Waveform view
86-29A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
ne
pro
pokon
něco
nesprávného
tak
se
musí
držet
v
šachu
ty
mi
koany
v
nás
vzájemný
požírání
tam
je
příroda
po
se
stará
o
rovnováhu
my
se
to
vzájemně
všechno
vraždí
na
nižší
úrovni
přírodních
se
všechno
vzájemně
vraždí
a
tím
se
udržován
aby
dali
že
do
toho
člověk
zasáhl
že
chce
zachovat
nějaký
rok
protože
je
na
vymaní
třebas
slony
nějaké
afriky
tak
udělá
nějaké
sahaly
kde
je
chrání
slony
a
pak
je
musí
ale
střílet
že
voni
devátou
půdu
a
zničí
ne
živočich
které
taky
chtějí
zachránit
to
musí
dělat
to
co
dělá
a
příroda
zase
že
je
to
úžasně
moudré
to
je
na
těch
nižších
ži
očích
jich
to
vidíme
ale
my
to
moudrost
nemůžeme
pochopit
nemůže.
Tak
já
vám
tedy
já
se
neptá
poznám
co
prosím
ale
já
víc
nevím
rozumíte
to
je
to
je
poslední
stý
řady
ne
dále
mu
že
už
to
dál
pokračovat
nebude
já
si
myslím
já
jsem
s
tím
nemluvil
pochopitelně
ani
ho
nemám
seznam
těch
se
kterými
spolupracuju
ale
musím
říct
že
asi
to
není
pravda
co
říká
protože
jak
si
poměry
vypadají
tak
ta
instituce
dal
já
mu
tam
bude
obnova
několikrát
nabízeli
aby
se
vrátil
a
von
to
potom
zase
odvolá
to
o
ni
o
něm
neví
nebo
mylný
že
to
zase
samu
zjevila
strašně
zle
když
toto
prohlásil.
Co
se
stalo
za
ježíše
krista
nebo
se
stalo
jiných
zdali
které
jsem
jmenoval
to
už
těžko
budete
moc
vést
na
převtělování
to
nejde
proti
převtělování
proto
že
buď
má
pravdu
ježíš
kristus
se
svou
láskou
že
může
láskou
pozměnit
lidský
osud
jak
chce
anebo
to
nelze
protože
to
je
nějaká
nějaký
zákon
převtělování
a
karmy
proti
těm
ani
ježíš
nic
nemůže
a
on
zmohl
jeho
učedníci
z
mohli
a
jo
následující
taky
z
mohli
já
nejsem
žádný
víc
než
malinký
učedníky
ježíše
krista
a
z
mohl
jsem
dobrovolně
jsem
se
vzdal
šatobrián
a
za
něho
jsem
přijal
že
to
byl
dobrý
kšeft
dvanáct
jiných
to
byl
kšeft
a
dobře
udělaná
že.
Že
říkáte
malinké
procentíčko
nepatrné
to
není
možná
pro
tento
to
zlomek
pro
mile
se
spojí
během
tohoto
vtělení
s
bohem
po
smrti
to
není
možné
protože
není
žádný
život
další
to
je
hrozná
nespravedlivostí
mohl
by
takovou
nesprávnost
pán
bůh
já
to
ještě
to
tady
opakuji
aby
to
bylo
v
tom
mikrokosmu
chtěl
zrovna
to
říct
kdyby
to
na
bylo
jinak
tak
to
může
teda
je
to
tak
tak
já
říkám
je
to
spravedlivé
je
protože
já
na
to
nehledím
z
pozice
odděleného
člověka
od
druhé
bytostí
já
se
nepovažuju
za
odděleného
já
karel
se
nepovažuju
za
oddělenou
od
nějakého
václava.
A
od
jiných
lidí
já
tvoří
jednotu
s
ním
jako
ježíš
kristus
cítil
jednotu
se
svými
učedníky
a
celým
lidstvím
a
za
celé
lidstvo
umíral
na
kříži
a
kdyby
byl
necítil
toto
jednotu
tak
to
nedělal
to
bylo
zbytečné
ale
řeknete
jak
je
to
možné
zemřít
na
kříži
a
za
všechny
m
to
je
divné
co
tady
ještě
divný
věcí
a
tohleto
bych
aspoň
tohleto
rád
zítra
vysvětlil
před
to
velice
těžké
vysvětlování
ale
ještě
to
dosažitelné
rozumem
takže
dejme
tomu
já
mu
za
sebe
nedostanu
v
tomto
vtělení
spojení
s
bohem
ano
a
snažil
sem
se
o
to
celý
život
to
víte
ale
nedosáhnu
a
jak.
Je
jednak
naděje
že
někdo
jiný
který
se
vliv
to
nestaral
vůbec
taky
to
najde
já
bych
těžko
hledal
vedle
sebe
člověka
který
by
se
takhle
vo
to
zajímalo
od
útlého
mládí
že
ten
byl
veden
bohem
od
tří
a
půl
let
bych
tak
řekl
ale
přesto
uznávám
že
není
nikde
psáno
že
bych
musel
dojít
k
té
spásy
protože
ono
totiž
je
to
tak
že
to
co
já
považuju
za
sebe
nejsem
já.
Moje
pravá
individualita
se
vrátí
do
otcova
domu
každá
bez
výjimky
ani
jedna
nebude
která
by
se
nevrátila
proto
mohl
svatý
jan
pak
pokraj
se
říci
že
všichni
přijdou
celé
údolí
všechno
údržbou
vyrovnám
a
tak
dále
to
to
mě
správné
vidění
ale
to
je
prosím
vás
řeč
která
mluví
o
k
člověka
který
je
absolutně
poznalý
věcí
a
který
ví
že
pravá
individualita
není
tato
sebe
považuje
za
sebe
to
co
já
sebe
za
sebe
považuju
to
nejsem
já
pro
toho
není
vůbec
pro
ji
ani
jednoho
z
nás
ani
pro
mě
ani
pro
vás
pro
toho
to
já
který
se
tohleto
považuje
za
sebe
není
spása
ani
pro
zlomek
z
toho.
