Waveform view
prevzate-kotouc-78-05B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Když
se
stane
to
že
když
se
stane
to
že
najednou
někdo
začne
zasahovat
do
vašeho
života
z
vnějšku
a
vy
jste
předtím
modlitby
abyste
byli
vytrženi
se
své
malátnost
netečnosti
lenivosti
ne
začněte
vinit
ten
nástroj
který
vstoupil
do
vašeho
života
on
za
to
nemůže
naopak
vy
byste
měli
si
dělá
něco
ne
šikovného
ne
pěkného
byste
ho
měli
vy
nová
rozumíte
jako
litoval
ježíš
toho
jidáše
on
ho
litoval
že
ministerstvu
lépe
vylilo
o
mu
to
nepřál
tuto
úlohu
vy
mu
to
taky
nepřejete
a
hleďte
zbavit
toho
aspoň
svou
lítosti
a
pomoct
mu
aby
to
co
má
vykonat
vykonat.
Neboť
tady
budete
to
pociťovat
třebas
mírně
jako
jako
zásad
zlá
do
vašeho
života
pro
se
také
může
stát
rozumíte
že
vás
to
jsou
samý
omyl
jeden
za
druhým
to
je
dáno
vaší
míru
nepoznání
nevědomostí
tak
slunce
chovejte
k
tomu
kdo
se
stal
nástrojem
totiž
opravdu
všechno
co
se
se
mnou
děje
vstup
jakéhokoliv
prostředku
který
na
mě
působí
považuju
za
vstup
na
stroje
božího
do
mého
života
a
proto
nemu
to
nezazlívá
víte
o
tý
sil
ty
jsem
přestal
ve
vybrat
že
ta
pak
že
my
se
zabít
to
je
pochopitelné
já
jsem
měl
začátek
šťastný
rozum
jako
lidí.
Do
doporučuje
abyste
nějak
sami
zásadně
proti
sobě
zakročoval
v
tomto
stádiu
no
protože
platno
království
boží
násilí
trpí
a
násilím
dobýváno
ale
vůči
sobě
násilí
dělat
nemáte
zrovna
jako
nemáte
jaká
vůči
bližnímu
že
máte
sebe
milovat
jako
bližního
a
on
byl
proti
tomu
ježíš
jak
se
si
všimli
možná
dělat
násilností
na
bližním
ne
a
proto
je
panteismu
všechno
dopovězeno
to
se
mi
tady
ptáte
a
protože
tam
je
jasně
řečeno
že
nemáme
zbraň
brát
proti
příteli
ne
nepříteli
a
tak
dále
ne
do
více
vás
bouři
já
taky
tam
dokonce
řečeno
tak
taky
nemáme
vůči
sobě
který
je
taky
na
úrovni
má
být
oblasti
lásky
já
do
našeho
bližního
takle
nemáme
zakročovat.
Nýbrž
my
jestli
má
mé
snahu
ses
toho
dostat
tak
to
je
vždycky
dobrá
známka
že
se
z
toho
dostat
můžeme
a
jestliže
se
ale
malá
a
nemáme
ani
snahu
ani
tedy
se
nebude
modlit
nebo
když
tak
jenom
formálně
tak
to
je
prosím
závada
hlubší
už
která
byla
způsobena
špatným
zacházení
prostředky
dosud
používané
já
jsem
utlumili
vývoj
na
své
cestě.
Špatným
postupem
to
se
může
stát
že
jsem
místo
dopředu
šel
dozadu
ano
to
znamená
v
tomto
případě
klidně
třebas
malátnost
udělat
si
rozbor
prostředky
jimiž
šel
a
zjistit
sem
mystici
jak
se
jich
užíval
užíval
li
se
něj
běžně
až
k
tomu
civění
tak
pak
samozřejmě
bude
zapotřebí.
Že
se
léčit
tohleto
poradit
nic
jiného
to
že
je
normální
duševní
léčbou
já
myslím
že
není
to
sice
věcí
lékaře
světského
ale
je
to
vě
trpělivosti
jakou
já
budu
se
sebou
zacházet
tak
aby
těch
prostředků
které
jsem
už
vlastně
bylo
používáno
jinak
víte
to
je
ten
prostřed
nenastává
u
každého
často
a
můžete
vzít
na
to
jest
čili
jsme
ten
do
tohoto
stavu
nicnedělání
tvého.
