EN | ES |

86-13A

86-13A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Protože byste neunesli tu tíhu velkých věcí nemáte tu disciplínu kterou byste z mohli nebo přemohl sami sebe do míry abyste velkou moc vět mohli vyvést jako dítě se nemohl ve vez velkou věc že moc se ve maličkosti se mohl dokázat a tak jsem v nich byl veden ve velkých věcech se vůbec nebyl veden například jsem se zamiloval do přírodních věd a to prosím vás to není z duchovního to mně mělo být zakázáno nebylo v tom nechali tam nahoře brouzdal jak sem chtěl mně z toho situace v hodila že jo. Jak víte jak je to možné ve velkých věcech nechali na holičkách a malých vedeli tak detailně ze maminka no prostě napomínal proč tak jednám tak malicherně detailně a přesně ne je to tím že tam jsem se vychovával zaujatosti pro jediné například v těch přírodních větách vědách rozumíte a jsem se posvěcoval se v malém nezas o těšil v malém v těch se nich vědách rozumíte abych se potom mohl osvětli velkém kdyby se byl neosvědčil v tom malém kdyby byl se ne zamiloval nechce nic vět kdybych byl nebyl taky od by hodně v jeho zen tak jsem nemohl se věnovat tomu velkém to všechno bylo zákonité to če pochopíte e postupně a. Takže chtěl jsem na tu relativnost správnosti nebo jistoty kterou jsem měl ta dycky byla jist jsem byl jistotu o ten okamžik se někdo ani matka ne přemluvil že pro špatně co dělám ale za chvíli jsem na to úplně zapomněl vám neska těžko můžu předvést třebas nějakou takovou situaci kde jsem se do něčeho zabořen a nedal sem na své okolí a dělal jsem si to takzvaně po svém podle inspirace vnitřní no. Takže i vy budete napřed vedeny v malém a jenom v tom smyslu a jenom proto že byste neunesli tu tíhu tu zodpovědnost kdyby ten měli tu disciplínu abyste velké věci dokázali provést jo a kdybyste tu disciplínu dybyste se chovali tak byste celý to dílo postavili na hlavu vy musíte být úspěšné v těch maličkostech proto ježíš kristus říkal do se neosvědčí v malém necítí se ani ve velkém nepodceňujte když michelangelo se ptali když dokončil to si tím koukali po čtrnácti letech práci úsilí velikém mistře jak ste takový veliký dílo mohl udělat říkal přátelé tisíce a tisíce maličkostí které jsem nepodceňoval stvořil dohromady to velké dílo. No tak to je jedna kdyby se do své víry přebrali jednu zásadu jestli vy jste nebyli schopni tomuto věřit tak si z toho nic nedělejte to je dost silné ale to budu podporovat dalšími argumenty a pane bude v tom pomáhat potřeboval bych abyste přijali zásadu že bůh zásadně není proti svému stvoření nýbrž že je s ním dokonalém sou radu. I když se člověku zdá že to stvoření jednou opouští jednou ho navštěvuje svou milostí nevzpomenu nevyzpytatelnou a jednoho a tak dále po každý jinak není to pravda ale jsem to poprvně pochopil teprve v těch šestadvaceti letech nebo plese dvaceti když ten esesman byl pro nástrojem rukou božích poslem vodím že on musel vsadit tomu esesmanovi zrovna jako ten pán bůh rozumíte které těžká pozice si zisk o hlediska těžko představitelná že on musí milovat všechny bez rozdílu to je ta evan mi tam které rovnou šos stejnou usnout velkou stejnou ono dost ne kterou miluje všechno a že mám milovat vraha jako vražděného no no jako lidé dovedly byste slíbil se dostat pán bůh jak protože když jsem překonal to stádiu ve kterém jsem měl právo být vražděn po dokonce povinnost nebo může to s nebo jsem byl jsem tak mysíte když jsem to dostal vy se toto strany prošel přešel přestoupit překročil tak najednou esesmana neměl moc hlad na neměl moc řízení neměla moc praha nic takovýho. A nechce to možné ten pán bůh najednou jinak se mnou jednal ne se ocitl na jiné úrovni to jsem měl si uvědomit že jsem stanovilo mně v útlém mládí že tomu tak bylo vode vodjakživa když jsem například když