Waveform view
86-13A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Protože
byste
neunesli
tu
tíhu
velkých
věcí
nemáte
tu
disciplínu
kterou
byste
z
mohli
nebo
přemohl
sami
sebe
do
té
míry
abyste
velkou
moc
vět
mohli
vyvést
jako
dítě
se
nemohl
ve
vez
velkou
věc
že
moc
se
ve
maličkosti
se
mohl
dokázat
a
tak
jsem
v
nich
byl
veden
ve
velkých
věcech
se
vůbec
nebyl
veden
například
jsem
se
zamiloval
do
přírodních
věd
a
to
prosím
vás
to
není
z
duchovního
to
mně
mělo
být
zakázáno
nebylo
v
tom
mě
nechali
tam
nahoře
brouzdal
jak
sem
chtěl
až
mně
z
toho
situace
v
hodila
že
jo.
Jak
víte
jak
je
to
možné
ve
velkých
věcech
mě
nechali
na
holičkách
a
malých
mě
vedeli
tak
detailně
ze
maminka
mě
no
prostě
napomínal
proč
tak
jednám
tak
malicherně
detailně
a
přesně
ne
je
to
tím
že
tam
jsem
se
vychovával
zaujatosti
pro
jediné
například
v
těch
přírodních
větách
vědách
rozumíte
a
já
jsem
se
posvěcoval
se
v
malém
nezas
o
těšil
v
malém
v
těch
se
nich
vědách
rozumíte
abych
se
potom
mohl
osvětli
velkém
kdyby
se
byl
neosvědčil
v
tom
malém
kdyby
byl
se
ne
zamiloval
nechce
nic
vět
kdybych
byl
nebyl
taky
od
ní
by
hodně
v
jeho
zen
tak
jsem
nemohl
se
věnovat
tomu
velkém
to
všechno
bylo
zákonité
to
če
pochopíte
e
postupně
a.
Takže
chtěl
jsem
na
tu
relativnost
správnosti
nebo
jistoty
kterou
jsem
měl
ta
dycky
byla
jist
já
jsem
byl
jistotu
o
ten
okamžik
se
někdo
ani
matka
mě
ne
přemluvil
že
pro
špatně
co
dělám
ale
za
chvíli
jsem
na
to
úplně
zapomněl
já
vám
neska
těžko
můžu
předvést
třebas
nějakou
takovou
situaci
kde
jsem
se
do
něčeho
zabořen
a
nedal
sem
na
své
okolí
a
dělal
jsem
si
to
takzvaně
po
svém
podle
té
inspirace
vnitřní
no.
Takže
i
vy
budete
napřed
vedeny
v
malém
a
jenom
v
tom
smyslu
a
jenom
proto
že
byste
neunesli
tu
tíhu
tu
zodpovědnost
kdyby
ten
měli
tu
disciplínu
abyste
velké
věci
dokázali
provést
jo
a
kdybyste
tu
disciplínu
dybyste
se
chovali
tak
byste
celý
to
dílo
postavili
na
hlavu
vy
musíte
být
úspěšné
v
těch
maličkostech
proto
ježíš
kristus
říkal
do
se
neosvědčí
v
malém
necítí
se
ani
ve
velkém
nepodceňujte
když
michelangelo
se
ptali
když
dokončil
to
si
tím
koukali
po
čtrnácti
letech
práci
úsilí
velikém
mistře
jak
ste
takový
veliký
dílo
mohl
udělat
říkal
přátelé
tisíce
a
tisíce
maličkostí
které
jsem
nepodceňoval
stvořil
dohromady
to
velké
dílo.
No
tak
to
je
jedna
kdyby
se
do
té
své
víry
přebrali
jednu
zásadu
jestli
vy
jste
nebyli
schopni
tomuto
věřit
tak
si
z
toho
nic
nedělejte
to
je
dost
silné
ale
já
to
budu
podporovat
dalšími
argumenty
a
pane
bude
v
tom
pomáhat
potřeboval
bych
abyste
přijali
zásadu
že
bůh
zásadně
není
proti
svému
stvoření
nýbrž
že
je
s
ním
dokonalém
sou
radu.
I
když
se
člověku
zdá
že
to
stvoření
jednou
opouští
jednou
ho
navštěvuje
svou
milostí
nevzpomenu
nevyzpytatelnou
a
jednoho
a
tak
dále
po
každý
jinak
není
to
pravda
ale
já
jsem
to
poprvně
pochopil
teprve
v
těch
šestadvaceti
letech
nebo
plese
dvaceti
když
ten
esesman
byl
pro
mě
nástrojem
rukou
božích
poslem
vodím
že
on
musel
vsadit
tomu
esesmanovi
zrovna
jako
mě
ten
pán
bůh
rozumíte
které
těžká
pozice
si
zisk
o
hlediska
těžko
představitelná
že
on
musí
milovat
všechny
bez
rozdílu
to
je
ta
evan
mi
tam
které
rovnou
šos
stejnou
usnout
velkou
stejnou
ono
dost
ne
kterou
miluje
všechno
a
že
mám
milovat
vraha
jako
vražděného
no
no
jako
lidé
dovedly
byste
slíbil
se
dostat
pán
bůh
ví
jak
protože
když
jsem
překonal
to
stádiu
ve
kterém
jsem
měl
právo
být
vražděn
po
dokonce
povinnost
nebo
může
to
s
nebo
já
jsem
byl
jsem
tak
mysíte
když
jsem
to
dostal
vy
se
toto
strany
prošel
přešel
přestoupit
překročil
tak
najednou
esesmana
mě
neměl
moc
hlad
na
mě
neměl
moc
řízení
neměla
moc
praha
nic
takovýho.
