EN | ES |

89-11B

89-11B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ale teď to musím napravit nějak aspoň pro tuto chvíli aby to bylo celistvé jestliže ta jeptiška nalezne na čtvrtém stupni styk s vůlí boží tím že se od dala napřed svou vůlí vůli boží a potom od své vůle opustila co je to opustit od vlastní vůle nový se co je to opustit od vlastní vůle i od oddané vůli protože to leknu podle svýho to jsem taky do mystiky byl pravém bohem jedině jim jsem nechtěl dělat žádnou koncentraci žádnou modlitbu jsem nechtěl dělat taky se nedělal to co jsem se modlil to byl jenom zůstat rodině to nebylo kvůli modlení tak. jsem na tomto přechodu záhy a vždycky znovu a ne jednou mockrát přestal být schopnost se modlit slovně takže se zastavila moje vůle ve všech projevech řeč je projev lidské vůle totiž my mluvíme se čí která není projevem lidské vůle to je velice těžko vysvětlitelné ale vedle vůle k řeči je taky řeč pro kterou nepotřebuje mít vůli potřeme varovat vůli zase mohla to zkušenost že když jsem mluvil v mládí touto řečí ještě tak do čtyr do pěti let. Tak rozuměla zvířata nejenom určitý druh ale všechna zvířata mi rozuměla protože to byla jejich vrozená řeč jejich vrozená řeč kterou oni vzduch zařízení který měli k dispozici a bohem mentální nedo nerozpoltí nemohli celou zvanou jenom pasívně jenom trpně takže voni mně rozuměli ale mezi sebou zítra všechny nerozuměli protože aktivně to nešlo víře není nemáte schopnosti se ek ale každý z vás tuto řeč je nositelem této řeči vrozené která není vám není mám dána z vaší vůle ta ta prostě ve vás je jenomže dávno za ta tou řečí které se s naučili svou vlastní vůlí když jste museli poslouchat rodiče a své okolí jak mluví a podle toho se naučili třeba česky a takže je malinký rozdíl mezi člověkem který mu by třebas česky a tedy mluví anglicky nebo japonský to je všechno naučené všechny to slabou je samotě řeči která je obsahová. jsem si všiml jak jsem vám říkal některým nedávno že jedno dítě touto řečí promluvilo a označilo tím tole mus prosím projevu neexistoval když ta řeč tam ten sti nevzniká to součást tvořen ho ale pro bu vy tam neměl mít to to je něco nového že tam je neměli pojmenování on tam pojmenování jsem zase nad tím že trestám pojmenování a to dítě zřejmě tou řečí mluvilo a ohle s byli s tím smíření a nenapovídali tomu děti nemluv takle co to je to je tole budu za to ani tam začíná to končí to a by to prostředek jsem zapomněl že to měl hned psal a. Není to maminka nejenom že to si to s tím svým jisto jenom to delší slovo ale hezký všechno tam vysvětluje to slova levice že je to vedení shora vy ma proudy a že to působí na konat dole to je v tom názvu tak krásně zachyceno že jsem žasl jakou přednost tato nenaučí vrozená ze proti naší cokoliv se vyskytne na světě budoucnosti kdykoliv to tam v pojmenování. To je to dítě přesvědčen o mnoha věcech sem myslel že to je jako řeč která nestačí na dnešek a proto je dobře že jsme zapomněli ne si troufám říct že kdybychom jednou začli mluvit kdyby výchova je tedy vypadá tak že bychom ho nenechali zapomenout na že bychom nenapovídali ne zakazovali nemluv takle maminka měla co dělat se mnou aby ta kázala proto řečí mluvit protože jak jsem nebyl hlídá tak jsem za se mluvil tohoto řečí se zvířaty protože když jsem mluvil štěbetal husami tak nerozuměl pes. A nerozuměla kráva a když jsem mluvil touto žít tak je to nějak kráva pes ž husy ale jsou tam ještě specielní vrozené taky řeči přizpůsobení těm mluvim a inteligenci toho dotyčného tvora a to je na roubována na úroveň to organismu kdežto tato řeč vrozená celá není naroubovalo na úroveň organismu nýbrž existuje jako taková. Tak to jsem potřeboval lítost sem tam nemínil původně říkat ale je to zajímavý protože jednou by se mohlo stát že by naši psychologie věděli jak na to aby dítě nezapomněl a tohleto řeč a kdyby se to stalo jak se to jednou stane ale to tady dám nebudeme to bude třeba staletí vývoje než se