Waveform view
prevzate-79-10A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
nejde
jenom
o
tom
aby
se
odstranil
překážky
z
vaší
cesty
abych
připravil
kteří
tápání
že
já
myslím
že
dneska
se
dají
odstranit
se
kaši
které
se
ve
středověku
důvodů
objektivních
vůbec
odstranit
nedali
dneska
už
se
odstranit
dají
to
řeka
ježíš
kristu
odporovat
mohl
jako
ne
obecnější
protože
říkal
kde
jste
prosili
do
pracujete
a
obtíženi
se
a
unavení
se
tou
platí.
Vy
se
temně
a
já
vás
čest
on
říkal
pomocí
nový
životní
on
by
mohl
jenom
oper
víte
co
vidí
vedl
ona
se
tím
unaví
tak
by
se
tak
je
příliš
vysoká
postupným
říkáme
technicky
přiká
rychle
e
jsou
jiné
způsoby
které
on
radí
kterou
mají
jinou
povahu
než
to
jako
se
šlápnout
říká
šli
po
za
mnou
přijíti
nejenom
byste
se
to
je
mi
točit
do
navozena
a
sebe
tomu
má
člověk
příležitost
hlavně
při
činnosti.
Jestliže
činná
jestli
se
dělá
něco
nezainteresovaně
o
sebe
do
to
pojí
interes
oběti
to
se
mu
vím
proč
čověk
a
který
absolutně
nevěří
v
boha
ten
tohleto
může
dělat
a
to
je
ta
hrabou
prosti
tak
to
ne
já
sem
si
dycky
to
znovu
a
tou
opakuje
promiňte
mi
a
to
přirovnání
toho
ramakrišny
kde
nějaký
člověk
kde
se
zeptat
napl
jak
se
má
i
k
bohu
a
do
okolo
budou
vidí.
To
je
na
nějakém
mistrem
který
mu
to
má
prozradit
že
oko
napřed
okolo
svaté
ne
věk
který
sedí
povím
stavu
duchovním
a
ta
se
ho
prostě
vy
tam
do
v
tomu
světci
který
všechno
ví
je
který
se
taky
jak
dlouho
ještě
já
budu
muset
dělat
jogu
aby
se
spojil
bohem
slíbil
a
pod
zase
tanečníkem
potom
je
tam
zase
zanechá
toho
když
se
doví
že
to
ten
člověk
jde
tím
významným
světcem
a
říká
se
tej
jeho
se
eště
bohu
se
vtělovat
ne
a
než
se
dostali
osvobození
s
bohem
a
teď
se
bratří
nazpátek
a
na
na
leta
toho
tanečníka
zase
sani
pocit
stromem
končí
toho
zanecháte
že
bytí
tady
se
může
něco
dovědět
a
zeptám
se
tak
toti
řekl
ten
světec
neřekl
že
tak
bylo
se
eště
slova
poselství
na
tomto
stromě.
A
protože
toho
ten
člověk
se
znal
tak
dokonale
že
člověkem
světsky
který
není
hoden
toho
aby
vůbec
někdy
se
s
bohem
setkal
tak
řekl
no
to
je
nesmírná
milost
že
já
se
mohu
dostat
k
bohu
jenom
za
tak
málo
vtěleních
celé
listů
na
tomhletom
strom
a
okamžitě
se
s
bohem
spojil
čili
já
vám
jenom
říkám
že
nadšení
jeden
ze
způsobů
sešlu
ti
kterým
se
nejsnáze
a
nejdokonaleji
se
šlape
proto
já
vás
ze
za
se
snažím
aspoň
než
odejdu
dycky
vzbudit
nebo
zanechat
nadšení
pro
tu
věc
tady
vykládám
abyste
byli
jak
ta
řekl
protože
toto
považuje
nejlepší
způsob
přešlapování
no
ale
mezitím
jsou
mnoha
jiné
způsoby
nejhorší
způsob
se
nadání
je
ten
který
vůbec
není
cesta
pozváním
a
který
předvedl
potom
ten
téměř
světec.
Který
celý
život
prováděl
jogu
a
když
se
okolního
vracel
ten
člověk
který
byl
toho
světce
tak
se
ptá
co
si
totiž
zasvě
řeknu
no
že
eště
bez
postavě
vtělení
on
byl
z
toho
velice
smutný
no
a
říkal
nic
jinýho
ne
nezbývá
začal
kruk
předěl
a
dál
ale
spojuje
s
bohem
bylo
třeba
těch
dvou
tělem
tady
je
budete
si
uvědomovat
proč
ježíš
kristus
říkal
že
se
to
dá
udělat
za
jedno
vtělení
proč
nemluvil
o
více
vtělení
protože
on
učil
tomuto
a
všemi
ho
se
mu
to
nepodařilo
tak
toho
nezískal
pro
to
aby
to
za
jedno
vtělení
udělám
že
mě
to
maří
magdalena
byla
nadšenci
to
slyšela
o
ježíšovy
čistota
že
si.
