EN | ES |

89-19A

89-19A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Je to se nedá nakoupit o toho nemám za zlý a to zapomenete a že to nebude to sledovat to se nakoupit nedá to se jenom zažít a kdybych vás měl přimět k tomu je to zažívali tak bych musel způsobit aby se to jenom neposlouchali no a to nemůžu dělat dneska v útrap nedožili soboty to může dělat podle domů protože to potom by že sednete po cestě že jo v nebezpečí tak to není koán člověk musí být manžele musí být v zemi musí i schodem otec který potřebuje kam. Oni ty něte si nakoupit to byl soucit o všem nepravým způsobem postaven prosím vlastnosti rozumíš nemysli si když si třebas dejme tomu vášní i zbyla známek to ty nejsi proto vole abyste nemysleli že to pořád na tebe tak to je souhrn nějaký vlastnosti který se který se uplatnil v tom sbírá test například jeho souhrn jaké druh jakého druhu pečlivosti nebo. Touhy něco shromáždit nebo vlastnit a to je jedna škatulku jednal pa a takových lampě úměrně zrovna tolik těch chybných pošetilých jako těch laoc to znamená jako těch lap jako těch celí nic nitru které mohou nás přivést k tomu bohu ovšem sama pane rozumíš to je jenom jenom souhrn ten souhrnně řečeno tak ty jsi třebas nevím jaký by si mohl být a to neurazil no si třebas pečlivý tak to je souhrn určitý vlastností člověk tady jiný vlastnosti a dohromady to na jedno a pečlivost lampy. Ale on tam musí být konkretizováno co v těch družičkách z nich dělá družičky tam postím olejem a s tím světlem prosím když tam bude dřevo rodička kulička tak to není k ničemu to musí mít lama olej a rozví seno a to je v každém lidském životě kdyby tam to bys to je napovídá panu ježíš kristus se mýlil tam moh mít jenom družičky a co copak olej a co pak lampy zbytečný tam musím nějaký obsah na družičky je to hlasné citový dobře jenom že potřebuje ještě trhat ramena ma podívej se berte jako že si složitá bytost a všechno svoji zevní kůži tu vidíme a všechno své nitro a to nevidíme ano jsem část toho nitra nazval třebas pečlivostí. A ta pečlivost může mít povahu být pečlivý vůči sobě a to si družičky která kole jenom pro sebe anebo může být povahu pečlivosti pro všechny takový si nikdy nebyl a to je ta pravá pečlivost že ano a nebo může být pečlivosti která i pro boha ženo především takže v tom přijmu říká bližním vidí službu pro boha. A to je to dobrý no se taky nevidí ne a jedničky která je před vsunut je to deset je to spojení vnitřní spojení boha tokem jim naznačeno že to spojení je jenomže není ve vědomí toho člověka ale deset je spojení člověka s bohem kdyby to byla nula pro nic není kdyby to ale ježíška tak se nás to netýká ale vono se to týká nuly lidské tak je to desítka a jestliže je to následování krista tak je to třináct kát těch deset. Tady je těch družice jak je tam před obrozené dvanácti učedníky kteří jsou více než družičky mi které následují ježíše krista to jsou nožičky následující rozumí to je pochod do do síně a tamto potřebuje zase nikoliv jedna nula nýbrž nepožádá a jedna jo. Dvanáct služebníků to znamená celý vesmír nikdo jiný není schopen je celý vesmír se k tomu bohu dostat vesmír v malém to člověk a musí tomu ale velet třinácti ježíš kristus to znamená nestvořený kdyby stvořené stvořeném bylo vedeno stvořeným oběti jsou slepý a padnou do jámy a to je zase jenom podobenstvím řečeno to co fakty ježíšova života je plně vidět. Kdyby to tak nebylo tak slepý slepého vede a protože tam ježíška před dvanáctou tak slepý slepého nevede nýbrž vidoucí nestvořený vede stvořené vede celý vesmír my každý za sebou máme celý vesmír on je v nás uvnitř