Waveform view
89-11B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Ale
teď
to
musím
napravit
nějak
aspoň
pro
tuto
chvíli
aby
to
bylo
celistvé
jestliže
ta
jeptiška
nalezne
na
čtvrtém
stupni
styk
s
vůlí
boží
tím
že
se
od
dala
napřed
svou
vůlí
vůli
boží
a
potom
od
své
vůle
opustila
co
je
to
opustit
od
vlastní
vůle
nový
dá
se
co
je
to
opustit
od
vlastní
vůle
i
od
té
oddané
vůli
protože
já
to
leknu
podle
svýho
to
jsem
taky
do
té
mystiky
byl
pravém
bohem
jedině
jim
já
jsem
nechtěl
dělat
žádnou
koncentraci
žádnou
modlitbu
jsem
nechtěl
dělat
taky
se
jí
nedělal
to
co
jsem
se
modlil
to
byl
jenom
zůstat
rodině
to
nebylo
kvůli
modlení
tak.
Já
jsem
na
tomto
přechodu
záhy
a
vždycky
znovu
a
ne
jednou
mockrát
přestal
být
schopnost
se
modlit
slovně
takže
se
zastavila
moje
vůle
ve
všech
projevech
řeč
je
projev
lidské
vůle
totiž
my
mluvíme
se
čí
která
není
projevem
lidské
vůle
to
je
velice
těžko
vysvětlitelné
ale
vedle
vůle
k
řeči
je
taky
řeč
pro
kterou
nepotřebuje
mít
vůli
potřeme
varovat
vůli
zase
mohla
to
zkušenost
že
když
jsem
mluvil
v
mládí
touto
řečí
ještě
tak
do
čtyr
do
pěti
let.
Tak
mě
rozuměla
zvířata
nejenom
určitý
druh
ví
ale
všechna
zvířata
mi
rozuměla
protože
to
byla
jejich
vrozená
řeč
jejich
vrozená
řeč
kterou
oni
vzduch
zařízení
který
měli
k
dispozici
a
bohem
mentální
nedo
nerozpoltí
nemohli
celou
zvanou
jenom
pasívně
jenom
trpně
takže
voni
mně
rozuměli
ale
mezi
sebou
zítra
všechny
nerozuměli
protože
aktivně
to
nešlo
víře
není
nemáte
schopnosti
se
ek
ale
každý
z
vás
tuto
řeč
je
nositelem
této
řeči
vrozené
která
není
vám
není
mám
dána
z
vaší
vůle
ta
ta
prostě
ve
vás
je
jenomže
dávno
za
vá
ta
tou
řečí
které
se
s
naučili
svou
vlastní
vůlí
když
jste
museli
poslouchat
rodiče
a
své
okolí
jak
mluví
a
podle
toho
se
naučili
třeba
česky
a
takže
je
malinký
rozdíl
mezi
člověkem
který
mu
by
třebas
česky
a
tedy
mluví
anglicky
nebo
japonský
to
je
všechno
naučené
všechny
to
slabou
je
samotě
té
řeči
která
je
obsahová.
Já
jsem
si
všiml
jak
jsem
vám
říkal
některým
nedávno
že
jedno
dítě
touto
řečí
promluvilo
a
označilo
tím
tole
mus
prosím
projevu
neexistoval
když
ta
řeč
tam
ten
sti
nevzniká
to
součást
tvořen
ho
ale
pro
bu
vy
tam
neměl
mít
to
to
je
něco
nového
že
tam
je
neměli
pojmenování
on
tam
má
pojmenování
já
jsem
zase
nad
tím
že
trestám
pojmenování
a
to
dítě
zřejmě
tou
řečí
mluvilo
a
ohle
s
byli
s
tím
smíření
a
nenapovídali
tomu
děti
nemluv
takle
co
to
je
to
je
tole
budu
za
to
ani
tam
začíná
to
končí
to
a
já
by
to
prostředek
jsem
zapomněl
že
to
měl
hned
psal
a.
Není
to
maminka
nejenom
že
to
si
to
s
tím
svým
jisto
jenom
to
delší
slovo
ale
hezký
všechno
tam
vysvětluje
to
slova
levice
že
je
to
vedení
shora
vy
ma
proudy
a
že
to
působí
na
konat
dole
to
je
v
tom
názvu
tak
krásně
zachyceno
že
jsem
žasl
jakou
přednost
má
tato
nenaučí
vrozená
ze
proti
naší
cokoliv
se
vyskytne
na
světě
budoucnosti
kdykoliv
to
už
má
tam
v
ní
pojmenování.
To
je
to
dítě
přesvědčen
o
mnoha
věcech
já
sem
myslel
že
to
je
jako
řeč
která
nestačí
na
dnešek
a
proto
je
dobře
že
jsme
jí
zapomněli
ne
já
si
troufám
říct
že
kdybychom
jednou
začli
mluvit
kdyby
výchova
je
tedy
vypadá
tak
že
bychom
jí
ho
nenechali
zapomenout
na
že
bychom
nenapovídali
ne
zakazovali
nemluv
takle
mě
maminka
měla
co
dělat
se
mnou
aby
mě
ta
kázala
proto
řečí
mluvit
protože
jak
jsem
nebyl
hlídá
tak
jsem
za
se
mluvil
tohoto
řečí
se
zvířaty
protože
když
jsem
mluvil
štěbetal
husami
tak
mě
nerozuměl
pes.
A
nerozuměla
mě
kráva
a
když
jsem
mluvil
touto
žít
tak
je
to
nějak
kráva
pes
ž
husy
ale
jsou
tam
ještě
specielní
vrozené
taky
řeči
přizpůsobení
těm
mluvim
a
té
inteligenci
toho
dotyčného
tvora
a
to
je
na
roubována
na
úroveň
to
organismu
kdežto
tato
řeč
vrozená
celá
není
naroubovalo
na
úroveň
organismu
nýbrž
existuje
jako
taková.
