Waveform view
89-20B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Že
z
prostředku
by
se
mylně
stal
cíl
ježíš
přece
sliboval
odhalený
všech
tajemství
a
pokud
se
nám
neodhalí
pociťujeme
se
proviním
se
proti
pravdě
kterou
hlásal
to
uzavřít
podnětem
k
tomu
je
teďka
ovšem
za
smažte
to
pojďte
o
toto
vědět
tak
by
to
tak
se
se
měli
ptát
to
i
po
kře
veliký
nebyl
to
nevadí
tak
zaručeně
při
posledním
okamžicích
života
při
smrti
se
děje
tohleto
člověk
vidí
že
umře
od
nás
na
sobě.
Je
smrt
milosrdná
to
znamená
když
to
pozná
tak
zároveň
získává
klid
pokud
nezíská
klid
tak
ne
to
ještě
není
smrt
eště
do
té
milosrdné
fáze
smrti
nepřišel
ale
připraven
konci
lickýho
života
se
všechno
uklidňuje
bolesti
pře
stávají
má
dojem
že
třebas
ještě
živ
bude
živ
nebo
tak
nějak
no
ale
lékař
by
řekl
víme
dobře
že
že
má
na
kahánku
a
je
to
mu
že
každou
chvilinku
skončit
tak
to
je
první
věc
která
ji
stá
pro
okamžik
smrtí
druhá
je
ta
že
člověk
opouští
jeden
šat
to
je
vám
přem
jasno
opouští
tělo
a
stěhuje
se
do
těla
které
je
poctivý
to
tělem
i
s
jiným
o
to
není
že
je
chvět.
Do
toho
těla
zabaleno
tělo
astrální
to
je
také
něco
co
se
při
smrti
děje
zaručeně
potom
až
sem
nikdo
nebude
pochybovat
co
se
děje
dál
nebo
vedle
toho
anebo
kromě
toho
o
tom
už
se
dá
pochybovat
a
to
je
především
přitom
rozloučení
s
tímto
tělem
je
třeba
aby
nastalo
nějaké
násilné
přehodnotit
přetvoření
nebo.
Nová
informace
aby
se
dostavila
o
životě
nebo
ztráta
paměti
nebo
vymazání
paměti
aby
to
nazvat
jedno
něco
z
toho
prostě
já
tady
rozešel
možnosti
jmenuju
abych
se
dověděl
jak
si
to
představujete
musím
říct
že
smrt
nik
žádného
člověka
není
stejná
že
někdo
zažívá
třebas
veliké
světlo
ze
kterého
se
na
chvilinku
těší
a
a
to
světlo
mu
dává
program
nebo
utěšena
jiný
zase
absolutní
mu
a
někdo
zase
nějaký
obraz
pravdy
který
si
už
předtím
vymyslel
a
teď
se
mu
motýl
v
tom
snu.
No
tak
zůstanu
u
těch
třech
věcí
který
v
okamžiku
smrti
člověk
zažívá
zaručeně
ale
je
tady
zas
té
otázky
poslední
soud
je
taková
smrt
posledním
soudem
já
bych
říkal
že
jdeli
o
dospělého
člověka
vždycky
je
posledním
soudem
je
jeli
jdeli
o
člověka
který
není
ještě
dospělý
poslední
soud
nejde
ten
poslední
soud
se
dovrší
nebo
nastane
až
ten
nedospělý
člověk
tam
někde
za
oporou
dospěje
do
plnoletosti
do
mě
za
jiných
okolností
ale
do
té
plnoletosti
dospě
tam
nebude
pořád
dítětem
ještě
k
tomu.
Je
to
smrt
je
smrt
vždycky
posledním
soudem
nebo
je
prostě
soudem
je
to
skonání
věků
nebo
není
to
skonání
věků
protože
to
není
skonání
věku
tak
to
není
poslední
soud
to
co
vám
tady
říkám
mystická
smrt
není
posledním
soudem
a
zůstala
protože
kdyby
nežil
on
potom
po
smrti
vědomě
zase
nějakém
času
a
prostoru
třebaže
pozměněném
jiných
dimenzí
v
jiných
kartách
tak
bych
mohl
říct
poslední
soud
ale
smrt
jenom
soudem
nad
tímto
životem
a
není
posledním
který
jsem
prožil
poslední
soud
tak
mohu
teďka
říct
čím
se
liší
pod
ten
soud
od
soudu
při
smrti
jsou
přir
para
takhle
musíš
se
rozloučit
s
tím
v
čem
si
dosud
žil
to
už
není
tvoje
tělo
to
odpouštíš
a
pode
mít
tělo
o
kterém
si
nevěděl
věda
ve
spánku
to
je
soud
veškerý
soud
při
smrti
kdežto
poslední
sou
vypadá
takhle.
Musí
mu
předcházet
daleko
větší
příprava
než
nějakou
nemocí
nebo
o
skomírá
ním
musím
říct
jsem
pocit
musel
du
přistoupil
v
plné
síle
ale
děje
se
vždycky
na
jiné
úrovni
než
lidské
hlavě
není
to
něco
logického
jenom
logického
a
vypadá
tak
že
příprava
k
tomu
sou
do
musí
být
provedená
v
tom
okamžiku
vite
sou
začíná
zepředu
spočívá
v
tom
že
se
fakticky
vzdám
tohoto
svého
života
jakmile
se
ho
fakticky
tam
bez
lítosti
tak
nastala
poslední
soud
faktické
vzdání
se
života
bez
lítosti
je
posledním
soudem.
To
je
otázka
jiná
vždycky
jsem
asi
přehnal
když
se
dovedete
sjednotit
když
jste
celí
odevzdaní
a
tak
dále
ale
to
je
málokdy
tak
tady
mě
při
tom
zažívání
posláno
soudu
je
rozhodující
za
soudce
ska
německá
která
tvořil
druhého
partnera
tam
mě
umožnila
aby
to
takhle
zažil
jak
vám
to
říkám.