Pro
mile
to
ti
vůbec
není
spása
spása
je
jenom
pro
tu
nesmrtelnou
individualita
kterou
která
se
vrátila
do
otcova
domu
a
ty
se
vrátí
postupně
všechny
zatím
jejich
tady
zapotřebí
protože
voni
při
okamžiku
narození
vstupují
se
svou
moudrostí
do
člověka
a
protože
je
lidi
je
dost
na
světě
tak
ta
individualita
má
co
dělat
že
a
říkám
ta
individualita
ne
ty
individuality
má
co
dělat
ano
ní
osud
to
znamená
tolikrát
se
bůh
snažím
aby
přivedl
aby
přivedl
všechny
ideje
vod
boha
pocházející
zase
nazpět
tvou
až
se
to
stane.
Já
se
ovšem
nové
idei
vznikají
pochopitelně
že
to
je
ne
dohledné
proto
věřím
že
není
naděje
že
by
byla
nějaká
taková
vyhazovali
válka
si
to
vypadá
za
tím
že
tady
je
línej
možností
jak
pomáhat
pánu
bohu
z
druhého
břehu
tím
že
tady
ty
lidé
dospělou
do
tak
se
ho
vyššího
duchovního
poznání
a
potom
budou
dokonaleji
poznat
takový
svatý
ten
vydá
sam
miliardy
lidí
žijící
zde
v
ve
vědomí
nepravého
já
svou
pomocí
mysli.
Moravu
z
toho
mála
borská
kde
působil
svatý
tomáš
a
když
tam
přišel
svatý
františek
saver
ský
to
byl
žák
svatýho
ignáce
z
loyoly
tak
tam
našel
tu
menšinu
malinkou
skupinou
těch
křesťanů
po
tomášovi
staví
a
teď
si
to
vyříkali
vzájemně
co
ty
věříš
a
co
my
věříme
no
a
voni
tvrdili
ty
marast
že
je
to
máš
už
převtělování
a
strašně
se
divili
že
mi
vo
tom
nic
nevíme.
To
to
svatý
trati
še
sám
za
znamenal
já
proti
tomu
nemůžu
nic
mít
já
to
musím
přiznat
která
zase
podle
nejednám
fakultě
teologické
československu
se
ptali
doktora
draka
už
je
mně
se
vzdáme
ska
po
smrti
možná
že
ale
je
už
no
a
tady
se
ho
ne
to
je
jiné
této
evangelií
tuhleto
že
evangelista
fakulta
v
praze
nebo
někde
tam
na
tenhle
ten
jeden
žák
se
ho
ptá
při
hodině
jak
k
tomu
přijdou
ti
pohani
černoši
třebas
v
africe
nemohou
krista
poznat
protože
nemáme
tolik
mysli
abychom
měl
přetáhli.
Tak
ty
umřu
a
nebudou
spaseni
a
von
říkal
ten
dáme
no
jak
myslíš
jakou
silou
jakou
mocí
si
byl
uveden
na
víru
a
on
řekl
z
milosti
boží
říkal
drápek
správně
si
řekl
taky
o
ni
z
milosti
boží
do
jdou
spasení.
My
jsme
totiž
špatně
představujeme
nebo
špatně
doslova
by
všechno
zákon
bereme
doslova
a
kdybychom
znali
korán
tak
bychom
věděli
že
podle
mohameda
největším
hříchem
který
se
může
dopustit
není
nějaký
smy
stvo
tvo
ní
dělají
vesele
ale
největším
hříchem
je
doslova
číst
písmo
svatý
to
se
nesmí
ší
doslova
říkal
mohamed
se
musí
znát
ten
symbolismus
a
to
byl
nějaký
kabrňák
tedy
protože
to
byl
největší
hřích
to
doslova
číst
takže
já
kdybych
přišel
mezi
mohamedány
tak
jim
to
budu
symbolicky
vykládat
jako
to
říkají
o
jov
jenomže
pak
jim
vyložím
že
žádný
mohamed
nechtěl
dávnou
válku
oni
by
nenarodí
oni
se
jim
dobře
váží
to
je
jejich
povaze
ne
to
by
mě
asi
vypsat
nebo
zabili
činit
večerní
smysl
čest
převtělování
svatých
svatí
totiž
mají
tu
vlastnost
že
když
se
jimi
stali
znamená
li
si
byli
vědomi
své
nesmrtelné
podstaty
soustavně
a
už
z
toho
nemohli
spadnout.
Jako
třebas
já
jsem
z
toho
spadl
ne
ale
to
není
případ
svatých
svatí
kteří
přichází
do
takzvaného
nebe
do
stavu
nebe
trvalého
stavu
spojení
s
bohem
ti
mohou
s
tím
čím
tam
přišli
dělat
co
chtějí
kolikrát
teho
je
jedenáctého
sedmý
osmdesát
šest
čeřínek
a
protože
je
tomu
tak
tak
například
svatý
svami
tedy
že
ve
kladena
řekl
že
se
chce
vtělovat
kdekoliv
ho
bude
třeba
a
když
ti
že
tomuto
má
a
že
mu
bude
nejmenší
když
se
bude
vtělovat
tam
bylo
bude
nejvíc
zapotřebí
no
tak
to
si
ten
vivekananda
pod
tím
myslel.
