Waveform view
prevzate-kotouc-73-02A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
My
jsme
je
toto
měli
že
cesta
s
vypra
tak
jak
to
když
kristus
navrhl
že
totiž
se
máme
mém
člověk
jestli
se
máme
zmenšovat
tak
nesmí
nám
přebývat
dalších
úkolů
nebo
takových
úkonů
které
by
nás
více
na
nepracoval
až
k
nemožnosti
to
stačit
vůbec
nýbrž
má
dovést
tak
o
ní
stavu
ve
kterém
člověk
postupně
sám
vůbec
nic
nedělá
ačkoliv
třebas
si
ho
okolí
má
dojem
že
dělá
víc
než
předtím
a
to
jsem
právě
ský
přátel
pozoroval
že
když
čti
třeba
ti
úkoly
nebo
se
podle
nich
těm
řídit
že
takle
zato
navíc
ještě
to
není
těmi
všemi
úkoly
míněno
tam
možná
není
stoho
vtělený
proto
jsem
moc
rád
že
tady
bude
napsáno
není
účelem
těch
úkolů
aby
se
něco
přidával
k
tomu
co
už
děláte
nýbrž
spíše
je
smyslem
toho
zjednodušit
život
my
ho
máme
do
složitý
než
abychom
si
mohli
ještě
dovolit
on
ještě
zavést
z
komplikovat.
Voni
nám
i
při
tom
že
i
když
jsem
ten
život
stylizoval
třebas
osobně
bez
motivy
náboženských
ve
svém
útlém
mládí
tak
jsem
pod
vědomě
správně
volil
tu
cestu
a
mohu
dneska
říct
v
čem
jsem
udělal
chybu
v
čemkoliv
to
co
se
udělali
modlitbu
teď
říkat
to
není
příkladné
ale
správné
bylo
to
že
jsem
pustil
od
něčeho
co
jsem
co
jinak
normální
člověk
dělá
dejme
tomu
v
tom
mládí
se
lidé
stýkají
malinké
děti
se
stýkají
z
malými
věcmi
správné
uznávám
ale
protože
lékařské
na
mě
to
zakázal
a
já
sem
se
nemohl
s
ní
týkat
tak
jsem
přes
svou
touhu
se
svými
stýkat
s
musel
na
to
rezignovat.
A
tahleta
touha
se
potom
přeje
do
mé
vnitřní
síly
do
toho
jednak
významný
předčasně
interes
to
není
také
správné
ale
ne
straně
sílu
vůle
mě
to
do
dalo
sem
se
včas
cvičil
to
té
bolení
stránce
která
mě
potom
přišla
k
dobru
on
je
to
vlastně
síla
těch
událostí
která
přešla
do
mile
a
tohleto
já
si
přátel
tam
někde
na
západě
nevidím.
Že
totiž
oni
si
přibírat
ustavičně
vlivem
toho
co
čtou
další
úkoly
říkají
tohleto
já
nedělám
správně
tamto
není
to
hraně
toto
bych
ještě
něco
udělat
tak
to
bych
nevěděl
ví
že
to
není
smysl
sebe
opravován
toho
všeho
co
ismy
toho
je
opouštění
toho
co
mně
nejde
a
záměru
za
to
navozuje
nebo
snažím
se
aby
byli
ve
mně
navozený
procesy
které
jsou
povahy
vyššího
řádu
abych
to
řekl
obecně
dyž
se
dostanu
na
určitou
úroveň
jednání
tak
produkuje
určitou
řadu
událostí
jedna
událost
do
které
se
dostanu
te
kterou
se
učí
kterou
prožívám
které
přihrávám
které
jsem
činný
způsobuje
a
plodí
další
řadu
událostí
čili
je
potom
nevinen
abych
se
pohyboval
v
určitém
řádu
událost
jakmile
ale
opustím
tuhletu
řadu
na
to
obyčejně
nejde
najednou.
Tak
na
vyšší
úrovni
aby
si
úroveň
je
řek
bych
spíše
elementální
ne
tak
přímo
hodně
pracovat
na
té
vyšší
úrovni
já
nepotřebuju
už
tolik
toho
udělat
aby
efekt
byl
vyšší
po
stránce
duchovní
to
je
důležité
nezáleží
na
tom
kolik
já
třebas
ošetření
pacientů
ne
ale
jak
je
ovšem
ano
se
o
nezáleží
na
tom
kolik
já
naučím
těm
těm
žákům
nýbrž
jak
je
to
naučil
oni
musí
mít
vezme
otci
musí
z
mé
hodiny
od
nebýt
než
co
jsem
to
si
odnese
věš
nějaký
když
jsem
to
dělal
všechno
na
úrovni
určité
určitých
událostí
třebas
naučeným
vědy
to
jsem
měl
třebas
naučeno.