Že
totiž
ten
esesman
který
mě
chtěl
zabít
obratem
ruky
se
stal
vyslance
božím
v
mých
očích
mohu
to
považovat
za
vidění
ano
já
říkám
že
jsem
nikdy
žádné
vidění
neměl
ale
prosím
vás
promiňte
mi
to
že
si
uvědomuju
že
toto
bylo
vidění
o
ten
esesman
před
přede
mnou
přišel
ke
mně
když
chtěl
z
zabil
toho
minulého
a
chtěl
mě
zabít
revolver
měl
za
psem
už
ho
sundal
nechtěl
napřed
pobýt
a
potom
zakopat
a
potom
třebas
střelit
nakonec
vytřeštil
voči
a
utekl
ne
to
už
se
budeme
pochybovat
to
už
mockrát
o
tom
říkali
ale
co
se
stalo
jiného
já
jsem
v
té
chvíli
v
něm
viděl
posla
božího.
To
je
důvod
proč
učedníci
páně
po
smrti
ježíše
krista
o
nepoznávali
že
se
vám
to
jestli
nemám
dělat
nějaký
ještě
další
poznámky
k
tomu
hrdlo
že
oni
v
něm
neviděli
až
na
petra
chvilinku
že
to
byl
syn
boží
ale
potom
to
poznávali
a
tak
nepoznávali
toho
ježíše
ve
u
něho
to
o
tom
nevěděli
a
to
byl
pro
ně
nový
člověk.
No
tak
myslím
že
když
tomuto
rozumíte
tak
že
může
jít
dál
tak
jsem
to
byl
s
ní
bych
se
hroznou
radost
jenom
tíž
tak
tu
do
ně
nové
řeči
no
ale
já
jsem
lajdák
já
to
zkrátím
otázka
zní
já
si
musím
znovu
opakovat
abych
zbytečně
říkal
příliš
mnoho
co
se
děje
v
tom
soudu
člověka
který
umírá
a
není
to
poslední
soud
jo.
No
tak
to
je
od
vás
a
ta
otázka
stejně
ale
ztracena
z
druhý
strany
do
dochází
u
člověka
stejně
musím
říct
který
umírá
ne
já
se
jako
tomu
nevyhnuli
se
mě
důsledně
ten
chlap
a
ten
člověk
ten
oliver
tam
měl
následovat
poslední
soud
protože
říkáš
nenápadně
to
nové
možná
nějaké
převtělování
a
von
bys
to
nedělal
tentokrát
to
dělal
příště
nejsem
toho
názoru
ale
bude
velice
obtížné
to
vysvětlit
jak
to
de
jedním
životem
provést
kdy
ten
poslední
to
nenastal
při
okamžiku
smrti
nenastává
někde
v
budoucnosti
to
je
to
čemu
já
nerozumím
já
to
odbydu
a
to
je
očistec.
No
on
se
dostane
k
takovému
strašné
mu
trápení
jaké
tady
na
světě
nezažil
v
pravém
očistci
a
pak
to
rychle
probíhá
zatím
co
v
lidském
životě
by
to
probíhalo
třebas
po
padesát
vtělení
eště
tak
von
si
to
za
ten
krátký
očistec
já
nebudu
mluvit
vrací
ch
nebo
vod
než
nebo
hodinách
si
to
já
jsem
totiž
očistě
zažil
tak
jiný
to
je
on
si
to
velice
krátké
době
ale
intenzivně
prožije
a
potom
intenzivní
prožitkem
konečně
to
spojení
a
poslední
soud
čili
jestli
se
jestli
bude
se
mnou
milost
se
tak
dáš
na
moji
zkušenost
řekne
ano
na
k
tomu
rozumím
jinak
a
vono
to
tak
je
nějak
se
mi
nesměli
posusja
na
potom
strašnou
práci
a
když
já
se
obslouženo
byl
jsem
zajat
neprávem
podle
mýho
názoru
bez
soudu
ne
do
toho
koncentračního
tábora.
A
tam
jsem
čtyři
dni
byl
trápen
víc
než
kdokoliv
jiný
takovou
protekční
nějakou
náhodička
že
ano
už
už
té
různě
když
jsem
neslyšel
že
jsem
se
mohl
být
odvolán
z
toho
koncentráku
a
tak
to
šlo
dál
s
tím
konáním
domě
a
fackování
a
no
tak
to
všechno
a
hladem
který
jsem
tam
měl
tak
to
všechno
je
pochopitelné
jestliže
já
jsem
tímhletím
získal
vnitřně
zkušenost
že
nejsem
svatý
že
protože
jsem
začal
mít
strach
o
vlastní
život
na
tak
a
pak
svatost
to
jsem
předtím
nikdy
neměl
a
se
o
to
jiné
nemodli
není
jsem
začal
mít
strach
před
smrtí
fyzickou
říkal
jsem.
Svatý
nejsem
to
jsem
poznal
co
se
mně
bude
země
nebude
nic
na
známe
ta
lidská
kaše
toho
to
nestál
že
a
že
se
strašný
strach
z
té
fyzické
smrti
že
bude
mít
tenhleten
následek
rozumíš
a
ten
strach
se
dovršil
ve
čtvrtém
dni
ví
ten
je
jsem
se
za
toulal
od
té
skupiny
a
byl
jsem
přítomen
dobíjen
nějakého
by
to
němec
dob
jen
jednoho
němci
tím
esesmanem
a
proto
se
se
zbytečně
na
to
uměl
s
odpuštěním
tak
mě
vybídl
jako
každého
kdo
by
to
byl
dělal
zastat
a
počkej
si
na
tebe
zabiju
tak
to
bylo
není
nic
jiného
než
zůstat
stát
abych
si
počkal
až
mně
době
a
to
sem
si
ale
řekl
zbytečně
by
se
litoval
protože
lítost
lítost
on
tě
zabit
jako
tak
měl
jsem
jistotu
jistotu
které
dal
dá
nadlidskou
jistotu
že
budu
zabit
jo
a
touto
jistotou
končil
nelitoval
jsem
se
tedy
toto
jistotou
končil
očistec
víš.