jsem pochopil že z vůle boží jednak ze jsem nepochopil bohužel že to není moje vůle to jsem poznal ale jsem se že je to nějaká nevím co jsem ne jako to nedej na tom že záleží pomáhali a taky nevěděla jak se tomu zastat tedy se narodí se z dítě když nepoznávám muže že to nevadí to to ale jestliže jsem tehdy pochopil v mládí že tady nějaká moc která. Které se nemusí věřit která její stá která jistě vede tak teď jsem byl v že jistot celý den všech celých pět měsíců ne jenom v určitý okamžitě v maličkosti tam se začal posvěcoval velkém a kdo se to tam osvědčovali velkém kde pak a makoň ani jednou ne kdyby se byl jednou osvědčil kdyby si byl jednou řekl i si kabrňák na tebe ty esesmani nemohl jako my to všichni říkali ty se náš na tebe nikdo nestane opakovat jedné strany u tebe zastaví po pád druhé strany to bez zastaví to dycky viděli ne a na tebe nic kdybych si byl proto myslel s nimi jsem si musel myslet svý to by byl okamžitě byl ne disciplinovaný i aby si pro na tady si pama tady úplně novou povahu kdybych spadl z úrovně. Kdybych přestal být na úrovni a nesmíme to dělat z toho stavu že bych přestal jsem prostě věděl že to nejsem který tady jedná že bůh je jediným činitelem nejenom v činnosti kterou člověk provádí ale jediným činitelem v lásce v poznání v existenci že on proti ten esesman ptejme existenci nemoh udělat protože to byla existence boží která tady projevoval přímočaře se projevovat se boží takže stokrát jsem prošel před strojní pušku která dycky s tak každého síla na ani jeho nevystřelila jak je to možné prostě a ostatní všichni viděli jak je to možné protože to nevede na protekce to se nebyl který tam jednal do se ne to nebyla moje existence je to byla exerciích jsem to existenci boží bral přímo z něho rukou rozumíte asi tak nějak byl jsem prostředníkem pochopitelně tak bych od vás chtěl. Abyste do své víry zamontoval taky tenhleten princip že totiž jsme nezrozené bytost a ta naše hlavní základní nejdůležitější podstata které která nepotřebuje bylo slouženo ale my potřebujeme sloužit a proto ji máme celým životem sloužit čili život se musí obrátit tak aby sloužil této vnitřní podstatě ano to je naše potřeba se to stane naší vnitřní potřebou no tak neříkám že bude vyhráno ale budete úžasně tohlento vůči každému kdo po vás prim ne když mu děláte dobré budete mu stejně vděčně jako když vám dát to peníze v temně vděčni nebudete na rozdíl protože on neví co dělá budete tohleto vůči jakémkoliv smýšlení a tak dále to nebudu dál rozvádět prosím. Buďte smí jako hadovi a prostě jako holubice projel zase jo jestliže se zbytečně otevřete když to je zbytečné když se nikomu neprospěje tak jsem maximálně zvolíte jako kdybych se u ne tak jsem se ostuda to studia bát to si vás nejvíc dokážu žít a vším takovým dharana jak jsem vám dokazoval přednáška brně doufám ne jsem lhal celou tu cestu třebas těla kuřátka ma ne a to jsem teďka zjistil že jsem měl úspěch jeden sem se ke mně hlásil jedna se věkem měla sil pardon ne se do do těch padli no a nekouřit stačilo jenom honím tří hodinu že to a kdybych byl mluvil pravdu kampak by došel. Je to otázka neházejte perle sviním nevím tedy je ztratí o o každém uměleckém dílu to považuju za umělecké dílo to je hledat my pořád mluvil tak mu nikdo z těch posluchačů nebude stačit on tam musí taky pomlce ne a tento at a podobně no a podívejte se na si myslím že jsem dobrý herec a takže ty pomoci tam je patrně něco v nich obsaženo kde se a perlu je na to aby to vám došlo aby to u vás dozrál aby se překotný nepřešla na žádnou další myšlenku rozumíte nepospíchejte zbytečně nebudu takováto a jako jsem varoval před tím když jsem se se že je za dveřmi miloš ne o než se dvě mine mu to eště potom překvapuje jednoho e to na to nebuďte přítomni protože. Miloš