malé ano mikrokosmos tomu říkáme umělecky než za mého nás a nás zároveň makrokosmos a. Tak se našeho třicítka do toho do radosti do toho jordánu ano on totiž dosáhl třicítky ježíš kristus to znamená přeloženo nečisté do faktu ta veden byl schopen unést jordán s těmi účinky které tam nastaly třicítka jidášova byl schopen zemřít na kříži a protože ježíš us přesně a s těmi účinky to mělo státní smrti a se standa svatýho jana protože ježíš kristus přesně věděl kdy ten moment nastane tak dal sousto tam to nebylo benzín podal sousto tomu jidášovi za tam je chybně přetlumočit by to stojí na že jo. Aby u dokázal teď ten moment nastal a tobě předávám sílu abys to moh provedl on se zmařil moc zmařil tuto ku potom trojka o ty tři léta toho učitelství aby se o dostat za učitelství lidské k určité sví duchem svatým na lidském učitelství ano že to tak bez do vysvětleno nebo ještě něco co se teďka vysvětlil doufám to není třeba dáno do kladete on je to dozrání toho jidáše a nebo dozrání toho ježíše nebo jak to je upozorňuju vás že z toho vesmíru. Který je tam symbolizována dvanáctou musí být jedna dvanácti na vina ta nějaká čas o který jsem nebudeme ono se mohli bavit pomocí celého ježíšova života bychom mohli dokonale pochopit co jidáš ale to neuděláme teď to momentu protože bychom přetáhli ale stačí říct že představuje tu část vesmíru která je určena obětování obou stranu obětování přitom něco je obětován jedna dvanácti na vesmíru bude obětován aby se mohlo zrodit to dokonale spojení a je obětován svou spodní hranicí který jidáš a svou horní kterou je ježíš obojí současně viděli to tam viset naší penězi v tom svým mu to bylo hezký a zároveň by se ježíš na kříži to je jeden celek. To se říká se jedna nejlepší vlastnosti je to zaujatost je to velice důležité bez byto nešlo ale kde je zdroj to zaujatosti to důležitější vědě to je v bohu on je zaujat aby to stvoření nebylo jenom stvořeno nýbrž aby se k němu vrátilo a z této zavedla to s tím mi částečně co bereme a podle toho hodnotíme se jako zaujaté nebo ne zaujaté a tak dále tak upozorňuju vás na to že jsem si uvědomil jednadvacátého jedenáctý třicet devět sem nikdy boha nemiloval a že jsem se tedy zbytečně trápil devět let že boha nemiluju a bylo dobře že jsem se nezačal milovat vědomě stačilo že von miloval že to se mnou vydržel s tím svatým devět let jinou ještě pořád milovat protože jsem ho koníka cítil svatým sám ze sebe no to ne. No tak myslím že jsem to vysvětlil sem nebo je to je vod panna maria přivolila jo a tím se všechno rozvinulo vy a těch si vole bylo třeba víc než to základní přivolení panny marie to taky tak bude to tam sem byl teďka pryč to tam a co to že ale vedle toho přivolení je třeba vždycky aby následovalo uskutečnění tomu se pár dvojic kterým k sobě patřím přivolil deset družice k a jenom pět bylo schopno uskutečnit ten vstup a to je jenom sto že si ještě není nevěsta k čemu všemu musí přivolit nevěsta a co všechno musí nevěsta udělat po tom aby to přivolení bylo reálné o tom detailně píše svatá terezie v hradu nitra protože bere tu duši jako sloužena že nic a báječné přirovnání. Jenomže vona to bere postaru že když se potom vezmou takže se nemůžou rozví to lito nešlo o sání pole papeže a nevím co všecko že si vo to prakticky nešlo o eroze ale dneska to jde velice snadno a pro tu snadno s nehet po těchto prostředcích rozdej se že zaujatostí kterou máte byla to zcela je že uskutečnitelné nějakým činem je zaujatost buďte za rádi ale není li uskutečňování ihned znamená to že ztrácí cílu to zaujat ta síla ze lotos se ztrácí nebo a ta síla závaznosti