Waveform view
prevzate-82-04
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Protože
to
nic
není
nemění
na
podstatě
neměnné
té
tohoto
světa
ale
to
jenom
takové
říkal
vykonána
jenom
na
oceánu
božství
že
ale
samotný
oceán
to
není
jenom
lehké
veliký
na
jeho
povrchu
tak
takhle
se
to
vysvětlujou
indové
já
bych
u
toho
zůstal
dovol
abych
toho
vyšel
při
dalším
výkladu
jestliže
tedy
se
člověk
vtělí
do
tohoto
světa.
Tak
po
svých
rodičích
zdědí
jejich
vlastnosti
já
tomu
říkám
genetický
zápis
ano
toho
vědeckého
zápisu
má
k
dispozici
něco
čemu
jsem
říkal
předtím
ranec
nebo
rance
tady
všude
existují
ty
zkušenosti
nejenom
genetické
ale
přeměněné
na
bezčasovou
oblast
v
podobě
dojmů
a
to
je
to
něco
o
čem
praví
buddha
že
se
chce
vtělit
a
tohleto
ta
tendence
tohoto
že
se
to
chce
vtělit
využívá
se
přirození
člověka
že
rovné
s
rovným
nebo
podobné
s
podobným
se
snáze
stýká
takže
když
ta
genetická
základna
ten
genetický
zá
zápis
má
určitou
povahu
vhodnou
nebo
podobnou
s
tím
dojmem
v
tom
nějakém
ranci.
Tak
ten
ranec
se
přilepí
na
tu
lidskou
bytost
ano
a
on
má
dojem
třeba
že
se
znovuzrodil
jenomže
ouvej
on
se
tam
na
na
nikoho
z
nás
nepřivalí
jenom
jeden
ranec
pro
živé
nebeský
zápis
není
tak
jednoduchý
má
mnoho
prvků
přitahuje
mnoho
ranců
a
mnoho
součástí
těchto
ranců
tak
se
nalepí
na
člověka
z
mnoha
ranců
něco
takže
já
se
v
evropě
stýkám
s
lidmi
neříkám
v
asii
samé
rostou
jimi
velice
složitými.
Kteří
mají
ze
všech
možných
koutů
něco
sehnáno
na
svůj
genetický
zápis
přilepeno
a
do
ní
nevší
sou
nedovedete
k
ničemu
zaujmout
jednotné
hledisko
ničemu
ne
se
neda
nedokážou
odevzdat
úplně
ničemu
úplně
nepatří
narozdíl
od
toho
co
oportunistický
tou
větrem
kam
je
vhodno
jít
aby
jako
to
dobře
vyšlo
né
prostě
bezpáteřní
jsme
všichni
tady
v
evropě
a
to
z
toho
důvodu
ne
naší
vinou
nýbrž
složitostí
všeho
genetického
zákonité
který
zase
tisíce
i
se
tady
kreslil
jinak
než
v
té
indii
na
se
ještě
zase
zmíním
o
tom
genetickém
zápisu
že
ten
je
základem
toho
převtělování.
Že
totiž
v
indii
nějaký
král
až
to
král
si
roku
dvě
stě
sedmdesát
čtyři
před
kristem
si
vzpomněl
že
zavedou
převtělování
tak
aby
se
lidé
převtělovali
v
určité
kastě
a
tam
určitém
řemeslu
zase
znamená
aby
třebas
tanečník
se
zrodil
zase
do
rodiny
tanečníka
a
když
se
to
potom
děje
mnoho
vtělení
za
sebou
třebas
deset
vtělení
za
sebou
tak
to
tanečník
který
z
čista
jasna
tam
se
už
od
úč
od
útlého
mládí
a
mistrně
že
už
má
sobě
vedle
toho
zápisu
do
toho
balíku
také
genetický
zápis
svých
deseti
předchůdců
pokolení
lidských
ono
se
opravdu
vtělil
na
pravém
místě
do
toho
je
možno
vložit
jeden
jediný
ranec
do
takle
připravil
ho
genetického
zápisu
takhle
připravený
vědecky
připravený
dětský
zápis
v
evropě
vůbec
neexistuje.
Nikdo
ho
nemáme
takže
když
já
třebas
o
sobě
nemůže
se
tím
a
tím
zrozeným
z
minulého
života
tak
jaké
míry
to
platí
a
ty
dávejte
dobře
pozor
že
se
narodil
tak
jsem
byl
zdravý
i
taková
ruka
byla
zdravá
daleký
zápis
se
spojil
za
rámcem
který
odpovídal
zdravému
dítěti
ano
jenomže
to
dítě
nezůstalo
mnoho
zdravé
od
půdou
roku
mělo
co
mě
to
oba
tak
dále
a
vzali
mu
vědomí
jeho
tělesnosti
on
se
přestal
toto
dělat
tělesností
a
v
tu
chvíli
mu
tam
v
tom
géte
zápisu
vznikla
mezera
tam
vznikla
volná
plocha
mohu
dojem
se
získal
nový
dojem.
My
se
procesem
získal
dojem
který
byl
křížený
s
se
starým
zákonem
a
čínou
ne
a
tento
dojem
mě
vedl
k
tomu
že
jsem
měl
stisku
slovu
dělat
to
co
je
správné
a
podle
izraele
je
správné
to
co
je
ctnostné
a
podle
číny
je
správné
to
co
dělám
bez
ohledu
na
to
je
si
je
to
příjemné
nebo
nepříjemné
upevnila.
A
tyto
dva
rance
se
ve
mně
setkaly
takže
já
jsem
od
těch
tří
let
zároveň
dělal
to
co
jsem
považoval
za
správné
podle
podle
izraele
a
zároveň
ty
dělal
to
to
nedalo
na
to
je
světlo
příjemné
nebo
nepříjemné
to
nepříjemné
tak
se
neříkal
té
veliký
mých
že
tyto
nepříjemné
když
je
to
správné
tak
komnaty
byla
na.
Tak
je
to
v
pořádku
budete
nějak
protože
to
správné
a
nebude
tomu
vyhýbat
to
že
je
to
nepříjemné
rozumíte
a
tak
jsem
se
dostal
k
těm
sedmnáctým
letům
svého
života
já
vám
tyto
věci
líčím
jenom
proto
abyste
pochopili
že
se
nezrodí
člověk
v
okamžiku
s
tím
rancem
v
okamžiku
narození
nýbrž
že
různě
různých
dobách
přijímá
další
roce
nebo
dokonce
je
to
naše
jsou
mu
odnímány
ano.
Tady
by
byl
kdyby
mu
byl
odňat
ten
hlavní
ranec
pro
který
jsem
o
zde
vtělil
tak
musí
zemřít
najednou
umře
z
důvodů
řekne
se
jaká
choroba
se
vždycky
vynalezne
vo
tom
mléka
ne
ale
jakmile
ti
podle
byla
ta
choroba
ta
byla
následkem
určité
hlubší
příčiny
že
se
člověk
zhostil
nějakého
rance
ze
kterého
vůbec
byl
schopen
při
té
vědě
schopen
žít
na
tomto
světě
o
bohu
je
obyčejně
záležitost
toho
se
to
čteme
téhož
být
kýžený
i
se
že
se
rozhodnutí
že
zavedeme
na
tou
praktiku
pravdě
ní
mysli.
A
nějaké
vnitřní
modlitby
bohužel
s
odevzdaností
touto
má
málo
společného
rovněž
se
kterou
se
mohl
o
to
bohu
ne
nenaučilli
se
člověk
rozdávání
do
tomto
světě
sebe
věci
spravedlivé
bez
ohledu
na
sebe
kde
sosobní
akutre
svatostí
jestliže
se
člověk
naučí
zde
bezpečně
oddat
se
věci
kterou
považuje
za
správnou
sebou
se
měli
to
na
tom
záleží
děti
tou
tomu
za
správné
a
za
prutem
při
tom
nese
tak
to
bude
připraven
k
odevzdanosti
bohu
byste
svatý
pavel
vraždil
křesťany
ne
ale
to
přesvědčen
že
je
to
správné
že
ho
to
kacíři
ne
čili
nebudeme
to
bylo
žvanec.
Nebo
mu
to
ale
to
vázne
za
zlé
nýbrž
měl
čáku
pro
pravou
oddanost
nebo
odevzdanost
ježíši
kristu
a
tu
prokazoval
potom
na
každém
kroku
svého
života
na
pravda
to
je
to
napřed
na
to
von
se
ke
životě
že
ano
ale
to
jsem
za
klaní
případ
jeli
že
toto
trvat
daleko
lepším
způsobu
za
křesťany
pochopitelně
že
by
se
to
ve
svém
prostředí
provádět
něco
co
vám
zaručeně
nevynese
ale
celé
správné
a
kdy
se
to
takhle
provádíte
ale
neobrací
se
při
obrací
to
se
přitom
na
sebe
ani
zpětně
je
to
vadí
to
čemu
se
říká
zpětná
vazba
na
sebe
tak
se
správně
vzdáváte
a
této
průpravy
je
zapotřebí
na
to
že
že
se
potom
odevzdáte
bohu.