To
být
poznávající
já
jsem
začal
mít
spojení
s
bohem
čili
takový
očistec
nějaký
musí
někdo
proti
po
smrti
aby
se
dostal
k
tomu
vědomí
s
bohem
já
jsem
měl
všechny
vlastnosti
na
mě
se
odražené
všechno
co
se
říká
se
vývoji
ve
jsem
zbaven
toho
pocitu
sounáležitosti
s
bohem
třetím
jsem
ten
pocit
měl
najednou
jsem
ho
neměl
proto
se
balík
život
ne
jsem
nemoh
mít
protože
jsem
byl
měl
by
náruči
boží
najednou
jsem
nebyl
v
ní
a
že
jsem
úplně
sám
sám
se
stal
sám
jsem
člověk
k
tomu
esesmanovi
já
sem
mu
začil
to
sem
to
utnete
si
nese
říkal
jisto
je
že
zemřu
tak
co
bych
se
ještě
vy
to
al.
A
to
byli
to
byli
splněny
podmínky
pro
to
aby
končilo
očistcem
nastalo
vědomé
spojení
s
bohem
přestože
už
vědomé
spojení
extatické
jsem
prožil
dávno
tak
chybělo
ještě
neextatické
prožití
a
to
je
jedině
nebe
té
studené
že
se
něho
totiž
nepadá
kdežto
s
extaze
se
padá
ne
tak
já
jsem
se
tímto
způsobem
dostal
do
neextatické
do
výše
takové
jsem
nepotřebuju
další
extáze
do
ke
které
se
padá.
Nýbrž
jsem
se
spojil
s
bohem
na
věky
vědomě
ano
se
věděl
já
nemiluju
ty
miluješ
ten
esesman
to
je
bůh
to
tak
trošičku
zavání
panteismu
že
ano
ale
ostatní
nebyl
on
byl
tím
na
omyl
nástrojem
božím
který
byl
jeho
poslem
a
měl
mě
zabít
proto
abych
já
se
s
tím
bohem
mohl
spojit
tak
sem
mu
byl
vděčen
jako
poslo
a
ráno
jsem
zažíval
že
on
je
miluje
že
on
žije
že
on
žije
a
neživá
že
on
poznává
a
nepoznávám
já
a
podobně
prostě
všechno
co
dříve
se
měl
mý
bylo
boží
tak
jsem
z
toho
nic
neměl
a
tím
jsem
byl
svobodný
tím
se
byl
ve
stavu
nebe
neměl
se
ani
lítosti.
To
tak
to
možná
se
mýlím
já
protože
on
už
patrně
nepotřebuje
celý
transformátor
z
toho
důvodu
že
už
ta
nejnižší
složka
transformovala
co
se
dala
že
ho
převedla
do
takového
stupně
vnímání
ve
kterém
měl
absolutní
pocit
oddělenosti
od
boha
který
mu
vadil
kdežto
nám
nevadí
který
považoval
za
největší
utrpení
jaké
kdy
zažil
taky
jsem
to
zažíval
ne
a
to
je
rozdíl
oproti
tomu
co
tady
zažíváme
nám
do
toho
nic
není
nejsme
vědomě
spojeni
s
bohem
čili
toto
už
je
to
je
to
scházející
co
od
co
už
přišel
rozumíš
jinak
transu
transformovaný
na
úžasnou
bolest
a
v
té
bolesti
je
obsaženo
to
dete
mi
zlořeči.
A
a
odejde
všecko
s
tou
bolestí
jak
tam
bude
doznít
protože
to
tělo
které
tam
ještě
mám
jiné
tu
bude
taky
nesnese
na
trvalo
a
ona
do
zní
a
já
jsem
svobodný
že
už
mezi
mnou
a
bohem
nestojí
než
ta
bolest
a
jak
se
ta
bolest
jak
se
vyčleníte
hladina
lidské
mysli
a
bolest
přestane
tak
já
začnu
vnímat
boha
tak
to
už
jsem
transformaci
měl
hotovou
do
šestý
ho
stupně
takže
mně
zbylo
jenom
nepotřebovat
tělo
rozumíte
mi
že
jsem
zapomněl
říct
že
jsem
měl
pět
let
extazí
nevím
kolik
si
dělal
napřed
čárky
a
potom
přestalo.
Esli
já
si
myslím
že
když
jim
tady
nechyběl
bůh
vůbec
o
něj
nestáli
takže
by
museli
být
v
okamžiku
smrti
osvícení
aby
jim
potom
chyběl
a
pak
by
se
dostali
do
toho
očistce
taky
jo
asi
tak
to
toto
a
myslím
že
jak
říká
branton
takové
světlo
se
člověk
prožíval
takže
mu
potom
můžete
mít
bůh
chybět
a
on
může
toho
čistí
být
taky
přestože
mu
ten
mu
tady
nechyběl
ale
tam
by
se
s
bohem
setkal
v
podobě
světla
to
je
obraz
to
je
ještě
obrat
to
ni
bůh
oblasti
obrazem
božím
velice
blízkým
pravdě
jo
se
setká
tak
potom
ten
to
světlo
chybí
a
tak
se
ocitá
očistí.