A
nechce
to
možné
ten
pán
bůh
najednou
jinak
se
mnou
jednal
ne
já
se
ocitl
na
jiné
úrovni
to
jsem
měl
si
uvědomit
že
jsem
stanovilo
mně
už
v
útlém
mládí
že
tomu
tak
bylo
vode
vodjakživa
když
jsem
například
když
jsem
pochopil
že
z
vůle
boží
jednak
ze
jsem
nepochopil
bohužel
že
to
není
moje
vůle
to
jsem
poznal
ale
jsem
se
že
je
to
nějaká
já
nevím
co
jsem
ne
jako
tě
to
nedej
na
tom
že
záleží
pomáhali
a
taky
nevěděla
jak
se
tomu
zastat
tedy
se
narodí
se
z
ní
dítě
když
nepoznávám
muže
že
to
nevadí
to
to
ale
jestliže
jsem
já
tehdy
pochopil
už
v
mládí
že
tady
nějaká
moc
která.
Které
se
nemusí
věřit
která
její
stá
která
mě
jistě
vede
tak
teď
jsem
byl
v
té
že
jistot
celý
den
všech
celých
pět
měsíců
ne
jenom
v
určitý
okamžitě
v
maličkosti
tam
se
začal
posvěcoval
velkém
a
kdo
se
to
tam
osvědčovali
velkém
kde
pak
a
makoň
ani
jednou
ne
kdyby
se
byl
jednou
osvědčil
kdyby
si
byl
jednou
řekl
i
si
kabrňák
na
tebe
ty
esesmani
nemohl
jako
my
to
všichni
říkali
ty
se
má
náš
na
tebe
nikdo
nestane
opakovat
jedné
strany
u
tebe
zastaví
po
pád
druhé
strany
to
bez
zastaví
to
dycky
viděli
ne
a
na
tebe
nic
kdybych
si
byl
proto
myslel
s
nimi
já
jsem
si
musel
myslet
svý
to
by
byl
okamžitě
byl
ne
disciplinovaný
i
té
aby
si
pro
na
tady
si
pama
tady
má
úplně
novou
povahu
kdybych
spadl
z
té
úrovně.
Kdybych
přestal
být
na
té
úrovni
a
nesmíme
to
dělat
z
toho
stavu
že
bych
přestal
má
jsem
prostě
věděl
že
to
nejsem
já
který
tady
jedná
že
bůh
je
jediným
činitelem
nejenom
v
činnosti
kterou
člověk
provádí
ale
jediným
činitelem
v
lásce
v
poznání
v
existenci
že
on
proti
ten
esesman
ptejme
existenci
nemoh
udělat
protože
to
byla
existence
boží
která
tady
projevoval
už
přímočaře
se
projevovat
se
boží
takže
stokrát
jsem
prošel
před
strojní
pušku
která
dycky
s
tak
každého
síla
na
mě
ani
jeho
nevystřelila
jak
je
to
možné
prostě
a
ostatní
všichni
viděli
jak
je
to
možné
protože
to
nevede
na
protekce
to
se
nebyl
já
který
tam
jednal
do
se
ne
to
nebyla
moje
existence
je
to
byla
exerciích
já
jsem
to
existenci
boží
bral
přímo
z
něho
rukou
rozumíte
asi
tak
nějak
byl
jsem
prostředníkem
pochopitelně
tak
já
bych
od
vás
chtěl.
Abyste
do
té
své
víry
zamontoval
taky
tenhleten
princip
že
totiž
jsme
nezrozené
bytost
a
té
ta
naše
hlavní
základní
nejdůležitější
podstata
které
která
nepotřebuje
jí
bylo
slouženo
ale
my
potřebujeme
jí
sloužit
a
proto
ji
máme
celým
životem
sloužit
čili
život
se
musí
obrátit
tak
aby
sloužil
této
vnitřní
podstatě
ano
to
je
naše
potřeba
až
se
to
stane
naší
vnitřní
potřebou
no
tak
neříkám
že
bude
vyhráno
ale
budete
úžasně
tohlento
vůči
každému
kdo
po
vás
prim
ne
když
mu
děláte
dobré
budete
mu
stejně
vděčně
jako
když
vám
dát
to
peníze
v
temně
vděčni
nebudete
na
rozdíl
protože
on
neví
co
dělá
budete
tohleto
vůči
jakémkoliv
smýšlení
a
tak
dále
já
to
nebudu
dál
rozvádět
prosím.
Buďte
smí
jako
hadovi
a
prostě
jako
holubice
projel
zase
já
jo
jestliže
se
zbytečně
otevřete
když
to
je
zbytečné
když
se
nikomu
neprospěje
tak
jsem
maximálně
zvolíte
jako
já
kdybych
se
u
té
ne
tak
jsem
se
ostuda
to
studia
bát
já
to
si
vás
nejvíc
dokážu
žít
a
vším
takovým
dharana
jak
jsem
vám
dokazoval
přednáška
brně
doufám
ne
jsem
lhal
celou
tu
cestu
třebas
těla
kuřátka
ma
ne
a
to
jsem
teďka
zjistil
že
jsem
měl
úspěch
jeden
sem
se
ke
mně
hlásil
jedna
se
věkem
měla
sil
pardon
ne
se
do
do
těch
padli
no
a
já
už
nekouřit
stačilo
jenom
honím
tří
hodinu
ví
že
to
a
kdybych
byl
mluvil
pravdu
kampak
by
došel.
Je
to
otázka
neházejte
perle
sviním
já
nevím
tedy
je
ztratí
o
o
každém
uměleckém
dílu
já
to
považuju
za
umělecké
dílo
to
je
hledat
my
pořád
mluvil
tak
mu
nikdo
z
těch
posluchačů
nebude
stačit
on
tam
musí
taky
pomlce
ne
a
tento
at
a
podobně
no
a
podívejte
se
na
mě
já
si
myslím
že
jsem
dobrý
herec
a
takže
ty
pomoci
tam
je
patrně
něco
v
nich
obsaženo
kde
se
a
perlu
je
na
to
aby
to
vám
došlo
aby
to
u
vás
dozrál
aby
se
překotný
nepřešla
na
žádnou
další
myšlenku
rozumíte
nepospíchejte
zbytečně
já
nebudu
takováto
a
jako
jsem
varoval
před
tím
když
jsem
se
se
že
už
je
za
dveřmi
miloš
ne
o
než
se
dvě
mine
mu
to
eště
potom
překvapuje
jednoho
e
to
na
to
nebuďte
přítomni
protože.
