EN | ES |

prevzate-kotouc-78-05B

prevzate-kotouc-78-05B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Když se stane to že když se stane to že najednou někdo začne zasahovat do vašeho života z vnějšku a vy jste předtím modlitby abyste byli vytrženi se své malátnost netečnosti lenivosti ne začněte vinit ten nástroj který vstoupil do vašeho života on za to nemůže naopak vy byste měli si dělá něco ne šikovného ne pěkného byste ho měli vy nová rozumíte jako litoval ježíš toho jidáše on ho litoval že ministerstvu lépe vylilo o mu to nepřál tuto úlohu vy mu to taky nepřejete a hleďte zbavit toho aspoň svou lítosti a pomoct mu aby to co vykonat vykonat. Neboť tady budete to pociťovat třebas mírně jako jako zásad zlá do vašeho života pro se také může stát rozumíte že vás to jsou samý omyl jeden za druhým to je dáno vaší míru nepoznání nevědomostí tak slunce chovejte k tomu kdo se stal nástrojem totiž opravdu všechno co se se mnou děje vstup jakéhokoliv prostředku který na působí považuju za vstup na stroje božího do mého života a proto nemu to nezazlívá víte o sil ty jsem přestal ve vybrat že ta pak že my se zabít to je pochopitelné jsem měl začátek šťastný rozum jako lidí. Do doporučuje abyste nějak sami zásadně proti sobě zakročoval v tomto stádiu no protože platno království boží násilí trpí a násilím dobýváno ale vůči sobě násilí dělat nemáte zrovna jako nemáte jaká vůči bližnímu že máte sebe milovat jako bližního a on byl proti tomu ježíš jak se si všimli možná dělat násilností na bližním ne a proto je panteismu všechno dopovězeno to se mi tady ptáte a protože tam je jasně řečeno že nemáme zbraň brát proti příteli ne nepříteli a tak dále ne do více vás bouři taky tam dokonce řečeno tak taky nemáme vůči sobě který je taky na úrovni být oblasti lásky do našeho bližního takle nemáme zakročovat. Nýbrž my jestli snahu ses toho dostat tak to je vždycky dobrá známka že se z toho dostat můžeme a jestliže se ale malá a nemáme ani snahu ani tedy se nebude modlit nebo když tak jenom formálně tak to je prosím závada hlubší která byla způsobena špatným zacházení prostředky dosud používané jsem utlumili vývoj na své cestě. Špatným postupem to se může stát že jsem místo dopředu šel dozadu ano to znamená v tomto případě klidně třebas malátnost udělat si rozbor prostředky jimiž šel a zjistit sem mystici jak se jich užíval užíval li se něj běžně k tomu civění tak pak samozřejmě bude zapotřebí. Že se léčit tohleto poradit nic jiného to že je normální duševní léčbou myslím že není to sice věcí lékaře světského ale je to trpělivosti jakou budu se sebou zacházet tak aby těch prostředků které jsem vlastně bylo používáno jinak víte to je ten prostřed nenastává u každého často a můžete vzít na to jest čili jsme ten do tohoto stavu nicnedělání tvého. A je mi to všechny dětmi ho kterýmu si tento stav časem přejde sám a se ocitne se člověk ve stádiu kdy mu to zase přestane být jedno ne ale jak vám říkám když se to předejít dalšímu trvá tohoto stavu tam víte dělat rozbor i rozbor situace a jak se probendila tak přídetak se dostaví sama naléhavost změny jenom proto že je dáte chladnokrevně rozbor bez citového zaujetí ani toho rozboru. Tak to potom nevím to by tam poradil proč říkám že to váma takovou cenu protože vy se dostáváte k tomu znovu jakému si znovu užití prostředků kterými jste neuspěli znovu užití aspoň mentální ve znovu jako z křižuje ve své mysli ve své paměti vy tam vytváříte magnet pole vy to rovnat jsem si často všiml že jsem měl co dělat plni tohoto typu že stačilo když jsem ho nechal vyzpovídat tobě. On musel přesně říct protože tam tu analýzy nechtěl udělat nebo byl línej trvale že ji nechtěl dělat že že mu to bylo