EN | ES |

prevzate-82-04

prevzate-82-04


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Protože to nic není nemění na podstatě neměnné tohoto světa ale to jenom takové říkal vykonána jenom na oceánu božství že ale samotný oceán to není jenom lehké veliký na jeho povrchu tak takhle se to vysvětlujou indové bych u toho zůstal dovol abych toho vyšel při dalším výkladu jestliže tedy se člověk vtělí do tohoto světa. Tak po svých rodičích zdědí jejich vlastnosti tomu říkám genetický zápis ano toho vědeckého zápisu k dispozici něco čemu jsem říkal předtím ranec nebo rance tady všude existují ty zkušenosti nejenom genetické ale přeměněné na bezčasovou oblast v podobě dojmů a to je to něco o čem praví buddha že se chce vtělit a tohleto ta tendence tohoto že se to chce vtělit využívá se přirození člověka že rovné s rovným nebo podobné s podobným se snáze stýká takže když ta genetická základna ten genetický zápis určitou povahu vhodnou nebo podobnou s tím dojmem v tom nějakém ranci. Tak ten ranec se přilepí na tu lidskou bytost ano a on dojem třeba že se znovuzrodil jenomže ouvej on se tam na na nikoho z nás nepřivalí jenom jeden ranec pro živé nebeský zápis není tak jednoduchý mnoho prvků přitahuje mnoho ranců a mnoho součástí těchto ranců tak se nalepí na člověka z mnoha ranců něco takže se v evropě stýkám s lidmi neříkám v asii samé rostou jimi velice složitými. Kteří mají ze všech možných koutů něco sehnáno na svůj genetický zápis přilepeno a do nevší sou nedovedete k ničemu zaujmout jednotné hledisko ničemu ne se neda nedokážou odevzdat úplně ničemu úplně nepatří narozdíl od toho co oportunistický tou větrem kam je vhodno jít aby jako to dobře vyšlo prostě bezpáteřní jsme všichni tady v evropě a to z toho důvodu ne naší vinou nýbrž složitostí všeho genetického zákonité který zase tisíce i se tady kreslil jinak než v indii na se ještě zase zmíním o tom genetickém zápisu že ten je základem toho převtělování. Že totiž v indii nějaký král to král si roku dvě stě sedmdesát čtyři před kristem si vzpomněl že zavedou převtělování tak aby se lidé převtělovali v určité kastě a tam určitém řemeslu zase znamená aby třebas tanečník se zrodil zase do rodiny tanečníka a když se to potom děje mnoho vtělení za sebou třebas deset vtělení za sebou tak to tanečník který z čista jasna tam se od úč od útlého mládí a mistrně že sobě vedle toho zápisu do toho balíku také genetický zápis svých deseti předchůdců pokolení lidských ono se opravdu vtělil na pravém místě do toho je možno vložit jeden jediný ranec do takle připravil ho genetického zápisu takhle připravený vědecky připravený dětský zápis v evropě vůbec neexistuje. Nikdo ho nemáme takže když třebas o sobě nemůže se tím a tím zrozeným z minulého života tak jaké míry to platí a ty dávejte dobře pozor že se narodil tak jsem byl zdravý i taková ruka byla zdravá daleký zápis se spojil za rámcem který odpovídal zdravému dítěti ano jenomže to dítě nezůstalo mnoho zdravé od půdou roku mělo co to oba tak dále a vzali mu vědomí jeho tělesnosti on se přestal toto dělat tělesností a v tu chvíli mu tam v tom géte zápisu vznikla mezera tam vznikla volná plocha mohu dojem se získal nový dojem. My se procesem získal dojem který byl křížený s se starým zákonem a čínou ne a tento dojem vedl k tomu že jsem měl stisku slovu dělat to co je správné a podle izraele je správné to co je ctnostné a podle číny je správné to co dělám bez ohledu na to je si je to příjemné nebo nepříjemné upevnila. A tyto dva rance se ve mně setkaly takže jsem od těch tří let zároveň dělal to co jsem považoval za správné podle podle izraele a zároveň ty dělal to to nedalo na to je světlo příjemné nebo nepříjemné to nepříjemné tak se neříkal veliký mých že tyto nepříjemné když je to správné tak komnaty byla na. Tak je to v pořádku budete nějak protože to správné a nebude tomu vyhýbat to že je to nepříjemné rozumíte a tak jsem se dostal k těm sedmnáctým letům svého života vám tyto věci líčím jenom proto abyste pochopili že se nezrodí člověk v okamžiku s tím rancem v okamžiku narození nýbrž že různě různých dobách přijímá další roce nebo dokonce je to naše jsou mu odnímány ano. Tady by byl kdyby mu byl odňat ten hlavní ranec pro který jsem o zde vtělil tak musí zemřít najednou umře z důvodů řekne se jaká choroba se vždycky vynalezne vo tom mléka ne ale jakmile ti podle byla ta choroba ta byla následkem určité hlubší příčiny že se člověk zhostil nějakého rance ze kterého vůbec byl schopen při vědě schopen žít na tomto světě o bohu je obyčejně záležitost toho se to čteme téhož být kýžený i se že se rozhodnutí že zavedeme na tou praktiku pravdě mysli. A nějaké vnitřní modlitby bohužel s odevzdaností touto málo společného rovněž se kterou se mohl o to bohu ne nenaučilli se člověk rozdávání do tomto světě sebe věci spravedlivé bez ohledu na sebe kde sosobní akutre svatostí jestliže se člověk naučí zde bezpečně oddat se věci kterou považuje za správnou sebou se měli to na tom záleží děti tou tomu za správné a za prutem při tom nese tak to bude připraven k odevzdanosti bohu byste svatý pavel vraždil křesťany ne ale to přesvědčen že je to správné že ho to kacíři ne čili nebudeme to bylo žvanec. Nebo mu to ale to vázne za zlé nýbrž měl čáku pro pravou oddanost nebo odevzdanost ježíši kristu a tu prokazoval potom na každém kroku svého života na pravda to je to napřed na to von se ke životě že ano ale to jsem za klaní případ jeli že toto trvat daleko lepším způsobu za křesťany pochopitelně že by se to ve svém prostředí provádět něco co vám zaručeně nevynese ale celé správné a kdy se to takhle provádíte ale neobrací se při obrací to se přitom na sebe ani zpětně je to vadí to čemu se říká zpětná vazba na sebe tak se správně vzdáváte a této průpravy je zapotřebí na to že že se potom odevzdáte bohu. Ale neumíte nedokážete se nevracet od odevzdanosti k sobě tak