Miloš
to
vydrží
a
ale
pro
a
by
to
nebylo
no
bylo
by
to
na
dost
nebe
by
to
bylo
se
jinak
no
protože
jak
bych
měl
před
sebou
miloše
tak
bych
mluvil
stejné
než
jak
mám
před
před
sebou
vás
no
tady
může
příliš
osobně
příliš
obecně
protože
vás
je
moc
čím
by
vás
bylo
mín
bych
mluvil
konkrétně
jo
ko
ke
každému
z
vás
no
se
tady
svrchovaný
souboje
se
svým
odvozený
já
s
já
odvozeném
z
toho
věčného
já
tak
dokonale
že
se
se
chová
jako
věčná
bytost
jako
kdyby
věčně
tady
měl
být
ale
ve
svém
si
bude
chátrat
a
nakonec
se
tady
to
si
opustí
čili
to
je
pro
ježíše
člověk
mrtvý.
A
já
z
vás
chci
zrobit
lidi
živé
kteří
se
zajímat
a
jdou
za
tím
nesmrtelným
já
za
tou
svrchovaný
skutečností
k
té
skutečnost
která
se
dá
se
popisovat
slovy
dá
se
popisovat
analogie
ale
nikdy
se
nedá
jinak
postihnout
než
vlastní
zkušeností
a
měl
jsem
tu
příležitost
této
smyslností
se
někam
dohrabat
vlivem
lékařů
a
jiných
okolností
ne
a
protože
se
nutně
musím
s
vámi
o
to
podílet
já
to
to
nedělám
prosím
vás
z
radosti
osobní
nýbrž
já
to
dělám
řek
bych
povinnosti.
Protože
té
součást
disciplíny
že
vůči
tomu
co
se
dovíte
máte
určité
sděloval
povinnosti
nenechávat
si
je
to
pod
balíkem
a
pro
jak
říkal
ježíš
kristus
a
protože
dneska
není
možno
to
hlásat
na
ven
venku
jsou
rohu
že
by
se
to
za
chvilinku
vás
vůbec
nemohl
tak
se
to
musí
říkat
v
takové
míře
a
takové
společnosti
kde
to
ještě
únosné
protože
já
si
myslím
že
to
koneckonců
jedna
že
to
hlásá
tem
lidem
nebo
jenom
dvěma
nebo
jenom
jednomu
záleží
na
tom
jak
tam
to
zapadne
to
se
jmeno
ne.
To
je
celá
ta
stylizace
života
i
takovou
kterou
já
tady
pro
rub
sami
provádět
má
dvě
fáze
a
první
fázi
řek
bych
se
stvořitelské
a
druhá
je
spasitelská
ani
nebudu
se
namáhat
o
tu
třetí
ale
jestliže
člověk
potřebuje
v
tomto
životě
něco
ještě
pořád
rozvíjet
tak
nesmí
se
zapírat
v
tom
smyslu
že
se
řekne
dost
já
to
rozvíjet
nebudu
kdybych
já
byl
třebas
dejme
tomu.
Tamto
em
učitelem
a
chtělo
se
na
mě
ještě
na
nějaký
pozadu
lí
studium
nebo
třebas
dejme
tomu
lékaře
a
nějaká
další
tak
a
cesta
tak
bych
do
ní
letěl
ne
běžel
ale
leta
což
jsem
vždycky
také
dělal
a
a
to
z
toho
důvodu
že
to
že
bych
to
potřeboval
existenci
těchto
potřebu
se
zlepšit
v
tom
svém
oboru
tak
jsem
všechno
dělal
abych
se
v
tom
zlepšil
až
už
nebudu
mít
možno
chce
zlepšit
to
znamená
budu
cítit
že
na
házím
na
zeď
kterou
nemohu
kterou
nemohu
projít
tak
toho
nechám
tak
tím
jsem
končil
stvořitelku
fázi
té
stylizace.
Dobře
například
říkal
nějaký
inea
pan
si
mu
žáku
co
teď
ještě
tak
vadí
v
tom
životě
matka
já
bych
chtěl
umět
anglicky
on
říkal
tak
prosím
tě
odejdi
z
mé
školy
a
nauce
anglicky
až
se
naučíš
anglicky
tak
při
pospíchají
naučit
se
anglicky
ale
já
vím
že
toto
je
přeci
důležitější
a
já
tady
budu
chybě
v
té
veške
ne
ti
se
nauč
tam
lidsky
a
zase
je
te
přišel
ten
žák
a
uměl
anglicky
jednat
tak
mu
měl
kaše
nějak
bych
tak
si
ho
vyzkoušel
tak
setni
anglicky
na
říkal
no
tak
ještě
něco
vybídne.
Tak
to
přešel
té
fáze
požitek
do
té
fáze
vykupitel
své
ano
já
sice
vám
budu
ukazovat
vykupitel
stránku
stylizace
ale
upozorňuju
vás
když
potřebujete
se
starat
třebas
posvátnou
ta
nebo
o
cokoliv
o
své
zdraví
nebo
já
nevím
co
jsou
to
konce
li
který
si
ště
předávají
jiné
starosti
na
nějakou
akrobat
po
takový
blažený
když
to
potřeboval
tak
a
to
dělali
né
ale
jakmile
přejdou
se
chlebu
fázi.
A
oni
přes
ní
přede
neoděno
kdykoliv
no
přes
ní
přejdou
vono
to
není
jedno
začne
ono
se
musí
doplňovat
jedno
a
tam
se
něčím
začíná
a
tak
dále
lidé
tak
to
to
prolíná
vzájemně
teprve
pak
až
přejde
většinou
svý
hyne
do
té
stránky
duchovní
tak
pak
se
dá
říct
že
překonal
tu
stvořitelku
fázi
to
znamená
že
je
připraven
na
to
aby
fyzicky
moh
umřít
a
předtím
vstal
z
mrtvých
jo
a
před
tím
stal
mrtvých
jinak
předtím
nestane
mrtvých
než
umře
dokud
ještě
tady
něco
má
udělat
poutalo
chce
světského
udělat.
