dříve
nevěděl
kde
se
a
tedy
jsem
nemohl
správně
vyrazit
stavu
směr
správným
směrem
jak
jsem
často
říkal
všech
nevíte
je
tak
neví
kam
má
odejít
když
mu
řeknou
mají
tam
a
tam
a
liší
neví
kde
je
tak
ta
nevěří
mají
na
sebe
a
na
jejich
nebo
kam
to
má
jít
tak
sem
si
pomáhal
nepůsobím
že
jsem
vždycky
začal
jít
od
píky
to
znamená
začal
jsem
volit
všechny
prostředky
které
už
se
mi
záliba
překonané
kterou
už
jsem
měl
jinak
za
sebou
třeba
konkrétně
ne
případě.
Ctnostný
život
který
byl
samozřejmosti
samozřejmě
základem
byl
začátkem
nebo
přístupem
k
tomu
abych
se
mohl
nerušeně
třeba
soustřeďovat
soustředění
se
o
dělal
jiným
způsobem
než
třebas
písmenovou
koncentrací
ale
protože
jsem
kdysi
písmeno
koncentrací
začal
a
dělal
jsem
ji
devět
let
a
nemohl
nebyl
jsem
najednou
schopen
vejít
do
otcova
domu
protože
ten
vyšší
styl
na
jedno
mě
nešel
a
zdánlivě
nebyli
důvody
očistou
tak
bylo
že
to
nešlo
tak
jsem
si
pro
toho
pro
té
to
své
já
pro
sebe
šel
tam
kde.
Odkud
jsem
kdysi
vyšel
protože
předpokládám
se
předpokládá
jsem
že
nemohl
jsem
zajmout
jinou
pozici
než
kterou
už
jsem
v
tomto
životě
za
zaujal
rozumíte
jsem
šel
do
nejhorší
pozice
ve
které
jsem
kdy
byl
do
pozice
začátečníka
tam
jsem
si
pro
sebe
a
a
těmi
začáteční
mi
systémy
jsem
znovu
přešel
na
systém
zlepšení
a
tak
dále
až
jsem
se
došel
se
třeba
šel
znovu
k
tomu
spojení
si
nikdy
je
to
to
byla
velice
pracná
záležitost
protože
jsem
příliš
daleko
zabloudila
při
daleko
jsem
sestoupil
čím
jsem
jsem
vzdále
otcova
domu
že
to
téměř
se
podobalo
krajní
mu
bodu
a
to
byl
právě
čí
pa
v
koncentráku
k
krajní
bod
se
zavrhl
všechny
zkušenosti
který
jsem
předtím
měl
no
ale
já
budu
mluvit
o
době
před
tím
a
my
do
době
potom.
Že
totiž
nejlepším
způsobem
jak
člověk
může
vejít
do
otcova
domu
je
pře
říkat
si
všechny
způsoby
kterým
za
tím
šel
a
kterým
se
třebas
jenom
nepatrně
přiblížit
já
vám
to
šlo
konkrétně
nesmí
případě
když
jsem
do
sedmnácti
let
šel
nějakou
cestou
života
každý
jdeme
nějakou
cestou
života
bez
náboženských
cílů
tak
jsem
se
snažil
neproviňoval
to
znamená
když
jsem
se
už
i
provinil
sem
se
hned
potrestat
sám
sebe
zato
se
udělal
čili
začal
jsem
se
znovu
kontrolovat
zase
nějakou
činností
neprovi.
Vůči
lidem
pokud
jsem
byl
schopen
toho
tak
toho
pochopení
taky
vůči
bohu
tohoto
systému
neškození
a
m
názoru
do
se
nikomu
hleděl
jsem
se
snažil
někomu
ne
škodit
ale
sám
nes
následky
jakéhokoliv
pokoření
přenes
je
z
těch
kterým
byl
škodil
na
sebe
sám
si
je
odnést
se
dostane
člověk
do
stavu
klidného
svědomí
určitého
uvolnění
žitého
osvobození
od
následky
neboť
si
je
sám
odnesl
když
to
třebas
tak
fakticky
není
že
on
není
kdy
trestán
toto
co
neví
o
toho
vleje
málo
o
sobě
tak
jsem
potom
si
vzpomněl
na
další
moment
když
jsem
vstoupil
na
duchovní
vystačila
nějaká.
