EN | ES |

86-29A

86-29A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A ne pro pokon něco nesprávného tak se musí držet v šachu ty mi koany v nás vzájemný požírání tam je příroda po se stará o rovnováhu my se to vzájemně všechno vraždí na nižší úrovni přírodních se všechno vzájemně vraždí a tím se udržován aby dali že do toho člověk zasáhl že chce zachovat nějaký rok protože je na vymaní třebas slony nějaké afriky tak udělá nějaké sahaly kde je chrání slony a pak je musí ale střílet že voni devátou půdu a zničí ne živočich které taky chtějí zachránit to musí dělat to co dělá a příroda zase že je to úžasně moudré to je na těch nižších ži očích jich to vidíme ale my to moudrost nemůžeme pochopit nemůže. Tak vám tedy se neptá poznám co prosím ale víc nevím rozumíte to je to je poslední stý řady ne dále mu že to dál pokračovat nebude si myslím jsem s tím nemluvil pochopitelně ani ho nemám seznam těch se kterými spolupracuju ale musím říct že asi to není pravda co říká protože jak si poměry vypadají tak ta instituce dal mu tam bude obnova několikrát nabízeli aby se vrátil a von to potom zase odvolá to o ni o něm neví nebo mylný že to zase samu zjevila strašně zle když toto prohlásil. Co se stalo za ježíše krista nebo se stalo jiných zdali které jsem jmenoval to těžko budete moc vést na převtělování to nejde proti převtělování proto že buď pravdu ježíš kristus se svou láskou že může láskou pozměnit lidský osud jak chce anebo to nelze protože to je nějaká nějaký zákon převtělování a karmy proti těm ani ježíš nic nemůže a on zmohl jeho učedníci z mohli a jo následující taky z mohli nejsem žádný víc než malinký učedníky ježíše krista a z mohl jsem dobrovolně jsem se vzdal šatobrián a za něho jsem přijal že to byl dobrý kšeft dvanáct jiných to byl kšeft a dobře udělaná že. Že říkáte malinké procentíčko nepatrné to není možná pro tento to zlomek pro mile se spojí během tohoto vtělení s bohem po smrti to není možné protože není žádný život další to je hrozná nespravedlivostí mohl by takovou nesprávnost pán bůh to ještě to tady opakuji aby to bylo v tom mikrokosmu chtěl zrovna to říct kdyby to na bylo jinak tak to může teda je to tak tak říkám je to spravedlivé je protože na to nehledím z pozice odděleného člověka od druhé bytostí se nepovažuju za odděleného karel se nepovažuju za oddělenou od nějakého václava. A od jiných lidí tvoří jednotu s ním jako ježíš kristus cítil jednotu se svými učedníky a celým lidstvím a za celé lidstvo umíral na kříži a kdyby byl necítil toto jednotu tak to nedělal to bylo zbytečné ale řeknete jak je to možné zemřít na kříži a za všechny m to je divné co tady ještě divný věcí a tohleto bych aspoň tohleto rád zítra vysvětlil před to velice těžké vysvětlování ale ještě to dosažitelné rozumem takže dejme tomu mu za sebe nedostanu v tomto vtělení spojení s bohem ano a snažil sem se o to celý život to víte ale nedosáhnu a jak. Je jednak naděje že někdo jiný který se vliv to nestaral vůbec taky to najde bych těžko hledal vedle sebe člověka který by se takhle vo to zajímalo od útlého mládí že ten byl veden bohem od tří a půl let bych tak řekl ale přesto uznávám že není nikde psáno že bych musel dojít k spásy protože ono totiž je to tak že to co považuju za sebe nejsem . Moje pravá individualita se vrátí do otcova domu každá bez výjimky ani jedna nebude která by se nevrátila proto mohl svatý jan pak pokraj se říci že všichni přijdou celé údolí všechno údržbou vyrovnám a tak dále to to správné vidění ale to je prosím vás řeč která