to je ta síla boží která je v tom že ona je to formálně zaujatost ale čím dál tím víc jenom formální kdy přišlý tam zůstávali v klášteře řečeno česky ale byly tam jenom tělem a nebyli tam duchem. Jak to s tím se nedá tím druhým příkladem jak si teďka řekl definovat měl zaujatosti se definovat jenom tím že vede buď okamžité nebo dočasnému nebo odložena uskutečnění toho co si to udělal ze další oci od nich li budu ano čili rozhodnutí které je důsledky zaujatosti. Musí vést k uskutečnění tou kaly marie to bylo snadné při tom prvním rozhodnutí že totiž začla pracovat k tomu aby měla dítě a když neseme pracovat k tomu abychom ze sebe zrodil krista pak jsme špatně pochopili zaujatost to se nedá překládat do podobný slov jako jsou udělal ty nýbrž to se musí za tím jít a když jsem nešel někdy hned za tím jak jsem zjistil co mám dělat. A tak jsem to potom musel tvrdě dohánět a nešlo mi to protože jsem do toho musel vložit sebe kdybych byl teďka například nedostal tu pomoc hora tak jsem začal o tu čit toho momentu do toho vkládat sebe a bych se byl opravdu při rychlost že jsem to chtěl udělat úvod ale protože jsem prostě vystihl tu aspoň za sebou mám tuto schopnost že to není země a že bych opravdu přitom padl při tom způsob o to vám se že by se normální člověk padl cit rychlostí tak se op od toho boha a tím jsem vystihl fakt že od boha to pocházím je se chopil ruky boží podávat teprve potom by se začal uskutečňovat pomocí boží. jsem vám říkal jednodušším způsobem dříve že se jednou vyučoval dvanáctou hodinu a logaritmy rovná že mi to báječně šlo protože jsem to neměl schopen schopnost dělat vlastní síly jsem to král byl několikrát u konce se svými silami jsem ale se stoho nezneklidňovat nýbrž jsem věděl o zdroji tam se k němu obrátil jsem věděl o zdroji své zaujatosti to nejsem to je on on je zaujat on miluje. Kdo to najednou začal mělo nebo začal se milovat v sedmnácti letech no pána vaše a předtím neznal jsem ho neudržel to ne a mu neznal jsem se nestali proti němu ale ani čárku pro něho když moje rodina chtěla abych věřil tak jsem předstíral že věřím no to vám řeknu to bylo to byla větší práci než nepředstírat a věřit a to jsem dělal do sedmnácti let vod tří nebo o čtyřech do sedmnácti let tak to svatá terezie pochválil a že je bylo to nejlepší co přivedlo k sedmnáctým roku se mi tady přivedl k sedmnáctém roku že jsem se od říkal že se odříkal a švindlem ten se odříkal jsem předstíral něco. Asi jako kdybych předstíral že tento život je všechno pro a věděl jsem že pro vším není vám tady dávám co ne na ka každou chvilku najevo okatě že například rodiče mako je pro vše zase vám záležet na tom aby to tak bylo aby se takhle viděli abyste neviděl jiného člověka než jakým jste vy ano to jsem a tím se vám přibližuju ježíši ježíš nimi sjednána všecko a všechny těžkosti svými matkou cítil která plakala na synem prostě byl s nimi ve všem se ve všem lidském s nimi byl byl stoprocentním člověkem k tomu se samo sebou musel přimět k tomu se musel přemluvit vnitřně. No tak myslím že by to bylo vysvětleno ne nich bylo pošetilých a pět bylo rozumných pošetilé vzali lampy ale ze vzali si sebou olej rozumné si vzali zábavy o jiná dobách zase považ to nebude tak dlouho trvat jako to trvalo tak dát ještě mi extempore jsem po hamy vono se to těžko trati na sklonil česky viď o to by bylo asi deset rys viď. Jist jenom když to určitě tak se pod nám jsem ty latiny tolik neměl možno jsem měl víc protože bylo šest hodin týdne ale to je to dávno takže pošetile nám by zdali protože každá vlastnost která se v člověku objevuje představuje