No
zaručeně
věřil
na
převtělování
ve
svém
případu
o
tom
není
pochyby
a
nemýlil
se
takový
svatý
má
svobodu
ten
se
může
vtělit
ice
čili
tam
mu
do
toho
nemůžeme
mluvit
vy
to
co
podobáme
bohužel
já
bych
se
taky
rád
převtělil
ono
to
nejde
s
tím
co
se
se
momentálně
naučil
už
bych
na
tom
mohl
stavět
dál
a
si
pak
to
se
nepodaří
když
se
vtělím
sem
do
toho
světa
tak
musím
čekat
až
mě
popadne
nějaký
balík
z
milosti
těch
dosud
u
těch
balíků
úrov
rozdílně
a
musím
počkat
si.
Jak
se
to
po
mně
ujme
protože
ten
balík
se
nejme
hned
tak
podívejme
se
třebas
takový
ramakrišna
ten
se
vtělovat
vědomě
ale
než
se
u
něho
ujal
ten
balík
který
si
sebou
vzal
do
tohoto
vtělení
stal
si
ho
už
tak
on
musel
napřed
nějak
tělesně
dospět
mentálně
dospět
aby
se
to
u
něho
mohlo
uplatnit
takže
dítě
které
má
tak
blízko
království
nebeském
protože
je
tak
blízko
nemůže
zpětně
řek
bych
chtít
to
co
dospělý
člověk
já
to
vysvětlím
prosím
vás.
Tak
jsem
říkal
že
my
kteří
přicházíme
na
tento
svět
se
nevtěluje
protože
musíme
jsme
odkázáni
na
to
co
nám
z
minulých
vtěleních
různí
lidé
porůznu
a
po
nějakém
řízení
které
my
neovládáte
přihrajou
takže
já
jsem
třebas
dostal
nějaký
balík
nějaký
nějakou
ideu
jednoho
a
půl
roku
už
protože
mě
tak
skřípe
tadyhle
na
tom
světě
ne
protože
jsem
tím
byl
nějakým
tím
šatobrián
ale
že
mě
tady
tak
skřípe
že
ve
mně
bylo
tolik
volná.
Tolik
jsem
se
vyprázdnil
uměle
od
sebe
ta
tam
bylo
hrozně
moc
místo
i
pro
takovou
takovým
obrovský
balík
jako
byl
to
řekl
tento
spisovatele
ale
říká
do
kol
že
on
je
také
vtělením
šatobrián
prosím
já
se
nekone
podílí
na
této
cti
jenomže
do
něho
se
vtělil
politická
a
se
s
těla
politická
část
toho
balíku
do
mě
ta
náboženská
a
bohužel
taky
trošičku
jiná
vono
se
to
nedá
ono
se
to
rozpracovává
to
je
to
jsou
ty
půl
jak
jsem
z
toho
byl
zkoušen
o
pol
jo
že
se
dávku
tak
při
nakládat
a
vykládány
aby
se
dostal
do
proseto
aby
se
to
tam
stanou
ukladl
a
vono
se
to
v
té
naší
paměti
a
v
tom
našem
životě
ty
představy
minulé
musí
nějak
vejít
někam
musí
se
tam
skladem
st
jak
rozdělit
takže
věřte
tomu
nebo
ne
my
přijímáme
z
té
představy
která
tady
někde
koluje
jenom
tu
část
která
se
tam
vejde.
Takže
dejme
tomu
nějaký
dokáž
americe
který
přišel
k
té
fiore
a
měl
tam
těžkosti
kouření
tak
se
tam
od
bavilo
pomocí
tvorem
to
kouření
a
bylo
tam
celkem
málo
místa
takže
on
si
nemohl
vzít
po
osmnáct
letech
nějakých
celý
balit
balík
klepe
za
sebe
nýbrž
jenom
nějakou
scénu
z
toho
balíku
a
to
je
dokonce
srozumitelné
proč
zrovna
tato
scéna
do
něho
vešla
mu
se
necítil
celkově
klepe
z
minulého
nějakého
vtělení
von
neuměl
dělat
lepší
on
uměl
jenom
se
bát
při
pádu
z
ve
střed
jenom
tak
to
malinká
část
a
říkám
vtělila
protože
to
tak
odpovídala
té
míře
vyprázdnění
po
kouření.
To
byla
malá
míra
vyprázdnění
a
to
já
nebo
jak
rozebírat
já
se
chci
dostat
k
těm
svatým
jak
ty
se
převtěluje
ty
mají
dojem
byla
budu
říkat
od
dojmu
že
do
čeho
dorostli
že
to
je
správné
čili
jestliže
nabyli
nějaké
vědomí
v
tomto
světě
ne
mimo
tento
svět
o
tom
jak
to
vypadá
u
pána
boha
a
jak
to
vypadá
s
celým
stvořením
se
všemi
událostmi
zde
na
světě
tak
oni
protože
jim
to
už
nepřekáželo
toto
jistě
nedokonale
mínění
osobně
pojaté
mínění
o
božský
věcech
už
je
už
je
to
nestálo
z
toho
nebe
které
v
sobě
zažívali
a
s
tím
nebem
přešli
po
smrti
zase
do
toho
nebe.
