EN | ES |

prevzate-kotouc-77-06B

prevzate-kotouc-77-06B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


nemám proti tomu nic, protože kdybyste vy proti tomu měli něco, to by bylo špatné, to je jako kdyby ona proti tomu nic- něco měla, že se to nedotýká jenom . Tak ještě další princip bych chtěl říci. A tím dalším principem je nezainteresovanost. česky mít zájem nač jako bych o to neměl zájem. vás pořád mám k tomu, abyste měli zájem, přepněte si to. A to je teďka velice obtížné vám vysvětlit, jak to myslím. A si pomohu obdobami, teď budete mít velikou přednost před všemi ostatními protože no možná že i no protože bude umíte analogicky myslet jako matematici a budete muset teďka se naučit analogicky myslet je tomu tak jako když třebas rozeznáváme bezstarostnost. Na jedné straně a svatou bezstarostnost na straně druhé obě dvě se totálně od sebe liší totálně čím je způsobená bezstarostnost člověka který není poznalí lajáctvím sekat nosti vlastnostmi které se nehodí na duchovní cestu kdyby hořeli nepoznalí pro něco bylo by to daleko lepší než když se nestarají o stará na počátku co to že ježíš kristus to tolik měl za zlé svým žákům se starají ne ten nemůže mít kam dojít. Ten prostředky neřekne obrovskou roli později pro li stratí nebo dokonce napřekážku víte si myslím předpokládám tak jsem to aspoň cítil v tom koncentráku že na toho jana a toho bartoloměje všichni ostatní učedníci ježíšovi šli přišli i to pro napřímili za jenom proto se báli konce světa z poznatek čistě světských starost o sebe šlo o . Vůbec se nešlo o ježíši jenom věřili pro to co by byl věděla že o převede přes ten konec světa bez pohromy a že voni se ocitnou věčně životě a ostatní všichni stratí se úplně jo úplně se zniči všechno bude zničeno a to bylo rozhodnutí že ani myšlet svatý jan a svatý bartoloměj nathanael se jmenuje tam by vodejdeš je není který dostal teprve tak tito dva mladíci mnoho dem asi dvcetiletí by v nich nejmladší ti zase do žádný život než poustevničení po boku svatého na křtitele brali jeho žáci ty prostě zřejmě přešli k ježíši na doporučeni toho. Svatýho jana křtitele protože se ten při je předtím svědkem pokřtěn ježíše chápete pro pokřtění ježíše po jeho vybojování vítězného zápasu na poušti ježíš teprve potom přijímal své žáky soudní a také velice pravděpodobné že svatý jan mu poslal jsem nejlepší dva žáky své nenají nejnadějnější žáky a řekl jistě tam je pravésvětlo a za vás se nebudu muset stydět asi tak a opravdu se za oba dva za nikoho z nich nemusel stydět. Zatím co svatý jan nezemřel vůbes násilnou smrtí svatý atomy se zmizel násilnou smrtí ze světa ale přednášel jak víte dobře tyto věci v indii a přednášet křesťanství v indii kterému o tak starou tradici naboženskou a takhle tolik moudrosti ve své tradici to byl nejtěžší úkol který mohl ježíš někomu svěřit to nemohl si říct nekomu nemu toho si říct ani pavlovi tohleto to mohl s jiným jenom na ničem nad ho národy otevřeným srdcem který byl schopen velkoryse se postavit po bok indické moudsti a sekundovat. Ne hrát první roli a sekundovat ano hrát druhou roli a zevně taky tu druhou na bezvadně protože jak nám dosvědčují zprávy o jeho působení a o těch máme zprávy o moc indů tam mají velikou paměť nikoliv na data ale na události to mají velikou pamět a ti nám říkají ten svatej bartoloměj to byl člověk který opravdu se choval jako náš mudrc to je co říct a na druhé straně byl tam taky tomáš v indii jestli z vlastní iniciativy nebo poslán přímého ten pochybuju a tou založeným malinkou koníka kde. Takže my jsme velice vděční tomu že vydržela protože když taky píše xaverský dyby tam přišel by se stane století tak se s těmito tomášovci setkal v indii a zjistil jak vlastně ježíš tehdy učil se dušovali že na nepřidali a nic neubrali k tomu co je to máš uče teď ji rozuměti svatou a obyčejnou bezstarostností proti obyčejné bezstarostnosti e jako ježíš měl nehodí hrad protože byl si jist že je to lajdáctví na to nebyl bavit to je prostě neobdělávání