Ale
neumíte
nedokážete
se
nevracet
od
té
odevzdanosti
k
sobě
tak
všechny
užitky
z
toho
odevzdání
zase
rázem
promrháte
já
vám
to
řeknu
třebas
a
jestliže
člověk
má
pocit
že
udělal
něco
dobrého
po
tomto
to
dobrého
udělal
a
těší
se
z
toho
pocitu
blaží
ho
to
jo
a
je
tam
sem
se
tou
pokojem
za
odplatu
svou
a
takový
člověk
když
se
odevzdá
bohu
tak
najednou
zjistí
že
to
nikoho
bere
ano
o
to
tuto
fázi
vo
dobře
takže
bůh
bral.
Ale
bůh
co
léta
obrací
člověku
když
vono
si
toho
člověka
nechává
a
to
v
člověku
působí
velikou
úzkost
bázeň
strach
takže
ten
člověk
utíká
z
tohoto
stavu
a
tím
ten
užitek
toho
stavu
je
nulový
ano
protože
on
se
neuměl
nezainteresovaně
o
něco
zajímat
pro
věc
dobrou
rozumíte.
Obětovat
pět
to
latu
sobě
a
tady
není
z
tohoto
stavu
spojení
s
bohem
cesta
zpátky
jestliže
však
ta
cesta
zpátky
přesto
je
u
někoho
nemá
tedy
být
bych
ze
svých
dotekl
tak
to
znamená
jenom
extazi
a
ne
trvalé
spojení
s
bohem
a
tlačim
to
tam
říká
že
spojí
s
bohem
závisí
vlak
za
nit
cesty.
Jestliže
jde
člověk
třebas
cestou
lásky
tak
na
to
vadí
svého
vědomí
jako
úzký
pramínek
oleje
přetékající
z
horní
nádoby
do
du
do
dolní
přetéká
vědomí
boží
v
podobě
lásky
pociťované
jako
lásky
boží
k
člověku
bylo
veliké
vědomí
a
je
to
ten
stav
spojení
s
bohem
toto
spojení
s
bohem
bhaktijogy
na
který
spočívá
v
tom
že
on
si
jenom
toho
že
nemiluje
on
nýbrž
miluje
v
něm
bůh
rozumíte
že
páska
boží
která
mě
působí
a
když
toto
převedu
z
novým
postatě
lotra
na
bhakti
joze.
Tak
to
mohl
předvést
na
kterékoliv
jiné
józe
jenže
tam
zase
východisko
je
jiné
si
že
někdo
poznává
ne
tak
to
poznání
přeplývá
do
jeho
vědomí
poznání
boží
přeplývá
do
jeho
vědomí
bez
mezer
to
moře
po
té
stránce
že
nejsi
člověk
do
toho
vkládá
svoje
úvahy
a
von
musí
bohužel
úvahy
do
života
vkládat
je
to
tam
zapsáno
je
tak
té
pořádku
jestliže
musí
tam
vkládat
úvahy
tak
to
vědomí
o
poznání
božím
je
málokdy
dokonalé
tam
už
totiž
ta
cesta
je
daleko
řek
bych
ošidnější
než
cesta
lásky
není
tak
prostá.
Jelikož
tady
se
můžete
člo
opírat
jenom
o
jednu
věc
o
přítomný
okamžik
jestliže
jde
bez
v
přítomném
okamžiku
tak
to
poznání
boží
se
hrne
a
nemá
překážek
jestliže
však
zabíhá
při
tom
okamžiku
do
milosti
nebo
sní
o
budoucnosti
tak
ztrácí
tento
vhled
do
poznání
božího
protože
on
není
ani
budoucnost
ani
minulost
on
je
přítomnost
věčná
přítomnost
která
nikdy
nekončí
činem
mise
může
při
této
cestě
cestě
poznání
setkat
s
bohem.
I
ta
víte
že
to
velice
obtížné
pro
člověka
který
není
do
toho
zasvěcen
nemá
opravdu
zase
určité
který
by
ho
do
toho
uvedl
já
tuto
cestu
možno
vykládat
tak
já
přejdu
na
další
cesta
in
té
é
cesta
jiná
je
cesta
existenční
ne
a
to
je
cesta
také
velice
často
rušená
tou
existencí
lidskou
neboť
člověk
tu
to
existenci
ztotožnil
s
tělem.
A
jakmile
ji
to
to
bude
si
mě
em
tak
zabraňuje
proniknutí
podstaty
existence
boží
do
lidského
vědomí
on
musí
se
přestat
ztotožňovat
s
tělem
a
tak
se
okamžitě
začne
projevovat
existence
boží
ovšem
musí
přestat
pozvat
i
s
astrálním
světová
se
všemi
ostatními
šaty
které
tady
můžeme
na
sebe
žít
a
to
je
potom
také
spojení
s
bohem
přes
existenci
to
je
cesta
izraelská
tohleto
se
důležité.
Aby
člověk
šel
svůjživot
třebas
světským
tomu
jestliže
dejme
tomu
kdokoliv
ve
starém
zákoně
třebas
ten
celém
matouš
výše
svůj
světský
smysl
života
to
ožení
to
jako
my
sou
je
životě
našeho
tou
smyslu
ježíš
kristus
ho
proto
neozval
ho
pro
to
mohl
potřebovat
si
že
vona
ká
prostitutka
našla
smysl
toho
života
dosavad
to
to
to
dělá
potom
nezavrhoval
ona
a
von
to
natahoval
a
všichni
tato
dali
nový
smysl
změníte
mi
za
nový
ale
do
schopen
starý
smysl
do
mít
ta
neví
když
tam
nemá.
Vy
se
stali
ta
má
se
sebou
ze
sebe
a
nový
odít
nemůže
si
ho
neska
to
starý
a
nemůže
dělat
na
něm
záplaty
něčeho
nového
to
je
ta
šlo
astrá
to
tam
ježíš
kristus
těch
tradicí
nádherně
říká
že
opravdu
je
třeba
skokem
řek
bych
zmocnit
se
nového
smyslu
neohlížet
se
dozadu
najednou
se
rozhodnout
třebas
podle
úvaze
ale
vždycky
jenom
tehdy
až
jsem
dovršil
ten
smysl
to
vaše
pochopil
dosavadní
smysl
abych
měl
co
obětovat.
Jestliže
třebas
nebo
co
oběto
tak
tomu
ní
pravej
duch
cesty
tam
je
třeba
sebe
obětovat
sebe
vzdát
sebe
starší
sem
na
ten
se
vzdal
i
jeho
to
ta
přírodovědcem
bylo
než
než
vy
oči
to
mi
ale
ten
to
pro
mě
bylo
všecko
to
věži
to
to
tehdy
bylo
všecko
a
proto
by
mu
znáte
ten
skok
maličtí
že
ano
to
musí
vypadat
životě
každýho
člověka
a
buďte
bezstarosti
proběhne
to
zrovna
jako
u
mě
a
to
povídavého
z
nás
nemůže
musí
být
nějaký
smysl
už
nalezen
a
tato
smysl
zase
další
naleznout
když
například
do
do
třeba
lékařem
tak
bych
nacházel
huse
mají
v
tom
viveka
sva
si
po
málem
způsobem
že
o
dotazovat
na
vykázat
já
bych
si
našel
koníka
svý
smysl
z
toho
života
že
tomu
přišel
na
vyšší
smysl
života
třebas
léčit
lidskou
duši.
Tak
bych
neměla
za
tím
způsobem
že
by
říkal
tak
pacienti
marš
meškat
se
řeší
těla
že
ska
se
léčí
duše
nýbrž
já
bych
tomu
léčení
těla
přidal
při
potravin
nějaká
tak
kamenická
ta
je
stala
mozek
ale
velice
má
úspěchy
říká
jesiže
pocit
dochází
z
ordinace
zemře
na
to
vnitřku
brát
nebo
ten
lékař
dělá
špatně
toho
vložit
vybavení
ne
a
to
je
psychoterapie
že
si
to
se
nesmí
podceňovat
proto
lékaři
obec
zakázal
řikat
úrovni
trvat
na
to
je
že
to
je
správné
se
chtěl
dost
toho
si
pomoci
na
těch
a
světce.
Tak
vás
pozoroval
mi
ve
že
on
je
narodí
ze
které
nemůže
působit
ješi
do
proto
že
mu
nedovolujeme
aby
tady
působil
když
to
chceme
je
že
mu
klademe
jiné
překážky
které
nejsou
v
naší
vůli
kterou
terezie
v
naší
nevědomosti
on
nemůže
pomoci
protože
my
sme
neutronu
ze
svého
ze
své
cesty
překážky
která
ani
svatému
ani
pánu
bohu
nedovoluje
aby
mohl
u
nás
zapůsobit
jo
čili
jestliže
chci
například
aby
mě
pomohla
to
ta
terezie
dejme
tomu
tak
musím
zavést
její
míru
odpoutanosti
ne
jestliže
do
toho
nevložím
ze
sebe.
Ona
nemá
možnost
vůbec
z
druhé
strany
něco
dát
do
toho
já
musím
napřed
do
toho
vložit
co
mohu
stylem
jejím
rozumíte
a
pak
zrovna
tímtéž
stylem
nemůže
od
toho
že
ona
nemůže
odpovídat
jinak
než
principy
své
cesty
kte
vydal
toto
příbytek
u
boha
přesně
ohraničený
příbytek
u
boha
ale
nemůže
dávat
rady
třebas
ramakrišny
nebo
šankaračárjy
ona
tím
nebude
opovrhovat
ty
byto
svatými
né
ale
ona
nemůže
na
postavě
skokem
zkušenosti
zažila
tyto
zkušenosti
a
ne
tamtěch
ano
a
kdyby
dávala
rady
tamtěch
tak
by
se
litovat
se
moh
protože
rada
toho
svatýho
tíha
v
tom
žádného
říká
napovídá.