A
je
mi
to
všechny
dětmi
ho
kterýmu
si
tento
stav
časem
přejde
sám
a
se
ocitne
se
člověk
ve
stádiu
kdy
mu
to
zase
přestane
být
jedno
ne
ale
jak
vám
říkám
když
se
to
předejít
dalšímu
trvá
ní
tohoto
stavu
tam
víte
dělat
rozbor
i
rozbor
té
situace
a
jak
se
má
probendila
tak
přídetak
se
dostaví
sama
naléhavost
změny
jenom
proto
že
je
dáte
chladnokrevně
rozbor
bez
citového
zaujetí
ani
toho
rozboru.
Tak
to
potom
nevím
to
by
tam
poradil
proč
já
říkám
že
to
váma
takovou
cenu
protože
vy
se
dostáváte
k
tomu
znovu
jakému
si
znovu
užití
prostředků
kterými
jste
neuspěli
znovu
užití
aspoň
mentální
ve
znovu
jako
z
křižuje
ve
své
mysli
ve
své
paměti
vy
tam
vytváříte
magnet
pole
vy
to
rovnat
já
jsem
si
často
všiml
že
jsem
měl
co
dělat
plni
tohoto
typu
že
stačilo
když
jsem
ho
nechal
vyzpovídat
tobě.
On
mě
musel
přesně
říct
protože
tam
tu
analýzy
nechtěl
udělat
nebo
byl
línej
trvale
že
ji
nechtěl
dělat
že
že
mu
to
bylo
všechno
jedno
ale
mně
to
jedno
nebylo
když
jsem
ho
znal
toto
si
říkal
prosím
tě
buď
tak
dobrý
a
vyzpovídej
se
mi
se
svýho
života
ne
s
to
nelíbí
jak
se
teďka
vidím
a
budoval
jsem
v
něm
takovou
velkých
touhu
být
mých
očích
lepší
než
jak
ho
vidím
ne
napřed
aby
vůbec
toho
kterého
stejnost
dostal
a
že
se
mi
toto
považoval
to
on
se
mi
poctivě
vyzpovídal.
A
nic
jsem
nechtěl
aby
formuloval
tu
svou
malátnost
příčiny
které
si
myslí
že
k
tomu
vedli
až
dycky
né
no
jedno
vždycky
těmi
stalo
že
po
této
formulaci
on
nebyl
dále
malá
on
nebyl
dále
nože
o
něco
v
sobě
srovnal
a
je
to
v
sobě
formuloval
on
se
o
něčem
vnitřně
přesvědčil
jenom
tou
formulací
o
čem
předtím
nebyl
přesvědčen
a
toto
přesvědčení
ho
podnítilo
další
činnost.
Já
jsem
pozoroval
to
případě
jako
obrazovce
to
je
instituce
jedinečná
když
se
provádí
upřímně
opravdu
třebas
do
vrby
se
vyzpovídám
ale
opravdu
se
vyzpovídat
to
znamená
třeba
si
zapsat
to
by
bylo
taky
duch
po
vědě
všechno
co
předcházelo
tomu
stavu
ne
malátnost
a
ono
se
to
tam
postrádá
takže
ty
drobné
si
které
se
rozložil
se
dohromady
vloží
a
vytvoří
se
nový
po
ten
si.
Na
kterém
jsem
že
stav
dar
když
ta
te
rovnovážný
st
se
dostane
tak
ji
zakoušíme
buď
v
životě
mimo
modlitbu
a
nebo
v
životě
v
modlitbě
a
tam
vždycky
přes
tento
bod
rovnovážný
je
přejít
dá
do
dalšího
ne
ro
do
dalšího
bodu
nerovnovážně
a
tak
se
nemůže
stát
že
při
v
tomto
stádiu
modlitby
například
v
něj
usínáme
já
to
nepovažuju
za
tragické
že
to
považuju
za
stav
rovnovážně
který
jsme
do
k
kterého
jsme
osvítili
a
protože
nevíme
si
rady
s
tím
že
usínáme
a
nemůžeme
tomu
zabránit
v
té
modlitbě.