pole a všechno to těmi to je tam mám říkal nechávání ladem neuži ne než dání možností to je to co vyčítal velice krutě a s pláčem v očích jeruzalému kdyby věděl že teďka přišla svého hodina a že jim nechopil jako lajdáckou bezstarostnost von si vůbec nectil a nemohli ho misijní než odsouzením ctnost je tedy je vidíte závislá na svatosti chtěl ježíš od svých učedníků aby byli svatě bezstarostní lese sebrala těch učednících ta svatost. Oni si přeci museli být vědomí od pevnou okamžiku styku s tím mistrem že co dělali před tím nebylo ve schodě s tím co dělali za jeho přítomnosti že jakmile vstoupili do jeho služeb tak řekl nebo do společenství s ním že okamžitě dělali zázraky okamžitě převraceli smysl života lidí toto nikdy je nenapadlo vůbec dělat to čili že ta moc nebyla z nich oni si svatost. Které byly svědky a to je moc to světlo to je od slova světlo véda věděti tak tak svami světlo ano tak tu svatost mluvili že nemají svou nýbrž že je to svatost ježíšova o které jsem opa znějš všechno svatého dělají jestliže najednou vedle této svatosti začli být starostliví tak to znamená že se vymykali z tohoto vedení starostlivého člověka ani pán bůh nemůže řídit tak moc oni. Čili nezainteresovanost se musí v tomto smyslu brát musím všechno brát z rukou boží a noc které mám je od něho a ne něco se starat boj vezmu ten postaven úkol který na který mám normální disposice to jsem třebas vyučen matikářem do no pomoct k tomu přistupovat z třesením těla nýbrž úkol jako úkol od boha. Ke kterému se za to tím jenom si že dneska jsem matikářem předtím se byl rybářem tím že rybář je taky člověk že jsem prostě člověkem je tví vybavuje k tomu aby mohl být nositelem moci boží daleko větší že než jak jsem to dosud a to na všech to pociťuju zatím ale abych se to mohlo stát nesmím upadnout nazpátek do starostlivosti je znamená jak to udělám jak to dopadne tak v tom smyslu starosti musím dotoho jít jako do úkolu od boha. Všechno musí být úkol od boha když to ovšem projde sítem rozumu pochopitelně rozumné věci nemohou být od boha a nemravné věci taky to řád který nám dal ježíš kristus do ruky požitek a ten to třebu žádnou nutno ti tomu tady dáno chovej se tak nechovej se tak je tak to je toho řádu rozumně poznáva poznávanému se musím řídit tak protoho ale musím říct tak nezainteresovanost znamená nebýt zainteresován natom jak to dopadne nebo je se mi to podaří nebo co stoho budu mít nýbrž jenom jesti sloužím bohu jak to mohu zjistit. Jestli sloužím bohu jestliže to tak jenom neprohlašuju to jít jenom ze začátku později to jsem tou vinou na to o tom moři ale začatku nemohu si pole nehnou ne že jsem ochoten to byla víc než kdyby to dělal pro toho klidně zálibně to připravuju třeba říká nebo na mně chce třebas mámli před sebou žáka který potřebuje odemě výklad nějakého pravidla matematiského tak to pro nesmí být žák a nýbrž to musí být pro vyslanec od boha příležitost abych bohu sloužil abych protože že se nemohu stýkat s bohem stalo se jenom člověkem abych na měm dokázal jak bych jednal kdyby to byl bůh rozumíte mi. Kdyby tuto třeba měl bůh prosím vás to je to jenom analogické myš tohleto nebo jenom tam říkal o těch spasen něco ti kteří dojem něco dobrého že to udělal ježíš jak to je jenom obrátil rozumíte to do domu ačkoliv to nepoznal že to dělali je litoval že to děláte bohu vy to musí dělat daleko lépe než kdyby se to dělali by to byl povídání a to poznatek stačí když to takhle budete dělat. Tak to zachovali zainteresovanost jinou pocitové hříšníci neměl protože on říkal hledal tví boží to byla zasel dostanete nemám modlit proti nebudu vinu o nezainteresovanosti o všechno ostatní jo jo sem zaniká na tom jestli třebas bůh sem nějaké uspokojení že řeknu teď sto udělal dobře nebo špatně jakmile se u oběví tento cit. Toto emocionální zažívám věci tak hned tento cit obětuju ne nemůžu takhle to vaší kroku pane tady vysvětlovat to by nebylo správné ale zkrátka a dobře nemate nestane znamená neobracet to k sobě si účinky mýbrž je