Waveform view
prevzate-kotouc-77-06A2
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Právo
čeho
padl
a
v
pohádkách
je
obsažena
moudrost
která
se
dávno
jinak
ztratila
lidová
moudrost
která
patřila
těm
kteří
si
ty
pohádky
vymysleli
to
ten
pohádka
oboru
má
potře
dvě
tého
tonou
zále
ano
to
poněkud
ve
člověku
král
sem
se
vína
někde
v
raném
tlaku
protože
celý
je
to
ještě
na
draky
a
takovéhle
nějaké
čaroděje
a
podobně
to
honza
který
jde
osvobodit
princeznu
třeba
té
toho
kdo
u
nás
naší
orto
dopisovali
že
starších
pravé
já
to
byla
bože
nás
nebo
dokonce
to
to
by
to
pohádky
se
bože
nemyslete
vůbec
nemohou
vydat
to
opsáno
by
neměl
vona
od
živější
jedna
mrse
nebo
povalovali
stalo
ale
to
mě
tak
pochodem
ten
honza
tak
by
se
nebo
nešel
tomu
bych
tam
místo
a
přišel
k
lesu
poněvadž
člověk
jde
za
osvobození
svou
smrt
na
duše
od
toho
balastru
scházející
vtělení
který
je
na
něm
na
rokem
pro
toto
věření
které
mě
to
pracná
ví
dává
rokem
a
dá
čarodějem
tak
než
do
tak
na
na
poznaný
na
letech
peníze
jedna
let
to
to
co
toužící.
A
ten
les
to
mohu
ráno
tohoto
světa
najednou
před
tím
sestoupí
tam
mnohotvárnosti
světa
tak
způsobem
jak
vstoupila
se
chce
koncentrovat
a
toho
to
to
tady
neotevřeli
neměl
padá
ho
ta
odvádět
kterou
vžíval
předtím
kterou
teďka
nechce
zažívat
a
ono
se
jeho
boha
to
připadá
tady
je
to
nová
věc
že
on
předtím
jak
sem
odkládá
to
tečka
to
potom
takový
světlem
okolo
neska
které
hledá
o
to
aby
mu
dal
ho
pomáhat
asi
to
předstírá.
Do
toho
pozměním
a
dávám
půlku
svého
jídla
tohoto
říkám
má
dobré
srdce
a
proto
já
ti
zasvěcenec
té
poutanost
nepotřebovat
a
dávám
toho
plných
kůrou
a
prašivou
kobylku
nebo
koníka
tak
kobylku
to
je
a
ale
nechce
ta
řeka
jako
ničit
jak
při
nemá
tu
kobylku
a
říká
se
na
to
co
razili
no
a
toto
setak
začíná
s
tou
kobylku
a
to
potom
všechno
budu
vysvětlovat
já
na
to
to
řeknete
pane
do
a
to
se
do
něho
vejde
výkladem
ano
kobylku
takové
pronikám
se
má
říkám
kolik
já
se
nakonec
nám
to
jsem
prašiví.
Ale
když
nenecháš
napást
tady
na
té
mytí
mně
a
ve
netrpěl
v
nebesích
měl
vyžívat
pro
toho
účel
pro
který
tě
svěřil
a
své
že
ten
stane
tobě
tak
mně
to
bylo
velice
uprosit
obstála
jedno
jeden
den
byl
dlužen
povaze
takhle
vůbec
to
mohu
nepodíval
ale
on
to
pozoroval
že
se
jí
se
zlepšuje
začne
na
to
být
pořádný
kůň
a
na
tři
dni
to
byl
kumpáni.
Ze
mě
má
tak
je
to
pomoc
to
při
dobré
zvíře
toho
domu
ho
a
tak
obula
přinesl
ten
ne
a
potom
nějakým
další
ano
se
nadal
nebudu
vykládat
já
potřebuju
pro
dnešní
ko
kdysi
dal
se
za
to
si
jenom
toto
první
opomenout
i
toho
starce
to
se
později
nebudu
to
říkat
těchto
sebou
slovně
bych
jak
to
potřebuju
les
je
tedy
svět
totiž
projevené
toto
to
je
jednoho
z
dělené
odved
je
tady
je
vza
který
je
to
zkazka
tady
v
té
vy
takle
já
nemám
věci.
Ale
tu
spojení
mezi
nimi
ten
let
jako
celek
nemohu
pro
ty
slovy
vidět
se
mi
jeví
jako
soustava
tomu
ale
každý
si
rozlehlostí
kořenů
tak
se
ska
se
se
mi
závislá
ta
na
té
váze
ten
je
vidění
závislý
to
je
nastane
vy
a
tak
to
jde
dál
nesmírně
jak
nesmírná
chyba
kterou
kterému
mě
láká
nebo
svádí
moje
pozvání
není
pravda
že
by
to
nebylo
nade
spojitosti
i
když
teďka
nám
to
těžko
vysvětlím
že
ta
spojitost
tady
existuje
kdybyste
přes
ni
stené
způsob
dosahování
šli
do
té
věčnosti.
