Waveform view
prevzate-kotouc-77-06B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Já
nemám
proti
tomu
nic,
protože
kdybyste
vy
proti
tomu
měli
něco,
to
by
bylo
špatné,
to
je
jako
kdyby
ona
proti
tomu
nic-
něco
měla,
že
se
to
nedotýká
jenom
jí.
Tak
ještě
další
princip
bych
chtěl
říci.
A
tím
dalším
principem
je
nezainteresovanost.
česky
mít
zájem
nač
jako
bych
o
to
neměl
zájem.
Já
vás
pořád
mám
k
tomu,
abyste
měli
zájem,
přepněte
si
to.
A
to
je
teďka
velice
obtížné
vám
vysvětlit,
jak
to
myslím.
A
já
si
pomohu
obdobami,
teď
budete
mít
velikou
přednost
před
všemi
ostatními
protože
no
možná
že
i
no
protože
bude
umíte
analogicky
myslet
jako
matematici
a
budete
muset
teďka
se
naučit
analogicky
myslet
je
tomu
tak
jako
když
třebas
rozeznáváme
bezstarostnost.
Na
jedné
straně
a
svatou
bezstarostnost
na
straně
druhé
obě
dvě
se
totálně
od
sebe
liší
totálně
čím
je
způsobená
bezstarostnost
člověka
který
není
poznalí
lajáctvím
sekat
nosti
vlastnostmi
které
se
nehodí
na
duchovní
cestu
kdyby
hořeli
nepoznalí
pro
něco
bylo
by
to
daleko
lepší
než
když
se
nestarají
o
stará
na
počátku
co
to
že
ježíš
kristus
to
tolik
měl
za
zlé
svým
žákům
se
starají
ne
ten
nemůže
mít
kam
dojít.
Ten
prostředky
neřekne
obrovskou
roli
později
pro
li
stratí
nebo
dokonce
napřekážku
víte
já
si
myslím
předpokládám
tak
jsem
to
aspoň
cítil
v
tom
koncentráku
že
až
na
toho
jana
a
toho
bartoloměje
všichni
ostatní
tí
učedníci
ježíšovi
šli
přišli
i
to
pro
napřímili
za
ní
jenom
proto
se
báli
konce
světa
z
poznatek
čistě
světských
starost
o
sebe
šlo
o
ně.
Vůbec
se
nešlo
o
ježíši
jenom
věřili
pro
to
co
by
byl
věděla
že
o
ně
převede
přes
ten
konec
světa
bez
pohromy
a
že
voni
se
ocitnou
věčně
životě
a
ostatní
všichni
stratí
se
úplně
jo
úplně
se
zniči
všechno
bude
zničeno
a
to
bylo
rozhodnutí
že
ani
myšlet
svatý
jan
a
svatý
bartoloměj
nathanael
se
jmenuje
tam
by
vodejdeš
je
není
který
dostal
teprve
tak
tito
dva
mladíci
mnoho
dem
asi
dvcetiletí
by
v
nich
nejmladší
ti
mě
zase
do
žádný
život
než
poustevničení
po
boku
svatého
na
křtitele
brali
jeho
žáci
ty
prostě
zřejmě
přešli
k
ježíši
na
doporučeni
toho.
Svatýho
jana
křtitele
protože
se
ten
při
té
je
předtím
svědkem
pokřtěn
ježíše
chápete
pro
pokřtění
ježíše
po
jeho
vybojování
vítězného
zápasu
na
poušti
ježíš
teprve
potom
přijímal
své
žáky
soudní
a
také
velice
pravděpodobné
že
svatý
jan
mu
poslal
jsem
nejlepší
dva
žáky
své
nenají
nejnadějnější
žáky
a
řekl
jistě
tam
je
pravésvětlo
a
za
vás
se
nebudu
muset
stydět
asi
tak
a
opravdu
se
za
oba
dva
za
nikoho
z
nich
nemusel
stydět.
Zatím
co
svatý
jan
nezemřel
vůbes
násilnou
smrtí
svatý
atomy
se
zmizel
násilnou
smrtí
ze
světa
ale
přednášel
jak
víte
dobře
tyto
věci
v
indii
a
přednášet
křesťanství
v
indii
kterému
o
tak
starou
tradici
naboženskou
a
takhle
tolik
moudrosti
ve
své
tradici
to
byl
nejtěžší
úkol
který
mohl
ježíš
někomu
svěřit
to
nemohl
si
říct
nekomu
nemu
toho
si
říct
ani
pavlovi
tohleto
to
mohl
s
jiným
jenom
na
ničem
nad
ho
národy
otevřeným
srdcem
který
byl
schopen
velkoryse
se
postavit
po
bok
té
indické
moudsti
a
sekundovat.