obracet k bohu na díle božím že ano a to způsobem že počátku dělám něco navíc co bych nedělal kdy to sval na svém a. Potom vy to takhle dělám tak proto něco málo jsem tomu byl schopen přidat v tom přidal všechno co mohu ne nějak že bych odměřoval co mám přidat a co nemam dost tady dost nějaké mezi stanovit tam přidám co mohu aby to bylo co možná je dokonalejší než to takhle dělám tak je to správně pochopená cesta činnosti nezainteresované činnosti a se pomocí nezainteresovanosti dostal dostanu podobám spojení s bohem. vám bylo nemohu líčit teď co jsem zažíval nám v tom v zkoušen ze skoušce vlastně o to rovnováze a ti ta zase na nezainteresovaně může být totalně nezainteresovaný zpočátku to nejde ale vždycky poctivě to musím vložit takovou mu nezainteresovanosti jaké jsem schopen dané situace a že jsem vám ří radil jako že první co mohu udělat kromě toho jsem tady řekl je a to jsem řekl ovšem jenom mezi řádky že ja nekonám příkaz toho kdo to zdánlivě dal. Nýbrž vědomě konám příkaz boží rozumíte mi kdybych tohleto nedělal takto na sobě vůbec nepociťuje se jinak co tady zažíváte se mnou než jako obyčejné řeči patře nebo říkat není schopen olej ale tam se všemožně tedy že se okatě bylo to tak abych tam vyčerpávalo tím způsobem pojez veškeré místo vědomí protože. Nesloužím vám jak vy máte dojem že se zase rozumem moh na paškál a rozebíram tak na sebe pak se to vím a taky tak se důvod du to tak vacovi bohem velice takleto sloužit víte jak jim slovy po odnímání na tom nezáleží tam sem vám dát ten pochopit něco konkretní počínání když na přemyslet si že ježíš kristus nesloužil bohu když léčil někoho ze slepoty ale konkrétně nečinnost na potu vůbec schromnutí vede odpuštění ší a tele co bylo kde zapotřebí pana kří se nutných konkrétně konkrétní úkol vzdělával. Tak to chci ukázat na těchto případech že se si toho vědom že musím pokrat ukovat nějak o za to nikoho nýbrž to musí být pro vás a ti je to pro boha protože ty se mi tady od boha vy jste to přeženu bohem v tomto oděvu vidím ovšem jenom jeho oděv pochopitelně to jsou vaše těla vaše mysli a takdále vidím jenom jeho projev ale vy jste zaručeně projevy asi musím nestává žít vám na trhu že tohoto projevu božího o vám to to moci třebas utrhám trvale asi za hlavy dobře. Protože vaše osobnost je oděvem a si přeji abyste tu možnost skrz ten oděv spatřovaly po tak ho stávám někdy někdy vás do se přiodívam jo jak považuju za nutné protože my kdyby člověk nepřioděl ránu ona by krvácela svázat a někdy kdyby obvaz nesňal tak byste no způsobil v ráně to co by nemělo tam třebas nastat pomáhám tak nějakým mana přirovnání a nevě třeba nestavit se člověka do ře třeba světlu měli to přeci světlem zahalit ne a tak při tom je jednání si před připadám při tom co tady dělám jako pomocník velkého lékaře jako instrumentář rozumíte tento. On léčí ne on uzdravuje se pokus jako pokouším se snažím léčit ale vím že to ubere výhodu vezme v ho uka ovšem je taky v rukách vašich pochopíte to musí být spoluprace co vážně když být horký nebo student bibli toto prosím vás u toho nového a i to své aby taky mohli světit daleko se ta žhavost ježíš hrozné začátku své učitelské kariéry na příkaz dál totiž příklad takové žádosti zapálení pověsti svatý jan tam poznává že proroci o tom co tady že bude se separovat touhou po čistotě chrámu božího varovat čistotě toho po čistotě hlavního a on symbolicky podo tu je tu věc málokdy nikoho třískal a tam tedy a z mlátil a vymlátil z chrámu všechny to za ne a kupčíky čili tím jasno ukázal jak ty žádost. Docílit že je to touha po čisté ctila konáte zasvěcena mythu a veškeré emocialní jednání třeba karty číslo chrám by na tom a tam nevím to znamená do a když to bylo bože tohleto tak si zase tamto to tady tento popo který by někam ne toto nosit takže on ukázal že nejúčinnější prostředkem dalším je zásadní odmítá všeho. Co porušuje čistotu chrámu tady nevíte že chrámem božím ste a do boží vás před dva říkal svatý pavel hrobem tak jako kdybyste byli