Tak
to
vytvořilo
součást
jejich
nesmrtelné
individuality
té
individualitě
se
to
přidalo
to
to
je
to
to
krásné
na
tom
podobenství
že
on
byl
chtěně
jí
ten
marnotratný
syn
než
ten
který
zůstal
u
pána
boha
ono
se
do
toho
něco
přidává
tím
že
sloužíme
tady
v
tomto
světě
bohu
aniž
víme
jak
tak
něco
přidávám
k
té
své
nesmrtelné
podstatě
a
ona
má
takové
nějaké
větší
zkušenosti
samozřejmě
jestliže
to
je
doděláme
do
toho
stavu
nebe
zde
na
sedět
tak
ono
se
to
ztratí
a
volně
von
je
to
pohybuje
se
ale
protože
jsme
ne
to
nespojili
tu
svou
ten
svůj
balík
představ
vnějšího
vtělení.
S
tím
stavem
nebe
tak
ono
je
to
nedokonalé
a
nesvobodný
ono
to
není
spojeno
tento
balík
představ
nebo
jak
chcete
není
svobodný
tak
jako
je
balík
představ
svobodný
když
je
na
trvalo
spojen
se
světcem
který
žije
trvale
v
nebi
rozumíte
a
má
k
dispozici
nedokonalou
třebas
osobitou
totiž
spíše
řečeno
představu
o
všech
věcech
a
jenomže
ona
je
při
vtělena
teď
tam
ten
nesmrtelné
podstatě
okrašluje
ji
nějakým
způsobem
takže
ta
svatá
terezie
po
čtyři
sta
letech
po
smrti
se
vyjadřuje
terezii
ním
způsobem
způsobem
jak
to
tehdy
nabyla.
A
můžeme
mi
proti
tomu
dokonce
námitky
to
je
samozřejmě
nebude
vadit
protože
on
je
to
ucelený
program
se
kterým
se
došlo
někam
do
aspoň
do
nebe
a
to
je
dost
jako
u
celý
program
takže
ona
třebas
říká
já
jsem
dělal
a
četné
chyby
a
já
ale
teď
když
mám
ten
svůj
životní
postup
připojení
k
nesmrtelné
podstatě
a
tedy
k
bohu
tak
já
jsem
v
něm
udělal
a
škrt
a
teď
vo
tom
vykládá
takže
ona
má
ještě
možno
dalšího
zdokonalování
i
v
rámci
těch
představ
které
tady
nabyla
když
dejme
tomu
vadí.
Nebo
ghos
zvláště
ghos
si
celé
to
svoje
psaní
o
a
to
je
na
tom
nejzajímavější
v
tom
mém
komentáři
třebas
toho
spisu
celé
toho
co
ho
sáhodlouhého
spisu
se
to
se
a
on
už
si
to
nepředstavuje
tak
jak
to
tady
psal
on
už
protože
je
nebe
je
ustavičné
dosahování
může
se
táhl
dalších
věcích
v
tom
nebi
jenomže
nebe
se
liší
od
těch
nižších
stavů
tím
že
se
odtamtud
nepadá
on
už
neposlouchá
nějaké
nižší
já
nemíchá
to
s
nižším
já
takže
on
může
se
pořád
vylepšit
abych
tak
řekl
a
to
se
vám
za
takových
třicet
šest
let
po
smrti
tak
vylepšila
že
někde
je
to
co
on
tam
píše
v
těm
je
knížkách
nepodobá
tomu
co
dneska
ví
někde
maličkost
ale
on
si
ode
mě
přeje
abych
to
komentoval
podle
toho
a
dokonce
abych
to
radši
v
tom
překladu
nepsal
takže
jestli
já
už
přímo
jako
kdyby
to
byl
nikdy
nenapsal
protože
on
se
za
to
nechci
říct
lidí
ale
von
kdyby
to
dneska
psal
tak
by
to
psal
jinak
tak
takhle
to
vypadá
s
těmi
svatými
voni
pořád
rostou
a.
Na
to
co
si
přinesli
z
tohoto
života
hledí
tak
trošičku
historickým
zrakem
bych
tak
řekl
to
znamená
oni
se
na
to
dívají
jako
kráčí
svého
věčného
života
které
má
ten
smysl
aby
z
toho
sloužili
dem
kdyby
ta
svatá
terezia
byla
příliš
daleko
od
lidí
své
doby
to
znamená
poměry
se
na
zemi
tak
změnili
že
už
by
se
z
toho
neobe
nic
použít
to
co
vona
tady
prožila.
Tak
a
ona
by
pořád
protože
v
nebi
měla
touhu
lidem
pomáhat
a
vono
by
to
ze
země
nevešlo
velice
jenom
abstraktní
způsobem
protože
málokdo
by
slyšel
protože
není
v
nebi
nebo
není
aspoň
na
pokraj
nebo
není
v
takové
stavu
kde
už
je
to
slyšet
třebas
na
čtvrté
úrovni
už
je
to
slyšet
tak
protože
být
to
hrůza
jak
se
říká
že
nemůže
takhle
konkrétně
ji
pomáhat
tak
by
se
asi
vtělila
chtěla
by
se
veškerým
dědictvím
které
ji
přináleží
a
které
ji
netrhá
nazpátek
z
nebe
se
které
ji
nepřekáží
které
nezpůsobuje
že
by
byla
bohu
nevrní
že
by
se
stavěl
v
čemkoliv
i
v
maličkostech
proti
němu
člověk
nebyl
už
je
trvalým
sluhou
božím
ten
už
nemá
tendenci
protože
by
to
byla
hlouposti
aby
se
stavěl
na
vlastní
nohy
ten
se
má
vlastní
vůli
jeho
vůle
je
vůle
boží
ale
je
to
individualita
která
je
oděná
různými
dovětky
bych
tak
řekl
tím
po
tom
průchodu
z
tohoto
světa
takže
když
se
ten
svatý
vtěluje
jako
třeba
šankaračárya
vo
tom
přesně
praví
jak
se
vtělil.