Tak
já
musím
zjednat
nerovnováhu
jak
jsem
v
modlitbě
nedokážu
přestanu
potom
vás
dostat
já
musím
nerovnováhu
z
jednat
když
musím
nabrat
dechu
musím
předběho
dením
světským
životem
modlitbu
a
tím
poskytnu
nový
podnět
pro
provádí
stav
modlitby
aby
z
něho
vyšel
i
v
modlitbě
to
se
tam
přenese
já
musím
něco
navíc
nějaké
odosobnění
jak
se
jako
vysezená
provést
zevním
životě
a
to
jsem
rázem
objeví
potom
účinkem
modlitbě
já
tam
najednou
ten
spánek
překonám
ačkoliv
jsem
přímo
proti
němu
nebojoval
rozumíte
naopak
když
moje
modlitba
je
čiperná
a
můj
život
nikoliv
a
tam
jsem
se
dostal
rozváže
tu
tak
já
se
snažím
ještě
přidat
té
modlitbě
a
přenese
se
to
do
toho
věčného
života
ovšem
musím
tomu
v
tomto
případě
pomoci
se
to
dělá
opačně
z
modlitby
do
života
tak
tomu
se
musí
uměle
pomáhá
takovou
uvědoměl
protože
vždycky
má
člověk
ten
nezi
ta
modlitba
dech
přeceňovat
věnovat
se
jenom
jí
já
to
poznám
na
tobě
na
zanedbávat
ten
zevní
život
tak
já
potom
když
si
převést
účinky
modlitby
do
zevního
života
k
se
musím
donutit
s
větším
sebezápor.
Ten
život
a
tím
se
mi
přeleju
modlitby
do
zevního
života
to
jsem
potřeboval
ještě
říct
ano
protože
zjednávání
rovnovážné
ho
stavu
to
rovnováhy
který
řek
by
harmonického
postupu
jak
zevním
tak
vím
viním
životě
na
cestě
lásky
je
proto
tak
důležité
a
důležitější
než
jim
de
protože
na
této
jediné
cestě
je
možno
zažívat
něco
co
je
sladké
jho
to
znamená
jít
bez
krizí
ale
jenom
za
za
těchto
okolností
které
já
jsem
tady
jmenoval
na
jiných
cestách
například
se
tě
činnosti
vůbec
ne
zmizí
se
neodejdete
pro
nejde.
To
na
cestě
poznání
taky
ne
na
cestě
lásky
ano
ale
musíte
dbát
těchto
principů
které
jsem
tady
vedl
a
já
je
potom
ještě
zatím
v
tom
spisu
se
tam
ještě
nedostal
tuto
styku
s
bohem
tak
samo
sebou
to
bude
něco
tak
velkou
lépe
pro
každého
člověka
do
zažívá
tomu
naše
podceňovat
zevní
život
a
je
to
zanedbávat
a
tím
vznikne
nerovnováha
a
utrpení
tak
že
lidé
kteří
milovali
boha
velice
trpěli
a
úměrně
zákoně
víc
trpěli
to
je
zcela
běžný
a
není
to
správné
to
nebylo
sprá.
Ne
že
by
byli
nedospěli
výsledku
správnému
ale
přes
velké
utrpení
nechci
vás
mít
k
tomu
aby
se
báli
utrpení
ale
je
to
zbytečné
není
to
příkladné
to
naše
okolí
nedělejte
tonete
už
z
lasky
k
bližnímu
se
vyrovnal
s
utrpením
tak
aby
nebylo
abyste
mu
bránili
ne
že
budete
se
mu
vyžívat
bázlivý.
Nýbrž
že
budu
to
je
čelit
vnitřní
rovnováhu
ano
si
takový
zjevu
školský
pohled
na
tvůrčí
činnost
boží
na
za
správné
to
co
je
napsáno
v
genezi
že
z
nějakého
chodu
úvodního
se
to
dále
rozlišoval
čili
od
jednoduchého
to
šlo
ke
složité
a
kdybychom
toto
dění
převedli
do
zvukových
symbol
toto
celé
dění
tak
bychom
řekli
že
ten
původní
chaos
nerozlišené
byl
o.
A
to
za
líčení
dovršení
čili
hmotně
ní
toho
chou
v
tomto
varu
který
dneska
zažíváme
byl
čili
indické
o
má
a
proto
je
to
posvátná
slabika
si
když
ji
opakuju
tak
se
vez
od
začátku
stvoření
otevírá
tvůrčí
činnost
a
hmotnými
směrem
ke
míst
ale
protože
to
dělám
otce
be
spět
tak
odvádím
hmotu
do
toho
nestvořeného
stavu
a
proto
jsou
indové
přesvědčení
že
vyslovování
slabika
se
člověk
může
dostat
do
věčnosti
já
jim
to
věřím
my
to
uděláme
my
si
to
ještě
řekneme
to
žitě
ji.