zůstaneme to je vznešená ta je člověku tedy protože když třeba kudy tento chrám to znamená nejvyšší možný projev vykonané boha tak se mi to toho tohoto projevu budu záležet nebo vše a potom velice za indové k ježíši. Že se nedostal zvířat se to stalo lidí že to přikázat žitém ského úřadu a při tom smyslu svého povolání se musel všímat jenom z toho důvodu že jenom člověk my že se spojujou s bohem zvířata nemohou čili těch se něčím ale jenom starou důvodu že byl tady pro člověka poslán a člověku sloužil a pro to tohoto chrám je máme vážit více než čehokoliv jiného mu se vám to toto zkratce o bohu za to že jsem zapomněl doma dopis na který se nereagovaly byl pln záhadné čísel a to je jsem měl rozluštit se tomuto rostina vyznat. Odrozovat tak to tady nýbrž ze chlap přesunul sam nebo stávat se těžko se sem to sebou neznal a ne mu slíbit že samotné to bylo pro pracuji protože se daří času děláte do ne dvanácti hodinou šiku a to ještě ocit ale jakmile se dění tak to ne to musel a všechno vyřídím pro če bouřka tak by mu chtěl říct že doufám že to co si přečetl z toho tomu razil hříchy než na to postavte na to tam někdy četli tak aby to člověka jenom podněcovali nýbrž musel se nikdy boku touto to se asi porodit. Protože se rozebíral jednu část věci a nerozuměla jsem celek celku potom v tom dalším dokum že to napíšu proto toho jakému slovem z toho absolutního poznání bo s toho bude seřazení na dítky cosem zrakového to spojení činností v vás že šup stopa protože ale neberte si předpisovat stroje a to by to ani bytost se tou pak si buďte do tím bude se spokojit tak by mu to za zlé protože je to je více udělat nám přechodně za rozhodný ho a nebo jeho roku ten za jenom chce se antonínovi říct že. To zná víc míra tady zrak lesem to mši protože my jsme dneska mohli přijete srovnávat ukazu ku pod tou hnout o tom knězy všemožně na to je ten konce vy tam to pavlíku a von se to vy daří to máte poslat do prahy všechny recepty tohleto krmení aby se aby je taky napodobovali tak ještě máte se dobře a co si čas rozumu tak by chtěla byl nestal ste nechat na dycky tento někde je nemocen nich jako to doufám stávajícího že počne zase zdraví čekat že příští setkání budu všechno nejlepším zdraví a blahobytu. O to nevím jestli se tam dostane protože do poté prázdný nebo prázdniny od třináctého du dodat svého března bylo bylo tomu atomy si budu muset protože jsem rok nebyl rovince za jet drží nebo mu tady dokazoval protože se nemohl na další doby ukovat od těch kubánci kteří tady přešla tady stojí jestli se rybník den do režim tak to bude moc rozumně za tím narodit bylo pro tak to je to měří to takže bloku neuvidíte a ne do to si obrazu protože sebe to neděláte o to ty vás láká do prahy to cesta vzdálená dostane stav do prahy velice blízkou cestou a vy o to takových sice skok do toho no to traduje strany prahy na druhou trvá déle než rychlý kam sveze do prahy je to tak takže to není pocitu sám se předměstí prahy víc než strašný co předností třebas byli no to je to sou si vyhodilo nako věkem studni do prahy. Tak se samo řečem karnaku že on viděl za úředníkem nám to se mohou dělat dvou bez priori přikazoval kdo to taky ne a oni se venkova sebere nikomu neslibujte tak slibuju nomine by tak se severního muž který lotr položili. Že jsem vám to tak ta nepomine nějaký rezervace mi ho božími o tom hroznou že jsou je ulovil možná tam to ta logika patří do tak my se tam musí jejich pří pozice záleží abychom na tu hlavu tak to vypadá padesát nekomu třebas zdát sem sedmnáct no se stejnou tématu například číselnou a když jestliže toto tématu kde si začla a byla vysvětlena a není k další dalším rušení žádný návod. Tak bych chtěl k tomu říct tohleto třebas objevují se tam čísla která mají deseti tu čáku to dřív nebylo a byla čísla z celá napřed říkal tam se ověřil číslo které mělo dostanou čárku a po tím zatím ještě další čísla i dokonce to znamená to je čísel po drobné vedení jak si to číslo celé představuje v symbolice obecnou cestu kdežto to