Nýbrž
že
do
vás
vtěluje
sílu
své
zkušenosti
to
je
ta
pomoc
svatýho
svatá
nesmírnou
cenu
proto
že
to
konkrétní
síla
zkušenosti
kdežto
když
se
opřete
přímo
o
boha
tak
to
voni
konkrétní
síla
zkušenosti
nýbrž
to
je
všeobecné
tažení
o
něco
třebu
spíš
to
všeobecné
tažení
a
ne
konkrétní
radu
tomu
třebas
stačí
to
kou
to
všeobecné
tady
tím.
Není
smysl
života
nalezne
může
si
je
schopen
za
ním
jít
než
to
když
si
na
zatím
toho
to
vono
něčem
tak
vlastně
dělá
tu
chybu
že
ztrácí
celek
v
mysli
a
tomu
za
mě
potom
důležité
smím
zaměnit
a
tak
dále
to
musel
převede
co
co
nevyžaduje
co
by
dovolila
tak
zakotveno
a
podobně
v
tom
že
když
se
člověk
opře
o
nějakého
svatého
že
on
mu
poradí
svým
způsobem
ne
a
ten
způsob
třeba
tak
člověku
imponuje
že
toho
příliš
do
ho
boží
kdežto
způsob
vedení
božího
neue
ten
co
veta
odosobní.
Ten
člověka
zbavuje
do
samého
ta
pomoc
svatýho
nezbavuje
tak
prudce
člověka
jeho
samého
kterou
něco
co
jsem
nemůže
co
svatý
nemůže
od
boha
odkoukat
ani
nemůže
zastat
toto
svatá
terezie
potom
vnitřně
umřít
tak
bavíme
umřel
znovu
ježíš
kristus
to
no
a
ten
vtělený
bůh
nebo
vůbec
o
takže
bychom
měli
vět
co
od
boha
co
vousatýho
svatých
spíš
tak
kompletní
pomoc
v
určité
situaci
to
ano
ale
musíte
mu
dát
právo
do
té
situace
aby
to
se
to
mohou
to
musíte
to
právo
dát
to
byla
se
situaci
být
toho
svatého
být
prostě
jeho
dán
a
být
ochoten
na
sebe
vzít
je
způsob
myšlení
a
života
tak
vám
to
může.
A
také
toho
odnesete
duše
že
přítomní
tehdy
když
se
dostanete
do
stavu
poslušnosti
ničím
stav
poslušností
veden
ta
své
kterou
vnímat
bohu
jako
bezstarostnost
pokud
se
neznáme
starosti
o
to
co
se
to
ve
neši
tak
je
mi
to
moc
na
to
má
přístup
jakmile
se
zbaví
té
z
té
starosti
a
strohá
te
se
a
dal
se
předtím
že
ho
cesta
mohli
pochopitelně
a
bezstarostně
tak
s
rozdáme
tak
na
to
moc
tady
jako
okamžitě
ne
se
stalo
že
ježíš
kristus
musel
zakročit
protože
ho
učedníci
nemohli
někoho
vyléčit.
A
von
říkal
já
jsem
divím
to
možno
jenom
mluvit
tou
i
ty
se
také
modlili
oni
ale
máme
jako
oni
měli
starověký
pojetí
modlitby
v
hlavě
něco
se
vyslovuje
nějaká
prosba
nejúspěšnější
prosba
je
taková
kde
člověk
dove
vůbec
neprosí
jak
se
to
dělá.
A
já
říkám
zdánlivě
neprosí
jestliže
si
člověk
třebas
přeje
nějakou
dobrou
věc
a
udělá
to
všecko
co
může
tak
pak
se
to
nepodaří
a
vono
to
nejde
uskutečnit
tak
nestojí
a
nesmí
stát
o
to
aby
to
smí
osobními
schopnostmi
dokončil
nýbrž
se
musí
odebrat
nebo
obrátit
ke
svému
osobní
vedení
to
ježíš
a
musí
musí
uznat
pane
mně
to
nejde
že
mně
v
tomto
případě
že
to
člověku
nejde
a
on
vyšel
tam
všechno
se
nemožnosti
tak
mi
právo
se
nešel
obrátit
a
tento
potom
zmůže
modlitbou
umíme
se
o
zbytky
no
to
bude
modlit.
On
tam
přijde
a
vůbec
nikdo
neuvidí
že
se
modlí
že
on
tam
přijde
a
vstoupí
svou
myslí
do
toho
člověka
kterého
třebas
chce
uzdravit
dejme
tomu
úplně
naplní
sám
sebou
a
s
tím
špatným
odejde
pryč
a
člověk
je
uzdraven
té
ta
modlitba
kterou
nemohou
na
vysvětlit
protože
voni
ještě
dostatečně
neuměli
jim
svůj
život
ztrácet
on
opravdu
svůj
život
musel
tomu
pacientu
odevzdat
jako
by
ho
vůbec
neměl
dostat
nikdy
nazpátek.
A
teprve
když
mu
otec
dal
právo
se
vrátit
tak
se
vrátil
toto
byla
v
malém
při
dělání
zázraků
na
daleko
na
kříži
vzdal
ten
svůj
život
jako
by
neměl
ho
nikdy
dostat
zpět
vy
se
si
tam
křičí
na
kříži
bože
prostě
opustil
on
byl
si
jist
že
byl
opuštěn
ale
nebyl
si
s
tím
kroku
opuštěn
že
ano
čili
opravdu
mně
je
to
spojení
s
bohem
v
té
chvíli
o
to
mi
život
o
to
chtěl
ukázat
že
že
dokonale
odevzdal
stím
účinkem
na
spojení
s
otcem
a
na
spásu
když
by
byl
chtěl
spásu
pro
sebe
tak
ztratil
možnost
být
spasitelem
všech.
A
toto
je
pravá
modlitba
která
půso
prosebná
modlitba
která
působí
skutkem
modlitba
skutek
toto
ježíš
kristus
ukazoval
na
taem
kroku
že
jeho
modlitba
byla
skutkem
se
že
potom
on
řekl
ji
bez
mi
svoje
berle
a
choď
ne
to
už
byl
jenom
následek
toho
skutku
že
von
svou
silou
do
jeho
kterou
vložil
od
otce
do
něho
je
působil
ne
to
byla
pravá
prosebná
modlitba
já
to
si
ustavičně
za
vás
u
svého
otce
a
nikoho
vás
neztratím
bez
jeho
vůle
říkal
že
taky
se
tak
stal.
Já
bych
to
že
je
to
dělali
to
vejde
to
už
je
moje
víra
že
on
kde
se
je
ta
neodešel
předčasně
že
je
nespáchal
sebevraždu
dříve
než
dokončil
všechno
co
před
křížem
se
musí
dokončit
jsou
události
před
křížem
a
jsou
událostí
po
kříži
a
kdyby
byl
neposlou
vynechal
třebas
narození
v
betlémě
nebo
v
jordáně.
A
ti
učedníci
ty
zázraky
tak
neměl
právo
se
ocitnout
na
kříži
vede
ta
ho
křižovat
svoji
zevní
osobnost
že
ano
a
takže
ten
odkaz
ježíšův
lišící
se
o
to
kani
třebas
indického
spočívá
v
tom
že
on
rozví
životu
cit
ti
je
rozvíjet
a
zrození
té
ohodnotil
to
ostatní
kdežto
klášterníci
křesťanští
bez
rozuměl
života
který
dosahu
totéž
co
se
jim
náporem
to
podařilo
takže
toho
dominikovi
případech
takových
se
a
prostopášníků
jako
třebas
svatý
františek
asi
si
ho
sedíte
na
se
rozumovat
a
potom
se
mi
podařilo
to
svatost
ale
kdyby
to
byli
sebou
se
to
svatosti.
A
to
můžete
že
my
nepotřebujeme
takhle
žít
jako
ti
prostopášníci
se
na
ty
se
a
musí
že
by
mu
řádně
vědomě
rozvinout
život
a
pak
můžeme
na
to
vsadit
krk
že
tohleten
pravý
odkaz
kdo
nemiluje
bližního
té
má
před
sebou
nebo
milovat
boha
kterou
to
nevidí
ne
a
von
učil
měla
bližního
jak
milosrdenství
a
tak
dále
rozumíte
ti
život
po
této
stránce
lásky
k
bližnímu
a
jinak
ne
a
to
je
nedopadá.
Kdybych
je
byl
to
vlita
je
to
by
milovat
když
se
víte
chtěl
aby
se
položil
zařídil
podle
mé
cesty
tak
když
co
bych
musel
chtít
aby
dělal
všecko
co
jsou
začátku
na
této
směl
já
co
jsem
velké
cestě
je
na
té
cestě
jsem
napřed
stylizoval
život
tak
bych
od
tebe
chtěl
stylizaci
života
v
té
době
ve
staré
stylizoval
svůj
život
sem
to
neřídil
vírou
v
boha
nýbrž
já
jsem
si.