Když
třebas
vyslovuje
me
nejenom
boží
skládají
se
se
samohlásek
jeho
a
tak
vyslovíme
ty
nejjednodušší
principy
stvořeného
a
slabika
vo
tom
představují
tu
složitost
kdy
toho
magie
kombinací
že
samo
hláskami
kterou
zažíváme
nyní
takže
bychom
mohli
při
soudit
podle
tohoto
principu
všemu
nějaké
jméno
které
by
znamenalo
určitý
druh
složitosti
žitý
vedení
složitosti
jo.
A
takhle
vznikla
lidská
řeč
jako
výraz
pochopení
tvůrčí
činnosti
když
tu
takže
ta
lidská
řece
k
nám
dostala
přes
to
vytváření
z
jednoduchého
do
složitého
až
k
nám
se
k
nám
dostala
ale
když
mi
ji
zase
užíváme
zpětný
způsobem
aby
nás
dovedla
do
nestvořeného
tak
si
máme
počínat
tak
že
se
ztotožníme
se
ztotožním
s
těmi
ty
lidské
řeči
které
představují
tu
poměrně
málo
ještě
rozlišení.
Tvůrčí
hmotu
nebo
jak
chcete
vytvořeno
věc
nebo
vytvořen
vesmír
ne
ten
ještě
nech
ticha
otec
ale
velice
prostý
bez
tvar
ještě
vesmír
a
toto
jméno
boží
které
jsem
vám
tam
jmenoval
přestavuje
právě
takový
přechod
mezi
nestvořeným
a
mezi
tím
složitý
stvořeným
čili
když
já
mám
touhu
přejít
do
nestvořeného
tak
velice
pomáhá
když
používám
tohoto
těchto
samohlásek
ve
hodné
uspořádány
pod
nejhrubší
nebo
nejste
ší
do.
Ne
jemnější
tak
je
tam
vrozeno
a
tím
ještě
v
oblasti
toho
jiného
se
dostávám
až
po
kraj
které
jemnosti
a
tam
už
je
jenom
krok
k
tomu
abych
se
ocitl
v
nestvořeném
tak
písmenové
cvičení
jak
tomu
říká
pokud
je
to
modlitba
musí
ste
kde
to
modlitba
nás
vede
na
pokraji
stvořeného
a
na
pokraji
nestvořeného
čili
hnedle
až
k
bohu
kdy
je
to
modlitba
jestli
pro
to
opakování
tohoto
jména
bože
božího
to
že
se
samohlásek
je
konáno
za
účelem
abychom
do
té
věčnosti
vešli.
Jestliže
je
to
vedeno
touhou
do
té
věčnosti
se
dostat
do
touha
je
dalším
důležitým
prvkem
této
činnosti
bez
ní
by
to
bylo
jenom
mechanické
přeříkávám
které
by
nikam
nevedlo
tato
touha
spojená
s
tímhletím
a
spojená
z
další
řek
bych
dalším
transformátorem
této
síly
že
pokud
je
ten
do
zorat
živý
tedy
lidským
živým
tělem
tak
dokonale
transformuje
moje
vědomí
že
ho
převede
až
do
dvojího
vědomí
musí
projít
bojí
transformací
transformaci
ne
jemnější
ho
tvůrčího
principu
to
se
pásky
a
transformaci
pomocí
lidského
těla
těmito
dej
mi
si
eva
filtr
a
plus
vůle
pro
jít.
Se
dostaneme
na
hranici
to
ře
něho
a
tam
potom
se
vystaven
už
vůli
boží
a
když
se
na
lekne
když
jí
čele
zase
vůlí
bych
tak
řekl
tak
drá
vůle
se
dokonale
se
vůlí
od
ženou
co
je
vůle
moje
a
poznají
se
jako
jeden
pramen
slé
se
nastává
spojení
podívejte
se
důležité
nenutí
na
písmenovým
cvičeních
na
této
modlitby
je
to
abych
já.
Vy
když
vyslovuju
to
jméno
a
považoval
za
výraz
své
oběti
s
bohu
to
jsem
já
který
se
do
té
míry
ztotožňuje
s
tím
jménem
který
vyslovuje
že
já
celý
pomocí
toho
jména
mých
řím
do
té
věčnosti
jestliže
já
jenom
ho
vyslovuju
tak
nemířím.