Koncentrační
cvičení
a
tak
sem
dělal
zrovna
tak
jako
jsem
tehdy
začal
s
tím
potom
roku
třicet
znamená
když
nebylo
znáte
to
jsem
dělal
tak
dlouho
až
jsem
se
dostal
na
hranici
možností
tohoto
duchovního
cvičení
roste
to
koncentraci
a
z
té
hranice
jsem
přešel
na
další
vývojový
stupeň
který
jsem
vím
potil
až
jsem
se
dostal
samo
sebou
dokonce
trámu
že
jsem
se
vzdal
sama
sebe
takhle
pomalu
někdy
je
třeba
jít.
A
není
třeba
dycky
tenhle
ten
pochod
když
se
už
potom
natrénoval
když
je
už
potom
natrénoval
tak
tebe
celý
pochod
od
na
až
po
ten
bod
kde
kde
jsem
začal
poprvně
vědomě
spojovat
s
bohem
nebo
tam
třeba
to
koncentráku
já
to
jednodušším
aby
to
bylo
jedno
na
na
se
pochopitelné
tak
tohleto
jsem
později
tak
toto
cestu
jsem
uměl
tak
rychle
rekapitulovat
že
to
trvalo
celý
je
to
pochod
deset
minut
za
jakou
trvalo
týden
že
sem
se
vrátil
k
ní
tu
odkud
jsem
vyšel
ale
pak
to
trvá
že
se
menoval
neska
tam
trvá
se
jem
to
pochod
zlomek
vteřiny
jo
to
je
jenom
věc
ten.
Je
tam
je
to
nic
jiného
to
není
je
to
zaběhnutý
vyběhnout
ta
cesta
a
my
máte
ti
vyběhnout
té
cesty
směrem
od
otcova
domu
a
nemáme
ani
jednu
cestu
prošlapanou
směrem
k
otcovu
domu
čili
kam
až
jsme
ji
pošlapali
to
nesmíme
opomíjet
to
už
je
jednou
prošlapána
a
touto
cestou
se
musím
znovu
dát
protože
jestliže
dát
se
nemohu
dostat
tak
je
to
známkou
že
jsem
se
vrátil
se
po
té
že
cestě
vrátil
já
se
nemohu
radit
pojem
svý
než
kam
jsem
o
které
jsem
šel
a
tomu
já
říkám
projev
dobré
vůle
pro
je
dobré
vůle
jít
kupředu
nezůstat
nevracet
se
nezůstat
trčet
nevracet
prosím
nejhorší
je
zůstat
trčet
že
není
možno
zůstat
a
čet.
Je
to
to
zůstane
stát
em
se
jaksi
kameni
stane
se
příliš
starý
a
když
tady
se
kdyby
se
nepohyboval
tak
už
se
nehnete
musí
pořád
se
trošku
pohybovat
musí
se
dat
nějaké
násilí
je
to
opravdu
svým
způsobem
znáte
sama
sebe
že
nechci
být
toporně
civějící
civění
na
jakémkoliv
fleku
je
to
nejhorší
cestou
se
člověk
může
dopustit.
Toto
jsem
vám
potřeboval
říct
že
projev
dobré
vůle
je
projev
touhy
z
každé
pozice
kupředu
a
těmi
prosím
které
toho
času
znám
samo
sebou
je
mi
obecně
známo
že
mám
žít
nějakým
mravným
životem
nesmím
se
dopustit
té
chyby
že
bych
ten
život
mravní
zaměnil
za
cíl
to
není
cit
prostředek
a
snažil
se
tedy
žít
snažit
se
tedy
žít
poměrně
tak
aby
jako
objevoval
požadavků
které
jsem
znal
že
jsou
oba
ty
by
napsány
se
považoval
za
hříšné
ale
musím
vás
upozornit
že
i
v
té
hierarchii
hříchu
v
tom
řádu
u
musí
nějaký
hřích
být
napřed
navrch
musí
záži
jako
asi
hřích.