to vydrží a ale pro a by to nebylo no bylo by to na dost nebe by to bylo se jinak no protože jak bych měl před sebou miloše tak bych mluvil stejné než jak mám před před sebou vás no tady může příliš osobně příliš obecně protože vás je moc čím by vás bylo mín bych mluvil konkrétně jo ko ke každému z vás no se tady svrchovaný souboje se svým odvozený s odvozeném z toho věčného tak dokonale že se se chová jako věčná bytost jako kdyby věčně tady měl být ale ve svém si bude chátrat a nakonec se tady to si opustí čili to je pro ježíše člověk mrtvý. A z vás chci zrobit lidi živé kteří se zajímat a jdou za tím nesmrtelným za tou svrchovaný skutečností k skutečnost která se se popisovat slovy se popisovat analogie ale nikdy se nedá jinak postihnout než vlastní zkušeností a měl jsem tu příležitost této smyslností se někam dohrabat vlivem lékařů a jiných okolností ne a protože se nutně musím s vámi o to podílet to to nedělám prosím vás z radosti osobní nýbrž to dělám řek bych povinnosti. Protože součást disciplíny že vůči tomu co se dovíte máte určité sděloval povinnosti nenechávat si je to pod balíkem a pro jak říkal ježíš kristus a protože dneska není možno to hlásat na ven venku jsou rohu že by se to za chvilinku vás vůbec nemohl tak se to musí říkat v takové míře a takové společnosti kde to ještě únosné protože si myslím že to koneckonců jedna že to hlásá tem lidem nebo jenom dvěma nebo jenom jednomu záleží na tom jak tam to zapadne to se jmeno ne. To je celá ta stylizace života i takovou kterou tady pro rub sami provádět dvě fáze a první fázi řek bych se stvořitelské a druhá je spasitelská ani nebudu se namáhat o tu třetí ale jestliže člověk potřebuje v tomto životě něco ještě pořád rozvíjet tak nesmí se zapírat v tom smyslu že se řekne dost to rozvíjet nebudu kdybych byl třebas dejme tomu. Tamto em učitelem a chtělo se na ještě na nějaký pozadu studium nebo třebas dejme tomu lékaře a nějaká další tak a cesta tak bych do letěl ne běžel ale leta což jsem vždycky také dělal a a to z toho důvodu že to že bych to potřeboval existenci těchto potřebu se zlepšit v tom svém oboru tak jsem všechno dělal abych se v tom zlepšil nebudu mít možno chce zlepšit to znamená budu cítit že na házím na zeď kterou nemohu kterou nemohu projít tak toho nechám tak tím jsem končil stvořitelku fázi stylizace. Dobře například říkal nějaký inea pan si mu žáku co teď ještě tak vadí v tom životě matka bych chtěl umět anglicky on říkal tak prosím odejdi z školy a nauce anglicky se naučíš anglicky tak při pospíchají naučit se anglicky ale vím že toto je přeci důležitější a tady budu chybě v veške ne ti se nauč tam lidsky a zase je te přišel ten žák a uměl anglicky jednat tak mu měl kaše nějak bych tak si ho vyzkoušel tak setni anglicky na říkal no tak ještě něco vybídne. Tak to přešel fáze požitek do fáze vykupitel své ano sice vám budu ukazovat vykupitel stránku stylizace ale upozorňuju vás když potřebujete se starat třebas posvátnou ta nebo o cokoliv o své zdraví nebo nevím co jsou to konce li který si ště předávají jiné starosti na nějakou akrobat po takový blažený když to potřeboval tak a to dělali ale jakmile přejdou se chlebu fázi. A oni přes přede neoděno kdykoliv no přes přejdou vono to není jedno začne ono se musí doplňovat jedno a tam se něčím začíná a tak dále lidé tak to to prolíná vzájemně teprve pak přejde většinou svý hyne do stránky duchovní tak pak se říct že překonal tu stvořitelku fázi to znamená že je připraven na to aby fyzicky moh umřít a předtím vstal z mrtvých jo a před tím stal mrtvých jinak předtím nestane mrtvých než umře dokud ještě tady něco udělat poutalo chce světského udělat. Může to chtít udělat ale nebude to platit když to bude prostředek k tomu duchovního ale ne proto samotné rozumíte