Tak
byste
nako
napřed
to
viděli
celý
vesmír
ve
smyslu
je
to
potom
vite
vidíme
a
to
nesmí
se
svítá
to
je
mnoho
toku
a
já
sem
tok
se
smí
vám
ozdobuje
a
vždy
to
to
budete
vytýkala
by
to
chtěl
tím
veliký
nějaký
tak
ne
lidé
se
s
to
to
zažívali
procházeli
celý
vesmírem
příklad
zní
třebas
přítel
merta
který
vesmírem
procházeli
a
že
měli
dojem
že
vidí
konečně
let
a
stromy.
Říkal
mě
tomu
točí
já
jsem
pro
tu
chvíli
přestal
vidět
věci
já
se
začal
vě
podstatu
věci
a
ta
podstata
věci
naro
na
všem
věcem
kterému
by
z
podobu
aby
se
vozíte
ale
všechno
by
je
do
podstaty
to
mám
klinické
přicházím
k
tomu
názoru
čeho
dáno
to
ještě
hodně
práci.
Ale
kdo
je
to
správně
ten
člověk
na
to
má
po
ruce
kom
který
mě
to
schopnost
dostat
nevyčet
kmen
za
tenleten
na
laská
s
ní
porodní
živena
zlo
za
tím
účelem
aby
jak
to
v
té
pohádce
čas
postavila
na
nohy
to
si
bude
muset
vysvětlit
se
mysl
nestojí
na
nohou
vůbec
ne
to
je
prašivý
tmavé
kulhavý
to
že
se
pořád
tedy
za
ná
zvát
naše
já
kam
nechceme
třeba
si
tomu.
Že
pokulhává
to
nejste
kde
bychom
měli
či
ani
oku
chali
nenašli
mu
tam
vcházím
já
musím
že
tomu
mám
se
dal
by
se
pozoroval
náš
myšlenkový
pochod
objektivně
že
bychom
se
ve
mně
souvisí
dět
co
je
to
za
skokem
sví
z
uznat
přemety
celé
to
zařídil
svý
se
zmatení
se
to
za
kulhá
takže
to
takže
ta
nesmíříme
na
to
znamená
ona
se
musím
pást
tam
kde
jsou
stromy
kdo
je
nutno
tam
tím.
V
tom
něco
na
tedy
něco
do
tento
dobyli
ne
tak
řekne
a
kdy
ska
nese
a
by
to
se
asi
bude
protože
potrestat
se
má
se
snáze
mysli
se
nám
stane
jsem
takhle
by
to
zdaleka
ský
to
podobného
tak
na
třískám
myšlenkami
nebo
tamti
zkušeností
podmínkami
aby
tam
ještě
nebylo
místo
o
něco
dalšího
eště
vejde
ty
hostiny
tyhlety
prázdnoty
naší
mysli
nebo
moc
kůře
mozkové
jsou
tím
nejužitečnějším
co
nás
je
tam
se
ještě
dovede
něco
jiného
tam
se
vejde
napojení
a
na
krmeno
némysli
těchto
místech
to
centrum
vzniknout
nová
lepší
mysl.
Já
to
řeknu
ještě
indicky
musíme
ska
myslíme
že
mozková
kůra
je
jediná
pomoci
výš
všechno
dáváme
dohromady
jak
kopce
smyslů
tak
z
toho
praze
smyslu
rozumem
úvaha
mi
není
to
pravda
se
neříká
marně
že
někdo
má
dobré
srdce
rozumíte
nebo
nepozve
se
zbytečně
že
něco
do
člověku
na
říčný.
Ono
to
má
tady
osobuje
si
hlavy
ale
tamhle
taky
nějaké
centrum
někde
které
když
je
rušen
nebo
odněkud
hlavy
tak
nefunguje
nama
způsobuje
třeba
pokroku
našem
cuku
v
těle
záplaty
liší
ko
a
ne
jiných
těžkostí
říkají
že
existuje
sedm
čakramů
páteři
než
na
páteři
brzo
síto
mu
nehmotná
centra
o
podají
kopat
místo
ptáte
ří
ale
nevíte
vůbec
stát
si
toto
řekl
může
se
je
zná
jiný
a
centra
po
celé
a
těch
je
daleko
víc
je
těch
sedm
která
způsobí
že
člověk
má
schopnosti
které
bych
jinak
rozum
zrozením
a
pomocí
rozumu
opustí
mysli
nevěl
vypsat
utáhne
odstupu.
