EN | ES |

Text view

75-01B-Kaly


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A celý člověk zaručeně dojít do stavu spojovací činnosti měl by začít tam kde věci lidsky co nejdokonaleji ovládá to říkám dokonale okolo se nedá nic skládali když může skrytý svědomím říci že udělal všechno aby věc zvládl třebas jeli to studium lékařství tak to poctivě na studoval ano i provedl nějakou tu praxi která si souvisí ale dostane se do situace ve které tyto všechny vědomosti u nejsou nic platné pro proto co se tam právě děje třebas pro kombinaci chorob nebo tak nějak že neví jestli by neuhodil víc pacientu kdyby léčil to nebo které strany na to jít a podobně a v tomto případě tedy bude mít zaručeně úspěch a bude zaručeně to spojovací činnost kterou bude jako lékař provádět jestliže na to pude. S klidným svědomím že věc sice zvládl ale že konkrétní situaci žádnou nemůže že to není v jeho lidských silách a pak oprávnění chtít od boha pomoci upozorňuju vás že ale jsem se vyjádřil velice nepřes ale záměrně chtít od boha pomoc muži bych chtěl od boha pomoc tak to také špatně on to musí jenom složit do rukou božích ne nechtít od něho pomoci on sebe i s tím problémem složi to rukou boží a co z toho vyjde to z toho víte může z toho taky že z toho že tomu pacientu nepomůže a že mu řekne není vám pomoci po nějakou tak děláte . Že to nebude moct třebas léčit ale může le ve věčně případě se stane to že i tam kde by byl jako lékař neuspěl bude moci uspět z toho důvodu že jeho síla se násobí silou boží tou obecnou silou ve které je všechno obsaženo veškerá schopnost mysli poznání si vy lásky a všechno co k tomu člověk potřebuje k tomu řemeslu čili bych byl nerad abyste se dopustili chyby že byste chtěli situaci. Eště že byste chtěl aby za vás vládl situaci pán bůh to tam možná nebylo jasně vysvětleno nebo křivě vysvětlit nevrhne no ne jasně protože tak to nedělám ale bych to takhle dělal tak se nedostanu do spojovací činnosti jak jsem vám tam líčil ten moment větě logaritmy tak jsem neříkal tak pane bože teď to udělá za ty nýbrž se obětuju s veškerou řešením úkolem tobě a budeli to tvoje vůle tak to provedu jak se to nebude li to tvoje vůle neprovedl to to se muset vrátit ke své lidské činnosti a s touto nějak zakončím. To jsem nějak učím no a jestli on uzná za vhodné jsem také splnit je ty podmínky správně tak za hodné samozřejmě zná je pomocí tak nějakým způsobem pomůže je jakým není co do ji nikdy nemusím rozumět tomu jakým způsobem je nepomáhá to není třeba panna maria si také nedovedl představit jak může porodit syna božího když nemůžeme poznávat to a to nerušilo ten akt spojovací spojila se s tím duchem svatým duchem svatým oplodnil a narodit se jen božím tak je to prosím ze všech těch případech ne jinak a na to kladu veliký vůle zpět se začátkem se zkazí všecko když se na to nejde v tomto pravém duchu v jakém na to šlapáno maria. Nechtějte těm je sem rozumět si věci se dějou bez vašeho porozumění ta síla se násobí bez vaší síly my se přitom neunavuje te do při tom nic neděláte v jenom souhlasně se odevzdáváte po celou tu dobu se vás ni odevzdáte a nepřít se mohlo stát že narůstá vaše rozsévá říkám a teď se nesmíte odevzdávat ty musíte zase obětovat hned zase necením vzdávat to by to mohli porušit učit vlastnit to spojovací a spojovací činost by se snížit na úroveň rajské což. Tomu můžete se přiblížit jakékoliv pozice ale jedině se nemůžete přiblížit pozice vlastní síly neboť vlastního nic nemáte i taková svatá terezie která chtěla a byla to nějaká svatá že vlastní silou dospět bohu byla upozorněn že jednoho dne dočerpat to sílu ona