za co za ten čárku to představuje osobní zabarvením cesty teď kdyby se člověk dověděl to to znamená tak beze podle toho moc zažít pochopitelně ale protože se to celý sérii. Tak je tady téměř jisto že nejde o dlouhodobý vedení nýbrž se o krátkou dobré vedení a to ale tiše přitom není nikoho kdo by to vysvětlil tak je také z toho zřejmé nejde o to aby člověk věděl co to znamená nýbrž aby se síle milosti která se obsaženo dovedl vystavit totiž mysím dycky myslíme že je mi lepší vědět co čeká nebo co mám dělat nebo jak dosáhnout úspěchu to ale na této cestě nárok vyplatí protože ten kdo to věděl to je někdo jiný než ten který se podle toho řídí. Kdyby byli totiž žáci ježíšovi vy byli v prvním okamžiku kdy k němu přišli učedníci jak to s ním dopadne na kříži tak by těžká ho byli následovali ono bylo dobře že to nevěděli že si to představovali napřed velice laskavě že to pro lineárně nahoru dokonce si představovali že bude konec světa ne a že oni při tom konci světa vyjdou z toho dobře že to spaseni ani to jim ježíš kristus nebralo důležitější bylo že svou milosti de při nich přítomen že například dejme tomu oni ačkoli byli obyčejnými rybáři okamžitě mohli dělat zázraky věděli mystikové silou po tom není pochyby tak tohleto bylo rozhodující. A teď je třeba jestliže člověk je takhle veden například písmu symboliku si všimnou jestli něco v tom lidském životě se změnil že si tam něco přivést nebo ještě jestli něčeho umět lidského nebo tak neboť v tom snu těší že se to vysvětlí slovy a je dokonce nebezpečný že kdyby se to slovně vysvětlil že by se s třebas ani nebylo možno sledu že by to že by to člověk podal o že by to tím to prosím je neřídil to ty případě není nebezpečí se mohl by se to stát. Kdežto když se to nedovím tak se nic nebere na milosti která na to byla nabalena lépe řečeno ono se tím rozvíjela milost tím že probíhá nějaký děj před námi například mi starý žijeme tak tím se odbavuje z věčnosti pro nás život ten náš život by nebyl schopen existovat oni chvilinku kdyby se odtamtud pořád ne rozvíjel kdyby ten proces točí boží pořád nepokračoval kdybychom nebyli pořád tvoření pro každý den pro každou přecito to vytváření my opravdu jsme živi z toho jaká milost nás potká a jakmile by nás měla tak umíráme ano nemůžeme bez toho být živi že existence boží že vy něho všechno bereme a tak u těch snů to také tak stejně ty ty jsou tady proto aby vás. Na dáli milostí kterou bychom normálně nebyli schopni do sebe asimilovat kdyby se taková série snu zdál tak bych to považoval za napomenutí že ne realizuju správně to původní číslo v sféry kterým to začlo že je to asi situace že musím být ustavičně znovu nějak umět slasti podněcováno je to nic zlého není sem prostě zajít milosti je to vlita je ale. Jestli se to děje pořád na úrovni snů tak bych v tom osobně viděl napomenutí protože ona by se to mělo přesunout do oblasti vědomí totiž například kdyby se vzdá sem takového obsahu tak první co by napadlo čím jsem se provinil to je zásada řešení každého snu jestliže bych a to nepřišel. Tak by se mi sezdal další sen že se ry a za by se mi tak dlouho bych tu měl z převedl do běžného vědomí s by tu touhu měl se pnapravit že bych konečně si to nepotřeboval nechat zdát nýbrž že bych do toho plul do situace která se mi těmi sní ráma to jsem zásadně proti soustavně vedení snu možná je že to moje osobní zaujetí proti tomu možná že to nemá být a se přesvědčil na mnoha marto kteří po celý život byli vedeni si ale se vůbec nedostali protože si to dali líbit ne neděl jste jenom ty muset kyne se těšil další sem a že se něco bude napovězeno tomu moc nerozuměli a že. Tolik neudělal a kdyby to byli tomu rozuměli tak se dopouštěli ještě větších blbce v tom shlídli protože věřit jak jsem zahradě svých slu to se velice návodné případy jenomže v době mně to došlo bohnic si to řešil protože to jsou denní poukaz známe tvou denní nebo týdenní tou kazí co se dalšího počít a jestli to neuděláš tak prostě jenom se otevírají dveře někam co