mluví o k člověka který je absolutně poznalý věcí a který že pravá individualita není tato sebe považuje za sebe to co sebe za sebe považuju to nejsem pro toho není vůbec pro ji ani jednoho z nás ani pro ani pro vás pro toho to který se tohleto považuje za sebe není spása ani pro zlomek z toho. Pro mile to ti vůbec není spása spása je jenom pro tu nesmrtelnou individualita kterou která se vrátila do otcova domu a ty se vrátí postupně všechny zatím jejich tady zapotřebí protože voni při okamžiku narození vstupují se svou moudrostí do člověka a protože je lidi je dost na světě tak ta individualita co dělat že a říkám ta individualita ne ty individuality co dělat ano osud to znamená tolikrát se bůh snažím aby přivedl aby přivedl všechny ideje vod boha pocházející zase nazpět tvou se to stane. se ovšem nové idei vznikají pochopitelně že to je ne dohledné proto věřím že není naděje že by byla nějaká taková vyhazovali válka si to vypadá za tím že tady je línej možností jak pomáhat pánu bohu z druhého břehu tím že tady ty lidé dospělou do tak se ho vyššího duchovního poznání a potom budou dokonaleji poznat takový svatý ten vydá sam miliardy lidí žijící zde v ve vědomí nepravého svou pomocí mysli. Moravu z toho mála borská kde působil svatý tomáš a když tam přišel svatý františek saver ský to byl žák svatýho ignáce z loyoly tak tam našel tu menšinu malinkou skupinou těch křesťanů po tomášovi staví a teď si to vyříkali vzájemně co ty věříš a co my věříme no a voni tvrdili ty marast že je to máš převtělování a strašně se divili že mi vo tom nic nevíme. To to svatý trati še sám za znamenal proti tomu nemůžu nic mít to musím přiznat která zase podle nejednám fakultě teologické československu se ptali doktora draka je mně se vzdáme ska po smrti možná že ale je no a tady se ho ne to je jiné této evangelií tuhleto že evangelista fakulta v praze nebo někde tam na tenhle ten jeden žák se ho ptá při hodině jak k tomu přijdou ti pohani černoši třebas v africe nemohou krista poznat protože nemáme tolik mysli abychom měl přetáhli. Tak ty umřu a nebudou spaseni a von říkal ten dáme no jak myslíš jakou silou jakou mocí si byl uveden na víru a on řekl z milosti boží říkal drápek správně si řekl taky o ni z milosti boží do jdou spasení. My jsme totiž špatně představujeme nebo špatně doslova by všechno zákon bereme doslova a kdybychom znali korán tak bychom věděli že podle mohameda největším hříchem který se může dopustit není nějaký smy stvo tvo dělají vesele ale největším hříchem je doslova číst písmo svatý to se nesmí ší doslova říkal mohamed se musí znát ten symbolismus a to byl nějaký kabrňák tedy protože to byl největší hřích to doslova číst takže kdybych přišel mezi mohamedány tak jim to budu symbolicky vykládat jako to říkají o jov jenomže pak jim vyložím že žádný mohamed nechtěl dávnou válku oni by nenarodí oni se jim dobře váží to je jejich povaze ne to by asi vypsat nebo zabili činit večerní smysl čest převtělování svatých svatí totiž mají tu vlastnost že když se jimi stali znamená li si byli vědomi své nesmrtelné podstaty soustavně a z toho nemohli spadnout. Jako třebas jsem z toho spadl ne ale to není případ svatých svatí kteří přichází do takzvaného nebe do stavu nebe trvalého stavu spojení s bohem ti mohou s tím čím tam přišli dělat co chtějí kolikrát teho je jedenáctého sedmý osmdesát šest čeřínek a protože je tomu tak tak například svatý svami tedy že ve kladena řekl že se chce vtělovat kdekoliv ho bude třeba a když ti že tomuto a že mu bude nejmenší když se