lapen vlastností takových že se v rozsvítí světlo. Vlastnost která ve které se nedá rostl není vlastnost živého člověka nebo života na světě lidského života na světě protože tam musí svítit světlo které osvětluje aspoň tento svět a pět bylo pošetile to znamená vzali si sebou lampy jak sem se dověděli z následujícího ty vám by taky hořeli čili oni byli živi ale nevzali sebou zásobí olej tak by to mělo přesně znít jak je vidět z dalšího nepřidávali. Myslím že můžu tady dál když se nich nepřicházel na všechny přišla o spali a usnuly jestliže člověk čeká na to naději víru že bude spasen tak při tom musí usnout to znamená to znamená musí se smířit s tím že pomocí lidských vlastností pouze se nedočká že chtěl lidský vlastnostem jako takový musí být něco přidáno musí být přidáno olej navíc který by svítili že nic chodí ačkoliv tento nepotřebuje ale my to potřebujeme musíte. Tohleto vám bude dělat velkou potíž při výkladu svaté terezie hradu nitra velikou proto jsem se s tím nepa nabral jsem to pořád neopakoval to to řekl jenom vědou a víckrát a tam je služ se bohu chvalte boha jako by vám to potřeboval on to nepotřebuje ale my to potřebujeme ho chválit my potřebujeme jemu sloužit maturitě si když mu sloužit do strhání těla tak to je vaše potřeba ho a jeli to roztrhání těla tak je to v nejlepším pořádku protože tělo musí někdy taky usnout při tom únavou aby totiž mohl nastoupit duch aby bylo aspoň slyšet že ženich přichází to by nejenom nebylo slyšet by neusnul. Vůbec tomu by nedošlo prostě z toho důvodu že nebyla splněna podmínka spánku ta podmínka spánku z neočekávaně nechtěně nechtěně o bez přípravy konkrétní na to aby přišel ta přípravu si být vzdálená a ne blízká k tomu aby přišel vzdálená příprava znamená celým životem když platí není celý váš život když se k tomu odporujete život tak to z této důležitou početnou které nemá olej pro toho ženicha. Že toto jasné protože tohleto je strašně důležitá letí moment který když mu nemůžete rozumět tak se vedete vy například při koncentraci kterou děláte špatně samosebou protože to není koncentrace usínáte ale nepovažujte to za tak velkou chybu že jste osud je to chyba ale ne tak velká že by se nedá napravit usínám jako dřevo že ano koncentraci nedělám prostě řeknu ve jménu otce i syna i ducha svatého a to ho ani neřeknu a by. Protože jsem vyslovil jsem potřeboval jsem myslel a svou touhu teďka tomu bohu patřit a ne jenom stvořiteli nejenom vykupitele ale také osvětitel duchu svatému a tak se vám to úplně jinak spí než normálně a se tam modlím že dokonale spím a okolí říká tomu nevěřím že chápu ale tomu nevěřím protože to neslyším a když to slyším to je zle toto potom uznám teďka jsem asi chápal ale protože v let vyslýchá krku tak nemůžu pochopit čím to je teď je to zase protože mluvím tak vyhne. jsem je to zažil že mám to tam pořádné pro ale tam vyslechl utek to sem musel mockrát at proč to tělo chápe to prostě nebudeme si to se stanu tady vyčítat vzájemně proč von chrápe proč chápou a že napojí na ne chrápe to tak daleko nesmí do těch věcí chápe ne všichni stejnou mírně někdy on si v něj někdy na silněji a tak dále ho vědy se nesetká ve ve své téže místnosti důležité a že pak se vzájemně budím. Je zajímavý že poslední dobou budím jsem bude v pozemsky ší a nešlo o asi chápe dokonale ode nebo ji spí dokonale a někdo o tu dokonalou proto dokonalé spaní to asi dobře řekl před spaním ve jménu otce syna ducha svatého a asi jsem to říkal možná je formálně protože to říkám denně čili on se asi patrně odevzdal správně projednal boží to znamená spánek nemá vypadat tak že si du