A
mně
takový
vrcholným
pro
mě
tak
bych
dohoní
mezích
em
je
aby
nám
to
potřeba
kdyby
byl
i
pro
vás
že
se
obejdu
bez
otcova
domu
že
tam
nechci
vstoupit
že
chci
být
svůj
že
si
sám
se
sebou
vystačí
té
moc
hezké
ale
je
to
to
nejhorší
čo
se
mohu
dopustit
hezké
to
desáté
že
je
mi
přitom
dobře
ponížíte
nepatřím.
Zažívám
kvazi
klid
jakýsi
klamný
klid
který
je
samozřejmě
končí
cíle
nebo
později
ale
hlavně
nikam
nejdu
a
šla
pán
po
vymoženost
tech
lidského
života
osud
lidský
se
mi
stává
opravdu
osudem
lidským
já
jsem
se
odsuzuju
v
tom
zůstal
člověkem
to
není
smyslem
lidský
zůstat
člověkem
přestože
lidi
zůstávají
lidmi
už
dneska
půl
miliónu
let
třebas
že
ano
ale
to
mě
neopravňuje
k
názoru
že
bych
měl
v
tom
pokračovat
já
bych
neměl
to
blaho
ani
mi
ani
by
notu
ani
vteřinu
abych
zůstal
člověkem
protože
jsem
se
dostřel
o
tom
že
nepatřím.
Jenom
do
do
lidské
kůže
se
o
to
se
jenom
v
určité
fázi
vývojové
o
dě
do
ní
se
byl
on
a
musí
se
s
ní
také
umět
leknu
musíte
poznávat
nebo
že
musíte
vycházet
z
pozice
kterou
poznáte
a
to
byste
měli
pomocí
proti
a
to
je
ta
já
jsem
vám
teď
prozradil
že
jsem
to
nikdy
nepoznával
nebo
že
se
to
dlouho
trvalo
se
to
pozná
jsem
zapomněl
to
dlouho
trvá
nebo
člověk
pozná
že
von
na
i
třebas
nejlepší
intuice
že
to
nepoznáte
a
proto.
Proto
to
vezmu
zase
od
píky
radši
a
já
se
někde
se
sebou
potkám
té
cestě
kterou
do
čáku
rozumíte
já
sem
tam
se
opak
a
poznám
aha
od
této
chvíle
mně
to
nejde
kupředu
to
znamená
tam
se
ještě
nešel
rozumíte
mě
to
přestává
jít
tam
to
ještě
nemám
pro
šlapáno
tak
tady
o
to
musím
teďka
tito
není
návrat
nazpět
nebo
vzpomínka
účelový
to
je
účelově
vzpomínka
abych
mohl
jít
dál
člověk
si
opravdu
musí
mně
vzpomínat
že
má
nohy
někdy
dokonce
a
že
jsou
schopni
aby
vůbec
šel
zapomene
že
potřeme
notak
že
musíme
vrátit
sva
i
k
nohám.
To
nejsou
kdy
se
musí
říct
takhle
primitivně
na
tom
musí
čili
dyško
co
jsem
se
tím
dělal
byla
byl
nějaký
pochod
kupředu
tam
se
nějakým
způsobem
šel
i
když
se
mi
to
nezdá
být
pochodem
ale
je
to
dycky
vývoj
co
jsem
prodělal
každém
případě
to
je
čili
já
potom
vývoji
modlil
se
snažím
projít
na
na
tu
pozici
kterou
neznám
ve
ve
které
ale
o
mentálně
jsem
a
ono
se
ono
se
mi
to
prozradí
a
protože
tím
způsobem
že
já
najednou
narazím
na
stěnu
ne
kerou
jsem
dosud
nepřešel
a
tam
už
potom
jakmile
narazím
na
tuto
stěnu
nezbývá
nic
něho
než
se
sebe
vzdát
než
se
vzdát
i
té
cesty
kterou
jsem
prodělal
jako
by
zapomenout
na
všechny
prostředky
tedy
bych
vzpomínal
znovu
tou
na
ty
prostředky
tak
to
dělám
chybu
já
musím
to
toho
tetu
zapomenout
a
na
a
odevzdat
se
tam
je
zřejmě
chyba
sebeodevzdání
a
už
nepomáhá
stylizace
života
vytahovat
nebude
pomáhat
když
jenom
to
se
dodáno
samo
sebou
když
neuspěji
tak
si
dám
nějaký
od
a
začnu
znovu
cestu
probíhal
ne
ne
hned
no
ale
nýbrž
dřina
od
protože
tady
zřejmě.