Ne
hrát
první
roli
a
sekundovat
ano
hrát
druhou
roli
a
zevně
taky
tu
druhou
na
bezvadně
protože
jak
nám
dosvědčují
zprávy
o
jeho
působení
a
o
těch
máme
zprávy
o
moc
indů
tam
mají
velikou
paměť
nikoliv
na
data
ale
na
události
to
mají
velikou
pamět
a
ti
nám
říkají
ten
svatej
bartoloměj
to
byl
člověk
který
opravdu
se
choval
jako
náš
mudrc
to
je
co
říct
a
na
druhé
straně
byl
tam
taky
tomáš
v
indii
jestli
z
vlastní
iniciativy
nebo
poslán
přímého
ten
pochybuju
a
tou
založeným
malinkou
koníka
kde.
Takže
my
jsme
velice
vděční
tomu
že
vydržela
protože
když
tě
taky
píše
xaverský
dyby
tam
přišel
mě
by
se
stane
století
tak
se
s
těmito
tomášovci
setkal
v
indii
a
zjistil
jak
vlastně
ježíš
tehdy
učil
se
dušovali
že
na
nepřidali
a
nic
neubrali
k
tomu
co
je
to
máš
uče
teď
ji
rozuměti
svatou
a
obyčejnou
bezstarostností
proti
obyčejné
bezstarostnosti
e
jako
ježíš
měl
nehodí
hrad
protože
byl
si
jist
že
je
to
lajdáctví
na
to
nebyl
bavit
to
je
prostě
neobdělávání
pole
a
všechno
to
těmi
to
je
tam
mám
říkal
nechávání
ladem
neuži
ne
než
dání
možností
to
je
to
co
vyčítal
velice
krutě
a
s
pláčem
v
očích
jeruzalému
kdyby
věděl
že
teďka
přišla
svého
hodina
a
že
jim
nechopil
jako
lajdáckou
bezstarostnost
von
si
vůbec
nectil
a
nemohli
ho
misijní
než
odsouzením
ctnost
je
tedy
je
vidíte
závislá
na
svatosti
chtěl
ježíš
od
svých
učedníků
aby
byli
svatě
bezstarostní
lese
sebrala
těch
učednících
ta
svatost.
Oni
si
přeci
museli
být
vědomí
od
pevnou
okamžiku
styku
s
tím
mistrem
že
co
dělali
před
tím
nebylo
ve
schodě
s
tím
co
dělali
za
jeho
přítomnosti
že
jakmile
vstoupili
do
jeho
služeb
tak
řekl
nebo
do
společenství
s
ním
že
okamžitě
dělali
zázraky
okamžitě
převraceli
smysl
života
lidí
toto
nikdy
je
nenapadlo
vůbec
dělat
to
čili
že
ta
moc
nebyla
z
nich
oni
si
svatost.
Které
byly
svědky
a
to
je
moc
to
světlo
to
je
od
slova
světlo
véda
věděti
tak
tak
svami
světlo
ano
tak
tu
svatost
mluvili
že
nemají
svou
nýbrž
že
je
to
svatost
ježíšova
o
které
jsem
opa
znějš
všechno
svatého
dělají
jestliže
najednou
vedle
této
svatosti
začli
být
starostliví
tak
to
znamená
že
se
vymykali
z
tohoto
vedení
starostlivého
člověka
ani
pán
bůh
nemůže
řídit
tak
moc
oni.
Čili
nezainteresovanost
se
musí
v
tomto
smyslu
brát
já
musím
všechno
brát
z
rukou
boží
a
noc
které
mám
je
od
něho
a
ne
něco
se
starat
boj
vezmu
ten
postaven
úkol
který
na
který
mám
normální
disposice
to
jsem
třebas
vyučen
matikářem
do
no
pomoct
k
tomu
přistupovat
z
třesením
těla
nýbrž
úkol
jako
úkol
od
boha.
Ke
kterému
se
za
to
tím
jenom
si
že
dneska
jsem
matikářem
předtím
se
byl
rybářem
tím
že
rybář
je
taky
člověk
že
jsem
prostě
člověkem
je
tví
vybavuje
k
tomu
aby
mohl
být
nositelem
moci
boží
daleko
větší
že
než
jak
jsem
to
dosud
a
to
na
všech
to
pociťuju
zatím
ale
abych
se
to
mohlo
stát
nesmím
upadnout
nazpátek
do
starostlivosti
je
znamená
jak
to
udělám
jak
to
dopadne
tak
v
tom
smyslu
starosti
musím
dotoho
jít
jako
do
úkolu
od
boha.