odpočinou jenom ale tak to opírám sem ale dole nad toho spánku ale když se by to odevzdám upřímně k tomu bohu trojjediném. Tak jsem v jeho stvořen stvořitelské činnosti jeho vykupitel své činnosti ocitám se v jeho činnosti ducha svatého a to je to co by za měl spánek zastat co vůbec ne za stanu během běžného života protože nějak tomu překážíme nebudu říkat jak tisíce rozporem tomu překáží ale ve spánku je útlum mnohých vlastností mých který v tom ve nepřekážely a proto tomu méně překáží aspoň méně a když neformálně se tomu duchu božímu odevzdám tak je naděje že jsem se nejenom odpočinou že jsem nabyl nějaké zkušenosti takže mohu být ráno moudřejší než jsem byl večer. Proto rozsev říkají ráno je moudřejší večera protože voni dobře vědí aspoň tento to první řekl že se tam nabývá nějaká moudrost a oni ruce o narozdíl od ostatních slova mo nebo narozdíl od nás konkrétně jsou trpnější než jsme my schopné větší trpnosti pak by vydržel sedmdesát let to letý radosti jo který voni zažívali a na to musí být roz. A ona to tak noc není špatná o jim tam měli jedny z největších mudrců oklestit teprve časem dovíme a o kterých věděl ten kdo koho jsme citoval vám že sem na to taky citoval ne že tam píše o tom by se styděli za mudrce ne a to je si ale to to řekl ale někdo z moderních lidí nových který dneska se s ním přiznat k tomu že se kamenovali u nich proroci a že se to udělat nemá ne nadále tak. Byli trpní a jsou trpný víc než mi ovšem musí být tím rovnováha na na od nás trpného člověka a měl není tam rovnováha strašně moc na straně trpnosti no a není taky správné tu se uprostřed noci rozhled tři proze se křitel prosím vás že i ty co usnuly a oni to všechny se probudili. Tak buďte bez starosti že když usnete vás ne ne nabádám k tomu abyste u slovy při koncentraci nebo při modlitbě víte ale nabádá k ničemu jinému jestli nesmíte dělat nic to ježíš usnete že se tolik stalo ale namahám za příklad kerninga který se celou celý svůj život modlil ve stoje protože si nebyl jist by usnul zabraňoval spánku jak vše otázka jestli nespal stoje tak tak je to možný aspoň trošku a on se modlil moc hodin denně. A takže to se kříž že nich tu je je temu naproti začátek věty kterou cituju van ruisbroeka že nichž je tu tedy vy jste on říká to znamená pro buďte se koukejte že jich je tu jděte mu naproti a zase není tam proč tady řečeno abyste mu mohli vyjít si samo sebou tak on tu větu doplňuje z toho co následuje a z toho co předchází na takovou souvisle větu kterou budeme potom ruisbroeka vykládat vy jste ženich přichází vyjděte mu sví ovšem se předpokládají že mají vám bych osvícené je samozřejmé čili je snad dobře že to řekla dáme celé všechny družičky pro city a dávali do pořádku své aby to řekl je dali do pořádku své to znamená ani ty třebas to byli moudré neměli v pořádku i na vědomí. Tu řekli ty pošetilé rozumným dejte nám vrchu oleje naše nám kdo asi na víte že svítili ty lampy to tam nebylo před tím řečeno jsem věděl že to tam je napsáno měli všechny osvícené my my žijeme všichni i svou pošetilé žijeme i svou moudrostí žijeme z obojího sme poctivě živi scestně z poloviny z hlouposti a z poloviny svých předností tak takový lidský život takový život celý život dualismu tam jsou to ta hlouposti moudrost jsou rovnoceně partnery jako všechny páry dvojic který jsou milióny jsou rovnocennými partnery každá část dvojic ano. Prosím vám pi to probuzení spočívá v tom že se člověk na této úrovni na této nena vyšší nebo na nižší při odívá opravňuje svůj oděv ano jestliže on svatební oděv a to je jsou to je to světlo a to je ten oděv tech družičky