EN | ES |

88-10B-17

88-10B-17


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A na jedno z toho klidu na okamžik který je těžkosti ten proč dojde trpělivost být v tom klidu toto říkám lidsky to není pravda to je přírodní dění které stojí mimo které jestli se v zakotveno ale vona na to nemá svou vůlí žádný vliv začne hledat místo kde by se zakuklit a kdyby se vyvinula potom motýlek tam musím kastě zakuklí a je tam za úkol a zase je poměrně klidu to je klid na úrovni kukly. Prosím vás takhle se nejsnáze pochopí lidský život to je klid poměrně krista úrovně kukly neboť to co ta chvílí to jsou samý dary samý kukla si ten vite to není promiňte že to takhle hezky nazývám látky ne ale je to tak ale je to poměrné klid protože to jste se smířil s touto úrovně to za nepude a že je to asi to nejvyšší co se na tom světě dost ano není to pravda samozřejmě protože kdybyste měli možnost sledovat že z kukly se vyvine jenom něco jiného tak byste tento názor nenastal no ale ten motýl po určitém zrání v kukly kdy on si nemůže přijímat potravu zvnějšku moji je z vlastní podstaty zase je to obdoba lidského života. Že ono mu sice jde pořád jíst to je jisto je něco jiného než motýl ale ne jeden mu to pořád stejnou měrou upadá tak žádost bych tak řekl a nakonec není schopen třeba vůbec odpovídat a to je konec toho zakuklit jo není to my tomu říkáme smrt a tomu blaženě říkám konec taklen li výborná věc konečně sebe může vyskočit nějaký ten motýlek jenomže ten motýlek je to takhle my těch obalů máme více který tohleto je zařízení přírodní zkrátka člověk moc obalu to není tak jednoduché je sice předlohu tak klamat a to je předloh ale tam by to daleko prosí jednodušší a v této fázi přírodního vývoje je to strašně složité bych řekl že dítě jako tady leta ba ruka tak eště nevyšla z ráje. A jestliže my ty rodiče věděli že ještě je v ráji tak bych zbytečně odtamtud neodváděl nechali by tam ne že by se ji nepřijali ale podporoval mi stává kdybyste chtěli věci to jak se to dělá tak vám třeba hoden to vysvětlit a jdu dál ta jestliže potom to dítě v toho ráje vypadne tak je v pravým slova smyslu těšen neboť najednou je postaveno úplně na vlastního i česky řečeno rodiče přestanou kolik ne ta matka a přestanou se o ni starat jenom to a to dítě nakonec se musí se vychovat tak sama se samo sebe že se musí samo nakrmit a samo se musí o své postarat to je jedna fáze to je na přechodu sebe výchově dospělost mentální vypadá tak. To je další od klaní naší zbavení se další kroky že ten člověk zásadně se dovede postarat o všechno co to sebe pro svůj život potřebuje to je vrchol sebe výchovy vrchol sebe výchovy ovšem jenom ražení další kukly dalšího obalu sebevýchovou se musí dostat tam kde není schopen sebe se vychovávat tuhleto křesťanské mystice chybí. Nevědí že to nesmí se sebe zlepšování se pořád dostanu pánu bohu že budou tři dát nosí a jako cnost mi se dostanu nebe vůbec ne někdo takle stal a takový nebyl vůbec neexistuje který by ctnostný přijímal to by byla strašná otrava tak v tom nebi takový moc nosti a že by se strašně cítili být ctnostný mi a to tedy nebylo by hezky bych tam nechtěl být to to strašilo předškolní věku tuhleto jsem říkal babičko do toho ho nebe pro který vede uto kostela tam nechodím a tam pod jenom proto že si to ty přeješ ale do toho nebe nechci se tam nechci dostat z něho vám strach protože tam musí být strašná otrava veselá boha na jeho svatý že ano to tak ten kdo přímo říkal babička ještě v mém dospělém věku říkala ten kluk to nikdy neodvolala tudleto. Tento stává hraje na nějakém vám to myslel včera říkal nebo někde se vám to říkal no to jenom alence říkám protože to při tom nebyla ale babička řekla jednou sedmnácti letech když mně matka tajně za dveřma poslouchala že