Ale
ta
úroveň
je
nedostačující
tak
já
jsem
ti
vetchý
které
píši
veden
snahou
vás
naučit
dostat
se
do
stavy
kdy
budete
sami
vedení
abyste
nepotřebuje
von
mně
to
napovídá
by
abyste
v
sobě
objevili
pramen
ze
kterého
byste
měli
soustavný
čerpat
a
ten
pramen
se
dá
objevit
teoreticky
dodá
velice
ne
celí
velice
snadno
a
to
znamená
musíte
se
vyprázdnit
je
tak
od.
Od
sebe
samého
to
znamená
nesmíte
mít
dělat
tam
potom
řeknu
v
jakém
matku
a
protože
kdybyste
počátku
mydli
tak
je
to
plně
chybné
to
byste
se
ocitli
oblasti
kamenů
nerostu
tak
nějak
někde
že
ano
ale
musíte
přestat
všechno
dělat
vůbec
bíte
dělat
ani
o
to
se
musíte
nakonec
za
i
vůle
aby
jste
byli
vedeni
teď
to
řeknu
jak
já
jsem
to
vylíčil
v
té
noze
já
se
dělí
že
to
tam
v
té
tam
v
tom
městě
u
mě
tomu
neporozuměli
já
možná
že
by
tomu
rozumíte
a
že
vám
tady
zbytečný
nadávám
ale
na
to
postu
řeknu
že
totiž.
Neporozuměli
tomu
kdy
jsem
vím
nastoupit
tohleto
vyprázdnění
že
já
musím
dojít
bez
námahy
bez
zneklidňování
do
vrcholného
využití
svých
vlastních
osobních
sil
v
každém
případě
a
na
každé
úrovni
ať
ze
čím
a
učím
ať
kována
nebo
cokoliv
jiného
těla
a
jestliže
ale
se
dostanu
do
takového
momentu
své
práce
že
mně
to
víc
neklidu
je
a
nebo
že
že
už
se
to
dá
nemožné
to
větší
dokonalosti
v
tom
přivést
tak
to
mě
je
takovým
dokument
že
že
se
dost
že
jsem
se
dostal
svou
kde
rozvoj
je
nesmyslný
protože
se
neděje
klidně
každý
rozvoj
bez
klidu
bez
toho
nic
ne
vy
je
nesmysl
protože
odvádí
od
toho
věčného
to
je
ten
klid
je
že
jakmile
se
dostanu
na
hranici
klidného
využití
osobní
styl
musím
to
chápat
jako
pozvání
tomu
abych
se
vyprázdnil
od
všeho
co
jsem
krajně
využil
i
od
vůle
dále
to
vyžívat
nebo
být
veden.
Jenom
v
tomto
momentu
to
znamená
to
umě
dneska
trvá
třebas
do
meč
vteřiny
ba
ještě
méně
kdyby
to
bylo
to
vteřiny
v
tom
koncentráku
tak
to
vyprázdnění
tak
mě
zatím
města
pak
třeba
ta
byl
no
to
nemohlo
trvat
ani
vteřinu
tak
jsem
se
poučil
co
je
toto
vyprazdňování
že
to
nesmí
trvat
nějak
hodiny
to
nesmí
být
nějaké
dispozic
cvičení
rozumíte
nýbrž
to
musí
být
chvilka
jak
jsem
tam
vy
si
o
tom
psal
která
musí
opravdu
proběhnout
v
pravý
okamžik.