to zaručeně byla oddělená jinak než normální člověk sváteční byla oddělená ne tak ona oddělená sváteční byla ale vono bylo třeba to všechno ještě upravit takže když se mluví o tom jak se však šel ten tomu hospodáři do toho domu a tak on se musel upravit to se musel mít opásat jak je tam řečeno no tak znamená on musel upravit ten oděv stačí to nestačí to je ten začlo viďte. A ty olivere orto krevní program je tento otčenáš povznesení mysli k bohu to když člověk nepovznese my bohu tak neopravil svůj šat zůstává roucha nebo tak nějak no nejvíce na a roste a by nemůžu vás zase učim velice snadno že ano ale u normálního člověka což jsme sem ta rozute je vidět a takhle se nesmí nedal přicházet k bohu to není chvíle projevit leda lístek na kterém by nezáleželo když se modlí otčenáš a chceš tam přijď království tvé to musí být nějak upraven to musíš povznést mysl tak vysoko že víš že sahá do nebe do stavu ve kterém je bůh je si na nebesích. To musí být uctivostí veliká po tam opraveno eště nebo říká se tam posvěť se jméno tvé se vším dohromady i tím jménem musí být člověk připraven je zajímavý jsem nevěřil opravdu nevěřil cosi v sedmnácti a nevěřím do dneška a jsem nikdy jméno boží nadarmo nebral nikdy ne si netroufal říct třebas ani patra kde jsem věděl že je to svatá to nějak souvisí s bohem. A když řekl dneska řekneme jaký vnouč řekne a hra se to liší v někde ve škole nebo nevím kde řeknu prosím říkáš svatá taky dycky jmenuj a bych ti radil říkám petříkovi když je příště zakro tak řekni svatá terezko a řekni hned po mostě a tím otupí to nutné říkání slova ska. Protože to je svatá a ta chvíle být svatá když vyslovuji třebas modlitbu nebo se přibližuji k bohu nebo chci se modlit nebo s tím mu sloužit konkrétně něčím svým přes další buď a pro něho nebo pro bližního jako pro boha nebo pro boha jako pro bližního obojí obsa musí to by být uzavřenou prov to tak to se či to takhle a příprava je von tomu dobře rozuměl ten člověk to je potřeboval svět tak každém rohu. Aby člověk ten stav do kterého se dostává tuhleto pomocí tohoto podobenství nebo uskutečňování tohoto podobenství aby ho poznal jako něco co je předvídáno jo to je důležitý takže ono to není jenom čistokrevná budoucnost ale je to míra předvídat temné budoucnosti rozumíš asi tak on byl všech podobenstvích ukazuje míru předvídat třeba ne budoucnosti a to je velice malá ale ne je nějaká a tady je dost dost dobře vyjádřeno prosím od života ježíše krista začínají podobenství ženě která vzala něco málo kvas ale ve dělal do třech měsíce to je přítomnost nesmrtelné duše v okamžiku našeho narození se při měří se mouky to je to je to to mírnosti že. Ského bytí a vzala něco málo kvas to je nás je jenom jiskru a tu schopnost že pro kvasí pomocí toho malého množství kvas všecko co je tou trojkou roz mírnosti pro jeho změnit mou asi tak čili prosím vás když se vám to takhle řekl možná že se mýlím na tom nezáleží ale tady vidím začátek všech podobenství a pro je důležitější ty provest nějak srovnán mít nějak se vám než jako vědět že toto jediný je program program začíná že žena program než že to není tak patrno pro analitika. Proč tím že žena vzala něco málo vlastnit a dala do třech měsíc to znamená narodí sme se a tam začíná podobnost našeho života lesní našeho života a všechno za podobenství ježíšova jsou podobenství našeho života ano je dávali do pořádku svého by to jsem vysvětlil tu řekli ty pošetilé rozumným dejte nám toho oleje a naše lampy dohasíná ji ale rozumné odpověděli nemůžeme nedostávalo by se nám ani vám jděte raději ke kup a kup tes. To je do sta špatné