to ten psychologie takhle jedna z dítětem tak se nepromarnil první tři roky a nepromarnil se to hlavní ve vývoji toho dítěte když ono se bude stýkat s přírodou a se vším jiným touto řečí která je daleko obsažnější a pořizuje ty síly v přírodě například touto řečí jsem se zachránil naživu. Neboť jsem vyslovoval el a to v řeči znamená krásnou kladnou žlutou barvu se základ zem výkyvů například tlaku krevní ho nebo půdu nebo tak takže pro člověka to znamená tohleto pro někoho jiného pro je tak jako to znamená něco jiného pro tu husu to znamená lékaře vůbec takže tím že štěbetal ustavičně léčí ta jenom ne to se jenom eště etak když takhle usínají tak oni si štěbetal si po sobě si nic vy sebou neříkají sem si zjistil nýbrž to prostě. Se učí klidné mu přechodu mezi stavem viděním a mezi rancem který patří do třetí úrovní a tento krista patří do první úrovně a voni překonají ten přechod přes vyvodí přes za astrálně jdou to do úrovně do třetího do třetí podobě a tam nemají tělo tam jsou v ráji musím samo sebou zvířecím a tam kdyby byl kdokoliv nás by byl ven tak by neměl tělo a nechtěl by nikoho žrát a aby byl housenku tak by byl víc než housenku tam a neměl by tělo huntě by vůbec tělo měl by jenom to světlo úrovně a to je žluté. Tak to z toho jsem poznal když jsem potom čet mu kdy ho později že moc daleko to nevede při metr lidské a při tom z tím světlem to něco to přikazuje něco to přikazuje přikazuje to máš před sebou vyšší úrovně a může se do nich dostat a měl by podle těchto vyšších úrovní jednat takže nehodí kteří to uvědomili co tam zažívají vychází odtamtud změněným roznese a takhle kdybych levou kecal tak by se vůbec nedostal šlo ve terezy tak vždycky mně to zadrhne tím někoho pet a budu vědět že nemám jako odcházet tak teď to je začne široká oblast tudleto a lidu každýho slova který neřeknu protože to pro vás novinka si to je také spojité to sem moc z toho řekl ale takhle spojíte jsem třebas neříkal. A teď to potřebujete po spojovat nakonec šestého začátek sedmého stupně to je tedy moc daleko a držte mi palce kope je mi a dělali je se mnou co chcete ne dovolte mi abych zůstal trčet na nějaké úrovni tady dejme tomu zvířat nebo to bych nerad takže oni si mluví modlitbu oni vědí že jsem neumí modlit že se o tu modlitbu snaží a vědí ta pravá modlitba přichází od boha toho ni všechno napřed do ne jako myslet snažíme do ztracena nemožně o to abychom to sami dokázali prosím vás do potom na budete pocit méněcennosti neprávem že to nikdo nedokáže ani ani vy. Ale jsou tady události v tom životě které nepochází z nás a tak dále a ty dokážou víc než co my to sem na to dostaneme poslední fázi toho výkladu takže jsem eště opakuji když se dostali svou vůlí tak daleko kam mohli tak klidně no návod svaté terezie v tomto případě odpouštějí vlastní vůlí nebo dávají se svou vůlí vůli boží a to mu říká no když pán chce tak se ta vodit podaří když se mu zalíbí tak nás do těch mystických výšek dovede to není žádný zalíbení přátel pán bůh není člověk který vona to musela jít takhle říkat to že mi věřili starozákonně tam se pán bůh valdo starým zákoně tam pojal někým zalíbení ne po na se za neře ačkoliv původně vzali by měl a tak dále prosím vás končil sem tam že jsem říkal že z toho v snahy vlastní vůli se modlit což je snaha dobrá a do třetího stupně vedoucí se musí přejít do oddanosti vůli vůle lidské do vůle boží a tato oddanost musí být nakonec totální. To znamená když oddanost tak se musím umět zříct i řeči kterou se modlím a to neznamená že bych znovu nezačal řeči se modlím ale když mně to nejde tak z toho nejsem zoufalý nýbrž budu vidět že je to zásad vyšší vůle která moc na dvou osobní vůlí že se mi konečně zmocňuje tak budu plesat a ne jako jsem byl z toho nešťasten že nešlo říkat něco tité modlitby a opakovaně a čím dál dříve když jsem začal tu modlitbu hned třeba na začátku její jsem přestal mít schopnost něco říkat. A ta se schopnost něco myslet to bylo zvláště