Tak
to
jsem
potřeboval
lítost
sem
tam
nemínil
původně
říkat
ale
je
to
zajímavý
protože
jednou
by
se
mohlo
stát
že
by
naši
psychologie
věděli
jak
na
to
aby
dítě
nezapomněl
a
tohleto
řeč
a
kdyby
se
to
stalo
jak
se
to
jednou
stane
ale
to
už
tady
dám
nebudeme
to
bude
třeba
staletí
vývoje
než
se
to
ten
psychologie
takhle
jedna
z
dítětem
tak
se
nepromarnil
první
tři
roky
a
nepromarnil
se
to
hlavní
ve
vývoji
toho
dítěte
když
ono
se
bude
stýkat
s
přírodou
a
se
vším
jiným
touto
řečí
která
je
daleko
obsažnější
a
pořizuje
ty
síly
v
té
přírodě
například
touto
řečí
já
jsem
se
zachránil
naživu.
Neboť
jsem
vyslovoval
el
a
to
v
té
řeči
znamená
krásnou
kladnou
žlutou
barvu
se
základ
zem
výkyvů
například
tlaku
krevní
ho
nebo
půdu
nebo
tak
takže
pro
člověka
to
znamená
tohleto
pro
někoho
jiného
pro
je
tak
jako
to
znamená
něco
jiného
pro
tu
husu
to
znamená
lékaře
vůbec
takže
tím
že
štěbetal
ustavičně
léčí
ta
jenom
ne
to
se
jenom
eště
etak
když
takhle
usínají
tak
oni
si
štěbetal
si
po
sobě
si
nic
vy
sebou
neříkají
sem
si
zjistil
nýbrž
to
prostě.
Se
učí
klidné
mu
přechodu
mezi
stavem
viděním
a
mezi
rancem
který
patří
do
třetí
úrovní
a
tento
krista
patří
do
první
úrovně
a
voni
překonají
ten
přechod
přes
vyvodí
přes
za
astrálně
jdou
to
do
úrovně
do
třetího
do
třetí
podobě
a
tam
už
nemají
tělo
tam
jsou
v
ráji
už
musím
samo
sebou
zvířecím
a
tam
kdyby
byl
kdokoliv
nás
ať
by
byl
ven
tak
by
neměl
tělo
a
nechtěl
by
nikoho
žrát
a
aby
byl
housenku
tak
by
byl
víc
než
housenku
tam
a
neměl
by
tělo
huntě
by
vůbec
tělo
měl
by
jenom
to
světlo
té
úrovně
a
to
je
žluté.
Tak
to
z
toho
jsem
poznal
když
jsem
potom
čet
mu
kdy
ho
později
že
moc
daleko
to
nevede
při
té
metr
lidské
a
při
tom
z
tím
světlem
to
něco
to
přikazuje
něco
to
přikazuje
přikazuje
to
máš
před
sebou
vyšší
úrovně
a
může
se
do
nich
dostat
a
měl
by
podle
těchto
vyšších
úrovní
už
jednat
takže
nehodí
kteří
to
uvědomili
co
tam
zažívají
vychází
odtamtud
změněným
roznese
a
takhle
kdybych
levou
kecal
tak
by
se
vůbec
nedostal
šlo
ve
terezy
tak
vždycky
mně
to
zadrhne
tím
někoho
pet
a
já
budu
vědět
že
nemám
jako
odcházet
tak
teď
to
je
začne
široká
oblast
tudleto
a
já
lidu
každýho
slova
který
neřeknu
protože
to
pro
vás
novinka
si
to
je
také
spojité
to
sem
moc
z
toho
řekl
ale
takhle
spojíte
jsem
třebas
neříkal.
A
teď
to
potřebujete
po
spojovat
až
nakonec
šestého
začátek
sedmého
stupně
to
je
tedy
moc
daleko
a
držte
mi
palce
kope
je
mi
a
dělali
je
se
mnou
co
chcete
ne
dovolte
mi
abych
zůstal
trčet
na
nějaké
úrovni
tady
dejme
tomu
zvířat
nebo
to
bych
nerad
takže
oni
si
mluví
modlitbu
oni
vědí
že
jsem
neumí
modlit
že
se
o
tu
modlitbu
snaží
a
vědí
ta
pravá
modlitba
přichází
od
boha
toho
ni
všechno
ví
napřed
do
ne
jako
myslet
snažíme
až
do
ztracena
nemožně
o
to
abychom
to
sami
dokázali
prosím
vás
do
potom
na
budete
pocit
méněcennosti
neprávem
že
to
nikdo
nedokáže
ani
já
ani
vy.
Ale
jsou
tady
události
v
tom
životě
které
nepochází
z
nás
a
tak
dále
a
ty
dokážou
víc
než
co
my
to
sem
na
to
dostaneme
až
poslední
fázi
toho
výkladu
takže
jsem
eště
opakuji
když
se
dostali
svou
vůlí
tak
daleko
kam
mohli
tak
klidně
no
návod
svaté
terezie
v
tomto
případě
odpouštějí
vlastní
vůlí
nebo
dávají
se
svou
vůlí
vůli
boží
a
to
mu
říká
no
když
pán
chce
tak
se
ta
vodit
podaří
když
se
mu
zalíbí
tak
nás
do
těch
mystických
výšek
dovede
to
není
žádný
zalíbení
přátel
pán
bůh
není
člověk
který
vona
to
musela
jít
takhle
říkat
to
že
mi
věřili
starozákonně
tam
se
pán
bůh
mě
valdo
starým
zákoně
tam
pojal
někým
zalíbení
ne
po
na
se
za
neře
ačkoliv
původně
mě
vzali
by
měl
a
tak
dále
prosím
vás
má
končil
sem
tam
že
jsem
říkal
že
z
toho
v
té
snahy
vlastní
vůli
se
modlit
což
je
snaha
dobrá
a
až
do
třetího
stupně
vedoucí
se
musí
přejít
do
oddanosti
vůli
vůle
lidské
do
vůle
boží
a
tato
oddanost
musí
být
nakonec
totální.
To
znamená
když
oddanost
tak
se
musím
umět
zříct
i
té
řeči
kterou
se
modlím
a
to
neznamená
že
bych
znovu
nezačal
řeči
až
se
modlím
ale
když
mně
to
nejde
tak
z
toho
nejsem
zoufalý
nýbrž
budu
vidět
že
je
to
zásad
vyšší
vůle
která
má
moc
na
dvou
osobní
vůlí
že
se
mi
konečně
zmocňuje
tak
budu
plesat
a
ne
jako
já
já
jsem
byl
z
toho
nešťasten
že
mě
nešlo
říkat
něco
tité
modlitby
a
opakovaně
a
čím
dál
dříve
když
jsem
začal
tu
modlitbu
hned
třeba
na
začátku
její
jsem
přestal
mít
schopnost
něco
říkat.