bude vtělovat tam bylo bude nejvíc zapotřebí no tak to si ten vivekananda pod tím myslel. No zaručeně věřil na převtělování ve svém případu o tom není pochyby a nemýlil se takový svatý svobodu ten se může vtělit ice čili tam mu do toho nemůžeme mluvit vy to co podobáme bohužel bych se taky rád převtělil ono to nejde s tím co se se momentálně naučil bych na tom mohl stavět dál a si pak to se nepodaří když se vtělím sem do toho světa tak musím čekat popadne nějaký balík z milosti těch dosud u těch balíků úrov rozdílně a musím počkat si. Jak se to po mně ujme protože ten balík se nejme hned tak podívejme se třebas takový ramakrišna ten se vtělovat vědomě ale než se u něho ujal ten balík který si sebou vzal do tohoto vtělení stal si ho tak on musel napřed nějak tělesně dospět mentálně dospět aby se to u něho mohlo uplatnit takže dítě které tak blízko království nebeském protože je tak blízko nemůže zpětně řek bych chtít to co dospělý člověk to vysvětlím prosím vás. Tak jsem říkal že my kteří přicházíme na tento svět se nevtěluje protože musíme jsme odkázáni na to co nám z minulých vtěleních různí lidé porůznu a po nějakém řízení které my neovládáte přihrajou takže jsem třebas dostal nějaký balík nějaký nějakou ideu jednoho a půl roku protože tak skřípe tadyhle na tom světě ne protože jsem tím byl nějakým tím šatobrián ale že tady tak skřípe že ve mně bylo tolik volná. Tolik jsem se vyprázdnil uměle od sebe ta tam bylo hrozně moc místo i pro takovou takovým obrovský balík jako byl to řekl tento spisovatele ale říká do kol že on je také vtělením šatobrián prosím se nekone podílí na této cti jenomže do něho se vtělil politická a se s těla politická část toho balíku do ta náboženská a bohužel taky trošičku jiná vono se to nedá ono se to rozpracovává to je to jsou ty půl jak jsem z toho byl zkoušen o pol jo že se dávku tak při nakládat a vykládány aby se dostal do proseto aby se to tam stanou ukladl a vono se to v naší paměti a v tom našem životě ty představy minulé musí nějak vejít někam musí se tam skladem st jak rozdělit takže věřte tomu nebo ne my přijímáme z představy která tady někde koluje jenom tu část která se tam vejde. Takže dejme tomu nějaký dokáž americe který přišel k fiore a měl tam těžkosti kouření tak se tam od bavilo pomocí tvorem to kouření a bylo tam celkem málo místa takže on si nemohl vzít po osmnáct letech nějakých celý balit balík klepe za sebe nýbrž jenom nějakou scénu z toho balíku a to je dokonce srozumitelné proč zrovna tato scéna do něho vešla mu se necítil celkově klepe z minulého nějakého vtělení von neuměl dělat lepší on uměl jenom se bát při pádu z ve střed jenom tak to malinká část a říkám vtělila protože to tak odpovídala míře vyprázdnění po kouření. To byla malá míra vyprázdnění a to nebo jak rozebírat se chci dostat k těm svatým jak ty se převtěluje ty mají dojem byla budu říkat od dojmu že do čeho dorostli že to je správné čili jestliže nabyli nějaké vědomí v tomto světě ne mimo tento svět o tom jak to vypadá u pána boha a jak to vypadá s celým stvořením se všemi událostmi zde na světě tak oni protože jim to nepřekáželo toto jistě nedokonale mínění osobně pojaté mínění o božský věcech je je to nestálo z toho nebe které v sobě zažívali a s tím nebem přešli po smrti zase do toho nebe. Tak to vytvořilo součást jejich nesmrtelné individuality individualitě se to přidalo to to je to to krásné na tom podobenství že on byl chtěně ten marnotratný syn než ten který zůstal u pána boha ono se do toho něco přidává tím že sloužíme