musela uznat nemám bože co by ti dala co teď si počtu dál když sem ještě neumřela vnitřně nedokážu vnitřně umřít a proto se nemohu s tebou spojit to byla pozice úplně vaše přátelé že ježíš kristus i ten tom případě říká že ta kolikrát to musím opakovat to jednoduchý všechno věci který je třeba pořád opakovat promiňte mně. Je řekl vím že ty jsi si to co se nesmí něco co ta jeho ta a ale kdy ty nic svého nemáš to si dával jenom moje věci ale abys to konečně pochopila že všechno co s dávala bylo moje tak ti teďka dám moje utrpení na kříži to si přeci nepřivlastňuje na kříž jak že nebyla naopak se tam nemůže dostat říká e že nemůže vnitřně umřít to s tebou dílem vím že tomu tak je a ty nemůžeš vnitřně užít protože něco máš ty máš třebas teďka svojí nebo ctnost že nemůžeš umřít není tvoje nemohou a ti teďka na něco co zaručeně si nebudeš moc přivlastnit a proto to přivede ke mně a dělám své utrpení na kříž tady ho máš tam ho radí něco co není tvoje. Vrať mi celý svůj život který není tvůj který je můj který je v mých rukách všechno do posledního detailu je v mých rukách kdybych nebylo mojí síly a toho zdroje to doví síly zdroje toho poznání to znamená ani bys nemiloval ani bys nežil ani bys nemohl vztahnout ruku nic bych nemohl dělat beze ani jak tam říkal z vůle boží ani když jste nespadne nebo vlast a vy nespadne tak nějak tak je to míněno takhle to na než je nemáme vůbec sobotu li to ne ale že všechno od něho pochází rozumíte jestliže si ve stavu nemohou ctnosti což není tak ří tak. Špatný tak uši aspoň nad aspoň výš že nic není tvoje že tím nemůžeš volně disponovat že tedy může jedině tou svou nemohoucností k bohu jít esi od něho jeho utrpení na kříži který za tebe bylo vázán ctím tam žita ježíš kristus ty se za obětoval na kříži nevím jak se to mohlo stát za to panenství neovládá nevím jak je to možné aby někdo se někoho moh obětovat ale tomu věřím že se stal obětoval touto silou tvého oběti k tobě jdu že nic jinýho nemám kdyby to bylo opravdu upřímné že bys nic jiného neměl v tu chvíli by si byl s ním že by si vyspat tak se toho sat terezy. Každý člověk se dovede litovat sebe nejvíc a dokonce nad sebou je ochoten plakat a přitom by si měl pokud duchem založen říct že to je jeden z nejkrajnější způsobů sebelásky a proto by si měl zakázat plakat na sebou na svou špatností nebo nad tou no co špatnosti na ne ale a to mu nemožností a neschopností ale neměl by si zakazovat plakat radosti protože pláč tohoto druhu úžasně uvolňuje duchovní cíl to jsem se přesvědčil ten člověka osvobozuje to je osvobozující druh pláče to jako ten první je zotročující tam v tom prvním ztrácí člověk rozhled pít je která je ostatním světě a tady nabývá společenství. Těmi kterým jsou vysoko nad námi s těmi světem vítězným a radujícími se aniž si to tady na začátku uvědomuje ale proto ježíš kristus tolik kladl tu lesa to radujte se opět to jenom radujte se že si byl dobře vědom že ti kterou touto cestou mají nejvíc příčin aby se radovali nebo že je to cesta k osvobození když se na vyskytuje že jaké těžkosti a právě s těžkosti si říct co tady proto že překonává nějaký odpor odpor řeším sama sebe a. Je to vidět že do kupředu a tak mně to mělo rozradostněni tom případě že vidím třeba svou nemožnost anebo překážku zdánlivě nepřekonatelnou protože to je jenom vědět že odněkud někam jdu kdybych někam nešel tak napřekážku nenarodí do se nepohybuje narazí ani na stěnu že vám chci promluvit o poslední třetí který kapitole z toho toho to typu krátkého a kapitola které jsem kterou jsem si politické nazval eště to znamená branou předtím abyste člověk příliš nevzdálit