všechny užitky z toho odevzdání zase rázem promrháte vám to řeknu třebas a jestliže člověk pocit že udělal něco dobrého po tomto to dobrého udělal a těší se z toho pocitu blaží ho to jo a je tam sem se tou pokojem za odplatu svou a takový člověk když se odevzdá bohu tak najednou zjistí že to nikoho bere ano o to tuto fázi vo dobře takže bůh bral. Ale bůh co léta obrací člověku když vono si toho člověka nechává a to v člověku působí velikou úzkost bázeň strach takže ten člověk utíká z tohoto stavu a tím ten užitek toho stavu je nulový ano protože on se neuměl nezainteresovaně o něco zajímat pro věc dobrou rozumíte. Obětovat pět to latu sobě a tady není z tohoto stavu spojení s bohem cesta zpátky jestliže však ta cesta zpátky přesto je u někoho nemá tedy být bych ze svých dotekl tak to znamená jenom extazi a ne trvalé spojení s bohem a tlačim to tam říká že spojí s bohem závisí vlak za nit cesty. Jestliže jde člověk třebas cestou lásky tak na to vadí svého vědomí jako úzký pramínek oleje přetékající z horní nádoby do du do dolní přetéká vědomí boží v podobě lásky pociťované jako lásky boží k člověku bylo veliké vědomí a je to ten stav spojení s bohem toto spojení s bohem bhaktijogy na který spočívá v tom že on si jenom toho že nemiluje on nýbrž miluje v něm bůh rozumíte že páska boží která působí a když toto převedu z novým postatě lotra na bhakti joze. Tak to mohl předvést na kterékoliv jiné józe jenže tam zase východisko je jiné si že někdo poznává ne tak to poznání přeplývá do jeho vědomí poznání boží přeplývá do jeho vědomí bez mezer to moře po stránce že nejsi člověk do toho vkládá svoje úvahy a von musí bohužel úvahy do života vkládat je to tam zapsáno je tak pořádku jestliže musí tam vkládat úvahy tak to vědomí o poznání božím je málokdy dokonalé tam totiž ta cesta je daleko řek bych ošidnější než cesta lásky není tak prostá. Jelikož tady se můžete člo opírat jenom o jednu věc o přítomný okamžik jestliže jde bez v přítomném okamžiku tak to poznání boží se hrne a nemá překážek jestliže však zabíhá při tom okamžiku do milosti nebo sní o budoucnosti tak ztrácí tento vhled do poznání božího protože on není ani budoucnost ani minulost on je přítomnost věčná přítomnost která nikdy nekončí činem mise může při této cestě cestě poznání setkat s bohem. I ta víte že to velice obtížné pro člověka který není do toho zasvěcen nemá opravdu zase určité který by ho do toho uvedl tuto cestu možno vykládat tak přejdu na další cesta in é cesta jiná je cesta existenční ne a to je cesta také velice často rušená tou existencí lidskou neboť člověk tu to existenci ztotožnil s tělem. A jakmile ji to to bude si em tak zabraňuje proniknutí podstaty existence boží do lidského vědomí on musí se přestat ztotožňovat s tělem a tak se okamžitě začne projevovat existence boží ovšem musí přestat pozvat i s astrálním světová se všemi ostatními šaty které tady můžeme na sebe žít a to je potom také spojení s bohem přes existenci to je cesta izraelská tohleto se důležité. Aby člověk šel svůjživot třebas světským tomu jestliže dejme tomu kdokoliv ve starém zákoně třebas ten celém matouš výše svůj světský smysl života to ožení to jako my sou je životě našeho tou smyslu ježíš kristus ho proto neozval ho pro to mohl potřebovat si že vona prostitutka našla smysl toho života dosavad to to to dělá potom nezavrhoval ona a von to natahoval a všichni tato dali nový smysl změníte mi za nový ale do schopen starý smysl do mít ta neví když tam nemá. Vy se stali ta se sebou ze sebe a nový odít nemůže si ho neska to starý a nemůže dělat na něm záplaty něčeho nového to je ta šlo astrá to tam ježíš kristus těch tradicí nádherně říká že opravdu je třeba skokem řek bych zmocnit se nového smyslu neohlížet se dozadu najednou se rozhodnout třebas podle úvaze ale vždycky jenom tehdy jsem dovršil ten smysl to vaše pochopil dosavadní smysl abych měl co obětovat. Jestliže třebas nebo co oběto tak tomu pravej duch cesty tam je třeba sebe obětovat sebe vzdát sebe starší sem na ten se vzdal i jeho to ta přírodovědcem bylo než než vy oči to mi ale ten to pro bylo všecko to věži to to tehdy bylo všecko a proto by mu znáte ten skok maličtí že ano to musí vypadat životě každýho člověka a buďte bezstarosti proběhne to zrovna jako u a to povídavého z nás nemůže musí být nějaký smysl nalezen a tato smysl zase další naleznout když například do do třeba lékařem tak bych nacházel huse mají v tom viveka sva si po málem způsobem že o dotazovat na vykázat bych si našel koníka svý smysl z toho života že tomu přišel na vyšší smysl života třebas léčit lidskou duši. Tak bych neměla za tím způsobem že by říkal tak pacienti marš meškat se řeší těla že ska se léčí duše nýbrž bych tomu léčení těla přidal při potravin nějaká tak kamenická ta je stala mozek ale velice úspěchy říká jesiže pocit dochází z ordinace zemře na to vnitřku brát nebo ten lékař dělá špatně toho vložit vybavení ne a to je psychoterapie že si to se nesmí podceňovat proto lékaři obec zakázal řikat úrovni trvat na to je že to je správné se chtěl dost toho si pomoci na těch a světce. Tak vás pozoroval mi ve že on je narodí ze které nemůže působit ješi do proto že mu nedovolujeme aby tady působil když to chceme je že mu klademe jiné překážky které nejsou v naší vůli kterou terezie v naší nevědomosti on nemůže pomoci protože my sme neutronu ze svého ze své cesty překážky která ani svatému ani pánu bohu nedovoluje aby mohl u nás zapůsobit jo čili jestliže chci například aby pomohla to ta terezie dejme tomu tak musím zavést její míru odpoutanosti ne jestliže do toho nevložím ze sebe. Ona nemá možnost vůbec z druhé strany něco dát do toho musím napřed do toho vložit co mohu stylem jejím rozumíte a pak zrovna tímtéž stylem nemůže od toho že ona nemůže odpovídat jinak než principy své cesty kte vydal toto příbytek u boha přesně ohraničený příbytek u boha ale nemůže