ke todleto protože to že myslím to je odvozeno mysli boží která nemyslí našem smyslu pán bůh nemiluje ne v našem smyslu lidském nemyslím naše lidské smyslu nenávidí nemá rád není nemá zdáli by nemá mi sem zalíbení čem odporu jak se to líčí ve starém zákoně a ona je nemohla nestarat zákona trhat na musela tam nechat to etak její postavení a to všechno měl za sebou když to psal ale nesmím to dát na něho ona se musela stavět do stavu pokorného člověka který pokorně přijímám na sebe stav těch svých podřízení a to udělá bezvadně takže hlavní součást pokoji spočívá v tom že se při způsobila stavu v těch svých učedníci. A tak dokonale že jakmile začínal není poznávat že je lepší než ona tak honem na sebe řekla nějaký hřích který přesná vona lhal ale vědomě a úmyslně a záměrně aby je dostala k názoru že není lepší a říká kdokoliv z vás by se cítil být lepší než jsou se ten na tom strašně zle a vona se taky dostal do toho stavu že se necítila být lepší než oni čím byla nepřít že ji pánu něco a na dělil to je vod pána boha a to není z proto není lepší proto je přijdu a proto nadělal soustavně ve ve te boha a říká jeho velebnost jako je to v češtině špatně přeloženo to netroufám přeložit jinak to jsem opsal z toho mysel tak říká s mast jeho majestát a to je daleko lepší ona ho uctívá toho boha. Nikoliv jenom chválím ale uctíval tu moc obrovskou která ji přemohl na každém kroku a která ji nedovolila žít z moci jenom lidské jako my žijeme že se tady na smí dáme že potom že dýcháme a že se to co děláme se nám zdá být zmoci lidské vytvořeno co není ovšem pravda no ale balamutí nesvatební jsem položil naopak k ona je stejná jako ostatní a kdyby nebyla pro stejnou jako oni jsou tak by je nelamte něco vyložit ona se musí dostat do úrovně starého zákona ve které oni žijou protože voni se katolíci si netroufají ani slovo zrušit ze starého zákona čili tam bůh bude nenávidět a bude chtít do třetího čtvrtýho pokolení hříchy předků že ano to to všechno je v nejlepším pořádku do toho se člověk musí dostat do tohoto způsobu když je v karmelitánské řádu aby totiž byl schopen všelijaké příkoří pokorně snášet protože je nebere od toho kdo mu to vyvedl ačkoli o to vedl velice řízně a sám zastíní na divy nýbrž aby to byla z rukou božích ty jsi kopl ti zato děkuju. To přede petřík a bylo mu pět let bezvadně když to převedl petřík pěti letech von si to stroze na stranou kterou dostal ale poděkoval bratru i mně a k tomu ve za svatá terezie k tomu dětským způsobu myšlení že tam se v tom řádu musí člověk narodit znovu když tam vstoupí a jak se narodí znovu že odložte minulý život který žil pro sebe a pro své. Takže jsem viděl vstup do toho kdy se tam nebyl v tom žije že viděl jsem vstup k nový do toho kláštera jsem si počkal na trikem vstup a ona se šla za zákonu přelnout sundal ten oděv světský napřed se rozloučila s rodinou sundal ten světský oděl přišla oděná do ru roucha panny marie vlastně to na dali na takovou nějakou košili a to na tom nezáleží tak se to děje ale fakticky změnila zatím chá to znamená toto tělesné co máme není tím pravým házím to je dědictví po předcích. To je genetická záležitost to musím překrýt mentálně něčím vyšším takže vona když bral na sebe ta etika ten háv panny marie mentálně překrývat svoji tělesnost nerušila ale mentálně ji překrývat aby nebyla navrch víte toto za udělal lékaři vodou do čtyř let sem měl vymoženost viďte ty překl můj tělesnost chápe vědomí rázem čistého vědomí ve kterém nebylo špetka myšlenky. Když jsem vyšel z kterékoliv ne čtrnácti operací tak jsem neměl před sebou svět který je můj neměl jsem matku která je neměl jsem smysly které jsou ačkoliv se radoval na to co mně řekli jako normální člověk podívej se tam a se tam podíval co tam vidíš druhou povědět jsem před ani se mu nemůže mluvit ve dvou letech ne ale to je tvoje maminka neodpověděl jsem protože to moje maminka nebyla. A před tou operací to byla moje matky jsem se držel a nic