Waveform view
88-10B-17
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
na
jedno
z
toho
klidu
na
okamžik
který
je
těžkosti
ten
proč
dojde
jí
trpělivost
být
v
tom
klidu
toto
říkám
lidsky
to
není
pravda
to
je
přírodní
dění
které
stojí
mimo
ní
které
jestli
se
v
ní
zakotveno
ale
vona
na
to
nemá
svou
vůlí
žádný
vliv
začne
hledat
místo
kde
by
se
zakuklit
a
kdyby
se
vyvinula
potom
motýlek
tam
musím
kastě
zakuklí
a
je
tam
za
úkol
a
zase
je
poměrně
klidu
to
je
klid
na
úrovni
kukly.
Prosím
vás
takhle
se
nejsnáze
pochopí
lidský
život
to
je
klid
poměrně
krista
úrovně
kukly
neboť
to
co
ta
chvílí
to
jsou
samý
dary
samý
kukla
si
ten
vite
to
není
promiňte
že
to
takhle
hezky
nazývám
látky
ne
ale
je
to
tak
ale
je
to
poměrné
klid
protože
to
jste
se
smířil
s
touto
úrovně
to
za
ní
nepude
a
že
je
to
asi
to
nejvyšší
co
se
na
tom
světě
dá
dost
ano
není
to
pravda
samozřejmě
protože
kdybyste
měli
možnost
sledovat
že
z
té
kukly
se
vyvine
jenom
něco
jiného
tak
byste
tento
názor
nenastal
no
ale
ten
motýl
po
určitém
zrání
v
té
kukly
kdy
on
si
nemůže
přijímat
potravu
zvnějšku
moji
je
z
vlastní
podstaty
zase
je
to
obdoba
lidského
života.
Že
ono
mu
sice
jde
pořád
jíst
to
je
jisto
je
něco
jiného
než
motýl
ale
ne
jeden
mu
to
pořád
stejnou
měrou
upadá
tak
žádost
bych
tak
řekl
a
nakonec
není
schopen
třeba
vůbec
odpovídat
a
to
je
konec
toho
zakuklit
jo
není
to
my
tomu
říkáme
smrt
a
já
tomu
blaženě
říkám
konec
taklen
li
výborná
věc
konečně
sebe
může
vyskočit
nějaký
ten
motýlek
jenomže
ten
motýlek
je
to
takhle
my
těch
obalů
máme
více
který
tohleto
je
zařízení
přírodní
zkrátka
člověk
má
moc
obalu
to
není
tak
jednoduché
je
sice
předlohu
tak
klamat
a
to
je
předloh
ale
tam
by
to
daleko
prosí
jednodušší
a
v
této
fázi
přírodního
vývoje
je
to
strašně
složité
já
bych
řekl
že
dítě
jako
tady
leta
ba
ruka
tak
eště
nevyšla
z
ráje.
A
jestliže
my
ty
rodiče
věděli
že
ještě
je
v
ráji
tak
bych
zbytečně
odtamtud
neodváděl
nechali
by
tam
ne
že
by
se
ji
nepřijali
ale
podporoval
mi
stává
kdybyste
chtěli
věci
to
jak
se
to
dělá
tak
vám
třeba
hoden
to
vysvětlit
a
já
jdu
dál
ta
jestliže
potom
to
dítě
v
toho
ráje
vypadne
tak
je
v
pravým
slova
smyslu
ví
těšen
neboť
najednou
je
postaveno
úplně
na
vlastního
i
česky
řečeno
rodiče
přestanou
jí
kolik
ne
ta
matka
a
přestanou
se
o
ni
starat
jenom
to
a
to
dítě
nakonec
se
musí
se
vychovat
tak
sama
se
samo
sebe
že
se
musí
samo
nakrmit
a
samo
se
musí
o
své
postarat
to
je
jedna
fáze
to
je
na
přechodu
sebe
výchově
dospělost
mentální
vypadá
tak.
To
je
další
od
klaní
naší
zbavení
se
další
kroky
že
ten
člověk
zásadně
se
dovede
postarat
o
všechno
co
to
sebe
pro
svůj
život
potřebuje
to
je
vrchol
sebe
výchovy
vrchol
sebe
výchovy
ovšem
jenom
ražení
další
kukly
dalšího
obalu
sebevýchovou
se
musí
dostat
až
tam
kde
už
není
schopen
sebe
se
dá
vychovávat
tuhleto
křesťanské
mystice
chybí.
Nevědí
že
to
nesmí
se
sebe
zlepšování
se
pořád
dostanu
až
pánu
bohu
že
budou
tři
dát
nosí
a
jako
cnost
mi
se
dostanu
nebe
vůbec
ne
někdo
takle
stal
a
takový
nebyl
vůbec
neexistuje
který
by
ctnostný
přijímal
to
by
byla
strašná
otrava
tak
v
tom
nebi
takový
moc
nosti
a
že
by
se
strašně
cítili
být
ctnostný
mi
a
to
tedy
nebylo
by
hezky
já
bych
tam
nechtěl
být
to
to
mě
strašilo
předškolní
věku
tuhleto
jsem
říkal
babičko
do
toho
tý
ho
nebe
pro
který
mě
vede
uto
kostela
já
tam
nechodím
a
tam
pod
jenom
proto
že
si
to
ty
přeješ
ale
já
do
toho
nebe
nechci
já
se
tam
nechci
dostat
já
z
něho
vám
strach
protože
tam
musí
být
strašná
otrava
veselá
boha
na
jeho
svatý
že
ano
to
tak
ten
kdo
přímo
říkal
já
babička
ještě
v
mém
dospělém
věku
říkala
ten
kluk
to
nikdy
neodvolala
tudleto.