Může
to
chtít
udělat
ale
nebude
to
platit
když
to
bude
prostředek
k
tomu
duchovního
ale
ne
proto
samotné
rozumíte
to
je
to
je
rozdíl
té
může
být
také
dejme
tomu
někdo
kdo
poslouchá
konzert
a
pouhá
se
jenom
proto
aby
se
aby
ho
přežil
to
je
konzert
to
myslím
život
a
že
tam
by
taky
nedo
do
poslouchá
proto
aby
se
v
žil
do
toho
díla
toho
krále
samozřejmě
tenhleten
se
nejtěžší
z
toho
že
konce
končí
nýbrž
on
si
odnáší
to
nadšení
toho
zkrácené
sebou
z
toho
konceptu
a
se
stává
božským
jak
říkají
staří
řekové
se
stává
protože
říkají
že
apolona.
Byl
v
bohem
umělci
a
všichni
umělci
pracovali
v
nadšení
a
to
nadšení
pocházelo
od
na
o
to
apolona
rozumíte
čili
nadšení
umělecké
je
od
boha
a
když
se
člověk
dá
jím
nakazit
tak
na
tom
konce
rty
se
podílí
nejenom
na
kráse
ale
na
spojovací
cestě
já
opravdu
chodím
na
konzert
jenom
z
tohoto
důvodu
ne
abych
tam
dobře
měl
ale
abych
odešel
od
sebe
k
tomu
abyste
a
nulová
svoji
vůli
v
tom
smyslu
že
byste
ji
převedli
do
vůle
boží
že
byste
vědomě
konali
vůli
boží
tak
má
vypadat
ta
stylizace
života
tak
správná
za
se
života
neboť
ono
to
vypadá
takhle
jestliže
člověk
ve
stavu
před
zrozením.
Za
té
kdyby
měsíců
prodělával
vývoj
miliardy
let
života
na
této
planetě
a
jinde
ve
vesmíru
a
pak
ještě
v
mládí
vyvíjel
svůj
organismus
aspoň
a
své
schopnosti
rozumové
citové
a
smyslové
a
pak
se
to
všechno
zastavilo
tak
tam
je
někde
chyba
zastavilo
my
jsme
totiž
zapomněli
že
jsme
sem
nebyli
pozvání
jenom
k
tomu
abychom
rozvinuli
tento
život
nýbrž
abychom
na
základě
rozvinutého
života
šli
dál
k
bohu
ne
nýbrž
protože
není
možno
bez
rozvinutého
života
světského
světského
světského
ne
duchovního
rozvinout
život
duchovní.
Neboť
být
rozvinutý
ve
světském
životě
je
osvědčení
se
v
malém
ano
proč
mě
tam
v
malém
vedli
ve
světských
věcech
jsem
mně
bylo
ukázáno
co
je
správné
ne
v
nějakých
duchovních
tamhleto
dělej
takhle
a
takhle
tak
to
bylo
řečeno
a
byla
to
maličkost
například
neveto
nejvznešenějšího
z
toho
neodporuj
víře
svého
okolí
že
neodporuj
taky
si
to
nikdy
netroufám
odporovat
vaší
nebo
kterékoliv
jiné
víře
to
ti
nesmí.
Být
proti
tobě
když
ty
nevěříš
to
to
tě
ne
disponuje
nebo
neopravňuje
k
tomu
aby
šlapal
po
víře
druhý
když
sám
nevěříš
ty
než
prostě
jinou
cestou
to
je
jiný
přístup
jiné
východisko
jiné
místo
nástupu
takže
to
je
rodit
se
vzájemně
v
těch
různých
místech
nástupu
nastupujete
někdy
vzájemně
proti
sobě
z
opačných
stran
to
není
že
byste
byli
proti
sobě
nýbrž
že
máte
dobrou
vůli
a
přirozenou
cestou
na
to
jdete
znamená
celou
svou
bytostí
a
ta
jediná
než
bytost
vedlejšího
soustředěn.
No
tak
a
teď
jestliže
se
to
tam
zastavilo
a
jestliže
my
dneska
buď
chátráme
už
jenom
já
nevím
jak
to
je
můj
stav
tělesně
chátráme
a
spějeme
bytě
ke
hrobu
a
nebo
ještě
necháme
tolik
nebo
nebo
se
cítí
být
chápe
ale
neměli
bychom
ještě
se
takový
té
jedno
nebo
se
cítíme
ještě
mladí
nescházel
to
je
taky
jedno
to
v
tak
mně
jedno
není
protože
si
ještě
musel
být
moc
myslíme
ale
v
každém
případě
ať
jsme
ať
to
východisko
máme
jakékoliv
nesmíme
malo
mylně
tím
že
jsme
třebas
slabý.
Protože
i
k
té
slabosti
potřebujeme
vrcholnou
sílu
boží
a
bych
to
řekl
takhle
jestliže
si
myslíme
že
jsme
osvobodili
atomu
veškerou
energii
mého
rozložil
omylu
veškerá
moc
boží
je
v
každém
elektron
veškerá
moc
boží
veškerá
ne
o
nic
méně
a
tak
také
v
každém
nesmrtelným
já
uvnitř
tato
nesmělo
násilí
to
je
tak
přemáhání
síla
že
se
jí
stačí
no
dotknout
a
už
vás
přemůže
takže
mě
například
v
těch
sedmnácti
letech
přemohla
předtím
přemáhat
jenom
na
chvilku
nějaké
správné
jednání
a
ne
potom
na
trvalo
a
dosud
mě
drží
no
to
musí
být
nějaká
síla
když
se
k
takhle
dlouho
drží
a
to
děláme
ještě
jaké
věci
které
by
dělat
neměl
přesto
mě
drží
že.
Tak
vědět
o
sobě
že
jste
vnitřně
nezrození
a
věčný
a
že
se
potřebujete
jenom
dovědět
o
tomto
vnitřním
pokladu
teď
mě
prosím
vás
budete
říkat
já
vaší
námitku
na
vyslovím
že
byste
mi
třebas
nevyslovil
a
to
by
byla
veliká
chyba
proč
bych
to
měl
vědět
když
ten
beztak
vnitřně
s
tím
spojen
když
já
jsem
vnitřně
nesmrtelný
co
se
na
tom
změní
když
já
se
to
dovím.
