EN | ES |

89-20B

89-20B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Že z prostředku by se mylně stal cíl ježíš přece sliboval odhalený všech tajemství a pokud se nám neodhalí pociťujeme se proviním se proti pravdě kterou hlásal to uzavřít podnětem k tomu je teďka ovšem za smažte to pojďte o toto vědět tak by to tak se se měli ptát to i po kře veliký nebyl to nevadí tak zaručeně při posledním okamžicích života při smrti se děje tohleto člověk vidí že umře od nás na sobě. Je smrt milosrdná to znamená když to pozná tak zároveň získává klid pokud nezíská klid tak ne to ještě není smrt eště do milosrdné fáze smrti nepřišel ale připraven konci lickýho života se všechno uklidňuje bolesti pře stávají dojem že třebas ještě živ bude živ nebo tak nějak no ale lékař by řekl víme dobře že že na kahánku a je to mu že každou chvilinku skončit tak to je první věc která ji stá pro okamžik smrtí druhá je ta že člověk opouští jeden šat to je vám přem jasno opouští tělo a stěhuje se do těla které je poctivý to tělem i s jiným o to není že je chvět. Do toho těla zabaleno tělo astrální to je také něco co se při smrti děje zaručeně potom sem nikdo nebude pochybovat co se děje dál nebo vedle toho anebo kromě toho o tom se pochybovat a to je především přitom rozloučení s tímto tělem je třeba aby nastalo nějaké násilné přehodnotit přetvoření nebo. Nová informace aby se dostavila o životě nebo ztráta paměti nebo vymazání paměti aby to nazvat jedno něco z toho prostě tady rozešel možnosti jmenuju abych se dověděl jak si to představujete musím říct že smrt nik žádného člověka není stejná že někdo zažívá třebas veliké světlo ze kterého se na chvilinku těší a a to světlo mu dává program nebo utěšena jiný zase absolutní mu a někdo zase nějaký obraz pravdy který si předtím vymyslel a teď se mu motýl v tom snu. No tak zůstanu u těch třech věcí který v okamžiku smrti člověk zažívá zaručeně ale je tady zas otázky poslední soud je taková smrt posledním soudem bych říkal že jdeli o dospělého člověka vždycky je posledním soudem je jeli jdeli o člověka který není ještě dospělý poslední soud nejde ten poslední soud se dovrší nebo nastane ten nedospělý člověk tam někde za oporou dospěje do plnoletosti do za jiných okolností ale do plnoletosti dospě tam nebude pořád dítětem ještě k tomu. Je to smrt je smrt vždycky posledním soudem nebo je prostě soudem je to skonání věků nebo není to skonání věků protože to není skonání věku tak to není poslední soud to co vám tady říkám mystická smrt není posledním soudem a zůstala protože kdyby nežil on potom po smrti vědomě zase nějakém času a prostoru třebaže pozměněném jiných dimenzí v jiných kartách tak bych mohl říct poslední soud ale smrt jenom soudem nad tímto životem a není posledním který jsem prožil poslední soud tak mohu teďka říct čím se liší pod ten soud od soudu při smrti jsou přir para takhle musíš se rozloučit s tím v čem si dosud žil to není tvoje tělo to odpouštíš a pode mít tělo o kterém si nevěděl věda ve spánku to je soud veškerý soud při smrti kdežto poslední sou vypadá takhle. Musí mu předcházet daleko větší příprava než nějakou nemocí nebo o skomírá ním musím říct jsem pocit musel du přistoupil v plné síle ale děje se vždycky na jiné úrovni než lidské hlavě není to něco logického jenom logického a vypadá tak že příprava k tomu sou do musí být provedená v tom okamžiku vite sou začíná zepředu spočívá v tom že se fakticky vzdám tohoto svého života jakmile se ho fakticky tam bez lítosti tak nastala poslední soud faktické