To
nestačí
nasměroval
správně
do
novou
a
krz
nohy
a
nevím
co
to
nestačí
všechno
já
musím
opravdu
sebe
obětovat
já
musím
mít
touhu
od
sebe
odejít
do
věčnosti
dokud
budu
u
sebe
tak
to
bude
jako
dosud
že
nebudu
vděčnosti
dokud
u
sebe
nebudu
až
u
sebe
nebudu
tak
budu
věčnost
čili
tohleto
je
ve
žil
který
mě
má
dovést
o
že
mě
do
věčnosti
to
ze
tak
ho
musím
chápat
já
si
na
něj
se
dám
to
má
být
ten
pravý
duch
tohoto
cvičení.
To
je
jedna
důležitá
záležitost
druhá
důležitá
věc
přitom
je
abych
byl
připraven
na
to
že
nevím
co
mě
čeká
a
že
tedy
pude
opravdu
slova
smyslu
o
můj
život.
Tomu
by
to
vyletí
napřed
připraven
čili
že
já
se
smiřuje
s
tím
že
se
nikdy
když
se
to
podaří
nesetkám
tímto
životem
tak
jak
ho
opouštím
opravdu
ježíš
kristus
naznačil
velice
jasně
tohleto
pojďte
za
mnou
ale
zanechte
všechno
a
i
když
ti
jeho
učedníci
se
dále
stýkali
s
těmi
svými
rodinnými.
Tak
už
nebyli
jejich
kdy
toho
ježíše
a
co
to
dokonce
dál
ještě
nebyl
ježíše
a
byli
toho
ducha
svatýho
vy
ste
nemusel
opustit
aby
vůbec
mohli
se
tomu
duchu
svatýmu
oddat
a
aby
mohli
z
něho
získat
to
vědění
které
jsme
kterého
se
nemohli
obejít
čili
opravdu
je
to
cesta
od
sebe
k
bohu
neslevím
nic
na
to
není
to
jenom
cesta
k
bohu
a
tato
dodává
směr
že
je
že
důležité
že
k
tomu
potřebuju
dvou
filtrů
nebo
těch
samohlásek
a
toho
lidského
těla
to
je
technická
záležitost
ale
nezáleží
na
ní
tolik
jako
na
tomhletom
duchu
protože
to
není
pouhá
technika
rozumíte
takže
vy
můžete
roztodivně
to
provádět
technicky
ale
když
tam
není
ten
duch
nedopadne
to
dobře
a
jeli
tam
ten
duch
dopadne
to
dobře
protože
tak
těžké.
Se
ztotožnit
nějaký
sebe
ztotožnit
z
nějakým
prohlášením
takovým
jako
jedno
slovo
znamén
nebo
několikrát
sek
tak
vám
musím
prozradit
že
jestliže
člověk
má
touhu
po
té
věčnosti
tak
pak
je
mu
všechno
dobrem
jestliže
jí
nemá
svatému
všechno
k
ničemu
všechno
ničím
ti
říci
že
když
já
jsem
zpočátku
říkal
jenom
jednu
lásku
přátel
tak
to
mělo
větší
účinek
když
jsem
potom
říkal
celé
jméno
boží.
Ty
nechci
vlastní
tomu
že
se
říkal
jenom
jenom
lásku
to
mělo
to
učit
moje
to
určité
příliš
lék
asi
protože
tam
nebyl
žádný
pohyb
zvukových
ten
myslící
princip
stále
na
té
lásce
technice
není
tak
otázka
tolik
nezáleží
otázce
zrození
jako
na
otázce
zaujetí
jestliže
mně
tato
věc
zaujme
vteřinu
tak
to
dělám
vteřinu
i
zaujme
do
každou
noc
původní
jak
to
dělám
půlhodiny
ale
varuju
vás
předtím
aby
se
tu
věc
nedělali
bez
zaujetí
protože
jak
se
jednou
dostanete
do
takového
mechanického
odříkání
těchto
věcí
těžko
se
tomu
onou
čidel
protože
po
nová
srdcem
uspává
a
je
v
tom
pohoda
nikam
to
sice
nevede
ale
můžete
si
říkat
znovu
tak
za
dvacet
vtělení
to
třeba
někam
povede
to
ne
ten
správný
způsob
jestliže
v
tom
není
touha.
Tak
bez
tou
se
nikam
a
jít
takže
bych
radil
i
tomu
kdo
dělá
nějaká
vysloví
aby
předtím
vzbudil
tomu
mu
mši
začne
dělat
že
málo
do
je
schopen
rovnou
nějakým
písmen
se
do
věčnosti
dostat
z
toho
důvodu
že
tomu
musí
věřit
a
výhrad
slabá
víra
je
taky
podnět
samo
sebou
ale
je
slabá
kdežto
já
když
jsem
s
tím
vyslance
nic
začne
tak
se
jim
nepotřeboval
věřit
a
ten
je
přesvědčen
já
jsem
věděl
že
mají
ten
účinek.
