EN | ES |

prevzate-kotouc-77-06A2

prevzate-kotouc-77-06A2


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Právo čeho padl a v pohádkách je obsažena moudrost která se dávno jinak ztratila lidová moudrost která patřila těm kteří si ty pohádky vymysleli to ten pohádka oboru potře dvě tého tonou zále ano to poněkud ve člověku král sem se vína někde v raném tlaku protože celý je to ještě na draky a takovéhle nějaké čaroděje a podobně to honza který jde osvobodit princeznu třeba toho kdo u nás naší orto dopisovali že starších pravé to byla bože nás nebo dokonce to to by to pohádky se bože nemyslete vůbec nemohou vydat to opsáno by neměl vona od živější jedna mrse nebo povalovali stalo ale to tak pochodem ten honza tak by se nebo nešel tomu bych tam místo a přišel k lesu poněvadž člověk jde za osvobození svou smrt na duše od toho balastru scházející vtělení který je na něm na rokem pro toto věření které to pracná dává rokem a čarodějem tak než do tak na na poznaný na letech peníze jedna let to to co toužící. A ten les to mohu ráno tohoto světa najednou před tím sestoupí tam mnohotvárnosti světa tak způsobem jak vstoupila se chce koncentrovat a toho to to tady neotevřeli neměl padá ho ta odvádět kterou vžíval předtím kterou teďka nechce zažívat a ono se jeho boha to připadá tady je to nová věc že on předtím jak sem odkládá to tečka to potom takový světlem okolo neska které hledá o to aby mu dal ho pomáhat asi to předstírá. Do toho pozměním a dávám půlku svého jídla tohoto říkám dobré srdce a proto ti zasvěcenec poutanost nepotřebovat a dávám toho plných kůrou a prašivou kobylku nebo koníka tak kobylku to je a ale nechce ta řeka jako ničit jak při nemá tu kobylku a říká se na to co razili no a toto setak začíná s tou kobylku a to potom všechno budu vysvětlovat na to to řeknete pane do a to se do něho vejde výkladem ano kobylku takové pronikám se říkám kolik se nakonec nám to jsem prašiví. Ale když nenecháš napást tady na mytí mně a ve netrpěl v nebesích měl vyžívat pro toho účel pro který svěřil a své že ten stane tobě tak mně to bylo velice uprosit obstála jedno jeden den byl dlužen povaze takhle vůbec to mohu nepodíval ale on to pozoroval že se se zlepšuje začne na to být pořádný kůň a na tři dni to byl kumpáni. Ze tak je to pomoc to při dobré zvíře toho domu ho a tak obula přinesl ten ne a potom nějakým další ano se nadal nebudu vykládat potřebuju pro dnešní ko kdysi dal se za to si jenom toto první opomenout i toho starce to se později nebudu to říkat těchto sebou slovně bych jak to potřebuju les je tedy svět totiž projevené toto to je jednoho z dělené odved je tady je vza který je to zkazka tady v vy takle nemám věci. Ale tu spojení mezi nimi ten let jako celek nemohu pro ty slovy vidět se mi jeví jako soustava tomu ale každý si rozlehlostí kořenů tak se ska se se mi závislá ta na váze ten je vidění závislý to je nastane vy a tak to jde dál nesmírně jak nesmírná chyba kterou kterému láká nebo svádí moje pozvání není pravda že by to nebylo nade spojitosti i když teďka nám to těžko vysvětlím že ta spojitost tady existuje kdybyste přes ni stené způsob dosahování šli do věčnosti. Tak byste nako napřed to viděli celý vesmír ve smyslu je to potom vite vidíme a to nesmí se svítá to je mnoho toku a sem tok se smí vám ozdobuje a vždy to to budete vytýkala by to chtěl tím veliký nějaký tak ne lidé se s to to zažívali procházeli celý vesmírem příklad zní třebas přítel merta který vesmírem