Jestliže
já
vyčerpám
před
tím
všechny
splnit
o
nevyčerpá
všechny
své
možnosti
které
mám
pracovní
nezamítá
nemám
právo
chtít
od
této
chvilky
nebo
o
čekat
o
této
skoky
že
mě
přivede
někam
dál
na
mou
úroveň
já
vůbec
nemám
právo
od
nic
očekávat
já
totiž
musím
použít
této
filmy
obětoval
s
tou
činností
kterou
dál
nemohu
vést
samo
sebe
já
vím
že
tohleto
je
velice
obtížné
když
se
ti
co
je
to
to
obětování
sama
sebe
poučenost
pochopil
dost
brzo
na
tom
že
jsem
měl
k
dispozici
duchovní
cvičení
který
kterému
jsem
tak
důvěřoval
že
jsem
pomocí
něho
vstupoval
do
věčnosti
protože
to
nebylo
pro
mě
cvičení
jak
se
dostat
do
věčnosti
nýbrž
to
bylo
pro
mě
sebeobětování
to
bylo
pro
mě
odevzdání
to
byl
to
byl
způsob
jak
jsem
se
odevzdával
do
té
věčnosti
ano
na
jsem
neznal
lepšího
způsobu
tak
jsem
to
dělal
tím
ne
tím
stylem
neska
vím
že
to
čím
ne
to
nevadí
a
dal
se
to
tím
stylem
a
to
bych
chtěl
právě
abyste
nemučili
taky
vy
abyste
každého
momentu
svému
života
dovedli
přistupovat
k
té
věčnosti
a
potom
už
jedna
svý
lépe
řečeno
vůbec
ne
jedna
protože
jak
ona
začne
jednat
tak
vy
potom
už
jednáte
bez
nám.
A
jakmile
se
totiž
zase
stane
že
vás
to
znovu
začne
váhat
tak
buď
je
to
nerozumné
že
dál
ještě
pracujete
tak
je
možné
že
ho
síly
a
nebo
jestliže
je
toho
zapotřebí
ty
eště
ale
pracovali
tak
pak
je
rozumné
znovu
se
zastavit
pouhý
to
této
chvilky
úplně
dostane
vyprázdnění
a
znovu
se
dostat
do
té
věčnosti
během
on
vteřiny
bez
nároků
na
řešení
nesmíte
nikdy
žádný
národ
na
řešení
to
je
ta
začínáte
někde
k
těm
taky
klíče
ne
ale
je
to
trošku
víc
nestačil.
Je
tam
odevzdání
člověka
jestliže
člověk
sladkou
něco
zasel
tímto
způsobem
že
opustil
sám
sebe
obětoval
se
v
tom
okamžiku
opuštění
sama
sebe
vystou
udělal
láskou
k
věci
to
znamená
co
je
věčnosti
nebo
to
věčné
muže
pak
ono
to
i
když
to
nepřinese
momentální
výsledku
tak
ten
princip
lasky
způsobuje
zrání
ocitne
za
své
něco
čemu
se
v
tom
člověku
probíhat
čemu
se
říká
nalezen
tažení
že
a
toho
dostane
tam
kam
se
v
tom
tento
nemohl
dostat
prostřední
fázi
toho
zradí
tu
vůbec
nesmí
nikdy
člověk
brát
do
svých
rukou
jenom
musí
zasadit
že
ano
a
musí
se
spojena
protože
zasadil
takové
síly.
Které
způsobí
vlivem
jiných
okolností
tak
zvaných
zevních
to
jsou
a
vždycky
vnitřního
konat
jenom
symbol
symbolicky
se
význam
v
jako
nižší
zasadil
opravdu
zasadil
li
láskyplně
zasadil
něco
co
nese
ve
věčnosti
účinek
e
že
lidský
život
má
smysl
protože
probíhá
v
čase
že
je
to
věčnost
přeměněna
do
časoprostorových
bída
protože.
Tak
tím
se
setkám
toho
jak
se
věčnost
pořád
přetavuje
do
časoprostorového
dění
a
nejsme
svědky
toho
jak
se
od
tam
představuje
nazpátek
do
bezčasovosti
myslíme
si
že
to
jde
pořád
jenom
jed
směrem
tak
na
ani
nenapadne
že
bychom
měli
teď
už
konečně
začít
opačným
pochodem
tu
časoprostorové
přestavovat
doby
do
bezčasovosti
a
to
je
právě
to
obětování
všechno
co
je
osmi
lidským
obsahem
času
a
prostoru
já
mám
třebas
povídavou
mysl
já
mám
smysly
o
všechno
já
mám
nějaké
chtění
lidské
a
já
to
všechno
nebudu
jmenovat
lidi
se
člověk
a
všechno
když
já
dokážu
odevzdat
na
to
nedokážu
protože
se
neznám
ne
ale
když
to
dělám
bez
skrupulí
a
bez
tou
něco
si
pro
stave
ponechat
tak
je
to
vždycky
správné
protože
ve
vod
hříchu
tady
nečiní
jenom
to
má
nic
taky
prostě
když
se
takhle
udělám
tak
vždycky
se
ocitnu
na
prahu
věčnost
vždycky
to
je
ten
moment
vy
bilo
s
musí
zákonitě
začít
úsvit
ano
není
vyhnutí
protože
já
jsem
to
vedl
satani
je
to.