Mohou
od
dovolí
rodiči
příbuznými
staršími
by
učitel
od
visel
to
co
jsem
nepovažoval
za
správné
to
co
se
příčilo
mohu
citu
že
to
správné
není
tak
to
jsou
prostě
vynecháno
a
zase
z
toho
jejich
nedo
to
co
jsem
za
správné
považoval
čili
tak
ho
to
života
se
neopírala
o
víru
v
boha
nýbrž
odměnu
lidi
kteří
žili
správně
ano
ale
já
jsem
nepoznával
žádného
člověka
který
by
žil
úplně
správně
že
si
z
něho
je
co
musel
odmyslet
ano
a
to
bys
musel
také
udělat
protože
ne
žádný
člověk
který
by
dal
absolutně
správně
ty
máš
také
rozum
a
to
světlo.
A
já
sem
neměl
žádnému
stane
ten
rozum
já
se
řídil
světlem
rozumu
nikoli
citověji
rozumíš
to
zastupoval
že
rozumovat
se
to
vedlo
víry
je
to
jak
tímto
způsobem
se
vyzval
život
bez
ohledu
na
to
jestli
je
to
pro
mě
příjemné
nebo
nepříjemné
po
rozhodující
bylo
nemyslím
správné
nesprávné
když
to
bylo
správné
a
to
to
dělal
to
veta
o
to
dělám
třebas
se
to
náhodou
udělal
to
chci
sem
byl
sám
sobě
soudcem
být
si
v
tomto
v
této
fázi
soudcem
je
velice
nutné
místo
ale
přehánět
ale
byl
se
za
tím
za
tou
fází
stylizace
života
pokračovat
v
tomto
soudcovství
tou
se
nesmí
ano.
Ale
tam
jsem
si
byl
denně
soudcem
od
rána
do
večera
a
protože
mě
to
někdy
unavovalo
to
soudcovství
ne
že
bych
byl
chtěli
ze
své
jak
něco
co
by
ten
soudce
jako
nevydržel
nýbrž
tohle
soudit
bylo
příliš
hnidopyšné
nebo
příliš
náročné
zabíralo
příž
novou
tak
já
jsem
si
většinu
dne
zpíval
vy
ta
bych
se
soudil
tak
jsem
si
zpíval
to
znamená
rozváděl
jsem
činnost
obecně
řečeno
která
nebyla
špatná
o
které
jsem
mohl
si
dobře
myslet
že
se
nedopouštím
tou
činností
žádnou
žádné
chyby
zpívám
si
národní
písničky
nebo
na
stupni
to
ji
tak
ne
hadytak.
Tak
to
jsem
dělal
v
tom
předškolním
věku
a
se
nevynese
ty
taky
jsem
prováděl
pořád
dál
až
v
tom
tou
v
tej
za
cíl
se
dostal
do
situací
kde
jsem
byl
veden
událostmi
to
dycky
taková
klece
převést
převest
mé
to
přeje
bohu
potom
události
na
sebe
a
bohu
začne
pozorovat
ve
svém
životě
když
stylizuješ
svůj
život
že
tě
vedou
události
a
soustavně.
Takže
jestliže
potom
se
od
tebe
chce
vlastně
poslušnost
tak
nejsi
poslušen
boha
nýbrž
jsi
poslušen
toho
dění
které
okolo
tebe
vyplývá
z
tvé
vlastní
cesty
ty
jsi
svou
cestou
navodil
nějaké
vedení
to
musíš
přemýšlet
odkud
to
je
si
to
pro
boha
nebo
otče
nějakých
svatý
nebo
zase
je
to
setne
vnitřní
mohutnosti
na
bych
spíš
řekl
že
je
to
ale
vymoženost
osobní.
Že
začíná
se
automatismus
dvě
objevovat
a
ten
neřídí
jenom
vlastního
člověka
nýbrž
okolí
přizpůsobuje
okolí
těm
potřebám
vnitřním
a
tím
se
to
stane
tak
to
je
tvoje
že
bys
potřeboval
takle
stylizovat
svůj
život
a
jestliže
bys
to
dokázal
tak
protože
jsi
dospělý
člověk
tak
by
tě
tisíce
musel
let
židovského
na
leda
se
dalo
projít
podobného
názoru
za
tři
za
čtyři
roky
ale
ne
dřív
upozornit
ale
na
jednu
věc.
Že
při
té
stylizaci
nejsi
odkázán
na
to
že
by
doma
člověkem
stylizujícím
život
a
že
byste
nemohlo
v
tobě
zrodit
vědomí
o
věčném
životě
to
se
může
co
chvíli
zrodit
v
tobě
když
události
které
nastanou
ti
tu
situaci
vnitřního
znovuzrození
přihrajou
novou
události
přihráli
já
to
nebudu
tady
vykládat
to
by
bylo
ten
případě
individuálně
jinak
ne
než
jak
to
bylo
u
mě
samosebou
ne
ale
bylo
by
to
také
tak
nějak
ano.
A
teprve
teď
kdybys
jak
ti
říkám
co
jsem
já
dělal
kdyby
byl
tuto
touze
a
sat
kdybys
zrodil
kdyby
se
tady
zrodilo
vědomí
nesmrtelné
vnitřní
podstaty
a
zase
bys
ho
ztratil
to
znamená
ve
dělat
by
si
že
jsi
nesmrtelná
bytost
ale
nemohl
by
se
s
ní
stýkat
tak
už
by
bylo
postaráno
o
tu
zaujatost
vůči
této
zkušenosti
a
chtěl
bys
si
ji
do
vrátit
ne
takže
my
si
zase
ve
událostí
se
dostat
prostředku
který
by
tě.
By
bylo
už
měl
se
stýkat
trvaleji
kterou
vnitřní
podstatou
ano
a
to
si
to
vyčetl
ve
velké
dobrota
nebyli
taková
že
jaká
věc
by
se
ti
musela
stát
to
je
událostmi
a
zase
by
si
potom
musel
trvale
za
všech
okolností
tohoto
prostředku
používat
přičemž
by
se
bylo
zapotřebí
ve
stylizaci
několik
polevit
ale
z
vůle
nit
systém
v
tom
smyslu
že
je
tady
první
činitel
už
to
je
to
vědomí
o
té
vnitřní
nesmrtelnosti
kterého
musíš
být
poslušen.
Tohoto
činitele
ano
to
je
to
této
zkušenosti
že
je
také
ke
zkušenosti
že
se
jí
nesmíš
příčit
té
zkušenosti
to
už
by
bylo
neříkám
i
proti
duchu
svatému
tomu
silné
ale
prohřešení
tak
velké
že
by
se
mohli
dostat
kdybyste
to
mu
nebyl
poslušen
těžké
nelásky
podobě
velkého
utrpení
a
to
by
bylo
správné
ne
a
kdyby
to
kdybys
byl
potom
za
těchto
okolností
oddán
tomuto
světu
to
znamená
já
v
něm
svojí
vlastní
praxi
jako
dosud
ne
plus
manželství
a
všecko
ostatní
co
s
tím
souvisí
a
jeho
čem
by
si
ho
do
toto
se
nehodí
do
toho
systému
poslušnosti
tak
by
jednoho
dne
tě
to
začlo
jít
samo
bez
těžkostí
bez
námahy
tu
chvíli
jak
by
se
to
šlo
samo
musel
by
si
okamžitě
všeho
nechat.
A
opustit
svou
vlastní
vůli
dosud
jsi
potřeboval
to
vlastní
vůli
být
poddán
svýmu
okolí
že
jo
něco
něco
praktikovat
v
tom
světě
všechno
svou
vlastní
vůli
být
prost
své
vlastní
vůle
ten
ježíš
totiž
když
přišla
do
jordánu
úplně
se
odevzdal
do
vůle
otcovy
a
toho
kdo
ho
křtil
tam
ten
byl
prostředníkem
ne
a
teprve
potom
se
dostal
na
úroveň
by
ti
nic
nedělal.
Lito
dělal
všechno
otec
za
něj
ne
ovšem
přitom
byl
daleko
vrcholněji
činný
než
předtím
že
se
všímal
své
vlastní
spásy
tady
musel
opustit
myšlenku
na
spásu
na
nějaký
pokrok
duchovní
on
třebas
na
spásu
nemyslel
že
byl
vtělený
bůh
ne
že
představa
taky
myšlenky
ale
chtěl
jsem
dostat
si
vývojem
do
toho
jordánu
to
teďka
už
jako
musel
zanechat
teď
musel
dbát
jenom
na
vůli
otcovu
a
zanechat
vůli
vlastní.
Tam
ještě
sou
za
udržel
do
toho
jordánu
až
k
tomu
je
dán
až
po
beru
jenom
samo
že
jo
tak
to
je
ve
řečeno
ale
pak
už
nešel
vůbec
to
zadní
vůli
takže
on
byl
ve
svým
žákům
říct
když
se
něco
dělal
pro
sebe
nevěřte
mně
pro
sebe
vůbec
nedělal
tam
žádná
vůle
nebyla
události
už
byli
tak
daleko
že
by
se
toho
života
došli
vstupovat
prvky
o
kterých
by
sem
o
které
bych
si
mohl
klidně
říci
že
si
si
je
vůbec
nepřivolal
a
tady
by
nebylo
zase
přebývá
ry
protože
bys
měl
zkušenost.