od svého tomu otcovského a tím si usnadnil celou cestu jsem vám si netroufal říci že. Pozice ve které jste a o které jsem řekl že je nutné abyste ji znali se mění tak dalece a tak se vymyká pochopení lidskému že člověk namnoze neví kde je když jindy zase to třeba vy čili nemůže správně určit pozice z pozici ze které odejít a tohoto že ani jsem toto dříve nevěděl kde se a tedy jsem nemohl správně vyrazit stavu směr správným směrem jak jsem často říkal všech nevíte je tak neví kam odejít když mu řeknou mají tam a tam a liší neví kde je tak ta nevěří mají na sebe a na jejich nebo kam to jít tak sem si pomáhal nepůsobím že jsem vždycky začal jít od píky to znamená začal jsem volit všechny prostředky které se mi záliba překonané kterou jsem měl jinak za sebou třeba konkrétně ne případě. Ctnostný život který byl samozřejmosti samozřejmě základem byl začátkem nebo přístupem k tomu abych se mohl nerušeně třeba soustřeďovat soustředění se o dělal jiným způsobem než třebas písmenovou koncentrací ale protože jsem kdysi písmeno koncentrací začal a dělal jsem ji devět let a nemohl nebyl jsem najednou schopen vejít do otcova domu protože ten vyšší styl na jedno nešel a zdánlivě nebyli důvody očistou tak bylo že to nešlo tak jsem si pro toho pro to své pro sebe šel tam kde. Odkud jsem kdysi vyšel protože předpokládám se předpokládá jsem že nemohl jsem zajmout jinou pozici než kterou jsem v tomto životě za zaujal rozumíte jsem šel do nejhorší pozice ve které jsem kdy byl do pozice začátečníka tam jsem si pro sebe a a těmi začáteční mi systémy jsem znovu přešel na systém zlepšení a tak dále jsem se došel se třeba šel znovu k tomu spojení si nikdy je to to byla velice pracná záležitost protože jsem příliš daleko zabloudila při daleko jsem sestoupil čím jsem jsem vzdále otcova domu že to téměř se podobalo krajní mu bodu a to byl právě čí pa v koncentráku k krajní bod se zavrhl všechny zkušenosti který jsem předtím měl no ale budu mluvit o době před tím a my do době potom. Že totiž nejlepším způsobem jak člověk může vejít do otcova domu je pře říkat si všechny způsoby kterým za tím šel a kterým se třebas jenom nepatrně přiblížit vám to šlo konkrétně nesmí případě když jsem do sedmnácti let šel nějakou cestou života každý jdeme nějakou cestou života bez náboženských cílů tak jsem se snažil neproviňoval to znamená když jsem se i provinil sem se hned potrestat sám sebe zato se udělal čili začal jsem se znovu kontrolovat zase nějakou činností neprovi. Vůči lidem pokud jsem byl schopen toho tak toho pochopení taky vůči bohu tohoto systému neškození a m názoru do se nikomu hleděl jsem se snažil někomu ne škodit ale sám nes následky jakéhokoliv pokoření přenes je z těch kterým byl škodil na sebe sám si je odnést se dostane člověk do stavu klidného svědomí určitého uvolnění žitého osvobození od následky neboť si je sám odnesl když to třebas tak fakticky není že on není kdy trestán toto co neví o toho vleje málo o sobě tak jsem potom si vzpomněl na další moment když jsem vstoupil na duchovní vystačila nějaká. Koncentrační cvičení a tak sem dělal zrovna tak jako jsem tehdy začal s tím potom roku třicet znamená když nebylo znáte to jsem dělal tak dlouho jsem se dostal na hranici možností tohoto duchovního cvičení roste to koncentraci a z hranice jsem přešel na další vývojový stupeň který jsem vím potil jsem se dostal samo sebou dokonce trámu že jsem se vzdal sama sebe takhle pomalu někdy je třeba jít. A není třeba dycky tenhle ten pochod když se potom natrénoval když je potom natrénoval tak tebe celý pochod od na po ten bod kde kde jsem začal poprvně