Takhle
může
mluvit
jenom
člověk
který
se
cítí
oddělenou
bytostí
od
ostatních
protože
jsme
součástí
nedílnou
součástí
vesmíru
i
tím
co
je
další
re
máme
povinnosti
vůči
celému
vesmíru
a
jestliže
máme
jsme
nadání
vědomí
a
když
že
v
tom
vědomí
není
že
já
jsem
vnitřně
nesmrtelnou
bytostí
nemohu
pomáhat
nemohu
pomáhat
tak
jako
když
si
toho
vědom
prosím
vás
to
je
a
doufám
jasné.
A
čili
já
tu
spásu
nepotřebuju
pro
sebe
taky
pro
tebe
nezískám
ale
já
se
stávám
spolu
vykupitele
s
ježíšem
kristem
to
se
vode
mě
chce
když
se
vyvíjí
za
tím
tak
spolupracuju
jenom
ze
stvořitelem
rozumíte
ale
na
mě
chce
se
taky
abych
já
z
toho
zvonilo
úkolu
přešel
na
úkol
vykupitele
ský.
Když
si
přeju
tu
spásu
pro
sebe
no
tak
je
to
trošičku
problematické
protože
se
cítím
oddělenou
bytostí
pořád
není
to
chyba
protože
ti
oddělenou
bytostí
tak
je
to
přirozené
já
to
chci
pro
sebe
ale
jakmile
víru
z
te
z
tohoto
pocitu
oddělenosti
tak
si
spásu
ne
svým
pro
sebe
přát
ti
učedníci
dokud
chtěli
spásu
pro
sebe
tak
stačil
jenom
po
ten
kříže
tak
už
nestačili
tak
už
taky
tu
spásu
pro
sebe
ne
hledali
tak
už
je
dali
pro
ostatní
lidi
že
a
to
je
ten
důvod
proč
potřebovali
mít
to
seslání
ducha
svatého
to
vědomí
o
bohu
tak
dokonale
že
ani
ježíš
kristus
těmi
zázraky
to
nemohl
předestře
dosti
tak
prosím
vás
berte
to
na
vleže
tento
smysl
je.
Má
to
co
vám
tady
kážu
že
vědět
to
znamená
předběho
ten
váš
pocit
oddělenosti
a
postavit
se
na
spolu
na
místo
spolupracovníky
božího
to
je
velice
čestné
postavení
a
nesmíte
si
myslet
že
tam
něco
uděláte
z
vlastní
vůle
anebo
z
vlastní
síly
ten
spolupracovníky
je
schopen
tím
být
jenom
tehdy
když
jedná
z
vůle
boží
když
nejedná
vlastní
vůle
když
nejedná
z
vlastní
síly
z
vlastní
lásky
kdybych
já
si
řekl.
Že
vás
na
brát
já
tebe
antonín
nám
rád
tak
on
u
třebas
mám
ten
pocit
že
tě
mám
rád
ale
to
je
pocit
klamný
to
je
bůh
který
tě
má
rád
a
já
to
pociťuje
ko
svou
lásku
to
je
můj
pocit
oddělenosti
můj
klamný
pocit
oddělenosti
který
mě
to
takhle
zvrhle
ukazuje
na
zvrhlost
já
si
myslím
že
já
tě
miluju
antoníne
to
je
stejná
stejný
omyl
jako
si
mysleli
učedníci
páně
že
milio
ježíše
krista
nemilovali
ho
bůh
jim
potom
ukázal
že
on
je
to
který
nic
miluje
a
šandogia
úplně
šla
kterou
dycky
ukazuju
miluje
li
manžel
manželku
nebo
otec
syna
a
tak
dále
myslí
si
že
miluje
je
a
nemiluje
mně.
To
je
důležité
vědět
že
bůh
je
jediným
činitelem
a
to
pořád
opakovat
prosím
na
tom
jenom
je
to
za
zlé
a
musím
pořád
vám
vštěpovat
do
aby
tuto
víru
já
potřebuju
víra
musí
pořád
obnova
a
protože
ze
mě
ta
víra
nemluví
z
pozice
víry
nebo
spojce
poznání
neboť
jsem
to
poznával
nebo
to
poznávám
tak
se
to
musí
ve
vás
nějakým
způsobem
realizovat
to
a
nikdo
neříká
to
musí
mít
nějaký
dopad
na
vás
protože
vy
musíte
přeci
poznat
že
ta
neříkám
že
bych
si
to
vymýšlel
teďka
fleku
to
si
nevymyslel
to
já
jsem
vod
útlýho
mládí
byl
v
tom
vychováván
tak
jsem
tomu
nějak
dospěl
pomocí
boží
pochopitelně
lékařů
a
já
ve
všecko
a
to
byl
pořád
on
byl
to
lékař
který
mě
toto
dělal
tak
to
byla
se
on
a
tak
jestliže
tedy
vezmete
si
svůj
život
z
tohoto
druhého
hlediska
jako
úkol
vůči
jednotlivce
napřed
vůči
bohu
a
potom
v
do
tví
vůči
stvořenému
tak
já
vás
hned
při
první
lekci
upozorňuju
na
jednu
věc.
To
se
važte
se
během
toho
týdne
pocitu
že
vám
někdo
na
světě
křivdí
nemám
poměry
třebas
křivdí
prosím
vás
prá
nemůžu
potřebovat
zapomene
na
to
uměle
nebo
vaše
zdraví
že
je
se
k
vám
obrátila
obrátil
zády
nebo
něco
takový
lá
nevím
co
to
nesnesitelné
hotova
ší
vírou
myslí
totiž
myslíme
že
někdo
z
nás
má
větší
víru
míru
milosti
jako
třebas
já
a
vy
že
máte
menší
míru
nosti
omyl
největší
míra
milosti
spočívá
v
tom
že
tu
žijeme
na
tom
světě
není
větší
míry
milosti
jak
smí
nakazit
samozřejmě
to
je
hrůza
ale
to
že
tu
žijeme
když
žijeme
z
moci
boží
z
jeho
existence
beru
toto
existence
pořád
odvozuje
mě
po
těšil
že
na
jednom
místě
se
watse
ek
a
řekl
že
bůh
tvoří
a
ne
že
stvořil
ostatní
se
drží
tradice
nechce
šlapat
po
ní
ale
puch
tvoří
bůh
tvoří
naší
existenci
pořád
a
to
je
to
platí
o
naší
lásce
poprat
v
našem
poznání
ovšem
co
máme
k
dispozici
ovšem
naši
schopnostech.