tady v tomto světě bohu aniž víme jak tak něco přidávám k své nesmrtelné podstatě a ona takové nějaké větší zkušenosti samozřejmě jestliže to je doděláme do toho stavu nebe zde na sedět tak ono se to ztratí a volně von je to pohybuje se ale protože jsme ne to nespojili tu svou ten svůj balík představ vnějšího vtělení. S tím stavem nebe tak ono je to nedokonalé a nesvobodný ono to není spojeno tento balík představ nebo jak chcete není svobodný tak jako je balík představ svobodný když je na trvalo spojen se světcem který žije trvale v nebi rozumíte a k dispozici nedokonalou třebas osobitou totiž spíše řečeno představu o všech věcech a jenomže ona je při vtělena teď tam ten nesmrtelné podstatě okrašluje ji nějakým způsobem takže ta svatá terezie po čtyři sta letech po smrti se vyjadřuje terezii ním způsobem způsobem jak to tehdy nabyla. A můžeme mi proti tomu dokonce námitky to je samozřejmě nebude vadit protože on je to ucelený program se kterým se došlo někam do aspoň do nebe a to je dost jako u celý program takže ona třebas říká jsem dělal a četné chyby a ale teď když mám ten svůj životní postup připojení k nesmrtelné podstatě a tedy k bohu tak jsem v něm udělal a škrt a teď vo tom vykládá takže ona ještě možno dalšího zdokonalování i v rámci těch představ které tady nabyla když dejme tomu vadí. Nebo ghos zvláště ghos si celé to svoje psaní o a to je na tom nejzajímavější v tom mém komentáři třebas toho spisu celé toho co ho sáhodlouhého spisu se to se a on si to nepředstavuje tak jak to tady psal on protože je nebe je ustavičné dosahování může se táhl dalších věcích v tom nebi jenomže nebe se liší od těch nižších stavů tím že se odtamtud nepadá on neposlouchá nějaké nižší nemíchá to s nižším takže on může se pořád vylepšit abych tak řekl a to se vám za takových třicet šest let po smrti tak vylepšila že někde je to co on tam píše v těm je knížkách nepodobá tomu co dneska někde maličkost ale on si ode přeje abych to komentoval podle toho a dokonce abych to radši v tom překladu nepsal takže jestli přímo jako kdyby to byl nikdy nenapsal protože on se za to nechci říct lidí ale von kdyby to dneska psal tak by to psal jinak tak takhle to vypadá s těmi svatými voni pořád rostou a. Na to co si přinesli z tohoto života hledí tak trošičku historickým zrakem bych tak řekl to znamená oni se na to dívají jako kráčí svého věčného života které ten smysl aby z toho sloužili dem kdyby ta svatá terezia byla příliš daleko od lidí své doby to znamená poměry se na zemi tak změnili že by se z toho neobe nic použít to co vona tady prožila. Tak a ona by pořád protože v nebi měla touhu lidem pomáhat a vono by to ze země nevešlo velice jenom abstraktní způsobem protože málokdo by slyšel protože není v nebi nebo není aspoň na pokraj nebo není v takové stavu kde je to slyšet třebas na čtvrté úrovni je to slyšet tak protože být to hrůza jak se říká že nemůže takhle konkrétně ji pomáhat tak by se asi vtělila chtěla by se veškerým dědictvím které ji přináleží a které ji netrhá nazpátek z nebe se které ji nepřekáží které nezpůsobuje že by byla bohu nevrní že by se stavěl v čemkoliv i v maličkostech proti němu člověk nebyl je trvalým sluhou božím ten nemá tendenci protože by to byla hlouposti aby se stavěl na vlastní nohy ten se vlastní vůli jeho vůle je vůle boží ale je to individualita která je oděná různými dovětky bych tak řekl tím po tom průchodu z tohoto světa takže když se ten svatý vtěluje jako třeba šankaračárya vo tom přesně praví jak se vtělil. Tak on ten balík který