vzdání se života bez lítosti je posledním soudem. To je otázka jiná vždycky jsem asi přehnal když se dovedete sjednotit když jste celí odevzdaní a tak dále ale to je málokdy tak tady při tom zažívání posláno soudu je rozhodující za soudce ska německá která tvořil druhého partnera tam umožnila aby to takhle zažil jak vám to říkám. Že totiž ten esesman který chtěl zabít obratem ruky se stal vyslance božím v mých očích mohu to považovat za vidění ano říkám že jsem nikdy žádné vidění neměl ale prosím vás promiňte mi to že si uvědomuju že toto bylo vidění o ten esesman před přede mnou přišel ke mně když chtěl z zabil toho minulého a chtěl zabít revolver měl za psem ho sundal nechtěl napřed pobýt a potom zakopat a potom třebas střelit nakonec vytřeštil voči a utekl ne to se budeme pochybovat to mockrát o tom říkali ale co se stalo jiného jsem v chvíli v něm viděl posla božího. To je důvod proč učedníci páně po smrti ježíše krista o nepoznávali že se vám to jestli nemám dělat nějaký ještě další poznámky k tomu hrdlo že oni v něm neviděli na petra chvilinku že to byl syn boží ale potom to poznávali a tak nepoznávali toho ježíše ve u něho to o tom nevěděli a to byl pro nový člověk. No tak myslím že když tomuto rozumíte tak že může jít dál tak jsem to byl s bych se hroznou radost jenom tíž tak tu do nové řeči no ale jsem lajdák to zkrátím otázka zní si musím znovu opakovat abych zbytečně říkal příliš mnoho co se děje v tom soudu člověka který umírá a není to poslední soud jo. No tak to je od vás a ta otázka stejně ale ztracena z druhý strany do dochází u člověka stejně musím říct který umírá ne se jako tomu nevyhnuli se důsledně ten chlap a ten člověk ten oliver tam měl následovat poslední soud protože říkáš nenápadně to nové možná nějaké převtělování a von bys to nedělal tentokrát to dělal příště nejsem toho názoru ale bude velice obtížné to vysvětlit jak to de jedním životem provést kdy ten poslední to nenastal při okamžiku smrti nenastává někde v budoucnosti to je to čemu nerozumím to odbydu a to je očistec. No on se dostane k takovému strašné mu trápení jaké tady na světě nezažil v pravém očistci a pak to rychle probíhá zatím co v lidském životě by to probíhalo třebas po padesát vtělení eště tak von si to za ten krátký očistec nebudu mluvit vrací ch nebo vod než nebo hodinách si to jsem totiž očistě zažil tak jiný to je on si to velice krátké době ale intenzivně prožije a potom intenzivní prožitkem konečně to spojení a poslední soud čili jestli se jestli bude se mnou milost se tak dáš na moji zkušenost řekne ano na k tomu rozumím jinak a vono to tak je nějak se mi nesměli posusja na potom strašnou práci a když se obslouženo byl jsem zajat neprávem podle mýho názoru bez soudu ne do toho koncentračního tábora. A tam jsem čtyři dni byl trápen víc než kdokoliv jiný takovou protekční nějakou náhodička že ano různě když jsem neslyšel že jsem se mohl být odvolán z toho koncentráku a tak to šlo dál s tím konáním domě a fackování a no tak to všechno a hladem který jsem tam měl tak to všechno je pochopitelné jestliže jsem tímhletím získal vnitřně zkušenost že nejsem svatý že protože jsem začal mít strach o vlastní život na tak a pak svatost to jsem předtím nikdy neměl a se o to jiné nemodli není jsem začal mít strach před smrtí fyzickou říkal jsem. Svatý nejsem to jsem poznal co se mně bude země nebude nic na známe ta lidská kaše toho to nestál že a že se strašný strach z fyzické smrti že bude mít tenhleten následek rozumíš a ten strach se dovršil ve čtvrtém dni ten