Musím
vyčkat
vedení
a
to
vedení
se
může
dostavit
jenom
když
jsem
v
klidu
když
narazím
na
stěnu
tak
je
po
klidu
obyčejně
protože
je
to
bolí
já
nemohu
dát
jestliže
narazím
na
stěnu
a
neklidný
ně
to
tak
jsem
vám
doporučoval
abyste
se
uvedli
znovu
do
klidu
pro
znamená
abyste
poněkud
po
odstoupil
od
té
stěny
abyste
zahodil
roli
které
jste
prožili
ale
já
bych
jak
tomu
jedno
podo
toto
den
jsem
že
je
velice
těžit
nikdy
nehrne
proto.
Aby
se
za
hojili
nýbrž
pro
to
aby
mě
ne
zneklidňovaly
abych
mohl
jít
kupředu
věřte
mi
nebo
ne
ale
této
v
tomto
případě
když
mě
něco
bolelo
takhle
že
sem
neprošel
třebas
to
branou
tak
je
věci
mě
pomáhali
jednak
že
jsem
si
uvědomoval
že
jsem
ti
vy
neměj
svou
malou
odevzdanosti
že
totiž
chci
tu
stěnu
prorazit
aniž
se
odevzdám.
Si
tam
tato
stěnou
staneli
zase
svůj
to
jedna
věc
a
za
druhé
co
mi
nejvíc
pomáhalo
že
jsem
začal
dělat
úplně
něco
jiného
co
nesouvisel
s
tím
vstupem
a
jsem
se
začal
zabývat
intenzivně
zabývat
ale
dycky
intenzivně
čímkoliv
od
odplýváním
to
bylo
nejběžnější
po
nějaké
stupni
to
bylo
méně
během
a
nejsme
studenty
to
mělo
za
následek
že
jsem
vyšel
rychle
cti.
V
toho
duševního
stavu
to
tedy
to
jsem
dostal
protože
jsme
se
dostat
to
je
jenom
taktika
jak
vy
duševního
stavu
a
pro
věc
kterou
se
začínám
zabývat
pro
věc
začne
dobývat
zapomenout
ze
sebe
protože
jestliže
mně
že
si
to
klasifikoval
takhle
se
že
mně
nejde
tolik
o
věc
věčnou
že
bych
se
dovedl
proto
celý
odevzdat.
Tak
nad
náhradní
najdu
jinou
věc
bližší
přístupní
které
se
budu
moci
odevzdat
čili
já
jsem
začal
trénovat
pro
tu
chvíli
odevzdanost
tebe
zůstává
se
jenom
v
klidu
ale
začal
jsem
těla
trénink
odevzdanosti
na
něčem
světském
že
nesmíme
pozměňovat
světský
život
ten
je
tady
proto
abychom
natrénoval
věci
božské
například
se
někdo
v
třebas.
Tedy
to
ten
se
naučí
plně
se
odevzdat
studiu
zapomene
na
sebe
a
ten
se
té
lásce
která
tam
je
svolení
na
to
i
že
to
dělá
kvůli
skoušce
to
je
to
nejvyšší
co
bude
přestat
ne
já
pro
věc
aby
se
to
mu
naučil
tak
to
je
nejlepší
tréning
pro
odosobnit
který
trénuje
na
svém
věci
navádí
přestat
nikam
nedojde
nepovažuje
toto
tento
tereza
zbytečný.