Jenom
o
čem
by
ses
přesvědčil
to
bys
dělal
tak
by
to
šlo
dál
a
že
do
toho
do
té
do
té
smrti
na
kříži
ne
kde
bys
musel
zase
a
tak
dále
už
to
budu
na
říkat
takže
je
to
cesta
sice
podle
ježíše
krista
ale
dodatku
bez
víry
v
něho
těch
prvních
do
sedět
let
bez
víry
po
temného
šestadvaceti
zase
bez
víry
v
něho
čili
je
to
velice
obtížné
bez
představy
o
bohu
že
je
dobrý
například
tam
jsou
zákonitosti.
Které
nesmí
dějí
jako
dobro
nebo
to
relativní
dobro
nebo
zlo
nýbrž
jako
absolutní
dobro
a
to
se
nepoznává
to
člověk
nemá
schopnost
poznat
jako
dobro
vůbec
ono
to
dobro
je
ale
protože
absolutní
tak
a
jako
dobro
nepoznává
tak
by
říkal
pán
bůh
je
strašně
nemělo
rodný
jako
všichni
tito
baterku
říkali
kde
je
ten
bůh
když
nás
tady
nechá
takhle
trpět
a
ničit
nás
vod
těch
zvířat
statků.
A
měli
pravdu
víra
tam
byla
zcela
zbytečná
protože
kdo
věřil
byl
stejně
zabíjen
jako
ten
nevěřící
bez
pardonu
já
myslím
vždycky
takhle
přemýšlel
vo
těch
věcech
tak
jsem
dostal
nafackováno
minimálně
nebo
nakopáno
nebo
něco
takového
abych
se
to
vodnaučil
ano
doučit
tak
dostali
pořád
něco
takže
vono
tě
škole
zrovna
tam
to
dostal
dostal
jsem
dost
ty
první
dni
než
jsem
vobrátil
než
totiž
ten
gestapák
mě
chtěl
zabít
že
to
bylo
dost
brzo
a
pak
se
o
čeká
chce
aby
všechen
ten
život
založený
ho
vůli
vůli
nikoliv
své
nýbrž
toho
vedení.
Aby
tuto
vůli
opustil
neví
proč
ale
musí
to
opustit
protože
se
nedostane
jinak
za
své
lidství
no
ty
člověku
se
daří
moc
dobře
když
nekoná
svou
vlastní
vůli
a
opírá
se
o
vůli
třebas
v
tomto
případě
otcovu
jenomže
to
je
život
který
není
ještě
v
oblasti
spásy
oblast
to
od
boha
asi
spásy
patří
teprve
ten
život
který
se
koná
bez
bez
toho
řek
bych
osobního
vedení.
To
neosobní
vedení
spočívá
na
něčem
zcela
jiném
než
vyhovovat
člověku
v
tom
co
se
mu
jeví
jako
dobré
nebo
jako
vůle
otcova
nebo
tak
tam
se
musí
ukázat
že
ta
vůle
tady
najednou
dej
mi
patrná
že
že
je
pryč
že
se
ho
netýká
že
ten
člověk
musí
opravdu
umřít
a
když
neumře
nemůže
povstat
mrtvých
to
musím
toto
jasno
musí
nabýt.
No
a
pak
zase
ty
tři
dni
nedělá
nic
ne
že
v
tom
hrobě
klidně
tam
je
dycky
nutné
aby
to
šlo
samo
potom
nějak
samo
kupředu
a
tak
dále
že
jsem
například
ve
sladkém
v
mu
říkal
že
tam
předvádím
detailně
ježíšův
život
jako
algoritmus
podle
které
se
můžeme
řídit
a
když
se
pro
něho
řídíme
tak
dojdeme
určitému
cíli
který
ukazoval
k
věčnému
životu
vědomě
žitému
tak
sem
se
v
jsem
mluvil
pravdu
protože
ježíš
kristus
tam
vedl
lidi
ovšem
chyba
by
tam
mohla
být
jedině
v
tom
těle
strany
jsem
to
dostatečně
vysvětlil
to
možné
ale
pokud
to
člověk
pochopí
tak
pak
se
tím
může
řídit
a
musí
to
vést
jinak
než
jak
šel
karel
makoň
protože
on
je
se
teďka
vysvětlil
takhle
nešel.
K
tomuto
způsobu
myšlení
nebo
hodnocení
které
je
obsahem
sladkého
jha
se
dostal
až
roku
třicet
devět
ale
předtím
si
taky
žil
ne
sebe
měla
se
do
obrácení
prvního
další
dojet
e
do
druhého
obrácení
že
všech
těch
končinách
šel
bez
víry
ne
nýbrž
jenom
podle
zkušenosti
a
to
potom
by
se
to
dalo
za
vírou
i
když
je
pravda
že
to
byla
s
od
sedmnáctého
mého
věku
také
víra
ale
v
ty
mistry
protože
já
jsem
věřil
to
by
vode
které
jsem
měl
ne.
Ale
byl
jsem
pokoušen
všelijak
tedy
to
je
tedy
já
tak
to
je
tak
toto
teprve
se
dvacet
ne
to
by
se
nemělo
dělat
to
co
metodami
na
jsem
před
přes
nejasné
na
to
neni
si
dělal
své
zase
jo
tak
to
byla
chyba
to
se
divil
že
mě
nehodili
přes
palubu
nedivím
tě
jako
by
se
za
doufám
do
nebe
to
svaté
mimo
je
do
toho
do
koleno
to
nejí
krista
ne
podle
karla
makoně
ovšem
podle
pochopení
karla
makoně
toho
vdech
ale
je
to
na
to
duše
krista
s
nedostatky
mého
pochopení
samozřejmě
ale
je
to
dopad
se
tam
snažím
to
říct
věrně
bez
příkras
a
ne
podle
karla
makoně
na
toho
nepřihlížím
při
tom
jenom
se
obracím
m
zkušenosti
které
to
je
smysly
to
doplňuji
těmi
zkušenostmi
ale
jinak
zkušenosti
vyplývající
ze
větou
či
krista
jsou
důležitější
daleko
důležitější
tomto
jenom
tak
pro
okrasu
ne.
Brno
čtrnáctého
nor
tisíc
devět
set
osmdesát
dva
potom
se
zapřel
a
nedonese
delší
rozuměl
a
to
řekl
to
viděli
tak
by
se
ptá
někdo
indy
do
ta
člověka
se
o
také
do
smrti
rozpadá
kdo
je
to
spíše
co
člověka
se
znovu
vtěluje
že
jste
o
tom
že
že
se
do
toho
význam
vtělil
a
současně
žil
po
sto
viset
let
astrálu
mohou
byste
to
blíže
vysvětlit
jako
ho
se
potom
ale
vztahuje
karma
tak
se
také
rozdrobí
do
více
za
za
zrodů
ano
tak.
Tahleta
otázka
celkem
jeho
to
vede
a
protože
je
tady
měla
jaká
špatná
informace
o
to
vize
plný
spolupracoval
v
tomto
století
s
nějakou
paní
to
stvo
nebude
jmenovat
ten
doktor
viděl
nebyl
v
tělem
nebyl
tělem
nýbrž
byl
odtělen
a
žil
astrálu
po
dobu
tehdy
asi
sto
třiceti
let
už
a
sem
tak
to
vízner
tohoto
světa
a
tu
paní
vedl.
To
není
to
ten
jeho
astrální
vony
se
ještě
uměl
dostavil
v
tom
astrálu
a
se
to
trvalo
to
a
set
let
ne
tak
je
to
dojemné
tak
dlouho
se
nedrží
astrálu
to
je
tedy
to
sem
se
divil
že
normálně
se
astrálu
bytí
tak
dlouho
jenom
tehdy
když
ten
člověk
má
nějaký
zdroj
života
který
může
nastalo
a
tam
to
život
třebas
jako
misto
van
lidé
někde
v
egyptě
měli
nehledím
zdroj
ne
se
kterýho
nastalo
zase
život
astrálu.
Na
koho
se
toho
z
toho
je
karmu
a
propadl
to
jsem
tady
vysvětluji
a
řekl
mu
heslech
karma
s
astrálním
voknem
nositelem
karmu
do
dalšího
vtělení
tam
se
to
stáda
do
svých
prvků
a
tento
život
se
a
stavová
kdežto
když
se
mluví
vo
karmě
tak
si
myslíme
říct
že
to
je
vlastně
něco
daleko
složitějšího
ženou
opotřebování
bez
to
má
to
verze
aby
kterou
jsme
starosti
to
vraty
to
tedy
ale
úplný
na
bohužel
tak
že
by
se
na
karmu
díváme
chybně.
To
není
pravda
že
by
jako
člověk
si
musel
všechno
odsloužit
miluje
do
života
to
není
vůbec
možné
to
byl
začarovaný
kruh
ze
kterého
by
se
nikdo
nedostal
to
by
se
to
pořád
komplikovalo
komplikoval
a
že
by
to
vůbec
bylo
neudržitelné
dost
tak
karma
takzvaná
to
je
vlastně
touha
po
životě
všem
jak
mluvit
si
koho
na
tom
na
podle
individuality
toho
člověka
takže
dejme
tomu
když
se
někdo
zrodí
tak.