si se o bere z nesmrtelné protože je tak mohutný že von se nevejde do jednoho člověka třebas a on se chtěli rovnou do čtyř lidí ten se vtělil do čtyř lidí jak říká von za nemohu to jeden z největších svatých na světě protože přinesl sebou takovou mohutný zásobárnu vědomostí přidaných věčné individualitě je na ni vedeš jenom jedna ale to přání v různých částech její je různé takže von si tam přišel sem a protože v indii se brzo stár ne tak všechno čtyři hodila zemřela vedete a cíti letech ale on tačil za těch dete dvacet let udělat obrovské díl on po opravil to co buddha vono neměl vymýtit z indie to co buddha hlásal protože ono to příliš prudce šlapal po tradici indické a on to nemohl sní nést. Tak přišel proto se chtěli si na to a díval z toho nebe tak mu bylo těch indů líc to že takovou starou tradici oni odpouštěli hromadně a dali se za tím buddhou který nebyl špatný ten ve skrze dobrý ale příliš tvrdě se to vykládalo to co on řekl takže se šlapal po celé tradici vyleze špínu i s dítětem. V době buddhovi a budu ho to náboženství indické bylo velice útlum to tedy byl tam odliv takže on musel přijít on se sem vtělil vědomě ale jak co mu to dalo práci než k tomu celému protože ten balík byl strašně veliký než se zmocnilo celého toho balíku toho svého přehání ho vtělení ta vtělení která jsou vykována těch tisíc vtělení předešlá vtělení buddhovi prosím vás to je Takový názor který byl zapsán dvě stě let po jeho smrti čili není pravděpodobné že vůbec něco takové mohli citoval v těch tisíc ti let ale existovalo nějaké vtělení nějakého velikého svatého který se potom vtělil jako celek do buddhy a v tom představě kterou si s sebou vzal do věčné podstaty tam byla taková nutkavá potřeba obsažena aby vysvětlil že ten formalisticky ve kterém chápeme boha mimo sebe a klaníme se mu mimo sebe jako by nebyl v nás že to je to nejhorší co náboženství dělá něco co není pravé tak on říkal není takový bůh není jenom zákon který vládne že a toho říkal správně jenomže za jeho za pomoci takového takové myšlenky se kráčeli sochy a nevím co všecko no zboural se všechno co v mytologii bylo v mytologii indické indické bylo nesmírně cenné. Protože každý my to logicky tah a indie jich těch stavů mi to lickýho mnoho a jsou silnější než kterákoliv mytologie na které na kterékoliv části těla snad snad ste ov ještě mají takovou mohutnost mytologie ale ostatní národové nemají to tu schopnost nebo nemají toto bohatství za sebou řekové měli velké bohatství ale co je to proti hinduismem mytologii tam je v odpověď na všechno takže když to člověk dovede číst tak se vyznáme v každém kroku své cesty a samozřejmě šankaračarya to věděl že v tom bohatství mytologie všechno zapsáno to člověk by měl vědět aby se mohl bezpečně ubírat do věčnosti. Tak když se to zrušilo vlivem pudových žáků ne bude a budou vých aku že on nedával krátce žádný stovky za no mytologie je řekl ten váš bůh ve tvaru a mimo vás ten neexistuje je zákon který je ve všem a jsem tady proto abych tento zákon hlásal čili on nehlásal vůbec žádného osobního boha on tam všechno u něho špatně vysvětlil protože. On jako ježíš vůbec nic nenapsal ani písmen napsal takže to po něm buď brzo nebo později psali a čím později to psal tím to víc pokraji například dejme tomu ta jeho nauka rozený u těch následovníků za prvé za druhé zastřelí a za vás to je to by se někomu třebas líbilo a levo to takhle nikdy neříkal to takhle nikdy neska koloval tak nikdy nepřestal být hinduismus on nechtěl zahodit nové nábožensky to je jsou samé omyly které