dávat rady třebas ramakrišny nebo šankaračárjy ona tím nebude opovrhovat ty byto svatými ale ona nemůže na postavě skokem zkušenosti zažila tyto zkušenosti a ne tamtěch ano a kdyby dávala rady tamtěch tak by se litovat se moh protože rada toho svatýho tíha v tom žádného říká napovídá. Nýbrž že do vás vtěluje sílu své zkušenosti to je ta pomoc svatýho svatá nesmírnou cenu proto že to konkrétní síla zkušenosti kdežto když se opřete přímo o boha tak to voni konkrétní síla zkušenosti nýbrž to je všeobecné tažení o něco třebu spíš to všeobecné tažení a ne konkrétní radu tomu třebas stačí to kou to všeobecné tady tím. Není smysl života nalezne může si je schopen za ním jít než to když si na zatím toho to vono něčem tak vlastně dělá tu chybu že ztrácí celek v mysli a tomu za potom důležité smím zaměnit a tak dále to musel převede co co nevyžaduje co by dovolila tak zakotveno a podobně v tom že když se člověk opře o nějakého svatého že on mu poradí svým způsobem ne a ten způsob třeba tak člověku imponuje že toho příliš do ho boží kdežto způsob vedení božího neue ten co veta odosobní. Ten člověka zbavuje do samého ta pomoc svatýho nezbavuje tak prudce člověka jeho samého kterou něco co jsem nemůže co svatý nemůže od boha odkoukat ani nemůže zastat toto svatá terezie potom vnitřně umřít tak bavíme umřel znovu ježíš kristus to no a ten vtělený bůh nebo vůbec o takže bychom měli vět co od boha co vousatýho svatých spíš tak kompletní pomoc v určité situaci to ano ale musíte mu dát právo do situace aby to se to mohou to musíte to právo dát to byla se situaci být toho svatého být prostě jeho dán a být ochoten na sebe vzít je způsob myšlení a života tak vám to může. A také toho odnesete duše že přítomní tehdy když se dostanete do stavu poslušnosti ničím stav poslušností veden ta své kterou vnímat bohu jako bezstarostnost pokud se neznáme starosti o to co se to ve neši tak je mi to moc na to přístup jakmile se zbaví z starosti a strohá te se a dal se předtím že ho cesta mohli pochopitelně a bezstarostně tak s rozdáme tak na to moc tady jako okamžitě ne se stalo že ježíš kristus musel zakročit protože ho učedníci nemohli někoho vyléčit. A von říkal jsem divím to možno jenom mluvit tou i ty se také modlili oni ale máme jako oni měli starověký pojetí modlitby v hlavě něco se vyslovuje nějaká prosba nejúspěšnější prosba je taková kde člověk dove vůbec neprosí jak se to dělá. A říkám zdánlivě neprosí jestliže si člověk třebas přeje nějakou dobrou věc a udělá to všecko co může tak pak se to nepodaří a vono to nejde uskutečnit tak nestojí a nesmí stát o to aby to smí osobními schopnostmi dokončil nýbrž se musí odebrat nebo obrátit ke svému osobní vedení to ježíš a musí musí uznat pane mně to nejde že mně v tomto případě že to člověku nejde a on vyšel tam všechno se nemožnosti tak mi právo se nešel obrátit a tento potom zmůže modlitbou umíme se o zbytky no to bude modlit. On tam přijde a vůbec nikdo neuvidí že se modlí že on tam přijde a vstoupí svou myslí do toho člověka kterého třebas chce uzdravit dejme tomu úplně naplní sám sebou a s tím špatným odejde pryč a člověk je uzdraven ta modlitba kterou nemohou na vysvětlit protože voni ještě dostatečně neuměli jim svůj život ztrácet on opravdu svůj život musel tomu pacientu odevzdat jako by ho vůbec neměl dostat nikdy nazpátek. A teprve když mu otec dal právo se vrátit tak se vrátil toto byla v malém při dělání zázraků na daleko na kříži vzdal ten svůj život jako by neměl ho nikdy dostat zpět vy se si tam křičí na kříži bože prostě opustil on byl si jist že byl opuštěn ale nebyl si s tím kroku opuštěn že ano čili opravdu mně je to spojení s bohem v chvíli o to mi život o to chtěl ukázat že že dokonale odevzdal stím účinkem na spojení s otcem a na spásu když by byl chtěl spásu pro sebe tak ztratil možnost být spasitelem všech. A toto je pravá modlitba která půso prosebná modlitba která působí skutkem modlitba skutek toto ježíš kristus ukazoval na taem kroku že jeho modlitba byla skutkem se že potom on řekl ji bez mi svoje berle a choď ne to byl jenom následek toho skutku že von svou silou do jeho kterou vložil od otce do něho je působil ne to byla pravá prosebná modlitba to si ustavičně za vás u svého otce a nikoho vás neztratím bez jeho vůle říkal že taky se tak stal. bych to že je to dělali to vejde to je moje víra že on kde se je ta neodešel předčasně že je nespáchal sebevraždu dříve než dokončil všechno co před křížem se musí dokončit jsou události před křížem a jsou událostí po kříži a kdyby byl neposlou vynechal třebas narození v betlémě nebo v jordáně. A ti učedníci ty zázraky tak neměl právo se ocitnout na kříži vede ta ho křižovat svoji zevní osobnost že ano a takže ten odkaz ježíšův lišící se o to kani třebas indického spočívá v tom že on rozví životu cit ti je rozvíjet a zrození ohodnotil to ostatní kdežto klášterníci křesťanští bez rozuměl života který dosahu totéž co se jim náporem to podařilo takže toho dominikovi případech takových se a prostopášníků jako třebas svatý františek asi si ho sedíte na se rozumovat a potom se mi podařilo to svatost ale kdyby to byli sebou se to svatosti. A to můžete že my nepotřebujeme takhle žít jako ti prostopášníci se na ty se a musí že by mu řádně vědomě rozvinout život a pak můžeme na to vsadit krk že tohleten pravý odkaz kdo nemiluje bližního před sebou nebo milovat boha kterou to nevidí ne a von učil měla bližního jak milosrdenství a tak dále rozumíte ti život po této stránce lásky k bližnímu a jinak ne a to je nedopadá. Kdybych je byl to vlita je to by milovat když se víte chtěl aby se položil zařídil podle cesty tak když co bych musel chtít aby dělal všecko co jsou začátku na této směl co jsem velké cestě je na cestě jsem napřed stylizoval život tak bych od tebe chtěl stylizaci života v době ve staré stylizoval svůj život sem to neřídil vírou v boha nýbrž jsem