Je
zjeví
se
tak
že
by
nastoupil
karmu
nějakého
jednoho
vlitého
člověka
nýbrž
nastoupí
karmu
podle
toho
jak
jeho
fyzický
záznam
po
rodičích
mu
to
dovoluje
to
má
větší
tady
hraje
ten
genetický
záznam
než
takzvaná
karma
a
k
tomu
přidružuje
podle
toho
ježíše
a
kdy
ta
rámce
ten
člověk
zdědil
z
toho
ho
pro
sebe
se
zbita
jak
jsem
to
říkal
včera
se
musím
bujet
vybrat
na
tu
odpověď
celou
ano
prosím
jenom
se
tady
vypůjčit
ale.
Kam
se
je
vztahuje
na
astrálu
dotýkám
tam
se
mu
doba
to
co
tam
bylo
já
jsem
se
taky
napsal
už
i
to
napsáno
v
těch
tři
asi
do
starostech
nebo
to
dostanete
ne
a
takže
to
dovedli
tak
to
se
o
té
knize
jobově
kde
se
hovoří
že
přišli
synové
boží
a
satan
před
hospodinovu
tvář
kvůli
řeče.
Řečeno
řečem
řečem
toho
satana
do
bot
hospodin
na
joba
velmi
těžké
zkoušky
přestože
to
by
mu
bohabojný
po
tom
satan
chápu
svět
a
nižší
lidské
já
jakému
satanovi
tedy
nedost
je
bůh
je
novou
vyvést
nebo
zkoušky
jobovy
byly
ho
karmou.
Jak
dlouho
vůle
tak
to
už
je
celý
nebo
samozřejmě
je
to
pojetí
joba
jak
je
zachováno
úrovni
vize
té
pojetí
řek
bych
které
bychom
mohli
nazvat
vulgárním
pojetím
pravdy
nesmíme
si
myslet
že
ti
pisatelé
starého
zákona
byli
ti
nejlepší
lidé
svýho
národa
to
co
je
ve
starém
zákoně
napsáno
té
to
čeho
prodat
nic
starých
věcí
které
byly
majetkem
několika
málo
desítek
lidí
tehdy
tam
není
zapsáno
takže
vy
tam
nedovíte
celou
pravdu
ty
si
musíte
z
toho
co
tam
je
tu
pravdu
nějak
odvodit
nebo
a
nějaký
sto
voni
a
pomocí
nějakých
mi
zkušeností
nebo.
Ten
je
všeliké
já
sebe
vyvozuju
tomu
svému
vyžívá
a
nebude
bylo
bohu
je
může
být
věren
oběma
dohromady
to
vyšší
já
stojí
proti
tomu
bohu
ne
tej
proti
němu
potom
dobu
lidského
života
do
to
že
v
době
kdy
se
člověk
vyvíjí
a
rozvíjí
je
to
hodí
tak
jedině
zapotřebí
že
se
bez
nehotově
nemůže
obejít
a
kdyby
ho
dříve
vopustil
a
vyvedl
tak
by
se
mělo
změnil
a
ne
za
vyložit
musí
se
dostat
k
bohu
čili
co
se
na
nový
svatou.
Jako
protivníkem
to
není
satanem
proti
výtku
naší
životní
pouti
to
je
užitečná
záležitost
dejte
užitečný
prvek
bez
kterého
se
mi
obejdeme
tam
se
projevil
u
ježíše
teprve
na
poušti
dříve
ne
dříve
o
tom
satan
sloužil
k
rozvinutí
lidské
bytosti
to
potřeboval
a
jakmile
byl
jednou
ten
ježíš
rozvinut.
Tak
pak
se
lidské
já
stává
jako
u
každého
člověka
satanem
to
znamená
když
se
člověk
si
chce
zůstat
na
té
úrovni
tam
přešlapovat
tak
tím
se
dostává
z
té
stezky
která
dodá
bohu
stezku
opačnou
chvíle
do
stvořeného
kam
už
nepatří
odkud
je
předurčen
to
tu
chvíli
odejít
a
když
kristus
právě
ukazuje
co
je
třeba
udělat
aby
člověk
rozhodne
svůj
život
z
toho
to
mohu
to
dovede
jít
dál
že
musí
přemoci
satana
ta
prana
by
nepřemohl
kdyby
za
sebou
neměl
křest
v
jordánu
do
sobectví
čoek
tomu
na
namáhat
přemáhat
satana
sv
já
to
že
do
křtu
jordánu
to
to
já
je
to
třeba
a
teprve
když
nedělá
z
jordánu
to
tady
že
ty
co
to
je
to
byste
sladké
jho
nebo
ne
že
si
přečíst.
A
tedy
to
překoná
tak
teprve
tak
může
se
postavit
na
toho
tváří
svá
znamená
nepotřebuje
své
já
protože
to
jeho
já
zastoupí
e
otcova
se
kterou
roce
osobně
stýká
tak
že
ježíš
kristus
místo
svého
já
na
stoje
po
překonání
satana
vůli
otcovu
která
jím
vláda
k
nebavím
satan
už
to
znamená
předtím
lidské
já
potom
podoba
satana
takže
tohleto
je
nutné
vědět
že
já
pozná
potřebujeme
jenomže
to
dá
ve
vedeno
tvůrčím
pocitem
začátku
boží
a
tím
dovádí
tvůrčí
systém
boží
do
kraj
tím
že
které
je
možno
jít
na
další
stupeň.
A
nebo
toto
lidské
já
potom
chce
zachovat
svojí
svoji
prestiž
a
trvá
na
svém
postavení
pak
se
stala
ato
ta
ne
a
jestliže
je
včas
způsobem
otcovo
tedy
to
stvořitele
tak
ten
stejný
to
že
potom
nepůsobí
tvůrčím
způsobem
pouze
nýbrž
způsobem
řek
bych
způsobem
činitele
on
je
jako
tys
taky
přítelem
ale
ježíš
kristus
ukázal
svými
skutky
těmi
za
navr
co
je
to
bůh
činitel
podle
dělal
vůbec
je
dělat
to
to
mělo
otec
to
je
to
mohou
já
které
nastoupilo
za
to
staré
a
které
bylo
přemoženo
na
poušti
tohoto
vybudoval
eště
detailní
vysvětlení
ale
já
se
vysokou
tím
tím
abych
se
dostal
dát.
Takže
ten
job
vlastně
je
předobrazem
člověka
který
bojuje
je
způsobem
než
ježíš
kristus
proti
svému
já
aby
mě
stolu
boží
moc
nad
sebou
aby
místo
já
lidského
nastoupilo
já
božské
a
ukazuje
že
způsob
tento
to
šel
byl
způsob
absolutní
odevzdanosti
do
vůle
boží
to
je
ten
jeden
bez
bezpečných
mi
nový
tak
se
člověk
může
dostat
to
přechodu
od
já
satanova
do
já
božího
jak
dlouho
vnímají
duše
v
astrálu
naše
myšlenky
vděčnost
lásku
co
se
máme
praně
pro
naše
zemřelé
modlit
co
jsme
co
si
máme
co
máme
přát
protože
jim
také
myšlenkami
když
se
neumíme
dostat
jako
vy
na
jejich
astrální
úroveň
a
s
nimi
komunikovat.
Já
bych
to
řekl
krátce
odtamtud
sem
je
vidět
dobře
takže
od
nich
komunikace
s
námi
je
velice
snadná
a
my
můžeme
tu
komunikaci
řek
bych
zesílit
ze
své
strany
ze
svého
podnětu
tím
že
na
ně
myslíme
jakmile
je
pomyslíte
tak
už
jsou
s
vámi
tam
ta
prostora
nebo
to
záření
ze
které
my
tady
žijeme
a
oni
žijou
to
je
jiné
jiná
úroveň
nehrajou
tak
velkou
roli
když
je
tady
myšlenka
která
je
velice
jemná
a
která
je
okamžitě
přivolá
na
se
vám
to
ukladl
třebas
na
případu
zanech
dvou
sourozenců
jiného
sou
ve
které
předtím
zemřel
jakmile
oni
byli
za
nimi
stejným
způsobem
nějakou
havarií
automobilu
tak
si
na
něj
vzpomněli
to
momentu
to
se
stalo
našemu
sourozenci
jakmile
si
vzpomněli
tak
on
byl
rovnou
při
tam
a
všechno
byl
světlem
se
tam
dělo
když
viděli
proti
tobě
ten
vlak
který
na
ně
narazil
tak
si
na
něj
vzpomněli
že
je
čeká
asi
stejný
osud
jako
jeho
a
tou
chvílí
tou
intenzivní
myšlenkou
na
bratra
ho
okamžitě
přivolali
tak
že
on
mohl
nám
potom
líčit
že
zná
přesně
to
místo
a
celý
průběh
toho
co
se
tam
stalo.
Takže
to
líčil
mé
matce
a
z
to
potom
prohlídla
to
místo
přesně
to
tak
bylo
jak
to
líčil
ztra
že
myšlenkově
si
musíme
dávat
pozor
protože
způsobem
myšlení
je
přitahujeme
a
když
tady
naše
myšlenka
je
trudná
tak
jim
způsobuje
daleko
větší
utrpení
než
oni
mohou
způsobit
nám
oni
nám
téměř
žádné
utrpení
způsobit
nemohou
my
to
necítíme
my
jsme
tvrdí
ale
oni
cítí
naše
myšlenky
proto
se
doporučuje
když
se
za
ně
modlíme
tak
modlit
se
v
takovém
optimistickém
stylu
přejeme
všechno
nejlepší
a
tak
podobně
a
když
to
myslíme
tak
jim
přejeme
dobro
štěstí
už
je
mele
o
svém
dvorem
stavu.