Tento
stává
hraje
na
nějakém
vám
to
myslel
včera
říkal
nebo
někde
se
vám
to
říkal
no
to
jenom
alence
říkám
protože
já
to
při
tom
nebyla
ale
babička
řekla
jednou
sedmnácti
letech
když
mně
matka
tajně
za
dveřma
poslouchala
že
já
sem
modlit
a
já
jsem
se
modlil
na
hlasem
musel
modlitba
a
voni
to
zařídili
se
modlil
nahlas
a
když
někdo
neposlouchala
vědět
jsem
že
je
není
to
neposlouchá
mě
do
nesedl
jak
jsem
se
bude
daleko
poctivěji
než
když
někdo
poslouchá
a
maminka
protože
znala
svoji
matku
který
moji
babičku
řekla
víc
doslovně
neska
jsem
poslouchal
za
dveřmi
svýho
syna
a
on
se
modlil
sám
poctivěji
než
když
ho
myslel
dojem
z
čeho
z
usuzujeme
že
to
s
námi
nehraje
že
on
těm
věcem
věří
kdyby
jim
arský
že
jim
nevěří
kdyby
nevěřil
tak
by
se
když
není
sledován
modlit
špatně
do
by
to
boži
obal
nebo
když
se
vůbec
nemodlil
a
von
se
modlili
dokonaleji.
A
babička
se
klam
byla
ta
maminka
babička
a
já
a
babička
řekla
no
tak
jak
je
to
věříš
k
tomu
co
se
modlím
ona
věděla
že
já
tomu
nevěřím
jediná
v
rodině
to
věděla
já
jsem
prošel
já
jsem
se
modlil
poctivě
všechno
před
nařízení
rodiny
a
já
jsem
vodešel
z
místnosti
a
pásku
se
za
sebou
dveřma
vůbec
není
neodpověděl
z
toho
nikdy
nic
nebude.
Taky
kdyby
tomu
tak
bylo
to
by
bylo
krásné
já
bych
chtěl
aby
byl
nic
tedy
to
se
mi
to
dosud
úplně
nedaří
protože
tam
v
tom
koncentráku
jsem
měl
dojem
že
jsem
nic
protože
to
nese
e
má
dal
ten
život
ne
než
něho
mohl
žít
tou
puškou
nebo
čím
to
měl
v
ruce
revolver
ale
mě
ho
vzal
být
než
toto
udělal
já
jsem
byl
tak
strašný
ztratil
že
jsem
vždycky
vzdal
věc
dříve
než
se
to
stalo
já
už
jsem
jako
preventivně
se
vzdával
všeho
čeho
jsem
věděl
se
budu
muset
nestav
zdát
ne
že
když
mě
čtrnáckrát
operovali
svědomí
tak
už
jsem
apriori
jsem
vzdával
kam
těm
není
možno
odporovat
oni
měli
přivázán
po
vázaný
pupek
si
a
za
za
nohy
starce
že
pamě
jako
ve
přerodí
obraz
tou
stranou
přivázali
a
operovali
vědu
strany
tady
díru
a
tady
tady
tady
tak
to
jsem
věděl
že
to
musel
podat
nedá
tak
já
jsem
preventivně
už
jako
možná
přestal
nakonec
tak
se
vás
tolik
a
abych
jako
se
vyvaroval
další
těžkostí
no
a
ta
babička
je
tomu
rozuměla
dobře
tam
věděla
že
nevěřím
ale
teď
vám
řeknu
vrchol
sebe
výchovy
je
v
tom
že
člověk
je
nějakému
řádu
poslušen
nějakého
řádu
je
poslušen
a
já
sem
byl
poslušen
té
rodině.
Takže
jestliže
jste
být
na
v
oblasti
sebe
výchovy
až
na
hoře
tak
to
se
bude
vyznačovat
velikou
disciplínou
takže
nikdo
nebude
muset
zvnějšku
zasahovat
abyste
tu
disciplínu
za
prováděli
abyste
ji
dodržoval
na
mě
nepotřeboval
nikdo
z
vnějšku
zasahovat
já
jsem
se
modlil
za
tím
cíti
daleko
dokonaleji
protože
jsem
si
musel
při
každém
slovo
říkat
teď
na
tebe
nikdo
ho
neohlíží
a
ty
se
zavázal
že
už
se
budeš
modlit
tak
se
se
modlil
pořádně
indie
že
jsem
měl
kontrolu
tak
jsem
věděl
vono
jim
to
stačí
tak
když
to
ode
melu
tak
vono
jim
to
stačí
já
to
budeme
od
masem
a
on
jim
to
stačilo
nikdy
hrabeme
to
příliš
rychle
melu
nebo
tak
na
to
nemyslím
ne.
Ale
myslíme
si
na
to
myslet
když
jsem
se
místo
otčenášem
se
nebeský
pocitem
na
té
modlil
otče
náš
jenž
jsi
na
nebesích
posvěť
se
jméno
tvé
a
takhle
mně
slyšel
tam
a
vína
zpoza
těch
dveří
jak
by
tady
nemravné
říkáte
a
řekla
ten
kluk
se
modlí
vášně
že
ten
se
modlil
takhle
otčenáš
záva
kralovat
věřím
v
boha
všechno
se
takhle
modlil
jednu
větu
za
druhou
a
já
jsem
tam
možný
pos
postara
na
tom
prahu
za
dveřmi
na
víc
protože
on
nebyl
pořád
tou
modlitbou
o
to
on
pořád
se
modlil
poctivě
se
modlil
babička
řekla
ne
tento
hrál
pak
si
mě
pozval
ideami
to
rozhodl
ne
a
já
jsem
rozhodl
toto
jsem
utekla
pásku
jsem
vezmi
oknem
neměl
nařízeno
jim
lhát.
Já
si
měl
nařízeno
dodržuji
a
to
je
vrchol
sebe
výchovy
když
něco
považujete
za
správné
já
sem
to
nepovažoval
za
správné
já
jsem
nepovažoval
já
jsem
věděl
že
je
to
správné
tak
když
mně
bylo
nařízeno
vnitřně
v
těch
okamžicích
když
jsem
se
vzdal
sama
sebe
to
bylo
v
mezitím
to
bylo
po
těch
všech
to
kulhá
tak
jsem
se
dovídal
dycky
jedno
a
totéž
když
si
neví
rady
co
máš
pravda
buď
poslušen
tomu
kdo
tě
navěšují
a
on
mě
nařizoval
někdo
kdo
byl
kompetentní
mě
nařizoval
zmíněná
situace
a
tímto
způsobem
se
dostane
do
vašeho
způsobu
jednání
nová
věc
řízení
událostmi
a
to
je
něco
co
si
dovolí
vysvětlit
až
tam
v
té
tam
v
tom
tišinu
protože
to
je
sáhodlouhá
dali
tos
možná
že
na
celý
den
ano.