Tak
on
ten
balík
který
si
se
o
bere
z
té
nesmrtelné
protože
je
tak
mohutný
že
von
se
nevejde
do
jednoho
člověka
třebas
a
on
se
chtěli
rovnou
do
čtyř
lidí
ten
se
vtělil
do
čtyř
lidí
jak
říká
von
já
za
ně
nemohu
to
jeden
z
největších
svatých
na
světě
protože
přinesl
sebou
takovou
mohutný
zásobárnu
vědomostí
přidaných
věčné
individualitě
je
na
ni
vedeš
jenom
jedna
ale
to
přání
v
různých
částech
její
je
různé
takže
von
si
tam
přišel
sem
a
protože
v
indii
se
brzo
stár
ne
tak
všechno
čtyři
hodila
zemřela
vedete
a
cíti
letech
ale
on
tačil
za
těch
dete
dvacet
let
udělat
obrovské
díl
on
po
opravil
to
co
buddha
vono
neměl
vymýtit
z
indie
to
co
buddha
hlásal
protože
ono
to
příliš
prudce
šlapal
po
tradici
indické
a
on
to
nemohl
sní
nést.
Tak
přišel
proto
se
chtěli
už
si
na
to
a
díval
z
toho
nebe
tak
mu
bylo
těch
indů
líc
to
že
takovou
starou
tradici
oni
odpouštěli
hromadně
a
dali
se
za
tím
buddhou
který
nebyl
špatný
ten
ve
skrze
dobrý
ale
příliš
tvrdě
se
to
vykládalo
to
co
on
řekl
takže
se
šlapal
po
celé
tradici
vyleze
špínu
i
s
dítětem.
V
době
buddhovi
a
budu
ho
vě
to
náboženství
indické
bylo
velice
útlum
to
tedy
byl
tam
odliv
takže
on
musel
přijít
on
se
sem
vtělil
vědomě
ale
jak
co
mu
to
dalo
práci
než
k
tomu
celému
protože
ten
balík
byl
strašně
veliký
než
se
zmocnilo
celého
toho
balíku
toho
svého
přehání
ho
vtělení
ta
vtělení
která
jsou
vykována
těch
tisíc
vtělení
předešlá
vtělení
buddhovi
prosím
vás
to
je
Takový
názor
který
byl
zapsán
až
dvě
stě
let
po
jeho
smrti
čili
není
pravděpodobné
že
vůbec
něco
takové
mohli
citoval
v
těch
tisíc
ti
let
ale
existovalo
nějaké
vtělení
nějakého
velikého
svatého
který
se
potom
vtělil
jako
celek
do
buddhy
a
v
tom
té
představě
kterou
si
s
sebou
vzal
do
té
věčné
podstaty
tam
byla
taková
nutkavá
potřeba
obsažena
aby
vysvětlil
že
ten
formalisticky
ve
kterém
chápeme
boha
mimo
sebe
a
klaníme
se
mu
mimo
sebe
jako
by
nebyl
v
nás
že
to
je
to
nejhorší
co
náboženství
dělá
něco
co
už
není
pravé
tak
on
říkal
není
takový
bůh
není
jenom
zákon
který
vládne
že
a
toho
říkal
správně
jenomže
za
jeho
za
pomoci
takového
takové
myšlenky
se
kráčeli
sochy
a
já
nevím
co
všecko
no
zboural
se
všechno
co
v
té
mytologii
bylo
v
té
mytologii
indické
indické
bylo
nesmírně
cenné.
Protože
každý
my
to
logicky
tah
a
indie
jich
má
těch
stavů
mi
to
lickýho
mnoho
a
jsou
silnější
než
kterákoliv
mytologie
na
které
na
kterékoliv
části
těla
snad
snad
ste
ov
ještě
mají
takovou
mohutnost
mytologie
ale
ostatní
národové
nemají
to
tu
schopnost
nebo
nemají
toto
bohatství
za
sebou
řekové
měli
velké
bohatství
ale
co
je
to
proti
hinduismem
mytologii
tam
je
v
ní
odpověď
na
všechno
takže
když
to
člověk
dovede
číst
tak
se
vyznáme
v
každém
kroku
své
cesty
a
samozřejmě
šankaračarya
to
věděl
že
v
tom
bohatství
mytologie
všechno
zapsáno
to
člověk
by
měl
vědět
aby
se
mohl
bezpečně
ubírat
do
věčnosti.
Tak
když
se
to
zrušilo
vlivem
pudových
žáků
ne
bude
a
budou
vých
aku
že
on
nedával
krátce
žádný
stovky
za
no
mytologie
je
řekl
ten
váš
bůh
ve
tvaru
a
mimo
vás
ten
neexistuje
je
zákon
který
je
ve
všem
a
já
jsem
tady
proto
abych
tento
zákon
hlásal
čili
on
nehlásal
vůbec
žádného
osobního
boha
on
tam
všechno
u
něho
špatně
vysvětlil
protože.
On
jako
ježíš
vůbec
nic
nenapsal
ani
písmen
napsal
takže
to
po
něm
buď
brzo
nebo
později
psali
a
čím
později
to
psal
tím
to
víc
pokraji
například
dejme
tomu
ta
jeho
nauka
rozený
u
těch
následovníků
za
prvé
za
druhé
zastřelí
a
za
vás
to
je
to
by
se
někomu
třebas
líbilo
a
levo
to
takhle
nikdy
neříkal
to
takhle
nikdy
neska
koloval
tak
nikdy
nepřestal
být
hinduismus
on
nechtěl
zahodit
nové
nábožensky
to
je
jsou
samé
omyly
které
se
dějí
ve
všech
tradic.