Představy
který
si
měl
tělo
a
umřel
si
že
co
opustil
že
si
neudělal
nic
jiného
než
že
si
ztratil
oděv
že
si
ho
odložil
a
že
už
to
nikdy
nebude
vráceno
když
zatím
kabát
na
cestě
budu
ještě
člověkem
když
to
zatím
potom
svést
bude
ještě
člověkem
když
zatím
košili
bude
ještě
člověkem
když
ztratím
kůži
budeš
tě
člověkem
no
já
říkám
že
budu
člověkem
já
totiž
mám
na
mysli
něco
jiného
o
co
ti
asi
nejde
ale
o
čem
já
vím
a
ti
vo
tom
nevíš
domine
že
totiž.
Všude
mezi
všemi
úrovněmi
existuje
okruh
vzájemné
působnosti
a
tak
například
svatá
terezia
modlete
se
za
duše
v
očistci
aby
se
dostali
k
pánu
bohu
existuje
tento
spět
tato
zpětná
vazba
že
lidé
kteří
už
nemají
tělo
můžeme
zachránit
tím
že
svým
vlastním
tělem
komplex
kompletním
transformátorem
o
tam
dostaneme
na
té
ze
věří
že
ano
muži
a
jim
oponovat
této
věci
já
jsem
ochoten
oponovat
duše
možným
ale
v
tohletom
si
neodvažuju
protože
já
tomu
nerozumím
to
je
nerozumné
ten
člověk
není
kompletní
ale
pomocí
ti
svatý
která
se
za
něho
modlí
jako
letním
copak
já
vím
jestli
je
to
lež
jestli
se
mýlí
tak
a
na
nebo
se
nemýlí.
Se
myslíš
možná
že
se
mýlili
a
ano
neni
u
to
o
tom
vím
síly
a
voni
jsou
se
povinně
varovat
na
a
tak
se
v
jedné
modlitbě
modlíme
dušičku
nám
pomáhejte
jako
my
otom
vám
né
ono
totiž
na
tom
možná
něco
je
přátelé
nezabíjej
me
se
moc
tuhletím
protože
je
to
chce
odvádím
odkud
kterou
tady
máme
řešit
zatím
povede
vás
nevidím
vedle
sebe
někoho
kdo
by
momentálně
odcházel
z
tohoto
světa
ale
já
vám
řeknu
z
této
zkušenosti
přece
ještě
něco
navíc
od
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
sem
neviděl
člověka
umírat.
Jenom
odcházet
z
tohoto
světa
pro
mě
neumřeli
kdybych
to
byl
takhle
viděl
v
koncentráku
tak
se
byl
nešťastný
z
toho
mučení
a
z
té
smrti
tisíců
lidí
za
té
za
tu
dobu
pěti
měsíců
tam
tisíce
lidí
umřelo
a
já
se
nebyl
šťastný
protože
voni
neuměli
a
já
jsem
nebyl
asi
nešťastný
proto
že
jsem
měl
tolik
jed
v
vědomí
božího
že
jsem
věděl
že
nejsou
ztraceni
že
to
veliké
utrpení
které
mě
je
nakonec
je
osvítilo
že
utrpení
vůbec
má
takový
ocitla
účinek
a
je
tak
značný
jako
bylo
tam
že
má
tak
velký
účinek
že
nás
povědět
s
bohem
prosím
vás
teďka
co
se
bude
dít
já
to
taky
nějak
smrt
to.
A
podívejte
se
máme
tady
jednu
otázku
která
byla
poprvně
dneska
zodpovězena
vlivem
toho
že
se
na
mě
byl
zeptal
prosím
vás
teď
te
se
protože
já
jinak
na
to
nepřijdu
jak
to
je
milost
neplatí
jenom
mě
ale
platí
také
vám
stejnou
měrou
takže
já
jsem
jenom
hlásné
trouby
nebo
taky
jenom
tou
ma
někdy
ale
hlásá
někdy
taky
takže
když
se
o
něco
zajímáte
a
má
to
pro
vás
nějaký
význam
tak
já
dostanu
odpověď
okamžitý
bez
přemýšlení
a
patrně
je
tohleto
takhle
že
když
jsou
duše
v
očistci
a
někdo
se
modlí
a
čím
větší
člověk
tím
lépe
například
svatá
terezie
říká.
Modlete
se
za
duše
v
očistci
když
se
za
ně
ten
někdo
modlí
tak
je
to
pro
ně
vyhození
vede
to
povolení
s
očistce
do
stavu
nebe
a
jak
je
to
možné
jestli
je
totiž
pravda
a
toto
pravda
je
že
pocit
naší
oddělenosti
od
boha
a
od
ostatních
je
klamným
pocitem
tak
může
někdo
to
co
se
ztratí
zde
že
ztratíme
tělo
tou
modlitbou
nahradit
u
toho
mrtvého
už
to
tělo
nemá
nemáte
a
formátu
svým
transformátorem
protože
není
pocit
oddělenosti
správným
pocitem
a
tak
když
se
modlí
někdo
za
mrtvého
a
von
mě
náhodou
v
očitým
v
takhle
tanec
jiného
a
je
v
očisty
tak
ho
dostaneme
z
toho
očistce
tou
řádnou
modlitbou.
A
je
to
způsobeno
tím
že
my
jsme
samozřejmě
ve
stavu
ve
kterém
jsme
schopni
toto
provést
musíme
nemůžeme
nikoho
dostat
někam
kde
sami
nejsme
se
to
ta
lze
bylo
ve
stavu
nebe
a
říkal
si
tak
tomu
a
provést
ale
říkal
sem
sestrám
největší
ale
kterou
kdykoliv
tomu
kolik
můžete
dát
modlitba
za
za
duše
v
očistíte
si
tam
přečtete
nemožná
už
v
tom
co
máte
teďka
k
dispozici
myslím
že
jo
tak
to
to
pro
mě
objev
pro
to
já
na
vás
tolik
chci
abyste
se
ptali
že
to
nedošlo
že
to
že
to
je
možné
protože
není
pocit
oddělenosti
něčím
pravým.