všechno jedno ale mně to jedno nebylo když jsem ho znal toto si říkal prosím buď tak dobrý a vyzpovídej se mi se svýho života ne s to nelíbí jak se teďka vidím a budoval jsem v něm takovou velkých touhu být mých očích lepší než jak ho vidím ne napřed aby vůbec toho kterého stejnost dostal a že se mi toto považoval to on se mi poctivě vyzpovídal. A nic jsem nechtěl aby formuloval tu svou malátnost příčiny které si myslí že k tomu vedli dycky no jedno vždycky těmi stalo že po této formulaci on nebyl dále malá on nebyl dále nože o něco v sobě srovnal a je to v sobě formuloval on se o něčem vnitřně přesvědčil jenom tou formulací o čem předtím nebyl přesvědčen a toto přesvědčení ho podnítilo další činnost. jsem pozoroval to případě jako obrazovce to je instituce jedinečná když se provádí upřímně opravdu třebas do vrby se vyzpovídám ale opravdu se vyzpovídat to znamená třeba si zapsat to by bylo taky duch po vědě všechno co předcházelo tomu stavu ne malátnost a ono se to tam postrádá takže ty drobné si které se rozložil se dohromady vloží a vytvoří se nový po ten si. Na kterém jsem že stav dar když ta te rovnovážný st se dostane tak ji zakoušíme buď v životě mimo modlitbu a nebo v životě v modlitbě a tam vždycky přes tento bod rovnovážný je přejít do dalšího ne ro do dalšího bodu nerovnovážně a tak se nemůže stát že při v tomto stádiu modlitby například v něj usínáme to nepovažuju za tragické že to považuju za stav rovnovážně který jsme do k kterého jsme osvítili a protože nevíme si rady s tím že usínáme a nemůžeme tomu zabránit v modlitbě. Tak musím zjednat nerovnováhu jak jsem v modlitbě nedokážu přestanu potom vás dostat musím nerovnováhu z jednat když musím nabrat dechu musím předběho dením světským životem modlitbu a tím poskytnu nový podnět pro provádí stav modlitby aby z něho vyšel i v modlitbě to se tam přenese musím něco navíc nějaké odosobnění jak se jako vysezená provést zevním životě a to jsem rázem objeví potom účinkem modlitbě tam najednou ten spánek překonám ačkoliv jsem přímo proti němu nebojoval rozumíte naopak když moje modlitba je čiperná a můj život nikoliv a tam jsem se dostal rozváže tu tak se snažím ještě přidat modlitbě a přenese se to do toho věčného života ovšem musím tomu v tomto případě pomoci se to dělá opačně z modlitby do života tak tomu se musí uměle pomáhá takovou uvědoměl protože vždycky člověk ten nezi ta modlitba dech přeceňovat věnovat se jenom to poznám na tobě na zanedbávat ten zevní život tak potom když si převést účinky modlitby do zevního života k se musím donutit s větším sebezápor. Ten život a tím se mi přeleju modlitby do zevního života to jsem potřeboval ještě říct ano protože zjednávání rovnovážné ho stavu to rovnováhy který řek by harmonického postupu jak zevním tak vím viním životě na cestě lásky je proto tak důležité a důležitější než jim de protože na této jediné cestě je možno zažívat něco co je sladké jho to znamená jít bez krizí ale jenom za za těchto okolností které jsem tady jmenoval na jiných cestách například se činnosti vůbec ne zmizí se neodejdete pro nejde. To na cestě poznání taky ne na cestě lásky ano ale musíte dbát těchto principů které jsem tady vedl a je potom ještě zatím v tom spisu se tam ještě nedostal tuto styku s bohem tak samo sebou to bude něco tak velkou lépe pro každého člověka do zažívá tomu naše podceňovat zevní život a je to zanedbávat a tím vznikne nerovnováha a utrpení tak že lidé kteří milovali boha velice trpěli a úměrně zákoně víc trpěli to je zcela běžný a není to správné to nebylo sprá. Ne že by byli nedospěli výsledku správnému ale přes velké utrpení nechci vás mít k tomu aby se báli utrpení ale je to zbytečné není to příkladné