sem modlit a jsem se modlil na hlasem musel modlitba a voni to zařídili se modlil nahlas a když někdo neposlouchala vědět jsem že je není to neposlouchá do nesedl jak jsem se bude daleko poctivěji než když někdo poslouchá a maminka protože znala svoji matku který moji babičku řekla víc doslovně neska jsem poslouchal za dveřmi svýho syna a on se modlil sám poctivěji než když ho myslel dojem z čeho z usuzujeme že to s námi nehraje že on těm věcem věří kdyby jim arský že jim nevěří kdyby nevěřil tak by se když není sledován modlit špatně do by to boži obal nebo když se vůbec nemodlil a von se modlili dokonaleji. A babička se klam byla ta maminka babička a a babička řekla no tak jak je to věříš k tomu co se modlím ona věděla že tomu nevěřím jediná v rodině to věděla jsem prošel jsem se modlil poctivě všechno před nařízení rodiny a jsem vodešel z místnosti a pásku se za sebou dveřma vůbec není neodpověděl z toho nikdy nic nebude. Taky kdyby tomu tak bylo to by bylo krásné bych chtěl aby byl nic tedy to se mi to dosud úplně nedaří protože tam v tom koncentráku jsem měl dojem že jsem nic protože to nese e dal ten život ne než něho mohl žít tou puškou nebo čím to měl v ruce revolver ale ho vzal být než toto udělal jsem byl tak strašný ztratil že jsem vždycky vzdal věc dříve než se to stalo jsem jako preventivně se vzdával všeho čeho jsem věděl se budu muset nestav zdát ne že když čtrnáckrát operovali svědomí tak jsem apriori jsem vzdával kam těm není možno odporovat oni měli přivázán po vázaný pupek si a za za nohy starce že pamě jako ve přerodí obraz tou stranou přivázali a operovali vědu strany tady díru a tady tady tady tak to jsem věděl že to musel podat nedá tak jsem preventivně jako možná přestal nakonec tak se vás tolik a abych jako se vyvaroval další těžkostí no a ta babička je tomu rozuměla dobře tam věděla že nevěřím ale teď vám řeknu vrchol sebe výchovy je v tom že člověk je nějakému řádu poslušen nějakého řádu je poslušen a sem byl poslušen rodině. Takže jestliže jste být na v oblasti sebe výchovy na hoře tak to se bude vyznačovat velikou disciplínou takže nikdo nebude muset zvnějšku zasahovat abyste tu disciplínu za prováděli abyste ji dodržoval na nepotřeboval nikdo z vnějšku zasahovat jsem se modlil za tím cíti daleko dokonaleji protože jsem si musel při každém slovo říkat teď na tebe nikdo ho neohlíží a ty se zavázal že se budeš modlit tak se se modlil pořádně indie že jsem měl kontrolu tak jsem věděl vono jim to stačí tak když to ode melu tak vono jim to stačí to budeme od masem a on jim to stačilo nikdy hrabeme to příliš rychle melu nebo tak na to nemyslím ne. Ale myslíme si na to myslet když jsem se místo otčenášem se nebeský pocitem na modlil otče náš jenž jsi na nebesích posvěť se jméno tvé a takhle mně slyšel tam a vína zpoza těch dveří jak by tady nemravné říkáte a řekla ten kluk se modlí vášně že ten se modlil takhle otčenáš záva kralovat věřím v boha všechno se takhle modlil jednu větu za druhou a jsem tam možný pos postara na tom prahu za dveřmi na víc protože on nebyl pořád tou modlitbou o to on pořád se modlil poctivě se modlil babička řekla ne tento hrál pak si pozval ideami to rozhodl ne a jsem rozhodl toto jsem utekla pásku jsem vezmi oknem neměl nařízeno jim lhát. si měl nařízeno dodržuji a to je vrchol sebe výchovy když něco považujete za správné sem to nepovažoval za správné jsem nepovažoval jsem věděl že je to správné tak když mně bylo nařízeno vnitřně v těch okamžicích když jsem se vzdal sama sebe to bylo v mezitím to bylo po těch všech to kulhá tak jsem se dovídal dycky jedno a totéž když si neví rady co máš pravda buď poslušen tomu kdo navěšují a on nařizoval někdo kdo byl kompetentní nařizoval zmíněná situace a tímto způsobem se dostane