se dějí ve všech tradic. Ježíš kristus také nechtěl být zakladatel nějaké nové sekty nýbrž chtěl být lepším židem chtěl lidí udělat lepší židy protože v židovském náboženství to že dneska na se velice ctil ale to je moc vzdálené takže svatý u sebe když se zrozuje svobodný balík svobodný balík nebo svobodný vhodnou soustavu idejí která organicky doplňuje to jeho vědomí na tomto světě je to svobodný mají tak že když ho netkne kterékoliv ta se konečně komu dostane tak ho to osvobozuje protože to je součást svobodné ho života tím nabyl svobody. Takže on musí se vo to co to jak čím dál do toho klove tak tím samovolněji to přechází do jeho vědomí no kdežto my když se vtělujete tak v tom prvním vmetu po vtělení máme jenom genetický záznam rodičů a ta nesmrtelná duše s tou individualitou tedy svou stojí při tom a čeká co by se ho to by bylo vhodné aby se do toho člověka vtělilo ona ona vševědoucí tak se nemá přehled o všech ideál které jsou živé které jsou k dispozici které jsou volné ne třebas dokonale protože ten člověk nevypadá na dokonalého není vtělením nějakého světce se nevtěluje on se nepřevtělujou jenom chudák musí čekat ho potrefila idea vy byste řekli že tedy je to přes tak nějak špatně vyměřenu od pána boha protože jak jak se to strefí ta idea když to dítě zemře třebas šesti letech ne. A když jsem šel při narození zrovna tak a když se stalo mrzákem zrovna tak ono něco vy povídala ten mrzák něco vy povídá jsem se bohužel stýkal s tím mrzáky a invoni a duševně méněcenným soustavně tedy během tří let protože jsem to že mi to velice zajímalo a musím říct sem ještě vyžene vtělování stoprocentně že jsem měl to bylo v roku třicet tři roku třicet šest asi tak měl jsem dojem že jsou k něčemu že to není je zbytečný život že někdo je méně se. Kdyby to se možná se moc před cenil kdyby to bylo řekl jenom něco tak ten imeldě al dost a to řeklo moc kdyby byl jenom ke mně promluvil z toho choroby jenom ke mně prominuto ho chromý se pan listí a k nikomu jinému udělal dost při mně to ukázalo že za určitých výjimečných okolností se mohu chovat k bohu jako nevědomý člověk který nadává na poměry ale když nejsem ne nebyl nevědomí jak to dopadne když člověk který si je vědom že to je nesprávné nadávat na pána boha na poměry zase zase nadávat tak sem tak mi pan si prozradil jak podle toho jak to fungovalo že se to svých v tom případě když to nedělám pro sebe když to nedělám v zuřivě. A že jsem vzteklý nad tím že to se mu takhle dopadá nýbrž že se síto vám nad někým který páteří protože to trvá strašně dlouho s tím začnu plakat jeho pláče podobá spíš á temení a jsem ale přitom jak jsem s ním lát to tetě plakal on si toho taky všiml říkal my konci těch deseti minut u tře se z i von je neměl ale o potom slzel šel do kaly a velice plakal to jsem zase měl si od platno tak jsem šel pryč. Ale zásada člověk se nese vtěluje nýbrž přejímá během života různou dávku idejí aby nemuseli je znovu vytvářet aby ten život pokračoval plynule v tom co tady bylo vynalezl aby nemusel být ale za to co je nalezeno čili to vypadá efekt jako převtělování jenomže u svatého je to jinak on vědomě sem na ten svět přichází on si musí počkat. Přestože je vědomě jsem přichází s tím co nesmrtelného sebou vzal nebo osvobozené ho sebou za no to je nesmrtelnou podstatu kterou jsem bere vědomě a potom osvobozen podstatu během toho minulého života kterou nabyl kterou nabyl a to jsou ty osvobozené ideje ty bere sebou ale než je může ty osvobozené ideje jak si uplatnit tak musí počkat třebas dospěje. U