Všechno
musí
být
úkol
od
boha
když
to
ovšem
projde
sítem
rozumu
pochopitelně
rozumné
věci
nemohou
být
od
boha
a
nemravné
věci
taky
né
to
řád
který
nám
dal
ježíš
kristus
do
ruky
požitek
a
ten
to
třebu
žádnou
nutno
ti
tomu
tady
dáno
chovej
se
tak
nechovej
se
tak
je
tak
to
je
toho
řádu
rozumně
poznáva
poznávanému
se
musím
řídit
tak
protoho
ale
musím
říct
tak
nezainteresovanost
znamená
nebýt
zainteresován
natom
jak
to
dopadne
nebo
je
se
mi
to
podaří
nebo
co
stoho
budu
mít
nýbrž
jenom
jesti
sloužím
bohu
jak
to
mohu
zjistit.
Jestli
sloužím
bohu
jestliže
to
tak
jenom
neprohlašuju
já
to
má
jít
jenom
ze
začátku
né
později
to
jsem
tou
vinou
na
to
o
tom
moři
ale
začatku
nemohu
si
pole
nehnou
ne
že
jsem
ochoten
to
byla
víc
než
kdyby
to
dělal
pro
toho
klidně
zálibně
to
připravuju
třeba
říká
nebo
na
mně
chce
třebas
mámli
před
sebou
žáka
který
potřebuje
odemě
výklad
nějakého
pravidla
matematiského
tak
to
pro
mě
nesmí
být
žák
a
nýbrž
to
musí
být
pro
mě
vyslanec
od
boha
příležitost
abych
bohu
sloužil
abych
protože
mě
že
se
nemohu
stýkat
s
bohem
stalo
se
jenom
člověkem
abych
na
měm
dokázal
jak
bych
jednal
kdyby
to
byl
bůh
rozumíte
mi.
Kdyby
tuto
třeba
měl
bůh
prosím
vás
to
je
to
jenom
analogické
myš
tohleto
nebo
jenom
tam
říkal
o
těch
spasen
něco
ti
kteří
dojem
něco
dobrého
že
to
udělal
ježíš
jak
to
je
jenom
obrátil
rozumíte
to
do
domu
ačkoliv
to
nepoznal
že
to
dělali
je
litoval
že
to
děláte
bohu
vy
to
musí
dělat
daleko
lépe
než
kdyby
se
to
dělali
by
to
byl
povídání
mě
a
to
poznatek
stačí
když
to
takhle
budete
dělat.
Tak
to
zachovali
zainteresovanost
jinou
pocitové
hříšníci
neměl
protože
on
říkal
hledal
tví
boží
to
byla
zasel
dostanete
já
nemám
modlit
proti
té
já
nebudu
já
vinu
o
nezainteresovanosti
o
všechno
ostatní
jo
jo
sem
zaniká
na
tom
jestli
třebas
bůh
sem
nějaké
uspokojení
že
řeknu
teď
sto
udělal
dobře
nebo
špatně
jakmile
se
u
mě
oběví
tento
cit.
Toto
emocionální
zažívám
věci
tak
hned
tento
cit
obětuju
ne
já
nemůžu
takhle
to
už
vaší
kroku
pane
tady
vysvětlovat
to
by
nebylo
správné
ale
zkrátka
a
dobře
nemate
nestane
znamená
neobracet
to
k
sobě
si
účinky
mýbrž
je
obracet
k
bohu
na
díle
božím
že
ano
a
to
způsobem
že
počátku
dělám
něco
navíc
co
bych
nedělal
kdy
to
sval
na
svém
a.
Potom
vy
to
takhle
dělám
tak
proto
něco
málo
jsem
tomu
byl
schopen
přidat
já
v
tom
přidal
všechno
co
mohu
ne
nějak
že
bych
odměřoval
co
mám
přidat
a
co
nemam
dost
tady
dost
nějaké
mezi
stanovit
tam
přidám
co
mohu
aby
to
bylo
co
možná
je
dokonalejší
než
to
takhle
dělám
tak
je
to
správně
pochopená
cesta
činnosti
nezainteresované
činnosti
a
já
se
pomocí
té
nezainteresovanosti
dostal
dostanu
podobám
spojení
s
bohem.
Já
vám
bylo
nemohu
líčit
teď
co
jsem
zažíval
nám
v
tom
v
té
zkoušen
ze
skoušce
vlastně
o
to
rovnováze
a
ti
už
ta
zase
na
nezainteresovaně
může
být
totalně
nezainteresovaný
zpočátku
to
nejde
ale
vždycky
poctivě
to
musím
vložit
takovou
mu
nezainteresovanosti
jaké
jsem
schopen
dané
situace
a
že
já
jsem
vám
ří
radil
jako
že
první
co
mohu
udělat
kromě
toho
jsem
tady
řekl
je
a
to
jsem
řekl
ovšem
jenom
mezi
řádky
že
ja
nekonám
příkaz
toho
kdo
mě
to
zdánlivě
dal.