Ne
ale
v
té
modlitby
ale
na
stavu
na
stavu
upřímnosti
jestli
je
to
opravdu
ten
člověk
si
přeje
a
na
na
jeho
pokroku
tak
ten
merta
prostě
který
se
modlil
tak
za
svého
otce
byl
asi
po
roce
když
konal
za
něho
taky
nějakou
službu
odměněn
ty
krásným
obrazem
oslavenýho
těla
pro
svýho
ot
se
bych
tak
řekl.
Kam
se
dostal
ten
otce
ale
někam
se
dostal
víc
než
kde
byl
předtím
takže
on
s
ním
posunul
když
to
nebylo
třeba
do
nebe
to
jedno
ale
on
jim
nu
tím
otcem
on
asi
to
to
do
nebe
ho
nedostal
ale
že
máme
vliv
na
ty
stavy
posmrtném
a
že
a
taky
odtamtud
mě
dělals
byli
se
o
ni
na
nás
aby
ji
ona
takže
nelze
na
této
cestě
rozšiřování
vědomí
vynechat
nějakou
úroveň
já
příklad
nemůžu
vynechat
nic
já
myslím
nad
sedmou
úrovní
o
setkat
protože
ono
ji
nedělají
ty
moje
úrovně
žádnou
potíž.
Ať
se
na
tele
kolik
rovně
o
to
nebe
rozhodovat
ona
která
na
té
nejvyšší
a
má
možnost
na
té
úrovni
na
které
se
sem
já
sem
tomu
svadhistana
vědomě
se
tam
se
mnou
setkat
a
je
zajímavý
že
nejvíc
se
to
nedávno
když
já
spím
já
s
tím
tak
jsem
probuzeno
do
bdělého
stavu
tam
mě
to
vyřídí
bezeslovně
a
nutí
mně
k
tomu
abych
neusnul
abych
to
napsal
a
já
to
napíšu
vím
že
to
vzdáleno
tomu
co
ona
mně
řekla
s
tím
bezeslovním
výkladem
ale
muiho
protože
říkám
se
účel
ale
pár
na
mě
znovu
budí
opakuje
a
já
znovu
musím
tomu
něco
přidat
opakuje
třebas
až
do
rána.
No
to
je
hezký
ne
a
já
sem
ráno
vyspalý
kdežto
když
tady
já
například
opravdu
tak
vyspal
jsem
to
dělal
z
vlastní
iniciativy
a
když
se
to
dělá
z
iniciativy
jich
tak
se
tomu
ta
povyšuji
kdepak
je
únava
jenom
tehdy
do
té
naší
když
jako
mám
aspoň
svadhistanu
otevřenou
a
muladharu
celou
otevřenou
jak
jsem
vám
říkal
muladharu
celou
kterou
nemáme
tak
je
napřed
třeba
otevřít
moje
aspoň
tuhleto
dělejte
v
té
noze
prosím
vás
otec
te
úplně
muladharu
viďte
jaký
by
to
to
nebylo
nic
náboženského
ale
bylo
by
to
velice
užitečný.
Otevřena
hraje
otevírá
tímto
způsobem
že
trvale
něco
dělám
celobytostně
a
pořádně
jestli
nemáte
takový
možnosti
abyste
něco
dělali
pořádně
celobytostně
tak
neuspějete
sami
neotevřete
a
jinýho
nenaučíte
otevřít
ale
když
jako
tohleto
jako
já
muladharu
svadhistanu
dovedu
otevřít
protože
mám
otevřenou
vědomě
otevřít
takže
nemusím
spát
to
tady
vidíte
že
nemusím
spát
protože
mám
muladharu
otevřenou
plně
tak
vono
je
vložil
jsem
vědomě
tady
nebo
tam
neoděno
svatých
všichni
svatý
jsou
na
tu
úrovněmi
pokud
je
opravdu
svatý
tak
je
na
úrovni
prosím
vás.
A
tím
vás
byl
jsem
skutečně
svatý
když
mě
odtamtud
vyhodili
ti
řídí
před
tím
co
jsem
zase
se
dostal
trošku
vejce
když
jsem
se
když
jsem
byl
zajat
v
tom
ex
v
tom
táboře
a
opuštěn
úplně
od
všeho
byl
jsem
předtím
opravdu
svatý
bysem
na
si
bude
nebyl
prodělal
jsem
myslel
jsem
si
že
sem
a
jak
se
člověk
mýlí
devět
let
že
toto
si
to
já
jsem
jenom
prodělal
x
extází
to
já
to
jenom
se
čtení
to
bylo
moc
to
by
kdyby
na
to
přišli
dyby
na
to
přišli
katolíci
teologové
a
zjistili
by
to
sem
si
to
zažíval
a
nevěděli
vo
tom
jak
filtr
třebas
v
indii
na
to
šup
byl
svatost.
Jenomže
to
by
nebylo
správné
jakých
svatý
nebyl
a
tím
že
mě
ztotožní
se
svatým
ne
stanu
pochopitelně
ale
že
sem
byl
vyhozen
vod
těch
svatých
cože
nemůžu
tedy
odpustit
ve
nemůžu
přijít
na
jméno
a
tak
už
tam
nikdy
nechci
a
lepší
je
to
být
tím
svatým
svatý
terezie
ovšem
k
tomu
má
člověk
daleko
že
ona
je
nad
úrovni
a
tak
dokonale
že
ať
se
ponižujícím
nikdy
se
nikdy
odtamtud
nespadne
nikdy
o
to
ať
má
jakýkoliv
potíže
na
tomto
světě
nespadne
od
tamto
měla
nesmírné
potíže
a
vona
asi
umřela
lenivé
ona
měla
asi
tu
beru
to
vona
mi
neřekne
ona
se
možná
lékařský
v
tom
nevyznám
ale
chvil
krev
před
smrtí.