vědomě spojovat s bohem nebo tam třeba to koncentráku to jednodušším aby to bylo jedno na na se pochopitelné tak tohleto jsem později tak toto cestu jsem uměl tak rychle rekapitulovat že to trvalo celý je to pochod deset minut za jakou trvalo týden že sem se vrátil k tu odkud jsem vyšel ale pak to trvá že se menoval neska tam trvá se jem to pochod zlomek vteřiny jo to je jenom věc ten. Je tam je to nic jiného to není je to zaběhnutý vyběhnout ta cesta a my máte ti vyběhnout cesty směrem od otcova domu a nemáme ani jednu cestu prošlapanou směrem k otcovu domu čili kam jsme ji pošlapali to nesmíme opomíjet to je jednou prošlapána a touto cestou se musím znovu dát protože jestliže dát se nemohu dostat tak je to známkou že jsem se vrátil se po že cestě vrátil se nemohu radit pojem svý než kam jsem o které jsem šel a tomu říkám projev dobré vůle pro je dobré vůle jít kupředu nezůstat nevracet se nezůstat trčet nevracet prosím nejhorší je zůstat trčet že není možno zůstat a čet. Je to to zůstane stát em se jaksi kameni stane se příliš starý a když tady se kdyby se nepohyboval tak se nehnete musí pořád se trošku pohybovat musí se dat nějaké násilí je to opravdu svým způsobem znáte sama sebe že nechci být toporně civějící civění na jakémkoliv fleku je to nejhorší cestou se člověk může dopustit. Toto jsem vám potřeboval říct že projev dobré vůle je projev touhy z každé pozice kupředu a těmi prosím které toho času znám samo sebou je mi obecně známo že mám žít nějakým mravným životem nesmím se dopustit chyby že bych ten život mravní zaměnil za cíl to není cit prostředek a snažil se tedy žít snažit se tedy žít poměrně tak aby jako objevoval požadavků které jsem znal že jsou oba ty by napsány se považoval za hříšné ale musím vás upozornit že i v hierarchii hříchu v tom řádu u musí nějaký hřích být napřed navrch musí záži jako asi hřích. A mně takový vrcholným pro tak bych dohoní mezích em je aby nám to potřeba kdyby byl i pro vás že se obejdu bez otcova domu že tam nechci vstoupit že chci být svůj že si sám se sebou vystačí moc hezké ale je to to nejhorší čo se mohu dopustit hezké to desáté že je mi přitom dobře ponížíte nepatřím. Zažívám kvazi klid jakýsi klamný klid který je samozřejmě končí cíle nebo později ale hlavně nikam nejdu a šla pán po vymoženost tech lidského života osud lidský se mi stává opravdu osudem lidským jsem se odsuzuju v tom zůstal člověkem to není smyslem lidský zůstat člověkem přestože lidi zůstávají lidmi dneska půl miliónu let třebas že ano ale to neopravňuje k názoru že bych měl v tom pokračovat bych neměl to blaho ani mi ani by notu ani vteřinu abych zůstal člověkem protože jsem se dostřel o tom že nepatřím. Jenom do do lidské kůže se o to se jenom v určité fázi vývojové o do se byl on a musí se s také umět leknu musíte poznávat nebo že musíte vycházet z pozice kterou poznáte a to byste měli pomocí proti a to je ta jsem vám teď prozradil že jsem to nikdy nepoznával nebo že se to dlouho trvalo se to pozná jsem zapomněl to dlouho trvá nebo člověk pozná že von na i třebas nejlepší intuice že to nepoznáte a proto. Proto to vezmu zase od píky radši a se někde se sebou potkám cestě kterou do čáku rozumíte sem tam se opak a poznám aha od této chvíle mně to nejde kupředu to znamená tam se ještě nešel rozumíte to přestává jít tam to ještě nemám pro šlapáno tak tady o to musím teďka tito není návrat nazpět nebo vzpomínka účelový to je účelově vzpomínka abych mohl jít dál člověk si opravdu musí mně vzpomínat že nohy někdy dokonce a že jsou schopni aby vůbec šel zapomene že potřeme notak že musíme vrátit sva i k