Nýbrž
já
vědomě
konám
příkaz
boží
rozumíte
mi
kdybych
tohleto
nedělal
takto
na
sobě
vůbec
nepociťuje
se
jinak
co
tady
zažíváte
se
mnou
než
jako
obyčejné
řeči
patře
nebo
říkat
není
schopen
olej
ale
tam
se
všemožně
tedy
že
se
okatě
bylo
to
tak
abych
tam
vyčerpávalo
tím
způsobem
pojez
veškeré
místo
vědomí
protože.
Nesloužím
vám
jak
vy
máte
dojem
že
už
se
zase
rozumem
moh
na
paškál
a
rozebíram
tak
na
sebe
pak
se
to
vím
a
taky
tak
se
důvod
du
to
tak
vacovi
bohem
velice
takleto
sloužit
víte
jak
jim
slovy
po
odnímání
na
tom
nezáleží
tam
sem
vám
dát
ten
pochopit
něco
konkretní
počínání
když
na
přemyslet
si
že
ježíš
kristus
jí
nesloužil
bohu
když
léčil
někoho
ze
slepoty
ale
konkrétně
nečinnost
na
potu
vůbec
schromnutí
vede
odpuštění
ší
a
tele
co
bylo
kde
zapotřebí
pana
kří
se
nutných
konkrétně
konkrétní
úkol
vzdělával.
Tak
já
to
chci
ukázat
na
těchto
případech
že
se
si
toho
vědom
že
musím
pokrat
ukovat
nějak
o
za
to
nikoho
nýbrž
to
musí
být
pro
vás
a
ti
je
to
pro
boha
protože
ty
se
mi
tady
od
boha
vy
jste
mě
já
to
přeženu
bohem
v
tomto
oděvu
já
vidím
ovšem
jenom
jeho
oděv
pochopitelně
to
jsou
vaše
těla
vaše
mysli
a
takdále
já
vidím
jenom
jeho
projev
ale
vy
jste
zaručeně
projevy
asi
musím
nestává
žít
vám
na
trhu
že
tohoto
projevu
božího
o
vám
to
to
moci
třebas
utrhám
trvale
asi
za
hlavy
dobře.
Protože
vaše
osobnost
je
oděvem
a
já
si
přeji
abyste
tu
možnost
skrz
ten
oděv
spatřovaly
po
tak
já
ho
stávám
někdy
někdy
vás
do
se
přiodívam
jo
jak
považuju
za
nutné
protože
my
kdyby
člověk
nepřioděl
ránu
ona
by
krvácela
svázat
a
někdy
kdyby
obvaz
nesňal
tak
byste
no
způsobil
v
té
ráně
to
co
by
nemělo
tam
třebas
nastat
já
pomáhám
tak
nějakým
mana
přirovnání
a
nevě
třeba
nestavit
se
člověka
do
té
ře
mě
třeba
světlu
měli
to
přeci
světlem
zahalit
ne
a
tak
té
při
tom
je
jednání
já
si
před
připadám
při
tom
co
tady
dělám
jako
pomocník
velkého
lékaře
jako
instrumentář
rozumíte
tento.
On
léčí
ne
on
uzdravuje
já
se
pokus
jako
pokouším
se
snažím
léčit
ale
vím
že
to
ubere
mě
výhodu
vezme
v
ho
uka
ovšem
je
taky
v
rukách
vašich
pochopíte
to
musí
být
spoluprace
co
vážně
když
má
být
horký
nebo
student
bibli
toto
prosím
vás
u
toho
nového
a
i
to
své
aby
taky
mohli
světit
daleko
se
ta
žhavost
ježíš
hrozné
začátku
své
učitelské
kariéry
na
příkaz
dál
totiž
příklad
takové
žádosti
zapálení
pověsti
svatý
jan
tam
poznává
že
už
proroci
o
tom
co
tady
že
bude
se
separovat
touhou
po
čistotě
chrámu
božího
varovat
čistotě
toho
po
čistotě
hlavního
a
on
symbolicky
podo
tu
je
tu
věc
málokdy
nikoho
třískal
a
tam
tedy
a
z
mlátil
a
vymlátil
z
chrámu
všechny
to
za
mě
ne
a
kupčíky
čili
tím
jasno
ukázal
jak
ty
žádost.
Docílit
že
je
to
touha
po
čisté
ctila
konáte
zasvěcena
mythu
a
veškeré
emocialní
jednání
třeba
karty
číslo
chrám
by
na
tom
a
tam
nevím
to
znamená
do
a
když
já
to
bylo
bože
tohleto
tak
si
mě
zase
tamto
to
tady
tento
popo
který
by
někam
ne
toto
nosit
takže
on
ukázal
že
nejúčinnější
prostředkem
dalším
je
zásadní
odmítá
všeho.