A
jenom
se
naučil
řídit
se
událostmi
neboť
když
jsem
jako
se
vyřadil
příklad
tím
že
se
nemohu
už
více
řádit
by
se
nemohlo
více
tu
co
at
že
nemohlo
více
naléhat
abych
něco
dokázal
udělat
co
si
tě
nebo
ho
třeba
dokázat
tak
jsem
nakonec
zjistil
že
to
je
asi
situace
jako
u
těch
lékařů
že
nic
nedocílí
a
že
se
nestane
schopným
to
provést
tím
že
tušili
tak
jsem
nejenom
přestal
zrušit
ale
protože
jsem
už
byl
na
vrcholu
toho
složení
vy
už
se
nedalo
tak
jsem
od
sebe
snadnou
odstoupil
jsem
se
předtím
totiž
dokonale
sjednotil
čili
v
té
sebe
výchově
třeba
přejít
přes
sjednocení
do
toho
dalšího
bodu
sjednotil
jsem
se
se
sjednotil
tak
najednou
v
čista
jasna
aniž
jsem
si
přál
aby
to
nastalo
měl
jsem
dojem
že
obrovská
síla
mě
opadla.
A
vedla
mě
uskutečnění
situace
která
se
mezitím
pěna
nepřešla
vyvinula
takže
já
jsem
teďka
prohlédl
najednou
z
té
své
cosi
kosti
a
viděl
sem
situaci
zcela
novou
která
se
netýká
ničeho
co
jsem
před
tím
proto
se
se
přeci
dožírat
čili
já
se
nikdy
neřešim
situaci
to
které
jsem
se
dožral
a
do
se
vydrží
na
nemohl
ale
byla
to
situace
která
mě
sjednotil
a
to
bylo
radí
velice
užitečné
nechte
se
sjedno
co
a
situací
jak
to
dokázat
jednota
se
situaci
že
děláte
něco
poctivě
když
ten
přesvědčen
že
je
to
správné
já
to
poctivě
když
na
vás
nikdo
neohlíží
a
když
tedy
tuto
zásadu
si
vezmete
jako
správnou
zásadu
sebe
výchovy
to
co
dělám
dělám
poctivě
a
bez
ohledu
na
to
jestli
mně
to
je
milé
nebo
nemilé.
Nýbrž
s
jeho
s
ohledem
jediným
že
je
to
správné
třebaže
se
mu
o
mýlit
na
tom
nezáleží
že
se
mýlíte
k
tomu
vůbec
nemusíte
rozumět
to
se
na
vás
nechce
této
fázi
nemůžete
tomu
rozumět
ale
vy
jste
třebas
dejme
tomu
lékařem
tak
to
konáte
správně
můžeme
se
mýlíte
že
ste
lékařská
věda
je
bludná
v
tom
vašem
vo
to
je
možné
a
na
to
nešpekulujte
protože
v
každém
oboru
jsou
bude
až
tam
lékařství
to
sme
zvláště
svědky
toho
že
tam
padouchy
módy
a
když
po
když
nová
modle
tak
tam
ta
stará
se
potře
já
už
jsem
vám
zažil
ale
co
ty
si
tý
mladá
lékařka
proti
mně
který
jsem
starej
para
se
zažil
různé
názory
na
rovného
věz
polívku.
Jen
to
zavrhovali
druhý
pochválil
a
tak
dále
a
to
se
pořád
mění
todleto
a
na
vy
tam
na
na
všechno
možný
když
to
tak
dlouho
dobu
pozoruju
já
jsem
to
poznal
jenom
známce
pohledu
lékařské
ale
přírodní
věd
to
jsem
si
nebo
upřít
že
to
byl
můj
koník
tak
jsem
zjistil
jak
věda
mu
a
nejvíc
něm
vadilo
těch
třetí
vědách
že
bude
mohli
v
tom
smyslu
že
jednou
mě
nutili
na
gymnázium
myslet
si
že
atom
je
nejmenší
nedělitelná
hmota
a
pak
mě
najednou
začli
říkat
to
už
se
to
v
radava
to
je
za
ten
a
teď
už
říkají
vono
ti
dělení.
Ne
ne
se
dostat
k
absolutně
nedělejte
né
součásti
při
v
níž
jsou
na
prahu
nerozdělil
ten
nosti
hmoty
to
je
krásné
to
už
začíná
být
duchovní
tou
začíná
být
opravdu
vědecké
neboť
tím
že
to
rozděluje
tak
pouze
analýzu
pořád
zůstávám
na
povrchu
čili
zabrzdím
si
vstup
do
nitra
věci
a
protože
všechno
pochází
z
vnitř
ta
a
ne
z
vnějšku
tak
ani
ten
pohled
z
vnějšku
jak
to
že
to
dělám
mě
vůbec
ne
upozorňuji
na
to
že
to
je
chybné
a
že
tak
to
způsobem
nemám
dal
postupovat
takový
takovouto
otázku
dítě
panna.
Otce
za
skočilo
svýho
tatínka
říkala
ta
dívenka
ty
si
myslíš
že
bůh
je
uvnitř
a
proto
ho
nevidíme
tak
tady
mám
jablko
veme
ho
krále
no
já
dokážete
mají
asi
pořád
je
to
pan
boha
nevidím
nikde
to
je
ten
ten
ho
týká
no
vidíš
to
si
zakročila
to
nitro
něco
jiného
než
nitro
a
to
zevní
není
není
totéž
je
co
po
zevním
myslíme
to
je
nahlížení
lidskýma
očima
mrtvým
očima
kdežto
ta
svatá
terezie
a
to
vím
na
každé
kroku
i
té
četbě
viděla
to
nitro
duchovně
to
znamená
to
nebylo
uvnitř
jako
sektami
předtím
stavu
že
se
soustřeďuju
tak
na
prsa
nebo
tak.