Tak
to
bylo
jiné
já
jsem
nepotřeboval
víry
dodneška
žádnou
výdeji
ale
taky
nemůžu
být
zase
ten
toho
něčím
za
vyklá
to
nejde
že
jsem
dílo
nikdy
ještě
nezačal
a
váš
případ
je
jiný
se
být
opatrný
a
vy
musíte
pořád
v
tobě
podněcovat
touhu
to
znamená
každé
koncentraci
i
písmenové
jakékoliv
je
musí
přecházet
celou
dění
příprava
tak
jak
jsem
napsal
v
té
mystické
koncentraci.
Kde
jsem
psal
jenom
o
přípravě
prosím
doporučuji
přede
si
ty
principy
té
přípravy
přečíst
tam
jsou
ve
zkratce
to
bohové
jako
tady
le
o
tom
spisu
a
do
toho
nechce
mít
všechno
po
nepotřebuje
že
to
ten
odůvodnění
tak
by
to
mělo
stačit
já
sem
se
to
tam
pouto
přípravu
odlívá
nebo
ji
bude
nedělá
tomu
mohu
zaručit
že
nemůže
jeho
modlitba
a
je
to
modlitba
jakákoliv
nikdy
že
spojovací
protože
je
příliš
velký
skok
který
musí
udělat
mezi
demě
životem
aby
s
tou
modlitbou
neprovedete
spor
tole
není
to
nejde
to
by
se
v
něco
přece
o
to
moc
dobře
dopadne
tak
začnou
pravda
jakých
transů
ten
správné
nebo
protože
neví
co
co
se
má
spát
a
upadat
a
do
bezvědomí
pro
ně
tak
nějak
a
po
lotra
na
to
je
všechno
nesprávné
to
musel
sledovat.
Že
jsem
byl
v
životě
neděje
a
kdybyste
to
začlo
jít
tak
se
toho
hrozně
boje
že
to
to
není
domov
stav
při
modlitbě
já
jsem
o
tom
čela
mlu
o
tom
že
třebas
je
ta
drobnou
má
omezil
tou
a
činností
že
mezi
tím
životem
a
modlitbou
a
zažívám
jakýkoliv
ta
přivodit
by
pokud
mám
dojem
že
ten
stav
je
vyšší
než
ten
světský
život
který
žiju
mimo
modlitbu
to
přeci
poznám
tak
pak
musím
uznat
za
správné
abych
tento
stav
převáděl
to
té
ostatní
části
dne
do
té
přenosu
obecně
řečeno
kdybych
například.
Dejme
tomu
zažíval
klid
v
té
své
modlitbě
tak
se
budu
snažit
i
při
té
modlitbě
i
při
té
práci
porá
tabor
ten
klid
zažívat
budu
se
snažit
neví
klidu
pochopitelně
to
je
na
věc
ale
já
ho
tam
přes
budu
to
dít
přímou
protože
mám
za
to
že
jestliže
při
modlitbě
zažívám
klid
že
tam
ke
mně
mluví
už
bůh
klidem
že
modlitba
citu
je
tuhleta
mystická
když
já
boha
ne
hmota
nebo
nějak
se
s
ním
nestýkám
ještě
tak.
To
tak
jasně
nýbrž
jenom
temně
jak
se
říká
je
se
vyjadřují
mystikové
nevadí
je
to
spojovací
stav
taky
začáteční
ne
ale
po
asie
a
já
ho
musím
uvést
jemňounce
do
své
činnosti
a
to
se
dělá
tím
způsobem
že
já
jsem
plné
činnosti
a
řeknu
pane
bože
vstup
do
ní
buď
tak
dobrý
a
tím.
Když
jsem
v
tom
nejlepším
rozumíte
když
mě
do
třeba
jde
vstup
do
třebas
do
toho
že
mě
to
teďka
spokojuje
ba
něco
jaká
činnost
spokojuje
to
není
na
to
nejlepší
že
ano
já
to
bez
stalo
bez
toho
užitku
pro
sebe
takže
v
okamžiku
uspokojení
to
uspokojení
obětuju
bohu
tím
způsobem
než
devátého
obětuju
uspokojení
to
je
prohlašování
kterým
neznamená
to
je
jenom
deklaraci
tím
mu
to
neobětuju
vůbec.