Které
očista
těch
která
se
líčila
od
dějí
ne
čistoty
života
tak
děláme
ráně
že
tím
byla
ta
dívat
jak
může
upoutat
člověk
takhle
čistý
a
tak
to
byla
komu
jeho
mu
sejít
pokon
on
prosím
vás
neřekla
přitom
ani
slovo
tedy
mě
na
milost
nebo
převrat
mě
na
to
vůbec
nepomyslel
na
pán
no
proto
se
svým
životem
k
jeho
nohám
a
to
je
pokoušel
nic
by
se
nemůžeš
zdát
do
této
hry
spojení
s
bohem
ne
svůj
vlastní
život.
Ona
dala
svůj
vlastní
ži
a
proto
byla
odpo
chvíle
úplně
jinak
dali
za
těch
kteří
se
nebáli
k
tomu
kříži
ježíše
krista
přistoupit
velice
zblízka
nemá
se
že
příjde
tam
oživíte
už
neměla
světit
už
mě
na
život
boží
v
sobě
leží
na
tom
čím
byla
před
tím
na
za
jiným
člověkem
a
se
dokonale
svoje
klas
jenom
tím
jednoduchý
a
tem
že
ten
život
odevzdal
jsem
tohoto
nebyl
schopen
já
jsem
pořád
oponoval
tomu
bohu
který
ne
tahl
protože
to
debil
tak
nesmírně
veliký
to
jsem
nebyl
zase
ve
svý
krutý
že
mě
vzdaloval
od
toho
boha
který
si
přál
mít
na
se
mu
oponoval
musel
dojít
až
po
dobýt
letech
k
tomu
že
jsem
dostal
oponovat
nebylo
vyhnutí
tak
jiným
dojem
se
státní
je
například
událost
která
nás
nutí
ne
sebe
vejít
vít
my
si
to
představujeme
jako
že
my
to
nenesla
sem.
To
znamená
to
je
vrcholný
omyl
to
jsme
my
sešli
to
spojit
ku
my
jsme
to
šlakem
nevědomě
nevadí
celá
pochopitelně
každé
nevědomé
se
šlápnout
má
vedle
dobýt
následků
také
následky
neblahé
že
totiž
nedovedu
si
z
toho
vzít
toto
právě
by
bylo
nejpodstatnější
já
to
všechno
vidím
an
blok
do
takové
mít
nevede
me
mi
se
stát
aspoň
při
tom
prvním
nevědomě
se
sápu
takže
konkrétní
program
třebas
nevymaní
správně
který
z
toho
vyplývá
co
se
mě
tohopředsevzetí.
A
teprve
při
tom
dalším
seslání
které
zdánlivě
přicházelo
se
vnějšku
gestapák
neohrožoval
tak
tam
se
poradil
to
ostatní
kde
tohleten
dařilo
že
jsem
si
tak
ne
sebe
jak
víte
správným
tady
namítat
člověk
sám
tohle
neschopen
tady
by
někdo
druhý
vite
tom
muzeu
byla
věta
kterou
napsal
voni
kultur
že.
Už
tam
v
tom
koncentráku
byl
nějaký
gestapák
který
něco
zabít
ten
vždycky
někdo
druhý
je
v
tom
kdo
je
ten
druhý
vite
na
to
vám
nedám
odpověď
protože
na
to
není
obecná
odpověď
na
to
na
to
by
se
dal
jenom
říct
že
ten
druhý
je
tak
který
se
k
tomu
hodí
to
mentálně
jedině
proto
hodný
a
že
si
nikdy
nemůžeme
říct
napřed
že
ten
by
byl
vhodnější
než
tamten
kdybyste
si
mysleli
že
ten
který
vám
o
tom
vykládá
například
tak
se
vám
tady
že
je
vhodnější
pro
to
než
ten
který
vám
to
vůbec
nevykládá
byl
po
tom
neví
a
je
proti
tomu
tak
se
na
omylů
být
hodnější
za
nějaké
situace
někdo
jiný
ano
o
nemůžeme
proti
a
tu
schopnost
nemáme.