to je to je rozdíl může být také dejme tomu někdo kdo poslouchá konzert a pouhá se jenom proto aby se aby ho přežil to je konzert to myslím život a že tam by taky nedo do poslouchá proto aby se v žil do toho díla toho krále samozřejmě tenhleten se nejtěžší z toho že konce končí nýbrž on si odnáší to nadšení toho zkrácené sebou z toho konceptu a se stává božským jak říkají staří řekové se stává protože říkají že apolona. Byl v bohem umělci a všichni umělci pracovali v nadšení a to nadšení pocházelo od na o to apolona rozumíte čili nadšení umělecké je od boha a když se člověk jím nakazit tak na tom konce rty se podílí nejenom na kráse ale na spojovací cestě opravdu chodím na konzert jenom z tohoto důvodu ne abych tam dobře měl ale abych odešel od sebe k tomu abyste a nulová svoji vůli v tom smyslu že byste ji převedli do vůle boží že byste vědomě konali vůli boží tak vypadat ta stylizace života tak správná za se života neboť ono to vypadá takhle jestliže člověk ve stavu před zrozením. Za kdyby měsíců prodělával vývoj miliardy let života na této planetě a jinde ve vesmíru a pak ještě v mládí vyvíjel svůj organismus aspoň a své schopnosti rozumové citové a smyslové a pak se to všechno zastavilo tak tam je někde chyba zastavilo my jsme totiž zapomněli že jsme sem nebyli pozvání jenom k tomu abychom rozvinuli tento život nýbrž abychom na základě rozvinutého života šli dál k bohu ne nýbrž protože není možno bez rozvinutého života světského světského světského ne duchovního rozvinout život duchovní. Neboť být rozvinutý ve světském životě je osvědčení se v malém ano proč tam v malém vedli ve světských věcech jsem mně bylo ukázáno co je správné ne v nějakých duchovních tamhleto dělej takhle a takhle tak to bylo řečeno a byla to maličkost například neveto nejvznešenějšího z toho neodporuj víře svého okolí že neodporuj taky si to nikdy netroufám odporovat vaší nebo kterékoliv jiné víře to ti nesmí. Být proti tobě když ty nevěříš to to ne disponuje nebo neopravňuje k tomu aby šlapal po víře druhý když sám nevěříš ty než prostě jinou cestou to je jiný přístup jiné východisko jiné místo nástupu takže to je rodit se vzájemně v těch různých místech nástupu nastupujete někdy vzájemně proti sobě z opačných stran to není že byste byli proti sobě nýbrž že máte dobrou vůli a přirozenou cestou na to jdete znamená celou svou bytostí a ta jediná než bytost vedlejšího soustředěn. No tak a teď jestliže se to tam zastavilo a jestliže my dneska buď chátráme jenom nevím jak to je můj stav tělesně chátráme a spějeme bytě ke hrobu a nebo ještě necháme tolik nebo nebo se cítí být chápe ale neměli bychom ještě se takový jedno nebo se cítíme ještě mladí nescházel to je taky jedno to v tak mně jedno není protože si ještě musel být moc myslíme ale v každém případě jsme to východisko máme jakékoliv nesmíme malo mylně tím že jsme třebas slabý. Protože i k slabosti potřebujeme vrcholnou sílu boží a bych to řekl takhle jestliže si myslíme že jsme osvobodili atomu veškerou energii mého rozložil omylu veškerá moc boží je v každém elektron veškerá moc boží veškerá ne o nic méně a tak také v každém nesmrtelným uvnitř tato nesmělo násilí to je tak přemáhání síla že se stačí no dotknout a vás přemůže takže například v těch sedmnácti letech přemohla předtím přemáhat jenom na chvilku nějaké správné jednání a ne potom na trvalo a dosud drží no to musí být nějaká síla když se k takhle dlouho drží a to děláme ještě jaké věci které by dělat neměl přesto drží že. Tak vědět o sobě že jste vnitřně nezrození a věčný a že se potřebujete jenom dovědět o tomto vnitřním pokladu teď prosím vás budete říkat vaší námitku na vyslovím že byste mi třebas nevyslovil a to by byla veliká chyba proč bych to měl vědět když ten beztak vnitřně s tím