procházeli a že měli dojem že vidí konečně let a stromy. Říkal tomu točí jsem pro tu chvíli přestal vidět věci se začal podstatu věci a ta podstata věci naro na všem věcem kterému by z podobu aby se vozíte ale všechno by je do podstaty to mám klinické přicházím k tomu názoru čeho dáno to ještě hodně práci. Ale kdo je to správně ten člověk na to po ruce kom který to schopnost dostat nevyčet kmen za tenleten na laská s porodní živena zlo za tím účelem aby jak to v pohádce čas postavila na nohy to si bude muset vysvětlit se mysl nestojí na nohou vůbec ne to je prašivý tmavé kulhavý to že se pořád tedy za zvát naše kam nechceme třeba si tomu. Že pokulhává to nejste kde bychom měli či ani oku chali nenašli mu tam vcházím musím že tomu mám se dal by se pozoroval náš myšlenkový pochod objektivně že bychom se ve mně souvisí dět co je to za skokem sví z uznat přemety celé to zařídil svý se zmatení se to za kulhá takže to takže ta nesmíříme na to znamená ona se musím pást tam kde jsou stromy kdo je nutno tam tím. V tom něco na tedy něco do tento dobyli ne tak řekne a kdy ska nese a by to se asi bude protože potrestat se se snáze mysli se nám stane jsem takhle by to zdaleka ský to podobného tak na třískám myšlenkami nebo tamti zkušeností podmínkami aby tam ještě nebylo místo o něco dalšího eště vejde ty hostiny tyhlety prázdnoty naší mysli nebo moc kůře mozkové jsou tím nejužitečnějším co nás je tam se ještě dovede něco jiného tam se vejde napojení a na krmeno némysli těchto místech to centrum vzniknout nová lepší mysl. to řeknu ještě indicky musíme ska myslíme že mozková kůra je jediná pomoci výš všechno dáváme dohromady jak kopce smyslů tak z toho praze smyslu rozumem úvaha mi není to pravda se neříká marně že někdo dobré srdce rozumíte nebo nepozve se zbytečně že něco do člověku na říčný. Ono to tady osobuje si hlavy ale tamhle taky nějaké centrum někde které když je rušen nebo odněkud hlavy tak nefunguje nama způsobuje třeba pokroku našem cuku v těle záplaty liší ko a ne jiných těžkostí říkají že existuje sedm čakramů páteři než na páteři brzo síto mu nehmotná centra o podají kopat místo ptáte ří ale nevíte vůbec stát si toto řekl může se je zná jiný a centra po celé a těch je daleko víc je těch sedm která způsobí že člověk schopnosti které bych jinak rozum zrozením a pomocí rozumu opustí mysli nevěl vypsat utáhne odstupu. A proto francii na vypadám se od tohoto světa se musím aspoň zbavit dojmu tohoto světa všech obrazů proto vymyká ze starých staří židé zakazovali zavazovat boha třebas ne cokoli třebas obrazem nebo symbolem nesim do na to porodím osoba boha na to dokázali zvládnout ale nedokázali vlastnost aby se klaněli zapomenuto bude forma šlo o to byli síla to proti lidu se nemá dělat na to zvyklí odložit a my taky jsme na to vnikli. Že mám sloužit vedou se jinak ale co to všechno otakar tak podstatě no a takže ku upustit od všeho čili to se nedělá tím že se honí myšlenky sou si stromy pokud se dívali potom vono to bylo nu třeba to bylo si vo to se vyprázdnit o to myšlenky sem to na dožitých se jednat daří prostě od toho se musí klidně odstupovat myšlenka přijde se vy přestali všímat přije druhá přestanu se vším a zm se adamovi je to unaví vy potřebuju zásobě nešení kterému přepadena vypotřebuje rozumem tu trpělivost jako měl to honza vytrvá tři dni. Totiž opravdu dlouho tento způsob tradování mysli tak mysli připravena aby se byl nalila moudrost toho dědečka pro zasvěcence