Waveform view
89-19A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Je
to
se
nedá
nakoupit
o
toho
nemám
za
zlý
a
to
zapomenete
a
že
to
nebude
to
sledovat
to
se
nakoupit
nedá
to
se
dá
jenom
zažít
a
kdybych
vás
měl
přimět
k
tomu
je
to
zažívali
tak
bych
musel
způsobit
aby
se
to
jenom
neposlouchali
no
a
to
nemůžu
dělat
dneska
v
útrap
nedožili
soboty
to
může
dělat
až
podle
té
domů
protože
to
potom
by
že
sednete
po
cestě
že
jo
v
nebezpečí
tak
to
není
koán
člověk
musí
být
manžele
musí
být
v
zemi
musí
i
schodem
otec
který
potřebuje
kam.
Oni
ty
něte
si
nakoupit
to
byl
soucit
o
všem
nepravým
způsobem
postaven
prosím
vlastnosti
rozumíš
nemysli
si
když
si
třebas
dejme
tomu
vášní
i
zbyla
známek
to
ty
nejsi
proto
vole
abyste
nemysleli
že
to
pořád
na
tebe
tak
to
je
souhrn
nějaký
vlastnosti
který
se
který
se
uplatnil
v
tom
sbírá
test
ví
například
jeho
souhrn
jaké
druh
jakého
druhu
pečlivosti
nebo.
Touhy
něco
shromáždit
nebo
vlastnit
a
to
je
jedna
škatulku
té
jednal
pa
a
takových
lampě
úměrně
zrovna
tolik
těch
chybných
pošetilých
jako
těch
laoc
to
znamená
jako
těch
lap
jako
těch
celí
nic
ké
nitru
které
mohou
nás
přivést
k
tomu
bohu
ovšem
sama
pane
rozumíš
to
je
jenom
té
jenom
souhrn
ten
souhrnně
řečeno
tak
ty
jsi
třebas
já
nevím
jaký
by
si
mohl
být
a
to
neurazil
no
si
třebas
pečlivý
tak
to
je
souhrn
určitý
vlastností
člověk
tady
jiný
vlastnosti
a
dohromady
to
na
jedno
a
pečlivost
lampy.
Ale
on
tam
musí
být
konkretizováno
co
v
těch
družičkách
z
nich
dělá
družičky
tam
postím
olejem
a
s
tím
světlem
prosím
tě
když
tam
bude
dřevo
rodička
kulička
tak
to
není
k
ničemu
to
musí
mít
lama
olej
a
rozví
seno
a
to
je
v
každém
lidském
životě
kdyby
tam
to
bys
to
je
napovídá
panu
ježíš
kristus
se
mýlil
tam
moh
mít
jenom
družičky
a
co
copak
olej
a
co
pak
lampy
té
zbytečný
tam
musím
nějaký
obsah
na
družičky
je
to
hlasné
citový
dobře
jenom
že
potřebuje
ještě
trhat
ramena
ma
podívej
se
berte
jako
že
si
složitá
bytost
a
má
všechno
svoji
zevní
kůži
tu
vidíme
a
má
všechno
své
nitro
a
to
nevidíme
ano
já
jsem
část
toho
nitra
nazval
třebas
pečlivostí.
A
ta
pečlivost
může
mít
povahu
být
pečlivý
vůči
sobě
a
to
si
družičky
která
má
kole
jenom
pro
sebe
anebo
může
být
povahu
pečlivosti
pro
všechny
takový
si
nikdy
nebyl
a
to
je
ta
pravá
pečlivost
že
ano
a
nebo
může
být
pečlivosti
která
i
pro
boha
ženo
především
takže
v
tom
přijmu
říká
bližním
vidí
službu
pro
boha.
A
to
je
to
dobrý
no
se
taky
nevidí
ne
a
jedničky
která
je
před
vsunut
je
to
deset
je
to
spojení
vnitřní
spojení
boha
tokem
jim
naznačeno
že
to
spojení
už
je
jenomže
není
ve
vědomí
toho
člověka
ale
deset
je
spojení
člověka
s
bohem
kdyby
to
byla
nula
pro
nic
není
kdyby
to
ale
ježíška
tak
se
nás
to
netýká
ale
vono
se
to
týká
té
nuly
lidské
tak
je
to
desítka
a
jestliže
je
to
následování
krista
tak
je
to
třináct
kát
těch
deset.
Tady
je
těch
družice
jak
je
tam
před
obrozené
dvanácti
učedníky
kteří
jsou
více
než
družičky
mi
které
už
následují
ježíše
krista
to
jsou
nožičky
následující
už
rozumí
to
už
je
pochod
do
do
té
síně
a
tamto
potřebuje
zase
nikoliv
jedna
nula
nýbrž
té
nepožádá
a
jedna
jo.
Dvanáct
služebníků
to
znamená
celý
vesmír
nikdo
jiný
není
schopen
je
celý
vesmír
se
k
tomu
bohu
dostat
vesmír
v
malém
to
člověk
a
musí
tomu
ale
velet
třinácti
ježíš
kristus
to
znamená
nestvořený
kdyby
stvořené
stvořeném
bylo
vedeno
stvořeným
oběti
jsou
slepý
a
padnou
do
jámy
a
to
je
zase
jenom
podobenstvím
řečeno
to
co
fakty
ježíšova
života
je
plně
vidět.
Kdyby
to
tak
nebylo
tak
slepý
slepého
vede
a
protože
tam
ježíška
před
dvanáctou
tak
slepý
slepého
nevede
nýbrž
vidoucí
nestvořený
vede
stvořené
vede
celý
vesmír
my
každý
za
sebou
máme
celý
vesmír
on
je
v
nás
uvnitř
malé
ano
mikrokosmos
tomu
říkáme
umělecky
než
za
mého
nás
a
nás
zároveň
té
makrokosmos
a.