A
tak
podobně
takže
té
odpovězeno
zase
jim
ta
napsáno
detailně
takže
to
nebudu
tady
nebudu
moci
tady
všechno
říct
ji
je
mládež
vhodné
zasvěcovat
do
duchovní
cesty
nauky
a
vede
ty
je
duchovní
cvičení
prosím
přibližný
věk
nemohu
uvést
přibližný
věk
protože
platí
jedna
věc
jestliže
předepíšete
dítěti
duchovní
cvičení
stylu
zastavování
mysli.
To
znamená
pravou
mystickou
modlitbu
tak
způsobujete
degeneraci
jeho
myšlenkového
principu
ten
člověk
se
přestane
být
normálním
člověkem
a
začne
blouznit
a
je
to
z
toho
důvodu
že
nezakotvil
ještě
v
myšlenkovém
světě
jak
měl
a
nemůže
mě
za
to
dokud
není
úplný
a
člověk
není
ve
funkcích
lidských
úplný
dokud
není
dospělý
von
potřebuje
aby
v
něm
všechny
ty
sekrece
které.
Doslova
byli
zru
ne
aby
naopak
zase
některé
funkce
třebas
některých
žlaz
už
pomalu
tak
například
vzrůstový
prudce
aby
ne
svou
zval
dál
ne
a
to
jsou
mi
které
ty
hormony
aby
už
nefungovaly
a
kdyby
se
tam
zasahlo
do
toho
takovou
modlitbou
vnitřní
tak
by
se
dosa
dostavila
hormonální
porucha
tý
tato
zlo
a
ten
člověk
byl
na
to
celý
život
doplácel.
Nedoporučuje
se
je
tedy
vést
tak
aby
dělaly
dos
duchovní
cvičení
dospělých
lidí
to
znamená
za
stalo
dali
myšlení
to
ne
oni
ho
věci
rozjímat
ono
se
mi
to
může
říct
způsobem
jakým
to
vhodné
ale
musí
se
zároveň
varovat
aby
i
tak
ho
viděli
protože
by
se
kdyby
to
dělaly
vážně
a
dítě
si
je
schopno
vážně
něco
brát
vážit
a
ty
spěl
tak
by
se
měli
rázem
zabít
ne
jak
jsem
ukazoval
na.
E
lambertini
roku
říct
sta
třicet
tři
která
se
v
miláně
tímto
způsobem
zabila
že
jenom
po
přijetí
těla
páně
rovnou
byla
mrtvá
protože
po
třináct
let
když
to
brala
takle
tak
to
muselo
být
ve
s
okamžité
smrti
nejí
to
ta
že
by
to
bylo
zle
ne
ale
odbavuje
to
člověka
ze
života
a
to
myslím
že
nejsprávnější
když
například
já
ty
věci
učím
třeba
svá
vnouč
své
mu
čet
tak
já
jim
to
neříkám
takovým
návodným
způsobem.
Aby
mohli
podle
toho
dělat
nějaká
duchovní
cvičení
nýbrž
to
říkám
tak
aby
tomu
rozuměli
aby
se
s
tím
tak
spřátelily
že
by
to
nebylo
cizí
a
že
by
to
pochopily
napřed
pohádkovým
způsobem
a
pak
způsobem
méně
pohádkovým
takže
dejme
tomu
když
já
jak
jsem
tady
prozradil
v
tom
tři
vím
a
ne
na
straně
jedna
až
čtrnáct
když
sem
třebas
vykládal
už
několikrát
svýmu
malému
novému
vnoučeti
pavlíkovi
kterýmu
není
ani
ještě
šest
let
babičce
proč
umřela
to
s
ní
je
a
tak
dále
tak
jsem
mu
to
nevykládal
zůsobem
normální
pohádky.
Ale
protože
měl
z
babičky
strach
že
někde
třeba
straší
nebo
tak
nějak
tak
se
mu
to
musel
vyložit
všeho
ne
do
musem
tak
se
o
tom
že
se
smál
pusta
pusa
od
ucha
k
uchu
a
měl
hroznou
a
do
babičky
jak
ona
si
tam
vyvádí
né
a
jak
se
má
teďka
dobře
že
on
se
tak
nemá
a
podobně
a
postupně
jak
se
mi
na
ní
bude
znovu
ptát
tak
to
uvedl
do
jiných
kolejí
méně
švandovních
a
více
reálných
ale
já
přitom
nelžu
já
i
když
mluvím
o
té
babičce
takovýmto
způsobem
tak
ji
nijak
neshazuju
nýbrž
já
ji
přibližuju
jeho
způsobu
myšlení
a
jemu
dávám
takový
obraz
o
tom
jak
to
tam
vypadá
zkrátka
je
ten
se
musí
opatrně
musíme
si
uvědomovat
jednu
věc
že
co
jsme
se
dítě
to
dospělý
člověk
nesnese
memůžeme
mít
naopak
věci
které
mu
nemůžete
vysvětlit
dospělému
člověku
já
například
tomu
dítěti
mohu
vysvětlit
všechno
co
my
tady
vykládáme
ovšem
dětským
způsobem.
Takže
kdybys
zůstal
na
té
úrovni
toho
chápání
a
od
té
si
to
dospělého
života
tak
budeš
směšný
vymi
já
musím
mu
to
časem
přizpůsobovat
jeho
věku
na
tohleto
není
učebnice
a
já
ji
taky
nenapíšu
protože
to
je
hrozně
zdlouhavá
záležitost
na
to
nemám
v
tomto
věku
čas
ale
dám
k
tomu
dispozice
jak
se
to
má
dělat
a
protože
je
to
se
to
učím
už
v
druhé
dožrat
na
svých
dětech
jsem
to
ještě
nedokázal
nebo
jenom
částečně
a
na
těch
nutných
už
se
to
doufám
dokázat
daleko
lépe
protože
mám
zkušenosti
s
těmi
svými
takzvanými
dětmi
ne
ty
mi
na
líbili
dětmi
protože
nejsou
to
děti
mé
že
to
ví
tepla.
Já
například
jak
je
to
s
těmi
mými
dětmi
oni
těm
věcem
věří
protože
je
jim
to
jako
samozřejmé
o
tom
vůbec
nepochybujou
ale
mají
o
tom
představu
zatím
ještě
dost
takovou
zjednodušenou
oni
ty
věci
nejsou
tak
jednoduché
jak
se
musí
předkládat
dítěti
anebo
lidem
kteří
jsou
odkázáni
na
já
nevím
kolikátou
tr
transpozici
indického
učení
například
když
se
odkázáni
na
karmu
v
pojetí
bez
hotové
tak
to
je
tak
strašný
primitivismus
proti
tomu
jako
jak
se
to
vědí
mistři
indičtí
že
je
to
s
karmou
nemá
nic
společného
jak
oni
tomu
rozumějí
na
to
vás
upozorňuju
že
to
co
víte
o
karmě
weinfurtera
to
je
besantová
to
není
pojetí
indické
to
vůbec
není.
A
jestliže
by
si
někdo
myslel
že
to
musí
vodkrouhnout
všechno
co
natropil
tak
tím
si
hází
klacky
pod
nohy
protože
myšlenka
je
velice
silná
a
působí
překážky
nedoporučuju
na
takle
pojatou
karmu
vůbec
věřit
já
pořád
proti
tomu
proto
brojím
ne
proti
karmě
samotné
ale
proti
tomu
kolektívu
gautamy
jak
se
taková
nám
přes
besantovou
ten
patra
a
tak
to
je
asi
všecko
co
jsem
vám
chtěl
o
tomto
říct
tady
mám
otázku
taková
tu
jako
mu
to
na
přestavá
celé
placená
za
mrtvé
té
té
otázka
zprostředka
když
bych
moh
pod
že
na
nějakou
nota
jako
vo
tak
se
dopouštím
té
chyby
že
mně
řekl
proč
a
když
mám
říct
proč
tak
se
musím
hrozně
moc
rozpovídat
a
tak
bych
vás
prosil
o
to
abyste
mi
prominuli
že
řeknu
do
kostru
a
když
bys
to
potřeboval
na
se
další
vysvětlení
tak
se
přihlašte
já
budu
mít
jenom
do
té
míry
jak
je
to
únosné
vedu
k
tomu
času
který
tady
mám
vyměřen
tak.
Astrální
svět
se
dělí
na
dvě
části
nebo
život
astrálním
světě
se
nevěří
na
jeden
první
na
jednu
první
část
kde
dohořívají
vzpomínky
reminiscence
z
tohoto
světa
a
tam
ten
člověk
vlastně
ještě
nežije
tamním
životem
nýbrž
prodělává
něco
čemu
se
říká
očista
očista
z
tohoto
života
z
těchto
myšlenek
ze
z
pozůstatků
představ
o
tomto
světě
takže
on
si
všechny
představy
z
o
tomto
světě
přenáší
tam
a
jedná
tak
jako
by
žil
v
tomto
světě
mýlí
se
ale
ty
myšlenky
tam
mají
daleko
větší
sílu
než
tady
takže
ho
to
zdržuje
v
nastoupení
tamního
života
mše
svatá.