A
ta
se
schopnost
něco
myslet
to
bylo
zvláště
ke
todleto
protože
to
že
myslím
to
je
odvozeno
mysli
boží
která
nemyslí
našem
smyslu
pán
bůh
nemiluje
ne
v
našem
smyslu
lidském
nemyslím
naše
lidské
smyslu
nenávidí
nemá
rád
není
nemá
zdáli
by
nemá
mi
sem
zalíbení
čem
odporu
jak
se
to
líčí
ve
starém
zákoně
a
ona
je
nemohla
nestarat
zákona
trhat
na
musela
tam
nechat
to
etak
její
postavení
a
to
všechno
měl
za
sebou
když
to
psal
ale
nesmím
to
dát
na
něho
ona
se
musela
stavět
do
stavu
pokorného
člověka
který
pokorně
přijímám
na
sebe
stav
těch
svých
podřízení
a
to
udělá
bezvadně
takže
hlavní
součást
jí
pokoji
spočívá
v
tom
že
se
při
způsobila
stavu
v
těch
svých
učedníci.
A
tak
dokonale
že
jakmile
začínal
není
poznávat
že
je
lepší
než
ona
tak
honem
na
sebe
řekla
nějaký
hřích
který
přesná
vona
lhal
ale
vědomě
a
úmyslně
a
záměrně
aby
je
dostala
k
názoru
že
není
lepší
a
říká
kdokoliv
z
vás
by
se
cítil
být
lepší
než
jsou
se
ten
na
tom
strašně
zle
a
vona
se
taky
dostal
do
toho
stavu
že
se
necítila
být
lepší
než
oni
čím
byla
nepřít
že
ji
pánu
něco
a
na
dělil
to
je
vod
pána
boha
a
to
není
z
ní
proto
není
lepší
proto
je
přijdu
a
proto
nadělal
soustavně
ve
ve
te
boha
a
říká
jeho
velebnost
jako
je
to
v
češtině
špatně
přeloženo
já
to
netroufám
přeložit
jinak
to
jsem
opsal
z
toho
mysel
tak
říká
s
mast
jeho
majestát
a
to
je
daleko
lepší
ona
ho
uctívá
toho
boha.
Nikoliv
jenom
chválím
ale
uctíval
tu
moc
obrovskou
která
ji
přemohl
na
každém
kroku
a
která
ji
nedovolila
žít
z
moci
jenom
lidské
jako
my
žijeme
že
se
tady
na
smí
dáme
že
potom
že
dýcháme
a
že
se
to
co
děláme
se
nám
zdá
být
zmoci
lidské
vytvořeno
co
už
není
ovšem
pravda
no
ale
balamutí
nesvatební
jsem
položil
naopak
k
ona
je
stejná
jako
ostatní
a
kdyby
nebyla
pro
ně
stejnou
jako
oni
jsou
tak
by
je
nelamte
něco
vyložit
ona
se
musí
dostat
do
úrovně
starého
zákona
ve
které
oni
žijou
protože
voni
se
katolíci
si
netroufají
ani
slovo
zrušit
ze
starého
zákona
čili
tam
bůh
bude
nenávidět
a
bude
chtít
až
do
třetího
čtvrtýho
pokolení
hříchy
předků
že
ano
to
to
všechno
je
v
nejlepším
pořádku
do
toho
se
člověk
musí
dostat
do
tohoto
způsobu
když
je
v
karmelitánské
řádu
aby
totiž
byl
schopen
všelijaké
příkoří
pokorně
snášet
protože
je
nebere
od
toho
kdo
mu
to
vyvedl
ačkoli
o
to
vedl
velice
řízně
a
sám
zastíní
na
divy
nýbrž
aby
to
byla
z
rukou
božích
ty
jsi
mě
kopl
já
ti
zato
děkuju.
To
mě
přede
petřík
a
bylo
mu
pět
let
bezvadně
když
to
převedl
petřík
pěti
letech
já
von
si
to
stroze
na
stranou
kterou
dostal
ale
poděkoval
bratru
i
mně
a
k
tomu
ve
za
svatá
terezie
k
tomu
dětským
způsobu
myšlení
že
tam
se
v
tom
řádu
musí
člověk
narodit
znovu
když
tam
vstoupí
a
jak
se
narodí
znovu
že
odložte
minulý
život
který
žil
pro
sebe
a
pro
své.
Takže
já
jsem
viděl
vstup
do
toho
kdy
se
tam
nebyl
v
tom
žije
že
viděl
jsem
vstup
k
té
nový
do
toho
kláštera
já
jsem
si
počkal
na
trikem
vstup
a
ona
se
šla
za
zákonu
přelnout
sundal
ten
oděv
světský
napřed
se
rozloučila
s
rodinou
sundal
ten
světský
oděl
přišla
oděná
do
ru
roucha
panny
marie
vlastně
to
jí
na
dali
na
takovou
nějakou
košili
a
to
na
tom
nezáleží
tak
se
to
děje
ale
fakticky
změnila
zatím
chá
to
znamená
toto
tělesné
co
máme
není
tím
pravým
házím
to
je
dědictví
po
předcích.
To
je
genetická
záležitost
já
to
musím
překrýt
mentálně
něčím
vyšším
takže
vona
když
bral
na
sebe
ta
etika
ten
háv
panny
marie
mentálně
překrývat
svoji
tělesnost
nerušila
jí
ale
mentálně
ji
překrývat
aby
nebyla
navrch
víte
toto
za
mě
udělal
lékaři
vodou
do
čtyř
let
já
sem
měl
vymoženost
viďte
ty
překl
můj
tělesnost
chápe
vědomí
rázem
čistého
vědomí
ve
kterém
nebylo
špetka
myšlenky.
Když
jsem
vyšel
z
kterékoliv
ne
čtrnácti
operací
tak
jsem
neměl
před
sebou
svět
který
je
můj
neměl
jsem
matku
která
je
má
neměl
jsem
smysly
které
jsou
mé
ačkoliv
se
radoval
na
to
co
mně
řekli
jako
normální
člověk
podívej
se
tam
a
se
tam
podíval
co
tam
vidíš
druhou
povědět
já
jsem
před
ani
se
mu
nemůže
mluvit
ve
dvou
letech
ne
ale
to
je
tvoje
maminka
neodpověděl
jsem
protože
to
moje
maminka
nebyla.