Tak
se
našeho
třicítka
do
toho
do
té
radosti
do
toho
jordánu
ano
on
totiž
dosáhl
třicítky
ježíš
kristus
to
znamená
přeloženo
nečisté
do
faktu
ta
veden
byl
schopen
unést
jordán
s
těmi
účinky
které
tam
nastaly
třicítka
jidášova
byl
schopen
zemřít
na
kříži
a
protože
ježíš
us
přesně
a
s
těmi
účinky
té
to
mělo
státní
smrti
a
se
standa
svatýho
jana
protože
ježíš
kristus
přesně
věděl
kdy
ten
moment
nastane
tak
dal
sousto
tam
to
nebylo
benzín
podal
sousto
tomu
jidášovi
za
tam
je
chybně
přetlumočit
by
to
stojí
na
že
jo.
Aby
u
dokázal
teď
ten
moment
nastal
a
tobě
předávám
sílu
abys
to
moh
provedl
on
se
zmařil
moc
zmařil
tuto
ku
té
potom
trojka
o
ty
tři
léta
toho
učitelství
aby
se
o
dostat
za
učitelství
lidské
k
určité
sví
duchem
svatým
na
lidském
učitelství
ano
že
to
tak
bez
do
vysvětleno
nebo
ještě
něco
co
se
teďka
vysvětlil
doufám
to
není
třeba
dáno
do
kladete
on
je
to
dozrání
toho
jidáše
a
nebo
dozrání
toho
ježíše
nebo
jak
to
je
upozorňuju
vás
že
z
toho
vesmíru.
Který
je
tam
symbolizována
dvanáctou
musí
být
jedna
dvanácti
na
vina
ta
nějaká
čas
o
který
jsem
nebudeme
ono
se
mohli
bavit
pomocí
celého
ježíšova
života
bychom
mohli
dokonale
pochopit
co
jidáš
ale
to
neuděláme
teď
to
momentu
protože
bychom
přetáhli
ale
stačí
říct
že
představuje
tu
část
vesmíru
která
je
určena
obětování
obou
stranu
obětování
přitom
něco
je
obětován
jedna
dvanácti
na
vesmíru
bude
obětován
aby
se
mohlo
zrodit
to
dokonale
spojení
a
je
obětován
svou
spodní
hranicí
který
jidáš
a
svou
horní
kterou
je
ježíš
obojí
současně
viděli
to
tam
viset
naší
penězi
v
tom
svým
mu
to
bylo
hezký
a
zároveň
by
se
ježíš
na
kříži
to
je
jeden
celek.
To
se
říká
se
jedna
nejlepší
vlastnosti
je
to
zaujatost
je
to
velice
důležité
bez
té
byto
nešlo
ale
kde
je
zdroj
to
zaujatosti
to
důležitější
vědě
to
je
v
bohu
on
je
zaujat
aby
to
stvoření
nebylo
jenom
stvořeno
nýbrž
aby
se
k
němu
vrátilo
a
z
této
zavedla
to
s
tím
mi
částečně
co
bereme
a
podle
toho
hodnotíme
se
jako
zaujaté
nebo
ne
zaujaté
a
tak
dále
tak
upozorňuju
vás
na
to
že
jsem
si
uvědomil
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
sem
nikdy
boha
nemiloval
a
že
jsem
se
tedy
zbytečně
trápil
devět
let
že
boha
nemiluju
a
bylo
dobře
že
jsem
se
nezačal
milovat
vědomě
stačilo
že
von
mě
miloval
že
to
se
mnou
vydržel
s
tím
svatým
devět
let
jinou
ještě
pořád
milovat
protože
jsem
ho
koníka
cítil
svatým
sám
ze
sebe
no
to
ne.
No
tak
myslím
že
jsem
to
vysvětlil
až
sem
nebo
je
to
je
vod
panna
maria
přivolila
jo
a
tím
jí
se
všechno
rozvinulo
vy
a
těch
si
vole
bylo
třeba
víc
než
to
základní
přivolení
panny
marie
to
taky
tak
bude
to
tam
sem
byl
teďka
pryč
to
tam
a
co
to
že
ale
vedle
toho
přivolení
je
třeba
vždycky
aby
následovalo
uskutečnění
tomu
se
pár
dvojic
kterým
k
sobě
patřím
přivolil
deset
družice
k
a
jenom
pět
bylo
schopno
uskutečnit
ten
vstup
a
to
je
jenom
sto
že
si
ně
ještě
není
nevěsta
k
čemu
všemu
musí
přivolit
nevěsta
a
co
všechno
musí
nevěsta
udělat
po
tom
aby
to
přivolení
bylo
reálné
o
tom
detailně
píše
svatá
terezie
v
hradu
nitra
protože
bere
tu
duši
jako
sloužena
že
nic
a
té
báječné
přirovnání.
Jenomže
vona
to
bere
postaru
že
když
se
potom
vezmou
takže
už
se
nemůžou
rozví
to
lito
nešlo
o
sání
pole
papeže
a
nevím
co
všecko
že
si
vo
to
prakticky
nešlo
o
eroze
ale
dneska
to
jde
velice
snadno
a
pro
tu
snadno
s
nehet
po
těchto
prostředcích
rozdej
se
že
zaujatostí
kterou
máte
byla
to
zcela
je
že
uskutečnitelné
nějakým
činem
je
zaujatost
buďte
za
ní
rádi
ale
není
li
uskutečňování
ihned
znamená
to
že
ztrácí
cílu
to
zaujat
ta
síla
ze
lotos
se
ztrácí
nebo
a
ta
síla
závaznosti
to
je
ta
síla
boží
která
je
v
tom
že
ona
je
to
formálně
zaujatost
ale
čím
dál
tím
víc
jenom
formální
kdy
přišlý
tam
zůstávali
v
klášteře
řečeno
česky
ale
byly
tam
jenom
tělem
a
nebyli
tam
duchem.