toto se teď to vracím tomu dědečkovi že toho takového ta byla o polovička pro ne jsem to nemohl vysvětlit když takhle obráceně takže dostanu se k tomu dosti a ono se moudrosti to které tam teď místo. To je je vyprázdnění kde se vybereme cesty vyprazdňování tak asi byli by se vyplatí byli vy během cesty jenom naplňování teď jsem pokud v životě v dělo se s ty vyprazdňování jsem upoutat sem to karel svou mysl že to kamenovali zase důležitá a to je ta nedost toho dědečka toto bylo třeba mysl je pomá a jednak žitém mysli opačným způsobem co pořád nabývá a a musí popouštět. A než bys to taky la ovšem vědomí potom vás to to co vám řekl patří do cesty poznání to musím opakovat a že cesta která nevyžaduje žádnou víru a kdyby člověk víru že toho bych vstupoval na cestu pomoc víru v boha které zpoza předtím tak se tím zříct a tak to se musí od vyprazdňovat se u vyprázdním protože ta by neví z vadila protože to a vy se vyberu něco tady na tomto světě že bytím toho věřím že to existuje méně nebezpečná výraz než věřit k tomu se ho boha který se nedovíte brance pro člověka na cestě poznání to. To je deklaraci pustá formalisticky do klára ce kterou čověk na cestě poznání jako takové rozhodla a musí vyvrátit kořen tak nesmí to pět se tady ukazuje uli pomlce jiného vědomá mluvilo st která neznala dorostu lásky to na něm se vstupování nebo existence takového nýbrž za cestu lidského života a mnoho tvá zná cestě drak přirození než jak to tady analyticky líčím to svou co povýší abyste viděli to nelibosti ne moc praktického to všecko ne co tady jsem když si to musíte spojovat. To bojová pole proporcionality svýho nadání to tam to prosívá u vás je z lásky potřebujete do určité míry milovat potřebou se do určité míry poznávat potřebujete topí to na své existenci potřebujete existovat co se ho musí být vaším zamontováno a že je to zamotalo v takovém samém poměru se vás existuje to byl zlo všem oko za osm tebe tak to účinku bezvadně bez všech pruh tak jak je to toto pohádce o hodit. Pamatuj mu že on to nezačíná své sebepoznání bož to jsou poznání se dostavuje teprve postupně a tak je to na cestě běžné která není jenom boha nebo cestou poznání že to poznání velice opatrně kráčí za vlastní činnosti člověka ten honza co dělá poznání se dostavuje teprve. A je ve nahoře dělá ost působí které co nejméně myslí na sebe a co nejvíce myslí na princezna kterým pomáhá na cestě někde na cestě k princezně těm dycky pomáhá bez ohledu na sebe tak babička musea děkuji a říkala ono ty dobré roste zase mu to opakuje jako ten vědec a proto prosím si vode vezmi z těchto věcích to tady vidíš co chce musí na odvděčit. A jak víte on si vždycky každém případě to říká o obecně měla věc nepatrnou to mu nejde o odměnu to opravdu neurazil tu babičku nebo něco ho takovýho tím co setká a dycky slyším totéž kdo si zdánlivě po ta protože nešlo o tebe ty je přitom miloval jak si studuje bral by si opravdu věci na tomto světě máme brát ne pro věc. Nýbrž pro to že je metodu lásky do které jsme zapleten opravdu ten veškerým toho pole nedo svých sluhou musíme být ochotni okamžitě pustit souhlasit jako jako že to vzácný totiž není to mít zase že tyto věci vyšli k tam to sebe to mít ve řetu vlastnost toho vadí neče ukazoval dál ne k kdyby byl bral na to o pokoušel oba to babička říkala moc ne byl prospěšný tam slušně nic ne nebude chybět. Ona by osvobozené se zvete ale protože to nedá protože šlo o věc jedno tak šel dál to je zase nebudu metod