je jsem se za toulal od skupiny a byl jsem přítomen dobíjen nějakého by to němec dob jen jednoho němci tím esesmanem a proto se se zbytečně na to uměl s odpuštěním tak vybídl jako každého kdo by to byl dělal zastat a počkej si na tebe zabiju tak to bylo není nic jiného než zůstat stát abych si počkal mně době a to sem si ale řekl zbytečně by se litoval protože lítost lítost on zabit jako tak měl jsem jistotu jistotu které dal nadlidskou jistotu že budu zabit jo a touto jistotou končil nelitoval jsem se tedy toto jistotou končil očistec víš. To být poznávající jsem začal mít spojení s bohem čili takový očistec nějaký musí někdo proti po smrti aby se dostal k tomu vědomí s bohem jsem měl všechny vlastnosti na se odražené všechno co se říká se vývoji ve jsem zbaven toho pocitu sounáležitosti s bohem třetím jsem ten pocit měl najednou jsem ho neměl proto se balík život ne jsem nemoh mít protože jsem byl měl by náruči boží najednou jsem nebyl v a že jsem úplně sám sám se stal sám jsem člověk k tomu esesmanovi sem mu začil to sem to utnete si nese říkal jisto je že zemřu tak co bych se ještě vy to al. A to byli to byli splněny podmínky pro to aby končilo očistcem nastalo vědomé spojení s bohem přestože vědomé spojení extatické jsem prožil dávno tak chybělo ještě neextatické prožití a to je jedině nebe studené že se něho totiž nepadá kdežto s extaze se padá ne tak jsem se tímto způsobem dostal do neextatické do výše takové jsem nepotřebuju další extáze do ke které se padá. Nýbrž jsem se spojil s bohem na věky vědomě ano se věděl nemiluju ty miluješ ten esesman to je bůh to tak trošičku zavání panteismu že ano ale ostatní nebyl on byl tím na omyl nástrojem božím který byl jeho poslem a měl zabít proto abych se s tím bohem mohl spojit tak sem mu byl vděčen jako poslo a ráno jsem zažíval že on je miluje že on žije že on žije a neživá že on poznává a nepoznávám a podobně prostě všechno co dříve se měl bylo boží tak jsem z toho nic neměl a tím jsem byl svobodný tím se byl ve stavu nebe neměl se ani lítosti. To tak to možná se mýlím protože on patrně nepotřebuje celý transformátor z toho důvodu že ta nejnižší složka transformovala co se dala že ho převedla do takového stupně vnímání ve kterém měl absolutní pocit oddělenosti od boha který mu vadil kdežto nám nevadí který považoval za největší utrpení jaké kdy zažil taky jsem to zažíval ne a to je rozdíl oproti tomu co tady zažíváme nám do toho nic není nejsme vědomě spojeni s bohem čili toto je to je to scházející co od co přišel rozumíš jinak transu transformovaný na úžasnou bolest a v bolesti je obsaženo to dete mi zlořeči. A a odejde všecko s tou bolestí jak tam bude doznít protože to tělo které tam ještě mám jiné tu bude taky nesnese na trvalo a ona do zní a jsem svobodný že mezi mnou a bohem nestojí než ta bolest a jak se ta bolest jak se vyčleníte hladina lidské mysli a bolest přestane tak začnu vnímat boha tak to jsem transformaci měl hotovou do šestý ho stupně takže mně zbylo jenom nepotřebovat tělo rozumíte mi že jsem zapomněl říct že jsem měl pět let extazí nevím kolik si dělal napřed čárky a potom přestalo. Esli si myslím že když jim tady nechyběl bůh vůbec o něj nestáli takže by museli být v okamžiku smrti osvícení aby jim potom chyběl a pak by se dostali do toho očistce taky jo asi tak to toto a myslím že jak říká branton takové světlo se člověk prožíval takže mu potom můžete mít bůh chybět a on může toho čistí být taky přestože mu ten mu tady nechyběl ale tam by se s bohem setkal v podobě světla