Jak
to
s
tím
se
nedá
tím
druhým
příkladem
jak
si
teďka
řekl
definovat
měl
zaujatosti
se
dá
definovat
jenom
tím
že
vede
buď
okamžité
nebo
dočasnému
nebo
odložena
uskutečnění
toho
co
si
to
udělal
ze
další
oci
od
nich
li
budu
ano
čili
rozhodnutí
které
je
důsledky
zaujatosti.
Musí
vést
k
uskutečnění
tou
kaly
marie
to
bylo
snadné
při
tom
prvním
rozhodnutí
že
totiž
začla
pracovat
k
tomu
aby
měla
dítě
a
když
neseme
pracovat
k
tomu
abychom
ze
sebe
zrodil
krista
pak
jsme
špatně
pochopili
zaujatost
to
se
nedá
překládat
do
podobný
slov
jako
jsou
udělal
ty
nýbrž
to
se
musí
za
tím
jít
a
když
jsem
nešel
někdy
hned
za
tím
jak
jsem
zjistil
co
mám
dělat.
A
tak
jsem
to
potom
musel
tvrdě
dohánět
a
nešlo
mi
to
protože
jsem
do
toho
musel
vložit
sebe
kdybych
byl
teďka
například
nedostal
tu
pomoc
hora
tak
jsem
začal
o
tu
čit
toho
momentu
do
toho
vkládat
sebe
a
já
bych
se
byl
opravdu
při
té
rychlost
že
jsem
to
chtěl
udělat
úvod
ale
protože
jsem
prostě
vystihl
tu
aspoň
za
sebou
mám
tuto
schopnost
že
to
není
země
a
že
já
bych
opravdu
přitom
padl
při
tom
způsob
o
to
vám
já
se
že
by
se
normální
člověk
padl
cit
rychlostí
tak
se
op
od
toho
boha
a
tím
jsem
vystihl
fakt
že
od
boha
to
pocházím
je
se
chopil
té
ruky
boží
mě
podávat
teprve
potom
by
se
začal
uskutečňovat
pomocí
boží.
Já
jsem
vám
říkal
jednodušším
způsobem
dříve
že
se
jednou
vyučoval
dvanáctou
hodinu
a
logaritmy
rovná
že
mi
to
báječně
šlo
protože
jsem
to
neměl
už
schopen
schopnost
dělat
vlastní
síly
já
jsem
to
král
byl
několikrát
u
konce
se
svými
silami
já
jsem
ale
se
stoho
nezneklidňovat
nýbrž
jsem
věděl
o
zdroji
tam
se
k
němu
obrátil
já
jsem
věděl
o
zdroji
své
zaujatosti
to
nejsem
já
to
je
on
on
je
zaujat
on
mě
miluje.
Kdo
to
najednou
začal
mělo
nebo
začal
se
milovat
v
sedmnácti
letech
no
pána
vaše
a
předtím
neznal
já
jsem
ho
neudržel
to
ne
a
já
mu
neznal
já
jsem
se
nestali
proti
němu
ale
ani
čárku
pro
něho
když
moje
rodina
chtěla
abych
já
věřil
tak
jsem
předstíral
že
věřím
no
to
vám
řeknu
to
bylo
to
byla
větší
práci
než
nepředstírat
a
věřit
a
to
jsem
dělal
do
sedmnácti
let
vod
tří
nebo
o
čtyřech
do
sedmnácti
let
tak
to
mě
svatá
terezie
pochválil
a
že
je
bylo
to
nejlepší
co
mě
přivedlo
k
sedmnáctým
roku
se
mi
tady
přivedl
k
sedmnáctém
roku
že
jsem
se
od
říkal
že
se
odříkal
a
švindlem
ten
se
odříkal
já
jsem
předstíral
něco.
Asi
jako
kdybych
předstíral
že
tento
život
je
všechno
pro
mě
a
věděl
jsem
že
pro
mě
vším
není
já
vám
tady
dávám
co
ne
na
ka
každou
chvilku
najevo
okatě
že
například
rodiče
mako
je
pro
mě
vše
zase
vám
záležet
na
tom
aby
to
tak
bylo
aby
se
takhle
viděli
abyste
mě
neviděl
jiného
člověka
než
jakým
jste
vy
ano
to
jsem
já
a
tím
se
vám
přibližuju
ježíši
ježíš
nimi
sjednána
všecko
a
všechny
těžkosti
svými
matkou
cítil
která
plakala
na
synem
prostě
byl
s
nimi
ve
všem
se
ve
všem
lidském
s
nimi
byl
byl
stoprocentním
člověkem
k
tomu
se
samo
sebou
musel
přimět
k
tomu
se
musel
přemluvit
vnitřně.
No
tak
myslím
že
už
by
to
bylo
vysvětleno
ne
nich
bylo
pošetilých
a
pět
bylo
rozumných
pošetilé
vzali
lampy
ale
ze
vzali
si
sebou
olej
rozumné
si
vzali
zábavy
o
jiná
dobách
zase
považ
to
nebude
tak
dlouho
trvat
jako
to
trvalo
tak
dát
ještě
mi
extempore
jsem
po
hamy
vono
se
to
těžko
trati
na
sklonil
česky
viď
o
to
by
bylo
asi
deset
rys
viď.
Jist
jenom
když
to
určitě
tak
já
se
pod
nám
já
jsem
ty
latiny
tolik
neměl
možno
já
jsem
měl
víc
protože
bylo
šest
hodin
týdne
ale
to
už
je
to
dávno
takže
pošetile
nám
by
zdali
protože
každá
vlastnost
která
se
v
člověku
objevuje
představuje
lapen
vlastností
takových
že
se
v
ní
dá
rozsvítí
světlo.