samotné těch principech se to tam bezvadně zamontovány si po všechny pravdivé pravdu e protože vy si vůlí celek nitra nejenom nějaký aspekt ten vám tady vyučuju celku analytický abychom ukázal význam jednotlivých aspektů považuje za správné ale na toho to za poruším hučí by na jedno jedno toto že dobře znám se člověk badat starat člověk a dycky všechno si rozebírá. A my jsme ne dopřávalo vůbec možnost provedlo za se tyto věci náboženské tajemství do toho se sápe to je říše tohleto sice ano a boží to je předurčenost nevyzpytatelná předurčenost milosti která působí bez vlivu člověka samé nesmysly. Na nás je s tím dělat by to musíme všechno překonat a protože to je třeba překonat tak proto to musím rozebrat kdyby nebyl těchto kdybych nebo to předsudků jiných představit si takových bych to dodatku ne postupoval tak sem díle zásadně si eticky objevoval to by to kratší a co bych způsobil takové pracovali všichni světci cíle sico ne analyticky třeba eticky že zlyhal člověka se všemi jeho rozumovými předsudky tam nebyl tak že deme tomu takový páter pio který žil a ne všeho ta osm toto ne. Tím se nový světec našeho století zřejmě sebelépe ty zachová si všechny člověka přes tedy o pekle aby jako místech se a do vykládám se lesa toho za to bych si to bude pro sebe nechal podáte bez přečíst jsem to část schválně přeložil jak jste si všimli abyste věděli jak nemožně to vykládá a to mu nesto nevadilo nevíme protože voze z toho utrpení termín půda. Ale ne bychom to utrpení nesli který on nesměl musel že musí za hříšníka ne to bylo oděno moc tu tíhu hříchu a fakticky pociťoval a to se nestudoval když on přišel když člověk musí šel třeba to byti ten známý ponoru ne měsíc předtím cítil že se rozhoduje někde ve francii že půjde do itálii je a říkal by si se veliký hříšník je strašně zle a mně pořád jít do protože tak tím hříchu na lpí. A když v tom pěti ne přišel k němu tak tomu říkal vás tomu jako bližním prosím se něco vyzpovídej je všechny vlivy znám sporu o a čím pokání protože ty tím těch svý řítím nemohu potřeboval aby se pytel i od sebe vyprázdnil do kována tam tam ti na to je všechno pořád stejně a nebude z toho byla úžasná toho spal toto je to mně předsudky. To ta žili mu vás nemohu u těch předků nechat se do věc nebo je starat jakými třeba snaží živo že ani ježíš jenom nechával přitom říkal to je ten nový si mystikem protože s nimi přis to srdce věřím že vaše se co jsou káže poznávat milovat a proto se musíme tohoto zbavit. Tam se by vám neopomněl si že tomu honza trpělivě čekal se takovou ka na posedla osvojit princeznu tak boha spousta myšlení přitom o zvaní zůstal ne ta prázden od čekání toho pocitu že čeká že touží jo on pořád on nechal tu komu pás nebo to aby se pásly samoúčelné nýbrž aby mohla ho dost k princezna slibovala. Čili ten člověk musí ani svých lidi a něco co by mu zastřeno cíl aby se mu nastalo cílem vyprázdnit mysl rozumíte ubyla velká chyba to není cíl a mysli je prostředkem a to myslím že si pracuje jasně vidět k tomu honzo by to bylo prostředkem dílem ne to bylo bývalo se na to kobylku tam stal a to byl kam hezkou se zruším tam čest ona měla oko byl rajtoval si tam pomíjejíce ne nebo se šel ukázat domů matkou kobylku nic toho se stalo umět čili potom necivěl. Potom jenže ten vědomý že právě to byla velice realita on věděl tu tímto neseš nemůže setkat viďte to ne že ale že touhu osvobození může mít toto bych se toho všem a souvisí zmizí ženami které se nevidím řekl a ne