to je obraz to je ještě obrat to ni bůh oblasti obrazem božím velice blízkým pravdě jo se setká tak potom ten to světlo chybí a tak se ocitá očistí. Představy který si měl tělo a umřel si že co opustil že si neudělal nic jiného než že si ztratil oděv že si ho odložil a že to nikdy nebude vráceno když zatím kabát na cestě budu ještě člověkem když to zatím potom svést bude ještě člověkem když zatím košili bude ještě člověkem když ztratím kůži budeš člověkem no říkám že budu člověkem totiž mám na mysli něco jiného o co ti asi nejde ale o čem vím a ti vo tom nevíš domine že totiž. Všude mezi všemi úrovněmi existuje okruh vzájemné působnosti a tak například svatá terezia modlete se za duše v očistci aby se dostali k pánu bohu existuje tento spět tato zpětná vazba že lidé kteří nemají tělo můžeme zachránit tím že svým vlastním tělem komplex kompletním transformátorem o tam dostaneme na ze věří že ano muži a jim oponovat této věci jsem ochoten oponovat duše možným ale v tohletom si neodvažuju protože tomu nerozumím to je nerozumné ten člověk není kompletní ale pomocí ti svatý která se za něho modlí jako letním copak vím jestli je to lež jestli se mýlí tak a na nebo se nemýlí. Se myslíš možná že se mýlili a ano neni u to o tom vím síly a voni jsou se povinně varovat na a tak se v jedné modlitbě modlíme dušičku nám pomáhejte jako my otom vám ono totiž na tom možná něco je přátelé nezabíjej me se moc tuhletím protože je to chce odvádím odkud kterou tady máme řešit zatím povede vás nevidím vedle sebe někoho kdo by momentálně odcházel z tohoto světa ale vám řeknu z této zkušenosti přece ještě něco navíc od jednadvacátého jedenáctý třicet devět sem neviděl člověka umírat. Jenom odcházet z tohoto světa pro neumřeli kdybych to byl takhle viděl v koncentráku tak se byl nešťastný z toho mučení a z smrti tisíců lidí za za tu dobu pěti měsíců tam tisíce lidí umřelo a se nebyl šťastný protože voni neuměli a jsem nebyl asi nešťastný proto že jsem měl tolik jed v vědomí božího že jsem věděl že nejsou ztraceni že to veliké utrpení které je nakonec je osvítilo že utrpení vůbec takový ocitla účinek a je tak značný jako bylo tam že tak velký účinek že nás povědět s bohem prosím vás teďka co se bude dít to taky nějak smrt to. A podívejte se máme tady jednu otázku která byla poprvně dneska zodpovězena vlivem toho že se na byl zeptal prosím vás teď te se protože jinak na to nepřijdu jak to je milost neplatí jenom ale platí také vám stejnou měrou takže jsem jenom hlásné trouby nebo taky jenom tou ma někdy ale hlásá někdy taky takže když se o něco zajímáte a to pro vás nějaký význam tak dostanu odpověď okamžitý bez přemýšlení a patrně je tohleto takhle že když jsou duše v očistci a někdo se modlí a čím větší člověk tím lépe například svatá terezie říká. Modlete se za duše v očistci když se za ten někdo modlí tak je to pro vyhození vede to povolení s očistce do stavu nebe a jak je to možné jestli je totiž pravda a toto pravda je že pocit naší oddělenosti od boha a od ostatních je klamným pocitem tak může někdo to co se ztratí zde že ztratíme tělo tou modlitbou nahradit u toho mrtvého to tělo nemá nemáte a formátu svým transformátorem protože není pocit oddělenosti správným pocitem a tak když se modlí někdo za mrtvého a von náhodou v očitým v takhle tanec jiného a je v očisty tak ho dostaneme z toho očistce tou řádnou modlitbou. A je to způsobeno tím že my jsme samozřejmě ve stavu ve kterém jsme schopni toto provést musíme nemůžeme nikoho dostat někam kde sami nejsme se to ta lze