si. Mohou od dovolí rodiči příbuznými staršími by učitel od visel to co jsem nepovažoval za správné to co se příčilo mohu citu že to správné není tak to jsou prostě vynecháno a zase z toho jejich nedo to co jsem za správné považoval čili tak ho to života se neopírala o víru v boha nýbrž odměnu lidi kteří žili správně ano ale jsem nepoznával žádného člověka který by žil úplně správně že si z něho je co musel odmyslet ano a to bys musel také udělat protože ne žádný člověk který by dal absolutně správně ty máš také rozum a to světlo. A sem neměl žádnému stane ten rozum se řídil světlem rozumu nikoli citověji rozumíš to zastupoval že rozumovat se to vedlo víry je to jak tímto způsobem se vyzval život bez ohledu na to jestli je to pro příjemné nebo nepříjemné po rozhodující bylo nemyslím správné nesprávné když to bylo správné a to to dělal to veta o to dělám třebas se to náhodou udělal to chci sem byl sám sobě soudcem být si v tomto v této fázi soudcem je velice nutné místo ale přehánět ale byl se za tím za tou fází stylizace života pokračovat v tomto soudcovství tou se nesmí ano. Ale tam jsem si byl denně soudcem od rána do večera a protože to někdy unavovalo to soudcovství ne že bych byl chtěli ze své jak něco co by ten soudce jako nevydržel nýbrž tohle soudit bylo příliš hnidopyšné nebo příliš náročné zabíralo příž novou tak jsem si většinu dne zpíval vy ta bych se soudil tak jsem si zpíval to znamená rozváděl jsem činnost obecně řečeno která nebyla špatná o které jsem mohl si dobře myslet že se nedopouštím tou činností žádnou žádné chyby zpívám si národní písničky nebo na stupni to ji tak ne hadytak. Tak to jsem dělal v tom předškolním věku a se nevynese ty taky jsem prováděl pořád dál v tom tou v tej za cíl se dostal do situací kde jsem byl veden událostmi to dycky taková klece převést převest to přeje bohu potom události na sebe a bohu začne pozorovat ve svém životě když stylizuješ svůj život že vedou události a soustavně. Takže jestliže potom se od tebe chce vlastně poslušnost tak nejsi poslušen boha nýbrž jsi poslušen toho dění které okolo tebe vyplývá z tvé vlastní cesty ty jsi svou cestou navodil nějaké vedení to musíš přemýšlet odkud to je si to pro boha nebo otče nějakých svatý nebo zase je to setne vnitřní mohutnosti na bych spíš řekl že je to ale vymoženost osobní. Že začíná se automatismus dvě objevovat a ten neřídí jenom vlastního člověka nýbrž okolí přizpůsobuje okolí těm potřebám vnitřním a tím se to stane tak to je tvoje že bys potřeboval takle stylizovat svůj život a jestliže bys to dokázal tak protože jsi dospělý člověk tak by tisíce musel let židovského na leda se dalo projít podobného názoru za tři za čtyři roky ale ne dřív upozornit ale na jednu věc. Že při stylizaci nejsi odkázán na to že by doma člověkem stylizujícím život a že byste nemohlo v tobě zrodit vědomí o věčném životě to se může co chvíli zrodit v tobě když události které nastanou ti tu situaci vnitřního znovuzrození přihrajou novou události přihráli to nebudu tady vykládat to by bylo ten případě individuálně jinak ne než jak to bylo u samosebou ne ale bylo by to také tak nějak ano. A teprve teď kdybys jak ti říkám co jsem dělal kdyby byl tuto touze a sat kdybys zrodil kdyby se tady zrodilo vědomí nesmrtelné vnitřní podstaty a zase bys ho ztratil to znamená ve dělat by si že jsi nesmrtelná bytost ale nemohl by se s stýkat tak by bylo postaráno o tu zaujatost vůči této zkušenosti a chtěl bys si ji do vrátit ne takže my si zase ve událostí se dostat prostředku který by . By bylo měl se stýkat trvaleji kterou vnitřní podstatou ano a to si to vyčetl ve velké dobrota nebyli taková že jaká věc by se ti musela stát to je událostmi a zase by si potom musel trvale za všech okolností tohoto prostředku používat přičemž by se bylo zapotřebí ve stylizaci několik polevit ale z vůle nit systém v tom smyslu že je tady první činitel to je to vědomí o vnitřní nesmrtelnosti kterého musíš být poslušen. Tohoto činitele ano to je to této zkušenosti že je také ke zkušenosti že se nesmíš příčit zkušenosti to by bylo neříkám i proti duchu svatému tomu silné ale prohřešení tak velké že by se mohli dostat kdybyste to mu nebyl poslušen těžké nelásky podobě velkého utrpení a to by bylo správné ne a kdyby to kdybys byl potom za těchto okolností oddán tomuto světu to znamená v něm svojí vlastní praxi jako dosud ne plus manželství a všecko ostatní co s tím souvisí a jeho čem by si ho do toto se nehodí do toho systému poslušnosti tak by jednoho dne to začlo jít samo bez těžkostí bez námahy tu chvíli jak by se to šlo samo musel by si okamžitě všeho nechat. A opustit svou vlastní vůli dosud jsi potřeboval to vlastní vůli být poddán svýmu okolí že jo něco něco praktikovat v tom světě všechno svou vlastní vůli být prost své vlastní vůle ten ježíš totiž když přišla do jordánu úplně se odevzdal do vůle otcovy a toho kdo ho křtil tam ten byl prostředníkem ne a teprve potom se dostal na úroveň by ti nic nedělal. Lito dělal všechno otec za něj ne ovšem přitom byl daleko vrcholněji činný než předtím že se všímal své vlastní spásy tady musel opustit myšlenku na spásu na nějaký pokrok duchovní on třebas na spásu nemyslel že byl vtělený bůh ne že představa taky myšlenky ale chtěl jsem dostat si vývojem do toho jordánu to teďka jako musel zanechat teď musel dbát jenom na vůli otcovu a zanechat vůli vlastní. Tam ještě sou za udržel do toho jordánu k tomu je dán po beru jenom samo že jo tak to je ve řečeno ale pak nešel vůbec to zadní vůli takže on byl ve svým žákům říct když se něco dělal pro sebe nevěřte mně pro sebe vůbec nedělal tam žádná vůle nebyla události byli tak daleko že by se toho života došli vstupovat prvky o kterých by sem o které bych si mohl klidně říci že si si je vůbec nepřivolal a tady by nebylo zase přebývá ry protože bys měl zkušenost. Jenom o čem by ses přesvědčil to bys dělal tak by to