Máme
tady
na
tak
mi
to
u
člověka
který
nemohl
být
dat
při
tetu
dálo
tech
co
se
to
tam
sešlo
a
kdo
to
sešlo
na
kdo
byla
ta
osoba
která
to
tam
nešla
jedna
jistota
hra
která
se
okolo
toho
člověka
odehrála
já
mám
tady
dalšího
svědka
který
ví
kolik
her
nich
život
mém
životě
proběhne
ale
s
takovou
předností
na
vteřinu
přes
zdálo
několika
tisíc
kilometrů
zapudit
třeba
cizí
ho
státu.
Že
je
to
až
pod
hodné
kdo
to
pomocí
kterého
druhého
se
to
přešlapuje
krutou
při
cestu
listopadu
devatenáct
set
sedmdesát
devět
a
říkal
že
kdo
se
chce
spojit
s
bohem
vědomě
během
tohoto
života
ne
až
po
smrti
ten
musí
jít
k
němu
jít
jako
nic
k
ničemu
přirozenosti
boží
do
volby
si
vysvětlit
k
tomu
něco
říct
k
tomu
jak
jít
jako
nic
protože
my
když
jako
jdeme
tak
si
přestane
že
překonává
nějaké
vzdálenosti
nějaký
prostor.
Kdežto
tímto
pochodem
se
nemyslí
ani
záležitost
časová
ani
záležitost
prostorová
nýbrž
je
tím
míněn
stav
duše
který
je
obsahem
tohoto
pochodu
některý
stav
duše
totiž
způsobuje
že
my
jdeme
a
jiný
stav
duše
způsobuje
že
my
stojíme
i
když
fyzicky
jdeme
i
když
třebas
mentálně
jdeme
myšlenkově
se
pohybujeme
já
bych
řekl
ta
pravá
chůze
se
podobá
něčemu
jinému
než
chůzi
jako
byste
stálo
to
znamená
pravá
chůze
do
nekonečna
musí
se
ubírat
cestami
nad
časovými.
A
k
tomuto
nic
stvořeného
u
člověka
neslouží
protože
žádnou
složkou
stvořeno
která
je
v
času
a
prostoru
člověk
se
nemůže
boha
ani
dotknout
tím
méně
k
němu
dojít
co
je
to
tedy
jít
jít
znamená
zastavit
v
sobě
všechen
průběh
časových
myšle
časoprostorového
myšlení
fyzického
jednání
a
navodit
stav
na
časový
v
tom
smyslu
že
teďka
bude
velice
těžké
to
vysvětlit
že
udělám
tečku
za
vším
co
bylo.
A
aniž
třebas
vím
ze
začátku
jak
a
proč
začnu
novou
kapitolu
já
bych
to
vysvětlil
na
velice
prosté
příkladu
kterého
žete
být
svědkem
neustálé
zam
přítomnosti
a
za
mého
styku
s
vámi
například
pokladete
mně
otázku
a
ukážu
k
této
jít
chtít
jako
nic
otázku
kterou
já
nedokážu
zodpovědět.
Dneska
už
nejsem
toho
názoru
že
to
musí
být
otázka
jenom
duchovního
obsahu
já
jsem
roku
třicet
let
byl
to
názoru
že
tyto
věci
se
nemají
propagovat
a
že
se
mají
užívat
jenom
pro
duchovní
záležitosti
neska
už
nedělám
rozdíl
a
čím
dál
dělám
menší
rozdíl
mezi
světským
a
duchovním
to
je
totiž
my
začátečník
který
je
dobrý
a
žádoucí
prosazení
pokrok
určitého
stádia
vývoje
ale
pak
později
je
nesmírně
zdržující
ten
ten
by
tam
neměl
už
hrát
žádnou
roli.
Tak
prosím
jestliže
mně
poklade
tu
otázku
já
si
s
tím
nevím
rady
ale
nezoufám
si
a
neřeknu
pane
bože
pomoz
mně
prosím
to
nesmím
říct
nýbrž
nasadím
na
svou
zkušenost
kterou
mám
se
stykem
bezčasovosti
věčným
životem
že
prosím
pro
tu
chvíli
musím
být
ničím.
Přestanou
na
tom
myslet
a
jestliže
řeknu
že
tu
vaši
myšlenku
odevzdám
bohu
tak
je
to
zase
ještě
trošičku
špatně
vysvětleno
já
prostě
tu
myšlenku
pustim
z
hlavy
já
ji
pustím
z
oblasti
kde
se
vytváří
o
něčem
nějaké
mínění
ano
teď
záleží
na
tom
pro
těžko
který
mě
pokazil
po
otázku.
Jestli
on
to
potřebuje
pro
svůj
duchovní
vzestup
tak
já
vím
jak
mu
odpovědět
a
vím
to
způsobem
který
je
tímto
pochodem
který
je
dětí
to
jít
jako
nic
že
totiž
já
vím
k
čemu
to
potřebuje
jak
toho
má
použít
a
nepotřeboval
jsem
o
tom
přemýšlet
a
je
to
odpovězeno
nikoliv
nechci
říct
správně
ale
pro
jeho
případ
věcně
a
přiléhavé.