Jako
asi
by
sem
před
předěl
sbalování
kam
nech
a
svalování
a
tomu
a
to
mě
něco
časového
prostorového
já
to
najednou
ničím
že
ne
třebas
mě
to
jenom
přirovnání
té
kojeno
nohu
ale
tady
se
to
může
dokonale
spálit
ono
to
taky
dokonale
nejde
do
konec
učit
tu
z
toho
důvodu
že
já
ji
neznám
celou
a
neumí
všechno
dete
kolikrát
jsem
si
myslel
že
jsem
všechno
odevzdal
tak
v
tom
koncentráku
a
nebylo
to
pravda
nebo
že
to
tam
toho
tolik
a
odevzdal
se
to
se
mi
dělám
kým
faktor
přitahuje
že
tě
pomoci
celý
že
se
postupně
musím
zopakovat
lépe
eses
že
přitom
to
odevzdání
nic
neodevzdává.
To
je
další
činost
velice
má
protože
je
pokud
já
jsem
si
vědom
toho
že
něco
odevzdáno
je
to
žáček
dobrý
ale
nevede
to
moc
daleko
více
co
dáno
pán
ježíš
práci
než
zpracovat
že
takhle
za
tou
té
zi
aby
dokázal
jiným
nedává
když
už
byla
situaci
dyž
nemohla
nic
dát
a
říkala
já
umírám
různou
že
nemůžu
umřít
tak
on
říkal
potože
dává
pořád
něco
to
není
moje
ježíši
že
něco
dává
aby
si
tak
teď
se
ještě
nedali
vědomě
dávat
věci
mít
tady
dávám
svoje
utrpení
a
ty
od
tej
a
pojí
zachránilo
že
na
věky
začla
vědomě
ma
věčnost
to
je
další
takový
moment
který
to
které
se
musí
praxi
vejít
člověk
a
kterým
si
praktikovat.
Protože
musí
se
začít
někde
tam
kde
se
po
těch
jsem
říkal
jako
to
musí
být
nakonec
mít
nečiním
protože
mohu
já
odevzdat
to
to
je
moje
nebo
a
kdybych
vám
začátku
řekl
že
toto
postele
má
to
odevzdávat
tak
byste
neměli
jak
vůbec
na
to
chápe
se
mě
já
vás
musím
poučovat
jakože
něco
odevzdáte
o
teda
oddálit
se
celý
a
budete
časem
praxi
poučení
o
tom
že
neodevzdáváte
a
v
tom
momentu
se
dozráli
k
tomu
že
budete
odevzdat
ani
něco
odevzdává
a
to
bude
to
dokonale
odevzdávání
bohužel
já
jsem
pořád
čím
dál
víc
lidem
rodiče
která
není
aristotelovská
promiňte
mně
nedá
se
to
bohužel
než
takovou
absolutně
mě
vo
tom
večer
že
toto
je
správné
že
to
je
opravdu
řešitelné
kon.
Ještě
jednou
si
sednout
probere
to
přirovnání
o
těch
plivali
pas
ti
kteří
dobře
hospodařili
s
těmi
hřivnami
měli
názor
že
něco
z
toho
je
pro
ně
vůbec
než
ti
co
dobře
hospodařili
s
hřivnami
všechno
odevzdali
všecko
bez
hlesu
i
ten
kdo
to
zakopal
a
byl
pro
to
zavržen
všechno
odevzdal
i
tento
odevzdal
na
i
by
zakopané
hřivnu
usne
odevzdali
kterou
ne
využijeme
které
víme
se
ji
nevyučuje
teprve
tohleto
vynese
tu
milost
že
ten
udál
říká
dobře
si
hospodařil
nebo
a
tak
dále
že
jo
a
proto
tě
dávám
nic
to
jedné
hřivny
jedno
město
jedno
město
to
není
přeci
všecko.
To
je
jenom
další
stupeň
tam
to
nemůže
být
dále
do
vedeno
ale
je
tam
jasně
řečí
že
je
to
po
takovýhle
tupí
de
žije
že
potom
jedno
město
za
se
dostal
potom
bytí
za
sebe
spasil
jako
ze
svým
to
jsem
se
dostal
víc
a
tak
tak
kdyby
byl
si
jenom
malinko
nechal
vyspět
dvacet
vyřezat
tak
to
by
nechal
si
malinko
padli
mrtvi
a
my
pořád
padáme
mrtvi
ne
se
bohužel
tak
zvyklý
že
jsem
to
nic
nedělá
a
já
bych
vás
chtěl
těchletěch
pády
uvažovat
abyste
si
jich
vystříhat.
Text view •
Help