nebylo moje proto ne posvěť protože to udělali voni během operace zbavili my smyslů a eště se byli myst mysl odbavili začátek toho úseku vědomí a byl i jeho konec to se automatického povahu je a jsem se tou tím vědomí rozšířit věčnosti a nežil jsem jsem přicházel věčným vědomím ovšem jak to dítě unese do takové makt unese a tak jsem se díval božím a o čim na tento svět maminka měl nařízeno udělat všecko aby odvedla k sobě svému životu své matce k svému světu a to se podařilo doorání a byl umřel to se jeptiška nestane pochopitelně protože voni takhle proč se do toho nejdou ale když jsem potom stejnou proto zažil v sedmnácti letech tak by byl zase přišel o život jako v těch dvou a čtyř letech protože jsem přestal zase jíst přestal jsem pít samo sebou všechno ostatní jsem přestal všechno mi bylo cizí svět vědomě tak strašně vzdálen a tak proti mně stojící tak cizí tedy že jsem se s ním vůbec se to nová. A to složení musela provedl a sebe matka vzpomněla si patrně co je lékaři to byli moudří lékaři nařizoval a znovu učila jsem tvoje matka do četl ne ty musíš studovat ty musíš jíst ty musíš pít tím že všechno co jsem dělal nebylo automaticky jako předtím nýbrž se muselo znovu navodit a znovu se musel navodit automatismu z tohoto života aby přešel do do úrovně toho jednání do těch skutků těch událostí do ale se vrátím k svaté terezie k tomu vstupu do karmelitánského řádu ona slibuje ta karmelitánka se bude celý život modlit za sebe stejnou měrou jako za bližního. A že to bude dělat z lásky k bohu protože láska k bohu není možná poctivě aby byla poctivě provedena když ho nevidím bližního kterou víte jeho vidím musím se naučit napřed milovat to nebe znamená že udával přednost ale je na vám přednost této formě lásky že bližním chci vidět svou vlastní vůli boha který mu sloužím a pak se mohu ocitnout před koncem světa nebo na jeho konci posledního soudu a budu ospravedlněn dostanu se mělo k tomu části která tohleto dělala vědomě k bohu jinak se tam nedostanu žádný kdo se modlil se tam nedostal žádný do dělal něco co tam není jmenováno a co týká bližního se tam nedostal tam není žádná výjimka. A a naopak je ježíš kristus říká se a kdy vykládá cokoli jste neučinili jste neučinili a budete zavrženi všechno to bude zavržen nelitujete toho co bylo zavržen to je to nepravé co bude zavržen nic pravého a spravedlivého nebude zavržen i nebojte se prý minulost o svou budoucnost toho nic se na to pravé zůstane a kdyby nedostal jenom to pravé tak by tam to nepravé pro radžo to za klaní pokud obojí žijeme dne sebe tak to není ani život tam ani život tady a ten přechod nestav mezi třetí a to stupně tak je těžký prože to není ještě ten člověk nesetkáme žít na zemi a ještě nežije na nebi ano a no a je tam uvádění postupně bohem to zatím přeruším učíme pozvat toto to tom světě jako své pro nás tvořen to je mylné no ale musíme se naučit tomu napřed tomu omylu z omylu do omylu ale nikdy o to nepochyboval to co děláte správné je to mylné jak se to říká ten radava tisíckrát jsem se mýlil ale nikdy jsem nepochyboval že dělám správně. Nepochybujte i při největších omyl ech že jednáte správně na úrovni na které jste jednáte správně na každé úrovni se musí jednat jinak nevyčítejte co jeden druhý muže jednáte jinak nebo že že to je opačné jaký je máte vy musí jednat opačně musí jednat jinak pokud je na jiné úrovni a protože na každém stupni a každou chvíli na jiné úrovni tak bude co chvíli jednat jinak když je to člověk který kam vy to tam plášť jedna po každý jinak nemějte mu to za zlé on je tak rozvádět že se chystá vzletu musí stát než se naučí lítat tak těmi křídla a po zemi nebo po větvi a nepustí se drábkem aby nespadl drží se toho kde mává těmi křídly my všichni mávám křídly všichni jak se tady ale nepouštějte se země. Neboť to je váš zákon když jsem přišel do karnaku a provázeno tam ten praně ten který ten kelt to jsou keltský kmen le to tam milion tři sta tisíc lidí je tam