domoci samotnou říci třeba to vona před po se temně řekl vy třebas my se modlíme počínám idejí tak je to naprosto nesmysl napřed na to nemá možná posuzuje todleto na toho věren se že nám o tom de tak se to sme zvíře je hodnější nepřímo ani z nebe ani nemu kou tak může při této do upřímně míněné nevybaví hlady. A ne mu to pomoc nepřijde protože nepředchází ten řád hodnot ne to hroznýho do toho řádu hodnot v jakém to vidí ježíš a jaké jsou myslet jenom to doporučuje doporučuje po tom rouchem náš vezdejší v nějaké souvislosti souvislosti toho co předchází řádově ale taky i souvisí z toho co následuje že my si myslíme jako by to řád hodnot tedy je třeba plnit odrazem chlebu a to co potom dále že jako na tom nahoře i pravda i ta poslední poučka mění hodnotu modlitby to znamená účinnost modlitby o chlebu vnější tak to mystikem tomu kdyby si kázal takovou jako myšlenku po se se jméno tvé. Tak zamanou toto vůbec není možné provést tak začnu jenom začátku to probírat ne do konce především bez toho co předchází bez umí toho do dodržování toho co je tam napřed před tím posvěť se máte a teď otče náš neobsáh sice na na to znamená mohu posvěcovat není boží jenom tehdy když že kolem tak a to vůbec nežije nevím co to je asi ta do tedy když se utíkám ke svému bohu jako k otci jako ke svému zdroji svého života ne. A to je otec po je symbol zdroje života je pro kterého života ke zdroji všeho co mám že bez otce bych neexistoval že jestliže se k němu utíkám musím taky vědět kde ten otec je v jakém stavu se nachází abych se nevydržel přesný nesetkávám že který žije ve stavu nebe temná ve stavu klidu ve které je sen a proto že my se musel uklidit tak sem to dovol na oceánu a nejsem tou hloubkou ve které a ne na posedlost tak to to by si takhle bože uvědomují tak potom sám přijdu k nato co to je asi posvěť se mocné že že tohle vlastně ta tomu to funkci moci boží ve starověku jak jsem vám předváděl včera ne vždycky bylo symbol ještě točení je také s mou určitém noci. A určitého uskutečnění určitého nadání hnací a nebude se na orat jakob bude sme rady za to znamená bůh vítězí to znamená dána moc tomu jakobovi aby byl nositelem aby udržel tuto sílu a je nositelem této síly která je schopná vítězit aby poznával je nás taky věci není nositelem že bůh je činitel jak jsem to vykládal p z této stránky včera a co se voni samoty je to správný šest opravdu ze správný sami sebe. Když je a tak napřed vím že nemodlímli se nebo nepřejili si obracet toho znáte tou mysl do stavu nebe do stavu otcova do otcova když nemířím do otcova domu tak řekl svou myslí aspoň když říkám otčenáš je jedno že je za horama tak nemohu postaveno tak když budu byste za to m otčenáš v tom smyslu jako pozna po otci jako se mu to pro boha když to nebude forma ne deklarování do toho domově po jeho přítomnosti. Tak samovolně z toho vyplyne posvěcení jména protože tím že k němu jdu světím něho jméno a tíži něho méno dostávám jak se tam u toho jako bylo to mluvit noc která z toho méno a tak dále tady mám dotaz proč neuveď nás v pokušení tak daleko že tak zásadní věc a proč některým svatým stačilo říct otče náš a jsem mohli dostat potom napřed na tom posledním ovšem na konci nevyzná pokušení protože po vstoupí nejenom pokušení co se vším tím co předchází. My sme pokušení například modlit se o tamhle bysme pokušení života čemkoliv jiném co tam předchází a to považovat hlavní třebas odpusť nám naše viny se mi zdá velice věřit ale kdybychom to to stavu