bylo ve stavu nebe a říkal si tak tomu a provést ale říkal sem sestrám největší ale kterou kdykoliv tomu kolik můžete dát modlitba za za duše v očistíte si tam přečtete nemožná v tom co máte teďka k dispozici myslím že jo tak to to pro objev pro to na vás tolik chci abyste se ptali že to nedošlo že to že to je možné protože není pocit oddělenosti něčím pravým. Ne ale v modlitby ale na stavu na stavu upřímnosti jestli je to opravdu ten člověk si přeje a na na jeho pokroku tak ten merta prostě který se modlil tak za svého otce byl asi po roce když konal za něho taky nějakou službu odměněn ty krásným obrazem oslavenýho těla pro svýho ot se bych tak řekl. Kam se dostal ten otce ale někam se dostal víc než kde byl předtím takže on s ním posunul když to nebylo třeba do nebe to jedno ale on jim nu tím otcem on asi to to do nebe ho nedostal ale že máme vliv na ty stavy posmrtném a že a taky odtamtud dělals byli se o ni na nás aby ji ona takže nelze na této cestě rozšiřování vědomí vynechat nějakou úroveň příklad nemůžu vynechat nic myslím nad sedmou úrovní o setkat protože ono ji nedělají ty moje úrovně žádnou potíž. se na tele kolik rovně o to nebe rozhodovat ona která na nejvyšší a možnost na úrovni na které se sem sem tomu svadhistana vědomě se tam se mnou setkat a je zajímavý že nejvíc se to nedávno když spím s tím tak jsem probuzeno do bdělého stavu tam to vyřídí bezeslovně a nutí mně k tomu abych neusnul abych to napsal a to napíšu vím že to vzdáleno tomu co ona mně řekla s tím bezeslovním výkladem ale muiho protože říkám se účel ale pár na znovu budí opakuje a znovu musím tomu něco přidat opakuje třebas do rána. No to je hezký ne a sem ráno vyspalý kdežto když tady například opravdu tak vyspal jsem to dělal z vlastní iniciativy a když se to dělá z iniciativy jich tak se tomu ta povyšuji kdepak je únava jenom tehdy do naší když jako mám aspoň svadhistanu otevřenou a muladharu celou otevřenou jak jsem vám říkal muladharu celou kterou nemáme tak je napřed třeba otevřít moje aspoň tuhleto dělejte v noze prosím vás otec te úplně muladharu viďte jaký by to to nebylo nic náboženského ale bylo by to velice užitečný. Otevřena hraje otevírá tímto způsobem že trvale něco dělám celobytostně a pořádně jestli nemáte takový možnosti abyste něco dělali pořádně celobytostně tak neuspějete sami neotevřete a jinýho nenaučíte otevřít ale když jako tohleto jako muladharu svadhistanu dovedu otevřít protože mám otevřenou vědomě otevřít takže nemusím spát to tady vidíte že nemusím spát protože mám muladharu otevřenou plně tak vono je vložil jsem vědomě tady nebo tam neoděno svatých všichni svatý jsou na tu úrovněmi pokud je opravdu svatý tak je na úrovni prosím vás. A tím vás byl jsem skutečně svatý když odtamtud vyhodili ti řídí před tím co jsem zase se dostal trošku vejce když jsem se když jsem byl zajat v tom ex v tom táboře a opuštěn úplně od všeho byl jsem předtím opravdu svatý bysem na si bude nebyl prodělal jsem myslel jsem si že sem a jak se člověk mýlí devět let že toto si to jsem jenom prodělal x extází to to jenom se čtení to bylo moc to by kdyby na to přišli dyby na to přišli katolíci teologové a zjistili by to sem si to zažíval a nevěděli vo tom jak filtr třebas v indii na to šup byl svatost. Jenomže to by nebylo správné jakých svatý nebyl a tím že ztotožní se svatým ne stanu pochopitelně ale že sem byl vyhozen vod těch svatých cože nemůžu tedy odpustit ve nemůžu přijít na jméno a tak tam nikdy nechci a lepší je to být tím svatým svatý terezie ovšem k tomu