šlo dál a že do toho do do smrti na kříži ne kde bys musel zase a tak dále to budu na říkat takže je to cesta sice podle ježíše krista ale dodatku bez víry v něho těch prvních do sedět let bez víry po temného šestadvaceti zase bez víry v něho čili je to velice obtížné bez představy o bohu že je dobrý například tam jsou zákonitosti. Které nesmí dějí jako dobro nebo to relativní dobro nebo zlo nýbrž jako absolutní dobro a to se nepoznává to člověk nemá schopnost poznat jako dobro vůbec ono to dobro je ale protože absolutní tak a jako dobro nepoznává tak by říkal pán bůh je strašně nemělo rodný jako všichni tito baterku říkali kde je ten bůh když nás tady nechá takhle trpět a ničit nás vod těch zvířat statků. A měli pravdu víra tam byla zcela zbytečná protože kdo věřil byl stejně zabíjen jako ten nevěřící bez pardonu myslím vždycky takhle přemýšlel vo těch věcech tak jsem dostal nafackováno minimálně nebo nakopáno nebo něco takového abych se to vodnaučil ano doučit tak dostali pořád něco takže vono škole zrovna tam to dostal dostal jsem dost ty první dni než jsem vobrátil než totiž ten gestapák chtěl zabít že to bylo dost brzo a pak se o čeká chce aby všechen ten život založený ho vůli vůli nikoliv své nýbrž toho vedení. Aby tuto vůli opustil neví proč ale musí to opustit protože se nedostane jinak za své lidství no ty člověku se daří moc dobře když nekoná svou vlastní vůli a opírá se o vůli třebas v tomto případě otcovu jenomže to je život který není ještě v oblasti spásy oblast to od boha asi spásy patří teprve ten život který se koná bez bez toho řek bych osobního vedení. To neosobní vedení spočívá na něčem zcela jiném než vyhovovat člověku v tom co se mu jeví jako dobré nebo jako vůle otcova nebo tak tam se musí ukázat že ta vůle tady najednou dej mi patrná že že je pryč že se ho netýká že ten člověk musí opravdu umřít a když neumře nemůže povstat mrtvých to musím toto jasno musí nabýt. No a pak zase ty tři dni nedělá nic ne že v tom hrobě klidně tam je dycky nutné aby to šlo samo potom nějak samo kupředu a tak dále že jsem například ve sladkém v mu říkal že tam předvádím detailně ježíšův život jako algoritmus podle které se můžeme řídit a když se pro něho řídíme tak dojdeme určitému cíli který ukazoval k věčnému životu vědomě žitému tak sem se v jsem mluvil pravdu protože ježíš kristus tam vedl lidi ovšem chyba by tam mohla být jedině v tom těle strany jsem to dostatečně vysvětlil to možné ale pokud to člověk pochopí tak pak se tím může řídit a musí to vést jinak než jak šel karel makoň protože on je se teďka vysvětlil takhle nešel. K tomuto způsobu myšlení nebo hodnocení které je obsahem sladkého jha se dostal roku třicet devět ale předtím si taky žil ne sebe měla se do obrácení prvního další dojet e do druhého obrácení že všech těch končinách šel bez víry ne nýbrž jenom podle zkušenosti a to potom by se to dalo za vírou i když je pravda že to byla s od sedmnáctého mého věku také víra ale v ty mistry protože jsem věřil to by vode které jsem měl ne. Ale byl jsem pokoušen všelijak tedy to je tedy tak to je tak toto teprve se dvacet ne to by se nemělo dělat to co metodami na jsem před přes nejasné na to neni si dělal své zase jo tak to byla chyba to se divil že nehodili přes palubu nedivím jako by se za doufám do nebe to svaté mimo je do toho do koleno to nejí krista ne podle karla makoně ovšem podle pochopení karla makoně toho vdech ale je to na to duše krista s nedostatky mého pochopení samozřejmě ale je to dopad se tam snažím to říct věrně bez příkras a ne podle karla makoně na toho nepřihlížím při tom jenom se obracím m zkušenosti které to je smysly to doplňuji těmi zkušenostmi ale jinak zkušenosti vyplývající ze větou či krista jsou důležitější daleko důležitější tomto jenom tak pro okrasu ne. Brno čtrnáctého nor tisíc devět set osmdesát dva potom se zapřel a nedonese delší rozuměl a to řekl to viděli tak by se ptá někdo indy do ta člověka se o také do smrti rozpadá kdo je to spíše co člověka se znovu vtěluje že jste o tom že že se do toho význam vtělil a současně žil po sto viset let astrálu mohou byste to blíže vysvětlit jako ho se potom ale vztahuje karma tak se také rozdrobí do více za za zrodů ano tak. Tahleta otázka celkem jeho to vede a protože je tady měla jaká špatná informace o to vize plný spolupracoval v tomto století s nějakou paní to stvo nebude jmenovat ten doktor viděl nebyl v tělem nebyl tělem nýbrž byl odtělen a žil astrálu po dobu tehdy asi sto třiceti let a sem tak to vízner tohoto světa a tu paní vedl. To není to ten jeho astrální vony se ještě uměl dostavil v tom astrálu a se to trvalo to a set let ne tak je to dojemné tak dlouho se nedrží astrálu to je tedy to sem se divil že normálně se astrálu bytí tak dlouho jenom tehdy když ten člověk nějaký zdroj života který může nastalo a tam to život třebas jako misto van lidé někde v egyptě měli nehledím zdroj ne se kterýho nastalo zase život astrálu. Na koho se toho z toho je karmu a propadl to jsem tady vysvětluji a řekl mu heslech karma s astrálním voknem nositelem karmu do dalšího vtělení tam se to stáda do svých prvků a tento život se a stavová kdežto když se mluví vo karmě tak si myslíme říct že to je vlastně něco daleko složitějšího ženou opotřebování bez to to verze aby kterou jsme starosti to vraty to tedy ale úplný na bohužel tak že by se na karmu díváme chybně. To není pravda že by jako člověk si musel všechno odsloužit miluje do života to není vůbec možné to byl začarovaný kruh ze kterého by se nikdo nedostal to by se to pořád komplikovalo komplikoval a že by to vůbec bylo neudržitelné dost tak karma takzvaná to je vlastně touha po životě všem jak mluvit si koho na tom na podle individuality toho člověka takže dejme tomu když se někdo zrodí tak. Je zjeví se tak že by nastoupil karmu nějakého jednoho vlitého člověka nýbrž nastoupí karmu podle toho jak jeho