Tohleto
je
samozřejmě
ukázka
které
já
říkám
spojení
s
bohem
to
sem
které
na
okolí
naprosto
nepochopitelný
bo
není
toho
svědkem
není
si
toho
vědom
že
je
to
takového
tady
děje
ale
na
druhé
straně
je
to
ukázka
něčeho
to
je
založeno
na
zkušenosti
na
té
první
zkušenosti
nějakým
dalších
z
toho
muzea
a
těch
dalších
ano
že
totiž
člověk
dokud
neudělá
tečku
za
něčím
i
když
jsou
to
věci
duchovní
vznešené.
Tak
nemůže
přes
ně
přejít
dál
oni
mu
stojí
v
cestě
například
svaté
terezii
z
avily
nestál
cestě
nějaký
říct
vůbec
ne
nýbrž
její
nosti
ne
že
by
si
byla
na
nich
vzdávala
záležet
že
byste
byla
jimi
dobyla
jako
třebas
karel
makoň
to
taková
řídila
to
nebyla
ale
že
si
myslel
že
to
to
její
ctnosti.
A
že
těmito
ctnostným
musí
dobýt
království
boží
což
je
nemožné
to
se
nikomu
nepodařilo
a
tak
taky
třebas
ten
svatý
jan
z
kříže
ještě
déle
než
ona
si
ponechával
svou
vlastní
váhu
své
vlastní
činnosti
na
této
cestě
neboť
on
se
tak
nao
na
této
cestě
všemi
svými
silami
že
já
nevím
že
by
byl
v
evropě
větši
hodina
který
by
tak
do
krajnosti
využíval
všechno
co
měli
pozici
jako
on
že
on
to
potom
těžko
od
toho
odcházel.
Těžko
přecházel
na
působení
boží
on
nepřijel
pána
boha
stromu
čili
jít
znamená
vlastně
v
první
řadě
vzpomenout
si
na
otcův
dům
začátek
chůze
to
znamená
říci
asi
no
že
si
no
tak
je
to
zájem
formulována
že
to
vy
neříkám
ale
jako
by
si
člověk
řekl
nejsi
schopen
toto
nezodpovíš
já
vím
že
nejsem
schopen
třeba
té
odpovědi
já
to
říkám
na
to
není
ší
úrovně.
A
jestliže
ale
nelituju
toho
a
jestliže
vím
nebo
když
to
vědí
nemáte
tak
věřím
že
bůh
je
moudrost
a
všecko
ví
tak
tím
že
nejsem
svůj
že
trvám
na
své
mínění
a
na
svém
řešení
nebo
na
tom
abych
se
někomu
ukázal
že
tomu
rozumím
tak
v
té
chvíli
jsem
došel
už
sem
došel
a
k
bohu
a
ten
bůh
mě
tyhlety
věci
prozrazuje
pro
to.
Že
je
toho
zapotřebí
anebo
neprozrazuje
protože
toho
zapotřebí
neví
kdybych
jenom
malinko
při
tomhletom
aktu
boha
pořád
dal
bože
řekni
mně
jak
tomu
člověk
mám
odpovědět
žádnou
odpo
bych
nedostal
nebo
odpověď
která
by
byla
na
čistě
jenom
lidské
úrovni
protože
já
už
bych
boha
považoval
za
někoho
kdo
mně
pomáhá
jako
třebas
boháč
žebrákovi
prosím
měli
začal
bych
němu
mít
osobní
poměr
který
by
nebylo
tedy
by
nepředstavoval
jít
k
němu
jako
nic
jeho
přirozenosti
je
velice
jemná
záležitost
nic
mého
přirozenosti
totiž
je
opravdu
nic
v
tom
smyslu
že
je
to
všechno.
Když
je
něco
všecko
a
to
právě
měli
tomu
za
zlem
to
je
to
pantheismus
tak
je
to
jako
nic
protože
zkuste
si
všechno
dohromady
zamíchat
to
nic
konkrétního
není
že
ano
a
takhle
ovšem
ne
takhle
nevadí
je
u
boha
všecko
jakmile
se
dostane
od
toho
boha
to
co
právě
potřebujeme
když
mi
o
to
už
přestáváme
stát
jak
se
dostane
jak
se
člověk
dostane
z
na
toho
poznání
které
potřebuje.