A
proto
francii
na
vypadám
se
od
ní
tohoto
světa
se
musím
aspoň
zbavit
dojmu
tohoto
světa
všech
obrazů
proto
vymyká
ze
starých
staří
židé
zakazovali
zavazovat
boha
třebas
ne
cokoli
třebas
obrazem
nebo
symbolem
nesim
do
na
to
porodím
osoba
boha
na
to
dokázali
zvládnout
ale
nedokázali
vlastnost
aby
se
klaněli
zapomenuto
bude
forma
šlo
o
to
byli
síla
to
proti
lidu
se
nemá
dělat
na
to
zvyklí
odložit
a
my
taky
jsme
na
to
vnikli.
Že
mám
sloužit
vedou
se
jinak
ale
co
to
všechno
otakar
tak
podstatě
no
a
takže
ku
upustit
od
všeho
čili
to
se
nedělá
tím
že
se
honí
myšlenky
sou
si
stromy
pokud
se
dívali
potom
vono
to
bylo
nu
třeba
to
bylo
si
vo
to
se
vyprázdnit
o
to
myšlenky
sem
to
na
dožitých
se
jednat
daří
prostě
od
toho
se
musí
klidně
odstupovat
myšlenka
přijde
já
se
vy
přestali
všímat
přije
druhá
přestanu
se
vším
a
zm
se
adamovi
až
je
to
unaví
já
vy
potřebuju
zásobě
nešení
kterému
přepadena
vypotřebuje
rozumem
tu
trpělivost
jako
měl
to
honza
vytrvá
tři
dni.
Totiž
opravdu
dlouho
tento
způsob
tradování
mysli
tak
mysli
připravena
aby
se
byl
nalila
moudrost
toho
dědečka
pro
zasvěcence
toto
se
teď
to
vracím
tomu
dědečkovi
že
toho
takového
ta
byla
o
polovička
pro
ne
já
jsem
to
nemohl
vysvětlit
když
takhle
obráceně
takže
dostanu
se
k
tomu
dosti
a
ono
se
té
moudrosti
to
které
tam
teď
místo.
To
je
už
je
vyprázdnění
kde
se
vybereme
cesty
vyprazdňování
tak
asi
byli
by
se
vyplatí
byli
vy
během
cesty
jenom
naplňování
teď
jsem
pokud
v
životě
v
dělo
se
s
ty
vyprazdňování
já
jsem
upoutat
sem
to
karel
svou
mysl
že
to
kamenovali
už
zase
důležitá
a
to
je
ta
nedost
toho
dědečka
toto
bylo
třeba
mysl
je
pomá
a
jednak
žitém
mysli
opačným
způsobem
co
pořád
nabývá
a
a
musí
popouštět.
A
než
bys
to
taky
la
ovšem
vědomí
potom
vás
to
to
co
vám
řekl
patří
do
cesty
poznání
to
musím
opakovat
a
že
té
cesta
která
nevyžaduje
žádnou
víru
a
kdyby
člověk
víru
že
toho
bych
vstupoval
na
cestu
pomoc
víru
v
boha
které
zpoza
předtím
tak
se
jí
tím
zříct
a
tak
to
se
musí
od
vyprazdňovat
až
se
u
ní
vyprázdním
protože
ta
by
neví
z
vadila
protože
to
a
vy
se
vyberu
něco
tady
na
tomto
světě
že
bytím
toho
věřím
že
to
existuje
té
méně
nebezpečná
výraz
než
věřit
k
tomu
se
ho
boha
který
se
nedovíte
brance
pro
člověka
na
cestě
poznání
to.
To
je
deklaraci
pustá
formalisticky
do
klára
ce
kterou
čověk
na
cestě
poznání
jako
takové
rozhodla
a
musí
vyvrátit
kořen
tak
nesmí
to
pět
se
tady
ukazuje
uli
pomlce
jiného
té
vědomá
mluvilo
st
která
neznala
dorostu
lásky
to
na
něm
se
vstupování
nebo
existence
takového
nýbrž
za
cestu
lidského
života
a
mnoho
tvá
zná
té
cestě
drak
přirození
než
jak
já
to
tady
analyticky
líčím
to
má
svou
co
povýší
abyste
viděli
to
nelibosti
ne
moc
praktického
to
všecko
ne
co
já
tady
jsem
když
si
to
musíte
spojovat.
To
už
bojová
pole
proporcionality
svýho
nadání
to
tam
to
prosívá
ně
u
vás
je
z
lásky
ví
potřebujete
do
určité
míry
milovat
potřebou
se
do
určité
míry
poznávat
potřebujete
topí
to
na
své
existenci
potřebujete
existovat
co
se
ho
musí
být
vaším
zamontováno
a
že
je
to
zamotalo
v
takovém
samém
poměru
já
se
vás
existuje
to
byl
zlo
všem
oko
za
osm
tebe
tak
to
účinku
bezvadně
bez
všech
pruh
tak
jak
je
to
toto
pohádce
o
hodit.
Pamatuj
mu
že
on
to
nezačíná
své
sebepoznání
bož
to
jsou
poznání
se
dostavuje
teprve
postupně
a
tak
je
to
na
cestě
běžné
která
není
jenom
boha
nebo
cestou
poznání
že
to
poznání
velice
opatrně
kráčí
za
vlastní
činnosti
člověka
ten
honza
co
dělá
poznání
se
dostavuje
teprve.