Takže
prosím
vás
nechci
vzít
ne
je
se
ničím
tak
jak
se
to
bere
kdybychom
četli
jenom
třeba
nějakýho
mistra
eckharda
dokud
nebude
ničím
de
setkat
se
s
tím
mi
přirozenosti
boží
je
to
správné
ale
teď
bych
chtěl
abyste
pochopili
že
to
nic
má
úkol
tím
že
se
cítí
být
jenom
prostředníkem
jenom
řek
bych
průpravu
ničím
ani
se
v
něm
nezahyne
nic
z
toho
co
od
boha
bere
nýbrž
to
tím
prochází
tomu
ke
komu
je
to
určeno
to
je
to
správné
dyť
ten
svatý
pavel
říkal
nejsem
už
i
v
já
nýbrž
si
formě
kristus
prosím
to
už
to
to
pravé
já
nejsem
nic.
A
tak
si
to
nepřestane
tak
nějak
slušně
té
já
mám
tu
výhodu
že
já
jsem
to
věděl
dětským
zrakem
já
to
dneska
řeknu
jako
člověk
věřící
nebyl
jsem
jim
ale
budu
mluvit
prosím
vás
to
dělá
aby
se
to
dobře
pochopili
mluvit
vaši
vaší
řečí
já
jsem
to
prožil
já
jsem
věřil
že
bůh
ve
mně
působí
že
to
mohu
dokázat
co
bych
jinak
z
vlastní
vůle
dokázal
jak
může
takhle
lhát
že
je
to
fakt
že
to
bůh
působil
rozumíte
že
sem
to
nevěděl
na
tom
nezáleží
panna
maria
taky
nevěděla
kterak
se
to
může
stát
že
porodí
dítě
když
nepoznávám
muže
a
já
jsem
taky
nevěděl
nic
o
bohu
ani
sem
na
něj
nevěřil
a
ono
to
přesto
fungovalo.
Takže
i
tohleto
co
já
říkám
není
lež
pravým
slova
smyslu
nýbrž
je
to
obrazné
řečení
toho
co
se
fakticky
dělo
bezobrazně
že
já
jsem
zažíval
pomoc
boží
nevěděl
jsem
že
to
moc
boží
vůbec
na
tom
nezáleželo
to
budu
ustavičně
opakovat
poď
tato
první
lekce
dítěte
je
velice
důležitá
já
teďka
mám
v
plzni
k
dispozici
jedno
dítě
které
je
po
smrti
ano
se
vám
o
něm
už
jakou
mu
říká
a
přišlo
násilím
boži
vlivem
někoho
jiného
a.
Tomu
třeba
půl
roku
k
tomu
dítěti
do
milovat
deníkem
ano
a
tenhleten
a
vede
dovíte
zemřel
násilnou
smrtí
bez
své
vlastní
vůle
pochopitelně
ale
zemřel
způsobem
který
se
napadne
podobá
tomu
co
na
mně
prováděly
lékaři
v
předškolním
věku
že
přišel
o
vědomí
nechtěl
o
ně
přijít
křičel
křičel
důvod
dva
a
půl
dne
poslouchal
nikdo
nepřišel
na
pomoc
je
tam
za
dvě
mise
až
se
umořil
a
vždycky
přešel
do
do
vědomí
jiného
než
tohoto
světa
a
že
se
dostal
do
tohoto
vědomí
že
se
znovu
křičel
a
tak
to
opakoval
až
se
úplně
mučil
to
je
ten
dovede
přišel
do
záhrobí
při
a
půl
e
té
dítě
který
si
ale
představte
se
s
tím
david
em
stalo
že
ten
daný
se
odnaučil
mít
tělo
jako
mě
to
lékaři
vodnaučili
když
jsem
já
třebas
v
tom
předškolním
věku
a
později
poznával
co
je
správné.
Sem
to
nepoznával
jako
správné
tělesně
nýbrž
tím
ten
tím
duchem
který
ve
mně
vládl
ano
tím
duchem
božím
sem
to
poznával
nevede
mluvím
o
jsem
nazvat
na
tom
nezáleží
ale
to
dítě
kdyby
to
bylo
bývalo
přežil
kdyby
se
ho
byl
někdo
ujal
po
těch
agónie
a
se
návratu
nazpět
do
tohoto
dyž
spojovalo
tento
život
strachoval
se
o
něj
a
zase
se
přestal
strachovat
tak
dále
kdyby
se
byl
vrátil.
Tak
jsem
měl
v
něm
nejlepším
slova
smyslu
běžného
konkurence
ten
se
v
té
byste
v
předškolním
zrovna
v
tom
věku
kdy
já
jsem
k
tomu
přišel
dostal
k
téže
zkušenosti
jako
ve
já
zase
násilím
takže
on
dneska
když
třebas
se
s
ním
setkání
kdo
tam
v
tom
jim
posledním
stavu
on
se
dneska
chová
jako
dítě
o
kterém
mluvil
ježíš
kristus
nechte
maličkých
příčině
nebo
jejich
je
z
království
jejich
jest
ne
bude
jejich
jest
as
nebeské
já
tedy
za
tím
nemám
další
zprávy
než
jak
to
s
tím
dneska
dopadá
ale
von
dneska
není
závislý
to
dítě
není
závislé
na
těle
přes
to
si
to
závislé
jenom
na
své
vědomí
a
to
vědomí
má
čili
a
neunaví
a
neunavuje
se
než
to
tyto
sám
jsou
tam
s
ním
zároveň
ty
všichni
musí
spát
unaví
se
co
to
je
za
vědomí
co
to
má
já
nemohu
já
si
ho
nechci
vo
ot
žádné
důsledky.