To
bylo
se
do
představit
co
to
obětovat
bohu
pokolení
to
nikdo
neumí
ale
když
si
že
já
při
modlitbě
zažívám
ticho
tak
já
mu
pomocí
tohoto
božího
satanu
obětuju
to
moje
uspokojení
já
ho
tam
uvedu
k
tomu
mému
uspokojení
to
znamená
řeknu
víš
to
je
tu
vůli
užitek
to
si
vlastně
ty
tady
se
mnou
s
tím
s
tím
uspokojením
které
tady
mám
to
čili
tobě
náleží
pod
stát
tobě
náleží
to
abych
se
s
tebou
setkal
s
i
při
tom
svém
uspokojením
nebo
tak
nějak
to
nemusí
takleto
že
to
nemusí
být
ne
a
že
to
jde
velice
jednoduše
já
bych
to
dělal
daleko
jednodušeji
prostě
stal
na
triků
a
to
stabilitu
tady
dělám
pořád
že
flintu
starost
vidu
ne.
A
při
zvu
nebo
je
to
řečeno
odevzdám
se
mu
pomůže
ho
hlasu
tomu
jeho
vlastní
ta
ticha
vlak
ne
to
je
římani
spisů
kde
prostě
píše
že
to
ticho
je
si
tím
nejasnější
hlasem
boží
je
to
první
závaží
ho
oslovení
a
nečekejte
že
nás
bude
oslovit
nějak
naším
křestním
jménem
protože
to
bych
dycky
podíval
situaci
se
sebe
klamu
toto
je
jeden
z
nejdokonalejší
vstupů
na
tomto
stupni
jak
vstupuje
jak
se
může
vstoupit
bůh
i
do
našeho
běžného
života
ano
těžké.
Odpovědět
na
hlas
boží
který
je
tichem
a
já
doufám
že
dneska
se
jí
ti
řekl
jak
se
to
dělá
odpovídat
nahlas
boží
který
je
tichem
znamená
utišit
se
uprostřed
to
žádný
se
dá
oběto
ty
mě
bože
oslabuje
a
já
půl
hlas
liší
a
nemohou
slyšet
jinak
ne
když
jsem
s
tišina
jestliže
o
nich
stojím
a
to
bych
měl
tak
se
bohu
utužovat.
To
bychom
měl
slíbit
a
jestliže
on
dneska
ke
mně
mluví
tichem
on
jindy
budu
mluvit
tím
ty
si
způsobem
rozumíte
ale
nemusím
předvídat
jak
nemusím
ani
o
to
stát
jak
hlavně
že
už
vím
že
ke
mně
mluví
protože
člověk
když
se
k
němu
nemluví
tak
to
obyčejně
za
řeč
nepovažuje
a
bůh
kdyby
mluvil
tak
by
to
nebyl
von
to
by
byl
jenom
nějaký
jeho
pomocník
ale
bůh
který
nemluví
to
je
on
protože
dříve
než
řeč
byla
on
byl
a
to
je
on
který
je
rozumíte
nemluví
lidskou
řečí
to
není
neče
ani
francouz
to
není
vůbec
člověk
jestliže
totiž
se
člověk
otce
modlitbě
takové
sebe
oběti
že
do
přál
bohu
aby
on
v
té
modlitbě
už
k
němu
mohl
mluvit
třeba
tichem.
Tak
je
to
výrazem
toho
že
tam
vystihl
jak
se
správně
obětovat
jak
se
správně
zbavit
sama
sebe
tak
už
to
dokázal
ale
lidská
činnost
ostatní
má
místní
charakter
ta
má
dycky
charakter
toto
udělám
tamto
udělám
tamto
udělám
tak
že
člověk
chtě
nechtě
zapomíná
na
boha
pochopitelně
a
víte
ve
starověku
měli
vzácný
vlastnost
že
představou
činností
konali
úly
by
by
bohu
jdi
to
mířili
čili.
Kdybych
já
byl
nadán
tou
milostí
že
bych
zažíval
v
modlitbě
ticho
k
já
neži
bych
vstupoval
do
činnosti
tak
bych
začínal
tím
tichem
a
protože
bych
mu
dával
najevo
a
tím
úmyslem
bych
to
dělal
svým
hlasem
vcházím
do
činnosti
a
kdykoliv
by
činnost
to
dovoloval
aby
se
to
čí
al
to
nedělal
tak
abych
aby
to
zrušilo
činnost
střílí
všech
automat
že
to
by
to
dělat
né
a
já
bych
číhá
na
tu
příležitost
kdyby
kdykoliv
dovoloval
příležitost
že
bych
mohl
o
na
okamžik
ustat.