nohám. To nejsou kdy se musí říct takhle primitivně na tom musí čili dyško co jsem se tím dělal byla byl nějaký pochod kupředu tam se nějakým způsobem šel i když se mi to nezdá být pochodem ale je to dycky vývoj co jsem prodělal každém případě to je čili potom vývoji modlil se snažím projít na na tu pozici kterou neznám ve ve které ale o mentálně jsem a ono se ono se mi to prozradí a protože tím způsobem že najednou narazím na stěnu ne kerou jsem dosud nepřešel a tam potom jakmile narazím na tuto stěnu nezbývá nic něho než se sebe vzdát než se vzdát i cesty kterou jsem prodělal jako by zapomenout na všechny prostředky tedy bych vzpomínal znovu tou na ty prostředky tak to dělám chybu musím to toho tetu zapomenout a na a odevzdat se tam je zřejmě chyba sebeodevzdání a nepomáhá stylizace života vytahovat nebude pomáhat když jenom to se dodáno samo sebou když neuspěji tak si dám nějaký od a začnu znovu cestu probíhal ne ne hned no ale nýbrž dřina od protože tady zřejmě. Musím vyčkat vedení a to vedení se může dostavit jenom když jsem v klidu když narazím na stěnu tak je po klidu obyčejně protože je to bolí nemohu dát jestliže narazím na stěnu a neklidný to tak jsem vám doporučoval abyste se uvedli znovu do klidu pro znamená abyste poněkud po odstoupil od stěny abyste zahodil roli které jste prožili ale bych jak tomu jedno podo toto den jsem že je velice těžit nikdy nehrne proto. Aby se za hojili nýbrž pro to aby ne zneklidňovaly abych mohl jít kupředu věřte mi nebo ne ale této v tomto případě když něco bolelo takhle že sem neprošel třebas to branou tak je věci pomáhali jednak že jsem si uvědomoval že jsem ti vy neměj svou malou odevzdanosti že totiž chci tu stěnu prorazit aniž se odevzdám. Si tam tato stěnou staneli zase svůj to jedna věc a za druhé co mi nejvíc pomáhalo že jsem začal dělat úplně něco jiného co nesouvisel s tím vstupem a jsem se začal zabývat intenzivně zabývat ale dycky intenzivně čímkoliv od odplýváním to bylo nejběžnější po nějaké stupni to bylo méně během a nejsme studenty to mělo za následek že jsem vyšel rychle cti. V toho duševního stavu to tedy to jsem dostal protože jsme se dostat to je jenom taktika jak vy duševního stavu a pro věc kterou se začínám zabývat pro věc začne dobývat zapomenout ze sebe protože jestliže mně že si to klasifikoval takhle se že mně nejde tolik o věc věčnou že bych se dovedl proto celý odevzdat. Tak nad náhradní najdu jinou věc bližší přístupní které se budu moci odevzdat čili jsem začal trénovat pro tu chvíli odevzdanost tebe zůstává se jenom v klidu ale začal jsem těla trénink odevzdanosti na něčem světském že nesmíme pozměňovat světský život ten je tady proto abychom natrénoval věci božské například se někdo v třebas. Tedy to ten se naučí plně se odevzdat studiu zapomene na sebe a ten se lásce která tam je svolení na to i že to dělá kvůli skoušce to je to nejvyšší co bude přestat ne pro věc aby se to mu naučil tak to je nejlepší tréning pro odosobnit který trénuje na svém věci navádí přestat nikam nedojde nepovažuje toto tento tereza zbytečný. Nepovažujte trénink zbytečný kde kde se upoutá víte na věc a tedy odcházíte od sebe že to nenaučíte na běžný věcech které jsou vám dosažitelné které konkrétně před sebou vidíte těžko to dosáhnete na vyšší úrovni člověk musí to naučit na běžný věci pro například tady tamhleto ho může učí aby to dosahoval práci ne aby aby ho tam šlo o věc aby nechával stranou ty lidské stavy tak jak se vyvíjejí tak a tako nešika jeden proti druhému ne to to musí opomíjet protože on když kdyby je bude o věc tak musí především za věcí musí překousnout ten odpor