na první sto tak by to mělo za následek že se by uvědomil v pokušení to nitkou toho dobytku boží to je řečeno konkrétně otčenáši ale vono to taky obecně tím že žiju v tomto světě a že mu hledám řád hodnot neřeči a nacházím ho tam třeba. Nejsem ještě nikdy prost toho abych nepovažoval nabo abych začal považovat na to že jenom pro tak si to víte nějak nejsem zbaven pokušení abych považoval tento svět to deniken to je pokušení které neustále pronásleduje se musím nějak vyšel to že existují bůh nebo něco co mimo tento svět a se stýkám neumíte to ničím jiným. Čili když člověk projde celou tou škálou hodnot tak za tím předesena musím to uzavřít nošení a je zahnat jeho že protože ve všem tom je nebezpečí jedno jedno vzít po druhém jedno oddělit od zlého a tímto začít vidět také vidím tento svět a to je vidění falešné to to největší pokušení to nestaly postara to je do boha že ano on nemá uvést v pokušení je nějaký satanáš on umožňuje pomocí tohoto vlevo stádia existence který mu říká neus tělo živé vidět zvlášť osvícen vládě to sochu vážně kohokoliv jinou kteroukoliv je. To je ta dokonce třeas rub k jeho čili on uvádí do tohoto pokušení že mi toto předkládá a dokonce nedovoluje aby něco jiného viděl protože kdyby to mi to dovolil tak změna jsme další pokrok a tam být a myslím něčem najít odvozena pevně musím stát to materialismus opravdu ateismu toto tento vyspal ale ten takový potřebný. Když to pokušení nepřekonám když si nebudu přát dostat se za to být prost tohoto pokušení tak se na něj nedostanu si musím nakonec přát abych všechno viděl jako celek abych to chápal jako řekl bych emalaci nebo projev boží tak nějak a to samo otčenáši nemůže být obsaženo. Že tam je řád hodnot vyjmenován analiticky nebo nám takže tam není nikde žádná syntéza na analitika on musel soustavně zachovávat rozbor řádu hodnot neboť měl to v úmyslu je zase to dal dohromady nejde království boží to je sintéza a že o tamního latinu nako by nic neexistovalo jako by se musel musel dát než to sice a tady minule řadu věcí ne nedej klálovství boží celou řadu věcí e rozpitvává tento úkol a si to eště umyješ otčenaši taky nedělá tím chybu ukazuje jinou stránku z jiného pohledu na to de. No a proto musel to uzavřít tím neustat pokusem a zbav nás zlého protože jestliže by člověk při tom tom všem v tom za konána no co toho řádu zažíval zlo tak by zahození na všechno to svoje hledání nemoh mohu ho opustit s klidným svědomím by čeho to přechod platné za o těchto věcech adamem ho to snažím výš a podléhám zlu a když tom bezbranný ničemu toto byla moje krize tou o sebe váspro tato na pro sebe za tím dostat a velitele ostatní brát se ste nemohu když je tak to musím chtít když zabije musíte to nerad být u to bere viděl kde jsi ty bože to že on. Takže toto zbavení zlého to potom následovalo po tom odcizení tam nastalo to považuju od doby za velice nutné že kdyby se byl pořád podlehla těm ranám rozumím se se eště se to poznání by bych zase třeba zavedli to vedení a to bože sem ho pozval ran na nedo ne nedo že jsem netrpěl nepodal se zanik sem byl vnitřně svobodný viděl jsem se tím to on tam a mohl jsem vykonat ten úkol kterýjsem tam zřejmě měl. Čili byly jednali to zvláštní postím kterými celý ten řád hodnot který jsem pochopil v chvíli byl zakončen uzavřen jako okruh jsem se nepovalila v oblasti zla a dobra nýbrž jak tomu říkají indové nad gunami v chvíli znamená ani moci ani nectnosti ani jo ani dobro se v chvíle mocí kali sebemenší