do vašeho způsobu jednání nová věc řízení událostmi a to je něco co si dovolí vysvětlit tam v tam v tom tišinu protože to je sáhodlouhá dali tos možná že na celý den ano. A jenom se naučil řídit se událostmi neboť když jsem jako se vyřadil příklad tím že se nemohu více řádit by se nemohlo více tu co at že nemohlo více naléhat abych něco dokázal udělat co si nebo ho třeba dokázat tak jsem nakonec zjistil že to je asi situace jako u těch lékařů že nic nedocílí a že se nestane schopným to provést tím že tušili tak jsem nejenom přestal zrušit ale protože jsem byl na vrcholu toho složení vy se nedalo tak jsem od sebe snadnou odstoupil jsem se předtím totiž dokonale sjednotil čili v sebe výchově třeba přejít přes sjednocení do toho dalšího bodu sjednotil jsem se se sjednotil tak najednou v čista jasna aniž jsem si přál aby to nastalo měl jsem dojem že obrovská síla opadla. A vedla uskutečnění situace která se mezitím pěna nepřešla vyvinula takže jsem teďka prohlédl najednou z své cosi kosti a viděl sem situaci zcela novou která se netýká ničeho co jsem před tím proto se se přeci dožírat čili se nikdy neřešim situaci to které jsem se dožral a do se vydrží na nemohl ale byla to situace která sjednotil a to bylo radí velice užitečné nechte se sjedno co a situací jak to dokázat jednota se situaci že děláte něco poctivě když ten přesvědčen že je to správné to poctivě když na vás nikdo neohlíží a když tedy tuto zásadu si vezmete jako správnou zásadu sebe výchovy to co dělám dělám poctivě a bez ohledu na to jestli mně to je milé nebo nemilé. Nýbrž s jeho s ohledem jediným že je to správné třebaže se mu o mýlit na tom nezáleží že se mýlíte k tomu vůbec nemusíte rozumět to se na vás nechce této fázi nemůžete tomu rozumět ale vy jste třebas dejme tomu lékařem tak to konáte správně můžeme se mýlíte že ste lékařská věda je bludná v tom vašem vo to je možné a na to nešpekulujte protože v každém oboru jsou bude tam lékařství to sme zvláště svědky toho že tam padouchy módy a když po když nová modle tak tam ta stará se potře jsem vám zažil ale co ty si mladá lékařka proti mně který jsem starej para se zažil různé názory na rovného věz polívku. Jen to zavrhovali druhý pochválil a tak dále a to se pořád mění todleto a na vy tam na na všechno možný když to tak dlouho dobu pozoruju jsem to poznal jenom známce pohledu lékařské ale přírodní věd to jsem si nebo upřít že to byl můj koník tak jsem zjistil jak věda mu a nejvíc něm vadilo těch třetí vědách že bude mohli v tom smyslu že jednou nutili na gymnázium myslet si že atom je nejmenší nedělitelná hmota a pak najednou začli říkat to se to v radava to je za ten a teď říkají vono ti dělení. Ne ne se dostat k absolutně nedělejte součásti při v níž jsou na prahu nerozdělil ten nosti hmoty to je krásné to začíná být duchovní tou začíná být opravdu vědecké neboť tím že to rozděluje tak pouze analýzu pořád zůstávám na povrchu čili zabrzdím si vstup do nitra věci a protože všechno pochází z vnitř ta a ne z vnějšku tak ani ten pohled z vnějšku jak to že to dělám vůbec ne upozorňuji na to že to je chybné a že tak to způsobem nemám dal postupovat takový takovouto otázku dítě panna. Otce za skočilo svýho tatínka říkala ta dívenka ty si myslíš že bůh je uvnitř a proto ho nevidíme tak tady mám jablko veme ho krále no dokážete mají asi pořád je to pan boha nevidím nikde to je ten ten ho týká no vidíš to si zakročila to nitro něco jiného než nitro a to zevní není není totéž je co po zevním myslíme to je nahlížení lidskýma očima mrtvým očima kdežto ta svatá terezie a to vím na každé kroku i četbě viděla to nitro duchovně to znamená to nebylo uvnitř jako sektami předtím stavu že se soustřeďuju tak na prsa nebo tak. To bylo uvnitř bez mimo čas a prostor a rovněž