spojen když jsem vnitřně nesmrtelný co se na tom změní když se to dovím. Takhle může mluvit jenom člověk který se cítí oddělenou bytostí od ostatních protože jsme součástí nedílnou součástí vesmíru i tím co je další re máme povinnosti vůči celému vesmíru a jestliže máme jsme nadání vědomí a když že v tom vědomí není že jsem vnitřně nesmrtelnou bytostí nemohu pomáhat nemohu pomáhat tak jako když si toho vědom prosím vás to je a doufám jasné. A čili tu spásu nepotřebuju pro sebe taky pro tebe nezískám ale se stávám spolu vykupitele s ježíšem kristem to se vode chce když se vyvíjí za tím tak spolupracuju jenom ze stvořitelem rozumíte ale na chce se taky abych z toho zvonilo úkolu přešel na úkol vykupitele ský. Když si přeju tu spásu pro sebe no tak je to trošičku problematické protože se cítím oddělenou bytostí pořád není to chyba protože ti oddělenou bytostí tak je to přirozené to chci pro sebe ale jakmile víru z te z tohoto pocitu oddělenosti tak si spásu ne svým pro sebe přát ti učedníci dokud chtěli spásu pro sebe tak stačil jenom po ten kříže tak nestačili tak taky tu spásu pro sebe ne hledali tak je dali pro ostatní lidi že a to je ten důvod proč potřebovali mít to seslání ducha svatého to vědomí o bohu tak dokonale že ani ježíš kristus těmi zázraky to nemohl předestře dosti tak prosím vás berte to na vleže tento smysl je. to co vám tady kážu že vědět to znamená předběho ten váš pocit oddělenosti a postavit se na spolu na místo spolupracovníky božího to je velice čestné postavení a nesmíte si myslet že tam něco uděláte z vlastní vůle anebo z vlastní síly ten spolupracovníky je schopen tím být jenom tehdy když jedná z vůle boží když nejedná vlastní vůle když nejedná z vlastní síly z vlastní lásky kdybych si řekl. Že vás na brát tebe antonín nám rád tak on u třebas mám ten pocit že mám rád ale to je pocit klamný to je bůh který rád a to pociťuje ko svou lásku to je můj pocit oddělenosti můj klamný pocit oddělenosti který to takhle zvrhle ukazuje na zvrhlost si myslím že miluju antoníne to je stejná stejný omyl jako si mysleli učedníci páně že milio ježíše krista nemilovali ho bůh jim potom ukázal že on je to který nic miluje a šandogia úplně šla kterou dycky ukazuju miluje li manžel manželku nebo otec syna a tak dále myslí si že miluje je a nemiluje mně. To je důležité vědět že bůh je jediným činitelem a to pořád opakovat prosím na tom jenom je to za zlé a musím pořád vám vštěpovat do aby tuto víru potřebuju víra musí pořád obnova a protože ze ta víra nemluví z pozice víry nebo spojce poznání neboť jsem to poznával nebo to poznávám tak se to musí ve vás nějakým způsobem realizovat to a nikdo neříká to musí mít nějaký dopad na vás protože vy musíte přeci poznat že ta neříkám že bych si to vymýšlel teďka fleku to si nevymyslel to jsem vod útlýho mládí byl v tom vychováván tak jsem tomu nějak dospěl pomocí boží pochopitelně lékařů a ve všecko a to byl pořád on byl to lékař který toto dělal tak to byla se on a tak jestliže tedy vezmete si svůj život z tohoto druhého hlediska jako úkol vůči jednotlivce napřed vůči bohu a potom v do tví vůči stvořenému tak vás hned při první lekci upozorňuju na jednu věc. To se važte se během toho týdne pocitu že vám někdo na světě křivdí nemám poměry třebas křivdí prosím vás prá nemůžu potřebovat zapomene na to uměle nebo vaše zdraví že je se k vám obrátila obrátil zády nebo něco takový nevím co to nesnesitelné hotova ší vírou myslí totiž myslíme že někdo z nás větší víru míru milosti jako třebas a vy že máte menší míru nosti omyl největší míra milosti spočívá v tom že tu žijeme na tom světě není větší míry milosti jak smí nakazit samozřejmě to je hrůza ale to že tu žijeme když žijeme z moci boží z jeho existence beru toto existence pořád odvozuje