A
před
tou
operací
to
byla
moje
matky
jsem
se
jí
držel
a
nic
nebylo
moje
proto
ne
posvěť
protože
to
udělali
voni
během
té
operace
zbavili
my
smyslů
a
eště
se
byli
myst
mysl
odbavili
začátek
toho
úseku
vědomí
a
byl
i
jeho
konec
to
se
automatického
povahu
je
a
já
jsem
se
tou
tím
vědomí
rozšířit
věčnosti
a
nežil
jsem
jsem
přicházel
věčným
vědomím
ovšem
jak
to
dítě
unese
do
takové
makt
unese
a
tak
jsem
se
díval
božím
a
o
čim
na
tento
svět
maminka
měl
nařízeno
udělat
všecko
aby
mě
odvedla
k
sobě
svému
životu
své
matce
k
svému
světu
a
to
se
jí
podařilo
doorání
a
byl
umřel
to
se
jeptiška
nestane
pochopitelně
protože
voni
takhle
proč
se
do
toho
nejdou
ale
když
jsem
potom
stejnou
proto
zažil
v
sedmnácti
letech
tak
by
byl
zase
přišel
o
život
jako
v
těch
dvou
a
čtyř
letech
protože
jsem
přestal
zase
jíst
přestal
jsem
pít
samo
sebou
všechno
ostatní
jsem
přestal
všechno
mi
bylo
cizí
svět
vědomě
tak
strašně
vzdálen
a
tak
proti
mně
stojící
tak
cizí
tedy
že
jsem
se
s
ním
vůbec
se
to
nová.
A
to
složení
musela
provedl
a
sebe
mě
matka
vzpomněla
si
patrně
co
je
lékaři
to
byli
moudří
lékaři
nařizoval
a
znovu
mě
učila
já
jsem
tvoje
matka
do
četl
ne
ty
musíš
studovat
ty
musíš
jíst
ty
musíš
pít
tím
že
všechno
co
jsem
dělal
už
už
nebylo
automaticky
jako
předtím
nýbrž
se
muselo
znovu
navodit
a
znovu
se
musel
navodit
automatismu
z
tohoto
života
aby
přešel
do
do
té
úrovně
toho
jednání
do
těch
skutků
těch
událostí
do
ale
já
se
vrátím
k
svaté
terezie
k
tomu
vstupu
do
karmelitánského
řádu
ona
slibuje
ta
karmelitánka
se
bude
celý
život
modlit
za
sebe
stejnou
měrou
jako
za
bližního.
A
že
to
bude
dělat
z
lásky
k
bohu
protože
láska
k
bohu
není
možná
poctivě
aby
byla
poctivě
provedena
když
já
ho
nevidím
bližního
kterou
víte
jeho
vidím
musím
se
naučit
napřed
milovat
to
nebe
znamená
že
udával
přednost
ale
je
na
vám
přednost
této
formě
lásky
že
bližním
chci
vidět
svou
vlastní
vůli
boha
který
mu
sloužím
a
pak
se
mohu
ocitnout
před
koncem
světa
nebo
na
jeho
konci
posledního
soudu
a
budu
ospravedlněn
dostanu
se
mělo
k
tomu
části
která
tohleto
dělala
vědomě
k
bohu
jinak
se
tam
nedostanu
žádný
kdo
se
modlil
se
tam
nedostal
žádný
do
dělal
něco
co
tam
není
jmenováno
a
co
týká
bližního
se
tam
nedostal
tam
není
žádná
výjimka.
A
a
naopak
je
ježíš
kristus
říká
se
a
kdy
vykládá
cokoli
jste
neučinili
mě
jste
neučinili
a
budete
zavrženi
všechno
to
bude
zavržen
nelitujete
toho
co
bylo
zavržen
to
je
to
nepravé
co
bude
zavržen
nic
pravého
a
spravedlivého
nebude
zavržen
i
nebojte
se
prý
minulost
o
svou
budoucnost
toho
nic
se
na
to
pravé
zůstane
a
kdyby
nedostal
jenom
to
pravé
tak
by
tam
to
nepravé
pro
radžo
to
za
klaní
pokud
obojí
žijeme
dne
sebe
tak
to
není
ani
život
tam
ani
život
tady
a
ten
přechod
nestav
mezi
třetí
a
to
stupně
tak
je
těžký
prože
to
není
ještě
už
ten
člověk
nesetkáme
žít
na
zemi
a
ještě
nežije
na
nebi
ano
a
no
a
je
tam
uvádění
postupně
bohem
já
to
zatím
přeruším
učíme
pozvat
toto
to
tom
světě
jako
své
pro
nás
tvořen
to
je
mylné
no
ale
musíme
se
naučit
tomu
napřed
tomu
omylu
z
omylu
do
omylu
ale
nikdy
o
to
nepochyboval
to
co
děláte
správné
je
to
mylné
jak
se
to
říká
ten
radava
tisíckrát
jsem
se
mýlil
ale
nikdy
jsem
nepochyboval
že
dělám
správně.
Nepochybujte
i
při
největších
omyl
ech
že
jednáte
správně
na
té
úrovni
na
které
jste
jednáte
správně
na
každé
úrovni
se
musí
jednat
jinak
nevyčítejte
co
jeden
druhý
muže
jednáte
jinak
nebo
že
že
to
je
opačné
jaký
je
máte
vy
musí
jednat
opačně
musí
jednat
jinak
pokud
je
na
jiné
úrovni
a
protože
na
každém
stupni
a
každou
chvíli
na
jiné
úrovni
tak
bude
co
chvíli
jednat
jinak
když
je
to
člověk
který
kam
vy
to
tam
plášť
jedna
po
každý
jinak
nemějte
mu
to
za
zlé
on
je
tak
rozvádět
že
se
chystá
vzletu
musí
stát
než
se
naučí
lítat
tak
má
těmi
křídla
a
po
zemi
nebo
po
větvi
a
nepustí
se
drábkem
aby
nespadl
drží
se
toho
kde
mává
těmi
křídly
my
všichni
mávám
křídly
všichni
jak
se
tady
ale
nepouštějte
se
té
země.