Co
porušuje
čistotu
chrámu
tady
nevíte
že
chrámem
božím
ste
a
do
boží
vás
před
dva
říkal
svatý
pavel
hrobem
tak
jako
kdybyste
byli
zůstaneme
to
je
vznešená
ta
je
člověku
tedy
protože
když
já
třeba
kudy
tento
chrám
to
znamená
nejvyšší
možný
projev
vykonané
boha
tak
se
mi
to
toho
tohoto
projevu
budu
záležet
nebo
vše
a
potom
velice
za
indové
k
ježíši.
Že
se
nedostal
zvířat
se
to
stalo
lidí
že
to
má
přikázat
žitém
ského
úřadu
a
při
tom
smyslu
svého
povolání
se
musel
všímat
jenom
z
toho
důvodu
že
jenom
člověk
my
že
se
spojujou
s
bohem
zvířata
nemohou
čili
těch
se
něčím
ale
jenom
starou
důvodu
že
byl
tady
pro
člověka
poslán
a
člověku
sloužil
a
pro
to
tohoto
chrám
je
máme
vážit
více
než
čehokoliv
jiného
mu
se
vám
to
toto
zkratce
o
bohu
za
to
že
jsem
zapomněl
doma
dopis
na
který
se
nereagovaly
byl
pln
záhadné
čísel
a
to
je
jsem
měl
rozluštit
se
tomuto
rostina
vyznat.
Odrozovat
tak
to
tady
nýbrž
ze
chlap
přesunul
sam
nebo
stávat
se
těžko
se
sem
to
sebou
neznal
a
ne
mu
slíbit
že
samotné
to
bylo
pro
pracuji
protože
se
daří
času
děláte
do
ne
dvanácti
hodinou
šiku
a
to
ještě
ocit
ale
jakmile
se
dění
tak
to
ne
to
musel
a
všechno
vyřídím
pro
če
bouřka
tak
by
mu
chtěl
říct
že
doufám
že
to
co
si
přečetl
z
toho
tomu
razil
hříchy
než
na
to
postavte
na
to
tam
někdy
četli
tak
aby
to
člověka
jenom
podněcovali
nýbrž
musel
se
nikdy
boku
touto
to
se
asi
porodit.
Protože
se
rozebíral
jednu
část
věci
a
nerozuměla
jsem
celek
celku
potom
v
tom
dalším
dokum
že
to
napíšu
proto
toho
jakému
slovem
z
toho
absolutního
poznání
bo
s
toho
bude
seřazení
na
dítky
cosem
zrakového
to
spojení
činností
už
tě
v
vás
že
šup
stopa
protože
ale
neberte
si
předpisovat
stroje
a
to
by
to
ani
bytost
se
tou
pak
si
buďte
do
tím
bude
se
spokojit
má
tak
by
mu
to
za
zlé
protože
je
to
je
více
udělat
nám
přechodně
za
rozhodný
ho
a
nebo
jeho
roku
ten
za
jenom
chce
se
antonínovi
říct
že.
To
zná
víc
míra
tady
zrak
lesem
to
mši
protože
my
jsme
dneska
mohli
přijete
srovnávat
ukazu
ku
pod
tou
hnout
o
tom
knězy
všemožně
na
to
je
ten
konce
vy
tam
to
pavlíku
a
von
se
to
vy
daří
to
máte
poslat
do
prahy
všechny
recepty
tohleto
krmení
aby
se
aby
je
taky
napodobovali
tak
ještě
máte
se
dobře
a
co
si
čas
rozumu
tak
by
chtěla
byl
nestal
ste
mě
nechat
na
mě
já
dycky
tento
někde
je
nemocen
nich
už
jako
to
doufám
stávajícího
že
počne
zase
zdraví
čekat
že
příští
setkání
budu
všechno
nejlepším
zdraví
a
blahobytu.
O
to
tý
nevím
jestli
se
tam
dostane
protože
do
té
poté
prázdný
nebo
jí
prázdniny
od
třináctého
du
dodat
svého
března
bylo
bylo
tomu
atomy
já
si
budu
muset
protože
jsem
už
rok
nebyl
té
rovince
za
jet
drží
nebo
mu
tady
dokazoval
protože
se
nemohl
na
další
doby
ukovat
od
těch
kubánci
kteří
tady
přešla
tady
stojí
jestli
se
rybník
den
do
režim
tak
to
bude
moc
rozumně
za
tím
narodit
bylo
pro
tak
to
je
to
měří
to
takže
bloku
mě
neuvidíte
a
ne
do
to
si
obrazu
protože
sebe
to
neděláte
o
to
ty
vás
láká
do
prahy
to
cesta
vzdálená
dostane
stav
do
prahy
velice
blízkou
cestou
a
vy
o
to
takových
sice
skok
do
toho
no
to
traduje
strany
prahy
na
druhou
trvá
déle
než
rychlý
kam
sveze
do
prahy
je
to
tak
takže
to
není
pocitu
sám
se
předměstí
prahy
víc
než
strašný
co
předností
třebas
byli
no
to
je
to
sou
si
vyhodilo
nako
věkem
studni
do
prahy.