A
je
ve
nahoře
dělá
ost
působí
které
co
nejméně
myslí
na
sebe
a
co
nejvíce
myslí
na
princezna
kterým
pomáhá
na
cestě
někde
na
té
cestě
k
té
princezně
těm
dycky
pomáhá
bez
ohledu
na
sebe
tak
babička
musea
děkuji
a
říkala
ono
ty
má
dobré
roste
zase
mu
to
opakuje
jako
ten
vědec
a
proto
prosím
tě
si
vode
mě
vezmi
z
těchto
věcích
to
tady
vidíš
co
chce
tě
musí
na
odvděčit.
A
jak
víte
on
si
vždycky
každém
případě
to
říká
o
obecně
měla
věc
nepatrnou
to
mu
nejde
o
odměnu
to
opravdu
neurazil
tu
babičku
nebo
něco
ho
takovýho
tím
co
setká
a
dycky
slyším
totéž
kdo
si
zdánlivě
po
ta
protože
tě
nešlo
o
tebe
ty
je
přitom
miloval
jak
si
studuje
bral
by
si
opravdu
věci
na
tomto
světě
máme
brát
ne
pro
věc.
Nýbrž
pro
to
že
je
metodu
lásky
do
které
jsme
zapleten
opravdu
ten
veškerým
toho
pole
nedo
svých
sluhou
musíme
být
ochotni
okamžitě
pustit
souhlasit
jako
jako
že
to
vzácný
totiž
není
to
mít
zase
že
tyto
věci
vyšli
k
ní
já
tam
to
sebe
to
mít
ve
řetu
vlastnost
toho
vadí
neče
ukazoval
dál
ne
k
kdyby
byl
bral
na
to
o
pokoušel
oba
to
babička
říkala
moc
ne
byl
prospěšný
tam
mě
slušně
nic
ne
nebude
chybět.
Ona
by
osvobozené
se
zvete
ale
protože
to
nedá
protože
šlo
o
věc
jedno
tak
šel
dál
to
je
zase
nebudu
metod
samotné
těch
principech
se
to
tam
bezvadně
zamontovány
si
po
všechny
pravdivé
pravdu
e
protože
vy
si
vůlí
celek
nitra
nejenom
nějaký
aspekt
ten
já
vám
tady
vyučuju
celku
analytický
abychom
ukázal
význam
jednotlivých
aspektů
považuje
za
správné
ale
na
toho
to
za
poruším
hučí
by
na
jedno
jedno
toto
že
dobře
znám
se
člověk
badat
starat
člověk
a
dycky
všechno
si
rozebírá.
A
my
jsme
ne
dopřávalo
vůbec
možnost
provedlo
za
se
tyto
věci
náboženské
tajemství
do
toho
se
sápe
to
je
říše
tohleto
sice
ano
a
boží
to
je
předurčenost
nevyzpytatelná
předurčenost
milosti
která
působí
bez
vlivu
člověka
samé
nesmysly.
Na
nás
je
s
tím
dělat
by
to
musíme
všechno
překonat
a
protože
to
je
třeba
překonat
tak
proto
to
musím
rozebrat
kdyby
nebyl
těchto
kdybych
nebo
to
předsudků
jiných
představit
si
takových
já
bych
to
dodatku
ne
postupoval
tak
sem
díle
zásadně
si
eticky
objevoval
to
by
to
kratší
a
co
bych
způsobil
takové
pracovali
všichni
světci
cíle
sico
ne
analyticky
třeba
eticky
že
zlyhal
člověka
se
všemi
jeho
rozumovými
předsudky
tam
nebyl
tak
že
deme
tomu
takový
páter
pio
který
žil
a
ne
všeho
ta
osm
toto
ne.
Tím
se
nový
světec
našeho
století
zřejmě
sebelépe
ty
zachová
si
všechny
člověka
přes
tedy
o
pekle
aby
jako
místech
se
a
do
vykládám
se
lesa
toho
za
to
bych
si
to
bude
pro
sebe
nechal
podáte
bez
přečíst
já
jsem
to
část
schválně
přeložil
jak
jste
si
všimli
abyste
věděli
jak
nemožně
to
vykládá
a
to
mu
nesto
nevadilo
nevíme
protože
voze
z
toho
utrpení
termín
půda.
Ale
ne
bychom
to
utrpení
nesli
který
on
nesměl
musel
že
musí
za
hříšníka
ne
to
bylo
oděno
moc
tu
tíhu
hříchu
a
fakticky
pociťoval
a
to
se
nestudoval
když
on
přišel
když
člověk
musí
šel
třeba
to
byti
ten
známý
ponoru
ne
měsíc
předtím
cítil
že
se
rozhoduje
někde
ve
francii
že
půjde
do
itálii
je
a
říkal
by
si
se
veliký
hříšník
je
strašně
zle
a
mně
pořád
jít
do
protože
tak
tím
hříchu
na
mě
lpí.