Neboť
to
je
váš
zákon
když
jsem
přišel
do
karnaku
a
provázeno
tam
ten
praně
ten
který
ten
kelt
to
jsou
té
keltský
kmen
le
to
tam
milion
tři
sta
tisíc
lidí
je
tam
žije
ještě
ke
a
dovedeme
do
karnaku
a
říkal
já
vás
musím
seznámit
něčím
co
je
nejdůležitější
pro
nás
a
co
mu
nerozumíme
pro
náš
kmen
to
jsou
ty
i
mentis
do
meditovat
kameni
a
já
jsem
říkal
jak
to
že
tomu
nerozumíte
je
tak
ti
notak
by
se
taky
ke
tak
jak
tomu
rozumí
a
se
k
té
člověk
který
stává
ze
země
ale
míří
k
nebi.
Co
to
ohromný
po
celé
celé
země
to
zemi
to
roznáší
takže
to
už
to
asi
keltové
vědí
a
věci
ale
pořád
ještě
badat
to
to
je
bazi
je
to
taky
jasný
symbol
člověka
který
nesmí
zapomenout
na
zem
nesmí
bůh
í
pevně
zakotven
tebe
pevně
zakotven
když
to
stojí
třebas
tři
tisíce
let
ale
musí
mí
říct
k
nebi
a
jestliže
tam
to
překlenutí
ještě
třebas
na
hoře
tak
hlava
ru
nějakou
to
se
mi
taky
ptal
tak
to
potom
natrvalo
bez
partnera
tě
to
nepude
po
ti
to
nepůjde
bez
partnera
ty
musím
partnera
v
životě.
No
říkal
to
taky
budu
hlásat
ne
že
dneska
už
ale
to
asi
proti
věcem
to
hlásal
protože
v
asi
s
tím
pořád
nevědí
rady
a
ty
věci
a
ceho
věcí
tak
neví
neví
k
čemu
to
bylo
že
ho
že
nějaký
zastavní
to
bylo
to
ale
co
přitom
dělali
a
to
se
ti
to
mysleli
tak
by
to
víme
teďka
se
přitom
mysleli
a
protože
to
je
původem
keltové
že
ano
tak
bychom
to
měli
vědět
pořádně
ale
víte
jak
je
kamene
tyto
příklad
mi
promiňte
protože
to
jsou
zkušenosti
které
se
neměl
ze
sebe
nemyslel
že
pohledu
připojovat
ten
méně.
Jsem
špekuloval
co
to
znamená
absolutně
ne
já
tam
přišel
a
věděl
jsem
a
divil
jsem
že
se
že
voni
vědí
kdo
se
to
divil
a
to
bylo
v
době
čili
se
třicet
sedm
ještě
před
koncentrákem
jenže
za
mnou
byla
celá
fůra
extazí
a
z
těchto
vyplynulo
a
ty
ta
že
byli
od
boha
a
nebyli
země
že
se
nikdy
vypadl
odtamtud
dycky
vy
kopni
protože
tam
jsem
měl
co
dělat
jako
se
tam
neudržel
vlivem
toho
že
jsem
žil
na
dvou
židlích
eště
ne.
No
ale
jdeme
kousek
dál
já
myslím
že
jsem
ten
přechodný
stav
vylíčil
a
že
vám
zároveň
řekl
jak
je
těžké
přes
něj
přejít
upozorňuju
vás
že
jestli
se
tomu
dostanu
tak
to
všechno
převedlo
ne
životu
ježíše
krista
abyste
viděli
za
kterých
za
jakých
okolností
je
to
snadné
neboť
on
ukazuje
že
jeho
jho
je
sladké
a
jeho
břímě
lehké
jest
naše
ne
ale
jeho
je
takové.
A
je
mi
líto
že
přestože
na
takový
dlouho
náhodou
vých
spis
jako
sladké
jho
že
jsem
toto
co
tam
mohlo
to
to
za
padnout
že
to
mluvím
ve
zkratce
tak
tam
nenapadne
takový
ten
následování
krista
to
je
simulace
to
ne
jenom
mytí
ho
to
není
napodobování
nýbrž
simulace
opravdu
vžívání
se
do
toho
že
takhle
by
jedna
nebo
takhle
by
nejednal
ježíš
kristus.
Tak
sešli
jsme
přes
tuto
propast
mezi
vlastní
vůlí
a
mezi
vůlí
boží
jak
ta
vůle
boží
začne
člověku
působit
třebas
je
napřed
jenom
chvilkově
klove
působení
této
vůle
boží
je
modlitba
ticha
modliba
stojících
citů
napřed
modlitba
ticha
potom
modlitba
extatická
poextatické
extatická
a
tam
tento
přechodný
stav
který
vede
až
do
konce
šestého
stupně
končí
tam
nemají
už
dál
co
dělat
extaze.
A
protože
toto
všecko
že
lidská
bude
zahražování
vůli
boží
a
jenom
přechodně
extatické
bych
tak
řekl
to
se
podobá
na
vlas
extazi
ve
které
žijeme
my
všichni
že
jsme
extazi
to
znamená
vyloučen
z
toho
součet
ví
s
bohem
na
chvíli
do
produkt
života
zlata
té
říká
tak
rád
tý
čas
lickýho
života
člověk
ho
promrhá
to
zcela
říkat
z
té
extaze
a
nesmí
být
to
vrhá
na
nesmí
v
ní
člověk
spadnout
očistce
nebo
do
pekla
jak
se
tam
dále
vyjadřuje
a
nesmíte
si
myslet
že
to
se
děje
na
konci
života
nýbrž
to
děje
během
tohoto
života
už
tak
jestliže
provedeme
správně
tento
přechod
do
vůle
boží
tak
aspoň
při
modlitbě
to
znamená
při
tom
prostředku
který
považujeme
za
spojovací
za
účinný
spojovací
způsobem
s
bohem
spojovacím
tak
jestliže
to
takhle
použijeme
tak
modlitba
přejde
do
ostatního
života.
U
těch
karmelitánek
bylo
víc
zapotřebí
klást
důraz
na
tu
modlitbu
protože
to
bylo
jediné
co
vedle
milosrdenství
mohli
dělat
v
tomto
světě
nemohli
žít
plným
životem
světským
kde
se
musí
vypořádat
člověk
každou
drobnou
události
nemuseli
se
vy
podávat
s
událostmi
jako
takovými
nýbrž
dobyla
událost
pro
ty
karmelitánka
řád
řehole
příkaz.