Vlastnost
která
ve
které
se
nedá
rostl
není
vlastnost
živého
člověka
nebo
života
na
světě
lidského
života
na
světě
protože
tam
musí
svítit
světlo
které
osvětluje
aspoň
tento
svět
a
pět
bylo
pošetile
to
znamená
vzali
si
sebou
lampy
jak
sem
se
dověděli
z
následujícího
ty
vám
by
taky
hořeli
čili
oni
byli
živi
ale
nevzali
sebou
zásobí
olej
tak
by
to
mělo
přesně
znít
jak
je
vidět
z
dalšího
nepřidávali.
Myslím
že
můžu
tady
dál
když
se
nich
nepřicházel
na
všechny
přišla
o
spali
a
usnuly
jestliže
člověk
čeká
na
to
má
naději
má
víru
že
bude
spasen
tak
při
tom
musí
usnout
to
znamená
to
znamená
musí
se
smířit
s
tím
že
pomocí
lidských
vlastností
pouze
se
nedočká
že
chtěl
lidský
vlastnostem
jako
takový
musí
být
něco
přidáno
musí
být
přidáno
olej
navíc
který
by
svítili
že
nic
chodí
ačkoliv
tento
nepotřebuje
ale
my
to
potřebujeme
musíte.
Tohleto
vám
bude
dělat
velkou
potíž
při
výkladu
svaté
terezie
hradu
nitra
velikou
proto
já
jsem
se
s
tím
nepa
nabral
jsem
to
pořád
neopakoval
to
to
řekl
jenom
vědou
a
víckrát
né
a
tam
je
služ
se
bohu
chvalte
boha
jako
by
vám
to
potřeboval
on
to
nepotřebuje
ale
my
to
potřebujeme
ho
chválit
my
potřebujeme
jemu
sloužit
maturitě
si
když
mu
sloužit
až
do
strhání
těla
tak
to
je
vaše
potřeba
ho
a
jeli
to
roztrhání
těla
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
protože
tělo
musí
někdy
taky
usnout
při
tom
únavou
aby
totiž
mohl
nastoupit
duch
aby
bylo
aspoň
slyšet
že
ženich
přichází
to
by
nejenom
nebylo
slyšet
by
neusnul.
Vůbec
tomu
by
nedošlo
prostě
z
toho
důvodu
že
nebyla
splněna
podmínka
spánku
ta
podmínka
spánku
z
ní
neočekávaně
nechtěně
nechtěně
o
bez
přípravy
konkrétní
na
to
aby
přišel
ta
přípravu
si
být
vzdálená
a
ne
blízká
k
tomu
aby
přišel
vzdálená
příprava
znamená
celým
životem
když
platí
není
celý
váš
život
když
se
k
tomu
odporujete
život
tak
to
z
této
důležitou
početnou
které
nemá
olej
pro
toho
ženicha.
Že
toto
jasné
protože
tohleto
je
strašně
důležitá
letí
moment
který
když
mu
nemůžete
rozumět
tak
se
vedete
vy
například
při
koncentraci
kterou
děláte
špatně
samosebou
protože
to
není
koncentrace
usínáte
ale
nepovažujte
to
za
tak
velkou
chybu
že
jste
osud
je
to
chyba
ale
ne
tak
velká
že
by
se
nedá
napravit
já
usínám
jako
dřevo
že
ano
koncentraci
nedělám
prostě
řeknu
ve
jménu
otce
i
syna
i
ducha
svatého
a
to
ho
už
ani
neřeknu
a
už
by.
Protože
už
jsem
vyslovil
jsem
potřeboval
já
jsem
myslel
a
svou
touhu
teďka
tomu
bohu
patřit
a
ne
jenom
stvořiteli
nejenom
vykupitele
ale
také
osvětitel
duchu
svatému
a
tak
se
vám
to
úplně
jinak
spí
než
normálně
a
já
se
tam
modlím
že
dokonale
spím
a
okolí
říká
tomu
nevěřím
že
chápu
ale
já
tomu
nevěřím
protože
já
to
neslyším
a
když
to
slyším
to
je
zle
toto
potom
uznám
teďka
jsem
asi
chápal
ale
protože
já
v
let
vyslýchá
krku
tak
nemůžu
pochopit
čím
to
je
teď
je
to
zase
protože
mluvím
tak
vyhne.
Já
jsem
je
to
zažil
že
mám
to
tam
pořádné
pro
té
ale
tam
mě
vyslechl
utek
to
sem
musel
mockrát
at
proč
to
tělo
chápe
to
prostě
nebudeme
si
to
se
stanu
tady
vyčítat
vzájemně
proč
von
chrápe
proč
já
chápou
a
že
já
napojí
na
ne
chrápe
to
tak
daleko
nesmí
do
těch
věcí
chápe
ne
všichni
stejnou
mírně
někdy
on
si
v
něj
někdy
na
silněji
a
tak
dále
já
ho
vědy
se
nesetká
ve
ve
své
téže
místnosti
té
důležité
a
že
pak
se
vzájemně
budím.
Je
zajímavý
že
poslední
dobou
budím
já
jsem
bude
v
pozemsky
ší
a
nešlo
o
asi
chápe
dokonale
ode
mě
nebo
ji
spí
dokonale
a
já
někdo
o
tu
dokonalou
proto
dokonalé
spaní
to
asi
dobře
řekl
před
spaním
ve
jménu
otce
syna
ducha
svatého
a
já
asi
jsem
to
říkal
možná
je
formálně
protože
to
říkám
denně
čili
on
se
asi
patrně
odevzdal
správně
projednal
boží
to
znamená
spánek
nemá
vypadat
tak
že
si
du
odpočinou
jenom
ale
tak
to
opírám
sem
ale
dole
nad
ně
toho
spánku
ale
když
se
by
to
odevzdám
upřímně
k
tomu
bohu
trojjediném.