fyzický záznam po rodičích mu to dovoluje to větší tady hraje ten genetický záznam než takzvaná karma a k tomu přidružuje podle toho ježíše a kdy ta rámce ten člověk zdědil z toho ho pro sebe se zbita jak jsem to říkal včera se musím bujet vybrat na tu odpověď celou ano prosím jenom se tady vypůjčit ale. Kam se je vztahuje na astrálu dotýkám tam se mu doba to co tam bylo jsem se taky napsal i to napsáno v těch tři asi do starostech nebo to dostanete ne a takže to dovedli tak to se o knize jobově kde se hovoří že přišli synové boží a satan před hospodinovu tvář kvůli řeče. Řečeno řečem řečem toho satana do bot hospodin na joba velmi těžké zkoušky přestože to by mu bohabojný po tom satan chápu svět a nižší lidské jakému satanovi tedy nedost je bůh je novou vyvést nebo zkoušky jobovy byly ho karmou. Jak dlouho vůle tak to je celý nebo samozřejmě je to pojetí joba jak je zachováno úrovni vize pojetí řek bych které bychom mohli nazvat vulgárním pojetím pravdy nesmíme si myslet že ti pisatelé starého zákona byli ti nejlepší lidé svýho národa to co je ve starém zákoně napsáno to čeho prodat nic starých věcí které byly majetkem několika málo desítek lidí tehdy tam není zapsáno takže vy tam nedovíte celou pravdu ty si musíte z toho co tam je tu pravdu nějak odvodit nebo a nějaký sto voni a pomocí nějakých mi zkušeností nebo. Ten je všeliké sebe vyvozuju tomu svému vyžívá a nebude bylo bohu je může být věren oběma dohromady to vyšší stojí proti tomu bohu ne tej proti němu potom dobu lidského života do to že v době kdy se člověk vyvíjí a rozvíjí je to hodí tak jedině zapotřebí že se bez nehotově nemůže obejít a kdyby ho dříve vopustil a vyvedl tak by se mělo změnil a ne za vyložit musí se dostat k bohu čili co se na nový svatou. Jako protivníkem to není satanem proti výtku naší životní pouti to je užitečná záležitost dejte užitečný prvek bez kterého se mi obejdeme tam se projevil u ježíše teprve na poušti dříve ne dříve o tom satan sloužil k rozvinutí lidské bytosti to potřeboval a jakmile byl jednou ten ježíš rozvinut. Tak pak se lidské stává jako u každého člověka satanem to znamená když se člověk si chce zůstat na úrovni tam přešlapovat tak tím se dostává z stezky která dodá bohu stezku opačnou chvíle do stvořeného kam nepatří odkud je předurčen to tu chvíli odejít a když kristus právě ukazuje co je třeba udělat aby člověk rozhodne svůj život z toho to mohu to dovede jít dál že musí přemoci satana ta prana by nepřemohl kdyby za sebou neměl křest v jordánu do sobectví čoek tomu na namáhat přemáhat satana sv to že do křtu jordánu to to je to třeba a teprve když nedělá z jordánu to tady že ty co to je to byste sladké jho nebo ne že si přečíst. A tedy to překoná tak teprve tak může se postavit na toho tváří svá znamená nepotřebuje své protože to jeho zastoupí e otcova se kterou roce osobně stýká tak že ježíš kristus místo svého na stoje po překonání satana vůli otcovu která jím vláda k nebavím satan to znamená předtím lidské potom podoba satana takže tohleto je nutné vědět že pozná potřebujeme jenomže to ve vedeno tvůrčím pocitem začátku boží a tím dovádí tvůrčí systém boží do kraj tím že které je možno jít na další stupeň. A nebo toto lidské potom chce zachovat svojí svoji prestiž a trvá na svém postavení pak se stala ato ta ne a jestliže je včas způsobem otcovo tedy to stvořitele tak ten stejný to že potom nepůsobí tvůrčím způsobem pouze nýbrž způsobem řek bych způsobem činitele on je jako tys taky přítelem ale ježíš kristus ukázal svými skutky těmi za navr co je to bůh činitel podle dělal vůbec je dělat to to mělo otec to je to mohou které nastoupilo za to staré a které bylo přemoženo na poušti tohoto vybudoval eště detailní vysvětlení ale se vysokou tím tím abych se dostal dát. Takže ten job vlastně je předobrazem člověka který bojuje je způsobem než ježíš kristus proti svému aby stolu boží moc nad sebou aby místo lidského nastoupilo božské a ukazuje že způsob tento to šel byl způsob absolutní odevzdanosti do vůle boží to je ten jeden bez bezpečných mi nový tak se člověk může dostat to přechodu od satanova do božího jak dlouho vnímají duše v astrálu naše myšlenky vděčnost lásku co se máme praně pro naše zemřelé modlit co jsme co si máme co máme přát protože jim také myšlenkami když se neumíme dostat jako vy na jejich astrální úroveň a s nimi komunikovat. bych to řekl krátce odtamtud sem je vidět dobře takže od nich komunikace s námi je velice snadná a my můžeme tu komunikaci řek bych zesílit ze své strany ze svého podnětu tím že na myslíme jakmile je pomyslíte tak jsou s vámi tam ta prostora nebo to záření ze které my tady žijeme a oni žijou to je jiné jiná úroveň nehrajou tak velkou roli když je tady myšlenka která je velice jemná a která je okamžitě přivolá na se vám to ukladl třebas na případu zanech dvou sourozenců jiného sou ve které předtím zemřel jakmile oni byli za nimi stejným způsobem nějakou havarií automobilu tak si na něj vzpomněli to momentu to se stalo našemu sourozenci jakmile si vzpomněli tak on byl rovnou při tam a všechno byl světlem se tam dělo když viděli proti tobě ten vlak který na narazil tak si na něj vzpomněli že je čeká asi stejný osud jako jeho a tou chvílí tou intenzivní myšlenkou na bratra ho okamžitě přivolali tak že on mohl nám potom líčit že zná přesně to místo a celý průběh toho co se tam stalo. Takže to líčil matce a z to potom prohlídla to místo přesně to tak bylo jak to líčil ztra že myšlenkově si musíme dávat pozor protože způsobem myšlení je přitahujeme a když tady naše myšlenka je trudná tak jim způsobuje daleko větší utrpení než oni mohou způsobit nám oni nám téměř žádné utrpení způsobit nemohou my to necítíme my jsme tvrdí ale oni cítí naše myšlenky proto se doporučuje když se za modlíme tak modlit se v takovém optimistickém stylu přejeme všechno nejlepší a tak podobně a když to myslíme tak jim přejeme