jak tvůj tak toho prostředí. Jistě že například každý uměle když se asi jenom reprodukuje nějakou kontakt musí ten odpor své bytosti která pořád toto nedělá musí ho překonat musí překládat odpor těch klove techniky to všechno klade určitý odpor jeho to cestě nám klade odpor tělo sebe vlastnění a všechny ty vlastnosti které udrželo ve stavu odělenosti a východisko z toho je že na tomto světě mohu nějaké věci patřičně může jít o nějakou věc. A to osvobozuje do určité míry relativně je to v sobotu je osvobození je to ovšem ostatního co není tato věc a teprv když ho takhle na to na věci konkrétní tak to mohu potom trénovat i v tom duchovním ještě jednou symbolicky kteří k rozrostl tehdy smysl když poší anebo když příliš vytí slunce aby nás chránit přes deště anebo před přímými slunečním taky ale je nesmyslné ho mít rozrostl na sebou když nehrozí ani prvotní ani údech proto. Dobrá vůle to následek velký význam když našem životě na nás poší když jakákoliv nepohodlné nás chystá když nás ohrožuje když ohrožuje naší cestu neklidem co všechno do právě ne mnoho zmůže ale musím od odstoupit jako bych nikdy dobrou vůli neměl chci vstoupit do věčnosti samozřejmě to odstoupení nemůže být na den na dva nýbrž to jsou v chvilkové odpovězen může představovat třebas nečasové okamžik rozumíte to neznamená že od vás chci se trvale odstoupil od dobré vůle dobrá vůle trvalý stav který můžete pěstovat ale když ním nebudou mezery. Tak dobrou vůli neprohlídneme do věčnosti zastavení této tohoto toku dobré vůle to jsou mezery kterými se pohled do věčnosti do nemá dobrou vůli nemůže vůbec předešlo ale k to jenom dobrou vůli taky tam nemusím umět vsunout ty mezery to jsem potřeboval odešel ještě dodat ještě bych měl vysvětlit znovu tedy se do to odstoupit odstoupit znamená jednak zapomenout na všechno co jsem udělal jako by znovu začínal ale za druhé je to odevzdat se že v tom o bohu a zasetí je to. Potože si touhu sebe odevzdat no to z toho chcete odevzdat to tou postupně byl ten marnotratný syn o cestě ztratil tu touhu se vrátit do sva domu že by plete nestačilo to že se musel nosil jako se tobě husí ten dosavadní život a to způsobuje tu západ tak se vrátit ale i po cestě musí zachovávat tu touhu se vrátit jsem vám během těchto dvou dnů vykládal jak se ta touha udržovat to to to to tady bylo řečeno není třeba spojte se vymysleli smrtí že třeba se nedovedete zapálil prosté věci tak jako jiní lidé a tedy nemáte možnost se světském svě životě se na to jenom watse ano e na velkém modlil protože se nedovede zabalit prostě věci tak vy to můžete dělat ze sebezáporem ty světské věci a ten sebezápor může jít tak daleko že zapomenete na sebe a to se zapíráte nakonec nakonec na sebe a tu věc děláte pořádně to ty krásně dovedeš. A to je lepší způsob tréninku než by přímo pro věc zaujat pro světskou věc že to je začátek který konec toho tedy ten přechází do věčnosti je dělat něco co mně nebaví a přesto se tím tak zaujmout a si to násilí a zaujmout se tak zapomenu na sebe a toto může dělat každý z nadto ho dokáže našeho auta pořád ošetřuje tohleto příjemné věc tože on sebe si co se odosobní ho se otroka odreaguje to není svůj je toho auta ale pro toho kdo je ve vyšvihnout třeba přichází toho věčného života. Ten musí se zbavit sama sebe ne protože ho něco baví nýbrž že že se musí sebe zbavit a hledá prostředek jak se sebe zbavit třebas že se sem životě to je jedno a pak to nedělá z lásky k věci nýbrž z lásky k věčnosti že že dokud sebe neztratí do věčnosti nastoupí že po touží dělá něco co ho nebaví a tak dlouho zapomene na sebe. Když se napřed dělal písmenová