tam též se nachází to co je za časem a za prostorem a tak dále co je to celý vesmírem nemyslete si když jsem se to sem představu jako kosmonuti jsem se ocitl za hranicemi vesmíru voni sou a to si to tak jsem nepotřeboval obrovským energii ne je mi se odpoutat od této země nebo od naši galaxie nýbrž jsem tam prostě byl a proč jsem tam byl protože tam všichni jsme a to je naše vlast takže když jsem třebas si přečetl pod laich zbavovat lety větu krišna pravý bagvárvitu jsem síla koncentrační tak mně to tak chytl. Že jsem z toho vyvodil myšlenku to je můj do přejte si to to nebylo z rozumu to logicky není svázáno todleto co byli přiznat a jsem to z toho nevyvodil rozumem nýbrž to z toho vyplynulo proč se to šlo z nitra to nitro to je náš domov a to není v čase a prostoře to je mimo čas a prostor čili říc je všude a mohu taky říct není nikde a je to obojí správné tu toho něku zatím neovládá e protože to není logické totiž podle nějakýho pana aristotela tato a litovat tady neplatí platí nějaká indická nebo čínská logika tam nám to jde za tím na jaro že mu nerozumíme tak je tomu držet to i to proti sobě postavený věci a když jsem se dostal tak daleko že mluvím o tom. Že je třeba přejít do sebe výchovy že v sebe výchově jsou určité vrcholy menujou jmenoval jsem je tak teďka musím říct taky že za sebe výchovou je něco co bych mohl nazvat život pojatý z vnitřku musím byste si bohužel na svém příkladu protože co bychom někam jinam když to mám jako nadaní před sebou když jsem to jednadvacátého jedenáctý třicet devět byl upozorněn mírně esesmanem že zabije době je tam toho. Tak jsem se ocitl naprosto svobodný že jsem věděl že umřu a lítost neměla být znám protože se tu neměli tu o beztak zabije na toho esesmana nikdo nemohl tomu proti tomu nebo ho nikdo nic udělat se ta byl pánem situace okolo tamti drá nabytí a sino tam si jsem si moh skočit samosebou co bych tím byl vyřešil tak se klidně čekal zabije o nezabil jak vidíte na nezabil protože nastal druhá fáze že jsem se vzdal toho chybného středu a to co ty kolem všechny co tady vidíte a budu jmenovat taky tuto ránu kterou vidíte toho středu se vzdal to nejsem . Jsem mohl zjistit protože ke mně mělo měl přístup k nitra jsem se mu otevřel tomu nitru a to mně řekl jsem to který žije jsem to který poznává a jsem to vřelý miluje a ty si do míry schopen milovat poznávat a žít jak to umíš a takové láma to unese strašně málo to je jako býti mrtvých tak to to smyslu ježíš kristus mluvil o mrtvým člověku jsem ten začal být živý a jakým způsobem že jsem vůbec nic nedělal jsem se vůbec vo nic nestaral a to mně připomíná zrovna to co o čem mluví třebas dejme tomu ten ošklivá včera. Že říkal přišel jsem k tomu mistru který mistrně praštil do hrudi a jsem poprvně v životě viděl u latemu ve samozřejmě že ho viděl předtím dávno od narození a teď ho poprvně viděl ve smyslu duchovním to znamená viděl ho nikoliv zevním zrakem a my všechno vidíme zevní jaké my se že se že vidíme a nebo ve si myslím že slyšíte vůbec nemě neslyšíte vůbec nevidíte přátelé o to vás podoby úplně slepý a duší protože by nevyvodí to co ten o šlo a kam z toho nemůžete pře nemáte tu schopnost a nedá se vám do vyšší tak protože se nevzdali sami sebe kdyby se se dali sami sebe tak tohleta doplní on způsobil umělým způsobem e ten ošacení sebe vzdal a to mělo za následek že od chvíle neměl utrpení neměl strach neměl starost neměl bolest neměl nemoc nebál se smrtí prostě ničeho se nebál a byl nejšťastnější člověkem asi jestli po této řeči budete takovými to nebudete mít tyto strašně nebudete mnoha a tak dále. A tak se se oživil nestane se vám to ani jednomu buďte bez starosti prože to stalo protože předcházelo předtím vzdání se vlastního života vystou podstatné devátou šimralo