dobro štěstí je mele o svém dvorem stavu. A tak podobně takže odpovězeno zase jim ta napsáno detailně takže to nebudu tady nebudu moci tady všechno říct ji je mládež vhodné zasvěcovat do duchovní cesty nauky a vede ty je duchovní cvičení prosím přibližný věk nemohu uvést přibližný věk protože platí jedna věc jestliže předepíšete dítěti duchovní cvičení stylu zastavování mysli. To znamená pravou mystickou modlitbu tak způsobujete degeneraci jeho myšlenkového principu ten člověk se přestane být normálním člověkem a začne blouznit a je to z toho důvodu že nezakotvil ještě v myšlenkovém světě jak měl a nemůže za to dokud není úplný a člověk není ve funkcích lidských úplný dokud není dospělý von potřebuje aby v něm všechny ty sekrece které. Doslova byli zru ne aby naopak zase některé funkce třebas některých žlaz pomalu tak například vzrůstový prudce aby ne svou zval dál ne a to jsou mi které ty hormony aby nefungovaly a kdyby se tam zasahlo do toho takovou modlitbou vnitřní tak by se dosa dostavila hormonální porucha tato zlo a ten člověk byl na to celý život doplácel. Nedoporučuje se je tedy vést tak aby dělaly dos duchovní cvičení dospělých lidí to znamená za stalo dali myšlení to ne oni ho věci rozjímat ono se mi to může říct způsobem jakým to vhodné ale musí se zároveň varovat aby i tak ho viděli protože by se kdyby to dělaly vážně a dítě si je schopno vážně něco brát vážit a ty spěl tak by se měli rázem zabít ne jak jsem ukazoval na. E lambertini roku říct sta třicet tři která se v miláně tímto způsobem zabila že jenom po přijetí těla páně rovnou byla mrtvá protože po třináct let když to brala takle tak to muselo být ve s okamžité smrti nejí to ta že by to bylo zle ne ale odbavuje to člověka ze života a to myslím že nejsprávnější když například ty věci učím třeba svá vnouč své mu čet tak jim to neříkám takovým návodným způsobem. Aby mohli podle toho dělat nějaká duchovní cvičení nýbrž to říkám tak aby tomu rozuměli aby se s tím tak spřátelily že by to nebylo cizí a že by to pochopily napřed pohádkovým způsobem a pak způsobem méně pohádkovým takže dejme tomu když jak jsem tady prozradil v tom tři vím a ne na straně jedna čtrnáct když sem třebas vykládal několikrát svýmu malému novému vnoučeti pavlíkovi kterýmu není ani ještě šest let babičce proč umřela to s je a tak dále tak jsem mu to nevykládal zůsobem normální pohádky. Ale protože měl z babičky strach že někde třeba straší nebo tak nějak tak se mu to musel vyložit všeho ne do musem tak se o tom že se smál pusta pusa od ucha k uchu a měl hroznou a do babičky jak ona si tam vyvádí a jak se teďka dobře že on se tak nemá a podobně a postupně jak se mi na bude znovu ptát tak to uvedl do jiných kolejí méně švandovních a více reálných ale přitom nelžu i když mluvím o babičce takovýmto způsobem tak ji nijak neshazuju nýbrž ji přibližuju jeho způsobu myšlení a jemu dávám takový obraz o tom jak to tam vypadá zkrátka je ten se musí opatrně musíme si uvědomovat jednu věc že co jsme se dítě to dospělý člověk nesnese memůžeme mít naopak věci které mu nemůžete vysvětlit dospělému člověku například tomu dítěti mohu vysvětlit všechno co my tady vykládáme ovšem dětským způsobem. Takže kdybys zůstal na úrovni toho chápání a od si to dospělého života tak budeš směšný vymi musím mu to časem přizpůsobovat jeho věku na tohleto není učebnice a ji taky nenapíšu protože to je hrozně zdlouhavá záležitost na to nemám v tomto věku čas ale dám k tomu dispozice jak se to dělat a protože je to se to učím v druhé dožrat na svých dětech jsem to ještě nedokázal nebo jenom částečně a na těch nutných se to doufám dokázat daleko lépe protože mám zkušenosti s těmi svými takzvanými dětmi ne ty mi na líbili dětmi protože nejsou to děti že to tepla. například jak je to s těmi mými dětmi oni těm věcem věří protože je jim to jako samozřejmé o tom vůbec nepochybujou ale mají o tom představu zatím ještě dost takovou zjednodušenou oni ty věci nejsou tak jednoduché jak se musí předkládat dítěti anebo lidem kteří jsou odkázáni na nevím kolikátou tr transpozici indického učení například když se odkázáni na karmu v pojetí bez hotové tak to je tak strašný primitivismus proti tomu jako jak se to vědí mistři indičtí že je to s karmou nemá nic společného jak oni tomu rozumějí na to vás upozorňuju že to co víte o karmě weinfurtera to je besantová to není pojetí indické to vůbec není. A jestliže by si někdo myslel že to musí vodkrouhnout všechno co natropil tak tím si hází klacky pod nohy protože myšlenka je velice silná a působí překážky nedoporučuju na takle pojatou karmu vůbec věřit pořád proti tomu proto brojím ne proti karmě samotné ale proti tomu kolektívu gautamy jak se taková nám přes besantovou ten patra a tak to je asi všecko co jsem vám chtěl o tomto říct tady mám otázku taková tu jako mu to na přestavá celé placená za mrtvé otázka zprostředka když bych moh pod že na nějakou nota jako vo tak se dopouštím chyby že mně řekl proč a když mám říct proč tak se musím hrozně moc rozpovídat a tak bych vás prosil o to abyste mi prominuli že řeknu do kostru a když bys to potřeboval na se další vysvětlení tak se přihlašte budu mít jenom do míry jak je to únosné vedu k tomu času který tady mám vyměřen tak. Astrální svět se dělí na dvě části nebo život astrálním světě se nevěří na jeden první na jednu první část kde dohořívají vzpomínky reminiscence z tohoto světa a tam ten člověk vlastně ještě nežije tamním životem nýbrž prodělává něco čemu se říká očista očista z tohoto života z těchto myšlenek ze z pozůstatků představ o tomto světě takže on si všechny představy z o tomto světě přenáší tam a jedná tak jako by žil v tomto světě mýlí se ale ty myšlenky tam mají daleko větší sílu než tady takže ho to zdržuje v nastoupení tamního života mše svatá. Pro tyto lidi nesmírný význam třebaže je placená když je spojena s dobrou vůli těch lidí kteří ji dají