Já
bych
je
ta
se
dal
poskytl
milostivě
bohu
příležitost
aby
znovu
svým
tichem
ke
mně
promluvil
a
a
tím
bych
tu
míru
sebeobětování
kterou
už
dokážu
modlitbě
převedl
do
obdobné
míry
sebeobětování
k
činnosti
a
našel
bych
potom
já
to
nechci
prozradit
to
já
vím
co
i
bez
vkládáním
těch
chá
způsob
jak
bych
sloužil
bohu
svou
činností
zatím
tu
činnost
provádím
tak
že
přímý
zapomínám
na
boha
a
potom
by
se
najednou
stalo
že
by
ta
činnost
je
rozpoznal
a
v
lásce
k
bohu
že
by
mě
připomínal
přestože
byl
všepojídající
mě
od
boha
teď
by
mě
k
němu
přiváděla
rozumíte.
A
ne
že
bych
věděl
ke
a
to
může
stát
zrovna
jako
panna
marie
to
ne
jak
ta
řval
světská
bude
oproti
nad
tím
duchem
tohle
potřebuje
tak
se
to
může
stát
já
musím
jenom
přivolit
nic
víc
aby
tam
směl
vstoupit
on
se
od
nás
ti
lidí
nechce
toti
pošetile
potom
se
dostaneme
do
tohoto
způsobu
jednání
tak
zjistíme
že
sme
zbytečně
moc
toho
lety
za
ale
že
to
je
velice
prosté.
Taková
předchází
úroveň
jeho
života
úroveň
mé
modlitby
jsem
si
tím
jist
tak
musím
svým
životem
ovlivňovat
modlitbu
že
s
tím
to
oddělovat
to
znamená
já
ji
tam
musím
vždycky
k
tomu
přidat
k
té
své
činnosti
to
je
to
totéž
jenom
že
to
opačného
hlediska
přijati
v
tom
smyslu
že
se
třebas.
Když
něco
provedu
přišel
jsem
se
odosobnil
okamžitě
přejdu
do
stavu
modlitby
to
znamená
třeba
po
děkuju
bohu
že
je
mně
dal
sílu
k
tomu
odosobnění
k
tomu
sebezáporu
upřímně
mu
po
děkuju
to
by
stačilo
a
trošku
po
se
na
tím
pozastavím
a
dám
se
zase
dá
do
další
činnosti
rozumíte
to
stačí
na
vteřinku
zase
to
nikdo
nebude
slyšet
ani
do
strany
nevšimne
moment
věčnosti
tady
hraje
velkou
roli
nepřechází
to
jako
sebeuspokojení
nýbrž
vděčností
bohu
že
já
tu
schopnost
od
něho
mám
takhle
jednota
ne
toho
boha
živýho
tito
pojetí
tedy
žije
ti
poběží
je
temu
jedná
tak
den
kain
a.
Ale
nemohu
pořád
staví
světí
to
se
nedá
než
jsem
to
měl
tak
jsem
se
musel
sebe
pří
takhle
protekce
se
neřekl
tak
se
to
potom
měl
je
na
vás
se
tam
sebe
sami
ustoupil
a
tak
to
budete
mít
tak
jako
ten
to
já
tam
mě
to
sem
tam
byl
schopen
dokonce
vono
popelem
byla
bližního
jako
sebe
viděl
že
to
nejsem
já
tedyto
chopit
bůh
miloval
z
toho
bližního
a
my
ze
za
mě
toto
mně
bylo
úplně
tak
byla
obdařen
takovými
vlastnostmi
ta
jeho
láska
že
já
jsem
dodneška
do.
Nedorostli
nebo
a
kdybych
náhodou
miloval
bližní
jako
sebe
tak
je
to
ho
vezměme
by
ho
tý
dobrý
ten
na
hodnotit
opravdu
a
tak
když
jsem
přijdu
a
ta
jedna
a
kýmkoliv
to
má
zájmu
duchovní
věci
tak
si
uvědomuje
jak
on
miluje
tak
to
mě
dává
vysoce
tak
bych
mohl
jednat
jako
jako
z
moci
boží
to
strašně
mocný
že
si
dobře
sem
je
do
že
to
já
nevím
tak
by
to
rád
kdybyste
si
znovu
a
tady
mu
strašně
mluvit
aparátu.
Text view •
Help