Tak
se
samo
řečem
karnaku
že
on
viděl
za
úředníkem
nám
to
se
mohou
dělat
dvou
bez
priori
přikazoval
kdo
to
taky
ne
a
oni
se
venkova
sebere
nikomu
neslibujte
tak
slibuju
nomine
by
tak
se
severního
muž
který
lotr
položili.
Že
jsem
vám
to
tak
ta
nepomine
nějaký
rezervace
už
mi
ho
božími
o
tom
hroznou
že
jsou
je
ulovil
možná
tam
to
ta
logika
patří
do
tak
my
se
tam
musí
jejich
pří
pozice
záleží
abychom
na
tu
hlavu
tak
to
vypadá
padesát
nekomu
třebas
zdát
sem
sedmnáct
no
se
stejnou
tématu
například
číselnou
a
když
jestliže
toto
tématu
kde
si
začla
a
byla
vysvětlena
a
není
k
další
dalším
rušení
žádný
návod.
Tak
já
bych
chtěl
k
tomu
říct
tohleto
třebas
objevují
se
tam
čísla
která
mají
už
deseti
tu
čáku
to
dřív
nebylo
a
byla
čísla
z
celá
napřed
říkal
tam
se
ověřil
číslo
které
mělo
dostanou
čárku
a
po
tím
zatím
ještě
další
čísla
i
dokonce
to
znamená
to
je
čísel
po
drobné
vedení
jak
si
to
číslo
celé
představuje
v
té
symbolice
obecnou
cestu
kdežto
to
za
co
za
ten
čárku
to
představuje
osobní
zabarvením
té
cesty
teď
kdyby
se
člověk
dověděl
to
to
znamená
tak
beze
podle
toho
moc
zažít
pochopitelně
ale
protože
se
to
zá
celý
sérii.
Tak
je
tady
téměř
jisto
že
nejde
o
dlouhodobý
vedení
nýbrž
se
o
krátkou
dobré
vedení
a
to
ale
tiše
přitom
není
nikoho
kdo
by
to
vysvětlil
tak
je
také
z
toho
zřejmé
nejde
o
to
aby
člověk
věděl
co
to
znamená
nýbrž
aby
se
té
síle
té
milosti
která
se
obsaženo
dovedl
vystavit
totiž
mysím
dycky
myslíme
že
je
mi
lepší
vědět
co
mě
čeká
nebo
co
mám
dělat
nebo
jak
dosáhnout
úspěchu
to
ale
na
této
cestě
nárok
vyplatí
protože
ten
kdo
to
věděl
to
je
někdo
jiný
než
ten
který
se
podle
toho
řídí.
Kdyby
byli
totiž
žáci
ježíšovi
vy
byli
v
prvním
okamžiku
kdy
k
němu
přišli
učedníci
jak
to
s
ním
dopadne
na
kříži
tak
by
těžká
ho
byli
následovali
ono
bylo
dobře
že
to
nevěděli
že
si
to
představovali
napřed
velice
laskavě
že
to
pro
lineárně
nahoru
dokonce
si
představovali
že
bude
konec
světa
ne
a
že
oni
při
tom
konci
světa
vyjdou
z
toho
dobře
že
to
spaseni
ani
to
jim
ježíš
kristus
nebralo
důležitější
bylo
že
svou
milosti
de
při
nich
přítomen
že
například
dejme
tomu
oni
ačkoli
byli
obyčejnými
rybáři
okamžitě
mohli
dělat
zázraky
věděli
mystikové
silou
po
tom
není
pochyby
tak
tohleto
bylo
rozhodující.
A
teď
je
třeba
jestliže
člověk
je
takhle
veden
například
písmu
symboliku
si
všimnou
jestli
něco
v
tom
lidském
životě
se
změnil
že
si
tam
něco
přivést
nebo
ještě
ně
jestli
něčeho
umět
lidského
já
nebo
tak
neboť
v
tom
snu
těší
že
se
to
vysvětlí
slovy
a
je
dokonce
nebezpečný
že
kdyby
se
to
slovně
vysvětlil
že
by
se
s
třebas
ani
nebylo
možno
sledu
že
by
to
že
by
to
člověk
podal
o
že
by
to
tím
to
prosím
je
neřídil
to
ty
případě
není
nebezpečí
já
se
mohl
by
se
to
stát.