Vy
to
říkají
je
tady
jako
je
považuju
za
ne
dobře
ne
dobře
informovaný
protože
oni
když
tam
žijou
kdyby
měli
dojem
že
je
to
konec
všeho
ne
tak
by
je
to
degradovalo
a
necítili
by
se
dobře
a
oni
se
tam
potřebujou
cítit
dobře
no
u
nás
taky
člověk
který
si
myslí
o
tomto
světě
že
je
všemu
konec
když
umře
tak
by
se
učit
dobře
naopak
se
řídí
třebas
líp
než
ten
na
ty
věci
věří
protože
může
volně
chlast
at
může
všechno
dělat
špatnýho
že
a
nic
se
nestane
beztak
po
smrtelný
la
volbu
tak
to
prostě
už
není
žádná
blaženost
tak
všechno
konec
ne
tak
pytel
barvitě
se
po
smrti
není
žádná
blaženost
nic
ti
se
neděje
a
takže
bych
řekl
to
takhle
odpověděl
bych
zdánlivě
úplně
scestně.
Protože
čím
si
na
vyšší
úrovni
a
ta
je
úroveň
vzhledem
k
lidskému
tělu
potom
nemohu
podle
jiného
hlediska
posuzovat
než
podle
lidského
těla
svadhistana
jedna
muladharou
ne
tak
oni
jsou
v
muladhaře
buď
polovědomí
nebo
vědomě
a
oni
tam
nejsou
nikdy
úplně
vědomě
protože
neotevřeli
úplně
svadhistana
nebo
muladharu
tak
voni
ten
život
tam
mají
celkem
bídný
a
protože
to
je
tak
poloviční
život
jako
ten
náš
vy
taky
si
myslíme
doví
jaký
je
to
život
ale
nemáme
ty
kvality
vlastností
který
bychom
mohli
mít
kdybychom
měli
plně
otevřenou
muladharu
víš
bychom
měli
plně
otevřenou
muladharu
tak
můžeme
v
tom
světě
daleko
více
a
oni
nemají
muladharu
plně
otevřenou
když
vodešli
z
tohoto
světa
tak
taky
nemají
plně
otevřenou
svadhistanu
ale
jedno
je
jisté
že
shora
dolů
vidí
lépe
než
my
zdola
nahoru
čili
oni
o
nás
ví
snáze
než
mi
o
nich.
Já
bych
vám
to
předvedl
ale
by
se
to
mu
nevěřili
a
kdybych
já
pomyslel
na
kteréhokoliv
mrtvého
kterého
musím
dobře
znát
a
kterým
musím
být
vazbu
tak
on
je
tady
se
mnou
a
jenže
on
vždycky
je
po
pravici
nikdy
ne
podle
věci
já
nevím
proč
asi
vite
homer
co
a
takže
já
to
teďka
nemůžu
dovolit
že
vyžaduje
to
nějakou
prostoru
ale
to
nevadí
bys
toho
beztak
nic
neměl
co
bych
co
bych
tělo
co
by
mě
on
řekl
já
bych
to
tady
tlumočil
ale
jestli
bych
si
to
nevymyslel
proto
těžko
říct
ty
pokusil
radši
nedělám
nikdy
je
nedělám
jsme
tam
vo
barborce.
A
nebylo
to
u
vás
a
ona
při
mě
stal
nebo
v
plzni
u
mě
byla
on
je
nemá
takových
těžkostí
překonávat
tím
vzdálenosti
a
vona
já
vím
že
už
to
s
tou
matkou
je
vš
aniž
se
mi
to
nepotřebovali
říkat
že
ta
matka
to
při
věřila
a
všemožně
se
snaží
o
jít
to
nejde
aby
byla
lepší
aby
nepře
nezatěžoval
to
na
boku
která
se
z
toho
zoufalá
já
jsem
přeci
živá
matka
na
považovat
za
mrtvolu
né
hrůza
takže
zhora
dolů
se
lépe
vidí
samosebou
čím
ste
výše
tím
lépe
vidíte
tak
tady
těm
jsem
to
předváděl
ty
s
tam
byl
ty
tam
byl
ty
tam
byl.
Tady
už
nikdo
bylo
to
na
skočické
hoře
a
já
jsem
se
domluvil
s
těmi
kelty
že
bych
moh
potřebovali
déšť
pro
ty
skočické
dole
který
už
vámi
sice
nepršelo
ale
byli
jsme
já
jsem
to
řekl
až
tehdy
až
se
byli
na
odchodu
a
až
vedeli
aut
my
jsme
sotva
vyšli
z
tý
tý
hory
jak
oni
okamžitě
slyší.
Tenhleten
muž
říkal
tady
si
tím
teplo
na
některých
místech
ale
ten
protiva
skalický
ten
tam
chodil
šlapal
pro
ten
božiště
on
měl
takovou
růži
oni
sklon
měl
beztak
jak
voni
o
všem
vědí
jak
ho
komuliv
že
tam
šlapal
potom
božští
a
jak
se
postil
nám
že
jsme
chtěli
de
když
se
to
než
tak
momenty
vy
a
okamžitě
reagovalo
to
netrvalo
kdyby
to
bylo
trvalo
výdeji
to
bych
ji
byl
vděčen
ale
on
nebylo
čas
utek
k
tomu
auto
vůbec.