těle svatby říkám ale navíc nic misto odít důsledky zůstáváte mrtvý takže to si nemystické to není pravda to přesto říkám že je to příliv kapky oleje do ohně to zase sino stane daleko silněji než předtím a něco shoří ve vás přeci jenom zase něco shoří. A věřte mi kdybych neměl možnost si to věci pokud vám to nebylo příliš krku opakovat denně tak byste s tím tak ztotožnili že byste přísahaly že tomu nejenom věříte ale že víte že tomu tak je víte miluj byste se když jsem prožil nevím kolik extazí a to nemám postění ale bylo jich moc se by extatických lidí na světě tak sem měl dojem že když se mohu řek bych libovolně to je chybně řečeno. Bez svý vůle stýkat s bohem jenom při vnitřní modlitbě dovedu vnitřní modlitbu a ono to přivede k tomu vědomému styku s bohem tak že jsem člověkem který zvítězil že jsem svatým že se svobodným nebylo to pravda když to vnitřně dosáhnete na této cestě tak ještě nejste na vrcholu svobody vrchol svobody je nastane teprve tehdy když spojíte zevní život vnitřním životem nebudete toto zevní považovat méněcenné a toto vnitřní za něco větší ceny nýbrž toto zevní budete považovat za odvozené od toho vnitřního ale stejně skutečné. Jenomže závislé čili toto stvoření je závislé na tom bohu jakmile říkáme na tom věčném ale to věčné závislé na tom čas protože jsem se objevil v tom věčném najednou svym vědomím tak jsem nebyl závislý na tom časný sem tam nemohl trpět to ten šoku ho říci že od doby byl nejasnější a von se to bude za podivný sebe deseti člověkem v koncentráku všichni hrozně trpěli ale ve mně nebyl to nikoho kdo by byl trpěl bylo ho prostě nebylo co by se tím chlubit za to nemohl jsem jenom vzdal život a jsem neměl toto dosáhnout to nebylo v vůli to se to byl následek to příčin jsem vzdal ten život a že jsem vzdal ten život nebyla se základní příčina nýbrž zase to byl tréninku těch dvou let do těch sedmnácti let do šestadvaceti let jsem deseti takže do všeho se musí dorůstat ano. A on spí a je říká že to říkám potichu to je hrozná bezohlednost tedy upozorňuju i analytiky jeden říkáme se snažím o to ne analyzovat to co tady říkáš ale bych chtěl upozornit na jednu věc že bez analýzy i toho co tady říkám není možno dosáhnout stoprocentní ho rozumového pochopení což je ještě pochopení mrtvého člověka ale není možno bez ale žito pochopit a zvláště v takovém dejme tomu zaměstnání jako třebas tady víc není možno bez analýzy se obejít analýzu tam po ty víte je nutná tam a čím dokonalejší na nalezla tím je naděje větší na syntézu bez a tady taky. Vy musíte se snažit dospět tím rozumem kam se nejdál dál jinak od pána boha a to je analýza a inak nemůžete a analiticky a od pána boha dostanete potom pomoc z vnitřku a nedostanete jít dřív než tu když tu analýzu provede i v této duchovní věci vás mám s analyza a analyticky to vykládá i ten gott oba dva to analyticky vykládáme ale snažíme se dojít k nějaké jiné jenomže když ta vaše analýza a to vám vyčítal končí takhle kdy tvoje logika říká že je to nemožné a počkej jsem nedomluvil že je to nemožné a že tedy to není pravdivé nýbrž že je to jenom výsledek své analýzy. A to mohu jinou dokonalejší analýzou potřít upozorňuju vás že buďte dotyčný tady vám to vykládá mluví z vlastního rozumu pak je tato analýza na místě zcela na místě a být provedena a se mu říct proč nás vanutí my mluví jenom naučený z naučeného rozumu takhle by to mělo rovnou řečeno ale jestliže ten člověk pozná a on to možná síle a nepoznává že třebas nemluvím z rozumu ani něčeho naučeného nýbrž ze zkušenosti. Metafyzické která je opak analýzy to je opuštění a na lys že jsem předtím opustil analýzu abych mohl této zkušenosti dojít tak se musí pokorně třetím sklony a se s tím taky ne tom že se před tím pokoje klaním ani nenapadne odporovat