žije ještě ke a dovedeme do karnaku a říkal vás musím seznámit něčím co je nejdůležitější pro nás a co mu nerozumíme pro náš kmen to jsou ty i mentis do meditovat kameni a jsem říkal jak to že tomu nerozumíte je tak ti notak by se taky ke tak jak tomu rozumí a se k člověk který stává ze země ale míří k nebi. Co to ohromný po celé celé země to zemi to roznáší takže to to asi keltové vědí a věci ale pořád ještě badat to to je bazi je to taky jasný symbol člověka který nesmí zapomenout na zem nesmí bůh í pevně zakotven tebe pevně zakotven když to stojí třebas tři tisíce let ale musí říct k nebi a jestliže tam to překlenutí ještě třebas na hoře tak hlava ru nějakou to se mi taky ptal tak to potom natrvalo bez partnera to nepude po ti to nepůjde bez partnera ty musím partnera v životě. No říkal to taky budu hlásat ne že dneska ale to asi proti věcem to hlásal protože v asi s tím pořád nevědí rady a ty věci a ceho věcí tak neví neví k čemu to bylo že ho že nějaký zastavní to bylo to ale co přitom dělali a to se ti to mysleli tak by to víme teďka se přitom mysleli a protože to je původem keltové že ano tak bychom to měli vědět pořádně ale víte jak je kamene tyto příklad mi promiňte protože to jsou zkušenosti které se neměl ze sebe nemyslel že pohledu připojovat ten méně. Jsem špekuloval co to znamená absolutně ne tam přišel a věděl jsem a divil jsem že se že voni vědí kdo se to divil a to bylo v době čili se třicet sedm ještě před koncentrákem jenže za mnou byla celá fůra extazí a z těchto vyplynulo a ty ta že byli od boha a nebyli země že se nikdy vypadl odtamtud dycky vy kopni protože tam jsem měl co dělat jako se tam neudržel vlivem toho že jsem žil na dvou židlích eště ne. No ale jdeme kousek dál myslím že jsem ten přechodný stav vylíčil a že vám zároveň řekl jak je těžké přes něj přejít upozorňuju vás že jestli se tomu dostanu tak to všechno převedlo ne životu ježíše krista abyste viděli za kterých za jakých okolností je to snadné neboť on ukazuje že jeho jho je sladké a jeho břímě lehké jest naše ne ale jeho je takové. A je mi líto že přestože na takový dlouho náhodou vých spis jako sladké jho že jsem toto co tam mohlo to to za padnout že to mluvím ve zkratce tak tam nenapadne takový ten následování krista to je simulace to ne jenom mytí ho to není napodobování nýbrž simulace opravdu vžívání se do toho že takhle by jedna nebo takhle by nejednal ježíš kristus. Tak sešli jsme přes tuto propast mezi vlastní vůlí a mezi vůlí boží jak ta vůle boží začne člověku působit třebas je napřed jenom chvilkově klove působení této vůle boží je modlitba ticha modliba stojících citů napřed modlitba ticha potom modlitba extatická poextatické extatická a tam tento přechodný stav který vede do konce šestého stupně končí tam nemají dál co dělat extaze. A protože toto všecko že lidská bude zahražování vůli boží a jenom přechodně extatické bych tak řekl to se podobá na vlas extazi ve které žijeme my všichni že jsme extazi to znamená vyloučen z toho součet s bohem na chvíli do produkt života zlata říká tak rád čas lickýho života člověk ho promrhá to zcela říkat z extaze a nesmí být to vrhá na nesmí v člověk spadnout očistce nebo do pekla jak se tam dále vyjadřuje a nesmíte si myslet že to se děje na konci života nýbrž to děje během tohoto života tak jestliže provedeme správně tento přechod do vůle boží tak aspoň při modlitbě to znamená při tom prostředku který považujeme za spojovací za účinný spojovací způsobem s bohem spojovacím tak jestliže to takhle použijeme tak modlitba přejde do ostatního života. U těch karmelitánek bylo víc zapotřebí klást důraz na tu modlitbu protože to bylo jediné co vedle milosrdenství mohli dělat v tomto světě nemohli žít plným životem světským kde se musí vypořádat člověk každou drobnou události nemuseli se vy podávat s událostmi jako takovými nýbrž dobyla událost pro ty karmelitánka řád řehole příkaz. To byla událost čili v tom se bezvadně mohli