Na
to
jednoduchá
po
věc
jestliže
například
vy
se
mě
a
něco
ptáte
má
to
duchovní
obsah
a
potřebujete
to
postoji
duchovní
vzestup
tak
by
do
toho
vkládáte
tuhletu
svoji
touhu
já
ji
tam
sloni
nesmím
ale
ví
tam
vkládáte
a
je
důležité
vědět
o
tom
pravidlo
co
se
tam
vloží
to
tohoto
stavu
jít
to
se
odtamtud
vrátí
nečekané
mnohonásobné
obměně.
Daleko
ve
větším
měřítku
vlitější
než
jak
se
tam
bylo
vloženo
to
znamená
z
pouhé
otázky
stane
odpověď
či
roce
založená
na
všech
souvislostech
na
které
by
člověk
vůbec
nepřišel
ne
tohleto
je
asi
zdůvodnění
toho
proč
každý
člověk
který
se
s
bohem
spojil
má
o
tom
ve
osobní
mění
nebo
své
osobní
zbarvení
toho
co
tam
zažil
protože
on
tam
vstupoval.
Něčím
to
musel
na
prahu
než
tam
vstoupil
vodložit
pochopitelně
s
něčím
tam
vstupoval
to
odložil
ale
čím
tam
vstupoval
to
se
potom
za
tím
právem
objevilo
mnoho
násobení
jo
takže
když
tam
tupou
jako
matematik
tak
se
objevil
při
matematiky
se
mi
koncem
jako
nábožensky
založený
člověk
zase
jako
světec
bych
tak
řekl
ano
to
objevila
druhé
straně
takže
myslím
že
je
v
roku
aspoň
srozumitelné
teď
proč
to
zabarvením
poznání
božího
má
osobní
charakter
a
že
člověk
není
schopen
odtamtud
si
přenést
přídetak
protože
to
by
bylo
zase
nic
jí
tam
jako
nic
neznamená
nic
si
odtamtud
přines
odtamtud
si
ekhart
přinesl
mnoho
a
jenom
proto
že
tam
šel
jako
nic
ovšem
von
tam
šel
jako
nic
celou
on
musel
tu
teologii
kterou
znal
položit
na
lopat
ky
než
poprvně
uslyšel
ha
boží
uslyšel
uvozovkách
ženit
neslyší
ne
ale
rozumíte
tomu
než
mohl
nazírat
na
to
co
bůh
ví.
A
je
kdyby
byl
tu
teologii
položil
na
lopat
ky
tak
by
se
byl
nedověděl
nic
víc
než
ti
ostatní
kteří
tam
nešli
jako
nic
samozřejmě
to
bylo
tedy
nebezpečné
protože
dostal
se
do
rozporu
s
tím
protože
ti
tam
většina
získá
jako
nic
šla
on
si
od
něho
chtěla
především
poslušnost
a
to
zařizovala
určitý
styl
myšlení
a
ten
ten
nehodoval
s
tím
co
řekl
hady
bych
toto
těl
vyjádřit
čínsky
tak
bych
řekl
pravá
cesta
není
taková
po
které
se
dá
kráčet.
Nýbrž
pravá
cesta
to
je
taková
cesta
po
níž
se
nedá
kráčet
to
znamená
pojetí
časové
a
prostorově
musí
na
této
cestě
být
smazáno
se
o
tom
vyjadřuje
říká
mistři
se
nám
snaží
povědět
jak
široké
a
nekonečné
je
nebe
já
vám
pravím
není
většího
místa
a
rozsáhlejším
místa
než
ono
místo
v
mé
duši
které
nemá
čas
ani
prostor
nepotřebuje
žádných
rozměrů
a
přeci
je
nejširším
a
nejznámější
a
nejdelší
je
nejširším
a
největší
ze
všeho
co
znám
a
tohleto
je
ono
jít
k
ničemu
protože
člověk
musí
přejít
přes
spojku
do
toho
stavu
takovou
spojku
která
nás
nám
umožňuje
spojit
se
s
bohem
do
toho
stavu
bezčasového.
Já
myslím
že
toto
řeším
říci
že
jít
jako
nic
ovšem
ne
ještě
k
bohu
ale
jít
jako
nic
jenom
to
ne
k
bohu
ne
nebo
přirozenosti
boží
k
ničemu
přirozenosti
boží
to
eště
neříkám
aby
to
jako
jenom
to
jít
jako
nic
že
se
vám
vysvětlit
a
bude
vám
to
teďka
vysvětlovat
že
je
to
přirozená
záležitost
že
to
není
umělého
že
to
každý
z
vás
dovede
ano
jestliže
my
totiž
víme
se
normálním
dětem
stavu
tak
vždycky
jsme
přitom
něčím
tím
něčím
čím
sme
jednáme.