To
byla
událost
čili
v
tom
se
bezvadně
mohli
vyznat
protože
byla
přesně
formulována
a
pokud
nebyla
přesně
formulována
tak
se
musela
ještě
dodávat
ta
formulace
dostal
jsem
ji
pořád
napovídat
tak
tamhle
si
špatně
rozuměla
tomu
příkazu
jeho
e
a
tam
tomu
příkazu
řehole
oni
totiž
dávali
záležet
na
tom
tykáme
li
taky
a
ti
karmelitáni
že
věřili
že
ne
karmelitánský
řád
byl
založen
velice
mu
moudrým
lidmi
muži
kteří
se
sešli
na
hoře
karel
a
o
této
výstup
na
karma
a
tam
dali
světu
tento
řád
tuto
řeholi
a
voni
jsou
jediným
který
jako
pože
holi
pochopili
a
podobně
samo
sebou
museli
si
o
sobě
myslet
dycky
to
nejlepší
když
si
ho
spe
s
mě
nemyslíme
že
je
v
pořádku
tak
ji
nemůžeme
ani
napravit
protože
je
nepořádku.
Na
každé
úrovni
musím
si
být
jisti
tím
že
je
to
pravda
ačkoliv
to
pravda
není
totiž
ono
to
pravda
je
ale
relativní
pravda
na
tu
úroveň
je
to
ještě
pravda
ale
před
ní
ne
a
za
ní
ne
je
to
jasný
toto
prosím
abyste
dali
za
své
enkláva
mocná
vaší
víru
jsou
jsem
toho
chtěl
byto
vás
musím
udělat
karmelitáni
a
karmelitánka
kteří
jsou
na
přechodu
mezi
šesti
ma
sedmi
stupni
a
pak
se
můžete
dopustit
za
svatý
terezie
ale
mezi
tím
musím
předvést
ještě
simulace
světského
života
protože
vy
si
musíte.
Počínat
jinak
než
karmelitánka
vy
nemáte
zdi
kláštera
nemáte
řeholi
předepsáno
v
tomto
životě
není
předepsáno
voni
vám
sice
nařizujou
všechno
společnost
a
rodina
to
něco
nařizujou
a
to
bylo
těch
prvních
třicet
let
ježíšova
života
když
se
mu
něco
nařizovalo
z
této
společnosti
ale
blahoslavení
lidé
kteří
k
tomu
potřebuju
jenom
sice
let
víte
někdo
dokonce
života
se
z
toho
nevymaní
tomuto
tohoto
přikazoval
českou
smrtí
a
pak
se
diví
že
ho
všechno
o
tomto
světě
unavuje.
Nebo
mu
přikazuje
někdo
kdo
nemá
právo
mu
přikovat
ten
jenom
si
myslí
že
přikazuje
ze
své
vůle
a
neví
o
tom
že
to
není
jeho
vůle
že
vám
pomáhá
na
cestě
k
bohu
takže
od
jednadvacátého
jedenáctý
a
do
později
až
sedmnácti
letech
nikdo
mě
nikdy
nic
ne
přikazoval
a
já
jsem
všechno
téměř
všechno
poslouchal
co
mě
lidi
přikazoval
a
voni
měli
strašnou
radost
že
se
mnou
snadno
spolupracuje
protože
já
poslechnu
co
se
jen
dá
protože
jsem
vůbec
neposlouchala
opakuji
třikrát
vůbec
se
neposlouchali
je
nýbrž
je
ne
poslouchal
boha
jenže
už
jsem
trošičku
rozuměl
událostem.
Takže
kdybych
jim
byl
rozuměl
tak
jsem
tam
dostal
bytí
dostal
po
pět
měsíců
také
jako
ty
ostatní
ale
protože
bůh
mně
poznával
bůh
ve
mně
miloval
bůh
ve
mně
existovat
tak
se
mi
tohleto
nedopatření
nebo
ho
stát
mě
nemohla
otrávil
aplikace
vám
něco
chtěla
co
jsem
nechtěl
a
dělat
ani
škola
a
na
mně
chtěla
víc
než
normální
fabera
to
se
musel
člověk
pořád
překvašovat
v
tom
školství
a
pak
mírové
co
bylo
nepochopitelné
protože
bylo
mě
a
mě
ale
to
že
to
nikdo
po
nás
čí
nebude.
Že
jenom
to
je
to
příkaz
aby
se
ten
člověk
zaměstnat
to
je
ve
v
každém
oboru
já
vím
a
tak
takhle
to
berte
ale
já
jsem
se
eště
dostal
ty
svatý
ten
ži
jestliže
oni
musel
do
přestup
fázi
obdobné
vlastní
vůle
tak
postupně
ta
vůle
bude
boží
bude
dobývat
jejich
život
to
znamená
oni
začnou
vědomě
žít
z
vůle
boží
tak
svatá
terezie
věděla
co
má
těm
svým
svěřeným
říci
co
jim
nemá
říci
co
má
dělat
když
se
má
postit
ty
se
pocit
nemá
takže
ona
se
například
nezabil
jako
třebas
svatý
františek
nebo
svatý
bernard
ke
vo
předčasně
se
zabili
protože
se
příliš
postily
to
se
jí
stalo
ze
začátku
to
bylo
ti
bohu
dokud
byla
v
tom
přechodu
ale
pak
když
je
na
křepelku
s
věda
celou
řetu
kosti
se
mohli
unavit
mí
předložím
křetanem
s
ní
to
není
stolu
čtení
do
té
braní
tak
řekli
prosím
vás
představený
nebo
prosím
tě
oni
si
týkaly
jak
to
že
s
ní
takovou
křepelku
dneska
když
křepelku
tak
se
V
níž
tak
todleto
je
těžko
jako
po
ní
kdybychom
to
po
ní
jako
simulovali
tak
to
není
ono
napřed
bych
já
chtěl
od
zdejší
ch
vegetář
aby
jeli
křepelku
tak
bych
je
dožral
takovým
způsobem
že
by
mě
opustil
rovnou
že
jo
to
bych
se
a
byl
režie
nestalo
že
křepelka
tak
se
to
na
když
sil
tak
si
a
když
to
panen
málo
tak
nebo
co
to
bylo
já
nevím
co
to
nemůžeme
zvát
to
není
to
co
já
znám
a
pak
taky
tyto
a
nenadáváš
aby
na
poměry.