to co najednou vím to nepomůže je to hloupé mírně řečeno protože za logikou je oblast daleko širší než logická a to je nelogické obla zase to je špatná definice ale pro ten rozum je to dobra definice není nic logického tam oblasti ve které to čerpám proč ten pán bůh stvořil svět tak nedokonalý dej tolik utrpení to není nelogické kdyby toho byl nechal udělal lépe my jsme nemuseli trpět že ano tak to vy ho tady nestačíte nestačíte prosím ale nadávat stalo se jednomu lékaři že měl den nabytí pacienty neboť byla citová ke pili. A než tam ten jeho přítel do šel ho nebudu jmenovat toho citem ani toho lékaře tak jeden pacient za druhým přicházel jakmile přišel ten jeho přítel a chtěl na něm něco jiného než léčení tak najednou nastala čtyř hodinou pauza kde ani jeden patře nepřišel a jakmile ten jeho přítel se oporou čil začli zase přichází patří ne do druhé ale okamžitě když zavřel dveře začli přichází jeden pacient a druhý a říká ten dotyčný lékař to vidím zázrak to je pro důkaz že tady se něco dělo co není v lidské vůli že tady nějakým způsobem něco zasahoval zasahoval události tady byl určen ti vysokého události mají zvláštní schopnost že jsou takovým letli. Na příležitost poučení tam se lpí na schopnost nebo následuje po nich schopnost nebo měla by aspoň který následovat schopnost být duchovně poučen ničím nemůžete být dokonaleji duchovně poučení než události proto ježíš kristus zásadně žil aby byl příkladem událostmi nás učil a jestliže si křesťanství dosud vzalo z něho jenom podobenství tak to je asi jako že jednu tisíci st z toho vzali za celek a když je nutí synu považuje za celek tak jsou to kacíři do než všichni křesťani jsou kacíři v mých očích protože nechápou a ne ne zařizuje se nezačne bylo se podle události eva života. Ale teď si vezmi tohleto do hlavy jak je to možný že ten dotyčný lékař když viděl že tohleto je se hraně by tomu omylem říkáte režie ne ne ne to není nežije a to není ani náhoda ale ani režie nýbrž to je úroveň na které se on ocitl s tím svým přítelem voni mluvili o něčem jiném než o nemocí. Od ty ty se na jiné úrovni a proto s ním neměl přístup k žádný pacient rozumíš jakmile si úrovně spadli tak by na jiné úrovni událostí a tam zase chodili patřit čili to je záležitost nějak žádné režie proto potom tak mocně bojuju nýbrž záležitost úrovně uvědomil záležitost úrovně že jsem tam netrpěl v tom koncentráku ano záležitost jedině úrovně a ne nějaký režie když jsem na nějaké úrovni tak musí mít opuštění sníst všecko co se na úrovni děje a jak se ocitl na jiné úrovni tak vůbec nic nižší úrovni se netýká když to to opačně a to je zase mi týká pochopitelně to epocha je jasné tak toto kdybyste si vzali prosím vás do hlavy že tomu takhle je a jsem jenom divím jsem jenom divím že ten dotyčný lékař z toho nevyvodil důsledky. Ty jeden že jako zase na ty události tolik nedá tam na tom musela protože se mu to vetřel do hlavy to se mu prostě v nutilo ne ale když se mu to nenutí když se mu to neříká vo hlavu a on ji jako tu jako dřevo plete dotyčný o kterým tady mluvím nebudu ho jmenovat a to je výtečný inteligence výtečný trikem to pozoruju třeba to překladatel to výtečný který jen to překládal tudleto ale mrtvým rozumem. A on zase spadl když tam chodil i další pacienti do toho mrtvého rozumu kterým stačil co by plýtval nějakým vyšším elánem aby rozřešil všechny ty situaci protože to bylo ona dva kopyto těch pekel mrtvým jáčkem a toho kolíbky domnění že je to v pořádku není není my můžeme také je co řešit ale končí že to neřeší most a. A tak to řešíme řeknu za k konci to může stát nelidsky ne utíkat do věci a ne když to řešíme takže to neřeší a řešíme to dokonale jak se potom přesvědčím tak to vypadá takhle on řešil tady ten lékař případy těch by ty čtyry