Kdežto
když
se
to
nedovím
tak
se
nic
nebere
na
té
milosti
která
na
to
byla
nabalena
lépe
řečeno
ono
se
tím
rozvíjela
milost
tím
že
probíhá
nějaký
děj
před
námi
například
mi
starý
žijeme
tak
tím
se
odbavuje
z
té
věčnosti
pro
nás
život
ten
náš
život
by
nebyl
schopen
existovat
oni
chvilinku
kdyby
se
odtamtud
pořád
ne
rozvíjel
kdyby
ten
proces
točí
boží
pořád
nepokračoval
kdybychom
nebyli
pořád
tvoření
pro
každý
den
pro
každou
přecito
to
vytváření
my
opravdu
jsme
živi
z
toho
jaká
milost
nás
potká
a
jakmile
by
nás
měla
tak
umíráme
ano
nemůžeme
bez
toho
být
živi
že
existence
boží
že
vy
něho
všechno
bereme
a
tak
u
těch
snů
to
také
tak
stejně
ty
ty
jsou
tady
proto
aby
vás.
Na
dáli
milostí
kterou
bychom
normálně
nebyli
schopni
do
sebe
asimilovat
kdyby
se
taková
série
snu
zdál
tak
bych
to
považoval
za
napomenutí
že
ne
realizuju
správně
to
původní
číslo
v
té
sféry
kterým
to
začlo
že
je
to
asi
situace
že
já
musím
být
ustavičně
znovu
nějak
umět
slasti
podněcováno
je
to
nic
zlého
není
sem
prostě
zajít
milosti
je
to
vlita
je
ale.
Jestli
se
to
děje
pořád
na
úrovni
snů
tak
já
bych
v
tom
osobně
viděl
napomenutí
protože
ona
by
se
to
mělo
přesunout
do
oblasti
vědomí
totiž
mě
například
kdyby
se
vzdá
sem
takového
obsahu
tak
první
co
by
mě
napadlo
čím
jsem
se
provinil
to
je
zásada
řešení
každého
snu
jestliže
bych
a
to
nepřišel.
Tak
by
se
mi
sezdal
další
sen
té
že
se
ry
a
za
by
se
mi
tak
dlouho
až
bych
tu
měl
z
převedl
do
běžného
vědomí
s
by
tu
touhu
měl
se
pnapravit
že
bych
konečně
si
to
nepotřeboval
nechat
zdát
nýbrž
že
bych
do
toho
plul
do
té
situace
která
se
mi
těmi
sní
ráma
já
to
jsem
zásadně
proti
soustavně
vedení
snu
možná
je
že
to
moje
osobní
zaujetí
proti
tomu
možná
že
to
nemá
být
a
já
se
přesvědčil
na
mnoha
marto
kteří
po
celý
život
byli
vedeni
si
ale
dá
se
vůbec
nedostali
protože
si
to
dali
líbit
ne
neděl
jste
jenom
ty
muset
kyne
se
těšil
další
sem
a
že
se
něco
bude
napovězeno
tomu
moc
nerozuměli
a
že.
Tolik
neudělal
a
kdyby
to
byli
tomu
rozuměli
tak
se
dopouštěli
ještě
větších
blbce
v
tom
shlídli
protože
věřit
jak
jsem
zahradě
svých
slu
to
se
velice
návodné
případy
jenomže
v
době
mně
to
došlo
bohnic
si
to
řešil
protože
to
jsou
denní
poukaz
známe
tvou
denní
nebo
týdenní
tou
kazí
co
se
má
dalšího
počít
a
jestli
to
neuděláš
tak
prostě
jenom
se
tě
otevírají
dveře
někam
co
je
potom
jedno
když
to
nerozumíš
co
děláš
hlavní
je
si
vědom
že
tu
milost
tady
máš
a
že
z
ožiješ
když
by
byl
si
vědom
toho
co
to
znamená
tak
každým
výklad
který
bych
já
podal
například
byli
dostane
by
daleko
dostaneš
než
to
vedení
samotnou
milost
já
si
já
vy
když
napřed
přiblížím
ke
svému
střed
nima
momenty
pro
žitému
jak
si
to
dneska
vysvětluje
jinak
jako
asi
by
ty
čtete
třebas
ty
moje
román
tak
si
to
zase
vysvětlit
že
jinak
než
předtím
nebo
ji
tam
něco
nového
ne
tak
já
taky
tomu
úplně
co
nebo
ho
a
ří
říkám
si
věk
jsem
tehdy
nevěděl
že
to
vedení
k
tomu
a
k
tomu
já
bych
to
byl
býval
udělal
ale
kdybych
to
byl
býval
udělal
tak
to
mělo
obyčejně
neblahé
následky.