To
už
jsem
svatá
terezie
to
není
karel
makoň
já
vám
tady
předvádím
co
dělá
karel
makt
že
sem
si
aby
se
řval
ky
boha
náležitě
žili
to
je
méně
pevně
zakotven
zemi
a
míří
k
pánu
bohu
teprve
tam
míří
a
ptá
ten
už
tam
byla
když
tohleto
psala
to
je
ten
rozdíl
rozumíte
už
tam
byla
u
boha
tam
už
byla
v
nebi
a
to
nesměla
veřejně
říct
ale
říká
k
je
nem
trans
do
ne
ne
skočí
do
nebe
během
této
když
tohoto
života
tam
nekončí
no
denně
dostala
to
tři
měsíce
nařezáno
přes
záda
tak
až
krvi
se
má
na
na
zemi
to
bylo
když
sahat
tento
spis
proto
ji
brně
la
hlava
a
i
byla
dbal
a
bude
na
bolesti
já
vím
trpěla
ale
když
ji
mlátili
přes
hlavu
no
tak
pojď
by
nebrněla
a
to
to
jí
neznechutil
ona
se
modlil
za
ty
co
jí
takhle
mlátili
aby
byla
osvícena
především
ona.
A
na
to
potřebovala
by
věděla
že
to
od
pána
boha
poučení
aby
byl
osvíceni
o
ní
ne
napřed
oni
aby
nebyli
když
napřed
ona
aby
to
snažila
z
rukou
boží
no
to
je
těžké
to
je
svatá
terezie
začněte
mě
mlátit
a
uvidíte
budu
dělat
když
mě
na
jednu
ránu
dávám
dvě
okamžitě
a
tak
dlouho
z
budu
mlátit
kolem
sebe
až
mě
ulití
protože
vás
je
víc
ne
to
se
nestane
protože
já
mám
už
napřed
říkám
jak
by
to
dopadlo
to
by
mu
bez
nadějné
protože
já
jsem
na
ten
mi
a
vona
byla
dole
bylo
pro
ni
nebe
a
nahoře
bylo
pro
ni
nebe
stal
pro
to
pevně
na
zemi
protože
to
je
součást
stvořeného
a
všechno
pochází
od
boha
a
nic
není
od
nějakýho
satana
se
kterým
pořád
manipuluje
od
začátku
až
do
konce
prosím
vás
jaký
to
bylo
třeba
že
říkání
kdy
se
to
všechno
musela
říkat.
No
ale
jdu
dál
a
svatá
terezie
měla
ještě
musela
mít
by
se
aby
vyveden
eště
něčím
jiným
musel
být
vybaven
láskou
totiž
ona
oproti
mně
to
musím
žalovat
taky
se
musím
ulevil
terezie
ona
oproti
mě
jsem
měl
daleko
lépe
než
já
v
tom
smyslu
že
byla
navštívený
milosrdenství
božím
kdo
by
vyjádřena
tím
utrpením
ale
ona
tíží
rodině
latina
měla
se
všechno
měla
co
potřebovala
tak
utrpení
na
ní
neplatilo
nebylo
by
chodem
prostředkem
v
té
době
ale
milosrdenství
boží
viděla
to
bylo
vidění
od
boha
dané
to
že
dával
kristus
samaritánce
ten
věčný
život
nabízel
to
když
by
se
podíváte
a
ten
obraz
pětkrát
tak
to
tam
jeho
nevyčet
tak
závazně
nevyčte
té
tam
vidíte
že
to
bylo
sednete
tam
bylo
ale
není
to
provázal
ze
a
pro
ni
to
bylo
závazek.
Jak
se
muselo
pomalinku
umět
postupovat
to
sem
si
to
jak
jsem
na
tom
byl
bídně
proti
když
jsem
šel
ne
přes
nebo
začátek
jako
východiska
milosrdenství
nýbrž
východiska
moci
tak
já
sem
musel
mocí
být
vychován
dalším
tak
dejme
tomu
mlátilo
jsem
se
stoličku
a
maminka
řekla
nemeju
stoličku
jí
to
boží
já
jsem
pochopil
odtamtud
ne
odsud
sem
nevěděl
že
to
ote.
Já
jsem
pochopil
že
všechno
je
živé
že
všechno
je
živé
ta
stoličku
ale
všechno
je
živé
to
tak
to
generace
neměla
a
země
dítě
schopno
všelijak
ne
ne
smyslů
to
je
taky
ne
nesmyslů
který
ho
je
schopen
to
kdyby
to
nebylo
dítě
tak
by
to
nebyla
schopna
ale
to
je
málokterý
člověk
který
je
tak
se
to
dětský
ho
způsobu
myšlení
schopen
například
josef
kupertinský
byl
schopen
i
při
dospělém
věku
tam
litovali
ten
kříž
on
se
chopil
toho
žena
nemohli
to
vytáhla
von
se
vylil
i
s
tím
křížem
do
té
výše
pěti
petrovi
a
potom
když
už
to
postavili
eště
volal
o
tento
po
že
já
to
ho
neudržím
a
tak
to
položili
říkal
a
museli
ho
že
blít
em
dostat
dolů.
A
že
jak
se
tam
nahoru
dostal
to
ne
věděl
to
byla
moc
boží
ale
musel
být
dítětem
té
nám
jasné
jenom
dítě
to
to
dokáže
protože
on
si
nevzpomněl
že
má
tíhu
že
má
přítel
život
lidskou
tě
to
byli
vládnutí
tak
tomu
bude
odpuštěno
ne
že
se
že
všechno
připravováno
zemí
tak
on
neobjevil
nutnou
ale
on
nevěděl
vůbec
že
s
se
přitahování
zemí
tak
se
nesl
i
s
křížem
a
byl
to
těžký
kříž
a
proto
papež
jeden
nedavno
jmenoval.
To
kosmonuti
trnem
jo
tak
ale
to
je
vedlejší
já
jsem
jenom
chtěl
říct
abyste
viděli
jak
se
to
měl
těžké
že
jsem
se
musel
mocí
já
jsem
mocí
zmohl
tu
židličkou
já
jsem
zkoušel
jak
to
mlátím
jak
ten
to
bůh
a
maminka
čili
nemohla
to
potřebovat
si
viděla
von
na
živobytí
ne
čili
větě
opustí
kori
nemohlo
stačit
tak
mě
napomenula
míra
ode
mě
pokoj
ale
netuší
a
že
to
budu
genesat
že
to
stavu
na
všechno
tvorstvo
toto
ty
jeptišky
nepotřebovali
ty
se
potřebovali
stáhnout
od
čeho
stvořeného
kde
se
já
jsem
se
musel
napřed
kaše
mu
stvořeno
přiblížit
neboť
obrovskou
tvůrčí
mocí
všechno
je
tvořen
ustavičně
a
já
k
té
moci
musel
dokud
aspoň
přičichnout.