To
bylo
uvnitř
bez
mimo
čas
a
prostor
a
rovněž
tam
též
se
nachází
to
co
je
za
časem
a
za
prostorem
a
tak
dále
co
je
to
celý
vesmírem
nemyslete
si
když
jsem
se
to
sem
představu
jako
kosmonuti
jsem
se
ocitl
za
hranicemi
vesmíru
voni
sou
a
to
si
to
tak
jsem
nepotřeboval
obrovským
energii
ne
je
mi
se
odpoutat
od
této
země
nebo
od
naši
galaxie
nýbrž
já
jsem
tam
prostě
byl
a
proč
jsem
tam
byl
protože
tam
všichni
jsme
a
to
je
naše
vlast
takže
když
jsem
třebas
si
přečetl
pod
laich
zbavovat
lety
větu
krišna
pravý
bagvárvitu
já
jsem
síla
koncentrační
tak
mně
to
tak
chytl.
Že
jsem
z
toho
vyvodil
myšlenku
to
je
můj
do
přejte
si
to
to
nebylo
z
rozumu
to
logicky
není
svázáno
todleto
co
byli
přiznat
a
já
jsem
to
z
toho
nevyvodil
rozumem
nýbrž
to
mě
z
toho
vyplynulo
proč
se
to
šlo
z
nitra
to
nitro
to
je
náš
domov
a
to
není
v
čase
a
prostoře
to
je
mimo
čas
a
prostor
čili
říc
je
všude
a
mohu
taky
říct
není
nikde
a
je
to
obojí
správné
tu
toho
něku
zatím
neovládá
e
protože
to
není
logické
totiž
podle
nějakýho
pana
aristotela
tato
a
litovat
tady
neplatí
platí
nějaká
indická
nebo
čínská
logika
tam
nám
to
jde
za
tím
na
jaro
že
mu
nerozumíme
tak
je
tomu
držet
to
i
to
proti
sobě
postavený
věci
a
když
jsem
se
dostal
už
tak
daleko
že
mluvím
o
tom.
Že
je
třeba
přejít
do
sebe
výchovy
že
v
té
sebe
výchově
jsou
určité
vrcholy
menujou
jmenoval
jsem
je
tak
teďka
musím
říct
taky
že
za
sebe
výchovou
je
něco
co
bych
mohl
nazvat
život
pojatý
z
vnitřku
musím
byste
si
bohužel
na
svém
příkladu
protože
co
bychom
někam
jinam
když
to
mám
jako
nadaní
před
sebou
když
jsem
to
jednadvacátého
jedenáctý
třicet
devět
byl
upozorněn
mírně
esesmanem
že
mě
zabije
až
době
je
tam
toho.
Tak
jsem
se
ocitl
naprosto
svobodný
že
jsem
věděl
že
umřu
a
lítost
neměla
být
znám
protože
ať
se
tu
neměli
tu
o
mě
beztak
zabije
na
toho
esesmana
nikdo
nemohl
tomu
proti
tomu
nebo
ho
nikdo
nic
udělat
se
ta
byl
pánem
situace
okolo
tamti
drá
nabytí
a
sino
tam
si
jsem
si
moh
skočit
samosebou
co
bych
tím
byl
vyřešil
tak
se
klidně
čekal
až
mě
zabije
o
mě
nezabil
jak
vidíte
na
mě
nezabil
protože
nastal
druhá
fáze
že
jsem
se
vzdal
toho
chybného
středu
a
to
co
ty
kolem
všechny
co
tady
vidíte
a
budu
jmenovat
taky
tuto
ránu
kterou
vidíte
toho
středu
se
vzdal
to
nejsem
já.
Jsem
mohl
zjistit
protože
ke
mně
mělo
měl
přístup
k
nitra
já
jsem
se
mu
otevřel
tomu
nitru
a
to
mně
řekl
já
jsem
to
který
žije
já
jsem
to
který
poznává
a
já
jsem
to
vřelý
miluje
a
ty
si
do
té
míry
schopen
milovat
poznávat
a
žít
jak
to
umíš
a
takové
láma
to
unese
strašně
málo
to
je
jako
býti
mrtvých
tak
to
to
smyslu
ježíš
kristus
mluvil
o
mrtvým
člověku
já
jsem
ten
začal
být
živý
a
jakým
způsobem
že
jsem
vůbec
nic
nedělal
jsem
se
vůbec
vo
nic
nestaral
a
to
mně
připomíná
zrovna
to
co
o
čem
mluví
třebas
dejme
tomu
ten
ošklivá
včera.
Že
říkal
přišel
jsem
k
tomu
mistru
který
mistrně
praštil
do
hrudi
a
já
jsem
poprvně
v
životě
viděl
u
latemu
ve
samozřejmě
že
ho
viděl
předtím
dávno
od
narození
a
teď
ho
poprvně
viděl
ve
smyslu
duchovním
to
znamená
viděl
ho
nikoliv
zevním
zrakem
a
my
všechno
vidíme
zevní
jaké
my
se
že
se
že
vidíme
a
nebo
ve
si
myslím
že
mě
slyšíte
vůbec
nemě
neslyšíte
vůbec
mě
nevidíte
přátelé
o
to
vás
podoby
úplně
slepý
a
duší
protože
by
nevyvodí
to
co
ten
o
šlo
a
kam
z
toho
nemůžete
pře
nemáte
tu
schopnost
a
nedá
se
vám
do
vyšší
tak
protože
se
nevzdali
sami
sebe
kdyby
se
se
dali
sami
sebe
tak
tohleta
ví
doplní
on
způsobil
umělým
způsobem
e
ten
ošacení
sebe
vzdal
a
to
mělo
za
následek
že
od
té
chvíle
neměl
utrpení
neměl
strach
neměl
starost
neměl
bolest
neměl
nemoc
nebál
se
smrtí
prostě
ničeho
se
nebál
a
byl
nejšťastnější
člověkem
asi
jestli
po
této
mé
řeči
budete
takovými
to
nebudete
mít
tyto
strašně
nebudete
mnoha
a
tak
dále.