Ježíš
kristus
také
nechtěl
být
zakladatel
nějaké
nové
sekty
nýbrž
chtěl
být
lepším
židem
chtěl
lidí
udělat
lepší
židy
protože
v
židovském
náboženství
to
že
dneska
na
se
velice
ctil
ale
to
je
moc
vzdálené
takže
svatý
má
u
sebe
když
se
zrozuje
svobodný
balík
svobodný
balík
nebo
svobodný
vhodnou
soustavu
idejí
která
organicky
doplňuje
to
jeho
vědomí
na
tomto
světě
je
to
už
svobodný
mají
tak
že
když
ho
netkne
kterékoliv
ta
se
konečně
komu
dostane
tak
ho
to
osvobozuje
protože
to
je
součást
svobodné
ho
života
tím
nabyl
svobody.
Takže
on
musí
se
vo
to
co
to
jak
čím
dál
do
toho
klove
tak
tím
samovolněji
to
přechází
do
jeho
vědomí
no
kdežto
my
když
se
vtělujete
tak
v
tom
prvním
vmetu
po
vtělení
máme
jenom
genetický
záznam
rodičů
a
ta
nesmrtelná
duše
s
tou
individualitou
tedy
svou
stojí
při
tom
a
čeká
co
by
se
ho
to
by
bylo
vhodné
aby
se
do
toho
člověka
vtělilo
ona
má
ona
vševědoucí
tak
se
nemá
přehled
o
všech
ideál
které
jsou
živé
které
jsou
k
dispozici
které
jsou
volné
ne
třebas
dokonale
protože
ten
člověk
nevypadá
na
dokonalého
není
vtělením
nějakého
světce
se
nevtěluje
on
se
nepřevtělujou
jenom
chudák
musí
čekat
až
ho
potrefila
idea
vy
byste
řekli
že
tedy
je
to
přes
tak
nějak
špatně
vyměřenu
od
pána
boha
protože
jak
jak
se
to
strefí
ta
idea
když
to
dítě
zemře
třebas
šesti
letech
ne.
A
když
jsem
šel
při
narození
zrovna
tak
a
když
se
stalo
mrzákem
zrovna
tak
ono
něco
vy
povídala
ten
mrzák
něco
vy
povídá
já
jsem
se
bohužel
stýkal
s
tím
mrzáky
a
invoni
a
duševně
méněcenným
soustavně
tedy
během
tří
let
protože
jsem
to
že
mi
to
velice
zajímalo
a
musím
říct
sem
ještě
vyžene
vtělování
stoprocentně
že
jsem
měl
to
bylo
v
roku
třicet
tři
roku
třicet
šest
asi
tak
měl
jsem
dojem
že
jsou
k
něčemu
že
to
není
je
zbytečný
život
že
někdo
je
méně
se.
Kdyby
to
se
možná
se
moc
před
cenil
kdyby
to
bylo
řekl
jenom
mě
něco
tak
ten
imeldě
al
dost
a
mě
to
řeklo
moc
kdyby
byl
jenom
ke
mně
promluvil
z
toho
choroby
jenom
ke
mně
prominuto
ho
chromý
se
pan
listí
a
k
nikomu
jinému
udělal
dost
při
mně
to
ukázalo
že
za
určitých
výjimečných
okolností
se
mohu
chovat
k
bohu
jako
nevědomý
člověk
který
nadává
na
poměry
ale
když
já
nejsem
ne
nebyl
nevědomí
jak
to
dopadne
když
člověk
který
si
je
vědom
že
to
je
nesprávné
nadávat
na
pána
boha
na
poměry
zase
zase
nadávat
tak
sem
tak
mi
pan
si
prozradil
jak
podle
toho
jak
to
fungovalo
že
se
to
svých
v
tom
případě
když
to
nedělám
pro
sebe
když
to
nedělám
v
zuřivě.
A
že
jsem
vzteklý
nad
tím
že
to
se
mu
takhle
dopadá
nýbrž
že
se
síto
vám
nad
někým
který
páteří
protože
to
trvá
strašně
dlouho
já
s
tím
začnu
plakat
jeho
pláče
podobá
spíš
á
temení
a
já
jsem
ale
přitom
jak
jsem
s
ním
lát
to
tetě
plakal
on
si
toho
taky
všiml
říkal
my
konci
těch
deseti
minut
u
tře
se
z
i
von
je
neměl
ale
o
potom
slzel
až
šel
do
tý
kaly
a
velice
plakal
to
už
já
jsem
zase
už
měl
si
od
platno
tak
jsem
šel
pryč.
Ale
zásada
člověk
se
nese
vtěluje
nýbrž
přejímá
během
života
různou
dávku
idejí
aby
nemuseli
je
znovu
vytvářet
aby
ten
život
pokračoval
plynule
v
tom
už
co
tady
bylo
vynalezl
aby
nemusel
být
ale
za
to
co
je
nalezeno
čili
to
vypadá
efekt
jako
převtělování
jenomže
u
svatého
je
to
jinak
on
vědomě
sem
na
ten
svět
přichází
on
si
musí
počkat.
Přestože
je
vědomě
jsem
přichází
s
tím
co
nesmrtelného
sebou
vzal
nebo
osvobozené
ho
sebou
za
no
to
je
má
nesmrtelnou
podstatu
kterou
jsem
bere
vědomě
a
potom
má
osvobozen
podstatu
během
toho
minulého
života
kterou
nabyl
kterou
nabyl
a
to
jsou
ty
osvobozené
ideje
ty
bere
sebou
ale
než
je
může
ty
osvobozené
ideje
jak
si
uplatnit
tak
musí
počkat
až
třebas
dospěje.