Tak
jsem
v
jeho
stvořen
stvořitelské
činnosti
jeho
vykupitel
své
činnosti
ocitám
se
v
jeho
činnosti
ducha
svatého
a
to
je
to
co
by
za
mě
měl
spánek
zastat
co
já
vůbec
ne
za
stanu
během
běžného
života
protože
nějak
tomu
překážíme
nebudu
říkat
jak
tisíce
rozporem
já
tomu
překáží
ale
ve
spánku
je
útlum
mnohých
vlastností
mých
který
v
tom
ve
nepřekážely
a
proto
tomu
méně
překáží
aspoň
méně
a
když
neformálně
se
tomu
duchu
božímu
odevzdám
tak
je
naděje
že
jsem
se
nejenom
odpočinou
že
jsem
nabyl
nějaké
zkušenosti
takže
mohu
být
ráno
moudřejší
než
jsem
byl
večer.
Proto
rozsev
říkají
ráno
je
moudřejší
večera
protože
voni
dobře
vědí
aspoň
tento
to
první
řekl
že
se
tam
nabývá
nějaká
moudrost
a
oni
ruce
o
narozdíl
od
ostatních
slova
mo
nebo
narozdíl
od
nás
konkrétně
jsou
trpnější
než
jsme
my
schopné
větší
trpnosti
pak
by
vydržel
sedmdesát
let
to
letý
radosti
jo
který
voni
zažívali
a
na
to
musí
být
roz.
A
ona
to
tak
noc
není
špatná
o
jim
tam
měli
jedny
z
největších
mudrců
oklestit
teprve
časem
dovíme
a
o
kterých
věděl
ten
kdo
koho
jsme
citoval
já
vám
že
sem
na
to
taky
citoval
ne
že
tam
píše
o
tom
by
se
styděli
za
mudrce
ne
a
to
je
si
ale
to
to
řekl
ale
někdo
z
moderních
lidí
nových
který
dneska
se
s
ním
přiznat
k
tomu
že
se
kamenovali
u
nich
proroci
a
že
se
to
udělat
nemá
ne
nadále
tak.
Byli
trpní
a
jsou
trpný
víc
než
mi
ovšem
musí
být
tím
rovnováha
na
na
od
nás
trpného
člověka
a
měl
není
tam
rovnováha
strašně
moc
na
straně
trpnosti
no
a
není
taky
správné
tu
se
uprostřed
noci
rozhled
tři
proze
se
křitel
prosím
vás
že
i
ty
co
usnuly
a
oni
už
to
všechny
se
probudili.
Tak
buďte
bez
starosti
že
když
usnete
já
vás
ne
ne
nabádám
k
tomu
abyste
u
slovy
při
koncentraci
nebo
při
modlitbě
víte
ale
nabádá
k
ničemu
jinému
jestli
nesmíte
dělat
nic
to
ježíš
usnete
že
se
tolik
stalo
ale
namahám
za
příklad
kerninga
který
se
celou
celý
svůj
život
modlil
ve
stoje
protože
si
nebyl
jist
by
usnul
zabraňoval
spánku
jak
vše
otázka
jestli
nespal
stoje
tak
tak
je
to
možný
aspoň
trošku
a
on
se
modlil
moc
hodin
denně.
A
takže
to
se
kříž
že
nich
tu
je
je
temu
naproti
začátek
té
věty
kterou
cituju
van
ruisbroeka
že
nichž
je
tu
tedy
vy
jste
on
říká
to
znamená
pro
buďte
se
koukejte
že
jich
je
tu
jděte
mu
naproti
a
zase
není
tam
proč
tady
řečeno
abyste
mu
mohli
vyjít
si
samo
sebou
tak
on
tu
větu
doplňuje
z
toho
co
následuje
a
z
toho
co
předchází
na
takovou
souvisle
větu
kterou
budeme
potom
ruisbroeka
vykládat
vy
jste
ženich
přichází
vyjděte
mu
sví
ovšem
už
se
předpokládají
že
mají
vám
bych
osvícené
je
samozřejmé
čili
je
snad
dobře
že
to
řekla
dáme
celé
všechny
družičky
pro
city
a
dávali
do
pořádku
své
aby
to
řekl
je
dali
do
pořádku
své
to
znamená
ani
ty
třebas
to
byli
moudré
neměli
v
pořádku
já
i
na
vědomí.
Tu
řekli
ty
pošetilé
rozumným
dejte
nám
vrchu
oleje
naše
nám
kdo
asi
na
víte
že
svítili
ty
lampy
to
tam
nebylo
před
tím
řečeno
já
jsem
věděl
že
to
tam
je
napsáno
měli
všechny
osvícené
my
my
žijeme
všichni
i
svou
pošetilé
žijeme
i
svou
moudrostí
žijeme
z
obojího
sme
poctivě
živi
scestně
z
poloviny
z
tý
hlouposti
a
z
poloviny
svých
předností
tak
takový
lidský
život
takový
život
celý
život
dualismu
tam
jsou
to
ta
hlouposti
moudrost
jsou
rovnoceně
partnery
jako
všechny
páry
dvojic
který
jsou
milióny
jsou
rovnocennými
partnery
každá
část
té
dvojic
ano.
Prosím
vám
pi
to
probuzení
spočívá
v
tom
že
se
člověk
na
této
úrovni
na
této
nena
vyšší
nebo
na
nižší
při
odívá
opravňuje
svůj
oděv
ano
jestliže
on
má
svatební
oděv
a
to
je
jsou
to
je
to
světlo
a
to
je
ten
oděv
tech
družičky
to
zaručeně
byla
oddělená
jinak
než
normální
člověk
sváteční
byla
oddělená
ne
tak
ona
už
oddělená
sváteční
byla
ale
vono
bylo
třeba
to
všechno
ještě
upravit
takže
když
se
mluví
o
tom
jak
se
však
šel
ten
tomu
hospodáři
do
toho
domu
a
tak
on
se
musel
upravit
to
se
musel
mít
opásat
jak
je
tam
řečeno
no
tak
znamená
on
musel
upravit
ten
oděv
stačí
to
nestačí
to
je
ten
začlo
viďte.