A
když
v
tom
pěti
ne
přišel
k
němu
tak
tomu
říkal
už
vás
tomu
jako
bližním
prosím
tě
se
něco
vyzpovídej
já
je
všechny
vlivy
znám
sporu
o
a
čím
pokání
protože
já
už
ty
tím
těch
svý
řítím
nemohu
má
potřeboval
aby
se
pytel
i
od
sebe
vyprázdnil
do
kována
tam
tam
ti
na
to
je
všechno
pořád
stejně
a
nebude
z
toho
byla
úžasná
toho
spal
toto
je
to
mně
předsudky.
To
ta
žili
mu
vás
nemohu
u
těch
předků
nechat
se
do
věc
nebo
je
starat
jakými
třeba
snaží
živo
že
už
ani
ježíš
jenom
nechával
přitom
říkal
to
je
ten
nový
si
mystikem
protože
s
nimi
přis
to
dá
srdce
já
věřím
že
vaše
se
co
jsou
káže
lí
poznávat
tě
milovat
a
proto
se
musíme
tohoto
zbavit.
Tam
se
mě
by
vám
neopomněl
si
že
tomu
honza
trpělivě
čekal
až
se
takovou
ka
na
posedla
osvojit
princeznu
tak
boha
spousta
myšlení
přitom
o
zvaní
zůstal
ne
ta
prázden
od
čekání
toho
pocitu
že
čeká
že
touží
jo
on
pořád
on
nechal
tu
komu
pás
nebo
to
aby
se
pásly
samoúčelné
nýbrž
aby
mohla
ho
dost
k
té
princezna
slibovala.
Čili
ten
člověk
musí
ani
svých
lidi
a
něco
co
by
mu
zastřeno
cíl
aby
se
mu
nastalo
cílem
vyprázdnit
mysl
rozumíte
ubyla
velká
chyba
to
není
cíl
a
mysli
je
prostředkem
a
to
myslím
že
si
pracuje
jasně
vidět
k
tomu
honzo
by
to
bylo
prostředkem
dílem
ne
to
bylo
bývalo
se
na
to
kobylku
tam
stal
a
to
byl
kam
mě
hezkou
se
zruším
tam
čest
ona
měla
oko
byl
rajtoval
si
tam
pomíjejíce
ne
nebo
se
šel
ukázat
domů
matkou
kobylku
nic
toho
se
stalo
umět
mě
čili
potom
necivěl.
Potom
jenže
ten
vědomý
že
právě
to
byla
velice
realita
on
věděl
tu
tímto
neseš
nemůže
setkat
viďte
to
ne
že
ale
že
touhu
osvobození
může
mít
toto
bych
se
toho
všem
a
má
souvisí
zmizí
ženami
které
se
nevidím
řekl
a
ne
domoci
samotnou
říci
třeba
to
vona
před
po
se
temně
řekl
vy
třebas
my
se
modlíme
počínám
idejí
tak
je
to
naprosto
nesmysl
napřed
na
to
nemá
možná
posuzuje
todleto
na
toho
té
věren
se
že
nám
o
tom
de
tak
se
to
sme
zvíře
je
hodnější
nepřímo
ani
z
nebe
ani
nemu
kou
má
tak
může
při
této
do
upřímně
míněné
nevybaví
hlady.
A
ne
mu
to
pomoc
nepřijde
protože
nepředchází
ten
řád
hodnot
ne
to
hroznýho
do
toho
řádu
hodnot
v
jakém
to
vidí
ježíš
a
jaké
jsou
myslet
jenom
to
doporučuje
doporučuje
po
tom
rouchem
náš
vezdejší
v
nějaké
souvislosti
souvislosti
toho
co
předchází
řádově
ale
taky
i
souvisí
z
toho
co
následuje
že
my
si
myslíme
jako
by
to
řád
hodnot
tedy
je
třeba
plnit
odrazem
chlebu
a
to
co
potom
dále
že
už
jako
na
tom
nahoře
i
pravda
i
ta
poslední
poučka
mění
hodnotu
té
modlitby
to
znamená
účinnost
té
modlitby
o
chlebu
vnější
tak
to
mystikem
tomu
kdyby
si
kázal
takovou
jako
myšlenku
po
se
se
jméno
tvé.
Tak
zamanou
toto
vůbec
není
možné
provést
tak
začnu
jenom
začátku
to
probírat
ne
až
do
konce
především
bez
toho
co
předchází
bez
umí
toho
do
dodržování
toho
co
je
tam
napřed
před
tím
posvěť
se
máte
a
teď
mě
otče
náš
neobsáh
sice
na
na
té
to
znamená
já
mohu
posvěcovat
není
boží
jenom
tehdy
když
že
kolem
tak
a
to
vůbec
nežije
nevím
co
to
je
asi
ta
do
tedy
když
se
utíkám
ke
svému
bohu
jako
k
otci
jako
ke
svému
zdroji
svého
života
ne.