Protože
ten
sen
je
tady
proto
nevysvětlil
že
si
že
to
viděli
jako
zahradu
že
to
tak
má
být
že
totiž
kdyby
nese
tak
jak
k
tomu
mám
klíč
zrovna
jako
třeba
ten
základní
sem
si
tě
zdál
trva
ve
chvíli
já
sem
tam
přišel
abys
to
měl
by
světle
a
ne
a
ty
další
kupodivu
nemá
nikoho
a
sám
si
to
nevysvětlují
nebo
já
nevím
to
nějak
vysvětluje
než
asi
ne
čit
mu
vším
pořádku
nebyl
to
tragicky
ale
až
se
jednou
dostane
do
odvažovat
tak
na
to
mezi
těmi
očima
sedneme
já
a
podle
tvé
si
to
jako
minulost
jako
milost
která
přešla
a
my
si
říkat
čím
to
asi
bylo
jo
budeme
se
dohadovat
to
se
budeme
jenom
dohadovat
nový
bylo
dobře
si
k
tomu
snu
se
něco
stalo
mezitím
se
napsat
události
které
nebyly
normální
které
zatím
ne
nebo
předtím
jsem
předcházeli
a
tím
by
se
člověk
sám
dostal
na
úroveň
výkladový.
To
asi
od
těch
stará
já
mám
dojem
že
by
jako
že
to
se
mi
že
my
to
zatím
k
tomu
abyste
nastoupili
cestu
lásky
k
bohu
protože
když
někoho
miluju
tak
na
něho
myslím
né
asi
tak
nějak
ovšem
já
nevím
jestli
se
si
přečtli
správně
to
co
jsem
napsal
lidské
koncentraci
v
tom
spisu
anebo
jestli
jsem
to
řekl
špatně
ale
já
s
tím
jak
to
děláte
absolutně
nesouhlasím
posadit
chcete
to
jedno
jasně
a
neříkám
já
říkal
že
tím
prostě
nesouhlasím
ano
protože
my
musíme
zásadně
rozeznávat.
Jakým
způsobem
se
dosahuje
na
této
duchovní
cestě
řek
způsobem
se
dosahuje
v
běžném
životě
to
jsou
dva
velké
rozdíly
v
tomto
během
života
ve
kterém
žijeme
dosahuje
bereme
něco
tím
že
já
co
dělám
se
snažím
se
toho
zmocnit
taženo
to
vyřešit
na
že
dokázat
na
nevadí
že
mu
to
nějaký
uspokojení
a
že
nás
toho
třeba
ty
užitek.
Čili
to
je
takové
kluše
kterým
se
ubírá
konání
a
myšlení
v
tomto
světě
já
myslím
že
nikdo
z
nás
jak
já
tak
vy
tomto
světě
neděláme
práci
jenom
z
toho
důvodu
abychom
dělali
nýbrž
nám
to
přináší
určitém
uspokojení
že
jsme
pro
to
třeba
nějak
vy
školení
a
potom
to
děláme
a
taky
na
na
poslední
míře
že
nám
to
něco
vynáší
nemy
se
mi
jenom
peníze
tam
si
konto
uspokojení
také
řek
bych
že
nám
to
přináší
určitou
jistotu
že
v
tom
světě
k
něčemu
jsem
protože
zatím
nedokážu
dělat
žitého
co
by
mně
zajistil
co
mně
dalo
jistotu
podobnou.
Já
kdybych
dělal
něco
co
by
třeba
bylo
to
myšlení
na
boha
tedy
páně
říkáte
tak
bych
neměl
dojem
předem
se
zhostil
svých
úkolů
tomto
světě
dobře
protože
bych
zanedbával
třebas
věci
světské
a
to
není
správné
to
bych
nebyl
na
poli
bože
po
nepochopil
se
to
muselo
života
já
nesmím
zájem
seco
činnost
pochopitelně
tak
prosím
bylo
by
dobře
si
říct
jednu
věc
co
je
toto
dosahování
duchovním
světě
a
jestliže
toto
mám
nějak
vyřešit
tak
já
se
s
vašim
dovolenim
obrátim
na
velice
dobrého
myslitele
a
tím
je
martin
buber
martin
buber
je
filozof
budete
žit
který
je
v
německu
potom
za
války
bez
pole
sice
daleký
protože
se
museli
stěl
jako
že
že
by
zahyne
na
tam
nevydržel
a
tento
martin
buber
napsal
filozofii
jejíž
hlavní
podstata
je
v
češtině
přeložen
je
to
spis
já
a
ty
matce
spis
té
významné
dílo.
A
já
ovšem
jsem
si
vědom
toho
že
to
psán
filozof
kdežto
my
z
nás
já
nevím
já
to
on
mluvit
za
všechny
ty
znás
nikdo
filozofem
je
my
jsme
lidi
prostě
nevinosti
tak
já
se
snažím
svou
rysy
psát
snažím
poučovat
jenom
poučování
sou
nehořeli
spis
to
je
nedělal
nezdá
správné
ne
postavení
a
tento
malým
buber
který
to
tak
semitský
podával
že
možná
že
z
toho
nevybere
te
to
co
já
vám
to
dě
řeknu
já
jsem
totiž
poslouchal
v
tom
ni
přistižen
letech
takovou
spánku
tak.
Text view •
Help