člověk daleko že ona je nad úrovni a tak dokonale že se ponižujícím nikdy se nikdy odtamtud nespadne nikdy o to jakýkoliv potíže na tomto světě nespadne od tamto měla nesmírné potíže a vona asi umřela lenivé ona měla asi tu beru to vona mi neřekne ona se možná lékařský v tom nevyznám ale chvil krev před smrtí. Vy to říkají je tady jako je považuju za ne dobře ne dobře informovaný protože oni když tam žijou kdyby měli dojem že je to konec všeho ne tak by je to degradovalo a necítili by se dobře a oni se tam potřebujou cítit dobře no u nás taky člověk který si myslí o tomto světě že je všemu konec když umře tak by se učit dobře naopak se řídí třebas líp než ten na ty věci věří protože může volně chlast at může všechno dělat špatnýho že a nic se nestane beztak po smrtelný la volbu tak to prostě není žádná blaženost tak všechno konec ne tak pytel barvitě se po smrti není žádná blaženost nic ti se neděje a takže bych řekl to takhle odpověděl bych zdánlivě úplně scestně. Protože čím si na vyšší úrovni a ta je úroveň vzhledem k lidskému tělu potom nemohu podle jiného hlediska posuzovat než podle lidského těla svadhistana jedna muladharou ne tak oni jsou v muladhaře buď polovědomí nebo vědomě a oni tam nejsou nikdy úplně vědomě protože neotevřeli úplně svadhistana nebo muladharu tak voni ten život tam mají celkem bídný a protože to je tak poloviční život jako ten náš vy taky si myslíme doví jaký je to život ale nemáme ty kvality vlastností který bychom mohli mít kdybychom měli plně otevřenou muladharu víš bychom měli plně otevřenou muladharu tak můžeme v tom světě daleko více a oni nemají muladharu plně otevřenou když vodešli z tohoto světa tak taky nemají plně otevřenou svadhistanu ale jedno je jisté že shora dolů vidí lépe než my zdola nahoru čili oni o nás snáze než mi o nich. bych vám to předvedl ale by se to mu nevěřili a kdybych pomyslel na kteréhokoliv mrtvého kterého musím dobře znát a kterým musím být vazbu tak on je tady se mnou a jenže on vždycky je po pravici nikdy ne podle věci nevím proč asi vite homer co a takže to teďka nemůžu dovolit že vyžaduje to nějakou prostoru ale to nevadí bys toho beztak nic neměl co bych co bych tělo co by on řekl bych to tady tlumočil ale jestli bych si to nevymyslel proto těžko říct ty pokusil radši nedělám nikdy je nedělám jsme tam vo barborce. A nebylo to u vás a ona při stal nebo v plzni u byla on je nemá takových těžkostí překonávat tím vzdálenosti a vona vím že to s tou matkou je aniž se mi to nepotřebovali říkat že ta matka to při věřila a všemožně se snaží o jít to nejde aby byla lepší aby nepře nezatěžoval to na boku která se z toho zoufalá jsem přeci živá matka na považovat za mrtvolu hrůza takže zhora dolů se lépe vidí samosebou čím ste výše tím lépe vidíte tak tady těm jsem to předváděl ty s tam byl ty tam byl ty tam byl. Tady nikdo bylo to na skočické hoře a jsem se domluvil s těmi kelty že bych moh potřebovali déšť pro ty skočické dole který vámi sice nepršelo ale byli jsme jsem to řekl tehdy se byli na odchodu a vedeli aut my jsme sotva vyšli z hory jak oni okamžitě slyší. Tenhleten muž říkal tady si tím teplo na některých místech ale ten protiva skalický ten tam chodil šlapal pro ten božiště on měl takovou růži oni sklon měl beztak jak voni o všem vědí jak ho komuliv že tam šlapal potom božští a jak se postil nám že jsme chtěli de když se to než tak momenty vy a okamžitě reagovalo to netrvalo kdyby to bylo trvalo výdeji to bych ji byl vděčen ale on nebylo čas utek k tomu auto vůbec. A totéž se stalo