to naše okolí nedělejte tonete z lasky k bližnímu se vyrovnal s utrpením tak aby nebylo abyste mu bránili ne že budete se mu vyžívat bázlivý. Nýbrž že budu to je čelit vnitřní rovnováhu ano si takový zjevu školský pohled na tvůrčí činnost boží na za správné to co je napsáno v genezi že z nějakého chodu úvodního se to dále rozlišoval čili od jednoduchého to šlo ke složité a kdybychom toto dění převedli do zvukových symbol toto celé dění tak bychom řekli že ten původní chaos nerozlišené byl o. A to za líčení dovršení čili hmotně toho chou v tomto varu který dneska zažíváme byl čili indické o a proto je to posvátná slabika si když ji opakuju tak se vez od začátku stvoření otevírá tvůrčí činnost a hmotnými směrem ke míst ale protože to dělám otce be spět tak odvádím hmotu do toho nestvořeného stavu a proto jsou indové přesvědčení že vyslovování slabika se člověk může dostat do věčnosti jim to věřím my to uděláme my si to ještě řekneme to žitě ji. Když třebas vyslovuje me nejenom boží skládají se se samohlásek jeho a tak vyslovíme ty nejjednodušší principy stvořeného a slabika vo tom představují tu složitost kdy toho magie kombinací že samo hláskami kterou zažíváme nyní takže bychom mohli při soudit podle tohoto principu všemu nějaké jméno které by znamenalo určitý druh složitosti žitý vedení složitosti jo. A takhle vznikla lidská řeč jako výraz pochopení tvůrčí činnosti když tu takže ta lidská řece k nám dostala přes to vytváření z jednoduchého do složitého k nám se k nám dostala ale když mi ji zase užíváme zpětný způsobem aby nás dovedla do nestvořeného tak si máme počínat tak že se ztotožníme se ztotožním s těmi ty lidské řeči které představují tu poměrně málo ještě rozlišení. Tvůrčí hmotu nebo jak chcete vytvořeno věc nebo vytvořen vesmír ne ten ještě nech ticha otec ale velice prostý bez tvar ještě vesmír a toto jméno boží které jsem vám tam jmenoval přestavuje právě takový přechod mezi nestvořeným a mezi tím složitý stvořeným čili když mám touhu přejít do nestvořeného tak velice pomáhá když používám tohoto těchto samohlásek ve hodné uspořádány pod nejhrubší nebo nejste ší do. Ne jemnější tak je tam vrozeno a tím ještě v oblasti toho jiného se dostávám po kraj které jemnosti a tam je jenom krok k tomu abych se ocitl v nestvořeném tak písmenové cvičení jak tomu říká pokud je to modlitba musí ste kde to modlitba nás vede na pokraji stvořeného a na pokraji nestvořeného čili hnedle k bohu kdy je to modlitba jestli pro to opakování tohoto jména bože božího to že se samohlásek je konáno za účelem abychom do věčnosti vešli. Jestliže je to vedeno touhou do věčnosti se dostat do touha je dalším důležitým prvkem této činnosti bez by to bylo jenom mechanické přeříkávám které by nikam nevedlo tato touha spojená s tímhletím a spojená z další řek bych dalším transformátorem této síly že pokud je ten do zorat živý tedy lidským živým tělem tak dokonale transformuje moje vědomí že ho převede do dvojího vědomí musí projít bojí transformací transformaci ne jemnější ho tvůrčího principu to se pásky a transformaci pomocí lidského těla těmito dej mi si eva filtr a plus vůle pro jít. Se dostaneme na hranici to ře něho a tam potom se vystaven vůli boží a když se na lekne když čele zase vůlí bych tak řekl tak drá vůle se dokonale se vůlí od ženou co je vůle moje a poznají se jako jeden pramen slé se nastává spojení podívejte se důležité nenutí na písmenovým cvičeních na této modlitby je to abych . Vy když vyslovuju to jméno a považoval za výraz své oběti s bohu to jsem který se do míry ztotožňuje s tím jménem který vyslovuje že celý pomocí toho jména mých řím do věčnosti jestliže jenom ho vyslovuju tak nemířím. To nestačí