vyznat protože byla přesně formulována a pokud nebyla přesně formulována tak se musela ještě dodávat ta formulace dostal jsem ji pořád napovídat tak tamhle si špatně rozuměla tomu příkazu jeho e a tam tomu příkazu řehole oni totiž dávali záležet na tom tykáme li taky a ti karmelitáni že věřili že ne karmelitánský řád byl založen velice mu moudrým lidmi muži kteří se sešli na hoře karel a o této výstup na karma a tam dali světu tento řád tuto řeholi a voni jsou jediným který jako pože holi pochopili a podobně samo sebou museli si o sobě myslet dycky to nejlepší když si ho spe s nemyslíme že je v pořádku tak ji nemůžeme ani napravit protože je nepořádku. Na každé úrovni musím si být jisti tím že je to pravda ačkoliv to pravda není totiž ono to pravda je ale relativní pravda na tu úroveň je to ještě pravda ale před ne a za ne je to jasný toto prosím abyste dali za své enkláva mocná vaší víru jsou jsem toho chtěl byto vás musím udělat karmelitáni a karmelitánka kteří jsou na přechodu mezi šesti ma sedmi stupni a pak se můžete dopustit za svatý terezie ale mezi tím musím předvést ještě simulace světského života protože vy si musíte. Počínat jinak než karmelitánka vy nemáte zdi kláštera nemáte řeholi předepsáno v tomto životě není předepsáno voni vám sice nařizujou všechno společnost a rodina to něco nařizujou a to bylo těch prvních třicet let ježíšova života když se mu něco nařizovalo z této společnosti ale blahoslavení lidé kteří k tomu potřebuju jenom sice let víte někdo dokonce života se z toho nevymaní tomuto tohoto přikazoval českou smrtí a pak se diví že ho všechno o tomto světě unavuje. Nebo mu přikazuje někdo kdo nemá právo mu přikovat ten jenom si myslí že přikazuje ze své vůle a neví o tom že to není jeho vůle že vám pomáhá na cestě k bohu takže od jednadvacátého jedenáctý a do později sedmnácti letech nikdo nikdy nic ne přikazoval a jsem všechno téměř všechno poslouchal co lidi přikazoval a voni měli strašnou radost že se mnou snadno spolupracuje protože poslechnu co se jen protože jsem vůbec neposlouchala opakuji třikrát vůbec se neposlouchali je nýbrž je ne poslouchal boha jenže jsem trošičku rozuměl událostem. Takže kdybych jim byl rozuměl tak jsem tam dostal bytí dostal po pět měsíců také jako ty ostatní ale protože bůh mně poznával bůh ve mně miloval bůh ve mně existovat tak se mi tohleto nedopatření nebo ho stát nemohla otrávil aplikace vám něco chtěla co jsem nechtěl a dělat ani škola a na mně chtěla víc než normální fabera to se musel člověk pořád překvašovat v tom školství a pak mírové co bylo nepochopitelné protože bylo a ale to že to nikdo po nás čí nebude. Že jenom to je to příkaz aby se ten člověk zaměstnat to je ve v každém oboru vím a tak takhle to berte ale jsem se eště dostal ty svatý ten ži jestliže oni musel do přestup fázi obdobné vlastní vůle tak postupně ta vůle bude boží bude dobývat jejich život to znamená oni začnou vědomě žít z vůle boží tak svatá terezie věděla co těm svým svěřeným říci co jim nemá říci co dělat když se postit ty se pocit nemá takže ona se například nezabil jako třebas svatý františek nebo svatý bernard ke vo předčasně se zabili protože se příliš postily to se stalo ze začátku to bylo ti bohu dokud byla v tom přechodu ale pak když je na křepelku s věda celou řetu kosti se mohli unavit předložím křetanem s to není stolu čtení do braní tak řekli prosím vás představený nebo prosím oni si týkaly jak to že s takovou křepelku dneska když křepelku tak se V níž tak todleto je těžko jako po kdybychom to po jako simulovali tak to není ono napřed bych chtěl od zdejší ch vegetář aby jeli křepelku tak bych je dožral takovým způsobem že by opustil rovnou že jo to bych se a byl režie nestalo že křepelka tak se to na když sil tak si a když to panen málo tak nebo co to bylo nevím co to nemůžeme zvát to není to co znám a pak taky tyto a nenadáváš aby na poměry. To jsem svatá terezie to není karel makoň vám tady předvádím