že jim pro toto poradili je to koupit nedá ale to pociťuju když hlavně když na chce někdo nějakou radu která osobní charakter a mu nemůžu poradit z toho důvodu že svý osobní těžkosti neřešim a jak tedy mám že někoho jiného voni tuhlety družičky osobní těžkosti nevešly měli je vyřešené měli olej ten olej mám teďka mi řekněte jsem vyšel z praxe protože nemám ty problémy os hledat nějaké osobní řešení nějakých osobní záležitostí nemám je od sedmnáctých let ne vodím občas se o čas občas taky neměl ale jenom občas ale potom soustavně čili jsem nikdy nebyl postaven před úkol o něčem uvažovat a něco řešit. Takže mně v koncentráku říkali moji spolu zní prosím co ty tady děláš a my jsme schopni ani stát na vlastních nohách jak je to možný ty jsi pečlivý ty si zázračný a vůbec ne ty věci ve mně byli vyřešen a oni měli dojem děláš víc než my pokrokem se dělo zázraky a tak dále a protože to je si byli řečeny napřed byli vyřešena než jsem se do tého koncentráku než jsem se dostal k jednadvacátýho jedenáctý pardon. Tam to byl řečen že jsem vyřešil konec světa poslední soud byl u vyřešen a když se rozhoduje jako celek tak partií nebo částečné řešit čase a ne řečeno všechna dána tak tyto moudré měli olej usnuli napřed vyřešeno co tuhlety vtělí řešit potom to nastane asi to zase když nastane situace nějaká nepříjemná nebo neřešitelná tak je to důkaz že se mi nevyřešil že nebo nebyla vyřešena u napřed než vůbec nestala než jsem věděl že nějaká nastane jakéhokoliv druhu. Takže dejme tomu ten jste se přistihla při tom při po operaci a při těch těžkostech o kterým nebudu lety byli jiný ještě jiný o druhu že pocházela síla a tedy taky klid jsem nebyl na to připraven a nebe se převeden proto že jsem neměl vlastní silou zasahovat nebo vlastní vůli zasahovat do toho dění jsem do toho sahl nosné jedenáctý tři osmdesát osm sem prudce za litoval sebe že nejsem situaci svatý terezie z avily. Nic si jiného než neřekla jsem jak to být u ale ne že jsem prudce za litoval okamžitě jsem upadl zlomilo si ruku a jsem všecko věděl jenomže za to to bylo to byl jedno takových špatných řešení jen si přál a nevěděl že jsem co si přeju které jako když dejme tomu řekl ježíš v matce synu sebevíc nevíte od žádat to si to byl nenajde to na pravici ne to kdybyste věděli co žádáme tak byste věděli že taky musíte neř který ponesu se schopný ho řešit ne svoji člo říkali že jo ale to není pravda oni si mysleli že ano to se mýlí. jsem nebyl schopen ten kříž který nesla svatá terezie takže závidět ji že byla kříska a že měla klid následkem toho že si to vod třískali a on dlouho tečka nemohli to a byla slabé nátěr tak vona si lehla na zem ale ne že by to byla hrálo dostalo pořádně nařezáno a takže ten den měla pokoj on to neopakoval tak na to vlezlo jiným způsobem to zlomení bylo něco jinýho než dostat nařezáno dostat se do stavu ve kterém se nemohl dělat pro co předtím. jsem nemohl psát dál na stroji a dávat do van ty úkoly že takže měl jsem naštěstí něco nastřádal a takže my vadí potom co se mi to stalo sem odešla na všechny strany co se mi napsáno bylo toho dost takže jsem měl dojem že to pořád funguje když potom jsem jako to mi došel de když jsem to všechno potřeboval tak se musím zase něco v zásobě a na to sem neměl objektivní podmínky no. Tak v tom případě mně muselo být zhora protože ten na cestě zhora dolů ukázáno že je je nemusím mít že mně budou zjednány ty podmínky si nepotřebuju přát aby mně byli zjednány nebo a nebolela abych si je zjednal kdyby byl nedostal do těla ty léky kterými tam přinesli tak jsem nemohl pokračovat tak měl pravdu tady doktor