cvičení tak se dlouho oponoval tomu vnitřnímu tažení tím způsobem že jsem třeba to jméno boží které jsem vyslovoval najednou nedokázal tam vyslovovat protože to tak toho že jsem nebyl schopen to slovo vůbec říkat tak si myslím že by se to dalo provádět tak že ta se tedy pochopil že žádný prostředek konkrétní nevede do věčnosti ale to vede na jeho okraj a jakmile ch tím odezvu to znamená nějaké tažení tak toho protože to musím zanechat ten prostředek sám sice nevede ale vede ten následek toho používání předešlo používání toho prostředku neboť nemě zanechal obecnou touhu která vede dál tom této ze není obsaženo ani slovo ani žádný konkrétní prostředek. V jenom ta obecná to jakmile ta obecná boha ochabne chopíte zrovna toho konkrétního prostředku znovu a znovu ho dostanu na okraji toho tažení které ne v obecně chatrné po tam ji byste se ramakrišna když se pokoušel o to nabýt jednom spojení s bohem a on šel cestou za matkou kali to je konečně jedno potíže tak se mu to nedařilo a on byl tak zanícen tak za pánem že byl ochoten se třebas ničit jenom aby to dosáhl tak říkal matko kálí když se mi neobjevíš nejevíš tak jsem zajímat kaly se tedy samozřejmě proč protože vystihl moment který předtím nevěděl protože byl velice zanícení nedovedl odstoupit od sama sebe vůbe to kam najednou se vzdal svýho života to znamená odstupoval od sama sebe je třeba tohoto vnitřního o se přitom si zval dýku ne a chtěl jsem opravdu za pít ale to je neřeší ale vnitřně se vzdal sama sebe. A to je to je tep ta mezera ke kterému se proti to do věčnosti a to bych vám jako to bylo to pil než ního závěru zlato vám ukázal že vy tu tu v ruce máte to je symbol dokonalého odstoupení od sebe od sebe to znamená konkrétně řečeno od všeho co jsem dosud dělal od všech zásluh od čeho za cení takže potom jedno si ste pri za nic nebyli zanícen nebo si je něco dělali nebo nedělali dělali správně nebo nesprávně jestli jste schopni nebo nejste schopni nerozhodující odstoupím od toho abych vešel samozřejmě ten ramakrišna nevěděl se stane. To je ten rozdíl ale vy také ve víte cesta ne třebas tohleto uděláte tak to že pudete očekávat že jsem vám objeví bohu bůh nebo že se by být to spojení tak se to nestane protože to očekává jenom proto že to budete o čekat tak se to ne oběti že to jste fakt nevzali správně tak do ruky měli zase uchopit to po rozumíte to tady ještě pozor na tuhletu jevů nesmíte snažit to uchopit to se těšíte snažit jenom patřit jenom patřit a tu katolíka ježíš lepší ježíše všechno co to znamená nemůže nikdo dát ten. Když se toho vloží člověk život nebo aspoň ten způsob života jaký dosud vedl tak to všechno to udělá a musí se objevit výsledek rozmyslu že se ho popele sek se mu musí dát ne aby říkám jiná a proto abys patřil to ne bych tobě patřil kdybysme zvyklý pořád nabývat to ten její překážka. Prosím vás dokud to třebas nějakou touhu po věčnosti a proč tak nejsem opuštěn se ta touha je od něho věčnosti ale to přesvědčím je to ježíš kristus byl opuštěn tohoto spojení s bohem že to touhy ustavičně sloužit otci a tak podobně jako předtím dělal a to je moci která z toho pocházela stal se úplně bezmocným v tom smyslu že byl opuštěn od svého otce a říkal protože prosím opustil otazníkem to znamená ani nevěděl proč to momentu neuvědomovali tak to je ten nejužitečnější ch moment spojení tam to takovým tak dokonalém hrozí nastává spojení protože ten spojovací akce předtím dostal tak daleko že bez něho ten člověk vůbec nemůže žít že musí vypustit tu cha ote to po bohu deptat odevzdávám i ducha svého vite a odevzdanost a nakonec.

Download XMLDownload textWaveform view