člověka jako tomu nebylo ani jako u svatýho ani jakou obyčejného člověka to bylo nějaký jak lékaři donutili abych oddaloval ne část nějaké ideje převzato to bylo vedlejší bylo to ale bylo to vedlejší ale abych odhalovali správné do míry jak to unesu a byl jsem s tím správným vychováván k tomu abych se vzdal své vůle do míry že může se tam vejde v přítomnost boží v sedmnácti letech takže vono i nesvatební se nepřevtělujou jako světem je umožněno aby se dostal na úroveň světce. Ta úroveň světce jsem se dostal do sedmnácti let do šestadvaceti let tam jsem na byl že jsem spadl dyť jsem potom se spadl dál po koncentráku nanovo a ty pády jako pěstuje tak se s tím nemůžu chlubit ale když se na to dívám neosobně tak říkám kéž bych bylo víc pokud se z nich zase slabou dál protože on ji všechny osvětli nou cestu ostatní. Například dejme tomu kdybych v tom předškolním věku padl z každé situace kterou jsem bral jo řešení sebral od pána boha kdy byl v dítky nevy potřeboval tu obrovskou moc která zaujímal abych vy vykonal to co je správné kdybych to vždycky býval ne vypotřeboval že z toho bylo nic a když jsem to chtěl znovu použít to nešlo kdyby to takhle nebylo bývalo postupovalo podobu od tří a půl do sedmnácti let tak musím říct že bych neměl co říci k dnešní snazší nebo situace vím. O principu postupu jednej z vlastní vůle z vlastního rozumu z vlastní schopností tak dlouho dokud je to bez únavy bez rozčilování nové je taky duch únavou rozčilování to to bez rozčilování bez znepokojovat bez zneklidňování de a když vyčerpá všecky možnosti své i možnosti svého okolí protože nejsi oddělená bytost se váš pravou a povinnost dokonce ptát když to všechno vyčerpá ono to ještě nejde ještě to nemůže je řešit a posiluje to řídit hlavně sebe to řešit tak nedej se této potřeby nýbrž klidně od toho odstupu ta potřeba v tobě žije i když oni nevíš dělej si jiný věci a ono se dostaví to co se dostavilo soustavně přerostlo v mém životě a do těch sedmnácti let že se najednou měl schopnost rozlišovací co je správné. O nějaké maličkosti se je v nějaké maličkosti správné a to jsem použil z moci která je za člověkem takže jsem se stýkal s bohem a nevěděl sem o tom že s ním stýkám a že von pomáhá a že to je nadpřirozeného něco nadpřirozená jak tomu říkají křesťany to sem nevěděl a vono to nevadilo ale vy se to ve mně střádaly tohleto když jsem tolik pádu zažil z moci boží nazpátek do bezmocnosti lidské vůle ta je bezmocná. Tak tedy když se postaví vedle moci boží vůle tak jsem našel přeci jenom základní princip pro sebe i pro všechny lidi pro všechny na světě a a navěky věků jak si počínat lidským životem kdyby to dělal člověk takhle jenom tohleto a nese nevěděl nic o nějakém mystické cvičení relaxaci ne co všem nevěděl by vůbec nic nevěděl by vůbec nic octnout tech jenom měl potřebu jednat správně. Tu potřeboval ta potřebovat aby se mu se měl uměla v čas štítit proto vykládám tolik pohádek kde to správné vždycky u těch dětí vykládám správné dycky zvítězí aby nabyli dojem že by to v životě takhle mělo dopadat takže exist nenaučím těmi matkami nic jiného než že by měl jít za správným tak je to dobré a vy jste mi to oni tu pohádku dávají tak dlouho opakovat je jim jasno že někdo v pohádce dal správně a že tak oni musí také jednat To je smysl pohádek a tak to je smysl taky našeho života nestra te potřebu jednat správně říct převést to na potřebu jednat ctnostně to je křesťanské ale je to málo to je je okleštěna tohleto jednat správně to jednat správně obecnější dejme tomu ind který jiné