co dělá karel makt že sem si aby se řval ky boha náležitě žili to je méně pevně zakotven zemi a míří k pánu bohu teprve tam míří a ptá ten tam byla když tohleto psala to je ten rozdíl rozumíte tam byla u boha tam byla v nebi a to nesměla veřejně říct ale říká k je nem trans do ne ne skočí do nebe během této když tohoto života tam nekončí no denně dostala to tři měsíce nařezáno přes záda tak krvi se na na zemi to bylo když sahat tento spis proto ji brně la hlava a i byla dbal a bude na bolesti vím trpěla ale když ji mlátili přes hlavu no tak pojď by nebrněla a to to neznechutil ona se modlil za ty co takhle mlátili aby byla osvícena především ona. A na to potřebovala by věděla že to od pána boha poučení aby byl osvíceni o ne napřed oni aby nebyli když napřed ona aby to snažila z rukou boží no to je těžké to je svatá terezie začněte mlátit a uvidíte budu dělat když na jednu ránu dávám dvě okamžitě a tak dlouho z budu mlátit kolem sebe ulití protože vás je víc ne to se nestane protože mám napřed říkám jak by to dopadlo to by mu bez nadějné protože jsem na ten mi a vona byla dole bylo pro ni nebe a nahoře bylo pro ni nebe stal pro to pevně na zemi protože to je součást stvořeného a všechno pochází od boha a nic není od nějakýho satana se kterým pořád manipuluje od začátku do konce prosím vás jaký to bylo třeba že říkání kdy se to všechno musela říkat. No ale jdu dál a svatá terezie měla ještě musela mít by se aby vyveden eště něčím jiným musel být vybaven láskou totiž ona oproti mně to musím žalovat taky se musím ulevil terezie ona oproti jsem měl daleko lépe než v tom smyslu že byla navštívený milosrdenství božím kdo by vyjádřena tím utrpením ale ona tíží rodině latina měla se všechno měla co potřebovala tak utrpení na neplatilo nebylo by chodem prostředkem v době ale milosrdenství boží viděla to bylo vidění od boha dané to že dával kristus samaritánce ten věčný život nabízel to když by se podíváte a ten obraz pětkrát tak to tam jeho nevyčet tak závazně nevyčte tam vidíte že to bylo sednete tam bylo ale není to provázal ze a pro ni to bylo závazek. Jak se muselo pomalinku umět postupovat to sem si to jak jsem na tom byl bídně proti když jsem šel ne přes nebo začátek jako východiska milosrdenství nýbrž východiska moci tak sem musel mocí být vychován dalším tak dejme tomu mlátilo jsem se stoličku a maminka řekla nemeju stoličku to boží jsem pochopil odtamtud ne odsud sem nevěděl že to ote. jsem pochopil že všechno je živé že všechno je živé ta stoličku ale všechno je živé to tak to generace neměla a země dítě schopno všelijak ne ne smyslů to je taky ne nesmyslů který ho je schopen to kdyby to nebylo dítě tak by to nebyla schopna ale to je málokterý člověk který je tak se to dětský ho způsobu myšlení schopen například josef kupertinský byl schopen i při dospělém věku tam litovali ten kříž on se chopil toho žena nemohli to vytáhla von se vylil i s tím křížem do výše pěti petrovi a potom když to postavili eště volal o tento po že to ho neudržím a tak to položili říkal a museli ho že blít em dostat dolů. A že jak se tam nahoru dostal to ne věděl to byla moc boží ale musel být dítětem nám jasné jenom dítě to to dokáže protože on si nevzpomněl že tíhu že přítel život lidskou to byli vládnutí tak tomu bude odpuštěno ne že se že všechno připravováno zemí tak on neobjevil nutnou ale on nevěděl vůbec že s se přitahování zemí tak se nesl i s křížem a byl to těžký kříž a proto papež jeden nedavno jmenoval. To kosmonuti trnem jo tak ale to je vedlejší jsem jenom chtěl říct abyste viděli jak se to měl těžké že jsem se musel mocí jsem mocí zmohl tu židličkou jsem zkoušel jak to mlátím jak ten to bůh a maminka čili nemohla to potřebovat si viděla von na živobytí ne čili větě opustí kori nemohlo stačit tak napomenula míra ode pokoj ale netuší a že to budu genesat že to stavu na všechno tvorstvo toto ty jeptišky nepotřebovali ty se potřebovali stáhnout od čeho stvořeného