výhrady To jsme viděli a jsem to taky ptal na jidášovi výhrady například víte vo tom ze to vlastně nějaká žena vylila bylo z nás že se to dopadá toho prodat a do odkud to velice duchaplně a správné lásky pom a rozházel vůlí ježíšovou nerozuměl vnitřnímu smyslu toho co se děje a ježíš mu to vyčítal jako ty tomu nerozumíš a tak podobně že hříchy nevyčítal ale tuto neposlušnost tuto na poddanost vyčítal pže dobře věděl že to nakonec končí nebo vrcholným ze zradu sem si si možná přijme netroufám ani jedno slovo. To se zákona nového vypustit aby si po tam špatně to tomu mezistupni vývoje slyšeli a kdybyste tam našli něco co se nemodlí na hrozbu výkladu prosím vás bylo velice vděčen abyste nepovalila jakože moc nerad píšu protože si přál něco jiného toho obecného tak na takovou repliku bych vám okamžitě reagovalo protože jsem za úžasně vděčen protože v soustavě sem viděl jak jsem velikém bych lépe řečeno nebylo mazal jsem mu bude jenom poznat opomenout a něco ale není tak těžké si znovu vzpomenout na ta žádná mezera tam nesmí být to neplatí jenom omítka u to platí o to by mělo platit od celému našem životě tedy bez mezer měl být prací muži na poli a nebo v domě. Tak teďka samozřejmě zásadní věc další je že v to našem životě se bohužel věci příjemnější a nepříjemným čím se ty věci nepříjemné buď vy necháváme nebo nedělal pokud to nemusíme dělat tak to nectím jako povinnost by tam se to to je velice nepříjemná dělat nebudu a věci příjemné naopak ten se vžíváme ne a to dělá pořádně nebo to přebírám toto držíme a on je opravdu zapotřebí com volit střední cestu nic nedrželi se držte uchopovat ani věci příjemné ani věci nepříjemné a musí být velikou útěchu že jako přejdou příjemné chvilky života taky přijdou nepříjemné když se mu příjemným zachází tak jak se zacházet případě předepíše věci na dno ježíše pouštíme z ruky. Víte dobře to často připomínám na to myslí že tady znovu bude v tom této na této desetina že ten satan tomu to mezi co les tomu faustovi řekl nebudu mít na tebe dříve právo dokud nebude mít zalíbení v chvíli kterou zažíváš mile řekneš chvíli probrat koho kořistí zůstala stát abych vám tebe pořád zažívat to řikám svými slovy pochopitelně tak v tom v chvíli mám právo si pro tebe tří opravdu my jsme na úplně opačné straně než kam míříme to znamená deme od boha pryč když se shlídne buď v okamžiku příjemném anebo ses odporem díváme na nepříjemné věci ty všechny jsou tady proto abychom si počínali jako přímý ov ře musím to přijmout a musíme to taky umět ale když to dělám. Protekčně jenom jednostranně příjemným věcmi že to držím a tou tím to nerad a tak dále tak pak se nesmíme divit že taky nepřijme věci setrvávali bez mého bez touhy žili nerozlišovat obecně řečeno mezi příjemným a nepříjemným to je další zásada na této cestě která člověka dělá řek bych ke stánku a konstanta v české řeči duchovní je bůh která člověk dělá boha nic jiného nepřibližuje k bohu čověk a víc než konstantní jednání třeba. Třeba by nebylo příliš moudré a třeba by nebylo na příliš vysoké vznešené úrovni co by neznáz nebo ta cesta i pro prostá kterých nemá nějakou interní úroveň ta je pro každého vyvo se přidržuje toho jediného nelze království boží především že bratři dáno to znamená vaše jednání si mít nějaký konstantní povahu ano matematický termínem protože mluvím matematikou že to pořád chová k vám ostatní zase by tam nějaká tože musím to posuzovat vámi esi jako.

Download XMLDownload textWaveform view