pojetí ctnosti než my jedná správně co by u nás bylo nesprávné on dělá a u něho je to správné čili poje pojem správný je širší než pojem ctnosti ano. No tak jsem tedy řekl doufám všechno o tom co jsou to nesvobodný kde je a že ty se vtěluje do člověka který se vědomě převtěluje a taky se vůbec ne převtěluje do nás jak tady jsme a činí člověka více méně nesvobodným zase protože jsou nesvobodný říkám více méně nesvobodný protože on není závislý na na těch idejích který se do něho během života vtěluje ale jakmile se jednou přejde přes hranice toho nesvobodní života jako se třebas stalo u v koncentračním táboře. Tak potom se do něho začnou vtělovat nebo vejdou se do něho ideje svobodný světců protože von se a třebas nevtěleného třeba dávno odtělených anebo ještě žijících například jesudian kdykoliv může přepadnout zase by mně nos a ho poslechnu to vy ne začal sobě tak to vím co mně říká jenže abych zastavil proud své neomalené řeči tak musí ještě nějak zastavit to tělo aby mu začal cítit aby mně překáželo v plynulé myšlence. Když vás něco srí tak se po zvete s odpuštěním že ano a tím přerušíte to svých hloupých myšlenek a je to dobré že se dete taková opice se zde pořád a je to pro úroveň jejího života moc dobré a mysle víceméně opičáctví jak sebe že nechci sahat ale my jsme vopičárna to je topič jsme taky překonali během toho vtělení jsem v matce a to je to pravé převtělování ano. myslím že sem to to do povědět prosím jestliže nějaký svatý který kráčí do nebe v okamžiku smrti jako to byl třebas ramakrišna předá to bohatství nabytí v tomto světě navozená v tomto světě šli přidaný k jeho věčné individualitě předán nějakému třebas vivekanandovi konkrétně co tady tak bylo tak ten vivekananda ananda disponuje celým bohatstvím myšlenek toho ramakrišny ale jenom těch přidaných nesmrtelné podstatě ne celým ramakrišnou takže on . U sebe osvobození balík bych tak řekl těch idejí ano takže ono ho to nějak nezatěžuje protože ten balík který by byl vaše odešel normálně ramakrišnou na věčnost se dostal do rukou vivekanandových ale protože nebránil ramakrišnovi ve svobodě věčné tak nebude bránit ani vivekanandovi v věčné svobodě bude mu doplňovat jo organicky doplňovat jeho zkušenosti z tohoto světa že zkušenostmi toho ramakrišny o. Podívejte se je zajímavo že se vtělil do čtyřech lidí a tři stoho jenom vy povídali a jeden jediný psal čili jak to ty tři dělali o tom nemáme zprávy ale dělali něco jiného než aby to psali jestli je to co se psalo tím nejdůležitějším silně pochybuju protože napsat se toho za dete dvacet let celkem málo ale to co on provedl v indii těmi čtyřmi osoba toho je daleko více protože on vypil z celé indie prakticky ten vody mus který hlásal že hinduismus je celý špatný to si tedy takle buddha nepředstavoval takže on vlastně se spolčila s budou aby napravil to co mu tam buddha říkal do šk. Že to se nepo vedlo tak tadyhle prosím di a vrať k tomu lidu to co je správné takže šankaračarya vrátil lidu indickému to co bylo správné po do hodně z buddhou a hinduismem se postavil na nohy ale boži byl vypuzen to je indie tak že se udržel jenom na celo tak tam je jak po mocenský nemohlo a na pokraji himalájích za chyba je mi v podobě na maria a tak dále ale a potom v číně prostě kam nedošla ta moc těžký z osob z toho šankaračárjy se byl ocitl dejme tomu to že jak ráček očí než ti ten buddhismus nevládl ale tam kde třebas vládl kdyby se tam byl ocitl tak to tam taky pěkně vypořádal se s tím to by to byl zamlel bezvadně.

Download XMLDownload textWaveform view