A
musíme
si
říci
že
člověk
který
byl
přitom
ničím
o
tom
bychom
měli
mění
že
opravdu
k
ničemu
že
ano
že
všechno
co
my
tady
děláme
toto
světě
od
nás
chce
nějaké
zaujetí
nějaké
schopnosti
vědomosti
zkušenosti
které
musíme
používat
a
které
jsou
našimi
zkušenosti
co
něčím
a
my
s
tím
že
s
tímto
bujeme
a
potom
jsme
tím
čím
působím
že
bychom
způsobili
takovým
způsobem
že
bychom
při
tom
tak
dokonale
zapomínali
na
sebe
i
na
to
že
je
to
naše
schopnost.
Pak
bychom
samosebou
mohli
být
něčím
strašně
málo
anebo
dokonce
ničím
i
při
té
činnosti
to
je
cíl
toho
co
právě
dneska
nebo
v
těchto
letech
experimentu
ji
na
sobě
jednat
jako
bych
nejednal
ano
ale
ne
jedna
při
tom
méně
důsledně
nebo
méně
zaujatě
nýbrž
z
větší
zaujatostí
a
to
takovou
která
by
mě
zbavila
sebe
samého
která
by
způsobila
že
bych
na
sebe
totálně
zapomenul
to
považuju
za
vysoký
krok
na
cestě
k
bohu
už
velice
vznešená
ne
stupeň
ale
já
se
vrátím
nazpátek
k
tomu
výkladu
co
je
to
je
jako
nic
známe
každý
den
před
spaním
unavím
li
se
tímto
dnem
který
tady
žijeme.
A
podaří
li
se
nám
za
zapomenout
na
problémy
které
jsme
řešili
ten
den
na
starosti
které
máme
prostě
zbavíme
li
se
všech
svých
myšlenek
a
tím
že
myslíme
to
jsme
my
tak
ztrácíme
vědomí
tohoto
světa
není
možno
říct
že
bychom
stačil
vědomí
pro
se
mi
nabýváme
vědomí
někde
jinde
jiném
světě
to
znamená
to
není
ztráta
by
to
je
bez
vědomí
to
není
to
je
jenom
útlum
vědomí
tohoto
a
to
ještě
na
tom
přechodu
je
nepřišel
to
není
jenom
útlum
že
to
vzkříšení
něčeho
nového
pomocí
čehož
my
tam
zase
žijeme
a
řekli
jsme
si
teď
před
chvíli
že
jestliže
se
mi
nepodaří
zbavit
se
svých
myšlenek
znamená
sama
sebe
že
neusnu.
Takže
my
umíme
být
jako
nic
a
taky
ujme
jít
jako
nic
přijmete
si
toho
co
je
to
jít
jako
nic
tady
předtím
spánkem
je
to
nějaká
chůze
ano
to
je
zdolávají
nesmírné
vzdálenosti
protože
ta
oblast
do
které
se
ubíráte
ta
už
není
tak
úzce
ohraničená
časem
a
prostorem
jako
je
tento
svět
tam
můžete
dělat
veliké
skoky
já
nevím
až
kam
tam
můžete
mít
ta
tam
ste
já
nevím
co
stavech
můžete
dělat
na
máte
daleko
větší
svobodu
když
máte
tady
tam
se
můžete
stýkat
s
obsahem
myšlenek
s
nimi
lidi
kteří
neumí
česky
a
vy
rozumíte
jako
by
to
bylo
česky
řečeno
přesně
tak
čili
tyto
možnosti
zase
že
ten
ska
se
si
mistrem
například
že
já
poučovat
tam
už
se
dostat
duchovní
posilu
kterou
normálně
by
vám
nikdo
nemohl
sdělit
za
věčnost
a
že
mu
překáží
te
tím
běžným
stavem
bdělým
protože
v
něm
se
vám
pohybují
myšlenky
a
tím
zabraňujeme
přístupu
jiné
myšlence
nebo
jí
jiné
síle
než
která
je
obsaženo
ve
vašem
našem
na
svým
myšlení
čili
když
usnu
tak
jsem
vlastně
došel
do
druhého
stupně
k
tomu
šel
indové.