Pro
tyto
lidi
má
nesmírný
význam
třebaže
je
placená
když
je
spojena
s
dobrou
vůli
těch
lidí
kteří
ji
dají
sloužit
jelikož
důležité
je
při
tom
ta
víra
těch
lidí
kteří
ji
dají
sloužit
že
voni
mu
přejou
nějakou
úlevu
a
to
on
pociťuje
zvláště
když
se
té
mši
zúčastní
o
té
pro
je
při
tom
také
totiž
a
ono
mu
to
pomáhá
rychleji
překonávat
představy
z
tohoto
světa
rovnat
ho
pro
tamní
nějaký
svět.
Ale
že
to
pomoci
jenom
z
té
první
fázi
toho
života
to
znamená
ta
mše
by
měla
být
sloužena
těsně
po
jeho
smrti
nebo
tak
v
prvních
dvou
třech
letech
po
jeho
smrti
a
neví
taky
sto
let
po
smrti
když
když
pořád
ještě
ty
představy
si
zachovává
to
se
nedá
přesně
říct
to
sem
musel
vyzpovídat
jak
daleko
jak
daleko
se
dostal
tam
v
té
očistě
jak
bylo
o
nechtě
žít
těch
přestavá
h
tohoto
světa.
Je
to
má
nějakou
věrou
představuje
strany
čím
třebas
provinil
tak
on
tím
tou
myšlenkou
na
provinění
se
váže
na
místo
toho
provinění
bere
odtamtud
sílu
k
astrálnímu
životu
protože
to
místo
je
tady
a
no
a
je
ozařováno
sluncem
a
on
si
odpor
tam
s
ním
se
spojuje
on
si
bere
nechtěně
záření
sluneční
na
sebe
a
tím
si
udrží
třebas
na
stovky
let
jako
by
byl
vykována
život
astrálu
takže
takový
ty
strašidla
třebas
naše
smutný
zámcích
to
jsou
lidi
kteří
z
podílu
tím
místem
svůj
život
mají
přesto
že
se
tam
jak
provinili
nebo
nějakým
způsobem
se
tam
zavázali
a
ten
závazek
je
nutí
aby
z
toho
místa
sáli
sílu
a
tou
se
živí
tam
na
tom
světě
a
nemohou
nastoupit
tamní
astrální
život.
Takže
živí
všechny
myšlenky
by
vědom
záření
které
na
sebe
berou
které
měli
zde
na
světě
a
to
jim
prodlužuje
tu
první
fázi
očistnou
takzvanou
očistnou
z
tohoto
z
těchto
představ
v
tom
astrálním
světě
takže
v
této
fázi
když
se
za
ně
modlí
mše
svatá
to
velice
spokojeni
a
ti
jako
úlevu
a
jakmile
s
ta
úleva
opravdu
nastane
a
oni
se
osvobodí
od
prostředí
ve
kterém
tady
žili
tak
je
zbytečná
za
myšle
úplně
zbytečná
nikomu
to
neslouží
ani
jim
ani
ani
těm
lidem
kteří
jsou
okolo
toho.
A
na
tomto
topí
vlastní
astrální
život
který
už
je
zbaven
cesta
o
tomto
světě
a
řídí
se
teprve
potom
se
řídí
beze
zbytku
tamními
zákonitostmi
to
nejsou
zákonitosti
stejné
jako
na
tomto
světě
nýbrž
jsou
obdobné
ano
takže
já
vás
o
nich
nebudu
informovat
protože
to
nás
nemusí
zajímat
jelikož
do
toho
se
tam
musí
člověk
znovu
narodit
do
těch
zákonitě
se
s
nimi
smířit
musí
být
toho
uveden
tam
jsou
odborníci
kteří
člověka
uvedou
do
toho
ho
ale
jak
jsem
vám
tady
prozradil
v
tom
o
tři
když
ta
paní
mičanová
si
žádala
aby
se
setkala
svým
manželem
který
už
měl
tu
očistu
za
sebou
z
velké
části
kteří
tady
ta
mluvil
tak
ho
neviděla
nýbrž
viděla
jenom
světlo.
To
znamená
on
tam
nepotřebuje
před
svým
ústa
zrak
a
takovéhle
vědce
jestli
protože
ta
funkce
tam
nemá
žádnou
platnost
tam
tělesnost
v
tomto
smyslu
nehraje
žádnou
roli
a
jestliže
ten
člověk
se
chce
potom
zjevit
třebas
tělesně
někomu
tak
to
si
musí
vypůjčit
na
to
látku
jako
na
šaty
že
ten
šat
už
dávno
odložil
a
oni
byli
tam
za
nějakou
úplatu
nějaké
zvláštní
povolení
k
dispozici
dají
upozorňuju
vás
že
my
je
tady
tolik
aby
s
tím
vydržel
pobývání
na
tomto
světě
že
by
aby
se
třebas
mohl
jenom
zjevit
nebo
nebudeme
to
vyřídit
a
pak
to
zase.
Vybaví
mou
nazpátek
takže
je
to
veliké
utrpení
pro
toho
člověka
když
ho
sem
zvete
v
době
kdy
už
má
sebou
očistu
a
je
to
velice
obtížné
ho
sem
dostat
a
je
to
veliké
dálky
jak
my
tomu
říkáme
lidově
ovšem
tady
dove
pojetí
takže
on
potom
na
konci
takového
střetnutí
žádá
už
mě
pusť
já
musím
jít
a
já
mám
jiné
povinnosti
a
tak
všelijak
se
vymlouvá
ale
je
to
proto
že
mu
došla
baterka.
O
nic
jiného
to
není
je
to
všechno
velice
přirozené
tam
děje
nic
zázračného
příroda
nedělá
skoky
a
je
možno
se
v
tom
zla
dobře
vyznat
až
se
to
jednou
ocitnete
tak
budete
mluvit
úplně
tak
jako
je
manželka
říká
prosímtě
toto
si
říkal
je
pravda
že
něco
svým
přátelům
aby
tě
li
žili
protože
bylo
by
chyba
to
vynalézat
je
to
tak
jak
to
říkáš
tak
jestli
to
už
potvrzuje
ona
když
tam
teďka
je
tak
může
to
mu
věc
lito
pravdu
tak
je
to
já
si
všechno
co
by
tak
dneska
chtěl
být
o
tom
jo.
Kde
spokojený
kdyby
bylo
tak
kruté
tak
by
ho
především
takoví
odborníci
jako
jsou
indové
neprováděli
samozřejmě
v
indii
rozklad
jde
daleko
rychleji
kupředu
než
v
evropě
tam
větší
teplo
ale
přesto
musíme
říct
že
zpopelnění
pokud
někomu
dělá
nějaké
obtíže
tak
je
to
jenom
proto
že
to
člověk
absolutně
nepoučený
že
si
astrál
druhem
leží
v
tom
hmotném
těle
a
potom
ten
žár
ho
vyžene
ne
tak
je
to
kristut
blechy
sta
řekl
popáleniny.
Nějakýho
stupně
ze
kterých
on
se
vylíže
během
několika
neděl
o
tom
zkušenosti
rodině
že
ten
člověk
asi
tři
až
šest
let
ale
se
potom
musí
léčit
ne
on
ho
tam
potom
léčí
ale
jestliže
malovat
způsobu
jak
léčilo
člověka
si
že
on
tam
je
zůstane
deset
v
tom
těle
v
okamžiku
kdy
je
spalováno
toho
tak
není
to
nic
násilného
naopak
dejme
tomu
ta
manželka
moje
která
kterou
jsem
nechal
bezostyšně
spálit
když
jsem
měl
zajištěno
vy
tam
nebude
že
v
tom
těle
tak
ta
se
ukázala
potom
mně
po
smrti
aby
tomu
věřil
který
tělo
mě
nutila
polední
teďka
nejmenší
popálenina
tady
není
bez
starosti
po
správní
vydal
je
dokonale
já
jsem
přitom
nebyla
né.
Je
přitom
zajímavý
že
to
zjevení
té
manželky
bylo
nikoliv
lidské
velikosti
nýbrž
v
několikanásobně
nadlidské
tady
už
bylo
vidět
že
ona
ovládala
nebo
někdo
tam
ovládal
způsoby
řek
bych
zvýš
zvětšení
nějakého
prostorového
zvětšení
nebo
na
to
se
může
naopak
něco
stáhnout
do
minima
a
to
jedna
ze
zákonitostí
které
my
tady
neznáme
tam
ta
hmota
astrální
je
prudší
než
tahleta
a
když
oni
potřebovali
mně
ukázat
detailně
to
tělo
tak
by
ho
poměl
zvětšili
třebas
do
na
sobě
že
se
mu
ho
zhora
dolů
prohlídnout
jako
lékař
takže
jsem
ano
žádná
porucha
vývod
bokem
který
měla
neexistuje
všechno
zahojený
vůbec
ta
oper
ten
operativní
zákrok
tam
není
patrný
na
tom
a
to
je
ne
se
to
všechno
detailně
prohlédl
na
tej
země
přáli
protože
věděli
že
to
budu
psát
že
o
tom
budu
vykládat
že
se
o
to
přátele
budou
ptát
a
když
je
nám
o
tu
schopnost
se
do
toho
astrálu
podívat
jako
se
dívám
na
vás
ne
jeho
všemi
to
nepřeháním
já
to
teďka
dělat
se
už
nebudu
o
to
stojí
moc
sil
tělesných.
Text view •
Help