A
ty
olivere
orto
krevní
program
je
tento
otčenáš
povznesení
mysli
k
bohu
to
když
člověk
nepovznese
my
bohu
tak
neopravil
svůj
šat
zůstává
roucha
nebo
tak
nějak
no
nejvíce
na
mě
a
roste
a
by
nemůžu
vás
zase
učim
velice
snadno
že
ano
ale
u
normálního
člověka
což
jsme
sem
já
ta
rozute
je
vidět
a
takhle
se
nesmí
nedal
přicházet
k
bohu
to
není
chvíle
projevit
leda
lístek
na
kterém
by
tě
nezáleželo
když
se
modlí
otčenáš
a
chceš
tam
přijď
království
tvé
to
musí
být
nějak
upraven
to
musíš
povznést
mysl
tak
vysoko
že
víš
že
sahá
až
do
nebe
do
stavu
ve
kterém
je
bůh
je
si
na
nebesích.
To
musí
být
uctivostí
veliká
po
tam
opraveno
eště
nebo
říká
se
tam
posvěť
se
jméno
tvé
se
vším
dohromady
i
tím
jménem
musí
být
člověk
připraven
je
zajímavý
já
jsem
nevěřil
opravdu
nevěřil
cosi
v
sedmnácti
a
nevěřím
do
dneška
a
já
jsem
nikdy
jméno
boží
nadarmo
nebral
nikdy
ne
já
si
netroufal
říct
třebas
ani
patra
kde
jsem
věděl
že
je
to
svatá
to
nějak
souvisí
s
bohem.
A
když
řekl
dneska
řekneme
jaký
vnouč
řekne
a
hra
se
to
liší
v
někde
ve
škole
nebo
já
nevím
kde
řeknu
prosím
tě
říkáš
svatá
taky
dycky
jmenuj
a
já
bych
ti
radil
říkám
petříkovi
když
je
příště
zakro
tak
řekni
svatá
terezko
a
řekni
hned
po
mostě
a
tím
otupí
to
nutné
říkání
slova
ska.
Protože
to
je
svatá
a
ta
chvíle
má
být
svatá
když
já
vyslovuji
třebas
modlitbu
nebo
se
přibližuji
k
bohu
nebo
chci
se
modlit
nebo
s
tím
mu
sloužit
konkrétně
něčím
svým
přes
další
buď
a
pro
něho
nebo
pro
bližního
jako
pro
boha
nebo
pro
boha
jako
pro
bližního
obojí
obsa
musí
to
by
má
být
uzavřenou
prov
to
tak
to
se
či
to
takhle
a
příprava
je
von
tomu
dobře
rozuměl
ten
člověk
to
je
potřeboval
svět
tak
každém
rohu.
Aby
člověk
ten
stav
do
kterého
se
dostává
tuhleto
pomocí
tohoto
podobenství
nebo
uskutečňování
tohoto
podobenství
aby
ho
poznal
jako
něco
co
je
předvídáno
jo
to
je
důležitý
takže
ono
to
není
jenom
čistokrevná
budoucnost
ale
je
to
míra
předvídat
temné
budoucnosti
rozumíš
asi
tak
on
byl
všech
podobenstvích
ukazuje
míru
předvídat
třeba
ne
budoucnosti
a
to
je
velice
malá
ale
ne
je
nějaká
a
tady
je
dost
dost
dobře
vyjádřeno
prosím
od
života
ježíše
krista
začínají
podobenství
ženě
která
vzala
něco
málo
kvas
ale
ve
dělal
do
třech
měsíce
to
je
přítomnost
nesmrtelné
duše
v
okamžiku
našeho
narození
se
při
měří
se
mouky
to
je
to
je
to
to
mírnosti
že.
Ského
bytí
a
vzala
něco
málo
kvas
to
je
nás
je
jenom
jiskru
a
má
tu
schopnost
že
pro
kvasí
pomocí
toho
malého
množství
kvas
všecko
co
je
tou
trojkou
roz
mírnosti
pro
jeho
změnit
mou
asi
tak
čili
prosím
vás
když
se
vám
to
takhle
řekl
možná
že
se
mýlím
na
tom
nezáleží
ale
já
tady
vidím
začátek
všech
podobenství
a
pro
mě
je
důležitější
ty
provest
nějak
srovnán
mít
nějak
se
vám
než
jako
vědět
že
toto
jediný
je
program
program
začíná
že
žena
té
program
než
že
to
není
tak
patrno
pro
analitika.
Proč
ná
tím
že
žena
vzala
něco
málo
vlastnit
a
dala
do
třech
měsíc
to
znamená
narodí
sme
se
a
tam
začíná
podobnost
našeho
života
lesní
našeho
života
a
všechno
za
podobenství
ježíšova
jsou
podobenství
našeho
života
ano
je
dávali
do
pořádku
svého
by
to
jsem
vysvětlil
tu
řekli
ty
pošetilé
rozumným
dejte
nám
toho
oleje
a
naše
lampy
dohasíná
ji
ale
rozumné
odpověděli
nemůžeme
nedostávalo
by
se
nám
ani
vám
jděte
raději
ke
kup
a
kup
tes.