A
totéž
se
stalo
na
svaté
hoře
já
jsem
říkal
tam
nemáte
auta
tak
já
něco
řeknu
dávejte
si
pozor
a
květ
nad
těmi
smy
auta
si
možná
ty
i
ty
ne
já
jsem
říkal
dávejte
máme
je
blízko
podívejte
se
na
ta
době
nem
jak
oni
nás
liší
bezvadně
jakou
mají
moc
užil
jako
je
mi
opomíjet
takovou
mocí
já
tam
přijdu
a
já
se
s
ním
a
domluvíme
musí
od
těch
beztak
pro
se
nechci
omlouvat
ale
dejme
tomu
můj
přítel
radila
fišer
byl
je
mi
mince
až
na
čtvrtý
nás
naše
to
úroveň
jednou
oázou
on
tam
potom
bude
ještě
víckrát
na
tom
albertově
na
začátku.
Takže
já
sem
v
koncentráku
vlivem
těžké
události
té
zajímavý
to
byla
tíživé
událost
po
ještě
tíží
čtyřech
dní
že
sem
týl
opuštěn
že
sem
byl
očisty
kdyby
byl
neprosil
ten
očistec
ty
extaze
předtím
tak
nic
potom
z
toho
dalšího
se
mi
nestalo
rozumíte
já
sem
ji
na
sebe
šestý
stupeň
potom
očistec
no
a
potom
jsem
se
vzdal
sebe
úplně
a
nelitoval
jsem
se
tak
jsem
se
ocitl
nad
úrovněmi
se
byl
sedmé
těžko
říct
protože
na
to
du
zhora
mě
to
dozraje
jsem
byl
na
úrovni
já
jsem
byl
bohem
vědomě
spojen
s
bohem
tak
že
já
tam
měl
život
takže
když
bych
přišel
synem
přešel
z
koncentráku
a
jsem
mohl
říct
nejšťastnější
člověk
na
světě
byl
já
v
koncentráku
kde
všichni
byli
týrání.
Že
nebyl
na
úrovni
my
já
jsem
nebyl
dualistickém
řádu
jsem
byl
na
něm
nad
vesmírem
za
hranicemi
vesmíru
já
jsem
byl
po
sportem
a
jakým
víte
jak
jsem
se
tam
měl
krásný
lidi
to
byl
klid
musel
spát
já
nemusel
pít
já
jsem
se
nemuselo
nic
starat
a
já
jsem
mu
kdekomu
pomoci
bez
strachu
že
přijdu
vo
život
takže
bylo
tisíc
dvě
stě
studentů
na
každém
dokud
tři
sta
a
já
jsem
mezi
těmi
blok
vod
namířenou
puškou
procházel
klidně
z
jednoho
bloku
do
druhýho
a
ani
jsem
neměl
zvláštní
specialně
svolení
že
to
mám
dělat
neměl
jsem
odpor
nechtěl
jsem
odpor
nedělejme
to
potřebuju
tak
jsem
tam
šel.
Tak
je
vědomí
člověka
při
fyzické
smrti
je
takovýhle
já
bych
to
řekl
třebas
dokument
který
mám
od
své
matky
protože
já
ty
schopnosti
nemám
takhle
s
těmi
astrály
se
baví
já
ne
pro
nebaví
se
s
nimi
bavit
a
já
když
do
toho
stavu
vylezu
tak
jenom
proto
aby
se
tam
vykonalo
jiného
tam
není
víte
do
tam
sestoupí
shora
a
já
tam
sestoupí
vystoupím
zdola
na
druhý
stupeň
a
stačím
a
tam
se
pobavíme
třebas
nešli
aurobindo
sem
stačí
ho
stupeň
a
to
zpovídat
úkol
a
druhé
se
od
sebe
pryč
ale
moje
matka
měla
zvláštní
schopnost
s
každým
mrtvým
se
setkat
už
tento
taky
o
tom
věděl
svý
rodiny
a
zjevil
se
jí
a
řekl
jak
to
po
smrti
je
tak
její
po
té
nečeká
osmdesáti
letý
zemřel
zemřel
na
západ
plic
a
ztratil
vědomí
jak
potom
říkal
ztratil
jsem
vědomí
usnul
jsem
nevěděl
jsem
co
se
se
mnou
děje
vůbec
jsem
neměl
nejmenší
tušení
že
jsem
živ.
Neměl
pocit
tělesnosti
nic
takového
takhle
samo
sebou
nemluvil
obyčejným
se
vedla
tak
říkal
nevěděl
se
ho
sebe
vůbec
nic
pro
stačí
čili
není
to
kontinuální
až
my
máme
u
nás
kostel
na
to
byto
svatýho
václava
a
až
jsem
najednou
začal
slyšet
veliký
učení
kdy
se
přibližovalo
to
před
toho
toto
učení
učení
a
potom
jsem
pociťoval
že
mám
tělo
tak
jsem
stál
sedl
jsem
si
já
jsem
byl
ležaté
podobě
se
jsem
si
a
k
uka
se
kolem
sebe
on
shora
dolů
vidí
a
vidím
smutek
všichni
ta
s
tam
stáli
okolo
mě
a
já
sem
seděl
v
ra.
A
to
jsem
říkal
takhle
to
líčím
matce
no
k
tomu
hrobu
sem
nechám
donesl
vymi
jednou
nesou
ale
potom
bych
skočím
ven
a
řece
říkal
přece
sem
vyskočil
byl
jsem
u
vás
dosti
letý
mě
to
šlo
já
jsem
ke
vyskočil
z
toho
církve
a
uká
sem
se
jak
jak
mě
pobývají
tělo
ten
první
moment
není
to
kontinuální.