kde se jsem se musel napřed kaše mu stvořeno přiblížit neboť obrovskou tvůrčí mocí všechno je tvořen ustavičně a k moci musel dokud aspoň přičichnout. No tak ono totiž i ona dál radí lásku ale ta láska musí být božská tam ten přechod není dost dobře proveden v celém tom spisu ačkoliv se to poctivě snaží ono je to to těžko při těch reminiscencí je starým zákonem to provést tak musím proveden a taky přechod vás ce nejenom přechod myšlení a přechod modlitbě ale přechodu lásce musím ze své lásky přejít lásku boží tedy todleto mám řeknu to mně šlo líp jen že jsem nevěděl že je to láska boží ale to nezáleží tam nejsou nahoře žárliví ty nevíš že je to od pána boha tak to pro kri kdepák se neděje o sedmnáct vět sedmnáctý rok co se se stal nejmilejší synem božím v němž se mu zalíbilo že sem se čemu provedl jordánu se podle s každým z vás. Když se přestanete litovat protože jste museli opustit co jste měli nejradši v tomto světě zkrátka když se stanete tím pádem neska čeština vim ale pro hezký pád tím se stanete učedníkem páně jinak ten pád nenastane a když se jim nestanete učedníky samotnou proto že opustili dyško co měli radši a jsem musel opustit co se jai a opustit je to dobrovolně jako ty učedníci jenomže bez tom malinký rozdíl ty učedníci byli chyceni za to že budou spaseni a osobní spásu dyby byla jim neminula osobní pána tak za ježíšem nežli a to se jim těžce vyplatilo to se takhle těžce vytlačit nesměl jejich postavení bylo daleko těžší před křížem než moje před křížem a můj při byl úplně jiný než jejich kříž jsem samo sebou nevěděl že když se ten kříž donesl na tu kalvárii tam v jednadvacátého jedenáctý třicet devět že ho za nesla taky matka to jsem nevěděl když jsem přišel domů do plzně v koncem dubna čtyřicet. Tak ona mně řekla co to s tebou dělo toho jednadvacátého jedenáctý třicet devět před těmi pěti více než pěti měsíci a jsem říkal musel jsem zdát svůj život vzdal jsem svůj život a jsem byla nucena znovu za tebe tebe znovu obětovat ona chci vzpomněla boží síly svý síly boží ta přemohla že je obětovala ty let čtrnáctkrát od dvou do čtyř let bohu a že musí obětovat znovu pokud vod této oběti nevíte že obětoval toto všichni víte to všichni do všimli nevíte to to to musím říct za stavte to musel jenom myslet. Tak řekla těm lékařům by říkáte že to umře při operaci nebo po nebo že to je beztak marné ale jsem si vymodlil a vás že je to budete přestal operovat tak mně dovolte abych eště deset minut se po těšil a s tím tělem kostel svatého martina byl blízko za nesla do kostela svatého martina neska je to eroze a dyby katolický ale ti hledisko nás tam jsou oni všechno pěkně nechali a tam obětovala bohu neříkám ta slova svou vedlejší ale to co cítila je hlavní pane bože vím že to dítě zemře ale chci ho odevzdat napřed do tvé náruče a zemře u tebe a ne pod těmi lékaři a když měla dojem že ji modlitba je vyslyšena tak to dítě přinesl těmi lékaři a tady ho máte neřekla tady máte dítě boží to neřekla ale to udělá čtrnáctkrát todleto při každé každou operací pak to dělalo samozřejmě napřed neptal se lékař si pučí to dítě kdežto je tam vešlo tak šla svatýho martina a tam obětovala a tak dále. A svatá terezie to nedavno řekla kdyby je byla tvoje maminka neobětovala bohu tak si neměl nejmenší naděje být ten božím nejmenší naději i neměl ale jestliže si aspoň trošku dětem božím vědomě dítětem božím tak jenom proto že je hotová čtrnáct po je tvl eště potom jednadvacátého jedenáctý třicet let znovu obětoval ono se to sama komu to opravovat sama sebe tak se to dítě mít rád a radši než pána boha pochopitelně že máte sebou pánaboha mu nemá a tak to se nesmí trpět tak se musí vystavit to dítě takovému nebezpečí životním aby mohla znovu prokázat že obětovala poctivě takže se mohl najednou sem to věděl při posledním setkání před koncentrákem s matkou říct maminko jestli tam umřu přitom těžkým záporn které čeká nevěděl jsem jaké.

Download XMLDownload textWaveform view