A
to
je
otec
po
je
symbol
zdroje
života
je
pro
kterého
života
ke
zdroji
všeho
co
mám
že
bez
otce
bych
neexistoval
že
jestliže
se
k
němu
utíkám
musím
taky
vědět
kde
ten
otec
je
v
jakém
stavu
se
nachází
abych
se
nevydržel
přesný
nesetkávám
že
který
žije
ve
stavu
nebe
temná
ve
stavu
klidu
ve
které
je
sen
a
proto
že
my
se
musel
uklidit
tak
sem
to
dovol
na
oceánu
a
nejsem
tou
hloubkou
ve
které
a
ne
na
posedlost
tak
to
to
by
si
takhle
bože
uvědomují
tak
potom
sám
přijdu
k
nato
co
to
je
asi
posvěť
se
mocné
že
že
tohle
vlastně
ta
tomu
to
funkci
té
moci
boží
ve
starověku
jak
jsem
vám
předváděl
včera
ne
vždycky
bylo
symbol
ještě
točení
je
také
s
mou
určitém
noci.
A
určitého
uskutečnění
určitého
nadání
hnací
a
nebude
se
na
orat
jakob
bude
sme
rady
za
to
znamená
bůh
vítězí
to
znamená
dána
moc
tomu
jakobovi
aby
byl
nositelem
aby
udržel
tuto
sílu
a
je
nositelem
této
síly
která
je
schopná
vítězit
aby
poznával
je
nás
taky
věci
není
nositelem
že
bůh
je
činitel
jak
jsem
to
vykládal
p
z
této
stránky
včera
a
co
se
dá
voni
samoty
je
to
správný
šest
opravdu
ze
správný
sami
sebe.
Když
je
a
tak
napřed
vím
že
nemodlímli
se
nebo
nepřejili
si
obracet
toho
znáte
tou
mysl
do
stavu
nebe
do
stavu
otcova
do
otcova
když
nemířím
do
otcova
domu
tak
řekl
svou
myslí
aspoň
když
říkám
otčenáš
je
jedno
že
je
za
horama
tak
nemohu
postaveno
mě
tak
když
budu
byste
za
to
m
otčenáš
v
tom
smyslu
jako
pozna
po
otci
jako
se
mu
to
pro
boha
když
to
nebude
forma
ne
deklarování
do
toho
domově
po
jeho
přítomnosti.
Tak
samovolně
z
toho
vyplyne
posvěcení
jména
protože
už
tím
že
k
němu
jdu
světím
něho
jméno
a
tíži
něho
méno
dostávám
jak
se
tam
u
toho
jako
bylo
to
mluvit
noc
která
z
toho
méno
a
tak
dále
tady
mám
dotaz
proč
neuveď
nás
v
pokušení
tak
daleko
že
tak
zásadní
věc
a
proč
některým
svatým
stačilo
říct
otče
náš
a
jsem
mohli
dostat
potom
napřed
na
tom
posledním
ovšem
na
konci
nevyzná
pokušení
protože
po
vstoupí
sí
nejenom
pokušení
co
se
vším
tím
co
předchází.
My
sme
pokušení
například
modlit
se
o
tamhle
bysme
pokušení
života
čemkoliv
jiném
co
tam
předchází
a
to
považovat
hlavní
třebas
odpusť
nám
naše
viny
se
mi
zdá
velice
věřit
ale
kdybychom
to
to
stavu
na
první
sto
tak
by
to
mělo
za
následek
že
se
by
uvědomil
v
pokušení
to
nitkou
toho
dobytku
boží
to
je
řečeno
konkrétně
otčenáši
ale
vono
to
taky
obecně
tím
že
já
žiju
v
tomto
světě
a
že
mu
hledám
řád
hodnot
neřeči
a
nacházím
ho
tam
třeba.
Nejsem
ještě
nikdy
prost
toho
abych
nepovažoval
nabo
abych
začal
považovat
na
to
že
jenom
pro
tak
si
to
víte
nějak
nejsem
zbaven
pokušení
abych
považoval
tento
svět
to
deniken
to
je
pokušení
které
mě
neustále
pronásleduje
se
musím
nějak
vyšel
to
že
existují
bůh
nebo
něco
co
mimo
tento
svět
a
já
se
stýkám
neumíte
to
ničím
jiným.
Čili
když
člověk
projde
celou
tou
škálou
hodnot
tak
za
tím
předesena
musím
to
uzavřít
nošení
a
je
zahnat
jeho
že
protože
ve
všem
tom
je
nebezpečí
jedno
jedno
vzít
po
druhém
jedno
oddělit
od
zlého
a
tímto
začít
vidět
také
vidím
tento
svět
a
to
je
vidění
falešné
to
to
největší
pokušení
to
nestaly
postara
to
je
do
boha
že
ano
on
mě
nemá
uvést
v
pokušení
je
nějaký
satanáš
on
mě
umožňuje
pomocí
tohoto
vlevo
stádia
existence
který
mu
říká
neus
tělo
živé
vidět
zvlášť
osvícen
vládě
to
sochu
vážně
kohokoliv
jinou
kteroukoliv
je.