je potom jedno když to nerozumíš co děláš hlavní je si vědom že tu milost tady máš a že z ožiješ když by byl si vědom toho co to znamená tak každým výklad který bych podal například byli dostane by daleko dostaneš než to vedení samotnou milost si vy když napřed přiblížím ke svému střed nima momenty pro žitému jak si to dneska vysvětluje jinak jako asi by ty čtete třebas ty moje román tak si to zase vysvětlit že jinak než předtím nebo ji tam něco nového ne tak taky tomu úplně co nebo ho a ří říkám si věk jsem tehdy nevěděl že to vedení k tomu a k tomu bych to byl býval udělal ale kdybych to byl býval udělal tak to mělo obyčejně neblahé následky. Protože ten sen je tady proto nevysvětlil že si že to viděli jako zahradu že to tak být že totiž kdyby nese tak jak k tomu mám klíč zrovna jako třeba ten základní sem si zdál trva ve chvíli sem tam přišel abys to měl by světle a ne a ty další kupodivu nemá nikoho a sám si to nevysvětlují nebo nevím to nějak vysvětluje než asi ne čit mu vším pořádku nebyl to tragicky ale se jednou dostane do odvažovat tak na to mezi těmi očima sedneme a podle tvé si to jako minulost jako milost která přešla a my si říkat čím to asi bylo jo budeme se dohadovat to se budeme jenom dohadovat nový bylo dobře si k tomu snu se něco stalo mezitím se napsat události které nebyly normální které zatím ne nebo předtím jsem předcházeli a tím by se člověk sám dostal na úroveň výkladový. To asi od těch stará mám dojem že by jako že to se mi že my to zatím k tomu abyste nastoupili cestu lásky k bohu protože když někoho miluju tak na něho myslím asi tak nějak ovšem nevím jestli se si přečtli správně to co jsem napsal lidské koncentraci v tom spisu anebo jestli jsem to řekl špatně ale s tím jak to děláte absolutně nesouhlasím posadit chcete to jedno jasně a neříkám říkal že tím prostě nesouhlasím ano protože my musíme zásadně rozeznávat. Jakým způsobem se dosahuje na této duchovní cestě řek způsobem se dosahuje v běžném životě to jsou dva velké rozdíly v tomto během života ve kterém žijeme dosahuje bereme něco tím že co dělám se snažím se toho zmocnit taženo to vyřešit na že dokázat na nevadí že mu to nějaký uspokojení a že nás toho třeba ty užitek. Čili to je takové kluše kterým se ubírá konání a myšlení v tomto světě myslím že nikdo z nás jak tak vy tomto světě neděláme práci jenom z toho důvodu abychom dělali nýbrž nám to přináší určitém uspokojení že jsme pro to třeba nějak vy školení a potom to děláme a taky na na poslední míře že nám to něco vynáší nemy se mi jenom peníze tam si konto uspokojení také řek bych že nám to přináší určitou jistotu že v tom světě k něčemu jsem protože zatím nedokážu dělat žitého co by mně zajistil co mně dalo jistotu podobnou. kdybych dělal něco co by třeba bylo to myšlení na boha tedy páně říkáte tak bych neměl dojem předem se zhostil svých úkolů tomto světě dobře protože bych zanedbával třebas věci světské a to není správné to bych nebyl na poli bože po nepochopil se to muselo života nesmím zájem seco činnost pochopitelně tak prosím bylo by dobře si říct jednu věc co je toto dosahování duchovním světě a jestliže toto mám nějak vyřešit tak se s vašim dovolenim obrátim na velice dobrého myslitele a tím je martin buber martin buber je filozof budete žit který je v německu potom za války bez pole sice daleký protože se museli stěl jako že že by zahyne na tam nevydržel a tento martin buber napsal filozofii jejíž hlavní podstata je v češtině přeložen je to spis a ty matce spis významné dílo. A ovšem jsem si vědom toho že to psán filozof kdežto my z nás nevím to on mluvit za všechny ty znás nikdo filozofem je my jsme lidi prostě nevinosti tak se snažím svou rysy psát snažím poučovat jenom poučování sou nehořeli spis to je nedělal nezdá správné ne postavení a tento malým buber který to tak semitský podával že možná že z toho nevybere te to co vám to řeknu jsem totiž poslouchal v tom ni přistižen letech takovou spánku tak.

Download XMLDownload textWaveform view