po těšil že na jednom místě se watse ek a řekl že bůh tvoří a ne že stvořil ostatní se drží tradice nechce šlapat po ale puch tvoří bůh tvoří naší existenci pořád a to je to platí o naší lásce poprat v našem poznání ovšem co máme k dispozici ovšem naši schopnostech. Takže prosím vás nechci vzít ne je se ničím tak jak se to bere kdybychom četli jenom třeba nějakýho mistra eckharda dokud nebude ničím de setkat se s tím mi přirozenosti boží je to správné ale teď bych chtěl abyste pochopili že to nic úkol tím že se cítí být jenom prostředníkem jenom řek bych průpravu ničím ani se v něm nezahyne nic z toho co od boha bere nýbrž to tím prochází tomu ke komu je to určeno to je to správné dyť ten svatý pavel říkal nejsem i v nýbrž si formě kristus prosím to to to pravé nejsem nic. A tak si to nepřestane tak nějak slušně mám tu výhodu že jsem to věděl dětským zrakem to dneska řeknu jako člověk věřící nebyl jsem jim ale budu mluvit prosím vás to dělá aby se to dobře pochopili mluvit vaši vaší řečí jsem to prožil jsem věřil že bůh ve mně působí že to mohu dokázat co bych jinak z vlastní vůle dokázal jak může takhle lhát že je to fakt že to bůh působil rozumíte že sem to nevěděl na tom nezáleží panna maria taky nevěděla kterak se to může stát že porodí dítě když nepoznávám muže a jsem taky nevěděl nic o bohu ani sem na něj nevěřil a ono to přesto fungovalo. Takže i tohleto co říkám není lež pravým slova smyslu nýbrž je to obrazné řečení toho co se fakticky dělo bezobrazně že jsem zažíval pomoc boží nevěděl jsem že to moc boží vůbec na tom nezáleželo to budu ustavičně opakovat poď tato první lekce dítěte je velice důležitá teďka mám v plzni k dispozici jedno dítě které je po smrti ano se vám o něm jakou mu říká a přišlo násilím boži vlivem někoho jiného a. Tomu třeba půl roku k tomu dítěti do milovat deníkem ano a tenhleten a vede dovíte zemřel násilnou smrtí bez své vlastní vůle pochopitelně ale zemřel způsobem který se napadne podobá tomu co na mně prováděly lékaři v předškolním věku že přišel o vědomí nechtěl o přijít křičel křičel důvod dva a půl dne poslouchal nikdo nepřišel na pomoc je tam za dvě mise se umořil a vždycky přešel do do vědomí jiného než tohoto světa a že se dostal do tohoto vědomí že se znovu křičel a tak to opakoval se úplně mučil to je ten dovede přišel do záhrobí při a půl e dítě který si ale představte se s tím david em stalo že ten daný se odnaučil mít tělo jako to lékaři vodnaučili když jsem třebas v tom předškolním věku a později poznával co je správné. Sem to nepoznával jako správné tělesně nýbrž tím ten tím duchem který ve mně vládl ano tím duchem božím sem to poznával nevede mluvím o jsem nazvat na tom nezáleží ale to dítě kdyby to bylo bývalo přežil kdyby se ho byl někdo ujal po těch agónie a se návratu nazpět do tohoto dyž spojovalo tento život strachoval se o něj a zase se přestal strachovat tak dále kdyby se byl vrátil. Tak jsem měl v něm nejlepším slova smyslu běžného konkurence ten se v byste v předškolním zrovna v tom věku kdy jsem k tomu přišel dostal k téže zkušenosti jako ve zase násilím takže on dneska když třebas se s ním setkání kdo tam v tom jim posledním stavu on se dneska chová jako dítě o kterém mluvil ježíš kristus nechte maličkých příčině nebo jejich je z království jejich jest ne bude jejich jest as nebeské tedy za tím nemám další zprávy než jak to s tím dneska dopadá ale von dneska není závislý to dítě není závislé na těle přes to si to závislé jenom na své vědomí a to vědomí čili a neunaví a neunavuje se než to tyto sám jsou tam s ním zároveň ty všichni musí spát unaví se co to je za vědomí co to nemohu si ho nechci vo ot žádné důsledky. Ale je velice blízko k tomu království nebeském protože v tom království nebeském v tom božím království