vod něco tam jenom nepřišel tím že je neřešim tak to myslím tím že řešil a pak řešil ty případy chyby tím že je řešil a si myslím a promiň na to za ty čtyři odnětím žádný pacient nepřišel vyřešil dokonaleji moc případů chřipku třebas bych to řekl takhle. Řekl jsem jednou příteli v plzni a sem to de vykládal některé party to je na to musím opakovat to je analitika rozený protože to to je prostě si chorob a filozof brantona tento mentalista jako branu povyšuji na vrchol se ty duchovní to ne pravda to je dědičný pokrok mentalista toho brantona s nesmírně váží protože konečně dostal člověka na úroveň mentální na kterou patří člověk jinak je člověk na úrovni zvířecí žije si a je bytostí mentální čili vzniká tam nerovnováha a z tohoto házení utrpení a smrt a a nemoci a nepřátelství lidí a všechno možnost ale kdyby tady byla úroveň mentální. A on byl na úrovni mentální jakože na úrovni mentální je svým svou podstatou si vývojem my jsme se vy se dostaneme brzo záhy po narození na úroveň mentální svým myšlením ale ne svým jednáním jednáme podle toho co si myslím myšlenka je předbíhá velice skutečnost říkáme kdyby tak všechno šlo jako naše přestavá na jako naše blíže k to by to to se to bylo máje je to zaručit končit na to nebudu tady na tom celý den času to nemůžeme dneska probírat ale chci říci že. Mentální úroveň je šťastné východisko jenomže člověk se v něm často snadno zabydlí a jak pozoruju na někom že se v něm právě nabydu je ne natrvalo ale v tu chvíli sem neměl zabili tak velice pokud se reaguju prosím nech toho nechte a zanech toho ty část vydává za celé na to nemohu vysvětlovat dál ale kdykoliv z vás někdo část dával celý a s tím ochraňuj situací která vznikla ta je neprávem to je kacíř duchovní slova smyslu tak to netrpím prostě toho vodkrouhnou a jsem tohleto ho člověka v první vod kro ve ta alence ty zkonstatovat půl hodiny jak jsme šli pomalinku analyzovat svoji situaci. Když se na to vášní bylo dobrého a co je špatného či z rozlišoval správně a teď pořád abych ještě v tom svym pokračovat ve máš něco na se ku neříkal dost venku ne netrpím to když si takhle vydržel půl hodiny analyzovat tak se dva poslouchat nebudu odejdi neznám ten jakmile odešel tak jsem udělal špatně a dodneška a špatně pořád on se z toho dostal nepo jsem nezavinil a sem ho stroze na úrovni z úrovně na které sytil doma nastaly a když člověk nemá ještě nové bylo a ze starého ho vydali tak to chudák špatně aby jsem odsoudil k tomu bez tří řeší. To nechci s vámi udělat nikým pochopitelně ale nejhorším případě to dělám ne protože to třebas jinak nejde když vidím že von znovu a znovu zalívá a zdaleka jenom do svého nitky vším si zachovává svoji z mrtvého že ne začíná být živý tak ho odtamtud dostat u to za kážu a mu to v tom případě ne zakazuje lidsky když se toho opakuje třebas jako toho zmínka leta tak mu to za kážu tou mocí která ve mně způsobila poznávání správného a v nich v něm to poznání správného nezpůsobí nýbrž ven to způsob jenom vymaněn se z toho rohu ve kterém za tím žije a to je veliké plus. To že by se mohlo stát že ten zde něk na trhal opustí řekne tak mám dobré dobrou vůli někam se dostat a o takhle utne že ano to je možné od toho to bude vadilo že to to udělá na to nebudu za něj ani zlobit jenom o takový fanatismem to věci že on to neudělá bohužel to neudělal kdyby to udělal tak bych to pořádně prožil to bez tří střeží ale vám tady vysvětlím jednu vysvětluju jednu jedinou věc svým člověka prosím kterýkoliv syn člověka který kterákoliv cena člověka nemá na tomto světě kam by hlavy sklonil nemá to nemyslel na sebe jak to křesťani perou myslel nemluvil o synu božím on třeba miloval sebe synem božím a petr ho taky tak projevovalo za to pochválil ale on teďka mi o synu člověka že si my