A
tak
se
se
oživil
nestane
se
vám
to
ani
jednomu
buďte
bez
starosti
prože
to
mě
stalo
protože
předcházelo
předtím
vzdání
se
vlastního
života
vystou
podstatné
devátou
šimralo
těle
svatby
říkám
ale
navíc
nic
misto
odít
důsledky
zůstáváte
mrtvý
takže
to
si
nemystické
to
není
pravda
já
to
přesto
říkám
že
je
to
příliv
ní
kapky
oleje
do
ohně
to
zase
sino
stane
daleko
silněji
než
předtím
a
něco
shoří
ve
vás
přeci
jenom
zase
něco
shoří.
A
věřte
mi
kdybych
já
neměl
možnost
si
to
věci
pokud
vám
to
nebylo
příliš
krku
opakovat
denně
tak
byste
s
tím
tak
ztotožnili
že
byste
mě
přísahaly
že
tomu
nejenom
věříte
ale
že
víte
že
tomu
tak
je
víte
miluj
byste
se
já
když
jsem
prožil
já
nevím
kolik
extazí
a
to
nemám
postění
ale
bylo
jich
moc
se
by
extatických
lidí
na
světě
tak
sem
měl
dojem
že
když
se
mohu
řek
bych
libovolně
to
je
chybně
řečeno.
Bez
svý
vůle
stýkat
s
bohem
jenom
při
té
vnitřní
modlitbě
dovedu
vnitřní
modlitbu
a
ono
mě
to
přivede
až
k
tomu
vědomému
styku
s
bohem
tak
že
jsem
člověkem
který
zvítězil
že
jsem
svatým
že
se
svobodným
nebylo
to
pravda
když
to
vnitřně
dosáhnete
na
této
cestě
tak
ještě
nejste
na
vrcholu
svobody
vrchol
svobody
je
nastane
teprve
tehdy
když
spojíte
zevní
život
vnitřním
životem
nebudete
toto
zevní
považovat
méněcenné
a
toto
vnitřní
za
něco
větší
ceny
nýbrž
toto
zevní
budete
považovat
za
odvozené
od
toho
vnitřního
ale
stejně
skutečné.
Jenomže
závislé
čili
toto
stvoření
je
závislé
na
tom
bohu
jakmile
říkáme
na
tom
věčném
ale
to
věčné
ní
závislé
na
tom
čas
né
protože
já
jsem
se
objevil
v
tom
věčném
najednou
svym
vědomím
tak
jsem
nebyl
závislý
na
tom
časný
já
sem
tam
nemohl
trpět
to
ten
šoku
ho
říci
že
od
tý
doby
byl
nejasnější
já
a
von
se
to
bude
za
podivný
sebe
deseti
člověkem
v
koncentráku
všichni
hrozně
trpěli
ale
ve
mně
nebyl
to
nikoho
kdo
by
byl
trpěl
bylo
ho
prostě
nebylo
co
by
se
tím
chlubit
já
za
to
nemohl
já
jsem
jenom
vzdal
život
a
já
jsem
neměl
toto
dosáhnout
to
nebylo
v
mé
vůli
to
se
to
byl
následek
to
příčin
jsem
vzdal
ten
život
a
že
jsem
vzdal
ten
život
nebyla
se
základní
příčina
nýbrž
zase
to
byl
tréninku
těch
dvou
let
až
do
těch
sedmnácti
let
do
šestadvaceti
let
jsem
deseti
takže
do
všeho
se
musí
dorůstat
ano.
A
on
spí
a
je
říká
že
to
říkám
potichu
to
je
hrozná
bezohlednost
tedy
upozorňuju
i
analytiky
jeden
říkáme
já
se
snažím
o
to
ne
analyzovat
to
co
tady
říkáš
ale
já
bych
chtěl
upozornit
na
jednu
věc
že
bez
analýzy
i
toho
co
já
tady
říkám
není
možno
dosáhnout
stoprocentní
ho
rozumového
pochopení
což
je
ještě
pochopení
mrtvého
člověka
ale
není
možno
bez
té
ale
žito
pochopit
a
zvláště
v
takovém
dejme
tomu
zaměstnání
jako
má
třebas
tady
víc
není
možno
bez
analýzy
se
obejít
analýzu
tam
po
ty
víte
je
nutná
tam
a
čím
dokonalejší
na
nalezla
tím
je
naděje
větší
na
syntézu
bez
té
a
tady
taky.
Vy
musíte
se
snažit
dospět
tím
rozumem
kam
se
nejdál
dál
jinak
od
pána
boha
a
to
je
analýza
a
inak
nemůžete
a
analiticky
a
od
pána
boha
dostanete
potom
pomoc
z
vnitřku
a
nedostanete
jít
dřív
než
tu
když
tu
analýzu
provede
i
v
této
duchovní
věci
já
vás
mám
s
analyza
a
analyticky
to
vykládá
i
ten
gott
oba
dva
to
analyticky
vykládáme
ale
snažíme
se
dojít
k
nějaké
jiné
jenomže
když
ta
vaše
analýza
a
to
vám
vyčítal
končí
takhle
kdy
tvoje
logika
říká
že
je
to
nemožné
a
počkej
jsem
nedomluvil
že
je
to
nemožné
a
že
tedy
to
není
pravdivé
nýbrž
že
je
to
jenom
výsledek
své
analýzy.
A
já
to
mohu
jinou
dokonalejší
analýzou
potřít
upozorňuju
vás
že
buďte
dotyčný
tady
vám
to
vykládá
mluví
z
vlastního
rozumu
pak
je
tato
analýza
na
místě
zcela
na
místě
a
má
být
provedena
a
má
se
mu
říct
proč
nás
vanutí
my
mluví
jenom
naučený
z
naučeného
rozumu
takhle
by
mě
to
mělo
rovnou
řečeno
ale
jestliže
ten
člověk
pozná
a
on
to
možná
síle
a
nepoznává
že
já
třebas
nemluvím
z
rozumu
ani
něčeho
naučeného
nýbrž
ze
zkušenosti.