Ale
je
velice
blízko
k
tomu
království
nebeském
protože
v
tom
království
nebeském
v
tom
božím
království
člověk
nepotřebuje
se
unavovat
nepotřebuje
spát
nepotřebuje
jíst
samosebou
něco
tak
je
dobře
že
nic
nepřes
ježíš
kristus
to
jasně
řekl
že
tam
tyto
potřeby
tělesné
neexistují
ani
duševní
neexistují
jenom
ta
sou
náš
dosti
bohem
a
teď
je
otázka
jak
ten
dalek
sou
náležitě
bohem
to
mi
není
ještě
jasné
já
se
budu
muset
s
ním
pokud
na
to
stačím
setkat
já
se
s
ním
zatím
nestýkám
sám
osobně
nýbrž
to
zaměnila
moje
manželka
já
jsem
na
tu
úlohu
nevedl
při
mě
to
zajímalo
to
tak
sem
dětem
který
neviděl
ře
o
co
se
tím
stane
po
smrti
si
takové
bezprávním
není
to
bez
právě
to
má
výjimečné
postavení
a
takže
mohu
tedy
říct
že.
Když
vy
přejdete
do
tohoto
stavu
že
nebudete
už
kráčet
za
tímto
životem
jako
ten
malý
david
byl
nucen
nekráčel
tímto
životem
dobrovolně
necháte
to
tímto
životem
nýbrž
kráčí
za
životem
větší
aniž
víte
za
ním
krátí
to
je
na
tom
nezáleží
já
jsem
taky
nevěděl
tak
němu
vejdete
já
jsem
nevěděl
že
tím
se
se
znám
a
své
vlastní
vůle
je
že
kráčím
za
věčným
životem
najednou
v
sedmnácti
letech
ten
život
věčný
tady
přede
mnou
stá
tak
mocný
se
tam
mocně
do
na
dosti
přemohla
že
jo.
V
rozdílem
tři
dny
on
se
tak
začátkem
ale
jinak
pořád
je
se
mnou
ale
já
vám
to
říkám
proto
abyste
nezoufali
že
nevíte
kterak
se
to
může
stát
co
se
sami
děje
to
není
rozhodující
že
si
to
neumíte
vysvětlit
to
není
logické
vysvětlení
já
jsem
proto
žádné
logické
čtení
neměl
ani
analogické
vysvětlení
není
možné
k
čemu
já
vás
vedu
to
je
čisté
vědomí
které
je
vázáno
na
nesmrtelnou
individualitu
kterou
vám
nikdo
nevezme
ano.
O
které
ovšem
ten
malý
doví
řek
je
to
ne
jako
já
nic
nevěděli
a
tak
se
bránili
smrti
této
pozemské
smrti
neboť
už
svůj
život
ztotožňovali
s
tímto
životem
a
potom
bylo
třeba
na
ně
takové
násilí
ale
když
vy
nebudete
toto
ža
svůj
život
s
tímto
životem
nýbrž
životem
větším
svou
vírou
já
jsem
dítětem
božím
tak
nebude
třeba
na
vás
dělat
žádné
násilí
přátelé
vůbec
ne
všechno
to
je
zahodí
nenásilně
samovolně
a
jakmile
to
takhle
půjde
neříkám
že
jste
zvítězili
ale
ocitli
ste
se
v
těch
sedmnácti
letech
nepředáme
mých
byl
jsem
mi
stát
veliká
cesta
kupředu
ještě
ale
bude
to
už
cesta
de
vám
ta
moc
boží
bude
ustavičně
ře
záži
nikdy
vás
neopustí
a
to
je
důležité
zastavit
vás
říká.
Tady
mě
do
z
vás
říká
že
se
už
ani
netroufá
s
tou
si
zatím
začínat
neboť
mockrát
ní
začínat
dycky
zkrachoval
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
že
tato
cesta
která
byla
ježíšem
ukázáno
jako
řada
jednorázový
událostí
nikdy
v
životě
člověka
takhle
nemůže
dopadnout
to
bylo
ukázáno
jako
rámec
a
do
toho
rámce
se
někdo
vejde
opakované
pokusy
a
někdo
se
tam
vejde
že
tam
v
trhne
padne
skokem.
Upozorňuju
vás
že
když
se
to
cestou
víry
nemůžete
touto
cestou
nemůžete
podškrtávám
nelžu
a
ani
nekoktám
nemůžete
jinak
jít
než
pomalý
kruzích
a
opakováním
klepáním
von
ježíš
kristus
který
mluvil
po
pro
věřící
říkal
klepejte
a
bude
otevřeno
a
ne
když
to
nejde
tak
vodejdete
vod
toho
to
nepo
nikdy
neradil
klepejte
a
bude
vám
otevřeno
a
zdali
pak
si
myslíte
že
otec
nebeský
je
tak
nemilosrdný
že
když
ho
budete
prosit
o
chleba
že
vám
vás
hodí
kamenem
že
ani
dycky
člověk
by
to
neudělal
že.
A
takže
uvědomte
si
jednu
věc
že
vy
nikdy
nevíte
nic
o
své
vnitřní
přípravu
připravenosti
že
nevíte
začal
tady
bohoušek
ten
případ
že
ji
nevíte
jak
daleko
ste
vnitřně
pokročilý
to
je
v
pořádku
protože
byste
to
neunesli
tak
abyste
se
to
nepřivlastnili
on
například
si
to
hned
poprvně
připravil
já
jsem
to
měl
a
teď
to
chci
mít
znovu
musíte
a
tím
to
bylo
postaral
a
aby
se
vám
to
nestalo
tak
máte
tu
milost
od
boha
že
vám
to
jakoby
nejde
co
mě
tam
v
tom
útlém
ladí
šlo
jenomže
jsem
maličkost
provedl
správně
maličkost
třebas
o
tom
nad
tím
třebas
maminka
těla
navou
ne
ale
to
je
to
bylo
maličko
někdo
se
jak
nebyli
ale
ve
velký
věcech
jsem
vás
já
jsem
se
věnoval
věcem
světským
ne
například
těm
přírodním
vědám
ne
a
byl
jsem
do
toho
úplně
zamilován
no
prosím
vás
tak
to
jsem
zkrachoval
fakticky
já
jsem
nebyl
schopen
udržet
to
vědomí.