Nepovažujte
trénink
zbytečný
kde
kde
se
upoutá
víte
na
věc
a
tedy
odcházíte
od
sebe
že
to
nenaučíte
na
běžný
věcech
které
jsou
vám
dosažitelné
které
konkrétně
před
sebou
vidíte
těžko
to
dosáhnete
na
vyšší
úrovni
člověk
musí
to
naučit
na
běžný
věci
pro
například
tady
tamhleto
ho
může
učí
aby
to
dosahoval
práci
ne
aby
aby
ho
tam
šlo
o
věc
aby
nechával
stranou
ty
lidské
stavy
tak
jak
se
vyvíjejí
tak
a
tako
nešika
jeden
proti
druhému
ne
to
to
musí
opomíjet
protože
on
když
kdyby
je
bude
o
věc
tak
musí
především
za
věcí
musí
překousnout
ten
odpor
jak
tvůj
tak
toho
prostředí.
Jistě
že
například
každý
uměle
když
se
asi
jenom
reprodukuje
nějakou
kontakt
musí
ten
odpor
své
bytosti
která
pořád
toto
nedělá
musí
ho
překonat
musí
překládat
odpor
těch
klove
té
techniky
to
všechno
klade
určitý
odpor
jeho
to
cestě
nám
klade
odpor
tělo
sebe
vlastnění
a
všechny
ty
vlastnosti
které
mě
udrželo
ve
stavu
odělenosti
a
východisko
z
toho
je
že
já
na
tomto
světě
mohu
nějaké
věci
patřičně
může
jít
o
nějakou
věc.
A
to
mě
osvobozuje
do
určité
míry
relativně
je
to
v
sobotu
je
osvobození
je
to
ovšem
ostatního
co
není
tato
věc
a
teprv
když
ho
takhle
na
to
na
věci
konkrétní
tak
to
mohu
potom
trénovat
i
v
tom
duchovním
ještě
jednou
symbolicky
kteří
k
rozrostl
má
tehdy
smysl
když
poší
anebo
když
příliš
vytí
slunce
aby
nás
chránit
přes
deště
anebo
před
přímými
slunečním
taky
ale
je
nesmyslné
ho
mít
rozrostl
na
sebou
když
nehrozí
ani
prvotní
ani
údech
proto.
Dobrá
vůle
to
následek
má
velký
význam
když
našem
životě
na
nás
poší
když
jakákoliv
nepohodlné
nás
chystá
když
nás
ohrožuje
když
ohrožuje
naší
cestu
neklidem
co
všechno
do
právě
ne
mnoho
zmůže
ale
musím
od
ní
odstoupit
jako
bych
nikdy
dobrou
vůli
neměl
chci
vstoupit
do
věčnosti
samozřejmě
to
odstoupení
nemůže
být
na
den
na
dva
nýbrž
to
jsou
v
té
chvilkové
odpovězen
může
představovat
třebas
nečasové
okamžik
rozumíte
to
neznamená
že
já
od
vás
chci
se
trvale
odstoupil
od
dobré
vůle
dobrá
vůle
trvalý
stav
který
můžete
pěstovat
ale
když
ním
nebudou
mezery.
Tak
dobrou
vůli
neprohlídneme
do
věčnosti
zastavení
této
tohoto
toku
dobré
vůle
to
jsou
mezery
kterými
se
pohled
já
do
věčnosti
do
nemá
dobrou
vůli
nemůže
vůbec
předešlo
ale
k
to
má
jenom
dobrou
vůli
taky
tam
nemusím
umět
vsunout
ty
mezery
to
jsem
potřeboval
odešel
ještě
dodat
ještě
bych
měl
vysvětlit
znovu
tedy
se
do
to
odstoupit
odstoupit
znamená
jednak
zapomenout
na
všechno
co
jsem
udělal
jako
by
znovu
začínal
ale
za
druhé
je
to
odevzdat
se
že
v
tom
o
bohu
a
zasetí
je
to.