na svaté hoře jsem říkal tam nemáte auta tak něco řeknu dávejte si pozor a květ nad těmi smy auta si možná ty i ty ne jsem říkal dávejte máme je blízko podívejte se na ta době nem jak oni nás liší bezvadně jakou mají moc užil jako je mi opomíjet takovou mocí tam přijdu a se s ním a domluvíme musí od těch beztak pro se nechci omlouvat ale dejme tomu můj přítel radila fišer byl je mi mince na čtvrtý nás naše to úroveň jednou oázou on tam potom bude ještě víckrát na tom albertově na začátku. Takže sem v koncentráku vlivem těžké události zajímavý to byla tíživé událost po ještě tíží čtyřech dní že sem týl opuštěn že sem byl očisty kdyby byl neprosil ten očistec ty extaze předtím tak nic potom z toho dalšího se mi nestalo rozumíte sem ji na sebe šestý stupeň potom očistec no a potom jsem se vzdal sebe úplně a nelitoval jsem se tak jsem se ocitl nad úrovněmi se byl sedmé těžko říct protože na to du zhora to dozraje jsem byl na úrovni jsem byl bohem vědomě spojen s bohem tak že tam měl život takže když bych přišel synem přešel z koncentráku a jsem mohl říct nejšťastnější člověk na světě byl v koncentráku kde všichni byli týrání. Že nebyl na úrovni my jsem nebyl dualistickém řádu jsem byl na něm nad vesmírem za hranicemi vesmíru jsem byl po sportem a jakým víte jak jsem se tam měl krásný lidi to byl klid musel spát nemusel pít jsem se nemuselo nic starat a jsem mu kdekomu pomoci bez strachu že přijdu vo život takže bylo tisíc dvě stě studentů na každém dokud tři sta a jsem mezi těmi blok vod namířenou puškou procházel klidně z jednoho bloku do druhýho a ani jsem neměl zvláštní specialně svolení že to mám dělat neměl jsem odpor nechtěl jsem odpor nedělejme to potřebuju tak jsem tam šel. Tak je vědomí člověka při fyzické smrti je takovýhle bych to řekl třebas dokument který mám od své matky protože ty schopnosti nemám takhle s těmi astrály se baví ne pro nebaví se s nimi bavit a když do toho stavu vylezu tak jenom proto aby se tam vykonalo jiného tam není víte do tam sestoupí shora a tam sestoupí vystoupím zdola na druhý stupeň a stačím a tam se pobavíme třebas nešli aurobindo sem stačí ho stupeň a to zpovídat úkol a druhé se od sebe pryč ale moje matka měla zvláštní schopnost s každým mrtvým se setkat tento taky o tom věděl svý rodiny a zjevil se a řekl jak to po smrti je tak její po nečeká osmdesáti letý zemřel zemřel na západ plic a ztratil vědomí jak potom říkal ztratil jsem vědomí usnul jsem nevěděl jsem co se se mnou děje vůbec jsem neměl nejmenší tušení že jsem živ. Neměl pocit tělesnosti nic takového takhle samo sebou nemluvil obyčejným se vedla tak říkal nevěděl se ho sebe vůbec nic pro stačí čili není to kontinuální my máme u nás kostel na to byto svatýho václava a jsem najednou začal slyšet veliký učení kdy se přibližovalo to před toho toto učení učení a potom jsem pociťoval že mám tělo tak jsem stál sedl jsem si jsem byl ležaté podobě se jsem si a k uka se kolem sebe on shora dolů vidí a vidím smutek všichni ta s tam stáli okolo a sem seděl v ra. A to jsem říkal takhle to líčím matce no k tomu hrobu sem nechám donesl vymi jednou nesou ale potom bych skočím ven a řece říkal přece sem vyskočil byl jsem u vás dosti letý to šlo jsem ke vyskočil z toho církve a uká sem se jak jak pobývají tělo ten první moment není to kontinuální. Ten kdo jsem jako v praze vyhodil z toho těla on tam byl celý se svým vědomím byl ve svém mrtvé těle deset dní to bylo v praze v kremací a protože se ti nechcete takhle matce byla tam přijdu oni mi ho ukazuju a vidím že tak