Do
druhého
vývojového
stupně
a
člověk
normálně
patří
po
celý
životě
to
de
ma
stupni
prvnímu
jeli
stav
a
druhému
spánku
ano
nebude
tady
jmenovat
indicky
na
tom
nezáleží
ale
je
tomu
tak
jakmile
se
zase
tam
by
žiju
jako
se
vyžil
třetím
tady
v
tomto
světě
tak
se
odtamtud
vracím
za
stejných
podmínek
vystihují
stejné
podmínky
ten
spánek
se
stane
řeším
že
ano
až
je
neudržitelný
a
přecházím
do
bdělého
stavu
já
se
vlastně
tím
spánkem
na
tamní
úrovni
u
nás
tak
jsem
třebas
nejeví
když
se
na
to
nejdu
vědecky
a
kdybych
na
to
šel
ko
indové
tak
takhle
tomu
je
a
tak
to
stírám
celý
život
čili
zásadně
trénuju
to
čemu
říkám
eckhart
jít
jako
nic
máme
v
tom
nesmírně
veliký
trénink
každý
z
nás
přidám
k
tomu
další
krok
jestliže
ježíš
kristus
říká
pojďte
ke
mně
všichni
kteří
jste
obtíženi
a
já
vás
občerstvím.
Tak
prosím
říká
tohleto
únava
která
tě
nevede
k
tomu
aby
všeho
zanechal
aby
všechno
opustil
a
ničeho
dalšího
se
nevšímala
nýbrž
vedete
k
tomu
aby
šel
za
mnou
to
je
ta
únava
která
způsobuje
další
kvalitativní
pokrok
a
přechod
na
vyšší
stupeň
vědomí
na
kterém
nějak
už
jsem
schopen
nebo
na
kterém
už
se
mě
dovoluje
mě
ježíši
kristu
abych
já
tě
občerstven
z
vás
se
dovedl
dejme
tomu
před
spánkem
to
nemusí
být
ovšem
před
spánkem.
Kdybyste
dovedl
někdo
z
vás
před
spánkem
odevzdat
bohu
ale
ne
za
tím
účelem
aby
byl
občerstven
to
by
nebylo
správné
ale
prostě
že
by
za
ním
šel
člověk
jde
za
někým
správně
neza
někým
jenom
tehdy
když
to
nedělá
kvůli
sobě
že
dělá
zá
němu
když
ho
uznává
aspoň
za
někoho
hodného
toho
aby
byl
následování
rozumíte
že
když
se
krista
uznáváte
takového
hodného
následování
tak
máte
možnost
každý
den
před
paní
za
ním
jít
odevzdat
sem.
Nemusíte
to
vůbec
nějak
to
mě
vyjadřovat
nýbrž
ten
život
mažte
takovéto
usíná
ovšem
jak
dosti
nebude
mít
blahý
následek
o
který
nemusíte
ale
stát
a
bylo
by
nestane
dybyste
o
něj
stáli
že
vás
nesmírně
rychle
občerství
krátká
doba
spánku
no
tohleto
dělám
během
dne
takže
jakmile
třeba
vy
mně
kladete
nějakou
otázku
a
já
s
ní
by
ježíši
kristu
tak
řekl
tím
způsobem
že
jí
u
něho
odložím.
Nežádám
aby
ji
vzal
nazpátek
a
nesl
aby
mě
ji
řešil
nebo
aby
ji
vám
řešil
nýbrž
že
je
tam
u
něho
skládá
pokud
možnost
pokorně
na
tom
velice
záleží
to
znamená
nechtěj
žádné
řešení
a
nedělali
jestli
nejmenší
naději
na
to
že
by
mě
bylo
odpovězeno
čím
dokonaleji
tohleto
dělám
tím
dokonalejší
odpověď
se
dycky
dostaví
pokud
ten
kdo
se
ta
že
je
to
hoden
ne
já
ale
ten
kdo
se
ta
že
je
toho
hoden
ano
ta
moudrost
je
boží
je
větší
než
naše
a
von
ví
co
kde
má
za
síle
když
dělám
přes
den
tak
mohl
bych
s
vámi
vydržet
třebas
několik
dní
a
nebyl
bych
unaven
tady
není
to
není
lidská
záležitost
na
každého
přichází
lidská
únava
a
kdybych
já
takhle
komunikovat
s
bohem
vy
se
mi
dal
k
tomu
příležitost
abych
s
tím
takhle
komunikovat
to
znamená
kdyby
se
mi
tady
otázky
na
je
na
na
nich
byste
potřebovali
odpověď
duchovně
byto
potřebovali
nebylo
by
to
házení
tady
si
ji
a
kdyby
to
byli
otázky
na
které
bych
já
si
neuměl
ne
které
bych
já
neuměl
zodpovědět
rozumět.
A
tedy
bych
musel
složit
bohu
ať
si
s
tím
dělá
co
chce
tak
bych
byl
čím
dál
čiperný
rozumíte
mi
protože
já
bych
toto
občerstvení
u
boha
nacházel
ten
ten
nejnižší
způsob
spojení
s
bohem
o
které
já
tady
mluvím
a
při
bdělém
stavu
ovšem
ten
bdělý
stav
je
narušena
tím
způsobem
že
já
odcházím
s
tím
co
vy
se
ptáte
k
bohu
to
znamená
ta
není
kontinuita
v
času
a
prostoru
nýbrž
disponuje
a
já
zapojím
ten
čas
já
vstoupím.