nasměroval správně do novou a krz nohy a nevím co to nestačí všechno musím opravdu sebe obětovat musím mít touhu od sebe odejít do věčnosti dokud budu u sebe tak to bude jako dosud že nebudu vděčnosti dokud u sebe nebudu u sebe nebudu tak budu věčnost čili tohleto je ve žil který dovést o že do věčnosti to ze tak ho musím chápat si na něj se dám to být ten pravý duch tohoto cvičení. To je jedna důležitá záležitost druhá důležitá věc přitom je abych byl připraven na to že nevím co čeká a že tedy pude opravdu slova smyslu o můj život. Tomu by to vyletí napřed připraven čili že se smiřuje s tím že se nikdy když se to podaří nesetkám tímto životem tak jak ho opouštím opravdu ježíš kristus naznačil velice jasně tohleto pojďte za mnou ale zanechte všechno a i když ti jeho učedníci se dále stýkali s těmi svými rodinnými. Tak nebyli jejich kdy toho ježíše a co to dokonce dál ještě nebyl ježíše a byli toho ducha svatýho vy ste nemusel opustit aby vůbec mohli se tomu duchu svatýmu oddat a aby mohli z něho získat to vědění které jsme kterého se nemohli obejít čili opravdu je to cesta od sebe k bohu neslevím nic na to není to jenom cesta k bohu a tato dodává směr že je že důležité že k tomu potřebuju dvou filtrů nebo těch samohlásek a toho lidského těla to je technická záležitost ale nezáleží na tolik jako na tomhletom duchu protože to není pouhá technika rozumíte takže vy můžete roztodivně to provádět technicky ale když tam není ten duch nedopadne to dobře a jeli tam ten duch dopadne to dobře protože tak těžké. Se ztotožnit nějaký sebe ztotožnit z nějakým prohlášením takovým jako jedno slovo znamén nebo několikrát sek tak vám musím prozradit že jestliže člověk touhu po věčnosti tak pak je mu všechno dobrem jestliže nemá svatému všechno k ničemu všechno ničím ti říci že když jsem zpočátku říkal jenom jednu lásku přátel tak to mělo větší účinek když jsem potom říkal celé jméno boží. Ty nechci vlastní tomu že se říkal jenom jenom lásku to mělo to učit moje to určité příliš lék asi protože tam nebyl žádný pohyb zvukových ten myslící princip stále na lásce technice není tak otázka tolik nezáleží otázce zrození jako na otázce zaujetí jestliže mně tato věc zaujme vteřinu tak to dělám vteřinu i zaujme do každou noc původní jak to dělám půlhodiny ale varuju vás předtím aby se tu věc nedělali bez zaujetí protože jak se jednou dostanete do takového mechanického odříkání těchto věcí těžko se tomu onou čidel protože po nová srdcem uspává a je v tom pohoda nikam to sice nevede ale můžete si říkat znovu tak za dvacet vtělení to třeba někam povede to ne ten správný způsob jestliže v tom není touha. Tak bez tou se nikam a jít takže bych radil i tomu kdo dělá nějaká vysloví aby předtím vzbudil tomu mu mši začne dělat že málo do je schopen rovnou nějakým písmen se do věčnosti dostat z toho důvodu že tomu musí věřit a výhrad slabá víra je taky podnět samo sebou ale je slabá kdežto když jsem s tím vyslance nic začne tak se jim nepotřeboval věřit a ten je přesvědčen jsem věděl že mají ten účinek. Tak to bylo jiné jsem nepotřeboval víry dodneška žádnou výdeji ale taky nemůžu být zase ten toho něčím za vyklá to nejde že jsem dílo nikdy ještě nezačal a váš případ je jiný se být opatrný a vy musíte pořád v tobě podněcovat touhu to znamená každé koncentraci i písmenové jakékoliv je musí přecházet celou dění příprava tak jak jsem napsal v mystické koncentraci. Kde jsem psal jenom o přípravě prosím doporučuji přede si ty principy přípravy přečíst tam jsou ve zkratce to bohové jako tady le o tom spisu a do toho nechce mít všechno po nepotřebuje že to ten odůvodnění tak by to mělo stačit sem se to tam pouto přípravu odlívá nebo ji bude nedělá tomu