člověk nepotřebuje se unavovat nepotřebuje spát nepotřebuje jíst samosebou něco tak je dobře že nic nepřes ježíš kristus to jasně řekl že tam tyto potřeby tělesné neexistují ani duševní neexistují jenom ta sou náš dosti bohem a teď je otázka jak ten dalek sou náležitě bohem to mi není ještě jasné se budu muset s ním pokud na to stačím setkat se s ním zatím nestýkám sám osobně nýbrž to zaměnila moje manželka jsem na tu úlohu nevedl při to zajímalo to tak sem dětem který neviděl ře o co se tím stane po smrti si takové bezprávním není to bez právě to výjimečné postavení a takže mohu tedy říct že. Když vy přejdete do tohoto stavu že nebudete kráčet za tímto životem jako ten malý david byl nucen nekráčel tímto životem dobrovolně necháte to tímto životem nýbrž kráčí za životem větší aniž víte za ním krátí to je na tom nezáleží jsem taky nevěděl tak němu vejdete jsem nevěděl že tím se se znám a své vlastní vůle je že kráčím za věčným životem najednou v sedmnácti letech ten život věčný tady přede mnou stá tak mocný se tam mocně do na dosti přemohla že jo. V rozdílem tři dny on se tak začátkem ale jinak pořád je se mnou ale vám to říkám proto abyste nezoufali že nevíte kterak se to může stát co se sami děje to není rozhodující že si to neumíte vysvětlit to není logické vysvětlení jsem proto žádné logické čtení neměl ani analogické vysvětlení není možné k čemu vás vedu to je čisté vědomí které je vázáno na nesmrtelnou individualitu kterou vám nikdo nevezme ano. O které ovšem ten malý doví řek je to ne jako nic nevěděli a tak se bránili smrti této pozemské smrti neboť svůj život ztotožňovali s tímto životem a potom bylo třeba na takové násilí ale když vy nebudete toto ža svůj život s tímto životem nýbrž životem větším svou vírou jsem dítětem božím tak nebude třeba na vás dělat žádné násilí přátelé vůbec ne všechno to je zahodí nenásilně samovolně a jakmile to takhle půjde neříkám že jste zvítězili ale ocitli ste se v těch sedmnácti letech nepředáme mých byl jsem mi stát veliká cesta kupředu ještě ale bude to cesta de vám ta moc boží bude ustavičně ře záži nikdy vás neopustí a to je důležité zastavit vás říká. Tady do z vás říká že se ani netroufá s tou si zatím začínat neboť mockrát začínat dycky zkrachoval upozorňuju vás na jednu věc že tato cesta která byla ježíšem ukázáno jako řada jednorázový událostí nikdy v životě člověka takhle nemůže dopadnout to bylo ukázáno jako rámec a do toho rámce se někdo vejde opakované pokusy a někdo se tam vejde že tam v trhne padne skokem. Upozorňuju vás že když se to cestou víry nemůžete touto cestou nemůžete podškrtávám nelžu a ani nekoktám nemůžete jinak jít než pomalý kruzích a opakováním klepáním von ježíš kristus který mluvil po pro věřící říkal klepejte a bude otevřeno a ne když to nejde tak vodejdete vod toho to nepo nikdy neradil klepejte a bude vám otevřeno a zdali pak si myslíte že otec nebeský je tak nemilosrdný že když ho budete prosit o chleba že vám vás hodí kamenem že ani dycky člověk by to neudělal že. A takže uvědomte si jednu věc že vy nikdy nevíte nic o své vnitřní přípravu připravenosti že nevíte začal tady bohoušek ten případ že ji nevíte jak daleko ste vnitřně pokročilý to je v pořádku protože byste to neunesli tak abyste se to nepřivlastnili on například si to hned poprvně připravil jsem to měl a teď to chci mít znovu musíte a tím to bylo postaral a aby se vám to nestalo tak máte tu milost od boha že vám to jakoby nejde co tam v tom útlém ladí šlo jenomže jsem maličkost provedl správně maličkost třebas o tom nad tím třebas maminka těla navou ne ale to je to bylo maličko někdo se jak nebyli ale ve velký věcech jsem vás jsem se věnoval věcem světským ne například těm přírodním vědám ne a byl jsem do toho úplně zamilován no prosím vás