Ten
kdo
jsem
jako
v
té
praze
vyhodil
z
toho
těla
on
tam
byl
celý
se
svým
vědomím
byl
ve
svém
mrtvé
těle
už
deset
dní
to
bylo
v
praze
v
kremací
a
protože
se
ti
nechcete
takhle
matce
byla
já
tam
přijdu
oni
mi
ho
ukazuju
a
vidím
že
má
tak
duševní
význam
než
jsem
poznal
že
živ
že
tam
ještě
je
že
ten
život
se
přestavovat
jenom
z
tohoto
těla
z
tohoto
oboru
do
jiného
obalu
astrálního
tak
jsem
ho
vytlačit
tak
obyčejně
vytlačit
jsem
je
tlačil
a
dost
dlouho
ještě
během
této
obřadu
ta
dál
jsem
tlačil
ani
nevím
co
ten
člověk
říkal
při
tom
obřadu
tlačil
jsem
ho
ven
a.
On
se
tu
noc
objevil
mé
matce
ve
snu
a
říká
po
děkuji
karlovi
že
mě
vytlačit
z
toho
hrobu
já
jsem
nebyl
spálen
já
jsem
se
díval
už
na
to
spálen
a
já
jsem
se
setkal
okamžitě
se
všemi
svými
přáteli
kdekoliv
jsem
chtěl
se
s
nimi
setkat
já
jsem
se
chtěl
setkat
s
těmi
plzeňským
se
s
nimi
setkat
se
dlouho
žil
v
plzni
dal
si
nejlepší
přátel
se
všemi
mrtvým
a
ta
je
jmenovala
si
dvacet
lidí
a
sem
si
je
zapsal
ona
to
je
to
nic
neříká
ale
od
toho
slanýho
zpěváčka
český
ho
budit
to
byly
jinej
bolí
já
nestali
ten
náš
vlast
a
to
nebyl
to
byl
straší
sobě
co
že
karel
až
po
toho
leknu
ka
klesá
toho
doktora
a
tak
dále
všechny
a
ty
se
divili
jak
je
to
možné
že
já
jsem
tam
hned
vědomí
se.
To
učení
kontinuity
vědomí
za
leze
brát
jako
obecně
jev
protože
jestliže
někdo
třebas
operován
a
převedlo
klinické
smrti
než
umře
úplně
a
potom
teprve
do
smrti
pořádné
tak
jeho
přechod
vědomí
je
kontinuální
ale
musí
být
k
tomu
podmínky
zjednány
že
je
s
ním
odborně
zacházení
tak
aby
jako
se
snažili
o
toho
dostat
nazpátek
do
tohoto
světa
a
voni
jak
se
snaží
to
vědomí
jeho
vrátit
sem
a
nepodaří
se
jim
to
pokud
se
doporučit
tak
to
se
pokračuje
v
životě
ne
tady
tomu
tak
von
se
jim
podaří
toho
v
dostat
na
ten
astrální
a
tu
astrální
úroveň.
Vědomě
tak
mu
tam
bez
ztráty
vědomí
jsou
vyšel
ost
protože
nemohl
tolika
takže
hladem
umřel
ji
byl
úplně
vyřízen
takže
nemoh
ona
mu
ho
sem
maminka
krmila
jak
mohla
udržovala
ale
vona
ho
když
upadal
do
takového
stavu
že
jsem
zastavil
srdce
a
dech
dycky
ho
křísil
dávám
modlila
a
tohleto
všecko
co
mohla
zábav
co
všechno
dělala
ona
byla
ohromná
a
tak
ho
dycky
byla
on
říkal
dycky.
Cos
mě
ani
ko
bude
tam
to
bylo
tak
krásné
a
když
tento
člověk
po
pomalé
umírání
přešel
na
druhý
břeh
tak
absolutně
vědomě
kontinuální
to
bylo
bez
polohy
protože
ona
cítila
jednou
usnula
už
byla
vyčerpána
jako
pořád
ošetřoval
u
a
voni
polil
na
čelo
měl
infekční
chorobu
nechtěli
nakazit
pole
pole
říct
a
ihned
sebou
strhla
podíval
se
na
nějak
už
ho
dneska
byl
ten
on
vědomě
ji
polil
a
to
ji
potom
taky
po
smrti
nesčetněkrát
říkal
že
bez
těžkostí
odešel
na
druhý
břeh
a
bez
ztráty
kontinuity
pořád
to
bylo
plynule
bez
toho
že
by
přežil
do
bezvědomí.
Těch
astrálního
proti
mně
říkají
a
co
pak
nemáme
vědomí
tady
o
hnout
vidím
že
máte
vědomí
a
pokud
je
to
vědomí
od
pána
boha
čili
my
tady
máme
věčnou
součásti
jako
vy
tak
prosím
tě
neříkej
že
jsme
to
opak
nějakým
co
oni
ani
jeden
nepřijal
ani
jeden
no
tak
já
nic
neříkám
já
já
to
jsem
nepřijal
zase
jich
názor
nesim
rozcházím
na
to
právo
ne
to
vás
se
nebude.
A
teď
to
nebylo
nic
zvláštního
to
dobrý
viděl
umírat
po
jednadvacátém
jedenáctý
třicet
devět
s
tím
jsem
chtěl
říci
že
když
že
jsem
neviděl
ho
umřít
totiž
uměla
jsem
viděl
umřít
tak
se
ho
neviděl
umírat
ano
ale
umřít
se
ho
neviděl
protože
mám
tu
schopnost
toho
člověka
sledovat
buď
nějaký
nějakou
dobu
po
jeho
takzvané
smrti
anebo
léta
nebo
na
novo
znovu
takže
vím
že
není
mrtev
například
dneska
vím
ale
oba
dne
že
není
mrtva
moh
jsem
o
tom
podat
sedí
a
já
vím
že
není
mrtvá
moje
matka
a
že
ta
dobrá
moje
žena
celou
řík
trestám
matka
říkala
že
za
šestnáct
let
se
znovu
vtělí
zemřel
roku
sedmdesát
jedna
spočtěno
si
to
kdy
jsem
měla
vtělit
jestli
dobře
počítám
tak
osmdesáti
sedmi
a
já
jsem
se
s
ní
viděl.
Text view •
Help