To
je
do
sta
špatné
že
jim
pro
toto
poradili
je
to
koupit
nedá
ale
já
to
pociťuju
když
hlavně
když
na
mě
chce
někdo
nějakou
radu
která
má
osobní
charakter
a
já
mu
nemůžu
poradit
z
toho
důvodu
že
svý
osobní
těžkosti
neřešim
a
jak
tedy
mám
že
někoho
jiného
voni
tuhlety
družičky
osobní
těžkosti
nevešly
měli
je
vyřešené
měli
olej
já
ten
olej
mám
teďka
mi
řekněte
já
jsem
vyšel
z
praxe
protože
já
nemám
ty
problémy
os
hledat
nějaké
osobní
řešení
nějakých
osobní
záležitostí
nemám
je
od
sedmnáctých
let
ne
vodím
občas
se
o
čas
občas
né
taky
neměl
už
ale
jenom
občas
ale
potom
už
soustavně
čili
já
jsem
nikdy
nebyl
postaven
před
úkol
o
něčem
uvažovat
a
něco
řešit.
Takže
mně
v
koncentráku
říkali
moji
spolu
zní
prosím
tě
co
ty
tady
děláš
a
my
jsme
schopni
ani
stát
na
vlastních
nohách
jak
je
to
možný
ty
jsi
pečlivý
ty
si
zázračný
a
vůbec
ne
ty
věci
ve
mně
byli
vyřešen
a
oni
měli
dojem
děláš
víc
než
my
pokrokem
se
dělo
zázraky
a
tak
dále
a
protože
to
je
si
byli
řečeny
už
napřed
byli
vyřešena
než
jsem
se
do
tého
koncentráku
než
jsem
se
dostal
k
jednadvacátýho
jedenáctý
pardon.
Tam
to
byl
řečen
že
jsem
vyřešil
konec
světa
poslední
soud
byl
u
mě
vyřešen
a
když
se
rozhoduje
jako
celek
tak
partií
nebo
částečné
řešit
čase
a
ne
řečeno
všechna
už
dána
tak
tyto
moudré
měli
olej
usnuli
napřed
vyřešeno
co
tuhlety
vtělí
řešit
potom
až
až
to
nastane
asi
to
zase
když
nastane
situace
nějaká
nepříjemná
nebo
neřešitelná
tak
je
to
důkaz
že
se
mi
nevyřešil
že
nebo
nebyla
vyřešena
u
mě
napřed
než
vůbec
nestala
než
jsem
věděl
že
nějaká
nastane
jakéhokoliv
druhu.
Takže
dejme
tomu
ten
jste
se
přistihla
při
tom
při
té
po
té
operaci
a
při
těch
těžkostech
o
kterým
nebudu
lety
byli
jiný
ještě
jiný
o
druhu
že
mě
pocházela
síla
a
tedy
taky
klid
já
jsem
nebyl
na
to
připraven
a
nebe
se
převeden
proto
že
jsem
neměl
vlastní
silou
zasahovat
nebo
vlastní
vůli
zasahovat
do
toho
dění
já
jsem
do
toho
sahl
nosné
jedenáctý
tři
osmdesát
osm
sem
prudce
za
litoval
sebe
že
nejsem
situaci
svatý
terezie
z
avily.
Nic
si
jiného
než
neřekla
jsem
jak
to
má
být
u
mě
ale
ne
že
jsem
prudce
za
litoval
okamžitě
jsem
upadl
zlomilo
si
ruku
a
už
jsem
všecko
věděl
jenomže
za
to
to
bylo
to
byl
jedno
takových
špatných
řešení
jen
si
přál
a
nevěděl
že
jsem
co
si
přeju
které
jako
když
dejme
tomu
řekl
ježíš
v
té
matce
synu
sebevíc
nevíte
od
žádat
to
já
si
to
byl
nenajde
to
na
pravici
ne
to
kdybyste
věděli
co
žádáme
tak
byste
věděli
že
taky
musíte
neř
který
já
ponesu
se
schopný
ho
řešit
ne
svoji
člo
říkali
že
jo
ale
to
není
pravda
oni
si
mysleli
že
ano
to
se
mýlí.
Já
jsem
nebyl
schopen
né
ten
kříž
který
nesla
svatá
terezie
takže
závidět
ji
že
byla
kříska
a
že
měla
klid
následkem
toho
že
si
to
vod
třískali
a
on
dlouho
tečka
nemohli
to
a
byla
slabé
nátěr
tak
vona
si
lehla
na
zem
ale
ne
že
by
to
byla
hrálo
dostalo
pořádně
nařezáno
a
takže
ten
den
měla
pokoj
on
už
to
neopakoval
tak
na
mě
to
vlezlo
jiným
způsobem
to
zlomení
bylo
něco
jinýho
než
dostat
nařezáno
dostat
se
do
stavu
ve
kterém
se
nemohl
dělat
pro
co
předtím.
Já
jsem
nemohl
psát
dál
na
stroji
a
dávat
do
van
ty
úkoly
že
takže
měl
jsem
naštěstí
něco
nastřádal
a
takže
my
vadí
potom
co
se
mi
to
stalo
sem
odešla
na
všechny
strany
co
se
mi
napsáno
bylo
toho
už
dost
takže
jsem
měl
dojem
že
to
pořád
funguje
když
potom
jsem
jako
to
mi
došel
de
když
jsem
to
všechno
potřeboval
tak
se
musím
zase
něco
v
zásobě
a
na
to
sem
neměl
objektivní
podmínky
no.
Tak
v
tom
případě
mně
muselo
být
zhora
protože
ten
na
cestě
zhora
dolů
ukázáno
že
je
já
je
nemusím
mít
že
mně
budou
zjednány
ty
podmínky
já
si
nepotřebuju
přát
aby
mně
byli
zjednány
nebo
a
nebolela
abych
si
je
zjednal
kdyby
byl
nedostal
do
těla
ty
léky
kterými
tam
přinesli
tak
jsem
nemohl
pokračovat
tak
měl
pravdu
tady
doktor
že
říkal
tyhleta
stát
nebudeš
teď
by
má
chtěl
říct
jednu
věc
mně
se
ty
není
to
tam
je.