člověka nemá zde na světě bydlo a to je poznání které kde vlastně končí sebe výchova tak bych to řekl. A tam nemůže být vychováván člověk z vlastní iniciativy z se ještě dál do vychovat nejde nýbrž musí se odevzdat jsem předal ten život to je správný způsob ovšem dal nitky z domu se ani nedobrovolně tak to zase na tom nesprávné byste přirozeně měli opustit sami sebe a tím se dostanete z oblasti sebe výchovy a to je obraz velice těžká protože nerozumíte ten těm výchovný prostředku který přichází zvnějšku rozumíte jenom ty co přicházejí z vašeho mínění z vašeho podnětu nebo z vaší vůle tomu rozumíte ale co se doma vaší vůli a toho je většina to vůbec rozumíte říká tady jsem ji podrží tady situace proti mně a tak podobně takhle mluvíte to je chybné hodnocení ale to nebudu tady taky řešit to je zase dlouhá přednáška tak takhle ne. Nýbrž přechod ze sebe výchovy do výchovy bohem do výchovy věčnosti to je vlastně prvních vstup do věčného života který by neměl být rušen jestliže je rušen tím že přejdu z toho stavu kdy jsem vědomě s bohem vychováván k dalšímu pokroku zase do stavu sebe výchovy že chci něco udělat tak podobně tak se ocitnu dalších těžkostech a ve větší než jsem se nich ocitl třetímu a to je co když někdo spadne z extaze tak je to jeden nejnešťastnější lidí na světě a byl při tom spojen s bohem tady je ten rozdíl prosím namátkou tak říkám mezi spojením a mezi manželstvím manželství v duchovně je nerozvedl . A kromě toho trvá ještě před tím než bylo vědomě z zavřeno ano a takže je věčné to je asi ten základní rozdíl mezi manželstvím a spojení to spojení může být navázáno se může rozvázal každá extase takové svázáni rozvázány takového stavu spojení a jestliže rozvázal tak nikdy se člověk nemůže stát tím spokojen s člověkem jaký byl předtím vy jste daleko spokojenější než by byl kterýkoliv se který prošel strana za že poprvně v životě spadl do vězení poprvně vědomě věděl tady není můj domov nýbrž můj domov je tam odkud jsem spadl a za nevím jak nazpátek. Tak když se třebas tam jak jsem podle že bhagavadgitu jsem síla koncentrační stalo že jsem si uvědomil že tam je můj domov tak prosím vás ono to bylo vědění a tedy vycházelo z nějakého stavu ale vědění trvalé vím vod doby že je tam můj domov čili jsem to necítil tolik jako vězení jako normální extatik který to zažívá obrazem jsem nikdy žádný dotazy z obrazem nezažíval tento cítí jako veliký utrpení není většího utrpení vlasti a než vypadnout z tohoto stavu a teď vás pozoruje ště na jednu věc protože nebudu možnost takhle s vámi o tom debatovat celý týden že svatá terezie poprvně to čtu literatuře stran rozeznává kde ten pán bůh v tom člověku je to kde je špatně řečeno ale v jakém stavu je ten bůh v tom lidském tvoru že je ve stavu ráje. Není tam ve stavu nebe víte to je ta oběť z toho boha že on sestupuje do stavu ráje v tom lidském nitru a v tom dění zevním sestupuje š přes to o tom s tím nebude spolu bavit ale v tom nitru je ve stavu a je a jakmile jednou se ocitnu s při dete anahatě tvrdého lotosu v tom ráji hermes tlačit ven abych se dobrovolně odtamtud vypadl nedobrovolně tedy vypadl že mně se odtamtud nechce za jenom dva lidi který se tam dostali a nikomu se odtamtud nechtělo první to znáte to je miloše a druhý v nich který ho taky znáte je stáňa kalibán ale dostat je odtamtud to bylo těžké. A voni prosili totiž to je ani není neprosím protože ten milovat tak zabořen že jsem prostě ho musela zvát aby se odtamtud dostal to byl stáňa mu tam nemá být ožením bohem on se ptal proč si do toho není ale tady není tvůj domov tam je domov boží v nás tam je ale není to náš domov jestliže by třeba dejme tomu bylo tomu tak tak by byl nelíbil ježíš na kříži tomu lotrovi ještě dnes.

Download XMLDownload textWaveform view