No
tak
ono
totiž
i
ona
dál
radí
lásku
ale
ta
láska
musí
být
božská
tam
ten
přechod
není
dost
dobře
proveden
v
celém
tom
spisu
ačkoliv
se
to
poctivě
snaží
ono
je
to
to
těžko
při
těch
reminiscencí
je
starým
zákonem
to
provést
tak
musím
proveden
a
taky
přechod
vás
ce
nejenom
přechod
myšlení
a
přechod
modlitbě
ale
přechodu
lásce
já
musím
ze
své
lásky
přejít
lásku
boží
tedy
todleto
mám
řeknu
to
mně
šlo
líp
jen
že
jsem
nevěděl
že
je
to
láska
boží
ale
to
nezáleží
tam
nejsou
nahoře
žárliví
ty
nevíš
že
je
to
od
pána
boha
tak
to
tě
pro
kri
kdepák
já
se
neděje
o
sedmnáct
vět
sedmnáctý
rok
co
se
se
stal
nejmilejší
synem
božím
v
němž
se
mu
zalíbilo
že
sem
se
čemu
provedl
jordánu
se
podle
s
každým
z
vás.
Když
se
přestanete
litovat
protože
jste
museli
opustit
co
jste
měli
nejradši
v
tomto
světě
zkrátka
když
se
stanete
tím
pádem
neska
ná
čeština
vim
ale
pro
hezký
pád
tím
se
stanete
učedníkem
páně
jinak
ten
pád
nenastane
a
když
se
jim
nestanete
učedníky
samotnou
proto
že
opustili
dyško
co
měli
ně
radši
a
já
jsem
musel
opustit
co
se
mě
jai
a
opustit
je
to
dobrovolně
jako
ty
učedníci
jenomže
bez
tom
malinký
rozdíl
ty
učedníci
byli
chyceni
za
to
že
budou
spaseni
a
osobní
spásu
dyby
byla
jim
neminula
osobní
pána
tak
za
ježíšem
nežli
a
to
se
jim
těžce
vyplatilo
to
se
mě
takhle
těžce
vytlačit
nesměl
jejich
postavení
bylo
daleko
těžší
před
křížem
než
moje
před
křížem
a
můj
při
byl
úplně
jiný
než
jejich
kříž
já
jsem
samo
sebou
nevěděl
že
když
se
ten
kříž
donesl
až
na
tu
kalvárii
tam
v
té
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
že
ho
za
mě
nesla
taky
matka
to
já
jsem
nevěděl
až
když
jsem
přišel
domů
do
plzně
v
koncem
dubna
čtyřicet.
Tak
ona
mně
řekla
co
to
s
tebou
dělo
toho
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
před
těmi
pěti
více
než
pěti
měsíci
a
já
jsem
říkal
musel
jsem
zdát
svůj
život
vzdal
jsem
svůj
život
a
já
jsem
byla
nucena
znovu
za
tebe
tebe
znovu
obětovat
ona
chci
vzpomněla
boží
síly
svý
síly
boží
ta
jí
přemohla
že
mě
je
obětovala
už
ty
let
čtrnáctkrát
od
dvou
do
čtyř
let
bohu
a
že
mě
musí
obětovat
znovu
pokud
vod
této
oběti
nevíte
že
mě
obětoval
ví
toto
všichni
víte
to
všichni
do
všimli
nevíte
to
to
to
tě
musím
říct
za
stavte
to
já
musel
jenom
myslet.
Tak
řekla
těm
lékařům
by
říkáte
že
to
tě
umře
při
té
operaci
nebo
po
ní
nebo
že
to
je
beztak
marné
ale
já
jsem
si
vymodlil
a
vás
že
je
to
budete
přestal
operovat
tak
mně
dovolte
abych
eště
deset
minut
se
po
těšil
a
s
tím
tělem
kostel
svatého
martina
byl
blízko
za
nesla
mě
do
kostela
svatého
martina
neska
je
to
eroze
a
dyby
katolický
ale
ti
hledisko
nás
tam
jsou
oni
všechno
pěkně
nechali
a
tam
mě
obětovala
bohu
neříkám
ta
slova
svou
vedlejší
ale
to
co
cítila
je
hlavní
pane
bože
vím
že
to
dítě
zemře
ale
já
chci
ho
odevzdat
napřed
do
tvé
náruče
a
zemře
u
tebe
a
ne
pod
těmi
lékaři
a
když
měla
dojem
že
ji
modlitba
je
vyslyšena
tak
to
dítě
přinesl
těmi
lékaři
a
tady
ho
máte
neřekla
tady
máte
dítě
boží
to
neřekla
ale
to
udělá
čtrnáctkrát
todleto
při
každé
každou
operací
pak
už
to
dělalo
samozřejmě
napřed
neptal
se
lékař
si
pučí
to
dítě
kdežto
je
tam
vešlo
tak
šla
svatýho
martina
a
tam
mě
obětovala
a
tak
dále.
A
svatá
terezie
to
nedavno
mě
řekla
kdyby
je
byla
tvoje
maminka
neobětovala
bohu
tak
si
neměl
nejmenší
naděje
být
ten
božím
nejmenší
naději
i
neměl
ale
jestliže
si
aspoň
trošku
dětem
božím
vědomě
dítětem
božím
tak
jenom
proto
že
je
hotová
čtrnáct
po
je
tvl
eště
potom
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
let
znovu
tě
obětoval
ono
se
to
má
sama
komu
to
opravovat
sama
sebe
tak
se
to
dítě
mít
rád
a
radši
než
pána
boha
pochopitelně
že
máte
sebou
pánaboha
mu
nemá
a
tak
to
se
nesmí
trpět
tak
se
musí
vystavit
to
dítě
takovému
nebezpečí
životním
aby
mohla
znovu
prokázat
že
obětovala
poctivě
takže
se
mohl
najednou
sem
to
věděl
při
posledním
setkání
před
koncentrákem
s
matkou
říct
maminko
jestli
tam
umřu
přitom
těžkým
záporn
které
mě
čeká
nevěděl
jsem
jaké.
Text view •
Help