Metafyzické
která
je
opak
analýzy
to
je
opuštění
a
na
lys
že
já
jsem
předtím
opustil
analýzu
abych
mohl
této
zkušenosti
dojít
tak
se
musí
pokorně
třetím
sklony
a
já
se
s
tím
taky
ne
tom
že
já
se
před
tím
pokoje
klaním
mě
ani
nenapadne
odporovat
to
co
já
najednou
vím
to
má
nepomůže
je
to
hloupé
mírně
řečeno
protože
za
logikou
je
oblast
daleko
širší
než
logická
a
to
je
nelogické
obla
zase
to
je
špatná
definice
ale
pro
ten
rozum
je
to
dobra
definice
není
nic
logického
tam
té
oblasti
ve
které
já
to
čerpám
proč
ten
pán
bůh
stvořil
svět
tak
nedokonalý
dej
tolik
utrpení
to
není
nelogické
kdyby
toho
byl
nechal
udělal
lépe
my
jsme
nemuseli
trpět
že
ano
tak
to
vy
ho
tady
nestačíte
nestačíte
prosím
ale
nadávat
stalo
se
jednomu
lékaři
že
měl
den
nabytí
pacienty
neboť
byla
citová
ke
pili.
A
než
tam
ten
jeho
přítel
do
šel
já
ho
nebudu
jmenovat
toho
citem
ani
toho
lékaře
tak
jeden
pacient
za
druhým
přicházel
jakmile
přišel
ten
jeho
přítel
a
chtěl
na
něm
něco
jiného
než
léčení
tak
najednou
nastala
čtyř
hodinou
pauza
kde
ani
jeden
patře
nepřišel
a
jakmile
ten
jeho
přítel
se
oporou
čil
začli
zase
přichází
patří
ne
do
druhé
ale
okamžitě
když
zavřel
dveře
začli
přichází
jeden
pacient
a
druhý
a
říká
mě
ten
dotyčný
lékař
to
vidím
já
zázrak
to
je
pro
mě
důkaz
že
tady
se
něco
dělo
co
není
v
lidské
vůli
že
tady
nějakým
způsobem
něco
zasahoval
zasahoval
události
tady
byl
určen
ti
vysokého
události
mají
zvláštní
schopnost
že
jsou
takovým
letli.
Na
příležitost
poučení
tam
se
lpí
na
ně
schopnost
nebo
následuje
po
nich
schopnost
nebo
měla
by
aspoň
který
následovat
schopnost
být
duchovně
poučen
ničím
nemůžete
být
dokonaleji
duchovně
poučení
než
události
proto
ježíš
kristus
zásadně
žil
aby
byl
příkladem
událostmi
nás
učil
a
jestliže
si
křesťanství
dosud
vzalo
z
něho
jenom
podobenství
tak
to
je
asi
jako
že
jednu
tisíci
st
z
toho
vzali
za
celek
a
když
je
nutí
synu
považuje
za
celek
tak
jsou
to
kacíři
do
než
všichni
křesťani
jsou
kacíři
v
mých
očích
protože
nechápou
a
ne
ne
zařizuje
se
nezačne
bylo
se
podle
události
eva
života.
Ale
teď
si
vezmi
tohleto
do
hlavy
jak
je
to
možný
že
ten
dotyčný
lékař
když
viděl
že
tohleto
je
se
hraně
by
tomu
omylem
říkáte
režie
ne
ne
ne
to
není
nežije
a
to
není
ani
náhoda
ale
ani
režie
nýbrž
to
je
úroveň
na
které
se
on
ocitl
s
tím
svým
přítelem
voni
mluvili
o
něčem
jiném
než
o
nemocí.
Od
ty
ty
se
na
jiné
úrovni
a
proto
s
ním
neměl
přístup
k
žádný
pacient
rozumíš
jakmile
si
úrovně
spadli
tak
by
na
jiné
úrovni
událostí
a
tam
zase
chodili
patřit
čili
to
je
záležitost
nějak
žádné
režie
proto
já
potom
tak
mocně
bojuju
nýbrž
záležitost
úrovně
uvědomil
záležitost
úrovně
že
já
jsem
tam
netrpěl
v
tom
koncentráku
ano
záležitost
jedině
úrovně
a
ne
nějaký
režie
když
jsem
na
nějaké
úrovni
tak
musí
mít
opuštění
sníst
všecko
co
se
na
té
úrovni
děje
a
jak
se
ocitl
na
jiné
úrovni
tak
vůbec
nic
té
nižší
úrovni
se
mě
netýká
když
to
to
opačně
a
to
je
zase
mi
týká
pochopitelně
to
epocha
je
jasné
tak
toto
kdybyste
si
vzali
prosím
vás
do
hlavy
že
tomu
takhle
je
a
já
jsem
jenom
divím
já
jsem
jenom
divím
že
ten
dotyčný
lékař
z
toho
nevyvodil
důsledky.
Ty
jeden
že
jako
zase
na
ty
události
tolik
nedá
tam
na
tom
musela
protože
se
mu
to
vetřel
do
hlavy
to
se
mu
prostě
v
nutilo
ne
ale
když
se
mu
to
nenutí
když
se
mu
to
neříká
vo
hlavu
a
on
ji
jako
tu
jako
dřevo
plete
dotyčný
o
kterým
já
tady
mluvím
nebudu
ho
jmenovat
a
to
je
výtečný
inteligence
výtečný
trikem
já
to
pozoruju
třeba
to
překladatel
to
výtečný
který
jen
to
překládal
tudleto
ale
mrtvým
rozumem.
A
on
zase
spadl
když
tam
chodil
i
další
pacienti
do
toho
mrtvého
rozumu
kterým
stačil
co
by
plýtval
nějakým
vyšším
elánem
aby
rozřešil
všechny
ty
situaci
protože
to
bylo
ona
dva
kopyto
těch
pekel
mrtvým
jáčkem
a
toho
kolíbky
domnění
že
je
to
v
pořádku
není
není
my
můžeme
také
je
co
řešit
ale
končí
že
to
neřeší
most
a.