mohu zaručit že nemůže jeho modlitba a je to modlitba jakákoliv nikdy že spojovací protože je příliš velký skok který musí udělat mezi demě životem aby s tou modlitbou neprovedete spor tole není to nejde to by se v něco přece o to moc dobře dopadne tak začnou pravda jakých transů ten správné nebo protože neví co co se spát a upadat a do bezvědomí pro tak nějak a po lotra na to je všechno nesprávné to musel sledovat. Že jsem byl v životě neděje a kdybyste to začlo jít tak se toho hrozně boje že to to není domov stav při modlitbě jsem o tom čela mlu o tom že třebas je ta drobnou omezil tou a činností že mezi tím životem a modlitbou a zažívám jakýkoliv ta přivodit by pokud mám dojem že ten stav je vyšší než ten světský život který žiju mimo modlitbu to přeci poznám tak pak musím uznat za správné abych tento stav převáděl to ostatní části dne do přenosu obecně řečeno kdybych například. Dejme tomu zažíval klid v své modlitbě tak se budu snažit i při modlitbě i při práci porá tabor ten klid zažívat budu se snažit neví klidu pochopitelně to je na věc ale ho tam přes budu to dít přímou protože mám za to že jestliže při modlitbě zažívám klid že tam ke mně mluví bůh klidem že modlitba citu je tuhleta mystická když boha ne hmota nebo nějak se s ním nestýkám ještě tak. To tak jasně nýbrž jenom temně jak se říká je se vyjadřují mystikové nevadí je to spojovací stav taky začáteční ne ale po asie a ho musím uvést jemňounce do své činnosti a to se dělá tím způsobem že jsem plné činnosti a řeknu pane bože vstup do buď tak dobrý a tím. Když jsem v tom nejlepším rozumíte když do třeba jde vstup do třebas do toho že to teďka spokojuje ba něco jaká činnost spokojuje to není na to nejlepší že ano to bez stalo bez toho užitku pro sebe takže v okamžiku uspokojení to uspokojení obětuju bohu tím způsobem než devátého obětuju uspokojení to je prohlašování kterým neznamená to je jenom deklaraci tím mu to neobětuju vůbec. To bylo se do představit co to obětovat bohu pokolení to nikdo neumí ale když si že při modlitbě zažívám ticho tak mu pomocí tohoto božího satanu obětuju to moje uspokojení ho tam uvedu k tomu mému uspokojení to znamená řeknu víš to je tu vůli užitek to si vlastně ty tady se mnou s tím s tím uspokojením které tady mám to čili tobě náleží pod stát tobě náleží to abych se s tebou setkal s i při tom svém uspokojením nebo tak nějak to nemusí takleto že to nemusí být ne a že to jde velice jednoduše bych to dělal daleko jednodušeji prostě stal na triků a to stabilitu tady dělám pořád že flintu starost vidu ne. A při zvu nebo je to řečeno odevzdám se mu pomůže ho hlasu tomu jeho vlastní ta ticha vlak ne to je římani spisů kde prostě píše že to ticho je si tím nejasnější hlasem boží je to první závaží ho oslovení a nečekejte že nás bude oslovit nějak naším křestním jménem protože to bych dycky podíval situaci se sebe klamu toto je jeden z nejdokonalejší vstupů na tomto stupni jak vstupuje jak se může vstoupit bůh i do našeho běžného života ano těžké. Odpovědět na hlas boží který je tichem a doufám že dneska se ti řekl jak se to dělá odpovídat nahlas boží který je tichem znamená utišit se uprostřed to žádný se oběto ty bože oslabuje a půl hlas liší a nemohou slyšet jinak ne když jsem s tišina jestliže o nich stojím a to bych měl tak se bohu utužovat. To bychom měl slíbit a jestliže on dneska ke mně mluví tichem on jindy budu mluvit tím ty si způsobem rozumíte ale nemusím předvídat jak nemusím ani o to stát jak hlavně že vím že ke mně mluví protože člověk když se k němu nemluví tak to obyčejně za řeč nepovažuje a bůh kdyby mluvil tak by to nebyl von to by byl jenom nějaký jeho pomocník ale bůh který nemluví to je on protože dříve