U
člověka
jako
já
tomu
nebylo
ani
jako
u
svatýho
ani
jakou
obyčejného
člověka
to
bylo
nějaký
jak
lékaři
mě
donutili
abych
oddaloval
ne
část
nějaké
ideje
převzato
to
bylo
vedlejší
bylo
to
ale
bylo
to
vedlejší
ale
abych
odhalovali
správné
do
té
míry
jak
to
unesu
a
byl
jsem
s
tím
správným
vychováván
k
tomu
abych
se
vzdal
své
vůle
do
té
míry
že
může
se
tam
vejde
v
přítomnost
boží
v
sedmnácti
letech
takže
vono
i
nesvatební
se
nepřevtělujou
jako
světem
je
umožněno
aby
se
dostal
na
úroveň
světce.
Ta
úroveň
světce
jsem
se
dostal
do
sedmnácti
let
do
šestadvaceti
let
tam
jsem
na
ní
byl
že
jsem
spadl
dyť
já
už
jsem
potom
se
spadl
dál
po
koncentráku
nanovo
a
ty
pády
jako
pěstuje
tak
se
s
tím
nemůžu
chlubit
ale
když
já
se
na
to
dívám
neosobně
tak
říkám
kéž
bych
bylo
víc
pokud
se
z
nich
zase
slabou
dál
protože
on
ji
všechny
osvětli
nou
cestu
ostatní.
Například
dejme
tomu
kdybych
já
už
v
tom
předškolním
věku
padl
z
každé
situace
kterou
jsem
bral
jo
řešení
sebral
od
pána
boha
kdy
byl
v
dítky
nevy
potřeboval
tu
obrovskou
moc
která
mě
zaujímal
abych
vy
vykonal
to
co
je
správné
kdybych
to
vždycky
býval
ne
vypotřeboval
že
z
toho
bylo
nic
a
když
jsem
to
chtěl
znovu
použít
už
to
nešlo
kdyby
to
takhle
nebylo
bývalo
postupovalo
podobu
od
tří
a
půl
do
sedmnácti
let
tak
já
musím
říct
že
bych
neměl
co
říci
k
dnešní
snazší
nebo
mé
situace
já
vím.
O
principu
postupu
jednej
z
vlastní
vůle
z
vlastního
rozumu
z
vlastní
schopností
tak
dlouho
dokud
je
to
bez
únavy
bez
rozčilování
nové
je
taky
duch
únavou
rozčilování
to
mě
to
bez
rozčilování
bez
znepokojovat
bez
zneklidňování
de
a
když
vyčerpá
všecky
možnosti
své
i
možnosti
svého
okolí
protože
nejsi
oddělená
bytost
se
váš
pravou
a
povinnost
dokonce
ptát
když
to
všechno
vyčerpá
ono
to
ještě
nejde
ještě
to
nemůže
je
řešit
a
posiluje
to
řídit
hlavně
sebe
to
řešit
tak
nedej
se
této
potřeby
nýbrž
klidně
od
toho
odstupu
ta
potřeba
v
tobě
žije
i
když
oni
už
nevíš
dělej
si
jiný
věci
a
ono
se
dostaví
to
co
se
dostavilo
soustavně
přerostlo
v
mém
životě
a
do
těch
sedmnácti
let
že
se
najednou
měl
schopnost
rozlišovací
co
je
správné.
O
nějaké
maličkosti
se
je
v
nějaké
maličkosti
správné
a
to
jsem
použil
z
té
moci
která
je
za
člověkem
takže
jsem
se
stýkal
s
bohem
a
nevěděl
sem
o
tom
že
s
ním
stýkám
a
že
von
mě
pomáhá
a
že
to
je
nadpřirozeného
něco
nadpřirozená
jak
tomu
říkají
křesťany
to
sem
nevěděl
a
vono
to
nevadilo
ale
vy
se
to
ve
mně
střádaly
tohleto
když
jsem
tolik
pádu
zažil
z
té
moci
boží
nazpátek
do
té
bezmocnosti
lidské
vůle
ta
je
bezmocná.
Tak
tedy
když
se
postaví
vedle
té
moci
boží
vůle
tak
jsem
našel
přeci
jenom
základní
princip
pro
sebe
i
pro
všechny
lidi
pro
všechny
ně
na
světě
a
a
navěky
věků
jak
si
počínat
lidským
životem
kdyby
to
dělal
člověk
takhle
jenom
tohleto
a
nese
nevěděl
nic
o
nějakém
mystické
cvičení
relaxaci
ne
co
všem
nevěděl
by
vůbec
nic
nevěděl
by
vůbec
nic
octnout
tech
jenom
měl
potřebu
jednat
správně.
Tu
potřeboval
ta
potřebovat
aby
se
mu
se
měl
uměla
v
čas
štítit
proto
já
vykládám
tolik
pohádek
kde
to
správné
vždycky
u
těch
dětí
vykládám
správné
dycky
zvítězí
aby
nabyli
dojem
že
by
to
v
životě
takhle
mělo
dopadat
takže
exist
nenaučím
těmi
matkami
nic
jiného
než
že
by
měl
jít
za
správným
tak
je
to
dobré
a
vy
jste
mi
to
oni
tu
pohádku
dávají
tak
dlouho
opakovat
až
je
jim
jasno
že
někdo
v
té
pohádce
dal
správně
a
že
tak
oni
musí
také
jednat
To
je
smysl
pohádek
a
tak
to
je
smysl
taky
našeho
života
nestra
te
potřebu
jednat
správně
říct
převést
to
na
potřebu
jednat
ctnostně
to
je
křesťanské
ale
je
to
málo
to
je
už
je
okleštěna
tohleto
jednat
správně
to
jednat
správně
obecnější
dejme
tomu
ind
který
má
jiné
pojetí
ctnosti
než
my
jedná
správně
co
by
u
nás
bylo
nesprávné
on
dělá
a
u
něho
je
to
správné
čili
poje
pojem
správný
je
širší
než
pojem
ctnosti
ano.