A
tak
to
řešíme
já
řeknu
za
k
konci
to
může
stát
nelidsky
ne
utíkat
do
věci
a
ne
když
to
řešíme
takže
to
neřeší
a
řešíme
to
dokonale
jak
se
potom
přesvědčím
tak
to
vypadá
takhle
on
řešil
tady
ten
lékař
případy
těch
by
ty
čtyry
vod
něco
tam
jenom
nepřišel
tím
že
je
neřešim
tak
to
myslím
tím
že
řešil
a
pak
řešil
ty
případy
té
chyby
tím
že
je
řešil
a
já
si
myslím
a
promiň
na
to
za
ty
čtyři
odnětím
žádný
pacient
nepřišel
vyřešil
dokonaleji
moc
případů
chřipku
já
třebas
bych
to
řekl
takhle.
Řekl
jsem
jednou
příteli
v
plzni
a
sem
to
de
vykládal
některé
té
party
to
je
na
to
musím
opakovat
to
je
analitika
rozený
protože
to
to
je
prostě
si
chorob
a
filozof
brantona
tento
mentalista
jako
branu
povyšuji
na
vrchol
se
ty
duchovní
to
ne
pravda
to
je
dědičný
pokrok
mentalista
toho
brantona
s
nesmírně
váží
protože
konečně
dostal
člověka
na
úroveň
mentální
na
kterou
patří
člověk
jinak
je
člověk
na
úrovni
zvířecí
žije
si
a
je
bytostí
mentální
čili
vzniká
tam
nerovnováha
a
z
tohoto
házení
utrpení
a
smrt
a
a
nemoci
a
nepřátelství
lidí
a
všechno
možnost
ale
kdyby
tady
byla
úroveň
mentální.
A
on
byl
na
úrovni
mentální
jakože
na
úrovni
mentální
už
je
svým
svou
podstatou
si
vývojem
my
jsme
se
vy
se
dostaneme
brzo
záhy
po
narození
na
úroveň
mentální
svým
myšlením
ale
ne
svým
jednáním
jednáme
podle
toho
co
si
myslím
myšlenka
je
předbíhá
velice
skutečnost
říkáme
kdyby
tak
všechno
šlo
jako
naše
přestavá
na
jako
naše
blíže
k
to
by
to
to
se
to
bylo
máje
je
to
má
zaručit
končit
na
to
nebudu
tady
na
tom
celý
den
času
to
nemůžeme
dneska
probírat
ale
já
chci
říci
že.
Mentální
úroveň
je
šťastné
východisko
jenomže
člověk
se
v
něm
často
snadno
zabydlí
a
já
jak
pozoruju
na
někom
že
se
v
něm
právě
nabydu
je
ne
natrvalo
ale
v
tu
chvíli
sem
neměl
zabili
tak
já
velice
pokud
se
reaguju
prosím
tě
nech
toho
nechte
a
zanech
toho
ty
část
vydává
za
celé
na
to
nemohu
vysvětlovat
dál
ale
kdykoliv
mě
z
vás
někdo
část
dával
celý
a
s
tím
ochraňuj
situací
která
vznikla
ta
je
neprávem
to
je
kacíř
duchovní
slova
smyslu
tak
to
netrpím
prostě
toho
vodkrouhnou
a
já
jsem
tohleto
ho
člověka
v
té
první
vod
kro
ve
ta
alence
ty
zkonstatovat
půl
hodiny
jak
jsme
šli
pomalinku
analyzovat
svoji
situaci.
Když
se
na
to
vášní
bylo
dobrého
a
co
je
špatného
či
z
rozlišoval
správně
a
teď
mě
pořád
abych
ještě
v
tom
svym
pokračovat
ve
máš
něco
na
se
ku
neříkal
dost
venku
ne
netrpím
to
když
si
takhle
vydržel
půl
hodiny
analyzovat
tak
já
už
se
dva
poslouchat
nebudu
odejdi
neznám
ten
tě
jakmile
odešel
tak
jsem
udělal
špatně
a
dodneška
a
už
špatně
pořád
on
se
z
toho
dostal
nepo
jsem
nezavinil
já
a
já
sem
ho
stroze
na
úrovni
z
úrovně
na
které
sytil
doma
nastaly
a
když
člověk
nemá
ještě
nové
bylo
a
ze
starého
ho
vydali
tak
já
to
chudák
špatně
aby
já
jsem
odsoudil
k
tomu
bez
tří
řeší.
To
já
nechci
s
vámi
udělat
nikým
pochopitelně
ale
nejhorším
případě
to
dělám
ne
protože
to
třebas
jinak
nejde
když
vidím
že
von
znovu
a
znovu
zalívá
a
zdaleka
jenom
do
svého
nitky
vším
si
zachovává
svoji
z
mrtvého
že
ne
začíná
být
živý
tak
ho
odtamtud
dostat
u
to
za
kážu
a
já
mu
to
v
tom
případě
ne
zakazuje
lidsky
když
se
toho
opakuje
třebas
jako
toho
zmínka
leta
tak
mu
to
za
kážu
tou
mocí
která
ve
mně
způsobila
poznávání
správného
a
v
nich
v
něm
to
poznání
správného
nezpůsobí
nýbrž
ven
to
způsob
jenom
vymaněn
se
z
toho
rohu
ve
kterém
za
tím
žije
a
to
je
veliké
plus.
To
že
by
se
mohlo
stát
že
mě
ten
zde
něk
na
trhal
opustí
řekne
tak
já
mám
dobré
dobrou
vůli
někam
se
dostat
a
o
mě
takhle
utne
že
ano
to
je
možné
od
toho
to
bude
vadilo
že
to
to
udělá
na
to
nebudu
za
něj
ani
zlobit
jenom
o
takový
fanatismem
to
věci
že
on
to
neudělá
bohužel
to
neudělal
kdyby
to
udělal
tak
bych
to
pořádně
prožil
to
bez
tří
střeží
ale
já
vám
tady
vysvětlím
jednu
vysvětluju
jednu
jedinou
věc
svým
člověka
prosím
kterýkoliv
syn
člověka
který
kterákoliv
cena
člověka
nemá
na
tomto
světě
kam
by
hlavy
sklonil
nemá
to
nemyslel
na
sebe
jak
to
křesťani
perou
myslel
nemluvil
o
synu
božím
on
třeba
miloval
sebe
synem
božím
a
petr
ho
taky
tak
projevovalo
za
to
pochválil
ale
on
teďka
mi
o
synu
člověka
že
si
my
člověka
nemá
zde
na
světě
bydlo
a
to
je
poznání
které
kde
už
vlastně
končí
sebe
výchova
tak
bych
to
řekl.