Potože
si
touhu
sebe
odevzdat
no
to
z
toho
chcete
odevzdat
to
tou
postupně
byl
ten
marnotratný
syn
o
cestě
ztratil
tu
touhu
se
vrátit
do
sva
domu
že
by
plete
nestačilo
to
že
se
musel
nosil
jako
se
tobě
husí
ten
dosavadní
život
a
to
způsobuje
tu
západ
tak
se
vrátit
ale
i
po
té
cestě
musí
zachovávat
tu
touhu
se
vrátit
jsem
vám
už
během
těchto
dvou
dnů
vykládal
jak
se
ta
touha
má
udržovat
to
to
to
už
to
už
tady
bylo
řečeno
není
třeba
spojte
se
vymysleli
smrtí
té
že
třeba
se
nedovedete
zapálil
prosté
věci
tak
jako
jiní
lidé
a
tedy
nemáte
možnost
se
světském
svě
životě
se
na
to
jenom
watse
ano
e
na
velkém
modlil
protože
se
nedovede
zabalit
prostě
věci
tak
vy
to
můžete
dělat
ze
sebezáporem
ty
světské
věci
a
ten
sebezápor
může
jít
tak
daleko
že
zapomenete
na
sebe
a
to
se
zapíráte
až
nakonec
nakonec
na
sebe
a
tu
věc
děláte
pořádně
to
ty
krásně
dovedeš.
A
to
je
lepší
způsob
tréninku
než
by
přímo
pro
věc
zaujat
pro
světskou
věc
že
to
je
začátek
který
konec
toho
tedy
ten
už
přechází
do
věčnosti
je
dělat
něco
co
mně
nebaví
a
přesto
se
tím
tak
zaujmout
a
si
to
násilí
a
zaujmout
se
tak
zapomenu
na
sebe
a
toto
může
dělat
každý
z
nadto
ho
dokáže
našeho
auta
pořád
ošetřuje
tohleto
příjemné
věc
tože
on
sebe
si
co
se
odosobní
ho
se
otroka
odreaguje
to
není
svůj
je
toho
auta
ale
pro
toho
kdo
je
ve
vyšvihnout
už
třeba
přichází
toho
věčného
života.
Ten
musí
se
zbavit
sama
sebe
ne
protože
ho
něco
baví
nýbrž
že
ví
že
se
musí
sebe
zbavit
a
hledá
prostředek
jak
se
sebe
zbavit
třebas
že
se
sem
životě
to
je
jedno
a
pak
to
nedělá
z
lásky
k
té
věci
nýbrž
z
lásky
k
věčnosti
že
ví
že
dokud
sebe
neztratí
do
té
věčnosti
nastoupí
že
po
touží
dělá
něco
co
ho
nebaví
a
tak
dlouho
až
zapomene
na
sebe.
Když
se
napřed
dělal
písmenová
cvičení
tak
se
dlouho
oponoval
tomu
vnitřnímu
tažení
tím
způsobem
že
jsem
třeba
to
jméno
boží
které
jsem
vyslovoval
najednou
nedokázal
tam
vyslovovat
protože
mě
to
tak
toho
že
jsem
nebyl
schopen
to
slovo
vůbec
říkat
tak
já
si
myslím
že
by
se
to
dalo
provádět
tak
že
ta
se
tedy
pochopil
že
žádný
prostředek
konkrétní
nevede
do
věčnosti
ale
to
vede
na
jeho
okraj
a
jakmile
ch
tím
odezvu
to
znamená
nějaké
tažení
tak
toho
protože
to
musím
zanechat
ten
prostředek
už
mě
sám
sice
nevede
ale
vede
mě
ten
následek
toho
používání
předešlo
používání
toho
prostředku
neboť
nemě
zanechal
obecnou
touhu
která
mě
vede
dál
už
tom
této
ze
není
obsaženo
ani
slovo
ani
žádný
konkrétní
prostředek.
V
jenom
ta
obecná
to
jakmile
ta
obecná
boha
ochabne
chopíte
zrovna
toho
konkrétního
prostředku
znovu
a
znovu
ho
dostanu
až
na
okraji
toho
tažení
které
ne
v
té
má
obecně
chatrné
po
tam
ji
byste
se
ramakrišna
když
se
pokoušel
o
to
nabýt
jednom
spojení
s
bohem
a
on
šel
cestou
za
matkou
kali
to
je
konečně
jedno
potíže
ké
tak
se
mu
to
nedařilo
a
on
byl
tak
zanícen
tak
za
pánem
že
byl
ochoten
se
třebas
ničit
jenom
aby
to
dosáhl
tak
říkal
matko
kálí
když
se
mi
neobjevíš
nejevíš
tak
já
jsem
zajímat
kaly
se
tedy
samozřejmě
proč
protože
vystihl
moment
který
předtím
nevěděl
protože
byl
velice
zanícení
nedovedl
odstoupit
od
sama
sebe
vůbe
to
kam
najednou
se
vzdal
svýho
života
to
znamená
odstupoval
od
sama
sebe
je
třeba
tohoto
vnitřního
o
se
přitom
si
zval
dýku
ne
a
chtěl
jsem
opravdu
za
pít
ale
to
je
neřeší
ale
vnitřně
se
vzdal
sama
sebe.