No
tak
já
jsem
tedy
řekl
doufám
všechno
o
tom
co
jsou
to
nesvobodný
kde
je
a
že
ty
se
vtěluje
do
člověka
který
se
vědomě
převtěluje
a
taky
se
vůbec
ne
převtěluje
do
nás
jak
tady
jsme
a
činí
člověka
více
méně
nesvobodným
zase
protože
jsou
nesvobodný
říkám
více
méně
nesvobodný
protože
on
není
závislý
na
na
těch
idejích
který
se
do
něho
během
života
vtěluje
ale
jakmile
se
jednou
přejde
přes
hranice
toho
nesvobodní
života
jako
se
třebas
stalo
u
mě
v
koncentračním
táboře.
Tak
potom
se
do
něho
začnou
vtělovat
nebo
vejdou
se
do
něho
ideje
svobodný
světců
protože
von
se
a
třebas
nevtěleného
třeba
už
dávno
odtělených
anebo
ještě
žijících
například
jesudian
mě
kdykoliv
může
přepadnout
zase
by
mně
nos
a
já
ho
poslechnu
já
už
to
vy
ne
mě
začal
sobě
tak
už
to
vím
co
mně
říká
jenže
abych
zastavil
proud
své
neomalené
řeči
tak
mě
musí
ještě
nějak
zastavit
to
tělo
aby
mu
začal
cítit
aby
mně
překáželo
v
té
plynulé
myšlence.
Když
vás
něco
srí
tak
se
po
zvete
s
odpuštěním
že
ano
a
tím
přerušíte
to
svých
hloupých
myšlenek
a
je
to
dobré
že
se
dete
taková
opice
se
zde
pořád
a
je
to
pro
úroveň
jejího
života
moc
dobré
a
mysle
víceméně
opičáctví
jak
sebe
že
nechci
sahat
ale
my
jsme
vopičárna
to
je
topič
jsme
taky
překonali
během
toho
vtělení
jsem
v
té
matce
a
to
je
to
pravé
převtělování
ano.
Já
myslím
že
sem
to
to
do
povědět
prosím
jestliže
nějaký
svatý
který
už
kráčí
do
nebe
v
okamžiku
smrti
jako
to
byl
třebas
ramakrišna
předá
to
bohatství
nabytí
v
tomto
světě
navozená
v
tomto
světě
šli
přidaný
k
jeho
věčné
individualitě
předán
nějakému
třebas
vivekanandovi
konkrétně
co
tady
tak
bylo
tak
ten
vivekananda
ananda
disponuje
celým
bohatstvím
myšlenek
toho
ramakrišny
ale
jenom
těch
přidaných
té
nesmrtelné
podstatě
ne
celým
ramakrišnou
takže
on
má.
U
sebe
osvobození
balík
bych
tak
řekl
těch
idejí
ano
takže
ono
ho
to
nějak
nezatěžuje
protože
ten
balík
který
by
byl
vaše
odešel
normálně
ramakrišnou
na
věčnost
se
dostal
do
rukou
vivekanandových
ale
protože
už
nebránil
ramakrišnovi
ve
svobodě
věčné
tak
nebude
bránit
ani
vivekanandovi
v
té
věčné
svobodě
bude
mu
doplňovat
jo
organicky
doplňovat
jeho
zkušenosti
z
tohoto
světa
že
zkušenostmi
toho
ramakrišny
o.
Podívejte
se
je
zajímavo
že
se
vtělil
do
čtyřech
lidí
a
tři
stoho
jenom
vy
povídali
a
jeden
jediný
psal
čili
jak
to
ty
tři
dělali
o
tom
nemáme
zprávy
ale
dělali
něco
jiného
než
aby
to
psali
jestli
je
to
co
se
psalo
tím
nejdůležitějším
já
silně
pochybuju
protože
napsat
se
toho
dá
za
dete
dvacet
let
celkem
málo
ale
to
co
on
provedl
v
té
indii
těmi
čtyřmi
osoba
toho
je
daleko
více
protože
on
vypil
z
celé
indie
prakticky
ten
vody
mus
který
hlásal
že
hinduismus
je
celý
špatný
to
si
tedy
takle
buddha
nepředstavoval
takže
on
vlastně
se
spolčila
s
budou
aby
napravil
to
co
mu
tam
buddha
říkal
do
šk.
Že
to
se
nepo
vedlo
mě
tak
tadyhle
prosím
tě
di
a
vrať
k
tomu
lidu
to
co
je
správné
takže
šankaračarya
vrátil
lidu
indickému
to
co
bylo
správné
po
do
hodně
z
buddhou
a
hinduismem
se
postavil
na
nohy
ale
boži
byl
vypuzen
to
je
indie
tak
že
se
udržel
jenom
na
celo
tak
tam
je
jak
po
mocenský
nemohlo
a
na
pokraji
himalájích
za
chyba
je
mi
v
podobě
na
maria
a
tak
dále
ale
a
potom
v
číně
prostě
kam
nedošla
ta
moc
těžký
z
osob
z
toho
šankaračárjy
se
byl
ocitl
dejme
tomu
to
že
jak
ráček
očí
než
ti
ten
buddhismus
nevládl
ale
tam
kde
už
třebas
vládl
kdyby
se
tam
byl
ocitl
tak
to
tam
taky
pěkně
vypořádal
se
s
tím
to
by
to
byl
zamlel
bezvadně.
Text view •
Help