než řeč byla on byl a to je on který je rozumíte nemluví lidskou řečí to není neče ani francouz to není vůbec člověk jestliže totiž se člověk otce modlitbě takové sebe oběti že do přál bohu aby on v modlitbě k němu mohl mluvit třeba tichem. Tak je to výrazem toho že tam vystihl jak se správně obětovat jak se správně zbavit sama sebe tak to dokázal ale lidská činnost ostatní místní charakter ta dycky charakter toto udělám tamto udělám tamto udělám tak že člověk chtě nechtě zapomíná na boha pochopitelně a víte ve starověku měli vzácný vlastnost že představou činností konali úly by by bohu jdi to mířili čili. Kdybych byl nadán tou milostí že bych zažíval v modlitbě ticho k neži bych vstupoval do činnosti tak bych začínal tím tichem a protože bych mu dával najevo a tím úmyslem bych to dělal svým hlasem vcházím do činnosti a kdykoliv by činnost to dovoloval aby se to čí al to nedělal tak abych aby to zrušilo činnost střílí všech automat že to by to dělat a bych číhá na tu příležitost kdyby kdykoliv dovoloval příležitost že bych mohl o na okamžik ustat. bych je ta se dal poskytl milostivě bohu příležitost aby znovu svým tichem ke mně promluvil a a tím bych tu míru sebeobětování kterou dokážu modlitbě převedl do obdobné míry sebeobětování k činnosti a našel bych potom to nechci prozradit to vím co i bez vkládáním těch chá způsob jak bych sloužil bohu svou činností zatím tu činnost provádím tak že přímý zapomínám na boha a potom by se najednou stalo že by ta činnost je rozpoznal a v lásce k bohu že by připomínal přestože byl všepojídající od boha teď by k němu přiváděla rozumíte. A ne že bych věděl ke a to může stát zrovna jako panna marie to ne jak ta řval světská bude oproti nad tím duchem tohle potřebuje tak se to může stát musím jenom přivolit nic víc aby tam směl vstoupit on se od nás ti lidí nechce toti pošetile potom se dostaneme do tohoto způsobu jednání tak zjistíme že sme zbytečně moc toho lety za ale že to je velice prosté. Taková předchází úroveň jeho života úroveň modlitby jsem si tím jist tak musím svým životem ovlivňovat modlitbu že s tím to oddělovat to znamená ji tam musím vždycky k tomu přidat k své činnosti to je to totéž jenom že to opačného hlediska přijati v tom smyslu že se třebas. Když něco provedu přišel jsem se odosobnil okamžitě přejdu do stavu modlitby to znamená třeba po děkuju bohu že je mně dal sílu k tomu odosobnění k tomu sebezáporu upřímně mu po děkuju to by stačilo a trošku po se na tím pozastavím a dám se zase do další činnosti rozumíte to stačí na vteřinku zase to nikdo nebude slyšet ani do strany nevšimne moment věčnosti tady hraje velkou roli nepřechází to jako sebeuspokojení nýbrž vděčností bohu že tu schopnost od něho mám takhle jednota ne toho boha živýho tito pojetí tedy žije ti poběží je temu jedná tak den kain a. Ale nemohu pořád staví světí to se nedá než jsem to měl tak jsem se musel sebe pří takhle protekce se neřekl tak se to potom měl je na vás se tam sebe sami ustoupil a tak to budete mít tak jako ten to tam to sem tam byl schopen dokonce vono popelem byla bližního jako sebe viděl že to nejsem tedyto chopit bůh miloval z toho bližního a my ze za toto mně bylo úplně tak byla obdařen takovými vlastnostmi ta jeho láska že jsem dodneška do. Nedorostli nebo a kdybych náhodou miloval bližní jako sebe tak je to ho vezměme by ho dobrý ten na hodnotit opravdu a tak když jsem přijdu a ta jedna a kýmkoliv to zájmu duchovní věci tak si uvědomuje jak on miluje tak to dává vysoce tak bych mohl jednat jako jako z moci boží to strašně mocný že si dobře sem je do že to nevím tak by to rád kdybyste si znovu a tady mu strašně mluvit aparátu.

Download XMLDownload textWaveform view