A
to
je
to
je
tep
ta
mezera
ke
kterému
se
dá
proti
to
do
věčnosti
a
to
bych
vám
jako
to
bylo
to
pil
než
ního
závěru
zlato
vám
ukázal
že
vy
tu
tu
v
ruce
máte
to
je
symbol
dokonalého
odstoupení
od
sebe
od
sebe
to
znamená
konkrétně
řečeno
od
všeho
co
jsem
dosud
dělal
od
všech
zásluh
od
čeho
za
ní
cení
takže
potom
jedno
si
ste
pri
za
nic
nebyli
zanícen
nebo
si
je
něco
dělali
nebo
nedělali
dělali
správně
nebo
nesprávně
jestli
jste
schopni
nebo
nejste
schopni
nerozhodující
odstoupím
od
toho
abych
vešel
samozřejmě
ten
ramakrišna
nevěděl
se
stane.
To
je
ten
rozdíl
ale
vy
také
ve
víte
cesta
ne
až
třebas
tohleto
uděláte
tak
to
že
pudete
očekávat
že
jsem
vám
objeví
bohu
bůh
nebo
že
se
má
by
být
to
spojení
tak
se
to
nestane
protože
to
očekává
jenom
proto
že
to
budete
o
čekat
tak
se
to
ne
oběti
že
to
jste
fakt
nevzali
správně
tak
do
ruky
měli
zase
uchopit
to
po
rozumíte
to
tady
ještě
pozor
na
tuhletu
jevů
nesmíte
snažit
to
uchopit
to
se
těšíte
snažit
jenom
patřit
jenom
patřit
a
tu
katolíka
ježíš
lepší
ježíše
dá
všechno
co
má
to
znamená
nemůže
nikdo
dát
ten.
Když
se
toho
vloží
člověk
život
nebo
aspoň
ten
způsob
života
jaký
dosud
vedl
tak
to
všechno
to
udělá
a
musí
se
objevit
výsledek
rozmyslu
že
se
ho
popele
sek
se
mu
musí
dát
ne
aby
říkám
jiná
a
proto
abys
mě
patřil
to
ne
já
bych
já
tobě
patřil
kdybysme
zvyklý
pořád
nabývat
to
ten
její
překážka.
Prosím
vás
dokud
to
třebas
nějakou
touhu
po
věčnosti
a
proč
tak
nejsem
opuštěn
se
ta
touha
je
od
něho
té
věčnosti
ale
to
přesvědčím
je
to
ježíš
kristus
byl
opuštěn
tohoto
spojení
s
bohem
že
to
touhy
ustavičně
sloužit
otci
a
tak
podobně
jako
předtím
dělal
a
to
je
moci
která
z
toho
pocházela
stal
se
úplně
bezmocným
v
tom
smyslu
že
byl
opuštěn
od
svého
otce
a
říkal
protože
prosím
opustil
otazníkem
to
znamená
ani
nevěděl
proč
to
momentu
neuvědomovali
tak
to
je
ten
nejužitečnější
ch
moment
spojení
tam
to
takovým
tak
dokonalém
hrozí
nastává
spojení
protože
ten
spojovací
akce
předtím
dostal
tak
daleko
že
už
bez
něho
ten
člověk
vůbec
nemůže
žít
že
musí
vypustit
tu
cha
ote
to
po
bohu
deptat
odevzdávám
i
ducha
svého
vite
a
odevzdanost
a
nakonec.
Text view •
Help