Do
té
bezčasovosti
tohleto
už
je
záležitost
zkušenosti
pochopitelně
toho
co
jak
bez
té
zkušenosti
nedokáže
ani
u
mě
to
nešlo
hned
takhle
hladce
toto
absolutně
lásce
ale
dejme
tomu
do
toho
těch
prvních
devět
let
to
šlo
jenom
velice
obtížné
když
jako
ta
odpověď
nebo
to
řešení
kterékoli
věci
se
mělo
dostavit
tak
jsem
napřed
ře
veliké
světlo
zabilo
jakmile
zabil
tak
jsem
věděl
všecko
to
bylo
zapotřebí
ano.
Ono
třicet
devět
vůbec
nic
nebyli
ká
se
ty
věci
stávají
samo
volnější
čím
dál
samovolně
jí
všechno
stává
přirozené
nikoliv
a
přirozené
proto
jsem
toho
názoru
že
je
napřed
zen
a
přirozené
mezi
tím
není
žádný
rozdíl
jenom
co
to
vykládá
protože
do
nový
pustit
pána
bohu
k
slovu
pána
boha
slovu
že
ho
nepustí
řeči
že
ho
nepustí
k
tomu
aby
se
moh
projevit
jinak
člověk
nemá
žádnou
jinou
moc
než
ho
tomu
pustit.
Nic
víc
větší
mocné
má
do
nutit
vo
nelze
ani
nejlepší
vůli
a
do
četné
můžete
proto
sem
vám
říkal
když
jsem
si
myslel
že
tou
tím
duchovní
cvičím
ho
donutí
aby
se
mnou
spojil
já
jsem
to
přestal
mít
schopnost
říkat
to
jméno
boží
kterým
jsem
to
chtěl
udělat
nešlo
to
tou
vůlí
a
dokud
máte
jenom
špetku
vlastní
vůle
tak
jste
něčím
a
to
to
čím
jste
vás
dokonale
oddaluje
od
boha
znemožňuje
vám
vědomé
spojení
s
tím
příklad
jméno
boží
mám
tady
otázku
jestli
je
to
jenom
opakování
tak
to
vůbec
není
cesta
k
bohu
tak
to
ví
víc
jako
nic
vůbec
ne.
A
potom
a
teď
by
tě
říct
a
když
například
někdo
je
před
operace
já
do
takový
příklad
obecný
to
myslím
každý
je
buď
před
to
nebo
po
prací
tak
je
to
je
běžný
stav
u
nás
dvacátém
století
jestliže
někdo
je
operaci
o
přes
operaci
veme
tomu
a
snaží
se
odevzdat
k
bohu
a
nemá
toto
odevzdání
okamžitý
následek
o
kterém
teď
bude
řeč
tak
může
vzít
na
to
ježíše
se
neodevzdal
se
v
tobě
nevyznám
my
se
neznáme
nevíme
že
se
neodevzdáme
když
to
říkáme
nebo
když
to
opravdu
vycítí
jak
si
říkáme
protože
ono
je
to
tak
jestliže
toto
odevzdání
nemá
ten
následek
že
se
s
bohem
setkám.
Já
vědomí
tak
jsem
se
mu
neodevzdal
protože
na
jeho
straně
nejsou
žádné
překážky
k
tomu
spojení
ty
jsou
jenom
na
naší
straně
a
jestliže
já
něco
pronáší
třebas
nejúčinnější
způsobem
tak
se
s
tím
nesetkám
proto
jsem
se
mu
ještě
tím
ani
tím
nejpřímočařeji
bohu
se
odevzdat
může
jenom
ten
kdo
ho
chce
milovat
nemusí
ho
milovat
ale
kdo
ho
chce
milovat
je
rodíme
se
tím
milovat
ho
a
chtít
ho
miloval
o
stačí
tím
ho
milovat
když
ho
chci
milovat
místo
tebe
jejich
tak
to
je
začátek
správné
odevzdanosti
jakmile
ho
chci
milovat
tak
to
má
okamžitě
a
odevzdávám
se
přitom
mu
pak
má
okamžitě
ten
následek
že
s
tím
začnu
vědomě
spojovat
ano
tohleto
když
tento
následek
se
nedostavuje
tak
jsem
jenom
něco
prohlašoval
nebude
to
se
o
tom
té
jsem
si
jde
byla
ta
chyba
pochopitelně
ale
byl
jsem
při
tom
svůj.
Text view •
Help