tak to jsem zkrachoval fakticky jsem nebyl schopen udržet to vědomí. To je síly pro se vždycky vypotřeboval a byl jsem to se bez že se znovu vlastní silou vlastní vůlí a všemi sou schopnosti duševními na zde na věcí a teprve když jsem dočerpal tuto věc tak jsem neudělal jednu věc kterou vy jste ochotni bohužel udělat že jsem si nezoufali že jsem si nelitoval že jsem se s tím nezneklidnila bych to dneska řekl jak bych to tehdy býval neřekl. Způsobem antonína poustevníka nikdy si nešel nikdy si neklepal nikdy se s o nic nesnažil a víte že nelže že nelhal on dycky začínal znovu že kdo to začínal znovu ten pán bůh kdo vás jsem dovedl on jeho mocí tady ste my si nevážíme dost toho obyčejného života který z jeho milosti ustavičně za svého rukou ustavičně bereme stoprocentně věřim me bych. Z vyzařují teorii ne emanační teorii sufijů že ustavičně jak moje existence tak moje láska tak moje poznání pořád prýští boha aby přestal na moment tříštit tak bych přestal být naživu a proseto naživu alenko tak se tady právem rozumíte a je s vámi celá milost boží poloviční ne tak malá jako se mnou a daleko větší protože by se tolikrát zkrachovala ještě jste tu znovu víte připomeňte si toho člověka který ležel ochrnutí na břehu rybníka bethesdy asi sedmadvacet let a ze stár a když tam ježíš k němu přišel a ta se ho. Co tady děláš no čekám se jednou smiluje ten anděl je tam jinou příjdu první a když se večeří voda vstupuje anděl do toho lidí a vyléčí každého taky myslím tam dřív přijdu ale on někdo předejde protože jsou bytě a on říkal no to je víra jsem tady proto že o tobě vím to řeknu zdlouhavě že takovou vírou máš že staví tolik let vydržel a naprosto beznadějně ale nikdy si neznala mylně vždycky znovu šel třebas byl co kus malo mysl to nevadí ale dostal se z toho zase a se si tady znovu na lehl a to je důležité tak prosím vás alenko znovu víte. Násilí boží království trpí a násilím je dobýváno my tady jestliže budeme něco chtít za týden zvládnout co se normálně zvládá za celý život možná tak je to možné jenom proto že to není otázka času vůbec ne nýbrž je to otázka intenzity otázka rozhodnutí tak velkorysého že poradí člověka toho který váhá který si zoufá který sebe lituje který se nepovažuje za nic on je moc něčím tou mocí boží sám je ničím mylně ale to mocí boží je vším že stejně vším jako si dnes na tom stejně když se na tom byli hůř tak jsem vám je vůbec nemluv bych byl na tom líp tak sami nemluvím ale kována mohl se můžete mi ukradeno rozumíte. Ale jsem vám nemluvím protože se na tom úplně stejně bratr se se z toho rozumíte je to tak před tváří boží jsme všichni na jednom na jedné úrovni že by se stali lidmi úžasná milost než se to lidství mystice neva ho nevážíme by si vo nevážíme proto že s ním deme do hrobu to neváží lidství to s ním nesmíme jít do hrobu do hrobu nesmíte neroste proč a to vám zakazujeme musí jít do věčnosti a když budete chtít do věčnosti tak tam nedostanete to vlas ne to upozorňuju protože se to jsou vlastní vůlí tak musíte se sama sebe vzdát na to vás budu učit stylizaci právě rozumíte tam někde v tom sebevzdání to vázne vy jste plná strachu a plná takový víte to ho vás nám dobře řekli jeden výrok. Blahoslavený tebe otče že jsi nevěřil tyto věci moudrým tohoto světa nýbrž tím prostým a jdete že zase tak v tom zkuste to řekl jo potřebě neříkám ale ten duch je v tom ano čili on ten říká že jestliže člověk vstoupí do hlavy to co o tom tak zaručeně to velká překážka ale může to také vzít za jiný konec že je to tady proto aby věděl co dělat a to je konec správný ovšem pak je to otázka disciplíny a je to jeho chyba že tu disciplínu nemá kam vítr tam plášť jan byl ko a to je chyba no bych vás nechal dělat bylo propadnout prvním ročníku.

Download XMLDownload textWaveform view