To
je
síly
pro
se
vždycky
vypotřeboval
a
byl
jsem
to
se
bez
ní
že
se
znovu
vlastní
silou
vlastní
vůlí
a
všemi
sou
schopnosti
duševními
na
zde
na
věcí
a
teprve
když
jsem
dočerpal
tuto
věc
tak
jsem
neudělal
jednu
věc
kterou
vy
jste
ochotni
bohužel
udělat
že
jsem
si
nezoufali
že
jsem
si
nelitoval
že
jsem
se
s
tím
nezneklidnila
já
bych
to
dneska
řekl
jak
bych
to
tehdy
býval
neřekl.
Způsobem
antonína
poustevníka
nikdy
si
nešel
nikdy
si
neklepal
nikdy
se
s
o
nic
nesnažil
a
víte
že
nelže
že
nelhal
on
dycky
začínal
znovu
že
kdo
to
začínal
znovu
ten
pán
bůh
kdo
vás
jsem
dovedl
on
jeho
mocí
tady
ste
my
si
nevážíme
dost
toho
obyčejného
života
který
z
jeho
milosti
ustavičně
za
svého
rukou
ustavičně
bereme
já
stoprocentně
věřim
té
me
bych.
Z
vyzařují
teorii
ne
emanační
teorii
sufijů
že
ustavičně
jak
moje
existence
tak
moje
láska
tak
moje
poznání
pořád
prýští
boha
aby
přestal
na
moment
tříštit
tak
bych
já
přestal
být
naživu
a
proseto
naživu
alenko
tak
se
tady
právem
rozumíte
a
je
s
vámi
celá
milost
boží
né
poloviční
ne
tak
malá
jako
se
mnou
a
daleko
větší
protože
by
se
tolikrát
zkrachovala
ještě
jste
tu
znovu
víte
připomeňte
si
toho
člověka
který
ležel
ochrnutí
na
břehu
rybníka
bethesdy
asi
sedmadvacet
let
a
už
ze
stár
a
když
tam
ježíš
k
němu
přišel
a
ta
se
ho.
Co
tady
děláš
no
čekám
až
se
jednou
smiluje
ten
anděl
je
tam
jinou
příjdu
první
a
když
se
večeří
voda
vstupuje
anděl
do
toho
lidí
a
vyléčí
každého
já
taky
myslím
tam
dřív
přijdu
ale
on
někdo
předejde
protože
jsou
bytě
jí
a
on
říkal
no
to
je
víra
já
jsem
tady
proto
že
o
tobě
vím
já
to
řeknu
zdlouhavě
že
takovou
vírou
máš
že
staví
tolik
let
vydržel
a
naprosto
beznadějně
ale
nikdy
si
neznala
mylně
vždycky
znovu
šel
třebas
byl
co
kus
malo
mysl
to
nevadí
ale
dostal
se
z
toho
zase
a
se
si
tady
znovu
na
lehl
a
to
je
důležité
tak
prosím
vás
alenko
znovu
víte.
Násilí
boží
království
trpí
a
násilím
je
dobýváno
my
tady
jestliže
budeme
něco
chtít
za
týden
zvládnout
co
se
normálně
zvládá
vá
za
celý
život
možná
tak
je
to
možné
jenom
proto
že
to
není
otázka
času
vůbec
ne
nýbrž
je
to
otázka
intenzity
otázka
rozhodnutí
tak
velkorysého
že
poradí
člověka
toho
který
váhá
který
si
zoufá
který
sebe
lituje
který
se
nepovažuje
za
nic
on
je
moc
něčím
tou
mocí
boží
sám
je
ničím
mylně
ale
to
mocí
boží
je
vším
že
stejně
vším
jako
já
si
dnes
na
tom
stejně
když
se
na
tom
byli
hůř
tak
já
jsem
vám
je
vůbec
nemluv
bych
já
byl
na
tom
líp
tak
sami
nemluvím
ale
kována
mohl
se
můžete
mi
ukradeno
rozumíte.
Ale
já
jsem
vám
nemluvím
protože
se
na
tom
úplně
stejně
bratr
se
se
z
toho
rozumíte
je
to
tak
před
tváří
boží
jsme
všichni
na
jednom
na
jedné
úrovni
že
by
se
stali
lidmi
té
úžasná
milost
než
se
to
lidství
mystice
neva
ho
nevážíme
by
si
vo
nevážíme
proto
že
s
ním
deme
do
hrobu
to
neváží
lidství
to
s
ním
nesmíme
jít
do
hrobu
do
hrobu
nesmíte
neroste
proč
a
to
vám
zakazujeme
musí
jít
do
věčnosti
a
když
budete
chtít
do
věčnosti
tak
tam
nedostanete
to
vlas
ne
to
upozorňuju
protože
se
to
jsou
vlastní
vůlí
tak
musíte
se
sama
sebe
vzdát
na
to
vás
budu
učit
té
stylizaci
právě
rozumíte
tam
někde
v
tom
sebevzdání
to
vázne
vy
jste
plná
strachu
a
plná
takový
víte
to
já
ho
vás
nám
dobře
řekli
jeden
výrok.
Blahoslavený
tebe
otče
že
jsi
nevěřil
tyto
věci
moudrým
tohoto
světa
nýbrž
tím
prostým
a
jdete
že
zase
tak
v
tom
zkuste
to
řekl
jo
potřebě
neříkám
ale
ten
duch
je
v
tom
ano
čili
on
ten
říká
že
jestliže
člověk
už
vstoupí
do
hlavy
to
co
o
tom
ví
tak
zaručeně
to
velká
překážka
ale
může
to
také
vzít
za
jiný
konec
že
je
to
tady
proto
aby
věděl
co
má
dělat
a
to
je
konec
správný
ovšem
pak
je
to
otázka
disciplíny
a
je
to
jeho
chyba
že
tu
disciplínu
nemá
kam
vítr
tam
plášť
jan
byl
ko
a
to
je
chyba
no
já
bych
vás
nechal
dělat
bylo
propadnout
prvním
ročníku.
Text view •
Help