duševní význam než jsem poznal že živ že tam ještě je že ten život se přestavovat jenom z tohoto těla z tohoto oboru do jiného obalu astrálního tak jsem ho vytlačit tak obyčejně vytlačit jsem je tlačil a dost dlouho ještě během této obřadu ta dál jsem tlačil ani nevím co ten člověk říkal při tom obřadu tlačil jsem ho ven a. On se tu noc objevil matce ve snu a říká po děkuji karlovi že vytlačit z toho hrobu jsem nebyl spálen jsem se díval na to spálen a jsem se setkal okamžitě se všemi svými přáteli kdekoliv jsem chtěl se s nimi setkat jsem se chtěl setkat s těmi plzeňským se s nimi setkat se dlouho žil v plzni dal si nejlepší přátel se všemi mrtvým a ta je jmenovala si dvacet lidí a sem si je zapsal ona to je to nic neříká ale od toho slanýho zpěváčka český ho budit to byly jinej bolí nestali ten náš vlast a to nebyl to byl straší sobě co že karel po toho leknu ka klesá toho doktora a tak dále všechny a ty se divili jak je to možné že jsem tam hned vědomí se. To učení kontinuity vědomí za leze brát jako obecně jev protože jestliže někdo třebas operován a převedlo klinické smrti než umře úplně a potom teprve do smrti pořádné tak jeho přechod vědomí je kontinuální ale musí být k tomu podmínky zjednány že je s ním odborně zacházení tak aby jako se snažili o toho dostat nazpátek do tohoto světa a voni jak se snaží to vědomí jeho vrátit sem a nepodaří se jim to pokud se doporučit tak to se pokračuje v životě ne tady tomu tak von se jim podaří toho v dostat na ten astrální a tu astrální úroveň. Vědomě tak mu tam bez ztráty vědomí jsou vyšel ost protože nemohl tolika takže hladem umřel ji byl úplně vyřízen takže nemoh ona mu ho sem maminka krmila jak mohla udržovala ale vona ho když upadal do takového stavu že jsem zastavil srdce a dech dycky ho křísil dávám modlila a tohleto všecko co mohla zábav co všechno dělala ona byla ohromná a tak ho dycky byla on říkal dycky. Cos ani ko bude tam to bylo tak krásné a když tento člověk po pomalé umírání přešel na druhý břeh tak absolutně vědomě kontinuální to bylo bez polohy protože ona cítila jednou usnula byla vyčerpána jako pořád ošetřoval u a voni polil na čelo měl infekční chorobu nechtěli nakazit pole pole říct a ihned sebou strhla podíval se na nějak ho dneska byl ten on vědomě ji polil a to ji potom taky po smrti nesčetněkrát říkal že bez těžkostí odešel na druhý břeh a bez ztráty kontinuity pořád to bylo plynule bez toho že by přežil do bezvědomí. Těch astrálního proti mně říkají a co pak nemáme vědomí tady o hnout vidím že máte vědomí a pokud je to vědomí od pána boha čili my tady máme věčnou součásti jako vy tak prosím neříkej že jsme to opak nějakým co oni ani jeden nepřijal ani jeden no tak nic neříkám to jsem nepřijal zase jich názor nesim rozcházím na to právo ne to vás se nebude. A teď to nebylo nic zvláštního to dobrý viděl umírat po jednadvacátém jedenáctý třicet devět s tím jsem chtěl říci že když že jsem neviděl ho umřít totiž uměla jsem viděl umřít tak se ho neviděl umírat ano ale umřít se ho neviděl protože mám tu schopnost toho člověka sledovat buď nějaký nějakou dobu po jeho takzvané smrti anebo léta nebo na novo znovu takže vím že není mrtev například dneska vím ale oba dne že není mrtva moh jsem o tom podat sedí a vím že není mrtvá moje matka a že ta dobrá moje žena celou řík trestám matka říkala že za šestnáct let se znovu vtělí zemřel roku sedmdesát jedna spočtěno si to kdy jsem měla vtělit jestli dobře počítám tak osmdesáti sedmi a jsem se s viděl.

Download XMLDownload textWaveform view