že říkal tyhleta stát nebudeš teď by chtěl říct jednu věc mně se ty není to tam je. Sme za teď když od v proti to osvícení a to spojení s bohem tak nejme že musíme přejít přes konec světa bylo ztratí svůj život nalezne je ježíš kristus nelhal a to tam nesmí chybět umíte ztratit svůj život bez hlesu a bez reptání a bez otřes neumíme a tak tedy nejenom že nemáte právo že to spojení ale máte právo toužit beznadějně to beznadějně potom spojení. To tomu se museli dopracovat ti učedníci že tři roky toužili po vlastní spáse a ukázalo se to být beznadějné ne čili to dost pohybu dohromady toužit oni toužili beznadějně ono se ukázalo že ta její touha je bez nadějná náš mistr tam byl potupně popraven že ano a copak my tak pak vládneme my to si musím uvědomit ale to trvalo tři roky tam trvala pauza tři roky kde jim bylo moc dobře a to vám jsem takový nepřejete že jo takovou poutu tou ho nepřeju. No takže deme oni dřeli řekli oni radil špatně ty který to napřed měli jděte si koupit to že a posteli orto pozadu se to nedá zařídit na neče se k tomu nedá nemůžete přiblížit když to nemáte napřed my máme mnoho věcí napřed o kterých nevíme a to je hlavní věc je že jsme se tady narodili že jsme dospěli že jsme dospěli aspoň fyzicky to je to co máme napřed a o to se umět opřít znamená dokonale to postavit naruby když jsem se o to opřel tak sem měl dojem že umřu. O to jsou dospělo ona byla sotva dospělý sem byl v sedmnácti letech je téměř člověk dospělý ale hranici o to se smrtí to bezprostřední smrt hrozila čili radit takový to věci to byli moudré jenom vůči sobě že věděli když ta když to tam je v mám pět tak je to v pořádku ale říkáte že jak to tam v máme když to tam není liší když se od toho přitem tohleto je správnější než jak to radili tady ty moudré protože taky říkají tam v tom shromáždění těch plzeňák mystiků co si tu lásku z prstu levici sám ne to zaujetí si nevyznáme prstu kolik tady a takový pomine tak to je špatný to znamená olej dojde ne to je špatné čili tady není recept. Totiž kdyby byl na to recept tak to vůbec vůbec nejde někomu tady nesmí být recept musí dojít k kons ke konci světa kde všechno špatné ne připravené musí být zničeno a uvržen navěky do temnot nich vnitřních a nejenom zevní a pak je to v pořádku pana to neplete pořád pod nohy něco mnoho věcí nebudete pod nohy co se plete vám by jako takový těžkosti jako ty neměl příklad dneska. A to nejsem nauka nýbrž to je dáno tím že tam mám nějaký ten olej dojde bude zle protože on dojde protože nemá nikdo tolik oleje aby to vydrželo na věky on musí na dalším stupni přidat větší odosobnění přírodně ší sebezápor když chce vyspat čit tím sebezáporem minulým jako že voni všichni všechny čekali to nestačilo se ukázat že tam rozhled nebyla tábor ten který neměl vole nebo dohasínat a druhýho měl a pak ještě tou další případy to tady vědom podobenství všechno není ale kdybych jmenoval všechna podobenství a život ježíše krista tak byste viděli že to co stačilo ježíši k tomu aby se dostal do jordánu to nestačilo k tomu aby se dostal na kříž. To musel přidat velice mnoho k tomu z odosobnění aby vzal takovýho jidáše poslaného třebas od boha otce to se mu podařilo ale nepodařilo se mu musel to ukázat samozřejmě dostal se na ten kříž bez těžkostí odejmi ode otče tento kalich jeli to možné neboť se mu do toho nechtělo se nikomu na tom nechce jsem vždycky byl připraven vnitřně zemřít a když se vyznávám přišlo tak jsem utekl nemohlo to ježíš kristus neutekl ani jednou že ano a měl jenom jednou trápen zahradě tak z toho si nic nedělejte.

Download XMLDownload textWaveform view