sloužit jelikož důležité je při tom ta víra těch lidí kteří ji dají sloužit že voni mu přejou nějakou úlevu a to on pociťuje zvláště když se mši zúčastní o pro je při tom také totiž a ono mu to pomáhá rychleji překonávat představy z tohoto světa rovnat ho pro tamní nějaký svět. Ale že to pomoci jenom z první fázi toho života to znamená ta mše by měla být sloužena těsně po jeho smrti nebo tak v prvních dvou třech letech po jeho smrti a neví taky sto let po smrti když když pořád ještě ty představy si zachovává to se nedá přesně říct to sem musel vyzpovídat jak daleko jak daleko se dostal tam v očistě jak bylo o nechtě žít těch přestavá h tohoto světa. Je to nějakou věrou představuje strany čím třebas provinil tak on tím tou myšlenkou na provinění se váže na místo toho provinění bere odtamtud sílu k astrálnímu životu protože to místo je tady a no a je ozařováno sluncem a on si odpor tam s ním se spojuje on si bere nechtěně záření sluneční na sebe a tím si udrží třebas na stovky let jako by byl vykována život astrálu takže takový ty strašidla třebas naše smutný zámcích to jsou lidi kteří z podílu tím místem svůj život mají přesto že se tam jak provinili nebo nějakým způsobem se tam zavázali a ten závazek je nutí aby z toho místa sáli sílu a tou se živí tam na tom světě a nemohou nastoupit tamní astrální život. Takže živí všechny myšlenky by vědom záření které na sebe berou které měli zde na světě a to jim prodlužuje tu první fázi očistnou takzvanou očistnou z tohoto z těchto představ v tom astrálním světě takže v této fázi když se za modlí mše svatá to velice spokojeni a ti jako úlevu a jakmile s ta úleva opravdu nastane a oni se osvobodí od prostředí ve kterém tady žili tak je zbytečná za myšle úplně zbytečná nikomu to neslouží ani jim ani ani těm lidem kteří jsou okolo toho. A na tomto topí vlastní astrální život který je zbaven cesta o tomto světě a řídí se teprve potom se řídí beze zbytku tamními zákonitostmi to nejsou zákonitosti stejné jako na tomto světě nýbrž jsou obdobné ano takže vás o nich nebudu informovat protože to nás nemusí zajímat jelikož do toho se tam musí člověk znovu narodit do těch zákonitě se s nimi smířit musí být toho uveden tam jsou odborníci kteří člověka uvedou do toho ho ale jak jsem vám tady prozradil v tom o tři když ta paní mičanová si žádala aby se setkala svým manželem který měl tu očistu za sebou z velké části kteří tady ta mluvil tak ho neviděla nýbrž viděla jenom světlo. To znamená on tam nepotřebuje před svým ústa zrak a takovéhle vědce jestli protože ta funkce tam nemá žádnou platnost tam tělesnost v tomto smyslu nehraje žádnou roli a jestliže ten člověk se chce potom zjevit třebas tělesně někomu tak to si musí vypůjčit na to látku jako na šaty že ten šat dávno odložil a oni byli tam za nějakou úplatu nějaké zvláštní povolení k dispozici dají upozorňuju vás že my je tady tolik aby s tím vydržel pobývání na tomto světě že by aby se třebas mohl jenom zjevit nebo nebudeme to vyřídit a pak to zase. Vybaví mou nazpátek takže je to veliké utrpení pro toho člověka když ho sem zvete v době kdy sebou očistu a je to velice obtížné ho sem dostat a je to veliké dálky jak my tomu říkáme lidově ovšem tady dove pojetí takže on potom na konci takového střetnutí žádá pusť musím jít a mám jiné povinnosti a tak všelijak se vymlouvá ale je to proto že mu došla baterka. O nic jiného to není je to všechno velice přirozené tam děje nic zázračného příroda nedělá skoky a je možno se v tom zla dobře vyznat se to jednou ocitnete tak budete mluvit úplně tak jako je manželka říká prosímtě toto si říkal je pravda že něco svým přátelům aby li žili protože bylo by chyba to vynalézat je to tak jak to říkáš tak jestli to potvrzuje ona když tam teďka je tak může to mu věc lito pravdu tak je to si všechno co by tak dneska chtěl být o tom jo. Kde spokojený kdyby bylo tak kruté tak by ho především takoví odborníci jako jsou indové neprováděli samozřejmě v indii rozklad jde daleko rychleji kupředu než v evropě tam větší teplo ale přesto musíme říct že zpopelnění pokud někomu dělá nějaké obtíže tak je to jenom proto že to člověk absolutně nepoučený že si astrál druhem leží v tom hmotném těle a potom ten žár ho vyžene ne tak je to kristut blechy sta řekl popáleniny. Nějakýho stupně ze kterých on se vylíže během několika neděl o tom zkušenosti rodině že ten člověk asi tři šest let ale se potom musí léčit ne on ho tam potom léčí ale jestliže malovat způsobu jak léčilo člověka si že on tam je zůstane deset v tom těle v okamžiku kdy je spalováno toho tak není to nic násilného naopak dejme tomu ta manželka moje která kterou jsem nechal bezostyšně spálit když jsem měl zajištěno vy tam nebude že v tom těle tak ta se ukázala potom mně po smrti aby tomu věřil který tělo nutila polední teďka nejmenší popálenina tady není bez starosti po správní vydal je dokonale jsem přitom nebyla . Je přitom zajímavý že to zjevení manželky bylo nikoliv lidské velikosti nýbrž v několikanásobně nadlidské tady bylo vidět že ona ovládala nebo někdo tam ovládal způsoby řek bych zvýš zvětšení nějakého prostorového zvětšení nebo na to se může naopak něco stáhnout do minima a to jedna ze zákonitostí které my tady neznáme tam ta hmota astrální je prudší než tahleta a když oni potřebovali mně ukázat detailně to tělo tak by ho poměl zvětšili třebas do na sobě že se mu ho zhora dolů prohlídnout jako lékař takže jsem ano žádná porucha vývod bokem který měla neexistuje všechno zahojený vůbec ta oper ten operativní zákrok tam není patrný na tom a to je ne se to všechno detailně prohlédl na tej země přáli protože věděli že to budu psát že o tom budu vykládat že se o to přátele budou ptát a když je nám o tu schopnost se do toho astrálu podívat jako se dívám na vás ne jeho všemi to nepřeháním to teďka dělat se nebudu o to stojí moc sil tělesných.

Download XMLDownload textWaveform view