Sme
za
teď
když
od
v
proti
mě
to
osvícení
a
to
spojení
s
bohem
tak
nejme
že
musíme
přejít
přes
konec
světa
bylo
ztratí
svůj
život
nalezne
je
ježíš
kristus
nelhal
a
to
tam
nesmí
chybět
umíte
ztratit
svůj
život
bez
hlesu
a
bez
reptání
a
bez
otřes
neumíme
a
tak
tedy
nejenom
že
nemáte
právo
že
já
to
spojení
ale
máte
právo
toužit
beznadějně
to
už
beznadějně
potom
spojení.
To
tomu
se
museli
dopracovat
ti
učedníci
že
tři
roky
toužili
po
vlastní
spáse
a
ukázalo
se
to
být
beznadějné
ne
čili
já
to
dost
pohybu
dohromady
toužit
oni
toužili
beznadějně
ono
se
ukázalo
že
ta
její
touha
je
bez
nadějná
náš
mistr
tam
byl
potupně
popraven
že
ano
a
copak
my
tak
pak
vládneme
my
to
si
musím
uvědomit
ale
to
trvalo
tři
roky
tam
trvala
pauza
tři
roky
kde
jim
bylo
moc
dobře
a
to
já
vám
jsem
takový
nepřejete
že
jo
takovou
poutu
tou
ho
nepřeju.
No
takže
deme
oni
dřeli
řekli
oni
radil
špatně
ty
který
to
napřed
měli
jděte
si
koupit
to
že
a
posteli
orto
pozadu
se
to
nedá
zařídit
na
neče
se
k
tomu
nedá
nemůžete
přiblížit
když
to
nemáte
už
napřed
my
máme
mnoho
věcí
napřed
o
kterých
nevíme
a
to
je
hlavní
věc
je
že
jsme
se
tady
narodili
že
jsme
dospěli
že
jsme
dospěli
aspoň
fyzicky
to
je
to
co
máme
napřed
a
o
to
se
umět
opřít
znamená
dokonale
to
postavit
naruby
když
jsem
se
o
to
opřel
tak
sem
měl
dojem
že
umřu.
O
to
jsou
dospělo
ona
byla
sotva
dospělý
sem
byl
v
sedmnácti
letech
je
už
téměř
člověk
dospělý
ale
hranici
o
to
se
smrtí
to
bezprostřední
smrt
hrozila
čili
radit
takový
to
věci
to
byli
moudré
jenom
vůči
sobě
že
věděli
když
ta
když
to
tam
je
v
té
mám
pět
tak
je
to
v
pořádku
ale
říkáte
že
jak
to
tam
v
té
máme
když
to
tam
není
liší
když
já
se
od
toho
přitem
tohleto
je
správnější
než
jak
to
radili
tady
ty
moudré
protože
taky
říkají
tam
v
tom
shromáždění
těch
plzeňák
mystiků
co
si
tu
lásku
z
prstu
levici
sám
ne
to
zaujetí
si
nevyznáme
prstu
kolik
tady
a
takový
pomine
tak
to
je
špatný
to
znamená
olej
dojde
ne
to
je
špatné
čili
tady
není
recept.
Totiž
kdyby
byl
na
to
recept
tak
to
vůbec
vůbec
nejde
někomu
tady
nesmí
být
recept
musí
dojít
k
kons
ke
konci
světa
kde
všechno
špatné
ne
připravené
musí
být
zničeno
a
uvržen
navěky
do
temnot
nich
vnitřních
a
nejenom
zevní
a
pak
je
to
v
pořádku
pana
to
neplete
pořád
pod
nohy
něco
už
mnoho
věcí
nebudete
pod
nohy
co
se
plete
vám
já
by
jako
takový
těžkosti
jako
ty
neměl
příklad
dneska.
A
to
nejsem
nauka
nýbrž
to
je
dáno
tím
že
tam
mám
nějaký
ten
olej
až
mě
dojde
bude
zle
protože
on
dojde
protože
nemá
nikdo
tolik
oleje
aby
to
vydrželo
na
věky
on
musí
na
dalším
stupni
přidat
větší
odosobnění
přírodně
ší
sebezápor
když
chce
vyspat
čit
tím
sebezáporem
minulým
jako
že
voni
všichni
všechny
čekali
to
nestačilo
už
se
ukázat
že
tam
rozhled
nebyla
tábor
ten
který
neměl
vole
nebo
dohasínat
a
druhýho
měl
a
pak
ještě
tou
další
případy
to
tady
vědom
podobenství
všechno
není
ale
kdybych
jmenoval
všechna
podobenství
a
život
ježíše
krista
tak
byste
viděli
že
to
co
stačilo
ježíši
k
tomu
aby
se
dostal
do
jordánu
to
nestačilo
k
tomu
aby
se
dostal
na
kříž.
To
musel
přidat
velice
mnoho
k
tomu
z
odosobnění
aby
vzal
takovýho
jidáše
poslaného
třebas
od
boha
otce
to
se
mu
podařilo
ale
nepodařilo
se
mu
musel
to
ukázat
samozřejmě
dostal
se
na
ten
kříž
bez
těžkostí
odejmi
ode
mě
otče
tento
kalich
jeli
to
možné
neboť
se
mu
do
toho
nechtělo
se
nikomu
na
tom
nechce
já
jsem
vždycky
byl
připraven
vnitřně
zemřít
a
když
se
vyznávám
mě
přišlo
tak
jsem
utekl
nemohlo
to
ježíš
kristus
neutekl
ani
jednou
že
ano
a
měl
jenom
jednou
trápen
zahradě
tak
z
toho
si
nic
nedělejte.
Text view •
Help