To
je
ta
dokonce
třeas
rub
k
jeho
čili
on
uvádí
do
tohoto
pokušení
že
mi
toto
předkládá
a
dokonce
nedovoluje
aby
něco
jiného
viděl
protože
kdyby
to
mi
to
dovolil
tak
mě
změna
jsme
další
pokrok
a
tam
být
a
já
myslím
něčem
najít
odvozena
pevně
musím
stát
to
materialismus
opravdu
té
ateismu
toto
tento
vyspal
ale
ten
takový
potřebný.
Když
to
pokušení
nepřekonám
když
si
nebudu
přát
dostat
se
za
to
být
prost
tohoto
pokušení
tak
se
na
něj
nedostanu
já
si
musím
nakonec
přát
abych
všechno
viděl
jako
celek
abych
to
chápal
jako
řekl
bych
emalaci
nebo
projev
boží
tak
nějak
a
to
samo
otčenáši
nemůže
být
obsaženo.
Že
tam
je
řád
hodnot
vyjmenován
analiticky
nebo
nám
takže
tam
není
nikde
žádná
syntéza
na
té
analitika
on
musel
soustavně
zachovávat
rozbor
řádu
hodnot
neboť
měl
to
v
úmyslu
je
zase
to
dal
dohromady
nejde
království
boží
to
je
sintéza
a
že
o
tamního
latinu
nako
by
nic
neexistovalo
jako
by
se
musel
musel
dát
než
to
sice
a
tady
minule
řadu
věcí
ne
nedej
klálovství
boží
celou
řadu
věcí
e
rozpitvává
tento
úkol
a
si
to
eště
umyješ
otčenaši
taky
nedělá
tím
chybu
ukazuje
jinou
stránku
z
jiného
pohledu
na
to
de.
No
a
proto
musel
to
uzavřít
tím
neustat
pokusem
a
zbav
nás
zlého
protože
jestliže
by
člověk
při
tom
tom
všem
v
tom
za
konána
no
co
toho
řádu
zažíval
zlo
tak
by
zahození
na
všechno
to
svoje
hledání
nemoh
mohu
ho
opustit
s
klidným
svědomím
by
čeho
to
přechod
platné
za
o
těchto
věcech
adamem
ho
to
snažím
výš
a
podléhám
zlu
a
když
já
tom
bezbranný
ničemu
toto
byla
moje
krize
tou
o
sebe
váspro
tato
na
pro
sebe
za
tím
dostat
a
velitele
ostatní
brát
se
ste
nemohu
když
mě
je
tak
to
musím
chtít
když
mě
zabije
musíte
to
nerad
být
u
to
bere
viděl
kde
jsi
ty
bože
to
že
on.
Takže
toto
zbavení
zlého
to
potom
následovalo
po
tom
odcizení
té
tam
nastalo
to
považuju
od
té
doby
za
velice
nutné
že
kdyby
se
já
byl
pořád
podlehla
těm
ranám
rozumím
se
se
eště
se
to
poznání
by
bych
zase
třeba
zavedli
to
vedení
a
to
bože
sem
ho
pozval
ran
na
mě
nedo
ne
nedo
dá
že
já
jsem
netrpěl
nepodal
se
zanik
sem
byl
vnitřně
svobodný
viděl
jsem
se
tím
to
on
tam
a
mohl
jsem
vykonat
ten
úkol
kterýjsem
tam
zřejmě
měl.
Čili
byly
jednali
to
mě
zvláštní
postím
kterými
celý
ten
řád
hodnot
který
jsem
pochopil
v
té
chvíli
byl
zakončen
uzavřen
jako
okruh
jsem
se
nepovalila
v
oblasti
zla
a
dobra
nýbrž
jak
tomu
říkají
indové
nad
gunami
v
té
chvíli
znamená
ani
moci
ani
nectnosti
ani
jo
ani
dobro
se
mě
v
té
chvíle
mocí
kali
sebemenší
výhrady
To
jsme
viděli
a
já
jsem
to
taky
ptal
už
na
jidášovi
výhrady
například
víte
vo
tom
ze
mě
to
vlastně
nějaká
žena
vylila
bylo
z
nás
že
se
to
dopadá
toho
prodat
a
do
odkud
to
velice
duchaplně
a
správné
lásky
pom
a
rozházel
vůlí
ježíšovou
nerozuměl
vnitřnímu
smyslu
toho
co
se
děje
a
ježíš
mu
to
vyčítal
jako
ty
tomu
nerozumíš
a
tak
podobně
že
hříchy
nevyčítal
ale
tuto
neposlušnost
tuto
na
poddanost
vyčítal
pže
dobře
věděl
že
to
nakonec
končí
nebo
vrcholným
ze
zradu
já
sem
si
si
možná
přijme
netroufám
ani
jedno
slovo.