A
tam
už
nemůže
být
vychováván
člověk
z
vlastní
iniciativy
z
tý
se
ještě
dál
do
vychovat
už
nejde
nýbrž
musí
se
odevzdat
já
jsem
předal
ten
život
to
je
správný
způsob
ovšem
dal
nitky
z
domu
se
ani
nedobrovolně
tak
to
zase
na
tom
nesprávné
byste
přirozeně
měli
opustit
sami
sebe
a
tím
se
dostanete
z
oblasti
sebe
výchovy
a
to
je
obraz
velice
těžká
protože
nerozumíte
ten
těm
výchovný
prostředku
který
přichází
zvnějšku
rozumíte
jenom
ty
co
přicházejí
z
vašeho
mínění
z
vašeho
podnětu
nebo
z
vaší
vůle
tomu
rozumíte
ale
co
se
doma
vaší
vůli
a
toho
je
většina
to
vůbec
rozumíte
říká
tady
jsem
ji
podrží
tady
situace
proti
mně
a
tak
podobně
takhle
mluvíte
to
je
chybné
hodnocení
ale
to
nebudu
tady
taky
řešit
to
je
zase
dlouhá
přednáška
tak
takhle
ne.
Nýbrž
přechod
ze
sebe
výchovy
do
výchovy
bohem
do
výchovy
věčnosti
to
je
vlastně
prvních
vstup
do
věčného
života
který
by
neměl
být
rušen
jestliže
je
rušen
tím
že
já
přejdu
z
toho
stavu
kdy
jsem
vědomě
s
bohem
vychováván
k
dalšímu
pokroku
zase
do
stavu
sebe
výchovy
že
chci
něco
udělat
tak
podobně
tak
se
ocitnu
dalších
těžkostech
a
ve
větší
než
jsem
se
nich
ocitl
třetímu
a
to
je
co
když
někdo
spadne
z
extaze
tak
je
to
jeden
nejnešťastnější
lidí
na
světě
a
byl
při
tom
spojen
s
bohem
tady
je
ten
rozdíl
prosím
já
už
namátkou
tak
říkám
mezi
spojením
a
mezi
manželstvím
manželství
v
duchovně
je
nerozvedl
né.
A
kromě
toho
trvá
ještě
před
tím
než
bylo
vědomě
z
tý
zavřeno
ano
a
takže
je
věčné
to
je
asi
ten
základní
rozdíl
mezi
manželstvím
a
spojení
to
spojení
může
být
navázáno
já
se
může
rozvázal
každá
extase
takové
svázáni
má
rozvázány
takového
stavu
spojení
a
jestliže
rozvázal
tak
už
nikdy
se
člověk
nemůže
stát
tím
spokojen
s
člověkem
jaký
byl
předtím
vy
jste
daleko
spokojenější
než
by
byl
kterýkoliv
se
který
prošel
strana
za
že
poprvně
v
životě
spadl
do
vězení
poprvně
vědomě
věděl
tady
není
můj
domov
nýbrž
můj
domov
je
tam
odkud
já
jsem
spadl
a
za
nevím
jak
nazpátek.
Tak
když
se
mě
třebas
tam
jak
jsem
podle
ví
že
bhagavadgitu
já
jsem
síla
koncentrační
stalo
že
jsem
si
uvědomil
že
tam
je
můj
domov
tak
prosím
vás
ono
to
bylo
vědění
a
tedy
vycházelo
z
nějakého
stavu
ale
vědění
trvalé
já
vím
vod
té
doby
že
je
tam
můj
domov
čili
já
jsem
to
necítil
tolik
jako
vězení
jako
normální
extatik
který
to
zažívá
obrazem
já
jsem
nikdy
žádný
dotazy
z
obrazem
nezažíval
tento
cítí
jako
veliký
utrpení
není
většího
utrpení
vlasti
a
než
vypadnout
z
tohoto
stavu
a
teď
vás
pozoruje
ště
na
jednu
věc
protože
nebudu
možnost
takhle
s
vámi
o
tom
debatovat
celý
týden
že
svatá
terezie
poprvně
to
čtu
literatuře
stran
rozeznává
kde
ten
pán
bůh
v
tom
člověku
je
to
kde
je
špatně
řečeno
ale
v
jakém
stavu
je
ten
bůh
v
tom
lidském
tvoru
že
je
ve
stavu
ráje.
Není
tam
ve
stavu
nebe
víte
to
je
ta
oběť
z
toho
boha
že
on
sestupuje
do
stavu
ráje
v
tom
lidském
nitru
a
v
tom
dění
zevním
sestupuje
š
přes
to
o
tom
s
tím
nebude
spolu
bavit
ale
v
tom
nitru
je
ve
stavu
a
je
a
jakmile
já
jednou
se
ocitnu
s
při
dete
anahatě
až
tvrdého
lotosu
v
tom
ráji
hermes
tlačit
ven
abych
se
dobrovolně
odtamtud
vypadl
nedobrovolně
tedy
vypadl
že
mně
se
odtamtud
nechce
já
za
jenom
dva
lidi
který
se
tam
dostali
a
nikomu
se
odtamtud
nechtělo
první
to
znáte
to
je
miloše
a
druhý
v
nich
který
ho
taky
znáte
je
stáňa
kalibán
ale
dostat
je
odtamtud
to
bylo
těžké.
A
voni
mě
prosili
totiž
to
je
ani
není
neprosím
protože
ten
milovat
tak
zabořen
že
jsem
prostě
ho
musela
zvát
aby
se
odtamtud
dostal
to
byl
stáňa
mu
tam
nemá
být
ožením
bohem
on
se
ptal
proč
si
do
toho
tě
není
ale
tady
není
tvůj
domov
tam
je
domov
boží
v
nás
tam
už
je
ale
není
to
náš
domov
jestliže
by
třeba
dejme
tomu
bylo
tomu
tak
tak
by
byl
nelíbil
ježíš
na
kříži
tomu
lotrovi
ještě
dnes.
Text view •
Help