To
se
zákona
nového
vypustit
aby
si
po
té
tam
špatně
to
tomu
mezistupni
vývoje
mě
slyšeli
a
kdybyste
tam
našli
něco
co
se
nemodlí
na
hrozbu
výkladu
prosím
vás
bylo
velice
vděčen
abyste
nepovalila
jakože
moc
nerad
píšu
protože
si
přál
něco
jiného
toho
obecného
tak
na
takovou
repliku
bych
vám
okamžitě
reagovalo
protože
jsem
za
ní
úžasně
vděčen
protože
v
té
soustavě
sem
viděl
jak
jsem
velikém
bych
lépe
řečeno
nebylo
mazal
jsem
mu
bude
jenom
poznat
opomenout
a
něco
ale
není
tak
těžké
si
znovu
vzpomenout
na
ta
žádná
mezera
tam
nesmí
být
to
neplatí
jenom
omítka
u
to
platí
o
to
by
mělo
platit
od
celému
našem
životě
tedy
bez
mezer
měl
být
prací
muži
na
poli
a
nebo
v
domě.
Tak
teďka
samozřejmě
zásadní
věc
další
je
že
v
té
to
našem
životě
se
bohužel
věci
příjemnější
a
nepříjemným
čím
se
ty
věci
nepříjemné
buď
vy
necháváme
nebo
nedělal
pokud
to
nemusíme
dělat
tak
to
nectím
jako
povinnost
by
tam
se
to
to
je
velice
nepříjemná
dělat
nebudu
a
věci
příjemné
naopak
ten
se
vžíváme
ne
a
to
dělá
pořádně
nebo
to
přebírám
toto
držíme
a
on
je
opravdu
zapotřebí
com
volit
střední
cestu
nic
nedrželi
se
držte
uchopovat
ani
věci
příjemné
ani
věci
nepříjemné
a
musí
být
velikou
útěchu
že
jako
přejdou
příjemné
chvilky
života
taky
přijdou
nepříjemné
když
se
mu
příjemným
zachází
tak
jak
se
má
zacházet
případě
předepíše
věci
na
dno
ježíše
pouštíme
z
ruky.
Víte
dobře
já
to
často
připomínám
na
to
myslí
že
tady
znovu
bude
v
tom
této
na
této
desetina
že
ten
satan
tomu
to
mezi
co
les
tomu
faustovi
řekl
já
nebudu
mít
na
tebe
dříve
právo
dokud
nebude
mít
zalíbení
v
té
chvíli
kterou
zažíváš
mile
řekneš
té
chvíli
probrat
koho
kořistí
zůstala
stát
abych
vám
tebe
pořád
zažívat
já
to
řikám
svými
slovy
pochopitelně
tak
v
tom
v
té
chvíli
mám
právo
si
pro
tebe
tří
opravdu
my
jsme
na
úplně
opačné
straně
než
kam
míříme
to
znamená
deme
od
boha
pryč
když
se
shlídne
buď
v
okamžiku
příjemném
anebo
ses
odporem
díváme
na
nepříjemné
věci
ty
všechny
jsou
tady
proto
abychom
si
počínali
jako
přímý
ov
ře
musím
to
přijmout
a
musíme
to
taky
umět
ale
když
to
dělám.
Protekčně
jenom
jednostranně
příjemným
věcmi
že
to
držím
a
tou
tím
to
nerad
a
tak
dále
tak
pak
se
nesmíme
divit
že
taky
nepřijme
věci
setrvávali
bez
mého
bez
mé
touhy
žili
nerozlišovat
obecně
řečeno
mezi
příjemným
a
nepříjemným
to
je
další
zásada
na
této
cestě
která
člověka
dělá
řek
bych
ke
stánku
a
konstanta
v
české
řeči
duchovní
je
bůh
která
člověk
dělá
boha
nic
jiného
nepřibližuje
k
bohu
čověk
a
víc
než
konstantní
jednání
třeba.
Třeba
by
nebylo
příliš
moudré
a
třeba
by
nebylo
na
příliš
vysoké
vznešené
úrovni
co
by
neznáz
nebo
ta
cesta
i
pro
prostá
kterých
nemá
nějakou
interní
úroveň
ta
je
pro
každého
vyvo
se
přidržuje
toho
jediného
nelze
království
boží
především
že
bratři
dáno
to
znamená
vaše
jednání
si
mít
nějaký
konstantní
povahu
ano
matematický
termínem
protože
mluvím
matematikou
že
to
pořád
chová
k
vám
ostatní
zase
by
tam
nějaká
tože
musím
to
posuzovat
vámi
esi
jako.
Text view •
Help